نوشته شده توسط : نتسان

قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به نشتیفان با انواع خودورهای سبک و سنگین نیسان خاور مسقف خاور روباز کامیون کامیونت تریلی ده چرخ و تک تا 70% تخفیف می باشد. لذا در صورتی که بار و کالایی دارید که می خواهید از مشهد به نشتیفان اسباب کشی و اثاث کشی نمایید قطعا باربری مشهد به نشتیفان ارزانترین قیمت می باشد.

بزرگترین افتخار ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد به نشتیفان این می باشد که از نظر کیفیت و قیمت(نرخنامه کرایه و تعرفه) به هیچ عنوان قابل مقایسته با سایر باربری های شهر مشهد نمی باشیم. وجود صدها اکیپ که به صورت غیر متمرکز در تمام خیابان ها میادین و بلوارهای شهر مستقر می باشد باعث شده است که کیفیت سرویس دهی بسار افزایش یابد و باعث رضایت مشتریان در حد بالایی گردد.

باربری مشهد در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود از آغاز فعالیت خود در میان انبوهی از شرکت های باربری قرار براین شد که تمام تلاش مجموعه در این باشد که ارزانترین کرایه و نرخنامه را به مشتریان ارائه دهد و خوشبختانه هم اکنون کرایه تمام مسیرهای از مشهد و تهران به سراسر کشور ارزانترین قیمت می باشد.

ما در باربری مشهد به نشتیفان خدمات بسیار خوبی را در کنار سرویس های خود به مشتریانمان ارائه می نماییم که به شرح زیر می باشد:

1- بسته بندی اثاثیه 2- حمل بارهای سنگین مانند گاوصندوق– یخچال ساید-میزهای نهار خوری و ... 3- حمل بارهای حساس الکترونیکی و پزشکی 4- صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر 5- باز و بسته نمودن نصبیات مانند پرده – لوستر – کرکره و ...

از سوی دیگر باری مشهد به نشتیفان دارای تنوع بسیار گسترده و خوب جهت حمل بارهای منزل سنگین و اداری می باشد که میتوان به نیسان – خاور مسقف – کامیون تک – کامیونت – تریلی – ده چرخ و ... اشاره نمود که تقریبا تمام نیاز شما عزیزان را برآورده می نماید.

باربری یا اتوبار ، شرکتی است که کار حمل و نقل را به صورت زمینی انجام می دهد. باربری ها یا اتوبارها معمولاً بسته بندی لوازم ها را نیز انجام می دهند. شرکت اتوبار باید از بهترین روش ها برای بسته بندی و حمل بار استفاده کند. کارکنان یک اتوبار باید قابل اطمینان باشند و تجربه و تخصص کافی برای این کار را داشته باشند.

گفتن اینکه بهترین شرکت اتوبار در مشهد چه شرکتی است کار بسیار سخت و حتی غیرممکن است زیرا هر شرکتی می تواند این ادعا را کند که بهترین شرکت باربری و خدمات اسباب کشی در مشهد است و هیچ راهی برای اثبات خلاف آن وجود ندارد. اما در انتخاب شرکت اتوبار ، بهترین بودن یا نبودن اهمیت زیادی ندارد بلکه حرفه ای بودن و تجربه در کنار استفاده از دانش روز است که بسیار کمک کننده خواهد بود.

 اما یکی از بهترین ابزارهایی که میتواند به شما در انتخاب بهترین باربری کمک نماید جستجو در اینترنت می باشد به خوبی متوجه بهترین و ارزانترین خواهید شد همچنین تماس شما با باربری مورد نظر و دریافت لیست قیمت برای مسیر مورد نظر به شما میتواند در انتخاب سرویس مورد نظر کمک نماید.

در پایان تاکید می نماییم که اگر تصمیم دارید بار و اثاثیه خود را از مشهد به نشتیفان جابجا نمایید حتما با ما تماس بگیرید و از تخفیفات این مجموعه مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به نشتیفان،حمل بار از مشهد به نشتیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

وانت بار مشهد در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از یک دهه فعالیت در حمل و نقل شهری و بین شهری هم اکنون نامی آشنا در میان مردم شهر مشهد و کسبه محترم می باشد لذا این مجموعه اعلام می نماید که همانند سابق آماده همکاری با تمام تولید کننده و مستاجرین در شهر مشهد می باشد.

بنابراین در صورتی که تصمیم به حمل بار و اثاثیه از هر نقطه شهر مشهد توسط وانت بار مشهد را دارید اکیدا تاکید می نماییم جهت دریافت لیست قیمت استثنایی با شرکت حمل و نقل باربری مشهد تماس برقرار نمایید تا علاوه بر ارائه مشاوره رایگان توضیخات لازم در مورد قیمت به شما داده شود.

ما در باربری مشهد جهت وانت بار های خود از کارگران بسیار خوش برخورد و متعهد و  با اخلاق استفاده نموده ایم تا باعث افزایش بیشتر رضایتمندی مشتریانمان گردد تمامی این کارگران زحمتکش دوره های لازم در جهت حمل صحیح بار و اثاثیه در بین طبقات و نحوه اصولی چیدن بار و اثاثیه در هنگام اسباب کشی و اثاث کشی را گذرانده اند و بعد از موفقیت آمیز بودن شرایط آنها امکان همکاری مسیر گردیده است.

یکی از دغدغه های همیشگی خانواده ها در هنگام اسباب کشی و اثاث کشی, بسته بندی اصولی لوازم منزل و یا اداری خود می باشد و اینکه چگونه این وسایل را بسته بندی نمایند تا در هنگام جابجایی در بین طبقات به وسایل آسیب وارد نشود. در این مورد نیز وانت بار مشهد به کمک این دسته از خانواده ها آمده است و اعلام می نماییم که با حداقل قیمت بسته بندی تمامی وسایل منزل و اداری خود را به ما بسپارید.

ما در وانت بار مشهد از تمامی ابزارهای ممکن در جهت افزایش ایمنی و افزایش رضایتمندی شما عزیزان استفاده خواهیم نمود تا شما بزرگواران یک جابجایی و یک اثاث کشی خاطر انگیز و به یادماندنی را سپری نمایید. ماشین های مدل بالای این مجموعه در کلاس وانت بار بسیار متنوع می باشند و تقریبا برای هر حجم از بار و اثاثیه شما وانت بار متناسب با آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بنابراین با توجه به توضیحات فوق تاکید می نماییم که قطعا وانت بار مشهد ارزانترین و مناسبترین باربری حال حاضر کشور می باشد که به صورت 24 ساعت شبانه روز با حداقل قیمت بهترین کیفیت را به شما همشهریان محترم ارائه می نماید. پس بدون هیچگونه نگرانی و دغدغه بار خود را در هر نقطه و حومه شهر مشهد به وانت بار مشهد بسپارید و در هر نقطه از شهر مشهد و یا سطح کشور با ضمانت تحویل بگیرید.

یکی از خدمات بسیار خاص که توسط وانت بار مشهد ارائه میشود باز و بسته نمودن هرگونه نصبیات منزل شما می باشد به عنوان مثال اگر شما در هنگام اثاث کشی و اسباب کشی می خواهید پرده ها و لوستر خود را از منزل فعلی به منزل جدید ببرید نیروهای ما در وانت بار مشهد قادر هستند کار باز و بسته نمودن اصولی آن را به عهده بگیرند و به صورت تضمینی این کار را برای شما انجام دهند.

همچنین جابجایی بارهای خاص و سنگین در بین طبقات نیازمند تجربه و توانایی بالایی می باشد که معمولا هر شخصی قادر به انجام آن نمی باشد اما ما در وانت بار مشهد بارها و بارها روی این موضوعات کار کرده ایم و اکنون هم ابزارهای لازم را در اختیار داریم و هم نیروهایی که قادر به انجام این کار باشند را دارا هستیم.

حال اگر شما وسایل سنگینی مانند یخچال ساید – گاوصندوق – میزهای نهار خوری بزرگ و ... در منزل و یا اداره دارید که نگرانی جابجایی صحیح و اصولی آن هستید وانت بار مشهد اعلام می نماید که به صورت تضمینی این جابجایی را برای شما عزیزان انجام خواهد داد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به تمام نقاط کشور،حمل بار از مشهد به تمام نقاط کشور ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

همشهریان عزیز در شهر مقدس مشهد اگر تصمیم دارید از مشهد به جغتای حمل بار و اثاثیه نمایید و یا تجهیزات و کالای اداری خود را به این شهرستان منتقل کنید قطعا باربری مشهد به جغتای ارزانترین باربری و مجهزترین می باشد از نظر تنوع خودرو و کارگران ماهر و دوره دیده .

باربری مشهد به جغتای در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این شرکت حمل و نقل از آغاز فعالیت خود همواره چندین نکته مهم و اساسی را در برنامه های خود مشخص نمود که از آن جمله می توان به ارائه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه اشاره نمود.

یکی دیگر از تاکیدات مدیران باربری مشهد در ارائه باکیفیت خدمات می باشد به عبارت دیگر نباید ارزانی قیمت نرخنامه و تعرفه باعث کاهش کیفیت سرویس دهی شود به همین جهت مدیران باربری مشهد به جغتای به صورت مستمر با مشتریان ارتباط برقرار می نمایند و از میزان رضایتمندی آنها مطلع می شوند تا در صورتی که نقد و پیشنهاد مطرح کنند ان را در سرویس های بعدی لحاط نمایند.

سعی در استخدام بهترین و با تجربه ترین کارگران، رانندگان و بارچین ها از جمله توجه هات باربری مشهد به جغتای می باشد چرا که وجود کارگران توانمند و با اخلاق همچنین متعهد و قابل اعتماد از جمله خواسته های به حق تمامی مشتریان عزیزمان می باشد. لذا باید عرض نماییم که در استخدام و به کارگیری تمام نیروهای مشغول در این باربری بسیار حساسیت به کار گرفته شده است و تمامی این عزیزان دوره های آموزشی لازم و توصیه مهم را دریافت نموده اند.

از جمله کارهای خوب در باربری مشهد به جغتای این هست که اکیپ های این باربری در تمام خیابان ها میدان ها و بلوارهای شهر مشهد مستقر می باشد تا در صورت تماس در اسرع وقت و حداقل زمان ممکن در محل بارگیری حضور یابند این ایده یعنی به صورت غیرمتمرکز بودن تنها توسط باربری مشهد اجرا شده است.

گروه باربری نتسان به شما اطمینان می دهد که با بهترین قیمت آماده همکاری با شما در زمینه حمل بار بین شهری از مشهد به جغتای و دیگر نقاط میهن عزیزمان می باشد. با نتسان آسوده خاطر باشید. به شما تعهد خواهیم داد که با دقت کافی بار شما را بسته بندی خواهیم کرد و در صورت نیاز بیمه نموده و صحیح  و سالم به جغتای خواهیم رساند لطفا بدون نگران کالا – اسباب - خرده بار و ... را به باربری نتسان بسپارید.  

یک از مهمترین نکات در اسباب کشی و یا اثاث کشی این می باشد که سعی نماییم که باربری را انتخاب نماییم که با تجربه باشد و بعد درخواست سرویس دهی نماییم این کار به چند دلیل ضروری می باشد اولا اینکه باربری باید دارای تنوع گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین باشد که هر نوع نیاز را بتواند تامین نماید دوما باربری باید دارای کارگرهای ماهر و متخصص در حمل اثاثیه و اسباب کشی داشته باشد سوما اینکه باربری باید بارچین های حرفه ایی داشته باشد تا بتواند به طور صحیح بارها را بچیند که در موقع تخلیه بار به ترتیب مناسب وسایل در مکان جدید قرارگیرد.

با توجه به تمام توضیحات فوق مجددا تاکید می نماییم که انصافا ما در باربری مشهد به جغتای تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم که بهترین و بالاترین سطح کیفی و کمی سرویس دهی را برای شما بزرگواران آماده نماییم. بنابریان توصیه اکید مینماییم حتما و حتما قبل از هر اقدامی با یکی از شماره های ما تماس برقرا نمایید تا از لیست قیمت نیز مطلع شوید.

منتظر تماس شما هستیم ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به جغتای،حمل بار از مشهد به جغتای ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

همشهریان عزیز مشهدی اگر حجم کالا و اثاثیه منزل و یا اداری شما زیاد نمی باشد و تصمیم دارید از شهر مشهد توسط وانت کرایه و وانت تلفنی ارسال و جابجا نمایید ما به شما یک پیشنهاد شگفت انگیز داریم: ما قادر هستیم جابجایی بار شما را همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین صدور بارنامه معتبر از مشهد با 70% تخفیف ارسال نماییم.

در کنار تخفیف 70% بالا به اطلاع شما میرسانیم اکیپ های باربری مشهد دارای متخصصین بسته بندی و چیدمان اصولی بار و اثاثیه می باشند که این میتواند خاطر آسوده را برای شما عزیزان فراهم نمایند تا بدون دغدغه و نگرانی و به صورت تضمینی کالا و اثاثیه خود را در مقصد تحویل بگیرید.

ما در مجموعه عظیم باربری مشهد توانسته ایم تنوع بسیار خوبی از خودروهای سبک وانت کرایه و وانت تلفنی را تدارک ببینیم تا شما عزیزان برای هر حجم از بار و کالایی که دارید ماشین متناسب با همان ظرفیت را درخواست نمایید به این ترتیب معمولا باعث خواهد شد شما هزینه کمتری بابت جابجایی بار و اثاثیه خود پرداخت کنید.

وانت کرایه و وانت تلفنی موجود در باربری نتسان عبارتنداز : 1- وانت نیسان، ایده‌آل برای حمل بار سنگین 2- پیکان وانت 3- سایپا ۱۵۱  4- وانت کارا (مزدا) 5- وانت ریچ 6- ایران خودرو آریسان 7- وانت پادرا 8- فوتون تانلند 9- تویوتا هایلوکس 10- تندر۹۰ پیکاپ  11- وانت کاپرا ۲

تقریبا تمام وانت های حمل بار فوق ظرفیت های متفاوتی دارند که برای هر میزان حجم از بار شما همشهریان عزیز مفید می باشد البته در میان وانت بارهای فوق همانطور که میدانید نیسان و پیکان وانت جزء پرطرفدارترین ماشین های سبک حمل بار شهری و بین شهری می باشد که سالهای سال هست ما ایرانی ها جهت حمل بارهای با حجم کمتر از خاور از آن استفاده می نماییم.

در هرصورت ما با افتخار اعلام می نماییم حاضر هستیم در هر ساعت از شبانه روز و به صورت 24 ساعت و 7 روز هفته به محض تماس شما وانت تلفنی مورد نظر و وانت کرایه درخواستی شما را در هر نقطه و محله از شهر و حومه شهر که باشد برای شما عزیزان ارسال نماییم توجه نمایید که شما میتوانید همزمان با درخواست وانت تلفنی و وانت کرایه مورد نظر بخواهید که تعدادی کارگر نیز همراه آورده شود به عبارت دیگر وانت تلفنی های موجود در باربری نتسان همراه با کارگر و بدون کارگر می باشند.

در مورد باربری مشهد باید به شما عرض نماییم که این شرکت حمل و نقل در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از جمله شعارهایی که این مجموعه از آغاز فعالیت خود همواره بر آن تاکید نمود ارائه نرخنامه تعرفه کرایه و قیمت حمل بار بود که قرار بر این شد که کمترین و ارزانترین کرایه در تمام ایران توسط این باربری ارائه شود و خوشبختانه هم اکنون این اتفاق افتاده است.

با توجه به توضیحات فوق دیگران شما عزیزان در شهر مشهد و تهران نباید نگران این باشید که مجبور هستید برای حجم کالا و بار کم یک خاور و کامیونت کرایه نمایید شما میتوانید میزان و حجم اثاثیه و بار خود را در هنگام تماس با ما اعلام نمایید و ما دقیقا به شما خودروی مورد نظر را معرفی مینماییم.

لازم به یاداوری می باشد که ناوگان باربری مشهد با نام تجاری نتسان بسیار گسترده می باشد و شامل انواع خودروهای سنگین در کنار وانت بار کرایه و وانت تلفنی می باشد که میتوان به 1- خاور مسقف 2- خاور روباز 3- کامیونت 4- کامیون 5- تریلی 6- ده چرخ اشاره نمود.

ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان در خدمت شما هستیم...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به تمام نقاط کشور،حمل بار از مشهد به تمام نقاط کشور ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

موسسه حمل و نقل باربری مشهد با افتخار اعلام می نماید که قادر می باشد با ارزانترین قیمت در شهر مشهد هرگونه اثاثیه منزل و یا کالای اداری و یا تولیدات شما عزیزان را به شهر دولت‌آباد-زاوه ارسال و جابجا نماید. باربری مشهد به دولت‌آباد-زاوه با بیش از 10 سال سابقه درخشان با نام تجاری نتسان در حال سروس دهی به همشهریان عزیز بوده و هست.

ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد به دولت‌آباد-زاوه دارای صدها اکیپ آماده به خدمت داریم که در تمام خیابان ها – میدان ها و بلوارهای سطح شهر مشهد مستقر می باشد و به صورت تمام وقت بلافاصله پس از تماس مشتریان در محل خواسته شده حضور پیدا خواهند کرد.

ناوگان مجهز باربری مشهد به دولت‌آباد-زاوه متشکل شده است از انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ که به صورت گسترده و فعال در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته با افتخار در خدمت شما عزیزان می باشند.

این مجموعه اعلام می نماید که قطعا قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه حمل بار و اثاثیه ارائه شده از سوی ما پایین ترین قیمت در شهر مشهد می باشد لذا به جرئت می توان گفت که هیچ موسسه و شرکت حمل و نقلی را در مشهد نمیتوان پیدا نمود که قیمت ارائه شده آن قابل رقابت با نرخنامه و تعرفه باربری مشهد باشد.

از جمله نقاط قوت باربری مشهد به دولت‌آباد-زاوه در حمل بار و اثاثیه استفاده از کارگران رانندگان و بارچین های بسیار با تجربه - مورد مقبول و مورد تایید می باشند چراکه تمامی کارکنان این باربری با تعهد و با حسن نیت در حال تلاش و کوشش هستند تا بتوانند نظر مثبت شما مشتریان عزیز را جلب نموده و بدون دغدغه بار و کالای خود را به ما بسپارید.

از سوی دیگر اقدام خاص و قابل درخوری که ما در مجموعه باربری مشهد انجام دادیم این می باشد که اکیپ های ما در یک منطقه خاصی مستقر نمی باشند بلکه در تمام بلوارها خیابانها و میدان های سطح شهر مستقر هستند این باعث شده است که سرویس دهی با سرعت و دقت مضاعف صورت گیرد.

و اما در مورد خدمات جانبی باربری مشهد باید عرض نماییم :

1- باربری مشهد با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نماییدد.

