نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه توسط باربری مشهد به تایباد خاور نیسان

همشهریان عزیز اگر می خواهید از شهر مشهد با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت اثاث کشی و اسباب کشی نمایید به شما اعلام می نماییم که باربری مشهد به تایباد با نام تجاری نتسان با بیش از یک دهه فعالیت اکنون در بهترین شرایط سرویس دهی به این شهرستان می باشد.

این مجموعه حمل و نقل شهری و بین شهری با داشتن صدها اکیپ آماده سرویس دهی و داشتن کارگران جوان - با انگیزه – متعهد – با اخلاق و با سابقه بیش از 10 سال همکاری با باربری مشهد به تایباد به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.

از سوی دیگر تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان - پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ باعث شده است که این مجموعه لقب مجهزترین باربری را در مسیر مشهد به تایباد به خود اختصاص دهد. یکی از ابتکارات خاص این باربری مستقر شدن در تمام خیابان ها بلوارها و میادین سطح شهر می باشد تا بتواند در اسرع وقت و حداقل زمان ممکن کار سرویس دهی را به شما عزیزان ارائه دهد.

تایباد در شرق استان خراسان رضوی در نزدیکی مرز ایران و افغانستان قرار دارد.از بزرگترین شهرهای ایران محسوب میشود. این شهر در ۶۰ کیلومتری جنوب تربت جام و ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده‌است. ارتفاع این شهر از سطح آب‌های آزاد ۸۰۶ متر گزارش شده‌است. این شهر در مسیر ارتباطی تربت جام و فریمان به مشهد متصل می‌شود. زبان مردم شهر تایباد فارسی است و به گویش فارسی دری صحبت می‌کنند. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۵۶٬۵۶۲ نفر (در ۱۴٬۹۹۶ خانوار) بوده‌است.

باربری مشهد تایباد با نام تجاری نتسان در سراسر ایران شناخته شده است . مفتخریم از این موضوع که اکنون کمتر کسی هست که در ایران عزیز آوازه و شهرت باربری و شرکت حمل ونقل نتسان را به عنوان یک باربری درون شهری و مخصوصا برون شهر نشنیده باشد.

از جمله نکاتی که در باربری بین شهری بسیار مهم می باشد بسته بندی اصولی و چیدمان اصولی وسایل در هنگام اسباب کشی و اثاث کشی می باشد. زیرا در صورتی که بارها به خوبی توسط کارگران متخصص بسته بندی و در ماشین چیده شود میتوان با خیال آسوده در انتهای مسیر کالا را سالم تحویل گرفت . طبیعی می باشد که هرگونه کوتاهی و قصور در بسته بندی و چیدمان وسایل می تواند در طی مسیر کار جابجایی را با مشکل و احتمال خسارت را افزایش دهد.

با توجه به حساسیت بسته بندی اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری, باربری مشهد به تایباد با افتخار اعلام می نماید که با کمال میل حاضر هست هرگونه اسباب اثاثیه منزل کالای اداری و تجاری شما همشهریان عزیز را قبل از جابجایی بسته بندی نماید تا شما عزیزان بدون دغدغه و نگرانی اسباب و اثاثیه خود را ارسال و جابجا نمایید. 

با توجه به توضیحات فوق قطعا باربری مشهد بهترین انتخاب برای حمل بار و اثاثیه از مشهد به تایباد می باشد. تمامی مجموعه باربری مشهد به تایباد منتظر تماس شما عزیزان می باشد و امیدواریم با توجه به تخفیف 70% حمل بار و اثاثیه توانسته باشیم کمکی هرچند کوچک در اسباب کشی و اثاث کشی شما عزیزان کرده باشیم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تایباد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین حمل بار از مشهد به تربت جام باربری مشهد 

همشهریان عزیز به شما مژده می دهیم اگر تصمیم دارین از شهر مشهد به اقصی نقاط ایران و به طور خاص تربت جام هرنوع کالای منزل و اداری را ارسال و جابجا نمایید باربری مشهد به تربت جام با 7% تخفیف در تمام ایام سال و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما می باشد.

باربری مشهد به تربت جام دارای صدها اکیپ آماده سرویس دهی می باشد که به صورت غیر متمرکز در تمامی خیابان های شهر مشهد مستقر می باشد تا بعد از تماس شما عزیزان در کمتر از 10 دقیقه خود را به محل بارگیری برساند. این مجموعه عظیم ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری با به کار بردن سیاست های خاص و ویژه خود توانسته است هم اکنون ارزانترین قیمت کرایه نرخنانه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را به همشهریان ارائه نماید.

وجود کارگران با اخلاق و ماهر که دارای بیش از 10 سال سابقه همکاری با باربری مشهد میباشند باعث شده است که همواره از سوی مشتریان بابت حسن اخلاق کارگران و رانندگان و بارچین های این مجموعه تقدیر به عمل آید. تمامی همکاران ما در باربری مشهد به تربت جام به خوبی این مسیر را می شناسند و به شما اطمینان خاطر میدهیم که در کمترین زمان ممکن بعد از تحویل بار و اثاثیه منزل و اداری شما آن را در تربت جام و آدرس مقصد تحویل دهیم.

شهرستان تربت جام یکی از شهرهای کهن خراسان بزرگ در نزدیکی قاره سر سبز مؤمن آباد است که اکنون در استان خراسان رضوی واقع شده‌است. نام کنونی شهر از تربت شیخ احمد جام (مؤمن) برگرفته شده‌است. البته به گفته برخی از منابع، در زمان‌های گذشته از ارتفاعات اطراف، این شهر به شکل جام دیده می‌شده‌است. از این رو نام این شهر را تربت جام (سرزمین جام مانند) نامیدند.

امروزه شهرستان تربت جام با جمعیتی بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر بعد از شهرستان‌های نیشابور و سبزوار و تربت حیدریه بزرگترین شهر در استان خراسان رضوی است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۰۰٬۴۷۷ نفر (در ۳۷٬۹۷۰ خانوار) بوده‌است. فاصله بین مشهد تا تربت جام : 164 کیلومتر - زمان : 2 ساعت و 2 دقیقه می باشد.

مکانها و شهرهای اصلی مسیر : مشهد - آزاد راه مشهد باغچه - تپه سلام - تقاطع مسیر سنگ بست و روستای تقی آباد - فرهاد گرد – فریمان - تقاطع جاده قلندر آباد سفید سنگ(آبگرم) – کاریزنو - نصرآباد - روستای قلعه سرخ - روستای خرم آباد - تربت جام

همانطور که ملاحظه میکنید در طی مسیر مشهد به تربت جام جهت حمل و نقل و جایجایی اسباب و اثاثیه از مکان های مختلفی باید عبور نمود تا به شهر تاریخی تربت جام رسید. در هرصورت آگاهی رانندگان باربری در حمل بار بین شهری اهمیتی فراوان دارد. و عدم آگاهی کافی آنها ممکن است باعث خسارات جبران ناپذیری شود. اگر قصد نقل مکان از مشهد به تریت جام را دارید کار حمل اثاثیه و بار خود را به گروه باربری نتسان بسپارید.

باربری مشهد دارای بیش از 10 سال حضور فعال در جاده های شهری و بین شهری بابت حمل بار و اثاثیه دارد و اکنون دارای تجارب بسیار ارزنده ایی می باشد که می تواند برای شما عزیزان آسودگی خاطر را فراهم نماید.

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تربت جام با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

با 70% تخفیف باربری مشهد به قوچان اثاث کشی و اسباب کشی

همشهریان عزیز اگر میخواهید از شهر مشهد به هر دلیلی نقل مکان نمایید و اسباب و اثاثیه خود را از مشهد به قوچان جابجا نمایید و یا اگر تولید کننده هستید و می خواهید محصولات و تولیدات خود را از مشهد به قوچان منتقل و ارسال نمایید گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان با افتخار آماده قبول این مسئولیت می باشد.

باربری مشهد به قوچان دارای صدها اکیپ از انواع ماشین های سبک و سنگین من جمله خاور مسقف نیسان پیکان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ می باشد که تقریبا در تمام خیابان های شهر مشهد مستقر می باشد و آماده هست در اسرع وقت و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته این وظیفه را به نحو احسنت انجام دهد.

قوچان در ۱۲۰ کیلومتری شمال غرب مشهد قرار دارد. شهر قوچان را در منابع مختلف تاریخی و همچنین بسیاری از مورخان حال حاضر، اولین پایتخت اشکانیان می‌دانند. قوچان به فاصله ۱۲۰ کیلومتری از مشهد مقدس و در مسیر جاده آسیایی و شمال شرقی کشور قرار دارد و محدوده آن از شمال به شهرستان درگز و کشور ترکمنستان و از جنوب به نیشابور و از شرق به چناران و از غرب به فاروج (خراسان شمالی)، منتهی می‌گردد و از معبر گمرک باجگیران به کشورهای آسیای میانه متصل می‌گردد و با عشق آباد مرکز ترکمنستان ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد و همچنین دارای ۲۸ کیلومتر مرز بین‌المللی با کشور ترکمنستان می‌باشد و ارتفاع آن از سطح دریا ۱۳۵۰ متر و با قرار گرفتن در بین ارتفاعات هزار مسجد و آلا داغ دارای آب و هوای معتدل و سرد می‌باشد که بام خراسان نامیده می‌شود.

بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت شهر قوچان ۱۰۱٬۶۰۴ نفر (در ۳۰٬۰۹۹ خانوار) بوده‌است. مجموعه عظیم باربری نتسان توانسته است با ثرمایه گذاری بر روی مسیرهای برگشت گام مهمی را در کاهش سرویس دهی های رفت خود مخصوصا در مسیرهای بین شهری و به طور خاص مسیر مشهد به قوچان ارائه نماید. این باربری دارای صدها اکیپ می باشد که به صورت شبانه روزی در امر سرویس دهی در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

یکی از بزرگترین افتخارات این مجموعه کسب حداکثر رضایت مندی در میان مشتریان خود می باشد که این موضوع را میتوان به خوبی در گزارشات و تماس های مردمی مشاهده نمود. موفقیت اتفاقی نیست قطعا با برنامه ریزی و رعایت شرایط مشتری و با احترام به حقوق مشتری که از جمله رعایت شرایط مالی و اوضاع اجتماعی می باشد حاصل می شود.

باربری مشهد قوچان توانسته است به خوبی با مدیریت مسیر برگشت یعنی از قوچان به مشهد تا حد زیادی هزینه تعرفه کرایه و نرخنامه مسیر رفت را نیز کاهش دهد. از آنجا که با چنین تاکتیکی تا به امروز به خوبی توانسته است قیمت ها را کاهش دهد در نتیجه تلاش مستمری را برای کاهش بیشتر انجام میدهد البته با کمک و همراهی هموطنان عزیز.

خوشبختانه مسیر مشهد به شهر قوچان و سایر شهرهای این استان یکی از مسیرهای پرتردد می باشد که باربری نتسان سرویس های متعددی را در هفته به این مسیر ارسال می نماید که این خود موفقیت دیگری برای این مجموعه می باشد. در کنار کاهش شدید قیمت سرویس های باربری نتسان اعم از درون شهر و بین شهری و برون شهری این باربری توانسته است با مکانیزم ارتباط با مشتریان و جلب نظرات آنها هر روز بر افزایش کیفیت سرویس های خود بیافزاید. که این نیز یکی دیگر از توفیقات بزرگ این مجموعه می باشد که همواره بعد از انجام سرویس دهی توانسته است ارتباط خود را با مشتریان حفظ نماید.

سالها خدمت رسانی به هموطنان عزیز بدون هیچ گونه گلایه مندی و نارضایتی کارنامه افتخارات ما می باشد و دلیل اصلی آن نظارت مستقیم مدیران این مجموعه بر تمامی سرویس های می باشد. تعامل با مشتریان پر کردن و امضاء فرم میزان رضایتمندی باعث شده است که به خوبی در جریان کیفیت و کمیت سرویس ها قرار بگیریم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به قوچان با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه منزل باربری مشهد به کاشمر خاور نیسان

اگر تصمیم دارید از مشهد به شهر کاشمر اسباب کشی و اثاث کشی نمایید و یا می خواهید کالای اداری و تجاری و یا تولیدات کارخانه خود را به شهر کاشمر ارسال و منتقل نمایید ما به شما مژده می دهیم که موسسه حمل و نقل باربری مشهد بنا به دلایلی که در زیر اشاره خواهد شده بهترین باربری می باشد که این وظیفه را با کمال میل قبول می نماید

1- باربری مشهد به ادعای خود مشتریان ما ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار شهری و بین شهری و به طور خاص مسیر مشهد به کاشمر را در بین تمام شرکت های باربری ارائه می نماید.

2- باربری مشهد با نام تجاری نتسان به جهت داشتن ناوگان مدرن از انواع خودروهای سبک و سنگین مدل بالا, در کلاس مجهزترین باربری های کشور محسوب می شود از جمله این خودروها می توان به خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

3- وجود کارگران و نیروهای جوان متعهد با اخلاق و از همه مهمتر با سابقه طولانی در زمین حمل و جابجایی انواع اسباب و اثاثیه سبک و  سنگین باعث شده است که یکی از مطمئن ترین و مورد اعتماد ترین اکیپ ها را در اختیار داشته باشد.

4- صدور بارنامه معتبر و همچنین بیمه نامه معتبر برای تمامی مسیرهای شهری و بین شهری از جمله حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر باعث ایجاد آسودگی خاطر برای مشتریان بوده است.

5- در کنار موارد فوق میتوان به خدماتی همچون بسته بندی اثاثیه – باز و بسته نمودن پرده لوستر و ... – حمل بارهای سنگین مانند پیانو گاوصندوق میزهای نهار خوری بزرگ یخچال ساید نیز اشاره نمود.

کاشمر با نام تاریخی کشمر مرکز شهرستان کاشمر، در شرق ایران و جنوب غربی استان خراسان رضوی و در حدود ۲۴۰ کیلومتری شهر مشهد قرار دارد. این شهر یکی از شهر‌های باستانی ایران می‌باشد. از محصولات مهم این شهر می‌توان به زعفران، انواع مختلف انگور، انار، کشمش، و فرش دستباف اشاره کرد.

در حال حاضر کاشمر دارای پنج مرکز آموزش عالی شامل دانشگاه پیام نور کاشمر، دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر، دانشگاه جهاد دانشگاهی کاشمر، مرکز آموزش عالی کاشمر و دانشکده پرستاری می‌باشد. قالی‌بافی، زیلوبافی، گیوه بافی، تهیه پارچه‌های دست‌باف و بافتن چادرشب ابریشمی مهم‌ترین صنایع دستی این شهرستان را تشکیل می‌دهند. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۰۲٬۲۸۲ نفر (در ۳۱٬۷۷۵ خانوار) بوده ‌است.

جهت نقل مکان و حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر توسط باربری مشهد باید مسافت 234 کیلومتر را طی نماییم که این مسافت فاصله زمانی براساس سرعت میانگین 100 کیلومتر بر ساعت حدودا 2 ساعت و 23 دقیقه می باشد.

حال با توضیحات فوق انصافا متقاعد خواهید شد که باربری مشهد بهترین گزینه برای حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر می باشد در مورد باربری مشهد که عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل می باشد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت جهت ارائه سرویس های منظم و بدون حاشیه و از طرفی ارزان برنامه ریزی گسترده نمود که خوشبختانه اکنون به تمام اهداف و برنامه های خود رسیده است. 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین باربری مشهد به نیشابور خاور مسقف نیسان کارگر ماهر

گروه باربری مشهد مستقر در شهر مشهد با انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – خاور یخچال دار – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد.

باربری مشهد نیشابور یکی از زیر مجموعه های باربری نتسان می باشد که منحصرا در مسیر مشهد به سرویس دهی می نماید و اتفاقا یکی از مسیر های پرسرویس ما می باشد و به همین جهت به خوبی توانسته ایم هزینه کرایه را به شدت کاهش دهیم و امیدواریم با حمایت شما همشهریان عزیز این رویه را همچنان ادامه دهیم.

باربری مشهد نیشابور چند ویژه گی اساسی و مهم دارد 1- داشتن اکیپ های زیاد اماده 2- قیمت بسیار ارزان و پایین تر از تمامی باربری های سطح کشور 3- تنوع بسیار زیاد انواع ماشین سبک  و سنگین از جمله نیسان وانت بار کامیون خاور ده چرخ تریلی و ... 4- بارچین های بسیار حرفه ایی که قادر هستن حداکثر بار را در فضای ماشین چیدمان نمایند 5- کارگران متخصص و ماهر که دوره دیده می باشد و بسیاری ویژه گی های دیگر که همه دست به دست داده اند تا باربری نتسان نام مطمئن در میان مردم ایران شناخته شده شود.

توصیه اکید داریم به همه هموطنان عزیز که حتما جهت راستی آزمایی نرخ کرایه سرویس های باربری مشهد یکی از شماره های ما را در گوشی همراه خود ذخیره نمایید و با مدیران مجموعه مستقیما تماس حاصل فرمایید و مسیر خود نوع بار و ماشین مورد نظر را درخواست نمایید تا قیمت را به شما اعلام نمایند آن موقع متوجه تفاوت قیمت ما با سایر باربری های سطح کشور خواهید شد.

این باعث افتخار ما می باشد که مشتریان بارها و بارها به ما اعلام نمود اند که به صدها باربری تماس گرفته اند اما قیمت اعلام شده توسط ما پایینتر از همه باربری های دیگر بوده است. بنابراین بدون هیچگونه دغدغه ای در صورت نیاز به ماشین جهت حمل هرنوع بار بین شهری و درون شهری نتسان را انتخاب نمایید تا از تخفیفات آن نیز بهره مند شوید.

