نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به اندیشه رباط‌کریم پرند باغستان پردیس بومهن

باربری مشهد به اندیشه رباط‌کریم پرند باغستان پردیس بومهن و سایر شهرهای استان تهران با افتخار اعلام می نماید با ارزانترین قیمت و تخفیف بسیار ویژه در تمام خیابان ها بلوارها و میادین شهر مشهد مستقر می باشد و آماده سرویس دهی می باشد بنابراین اگر تصمیم دارین از مشهد به هرکدام از شهرهای استان تهران نقل مکان نمایید و یا کالای اداری و محصولات تولیدی و کارخانه ایی خود را ارسال ی ما در بابربری مشهد در خدمت شما خواهیم بود.

باربری مشهد به تهران - باربری مشهد به اسلام‌شهر - باربری مشهد به شهریار - باربری مشهد به قدس - باربری مشهد به ملارد - باربری مشهد به صالحیه - باربری مشهد به پاکدشت - باربری مشهد به قرچک - باربری مشهد به ورامین - باربری مشهد به گلستان - باربری مشهد به ری - باربری مشهد به اندیشه - باربری مشهد به رباط‌کریم - باربری مشهد به پرند - باربری مشهد به باغستان - باربری مشهد به پردیس - باربری مشهد به بومهن - باربری مشهد به باقرشهر - باربری مشهد به پیشوا - باربری مشهد به نسیم شهر - باربری مشهد به صباشهر - باربری مشهد به چهاردانگه - باربری مشهد به دماوند - باربری مشهد به حسن‌آباد - باربری مشهد به وحیدیه - باربری مشهد به نصیرشهر - باربری مشهد به فردوسیه - باربری مشهد به رودهن - باربری مشهد به شاهدشهر - باربری مشهد به صفادشت - باربری مشهد به فیروزکوه - باربری مشهد به لواسان - باربری مشهد به آبسرد - باربری مشهد به شریف‌آباد - باربری مشهد به کهریزک - باربری مشهد به فشم - باربری مشهد به جوادآباد - باربری مشهد به فرون آباد - باربری مشهد به آبعلی - باربری مشهد به کیلان - باربری مشهد به شمشک - باربری مشهد به احمدآباد مستوفی - باربری مشهد به ارجمند

باربری مشهد به اندیشه رباط‌کریم پرند باغستان پردیس بومهن و سایر شهرهای استان تهران دارای صدها اکیپ می باشد که به صورت شبانه روز و 7 روز هفته به صورت غیرمتمرکز در تمام خیابان ها میدان ها و بلوارهای شهر مشهد مستقر می باشد و آماده می باشد تا با خودرو درخواستی اثاث کشی و اسباب کشی شما را به صورت تضمینی و با آسودگی خاطر انجام دهد. از جمله ماشین های حمل بار باربری مشهد میتوان به نیسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

هم اکنون باربری مشهد به اندیشه رباط‌کریم پرند باغستان پردیس بومهن و سایر شهرهای استان تهران بهترین شرکت برای اسباب کشی و اثاث کشی می باشد که در ادامه به دلایل اصلی آن کوتاه اشاره خواهیم نمود :

1- همانطور که اشاره شده باربری مشهد به اندیشه رباط‌کریم پرند باغستان پردیس بومهن و سایر شهرهای استان تهران ارزانترین باربری در شهر مشهد می باشد و در حال حاضر کرایه نرخنامه تعرفه و قیمت ارائه شده توسط باربری مشهد کمترین مبلغ در بین تمام باربری های مشهد هست لذا اگر تعرفه و مبلغ کرایه مهم باشد, در ارائه سرویس دهی این شرکت بهترین انتخاب می باشد.

2- خدمات جانبی ارائه شده از سوی باربری مشهد به اندیشه رباط‌کریم پرند باغستان پردیس بومهن و سایر شهرهای استان تهران نیز باعث خواهد شد تا شما با اطمینان خاطر بیشتر و بدون دغدغه کار حمل بار و اثاثیه خود را به این مجموعه بسپارید. از جمله این خدمات میتوان به موارد زیر اشاره نمود: 1- بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل و اداری 2- حمل بارهای سنگین که نیازمند تجهیزات خاص در بین طبقات می باشد مانند گاوصندوق – میزهای نهارخوری بزرگ – پیانو و ... 3- باز و بسته نمودن نصبیات مانند پرده کرکره لوستر و ... 4- حمل و جابجایی بارهای حساس الکترونیکی و پزشکی مربوط به شرکت ها و ... توسط افراد متخصص

در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در باربری مشهد به اندیشه رباط‌کریم پرند باغستان پردیس بومهن منتظر تماس شما خواهیم بود ....



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تهران با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به تهران با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به پاکدشت قرچک ورامین گلستان ری 70% تخفیف

همشهریان عزیز: در هر نقطه از شهر مشهد که سوکنت دارید و یا حتی حومه شهر ما با افتخار اعلام مینماییم که هرگونه بار و اثاثیه شما را از مشهد به تمام شهرهای استان تهران با 70% تخفیف و ارزانترین نرخنامه کرایه و تعرفه حمل خواهیم نمود.

باربری مشهد به پاکدشت قرچک ورامین گلستان ری داری بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل شهری و جاده ایی می باشد که در تمام ایام هفته و حتی در روزهای تعطیل به صورت 24 ساعته آماده سرویس دهی می باشد. لازم به دکر می باشد که هم اکنون باربری مشهد ارزانترین نرخنامه کرایه و تعرفه را از مشهد به تمامی شهرستان های استان تهران ارائه نموده است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به تهران - حمل بار و اثاثیه از مشهد به اسلام‌شهر- حمل بار و اثاثیه از مشهد به شهریار - حمل بار و اثاثیه از مشهد به قدس - حمل بار و اثاثیه از مشهد به ملارد- حمل بار و اثاثیه از مشهد به صالحیه - حمل بار و اثاثیه از مشهد به پاکدشت - حمل بار و اثاثیه از مشهد به قرچک - حمل بار و اثاثیه از مشهد به ورامین - حمل بار و اثاثیه از مشهد به گلستان - حمل بار و اثاثیه از مشهد به ری - حمل بار و اثاثیه از مشهد به اندیشه - حمل بار و اثاثیه از مشهد به رباط‌کریم - حمل بار و اثاثیه از مشهد به پرند - حمل بار و اثاثیه از مشهد به باغستان - حمل بار و اثاثیه از مشهد به پردیس - حمل بار و اثاثیه از مشهد به بومهن - حمل بار و اثاثیه از مشهد به باقرشهر - حمل بار و اثاثیه از مشهد به پیشوا - حمل بار و اثاثیه از مشهد به نسیم شهر - حمل بار و اثاثیه از مشهد به صباشهر - حمل بار و اثاثیه از مشهد به چهاردانگه - حمل بار و اثاثیه از مشهد به دماوند - حمل بار و اثاثیه از مشهد به حسن‌آباد - حمل بار و اثاثیه از مشهد به وحیدیه - حمل بار و اثاثیه از مشهد به نصیرشهر - حمل بار و اثاثیه از مشهد به فردوسیه - حمل بار و اثاثیه از مشهد به رودهن - حمل بار و اثاثیه از مشهد به شاهدشهر - حمل بار و اثاثیه از مشهد به صفادشت - حمل بار و اثاثیه از مشهد به فیروزکوه - حمل بار و اثاثیه از مشهد به لواسان - حمل بار و اثاثیه از مشهد به آبسرد - حمل بار و اثاثیه از مشهد به شریف‌آباد - حمل بار و اثاثیه از مشهد به کهریزک - حمل بار و اثاثیه از مشهد به فشم - حمل بار و اثاثیه از مشهد به جوادآباد - حمل بار و اثاثیه از مشهد به فرون آباد - حمل بار و اثاثیه از مشهد به آبعلی - حمل بار و اثاثیه از مشهد به کیلان - حمل بار و اثاثیه از مشهد به شمشک - حمل بار و اثاثیه از مشهد به احمدآباد مستوفی - حمل بار و اثاثیه از مشهد به ارجمند

از سوی دیگر باید عرض نماییم باربری مشهد به پاکدشت قرچک ورامین گلستان ری علاوه بر اینکه ارزانترین قیمت را ارائه میدهد دارای نقاط قوت بسیار زیاد دیگر نیز می باشد که میتوان به وجود انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ در محور مشهد به خرو (نیشابور) اشاره نمود و یا داشتن کارگران جوان ورزیده با اخلاق و متعهد از دیگر مشخصه های این شرکت باربری می باشد.

یکی از سوالاتی که همواره از این مجموعه می شود این می باشد که چرا تا این حد باربری مشهد دارای قیمت مناسب می باشد که باید عرض نماییم باربری مشهد تا 70% از حق کمسیون و پورسانت خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

و دومین دلایل این بود که باربری مشهد در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود. 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تهران با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به تهران با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل ارزان مطمئن بار اثاثیه باربری مشهد پیرانشهر

اگر ساکن شهر مشهد هستید و می خواهید از این شهر به هر کجای ایران از جمله استان آذربایجان غربی و شهرستان پیرانشهر نقل مکان نمایید و یا کالای اداری تجاری و تولیدات خود مبلمان و غیره را جابجایی نمایید باربری مشهد ارزانترین نرخنامه کرایه قیمت و تعرفه را به شما عزیزان معرفی می نماید.

باربری مشهد به پیرانشهر با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود این شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری توانسته است در این یک دهه فعالیت کارهای بسیار مهمی را به سرانجام برساند که از آن جمله میتواند با کاهش 70% نرخنامه تعرفه کرایه اشاره نمود و همچنین اکنون یکی از مجهزترین ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری به دلیل داشتن تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای حمل بار می باشد.

وجود انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان پیکان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ باعث شده است که نیاز همشهریان عزیز به هرنوع خودرو در هر ظرفیتی برآورده شود که این مسئله باعث شده است که باربری مشهد به پیرانشهر استان آذربایجان غربی بسیار مورد توجه و محبوبیت قرار گیرد.

کارگران رانندگان و بارچین ها در هر باربری بسیار مهم می باشند از همین جهت باربری مشهد به پیرانشهر استان آذربایجان غربی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند مطمئن ترین و با تجربه ترین افراد را برای مسئولیت های مختلف انتخاب نماید اکنون ما اکیپ هایی از بهترین رانندگان و بارچین ها و کارگران را در اختیار داریم که بیش از 10 سال سابقه در حوزه حمل و نقل شهری و بین شهری دارند. ما اعتقاد داریم بهترین و آسوده خاطرترین اثاث کشی و یا حمل بار زمانی محقق می باشد که کارگران متخصص کالا ها و محصولات را در ماشین بچینند که این کار مهم را موسسه نتسان به جهت داشتن کارگران متخصص به خوبی انجام می دهند.

از جمله نقاط قوت باربری مشهد به پیرانشهر استان آذربایجان غربی حضور غیر متمرکز در تمام خیابان ها بلوارها و میادین شهر مشهد می باشد به طور که تقریبا تمام مناطق و محلات مشهد و حومه را پوشش داده است و در هر ساعت از شبانه روز که با این شرکت تماس برقرار نمایید در کمتر از ده دقیقه در محل بارگیری حضور خواهند یافت.

پیرانشهر شهری است که در غرب کشور ایران و منتهی‌الیه جنوب‌غربی استان آذربایجان غربی واقع شده است. شهر پیرانشهر به لحاظ مختصات فرهنگی و بخش‌بندی منطقه کُردنشین (منطقه کُردستان) در زمره شهرهای مُکریان به حساب آورده می‌شود. شهر پیرانشهر با وسعت قرین ۸۴۴/۴ هکتار در مختصات ۴۵ درجه و ۸ دقیقه طول شرقی و ۳۶ درجه و ۴۱ دقیقه عرض شمالی قرار دارد. همچنین بر دشتی گسترده شده‌است که ۱۴۳۰ تا ۱۴۶۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. شهر پیرانشهر با فاصله زمینی ۱۱۰ کیلومتری (هزارگزی) از مرکز استان (ارومیه)، از غرب و جنوب غربی به کوهستان‌های مرتفع ختم می‌گردد. به استثنای این عوارض ارتفاعی، سایر جهات شهر با دشت‌های کم‌عارضه و مسطح ارتباط دارد.

ما رضایتمندی مشتری را در دو جمله خلاصه می نماییم : 1- باربری باید بتواند رضایت مشتری را از نظر قیمت سرویس دهی جلب نماید که باربری مشهد با افتخار اعلام می نماید که هم اکنون ارزانترین باربری در ایران می باشد و کافیست در جستجوهای اینترنتی دنبال ارزانترین باربری باشید تا متوجه حضور فعال ما شوید. 2- باید بتواند کیفیت سرویس دهی را بالا ببرد که این موضوع با توجه به اکیپ های آماده و تنوع ماشین های باربری مشهد کاملا واضح می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به پیرانشهربا نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به کلات با 70% تخفیف حمل اثاثیه 

همشهریان عزیز اگر می خواهد از مشهد به کلات اسباب کشی و اثاث کشی نمایید و یا می خواهید بار و کالای خاصی را به این شهرستان ارسال و جابجا نمایید باربری مشهد به دلایل بسیار متعددی بهترین گزینه جهت انتخاب یک باربری می باشد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

اولین و اساسی ترین ایده باربری مشهد برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از مشهد به کلات می رود مسیر بازگشت از کلات را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیه دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

1- باربری مشهد به کلات در حال حاضر ارزانترین باربری می باشد که در شهر مشهد مستقر می باشد لازم به یادآوریست که این شرکت حمل و نقل در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود, هم اکنون علاوه بر اینکه به صورت گسترده در مشهد فعالیت می نماید در تهران نیز حضوری بسیار فعال دارد.

2- موسسه حمل و نقل باربری مشهد به کلات دارای تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای مدل بالا سبک و سنگین می باشد که میتوان به نیسان کامیونت خاور مسقف کامیون تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

3- این باربری دارای کارگران بارچین ها و رانندگان بسیار ماهر کاربلد جوان با انگیزه خوش برخورد و متخصص می باشند. تمامی پرسنل شرکت باربری مشهد به کلات دوره های لازم را گذراندن و هرکدام دارای چندین سال سابقه همکاری با این مجموعه می باشند.

4- ما در باربری مشهد به کلات شرایط بسته بندی و چیدمان اصولی بار و اثاثیه شما عزیزان را در صورت تمایل و درخواست شما فراهم نموده اییم کارگران و نیروهای این مجموعه تخصص بسیار خوبی در بسته بندی دارند .

5- باربری مشهد به کلات در تمام خیابان ها بلوارها و میادین شهر مشهد و حومه شهر مستقر می باشند و به صورت کاملا آنلاین و 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در حال سرویس دهی به شما عزیزان می باشند. بنابراین نگران این نباشید که در کدام منطقه و محله شهر سکونت دارید چراکه هرجایی که باشین قطعا ما نسبت به سایر باربری ها به شما نزدیکتر هستیم.

کلات یا نادر دژ، شهری است در شمال شرقی استان خراسان. کلات به نام نادر شاه رقم خورده‌است. شهری که در میان کوه‌های هزارمسجد قرار گرفته‌است و از مشهد تا آن، ۱۴۵ کیلومتر جاده کوهستانی است. این شهر، از شمال به وسیله تپه ماهورهای نسبتاً پست به طول ۱۸۰ کیلومتر با کشور ترکمنستان همجوار است. از جنوب به کوه هزارمسجد و شهرستان مشهد، از شرق به شهرستان سرخس و از سمت غرب به شهرستان درگز محدود می‌شود. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۷٬۶۸۷ نفر (در ۲٬۱۱۰ خانوار) بوده‌است.

همچنین داشتن ده ها اکیپ آماده به کار و متخصص در حمل و جابجایی بار – چیدمان بار و رانندگان مطمئن و دوره دیده باعث شده است که به شدت بر کیفیت کار افزوده شود حمل هرگونه بارهای منزل و اثاثیه سبک و سنگین تخصص ماست مانند گاوصندوق-پیانو-بوفه های قدیمی – یخچال ساید بای ساید و...

خدماتی همچون حمل بار بین شهری با بارنامه معتبر و بیمه توسط رانندگان معتمد و آشنا به مسیرهای بین شهری باعث شده است که باربری مشهد به کلات با نام تجاری نتسان در بالاترین درجه اعتماد همشهریان و هموطنان عزیز قرار گیرد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به کلات،باربری مشهد به کلات ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به احمدآباد صولت ارزانترین و مطمنترین  

باربری مشهد به احمدآباد صولت زیر مجموعه ناوگان حمل و نقل باربری مشهد با نام تجاری نتسان می باشد که به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته در حال سرویس دهی به همشهریان عزیز در تمام محلات مناطق و حومه شهر مشهد می باشد.

یکی از نقاط قوت باربری مشهد به احمدآباد صولت, حاضر و مستقر بودن در تمام خیابان ها بلوارها و میادین شهر به صورت غیرمتمرکز می باشد این موضوع باعث شده است که مشتریان ما از سرعت عمل و دقت ما بسیار راضی و خوشنود باشند که باعث افتخار می باشد.

حدود 10 سال قبل که باربری مشهد و باربری تهران به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند پایین ترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را به مشتریان خود ارائه نماید خوشبختانه چیزی نگذشته بود که اتفاق خوب افتاد و این مجموعه با همکاری رانندگان کارگران بارچین ها و مدیران مجموعه خود به هدف اصلی تعیین شده دست یافت.

ناوگان باربری مشهد به احمدآباد صولت دارای صدها اکیپ مجهز به انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان – وانت بار – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ  می باشد که تماما مدل بالا بوده و در نوع خود بی نظیر هست. این موضوع باعث خواهد شد که مشتریان بدون دغدغه بار و اثاثیه منزل اداری و تجاری خود را برای تمامی مسیرهای داخل شهری و بین شهری و بین استان ها به ما بسپارند.

احمدآباد صولت شهری در بخش بوژگان شهرستان تربت جام استان خراسان رضوی ایران است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۸٬۳۲۶ نفر (در ۲٬۱۱۵ خانوار) بوده‌است.

ما بهترین ها از کارگر گرفته تا بارچین , راننده و انواع مدل های ماشین را مهیا کردیم تا بهترین و بی دغدغه ترین سرویس را در اختیار شما همشهریان عزیز قرار دهیم . شک نکنید باربری مشهد در حال حاضر ارزانترین و مجهزترین باربری حال حاضر در ایران می باشد.

حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین  توسط کارگران باربری مشهد به صورت تضمینی انجام می شود مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی – میزهای نهار خوری بزرگ و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید.

همچنین حمل بارهای خاص از دیگر تخصصص ها و خدمات باربری مشهد می باشد به عنوان مثال اگر شما تجهیزات پزشکی گران قیمت دارید و یا تجهیزات الکترونیکی حساس دارید و نیازمند جابجایی درون شهری و یا بین شهری از مبدا مشهد می باشد حتما با ما تماس بگیرید چرا که تمهیدات بسیار ویژه ای را برای این نوع از کالا ها و محصولات در نظر گرفته ایم که معمولا در سایر باربری ها یا تدارک دیده نشده است و یا با هزینه بالا اینکار را انجام میدهند که ما در باربری بزرگ مشهد بدون دریافت وجه اضافی این کار را انجام خواهیم داد.