2- دومین خدمت خاصی که باربری مشهد در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر مشهد داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه میکنیم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.

3- یکی دیگر از خدمات شرکت باربری مشهد حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین می باشد مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید. در کنار خدمات فوق ما ده ها خدمت دیگر داریم که میتوانیم هرنوع نیاز حمل بار شما هموطن عزیز را برآورده نماییم توصیه میکنیم شماره های تماس ما را حتما یادداشت نمایید تا در صورت نیاز بتوانید با ما تماس بگیرید

و بسیاری از خدمات دیگر که با افتخار آماده ارائه می باشد ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به دولت‌آباد-زاوه،حمل بار از مشهد به دولت‌آباد-زاوه ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

واژه وانت تلفنی مشهد یا وانت تلفنی در مشهد را در آگهی های مختلف بارها شنیده ایم اما حقیقت ماجرا این می باشد که این وانت تلفنی ها اکثرا شخصی می باشند و یک باربری مجاز و عضو اتحادیه نیستند لذا نباید به این گونه تبلیغات توجه نمود.

وانت تلفنی مشهد با داتشن جواز از اتحادیه حمل و نقل شهری و بین شهری در کنار سرویس های متداول به همشهریان با تخفیفات بسیار خوب ، برای آن دسته از مشتریانی که به صورت روزانه نیاز به وانت تلفنی دارند تخفیفات بسیار بیشتری را در نظر گرفته است که در نوع خود بی نظیر می باشد.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود این موسسه حمل و نقل یکی از مجهزترین باربری های مشهد و تهران می باشد هم اکنون در کنار انواع خودورهای سنگین خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ دارای صدها خودروی وانت تلفنی در مشهد از جمله نیسان- نیسان یخچالدار – پیکان وانت – آریسان و ...  می باشد که در تمامی خیابانها – بلوارها و میادین به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در حال سرویس دهی می باشد.

وانت تلفنی مشهد زیر نظر باربری مشهد بوده و مستقیما توسط این موسسه جهت حمل هرگونه بار و اثاثیه درون شهری و بین شهری قابل سفارش هست دارای رانندگان راه بلد بین شهری و درون شهری با داشتن کارگران با سابقه بیش از 10 سال همکاری با این موسسه می باشند.

لیست قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه وانت تلفنی مشهد تا 70% تخفیف بر روی سرویس های شهری و بین شهری خود در تمام ایام و روزهای سال اعمال نموده است شما میتوانید جهت دریافت لیست قیمت وانت تلفنی مشهد با یکی از شماره های این مجموعه تماس برقرار نمایید و از آن مطلع شوید.

مدیران باربری مشهد به شما اطمینان میدهند که بار و اثاثیه منزل و یا کالای اداری شما عزیزان به صورت تخصصی از مبدا مشهد به مقصد شهری و بین شهری توسط هرنوع وانت تلفنی که سفارش دهید انجام خواهد شد. ما به جهت داشتن انواع متنوع وانت تلفنی در مشهد توانسته ایم مورد اعتماد و حمایت همشهریان عزیز در شهر مشهد و تهران واقع شویم.

وانت تلفنی مشهد با نام تجاری نتسان علاوه بر اینگه اعلام آمادگی می نماید جهت حمل و جابجایی بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و یا تولیدات تجاری , خدمات جانبی دیگری نیز به شرح زیر به مشتریان خود ارائه می نماید که می تواند مورد پسند شما مشتریان محترم واقع شود.

1- بسته بندی تمامی اثاثیه منزل و یا اداری شما توسط کارگرانی که همراه وانت تلفنی در محل حضور پیدا خواهند نمود.

2- باز و بسته نمودن انواع نصبیات منزل شما از جمله پرده – کرکره – لوستر و حتی کولر و ...

3- حمل و جابجایی بارهای سنگین در بین طبقات مانند یخچال ساید – گاوصندوق – میزهای نهار خوری خیلی بزرگ و ...

4- صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر توسط وانت تلفنی مشهد که آسودگی خاطر را از هر جهت برای شما فراهم خواهد نمود.

5- حمل و جابجایی بارهای حساس پزشکی و الکترونیکی درون شهری و بین شهری توسط وانت تلفنی مشهد به نحو احسنت امکان پذیر می باشد و به صورت تضمینی در مقصد که هرجایی مشهد و یا هرجایی کشور که باشد تحویل داده خواهد شد.

یکی از آیتم های خوبی که وانت تلفنی مشهد دارا می باشد این هست که توانسه است اکیپ های خود را در تمام خیابان ها بلوارها و میادین شهر مشهد مستقر نماید تا به این وسیله بعد از تماس توسط مشتری در حداقل زمان ممکن در محل بارگیری حضور پیدا نمایند.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد ،حمل اثاثیه از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

همشهریان عزیز باربری مشهد به ریزه در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما جهت هرگونه اسباب کشی و اثاث کشی منزل و یا کالای اداری و تجاری می باشد لذا به عزیزان که تصمیم دارند از مشهد به ریزه نقل مکان نمایند و یا محصول و کالایی را جابجا نمایند توصیه می نماییم جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با این مجموعه ارتباط برقرار نمایند.

شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد به ریزه با تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای سبک و سنگین حمل بار به صورت شبانه روز در خدمت گذاری حاضر می باشند. از جمله این ماشین ها می توان به خاور مسقف – خاور روباز – نیسان – پیکان وانت – آریسان – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

از سوی دیگر باربری مشهد ریزه تعدادی زیادی اکیپ با کارگران ماهر جوان با اخلاق و با تجربه دارد که این باعث شده است بر کیفیت سرویس دهی ها افزوده شود و به طبع میزان رضایتمندی مشتریان تا چندین برابر افزوده شود. چرا که یکی از موئلفه های مهم در هر باربری موفق وجود کارگران بارچین ها و رانندگان متعهد می باشد.

تمام تلاش مجموعه عظیم باربری مشهد همواره این بوده است که در کنار افزایش کیفیت سرویس دهی بر روی قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه تا آنجا که امکانپذیر می باشد تخفیف اعمال شود خوشبختانه این تلاش اکنون به ثمر رسیده است و در بسیاری از مسیرها از جمله مسیر مشهد به ریزه تخفیفات بسیار خوبی اعمال گشته است.

در مورد تاریخچه موسسه حمل و نقل باربری مشهد لازم هست بدانید که این مجموعه در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود از آغاز شروع به کار این مجموعه یک کار خیلی خوب و مفیدی که انجام شده این بود که تصمیم گرفته شده اکیپ ها این باربری در تمام خیابان ها میادین و بلوارها مستقر شوند تا به محض تماس در کمتر از 10 دقیقه در محل بارگیری حاضر شوند که این اتفاق هم اکنون افتاده است.

یک نکته جالب دیگر در مورد باربری مشهد به ریزه این می باشد که خیلی زود لقب ارزانترین باربری را توسط مشتریان به خود اختصاص داد و هم اکنون هرکجا نام ارزانترین باربری به زبان می آید بی درنگ باربری مشهد میدرخشد و تقریبا کمتر کسی هست در مشهد و تهران که باربری نتسان را به عنوان یک باربری که خدمات خود را زیر قیمت تمام باربری ها ارائه مینماید نشناسند.

مجموعه باربری نتسان امیدوار هست بتواند با لطف و اعتماد مشتریان و عموم مردم عزیز ایران زمین بهترین نوع خدمات اسباب کشی و باربری را در تمام ایران توسعه دهد تا همه مردم بتوانند حمل کالا و وسایل خود را با حداقل قیمت و بهترین کیفیت انجام دهند.

شرکتی که بتواند ریسک جابه جایی کالا و سایل را به صفر برساند و یک جابه جایی و حمل بار بی دغدغه را ارائه دهد مناسب ترین گزینه برای انتخاب باربری خواهد بود. گروه باربری و حمل و نقل نتسان در تهران و مشهد مستقر شده و تجربه یک جابجایی راحت و بی دغدغه را به شما عرضه می دارد.  نتسان با سالها تجربه در زمینه جابجایی و حمل بارهای صنعتی ،پزشکی ، تجاری ،اثاثیه منزل و لوازم حساس الکترونیکی در کمترین زمان و به صرفه ترین قیمت با بیمه معتبر بارهای شما را جا به جا میکند.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به ریزه،حمل بار از مشهد به ریزه ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد به کاریز (تایباد) در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته آماده حمل بار و اثاثیه منزل و همچنین کالای اداری و تجاری همشهریان عزیز می باشد. لذا چنانچه قصد دارین از مشهد به کاریز (تایباد) اثاث کشی و اسباب کشی نمایید پیشنهاد میکنیم جهت دریافت لیست قیمت تعرفه و کرایه انواع ماشین های سبک و سنگین زیر حتما با ما تماس برقرار نمایید

باربری مشهد در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این مجموعه در مشهد و تهران لقب ارزانترین باربری را به نام خود نموده است.

ناوگان موسسه باربری مشهد شامل پیکان وانت – نیسان – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون تریلی و ده چرخ می باشد که هرکدام برای مسیر مشهد به کاریز (تایباد) دارای نرخنامه تعرفه و کرایه مخصوص خود می باشد که توسط باربری مشهد با 70% تخفیف ارائه می شود.

مسیر مشهد به کاریز (تایباد) از جمله مسیرهایی می باشد که معمولا در هفته چندین سرویس به این شهرستان سفارش داده می شود به همین جهت مدیران باربری مشهد تصمیم گرفتند برای این مسیر تخفیفات بسیار خاص و ویژه را ارائه نمایند . برای این مسیر یعنی مشهد به کاریز (تایباد) تمامی ماشین های سبک و سنگین پیکان وانت – نیسان – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون تریلی و ده چرخ موجود می باشد.

کاریز شهری در بخش مرکزی شهرستان تایباد استان خراسان رضوی ایران است.که در زمان های قدیم به دلیل موقعیت جغرافیایی و تجاری دو کشور ایران و افغانستان ، بیشتر مرکز کاروانسراها و استراحتگاه های کاروان هاو مسافرین بوده است . این شهر در فاصله کمی در شمال شهر تایباد و در جاده تایباد به مشهد قرار دارد.از ادغام روستاهای کاریز و سعد آباد در سال 1382 شهر کاریز تاسیس شده است. عملیات ساخت راه کنارگذر شهر کاریز نیز در دست انجام است. ساختمان بیمارستان قدیمی کاریز در سال ۱۳۸۴ تبدیل به دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد واحد تایباد شد. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹5 جمعیت این شهر ۱1٬102 نفر (در 3٬0۰۹ خانوار) بوده است.

حمل بار و اثاثیه و کالاهای صنعتی و اداری بین شهری بسیار متفاوت تر از درون شهری می باشد مخصوصا برای مسیرهای  طولانی از جمله مسیر مشهد به کاریز (تایباد) در نتیجه شما مشتریان عزیز باید بدانید که نباید به هر باربری اعتماد نمایید چرا که اکثر باربری های موجود در شهر مشهد تنها توان حمل بار درون شهری را دارند.

باربری مشهد به کاریز (تایباد) با کمال احترام بیمه نامه معتبر و بارنامه معتبر برای کالا و اثاثیه شما صادر خواهد نمود . بیمه حمل و نقل کالا یا بیمه نامه باربری, بیمه ای است که بموجب آن بیمه گر در مقابل حق بیمه ای که از بیمه گذار دریافت میکند متعهد میشود چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطرهای احتمالی ، کالای شما از بین برود و یا خسارت ببیند از طریق بیمه گر خسارت شما جبران شود .

باربری مشهد به کاریز (تایباد) هرگونه انتظار شما از یک باربری را قطعا برآورده خواهد نمود هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت و سرعت عمل و دقت. بنابراین با اطمینان خاطر به شما خواننده گرامی  میگویم ما بهترین شرایط سرویس دهی را از شهر مشهد به باربری مشهد به کاریز (تایباد) فراهم نموده ایم پس بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه بار و اثاثیه خود را در مشهد به ما بسپارید و در کاریز (تایباد) از ما تحویل بگیرید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به کاریز(تایباد) ،حمل بار از مشهد به کاریز(تایباد) ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

همشهریان محترم مشهد مقدس باربری مشهد به رضویه (مشهد) با 70% تخفیف اماده همکاری اسباب کشی و اثاث کشی از مشهد به سراسر کشور می باشد این مجموعه عظیم حمل و نقل در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل در خدمت شما مشتریان محترم می باشد.

باربری مشهد حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود این مجموعه دارای صدها اکیپ در تمام خیابان بلوارها و میادین شهر می باشد و دارای انواع ماشین های سبک و سنگین خاور مسقف – نیسان – کامیونت- کامیون – تریلی و ده چرخ همچنین کارگران ماهر و دوره دیده و با سابقه چندین ساله می باشد.

ما در باربری مشهد به رضویه (مشهد) تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم با کاهش حداکثری قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه از مشتریان خود حمایت نماییم. و خوشبختانه تا به امروز توانسته ایم کمترین کرایه را برای تمام مشتریان بین شهری و شهری و به طور خاص مسیر مشهد به رضویه ارائه نماییم.

باربری مشهد به رضویه در تمام خیابان ها و میدان ها و بلوارهای شهر مشهد مستقر می باشد و قادر می باشد در حداقل زمان ممکن بعد از تماس در محل بارگیری حضور یابند که این از ایده ها و خلاقیت های باربری مشهد می باشد که توانسته است به صورت غیرمتمرکز تمام شهر را مدیریت نماید.

باربری مشهد به رضویه دارای کارگران ماهر و دوره دیده می باشد همچنین سعی شده است که از تمامی نیروهای مشغول در باربری مشهد تعهد اخلاقی گرفته شود تا بتوان حداکثر اعتماد را به انها داشت چرا که به اعتقاد ما کارگران نقش بسیار مهمی در درست انجام دادن و جلب رضایت مشتری را دارا هستند.

ما در مجموعه باربری مشهد همیشه حق را به مشتری میدهیم و اعتقاد داریم این مشتری هست که باید اجازه داشته باشد انتقاد کند و اگر شکایتی داشته باشد مطرح نماید در همین راستا شرایطی توسط این مجموعه فراهم شده است تا بتواند مشتری حرفهای دلش را مطرح نمایید و ما بتوانیم ایرادات کار خود را برطرف نماییم.

باز و بسته نمودن انواع وسایل حساس و غیرحساس که نیاز به باز و بسته نمودن دارند از جمله لوستر پرده کرکره کولر و ... از دیگر تخصص ها و خدمات باربری مشهد می باشد که به صورت تضمینی و توسط افرادی متخصص انجام می پذیرد. یکی دیگر از خدمات خاص باربری مشهد حمل بار های سنگین بین طبقات می باشد از جمله وسایل سنگین عبارتنداز 1- میزهای نهارخوری بالای 8 نفر 2- پیانو 3- گاوصندوق 4- بوفه های قدیمی 5- یخچال ساید 6- ....

رضویه شهری است در استان خراسان رضوی در شرق ایران. این شهر در بخش رضویه شهرستان مشهد قرار دارد. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۸٬۸۵۰ نفر (در ۲٬۵۸۶ خانوار) بوده‌است. فاصله مشهد تا رضویه حدودا 20 کیلومتر می باشد و تقریبا 30 دقیقه تا رضویه نیاز به رانندگی می باشد.

با توسعه فضاهای شهری اثاث کشی به یکی از دغدغه های اصلی مردم تبدیل گردیده است. حمل اثاثیه منزل بدون آسیب رساندن به آنها و نحوه انجام اثاث کشی یکی از کارهای پر دغدغه ی شهروندان می باشد. بنابراین استفاده از یک کادر مجرب برای حمل اثاثیه کار عقلانی می باشد که شما را از دردسرهای بعد اثاث کشی مصون می دارد. یک باربری مناسب با آمادگی کامل و تجربه کافی هنگام جابجایی و حمل لوازم منزل در کاهش آسیب های جسمی و عدم بروز خسارت های مالی شما را همراهی خواهد کرد.

ما در باربری مشهد با افتخار منتظر تماس شما همشهریان عزیز خواهیم بود ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به رضویه (مشهد)،حمل بار از مشهد به رضویه (مشهد) ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

همشهریان و هموطنان عزیز مستاجرین و صاحبین کسب و کارها , اگر می خواهید از هر نقطه و منطقه شهر مشهد هر نوع کالا اسباب و اثاثیه خود را حمل و جابجا نمایید و به شهرستان بجستان ارسال نمایید قطعا بدانید که باربری مشهد به بجستان بهترین انتخاب می باشد که البته دلایل محکمی برای این ادعای خود داریم

1- باربری مشهد به بجستان ارزانترین باربری حال حاضر در مشهد می باشد به عبارت دیگر شما هیچ شرکت حمل و نقل در مشهد نمی توانید معرفی نمایید که کرایه قیمت نرخنامه و تعرفه آن از نرخنامه اعلامی ما کمتر باشد.

2- موسسه حمل و نقل باربری مشهد به بجستان دارای یکی از قویترین و مجهزترین ناوگان حمل و نقل در ایران می باشد و آن هم به جهت داشتن تنوع بسیار گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ که در نوع خود بی نظیر می باشد.

3- وجود کارگران رانندگان و بارچین های حرفه ایی - با سابقه - جوان و ورزیده و همچنین متعهد و با اخلاق که باعث شده است همواره مورد تمجید و تایید مشتریان قرار گرفته شوند.

4- ارائه خدمات جانبی در کنار وظیفه اصلی خود که حمل بار و اثاثیه می باشد که میتوان به 1- بسته بندی اثاثیه 2- باز و بسته نمودن نصبیات مانند پرده لوستر و .. 3- حمل و جابجایی بارهای خیلی سنگین مانند یخچال ساید – گاوصندوق – میزهای نهاری خوری بزرگ و ... 4- حمل بارهای حساس الکترونیکی و پزشکی 5- صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر

حال با توجه به توضیحات فوق شما عزیزان خود قضاوت نمایید که آیا باربری مشهد به بجستان بهترین انتخاب برای جابجایی و اثاث کشی شما عزیزان می باشد یا خیر؟ قطعا شما نیز مانند هزاران مشتری دیگر باربری مشهد موافق خواهید بود.

اما در مورد تاریخچه باربری مشهد باید بگوییم که این موسسه بزرگ و عظیم حمل و نقل در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را تا آنجا که مقدور می باشد کاهش دهد که خوشبختانه این اتفاق خیلی زود افتاد و هم اکنون باربری مشهد ارزانترین باربری در مشهد و ایران این لقب گرفته است.