برای مسافرت از مشهد به نیشابور شما میتوانید از 1 مسیر استفاده نمایید.

مسافت : 130 کیلومتر و فاصله زمانی براساس سرعت میانگین 100 کیلومتر بر ساعت : 1 ساعت می باشد.

نیشابور یکی از شهرهای زیبای استان خراسان رضوی است که مکان‌های دیدنی تاریخی و طبیعی آن فراوان هستند. اگر دوست دارید سفری به نیشابور داشته باشید، راهنمای سفر به نیشابور کمک می‌کند از هتل‌ها، هزینه‌ها و جاذبه‌های گردشگری نیشابور باخبر شوید. نیشابور تابستان خشک و گرم و زمستان سرد و کوتاهی دارد. سردترین ماه سال در نیشابور دی و گرم‌ترین آن تیر ماه است.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که باربری مشهد با نام تجاری نتسان را به عنوان یکی از ارزانترین باربری های سطح کشور به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید تا آنها نیز در صورت نیاز به حمل هرگونه بار اثاثیه خرده بار منزل اداری از سرویس های ما استفاده نمایند.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهدبه نیشابور با نیسان یا خاور ،باربری د مشهدبه نیشابوربا نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

با 70% تخفیف حمل بار و اثاثیه از مشهد به سبزوار خاور نیسان

گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل شهری و بین شهری اکنون یکی از بزرگترین و مجهزترین باربری های مشهد می باشد که وظیفه حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی همشهریان عزیز را در مشهد به عهده دارد یکی از مسیرهایی که همواره از مشهد سرویس داده میشود شهر سبزوار می باشد.

باربری مشهد بنا به رسالت و اهداف از قبل تعیین شده برای رفاه حال هموطنان عزیز جهت سرویس های شهری خود تخفیفات بسیار خوبی را در نظر گرفته است یکی از این مسیرهایی که تخفیف خوبی بر روی هر سرویس آن لحاظ شده است مسیر مشهد به سبزوار می باشد بنابراین اگر میخواهید از مشهد اثاثیه منزل و یا کالای اداری خود را به سبزوار ارسال نمایید قطعا باربری مشهد با نام تجاری توانا بهترین انتخاب هم از نظر قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و هم از نظر تنوع ماشین های مدل بالا بهترین گزینه می باشد.

ناوگان باربری مشهد به سبزوار دارای انواع ماشین ها و خودروهای سبک و سنگین نیسان پیکان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ می باشد که این تنوع ماشین باعث شده است که هرنوع نیاز مشتریان برای هر مقدار و هر حجم کالا و اثاثیه متناسب باشد که این به خودی خود بر قیمت تمام شده تاثیر داشته و به عبارت دیگر باعث کاهش قیمت کرایه نرخنامه تعرفه خواهد شد.

حال که تصمیم گرفتید از شهر مشهد به شهر سبزوار نقل مکان کنید عاقلانه اینست که اطلاعات خود را افزایش دهید. برای حمل بار و اثاثیه از مشهد به سبزوار شما دو مسیر دارید که میتوانید به دلخواه هرکدام را انتخاب نمایید اما تجربه رانندگان باربری مشهد مسیر شماره یک را پیشنهاد می نمایند هر دومسیر در تصویر بالا قببال نمایش می باشد.

مسیر شماره 1 از مشهد به سبزوار : 242 کیلومتر     2 ساعت و 42 دقیقه
مسیر شماره 2 از مشهد به سبزوار : 256 کیلومتر     3 ساعت و 23 دقیقه


فاصله شهر سبزوار از طریق جاده ۴۴ با مشهد در شرق ۲۳۰ کیلومتر و با تهران در غرب ۶۶۰ کیلومتر است. شهرستان سبزوار واقع در غرب استان خراسان رضوی براساس آخرین تقسیمات کشوری دارای سه بخش به نام‌های مرکزی و روداب و بخش ششتمد است. سبزوار در شمال شرق کشور قرار دارد و به آن بیهق نیز می‌گویند. پس از حمله مغول به سلطنت خوارزمشاه به دلیل دلاوری مدافعان فدایی موسوم به سربداران، اهالی‌اش برای مدتی به نام سربداران نیز شناخته می‌شدند.

سبزوار از مهم‌ترین مراکز جمعیتی، دانشگاهی، فرهنگی، اسلامی و تاریخی شمال شرق ایران به‌شمار می‌آید و به عنوان یکی از نمادهای تاریخ و علم ایران مطرح شده‌است. مراکز علمی و دانشگاهی و همچنین حوزه‌های علمیه این شهر از قدمتی دیرینه برخوردارند. این شهر خاستگاه اندیشمندان بزرگی در ادوار مختلف تاریخی بوده‌است و شاعران و نویسندگان بزرگی نیز به دنیای علم و ادب معرفی کرده‌است که ابن یمین فریومدی و محمود دولت‌آبادی از جمله آن‌ها هستند.

تاریخ‌نگار بزرگ ایران ابوالفضل بیهقی نیز منسوب به این شهر است. دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه‌های مهم این شهر می‌باشند. هم‌اکنون ۱۴ دانشگاه و مؤسسهٔ آموزش عالی بزرگ در این شهر مشغول به کار می‌باشند. باربری مشهد به صورت روزانه و مستمر با 70% تخفیف هرگونه بار و اثاثیه شما هموطنان عزیز را از مشهد به این شهر جابجا خواهد نمود.

گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان با شعار حمل ارزان و مطمئن حق هر هموطنی می باشد پا به عرصه باربری های کشور گذاشت و تاکنون توانسته است به اهداف تعیین شده و ترسیم شده خود یعنی ارزانترین قیمت حمل بار برسد اما همچنان تلاش بسیار گسترده ایی را برای کاهش بیشتر قیمت – تعرفه و کرایه حمل بار و اثاثیه می نماید در کنار تلاش برای کاهش قیمت سعی نموده است تا هر روز برکیفیت سرویس های خود بیافزاید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهدبه سبزوار با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به سبزوار با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد مستقر در بلوار امیر المومنین کارگران ماهر خاور نیسان

موسسه حمل و نقل باربری مشهد اعلام می نماید که تعدادی از اکیپ های جوان متعهد و با اخلاق خود را در بلوار امیرالمومنین و خیابان های اطراف مستقر نموده است تا در صورتی که مشتریان عزیز با این مجموعه تماس برقرار نمودن در سریعترین زمان ممکن خود را به محل بارگیری برسانند.

بلوار امیرالمومنین مشهد در منطقه ثامن مشهد قرار دارد. از نظر نزدیکی به حرم مطهر امام رضا(ع) بلوار امیرالمومنین می‌تواند برای سکونت انتخاب مناسبی باشد اما باید بافت قدیمی و شلوغی خیابان‌ها مخصوصا در فصل تابستان رو در نظر بگیرید. بسیاری از هتل‌ها از جمله هتل بین المللی کوثر ناب، در این بلوار قرار دارند. بوستان میر، نزدیک‌ترین بوستان این منطقه‌ست. اگر مسافت بیشتری طی کنید می‌توانید از بوستان وحدت، یکی از بزرگترین پارک‌های مشهد نیز دیدن کنید. 

بلوار امیرالمومنین از شمال به بلوار وحدت و طبرسی، از جنوب به خیابان نواب صفوی، از شرق به بلوار وحدت و از غرب به شارستان رضوی می‌رسد. باربری مشهد دارای ناوگان مجهز از انواع ماشین های سبک و سنگین نیسان پیکان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ که تماما مدل بالا می باشند در این خیابان به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته فعال می باشند.

باربری مشهد مستقر در بلوار امیرالمومنین حدود یک دهه قبل به طور همزمان با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این مجموعه از آغاز فعالیت چندین هدف مهم و اصلی را برای خود معین نمود که میتوان به موارد زیر اشاره نمود 1- ارزانترین باربری در تمام باربری های شهر مشهد و تهران 2- مجهزترین باربری از نظر تنوع ماشین حمل بار و اثاثیه 3- به کارگیری کارگران جوان با اخلاف و دوره دیده و مطمئن با ضامن قابل قبول 4- استقرار در تمام خیابان ها بلوارها و میدان های مهم شهر  و..

باربری مشهد در کنار موارد فوق خدمات خوبی را به صورت جانبی به هموطنان عزیز و همشهریان عزیز ارائه می نماید که عبارتنداز :

1- باربری مشهد متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا مشهد به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار ... می باشد. 

2- مجموعه بزرگ و عظیم باربری مشهد با نام تجاری نتسان مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سرویس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.

3- باربری مشهد با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.

4- از دیگر مشخصه های باربری مشهد ایجاد بستر بیمه بار برای مشتریان مخصوصا مشتریان که تصمیم به حمل بار و اثاثیه خود از مبدا مشهد به سایر شهرستان ها را دارند می باشد. بیمه بار با حداقل قیمت میتواند آسودگی خاطر دوچندان را برای شما به ارمغان آورد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که در صورتی که نیاز به حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری دارید حتما با ما در تماس باشید مطمنا باربری مشهد نزدیکترین باربری به بلوار امیرالمومنین می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل ارزان و تضمینی بار از بلوار شارستان رضوی اثاثیه

ناوگان بزرگ حمل و نقل باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود این باربری از آغاز تصمیم گرفت به صورت غیر متمرکز در تمام خیابان ها و مکان های پرترافیک از جمله بلوار شارستان رضوی حضور داشته باشد تا پس از تماس بلافاصله در محل بارگیری حاضر شوند.

ماشین های سبک و سنگین مستقر در بلوار شارستان رضوی عبارتنداز نیسان پیکان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ می باشد که هرکدام از کلیپ ها دارای کارگران جوان با اخلاق متعهد و با 10 سال سابقه همکاری با این مجموعه می باشند بنابراین کاملا مورد اعتماد و مورد تایید جهت امانت سپردن اسباب و اثاثیه شما عزیزان می باشند.

بلوار شارستان رضوی مشهد در منطقه ثامن مشهد قرار دارد. خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی جزء مکان‌های دیدنی این منطقه هستند. بسیاری از هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی اطراف حرم مطهر در خیابان شارستان واقع شدند. بافت محلات خیابان شارستان قدیمی هست و ساخت و سازهای جدید نتوانسته به شکل موثری این بافت رو تغییر دهد. اگر به دنبال مکانی نزدیک به حرم مطهر رضوی هستید خیابان شارستان می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما می باشد.

شارستان رضوی از شمال به بلوار امیرالمومنین و طبرسی، از جنوب به بازار رضا، از شرق به بلوار وحدت و از غرب به حرم امام رضا (ع) محدود می‌شود. این بلوار به جهت قرار گیری در منطقه پر ترافیک, مدیران باربری مشهد را بر این داشت تا تعدای از همکاران خود را با خودورهای مدل بالا در این بلوار مستقر نمایند.

از جمله خدمات ویژه این موسسه حمل و نقل جابجایی بین شهری با تخفیفات بسیار شگفت انگیز می باشد به طوری که گاها در بعضی از مسیرهای پرتردد تا 70% تخفیف داده می شود که در نوع خود بی نظیر می باشد. یکی دیگر از خدمات خاص و ویژه باربری مشهد حمل بارهای خاص می باشد به عنوان مثال اگر شما تجهیزات پزشکی گران قیمت دارید و یا تجهیزات الکترونیکی حساس دارید و نیازمند جابجایی درون شهری و یا بین شهری از مبدا مشهد می باشد حتما با ما تماس بگیرید چرا که تمهیدات بسیار ویژه ای را برای این نوع از کالا ها و محصولات در نظر گرفته ایم که معمولا در سایر باربری ها یا تدارک دیده نشده است و یا با هزینه بالا اینکار را انجام میدهند که ما در باربری بزرگ مشهد بدون دریافت وجه اضافی این کار را انجام خواهیم داد.

برنامه ریزی برای اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل یک اصل مهم است که نمی توان نادیده گرفت. بسته بندی لوازم خانه، هماهنگی با باربری برای وسیله نقلیه و کارگر اسباب کشی می بایست طبق زمانبندی مشخص و از قبل تعیین شده باشد. پس از بسته بندی تمامی وسایل می بایست آنها را در جایی که مزاحم رفت و آمد کارگران نیست در خانه بچینید. بهتر است در ابتدا کارتن های بزرگتر را جلو دست قرار دهید و سپس کارتن های کوچکتر تا هنگام چیدن در خاور فضای پشت خاور هدر نرود. نیروهای متخصص در  بسته بندی اثاثیه در باربری مشهد آماده همکاری در این مورد می باشد.

ما در باربری مشهد هرگز ادعا نکرده ایم اول هستیم اما تجربه و احساس دریافتی از مشتریانمان این موضوع را به شرکت باربری و حمل و اسباب کشی و اثاث کشی  نتسان انتقال داده است که راه صحیح را انتخاب نموده ایم دو فاکتور مهم یعنی کیفیت کار و قیمت مناسب رمز موفقیت گروه باربری توانا بوده است.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

نزدیکترین باربری به چهارراه مقدم با 70% تخفیف

گروه باربری مشهد مستقر در چهارراه مقدم افتخار خود میداند که در اسرع وقت بعد از تماس شما هم محله ایی های عزیز در چهارراه مقدم خود را به محل بارگیری برساند و کار اسباب کشی و اثاث کشی را شروع نماید. ناوگان مجهز باربری مشهد در چهارراه مقدم با داشتن انواع ماشین های سبک و سنگین نیسان پیکان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی ده چرخ باعث شده است که مشتریان عزیز ما حداکثر رضایتمندی را اعلام نمایند.

همچنین وجود کارگران و بارچین های حرفه ایی در این منطقه باعث شده است مشتریان احساس آرامش نسبی داشته باشند و با خیال راحت و اطمینان خاطر اسباب و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری خود را به باربری مشهد بسپارند. چهارراه مقدم به جهت موقعیت مکانی خاصی که دارد معمولا در بیشتر اوقات دارای ترافیک می باشد به همین جهت مدیران باربری مشهد تصمیم گرفتند تا تعدادی از اکیپ های خود را در این محله و کوچه های منتهی به آن مستقر نمایند .

چهارراه مقدم مشهد در منطقه ثامن مشهد قرار دارد. ایستگاه مترو خط 2 شهید مفتح در نزدیکی چهاراه مقدم قرار دارد که میتواند دسترسی به نقاط مختلف شهر مشهد را آسان کند. اداره گمرک مشهد و شهربازی هپی‌لند در چهارراه مقدم قرار دارند. محلات این منطقه بافت قدیمی دارند و خصوصا در فصل تابستان، ترافیک زیادی رو تحمل می‌کنند. نزدیکی به بارگاه مطهر رضوی بزرگترین امتیازی هست که برای سکونت در این منطقه وجود دارد. چهارراه مقدم از شمال بلوار طبرسی اول، از جنوب به حرم امام رضا (ع)، از شرق به بلوار وحدت و از غرب به بلوار کامیاب می‌رسد.

حمل بار و اثاثیه شهری و بین شهری در تمام نقاط مشهد از جمله چهارراه مقدم تخصص باربری مشهد می باشد این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند بهترین نوع خدمات را در حداقل زمان ممکن به همشهریان عزیز ارائه نماید که این موضوع در نوع خود بی نظیر می باشد.

در کشور ما روزانه جابجایی های مهمی انجام میگیرد که از جمله آنها : 1- در بخش بیمارستانی حمل و جابجایی دارو و لوازم پزشکی 2- در بخش صنعت که انتقال کالای صنعتی و کارخانه ای از مواد اولیه و کالای تولید شده می باشد 3- در بخش واردات : گمرکات کالای وارداتی کشور به تمام نقاط کشور میرساند 4- مواد غذایی و صیفی جات و میوه که به راحتی و در کمترین زمان به دورترین شهرها و نقاط کشور حمل میشوند 5- حمل بار و اثاثیه شهری و بین شهری که به صورت روزمره همواره در حال انجام می باشد. باربری مشهد در تمام موارد فوق اعلام آمادگی می نماید تا در اسرع وقت در خدمت عزیزان باشد.

همیشه اهداف و چشم اندازها بوده است که مجموعه ها و شرکت های موفق را به پیش برده است باربری مشهد یکی از اهدافش این بوده است که پایین ترین نرخ کرایه قیمت و تعرفه حمل بار را به مشتریان ارائه دهد اگرچه برای شروع, کار سختی به نظر می رسید اما با سعی و تلاش فراوان بلاخره مدیران این مجموعه توانستند این باربری را در تهران و مشهد به عنوان ارزانترین باربری در بین مردم معرفی نمایند. 

باربری و موسسه حمل بار و اثاثیه مشهد با داشتن کارگردان متخصص به خوبی اسباب و اثاثیه و خرده بار منزل و لوازم اداری و یا تولیدات و محصولات شما را چیدمان می نماید تا با بهترین شرایط و حداقل فضا و کمترین تعداد سرویس به مقصد حمل شود.