در پایان اعلام می نماییم که ما در باربری مشهد به احمدآباد صولت منتطر تماس شما عزیزان هستیم ... 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهدبه احمدآباد صولت ،باربری مشهد به احمدآباد صولت،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به گلمکان(چناران) 70% تخفیف حمل اثاثیه

حمل بار و اثاثیه منزل - کالای اداری و تجاری – اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به گلمکان چناران را به باربری مشهد با نام تجاری نتسان بسپارید. افتخار ما این هست که این وظیفه را با بهترین روش و اطمینان خاطر و همچنین با 70% تخفیف با کمال میل انجام دهیم. نرخنامه تعرفه کرایه و قیمت حمل باربری مشهد به گلمکان زیر قیمت تمام باربری های حال حاضر کشور می باشد

گلمکان، شهری از توابع بخش گلبهار شهرستان چناران در استان خراسان رضوی ایران است. بر اساس مصوبهٔ هیئت وزیران در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۸۶، روستای گلمکان به شهر گلمکان تبدیل شد. پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۸٬۳۷۳ نفر (در ۲٬۸۶۱ خانوار) بوده است.

رانندگان و کارگران و بارچین های شاغل در باربری مشهد به گلمکان در تمام ساعات شبانه روز و حتی روزهای تعطیل آماده سرویس دهی و خدمت رسانی به هموطنان عزیز در شهر مشهد می باشند بنابراین اگر ساکن هر منطقه و محله و یا حتی حومه شهر مشهد هستید و تصمیم دارید که به گلمکان نقل مکان نمایید باربری مشهد با کمال میل در خدمت شما خواهد بود.a

باربری مشهد به گلمکان در کنار وظیفه اصلی خود که اسباب کشی و اثاث کشی می باشد خدمات جانبی دیگری با ارزانترین قیمت و در اسرع وقت انجام میدهد که ان جمله میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

1- باربری مشهد متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا مشهد به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار مبل و ... می باشد.

2- یکی از خدمات خاص و ویژه باربری مشهد حمل بارهای خاص می باشد به عنوان مثال اگر شما تجهیزات پزشکی گران قیمت دارید و یا تجهیزات الکترونیکی حساس دارید و نیازمند جابجایی درون شهری و یا بین شهری از مبدا مشهد می باشد حتما با ما تماس بگیرید چرا که تمهیدات بسیار ویژه ای را برای این نوع از کالا ها و محصولات در نظر گرفته ایم که معمولا در سایر باربری ها یا تدارک دیده نشده است و یا با هزینه بالا اینکار را انجام میدهند که ما در باربری بزرگ مشهد بدون دریافت وجه اضافی این کار را انجام خواهیم داد.

3- یکی دیگر از خدمات شرکت باربری مشهد حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین می باشد مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید. در کنار خدمات فوق ما ده ها خدمت دیگر داریم که میتوانیم هرنوع نیاز حمل بار شما هموطن عزیز را برآورده نماییم توصیه میکنیم شماره های تماس ما را حتما یادداشت نمایید تا در صورت نیاز بتوانید با ما تماس بگیرید.

در پایان مجددا یادآوری می نماییم که باربری مشهد بهترین گزینه از نظر نرخنامه و کرایه و هزینه حمل از مشهد به سراسر کشور و از جمله به گلمکان می باشد پس اگر تصمیم دارین به این شهرستان نقل مکان و حمل بار و اثاثیه نمایید با ما تماس برقرار نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد گلمکان ،باربری مشهد گلمکان ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 حمل بار و اثاثیه از مشهد به فرهادگرد باربری نتسان

همشهریان عزیز در شهر مشهد در صورتی که تصمیم دارید از مشهد به سراسر کشور و به طور خاص شهرستان فرهادگرد نقل مکان نمایید و یا محصولات و تولیدات خود را ارسال نمایید باربری مشهد با نام تجاری نتسان با تخفیفات بسیار ویژه در خدمت شما عزیزان می باشد.

ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد به فرهادگرد آماده اثاث کشی و اسباب کشی شما عزیزان هستیم باربری مشهد با نام تجاری نتسان دارای صدها اکیپ آماده سرویس دهی می باشد که در تمام خیابان ها بلوارها میادین و حومه شهر مشهد مستقر می باشند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن بعد از درخواست شما عزیزان, در محل بارگیری حضور یابند.

برای مسافرت از مشهد به فرهادگرد شما باید 69 کیلومتر را طی نمایید که این مسافت حدودا 56 دقیقه نیاز به رانندگی با سرعت متوسط 100 کیلومتر بر ساعت را دارد.

باربری مشهد فرهادگرد درحدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نموده و از همان تاریخ به بعد تمام سعی خود را به کار گرفت تا بتواند بهترین و ارزانترین روش های سرویس دهی را به مشتریان خود ارائه دهد که خوشبختانه هم اکنون این موسسه حمل و نقل شهری و بین شهری توانسته است بالاترین سطح رضایتمندی را در میان مشتریان خود کسب نماید.

فرهادگِرد شهری در بخش مرکزی شهرستان فریمان استان خراسان رضوی ایران می باشد. فرهادگرد یا فرگرد شهری باستانی که در گذشته مرکز ولایت ازقند در ربع نیشابور، خراسان بوده است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۸٬۴۴۲ نفر (در ۲٬۳۸۰ خانوار) اعلام شده است.

یکی از خدمات بسیار خاص و مفید باربری مشهد فرهادگرد صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر می باشد بیمه نامه و همچنین بارنامه معتبر باعث می شود که شما مشتری بزرگوار با خیال آسوده بار و اثاثیه خود را رهسپار شهری دیگر نمایید و از طرفی به صورت آنلاین با داشتن بارنامه معتبر بار - کالا و اثاثیه خود را رصد نمایید.

در کنار صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر نیروهای باربری مشهد تخصص خاص و بسیار ویژه ایی جهت بسته بندی بار و اثاثیه منزل و یا کالای اداری شما دارند حال اگر احساس میکنید که باید قبل از جابجایی و اسباب کشی, اثاثیه خود را بسته بندی نمایید ما با افتخار این کار را برای جلب رضایت بیشتر شما با کمال میل انجام خواهیم داد.

هم اکنون نرخنامه تعرفه قیمت و کرایه باربری مشهد به فرهادگرد جهت حمل بار اثاثیه اسباب کشی و اثاث کشی ارزانترین در بین تمام باربری های سطح شهر می باشد بنابراین اگر می خواهد از مشهد به فرهادگرد نقل مکان نمایید شک نکنید این باربری ارزانترین در بین تمام شرکت های حمل و نقل بوده و خواهد بود.

باربری مشهد دارای بالاترین سطح انواع ماشین های سبک و سنگین در مشهد می باشد که می توان به نیسان پیکان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ اشاره نمود همچنین لازم به یادآوری می باشد که کلیه خودروهای حمل اثاثیه منزل و اداری سبک و سنگین این مجموعه مدل بالا می باشد و آماده سرویس دهی شهری و مخصوصا بین شهری هستند.

از جمله ابتکارات باربری مشهد تماس مدیران ارشد مجموعه با مشتریان بعد از اتمام عملیات باربری می باشد تا ضمن دریافت پیشنهادات و نظرات مشتریان عزیز , از میزان رضایت مندی انها مطلع شویم . با افتخار اعلام می نمایم هرگونه انتقادی را با جان و دل پذیرا هستیم و در سرویس دهی های خود لحاظ خواهیم کرد.

ما در باربری مشهد به فرهادگرد منتظر تماس شما هستیم ... 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به فرهادگرد،باربری مشهد به فرهادگرد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به صالح‌آباد تربت جام حمل بار و اثاثیه

همشهریان عزیز با افتخار اعلام می نماییم که هرگونه بار و اثاثیه همچنین اسباب کشی و اثاث کشی شما هموطنان عزیز را در اسرع وقت از تمامی خیابان ها – میادین - بلوارها و حومه شهر مشهد به تمام نقاط ایران از جمله صالح‌آباد تربت جام حمل ارسال و جابجا خواهیم نمود.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان یکی از موفقترین و ارزانترین باربری های حال حاضر ایران می باشد که توانسته است به روشها و شگردهای خاص خود برای بسیاری از مسیرهای شهری و بین شهری از جمله مشهد به صالح‌آباد تربت جام  هزینه – قیمت – کرایه – نرخنامه و تعرفه را تا 70% کاهش دهد.

ما در باربری مشهد به صالح‌آباد تربت جام به شما عزیزان اطمینان خاطر می دهیم که هم از نظر کیفیت سرویس دهی و هم از نظر تعرفه پایین ترین قیمت و کرایه را در بین تمامی شرکت های باربری دارا هستیم. لذا اگر تصمیم دارید بار و اثاثیه منزل یا کالای اداری خود را توسط هرنوع خودروی سبک و سنگین به صالح آباد ارسال نمایید باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین گزینه می باشد.

ناوگان حمل ونقل شهری و بین شهری باربری مشهد به صالح‌آباد تربت جام دارای تنوع بسیار خوبی از انوع خودروهای سبک و سنگین می باشد که عبارتنداز : نیسان وانت – پیکان وانت – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ. به عبارت دیگر شما همشهریان عزیز هر مقدرا بار که داشته باشید ما دقیقا متناسب همان مقدار بار, خودرو مورد نظر را برای شما ارسال خواهیم کرد تا بیشترین صرفه جویی را در هزینه های جابه جایی پرداخت نمایید.

باربری مشهد به صالح‌آباد تربت جام علاوه بر داشتن تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای حمل بار, دارای نیروهای بسیار با تجربه می باشد که بیش از یک دهه هست در این مجموعه مشغول به کار می باشند. خصوصیاتی همچون امانت داری – صداقت در گفتار و رفتار – جوان و نیرومند، شایسته کارگران زحمتکش باربری مشهد می باشد. البته باید یادی کنیم از رانندگان و بارچین های این مجموعه که با نهایت هنرمندی حداکثر اثاثیه و بار مشتریان را به صورت اصولی چیدمان می نمایند تا کمترین فضا و در نتیجه حداقل هزینه را برای مشتری داشته باشد.

صالح‌آباد شهری در شهرستان صالح‌آباد استان خراسان رضوی ایران است. این شهر مرکز شهرستان تازه‌تاسیس صالح‌آباد است. مردم صالح‌آباد مانند اغلب مناطق تابعه، اهل سنت هستند. صالح‌آباد با تلاش‌های جلیل رحیمی جهان‌آبادی نمایندهٔ دورهٔ دهم مجلس، به‌صورت رسمی از سال ۱۳۹۷ از بخش به شهرستان ارتقاء پیدا کرد. برپایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۸٬۶۲۵ نفر (در ۲٬۱۹۸ خانوار) بوده‌است.

از جمله خدمات باربری مشهد به صالح‌آباد تربت جام به شرح زیر می باشد:

•    حمل اثاثیه منزل ، مبلمان ، لوازم اداری ، کالاهای تجاری ، دستگاه های صنعتی و... از تمام خیابان های شهر به سایر نقاط مشهد و سراسر کشور.
•    بسته بندی تخصصی کالا توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده.
•    جابجایی و تغییر چیدمان لوازم و مبلمان در یک محل.
•    حمل تخصصی لوازم سنگین، حجیم و نامتعارف به صورت حرفه ای با ابزار مخصوص.

مجموعه باربری مشهد به صالح آباد در تمام ساعات شبانه روز منتظر تماس شما خواهند بود ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به صالح‌آباد تربت جام ،باربری مشهد به صالح‌آباد تربت جام ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

خاور کرایه از مشهد به سراسر کشور با 70% تخفیف

همشهریان عزیز اگر تصمیم دارید بار و اثاثیه خود را از مشهد توسط خاور کرایه داخل شهر و یا به هرکجای ایران حمل و جابجا نمایید قطع بدانید که باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین انتخاب از نظر قیمت و کیفیت سرویس دهی می باشد. لذا توصیه می نماییم که با یکی از شماره های این مجموعه تماس برقرار نمایید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه ما مطلع شوید.

قیمت خاور کرایه از مشهد توسط گروه حمل و نقل باربری نتسان انصافا با توجه به کیفیت سرویس دهی آن بسیار مقرون به صرفه می باشد از طرفی ناوگان باربری مشهد مجهز به انواع ماشین سبک و سنگین خاور مسقف – خاور روباز – نیسان – کامیونت – تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد می باشد.

کرایه ارزان خاور با توجه به نیاز شما در باربری مشهد بصورت شبانه روزی انجام میشود. تجربه ی امنیت در اسباب کشی و یک جابجایی بی نقص و بی درد سر در این مجموعه با استفاده از تجربه ی کارشناسان باربری مشهد صورت میگیرد . امروزه هزینه های سرسام آور کرایه ی خاور برای اسباب کشی از یک سو و نگرانی و دغدغه بیش از حد افراد در جابجایی وسایلشان از سوی دیگر باعث میگردد که از اسباب کشی تصویری خسته کننده و پردرد در ذهن افراد جای بگیرید ولی کارشناسان و مجریان متخصص ما با ارائه ی توضیحات کامل و تجربیات طولانی خود شما را مطمئن میکنند.

تمامی خاورهای کرایه از مشهد به مقصد تمامی شهرهای ایران دارای شرایط بسیار ویژه ایی می باشد که از آن جمله میتوان به  1-بسته بندی اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری 2- ارسال کارگران ماهر و دوره دیده با بیش از 10 سال سابقه درخشان و موفق 3- حمل بارهای سنگین در بین طبقات مختلف از جمله گاوصندوق – یخچال ساید – بوفه های قدیمی و سنگین – میزهای نهار خوری و ... 4- حمل و جابجایی وسایل و کالاهای حساس پزشکی و یا الکترونیکی و خاص 5- صدوربارنامه و بیمه نامه معتبر اشاره نمود.

وجود انواع خاورهای کرایه در باربری مشهد باعث شده است که هر نوع تقاضای مشتری برآورده شود از این جهت تمام تلاش این مجموعه این بوده است که بتواند در مسیر رضایتمندی مشتریان گام های مهمتری بردارد. باربری مشهد توانسته است به صورت غیرمتمرکز در تمامی خیابان ها بلوارها و میادین شهر مشهر مستقر شود تا بتواند در اسرع وقت و بعد از تماس تلفنی خاور کرایه درخواستی را به مقصد درخواستی ارسال نماید.

قیمت خاور کرایه از مشهد به تمام نقاط ایران دارای تخفیفقات بسیار خوب و قابل قبولی می باشد به طور که ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه خاور کرایه از مشهد به سراسر کشور توسط موسسه حمل و نقل باربری مشهد ارائه میشود.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود و از آغاز فعالیت خود سعی نمود تا اهداف مهمی را در دستور کار خود قرار دهد یکی از این اهداف که همواره بر ان تایید شده است کاهش قیمت خاور کرایه از مشهد به سراسر کشور بود که خوشبختانه در حال حاضر ما ارزانترین را به همشهریان خود ارائه می دهیم.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که اگر ساکن شهر مشهد هستید و تصمیم دارید از لیست قیمت خاور کرایه از مشهد مطلع شوید حتما با ما تماس برقرار نمایید تا ضمن ارائه مشاوره های تخصصی رایگان شما را در جریان قیمت و کرایه مسیر مورد نظر با شرایط و تخفیف ویژه قرار دهد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به سراسر کشور ،باربری مشهد به سراسر کشور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

نرخنامه و کرایه ارزانترین وانت تلفنی در مشهد تخفیف ویژه

وانت تلفنی مستقر در باربری مشهد همانند سایر ماشین های سبک و سنگین عضو باربری مشهد جهت اثاث کشی و اسباب کشی تخفیفات بسیار خوبی را در نظر گرفته است لذا شما همشهریان عزیز در صورتی که تمایل دارید یک وانت تلفنی را سفارش دهید توصیه اکید می نماییم با باربری مشهد تماس برقرار نمایید.

ما در باربری مشهد جهت اثاث کشی و اسباب کشی های با حجم کم از وانت تلفنی نیسان استفاده می نماییم این وانت قادر به حمل بار تا 2 تن می باشد و مناسب برای هرنوع مسیر شهری و بین شهری می باشد خوشبختانه ما در این مجموعه توانسته ایم با همکاری رانندگان و همچنین با کاهش مبلغ پورسانت مربوط به باربری قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه وانت تلفنی های این مجموعه را برای تمام مسیرها به شدت کاهش دهیم.

ما با ارائه انواع وانت پیکان، وانت پراید، وانت نیسان و وانت مزدا در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشیم. علاوه بر خدمات وانتی در این شرکت، ما انواع کامیونت مسقف، خاور کفی، روباز و تریلی به تمام شهرستانها ارسال میکنیم.

گاهی به یک وسیله کوچک برای یک جابجایی سبک و سریع نیاز دارید. حمل یک دست مبلمان ، میز و یا چند وسیله خانگی نیازی به ماشین باربری بزرگ ندارد. علاوه بر هزینه بالای این وسایل که مقرون به صرفه نیست، سرعت جابجایی نیز کاهش خواهد یافت. وانت بار تلفنی مشهد سریعترین و در عین حال مناسبترین راهکار برای جابجایی کوچک و سبک است. اگر نیاز به وانت دارید با شماره تلفنهای باربری مشهد تماس حاصل نمایید.

اعزام ماشین باربری سبک ( وانت بار، نیسان بار، کامیونت ) همراه با راننده مجرب و کارگران حرفه ای حمل بار از مشهد به سراسر ایران با قیمت ارزان و در کوتاهترین زمان تنها با یک تماسچند ثانیه ایی امکان پذیر می باشد.

بازار الرضا که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا می باشد شاید یکی از اصلی ترین مراکز تجاری شهر مشهد که قدمتی بسیار زیاد را دارا  هست می باشد . بسیاری از کسبه این بازار اجناس و بار خود را با وانت تلفنی در مشهد جابجا می کنند این مشتریان به دلیل محلی بودن رانندگان ما و آشنایی کامل به مشهد جز مشتریان ثابت ما می باشند و اغلب اوقات از امکانات ما استفاده می کنند.

ما با پیش بینی بازار خود را آماده ورود به بازار دیجیتال و اپلیکیشن ها کرده ایم ، حضور ما در کلمات بالای گوگل و سرچ بالای ما یکی از عوامل رونق ما می باشند که به آن توجه کرده ایم تا در آینده ایی نزدیک از دیگر امکانات این موتور جست و جو برای رونق کار خود در مشهد استفاده نماییم.

جا‌به‌جایی همیشه دغدغه‌های مختلفی را با خود به همراه می‌آورد. از اینکه چطور باید وسایل را بسته‌بندی کرد، چه روزی اسباب و وسایل را به خانه، مغازه یا صرفا محل سکونت جدید منتقل کرد و اینکه در نهایت از چه شرکت یا سرویسی برای جا‌به‌جایی وسایلتان کمک بگیرید. اما این که از کدام روش برای درخواست وانت‌بار بهره می گیرید می تواند در کیفیت خدماتی که دریافت می کنید، موثر باشد. برای مثال اگر تلفنی درخواست وانت می دهید، کار شما از گشتن به دنبال وانت بار در خیابان به مراتب راحت تر و ساده تر خواهد بود و به همین ترتیب وانت بارهای تلفنی سریع تر و مطمئن تر است.