فاصله مشهد به بجستان حدود 294 کیلومتر می باشد و برای طی نمودن این مسیر تقریبا 3 ساعت و 13 دقیقه زمان لازم می باشد.همچنین باید توجه داشته باشید که برای اینکه از مشهد بار و اثاثیه خود را به بجستان حمل نمایید باید از شهرها و مناطق مهم بزرگراه مشهد به تربیت حیدریه - ملک آباد - رباط سفید - رباط سنگ - کامه علیا و کامه سفلی - تربت حیدریه - جاده گناباد به تربت حیدریه - سه راهی مهنه - فیض آباد عبور نمایید.

بَجِستان ، مرکز شهرستان بجستان، در استان خراسان رضوی است. شهر بجستان، از سطح دریا ١٢۶۵ متر ارتفاع دارد و در سال ۱۳۹۵، ۱۱٬۷۴۱ نفر جمعیت داشته‌است. انار، کلوچه و زعفران بجستان معروف است.

از طرف دیگر مسیر مشهد به بجستان دارای جاذبه های گردشگری به شرح زیر می باشد 1- آتشکده بازه هور رباط سفید 2- باغات جنگلی کامه علیا و کامه سفلی 3- پارك جنگلی پيشكوه تربت حيدريه 4- باغ ملی تربت حیدریه 5- حمام حاجی رییس تربت حیدریه 6- منزل قدیمی حاجی رییس 7- آرامگاه شیخ ابوالقاسم گورکانی در تربت حیدریه 8- آرامگاه ابوسعید ابوالخیر در روستای مهنه

کلیه پرسنل مجموعه باربری مشهد به بجستان منتظر تماس شما عزیزان می باشند...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به بجستان،حمل بار از مشهد به بجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به سنگان(خواف) باعث افتخار خود می داند که اولا در تمام خیابان ها – میادین و بلوارهای شهر مشهد به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته مستقر می باشد و ثانیا با قیمت استثنایی که گاها تا 70%  تخفیف را شامل میشود در خدمت همشهریان عزیز می باشد.

حال اگر شما هم محلی و همشهری عزیز تصمیم داریدن از شهر مشهد اسباب و اثاثیه منزل و یا کالای اداری و تجاری خود را به شهرستان سنگان(خواف) ارسال نمایید و به دنبال یک باربری مطمئن - ارزان و دارای مجوز اتحادیه هستید یقین بدانید که موسسه حمل و نقل باربری مشهد بهترین انتخاب می باشد چرا که هم ارزانترین می باشد هم دارای تنوع گسترده از هرنوع خودروی سبک و سنگین می باشد و هم اینکه دارای کارگران با سابقه – دارای بیمه - متعهد و با اخلاق بوده که سالهاست با این شرکت در حال همکاری می باشند.

لازم به یادآوری می باشد که باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود همانند هر کسب و کار دیگری که مدیران آن سند چشم انداز و اهدافی را برای مسیر و پیشبرد شرکت تنظیم می نمایند تا مسیر حرکت روبه جلوی آنها مشخص شود ؛ باربری مشهد به سنگان(خواف)  از آغاز فعالیت اهدافی را برای خود مشخص نموده است که یکی از آنها ارائه ارزانترین نرخنامه تعرفه قیمت و کرایه از مشهد به تمام شهرستان های کشور از جمله مشهد به سنگان(خواف) می باشد.

وجود انواع ماشین های مدل بالای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ در ناوگان حمل و نقل این موسسه باربری باعث شده است که علاوه براینکه ما اکنون ارزانترین باربری در ایران باشیم یکی از مجهزترین باربری های حال حاضر کشور نیز باشیم که این خود باعث افتخار این مجموعه می باشد.

یکی از خدمات خاص و ویژه باربری مشهد به سنگان(خواف) حمل بارهای خاص می باشد به عنوان مثال اگر شما تجهیزات پزشکی گران قیمت دارید و یا تجهیزات الکترونیکی حساس دارید و نیازمند جابجایی درون شهری و یا بین شهری از مبدا مشهد می باشد حتما با ما تماس بگیرید چرا که تمهیدات بسیار ویژه ای را برای این نوع از کالا ها و محصولات در نظر گرفته ایم که معمولا در سایر باربری ها یا تدارک دیده نشده است و یا با هزینه بالا اینکار را انجام میدهند که ما در باربری بزرگ مشهد بدون دریافت وجه اضافی این کار را انجام خواهیم داد.

یکی دیگر از خدمات شرکت باربری مشهد حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین می باشد مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید. در کنار خدمات فوق ما ده ها خدمت دیگر داریم که میتوانیم هرنوع نیاز حمل بار شما هموطن عزیز را برآورده نماییم توصیه میکنیم شماره های تماس ما را حتما یادداشت نمایید تا در صورت نیاز بتوانید با ما تماس بگیرید.

با توضیحات فوق مجددا تاکید مینماییم که باربری مشهد به سنگان(خواف) در تمام روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به سنگان (خواف)،حمل بار از مشهد به سنگان (خواف) ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

یکی از افتخارات باربری مشهد به خلیل‌آباد (خراسان رضوی) این می باشد که توانسته است با به کارگیری سیاست های بسیار خاص و ویژه, نرخنامه کرایه تعرفه و قیمت حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری را از مشهد به سراسر کشور و شهرستان های خراسان رضوی تا 70% کاهش دهد.

بنابراین اگر تصمیم دارید که هر نوع کالا و اثاثیه منزل و محصولات تولیدی و کارخانه خود را از مشهد به شهرستان خلیل‌آباد (خراسان رضوی) ارسال نمایید ما با فراهم نمودن بهترین ماشین های مدل بالای حمل بار سبک و سنگین از جمله خاور مسقف - نیسان - پیکان وانت – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل در خدمت شما می باشد.

لازم به یادآوری می باشد که باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از آغاز فعالیت این مجموعه هدف این شد که تمام مجموعه از جمله رانندگان و کارگران تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانند چندین هدف را که مهمترین آن کاهش کرایه و ارائه ارزانترین قیمت نرخنامه و تعرفه در بین تمام باربری ها می باشد را به مشتریان ارائه دهند.

یکی از نقاط قوت و خاص باربری مشهد به خلیل‌آباد (خراسان رضوی) این می باشد که اکیپ های جوان و متعهد باربری مشهد با انواع خودروهای مدل بالا در تمام خیابان ها بلوارها و میادین شهر مشهد مستقر می باشد تا به محض تماس و درخواست سرویس بلافاصله به محل باربری گیری حاضر شوند.

باربری مشهد به خلیل‌آباد (خراسان رضوی) در کنار حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری دارای خدمات جانبی دیگری می باشد که به شرح زیر می باشد:

1- باربری مشهد متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا مشهد به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار و ... می باشد.

2- مجموعه بزرگ و عظیم باربری مشهد با نام تجاری نتسان مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سرویس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.

3- باربری مشهد با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.

4- از دیگر مشخصه های باربری مشهد ایجاد بستر بیمه بار برای مشتریان مخصوصا مشتریان که تصمیم به حمل بار و اثاثیه خود از مبدا مشهد به سایر شهرستان ها را دارند می باشد. بیمه بار با حداقل قیمت میتواند آسودگی خاطر دوچندان را برای شما به ارمغان آورد.

5- یکی از خدماتی که باربری مشهد در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر مشهد داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه میکنیم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در باربری مشهد منتظر تماس شما خواهیم بود ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به خلیل آباد،حمل بار از مشهد به خلیل آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به خرو (نیشابور) دارای صدها اکیپ آماده سرویس دهی می باشد که به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل به همشهریان عزیز سرویس دهی می نماید. مسیر مشهد به خرو (نیشابور) یکی از مسیرهایی می باشد که این باربری تخفیفات بسیار خوبی را برای آن در نظر گرفته است.

نرخنامه کرایه تعرفه و قیمت سرویس های مشهد به خرو (نیشابور) گاهی تا 70% تخفیف دارد .لذا پیشنهاد می نماییم که اگر تصمیم دارید از مشهد به این شهرستان کوچک حمل بار و اثاثیه نمایید قبل از هرکاری حتما با این مجموعه تماس برقرار نمایید و ضمن ارائه مشخصات و حجم بار خود لیست قیمت مناسب با تخفیف ویژه را دریافت کنید.

گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از آغاز فعالیت این شرکت باربری، اهداف بسیاری در چشم انداز آن در نظر گرفته شد که از آن جمله میتوان به ارائه ارزانترین نرخنامه تعرفه قیمت و کرایه اشاره نمود.

با افتخار اعلام می نماییم امروز باربری مشهد و به طور خاص باربری مشهد به خرو (نیشابور) ارزانترین نرخنامه و کرایه را در میان تمام شرکت های حمل و نقل شهری و بین شهری دارا می باشد. این موضوع نیاز به اثبات پیچیده ایی ندارد کافیست که میزان بار و نوع ماشین خود را به ما اعلام نمایید و قیمت با تخفیف ویژه را دریافت نماید و سپس با قیمت ارائه شده در سراسر باربری ها مقایسته نمایید آنگاه متوجه تفاوت قیمت خواهید شد.

از سوی دیگر باید عرض نماییم باربری مشهد به خرو (نیشابور) علاوه بر اینکه ارزانترین قیمت را ارائه میدهد دارای نقاط قوت بسیار زیاد دیگر نیز می باشد که میتوان به وجود انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ در محور مشهد به خرو (نیشابور) اشاره نمود و یا داشتن کارگران جوان ورزیده با اخلاق و متعهد از دیگر مشخصه های این شرکت باربری می باشد.

فاصله بین شهر مشهد به خرو (نیشابور) برابری با 110 کیلومتر می باشد که برای طی نمودن این مسافت 1 ساعت و 18 دقیقه زمان لازم می باشد.

خَرْوْ شهری در استان خراسان رضوی در شرق ایران است. این شهر در بخش زبرخان شهرستان نیشابور قرار دارد و پس از نیشابور، پرجمعیت‌ترین شهر منطقه به‌شمار می‌رود. شهر خرو دارای ۴ محله با نام‌های خرو علیا، خرو سفلی، شهرک امام رضا و ساحل برج است.

یکی از سوالاتی که همواره از این مجموعه می شود این می باشد که چرا تا این حد باربری مشهد دارای قیمت مناسب می باشد که باید عرض نماییم باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون و پورسانت خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

و دومین دلایل این بود که باربری مشهد در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به خرو (نیشابور)،حمل بار از مشهد به خرو (نیشابور) ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

همشهریان عزیز اگر ساکن شهر مشهد هستید و تصمیم دارید از مشهد به شاندیز اثاث کشی و اسباب کشی نمایید ما در باربری مشهد در خدمت شما هستیم و اعلام آمادگی می نماییم که با ارزانترین قیمت و در حداقل زمان ممکن این وظیفه را به بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان بیش از یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران به طور همزمان شروع به فعالیت نمود باربری مشهد شاندیز در حقیقت یک مسیر می باشد که به جهت تعداد سفارشات ثبت شده بالا در روز تصمیم گرفته شده است شرایطی فراهم شود که با حداقل قیمت بتوان نقل مکان و جابجایی اسباب و اثاثیه مشهد به شاندیز انجام شود.

امروزه باربری مشهد کاملا در دو کلان شهر مشهد و تهران شناخته شده می باشد یک از دلایل این موفقیت را بدون شک باید در ارائه کرایه نرخنامه تعرفه و قیمت حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری دانست. ما با افتخار اعلام می نماییم که ارزانترین سرویس ها را در سطح مشهد به مشتریان خود ارائه می دهیم. باربری مشهد به شاندیز نیز تلاش گسترده ایی را در جهت کاهش قیمت ها به کار گرفته است و خوشبختانه توانسته است تا 70% قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه را کاهش دهد.

باربری مشهد شاندیز در کنار رسالت اصلی خود که در حقیقت حمل بار اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری می باشد خدمات جانبی دیگری را به شرح زیر انجام می دهد 1- بسته بندی اثاثیه 2- باز و بسته نمودن تمامی نصبیات منزل از جمله پرده کرکره لوستر ... 3- صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر 4- حمل بارهای سنگین مانند گاوصندوق – یخچال ساید – میزهای نهار خوری بزرگ و... در بین طبقات با تجهیزات مدرن 5- جابجایی لوازم حساس الکترونیکی و پزشکی و ...

از سوی دیگر وجود ناوگان مدل بالا از انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت - خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ باعث شده است که نام باربری مشهد به شاندیز در بین مجهزترین باربری های مشهد همچون نگینی به درخشد.

بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت شاندیز ۱۳٬۹۸۷ نفر (در ۴٬۳۴۲ خانوار) بوده‌است. مسیر مشهد به شاندیز حدود 37 کیلومتر می باشد که تقریبا 46 دقیقه زمان لازم دارد که از مشهد به شاندیز برسید.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شاندیز، دره‌های مصفا و پرآبی است، که به همراه درختان سر به فلک کشیده، گل‌های وحشی، آب و هوای معتدل شاندیز و رودخانه‌های روانی که از دامنه‌های شمالی کوه‌های بینالود سرچشمه می‌گیرند مناظر زیبایی را آفریده‌اند و گردشگران بسیاری را در تمام فصول سال به این ناحیه می‌کشانند که رودهای مغان، مج، مایان، دِهبار، جاغرق، کَنگ و زُشک از جمله این رودها می‌باشند.

به علت قرارگرفتن در دامنه‌های شمالی سلسله ارتفاعات کوه بینالود و برخورداری از آب و هوای معتدل آب فراوان و باغ‌های وسیع و مناظر طبیعی دیدنی به عنوان یکی از کانون‌های عمده مسافران و گردشگران از شهر مشهد و سراسر ایران است. این شهر دارای پوشش گیاهی انبوه و متراکمی از درختان و فضای سبز مناسبی می‌باشد. سراسر جنوب این شهر ارتفاعات بینالود خراسان واقع که قله شیرباد در زشک شاندیز نیز مرتفع‌ترین نقطه استان به‌شمار می‌رود.

ما در باربری مشهد منتظر تماس شما هستیم ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به شاندیز،حمل بار از مشهد به شاندیز ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

همشهریان عزیز در تمام خیابان ها و محلات شهر مشهد به عرض شما میرسانیم که گروه حمل ونقل باربری مشهد به نقاب (جوین) اعلام آمادگی می نماید که تا 70% تخفیف بار و اثاثیه شما را در اسرع وقت و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به اقصی نقاط کشور حمل و جابجا می نماید.

ناوگان حمل ونقل شهری و بین شهری مشهد نقاب (جوین) در تمامی خیابان ها میادین و بلوارهای شهر مشهد مستقر می باشد لذا شما هموطنان عزیز از هر نقطه ایی از شهر که درخواست سرویس دهید در کمتر از 10 دقیقه سرویس های این مجموعه به محل درخواستی شما جهت بارگیری حاضر خواهد شد.

باربری مشهد در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این مجموعه ا آغاز فعالیت خود شعار مهمی را در سر لوحه کار خود قرار داد و آن اینکه باربری مشهد به نقاب (جوین) بایستی ارزانترین باربری در سطح شهر مشهد باشد که خوشبختانه خیلی زود به این هدف دست یافت.

هم اکنون نرخنامه تعرفه قیمت و کرایه باربری مشهد به نقاب (جوین) جهت حمل بار اثاثیه اسباب کشی و اثاث کشی ارزانترین در بین تمام باربری های سطح شهر می باشد بنابراین اگر می خواهد از مشهد به نقاب (جوین) نقل مکان نمایید شک نکنید این باربری ارزانترین در بین تمام شرکت های حمل و نقل بوده و خواهد بود.

فاصله مشهد به نقاب (جوین) 294 کیلومتر می باشد که به طور میانگین حدودا 3 ساعت و 16 دققه زمان رانندگی لازم می باشد تا به شهرستان نقاب (جوین) برسید.

براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر، برابر با ۱۴،۷۲۳ نفر بوده‌است. جمعیت نقاب در سال ۱۳۹۰، ۱۳٬۶۱۴ نفر برآورد شده‌است جهت حرکت از مشهد به شهرستان نقاب (جوین) باید از مکان ها و شهرهای زیر عبور نمایید. مشهد - ملک آباد - بزرگراه مشهد به نیشابور - شهر جدید بینالود - قدمگاه نیشابور - ساحل برج - روستای بوژمهران - روستای چاه بلند نیشابور – نیشابور – سبزوار- بید - حکم آباد - راه اندقانک – جوین

باربری مشهد دارای بالاترین سطح انواع ماشین های سبک و سنگین در مشهد می باشد که می توان به نیسان پیکان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ اشاره نمود همچنین لازم به یادآوری می باشد که کلیه خودروهای حمل اثاثیه منزل و اداری سبک و سنگین این مجموعه مدل بالا می باشد و آماده سرویس دهی شهری و مخصوصا بین شهری هستند.

حمل بار و اثاثیه توسط کارگران ماهر و همچنین بارچین های بسیار حرفه ایی و رانندگان راه بلد تخصص باربری مشهد با نام تجاری نتسان می باشد. ما افتخار می نماییم که شرایطی را فراهم نموده ایم که قادر هستیم تا 70% تخفیف بار و اثاثیه شما همشهریان عزیز را در داخل شهر مشهد و بین شهری از مبدا مشهد و تهران فراهم نماییم.

از جمله ابتکارات باربری مشهد تماس مدیران ارشد مجموعه با مشتریان بعد از اتمام عملیات باربری می باشد تا ضمن دریافت پیشنهادات و نظرات مشتریان عزیز , از میزان رضایت مندی انها مطلع شویم . با افتخار اعلام می نمایم هرگونه انتقادی را با جان و دل پذیرا هستیم و در سرویس دهی های خود لحاظ خواهیم کرد.

در پایان مجددا یادآوری می نماییم در صورتی که تصمیم به حمل هرنوع بار و اثاثیه منزل اداری و تجاری از مشهد به نقاب (جوین) را دارید این مجموعه هم از نظر کیفیت سرویس دهی و هم از نظر نرخنامه و کرایه بهترین گزینه می باشد منتظر تماس شما هموطنان عزیز هستیم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به نقاب (جوین)،حمل بار از مشهد به نقاب (جوین) ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

همشهریان عزیز به شما مژده میدهیم که اگر تصمیم دارید هرگونه بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و محصولات تولیدی خود را از مشهد به شهرستان فیض‌آباد (مه‌ولات) حمل و جابجا نمایید, ما در باربری مشهد اعلام امادگی می نماییم که با 70% تخفیف این کار را انجام خواهیم داد.

باربری مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) هم اکنون یکی از ارزانترین باربری های ایران و به طور خاص مشهد می باشد که در تمام خیابان ها میدان ها و بلوارهای شهر مشهد مستقر بوده و در تمام روزهای هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز در حال سرویس دهی می باشد. قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه ارائه شده توسط باربری مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) انصافا قابل مقایسته با هیچ کدام از شرکت های باربری در مشهد نمی باشد.