یکی از سوالاتی که همواره در تماس با ما در باربری مشهد پرسیده می شود این می باشد که آیا کارگران شما جهت حمل بار و اثاثیه منزل دارای تخصص می باشند یا اینکه مانند خیلی از همکاران شما کارگرانی ساده و معمولا از سر گذر به کارگرفته میشوند. لازم هست اعلام نماییم در تمام سال های سرویس دهی باربری مشهد هرگز و حتی برای یک بار ما از کارگران غیر متخصص در حمل بار و اثاثیه مشتریانمان استفاده ننموده ایم و این یکی از بزرگترین افتخارات مجموعه باربری مشهد می باشد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از چهارراه مقدم مشهد را دارید باربری مشهد مجهزترین ارزانترین و نزدیکترین باربری به این منطقه می باشد.... منتظر تماس شما هستیم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

اثاث کشی و اسباب کشی از خیابان نواب صفوی باربری مشهد 

باربری مشهد مستقر در خیابان نواب صفوی و کوچه های منتهی به این خیابان آماده حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری با 70% تخفیف به تمام نقاط شهر و سراسر کشور می باشد. لازم به یادآوری می باشد که باربری مشهد یکی از بزرگترین و برترین باربری های کشور و مشهد می باشد که تخصص بسیار ویژه جهت حمل بار و اثاثیه از شهر مشهد به سراسر کشور را دارا هست.

در مورد تاریخچه این باربری نیز باید عرض نماییم که باربری مشهد با نام تجاری نتسان که بعدا به نام توانا تغییر داده شده در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود این مجموعه بزرگ حمل و نقل از آغاز فعالیت خود همواره تلاش بسیار گسترده ایی را جهت کاهش قیمت تمام شده حمل بار و اثاثیه از تمامی خیابان های مشهد از جمله خیابان نواب صفوی به کار گرفت.

خیابان نواب صفوی مشهد در منطقه ثامن مشهد قرار دارد. در گذشته خیابان نواب صفوی به پایین خیابان مشهور بوده و امروزه هم بسیاری از مشهدی‌ها از همین نام برای این خیابان استفاده می‌کنند. حاشیه خیابان نواب صفوی و حتی کوچه‌های آن مملو از مغازه‌های کوچیک و بزرگی هست که برای خرید زائران ایجاد شدند. بافت محلات اطراف این خیابان قدیمی می باشد که جهت اثاث کشی و اسباب کشی باید تدارک ویژه ایی در نظر گرفت اما نزدیکی به حرم مطهر امام رضا(ع) باعث شده تا علاقه‌مندان خیابان نواب صفوی را برای سکونت انتخاب کنند.

خیابان نواب صفوی یا پایین خیابان از شمال به شارستان رضوی و بلوار امیرالمومنین، از جنوب به عیدگاه، از شرق به بلوار وحدت و از غرب به حرم امام رضا (ع) می‌رسد. باربری مشهد با مجهز بودن به انواع خودروهای سبک و سنگین حمل بار از جمله نیسان پیکان وانت آریسان کامیونت خاور مسقف کامیون تریلی و ده چرخ در این خیابان آماده می باشد تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به حمل بار و اثاثیه شما شهروندان گرامی اقدام نماید.

باربری مشهد مجهزترین و ارزانترین و نزدیکترین باربری به خیابان نواب صفوی می باشد وجود کارگران ماهر - بارچین های حرفه ایی و همچنین رانندگانی که به خوبی مسیرهای منتهی به این محله را بلد هستند باعث شده است که هم محله ایی های عزیز با آرامش خاطر حمل بار و اثاثیه خود را به ما بسپارند.

اما از جمله خدمات باربری مشهد مستقر در خیابان نواب صفوی به شرح زیر می باشد :

1- باربری مشهد متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا مشهد به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری می باشد.

2-مجموعه بزرگ و عظیم باربری مشهد با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.

3- از دیگر مشخصه های باربری مشهد ایجاد بستر بیمه بار برای مشتریان مخصوصا مشتریان که تصمیم به حمل بار و اثاثیه خود از مبدا مشهد به سایر شهرستان ها را دارند می باشد. بیمه بار با حداقل قیمت میتواند آسودگی خاطر دوچندان را برای شما به ارمغان آورد.

ما در باربری مشهد منتظر تماس شما ساکنین مستقر در خیابان نواب صفوی می باشیم ... 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل ارزان و مطمئن بار از خیابان آیت الله بهجت نیسان خاور

اگر ساکن خیابان آیت الله بهجت و یا خیابان ها و کوچه های منتهی به این خیابان و محله هستید و تصمیم به حمل بار و اثاثیه از این منطقه را دارید و یا از کسبه محترم این خیابان می باشد و می خواهید نقل مکان نمایید به شما اعلام می نماییم که باربری مشهد با نام توانا در این خیابان مستقر می باشد و قادر می باشد تا با ارزان ترین قیمت و با مدرنترین ناوگان حمل ونقل بار و اثاثیه شما عزیزان را حمل و جابجا نماید.

خیابان آیت الله بهجت مشهد در منطقه ثامن مشهد قرار دارد. آرامگاه نادرشاه افشار در تقاطع خیابان آیت الله بهجت و خیابان شیرازی قرار گرفته است. ابتدای خیابان آیت الله بهجت از ایستگاه راه آهن مشهد شروع می شود. بیمارستان و زایشگاه ام‌البنین در حاشیه خیابان آیت الله بهجت قرار دارد. بافت محلات این منطقه قدیمی می باشد اما از حیث نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا(ع) امتیاز ویژه‌ای دارد. آیت‌الله بهجت از شمال به بلوار کامیاب و راه‌آهن، از جنوب به خیابان شیرازی، از شرق به بلوار طبرسی و از غرب به خیابان هاشمی نژاد می‌رسد.

لازم به یادآوری می باشد که موسسه حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد هم اکنون دارا بیش از صد اکیپ فعال می باشد که در تمام خیابان های مهم شهر مشهد و خیابان آیت الله بهجت مستقر می باشد از جمله خودروهای مدل بالای حمل بار و اثاثیه این مجموعه می توان به نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

یکی از نقاط قوت باربری مشهد وجود کارگران ماهر و متخصص در اسباب کشی و اثاث کشی می باشد همچنین وجود بارچین هایی که دارای بیش از ده سال سابقه می باشد بر کیفیت اثاث کشی افزوده است و از سوی دیگر وجود رانندگان راه بلد و به طور خاص در مسیرهای بین شهری باعث شده است که مشتریان ما همواره اعلام رضایت نمایند. 

ما در باربری مشهد با نام تجاری توانا تمامی دغدغه ها و نگرانی ها و خواسته های شما را درک می نماییم و به شما تضمین میدهیم با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت و بالاترین سرعت و دقت بار و اثاثیه و کالای شما را به تمام نقاط شهر مشهد و سراسر ایران حمل و ارسال نماییم.

باربری مشهد هم اکنون به عنوان بزرگترین و ارزانترین  باربری ایران در مشهد و تهران مستقر می باشد. باربری مشهد دارای بیش از صد اکیپ آماده به کار در مشهد می باشد که به صورت 24 ساعت شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل در خدمت هموطنان عزیز می باشد. ما در باربری مشهد تمام سعی خود را به کار گرفته اییم که قیمت ها را تا آنجا که امکان پذیر می باشد کاهش دهیم و در کنار این کاهش قیمت حداکثر کیفیت را ارائه دهیم.خوشبختانه باربری مشهد هم اکنون توانسته است به هردو هدف خود برسد.

وجود کارگران بسیار ماهر و دوره دیده  و همچنین رانندگان منصف در باربری مشهد باعث شده است که این باربری هم اکنون موفقترین باربری ایران از نظر کیفیت و قیمت(کرایه تعرفه نرخنامه) شهرت یابد. لیست قیمت مسیرهای باربری مشهد بسیار پایین تر از سایر همکاران و شرکت های باربری می باشد. بنابراین اگر تصمیم دارید حمل بار و اثاثیه و اثاث کشی نمایید باربری مشهد قطعا بهترین و ایده آل ترین باربری برای شما می باشد.

ما در باربری مشهد برای مسیرهای بین شهری و خاصی که تعداد سرویس های آن در هفته زیاد می باشد شرایط و تخفیفات بسیار خاص و شگفت انگیزی را تدارک دیدیم بنابراین در صورتی که تصمیم به اثاث کشی بین شهری از خیابان آیت الله بهجت دارید حتما با ما ارتباط برقرا نمایید شاید شهر مقصد شما از جمله شهرهایی باشد که تخفیف بسیار شگفت انگیزی برای آن در نظر گرفته شده است.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

با70% تخفیف حمل بار و اثاثیه از بلوار وحدت باربری مشهد

بلوار وحدت از جمله محلاتی می باشد که باربری مشهد تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند ارزانترین و بهترین نوع سرویس دهی را برای ساکنین این محله ارائه نماید. باعث افتخار ما در این موسسه حمل و نقل هست که توانسته ایم چندین اکیپ از ماشین های مدل بالا را به همراه کارگران جوان و با اخلاق در این منطقه مستقر نماییم تا حداکثر رضایتمندی مشتریان عزیزمان فراهم شود.

ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد با نام تجاری توانا در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود. مدیران این مجموعه تصمیم گرفتن تمام تلاش خود را به کار گیرند تا ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه منزل و کالاهای اداری صنعتی و تجاری را به مشتریان ارائه نمایند. همچنین مستقر نمودن انواع اکیپ ها در تمام خیابان ها میدان ها و بلوارها از جمله بلوار وحدت از دیگر تصمیمات و اهداف مهم این مجموعه حمل نقل از آغاز فعایت بوده است.

ناوگان موسسه حمل و نقل مشهد با نام تجاری توانا مجهز به متنوع ترین خودورهای حمل بار و اثاثیه شهری و بین شهری میباشد که من جمله می توان به نیسان –  پیکان وانت – آریسان – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ اشاره نمود. این مجموعه با تدارک تمامی انواع ماشین های سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه توانسته است میزان رضایتمندی مشتریان خود را به سطح بسیار بالایی برساند.

بلوار وحدت مشهد در منطقه ثامن مشهد واقع شده است. بوستان وحدت یکی از بزرگترین بوستان‌های مشهد در حاشیه بلوار وحدت قرار دارد. از یک طرف بلوار وحدت به میدان 17 شهریور میرسد که مرکز خرید بسیاری از مشهدی‌ها مخصوصا عمده خریداران پوشاک در سطح شهر هست. بلوار وحدت تا حرم مطهر امام رضا(ع) فاصله چندانی ندارد که از این حیث می‌تواند برای سکونت علاقه‌مندان انتخاب خوبی باشد. البته باید شلوغی خیابان‌های اطراف حرم مخصوصا در فصل تابستان رو در نظر بگیرید. بلوار وحدت از شمال به راه‌آهن، از جنوب به میدان هفده شهریور، از شرق به بلوار چمن و از غرب به شارستان رضوی می‌رسد.

یکی از خدمات خاص و ویژه باربری مشهد حمل بارهای خاص می باشد به عنوان مثال اگر شما تجهیزات پزشکی گران قیمت دارید و یا تجهیزات الکترونیکی حساس دارید و نیازمند جابجایی درون شهری و یا بین شهری از مبدا مشهد می باشد حتما با ما تماس بگیرید چرا که تمهیدات بسیار ویژه ای را برای این نوع از کالاها و محصولات در نظر گرفته ایم که معمولا در سایر باربری ها یا تدارک دیده نشده است و یا با هزینه بالا اینکار را انجام میدهند که ما در باربری بزرگ مشهد بدون دریافت وجه اضافی این کار را انجام خواهیم داد.

یکی دیگر از خدمات شرکت باربری مشهد حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین می باشد مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید. در کنار خدمات فوق ما ده ها خدمت دیگر داریم که میتوانیم هرنوع نیاز حمل بار شما هموطن عزیز را برآورده نماییم توصیه میکنیم شماره های تماس ما را حتما یادداشت نمایید تا در صورت نیاز بتوانید با ما تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بزرگترین باربری مشهد مستقر در چهارراه شهدا 70% تخفیف

ما در باربری مشهد سعی نموده اییم که در تمامی خیابان ها میدان ها و بلوارهای شهر مشهد مستقر باشیم با انواع خودروهای نیسان پیکان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ همچنین با کارگران ماهر و دوره دیده که به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشند.

باربری مشهد دارای نقاط قوت زیادی می باشد که تعدادی انها عبارتنداز 1- ارزانترین باربری 2- نزدیکترین باربری به چهارراه شهدا 3- مجهزترین باربری به جهت داشتن کارگران ماهر جوان متعهد و با اخلاق همچنین انواع خودورهای سبک و سنگین نیسان پیکان وانت کامیونت کامیون تریلی ده چرخ و ... 4- رضایت حداکثر مشتریان از باب سرویس دهی

چهارراه شهدا مشهد در منطقه ثامن مشهد قرار دارد. آرامگاه نادرشاه افشار نبش چهارراه شهدا قرار گرفته است. چهارراه شهدا جزو محله‌های قدیمی مشهد هست. اگر داخل کوچه‌های این منطقه بگردید متوجه بافت قدیمی آن میشید. با این وجود نزدیکی به حرم مطهر امام رضا(ع) باعث شده چهارراه شهدا منطقه مناسبی برای سکونت علاقه‌مندان به امام رضا(ع) باشد. کوچه مخابرات یکی از کوچه‌های معروف چهاراره شهدا به حساب میاد.

چهارراه شهدا یا چهارراه نادری از شمال به خیابان آیت الله بهجت، از جنوب به خیابان آخوند خراسانی، از شرق به حرم امام رضا (ع) و از غرب به میدان شهدا می‌رسد. باربری مشهد افتخار می نماید که بتواند در حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه همشهریانمان در این منطقه نقش مفید و مثبتی را ایفا نمایند. مجموعه تخفیفات باربری مشهد سبب شده است كه این باربری در بین صدها شركت فعال و معتبر در حوزه حمل و نقل كشور به عنوان ارزانترین باربری شناخته شود.

اما مدیریت باربری مشهد معتقد است كه قیمتهای ارزان به تنهایی نمی تواند موجب شود كه یك باربری به عنوان شركتی معتبر و محبوب مطرح گردد بلكه ضروری است كیفیت خدمات دهی باربری نیز در بالاترین سطح خدمات باربری قرار گرفته باشد. از این رو مدیریت باربری مشهد از پیشرفته ترین خودروها مخصوص حمل بار استفاده می نماید. تنوع خودرویی بالای باربری مشهد سبب شده است كه هر بار و محموله ای كه مشتری در نظر داشته باشد را با خودرو مخصوص و متناسب با همان بار حمل نماید.

از سوی دیگر مشتری مداری سرلوحه عمل كلیه پرسنل باربری مشهد می باشد و همین امر نیز تاثیر فراوانی در جلب رضایت مشتریان داشته است . رفتار و نحوه برخورد كاركنان همواره مورد عنایت و قدردانی مشتریان دائمی باربری مشهد قرار گرفته است. باربری مشهد كه از جمله قدیمی ترین و خوش سابقه ترین باربری های سطح شهر محسوب می شود مفتخر است كه ضمن حفظ كیفیت خدمات دهی خود هر گونه بار را به صورت درون شهری و یا بین شهری از مشهد و چهارراه شهدا به دیگر شهرها  و داخل شهر مشهد به ارزانترین قیمت حمل می نماید.

باربری مشهد كه از بدو آغاز فعالیت خود با برنامه ریزی بلند مدت به دنبال رسیدن به عنوان بهترین باربری در سطح استان بوده است در دو راستای مختلف فعالیت خود را گسترش داده است. نخست در جهت كاهش قیمتها به نحوی كه با تخفیفاتی كه امروزه توسط مدیریت باربری مشهد اعمال می گردد این باربری در بین صدها شركت فعال در حوزه حمل و نقل كشور به عنوان ارزانترین شركت باربری تخصصی شهری و بین شهری شناخته می شود.

باربری مشهد كه از بدو آغاز فعالیت خود با برنامه ریزی بلند مدت به دنبال رسیدن به عنوان بهترین باربری در سطح استان بوده است در دو راستای مختلف فعالیت خود را گسترش داده است. نخست در جهت كاهش قیمتها به نحوی كه با تخفیفاتی كه امروزه توسط مدیریت باربری مشهد اعمال می گردد این باربری در بین صدها شركت فعال در حوزه حمل و نقل كشور به عنوان ارزانترین شركت باربری تخصصی شهری و بین شهری شناخته می شود.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل ارزان اثاثیه منزل از خیابان دریادل نیسان خاور مسقف

اگر شما مشتری گرامی ساکن خیابان دریادل و خیابان های منتهی به آن هستید و تصمیم دارید که اثاث کشی و اسباب کشی نمایید قطعا باربری مشهد مستقر در این خیابان بهترین گزینه می باشد چرا که ما اولا کرایه قیمت نرخنامه و تعرفه بسیار پایین تر از سایر باربری های مشهد داریم و ثانیا به جهت داشتن کارگران ماهر و دوره دیده و مطمئن میتوان گفت مورد اعتمادترین شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری می باشیم.

خیابان دریادل در منطقه ثامن مشهد قرار دارد. خیابان دریادل یکی از خیابان‌های قدیمی مشهد می باشد که بافتی قدیمی دارد. راه‌آهن مشهد در این منطقه واقع شده و ایستگاه خط 2 قطار شهری مشهد در این منطقه قرار دارد که از طریق آن دسترسی به سایر مناطق مشهد امکان‌پذیر می شود. برای افرادی که تمایل دارند نزدیک به حرم امام رضا(ع) باشند، خیابان دریادل میتواند انتخاب خیلی خوبی باشد.

بلوار دریادل از شمال به بلوار کامیاب، از جنوب به نوغان، از شرق به بلوار طبرسی و از غرب به خیابان آیت الله بهجت منتهی می‌شود. باربری مشهد با نام تجاری توانا حدود یک دهه قبل در مشهد و تهران به طور همزمان شروع به فعالیت نمود این مجموعه از آغاز به کار تصمیم گرفت ناوگان گسترده خود را در تمام خیابان ها میادین و بلوارهای اصلی شهر مشهد مستقر نماید تا بتواند در سریعترین زمان ممکن به سرویس دهی هموطنان اقدام نماید.