وانت بار تلفنی در مشهد، دارای قدمت بسیار زیادی می باشد و توانسته جایگاه خود را به عنوان یک روش ساده، مطمئن و ایمن در سفارشات وانت‌بار ، وانت پراید و نیسان وانت در مشهد تثبیت کند. در روند پیشرفت تکنولوژی، کم کم وانت ‌بارهای تلفنی در مشهد ظهور کردند. این روش به نسبت شیوۀ قبلی -که همان روش سنتی جست و جوی وانت و کامیون به حساب می آمد-  بسیار سریع‌تر بود. به جای اینکه ساعت‌های طولانی در خیابان به دنبال وانت‌بار یا کامیون بگردید، می توانستید به یکی از این وانت ‌بارهای تلفنی زنگ بزنید.

ما در باربری مشهد صدها اکیپ وانت تلفنی آماده جهت سرویس دهی داریم که به صورت 24 ساعت شبانه روز در خدمت شما خواهیم بود...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا وانت ،باربری مشهد با نیسان یا وانت،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه با باربری مشهد به رضویه (مشهد) خاور نیسان

همشهریان محترم مشهد مقدس باربری مشهد به رضویه (مشهد) با 70% تخفیف اماده همکاری اسباب کشی و اثاث کشی از مشهد به سراسر کشور می باشد این مجموعه عظیم حمل و نقل در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل در خدمت شما مشتریان محترم می باشد.

باربری مشهد حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود این مجموعه دارای صدها اکیپ در تمام خیابان بلوارها و میادین شهر می باشد و دارای انواع ماشین های سبک و سنگین خاور مسقف – نیسان – کامیونت- کامیون – تریلی و ده چرخ همچنین کارگران ماهر و دوره دیده و با سابقه چندین ساله می باشد.

ما در باربری مشهد به رضویه (مشهد) تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم با کاهش حداکثری قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه از مشتریان خود حمایت نماییم. و خوشبختانه تا به امروز توانسته ایم کمترین کرایه را برای تمام مشتریان بین شهری و شهری و به طور خاص مسیر مشهد به رضویه ارائه نماییم.

باربری مشهد به رضویه در تمام خیابان ها و میدان ها و بلوارهای شهر مشهد مستقر می باشد و قادر می باشد در حداقل زمان ممکن بعد از تماس در محل بارگیری حضور یابند که این از ایده ها و خلاقیت های باربری مشهد می باشد که توانسته است به صورت غیرمتمرکز تمام شهر را مدیریت نماید.

باربری مشهد به رضویه دارای کارگران ماهر و دوره دیده می باشد همچنین سعی شده است که از تمامی نیروهای مشغول در باربری مشهد تعهد اخلاقی گرفته شود تا بتوان حداکثر اعتماد را به انها داشت چرا که به اعتقاد ما کارگران نقش بسیار مهمی در درست انجام دادن و جلب رضایت مشتری را دارا هستند.

ما در مجموعه باربری مشهد همیشه حق را به مشتری میدهیم و اعتقاد داریم این مشتری هست که باید اجازه داشته باشد انتقاد کند و اگر شکایتی داشته باشد مطرح نماید در همین راستا شرایطی توسط این مجموعه فراهم شده است تا بتواند مشتری حرفهای دلش را مطرح نمایید و ما بتوانیم ایرادات کار خود را برطرف نماییم.

باز و بسته نمودن انواع وسایل حساس و غیرحساس که نیاز به باز و بسته نمودن دارند از جمله لوستر پرده کرکره کولر و ... از دیگر تخصص ها و خدمات باربری مشهد می باشد که به صورت تضمینی و توسط افرادی متخصص انجام می پذیرد. یکی دیگر از خدمات خاص باربری مشهد حمل بار های سنگین بین طبقات می باشد از جمله وسایل سنگین عبارتنداز 1- میزهای نهارخوری بالای 8 نفر 2- پیانو 3- گاوصندوق 4- بوفه های قدیمی 5- یخچال ساید 6- ....

رضویه شهری است در استان خراسان رضوی در شرق ایران. این شهر در بخش رضویه شهرستان مشهد قرار دارد. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۸٬۸۵۰ نفر (در ۲٬۵۸۶ خانوار) بوده‌است. فاصله مشهد تا رضویه حدودا 20 کیلومتر می باشد و تقریبا 30 دقیقه تا رضویه نیاز به رانندگی می باشد.

با توسعه فضاهای شهری اثاث کشی به یکی از دغدغه های اصلی مردم تبدیل گردیده است. حمل اثاثیه منزل بدون آسیب رساندن به آنها و نحوه انجام اثاث کشی یکی از کارهای پر دغدغه ی شهروندان می باشد. بنابراین استفاده از یک کادر مجرب برای حمل اثاثیه کار عقلانی می باشد که شما را از دردسرهای بعد اثاث کشی مصون می دارد. یک باربری مناسب با آمادگی کامل و تجربه کافی هنگام جابجایی و حمل لوازم منزل در کاهش آسیب های جسمی و عدم بروز خسارت های مالی شما را همراهی خواهد کرد.

ما در باربری مشهد با افتخار منتظر تماس شما همشهریان عزیز خواهیم بود ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به رضویه با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به رضویه با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به باخرز حمل اثاثیه منزل و اداری تخفیف ویژه

شهرستان باخرز در استان خراسان رضوی یکی از شهرستان های کوچک این استان محسوب می شود با این وجود باربری مشهد به باخرز تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند با ارزانترین قیمت هرگونه بار و اثاثیه منزل و  یا کالای اداری و تجاری همشهریان عزیز را از مشهد به این شهرستان ارسال و جابجا نماید.

ما در موسسه حمل و نقل باربری مشهد به باخرز توانسته ایم برای این مسیر گاها قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه خود را تا 70% در جهت رفاه حال همشهریان عزیز کاهش دهیم البته بدون اینکه در کیفیت سرویس ها تغییر ایجاد شود چرا که مسیر حمل بار و اثاثیه از مشهد به باخرز از جمله مسیر های خوب برای این مجموعه می باشد.

باخرز از شمال به تربت جام، از جنوب به خواف، از خاور به هرات و از باختر به تربت حیدریه محدود می‌گردد. مسیر مشهد به باخرز حدودا 282 کیلومتر می باشد که جهت طی کردن این مسافت بایستی 3 ساعت و 15 دقیقه رانندگی نمایید. جهت حرکت از مشهد به باخرز می بایست مسیر زیر را طی نمایید: بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۹٬۰۴۴ نفر (در ۲٬۵۳۶ خانوار) بوده‌است.

مشهد - آزاد راه مشهد باغچه - تپه سلام - تقاطع مسیر سنگ بست و روستای تقی آباد - فرهاد گرد – فریمان - تقاطع جاده قلندر آباد سفید سنگ(آبگرم) – کاریزنو - نصر آباد - روستای قلعه سرخ - روستای خرم آباد - تربت جام - جاده تربت جام به تایباد – کاریز – تایباد - پل بند - نصرت آباد – ارزنه – باخرز

در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که در حدود یک دهه قبل این ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری با نام تجاری نتسان آغار به کار کرد بزرگترین و شاید اصلی ترین هدف از راه اندازی این شرکت این بوده است که کمترین تعرفه نرخنامه و کرایه را برای تمام سرویس از دو مبدا مشهد و تهران به سراسر کشور به مشتریان ارائه نماید چرا که به اعتقاد ما کاهش هزینه های حمل و نقل در بعد تجاری میتواند بر کاهش تمام شده قیمت ها تاثیر به سزایی داشته باشد.

در هر صورت شبکه حمل و نقل شهری و مخصوصا بین شهری به شدت با قیمت محصولات در ارتباط می باشد و با توجه به اینکه تقریبا تمامی این جابجایی کالا و محصولات توسط شرکت های باربری انجام می شود لذا کاهش قیمت هزینه های مسیر بسیار میتواند در کاهش هزین های سرسام آور موثر باشد.

ناوگان حمل و نقل باربری مشهد به باخرز دارای صدها اکیپ می باشد که به صورت غیر متمرکز در تمامی خیابان ها بلوارها و میادین شهر مشهد مستقر می باشد و آماده حمل بار و اثاثیه و سرویس دهی در هر ساعت از شبانه روز بوده است. پس بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی خود در منطقه - محله و حومه شهر مشهد که هستید می توانید با یک تماس سرویس خود را در خواست دهید تا در کمتر از 20 دقیقه در محل باربری حضور یابیم.

باربری مشهد دارای خدمات جانبی دیگری نیز می باشد که به صورت گسترده در حال انجام می باشد که میتوان از آن جمله به 1- بسته بندی اثاثیه منزل و اداری 2- حمل بارهای سنگین مانند گاوصندوق – میزهای نهارخوردی – یخچال ساید و ... 3- صدور بارنامه معتبر 4- صدور بیمه نامه معتبر به ارزش کل کالای مشتری و ...

حالا که به طور کلی و خلاصه در مورد شرکت حمل و نقل باربری مشهد به باخرز آشنا شدید شما می توانید با تماس و دریافت لیست قیمت ماشین مورد نیاز خود قیمت ها و کیفیت سرویس دهی ما را با سایر باربری های سطح شهر در مشهد و تهران مقایسته نمایید.

همکاران ما در باربری مشهد به باخرز منتظر تماس شما خواهند بود ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به باخرز با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به باخرز با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه از مشهد به نشتیفان 70% تخفیف

قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به نشتیفان با انواع خودورهای سبک و سنگین نیسان خاور مسقف خاور روباز کامیون کامیونت تریلی ده چرخ و تک تا 70% تخفیف می باشد. لذا در صورتی که بار و کالایی دارید که می خواهید از مشهد به نشتیفان اسباب کشی و اثاث کشی نمایید قطعا باربری مشهد به نشتیفان ارزانترین قیمت می باشد.

بزرگترین افتخار ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد به نشتیفان این می باشد که از نظر کیفیت و قیمت(نرخنامه کرایه و تعرفه) به هیچ عنوان قابل مقایسته با سایر باربری های شهر مشهد نمی باشیم. وجود صدها اکیپ که به صورت غیر متمرکز در تمام خیابان ها میادین و بلوارهای شهر مستقر می باشد باعث شده است که کیفیت سرویس دهی بسار افزایش یابد و باعث رضایت مشتریان در حد بالایی گردد.

باربری مشهد در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود از آغاز فعالیت خود در میان انبوهی از شرکت های باربری قرار براین شد که تمام تلاش مجموعه در این باشد که ارزانترین کرایه و نرخنامه را به مشتریان ارائه دهد و خوشبختانه هم اکنون کرایه تمام مسیرهای از مشهد و تهران به سراسر کشور ارزانترین قیمت می باشد.

ما در باربری مشهد به نشتیفان خدمات بسیار خوبی را در کنار سرویس های خود به مشتریانمان ارائه می نماییم که به شرح زیر می باشد:

1- بسته بندی اثاثیه 2- حمل بارهای سنگین مانند گاوصندوق– یخچال ساید-میزهای نهار خوری و ... 3- حمل بارهای حساس الکترونیکی و پزشکی 4- صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر 5- باز و بسته نمودن نصبیات مانند پرده – لوستر – کرکره و ...

از سوی دیگر باری مشهد به نشتیفان دارای تنوع بسیار گسترده و خوب جهت حمل بارهای منزل سنگین و اداری می باشد که میتوان به نیسان – خاور مسقف – کامیون تک – کامیونت – تریلی – ده چرخ و ... اشاره نمود که تقریبا تمام نیاز شما عزیزان را برآورده می نماید.

باربری یا اتوبار ، شرکتی است که کار حمل و نقل را به صورت زمینی انجام می دهد. باربری ها یا اتوبارها معمولاً بسته بندی لوازم ها را نیز انجام می دهند. شرکت اتوبار باید از بهترین روش ها برای بسته بندی و حمل بار استفاده کند. کارکنان یک اتوبار باید قابل اطمینان باشند و تجربه و تخصص کافی برای این کار را داشته باشند.

گفتن اینکه بهترین شرکت اتوبار در مشهد چه شرکتی است کار بسیار سخت و حتی غیرممکن است زیرا هر شرکتی می تواند این ادعا را کند که بهترین شرکت باربری و خدمات اسباب کشی در مشهد است و هیچ راهی برای اثبات خلاف آن وجود ندارد. اما در انتخاب شرکت اتوبار ، بهترین بودن یا نبودن اهمیت زیادی ندارد بلکه حرفه ای بودن و تجربه در کنار استفاده از دانش روز است که بسیار کمک کننده خواهد بود.

 اما یکی از بهترین ابزارهایی که میتواند به شما در انتخاب بهترین باربری کمک نماید جستجو در اینترنت می باشد به خوبی متوجه بهترین و ارزانترین خواهید شد همچنین تماس شما با باربری مورد نظر و دریافت لیست قیمت برای مسیر مورد نظر به شما میتواند در انتخاب سرویس مورد نظر کمک نماید.

در پایان تاکید می نماییم که اگر تصمیم دارید بار و اثاثیه خود را از مشهد به نشتیفان جابجا نمایید حتما با ما تماس بگیرید و از تخفیفات این مجموعه مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , حمل بار از مشهد به نشتیفان با نیسان یا خاور , باربری مشهدبه نشتیفان با نیسان یا خاور , ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به صالح‌آباد تربت جام حمل بار و اثاثیه

همشهریان عزیز با افتخار اعلام می نماییم که هرگونه بار و اثاثیه همچنین اسباب کشی و اثاث کشی شما هموطنان عزیز را در اسرع وقت از تمامی خیابان ها – میادین - بلوارها و حومه شهر مشهد به تمام نقاط ایران از جمله صالح‌آباد تربت جام حمل ارسال و جابجا خواهیم نمود.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان یکی از موفقترین و ارزانترین باربری های حال حاضر ایران می باشد که توانسته است به روشها و شگردهای خاص خود برای بسیاری از مسیرهای شهری و بین شهری از جمله مشهد به صالح‌آباد تربت جام  هزینه – قیمت – کرایه – نرخنامه و تعرفه را تا 70% کاهش دهد.

ما در باربری مشهد به صالح‌آباد تربت جام به شما عزیزان اطمینان خاطر می دهیم که هم از نظر کیفیت سرویس دهی و هم از نظر تعرفه پایین ترین قیمت و کرایه را در بین تمامی شرکت های باربری دارا هستیم. لذا اگر تصمیم دارید بار و اثاثیه منزل یا کالای اداری خود را توسط هرنوع خودروی سبک و سنگین به صالح آباد ارسال نمایید باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین گزینه می باشد.

ناوگان حمل ونقل شهری و بین شهری باربری مشهد به صالح‌آباد تربت جام دارای تنوع بسیار خوبی از انوع خودروهای سبک و سنگین می باشد که عبارتنداز : نیسان وانت – پیکان وانت – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ. به عبارت دیگر شما همشهریان عزیز هر مقدرا بار که داشته باشید ما دقیقا متناسب همان مقدار بار, خودرو مورد نظر را برای شما ارسال خواهیم کرد تا بیشترین صرفه جویی را در هزینه های جابه جایی پرداخت نمایید.

باربری مشهد به صالح‌آباد تربت جام علاوه بر داشتن تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای حمل بار, دارای نیروهای بسیار با تجربه می باشد که بیش از یک دهه هست در این مجموعه مشغول به کار می باشند. خصوصیاتی همچون امانت داری – صداقت در گفتار و رفتار – جوان و نیرومند، شایسته کارگران زحمتکش باربری مشهد می باشد. البته باید یادی کنیم از رانندگان و بارچین های این مجموعه که با نهایت هنرمندی حداکثر اثاثیه و بار مشتریان را به صورت اصولی چیدمان می نمایند تا کمترین فضا و در نتیجه حداقل هزینه را برای مشتری داشته باشد.

صالح‌آباد شهری در شهرستان صالح‌آباد استان خراسان رضوی ایران است. این شهر مرکز شهرستان تازه‌تاسیس صالح‌آباد است. مردم صالح‌آباد مانند اغلب مناطق تابعه، اهل سنت هستند. صالح‌آباد با تلاش‌های جلیل رحیمی جهان‌آبادی نمایندهٔ دورهٔ دهم مجلس، به‌صورت رسمی از سال ۱۳۹۷ از بخش به شهرستان ارتقاء پیدا کرد. برپایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۸٬۶۲۵ نفر (در ۲٬۱۹۸ خانوار) بوده‌است.

از جمله خدمات باربری مشهد به صالح‌آباد تربت جام به شرح زیر می باشد:

•    حمل اثاثیه منزل ، مبلمان ، لوازم اداری ، کالاهای تجاری ، دستگاه های صنعتی و... از تمام خیابان های شهر به سایر نقاط مشهد و سراسر کشور.
•    بسته بندی تخصصی کالا توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده.
•    جابجایی و تغییر چیدمان لوازم و مبلمان در یک محل.
•    حمل تخصصی لوازم سنگین، حجیم و نامتعارف به صورت حرفه ای با ابزار مخصوص.

مجموعه باربری مشهد به صالح آباد در تمام ساعات شبانه روز منتظر تماس شما خواهند بود ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به صالح‌آباد تربت جامر ،باربری مشهد به صالح‌آباد تربت جام ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

خاور کرایه از مشهد به سراسر کشور با 70% تخفیف

همشهریان عزیز اگر تصمیم دارید بار و اثاثیه خود را از مشهد توسط خاور کرایه داخل شهر و یا به هرکجای ایران حمل و جابجا نمایید قطع بدانید که باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین انتخاب از نظر قیمت و کیفیت سرویس دهی می باشد. لذا توصیه می نماییم که با یکی از شماره های این مجموعه تماس برقرار نمایید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه ما مطلع شوید.

قیمت خاور کرایه از مشهد توسط گروه حمل و نقل باربری نتسان انصافا با توجه به کیفیت سرویس دهی آن بسیار مقرون به صرفه می باشد از طرفی ناوگان باربری مشهد مجهز به انواع ماشین سبک و سنگین خاور مسقف – خاور روباز – نیسان – کامیونت – تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد می باشد.

کرایه ارزان خاور با توجه به نیاز شما در باربری مشهد بصورت شبانه روزی انجام میشود. تجربه ی امنیت در اسباب کشی و یک جابجایی بی نقص و بی درد سر در این مجموعه با استفاده از تجربه ی کارشناسان باربری مشهد صورت میگیرد . امروزه هزینه های سرسام آور کرایه ی خاور برای اسباب کشی از یک سو و نگرانی و دغدغه بیش از حد افراد در جابجایی وسایلشان از سوی دیگر باعث میگردد که از اسباب کشی تصویری خسته کننده و پردرد در ذهن افراد جای بگیرید ولی کارشناسان و مجریان متخصص ما با ارائه ی توضیحات کامل و تجربیات طولانی خود شما را مطمئن میکنند.

تمامی خاورهای کرایه از مشهد به مقصد تمامی شهرهای ایران دارای شرایط بسیار ویژه ایی می باشد که از آن جمله میتوان به  1-بسته بندی اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری 2- ارسال کارگران ماهر و دوره دیده با بیش از 10 سال سابقه درخشان و موفق 3- حمل بارهای سنگین در بین طبقات مختلف از جمله گاوصندوق – یخچال ساید – بوفه های قدیمی و سنگین – میزهای نهار خوری و ... 4- حمل و جابجایی وسایل و کالاهای حساس پزشکی و یا الکترونیکی و خاص 5- صدوربارنامه و بیمه نامه معتبر اشاره نمود.