از طرف دیگر باربری مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) جهت رفاه حال همشهریان عزیز توانسته است بیشترین تنوع از خودروهای باربری سبک و سنگین را به ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری خود اضافه نماید که می توان به نیسان – پیکان وانت – آریسان – نیسان یخچالدار – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

مدیران باربری مشهد فیض‌آباد (مه‌ولات) با افتخار اعلام مینمایند که این موسسه حمل و نقل دارای صدها اکیپ مجهز و اماده به کار در تمام ساعات روز و شب می باشد و به شما عزیزان اطمینان خاطر میدهد که اجازه نخواهد داد بار شما بر زمین بماند و در هر شرایطی در کوتاه ترین زمان ممکن قطعا بار و اثاثیه شما را به مقصد خواهند رساند.

فیض‌آباد از شهرهای استان خراسان رضوی و مرکز شهرستان مه‌ولات است. فیض‌آباد آغازگاه جاده ۹۱ ایران است که تا بندر جاسک در دریای عمان ادامه می‌یابد. فاصله مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) 207 کیلومتر می باشد که حدودا برای طی نمودن این مسافت 2 ساعت و 22 دقیقه زمان لازم می باشد.

یکی از نکات خیلی مهم در حمل بار و اثاثیه بین شهری تسلط رانندگان به مسیرها می باشد خوشبختانه باربری مشهد دارای رانندگان راه بلد و با تجربه می باشند که این موضوع می تواند آرامش خاطر را برای مشتریان خود فراهم آورد و اطمینان داشته باشند که بار و اثاثیه خود را در اختیار رانندگانی قرار میدهند که بارها و بارها آن مسیر را سرویس دهی نموده اند.

یکی از مسائل مهم در اسباب کشی جا به جایی و حمل اجسام سنگین است. اگر برای جا به جایی این اجسام اطلاعات کافی نداشته باشیم علاوه بر خساراتی که در حین جابه جایی ممکن است به منزل و خود وسیله مورد نظر وارد شود عوارض جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد خواهد کرد. مشکلاتی مانند دیسک کمر و آرتروز از این قبیل هستند که گاهی اوقات تا پایان عمر فرد از آنها رنج خواهد برد. اینجاست که اهمیت یک شرکت باربری با تجربه بیشتر خود نمایی خواهد کرد. استفاده از کارگران متخصص که نحوه جا به جایی صحیح این وسایل سنگین را آموزش دیده اند بسیار عاقلانه خواهد بود و از عوارض احتمالی بعدی جلوگیری خواهد کرد.

بله باربری مشهد دارای کارگران دوره دیده می باشد که هرکدام از این عزیزان دارای حدود 10 سال سابقه کار در این زمینه را دارا می باشد و در تمام این سالها همواره وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند. در پایان مجددا یادآوری می نماییم که ما در باربری مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) بهترین شرایط را هم از نظر پایین ترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه فراهم نموده اییم و هم اینکه بالاترین سطح کیفی سرویس دهی را ایجاده کرده ایم بنابریان قطعا باربری مشهد بهترین گزینه برای شما می باشد.

ما در باربری مشهد منتظر تماس شما هستیم....



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات)،حمل بار از مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد به طرقبه با نام تجاری نتسان با بیش از یک دهه فعالیت توانسته است ارزانترین و نازلترین قیمت تعرفه نرخنامه و کرایه حمل بار و اثاثیه را به مشتریان خود ارائه نماید. این مجموعه با داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری مستقر در تمامی خیابان های شهر مشهد, حداکثر میزان رضایتمندی مشتریان خود را جلب نماید.

بنابراین اگر میخواهد هرگونه اسباب و اثاثیه منزل را از مشهد به شهرستان طرقبه حمل و جابجا نمایید قطعا باربری مشهد به طرقبه پایین ترین کرایه را برای شما در نظر گرفته است همچنین در صورتی که کالا اداری و یا تولیداتی دارید که می خواهید به این شهرستان ارسال نمایید ما در باربری مشهد طرقبه بهترین شرایط را هم از نظر سرویس دهی و هم از نظر قیمت به شما ارائه خواهیم داد.

خوشبختانه مجموعه مدیران کارکنان کارگران و رانندگان باربری مشهد به طرقبه مصمم هستند تا حداکثر میزان تخفیفات را به شما عزیزان ارائه نمایند و تا امروز شما قادر نخواهید بود که باربری را در شهر مشهد پیدا نمایید که کرایه آن از نرخنامه و تعرفه های ارائه شده در باربری مشهد ارزانتر باشد.

از سوی دیگه این مجموعه توانسته است با فراهم نمودن انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین مدل بالا جایگاه خود را در بین سایر باربری ها از نظر تنوع ماشین ارتقاء دهد اکنون ما در باربری مشهد به طرقبه خودروهای نیسان – پیکان وانت – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ را در اختیار داریم که در نوع خود بسیار بی نظیر می باشد.

فاصله مشهد به طرقبه حدودا 31 کیلومتر می باشد که با میانگین سرعت 100 کیلومتر بر ساعت حدودا 20 دقیقه زمان می برد. مکانها و شهرهای اصلی مسیر عبارتنداز: مشهد - پارک ملت مشهد -  کوهستان پارک شادی - سه راه شاندیز، طرقبه - جاده طرقبه -  طرقبه

شهر طرقبه یکی از شهرهای شهرستان طرقبه شاندیز به شمار می‌آید، از جمله آبادی‌های بزرگ طوس قدیم بوده که در میان دره‌های سرسبز رشته‌کوه بینالود واقع گردیده است. طرقبه دارای مراکز متعدد گردشگری است و از مراکز مهم گردشگری استان خراسان به شمار می‌رود. این منطقه کوهستانی زیبا دارای باغ‌ها و پارک‌های زیادی است و به داشتن تپه‌های زیبا و شب‌های خنک در تابستان مشهور می‌باشد و نیز محصولات باغی فراوان از جمله سیب و گیلاس مرغوب دارد.

طرقبه دارای سابقه‌ای تاریخی طولانی بوده و به عنوان یکی از مناطق ولایت توس، با نام ترغبذ در قرون اسلامی شناخته می‌شده است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۲۰٬۹۹۸ نفر (در ۶٬۶۱۲ خانوار) بوده‌است.

از آغاز فعالیت باربری مشهد طرقبه چندین هدف همواره سر لوحه مدیران آن بوده است 1- در حداقل زمان ممکن باید ارزانترین باربری ایران شناخته شده شود. 2- مجهزترین باربری از نظر تنوع انواع خودرو و کارگران و پرسنل شناخته شود. 3- در تمامی خیابان های پرترافیک و با تعداد تماس بالا جهت سفارش سرویس به صورت شبانه روزی مستقر شود.

خوشبختانه این باربری هم اکنون به 3 هدف خود رسیده است و توانسته در تمامی خیابان های مهم مشهد مستقر شود و با ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه نسبت به خدمت رسانی به همشهریان عزیز مشغول شود.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که باربری مشهد طرقبه آماده می باشد تا با ارزانترین قیمت بار و اثاثیه شما را از مشهد به طرقبه ارسال نماید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به طرقبه،حمل بار از مشهد به طرقبه ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

موسسه حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد بردسکن با نام تجاری نتسان مفتخر است اعلام نماید که کلیه مراحل اسباب کشی و اثاث کشی شما همهشریان عزیز در تمام خیابان های مشهد را از بسته بندی اثاثیه گرفته تا باز و بست نمودن پرده کرکره لوستر و ... در کوتاه ترین زمان ممکن پذیرا می باشد.

این مجموعه حمل و نقل در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت اثاث کشی و اسباب کشی نمود و در تمام این سالها تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند با نازلترین و ارزانترین قیمت در خدمت هموطنان عزیز باشد خوشبختانه خیلی زود این مجموعه توانست با تکیه بر همکاران خلاق خود در داخل مجموعه باربری نتسان و همه رانندگان و کارگران به این هدف مهم دست یابد لذا هم اکنون باربری مشهد به بردسکن ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را از مشهد به بردسکن و سراسر ایران به مشتریان خود ارائه نموده است.

در کنار کاهش شدید قیمت حمل بار و اثاثیه از مشهد به بردسکن باید یادآوری نماییم که وجود تنوع بسیار زیاد از انواع ماشین های سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه مانند نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – تریلی – کامیونت – کامیون – ده چرخ و ...  بر کیفیت خدمات و سرویس های این مجموعه به مشتریان افزوده است.

جهت حرکت و حمل و نقل از مشهد به بردسکن می بایست از مسیر و مکان های مهم زیر عبور نماییم:مشهد -  بزرگراه مشهد به تربیت حیدریه -  ملک آباد -   تربت حیدریه -  فرگ – کاشمر - خلیل آباد -   مسیر کندر -   تقاطع جاده علی آباد کشمر -   شفیع آباد - بردسکن

فاصله بین مشهد تا بردسکن : 282 کیلومتر - زمان : 3 ساعت و 21 دقیقه می باشد . این شهر مرکز شهرستان بردسکن بوده و در سال ۱۳۹۵، تعداد ۲۸٬۲۳۳ نفر جمعیت و ۸٬۵۷۰ خانوار داشته‌است. بردسکن در قدیم بر سر یکی از راه‌های اصلی تجاری خراسان به دیگر نقاط ایران از طریق کویر قرار داشت. گرمترین دمای آن گاهی به ۴۵ درجه و سردترین آن به ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد. در کتاب‌های تاریخ نخستین بار اعتمادالسلطنه در ذکر راه‌های نیشابور به دیگر نقاط، از منزل چهارم از جاده سوم طبس به نام برداسکن سخن می‌گوید.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در مورد حمل بار اثاثیه خرده بار که باید به آن دقت شود نحوه چیدن وسایل و اثاثیه منزل یا اداری می باشد. همچنین حتی یک گام عقبتر نحوه بسته بندی و چگونگی بسته بندی را باید در نظر داشت. باربری نتسان مفتخر می باشداعلام نماید به جهت داشتن کارگران متخصص و بارچین های حرفه ایی به خوبی قادر هستند این وظیفه مهم را انجام دهند یعنی تمام بار و وسایل شما را در صورت نیاز به صورتی اصولی بسته بندی نموده و توسط بارچین حرفه ایی در ماشین  بچینند.

امکانات و ماشین های متنوع در کنار رانندگان و کارگران دوره دیده و بارچین های ماهر باعث شده است که این مجموعه بسیار منظم باشد و تمامی فرآیند بسته بندی اثاثیه بار و خرده بار را به صورت اصولی و درست انجام دهد. به همین جهت پیشنهاد میکنیم اگر تصمیم دارید بار و اثاثیه خود را از مشهد به بردسکن ارسال نمایید قطعا باربری نتسان مستقر در تمامی خیابان ها و بلوارها و میادین شهر مشهد بهترین گزینه می باشد.

منتظر تماس شما در باربری مشهد به بردسکن هستیم ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به بردسکن،حمل بار از مشهد به تایباد ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

اگر تصمیم دارید از شهر مشهد به خواف اثاثیه منزل کالای اداری و یا محصولات تولیدی و مواد اولیه خود را ارسال نمایید باربری مشهد خواف بهترین گزینه برای این منظور می باشد چراکه در حال حاضر ارزانترین باربری موجود در مشهد می باشد. و از سوی نیز به جهت داشتن صدها اکیپ اماده سرویس دهی در مسیر مشهد به خواف یکی از مجهزترین و آماده به کارترین باربری ها نیز می باشد.

هم اکنون گروه حمل و نقل باری مشهد خواف دارای صدا دستگاه از انواع خودورهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیونت – کامیون و تریلی می باشد که هرنوع بار و اثاثیه و همچنین بار هر حجمی را قادر به جابجایی در اسرع وقت و با ارزان ترین قیمت می باشد.

باربری مشهد خواف درحدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نموده و از همان تاریخ به بعد تمام سعی خود را به کار گرفت تا بتواند بهترین و ارزانترین روش های سرویس دهی را به مشتریان خود ارائه دهد که خوشبختانه هم اکنون این موسسه حمل و نقل شهری و بین شهری توانسته است بالاترین سطح رضایتمندی را در میان مشتریان خود کسب نماید.

مسیر مشهد به خواف : مسافت : 276 کیلومتر می باشد که فاصله زمانی براساس سرعت میانگین 100 کیلومتر بر ساعت : 3 ساعت و 35 دقیقه می باشد.

مکانها و شهرهای اصلی مسیر مشهد خواف : مشهد - بزرگراه مشهد به تربت حیدریه - ملک آباد - تربت حیدریه - شمال مزرعه نمونه آستان قدس رضوی - تقاطع جاده سد یعقوبی در شمال مسیر - تقاطع جاده روستای سنگان – رشتخوار – خواف

یکی از خدمات بسیار خاص و مفید باربری مشهد خواف صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر می باشد بیمه نامه و همچنین بارنامه معتبر باعث می شود که شما مشتری بزرگوار با خیال آسوده بار و اثاثیه خود را رهسپار شهری دیگر نمایید و از طرفی به صورت آنلاین با داشتن بارنامه معتبر بار - کالا و اثاثیه خود را رصد نمایید.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان دارای صدها اکیپ مستقر در تمامی خیابان های شهر مشهد می باشد که آماده هستند بعد از تماس شما همشهریان عزیز بلافاصله خود را جهت تحویل و چیدن بار به محل بارگیری برسانند و سپس بدون کوچکترین وقفه ایی به سمت مقصدحرکت نمایند.

در کنار صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر نیروهای باربری مشهد تخصص خاص و بسیار ویژه ایی جهت بسته بندی بار و اثاثیه منزل و یا کالای اداری شما دارند حال اگر احساس میکنید که باید قبل از جابجایی و اسباب کشی, اثاثیه خود را بسته بندی نمایید ما با افتخار این کار را برای جلب رضایت بیشتر شما با کمال میل انجام خواهیم داد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که مسیر مشهد به خواف دارای تخفیفات دائمی بسیار خوبی می باشد این فرصت را از دست ندهید و اگر تصمیم دارین به این شهر نقل مکان نمایید ما منتظر تماس شما هستیم ....



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به خواف،حمل بار از مشهد به خواف ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

همشهریان عزیز اگر میخواهید از مشهد به درگز نقل مکان نمایید و یا میخواهید محصولات و تولیدات خود را از مشهد به این شهرستان  با ارزانترین قیمت حمل و ارسال نمایید باربری مشهد به دلایلی که در ادامه اشاره خواهیم کرد بهترین انتخاب برای شما عزیزان می باشد.

دره‌گز یکی از شهرهای استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران است. درگز که تا تهران ۱۱۵۰ و تا مشهد ۲۵۵ کیلومتر فاصله دارد از شمال به مرز ایران و ترکمنستان از مشرق و جنوب شرقی به مشهد از جنوب به چناران و از مغرب به قوچان محدود و مختصات آن ۳۷ درجه و ۳۶ دقیقه عرض شمالی و ۵۹ درجه و ۶ دقیقه طول شرقی است.

فاصله بین مشهد تا درگز : 275 کیلومتر - زمان : 3 ساعت و 36 دقیقه و برای ارسال کالا و اثاثیه از مشهد به درگز باید مسیر مشهد – چناران – قوچان – درگز را طی نمایید.

جمعیت شهرستان درگز بیش از ۸۰ هزار نفر است. راه هوایی و ریلی ندارد و راه‌های زمینی آن نیز از نوع شوسه است. سهم جمعیت این شهرستان از کل جمعیت استان خراسان رضوی ۳/۱ درصد است. مردم در درگز به زبان‌های ترکی، کردی، ترکمنی و فارسی صحبت می‌کنند.

باربری مشهد به درگز حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این مجموعه شهری و بین شهری حمل و نقل دارای ناوگان و اکیپ های بسیار مجهز می باشد که در نوع خود بی نظر بوده و همواره مورد اعتماد شهروندان در تهران و مشهد واقع شده است.

1- همانطور که در ابتدا توضیح داده شد باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حال حاضر ارزانترین قیمت نرخنامه و تعرفه حمل بار را به مشتریان خود ارائه می نماید.

2- تنوع گسترده ای از انواع خودروهای سبک و سنگین در این شرکت باعث شده است که هرنوع تقاضای مشتری برآورده شود خودروهای سبک و سنگین باربری مشهد عبارتنداز : نیسان – پیکان وانت – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ می باشد که این حجم از تنوع ماشین های حمل بار و اثاثیه در باربری های دیگر تدارک دیده نشده است.

3- موضوع دیگری که مدیران باربری مشهد بر آن تاکید زیادی داشته اند به کارگیری کارگرانی می باشد که 1-جوان و ورزیده باشند 2- با اخلاق و متعهد باشند 3- دارای سابقه طولانی در این زمینه باشند رعایت نکات فوق در انتخاب کارگران و بارچین ها و رانندگان باعث شده است که بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان فراهم گردد.

4- صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر شهری و بین شهری توسط باربری مشهد درگز جهت آسودگی و اطمینان خاطر مشتریان باعث شده است که بارها و بارها از سوی این عزیزان مورد تقدیر قرار گرفته شویم که این افتخاری بزرگی برای ما می باشد.

5- در کنار موارد فوق باید خدمات جانبی باربری مشهد به درگز را اضافه نمود از جمله بسته بندی اصولی و تضمینی هرنوع کالای منزل و اداری با قیمت بسیار ناچیز – باز و بسته نمودن انواع پرده لوستر کرکره و ... که میتواند در روزها اسباب کشی و اثاث کشی کمکی زیادی به هموطنان نماید. – حمل بار های سنگین مانند گاوصندوق یخچال ساید میزهای نهار خوری خیلی بزرگ و ... در بین طبقات یکی دیگر از خدمات خاص این مجموعه به مشتریان خود می باشد – حمل وسایل حساس الکترونیکی و تجهیزان پزشکی مربوط به مطب های دکتر  نیز از دیگر خدمات ویژه این باربری می باشد که با کمال میل انجام میدهد مانند تلویزیون های ال سی دی و ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به درگز،حمل بار از مشهد به درگز ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

گروه حمل و نقل باربری مشهد آماده حمل و جابجایی و اسباب کشی و اثاث کشی شما همشهریان عزیز از مشهد به گلبهار با 70% تخفیف می باشد این مسیر به جهت این اینکه روزانه چندین سرویس دارد ما در مجموعه باربری مشهد تصمیم گرفتیم که تا آنجا که امکان پذیر می باشد قیمت نرخنامه و تعرفه را کاهش دهیم.

بنابراین شما همشهریان عزیز اگر تصمیم دارید از مشهد به گلبهار نقل مکان نمایید مجموعه ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد. باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نموده است.

ما در باربری مشهد به گلبهار دارای انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت خاور مسقف کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ می باشیم تا بتوانیم بهترین نوع سرویس دهی را ارائه نماییم از سوی دیگر کاهش قیمت تعرفه کرایه و نرخنامه باربری مشهد گلبهار باعث شده است که امروز ما به عنوان ارزانترین باربری در مشهد لقب بگیریم.