این مجموعه در کنار انجام وظیفه اصلی حمل بار و اثاثیه در خیابان دریادل خدمات جانبی دیگری نیز ارائه می نماید که چند مورد آن به شرح زیر می باشد:

1- باربری مشهد متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانجات درون شهری و بین شهری از مبدا مشهد به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار مبل و ... می باشد.

2- مجموعه بزرگ و عظیم باربری مشهد با نام تجاری توانا مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سروریس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.

3- باربری مشهد با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر و همچنین صدور بیمه نامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.

4- یکی از خدماتی که باربری مشهد در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر مشهد داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه میکنیم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.

ما در باربری مشهد مستقر در خیابان دریادل منتظر تماس شما هم محله ایی های عزیز می باشیم ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد مستقر در پنجراه با 70% تخفیف حمل بار و اثاثیه

باربری مشهد با نام تجاری توانا حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود این مجموعه تصمیم گرفت که از همان آغاز شروع به فعالیت سعی نماید تا در تمام خیابان های شهر مشهد و تهران تعدادی از اکیپ هایش را با هدف خدمت رسانی بهتر مستقر نماید که از جمله استقرار در محله پنجراه مشهد می باشد. 

پنجراه مشهد مرز محدوده مناطق ثامن، 5 و 6 مشهد می باشد. از قدیم به دلیل وجود تقاطع با پنج خیابان، به آن پنجراه می گویند. بوستان وحدت(یکی از بزرگترین پارک‌های مشهد)، بوستان فهمیده و پارک کودک در این منطقه قرار دارند. مصلی تاریخی مشهد، خانه تاریخی توکلی، خانه تاریخی داروغه و مجتمع تجاری آرمان از مکان‌های دیدنی این منطقه هستند. پنجراه مشهد از نظر نزدیکی به حرم امام رضا(ع) می‌تواند برای علاقه‌مندان محل مناسبی برای سکونت باشد.

پنجراه پایین خیابان از شمال به بلوار وحدت و شارستان رضوی، از جنوب به خیابان هفده شهریور، از شرق به بلوار مصلی و از غرب به خیابان نواب صفوی و حرم امام رضا (ع) منتهی می‌شود.

اگر ساکن محله پنجراه هستید و یا در این منطقه کسب و کار دارید و تصمیم دارید که از این محله و منطقه حمل بار و اثاثیه نمایید به دلایل زیر باربری مشهد بهترین انتخاب می باشد :

1- ارزانترین باربری در سطح شهر مشهد و منطقه پنجراه می باشد 2- مجهزترین باربری در این منطقه هستیم چون که دارای بیش از صد اکیپ فعال با انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت- خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ می باشد.3- دارای کارگران ماهر و با تجربه و باسابقه بیش از 10 سال همکاری با این مجموعه می باشند 3- نزدیکترین باربری به این منطقه یعنی پنجراه می باشد.

حال خود قضاون نمایید که آیا گروه باربری مشهد با نام تجاری توانا مستعد ترین باربری به این محله و منطقه می باشد یا خیر؟ توصیه می نماییم در صورتی که تصمیم دارین از پنجراه سرویس داخل شهری و یا خارج شهری سفارش دهید حتما حداقل یک تماس کوچک با ما برقرار نمایید تا متوجه قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بسیار پایین این مجموعه شوید .

ما هرگز ادعا نکرده ایم اولین هستیم اما تجربه و احساس دریافتی از مشتریانمان این موضوع را به شرکت باربری و حمل و اسباب کشی و اثاث کشی توانا انتقال داده است که راه صحیح را انتخاب نموده ایم دو فاکتور مهم یعنی کیفیت کار و قیمت مناسب رمز موفقیت گروه حمل و نقل توانا بوده است.

یکی از اولین و اساسی ترین ایده های باربری توانا برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود یا به عبارت دیگر تمام تلاش خود را انجام دهد تا سرویس ها از مسیر برگشت خالی و بدون بار برنگردن. به عنوان مثال اگر یک سرویس نیسان از شهر مشهد به تهران 100 هزار تومان باشد و قرار باشد مسیر برگشت را خالی برگردد مطمنان حاضر نیست راننده کمتر از قیمت مشخص شده به سرویس دهی اقدام نماید اما اگر در مسیر برگشت یک سرویس از تهران به مشهد داشته باشد و خالی برنگردد قطعا میتوان روی هزینه هر دو مسیر رفت و برگشت کاهش قیمت شدیدی را اعمال کرد که هم برای راننده سود داشته باشد و هم برای مشتری.

از جمله خصوصیات خاص باربری مشهد عبارتنداز :

1-  خاورهای نسل جدید، مسقف، اتاق بزرگ، پتودار،مبلی و بغل بازشو با طول ۶ متر و عرض ۳ متر تا 70 % تخفیف
 2- کارگران حرفه‌ای، متخصص، و بدون حاشیه و تحت پوشش بیمه ایران
 3- حمل تخصصی یخچال های ساید بای ساید، گاوصندوق، تردمیل ،شیشه میز ناهارخوری، پیانو، و.... به صورت کاملا تخصصی و قیمت مناسب مطابق توافق شما با شرکت.
  4- 100% تضمینی ارسال بار به تمام نقاط کشور و ارسال بار از مشهد به تهران همه روزه و از تهران  به مشهد همه روزه به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته آماده سرویس دهی می باشیم.
 5- کارگر جهت تخلیه بارگیری شهر وشهرستان باکمترین قیمت روز.
 6- باربری مشهد آماده همکاری و صدور فاکتور ویژه ادارات دولتی و غیر دولتی از جمله مدارس – هتل ها و ... نیز می باشد.
7- تخفیف ویژه جهت حمل و بسته بندی اثاثیه و جهیزیه عروس خانم ها و ارسال درون شهری و بین شهری به تمام ایران.

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد مستقر در خیابان شیرازی بالا خیابان خاور مسقف

ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد با نام تجاری توانا آماده جابجایی اثاث کشی و اسباب کشی شما هموطنان عزیز مستقر و ساکن در خیابان شیرازی و یا همان بالا خیابان می باشد. مدیران باربری مشهد تلاش نموده اند تا شرایطی را فراهم نمایند تا شما هم محله ایی محترم بتوانید در اسرع وقت و کمترین هزینه و با اطمینان خاطر اثاث کشی نمایید.

بارها ما تاکید نموده ایم که این مجموعه ارزانترین کرایه قیمت نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری را در سطح شهر مشهد به مشتریان خود ارائه می نماید. توصیه می نماییم که اگر ساکن خیابان شیرازی می باشد و قصد دارین اثاث کشی نمایید با ما تماس بگیرید و از ما لیست قیمت دریافت نمایید قطعا تفاوت قیمت را با سایر همکاران مشاهده خواهید نمود.

وجود انواع خودروهای سبک و سنگین خاور مسقف نیسان کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ باعث شده است تا برای هر اندازه بار خود خودروی متناسب با آن را درخواست نمایید و ما به جهت مستقر بودن در این خیابان, خیلی سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل بارگیری خواهیم رساند.

خیابان شیرازی مشهد در منطقه ثامن مشهد قرار دارد. خیابان شیرازی در گذشته به نام بالا خیابان مشهور بوده که البته امروزه هم بعضی از مشهدی‌ها با این نام از این خیابان نام می‌برند. آرامگاه نادرشاه افشار در خیابان شیرازی واقع شده است. خیابان شیرازی به میدا شهدا منتهی می شود که یکی از بزرگترین میدان‌های مشهد هست. شهرداری مشهد در میدان شهدا قرار دارد. خطوط 2 و 3 قطار شهری مشهد در میدان شهدا بصورت متقاطع قرار دارند. خیابان شیرازی از شمال به بلوار دریادل، از جنوب به خیابان خسروی و اندرزگو، از شرق به حرم امام رضا (ع) و از غرب به میدان شهدا منتهی می‌شود.

اصولا افرادی که قصد حمل بار و اثاثیه دارند تمایل دارند در کنار استفاده از مجهزترین باربری از ارزانترین خدمات هم در کنار کیفیت بالا استفاده کنند. گاهی این مهم به سرانجام نمی رسد و یکی قربانی دیگری می شود. مثلا ممکن است برای پایین آوردن قیمت و هزینه ها کیفیت کار قربانی شود و از کیفیت کار کاسته شود. ما در باربری توانا تلاش را بر این موضوع قرار داده و سعی نموده ایم در کنار ارزانترین باربری بودن بهترین هم باشیم. یکی از بزرگترین دست آورد های چنین روشی به دست آوردن اطمینان مشتری است. چون در این صورت مشتری نه هزینه هنگفتی پرداخت می کند و نه به دلیل تجارب کافی باربری متوجه خسارت خواهد شد.

از مجهزترین امکاناتی که ما در باربری نتسان از آن برخوردار هستیم استفاده از ماشین های مسقف می باشد. که یکی از بهترین وسیله های نقلیه حمل بار و اثاثیه و خرده بار محسوب می شود. زیرا در صورت استفاده از وسایل نقلیه مسقف احتمال آسیب به بار و اثاثیه خیلی کاهش خواهد یافت.

به هر حال اگر قصد اثاث کشی و اسباب کشی از خیابان شیرازی را دارید مانند تمام نقاط دیگر رعایت برخی نکات ضروری خواهد بود. بسته بندی اصولی لوازم یکی از اصولی ترین راههای کاهش هزینه باربری می باشد. اگر حرفه ای بسته بندی کنید جای کمتری اشغال خواهد شد. در نتیجه شاید به جای استفاده از دو سرویس قادر باشید با یک سرویس اثاثیه خود را جابجا نمایید.

خوشبختانه باربری مشهد خدماتی مانند بسته بندی اصولی و تضمینی بار را توسط نیروهای مخصوص و همچنین باز و بسته نموده پرده لوستر و ... را با حداقل قیمت انجام میدهد که هدف اصلی از این کار افزایش رضایتمندی مشتری می باشد.

ما در باربری مشهد مستقر در خیابان شیرازی یا همان بالا خیابان منتظر تماس شما هستیم ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

نزدیکترین باربری مستقر در اطراف حرم امام رضا نیسان خاور

یکی از اهداف مهم باربری مشهد حضور فعال در تمامی خیابان ها و بلوارها و میادین شهر مشهد می باشد تا در صورت درخواست سرویس در سریع ترین زمان ممکن در محل بارگیری حضور یابند از جمله این محلات میتوان به منطقه بزرگ ثامن اشاره نمود که در حقیقت حرم مطهر امام رضا و اطراف آن را شامل می شود

مدیران باربری مشهد همواره در تلاش هستند تا بتوانند حداکثر رضایتمندی را برای مشتریان خود فراهم نمایند در کنار حضور و استقرار در تمامی محلات مشهد سعی نموده است که با به کارگیری نیروها و کارگران مطمئن جوان ورزیده و متعهد به کار اطمینان خاطر بیشتر مشتریان را جلب نماید.

یکی از اهداف حضور فعال این مجموعه در منطقه ثامن و اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) خدمات به موقع و 24 ساعته به مجاورین و زائرین بزرگوار حرم مطهر رضوی می باشد همچنین تنوع بسیار گسترده از انواع خودورهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ باعث شده است که تقریبا تمام نیاز مشتریان در مجموعه باربری مشهد برآورده شود.

از سوی دیگر خدمات جانبی باربری مشهد نیز بسیار مهم و مورد توجه عزیزان قرار گرفته است که میتوان به حمل سریع و ارسال در کمترین زمان - پاسخگویی شبانه روزی 7 روز هفته، 24 ساعته - بارنامه معتبر پیگیری آنلاین بار - بیمه بار و پوشش کامل بار ارسالی - بسته بندی توسط تیم بسته بندی کالا - کادری مجرب حمل بار توسط افراد با سابقه - انتقال تجهیزات حساس و پزشکی توسط پرسنل با تجربه - جا به جایی تجهیزات سنگین اشاره نمود.

حرم مطهر امام رضا و اطراف آن، منطقه ثامن مشهد رو تشکیل میدهند. حرم مطهر امام رضا (ع) یکی از بزرگترین میدان‌های جهان به حساب میاد. محله‌های اطراف آن عمدتا بافتی قدیمی با کوچه‌های تنگ و باریک دارند. گرچه امروزه خیلی از خانه های قدیمی تخریب شدند و به جای آن‌ها، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها ساخته شدند؛ اما ساختار شهری همچنان به همون شکل قدیمی پابرجاست. محدوده اطراف حرم برای سکونت عاشقان امام رضا(ع) که میخواهند مدام به حرم رفت‌وآمد داشته باشند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

حرم امام رضا (ع) در جنوب شرقی مشهد واقع شده است. حرم امام رضا (ع) از شمال به خیابان طبرسی، از جنوب به خیابان امام رضا (خیابان تهران)، از شرق به خیابان نواب صفوی (پایین خیابان) و از غرب به خیابان شیرازی (بالا خیابان) ختم می‌شود.

حال اگر تصمیم دارید و ساکن منطقه ثامن می باشد و یا از کسبه محترم اطراف حرم مطهر امام رضا هستید و تصمیم به حمل بار و اثاثیه منزل دارید و یا کالای اداری دارید که می خواهید جابجا نمایید قطعا بدانید 1- باربری مشهد ارزانترین باربری در این محل می باشد 2- باربری مشهد نزدیکترین باربری در منطقه ثامن می باشد 3- این باربری مجهز و دارای کارگران جوان متعهد با اخلاق و دارای بیش از 10 سال سابقه کار در این باربری را دارند. پس بهترین گزینه برای انتخاب شما همشهری گرامی می باشد.

حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین  توسط کارگران باربری مشهد به صورت تضمینی انجام می شود مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی – میزهای نهار خوری بزرگ و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید.

ما در باربری مشهد منتطر تماس شما خواهیم بود ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

اثاث کشی و اسباب کشی از الهیه توسط باربری مشهد خاور نیسان

حمل بار و اثاثیه از منطقه الهیه مشهد تخصص باربری مشهد می باشد ما در این مجموعه حمل و نقل ثابت نموده اییم که در بین همکاران بهترین گزینه می باشیم به چند دلیل 1- ما نزدیکترین باربری به الهیه می باشیم 2- ارزانترین باربری در سطح مشهد می باشیم 3- دارای کارگران با تجربه و ماهر داریم 4- انواع ماشین های مدل بالای نیسان – پیکان وانت – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ داریم که به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده به سرویس دهی می باشند.

دلایل فوق نشان دهنده تمایز میان این موسسه و سایر موسسات حمل و نقل میباشد اما رد مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود این مجموعه در ابتدا با نام تجاری نتسان آغاز به کار کرد که بعدها به نام تجاری توانا تغییر نام داد هم اکنون این موسسه حمل و نقل یکی از موفق ترین باربری های سطح کشور می باشد که در تهران و مشهد سرویس دهی می نماید.

محله الهیه مشهد در منطقه 12 شهرداری مشهد قرار دارد. الهیه جدیدترین و مهندسی ساز ترین محله مشهد است که این روزها از رونق خوبی هم برخوردار است. اکثر آن را مجتمع های آپارتمانی نوساز و مدرن تشکیل می دهد. بافت منطقه جوان است. نسبت به مرکز شهر کمی دور است و اگر وسیله نقلیه نداشته باشید ممکن است کمی اذیت شوید. خط 3 مترو مشهد که در دست احداث است از بلوار امیریه که از بزرگترین خیابان های الهیه است می گذرد.

الهیه مشهد از جنوب و جنوب غربی به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و از شمال و شمال شرقی به بزرگراه آسیایی منتهی می شود. الهیه تا چند سال پیش جزو نقاط ارزان مشهد بود اما امروزه یکی از مناطق و محله های متوسط مشهد به حساب می آید. مهندسی ساز بودن خیابان ها و واحدهای آپارتمانی شیک و مدرن دلیلی برای رشد سریع این محله بوده اند.

باربری مشهد با افتخار تعدادی از اکیپ های خود را جهت سرویس دهی سریع و به موقع در این مکان مستقر نموده است. ما در این باربری آماده هستیم در بهترین شرایط و با مجهزترین خودروهای هر نوع بار سبک و سنگین از جمله گاوصندوق – پیانو – یخچال ساید – بوفه های قدیمی – لوازم حساس مانند لوستر و ... را حمل و جابجا نماییم و در صورت نیاز آن را در مقصد نصب کرده و تحویل دهیم.

باربری مشهد شرایط ویژه ای را برای بارهای کم حجم در نظر گرفته است که میتواند ایده ای خوبی برای این دسته از مشتریان باشد تا بتوانند با کمترین کرایه و نرخنامه بار خود را به مقصد حمل نمایند. از جمله خدمات باربری مشهد می توان به حمل سریع و ارسال در کمترین زمان - پاسخگویی شبانه روزی 7 روز هفته، 24 ساعته - بارنامه معتبر پیگیری آنلاین بار - بیمه بار و پوشش کامل بار ارسالی - بسته بندی توسط تیم بسته بندی کالا - کادری مجرب حمل بار توسط افراد با سابقه - انتقال تجهیزات حساس و پزشکی توسط پرسنل با تجربه - جا به جایی تجهیزات سنگین  اشاره نمود.