وجود انواع خاورهای کرایه در باربری مشهد باعث شده است که هر نوع تقاضای مشتری برآورده شود از این جهت تمام تلاش این مجموعه این بوده است که بتواند در مسیر رضایتمندی مشتریان گام های مهمتری بردارد. باربری مشهد توانسته است به صورت غیرمتمرکز در تمامی خیابان ها بلوارها و میادین شهر مشهر مستقر شود تا بتواند در اسرع وقت و بعد از تماس تلفنی خاور کرایه درخواستی را به مقصد درخواستی ارسال نماید.

قیمت خاور کرایه از مشهد به تمام نقاط ایران دارای تخفیفقات بسیار خوب و قابل قبولی می باشد به طور که ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه خاور کرایه از مشهد به سراسر کشور توسط موسسه حمل و نقل باربری مشهد ارائه میشود.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود و از آغاز فعالیت خود سعی نمود تا اهداف مهمی را در دستور کار خود قرار دهد یکی از این اهداف که همواره بر ان تایید شده است کاهش قیمت خاور کرایه از مشهد به سراسر کشور بود که خوشبختانه در حال حاضر ما ارزانترین را به همشهریان خود ارائه می دهیم.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که اگر ساکن شهر مشهد هستید و تصمیم دارید از لیست قیمت خاور کرایه از مشهد مطلع شوید حتما با ما تماس برقرار نمایید تا ضمن ارائه مشاوره های تخصصی رایگان شما را در جریان قیمت و کرایه مسیر مورد نظر با شرایط و تخفیف ویژه قرار دهد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به سراسر کشو یا خاور ،باربری از مشهد به سراسر کشور با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

قیمت کرایه وانت بار مشهد به سراسر کشور با کارگران ماهر

وانت بار مشهد در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از یک دهه فعالیت در حمل و نقل شهری و بین شهری هم اکنون نامی آشنا در میان مردم شهر مشهد و کسبه محترم می باشد لذا این مجموعه اعلام می نماید که همانند سابق آماده همکاری با تمام تولید کننده و مستاجرین در شهر مشهد می باشد.

بنابراین در صورتی که تصمیم به حمل بار و اثاثیه از هر نقطه شهر مشهد توسط وانت بار مشهد را دارید اکیدا تاکید می نماییم جهت دریافت لیست قیمت استثنایی با شرکت حمل و نقل باربری مشهد تماس برقرار نمایید تا علاوه بر ارائه مشاوره رایگان توضیخات لازم در مورد قیمت به شما داده شود.

ما در باربری مشهد جهت وانت بار های خود از کارگران بسیار خوش برخورد و متعهد و  با اخلاق استفاده نموده ایم تا باعث افزایش بیشتر رضایتمندی مشتریانمان گردد تمامی این کارگران زحمتکش دوره های لازم در جهت حمل صحیح بار و اثاثیه در بین طبقات و نحوه اصولی چیدن بار و اثاثیه در هنگام اسباب کشی و اثاث کشی را گذرانده اند و بعد از موفقیت آمیز بودن شرایط آنها امکان همکاری مسیر گردیده است.

یکی از دغدغه های همیشگی خانواده ها در هنگام اسباب کشی و اثاث کشی, بسته بندی اصولی لوازم منزل و یا اداری خود می باشد و اینکه چگونه این وسایل را بسته بندی نمایند تا در هنگام جابجایی در بین طبقات به وسایل آسیب وارد نشود. در این مورد نیز وانت بار مشهد به کمک این دسته از خانواده ها آمده است و اعلام می نماییم که با حداقل قیمت بسته بندی تمامی وسایل منزل و اداری خود را به ما بسپارید.

ما در وانت بار مشهد از تمامی ابزارهای ممکن در جهت افزایش ایمنی و افزایش رضایتمندی شما عزیزان استفاده خواهیم نمود تا شما بزرگواران یک جابجایی و یک اثاث کشی خاطر انگیز و به یادماندنی را سپری نمایید. ماشین های مدل بالای این مجموعه در کلاس وانت بار بسیار متنوع می باشند و تقریبا برای هر حجم از بار و اثاثیه شما وانت بار متناسب با آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بنابراین با توجه به توضیحات فوق تاکید می نماییم که قطعا وانت بار مشهد ارزانترین و مناسبترین باربری حال حاضر کشور می باشد که به صورت 24 ساعت شبانه روز با حداقل قیمت بهترین کیفیت را به شما همشهریان محترم ارائه می نماید. پس بدون هیچگونه نگرانی و دغدغه بار خود را در هر نقطه و حومه شهر مشهد به وانت بار مشهد بسپارید و در هر نقطه از شهر مشهد و یا سطح کشور با ضمانت تحویل بگیرید.

یکی از خدمات بسیار خاص که توسط وانت بار مشهد ارائه میشود باز و بسته نمودن هرگونه نصبیات منزل شما می باشد به عنوان مثال اگر شما در هنگام اثاث کشی و اسباب کشی می خواهید پرده ها و لوستر خود را از منزل فعلی به منزل جدید ببرید نیروهای ما در وانت بار مشهد قادر هستند کار باز و بسته نمودن اصولی آن را به عهده بگیرند و به صورت تضمینی این کار را برای شما انجام دهند.

همچنین جابجایی بارهای خاص و سنگین در بین طبقات نیازمند تجربه و توانایی بالایی می باشد که معمولا هر شخصی قادر به انجام آن نمی باشد اما ما در وانت بار مشهد بارها و بارها روی این موضوعات کار کرده ایم و اکنون هم ابزارهای لازم را در اختیار داریم و هم نیروهایی که قادر به انجام این کار باشند را دارا هستیم.

حال اگر شما وسایل سنگینی مانند یخچال ساید – گاوصندوق – میزهای نهار خوری بزرگ و ... در منزل و یا اداره دارید که نگرانی جابجایی صحیح و اصولی آن هستید وانت بار مشهد اعلام می نماید که به صورت تضمینی این جابجایی را برای شما عزیزان انجام خواهد داد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با وانت ،باربری مشهد با وانت،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین باربری مشهد به جغتای با 70% تخفیف

همشهریان عزیز در شهر مقدس مشهد اگر تصمیم دارید از مشهد به جغتای حمل بار و اثاثیه نمایید و یا تجهیزات و کالای اداری خود را به این شهرستان منتقل کنید قطعا باربری مشهد به جغتای ارزانترین باربری و مجهزترین می باشد از نظر تنوع خودرو و کارگران ماهر و دوره دیده .

باربری مشهد به جغتای در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این شرکت حمل و نقل از آغاز فعالیت خود همواره چندین نکته مهم و اساسی را در برنامه های خود مشخص نمود که از آن جمله می توان به ارائه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه اشاره نمود.

یکی دیگر از تاکیدات مدیران باربری مشهد در ارائه باکیفیت خدمات می باشد به عبارت دیگر نباید ارزانی قیمت نرخنامه و تعرفه باعث کاهش کیفیت سرویس دهی شود به همین جهت مدیران باربری مشهد به جغتای به صورت مستمر با مشتریان ارتباط برقرار می نمایند و از میزان رضایتمندی آنها مطلع می شوند تا در صورتی که نقد و پیشنهاد مطرح کنند ان را در سرویس های بعدی لحاط نمایند.

سعی در استخدام بهترین و با تجربه ترین کارگران، رانندگان و بارچین ها از جمله توجه هات باربری مشهد به جغتای می باشد چرا که وجود کارگران توانمند و با اخلاق همچنین متعهد و قابل اعتماد از جمله خواسته های به حق تمامی مشتریان عزیزمان می باشد. لذا باید عرض نماییم که در استخدام و به کارگیری تمام نیروهای مشغول در این باربری بسیار حساسیت به کار گرفته شده است و تمامی این عزیزان دوره های آموزشی لازم و توصیه مهم را دریافت نموده اند.

از جمله کارهای خوب در باربری مشهد به جغتای این هست که اکیپ های این باربری در تمام خیابان ها میدان ها و بلوارهای شهر مشهد مستقر می باشد تا در صورت تماس در اسرع وقت و حداقل زمان ممکن در محل بارگیری حضور یابند این ایده یعنی به صورت غیرمتمرکز بودن تنها توسط باربری مشهد اجرا شده است.

گروه باربری نتسان به شما اطمینان می دهد که با بهترین قیمت آماده همکاری با شما در زمینه حمل بار بین شهری از مشهد به جغتای و دیگر نقاط میهن عزیزمان می باشد. با نتسان آسوده خاطر باشید. به شما تعهد خواهیم داد که با دقت کافی بار شما را بسته بندی خواهیم کرد و در صورت نیاز بیمه نموده و صحیح  و سالم به جغتای خواهیم رساند لطفا بدون نگران کالا – اسباب - خرده بار و ... را به باربری نتسان بسپارید.  

یک از مهمترین نکات در اسباب کشی و یا اثاث کشی این می باشد که سعی نماییم که باربری را انتخاب نماییم که با تجربه باشد و بعد درخواست سرویس دهی نماییم این کار به چند دلیل ضروری می باشد اولا اینکه باربری باید دارای تنوع گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین باشد که هر نوع نیاز را بتواند تامین نماید دوما باربری باید دارای کارگرهای ماهر و متخصص در حمل اثاثیه و اسباب کشی داشته باشد سوما اینکه باربری باید بارچین های حرفه ایی داشته باشد تا بتواند به طور صحیح بارها را بچیند که در موقع تخلیه بار به ترتیب مناسب وسایل در مکان جدید قرارگیرد.

با توجه به تمام توضیحات فوق مجددا تاکید می نماییم که انصافا ما در باربری مشهد به جغتای تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم که بهترین و بالاترین سطح کیفی و کمی سرویس دهی را برای شما بزرگواران آماده نماییم. بنابریان توصیه اکید مینماییم حتما و حتما قبل از هر اقدامی با یکی از شماره های ما تماس برقرا نمایید تا از لیست قیمت نیز مطلع شوید.

منتظر تماس شما هستیم ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به جغتای با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به جغتای با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار مطمئن ارزان باربری مشهد دولت‌آباد-زاوه

موسسه حمل و نقل باربری مشهد با افتخار اعلام می نماید که قادر می باشد با ارزانترین قیمت در شهر مشهد هرگونه اثاثیه منزل و یا کالای اداری و یا تولیدات شما عزیزان را به شهر دولت‌آباد-زاوه ارسال و جابجا نماید. باربری مشهد به دولت‌آباد-زاوه با بیش از 10 سال سابقه درخشان با نام تجاری نتسان در حال سروس دهی به همشهریان عزیز بوده و هست.

ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد به دولت‌آباد-زاوه دارای صدها اکیپ آماده به خدمت داریم که در تمام خیابان ها – میدان ها و بلوارهای سطح شهر مشهد مستقر می باشد و به صورت تمام وقت بلافاصله پس از تماس مشتریان در محل خواسته شده حضور پیدا خواهند کرد.

ناوگان مجهز باربری مشهد به دولت‌آباد-زاوه متشکل شده است از انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ که به صورت گسترده و فعال در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته با افتخار در خدمت شما عزیزان می باشند.

این مجموعه اعلام می نماید که قطعا قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه حمل بار و اثاثیه ارائه شده از سوی ما پایین ترین قیمت در شهر مشهد می باشد لذا به جرئت می توان گفت که هیچ موسسه و شرکت حمل و نقلی را در مشهد نمیتوان پیدا نمود که قیمت ارائه شده آن قابل رقابت با نرخنامه و تعرفه باربری مشهد باشد.

از جمله نقاط قوت باربری مشهد به دولت‌آباد-زاوه در حمل بار و اثاثیه استفاده از کارگران رانندگان و بارچین های بسیار با تجربه - مورد مقبول و مورد تایید می باشند چراکه تمامی کارکنان این باربری با تعهد و با حسن نیت در حال تلاش و کوشش هستند تا بتوانند نظر مثبت شما مشتریان عزیز را جلب نموده و بدون دغدغه بار و کالای خود را به ما بسپارید.

از سوی دیگر اقدام خاص و قابل درخوری که ما در مجموعه باربری مشهد انجام دادیم این می باشد که اکیپ های ما در یک منطقه خاصی مستقر نمی باشند بلکه در تمام بلوارها خیابانها و میدان های سطح شهر مستقر هستند این باعث شده است که سرویس دهی با سرعت و دقت مضاعف صورت گیرد.

و اما در مورد خدمات جانبی باربری مشهد باید عرض نماییم :

1- باربری مشهد با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نماییدد.

2- دومین خدمت خاصی که باربری مشهد در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر مشهد داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه میکنیم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.

3- یکی دیگر از خدمات شرکت باربری مشهد حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین می باشد مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید. در کنار خدمات فوق ما ده ها خدمت دیگر داریم که میتوانیم هرنوع نیاز حمل بار شما هموطن عزیز را برآورده نماییم توصیه میکنیم شماره های تماس ما را حتما یادداشت نمایید تا در صورت نیاز بتوانید با ما تماس بگیرید

و بسیاری از خدمات دیگر که با افتخار آماده ارائه می باشد ... 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به دولت‌آباد-زاوه با نیسان یا خاور ،باربری مشهدبه دولت‌آباد-زاوهبا نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه با گروه باربری مشهد به ریزه

همشهریان عزیز باربری مشهد به ریزه در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما جهت هرگونه اسباب کشی و اثاث کشی منزل و یا کالای اداری و تجاری می باشد لذا به عزیزان که تصمیم دارند از مشهد به ریزه نقل مکان نمایند و یا محصول و کالایی را جابجا نمایند توصیه می نماییم جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با این مجموعه ارتباط برقرار نمایند.

شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد به ریزه با تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای سبک و سنگین حمل بار به صورت شبانه روز در خدمت گذاری حاضر می باشند. از جمله این ماشین ها می توان به خاور مسقف – خاور روباز – نیسان – پیکان وانت – آریسان – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

از سوی دیگر باربری مشهد ریزه تعدادی زیادی اکیپ با کارگران ماهر جوان با اخلاق و با تجربه دارد که این باعث شده است بر کیفیت سرویس دهی ها افزوده شود و به طبع میزان رضایتمندی مشتریان تا چندین برابر افزوده شود. چرا که یکی از موئلفه های مهم در هر باربری موفق وجود کارگران بارچین ها و رانندگان متعهد می باشد.

تمام تلاش مجموعه عظیم باربری مشهد همواره این بوده است که در کنار افزایش کیفیت سرویس دهی بر روی قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه تا آنجا که امکانپذیر می باشد تخفیف اعمال شود خوشبختانه این تلاش اکنون به ثمر رسیده است و در بسیاری از مسیرها از جمله مسیر مشهد به ریزه تخفیفات بسیار خوبی اعمال گشته است.

در مورد تاریخچه موسسه حمل و نقل باربری مشهد لازم هست بدانید که این مجموعه در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود از آغاز شروع به کار این مجموعه یک کار خیلی خوب و مفیدی که انجام شده این بود که تصمیم گرفته شده اکیپ ها این باربری در تمام خیابان ها میادین و بلوارها مستقر شوند تا به محض تماس در کمتر از 10 دقیقه در محل بارگیری حاضر شوند که این اتفاق هم اکنون افتاده است.

یک نکته جالب دیگر در مورد باربری مشهد به ریزه این می باشد که خیلی زود لقب ارزانترین باربری را توسط مشتریان به خود اختصاص داد و هم اکنون هرکجا نام ارزانترین باربری به زبان می آید بی درنگ باربری مشهد میدرخشد و تقریبا کمتر کسی هست در مشهد و تهران که باربری نتسان را به عنوان یک باربری که خدمات خود را زیر قیمت تمام باربری ها ارائه مینماید نشناسند.

مجموعه باربری نتسان امیدوار هست بتواند با لطف و اعتماد مشتریان و عموم مردم عزیز ایران زمین بهترین نوع خدمات اسباب کشی و باربری را در تمام ایران توسعه دهد تا همه مردم بتوانند حمل کالا و وسایل خود را با حداقل قیمت و بهترین کیفیت انجام دهند.

شرکتی که بتواند ریسک جابه جایی کالا و سایل را به صفر برساند و یک جابه جایی و حمل بار بی دغدغه را ارائه دهد مناسب ترین گزینه برای انتخاب باربری خواهد بود. گروه باربری و حمل و نقل نتسان در تهران و مشهد مستقر شده و تجربه یک جابجایی راحت و بی دغدغه را به شما عرضه می دارد.  نتسان با سالها تجربه در زمینه جابجایی و حمل بارهای صنعتی ،پزشکی ، تجاری ،اثاثیه منزل و لوازم حساس الکترونیکی در کمترین زمان و به صرفه ترین قیمت با بیمه معتبر بارهای شما را جا به جا میکند.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به ریزه با نیسان یا خاور ،باربری مشه به با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بزرگترین باربری مشهد به کاریز(تایباد) ارزانترین کرایه

ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد به کاریز (تایباد) در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته آماده حمل بار و اثاثیه منزل و همچنین کالای اداری و تجاری همشهریان عزیز می باشد. لذا چنانچه قصد دارین از مشهد به کاریز (تایباد) اثاث کشی و اسباب کشی نمایید پیشنهاد میکنیم جهت دریافت لیست قیمت تعرفه و کرایه انواع ماشین های سبک و سنگین زیر حتما با ما تماس برقرار نمایید

باربری مشهد در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این مجموعه در مشهد و تهران لقب ارزانترین باربری را به نام خود نموده است.

ناوگان موسسه باربری مشهد شامل پیکان وانت – نیسان – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون تریلی و ده چرخ می باشد که هرکدام برای مسیر مشهد به کاریز (تایباد) دارای نرخنامه تعرفه و کرایه مخصوص خود می باشد که توسط باربری مشهد با 70% تخفیف ارائه می شود.

مسیر مشهد به کاریز (تایباد) از جمله مسیرهایی می باشد که معمولا در هفته چندین سرویس به این شهرستان سفارش داده می شود به همین جهت مدیران باربری مشهد تصمیم گرفتند برای این مسیر تخفیفات بسیار خاص و ویژه را ارائه نمایند . برای این مسیر یعنی مشهد به کاریز (تایباد) تمامی ماشین های سبک و سنگین پیکان وانت – نیسان – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون تریلی و ده چرخ موجود می باشد.

کاریز شهری در بخش مرکزی شهرستان تایباد استان خراسان رضوی ایران است.که در زمان های قدیم به دلیل موقعیت جغرافیایی و تجاری دو کشور ایران و افغانستان ، بیشتر مرکز کاروانسراها و استراحتگاه های کاروان هاو مسافرین بوده است . این شهر در فاصله کمی در شمال شهر تایباد و در جاده تایباد به مشهد قرار دارد.از ادغام روستاهای کاریز و سعد آباد در سال 1382 شهر کاریز تاسیس شده است. عملیات ساخت راه کنارگذر شهر کاریز نیز در دست انجام است. ساختمان بیمارستان قدیمی کاریز در سال ۱۳۸۴ تبدیل به دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد واحد تایباد شد. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹5 جمعیت این شهر ۱1٬102 نفر (در 3٬0۰۹ خانوار) بوده است.