در کنار تنوع گسترده انواع خودروها, وجود کارگران و بارچین های حرفه ای و همچنین رانندگان راه بلد در این مجموعه باعث شده است تا سطح کیفیت سرویس دهی به مشتریان هر روز نسبت به گذشته افزایش یابد و امیدوار هستیم با کمک شما عزیزان بتوانیم همچنان در مسیر کاهش قیمت و افزایش کیفیت سرویس ها قدم برداریم.

شهر گلبهار در فاصله ۳۵ کیلومتری شمال غربی کلانشهر مشهد قرار دارد. این شهر از جنوب به سلسله کوه‌های بینالود، از شمال کوه‌های هزار مسجد منتهی شده و به علت قرار گرفتن بین دو رشته کوه دارای هوای مناسب است. مطالعات و طراحی شهر جدید گلبهار در سال ۱۳۶۶ آغاز گردید. این مطالعات بر پایه موقعیت مکانی شهر مشهد و شهرهای اقماری آن و همچنین دورنمای توسعه این مناطق استوار گردید. با توجه به هویت پیش‌بینی شده برای شهر جدید گلبهار با عملکردی فرهنگی – علمی و تحقیقاتی، طراحی نواحی مختلف آن براین پایه استوار گردیده‌است.

بر اساس آمار غیررسمی از جمله ادارات خدمات رسان از قبیل آب و برق و گاز همچنین شبکه بهداشت جمعیت این شهر در سال ۱۳۹۷ بالغ بر ۷۵۰۰۰ نفر برآورد شده‌است. این شهر در محور شمال به کلانشهر مشهد قرار دارد و از جاده ٢٢ می‌توان به شهر گلبهار دسترسی داشت.

همانطور که اشاره شد باربری مشهد بنا به رسالت و اهداف از قبل تعیین شده برای رفاه حال هموطنان عزیز جهت سرویس های شهری خود تخفیفات بسیار خوبی را در نظر گرفته است یکی از این مسیرهایی که تخفیف خوبی بر روی هر سرویس آن لحاظ شده است مسیر مشهد به گلبهار می باشد بنابراین اگر میخواهید از مشهد اثاثیه منزل و یا کالای اداری خود را به گلبهار ارسال نمایید قطعا باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین انتخاب هم از نظر قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و هم از نظر تنوع ماشین های مدل بالا بهترین گزینه می باشد.

باربری مشهد به گلبهار در کنار وظیفه اصلی خود که در حقیقت جابجایی تضمینی هرگونه اسباب و وسایل شما عزیزان از مشهد به گلبهار می باشد خدمات جانبی دیگری را نیر به شرح زیر ارائه می نماید که در نوع خود بسیار با اهمیت می باشد از جمله 1- بسته بندی اثاثیه 2- صدور بارنامه معتبر 3- صدور بیمه نامه معتبر 4- باز و بسته نمودن نصبیات در هنگام اثاث کشی و اسباب کشی از جمله لوستر و پرده و .. 5- حمل و جابجایی وسایل سنگین مانند یخچال ساید – میز ناهار خوری بزرگ – گاو صندوق و ..

ما در باربری مشهد به گلبهار منتظر تماس شما هستیم ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , ارزانترین باربری مشهد , نیسان از مشهد به گلبهار , حمل بار از مشهد به گلبهار ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ناوگان مجهز حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد فریمان شرایط بسیار خاصی را در جهت کاهش شدید قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار از مشهد به فریمان فراهم نموده است که گاها تا70% تخفیف برای سرویس های این مسیر در نظر گرفته شده است بنابراین اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از مشهد به فریمان را دارید ما در باربری مشهد منتظر تماس شما هستیم.

همانطور که میدانید یکی از آیتم هایی که برای هر فردی در اسباب کشی مهم می باشد این هست که بنا به میزان وسایلی که تصمیم به حمل و نقل و جابجایی آن را دارد خودرو متناسب آن را درخواست نماید لذا باربری مشهد فریمان با افتخار اعلام می نماید که توانسته است از این بابت به خوبی نیاز مشتریان را براورده نماید .

ناوگان قدرتمند باربری مشهد فریمان با داشتنن انواع خودروهای سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه از جمله خاور مسقف – نیسان – پیکان وانت – تریلی – کامیونت – کامیون و ده چرخ و ... توانسته است تمام تقاضاهای مشتریان خود را پاسخ دهد که این نشان دهنده وجود و تنوع گسترده ماشین آلات حمل و نقل شهری و بین شهری این مجموعه عظیم می باشد.

فریمان در بخش مرکزی شهرستان فریمان قرار دارد. دارای ۴ شهر به نام‌های فریمان، فرهادگرد، قلندرآباد و سفید سنگ و دو بخش مرکزی و قلندر آباد وپنج دهستان به نام‌های فریمان به مرکزیت فرهادگرد، سنگ بست به مرکزیت سنگ بست، بالابند به مرکزیت زرکک، قلندر آباد به مرکزیت قلندر آباد و سفید سنگ به مرکزیت سفید سنگ می‌باشد.

شهر فریمان در فاصله ۷۵ کیلومتری مشهد و در مسیر مشهد به کشور افغانستان قرار گرفته‌است. فریمان زادگاه شهید مطهری است و از دیرباز به خاطر بند تاریخی و قند شیرینش معروف بوده‌است.از اب و هوای خوب فریمان نیز نباید گذشت که نشیمنی مناسب را برای انسان فراهم میکند. فریمان از جمله شهرهای محدود دارای معماری پهلوی در ایران است که بر اساس معماری روز اروپا بنا نهاده شده است.رضاخان اهمیت فوق العاده ای برای فریمان قائل شد و این شهر از ییلاقات بکر او بشمار میرفت.متاسفانه جنگ جهانی دوم فریمان پهلوی را خاموش کرد. فریمان در حال حاضر از محروم ترین نقاط استان خراسان است.

بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۳۹٬۵۱۵ نفر (در ۱۱٬۷۵۵ خانوار) بوده‌است. فاصله مشهد تا فریمان : 74 کیلومتر که حدود 50 دقیقه زمان خواهد برد.

برای رفتن از مشهد به فریمان مسیر زیر را باید در نظر گرفت:

مکانها و شهرهای اصلی مسیر مشهد به فریمان : مشهد - آزاد راه مشهد باغچه - تپه سلام - تقاطع مسیر سنگ بست و روستای تقی آباد - فرهاد گرد – فریمان

همچنین جاذبه های گردشگری در مسیر مشهد به فریمان نیز به شهر زیر می باشد :

آرامگاه خواجه اباصلت - آرامگاه خواجه مراد مشهد - رباط سنگ بست - ميل اياز سنگ بست - مقبره ارسلان جاذب - بند تاریخی فريمان روستای تقی آباد - برج دیده بانی بند فریمان - شاهان گرماب سفید آب قلندر آباد

باربری مشهد به فریمان در کنار وظیفه اصلی خود که در حقیقت جابجایی تضمینی هرگونه اسباب و وسایل شما عزیزان از مشهد به فریمان می باشد خدمات جانبی دیگری را نیر به شرح زیر ارائه می نماید که در نوع خود بسیار با اهمیت می باشد از جمله 1- بسته بندی اثاثیه 2- صدور بارنامه معتبر 3- صدور بیمه نامه معتبر 4- باز و بسته نمودن نصبیات در هنگام اثاث کشی و اسباب کشی از جمله لوستر و پرده و .. 5- حمل و جابجایی وسایل سنگین مانند یخچال ساید – میز ناهار خوری بزرگ – گاو صندوق و ..

ما در باربری مشهد فریمان منتظر تماس شما هستیم ...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به فریمان،حمل بار از مشهد به فریمان ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

اگر میخواهید از مشهد به سرخس اثاث کشی و اسباب کشی نمایید توصیه می نماییم که قبل از آن حتما با باربری مشهد سرخس ارتباط برقرار نمایید چرا که ما ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

باربری مشهد به سرخس دارای تنوع گسترده از خودورهای نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ می باشد همچنین دارای کارگران ماهر و جوان می باشد.

قبل از اینکه در مورد شهر سرخس و مسافت بین مشهد و این شهر و وضعیت جاده های آن مطالبی خدمت شما مشتریان عزیز ارائه نماییم کوتاه به عرض شما میرسانیم موسسه حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی مشهد با نام تجاری نتسان یکی از موفق ترین شرکت های باربری در زمینه حمل بار و خورده بار بین شهری در ایران می باشد بنابراین بدون هیچ نگرانی میتواند از مشاوره های رایگان کارشناسان و مدیران این مجموعه بهره مند شود.

فاصله مشهد تا سرخس  194 کیلومتر می باشد که فاصله زمانی براساس سرعت میانگین 100 کیلومتر بر ساعت : 2 ساعت و 23 دقیقه هست. جهت حرکت از مشهد به سرخس بایتی از شهرها و مکان های مهم زیر عبور نمایید:

مشهد - بزرگراه مشهد باغچه - آزاد راه کنار گذر شمالی مشهد - حوالی شهرک رضویه - جاده مشهد سرخس - مسیر شوراب ملکی - حوالی رباط ماهی – مزداوند - تقاطع مسیر دریاچه بزنگان - سرخس

باربری مشهد برای مسیرهای پر تردد تخفیفات بسیار خوبی را در نظر گرفته است یکی از این مسیرها , مسیر مشهد سرخس می باشد که 70% تخفیف برای حمل بار و اثاثیه  منزل و اداری و یا تولیدات کارخانجات به این شهرستان پیش بینی شده است. سرخس شمال‌شرقی‌ترین شهر ایران در نزدیکی مرز ترکمنستان در پایین‌ترین دشت خراسان در فرازای ۳۰۰ متری از سطح دریا جای دارد. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۴۲٬۱۷۹ نفر (در ۱۱٬۸۱۲ خانوار) بوده است.

شهرستان سرخس، با پهنه‌ای بیش از ۵ هزار کیلومتر مربع، در شمال خاوری استان خراسان، در کنار مرز ایران و جمهوری ترکمنستان در۱۸۰ کیلومتری شرق مشهد قرار دارد. تقریباً بین دو نصف النهار ۳۰ تا ۶۰ و ۱۵ تا ۶۱ درجه شرقی و بین دو مدار ۳۶ و ۳۶ تا ۴۰ درجه شمالی قرار گرفته‌است.

حد طبیعی منطقه را در جنوب، رودخانه کشف رود و حد شرقی را رود تجن (از پیوستن رودخانه هریرود و کشف رود) و حدود طبیعی غربی و جنوب غربی را آخرین امتدادهای ارتفاعات کپه داغ مشخص می‌نماید. این شهرستان از سوی شمال و خاور به جمهوری ترکمنستان، از باختر به شهرستان مشهد و از جنوب به شهرستان تربت جام محدود است و در حد فاصل حاشیه خارجی صحرای قره قروم با لبه فلات ایران قرار گرفته‌است .

هوای سرخس در گذشته معتدل و خشک بوده که با گسترش کشاورزی آبی و آبگیری سد دوستی به هوای گرم و مرطوب تغییر وضعیت داده و اینک در چاره ایی از ماههای تابستان حتی بهار بیش‌ترین درجه حرارت ، ۵۰ درجه بالای صفر و کم‌ترین آن در زمستان‌ها، ۱۵ درجه زیر صفر است. میانگین باران سالیانه سرخس به ۱۸۰ میلی‌متر می‌رسد. رود هریرود در ۲ کیلومتری خاور سرخس مرز مشترک ایران و ترکمنستان را تشکیل داده است. شهر سرخس در دشت قرار گرفته و از بلندی مهمی برخوردار نیست.

در صورتی که تصمیم به حمل بار و اثاثیه از مشهد به سرخس را دارید ما منتظر تماس شما هستیم...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به سرخس،حمل بار از مشهد به سرخس ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ساکن هرکجای شهر مشهد و روستاها و مناطق اطراف شهر مشهد که باشید و تصمیم دارید به شهر چناران اثاث کشی و اسباب کشی نمایید تنها با یک تماس , باربری مشهد در کمتر از 10 دقیقه در خدمت شما خواهد بود. ما افتخار می نماییم که به صورت گسترده در تمامی خیابان ها و مناطق مختلف شهر مشهد مستقر می باشیم و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته اماده سرویس دهی هستیم.

در مورد تاریخچه باربری مشهد چناران باید عرض نماییم که این مجموعه در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از آغاز فعالیت باربری مشهد به چناران سعی بر این شد تا قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه منزل و یا کالای اداری و تجاری زیر قیمت تمام باربری های مشهد باشد.

اکنون با افتخار اعلام می نماییم که ارزانترین نرخنامه و تعرفه کرایه حمل بار را در سراسر کشور باربری مشهد به چناران دارد و هیچ باربری در سطح شهر مشهد قادر نیست با کرایه های این مجموعه حتی رقابت نماید. بنابراین توصیه می نماییم که اگر تصمیم دارید بار و اثاثیه خود را از مشهد به چناران و یا هر شهر دیگر کشور حمل نمایید قطعا این شرکت حمل و نقل ارزانترین می باشد.

باربری مشهد به چناران دارای نقاط قوت زیادی می باشد که باعث شده این موسسه نسبت به سایر شرکت های حمل و نقل شهری و بین شهری محبوبیت بیشتری داشته باشد در زیر مواردی از این خصوصیت متمایز را اشاره خواهیم نمود.

1- همانطور که در ابتدا توضیح داده شد باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حال حاضر ارزانترین قیمت نرخنامه و تعرفه حمل بار را به مشتریان خود ارائه می نماید.

2- تنوع گسترده ای از انواع خودروهای سبک و سنگین در این شرکت باعث شده است که هرنوع تقاضای مشتری برآورده شود خودروهای سبک و سنگین باربری مشهد عبارتنداز : نیسان – پیکان وانت – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ می باشد که این حجم از تنوع ماشین های حمل بار و اثاثیه در باربری های دیگر تدارک دیده نشده است.

3- موضوع دیگری که مدیران باربری مشهد بر آن تاکید زیادی داشته اند به کارگیری کارگرانی می باشد که 1-جوان و ورزیده باشند 2- با اخلاق و متعهد باشند 3- دارای سابقه طولانی در این زمینه باشند رعایت نکات فوق در انتخاب کارگران و بارچین ها و رانندگان باعث شده است که بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان فراهم گردد.

4- صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر شهری و بین شهری توسط باربری مشهد چناران جهت آسودگی و اطمینان خاطر مشتریان باعث شده است که بارها و بارها از سوی این عزیزان مورد تقدیر قرار گرفته شویم که این افتخاری بزرگی برای ما می باشد.

5- در کنار موارد فوق باید خدمات جانبی باربری مشهد به چناران را اضافه نمود از جمله بسته بندی اصولی و تضمینی هرنوع کالای منزل و اداری با قیمت بسیار ناچیز – باز و بسته نمودن انواع پرده لوستر کرکره و ... که میتواند در روزها اسباب کشی و اثاث کشی کمکی زیادی به هموطنان نماید. – حمل بار های سنگین مانند گاوصندوق یخچال ساید میزهای نهار خوری خیلی بزرگ و ... در بین طبقات یکی دیگر از خدمات خاص این مجموعه به مشتریان خود می باشد – حمل وسایل حساس الکترونیکی و تجهیزان پزشکی مربوط به مطب های دکتر  نیز از دیگر خدمات ویژه این باربری می باشد که با کمال میل انجام میدهد مانند تلویزیون های ال سی دی و ...

با توجه به توضیحات فوق مجددا تاکید می نماییم که اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از مشهد به چناران دارید باربری مشهد بهترین گزینه می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به چناران،حمل بار از مشهد به چناران ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

همشهریان عزیز اگر می خواهید از شهر مشهد با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت اثاث کشی و اسباب کشی نمایید به شما اعلام می نماییم که باربری مشهد به تایباد با نام تجاری نتسان با بیش از یک دهه فعالیت اکنون در بهترین شرایط سرویس دهی به این شهرستان می باشد.

این مجموعه حمل و نقل شهری و بین شهری با داشتن صدها اکیپ آماده سرویس دهی و داشتن کارگران جوان - با انگیزه – متعهد – با اخلاق و با سابقه بیش از 10 سال همکاری با باربری مشهد به تایباد به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.

از سوی دیگر تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان - پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ باعث شده است که این مجموعه لقب مجهزترین باربری را در مسیر مشهد به تایباد به خود اختصاص دهد. یکی از ابتکارات خاص این باربری مستقر شدن در تمام خیابان ها بلوارها و میادین سطح شهر می باشد تا بتواند در اسرع وقت و حداقل زمان ممکن کار سرویس دهی را به شما عزیزان ارائه دهد.

تایباد در شرق استان خراسان رضوی در نزدیکی مرز ایران و افغانستان قرار دارد.از بزرگترین شهرهای ایران محسوب میشود. این شهر در ۶۰ کیلومتری جنوب تربت جام و ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده‌است. ارتفاع این شهر از سطح آب‌های آزاد ۸۰۶ متر گزارش شده‌است. این شهر در مسیر ارتباطی تربت جام و فریمان به مشهد متصل می‌شود. زبان مردم شهر تایباد فارسی است و به گویش فارسی دری صحبت می‌کنند. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۵۶٬۵۶۲ نفر (در ۱۴٬۹۹۶ خانوار) بوده‌است.

باربری مشهد تایباد با نام تجاری نتسان در سراسر ایران شناخته شده است . مفتخریم از این موضوع که اکنون کمتر کسی هست که در ایران عزیز آوازه و شهرت باربری و شرکت حمل ونقل نتسان را به عنوان یک باربری درون شهری و مخصوصا برون شهر نشنیده باشد.

از جمله نکاتی که در باربری بین شهری بسیار مهم می باشد بسته بندی اصولی و چیدمان اصولی وسایل در هنگام اسباب کشی و اثاث کشی می باشد. زیرا در صورتی که بارها به خوبی توسط کارگران متخصص بسته بندی و در ماشین چیده شود میتوان با خیال آسوده در انتهای مسیر کالا را سالم تحویل گرفت . طبیعی می باشد که هرگونه کوتاهی و قصور در بسته بندی و چیدمان وسایل می تواند در طی مسیر کار جابجایی را با مشکل و احتمال خسارت را افزایش دهد.

با توجه به حساسیت بسته بندی اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری, باربری مشهد به تایباد با افتخار اعلام می نماید که با کمال میل حاضر هست هرگونه اسباب اثاثیه منزل کالای اداری و تجاری شما همشهریان عزیز را قبل از جابجایی بسته بندی نماید تا شما عزیزان بدون دغدغه و نگرانی اسباب و اثاثیه خود را ارسال و جابجا نمایید. 