اگر شما خواننده گرامی تاکنون از این باربری سرویس سفارش داده باشید قطعا متوجه این واقعیت شده اید که انصافا هم اکنون این باربری ارزانترین باربری در مشهد و منطقه الهی می باشد و کمتر کسی را شما میتوانید بشناسید که باربری توانا را به عنوان ارزانترین باربری نشناسد. اما همانطور که قبلا گفته شد همچنان بر روی این کاهش قیمت به شدت تمرکز شده است تا این کاهش تعرفه و نرخنامه همچنان به کاهش خود ادامه دهد.

با توجه به وجود کارگران جوان و متعد و با اخلاق در این باربری که بیش از 10 سال می باشد که با این مجموعه همکاری می نمایند شما می توانید با آسودگی خاطر حمل بار خود را به ما بسپارید و در مقصد تحویل نمایید. تعهد ما تضمین و سلامتی کالای شما در مقصد می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بزرگترین و مجهزترین باربری مشهد در قاسم آباد خاور مسقف

گروه حمل و نقل بار و اثاثیه شهری و بین شهری با نام باربری مشهد یکی از موفقترین باربری های حال حاضر کشور می باشد این مجموعه عظیم با داشتن ناوگان گسترده شهری و بین شهری توانسته است تمام نیاز همشهریان عزیز را در تمامی مناطق و محلات کلان شهر مشهد از جمله منطقه وسیع قاسم آباد برآورده نماید.

وجود صدها ناوگان آماده خدمات در محله قاسم آباد باعث شده است که در تمام نقاط این منطقه سرویس های ما مستقر باشند تا بتواند در سریعترین زمان ممکن خود را به محل درخواستی مشتری جهت بارگیری برسانند وجود ماشین های مدل بالای سبک و سنگین باعث شده است که هر نوع نیاز همشهریانمان در این منطقه برآورده شود که از جمله این خودروها می تواند به نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

در کنار وجود تنوع گسترده از انواع خودروهای سبک و سنگین, وجود کارگران ماهر جوان و دوره دیده و همچنین بارچین های حرفه ایی باعث شده است که سطح رضایتمندی همشهریان در این محله از باربری مشهد چندین برابر شود و همچنان مدیران این مجموعه تلاش می نمایند تا جایی که امکان دارد با کاهش شدید قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه بیش از گذشته در خدمت و رضایت مشتریان گام بردارد.

قاسم آباد یا شهرک غرب مشهد در منطقه 10 شهرداری مشهد قرار دارد. قاسم آباد جزو محلات جدید مشهد به حساب می آید. بسیاری از اهالی قاسم آباد را مهاجرانی تشکیل می دهند که از شهرهای دیگر به مشهد آمده اند. اصلی ترین خیابان های قاسم آباد، بلوارهای اندیشه، امامیه، حجاب، دکتر حسابی، شریعتی، فلاحی، استاد یوسفی و ادیب هستند. سرزمین موج های آبی (اولین پارک آبی سرپوشیده ایران) هم در این محله قرار گرفته است.

قاسم آباد از سمت شمال به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (میثاق)، از جنوب به بزرگراه امام علی، از غرب به میدان نمایشگاه و از شرق به بزرگراه آزادی منتهی می شود. قاسم آباد جزو مناطق متوسط مشهد به حساب می آید. اوایل امامیه و شریعتی مثل چهارراه مخابرات از قیمت های بالاتری برخوردارند. هرچه به سمت الهیه پیش بروید قیمت ها کمتر می شوند. حاشیه بزرگراه آزادی هم از قیمت های به نسبت پایین تری برخوردار است. باربری مشهد در تمامی خیابان ها و محلات قاسم آباد حضور پررنگ دارد.

از جمله خدمات شرکت باربری مشهد حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و کالاهای سنگین می باشد مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید.

و اما یکی دیگر از خدمات موسسه حمل و نقل باربری مشهد بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه میکنیم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین باربری مشهد مستقر در پلیس راه قاسم آباد خاور نیسان

اگر ساکن پلیس راه قاسم آباد مشهد هستید و یا در این منطقه کسب و کار دارید و تصمیم دارید که بار اثاثیه منزل و یا کالای اداری و تجاری خود را از این منطقه حمل و جابجا نمایید قطعا باربری مشهد بهترین گزینه برای شما مشتری عزیز می باشد چرا که این مجموعه چند مشخصه مهم دارد 1- ارزانترین باربری در سطح شهر مشهد و منطقه پلیس راه قاسم آباد می باشد 2- مجهزترین باربری در این منطقه هستیم چون که دارای بیش از صد اکیپ فعال با انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت- خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ می باشد.3- دارای کارگران ماهر و با تجربه و باسابقه بیش از 10 سال همکاری با این مجموعه می باشند 3- نزدیکترین باربری به این منطقه یعنی پلیس راه قاسم آباد می باشد.

حال خود قضاون نمایید که آیا گروه باربری مشهد با نام تجاری توانا مستعد ترین باربری به این محله و منطقه می باشد یا خیر؟ توصیه می نماییم در صورتی که تصمیم دارین از پلیس راه قاسم آباد سرویس داخل شهری و یا خارج شهری سفارش دهید حتما حداقل یک تماس کوچک با ما برقرار نمایید تا متوجه قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بسیار پایین این مجموعه شوید .

پلیس‌راه مشهد در منطقه 10 مشهد قرار دارد. بوستان سعادت، اردوگاه ثامن‌الائمه و کارخانجات شرکت الکتریک خراسان در این منطقه واقع شدند. محدوده پلیس‌راه از شمال به بلوار توس، از جنوب به بزرگراه آزادی و بلوار شاهد، از شرق به شهرک بهارآباد و از غرب به خیابان دانش می‌رسد.به نظر میرسد باربری مشهد نزدیکترین و تنها باربری در این محله می باشد.

اما در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم این مجموعه عظیم در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری توانا شروع به فعالیت نمود از آغاز فعالیت چند هدف مهم را دنبال نمود 1- باید ارزانترین باربری باشیم 2- در تمام خیابان ها میادین و بلوارها مستقر باشیم 3- باید تنوع کامل و جامع از انواع خودروهای سبک و سنگین را داشته باشیم 4- کارگران ماهر و با تجربه و جوان داشته باشیم ... خوشبختانه هم اکنون این مجموعه حمل و نقل به تمام اهداف خود رسیده است.

وجود کارگران ماهر و بدون حاشیه و با سابقه کار بالا همچنین بارچین های حرفه ایی باعث شده است که این باربری کیفیت بالایی از سرویس دهی را داشته باشد. باربری مشهد  تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند بهترین خدمات را به این محله ارائه دهد و تاکنون توانسته است به خوبی رضایت همشهریان عزیز را در این منظقه جلب نماید. 

همانطور که می دانید حمل بار و اثاثیه شهری و بین شهری دارای اصول و ضوابط خاص خود را دارد که تنها از عهده افراد با تجربه و باربری های با سابقه برمی آید یکی از تخصص های باربری مشهد حمل بار و اثاثیه بین شهری می باشد. باربری توانا تجربیات بسیار زیادی در حمل بار و اثاثیه بین شهری دارد که میتواند در این زمینه برای شما بسیار مفید باشد.

یکی از سوالاتی که همواره از این مجموعه می شود این می باشد که چرا تا این حد باربری مشهد دارای قیمت مناسب دارد که باید عرض نماییم باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون و پورسانت خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس  توانا 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد. و دومین دلایل این بود که باربری مشهد در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود. 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار اثاثیه منزل اداری باربری مشهد رضاشهر خاور نیسان

اگر ساکن محله رضاشهر هستید و تصمیم به اثاث کشی و اسباب کشی دارید و یا از کسبه محترم این محله هستید و می خواهید نقل مکان نمایید و وسایل اداری خود را جابجا نمایید به دلایل زیر باربری مشهد با نام تجاری توانا بهترین گزینه می باشد:

1- باربری مشهد نزدیکترین باربری به محله رضاشهر می باشد که در اسرع وقت بعد از تماس شما همشهری عزیز در محل بارگیری حاضر می شود.

2- این موسسه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را در تمام شهر مشهد به مشتریان خود ارائه می نماید بنابراین با آسودگی خاطر از اینکه کمترین قیمت را دارد نسبت به سفارش سرویس مورد نظر خود اقدام نمایید.

3- گروه باربری مشهد با نام تجاری توانا دارای صدها اکیپ می باشد که مجهز به انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان خاور مسقف کامیونت کامیون تریلی ده چرخ و .. می باشد.

4- وجود کارگران جوان ورزیده دوره دیده و باسابقه چندین ساله همکاری با این باربری که باعث جلب اعتماد مدیران این مجموعه شده اند و از هرجهت قابل اعتماد می باشند.

حال با توجه به موارد فوق خود قضاوت نمایید که این باربری آیا می تواند مورد خوبی برای انتخاب باشد یا خیر؟ مدیران باربری مشهد تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند بهترین شرایط سرویس دهی را برای شما عزیزان فراهم نمایند.

رضاشهر مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. محله رضاشهر شامل خیابان‌هایی مثل دعبل خزائی، دهخدا، خاقانی، کاوه، فکوری و رضوی می شود. یکی از میدان‌های معروف رضاشهر، میدان جام عسل هست که از گذشته به دلیل وجود قنادی جام عسل در حاشیه این میدان به این نام معروف شده است. انتهای خط 2 قطار شهری مشهد هم به رضاشهر محدود می شود که از طریق آن می شود به نقاط مختلف مشهد دسترسی داشت. دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سمت جنوبی رضاشهر قرار گرفته است. رضاشهر از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به بلوار نماز، از شرق به بزرگراه کلانتری و از غرب به بلوار دلاوران می‌رسد.

یکی از افتخارات باربری مشهد حضور فعال در تمامی محلات مشهد می باشد . مدیران این باربری تلاش نموده اند تا در اسرع وقت پس از تماس با این مجموعه عظیم خود را به محل بارگیری برسانند . همانطور که اشاره شد یکی از این محلات منطقه نه و رضاشهر می باشد.

باربری مشهد خود را ملزم می داند که جهت رفاه حال همشهریان عزیز در محله رضاشهر بلافاصله و حداکثر در 20 دقیقه خود را به منزل مشتری و یا مکان درخواستی برسانند طبیعی می باشد که برای رسیدن به این هدف می بایست در تمامی خیابان های شهر سرویس های آماده و فعال وجود داشته باشد. اگرچه در نگاه اول انجام چنین کاری شاید سخت و مشکل به نظر برسد اما مدیران باربری مشهد توانسته اند این کار سخت را با موفقیت و حداکثر رضایتمندی انجام دهند.

اما در مورد تاریخچه باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل با نام تجاری توان در مشهد و تهران به طور همزمان شروع به فعالیت نمود و از آن تاریخ به بعد تمام تلاش خود را در جهت افزایش رفاه هموطنان عزیز به کار گرفت است اکنون باربری مشهد به عنوان ارزانترین باربری در سطح کشور و شهر مشهد شناخته شده می باشد.

بنابراین همشهریان عزیزی که تمایل دارند بار و اثاثیه خود را از خیابان های مشهد از جمله منطقه رضاشهر به هر نقطه داخل شهر و یا بین شهری حمل و جابجا نمایند باربری مشهد با کمال افتخار آماده ارائه سرویس دهی با بهترین کیفیت و ماشین های مدل بالا می باشد.

یکی از خدماتی که باربری مشهد در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر مشهد داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه میکنیم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.

ما در باربری مشهد منتظر تماس شما همشهریان عزیز در منطقه رضاشهر هستیم...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 نزدیکترین باربری به محله آب و برق نیسان خاور مسقف70% تخفیف

تعهد باربری مشهد بر حضور فعال در تمامی بلوارها خیابان ها و میادین شهر باعث شده است که میزان رضایتمندی مشتریان عزیز به بالاترین سطح خود از زمان راه اندازی این موسسه حمل و نقل برسد. علاوه بر حضور گسترده مواردی از جمله ارزانترین باربری و مجهزترین باربری نیز باعث محبوبیت بیشتر این مجموعه گشته است.

محله آب و برق مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. از قدیم محدوده بلوار هفت‌تیر تا بلوار صیاد شیرازی را به عنوان محله آب و برق مشهد می‌شناسند. این شهرت به حدی هست که به کوه‌های بینالود در انتهای بلوار هفت‌تیر، کوه‌های آب و برق می‌گویند. وجود این دامنه‌های زیبا هر جمعه عده زیادی از مشهدی‌ها رو برای گشت‌وگذار به سمت خودش می‌کشاند. روزهای تعطیل یا موقع بارش برف در زمستان هم وضعیتی مشابه با جمعه‌ها دارد. از این نظر سکونت در این منطقه می‌تواند برای افرادی که به این مناظر علاقه‌مند هستند جذاب باشد. آب و برق از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به کوه‌های آب و برق، از شرق به بلوار هفت‌تیر و از غرب به بلوار صیاد شیرازی می‌رسد.

خدمات باربری مشهد در محله آب و برق بسیار گسترده می باشد که در جهت تقاضای هموطنان عزیز در این محله می باشد که میتوان به موارد 1- بسته بندی اثاثیه 2- باز و بسته نمودن پرده – کرکره – لوستر و ... 3- حمل بارهای سنگین مانند بوفه های قدیمی و سنگین – میزهای نهار خوری بزرگ – گاوصندوق و ... 4- جابجایی لوازم حساس الکتریکی و الکترونیکی و ... از جمله اشاره نمود که بارها و بارها از سوی مشتریان تقاضا شده است.

همچنین تنوع گسترده از انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ باعث شده است که مشتری برای حجم بارهای مختلف انتخاب های مختلفی داشه باشد و نیاز نباشد برای باری کم مثلا خاور سفارش دهد که این باعث افزایش هزینه آن می شود. بنابراین موسسه حمل و نقل باربری مشهد با نام تجاری توانا برای هر میزان و حجم باری که دارید ماشین متناسب با آن را برای شما عزیزان ارسال خواهد نمود.

در مورد تاریخچه باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود که ابتدا با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود اما در ادامه به دلیل تشابه اسمی نام این باربری به توانا تغییر داده شد. بعد از آغاز فعالیت این مجموعه عظیم 4 هدف مهم در چشم انداز این مجموعه در نظر گرفته شد که عبارت بود از 1- ارائه ارزانترین نرخنامه تعرفه و کرایه حمل بار و اثاثیه 2- تجهیز نمودن باربری به ماشین های متنوع سبک و سنگین 3- استفاده از کارگران دوره دیده باسابقه جوان ورزیده متعهد و با اخلاق 4- مستقر شدن در تمامی میادین بلوارها و خیابان های مهم شهرهای مشهد و تهران و سراسر کشور

با افتخار اعلام می نماییم که هم اکنون باربری مشهد با نام تجاری توانا به تمام اهداف خود دست یافته است و امیدوار هستیم با حمایت عموم مردم عزیزمان بتوانیم این مسیر را به قوت خود ادامه دهیم .یادمان باشد هرباربری نمیتواند امین و مطمئن برای اثاثیه و کالای منزل و اداری با ارزش شما باشد به عنوان مثال رعایت نکاتی مانند استفاده کردن از آسانسور و استفاده نکردن از آن و ... بسیار مهم می باشد اگر برای حمل اثاثیه منزل از باربری مطمئن کمک بگیرید مشکلات شما بسیار کمتر خواهند شد. زیرا کارگران باربری می دانند که در آپارتمان چه کارهایی مجاز و چه کارهایی غیر مجاز است. آنها به خوبی آموزش دیده اند که چگونه بدون استفاده از آسانسور و از طریق پله ها اثاثیه شما را به محل مورد نظر حمل کنند. حمل اثاثیه منزل در مشهد با توجه به موقعیت خاص مشهد و گسترش آپارتمان نشینی در سالهای اخیر نیازمند داشتن اطلاعات کافی از قوانین مزبور است.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزان مطمئن و تضمینی حمل بار بلوار دلاوران باربری مشهد

موسسه حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد با نام تجاری توانا با صدها اکیپ آماده با کارگران ماهر جوان و ورزیده همچنین با انواع خودروهای سبک و سنگین خاورمسقف – نیسان – پیکان وانت – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ در بلوار دلاوران مستقر می باشد.

اگر در بلوار دلاوران ساکن هستید و تصمیم دارید نقل مکان نمایید و یا اگر از کسبه محترم این بلوار هستید و می خواهید کالای اداری و یا محصول خود را جابجا نمایید باید عرض نماییم که باربری مشهد ارزانترین و نزدیکترین باربری به شما می باشد و از طرفی به جهت داشتن انواع مختلف ماشین حمل بار و اثاثیه و کارگران و بارچین های ماهر بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد.

بلوار دلاوران مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. پارک کوهستانی و دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری مشهد در حاشیه بلوار دلاوران قرار دارند. در انتهای بلوار دلاوران هم بوستان لویزان قرار دارد که یک بوستان کوهستانی می باشد. بلوار دلاوران از جهت نزدیکی به دامنه‌ کوه‌های بینالود می تواند برای افرادی که علاقه‌مند به زندگی در این مناطق هستند جذاب باشد. بلوار دلاوران از شمال به بلوار پیروزی، از جنوب به رشته کوه‌های بینالود، از شرق به بلوار خاقانی و از غرب به بلوار سرافرازان می‌رسد.

باربری مشهد یکی از محبوب ترین باربری های شهر مشهد می باشد . اما چرا باربری مشهد تا این حد توانسته است در بین مردم شهر محبوب و مورد اعتماد باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید دانست كه این مهم به دست نیامده مگر با تلاش شبانه روزی و ارائه راهكارهای هوشمندانه و مدیریتی خلاق كه توانسته اینچنین رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نماید.