حمل بار و اثاثیه و کالاهای صنعتی و اداری بین شهری بسیار متفاوت تر از درون شهری می باشد مخصوصا برای مسیرهای  طولانی از جمله مسیر مشهد به کاریز (تایباد) در نتیجه شما مشتریان عزیز باید بدانید که نباید به هر باربری اعتماد نمایید چرا که اکثر باربری های موجود در شهر مشهد تنها توان حمل بار درون شهری را دارند.

باربری مشهد به کاریز (تایباد) با کمال احترام بیمه نامه معتبر و بارنامه معتبر برای کالا و اثاثیه شما صادر خواهد نمود . بیمه حمل و نقل کالا یا بیمه نامه باربری, بیمه ای است که بموجب آن بیمه گر در مقابل حق بیمه ای که از بیمه گذار دریافت میکند متعهد میشود چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطرهای احتمالی ، کالای شما از بین برود و یا خسارت ببیند از طریق بیمه گر خسارت شما جبران شود .

باربری مشهد به کاریز (تایباد) هرگونه انتظار شما از یک باربری را قطعا برآورده خواهد نمود هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت و سرعت عمل و دقت. بنابراین با اطمینان خاطر به شما خواننده گرامی  میگویم ما بهترین شرایط سرویس دهی را از شهر مشهد به باربری مشهد به کاریز (تایباد) فراهم نموده ایم پس بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه بار و اثاثیه خود را در مشهد به ما بسپارید و در کاریز (تایباد) از ما تحویل بگیرید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به کاریز(تایباد) با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به کاریز(تایباد) با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به بجستان با 70% تخفیف خاور نیسان

همشهریان و هموطنان عزیز مستاجرین و صاحبین کسب و کارها , اگر می خواهید از هر نقطه و منطقه شهر مشهد هر نوع کالا اسباب و اثاثیه خود را حمل و جابجا نمایید و به شهرستان بجستان ارسال نمایید قطعا بدانید که باربری مشهد به بجستان بهترین انتخاب می باشد که البته دلایل محکمی برای این ادعای خود داریم

1- باربری مشهد به بجستان ارزانترین باربری حال حاضر در مشهد می باشد به عبارت دیگر شما هیچ شرکت حمل و نقل در مشهد نمی توانید معرفی نمایید که کرایه قیمت نرخنامه و تعرفه آن از نرخنامه اعلامی ما کمتر باشد.

2- موسسه حمل و نقل باربری مشهد به بجستان دارای یکی از قویترین و مجهزترین ناوگان حمل و نقل در ایران می باشد و آن هم به جهت داشتن تنوع بسیار گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ که در نوع خود بی نظیر می باشد.

3- وجود کارگران رانندگان و بارچین های حرفه ایی - با سابقه - جوان و ورزیده و همچنین متعهد و با اخلاق که باعث شده است همواره مورد تمجید و تایید مشتریان قرار گرفته شوند.

4- ارائه خدمات جانبی در کنار وظیفه اصلی خود که حمل بار و اثاثیه می باشد که میتوان به 1- بسته بندی اثاثیه 2- باز و بسته نمودن نصبیات مانند پرده لوستر و .. 3- حمل و جابجایی بارهای خیلی سنگین مانند یخچال ساید – گاوصندوق – میزهای نهاری خوری بزرگ و ... 4- حمل بارهای حساس الکترونیکی و پزشکی 5- صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر

حال با توجه به توضیحات فوق شما عزیزان خود قضاوت نمایید که آیا باربری مشهد به بجستان بهترین انتخاب برای جابجایی و اثاث کشی شما عزیزان می باشد یا خیر؟ قطعا شما نیز مانند هزاران مشتری دیگر باربری مشهد موافق خواهید بود.

اما در مورد تاریخچه باربری مشهد باید بگوییم که این موسسه بزرگ و عظیم حمل و نقل در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را تا آنجا که مقدور می باشد کاهش دهد که خوشبختانه این اتفاق خیلی زود افتاد و هم اکنون باربری مشهد ارزانترین باربری در مشهد و ایران این لقب گرفته است.

فاصله مشهد به بجستان حدود 294 کیلومتر می باشد و برای طی نمودن این مسیر تقریبا 3 ساعت و 13 دقیقه زمان لازم می باشد.همچنین باید توجه داشته باشید که برای اینکه از مشهد بار و اثاثیه خود را به بجستان حمل نمایید باید از شهرها و مناطق مهم بزرگراه مشهد به تربیت حیدریه - ملک آباد - رباط سفید - رباط سنگ - کامه علیا و کامه سفلی - تربت حیدریه - جاده گناباد به تربت حیدریه - سه راهی مهنه - فیض آباد عبور نمایید.

بَجِستان ، مرکز شهرستان بجستان، در استان خراسان رضوی است. شهر بجستان، از سطح دریا ١٢۶۵ متر ارتفاع دارد و در سال ۱۳۹۵، ۱۱٬۷۴۱ نفر جمعیت داشته‌است. انار، کلوچه و زعفران بجستان معروف است.

از طرف دیگر مسیر مشهد به بجستان دارای جاذبه های گردشگری به شرح زیر می باشد 1- آتشکده بازه هور رباط سفید 2- باغات جنگلی کامه علیا و کامه سفلی 3- پارك جنگلی پيشكوه تربت حيدريه 4- باغ ملی تربت حیدریه 5- حمام حاجی رییس تربت حیدریه 6- منزل قدیمی حاجی رییس 7- آرامگاه شیخ ابوالقاسم گورکانی در تربت حیدریه 8- آرامگاه ابوسعید ابوالخیر در روستای مهنه

کلیه پرسنل مجموعه باربری مشهد به بجستان منتظر تماس شما عزیزان می باشند...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به بجستان با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار ارزان مطمئن باربری مشهد به سنگان(خواف) 

باربری مشهد به سنگان(خواف) باعث افتخار خود می داند که اولا در تمام خیابان ها – میادین و بلوارهای شهر مشهد به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته مستقر می باشد و ثانیا با قیمت استثنایی که گاها تا 70%  تخفیف را شامل میشود در خدمت همشهریان عزیز می باشد.

حال اگر شما هم محلی و همشهری عزیز تصمیم دارید از شهر مشهد اسباب و اثاثیه منزل و یا کالای اداری و تجاری خود را به شهرستان سنگان(خواف) ارسال نمایید و به دنبال یک باربری مطمئن - ارزان و دارای مجوز اتحادیه هستید یقین بدانید که موسسه حمل و نقل باربری مشهد بهترین انتخاب می باشد چرا که هم ارزانترین می باشد هم دارای تنوع گسترده از هرنوع خودروی سبک و سنگین می باشد و هم اینکه دارای کارگران با سابقه – دارای بیمه - متعهد و با اخلاق بوده که سالهاست با این شرکت در حال همکاری می باشند.

لازم به یادآوری می باشد که باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود همانند هر کسب و کار دیگری که مدیران آن سند چشم انداز و اهدافی را برای مسیر و پیشبرد شرکت تنظیم می نمایند تا مسیر حرکت روبه جلوی آنها مشخص شود ؛ باربری مشهد به سنگان(خواف)  از آغاز فعالیت اهدافی را برای خود مشخص نموده است که یکی از آنها ارائه ارزانترین نرخنامه تعرفه قیمت و کرایه از مشهد به تمام شهرستان های کشور از جمله مشهد به سنگان(خواف) می باشد.

وجود انواع ماشین های مدل بالای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ در ناوگان حمل و نقل این موسسه باربری باعث شده است که علاوه براینکه ما اکنون ارزانترین باربری در ایران باشیم یکی از مجهزترین باربری های حال حاضر کشور نیز باشیم که این خود باعث افتخار این مجموعه می باشد.

یکی از خدمات خاص و ویژه باربری مشهد به سنگان(خواف) حمل بارهای خاص می باشد به عنوان مثال اگر شما تجهیزات پزشکی گران قیمت دارید و یا تجهیزات الکترونیکی حساس دارید و نیازمند جابجایی درون شهری و یا بین شهری از مبدا مشهد می باشد حتما با ما تماس بگیرید چرا که تمهیدات بسیار ویژه ای را برای این نوع از کالا ها و محصولات در نظر گرفته ایم که معمولا در سایر باربری ها یا تدارک دیده نشده است و یا با هزینه بالا اینکار را انجام میدهند که ما در باربری بزرگ مشهد بدون دریافت وجه اضافی این کار را انجام خواهیم داد.

یکی دیگر از خدمات شرکت باربری مشهد حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین می باشد مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید. در کنار خدمات فوق ما ده ها خدمت دیگر داریم که میتوانیم هرنوع نیاز حمل بار شما هموطن عزیز را برآورده نماییم توصیه میکنیم شماره های تماس ما را حتما یادداشت نمایید تا در صورت نیاز بتوانید با ما تماس بگیرید.

با توضیحات فوق مجددا تاکید مینماییم که باربری مشهد به سنگان(خواف) در تمام روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به سنگان با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به سنگان با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به خلیل آباد با 70% تخفیف خاور نیسان

یکی از افتخارات باربری مشهد به خلیل‌آباد (خراسان رضوی) این می باشد که توانسته است با به کارگیری سیاست های بسیار خاص و ویژه, نرخنامه کرایه تعرفه و قیمت حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری را از مشهد به سراسر کشور و شهرستان های خراسان رضوی تا 70% کاهش دهد.

بنابراین اگر تصمیم دارید که هر نوع کالا و اثاثیه منزل و محصولات تولیدی و کارخانه خود را از مشهد به شهرستان خلیل‌آباد (خراسان رضوی) ارسال نمایید ما با فراهم نمودن بهترین ماشین های مدل بالای حمل بار سبک و سنگین از جمله خاور مسقف - نیسان - پیکان وانت – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل در خدمت شما می باشد.

لازم به یادآوری می باشد که باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از آغاز فعالیت این مجموعه هدف این شد که تمام مجموعه از جمله رانندگان و کارگران تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانند چندین هدف را که مهمترین آن کاهش کرایه و ارائه ارزانترین قیمت نرخنامه و تعرفه در بین تمام باربری ها می باشد را به مشتریان ارائه دهند.

یکی از نقاط قوت و خاص باربری مشهد به خلیل‌آباد (خراسان رضوی) این می باشد که اکیپ های جوان و متعهد باربری مشهد با انواع خودروهای مدل بالا در تمام خیابان ها بلوارها و میادین شهر مشهد مستقر می باشد تا به محض تماس و درخواست سرویس بلافاصله به محل باربری گیری حاضر شوند.

باربری مشهد به خلیل‌آباد (خراسان رضوی) در کنار حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری دارای خدمات جانبی دیگری می باشد که به شرح زیر می باشد:

1- باربری مشهد متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا مشهد به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار و ... می باشد.

2- مجموعه بزرگ و عظیم باربری مشهد با نام تجاری نتسان مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سرویس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.

3- باربری مشهد با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.

4- از دیگر مشخصه های باربری مشهد ایجاد بستر بیمه بار برای مشتریان مخصوصا مشتریان که تصمیم به حمل بار و اثاثیه خود از مبدا مشهد به سایر شهرستان ها را دارند می باشد. بیمه بار با حداقل قیمت میتواند آسودگی خاطر دوچندان را برای شما به ارمغان آورد.

5- یکی از خدماتی که باربری مشهد در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر مشهد داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه میکنیم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در باربری مشهد منتظر تماس شما خواهیم بود ... 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به خلیل آباد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به خلیل آبادبا نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه از مشهد به خرو (نیشابور) با ارزانترین قیمت

باربری مشهد به خرو (نیشابور) دارای صدها اکیپ آماده سرویس دهی می باشد که به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل به همشهریان عزیز سرویس دهی می نماید. مسیر مشهد به خرو (نیشابور) یکی از مسیرهایی می باشد که این باربری تخفیفات بسیار خوبی را برای آن در نظر گرفته است.

نرخنامه کرایه تعرفه و قیمت سرویس های مشهد به خرو (نیشابور) گاهی تا 70% تخفیف دارد .لذا پیشنهاد می نماییم که اگر تصمیم دارید از مشهد به این شهرستان کوچک حمل بار و اثاثیه نمایید قبل از هرکاری حتما با این مجموعه تماس برقرار نمایید و ضمن ارائه مشخصات و حجم بار خود لیست قیمت مناسب با تخفیف ویژه را دریافت کنید.

گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از آغاز فعالیت این شرکت باربری، اهداف بسیاری در چشم انداز آن در نظر گرفته شد که از آن جمله میتوان به ارائه ارزانترین نرخنامه تعرفه قیمت و کرایه اشاره نمود.

با افتخار اعلام می نماییم امروز باربری مشهد و به طور خاص باربری مشهد به خرو (نیشابور) ارزانترین نرخنامه و کرایه را در میان تمام شرکت های حمل و نقل شهری و بین شهری دارا می باشد. این موضوع نیاز به اثبات پیچیده ایی ندارد کافیست که میزان بار و نوع ماشین خود را به ما اعلام نمایید و قیمت با تخفیف ویژه را دریافت نماید و سپس با قیمت ارائه شده در سراسر باربری ها مقایسته نمایید آنگاه متوجه تفاوت قیمت خواهید شد.

از سوی دیگر باید عرض نماییم باربری مشهد به خرو (نیشابور) علاوه بر اینکه ارزانترین قیمت را ارائه میدهد دارای نقاط قوت بسیار زیاد دیگر نیز می باشد که میتوان به وجود انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ در محور مشهد به خرو (نیشابور) اشاره نمود و یا داشتن کارگران جوان ورزیده با اخلاق و متعهد از دیگر مشخصه های این شرکت باربری می باشد.

فاصله بین شهر مشهد به خرو (نیشابور) برابری با 110 کیلومتر می باشد که برای طی نمودن این مسافت 1 ساعت و 18 دقیقه زمان لازم می باشد.

خَرْوْ شهری در استان خراسان رضوی در شرق ایران است. این شهر در بخش زبرخان شهرستان نیشابور قرار دارد و پس از نیشابور، پرجمعیت‌ترین شهر منطقه به‌شمار می‌رود. شهر خرو دارای ۴ محله با نام‌های خرو علیا، خرو سفلی، شهرک امام رضا و ساحل برج است.

یکی از سوالاتی که همواره از این مجموعه می شود این می باشد که چرا تا این حد باربری مشهد دارای قیمت مناسب می باشد که باید عرض نماییم باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون و پورسانت خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

و دومین دلایل این بود که باربری مشهد در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود. 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به خرو (نیشابور) با نیسان یا خاور ،باربری مشهدبه خرو (نیشابور) با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

مجهزترین و ارزانترین باربری مشهد به شاندیز حمل بار و اثاثیه

همشهریان عزیز اگر ساکن شهر مشهد هستید و تصمیم دارید از مشهد به شاندیز اثاث کشی و اسباب کشی نمایید ما در باربری مشهد در خدمت شما هستیم و اعلام آمادگی می نماییم که با ارزانترین قیمت و در حداقل زمان ممکن این وظیفه را به بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان بیش از یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران به طور همزمان شروع به فعالیت نمود باربری مشهد شاندیز در حقیقت یک مسیر می باشد که به جهت تعداد سفارشات ثبت شده بالا در روز تصمیم گرفته شده است شرایطی فراهم شود که با حداقل قیمت بتوان نقل مکان و جابجایی اسباب و اثاثیه مشهد به شاندیز انجام شود.

امروزه باربری مشهد کاملا در دو کلان شهر مشهد و تهران شناخته شده می باشد یک از دلایل این موفقیت را بدون شک باید در ارائه کرایه نرخنامه تعرفه و قیمت حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری دانست. ما با افتخار اعلام می نماییم که ارزانترین سرویس ها را در سطح مشهد به مشتریان خود ارائه می دهیم. باربری مشهد به شاندیز نیز تلاش گسترده ایی را در جهت کاهش قیمت ها به کار گرفته است و خوشبختانه توانسته است تا 70% قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه را کاهش دهد.

باربری مشهد شاندیز در کنار رسالت اصلی خود که در حقیقت حمل بار اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری می باشد خدمات جانبی دیگری را به شرح زیر انجام می دهد 1- بسته بندی اثاثیه 2- باز و بسته نمودن تمامی نصبیات منزل از جمله پرده کرکره لوستر ... 3- صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر 4- حمل بارهای سنگین مانند گاوصندوق – یخچال ساید – میزهای نهار خوری بزرگ و... در بین طبقات با تجهیزات مدرن 5- جابجایی لوازم حساس الکترونیکی و پزشکی و ...

از سوی دیگر وجود ناوگان مدل بالا از انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت - خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ باعث شده است که نام باربری مشهد به شاندیز در بین مجهزترین باربری های مشهد همچون نگینی به درخشد.

بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت شاندیز ۱۳٬۹۸۷ نفر (در ۴٬۳۴۲ خانوار) بوده‌است. مسیر مشهد به شاندیز حدود 37 کیلومتر می باشد که تقریبا 46 دقیقه زمان لازم دارد که از مشهد به شاندیز برسید.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شاندیز، دره‌های مصفا و پرآبی است، که به همراه درختان سر به فلک کشیده، گل‌های وحشی، آب و هوای معتدل شاندیز و رودخانه‌های روانی که از دامنه‌های شمالی کوه‌های بینالود سرچشمه می‌گیرند مناظر زیبایی را آفریده‌اند و گردشگران بسیاری را در تمام فصول سال به این ناحیه می‌کشانند که رودهای مغان، مج، مایان، دِهبار، جاغرق، کَنگ و زُشک از جمله این رودها می‌باشند.

به علت قرارگرفتن در دامنه‌های شمالی سلسله ارتفاعات کوه بینالود و برخورداری از آب و هوای معتدل آب فراوان و باغ‌های وسیع و مناظر طبیعی دیدنی به عنوان یکی از کانون‌های عمده مسافران و گردشگران از شهر مشهد و سراسر ایران است. این شهر دارای پوشش گیاهی انبوه و متراکمی از درختان و فضای سبز مناسبی می‌باشد. سراسر جنوب این شهر ارتفاعات بینالود خراسان واقع که قله شیرباد در زشک شاندیز نیز مرتفع‌ترین نقطه استان به‌شمار می‌رود.

ما در باربری مشهد منتظر تماس شما هستیم ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به شاندیز با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به شاندیز با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین باربری مشهد به نقاب (جوین) نیسان خاور کامیونت

همشهریان عزیز در تمام خیابان ها و محلات شهر مشهد به عرض شما میرسانیم که گروه حمل ونقل باربری مشهد به نقاب (جوین) اعلام آمادگی می نماید که تا 70% تخفیف بار و اثاثیه شما را در اسرع وقت و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به اقصی نقاط کشور حمل و جابجا می نماید.

ناوگان حمل ونقل شهری و بین شهری مشهد نقاب (جوین) در تمامی خیابان ها میادین و بلوارهای شهر مشهد مستقر می باشد لذا شما هموطنان عزیز از هر نقطه ایی از شهر که درخواست سرویس دهید در کمتر از 10 دقیقه سرویس های این مجموعه به محل درخواستی شما جهت بارگیری حاضر خواهد شد.