با توجه به توضیحات فوق قطعا باربری مشهد بهترین انتخاب برای حمل بار و اثاثیه از مشهد به تایباد می باشد. تمامی مجموعه باربری مشهد به تایباد منتظر تماس شما عزیزان می باشد و امیدواریم با توجه به تخفیف 70% حمل بار و اثاثیه توانسته باشیم کمکی هرچند کوچک در اسباب کشی و اثاث کشی شما عزیزان کرده باشیم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به تایباد،حمل بار از مشهد به تایباد ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

همشهریان عزیز به شما مژده می دهیم اگر تصمیم دارین از شهر مشهد به اقصی نقاط ایران و به طور خاص تربت جام هرنوع کالای منزل و اداری را ارسال و جابجا نمایید باربری مشهد به تربت جام با 7% تخفیف در تمام ایام سال و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما می باشد.

باربری مشهد به تربت جام دارای صدها اکیپ آماده سرویس دهی می باشد که به صورت غیر متمرکز در تمامی خیابان های شهر مشهد مستقر می باشد تا بعد از تماس شما عزیزان در کمتر از 10 دقیقه خود را به محل بارگیری برساند. این مجموعه عظیم ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری با به کار بردن سیاست های خاص و ویژه خود توانسته است هم اکنون ارزانترین قیمت کرایه نرخنانه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را به همشهریان ارائه نماید.

وجود کارگران با اخلاق و ماهر که دارای بیش از 10 سال سابقه همکاری با باربری مشهد میباشند باعث شده است که همواره از سوی مشتریان بابت حسن اخلاق کارگران و رانندگان و بارچین های این مجموعه تقدیر به عمل آید. تمامی همکاران ما در باربری مشهد به تربت جام به خوبی این مسیر را می شناسند و به شما اطمینان خاطر میدهیم که در کمترین زمان ممکن بعد از تحویل بار و اثاثیه منزل و اداری شما آن را در تربت جام و آدرس مقصد تحویل دهیم.

شهرستان تربت جام یکی از شهرهای کهن خراسان بزرگ در نزدیکی قاره سر سبز مؤمن آباد است که اکنون در استان خراسان رضوی واقع شده‌است. نام کنونی شهر از تربت شیخ احمد جام (مؤمن) برگرفته شده‌است. البته به گفته برخی از منابع، در زمان‌های گذشته از ارتفاعات اطراف، این شهر به شکل جام دیده می‌شده‌است. از این رو نام این شهر را تربت جام (سرزمین جام مانند) نامیدند.

امروزه شهرستان تربت جام با جمعیتی بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر بعد از شهرستان‌های نیشابور و سبزوار و تربت حیدریه بزرگترین شهر در استان خراسان رضوی است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۰۰٬۴۷۷ نفر (در ۳۷٬۹۷۰ خانوار) بوده‌است. فاصله بین مشهد تا تربت جام : 164 کیلومتر - زمان : 2 ساعت و 2 دقیقه می باشد.

مکانها و شهرهای اصلی مسیر : مشهد - آزاد راه مشهد باغچه - تپه سلام - تقاطع مسیر سنگ بست و روستای تقی آباد - فرهاد گرد – فریمان - تقاطع جاده قلندر آباد سفید سنگ(آبگرم) – کاریزنو - نصرآباد - روستای قلعه سرخ - روستای خرم آباد - تربت جام

همانطور که ملاحظه میکنید در طی مسیر مشهد به تربت جام جهت حمل و نقل و جایجایی اسباب و اثاثیه از مکان های مختلفی باید عبور نمود تا به شهر تاریخی تربت جام رسید. در هرصورت آگاهی رانندگان باربری در حمل بار بین شهری اهمیتی فراوان دارد. و عدم آگاهی کافی آنها ممکن است باعث خسارات جبران ناپذیری شود. اگر قصد نقل مکان از مشهد به تریت جام را دارید کار حمل اثاثیه و بار خود را به گروه باربری نتسان بسپارید.

باربری مشهد دارای بیش از 10 سال حضور فعال در جاده های شهری و بین شهری بابت حمل بار و اثاثیه دارد و اکنون دارای تجارب بسیار ارزنده ایی می باشد که می تواند برای شما عزیزان آسودگی خاطر را فراهم نماید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به تربت جام،حمل بار از مشهد به تربت جام ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

همشهریان عزیز اگر میخواهید از شهر مشهد به هر دلیلی نقل مکان نمایید و اسباب و اثاثیه خود را از مشهد به قوچان جابجا نمایید و یا اگر تولید کننده هستید و می خواهید محصولات و تولیدات خود را از مشهد به قوچان منتقل و ارسال نمایید گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان با افتخار آماده قبول این مسئولیت می باشد.

باربری مشهد به قوچان دارای صدها اکیپ از انواع ماشین های سبک و سنگین من جمله خاور مسقف نیسان پیکان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ می باشد که تقریبا در تمام خیابان های شهر مشهد مستقر می باشد و آماده هست در اسرع وقت و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته این وظیفه را به نحو احسنت انجام دهد.

قوچان در ۱۲۰ کیلومتری شمال غرب مشهد قرار دارد. شهر قوچان را در منابع مختلف تاریخی و همچنین بسیاری از مورخان حال حاضر، اولین پایتخت اشکانیان می‌دانند. قوچان به فاصله ۱۲۰ کیلومتری از مشهد مقدس و در مسیر جاده آسیایی و شمال شرقی کشور قرار دارد و محدوده آن از شمال به شهرستان درگز و کشور ترکمنستان و از جنوب به نیشابور و از شرق به چناران و از غرب به فاروج (خراسان شمالی)، منتهی می‌گردد و از معبر گمرک باجگیران به کشورهای آسیای میانه متصل می‌گردد و با عشق آباد مرکز ترکمنستان ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد و همچنین دارای ۲۸ کیلومتر مرز بین‌المللی با کشور ترکمنستان می‌باشد و ارتفاع آن از سطح دریا ۱۳۵۰ متر و با قرار گرفتن در بین ارتفاعات هزار مسجد و آلا داغ دارای آب و هوای معتدل و سرد می‌باشد که بام خراسان نامیده می‌شود.

بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت شهر قوچان ۱۰۱٬۶۰۴ نفر (در ۳۰٬۰۹۹ خانوار) بوده‌است. مجموعه عظیم باربری نتسان توانسته است با ثرمایه گذاری بر روی مسیرهای برگشت گام مهمی را در کاهش سرویس دهی های رفت خود مخصوصا در مسیرهای بین شهری و به طور خاص مسیر مشهد به قوچان ارائه نماید. این باربری دارای صدها اکیپ می باشد که به صورت شبانه روزی در امر سرویس دهی در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

یکی از بزرگترین افتخارات این مجموعه کسب حداکثر رضایت مندی در میان مشتریان خود می باشد که این موضوع را میتوان به خوبی در گزارشات و تماس های مردمی مشاهده نمود. موفقیت اتفاقی نیست قطعا با برنامه ریزی و رعایت شرایط مشتری و با احترام به حقوق مشتری که از جمله رعایت شرایط مالی و اوضاع اجتماعی می باشد حاصل می شود.

باربری مشهد قوچان توانسته است به خوبی با مدیریت مسیر برگشت یعنی از قوچان به مشهد تا حد زیادی هزینه تعرفه کرایه و نرخنامه مسیر رفت را نیز کاهش دهد. از آنجا که با چنین تاکتیکی تا به امروز به خوبی توانسته است قیمت ها را کاهش دهد در نتیجه تلاش مستمری را برای کاهش بیشتر انجام میدهد البته با کمک و همراهی هموطنان عزیز.

خوشبختانه مسیر مشهد به شهر قوچان و سایر شهرهای این استان یکی از مسیرهای پرتردد می باشد که باربری نتسان سرویس های متعددی را در هفته به این مسیر ارسال می نماید که این خود موفقیت دیگری برای این مجموعه می باشد. در کنار کاهش شدید قیمت سرویس های باربری نتسان اعم از درون شهر و بین شهری و برون شهری این باربری توانسته است با مکانیزم ارتباط با مشتریان و جلب نظرات آنها هر روز بر افزایش کیفیت سرویس های خود بیافزاید. که این نیز یکی دیگر از توفیقات بزرگ این مجموعه می باشد که همواره بعد از انجام سرویس دهی توانسته است ارتباط خود را با مشتریان حفظ نماید.

سالها خدمت رسانی به هموطنان عزیز بدون هیچ گونه گلایه مندی و نارضایتی کارنامه افتخارات ما می باشد و دلیل اصلی آن نظارت مستقیم مدیران این مجموعه بر تمامی سرویس های می باشد. تعامل با مشتریان پر کردن و امضاء فرم میزان رضایتمندی باعث شده است که به خوبی در جریان کیفیت و کمیت سرویس ها قرار بگیریم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به قوچان،حمل بار از مشهد به قوچان ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

اگر تصمیم دارید از مشهد به شهر کاشمر اسباب کشی و اثاث کشی نمایید و یا می خواهید کالای اداری و تجاری و یا تولیدات کارخانه خود را به شهر کاشمر ارسال و منتقل نمایید ما به شما مژده می دهیم که موسسه حمل و نقل باربری مشهد بنا به دلایلی که در زیر اشاره خواهد شده بهترین باربری می باشد که این وظیفه را با کمال میل قبول می نماید

1- باربری مشهد به ادعای خود مشتریان ما ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار شهری و بین شهری و به طور خاص مسیر مشهد به کاشمر را در بین تمام شرکت های باربری ارائه می نماید.

2- باربری مشهد با نام تجاری نتسان به جهت داشتن ناوگان مدرن از انواع خودروهای سبک و سنگین مدل بالا, در کلاس مجهزترین باربری های کشور محسوب می شود از جمله این خودروها می توان به خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

3- وجود کارگران و نیروهای جوان متعهد با اخلاق و از همه مهمتر با سابقه طولانی در زمین حمل و جابجایی انواع اسباب و اثاثیه سبک و  سنگین باعث شده است که یکی از مطمئن ترین و مورد اعتماد ترین اکیپ ها را در اختیار داشته باشد.

4- صدور بارنامه معتبر و همچنین بیمه نامه معتبر برای تمامی مسیرهای شهری و بین شهری از جمله حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر باعث ایجاد آسودگی خاطر برای مشتریان بوده است.

5- در کنار موارد فوق میتوان به خدماتی همچون بسته بندی اثاثیه – باز و بسته نمودن پرده لوستر و ... – حمل بارهای سنگین مانند پیانو گاوصندوق میزهای نهار خوری بزرگ یخچال ساید نیز اشاره نمود.

کاشمر با نام تاریخی کشمر مرکز شهرستان کاشمر، در شرق ایران و جنوب غربی استان خراسان رضوی و در حدود ۲۴۰ کیلومتری شهر مشهد قرار دارد. این شهر یکی از شهر‌های باستانی ایران می‌باشد. از محصولات مهم این شهر می‌توان به زعفران، انواع مختلف انگور، انار، کشمش، و فرش دستباف اشاره کرد.

در حال حاضر کاشمر دارای پنج مرکز آموزش عالی شامل دانشگاه پیام نور کاشمر، دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر، دانشگاه جهاد دانشگاهی کاشمر، مرکز آموزش عالی کاشمر و دانشکده پرستاری می‌باشد. قالی‌بافی، زیلوبافی، گیوه بافی، تهیه پارچه‌های دست‌باف و بافتن چادرشب ابریشمی مهم‌ترین صنایع دستی این شهرستان را تشکیل می‌دهند. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۰۲٬۲۸۲ نفر (در ۳۱٬۷۷۵ خانوار) بوده ‌است.

جهت نقل مکان و حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر توسط باربری مشهد باید مسافت 234 کیلومتر را طی نماییم که این مسافت فاصله زمانی براساس سرعت میانگین 100 کیلومتر بر ساعت حدودا 2 ساعت و 23 دقیقه می باشد.

حال با توضیحات فوق انصافا متقاعد خواهید شد که باربری مشهد بهترین گزینه برای حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر می باشد در مورد باربری مشهد که عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل می باشد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت جهت ارائه سرویس های منظم و بدون حاشیه و از طرفی ارزان برنامه ریزی گسترده نمود که خوشبختانه اکنون به تمام اهداف و برنامه های خود رسیده است.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به کاشمر،حمل بار از مشهد به کاشمر ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل شهری و بین شهری اکنون یکی از بزرگترین و مجهزترین باربری های مشهد می باشد که وظیفه حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی همشهریان عزیز را در مشهد به عهده دارد یکی از مسیرهایی که همواره از مشهد سرویس داده میشود شهر سبزوار می باشد.

باربری مشهد بنا به رسالت و اهداف از قبل تعیین شده برای رفاه حال هموطنان عزیز جهت سرویس های شهری خود تخفیفات بسیار خوبی را در نظر گرفته است یکی از این مسیرهایی که تخفیف خوبی بر روی هر سرویس آن لحاظ شده است مسیر مشهد به سبزوار می باشد بنابراین اگر میخواهید از مشهد اثاثیه منزل و یا کالای اداری خود را به سبزوار ارسال نمایید قطعا باربری مشهد با نام تجاری توانا بهترین انتخاب هم از نظر قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و هم از نظر تنوع ماشین های مدل بالا بهترین گزینه می باشد.

ناوگان باربری مشهد به سبزوار دارای انواع ماشین ها و خودروهای سبک و سنگین نیسان پیکان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ می باشد که این تنوع ماشین باعث شده است که هرنوع نیاز مشتریان برای هر مقدار و هر حجم کالا و اثاثیه متناسب باشد که این به خودی خود بر قیمت تمام شده تاثیر داشته و به عبارت دیگر باعث کاهش قیمت کرایه نرخنامه تعرفه خواهد شد.

حال که تصمیم گرفتید از شهر مشهد به شهر سبزوار نقل مکان کنید عاقلانه اینست که اطلاعات خود را افزایش دهید. برای حمل بار و اثاثیه از مشهد به سبزوار شما دو مسیر دارید که میتوانید به دلخواه هرکدام را انتخاب نمایید اما تجربه رانندگان باربری مشهد مسیر شماره یک را پیشنهاد می نمایند هر دومسیر در تصویر بالا قببال نمایش می باشد.

مسیر شماره 1 از مشهد به سبزوار : 242 کیلومتر     2 ساعت و 42 دقیقه
مسیر شماره 2 از مشهد به سبزوار : 256 کیلومتر     3 ساعت و 23 دقیقه


فاصله شهر سبزوار از طریق جاده ۴۴ با مشهد در شرق ۲۳۰ کیلومتر و با تهران در غرب ۶۶۰ کیلومتر است. شهرستان سبزوار واقع در غرب استان خراسان رضوی براساس آخرین تقسیمات کشوری دارای سه بخش به نام‌های مرکزی و روداب و بخش ششتمد است. سبزوار در شمال شرق کشور قرار دارد و به آن بیهق نیز می‌گویند. پس از حمله مغول به سلطنت خوارزمشاه به دلیل دلاوری مدافعان فدایی موسوم به سربداران، اهالی‌اش برای مدتی به نام سربداران نیز شناخته می‌شدند.

سبزوار از مهم‌ترین مراکز جمعیتی، دانشگاهی، فرهنگی، اسلامی و تاریخی شمال شرق ایران به‌شمار می‌آید و به عنوان یکی از نمادهای تاریخ و علم ایران مطرح شده‌است. مراکز علمی و دانشگاهی و همچنین حوزه‌های علمیه این شهر از قدمتی دیرینه برخوردارند. این شهر خاستگاه اندیشمندان بزرگی در ادوار مختلف تاریخی بوده‌است و شاعران و نویسندگان بزرگی نیز به دنیای علم و ادب معرفی کرده‌است که ابن یمین فریومدی و محمود دولت‌آبادی از جمله آن‌ها هستند.

تاریخ‌نگار بزرگ ایران ابوالفضل بیهقی نیز منسوب به این شهر است. دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه‌های مهم این شهر می‌باشند. هم‌اکنون ۱۴ دانشگاه و مؤسسهٔ آموزش عالی بزرگ در این شهر مشغول به کار می‌باشند. باربری مشهد به صورت روزانه و مستمر با 70% تخفیف هرگونه بار و اثاثیه شما هموطنان عزیز را از مشهد به این شهر جابجا خواهد نمود.

گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان با شعار حمل ارزان و مطمئن حق هر هموطنی می باشد پا به عرصه باربری های کشور گذاشت و تاکنون توانسته است به اهداف تعیین شده و ترسیم شده خود یعنی ارزانترین قیمت حمل بار برسد اما همچنان تلاش بسیار گسترده ایی را برای کاهش بیشتر قیمت – تعرفه و کرایه حمل بار و اثاثیه می نماید در کنار تلاش برای کاهش قیمت سعی نموده است تا هر روز برکیفیت سرویس های خود بیافزاید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , ارزانترین باربری مشهد , نیسان از مشهد به سبزوار , حمل بار از مشهد به سبزوار ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

گروه باربری مشهد مستقر در شهر مشهد با انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – خاور یخچال دار – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد.

باربری مشهد نیشابور یکی از زیر مجموعه های باربری نتسان می باشد که منحصرا در مسیر مشهد به سرویس دهی می نماید و اتفاقا یکی از مسیر های پرسرویس ما می باشد و به همین جهت به خوبی توانسته ایم هزینه کرایه را به شدت کاهش دهیم و امیدواریم با حمایت شما همشهریان عزیز این رویه را همچنان ادامه دهیم.

باربری مشهد نیشابور چند ویژه گی اساسی و مهم دارد 1- داشتن اکیپ های زیاد اماده 2- قیمت بسیار ارزان و پایین تر از تمامی باربری های سطح کشور 3- تنوع بسیار زیاد انواع ماشین سبک  و سنگین از جمله نیسان وانت بار کامیون خاور ده چرخ تریلی و ... 4- بارچین های بسیار حرفه ایی که قادر هستن حداکثر بار را در فضای ماشین چیدمان نمایند 5- کارگران متخصص و ماهر که دوره دیده می باشد و بسیاری ویژه گی های دیگر که همه دست به دست داده اند تا باربری نتسان نام مطمئن در میان مردم ایران شناخته شده شود.

توصیه اکید داریم به همه هموطنان عزیز که حتما جهت راستی آزمایی نرخ کرایه سرویس های باربری مشهد یکی از شماره های ما را در گوشی همراه خود ذخیره نمایید و با مدیران مجموعه مستقیما تماس حاصل فرمایید و مسیر خود نوع بار و ماشین مورد نظر را درخواست نمایید تا قیمت را به شما اعلام نمایند آن موقع متوجه تفاوت قیمت ما با سایر باربری های سطح کشور خواهید شد.