در بعضی از شهرها به دلیل شرایط ویژه کار حمل اثاث شرایط خاص خود را می طلبد تا این مهم آسانتر به سرانجام برسد. به عنوان مثال در شهری مثل مشهد که یک شهر زیارتی است و در ایام خاصی از سال شلوغ تر است برای انتخاب روز اثاث کشی باید دقت بیشتری نمود. یا مثلا با توجه به معماری خاص اطراف حرم اگر مبدا یا مقصد ما اطراف حرم می باشد باید دقت کرد و وسیله نقلیه مناسب را سفارش داد. یا اگر مبدا و مقصد ما دارای کوچه های باریک است که امکان ورود وسیله نقلیه سنگین وجود ندارد باز هم باید دقت کافی را در انتخاب نوع وسیله نقلیه به عمل آورد تا هم زمان و هم هزینه اضافی تلف نشود. همچنین بهتر است کار اثاث کشی در ساعات اولیه روز انجام گیرد چون کارگران سرحال تر هستند وبا انرژی بیشتری کار می کنند.

ما در باربری مشهد هرگز ادعا نکرده ایم اول هستیم اما تجربه و احساس دریافتی از مشتریانمان این موضوع را به شرکت باربری و حمل و اسباب کشی و اثاث کشی  توانا انتقال داده است که راه صحیح را انتخاب نموده ایم دو فاکتور مهم یعنی کیفیت کار و قیمت مناسب رمز موفقیت گروه باربری توانا بوده است.

مجموعه باربری مشهد امیدوار هست بتواند با لطف و اعتماد مشتریان و عموم مردم عزیز ایران زمینه بهترین نوع خدمات اسباب کشی و باربری را در تمام ایران توسعه دهد تا همه مردم بتوانند حمل کالا و وسایل خود را با حداقل قیمت و بهترین کیفیت انجام دهند. مجموعه باربری مشهد در بلوار دلاوران منتظر تماس شما هست تا با کمال میل و با احترام بار و اثاثیه شما را به هر نقطه از شهر مشهد و یا خارج از شهر جابجا نماید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین تعرفه و کرایه حمل بار از بلوار صارمی باربری مشهد

باربری مشهد بیش از یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری توانا شروع به فعالیت نمود این مجموعه بزرگ حمل و نقل شهری و جاده ایی در طی این مدت توانسته است دستاوردهای مهمی را به دست آورد که از آن جمله میتوان به استقرار اکیپ هایش در تمامی خیابان ها و بلوارها از جمله بلوار صارمی اشاره کرد همچنین این گروه بزرگ حمل و نقل توانسته است ارزانترین نرخنامه تعرفه کرایه و قیمت حمل بار و اثاثیه را به مشتریان خود ارائه دهد.

بلوار صارمی مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. بلوار صارمی یکی از مناطق مرفه‌نشین شهر مشهد به حساب می آید. هتل شرکت نفت، موسسه آموزش عالی عطار و موسسه آموزش عالی خردگرایان مطهر در حاشیه بلوار صارمی قرار گرفتند. بسیاری از برج‌های مسکونی و ساختمان‌های مجلل مشهد در این بلوار قرار دارند. بلوار صارمی از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به بلوار پیروزی، از شرق به دانشگاه فردوسی و از غرب به بلوار صیاد شیرازی می‌رسد.

در مشهد مقدس باربری های زیادی با مجوز و بدون مجوز فعالیت می نمایند اما نکات مهمی در انتخاب یک باربری خوب وجود دارد که همگان باید به آن دقت نمایند از جمله اینکه 1- باربری باید دارای مجوز باشد 2- باربری باید تنوع انواع ماشین سبک و سنگین را داشته باشد 3- باید به محله مورد نظر یعنی مکان حمل بار نزدیک باشد 4- باید قیمت منصفانه و ارزانترین باشد 5- دارای کارگران ماهر و دوره دیده داشته باشد 6- مطمئن و دارای سابقه درخشان باشد 7- امکان ارائه خدمات جانبی از قبیل بسته بندی اثاثیه باز - بسته نمودن پرده لوستر و ... را داشته باشد .

مدیران و مجموعه بزرگ باربری مشهد با افتخار اعلام می نماید که این موسسه حمل و نقل تمامی مشخصات فوق را دارا می باشد و به گواه مشتریان عزیز ما ارزانترین و مطمئن ترین و نزدیکترین باربری به خیابان های مهم مشهد از جمله بلوار صارمی می باشیم چرا که باربری مشهد دارای صدها اکیپ فعال هست که به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته در حال سرویس دهی در تمام خیابان ها بلوارها و میادین شهر می باشد.

اصولا افرادی که قصد حمل بار و اثاثیه دارند تمایل دارند در کنار استفاده از مجهزترین باربری از ارزانترین خدمات هم در کنار کیفیت بالا استفاده کنند. گاهی این مهم به سرانجام نمی رسد و یکی قربانی دیگری می شود. مثلا ممکن است برای پایین آوردن قیمت و هزینه ها کیفیت کار قربانی شود و از کیفیت کار کاسته شود. ما در باربری توانا تلاش را بر این موضوع قرار داده و سعی نموده ایم در کنار ارزانترین باربری بودن بهترین هم باشیم. یکی از بزرگترین دست آورد های چنین روشی به دست آوردن اطمینان مشتری است. چون در این صورت مشتری نه هزینه هنگفتی پرداخت می کند و نه به دلیل تجارب ناکافی باربری متوجه خسارت خواهد شد.

از جمله خدمات خاص این باربری استفاده از تریلی برای زمانی است که حجم بار و اثاثیه بالا می باشد و استفاده از یک ماشین بزرگ به جای استفاده از چند ماشین کوچکتر باعث صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ها خواهد شد. شاید به جرأت بتوان گفت که جابه جایی وسایل سنگین آن هم در باربری بین شهری کار هر شرکتی نبوده و نمی توان به هر شرکت باربری در این زمینه اعتماد نمود. مثلا نحوه حمل یخچال ساید و چگونگی بارگیری آن از کارهایی است که احتیاج به فرد متخصص و با تجربه دارد. باربری مشهد تلاش دارد تا از مطمئن ترین روش ها برای حمل کالاهای با وزن زیاد استفاده نماید تا احتمال خسارت به آنها کاهش یافته یا حتی به صفر برسد.

بنابراین مجددا تاکید می نماییم که در صورت تمایل به حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی از هر بلوار و خیابان در مشهد و به طور خاص بلوار صارمی را دارید قطعا باربری مشهد تمام خصوصیات یک باربری خوب ارزان و مطمئن را دارا می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد نزدیکترین باربری به بلوار فکوری نیسان خاور

یکی از بلوارها و خیابان های مهم در شهر مشهد بلوار شهید فکوری می باشد این بلوار تقریبا به موازات بلوار پیروزی می باشد با توجه به طولانی بودن این محله باربری مشهد تصمیم گرفت چندین اکیپ آماده خود را در مناطق مختلف این بلوار مستقر نماید تا بعد از تماس مشتریان در کمتر از 10 دقیقه در محله بارگیری حاضر شوند.

بلوار شهید فکوری مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. بوستان یاس و دانشگاه شهید منتظری در ابتدای بلوار شهید فکوری قرار گرفتند. دانشگاه علوم پزشکی مشهد و پارک کوهستانی در حاشیه این بلوار قرار دارند. در امتداد بلوار فکوری یک بوستان خطی پیش‌بینی شده که به زیبایی این بلوار اضافه کرده. بوستان لاله هم در تقاطع بلوار فکوری و بلوار هفت‌تیر قرار دارند.

بلوار فکوری از شمال به بلوار پیروزی، از جنوب به رشته کوه‌های بینالود و بلوار نماز، از شرق به بزرگراه کلانتری و از غرب به بلوار برونسی می‌رسد. وجود انواع خودروهای حمل بار سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ در این بلوار باعث شده است تا هموطنان بیش از گذشته از مجموعه باربری مشهد راضی باشند که این باعث افتخار برای این مجموعه عظیم می باشد. 

مدیران باربری مشهد علاوه بر افزایش کیفیت سرویس هی در این مجموعه توانسته اند قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه ارائه شده برای تمامی سرویس ها را تا 70% کاهش دهند که این در نوع خود بی نظیر می باشد. تصمیم باربری توانا جهت ارائه ارزانترین نرخ کرایه و تعرفه حمل بار در مشهد و از مشهد به تمام ایران یک تصمیم بزرگ بود و می بایست برای رسیدن به این هدف موانع زیادی از سر راه برداشه می شد که این خود نیازمند زمان و صرف انرژی زیاد بود.

اما مدیران باربری مشهد تصمیم جدی برای کاهش شدید قیمت و کرایه حمل بار و اثاثیه در شهر مشهد و از مشهد به شهرستان های تمام کشور را گرفته بودند به همین دلیل خود را برای  مقابله با مشکلات و حل یکی پس از دیگری آماده نمودند. خوشبختانه با ایده های خاص و تصمیمات درست و به موقع یکی پس از دیگری موانع برطرف شد و خیلی زود باربری مشهد به عنوان ارزانترین نرخ  ,قیمت , تعرفه و کرایه حمل بار مشهد به شهرستان شهرت یافت و امروزه کمتر کسی را شما می توانید بشناسید که باربری مشهد با نام تجاری توانا را به عنوان ارزانترین باربری نشناسد که این موضوع برای مجموعه بسیار خوشاید می باشد.

باربری مشهد اعلام می نماید که با شرایط بسیار ویژه و خاص هر گونه بار- اثاثیه - خرده بار - لوازم و کالاهای صنعتی – لوازم و اثاثیه اداری شما همشهریان عزیز را از بلوار شهید فکوری به تمامی نقاط شهر و همچنین تمامی شهرهای ایران حمل و جابجا می نماید. ما در باربری مشهد صدها کارگر و بارچین آماده به کار داریم که به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته در خدمت مشتریان عزیز در مشهد می باشند.

اما در مورد باربری تهران و باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل با نام تجاری توانا به طور همزمان در شهر تهران و مشهد شروع به فعالیت نمود و خیلی زود توانست به اهداف مشخص شده در چشم انداز خود دست یابد از جمله اهداف باربری توانا این بود که بتواند ارزانترین و با کیفیت ترین سرویس دهی جهت حمل و جابجایی بار اثاثیه و خرده بار را در درون شهری و بین شهری از مبدا تهران و مشهد به سراسر ایران فراهم نماید.

باربری مشهد اثاثیه شما را بسته بندی نموده و با بیمه نامه معتبر و بارنامه معتبر به مقصد تمامی شهرهای ایران در حداقل زمان ممکن حمل خواهد نمود.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهدبا نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه از بلوار خاقانی توسط باربری مشهد

گروه حمل و نقل شهری و جاده ایی باربری مشهد با نام تجاری توانا بیش از یک دهه می باشد که در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نموده است این باربری افتخار می نمایید که در تمام خیابان های شهر مشهد مسقر می باشد تا سریعترین سرویس دهی را ارائه نماید از جمله این خیابان ها بلوار خاقانی می باشد که چندین اکیپ با انواع مختلف از خودروهای سبک و سنگین نیسان پیکان وانت خاور کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ در این محله مستقر می باشد.

سه هدف اساسی و مهم را باربری مشهد همواره از آغاز شروع به فعالیت خود در نظر گرفته است 1- این باربری باید کمترین نرخنامه تعرفه قیمت و کرایه حمل بار و اثاثیه را در تمام کشور به مشتریان ارائه نماید. 2- باربری مشهد می بایست در تمام خیابان ها بلوارها و میدان های مهم شهر حضور فعال داشته باشد تا در سریع ترین زمان ممکن در محل بارگیری حضور یابد. 3- باید باربری مشهد بیشتر تنوع از نظر نوع ماشین را در سطح باربری های مشهد داشته باشد تا هرنوع نیاز مشتری به ماشین برآورده شود.

خوشبختانه هم اکنون این سه خواسته مدیران باربری مشهد برآورده شده است : ارزانترین هستیم در تمام مسیرها بلوارها میدان ها و خیابان ها از جمله بلوار خاقانی حضور داریم و بیشترین تنوع انواع خودروهای سبک و سنگین را در ناوگان خود داریم. بنابراین شما همشهری گرامی در صورت ساکن بلوار خاقانی هستید و تصمیم به حمل بار و اثاثیه و یا کالای اداری و تجاری خود دارید قطعا باربری مشهد با نام تجاری توانا بهترین گزینه برای انتخاب یک باربری مطمئن و عضو مجاز اتحادیه می باشد.

بلوار خاقانی مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. مهمترین خیابان‌های این منطقه دهخدا، عنصری، رضوی و زکریا نام دارند. بلوار خاقانی جزو مناطق به نسبت مرفه‌نشین مشهد به حساب میاد. اگه به دنبال منطقه‌ای آروم و با معماری و شهرسازی به نسبت خوب در شهر مشهد هستید؛ بلوار خاقانی می تواند انتخاب مناسبی باشد. بلوار خاقانی از شمال به بلوار رضوی، از جنوب به بلوار نماز، از شرق به خیابان‌های دعبل خزایی و نوکاریزی و از غرب به خیابان دهخدا و بلوار دلاوران می‌رسد.

جابجایی اسباب و اثاثیه حتی اگر تمام اعضا یک خانواده و نیروهای کمکی هم مشغول باشند باز هم خستگی های خاص خود را خواهد داشت. اما وجود شرکت های باربری در سال های اخیر باعث شده است این پروسه بسیار راحت تر صورت بگیرد. مخصوصا شرکت باربری توانا که همواره مورد اعتماد خانواده های ایرانی از سال های دور بوده است و اکنون کمتر خانواده ای هست که این شرکت بزرگ باربری را در کشور مخصوصا در شهرهای مشهد و تهران نشناسد. ما با افتخار در خدمت هم محله ایی های عزیزمان در بلوار خاقانی هستیم.

گروه باربری و حمل و نقل توانا در تهران و مشهد مستقر شده و تجربه یک جابجایی راحت و بی دغدغه را به شما عرضه می دارد. توانا با سالها تجربه در زمینه جابجایی و حمل بارهای صنعتی ،پزشکی ، تجاری ،اثاثیه منزل و لوازم حساس الکترونیکی در کمترین زمان و به صرفه ترین قیمت با بیمه معتبر بارهای شما را جا به جا میکند.

وجود کارگران ماهر – بارچین های حرفه ای – رانندکان با تجربه و متعهد و همچنین امکان بسته بندی بار- اثاثیه منزل و اداری به صورت تخصصی و تضمینی و داشتن انواع ماشین های حمل بار مدل بالا از باربری مشهد در بلوار خاقانی یک باربری مجهز و مدرن ساخته است.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که اگر دنبال یک باربری ارزان و مجهز و با کارگران با سابقه و متعهد با اخلاق هستید قطعا باربری مشهد بهترین می باشد ... ما در باربری مشهد منتظر تماس شما عزیزان هستیم و سعی خواهیم کرد خاطره خوبی را از اسباب کشی برای شما ماندگار نماییم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد مستقر در بلوار لادن 70% تخفیف

همشهری گرامی آیا تصمیم دارید از محله بلوار لادن اثاث کشی و اسباب کشی نمایید؟ آیا در این بلوار کسب و کار دارید و یا تولیداتی دارید که می خواهید به اقصی نقاط کشور حمل و ارسال نمایید؟ آیا دنبال یک باربری مطمئن و ارزان در بلوار لادن میگردید؟ آیا می خواهید مجهزترین باربری و نزدیکترین باربری به این بلوار را برای اسباب کشی و اثاث کشی انتخاب نمایید؟

ما به شما پاسخ میدهیم شک نکنید و قطعا باربری مشهد با نام تجاری توانا بهترین گزینه برای شما عزیزان در منطقه بلوار لادن می باشد. ما در باربری مشهد تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم در حداقل زمان ممکن بعد از تماس شما عزیزان خود را به محل درخواستی برسانیم .

در مورد باربری مشهد با نام تجاری توانا باید عرض نماییم که حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود این موسسه حمل و نقل همواره کاهش شدید قیمت و بالا بردن سطح رضایتمندی مشتریان را ملاک خود قرار داده است و تا به امروز توانسته است مورد اعتماد و امین هموطنان عزیز در مشهد و تهران قرار گیرد.

بلوار لادن مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. ایستگاه خط 1 قطار شهری مشهد در ابتدای بلوار لادن قرار گرفته که دسترسی به نقاط مختلف مشهد رو آسان می‌کند. مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان در ابتدای بلوار لادن واقع شده است. انتهای بلوار لادن به دامنه کوه‌های بینالود منتهی میشود و خیابان‌های آن شیب‌دار هستند و در چند دقیقه میشه از فضای شهری خارج شد و قدم به طبیعت گذاشت! بلوار لادن از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به رشته کوه‌های بینالود، از شرق به بلوار صیاد شیرازی و از غرب به بلوار اقبال می‌رسد.

در مورد خودروهای و ماشین های حمل بار در موسسه حمل و نقل باربری مشهد باید عرض نماییم این مجموعه دارای بیش از صد اکیپ آماده با انواع نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – تریلی – کامیون – کامیونت و ده چرخ می باشد که به صورت شبانه روزی و 24 ساعت و 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل در خدمت هموطنان می باشد.

همانطور که در ابتدا تاکید شد باربری مشهد ارزانترین باربری در ایران می باشد به عبارت دیگر شما قطعا نخواهید توانست جهت حمل بار و اثاثیه خود در مشهد باربری ارزانتر از این موسسه پیدا نمایید بنابراین میتوانید آخر از همه با ما تماس بگیرید تا از نرخنامه تعرفه و کرایه حمل بار پایین ما مطلع شوید.