باربری مشهد در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این مجموعه ا آغاز فعالیت خود شعار مهمی را در سر لوحه کار خود قرار داد و آن اینکه باربری مشهد به نقاب (جوین) بایستی ارزانترین باربری در سطح شهر مشهد باشد که خوشبختانه خیلی زود به این هدف دست یافت.

هم اکنون نرخنامه تعرفه قیمت و کرایه باربری مشهد به نقاب (جوین) جهت حمل بار اثاثیه اسباب کشی و اثاث کشی ارزانترین در بین تمام باربری های سطح شهر می باشد بنابراین اگر می خواهد از مشهد به نقاب (جوین) نقل مکان نمایید شک نکنید این باربری ارزانترین در بین تمام شرکت های حمل و نقل بوده و خواهد بود.

فاصله مشهد به نقاب (جوین) 294 کیلومتر می باشد که به طور میانگین حدودا 3 ساعت و 16 دققه زمان رانندگی لازم می باشد تا به شهرستان نقاب (جوین) برسید.

براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر، برابر با ۱۴،۷۲۳ نفر بوده‌است. جمعیت نقاب در سال ۱۳۹۰، ۱۳٬۶۱۴ نفر برآورد شده‌است جهت حرکت از مشهد به شهرستان نقاب (جوین) باید از مکان ها و شهرهای زیر عبور نمایید. مشهد - ملک آباد - بزرگراه مشهد به نیشابور - شهر جدید بینالود - قدمگاه نیشابور - ساحل برج - روستای بوژمهران - روستای چاه بلند نیشابور – نیشابور – سبزوار- بید - حکم آباد - راه اندقانک – جوین

باربری مشهد دارای بالاترین سطح انواع ماشین های سبک و سنگین در مشهد می باشد که می توان به نیسان پیکان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ اشاره نمود همچنین لازم به یادآوری می باشد که کلیه خودروهای حمل اثاثیه منزل و اداری سبک و سنگین این مجموعه مدل بالا می باشد و آماده سرویس دهی شهری و مخصوصا بین شهری هستند.

حمل بار و اثاثیه توسط کارگران ماهر و همچنین بارچین های بسیار حرفه ایی و رانندگان راه بلد تخصص باربری مشهد با نام تجاری نتسان می باشد. ما افتخار می نماییم که شرایطی را فراهم نموده ایم که قادر هستیم تا 70% تخفیف بار و اثاثیه شما همشهریان عزیز را در داخل شهر مشهد و بین شهری از مبدا مشهد و تهران فراهم نماییم.

از جمله ابتکارات باربری مشهد تماس مدیران ارشد مجموعه با مشتریان بعد از اتمام عملیات باربری می باشد تا ضمن دریافت پیشنهادات و نظرات مشتریان عزیز , از میزان رضایت مندی انها مطلع شویم . با افتخار اعلام می نمایم هرگونه انتقادی را با جان و دل پذیرا هستیم و در سرویس دهی های خود لحاظ خواهیم کرد.

در پایان مجددا یادآوری می نماییم در صورتی که تصمیم به حمل هرنوع بار و اثاثیه منزل اداری و تجاری از مشهد به نقاب (جوین) را دارید این مجموعه هم از نظر کیفیت سرویس دهی و هم از نظر نرخنامه و کرایه بهترین گزینه می باشد منتظر تماس شما هموطنان عزیز هستیم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد فیض‌آباد (مه‌ولات) با 70% تخفیف

همشهریان عزیز به شما مژده میدهیم که اگر تصمیم دارید هرگونه بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و محصولات تولیدی خود را از مشهد به شهرستان فیض‌آباد (مه‌ولات) حمل و جابجا نمایید, ما در باربری مشهد اعلام امادگی می نماییم که با 70% تخفیف این کار را انجام خواهیم داد.

باربری مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) هم اکنون یکی از ارزانترین باربری های ایران و به طور خاص مشهد می باشد که در تمام خیابان ها میدان ها و بلوارهای شهر مشهد مستقر بوده و در تمام روزهای هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز در حال سرویس دهی می باشد. قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه ارائه شده توسط باربری مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) انصافا قابل مقایسته با هیچ کدام از شرکت های باربری در مشهد نمی باشد.

از طرف دیگر باربری مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) جهت رفاه حال همشهریان عزیز توانسته است بیشترین تنوع از خودروهای باربری سبک و سنگین را به ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری خود اضافه نماید که می توان به نیسان – پیکان وانت – آریسان – نیسان یخچالدار – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

مدیران باربری مشهد فیض‌آباد (مه‌ولات) با افتخار اعلام مینمایند که این موسسه حمل و نقل دارای صدها اکیپ مجهز و اماده به کار در تمام ساعات روز و شب می باشد و به شما عزیزان اطمینان خاطر میدهد که اجازه نخواهد داد بار شما بر زمین بماند و در هر شرایطی در کوتاه ترین زمان ممکن قطعا بار و اثاثیه شما را به مقصد خواهند رساند.

فیض‌آباد از شهرهای استان خراسان رضوی و مرکز شهرستان مه‌ولات است. فیض‌آباد آغازگاه جاده ۹۱ ایران است که تا بندر جاسک در دریای عمان ادامه می‌یابد. فاصله مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) 207 کیلومتر می باشد که حدودا برای طی نمودن این مسافت 2 ساعت و 22 دقیقه زمان لازم می باشد.

یکی از نکات خیلی مهم در حمل بار و اثاثیه بین شهری تسلط رانندگان به مسیرها می باشد خوشبختانه باربری مشهد دارای رانندگان راه بلد و با تجربه می باشند که این موضوع می تواند آرامش خاطر را برای مشتریان خود فراهم آورد و اطمینان داشته باشند که بار و اثاثیه خود را در اختیار رانندگانی قرار میدهند که بارها و بارها آن مسیر را سرویس دهی نموده اند.

یکی از مسائل مهم در اسباب کشی جا به جایی و حمل اجسام سنگین است. اگر برای جا به جایی این اجسام اطلاعات کافی نداشته باشیم علاوه بر خساراتی که در حین جابه جایی ممکن است به منزل و خود وسیله مورد نظر وارد شود عوارض جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد خواهد کرد. مشکلاتی مانند دیسک کمر و آرتروز از این قبیل هستند که گاهی اوقات تا پایان عمر فرد از آنها رنج خواهد برد. اینجاست که اهمیت یک شرکت باربری با تجربه بیشتر خود نمایی خواهد کرد. استفاده از کارگران متخصص که نحوه جا به جایی صحیح این وسایل سنگین را آموزش دیده اند بسیار عاقلانه خواهد بود و از عوارض احتمالی بعدی جلوگیری خواهد کرد.

بله باربری مشهد دارای کارگران دوره دیده می باشد که هرکدام از این عزیزان دارای حدود 10 سال سابقه کار در این زمینه را دارا می باشد و در تمام این سالها همواره وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند. در پایان مجددا یادآوری می نماییم که ما در باربری مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) بهترین شرایط را هم از نظر پایین ترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه فراهم نموده اییم و هم اینکه بالاترین سطح کیفی سرویس دهی را ایجاده کرده ایم بنابریان قطعا باربری مشهد بهترین گزینه برای شما می باشد.

ما در باربری مشهد منتظر تماس شما هستیم....



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به فیض‌آباد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به فیض‌آباد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد طرقبه حمل بار و اثاثیه ارزان و مطمئن خاور نیسان

شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد به طرقبه با نام تجاری نتسان با بیش از یک دهه فعالیت توانسته است ارزانترین و نازلترین قیمت تعرفه نرخنامه و کرایه حمل بار و اثاثیه را به مشتریان خود ارائه نماید. این مجموعه با داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری مستقر در تمامی خیابان های شهر مشهد, حداکثر میزان رضایتمندی مشتریان خود را جلب نماید.

بنابراین اگر میخواهد هرگونه اسباب و اثاثیه منزل را از مشهد به شهرستان طرقبه حمل و جابجا نمایید قطعا باربری مشهد به طرقبه پایین ترین کرایه را برای شما در نظر گرفته است همچنین در صورتی که کالا اداری و یا تولیداتی دارید که می خواهید به این شهرستان ارسال نمایید ما در باربری مشهد طرقبه بهترین شرایط را هم از نظر سرویس دهی و هم از نظر قیمت به شما ارائه خواهیم داد.

خوشبختانه مجموعه مدیران کارکنان کارگران و رانندگان باربری مشهد به طرقبه مصمم هستند تا حداکثر میزان تخفیفات را به شما عزیزان ارائه نمایند و تا امروز شما قادر نخواهید بود که باربری را در شهر مشهد پیدا نمایید که کرایه آن از نرخنامه و تعرفه های ارائه شده در باربری مشهد ارزانتر باشد.

از سوی دیگه این مجموعه توانسته است با فراهم نمودن انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین مدل بالا جایگاه خود را در بین سایر باربری ها از نظر تنوع ماشین ارتقاء دهد اکنون ما در باربری مشهد به طرقبه خودروهای نیسان – پیکان وانت – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ را در اختیار داریم که در نوع خود بسیار بی نظیر می باشد.

فاصله مشهد به طرقبه حدودا 31 کیلومتر می باشد که با میانگین سرعت 100 کیلومتر بر ساعت حدودا 20 دقیقه زمان می برد. مکانها و شهرهای اصلی مسیر عبارتنداز: مشهد - پارک ملت مشهد -  کوهستان پارک شادی - سه راه شاندیز، طرقبه - جاده طرقبه -  طرقبه

شهر طرقبه یکی از شهرهای شهرستان طرقبه شاندیز به شمار می‌آید، از جمله آبادی‌های بزرگ طوس قدیم بوده که در میان دره‌های سرسبز رشته‌کوه بینالود واقع گردیده است. طرقبه دارای مراکز متعدد گردشگری است و از مراکز مهم گردشگری استان خراسان به شمار می‌رود. این منطقه کوهستانی زیبا دارای باغ‌ها و پارک‌های زیادی است و به داشتن تپه‌های زیبا و شب‌های خنک در تابستان مشهور می‌باشد و نیز محصولات باغی فراوان از جمله سیب و گیلاس مرغوب دارد.

طرقبه دارای سابقه‌ای تاریخی طولانی بوده و به عنوان یکی از مناطق ولایت توس، با نام ترغبذ در قرون اسلامی شناخته می‌شده است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۲۰٬۹۹۸ نفر (در ۶٬۶۱۲ خانوار) بوده‌است.

از آغاز فعالیت باربری مشهد طرقبه چندین هدف همواره سر لوحه مدیران آن بوده است 1- در حداقل زمان ممکن باید ارزانترین باربری ایران شناخته شده شود. 2- مجهزترین باربری از نظر تنوع انواع خودرو و کارگران و پرسنل شناخته شود. 3- در تمامی خیابان های پرترافیک و با تعداد تماس بالا جهت سفارش سرویس به صورت شبانه روزی مستقر شود.

خوشبختانه این باربری هم اکنون به 3 هدف خود رسیده است و توانسته در تمامی خیابان های مهم مشهد مستقر شود و با ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه نسبت به خدمت رسانی به همشهریان عزیز مشغول شود.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که باربری مشهد طرقبه آماده می باشد تا با ارزانترین قیمت بار و اثاثیه شما را از مشهد به طرقبه ارسال نماید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به طرقبه با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به طرقبه با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد بردسکن ارزانترین و معتبرترین شرکت باربری 

موسسه حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد بردسکن با نام تجاری نتسان مفتخر است اعلام نماید که کلیه مراحل اسباب کشی و اثاث کشی شما همهشریان عزیز در تمام خیابان های مشهد را از بسته بندی اثاثیه گرفته تا باز و بست نمودن پرده کرکره لوستر و ... در کوتاه ترین زمان ممکن پذیرا می باشد.

این مجموعه حمل و نقل در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت اثاث کشی و اسباب کشی نمود و در تمام این سالها تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند با نازلترین و ارزانترین قیمت در خدمت هموطنان عزیز باشد خوشبختانه خیلی زود این مجموعه توانست با تکیه بر همکاران خلاق خود در داخل مجموعه باربری نتسان و همه رانندگان و کارگران به این هدف مهم دست یابد لذا هم اکنون باربری مشهد به بردسکن ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را از مشهد به بردسکن و سراسر ایران به مشتریان خود ارائه نموده است.

در کنار کاهش شدید قیمت حمل بار و اثاثیه از مشهد به بردسکن باید یادآوری نماییم که وجود تنوع بسیار زیاد از انواع ماشین های سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه مانند نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – تریلی – کامیونت – کامیون – ده چرخ و ...  بر کیفیت خدمات و سرویس های این مجموعه به مشتریان افزوده است.

جهت حرکت و حمل و نقل از مشهد به بردسکن می بایست از مسیر و مکان های مهم زیر عبور نماییم:مشهد -  بزرگراه مشهد به تربیت حیدریه -  ملک آباد -   تربت حیدریه -  فرگ – کاشمر - خلیل آباد -   مسیر کندر -   تقاطع جاده علی آباد کشمر -   شفیع آباد - بردسکن

فاصله بین مشهد تا بردسکن : 282 کیلومتر - زمان : 3 ساعت و 21 دقیقه می باشد . این شهر مرکز شهرستان بردسکن بوده و در سال ۱۳۹۵، تعداد ۲۸٬۲۳۳ نفر جمعیت و ۸٬۵۷۰ خانوار داشته‌است. بردسکن در قدیم بر سر یکی از راه‌های اصلی تجاری خراسان به دیگر نقاط ایران از طریق کویر قرار داشت. گرمترین دمای آن گاهی به ۴۵ درجه و سردترین آن به ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد. در کتاب‌های تاریخ نخستین بار اعتمادالسلطنه در ذکر راه‌های نیشابور به دیگر نقاط، از منزل چهارم از جاده سوم طبس به نام برداسکن سخن می‌گوید.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در مورد حمل بار اثاثیه خرده بار که باید به آن دقت شود نحوه چیدن وسایل و اثاثیه منزل یا اداری می باشد. همچنین حتی یک گام عقبتر نحوه بسته بندی و چگونگی بسته بندی را باید در نظر داشت. باربری نتسان مفتخر می باشداعلام نماید به جهت داشتن کارگران متخصص و بارچین های حرفه ایی به خوبی قادر هستند این وظیفه مهم را انجام دهند یعنی تمام بار و وسایل شما را در صورت نیاز به صورتی اصولی بسته بندی نموده و توسط بارچین حرفه ایی در ماشین  بچینند.

امکانات و ماشین های متنوع در کنار رانندگان و کارگران دوره دیده و بارچین های ماهر باعث شده است که این مجموعه بسیار منظم باشد و تمامی فرآیند بسته بندی اثاثیه بار و خرده بار را به صورت اصولی و درست انجام دهد. به همین جهت پیشنهاد میکنیم اگر تصمیم دارید بار و اثاثیه خود را از مشهد به بردسکن ارسال نمایید قطعا باربری نتسان مستقر در تمامی خیابان ها و بلوارها و میادین شهر مشهد بهترین گزینه می باشد.

منتظر تماس شما در باربری مشهد به بردسکن هستیم ...

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به بردسکن با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به بردسکن با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه توسط باربری مشهد خواف خاور نیسان

اگر تصمیم دارید از شهر مشهد به خواف اثاثیه منزل کالای اداری و یا محصولات تولیدی و مواد اولیه خود را ارسال نمایید باربری مشهد خواف بهترین گزینه برای این منظور می باشد چراکه در حال حاضر ارزانترین باربری موجود در مشهد می باشد. و از سوی نیز به جهت داشتن صدها اکیپ اماده سرویس دهی در مسیر مشهد به خواف یکی از مجهزترین و آماده به کارترین باربری ها نیز می باشد.

هم اکنون گروه حمل و نقل باری مشهد خواف دارای صدا دستگاه از انواع خودورهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیونت – کامیون و تریلی می باشد که هرنوع بار و اثاثیه و همچنین بار هر حجمی را قادر به جابجایی در اسرع وقت و با ارزان ترین قیمت می باشد.

باربری مشهد خواف درحدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نموده و از همان تاریخ به بعد تمام سعی خود را به کار گرفت تا بتواند بهترین و ارزانترین روش های سرویس دهی را به مشتریان خود ارائه دهد که خوشبختانه هم اکنون این موسسه حمل و نقل شهری و بین شهری توانسته است بالاترین سطح رضایتمندی را در میان مشتریان خود کسب نماید.

مسیر مشهد به خواف : مسافت : 276 کیلومتر می باشد که فاصله زمانی براساس سرعت میانگین 100 کیلومتر بر ساعت : 3 ساعت و 35 دقیقه می باشد.

مکانها و شهرهای اصلی مسیر مشهد خواف : مشهد - بزرگراه مشهد به تربت حیدریه - ملک آباد - تربت حیدریه - شمال مزرعه نمونه آستان قدس رضوی - تقاطع جاده سد یعقوبی در شمال مسیر - تقاطع جاده روستای سنگان – رشتخوار – خواف

یکی از خدمات بسیار خاص و مفید باربری مشهد خواف صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر می باشد بیمه نامه و همچنین بارنامه معتبر باعث می شود که شما مشتری بزرگوار با خیال آسوده بار و اثاثیه خود را رهسپار شهری دیگر نمایید و از طرفی به صورت آنلاین با داشتن بارنامه معتبر بار - کالا و اثاثیه خود را رصد نمایید.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان دارای صدها اکیپ مستقر در تمامی خیابان های شهر مشهد می باشد که آماده هستند بعد از تماس شما همشهریان عزیز بلافاصله خود را جهت تحویل و چیدن بار به محل بارگیری برسانند و سپس بدون کوچکترین وقفه ایی به سمت مقصدحرکت نمایند.

در کنار صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر نیروهای باربری مشهد تخصص خاص و بسیار ویژه ایی جهت بسته بندی بار و اثاثیه منزل و یا کالای اداری شما دارند حال اگر احساس میکنید که باید قبل از جابجایی و اسباب کشی, اثاثیه خود را بسته بندی نمایید ما با افتخار این کار را برای جلب رضایت بیشتر شما با کمال میل انجام خواهیم داد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که مسیر مشهد به خواف دارای تخفیفات دائمی بسیار خوبی می باشد این فرصت را از دست ندهید و اگر تصمیم دارین به این شهر نقل مکان نمایید ما منتظر تماس شما هستیم ....



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به خواف با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری باربری مشهد درگز 70% تخفیف

همشهریان عزیز اگر میخواهید از مشهد به درگز نقل مکان نمایید و یا میخواهید محصولات و تولیدات خود را از مشهد به این شهرستان  با ارزانترین قیمت حمل و ارسال نمایید باربری مشهد به دلایلی که در ادامه اشاره خواهیم کرد بهترین انتخاب برای شما عزیزان می باشد.

دره‌گز یکی از شهرهای استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران است. درگز که تا تهران ۱۱۵۰ و تا مشهد ۲۵۵ کیلومتر فاصله دارد از شمال به مرز ایران و ترکمنستان از مشرق و جنوب شرقی به مشهد از جنوب به چناران و از مغرب به قوچان محدود و مختصات آن ۳۷ درجه و ۳۶ دقیقه عرض شمالی و ۵۹ درجه و ۶ دقیقه طول شرقی است.

فاصله بین مشهد تا درگز : 275 کیلومتر - زمان : 3 ساعت و 36 دقیقه و برای ارسال کالا و اثاثیه از مشهد به درگز باید مسیر مشهد – چناران – قوچان – درگز را طی نمایید.