این باعث افتخار ما می باشد که مشتریان بارها و بارها به ما اعلام نمود اند که به صدها باربری تماس گرفته اند اما قیمت اعلام شده توسط ما پایینتر از همه باربری های دیگر بوده است. بنابراین بدون هیچگونه دغدغه ای در صورت نیاز به ماشین جهت حمل هرنوع بار بین شهری و درون شهری نتسان را انتخاب نمایید تا از تخفیفات آن نیز بهره مند شوید.

برای مسافرت از مشهد به نیشابور شما میتوانید از 1 مسیر استفاده نمایید.

مسافت : 130 کیلومتر و فاصله زمانی براساس سرعت میانگین 100 کیلومتر بر ساعت : 1 ساعت می باشد.

نیشابور یکی از شهرهای زیبای استان خراسان رضوی است که مکان‌های دیدنی تاریخی و طبیعی آن فراوان هستند. اگر دوست دارید سفری به نیشابور داشته باشید، راهنمای سفر به نیشابور کمک می‌کند از هتل‌ها، هزینه‌ها و جاذبه‌های گردشگری نیشابور باخبر شوید. نیشابور تابستان خشک و گرم و زمستان سرد و کوتاهی دارد. سردترین ماه سال در نیشابور دی و گرم‌ترین آن تیر ماه است.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که باربری مشهد با نام تجاری نتسان را به عنوان یکی از ارزانترین باربری های سطح کشور به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید تا آنها نیز در صورت نیاز به حمل هرگونه بار اثاثیه خرده بار منزل اداری از سرویس های ما استفاده نمایند.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 

باربری نیسان مشهدگروه حمل و نقل شهری و جاده ایی نتسان  با 15 سال سابقه درخشان در حوزه حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری با انواع خاور مسقف – نیسان – کامیونت - کامیون – تریلی و ده چرخ فعالیت دارد. ما با یاری خدا و کمک مشتریان متعهد خود توانسته ایم تا 70% هزینه سرویس های شهری و درون شهری خود را کاهش دهیم. موضوعات و کلیدواژه های باربری نیسان مشهد- باربری نیسان مشهد- باربری مشهد- نیسان تلفنی مشهد- کرایه نیسان وانت مشهد-  نیسان داران مشهد- نیسان از بار مشهد به تهران- وانت تلفنی مشهد احتمالا جستجو شده توسط شما می باشد که وارد این صفحه شده اید .

این باعث افتخار ماست که همواره مشتریان ما بابت خدمات دریافتی مانند باربری اسباب کشی, اعلام رضایت نموده اند . 70% تخفیف هر نوع خدمات حمل بارهای سنگین - بسته بندی اصولی و حرفه ایی کالا و اثاثیه -  بارنامه معتبر و بیمه نامه معتبر و ..., هدیه مجموعه عظیم باربری نتسان به شما عزیزان می باشد. 
باربری نیسان مشهد و سایر خدمات حمل کالای منزل اداری و تجاری از مشهد به سراسر کشور همراه با ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه تخصص اصلی گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد باربری نیسان مشهد- باربری مشهد- نیسان تلفنی مشهد- کرایه نیسان وانت مشهد-  نیسان داران مشهد- بار نیسان از مشهد به تهران- وانت تلفنی مشهد سلسه مقالات مختلف این سایت را جستجو نمایید . 


باربری نیسان مشهد و بیش ده ها خدمت دیگر توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان و به پشتبانی بیش از 15 سال حضور در جاده های کشور جهت اسباب کشی و اثاث کشی صورت میگیرد 70% تخفیف ویژه بابت خدماتی همچون باربری نیسان مشهد- باربری مشهد- نیسان تلفنی مشهد- کرایه نیسان وانت مشهد-  نیسان داران مشهد- بار نیسان از مشهد به تهران- وانت تلفنی مشهدهدیه ما به شماست. 
باربری نیسان مشهد- باربری نیسان به مشهد در گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان ارائه دهنده خدمات باربری مشهد به مناطق مختلف برای حمل انواع بار عمومی و شخصی آماده خدمات رسانی می باشد و تمامی مناطق مشهد تحت پوشش خدمات رسانی می باشد. برای ارسال انواع بار به مشهد و شهرهای اطراف و همچنین استان خراسان رضوی کافیست با شماره تلفن های درج شده تماس گرفته وبرای مشاوره و قیمت حمل بار اطلاعات حاصل نمایید. همچنین تمامی خدمات ارائه شده توسط گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان به همراه بارنامه در سریعترین زمان می باشد.
حمل اثاث با نیسان :
برای حمل اثاث منزل با نیسان کافی است با باربری ما تماس بگیرید و با مشاوره با کارشناسان ما از خدمات بهره مند شوید.
باربری نیسان مشهد-حمل اثاث منزل به مشهد که شامل یخچال، گاز، ماشین لباسشوویی، کمد، مبلمان، سرویس خواب، خورد ریز و … می باشد که تمامی با نیسان قابل حمل می باشد. بسته بندی اثاث منزل به عهده شما و چینش و حمل آن بصورت اصولی و دقیق به عهده ما می باشد. همچنین حمل بار شما دارای بارنامه و بیمه نامه معتبر می باشد .
حمل بار به کلیه نقاط شهر و شهرستان با کارگر مجرب وماهر انجام می گیرد.همچنین شما میتوانید جابجایی یخچال ساید تردمیل کالای اداری و تجاری اثاثیه سنگین و حساس را به ما بسپارید. حمل لوله و آهن الات و انواع بار با طول بلند نیز با قیمت نازل پذیرفته میشود. 
گروه باربری نتسان در صدد است تا بهترین خدمات را با نازلترین قیمت در خدمت شما عزیزان قرار دهد. باربری نیسان مشهد-کافی ست با ما تماس گرفته و ا خدمات ما بهره مند شوید تا خودتان مارا به دوستانتان نیز پیشنهاد کنید. هدف اصلی ما خدمت به شما عزیزان و جلب رضایت شما می باشد. 

باربری نیسان مشهد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری نیسان مشهد- باربری نیسان مشهد- باربری مشهد- نیسان تلفنی مشهد- کرایه نیسان وانت مشهد-  نیسان داران مشهد- بار نیسان از مشهد به تهران- وانت تلفنی مشهد را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 



:: برچسب‌ها: باربری از مشهد به تهران , کرایه از مشهد به تهران , خدمات بار ازمشهد به تهران , استعلام بار از مشهد به تهران , هزینه نیسان از مشهد به تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات ارسال بار از مشهد به تهران-باربری مشهد به شهرستان-بار نیسان از مشهد به تهران-باربری مشهد-باربری مشهد به شیراز-حمل بار به مشهد-کرایه خاور از مشهد به تهران-باربری مشهد به ساری خواهیم پرداخت.

حمل بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

 

برای این که اثاثیه و لوازم منزل یا اداری جا به جا شود ، باربری های معتبر از سرمایه های مالی و مادی خود بهره می برند و خودروهای متنوع در اندازه ، مدل و انواع مختلف را در مرکز حمل بار خود به خدمت می گیرند. ماشین های بزرگ و خیلی بزرگ و متوسط و کوچک در اتوبارهای معروف وجود دارد. در انتخاب ماشین مناسب آیتم های مختلفی دخالت دارند..

عوامل موثر در انتخاب خودرو مناسب:

انتخاب خودرو مناسب یکی از مهمترین عواملی است که در اسباب کشی باید به آن توجه کرد. انتخاب خودرو مناسب به کارشناس خبره نیاز دارد و مشاوران موجود در باربری ها به مشتری یان خود در این رابطه مشاوره تخصصی ارائه می دهند.

در انتخاب خودرو مناسب عوامل زیر دخیل هستند.

وزن بار، حجم آن ، نوع بار ، مسیر حمل و نقل و شرایط آب و هوایی

وزن بار در انتخاب خودرو مناسب برای جا به جایی اثاثیه و ملزومات یکی از مهمترین عواملی است که نوع خودرو حمل بار را بر اساس آن تعیین می کنند.

هر بار با ابعاد خاص و وزن ویژه نیازمند خودرو مخصوص به خود میباشد و برای همین است که میگویند که در باربری ها متناسب با نوع ، جنس و اندازه بار ، خودرو انتخاب می شود.

نقش مسیر حمل بار در انتخاب خودرو مناسب حمل و نقل بار چیست؟

یکی دیگر از آیتمهایی که در تعیین خودرو مناسب دخالت دارد ، مسیر حمل بار است. برخی از خودروها در هر مسیری قادر به حرکت نیستند. برخی مسیرها هم برای عبور و مرور برخی خودروها ممنوع است. انتخاب مسیر درست در حمل ایمن و مطمئن بار نقش ارزشمندی دارد. همچنین لغزنده بودن ، پر تردد بودن و درون شهر بودن و خارج شهر بودن مسیر و کوتاه و طولانی بودن مسیر نیز در انتخاب خودرو مناسب تاثیر گذار است.

وضعیت آب و هوایی:

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب ماشین مناسب تاثیر گذار است و چگونگی وضعیت آب و هوایی است. در روزهای بارانی ، برفی و روزهایی که هوا غبار آلود و یا مه آلود است ، هر خودرویی نمی تواند در برخی مسیرها تردد کند. در اتوبارهای معتبر به صورت کارشناسی این موضوع بررسی می شود و خودرو مناسب انتخاب می شود.

نقش نوع  و جنس بار در انتخاب خودرو مناسب:

اندازه وزن قابل حمل را اتاق حمل بار تعیین می کند. بارهای با وزن کم هستند که به علت حجم زیاد نمی توان با هر خودروی آن را جا به جا کرد.  جنس بار نیز در انتخاب خودرو مناسب دخالت دارد. برخی بارها حساس هستند و نیاز دارند برای حمل از خودرو مسقف استفاده کنید. برخی بارهای خیلی سنگین با وزن زیاد و حجم کم هستند که با خاور و ماشین های سبک تر جا به جا نمی شوند و برای حمل و نقل آنها به ترانزیت ها و کامیون های بسیار بزرگ نیاز است. مانند سنگ معدن و غیره.

انواع مختلف خاورها:

خاورها در دو نوع مسقف و بدون سقف در مراکز حمل بار موجود هستند. خاورهای مسقف مشبک و خاورهایی با پوشش چادری یا ضد آب در مراکز حمل بار موجود است. خاور ها را موکت کاری نیز می کنند.خاورهای مسقف در مراکز حمل بار

بارهای حساس ، فاسد شدنی و شکستنی لازم است که با خاورهای مسقف جا به جا شوند.  امروزه در باربری های معتبر و قابل اعتماد انواع مختلف خاورهای مسقف با پوشش مشبک و غیر مشبک موجود است. بارهای زنده همچون مرغ را با خاورهای مسقف جا به جا میکنند. لوازم منزل ، اثاثیه شرکت ها و بارهای دیگر را با استفاده از خاورهای مسقف ضد آب جا به جا می کنند. کامیونهای مسقف موکت کاری شده نیز در باربری ها موجود است.

اندازه خاور مسقف:

حداکثر وزن قابل حمل توسط خاور ۳ تا ۵ تن و بستگی به نوع و حجم بار نیز دارد. خاورهای مسقف ۴متر طول و ۲ متر عرض دارند.

 خودروهای  بدون سقف:

در اتوبارها خودروهای بدون سقف برای حمل لوازم و اثاثیه بزرگ و سنگین و جاگیر وجود دارد. علاوه بر اثاثیه و لوازم بارهای گوناگون دیگر نیز با کامیون های بدون سقف جا به جا می شود.

حمل بار با خاور های مسقف و موکت کاری شده:

امروزه خاورهای مسقف و موکت کاری شده در اتوبارهای تهران برای جا به جایی اثاثیه و لوازم مشتری استفاده می شود. کف خاور را به دو دلیل موکت می کنند  اولاً موکت موجب می شود تا کف خاور نرم باشد و اثاثیه و ملزومات در حین بارچین شدن آسیب نبیند و همچنین موکت موجب افزایش نیروی اصطکاک در کف خودرو می شود و از فرو ریختن و لغزیدن ملزومات و بسته ها پیشگیری می کند. موکت نیروی ضربه و تکان های احتمالی را کاهش می دهد.

در باربری ها بار را قبل از حمل و نقل تحت حمایت بیمه قرار می دهند. بیمه بار به تضمین امنیت بار کمک شایانی می کند.

حمل بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات ارسال بار از مشهد به تهران-باربری مشهد به شهرستان-بار نیسان از مشهد به تهران-باربری مشهد-باربری مشهد به شیراز-حمل بار به مشهد-کرایه خاور از مشهد به تهران-باربری مشهد به ساری را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 



:: برچسب‌ها: باربری از مشهد به تهران ، کرایه از مشهد به تهران ، حمل بار از مشهد به تهران ، استعلام بار از مشهد به تهران ، خدمات بار از مشهد به تهران، هزینه نیسان از مشهد به تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

شهر مشهد مقدس یکی از شهرهای بزرگ و مهم کشور چه از نظر تولید و چه از لحاظ جمعیت و شهری مذهبی و زیارتی به جهت وجود مرقد امام هشتم  امام رضا (ع) پذیرای زائران بسیاری میباشد به همین جهت یکی از شهرهای مهم کشور به جهت حمل و نقل و ترابری میباشد که بتواند تمامی نیازهای دومین شهر بزرگ و مهم کشور را  برآورده سازد .

همچنین مشهد مقدس  از نظر تولید  و واحدهای تولیدی و شهرکهای صنعتی دارای چندین شهرک صنعتی از جمله توس ، کلات ، فردوسی ، بینالود و.... و یکی از شهرهای تولیدی کشور میباشد .

شهر مشهد با قدمتی بسیار زیاد هم یکی از قدیمی ترین مناطق و شهرهای ایران و هم بدلیل موقعیت جغرافیایی خاص که در شمال شرقی کشور و همچنین از جهت تقسیمات استانی که در مرکز استان خراسان رضوی واقع شده است با جمعیتی در حدود 5 میلیون نفر یکی از شهرهای مهم و تولیدی و زیارتی  کشور میباشد .

نتسان بار بهترین و جامع ترین باربری اینترنتی در شهرستان مشهد مقدس مجهز به انواع وانت بار از جمله وانت پیکان بار ، آریسان ، نیسان وانت ، نیسان مسقف ، نیسان یخچالدار، کامیونت روباز و مسقف 5.3 تن ، 6 تن ، 8 تن و خاور و انواع کامیون به جهت ارسال انواع بارهای شما در کوتاهترین زمان و ارزانترین قیمت در خدمت شماست.

گروه باربری نتسان با استفاده از ناوگان قدرتمند و به روزدر مشهد مستقر شدیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم تا با خاطری آسوده بار خود را از مشهد به تهران و یا شهرستانها بابیمه و بارنامه معتبر ارسال نمایید . ارسال بار از مشهد به تهران با قیمتی مناسب و در اسرع وقت تخصص ماست .

پرسنل باربری نتسان ادب و احترام به مشتری را در درجه اول فعالیت خود قرارداده اند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن رضایت شما را به دست آورند تا ما بتوانیم

امین شما و نماینده شما در هر کجای کشور باشیم   .

هدف ما در باربری نتسان همکاری مستمر و پیگیر با شما مشتری عزیز میباشد تا شما ما را به دیگران نیز معرفی کنید . باربری نتسان بار حمل انواع کالای شما را از مبدا تهران و مشهد به تمام نقاط ایران با قیمتی فوق العاده با بیمه و بارنامه معتبر توسط رانندگان مجرب با استفاده از ناوگان به روز و آماده به کار در خدمت رسانی به شما میباشد  

حمل بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به تهران گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شمااعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

 



:: برچسب‌ها: باربری از مشهد به تهران ، حمل بار از مشهد به تهران ، کرایه از مشهد به تهران ، استعلام بار از مشهد به تهران ،خدمات بار از مشهد به تهران ، هزینه نیسان ازمشهد به تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعاتارسال  بار از مشهد به تهران-باربری مشهد به شهرستان-باربری مشهد-باربری مشهد به کرمان-باربری مشهد به شیراز-باربری مشهد به ساری-بار نیسان از مشهد به تهران-باربری مشهد به بیرجند خواهیم پرداخت.

حمل بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

 

اجاره کامیون به اندازه و مناسب برای جابجایی اسباب منزل و یا محل کار یک تجربه بسیار ضروری در هر اسباب کشی است، اما این همیشه به آن اندازه که شما فکر می کنید آسان نیست و عدم انتخاب درست کامیون حمل اثاثیه منزل می تواند منجر به یک فاجعه در حمل و نقل اسباب و اثاثیه شود. به عنوان مثال، اگر یک کامیون را با فضای ذخیره سازی کمتر نسبت به میزان وسایل و نوع اموال تان انتخاب کنید، باید کامیون را تخلیه کنید.

و کامیون حمل بار بزرگتری را اجاره کنید.

یا تصمیم بگیرید که چند راهکار دشوار را انتخاب کرده و انجام دهید،

مانند حذف برخی از موارد که لزوم کمتری جهت ارسال بار به خانه جدید دارند.

 برعکس این مورد نیز ممکن است اتفاق بیفتد، اینکه یک کامیون حمل اثاثیه را با فضای بیش از حد بزرگ تر نسبت به میزان وسایل تان انتخاب کنید و وسایل تان را درون این ماشین قرار دهید و زمانی که به مقصد رسیدید متوجه شوید که همه چیز آسیب دیده یا شکسته شده است.

راهنمای اندازه گیری کامیون حمل اثاثیه برای اجاره:

یک قاعده کلی برای اندازه گیری یک کامیون حمل اثاثیه منزل این است که برای هر اتاق حدود 3 فوت مکعب فضای اختصاص داده شود. با استفاده از این برآورد، اجاره کامیون 24 کیلوگرمی باید بتواند فضای کافی برای ذخیره سازی و بارگیری هشت اتاق دارای وسایل کامل و مورد نیاز را تامین کند. البته این تقریبی است؛ بنابراین یک بار دیگر، قبل از تکیه بر صرفه جویی در این برآورد، باید بخش عمده ای از اقلام خود را تعیین کنید.

در پایان روز، احتیاط را رد کنید.

و یک کامیون حمل اثاثیه و بار را که کمی بیشتر از برآورد شماست اجاره کنید.

و تا اسباب کشی وسایل شما کمتر تنش داشته باشد و کارآمدتر انجام شود.

انواع کامیون حمل اثاثیه منزل:

برای جابجایی اثاثیه منزل در حال کلی می توان از سه دسته ماشین زیر استفاده نمود :

1-  ماشین های سبک جهت حمل بار و اثاثیه منزل و بارهای سبک همچون وانت – وانت پراید – وانت نیسان

2-  ماشین های نیمه سنگین جهت حمل اثاثیه نیمه سنگین و سبک شامل کامیون – خاور – هیوندا – ایسوزو – کامیونت

3- ماشین های سنگین جهت حمل اثاثیه و وسایل منزل یا محل کار اعم از وسایل بزرگ شامل تریلی- ترانزیت – ده تن – کفی – ترانزیت یخچالی – 20 تُن – چادری سه محور - کفی – کُمپرسی – تریلی تانکر فاو .