باربری مشهد با نام تجاری توانا در کنار خدمت اصلی خود یعنی حمل بار و اثاثیه توسط کارگران ماهر جوان و ورزیده, خدمات جانبی متعدد دیگر نیز ارائه می نماید که از آن جمله می تواند به 1- بسته بندی اثاثیه منزل و کالای اداری 2- باز و بسته نمودن انواع پرده کرکر لوستر و ... 3- صدور بارنامه معتبر 4- بیمه نامه معتبر 5- حمل و جابجایی بارهای سنگین مانند یخچال ساید گاوصندوق و ... توسط تجهیزات مدرن و پیشرفته 6- حمل و جابجایی کالای حساس الکترونیکی و پزشکی به صورت 100% تضمینی از مشهد به نقاط مختلف کشور و شاید ده ها خدمت دیگر که همه در جهت رفاه و رضایتمندی بیشتر هموطنان عزیز صورت میگیرد.

در پایان بار دیگر تاکید می نماییم ما بهترین شرایط را در جهت حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی شما هموطنان عزیز به کار گرفته اییم تا بتوانیم هزینه های اثاث کشی و اسباب کشی شما عزیزان را به حداقل برسانیم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزان و مطمئن حمل بار و اثاثیه از بلوار رضوی با باربری مشهد 

ابتدا در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این مجموعه حمل و نقل در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود در ابتدا نام این مجموعه نتسان بود که بعدا به توانا تغییر نام داده شده هم اکنون این موسسه حمل و نقل دارای صدها اکیپ در تهران و مشهد دارد که به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در حال اثاث کشی و اسباب کشی همشهریان عزیز  در تمام خیابان ها بلوار ها و میادین از جمله بلوار رضوی می باشند.

دو هدف اساسی و مهم مشخص شده توسط باربری مشهد عبارت بود:

1- باید نرخنامه تعرفه و کرایه سرویس های حمل هر نوع بار توسط این مجموعه زیر قیمت تمام باربری های سراسر کشور باشد.

 2- این باربری بایستی بالاترین سقف کیفیت خدمات را ارائه دهد هم از نظر تنوع انواع ماشین های سبک و سنگین و هم از نظر کارگران ماهر و باسابقه که خوشبختانه اکنون با افتخار اعلام می نماییم که این موسسه به تمام اهداف خود رسیده است.

بلوار رضوی مشهد در منطقه 9 مشهد واقع شده است. دانشگاه فردوسی مشهد در مجاورت بلوار رضوی قرار دارد. هتل پردیسان و مرکز تربیت معلم شهید هاشمی‌نژاد در حاشیه بلوار رضوی قرار دارند. بعضی از خیابان‌های این منطقه، خاقانی، عنصری و دهخدا هستند. بلوار رضوی از شمال به بزرگراه کلانتری، از جنوب به بلوار پیروزی، از شرق به بلوار خاقانی و از غرب به دانشگاه فردوسی می‌رسد.

تنوع گسترده از انواع خودروها و ماشین های سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ باعث شده است این مجموعه حداکثر میزان رضایتمندی مشتریان را از آن خود نماید. چرا که برای هر حجم از بار مشتری مجموعه ما ماشین متناسب با آن را در اختیار مشتری قرار میدهد و این خود تا حد زیادی باعث کاهش قیمت تمام شده برای مشتریان عزیز میشود.

با توجه به توضیحات فوق اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از بلوار رضوی و یا هر محله ایی دیگر از شهر مشهد را دارید قطعا باربری مشهد هم نزدیکترین باربری به شما می باشد و هم اینکه ارزانترین باربری می باشد بنابراین توصیه اکید می نماییم که حتما و حتما قبل از سفارش با یکی از شماره های این مجموعه تماس برقرار نمایید و ضمن دریافت قیمت از مشاوره های دلسوزانه و مشفقانه مسئولین این باربری مطلع شوید.

یکی از خدمات خاص باربری مشهد بسته بندی اثاثیه می باشد. در مورد ضرورت بسته بندی اثاثیه منزل و اداری قبل جابجایی اثاثیه همین مقدار اشاره شاید کافی باشد که اگر اثاثیه به صورت حرفه ایی بسته بندی شود باعث خواهد شد گاهی تا 30% در فضای ماشین صرف جویی شود و همچنین بسته بندی دقیق و درست اثاثیه باعث می شود مدت زمان چیدن بار و اثاثیه در ماشین و همچنین تخلیه بار تا 50% کاهش یابد.

گروه باربری مشهد و باربری تهران بسته بندی اصولی و حرفه ای بار و اثاثیه شما را قبل حمل و جابجایی یکی از سرویس های مهم و ضروری میداند که در صورت تمایل مشتری این کار توسط کارگر و نیروی متخصص در این زمینه صورت خواهد گرفت و بعد از آن حمل بار و اثاثیه انجام خواهد شد.

همچنین باربری مشهد با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد بانیسان یا خاور ،باربری مشهد بانیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل اثاثیه منزل و کالای اداری از بلوار پیروزی باربری مشهد

آماده به کار بودن در تمام خیابان ها بلوار و میادین شهر از جمله بلوار پیروزی جهت حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی از اهداف اولیه مدیران مجموعه باربری مشهد می باشد. با افتخار اعلام می نماییم که ارزان ترین و پایین ترین نرخنامه کرایه تعرفه حمل بار را در مشهد به هم محله ایی های عزیز ارائه می نماییم. این ادعا که ما ارزانترین نرخنامه را داریم تقریبا تمامی  مشتریانمان تایید می نمایند.

بلوار پیروزی مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. در واقع بلوار پیروزی از ابتدا تا انتهای منطقه 9 امتداد دارد. دانشگاه فنی شهید منتظری مشهد و اداره گذرنامه استان خراسان در ابتدای بلوار پیروزی واقع شدند. اولین میدان از ابتدای بلوار پیروزی میدان شهید کاوه‌ست که به میدان جام عسل (به دلیل وجود قنادی جام عسل) در میان مشهدی‌ها معروف می باشد. خط 2 قطار شهری مشهد در میدان جام عسل ایستگاه دارد.

بلوار پیروزی از شمال به بزرگراه کلانتری، بلوار صارمی و وکیل‌آباد، از جنوب به بلوار فکوری، از شرق به بزرگراه کلانتری و از غرب به بلوار شهید برونسی می‌رسد. چندین اکیپ آماده به خدمت با انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ در این بلوار مستقر می باشد که بعد از تماس مشتریان عزیز در کمتر از 15 دقیقه در محل حضور می یابد.

باربری مشهد حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود نام تجاری این مجموعه در ابتدا نتسان بود اما بعدا به نام تجاری توانا تغییر داده شد . هم اکنون باربری توانا در شهر مشهد و در شهر تهران مستقر می باشد و تقریبا در تمام خیابان ها حضور فعال دارد. حال اگر دنبال باربری مطمئن و دارای مجوز در بلوار پیروزی هستید. یا دنبال باربری با نرخنامه و تعرفه و کرایه ارزان هستید. یا دنبال باربری با کارگران ماهر با تجربه جوان و ورزیده هستید. یا دنبال باربری با انواع متنوع از ماشین های سبک و سنگین هستید. قطعا باربری مشهد گزینه مورد نظر می باشد.

ما هرگز ادعا نکرده ایم اول هستیم اما تجربه و احساس دریافتی از مشتریانمان این موضوع را به شرکت باربری و حمل و اسباب کشی و اثاث کشی توانا انتقال داده است که راه صحیح را انتخاب نموده ایم دو فاکتور مهم یعنی کیفیت کار و قیمت مناسب رمز موفقیت گروه حمل و نقل توانا بوده است.

یکی از اولین و اساسی ترین ایده های باربری توانا برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود یا به عبارت دیگر تمام تلاش خود را انجام دهد تا سرویس ها از مسیر برگشت خالی و بدون بار برنگردن. به عنوان مثال اگر یک سرویس نیسان از شهر مشهد به تهران 100 هزار تومان باشد و قرار باشد مسیر برگشت را خالی برگردد مطمنان حاضر نیست راننده کمتر از قیمت مشخص شده به سرویس دهی اقدام نماید اما اگر در مسیر برگشت یک سرویس از تهران به مشهد داشته باشد و خالی برنگردد قطعا میتوان روی هزینه هر دو مسیر رفت و برگشت کاهش قیمت شدیدی را اعمال کرد که هم برای راننده سود داشته باشد و هم برای مشتری.

یکی از خدماتی که باربری مشهد در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر مشهد داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه می نماییم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل اثاثیه منزل و کالای اداری از بلوار پیروزی باربری مشهد

آماده به کار بودن در تمام خیابان ها بلوار و میادین شهر از جمله بلوار پیروزی جهت حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی از اهداف اولیه مدیران مجموعه باربری مشهد می باشد. با افتخار اعلام می نماییم که ارزان ترین و پایین ترین نرخنامه کرایه تعرفه حمل بار را در مشهد به هم محله ایی های عزیز ارائه می نماییم. این ادعا که ما ارزانترین نرخنامه را داریم تقریبا تمامی  مشتریانمان تایید می نمایند.

بلوار پیروزی مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. در واقع بلوار پیروزی از ابتدا تا انتهای منطقه 9 امتداد دارد. دانشگاه فنی شهید منتظری مشهد و اداره گذرنامه استان خراسان در ابتدای بلوار پیروزی واقع شدند. اولین میدان از ابتدای بلوار پیروزی میدان شهید کاوه‌ست که به میدان جام عسل (به دلیل وجود قنادی جام عسل) در میان مشهدی‌ها معروف می باشد. خط 2 قطار شهری مشهد در میدان جام عسل ایستگاه دارد.

بلوار پیروزی از شمال به بزرگراه کلانتری، بلوار صارمی و وکیل‌آباد، از جنوب به بلوار فکوری، از شرق به بزرگراه کلانتری و از غرب به بلوار شهید برونسی می‌رسد. چندین اکیپ آماده به خدمت با انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ در این بلوار مستقر می باشد که بعد از تماس مشتریان عزیز در کمتر از 15 دقیقه در محل حضور می یابد.

باربری مشهد حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود نام تجاری این مجموعه در ابتدا نتسان بود اما بعدا به نام تجاری توانا تغییر داده شد . هم اکنون باربری توانا در شهر مشهد و در شهر تهران مستقر می باشد و تقریبا در تمام خیابان ها حضور فعال دارد. حال اگر دنبال باربری مطمئن و دارای مجوز در بلوار پیروزی هستید. یا دنبال باربری با نرخنامه و تعرفه و کرایه ارزان هستید. یا دنبال باربری با کارگران ماهر با تجربه جوان و ورزیده هستید. یا دنبال باربری با انواع متنوع از ماشین های سبک و سنگین هستید. قطعا باربری مشهد گزینه مورد نظر می باشد.

ما هرگز ادعا نکرده ایم اول هستیم اما تجربه و احساس دریافتی از مشتریانمان این موضوع را به شرکت باربری و حمل و اسباب کشی و اثاث کشی توانا انتقال داده است که راه صحیح را انتخاب نموده ایم دو فاکتور مهم یعنی کیفیت کار و قیمت مناسب رمز موفقیت گروه حمل و نقل توانا بوده است.

یکی از اولین و اساسی ترین ایده های باربری توانا برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود یا به عبارت دیگر تمام تلاش خود را انجام دهد تا سرویس ها از مسیر برگشت خالی و بدون بار برنگردن. به عنوان مثال اگر یک سرویس نیسان از شهر مشهد به تهران 100 هزار تومان باشد و قرار باشد مسیر برگشت را خالی برگردد مطمنان حاضر نیست راننده کمتر از قیمت مشخص شده به سرویس دهی اقدام نماید اما اگر در مسیر برگشت یک سرویس از تهران به مشهد داشته باشد و خالی برنگردد قطعا میتوان روی هزینه هر دو مسیر رفت و برگشت کاهش قیمت شدیدی را اعمال کرد که هم برای راننده سود داشته باشد و هم برای مشتری.

یکی از خدماتی که باربری مشهد در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر مشهد داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه می نماییم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد ارزانترین باربری در بلوار سرافرازان تا 70% تخفیف 

یکی دیگر از بلوارهایی که باربری مشهد توانسته است تعدادی از اکیپ های آماده خود را در آن مستقر نماید بلوار سرافرازان می باشد ما در باربری مشهد افتخار می نماییم که بتوانیم در اسرع وقت خود را به محل بارگیری مشتری برسانیم. ما در کنار سرعت عمل و دقت ارزانترین نرخنامه کرایه و تعرفه را جهت حمل بار و اثاثیه به هموطنان عزیز ارائه نموده ایم تا باعث رضایتمندی بیشتر همشهریان عزیز مستقر در بلوار سرافرازان شود.

بلوار سرافرازان مشهد در منطقه 9 مشهد قرار گرفته است. موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری در بلوار سرافرازان قرار دارد. انتهای بلوار سرافرازان به دامنه کوه‌های بینالود منتهی میشه که از این حیث می‌تواند برای افرادی که علاقه‌مند به این مناطق هستند جذاب باشد. بلوار سرافرازان از شمال به بلوار پیروزی، از جنوب به رشته کوه‌های بینالود، از شرق به بلوار دلاوران و از غرب به بلوار هاشمیه می‌رسد.

وجود انواع ماشین های سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه در باربری مشهد باعث شده است که این باربری هرنوع نیاز همشهریان عزیز را برآورده نماید انواع ماشین های باربری مشهد عبارتنداز : نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – تریلی – کامیونت – کامیون و ده چرخ که در هر ساعت از شبانه روی جهت حمل بار شهری و بین شهری اماده سرویس دهی می باشند.

با توجه به توضیحات فوق بنابراین اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از بلوار سرافرازان را دارید قطعا مجموعه بزرگ باربری مشهد بهترین گزینه هم از نظر قیمت و هم از نظر انواع خودرو و هم از نظر کارگران جوان ورزیده و دوره دیده می باشد. تمام سعی مدیران این مجموعه این بوده است که حداکثر رضایت مشتریان را جذب نمایند و خوشبختانه تا به امروز به خوبی توانسته اند به این هدف دست یابند.

یکی از خدمات خاص باربری مشهد در تمام محلات مشهد و همچنین بلوار سرافرازان حمل جهیزیه عروس خانم ها می باشد که شرایط بسیار مناسب و خوبی را از نظر قیمت ارائه نموده است بنابراین اگر تصمیم به جهاز کشون دارید از هر منطقه به هر منطقه و محل دیگر گزینه باربری مشهد قطعا بهترین انتخاب می باشد.

اما در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان در شهر مشهد و تهران به طور همزمان شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت همواره بر کاهش کرایه و نرخنامه تایید نمود تا بلاخره توانست در مدت کوتاهی به عنوان ارزانترین باربری در ایران شناخته شود.

حمل بار اثاثیه و اسباب کشی از جمله کارهایی می باشد که بایستی دقت زیادی در انجام آن داشت چرا که هرگونه کوتاهی در انجام آن باعث خسارات مادی زیادی خواهد شد. لذا باربری مشهد با حساسیت بسیار خاص و ویژه همواره در سروس های خود نکات مهم و زیادی را ملاک قرار میدهد تا مبادا آسیبی به وسایل و اثاثیه مشتری وارد شود. خوشبختانه در تمام این سالهای فعالیت به جهت استفاده از کارگران دوره دیده - حرفه ایی و متعهد کمتر زمانی پیش آمده است که آسیب به وسایل مشتری وارد شده باشد.

یکی از کارهای خاص باربری مشهد که معمولا کمتر در سایر شرکت های باربری رعایت می شود این هست که مدیران این مجموعه ارتباط مستمر با مشتریان خود دارند تا بتواند در صورتی که انتقاد و پیشنهادی و یا شکایتی وجود دارد ملاک قرار دهند و در ادامه فعالیت نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمایند.

ما در باربری مشهد منتطر تماس شما هموطنان عزیز می باشیم ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بزرگترین باربری مشهد مستقر در بلوار کوثر شمالی نیسان خاور

یکی از افتخارات باربری مشهد این می باشد که در تمامی خیابان های پرترافیک مشهد تعدادی از اکیپ های خود را جهت افزایش میزان رضایتمندی مشتریان به کار گرفته است. از جمله این خیابان ها بلوار کوثر شمالی هست که تعدادی از بهترین و آماده ترین اکیپ های خود را در این محله مستقر نموده است.

یکی از خصوصیات مهم و بارز باربری مشهد تنوع بسیار گسترده از انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین هست که در بلوار کوثر شمالی مستقر می باشد به همین جهت هر نوع نیاز مشتری از نظر انتخاب ماشین براساس میران بار خود کاملا برآورده میشود. از جمله ماشین های حمل بار در باربری مشهد عبارتنداز : نیسان وانت – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – تریلی – ده چرخ – کامیون – کامیونت می باشد که تقریبا برای هر نوع از حجم بار مناسب میباشد.

حال اگر تصمیم دارید و ساکن بلوار کوثر شمالی می باشد و یا از کسبه محترم در این بلوار هستید و تصمیم به حمل بار و اثاثیه منزل دارید و یا کالای اداری دارید که می خواهید جابجا نمایید قطعا بدانید 1- باربری مشهد ارزانترین باربری در این محل می باشد 2- باربری مشهد نزدیکترین باربری به بلوار کوثر شمالی می باشد 3- این باربری مجهز و دارای کارگران جوان متعهد با اخلاق و دارای بیش از 10 سال سابقه کار در این باربری را دارند. پس بهترین گزینه برای انتخاب شما همشهری گرامی می باشد.