جمعیت شهرستان درگز بیش از ۸۰ هزار نفر است. راه هوایی و ریلی ندارد و راه‌های زمینی آن نیز از نوع شوسه است. سهم جمعیت این شهرستان از کل جمعیت استان خراسان رضوی ۳/۱ درصد است. مردم در درگز به زبان‌های ترکی، کردی، ترکمنی و فارسی صحبت می‌کنند.

باربری مشهد به درگز حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این مجموعه شهری و بین شهری حمل و نقل دارای ناوگان و اکیپ های بسیار مجهز می باشد که در نوع خود بی نظر بوده و همواره مورد اعتماد شهروندان در تهران و مشهد واقع شده است.

1- همانطور که در ابتدا توضیح داده شد باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حال حاضر ارزانترین قیمت نرخنامه و تعرفه حمل بار را به مشتریان خود ارائه می نماید.

2- تنوع گسترده ای از انواع خودروهای سبک و سنگین در این شرکت باعث شده است که هرنوع تقاضای مشتری برآورده شود خودروهای سبک و سنگین باربری مشهد عبارتنداز : نیسان – پیکان وانت – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ می باشد که این حجم از تنوع ماشین های حمل بار و اثاثیه در باربری های دیگر تدارک دیده نشده است.

3- موضوع دیگری که مدیران باربری مشهد بر آن تاکید زیادی داشته اند به کارگیری کارگرانی می باشد که 1-جوان و ورزیده باشند 2- با اخلاق و متعهد باشند 3- دارای سابقه طولانی در این زمینه باشند رعایت نکات فوق در انتخاب کارگران و بارچین ها و رانندگان باعث شده است که بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان فراهم گردد.

4- صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر شهری و بین شهری توسط باربری مشهد درگز جهت آسودگی و اطمینان خاطر مشتریان باعث شده است که بارها و بارها از سوی این عزیزان مورد تقدیر قرار گرفته شویم که این افتخاری بزرگی برای ما می باشد.

5- در کنار موارد فوق باید خدمات جانبی باربری مشهد به درگز را اضافه نمود از جمله بسته بندی اصولی و تضمینی هرنوع کالای منزل و اداری با قیمت بسیار ناچیز – باز و بسته نمودن انواع پرده لوستر کرکره و ... که میتواند در روزها اسباب کشی و اثاث کشی کمکی زیادی به هموطنان نماید. – حمل بار های سنگین مانند گاوصندوق یخچال ساید میزهای نهار خوری خیلی بزرگ و ... در بین طبقات یکی دیگر از خدمات خاص این مجموعه به مشتریان خود می باشد – حمل وسایل حساس الکترونیکی و تجهیزان پزشکی مربوط به مطب های دکتر  نیز از دیگر خدمات ویژه این باربری می باشد که با کمال میل انجام میدهد مانند تلویزیون های ال سی دی و ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به درگز با نیسان یا خاور ،باربری مشه دبه درگز با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه توسط باربری مشهد گلبهار 70% تخفیف

گروه حمل و نقل باربری مشهد آماده حمل و جابجایی و اسباب کشی و اثاث کشی شما همشهریان عزیز از مشهد به گلبهار با 70% تخفیف می باشد این مسیر به جهت این اینکه روزانه چندین سرویس دارد ما در مجموعه باربری مشهد تصمیم گرفتیم که تا آنجا که امکان پذیر می باشد قیمت نرخنامه و تعرفه را کاهش دهیم.

بنابراین شما همشهریان عزیز اگر تصمیم دارید از مشهد به گلبهار نقل مکان نمایید مجموعه ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد. باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نموده است.

ما در باربری مشهد به گلبهار دارای انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت خاور مسقف کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ می باشیم تا بتوانیم بهترین نوع سرویس دهی را ارائه نماییم از سوی دیگر کاهش قیمت تعرفه کرایه و نرخنامه باربری مشهد گلبهار باعث شده است که امروز ما به عنوان ارزانترین باربری در مشهد لقب بگیریم.

در کنار تنوع گسترده انواع خودروها, وجود کارگران و بارچین های حرفه ای و همچنین رانندگان راه بلد در این مجموعه باعث شده است تا سطح کیفیت سرویس دهی به مشتریان هر روز نسبت به گذشته افزایش یابد و امیدوار هستیم با کمک شما عزیزان بتوانیم همچنان در مسیر کاهش قیمت و افزایش کیفیت سرویس ها قدم برداریم.

شهر گلبهار در فاصله ۳۵ کیلومتری شمال غربی کلانشهر مشهد قرار دارد. این شهر از جنوب به سلسله کوه‌های بینالود، از شمال کوه‌های هزار مسجد منتهی شده و به علت قرار گرفتن بین دو رشته کوه دارای هوای مناسب است. مطالعات و طراحی شهر جدید گلبهار در سال ۱۳۶۶ آغاز گردید. این مطالعات بر پایه موقعیت مکانی شهر مشهد و شهرهای اقماری آن و همچنین دورنمای توسعه این مناطق استوار گردید. با توجه به هویت پیش‌بینی شده برای شهر جدید گلبهار با عملکردی فرهنگی – علمی و تحقیقاتی، طراحی نواحی مختلف آن براین پایه استوار گردیده‌است.

بر اساس آمار غیررسمی از جمله ادارات خدمات رسان از قبیل آب و برق و گاز همچنین شبکه بهداشت جمعیت این شهر در سال ۱۳۹۷ بالغ بر ۷۵۰۰۰ نفر برآورد شده‌است. این شهر در محور شمال به کلانشهر مشهد قرار دارد و از جاده ٢٢ می‌توان به شهر گلبهار دسترسی داشت.

همانطور که اشاره شد باربری مشهد بنا به رسالت و اهداف از قبل تعیین شده برای رفاه حال هموطنان عزیز جهت سرویس های شهری خود تخفیفات بسیار خوبی را در نظر گرفته است یکی از این مسیرهایی که تخفیف خوبی بر روی هر سرویس آن لحاظ شده است مسیر مشهد به گلبهار می باشد بنابراین اگر میخواهید از مشهد اثاثیه منزل و یا کالای اداری خود را به گلبهار ارسال نمایید قطعا باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین انتخاب هم از نظر قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و هم از نظر تنوع ماشین های مدل بالا بهترین گزینه می باشد.

باربری مشهد به گلبهار در کنار وظیفه اصلی خود که در حقیقت جابجایی تضمینی هرگونه اسباب و وسایل شما عزیزان از مشهد به گلبهار می باشد خدمات جانبی دیگری را نیر به شرح زیر ارائه می نماید که در نوع خود بسیار با اهمیت می باشد از جمله 1- بسته بندی اثاثیه 2- صدور بارنامه معتبر 3- صدور بیمه نامه معتبر 4- باز و بسته نمودن نصبیات در هنگام اثاث کشی و اسباب کشی از جمله لوستر و پرده و .. 5- حمل و جابجایی وسایل سنگین مانند یخچال ساید – میز ناهار خوری بزرگ – گاو صندوق و ..

ما در باربری مشهد به گلبهار منتظر تماس شما هستیم ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به گلبهار با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به گلبهار با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد فریمان حمل اثاثیه منزل و اداری با خاور مسقف

ناوگان مجهز حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد فریمان شرایط بسیار خاصی را در جهت کاهش شدید قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار از مشهد به فریمان فراهم نموده است که گاها تا70% تخفیف برای سرویس های این مسیر در نظر گرفته شده است بنابراین اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از مشهد به فریمان را دارید ما در باربری مشهد منتظر تماس شما هستیم.

همانطور که میدانید یکی از آیتم هایی که برای هر فردی در اسباب کشی مهم می باشد این هست که بنا به میزان وسایلی که تصمیم به حمل و نقل و جابجایی آن را دارد خودرو متناسب آن را درخواست نماید لذا باربری مشهد فریمان با افتخار اعلام می نماید که توانسته است از این بابت به خوبی نیاز مشتریان را براورده نماید .

ناوگان قدرتمند باربری مشهد فریمان با داشتنن انواع خودروهای سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه از جمله خاور مسقف – نیسان – پیکان وانت – تریلی – کامیونت – کامیون و ده چرخ و ... توانسته است تمام تقاضاهای مشتریان خود را پاسخ دهد که این نشان دهنده وجود و تنوع گسترده ماشین آلات حمل و نقل شهری و بین شهری این مجموعه عظیم می باشد.

فریمان در بخش مرکزی شهرستان فریمان قرار دارد. دارای ۴ شهر به نام‌های فریمان، فرهادگرد، قلندرآباد و سفید سنگ و دو بخش مرکزی و قلندر آباد وپنج دهستان به نام‌های فریمان به مرکزیت فرهادگرد، سنگ بست به مرکزیت سنگ بست، بالابند به مرکزیت زرکک، قلندر آباد به مرکزیت قلندر آباد و سفید سنگ به مرکزیت سفید سنگ می‌باشد.

شهر فریمان در فاصله ۷۵ کیلومتری مشهد و در مسیر مشهد به کشور افغانستان قرار گرفته‌است. فریمان زادگاه شهید مطهری است و از دیرباز به خاطر بند تاریخی و قند شیرینش معروف بوده‌است.از اب و هوای خوب فریمان نیز نباید گذشت که نشیمنی مناسب را برای انسان فراهم میکند. فریمان از جمله شهرهای محدود دارای معماری پهلوی در ایران است که بر اساس معماری روز اروپا بنا نهاده شده است.رضاخان اهمیت فوق العاده ای برای فریمان قائل شد و این شهر از ییلاقات بکر او بشمار میرفت.متاسفانه جنگ جهانی دوم فریمان پهلوی را خاموش کرد. فریمان در حال حاضر از محروم ترین نقاط استان خراسان است.

بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۳۹٬۵۱۵ نفر (در ۱۱٬۷۵۵ خانوار) بوده‌است. فاصله مشهد تا فریمان : 74 کیلومتر که حدود 50 دقیقه زمان خواهد برد.

برای رفتن از مشهد به فریمان مسیر زیر را باید در نظر گرفت:

مکانها و شهرهای اصلی مسیر مشهد به فریمان : مشهد - آزاد راه مشهد باغچه - تپه سلام - تقاطع مسیر سنگ بست و روستای تقی آباد - فرهاد گرد – فریمان

همچنین جاذبه های گردشگری در مسیر مشهد به فریمان نیز به شهر زیر می باشد :

آرامگاه خواجه اباصلت - آرامگاه خواجه مراد مشهد - رباط سنگ بست - ميل اياز سنگ بست - مقبره ارسلان جاذب - بند تاریخی فريمان روستای تقی آباد - برج دیده بانی بند فریمان - شاهان گرماب سفید آب قلندر آباد

باربری مشهد به فریمان در کنار وظیفه اصلی خود که در حقیقت جابجایی تضمینی هرگونه اسباب و وسایل شما عزیزان از مشهد به فریمان می باشد خدمات جانبی دیگری را نیر به شرح زیر ارائه می نماید که در نوع خود بسیار با اهمیت می باشد از جمله 1- بسته بندی اثاثیه 2- صدور بارنامه معتبر 3- صدور بیمه نامه معتبر 4- باز و بسته نمودن نصبیات در هنگام اثاث کشی و اسباب کشی از جمله لوستر و پرده و .. 5- حمل و جابجایی وسایل سنگین مانند یخچال ساید – میز ناهار خوری بزرگ – گاو صندوق و ..

ما در باربری مشهد فریمان منتظر تماس شما هستیم ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به فریمان نیسان یا خاور ،باربری مشهد به فریمان با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

با 70% تخفیف باربری مشهد سرخس حمل اثاثیه منزل و اداری

اگر میخواهید از مشهد به سرخس اثاث کشی و اسباب کشی نمایید توصیه می نماییم که قبل از آن حتما با باربری مشهد سرخس ارتباط برقرار نمایید چرا که ما ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

باربری مشهد به سرخس دارای تنوع گسترده از خودورهای نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ می باشد همچنین دارای کارگران ماهر و جوان می باشد.

قبل از اینکه در مورد شهر سرخس و مسافت بین مشهد و این شهر و وضعیت جاده های آن مطالبی خدمت شما مشتریان عزیز ارائه نماییم کوتاه به عرض شما میرسانیم موسسه حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی مشهد با نام تجاری نتسان یکی از موفق ترین شرکت های باربری در زمینه حمل بار و خورده بار بین شهری در ایران می باشد بنابراین بدون هیچ نگرانی میتواند از مشاوره های رایگان کارشناسان و مدیران این مجموعه بهره مند شود.

فاصله مشهد تا سرخس  194 کیلومتر می باشد که فاصله زمانی براساس سرعت میانگین 100 کیلومتر بر ساعت : 2 ساعت و 23 دقیقه هست. جهت حرکت از مشهد به سرخس بایتی از شهرها و مکان های مهم زیر عبور نمایید:

مشهد - بزرگراه مشهد باغچه - آزاد راه کنار گذر شمالی مشهد - حوالی شهرک رضویه - جاده مشهد سرخس - مسیر شوراب ملکی - حوالی رباط ماهی – مزداوند - تقاطع مسیر دریاچه بزنگان - سرخس

باربری مشهد برای مسیرهای پر تردد تخفیفات بسیار خوبی را در نظر گرفته است یکی از این مسیرها , مسیر مشهد سرخس می باشد که 70% تخفیف برای حمل بار و اثاثیه  منزل و اداری و یا تولیدات کارخانجات به این شهرستان پیش بینی شده است. سرخس شمال‌شرقی‌ترین شهر ایران در نزدیکی مرز ترکمنستان در پایین‌ترین دشت خراسان در فرازای ۳۰۰ متری از سطح دریا جای دارد. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۴۲٬۱۷۹ نفر (در ۱۱٬۸۱۲ خانوار) بوده است.

شهرستان سرخس، با پهنه‌ای بیش از ۵ هزار کیلومتر مربع، در شمال خاوری استان خراسان، در کنار مرز ایران و جمهوری ترکمنستان در۱۸۰ کیلومتری شرق مشهد قرار دارد. تقریباً بین دو نصف النهار ۳۰ تا ۶۰ و ۱۵ تا ۶۱ درجه شرقی و بین دو مدار ۳۶ و ۳۶ تا ۴۰ درجه شمالی قرار گرفته‌است.

حد طبیعی منطقه را در جنوب، رودخانه کشف رود و حد شرقی را رود تجن (از پیوستن رودخانه هریرود و کشف رود) و حدود طبیعی غربی و جنوب غربی را آخرین امتدادهای ارتفاعات کپه داغ مشخص می‌نماید. این شهرستان از سوی شمال و خاور به جمهوری ترکمنستان، از باختر به شهرستان مشهد و از جنوب به شهرستان تربت جام محدود است و در حد فاصل حاشیه خارجی صحرای قره قروم با لبه فلات ایران قرار گرفته‌است .

هوای سرخس در گذشته معتدل و خشک بوده که با گسترش کشاورزی آبی و آبگیری سد دوستی به هوای گرم و مرطوب تغییر وضعیت داده و اینک در چاره ایی از ماههای تابستان حتی بهار بیش‌ترین درجه حرارت ، ۵۰ درجه بالای صفر و کم‌ترین آن در زمستان‌ها، ۱۵ درجه زیر صفر است. میانگین باران سالیانه سرخس به ۱۸۰ میلی‌متر می‌رسد. رود هریرود در ۲ کیلومتری خاور سرخس مرز مشترک ایران و ترکمنستان را تشکیل داده است. شهر سرخس در دشت قرار گرفته و از بلندی مهمی برخوردار نیست.

در صورتی که تصمیم به حمل بار و اثاثیه از مشهد به سرخس را دارید ما منتظر تماس شما هستیم...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به سرخس با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به چناران ارزانترین و مطمئن ترین باربری 

ساکن هرکجای شهر مشهد و روستاها و مناطق اطراف شهر مشهد که باشید و تصمیم دارید به شهر چناران اثاث کشی و اسباب کشی نمایید تنها با یک تماس , باربری مشهد در کمتر از 10 دقیقه در خدمت شما خواهد بود. ما افتخار می نماییم که به صورت گسترده در تمامی خیابان ها و مناطق مختلف شهر مشهد مستقر می باشیم و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته اماده سرویس دهی هستیم.

در مورد تاریخچه باربری مشهد چناران باید عرض نماییم که این مجموعه در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از آغاز فعالیت باربری مشهد به چناران سعی بر این شد تا قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه منزل و یا کالای اداری و تجاری زیر قیمت تمام باربری های مشهد باشد.

اکنون با افتخار اعلام می نماییم که ارزانترین نرخنامه و تعرفه کرایه حمل بار را در سراسر کشور باربری مشهد به چناران دارد و هیچ باربری در سطح شهر مشهد قادر نیست با کرایه های این مجموعه حتی رقابت نماید. بنابراین توصیه می نماییم که اگر تصمیم دارید بار و اثاثیه خود را از مشهد به چناران و یا هر شهر دیگر کشور حمل نمایید قطعا این شرکت حمل و نقل ارزانترین می باشد.

باربری مشهد به چناران دارای نقاط قوت زیادی می باشد که باعث شده این موسسه نسبت به سایر شرکت های حمل و نقل شهری و بین شهری محبوبیت بیشتری داشته باشد در زیر مواردی از این خصوصیت متمایز را اشاره خواهیم نمود.

1- همانطور که در ابتدا توضیح داده شد باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حال حاضر ارزانترین قیمت نرخنامه و تعرفه حمل بار را به مشتریان خود ارائه می نماید.

2- تنوع گسترده ای از انواع خودروهای سبک و سنگین در این شرکت باعث شده است که هرنوع تقاضای مشتری برآورده شود خودروهای سبک و سنگین باربری مشهد عبارتنداز : نیسان – پیکان وانت – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ می باشد که این حجم از تنوع ماشین های حمل بار و اثاثیه در باربری های دیگر تدارک دیده نشده است.

3- موضوع دیگری که مدیران باربری مشهد بر آن تاکید زیادی داشته اند به کارگیری کارگرانی می باشد که 1-جوان و ورزیده باشند 2- با اخلاق و متعهد باشند 3- دارای سابقه طولانی در این زمینه باشند رعایت نکات فوق در انتخاب کارگران و بارچین ها و رانندگان باعث شده است که بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان فراهم گردد.

4- صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر شهری و بین شهری توسط باربری مشهد چناران جهت آسودگی و اطمینان خاطر مشتریان باعث شده است که بارها و بارها از سوی این عزیزان مورد تقدیر قرار گرفته شویم که این افتخاری بزرگی برای ما می باشد.

5- در کنار موارد فوق باید خدمات جانبی باربری مشهد به چناران را اضافه نمود از جمله بسته بندی اصولی و تضمینی هرنوع کالای منزل و اداری با قیمت بسیار ناچیز – باز و بسته نمودن انواع پرده لوستر کرکره و ... که میتواند در روزها اسباب کشی و اثاث کشی کمکی زیادی به هموطنان نماید. – حمل بار های سنگین مانند گاوصندوق یخچال ساید میزهای نهار خوری خیلی بزرگ و ... در بین طبقات یکی دیگر از خدمات خاص این مجموعه به مشتریان خود می باشد – حمل وسایل حساس الکترونیکی و تجهیزان پزشکی مربوط به مطب های دکتر  نیز از دیگر خدمات ویژه این باربری می باشد که با کمال میل انجام میدهد مانند تلویزیون های ال سی دی و ...