بلوار کوثر شمالی مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. ایستگاه خط 1 قطار شهری مشهد در ابتدای بلوار کوثر قرار گرفته و دسترسی به سایر نقاط مشهد رو آسان می‌کند. موسسه آموزش عالی خردگرایان مطهر، موسسه آموزش عالی عطار و موسسه آموزش عالی کاویان در انتهای این بلوار قرار گرفتند. در گذشته کارخانه کوکاکولا در انتهای این بلوار قرار داشته و بعضی از مشهدی‌ها هنوز از ابتدای بلوار کوثر با عنوان سه‌راه کوکا یاد می‌کنند.

بلوار کوثر شمالی از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به بلوار پیروزی، از شرق به بلوار باهنر و از غرب به بلوار هاشمیه می‌رسد. باربری مشهد در جهت رفاه حال شما هموطنان عزیز ساکن در این بلوار آماده است تا در اسرع وقت مسئولیت حمل بار و اثاثیه شما را از این بلوار به عهده بگیرد به همین جهت در این بلوار مستقر می باشد تا بعد از تماس در حداقل زمان ممکن خود را به محل بارگیری برساند.

حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین  توسط کارگران باربری مشهد به صورت تضمینی انجام می شود مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی – میزهای نهار خوری بزرگ و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید.

همچنین حمل بارهای خاص از دیگر تخصصص ها و خدمات باربری مشهد می باشد به عنوان مثال اگر شما تجهیزات پزشکی گران قیمت دارید و یا تجهیزات الکترونیکی حساس دارید و نیازمند جابجایی درون شهری و یا بین شهری از مبدا مشهد می باشد حتما با ما تماس بگیرید چرا که تمهیدات بسیار ویژه ای را برای این نوع از کالا ها و محصولات در نظر گرفته ایم که معمولا در سایر باربری ها یا تدارک دیده نشده است و یا با هزینه بالا اینکار را انجام میدهند که ما در باربری بزرگ مشهد بدون دریافت وجه اضافی این کار را انجام خواهیم داد.

در پایان اعلام می نماییم که ما در باربری مشهد منتطر تماس شما عزیزان در بلوار کوثر شمالی هستیم ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری در مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل اثاثیه ارزان و مطمئن از بلوار هنرستان توسط باربری مشهد

آیا ساکن بلوار هنرستان هستید و تصمیم دارید از این محله اثاث کشی و اسباب کشی نمایید ؟ آیا در بلوار هنرستان کاسب هستید و یا فروشگاه دارید و می خواهید نقل مکان نمایید؟ آیا می خواهید تولیدات خود را از این محله به نقاط دیگر شهر و یا خارج شهر و استان حمل و ارسال نمایید؟ آیا دنبال ارزانترین باربری در محله بلوار هنرستان هستید؟ آیا دنبال باربری مطمئن با سابقه و دارای مجوز اتحادیه هستید؟

باربری مشهد با افتخار اعلام می نماید که تمام شرایط و خواسته های شما از یک باربری را دارا می باشد نزدیکترین باربری به شما در بلوار هنرستان هستیم مجوز اتحادیه حمل بار و اثاثیه شهری و بین شهری داریم انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان پیکان وانت خاور مسقف و خاور روباز – تریلی – ده چرخ کامیونت کامیون داریم و کارگران ما همه دارای سابقه بیش از 10 سال در باربری مشهد می باشند .

ما در باربری مشهد علاوه بر حمل بار و اثاثیه خدمات جانبی دیگر داریم از جمله 1- باز و بسته نمودن پرده کرکره لوستر و ... 2- جابجایی وسایل سنگین مانند یخچال ساید – میزنهاری خوری بزرگ گاوصندوق و ... توسط تجهیزات مدرن 3- حمل وسایل حساس پزشکی و الکترونیکی و ... مانند تلویزیون های led بزرگ ...

بلوار هنرستان مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. در ابتدای بلوار هنرستان ایستگاه خط 1 قطار شهری مشهد قرار دارد که دسترسی به مناطق مختلف مشهد رو آسان می‌کند. بیمارستان فوق تخصصی قلب جوادالائمه، بوستان پیچک و بوستان میثاق در حاشیه بلوار هنرستان قرار دارند. بلوار هنرستان از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به بلوار فکوری، از شرق به بلوار هاشمیه و از غرب به بلوار هفت‌تیر می‌رسد.

باربری مشهد در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود . این مجموعه همواره از آغاز فعالیت خود سعی نمود تا بتواند با کاهش قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کمکی هرچند کوچک به هموطنان عزیز در شهرهای مشهد و تهران بنماید. خوشبختانه خیلی زود این مجموعه در بین انوهی از باربری های مختلف به عنوان ارزانترین باربری شناخته شد.

یکی دیگر از سیاست های این باربری این می باشد که تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا در تمام خیابان ها میدان ها و بلوارهای پرتردد و پرترافیک حضور دائمی داشته باشد چرا که اعتقاد ما بر این می باشد که مشتریان علاقه مند هستند سفارش خود را به نزدیکترین باربری به محله سکونت خود بدهند و از طرفی این نزدیکی با محل بارگیری باعث میشود که خودروی حمل بار خیلی سریع به محل بارگیری حضور یابد.

برنامه ریزی برای اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل یک اصل مهم است که نمی توان نادیده گرفت. بسته بندی لوازم خانه، هماهنگی با باربری برای وسیله نقلیه و کارگر اسباب کشی می بایست طبق زمانبندی مشخص و از قبل تعیین شده باشد. پس از بسته بندی تمامی وسایل می بایست آنها را در جایی که مزاحم رفت و آمد کارگران نیست در خانه بچینید. بهتر است در ابتدا کارتن های بزرگتر را جلو دست قرار دهید و سپس کارتن های کوچکتر تا هنگام چیدن در خاور فضای پشت خاور هدر نرود.

با توسعه فضاهای شهری اثاث کشی به یکی از دغدغه های اصلی مردم تبدیل گردیده است. حمل اثاثیه منزل بدون آسیب رساندن به آنها و نحوه انجام اثاث کشی یکی از کارهای پر دغدغه ی شهروندان می باشد. بنابراین استفاده از یک کادر مجرب برای حمل اثاثیه کار عقلانی می باشد که شما را از دردسرهای بعد اثاث کشی مصون می دارد. یک باربری مناسب با آمادگی کامل و تجربه کافی هنگام جابجایی و حمل لوازم منزل در کاهش آسیب های جسمی و عدم بروز خسارت های مالی شما را همراهی خواهد کرد.

ما در باربری مشهد با افتخار منتظر تماس شما همشهریان عزیز خواهیم بود ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد تا 70% تخفیف حمل بار از بلوار هاشمیه خاور نیسان

تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای مدل بالا از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – تریلی – ده چرخ – کامیون و کامیونت باعث شده است که باربری مشهد علاوه بر اینکه ارزانترین باربری در مشهد شناخته شود به عنوان مجهزترین باربری نیز شهرت یابد.

بلوار هاشمیه مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. بلوار هاشمیه یکی از مناطق مرفه‌نشین مشهد به حساب می آید. کوهستان پارک خورشید یکی از زیباترین پارک‌های کوهستانی مشهد، در انتهای این خیابان واقع شده است. برج‌های باران و آرمیتاژ در این منطقه قرار دارند. بیمارستان فوق تخصصی قلب جوادالائمه هم در همسایگی بلوار هاشمیه واقع شده است.

خیابان هاشمیه از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به کوه‌های آب‌وبرق، از شرق به بلوار کوثر و سرافزاران و از غرب به بلوار هنرستان می‌رسد. باربری مشهد با بیش از یک دهه تجربه در زمینه حمل و نقل( اثاثیه منزل، کالاهای اداری، تجاری، صنعتی و ... همواره در تلاش می باشد تا حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی شما همشهریان گرامی بدون دغدغه و با امنیت خاطر در اسرع وقت انجام شود.

از جمله خصوصیات خاص باربری مشهد عبارتنداز :

1-  خاورهای نسل جدید، مسقف، اتاق بزرگ، پتودار،مبلی و بغل بازشو با طول ۶ متر و عرض ۳ متر تا 70 % تخفیف
 2- کارگران حرفه‌ای، متخصص، و بدون حاشیه و تحت پوشش بیمه ایران
 3- حمل تخصصی یخچال های ساید بای ساید، گاوصندوق، تردمیل ،شیشه میز ناهارخوری، پیانو، و.... به صورت کاملا تخصصی و قیمت مناسب مطابق توافق شما با شرکت.
  4- 100% تضمینی ارسال بار به تمام نقاط کشور و ارسال بار از مشهد به تهران همه روزه و از تهران  به مشهد همه روزه به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته آماده سرویس دهی می باشیم.
 5- کارگر جهت تخلیه بارگیری شهر وشهرستان باکمترین قیمت روز.
 6- باربری مشهد آماده همکاری و صدور فاکتور ویژه ادارات دولتی و غیر دولتی از جمله مدارس – هتل ها و ... نیز می باشد.
7- تخفیف ویژه جهت حمل و بسته بندی اثاثیه و جهیزیه عروس خانم ها و ارسال درون شهری و بین شهری به تمام ایران.

اما در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از اهداف مهم این موسسه حمل و نقل, قیمت پایین هزینه کرایه نرخنامه حمل بار می باشد علاوه بار آن تلاش در جهت مستقر شدن در تمامی خیابان های شهر می باشد.

صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربری مشهد میتواند خاطر آسوده را برای شما هموطنان عزیز فراهم نماید. در هر صورت اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از بلوار هاشمیه به سراسر شهر مشهد و یا سراسر کشور را دارید ما منتظر تماس شما خواهیم بود.

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

اثاث کشی و اسباب کشی در بلوار هفت تیر با باربری مشهد 

حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی برخلاف ظاهر ساده آن کار تخصصی و پر زحمت می باشد لذا توصیه می نماییم در هنگام اثاث کشی و یا حمل کالاهای اداری حتما از یک باربری که هم تجربه کافی داشته باشد و هم قیمت منصفانه ارائه نماید استفاده نمایید از طرفی باربری خوب باربری می باشد که به محل بارگیری نزدیک باشد و اهالی محل به خوبی آن موسسه را بشناسند.

اگر ساکن بلوار هفت تیر مشهد هستید و یا در این بلوار کسب و کار دارید و قصد دارید نقل مکان نمایید شک نکنید باربری مشهد نزدیکترین باربری به شما هم محله ایی عزیز می باشد. از طرفی دیگر نرخنامه کرایه و تعرفه حمل بار در مجموعه عظیم باربری مشهد زیر قیمت تمام باربری های شهر می باشد این موضوع را همشهریان عزیز بارها و بارها به ما اعلام نموده اند.

ما در کنار حمل بار و اثاثیه شما عزیزان کار بسته بندی اصولی – باز و بست نمودن پرده و کرکره – باز و بست انواع لوستر را با کمال میل انجام خواهیم داد.نیروها و کارگران این باربری دارای چندین سال سابقه درخشان و بدون حاشیه در این مجموعه را دارا هستند و بنابراین کاملا قابل اعتماد می باشند. کارگران در اسباب کشی منزل نقش مهمی را برعهده دارند و میشه به جرات گفت که یکی از مهمترین بخش های یک اثاث کشی منزل استفاده از کارگران مجرب و متخصص و مجرب در این زمینه میباشد .

بلوار هفت تیر مشهد در منطقه 9 مشهد قرار گرفته است. ایستگاه خط 1 قطار شهری مشهد در ابتدای بلوار هفت تیر واقع شده که دسترسی به نقاط مختلف شهر مشهد را آسان می نماید. بلوار هفت تیر در گذشته به عنوان منطقه آب و برق مشهد شناخته می شده که امروزه هم بسیاری از اهالی مشهد به این عنوان از این منطقه نام می‌برند. هتل شرکت نفت و پارک لاله در حاشیه بلوار هفت تیر واقع شدند.

بلوار هفت‌تیر از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به کوه‌های آب‌وبرق، از شرق به بلوار هنرستان و از غرب به بلوار حافظ و ویلا می‌رسد.

یکی از مسائل مهم در اسباب کشی جا به جایی و حمل اجسام سنگین است. اگر برای جا به جایی این اجسام اطلاعات کافی نداشته باشیم علاوه بر خساراتی که در حین جابه جایی ممکن است به منزل و خود وسیله مورد نظر وارد شود عوارض جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد خواهد کرد. مشکلاتی مانند دیسک کمر و آرتروز از این قبیل هستند که گاهی اوقات تا پایان عمر فرد از آنها رنج خواهد برد. اینجاست که اهمیت یک شرکت باربری با تجربه بیشتر خود نمایی خواهد کرد. استفاده از کارگران متخصص که نحوه جا به جایی صحیح این وسایل سنگین را آموزش دیده اند بسیار عاقلانه خواهد بود و از عوارض احتمالی بعدی جلوگیری خواهد کرد.

منظم بودن و به موقع رسیدن نیز یکی دیگر از ملزومات یک باربری موفق می باشد. یکی از مشتریان ما در مورد حوادث اسباب کشی و  اثاث کشی  میگفت متاسفانه به علت عدم آشنایی با شرکت های مطمئن در زمینه اسباب کشی و اثاث کشی از طریق سایت دیوار به یک شرکت تماس گرفتم و به توافق رسیدیم که در تاریخ و ساعت مشخص برای حمل اسباب و وسایل به منزل ما مراجعه کنند اما با وجود اینکه همه چیز دقیق مشخص شده بود و توافق شده بود که در ساعت 10 صبح در محل حضور داشته باشند اما عدم تعهد باعث شد که ساعت 7 بعداظهر برای حمل وسایل در محل حضور پیدا کنن و این به شدت باعث  بهم ریختگی برنامه ما شد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

مطمئن ترین باربری مستقر در بلوار صیاد شیرازی باربری مشهد 

کلیه خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری و به طور کلی هر نوع اثاث کشی و اسباب کشی از تمام منطقه مشهد از جمله بلوار صیاد شیرازی را به ارزانترین و با کیفیت ترین باربری ایران یعنی باربری مشهد بسپارید. 100% به شما تضمین و تعهد انجام مطمئن و بدون دغدغه را خواهیم داد تا شما همشهری و هم محلی گرامی آسوده خاطر اسباب کشی نمایید.

صدها اکیپ آماده در نقاط مختلف شهر و بلوار صیاد شیرازی با ماشین های مدل بالای سبک و سنگین آماده جابجایی اثاثیه شما می باشد. ما در باربری مشهد علاوه بر هم حمل کالا و اثاثیه خدمات جانبی مانند 1- بسته بندی اثاثیه 2- باز و بست پرده کرکره لوستر 3- حمل کالاها و اثاثیه سنگین مانند یخچال ساید – پیانو – گاوصندوق – میزهای نهار خوری 12 نفره و ... با تجهیزات مخصوص بین طبقات بدون کوچکترین ضرب خوردگی و به صورت تضمینی و سایر خدمات مورد نیاز در امر اسباب کشی را با کمال میل انجام خواهیم داد.

بلوار شهید صیاد شیرازی مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. در ابتدای بلوار صیاد شیرازی ایستگاه خط 1 قطار شهری مشهد قرار دارد که دسترسی به سایر نقاط مشهد را آسان می‌کند. هتل پارس یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شهر مشهد، مجتمع تجاری زمرد و مرکز خرید فیروزه در حاشیه بلوار صیاد شیرازی واقع شدند. بخش‌های انتهایی بلوار صیاد به کوه‌های بینالود منتهی میشود که مناظر زیبایی مخصوصا در بهار دارند.

خیابان صیاد شیرازی از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به کوه‌های آب‌و‌برق، از شرق به خیابان حافظ و ویلا و از غرب به بلوار لادن می‌رسد.

اصولا اسباب کشی یا جابه جایی اثاثیه منزل کار دشوار و طاقت فرسایی به نظر میرسد که هم وقت گیر و هزینه بر است و هم مشکل در پیدا کردن ماشین مناسب و استفاده از کارگران مناسب برای جابه جایی اثاثیه کاری به نظر مشکل می رسد . ما در باربری مشهد با درک این موضوع تمام تلاش خود را به کارگرفته ایم تا بتوانیم هم از سختی کار و هم از هزینه ها تا حد امکان کم نماییم. از طرفی با به کارگیری نیروهای معتمد و با تجربه توانسته اییم دغدغه بسیاری از همشهریان عزیز را که همواره نگران حضور کارگران غیر حرفه ایی می باشد برطرف نماییم.

جهت اسباب کشی منزل, بسته به نوع بار و مقدار وسایلی که قصد جابجایی آن را دارید ماشین های مختلفی را میتوانید از باربری درخواست کنید که از جمله آنها میتوان :

 

1- وانت بار که پیکان وانت ، آریسان ، مزدا را شامل میشود که جهت حمل تعداد اندک از وسایل شما مورد استفاده میباشد.
2- وانت نیسان بار : که انواع روباز و یا مسقف بسته به جابجایی شما در داخل شهر و یا خارج شهر را دارد.
3- خاور و یا کامیونت که بسته به جابجایی شما در داخل شهر و یا خارج شهر انواع مسقف و روباز را شامل میشود .
4- و سایر خودروهای سنگین مانند تریلی – کامیون و ده چرخ که برای حمل کالاهای تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار میگرد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهدبا نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1402 | نظرات ()