با توجه به توضیحات فوق مجددا تاکید می نماییم که اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از مشهد به چناران دارید باربری مشهد بهترین گزینه می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به چناران با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه توسط باربری مشهد به تایباد خاور نیسان

همشهریان عزیز اگر می خواهید از شهر مشهد با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت اثاث کشی و اسباب کشی نمایید به شما اعلام می نماییم که باربری مشهد به تایباد با نام تجاری نتسان با بیش از یک دهه فعالیت اکنون در بهترین شرایط سرویس دهی به این شهرستان می باشد.

این مجموعه حمل و نقل شهری و بین شهری با داشتن صدها اکیپ آماده سرویس دهی و داشتن کارگران جوان - با انگیزه – متعهد – با اخلاق و با سابقه بیش از 10 سال همکاری با باربری مشهد به تایباد به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.

از سوی دیگر تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان - پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ باعث شده است که این مجموعه لقب مجهزترین باربری را در مسیر مشهد به تایباد به خود اختصاص دهد. یکی از ابتکارات خاص این باربری مستقر شدن در تمام خیابان ها بلوارها و میادین سطح شهر می باشد تا بتواند در اسرع وقت و حداقل زمان ممکن کار سرویس دهی را به شما عزیزان ارائه دهد.

تایباد در شرق استان خراسان رضوی در نزدیکی مرز ایران و افغانستان قرار دارد.از بزرگترین شهرهای ایران محسوب میشود. این شهر در ۶۰ کیلومتری جنوب تربت جام و ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده‌است. ارتفاع این شهر از سطح آب‌های آزاد ۸۰۶ متر گزارش شده‌است. این شهر در مسیر ارتباطی تربت جام و فریمان به مشهد متصل می‌شود. زبان مردم شهر تایباد فارسی است و به گویش فارسی دری صحبت می‌کنند. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۵۶٬۵۶۲ نفر (در ۱۴٬۹۹۶ خانوار) بوده‌است.

باربری مشهد تایباد با نام تجاری نتسان در سراسر ایران شناخته شده است . مفتخریم از این موضوع که اکنون کمتر کسی هست که در ایران عزیز آوازه و شهرت باربری و شرکت حمل ونقل نتسان را به عنوان یک باربری درون شهری و مخصوصا برون شهر نشنیده باشد.

از جمله نکاتی که در باربری بین شهری بسیار مهم می باشد بسته بندی اصولی و چیدمان اصولی وسایل در هنگام اسباب کشی و اثاث کشی می باشد. زیرا در صورتی که بارها به خوبی توسط کارگران متخصص بسته بندی و در ماشین چیده شود میتوان با خیال آسوده در انتهای مسیر کالا را سالم تحویل گرفت . طبیعی می باشد که هرگونه کوتاهی و قصور در بسته بندی و چیدمان وسایل می تواند در طی مسیر کار جابجایی را با مشکل و احتمال خسارت را افزایش دهد.

با توجه به حساسیت بسته بندی اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری, باربری مشهد به تایباد با افتخار اعلام می نماید که با کمال میل حاضر هست هرگونه اسباب اثاثیه منزل کالای اداری و تجاری شما همشهریان عزیز را قبل از جابجایی بسته بندی نماید تا شما عزیزان بدون دغدغه و نگرانی اسباب و اثاثیه خود را ارسال و جابجا نمایید. 

با توجه به توضیحات فوق قطعا باربری مشهد بهترین انتخاب برای حمل بار و اثاثیه از مشهد به تایباد می باشد. تمامی مجموعه باربری مشهد به تایباد منتظر تماس شما عزیزان می باشد و امیدواریم با توجه به تخفیف 70% حمل بار و اثاثیه توانسته باشیم کمکی هرچند کوچک در اسباب کشی و اثاث کشی شما عزیزان کرده باشیم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تایباد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین حمل بار از مشهد به تربت جام باربری مشهد 

همشهریان عزیز به شما مژده می دهیم اگر تصمیم دارین از شهر مشهد به اقصی نقاط ایران و به طور خاص تربت جام هرنوع کالای منزل و اداری را ارسال و جابجا نمایید باربری مشهد به تربت جام با 7% تخفیف در تمام ایام سال و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما می باشد.

باربری مشهد به تربت جام دارای صدها اکیپ آماده سرویس دهی می باشد که به صورت غیر متمرکز در تمامی خیابان های شهر مشهد مستقر می باشد تا بعد از تماس شما عزیزان در کمتر از 10 دقیقه خود را به محل بارگیری برساند. این مجموعه عظیم ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری با به کار بردن سیاست های خاص و ویژه خود توانسته است هم اکنون ارزانترین قیمت کرایه نرخنانه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را به همشهریان ارائه نماید.

وجود کارگران با اخلاق و ماهر که دارای بیش از 10 سال سابقه همکاری با باربری مشهد میباشند باعث شده است که همواره از سوی مشتریان بابت حسن اخلاق کارگران و رانندگان و بارچین های این مجموعه تقدیر به عمل آید. تمامی همکاران ما در باربری مشهد به تربت جام به خوبی این مسیر را می شناسند و به شما اطمینان خاطر میدهیم که در کمترین زمان ممکن بعد از تحویل بار و اثاثیه منزل و اداری شما آن را در تربت جام و آدرس مقصد تحویل دهیم.

شهرستان تربت جام یکی از شهرهای کهن خراسان بزرگ در نزدیکی قاره سر سبز مؤمن آباد است که اکنون در استان خراسان رضوی واقع شده‌است. نام کنونی شهر از تربت شیخ احمد جام (مؤمن) برگرفته شده‌است. البته به گفته برخی از منابع، در زمان‌های گذشته از ارتفاعات اطراف، این شهر به شکل جام دیده می‌شده‌است. از این رو نام این شهر را تربت جام (سرزمین جام مانند) نامیدند.

امروزه شهرستان تربت جام با جمعیتی بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر بعد از شهرستان‌های نیشابور و سبزوار و تربت حیدریه بزرگترین شهر در استان خراسان رضوی است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۰۰٬۴۷۷ نفر (در ۳۷٬۹۷۰ خانوار) بوده‌است. فاصله بین مشهد تا تربت جام : 164 کیلومتر - زمان : 2 ساعت و 2 دقیقه می باشد.

مکانها و شهرهای اصلی مسیر : مشهد - آزاد راه مشهد باغچه - تپه سلام - تقاطع مسیر سنگ بست و روستای تقی آباد - فرهاد گرد – فریمان - تقاطع جاده قلندر آباد سفید سنگ(آبگرم) – کاریزنو - نصرآباد - روستای قلعه سرخ - روستای خرم آباد - تربت جام

همانطور که ملاحظه میکنید در طی مسیر مشهد به تربت جام جهت حمل و نقل و جایجایی اسباب و اثاثیه از مکان های مختلفی باید عبور نمود تا به شهر تاریخی تربت جام رسید. در هرصورت آگاهی رانندگان باربری در حمل بار بین شهری اهمیتی فراوان دارد. و عدم آگاهی کافی آنها ممکن است باعث خسارات جبران ناپذیری شود. اگر قصد نقل مکان از مشهد به تریت جام را دارید کار حمل اثاثیه و بار خود را به گروه باربری نتسان بسپارید.

باربری مشهد دارای بیش از 10 سال حضور فعال در جاده های شهری و بین شهری بابت حمل بار و اثاثیه دارد و اکنون دارای تجارب بسیار ارزنده ایی می باشد که می تواند برای شما عزیزان آسودگی خاطر را فراهم نماید.

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تربت جام با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

با 70% تخفیف باربری مشهد به قوچان اثاث کشی و اسباب کشی

همشهریان عزیز اگر میخواهید از شهر مشهد به هر دلیلی نقل مکان نمایید و اسباب و اثاثیه خود را از مشهد به قوچان جابجا نمایید و یا اگر تولید کننده هستید و می خواهید محصولات و تولیدات خود را از مشهد به قوچان منتقل و ارسال نمایید گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان با افتخار آماده قبول این مسئولیت می باشد.

باربری مشهد به قوچان دارای صدها اکیپ از انواع ماشین های سبک و سنگین من جمله خاور مسقف نیسان پیکان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ می باشد که تقریبا در تمام خیابان های شهر مشهد مستقر می باشد و آماده هست در اسرع وقت و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته این وظیفه را به نحو احسنت انجام دهد.

قوچان در ۱۲۰ کیلومتری شمال غرب مشهد قرار دارد. شهر قوچان را در منابع مختلف تاریخی و همچنین بسیاری از مورخان حال حاضر، اولین پایتخت اشکانیان می‌دانند. قوچان به فاصله ۱۲۰ کیلومتری از مشهد مقدس و در مسیر جاده آسیایی و شمال شرقی کشور قرار دارد و محدوده آن از شمال به شهرستان درگز و کشور ترکمنستان و از جنوب به نیشابور و از شرق به چناران و از غرب به فاروج (خراسان شمالی)، منتهی می‌گردد و از معبر گمرک باجگیران به کشورهای آسیای میانه متصل می‌گردد و با عشق آباد مرکز ترکمنستان ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد و همچنین دارای ۲۸ کیلومتر مرز بین‌المللی با کشور ترکمنستان می‌باشد و ارتفاع آن از سطح دریا ۱۳۵۰ متر و با قرار گرفتن در بین ارتفاعات هزار مسجد و آلا داغ دارای آب و هوای معتدل و سرد می‌باشد که بام خراسان نامیده می‌شود.

بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت شهر قوچان ۱۰۱٬۶۰۴ نفر (در ۳۰٬۰۹۹ خانوار) بوده‌است. مجموعه عظیم باربری نتسان توانسته است با ثرمایه گذاری بر روی مسیرهای برگشت گام مهمی را در کاهش سرویس دهی های رفت خود مخصوصا در مسیرهای بین شهری و به طور خاص مسیر مشهد به قوچان ارائه نماید. این باربری دارای صدها اکیپ می باشد که به صورت شبانه روزی در امر سرویس دهی در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

یکی از بزرگترین افتخارات این مجموعه کسب حداکثر رضایت مندی در میان مشتریان خود می باشد که این موضوع را میتوان به خوبی در گزارشات و تماس های مردمی مشاهده نمود. موفقیت اتفاقی نیست قطعا با برنامه ریزی و رعایت شرایط مشتری و با احترام به حقوق مشتری که از جمله رعایت شرایط مالی و اوضاع اجتماعی می باشد حاصل می شود.

باربری مشهد قوچان توانسته است به خوبی با مدیریت مسیر برگشت یعنی از قوچان به مشهد تا حد زیادی هزینه تعرفه کرایه و نرخنامه مسیر رفت را نیز کاهش دهد. از آنجا که با چنین تاکتیکی تا به امروز به خوبی توانسته است قیمت ها را کاهش دهد در نتیجه تلاش مستمری را برای کاهش بیشتر انجام میدهد البته با کمک و همراهی هموطنان عزیز.

خوشبختانه مسیر مشهد به شهر قوچان و سایر شهرهای این استان یکی از مسیرهای پرتردد می باشد که باربری نتسان سرویس های متعددی را در هفته به این مسیر ارسال می نماید که این خود موفقیت دیگری برای این مجموعه می باشد. در کنار کاهش شدید قیمت سرویس های باربری نتسان اعم از درون شهر و بین شهری و برون شهری این باربری توانسته است با مکانیزم ارتباط با مشتریان و جلب نظرات آنها هر روز بر افزایش کیفیت سرویس های خود بیافزاید. که این نیز یکی دیگر از توفیقات بزرگ این مجموعه می باشد که همواره بعد از انجام سرویس دهی توانسته است ارتباط خود را با مشتریان حفظ نماید.

سالها خدمت رسانی به هموطنان عزیز بدون هیچ گونه گلایه مندی و نارضایتی کارنامه افتخارات ما می باشد و دلیل اصلی آن نظارت مستقیم مدیران این مجموعه بر تمامی سرویس های می باشد. تعامل با مشتریان پر کردن و امضاء فرم میزان رضایتمندی باعث شده است که به خوبی در جریان کیفیت و کمیت سرویس ها قرار بگیریم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به قوچان با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه منزل باربری مشهد به کاشمر خاور نیسان

اگر تصمیم دارید از مشهد به شهر کاشمر اسباب کشی و اثاث کشی نمایید و یا می خواهید کالای اداری و تجاری و یا تولیدات کارخانه خود را به شهر کاشمر ارسال و منتقل نمایید ما به شما مژده می دهیم که موسسه حمل و نقل باربری مشهد بنا به دلایلی که در زیر اشاره خواهد شده بهترین باربری می باشد که این وظیفه را با کمال میل قبول می نماید

1- باربری مشهد به ادعای خود مشتریان ما ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار شهری و بین شهری و به طور خاص مسیر مشهد به کاشمر را در بین تمام شرکت های باربری ارائه می نماید.

2- باربری مشهد با نام تجاری نتسان به جهت داشتن ناوگان مدرن از انواع خودروهای سبک و سنگین مدل بالا, در کلاس مجهزترین باربری های کشور محسوب می شود از جمله این خودروها می توان به خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

3- وجود کارگران و نیروهای جوان متعهد با اخلاق و از همه مهمتر با سابقه طولانی در زمین حمل و جابجایی انواع اسباب و اثاثیه سبک و  سنگین باعث شده است که یکی از مطمئن ترین و مورد اعتماد ترین اکیپ ها را در اختیار داشته باشد.

4- صدور بارنامه معتبر و همچنین بیمه نامه معتبر برای تمامی مسیرهای شهری و بین شهری از جمله حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر باعث ایجاد آسودگی خاطر برای مشتریان بوده است.

5- در کنار موارد فوق میتوان به خدماتی همچون بسته بندی اثاثیه – باز و بسته نمودن پرده لوستر و ... – حمل بارهای سنگین مانند پیانو گاوصندوق میزهای نهار خوری بزرگ یخچال ساید نیز اشاره نمود.

کاشمر با نام تاریخی کشمر مرکز شهرستان کاشمر، در شرق ایران و جنوب غربی استان خراسان رضوی و در حدود ۲۴۰ کیلومتری شهر مشهد قرار دارد. این شهر یکی از شهر‌های باستانی ایران می‌باشد. از محصولات مهم این شهر می‌توان به زعفران، انواع مختلف انگور، انار، کشمش، و فرش دستباف اشاره کرد.

در حال حاضر کاشمر دارای پنج مرکز آموزش عالی شامل دانشگاه پیام نور کاشمر، دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر، دانشگاه جهاد دانشگاهی کاشمر، مرکز آموزش عالی کاشمر و دانشکده پرستاری می‌باشد. قالی‌بافی، زیلوبافی، گیوه بافی، تهیه پارچه‌های دست‌باف و بافتن چادرشب ابریشمی مهم‌ترین صنایع دستی این شهرستان را تشکیل می‌دهند. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۰۲٬۲۸۲ نفر (در ۳۱٬۷۷۵ خانوار) بوده ‌است.

جهت نقل مکان و حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر توسط باربری مشهد باید مسافت 234 کیلومتر را طی نماییم که این مسافت فاصله زمانی براساس سرعت میانگین 100 کیلومتر بر ساعت حدودا 2 ساعت و 23 دقیقه می باشد.

حال با توضیحات فوق انصافا متقاعد خواهید شد که باربری مشهد بهترین گزینه برای حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر می باشد در مورد باربری مشهد که عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل می باشد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت جهت ارائه سرویس های منظم و بدون حاشیه و از طرفی ارزان برنامه ریزی گسترده نمود که خوشبختانه اکنون به تمام اهداف و برنامه های خود رسیده است. 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین باربری مشهد به نیشابور خاور مسقف نیسان کارگر ماهر

گروه باربری مشهد مستقر در شهر مشهد با انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – خاور یخچال دار – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد.

باربری مشهد نیشابور یکی از زیر مجموعه های باربری نتسان می باشد که منحصرا در مسیر مشهد به سرویس دهی می نماید و اتفاقا یکی از مسیر های پرسرویس ما می باشد و به همین جهت به خوبی توانسته ایم هزینه کرایه را به شدت کاهش دهیم و امیدواریم با حمایت شما همشهریان عزیز این رویه را همچنان ادامه دهیم.

باربری مشهد نیشابور چند ویژه گی اساسی و مهم دارد 1- داشتن اکیپ های زیاد اماده 2- قیمت بسیار ارزان و پایین تر از تمامی باربری های سطح کشور 3- تنوع بسیار زیاد انواع ماشین سبک  و سنگین از جمله نیسان وانت بار کامیون خاور ده چرخ تریلی و ... 4- بارچین های بسیار حرفه ایی که قادر هستن حداکثر بار را در فضای ماشین چیدمان نمایند 5- کارگران متخصص و ماهر که دوره دیده می باشد و بسیاری ویژه گی های دیگر که همه دست به دست داده اند تا باربری نتسان نام مطمئن در میان مردم ایران شناخته شده شود.

توصیه اکید داریم به همه هموطنان عزیز که حتما جهت راستی آزمایی نرخ کرایه سرویس های باربری مشهد یکی از شماره های ما را در گوشی همراه خود ذخیره نمایید و با مدیران مجموعه مستقیما تماس حاصل فرمایید و مسیر خود نوع بار و ماشین مورد نظر را درخواست نمایید تا قیمت را به شما اعلام نمایند آن موقع متوجه تفاوت قیمت ما با سایر باربری های سطح کشور خواهید شد.

این باعث افتخار ما می باشد که مشتریان بارها و بارها به ما اعلام نمود اند که به صدها باربری تماس گرفته اند اما قیمت اعلام شده توسط ما پایینتر از همه باربری های دیگر بوده است. بنابراین بدون هیچگونه دغدغه ای در صورت نیاز به ماشین جهت حمل هرنوع بار بین شهری و درون شهری نتسان را انتخاب نمایید تا از تخفیفات آن نیز بهره مند شوید.

برای مسافرت از مشهد به نیشابور شما میتوانید از 1 مسیر استفاده نمایید.

مسافت : 130 کیلومتر و فاصله زمانی براساس سرعت میانگین 100 کیلومتر بر ساعت : 1 ساعت می باشد.

نیشابور یکی از شهرهای زیبای استان خراسان رضوی است که مکان‌های دیدنی تاریخی و طبیعی آن فراوان هستند. اگر دوست دارید سفری به نیشابور داشته باشید، راهنمای سفر به نیشابور کمک می‌کند از هتل‌ها، هزینه‌ها و جاذبه‌های گردشگری نیشابور باخبر شوید. نیشابور تابستان خشک و گرم و زمستان سرد و کوتاهی دارد. سردترین ماه سال در نیشابور دی و گرم‌ترین آن تیر ماه است.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که باربری مشهد با نام تجاری نتسان را به عنوان یکی از ارزانترین باربری های سطح کشور به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید تا آنها نیز در صورت نیاز به حمل هرگونه بار اثاثیه خرده بار منزل اداری از سرویس های ما استفاده نمایند.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهدبه نیشابور با نیسان یا خاور ،باربری د مشهدبه نیشابوربا نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 117 صفحه بعد