البته ماشین های سنگین برای تردد در شهر نیاز به مجوز دارند

و این ماشین ها عموما برای حمل بار بین شهری درون جاده ها استفاده می شوند.

اما استفاده ازماشین های سبک محدودیتی در شهر ندارند

و در صورتی که وسایل شما در حد یک ماشین اسباب کشی کوچک است

نیازی به اجاره کامیون حمل اثاثیه نیست

و می توانید با صرف هزینه ای اندک وسایل تان را با ماشین های کوچک حمل بار جابجا نمایید.

برای انتخاب کامیون حمل اثاثیه منزل ابتدا موارد زیر را بررسی کنید.

نوع بار و اثاثیه شامل بارهای سنگین یا سبک و یا نیمه سنگین

مسافت میان مبدا و مقصد

جابجایی درون شهری و بین شهری

زمان تحویل بار

نوع مسیر و جاده انتخاب شده میان مبدا و مقصد

و سایر موارد

به طور معمول اگر قصد ارسال بار به شهرستان های دیگر را دارید و مسافت اسباب کشی طولانی است بهتر است از انواع سرپوشیده ماشین ها استفاده کنید.

این کار امنیت بار شما را به میزان زیادی افزایش می دهد.

و راننده نیز با اطمینان خاطر بیشتری می تواند روی رانندگی خود تمرکز کند.

بهترین انتخاب کامیون حمل اثاثیه

بهترین انتخاب در اجاره کامیون حمل اثاثیه منزل در اندازه مناسب یکی از جنبه های حیاتی برای داشتن اسباب کشی ایمن و دلپذیر است. اگر یک کامیون حمل بار را که خیلی کوچک است را اجاره کنید، ممکن است باعث بروز یک کابوس حرکتی برای شما شود. شما هم مجبورید کامیون را به طور کامل بازپرداخت کنید تا آن را برای اندازه بعدی تغییر دهید یا ترتیب های جابجایی دیگری را برای مواردی که مناسب نیست را تنظیم کنید. این به خصوص زمانی که شما در حال اثاث کشی به شهرستان در سراسر کشور هستید، ناخوشایند و گران قیمت است.

شما همیشه می توانید تریلر و یا کامیون برای حمل اثاثیه را اجاره نمایید

تا از این گونه موارد ناخوشایند و دیگر مسائل جلوگیری کنید.

برای تعیین اینکه کامیون حمل اثاثیه برای حمل وسایل شما مناسب است،

ابتدا با پرسیدن مهمترین سوال شروع کنید:

چه مقدار وسیله دارید

تعداد اتاق ها چند تاست

ساده ترین کار تعیین تعداد اتاق ها برای تعیین میزان بار است.

حمل بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات**** - ارسال  بار از مشهد به تهران-باربری مشهد به شهرستان-باربری مشهد-باربری مشهد به کرمان-باربری مشهد به شیراز-باربری مشهد به ساری-بار نیسان از مشهد به تهران-باربری مشهد به بیرجند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری از مشهد به تهران , حمل بار از مشهد به تهران , کرایه از مشهد به تهران , هزینه نیسان از مشهد به تهران , استعلام بار از مشهد به تهران , خدمات بار از مشهد به تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات نرخ کرایه وانت بار مشهد-وانت تلفنی مشهد -وانت بار مشهد -وانت تلفنی مشهد -وانت بار ارزان مشهد خواهیم پرداخت.

حمل بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

 

اسباب کشی یعنی انتقال دادن وسیله ها از مکانی به جای دیگر و در این روش ابزارها داخل باکس قرار می گیرند. در زمان چینش و هنگام جابه جائی مجدد وسیله های نو نقص ها هویدا میشوند و دردسرها آغاز می گردد. نشانه هائی مانند خستگی و سردرگمی و عدم آشنایی با محیط جدید را به هیچ عنوان نادیده نگیرید. این بی توجه باعث بروز حوادثی می شود پس سعی کنید از تجربه های دیگران استفاده کنیدحمل بار و اسباب کشی منزل یکی از اقداماتی است که حتما بایستی روی آن خیلی کار بشود. همچنین اگر دوست دارید در زمانی کوتاه، نقل مکان خود را کامل کنید. حمل بار و تغییر مکان اثاثیه منزل یکی از اقداماتی است که حتما بایستی روی آن خیلی کار بشود.درانجام آن دقت زیادی داشته باشید. در نظم بار حمل ونقل عمل سختی نیست به دلیل این که مهارت حامل بار و چگونگی انجام آن با پلن می باشد.

دانستن رعایت نکاتی در اسباب کشی وسایل باعث می شود وسائل را ازخرابی و لطمه دیدگی در امان نگه داشت.

ابزار اثاث کشی:

نظم بار در این نوشته برای شما نکاتی مهم و ضروری گرد آوری کرده تا در موقع حمل اثاث برایتان مشکلی پیش نیاید وبه راحتی این کار را به پایان برسانید ادوات و ابزارهای مورد نیاز برای حمل اثاثیه این بار بایستی چیزهای مورد احتیاج شما را برای جعبه بندی اماده کنید.

ابزاری مانند طناب، کارتن های کلفت مقوایی در اندازه های مختلف، پک لاکی، پارچه نرم، منگنه، برچسب، بند، چسب شیشه ای ضخیم و پهن،نایلون های حبابی ویژه بسته بندی وسائل خورد شدنی، خبرنامه های از تاریخ گذشته، ماژیک درشت برای درج روی پکها. یکی از مهم ترین قسمت های شیرین در اسباب کشی، جمع آوری وسایل می باشد. گردآوری ملزومات باید به صورت متداول انجام می پذیرد.

با نایلونهای حبابی و چسب محکم کنید. اگرزمانبندی مناسب و آگاهی کامل ندارید، می شود از دفترهای حمل بارمخصوصا نظم بار کمک بگیرید. شرکت نظم بار بهترین شرکت اسباب کشی خانه شناخته شده است که با بودن افراد مجرب و حرفه ای، گردآوری وسایلتان را انجام می دهد . شما می توانید با اطمینان خاطر، ملزومات خود را به نظم بار واگذار کنید. پیش از برقراری با شرکت حمل اثاثیه بیاندیشید آیا زمان دارید یا نه؟

اگر زمان و فرصت کافی برای آغاز کار را دارید در سریع ترین تایم با کمپانی نظم بار ارتباط حاصل کنید تا در کم ترین زمان کارگرحمل اثاثیه خود را برای خدمت رسانی به شما در جمع آوری، بسته بندی وسایل و حمل اثاثیه اعزام نمایند. کارگران نظم بار با سابقه شرکت به صورت تمام وقت و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی مشتریان می باشد اگر از افرادی هستید که مایل هستید با کمک آشنایان خود، بسته بندی را به پایان برسانید. به شکل حمل اثاثیه دقت کنید:وسایل را در فهرست بندی و لیست کنید

اینکه به طور اتفاقی و بی هیچ پیش شرطی اقدام به بسته بندی می کنید، کاملا غلط و نگران کننده است. پیشنهاد اینکه پیش از بسته بندی از آن ها لیستی آماده گردد. ابتدا با استفاده از برگه و مداد یا خودکار، داخل اتاق ها شده و همه را لیست بندی کنید تا پیش از آمدن هنگام خدمه اسباب کشی نظم بار این لیست را محفوظ نگه دارید . بخصوص اگر در منزل وسیله های زیادی دارید

و چنان چه دچار فراموشی می باشید. این کار یاریگر خوبی برای خدمه اسباب کشی می باشد. تا شما بدون استرس آماده بسته بندی شوید. برای تسریع روند نگارش لیست وسایل بهتر است ازنزدیکان خویش یاری بگیرید. در فهرست وسایل نوشته شود چه وسیله هایی پراهمیت هستند و یا هر وسیله در کدام بخش از منزل باشد.

تا حد امکان وسایل را کاهش دهید:

بعد از اینکه، توانستید از همه اسباب منزل لیستی آماده کنید ، در گام بعد درصورت امکان در بسته بندی در حمل بار، از لوازم غیر ضروری اجتناب کنید. و تجهیزات لازم را بسته بندی کنید. از لوازم کم کاربرد و بلااستفاده پرهیزکنید و وقت خود را برای بسته بندی این اسباب صرف نکنید ؛ به عنوان نمونه : مبلمان قدیمی، لباس هایی که اندازه شما نیست و یا تجهیزات تازه ، اما نیازی به آن نیست.

قوانین حمل بار با وانت شامل وزن استاندارد بار ، نوع بار و میزان حساس بودن آن است. در هر کدام از ماشین های باربری قوانین مشخصی وجود دارد که شرکت های مربوطه و رانندگان باید به خوبی با آن ها آشنا باشند و نسبت به رعایت کردن آن ها اقدام کنند.

قوانین حمل بار با وانت شامل دو بخش می باشد که رعایت قسمتی از آن بر عهده شرکت های باربری و رعایت بخش دیگر بر عهده افراد و رانندگان می باشد. وانت بارها در صورت عدم توجه به این قوانین نه تنها از طرف راهنمایی و رانندگی جریمه می شوند بلکه احتمال ایجاد خطر را نیز افزایش می دهند.

چرا استفاده از وانت بار گزینه مناسبی محسوب می شود ؟ 

بهتر است قبل از اینکه به بررسی قوانین مربوط به وانت بارها اشاره کنیم مزیت های حمل و نقل با این وسیله را برای شما عزیزان بازگو کنیم. در حقیقت حمل و نقل به وسیله وانت بارها هزینه کمتری برای افراد دارد و می توان برای موارد مختلف مانند اسباب کشی از آن استفاده کرد. از طرف دیگر وانت ها گزینه مناسبی برای جابجایی درون شهری محسوب می شوند زیرا سبک هستند و خطری برای ماشین های سواری ندارند. آن ها می توانند به راحتی درون شهر تردد کنند و سرعت مجاز را رعایت کنند.

قوانین حمل بار با وانت چیست ؟ 

دارا بودن مجوز 

اغلب وانت های باربری تحت نظر شرکت های معتبر فعالیت می کنند. این شرکت ها باید مجوزهای مربوطه را داشته باشند تا به عنوان یک شرکت قابل اعتماد شناخته شوند. این شرکت ها دارای رانندگانی با تجربه و خوش نام هستند که باعث جلب اعتماد و رضایت مشتریان خواهند شد. حتما قبل از اینکه دست به اتخاب شرکت باربری بزنید از مجوز آن اطمینان حاصل کنید.

شرکت هایی که تحت قوانین کار می کنند از همه نظر قابل اعتماد می باشند و شما می توانید بار و محصولات خود را برای جابجایی به دست آن ها برسانید. در مطالب پیشین عرض کردیم که یکی از موارد تضمین کننده سالم ماندن بار نحوه صحیح بارگیری ، حمل و تخلیه بار است. اگر هر کدام از این مراحل به درستی انجام نشود قطعا بار شما در معرض آسیب های فراوان قرار می گیرد.

تناسب وزن بار با ظرفیت وانت :

همان طور که در جریان هستید هر کدام از ماشین های باربری دارای گنجایش و ظرفیت های مشخصی هستند که باید بارگیری بر اساس آن ها انجام شود. وانت ها نیز قابلیت تحمل بار به میزان معینی را دارند. اگر بار سنگین تری برای آن ها در نظر بگیرید قطعا به بار فشار وارد می شود همچنین آسیب دیدن موتور و سیستم داخلی ماشین نیز از دیگر پیامدهای منفی آن است. پس به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا وزن بار را تعیین و سپس اقدام به انتخاب نوع ماشین باربری کنید. البته لازم به ذکر است که شرکت های معتبر معمولا این مشاوره را به شما می دهند و کمک می کنند تا با توجه به بودجه و توان اقتصادی تان بهترین ماشین باربری و وانت را انتخاب کنید.

حمل بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات**** - نرخ کرایه وانت بار مشهد-وانت تلفنی مشهد -وانت بار مشهد -وانت تلفنی مشهد -وانت بار ارزان مشهد را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری از مشهد به تهران , کرایه از مشهد به تهران , حمل بار از مشهد به تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات نرخ کرایه وانت بار مشهد-وانت تلفنی مشهد -وانت بار مشهد -وانت تلفنی مشهد -وانت بار ارزان مشهد خواهیم پرداخت.

حمل بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

 

اسباب کشی یعنی انتقال دادن وسیله ها از مکانی به جای دیگر و در این روش ابزارها داخل باکس قرار می گیرند. در زمان چینش و هنگام جابه جائی مجدد وسیله های نو نقص ها هویدا میشوند و دردسرها آغاز می گردد. نشانه هائی مانند خستگی و سردرگمی و عدم آشنایی با محیط جدید را به هیچ عنوان نادیده نگیرید. این بی توجه باعث بروز حوادثی می شود پس سعی کنید از تجربه های دیگران استفاده کنیدحمل بار و اسباب کشی منزل یکی از اقداماتی است که حتما بایستی روی آن خیلی کار بشود. همچنین اگر دوست دارید در زمانی کوتاه، نقل مکان خود را کامل کنید. حمل بار و تغییر مکان اثاثیه منزل یکی از اقداماتی است که حتما بایستی روی آن خیلی کار بشود.درانجام آن دقت زیادی داشته باشید. در نظم بار حمل ونقل عمل سختی نیست به دلیل این که مهارت حامل بار و چگونگی انجام آن با پلن می باشد.

دانستن رعایت نکاتی در اسباب کشی وسایل باعث می شود وسائل را ازخرابی و لطمه دیدگی در امان نگه داشت.

ابزار اثاث کشی:

نظم بار در این نوشته برای شما نکاتی مهم و ضروری گرد آوری کرده تا در موقع حمل اثاث برایتان مشکلی پیش نیاید وبه راحتی این کار را به پایان برسانید ادوات و ابزارهای مورد نیاز برای حمل اثاثیه این بار بایستی چیزهای مورد احتیاج شما را برای جعبه بندی اماده کنید.

ابزاری مانند طناب، کارتن های کلفت مقوایی در اندازه های مختلف، پک لاکی، پارچه نرم، منگنه، برچسب، بند، چسب شیشه ای ضخیم و پهن،نایلون های حبابی ویژه بسته بندی وسائل خورد شدنی، خبرنامه های از تاریخ گذشته، ماژیک درشت برای درج روی پکها. یکی از مهم ترین قسمت های شیرین در اسباب کشی، جمع آوری وسایل می باشد. گردآوری ملزومات باید به صورت متداول انجام می پذیرد.

با نایلونهای حبابی و چسب محکم کنید. اگرزمانبندی مناسب و آگاهی کامل ندارید، می شود از دفترهای حمل بارمخصوصا نظم بار کمک بگیرید. شرکت نظم بار بهترین شرکت اسباب کشی خانه شناخته شده است که با بودن افراد مجرب و حرفه ای، گردآوری وسایلتان را انجام می دهد . شما می توانید با اطمینان خاطر، ملزومات خود را به نظم بار واگذار کنید. پیش از برقراری با شرکت حمل اثاثیه بیاندیشید آیا زمان دارید یا نه؟

اگر زمان و فرصت کافی برای آغاز کار را دارید در سریع ترین تایم با کمپانی نظم بار ارتباط حاصل کنید تا در کم ترین زمان کارگرحمل اثاثیه خود را برای خدمت رسانی به شما در جمع آوری، بسته بندی وسایل و حمل اثاثیه اعزام نمایند. کارگران نظم بار با سابقه شرکت به صورت تمام وقت و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی مشتریان می باشد اگر از افرادی هستید که مایل هستید با کمک آشنایان خود، بسته بندی را به پایان برسانید. به شکل حمل اثاثیه دقت کنید:وسایل را در فهرست بندی و لیست کنید

اینکه به طور اتفاقی و بی هیچ پیش شرطی اقدام به بسته بندی می کنید، کاملا غلط و نگران کننده است. پیشنهاد اینکه پیش از بسته بندی از آن ها لیستی آماده گردد. ابتدا با استفاده از برگه و مداد یا خودکار، داخل اتاق ها شده و همه را لیست بندی کنید تا پیش از آمدن هنگام خدمه اسباب کشی نظم بار این لیست را محفوظ نگه دارید . بخصوص اگر در منزل وسیله های زیادی دارید

و چنان چه دچار فراموشی می باشید. این کار یاریگر خوبی برای خدمه اسباب کشی می باشد. تا شما بدون استرس آماده بسته بندی شوید. برای تسریع روند نگارش لیست وسایل بهتر است ازنزدیکان خویش یاری بگیرید. در فهرست وسایل نوشته شود چه وسیله هایی پراهمیت هستند و یا هر وسیله در کدام بخش از منزل باشد.

تا حد امکان وسایل را کاهش دهید:

بعد از اینکه، توانستید از همه اسباب منزل لیستی آماده کنید ، در گام بعد درصورت امکان در بسته بندی در حمل بار، از لوازم غیر ضروری اجتناب کنید. و تجهیزات لازم را بسته بندی کنید. از لوازم کم کاربرد و بلااستفاده پرهیزکنید و وقت خود را برای بسته بندی این اسباب صرف نکنید ؛ به عنوان نمونه : مبلمان قدیمی، لباس هایی که اندازه شما نیست و یا تجهیزات تازه ، اما نیازی به آن نیست.

قوانین حمل بار با وانت شامل وزن استاندارد بار ، نوع بار و میزان حساس بودن آن است. در هر کدام از ماشین های باربری قوانین مشخصی وجود دارد که شرکت های مربوطه و رانندگان باید به خوبی با آن ها آشنا باشند و نسبت به رعایت کردن آن ها اقدام کنند.

قوانین حمل بار با وانت شامل دو بخش می باشد که رعایت قسمتی از آن بر عهده شرکت های باربری و رعایت بخش دیگر بر عهده افراد و رانندگان می باشد. وانت بارها در صورت عدم توجه به این قوانین نه تنها از طرف راهنمایی و رانندگی جریمه می شوند بلکه احتمال ایجاد خطر را نیز افزایش می دهند.

چرا استفاده از وانت بار گزینه مناسبی محسوب می شود ؟ 

بهتر است قبل از اینکه به بررسی قوانین مربوط به وانت بارها اشاره کنیم مزیت های حمل و نقل با این وسیله را برای شما عزیزان بازگو کنیم. در حقیقت حمل و نقل به وسیله وانت بارها هزینه کمتری برای افراد دارد و می توان برای موارد مختلف مانند اسباب کشی از آن استفاده کرد. از طرف دیگر وانت ها گزینه مناسبی برای جابجایی درون شهری محسوب می شوند زیرا سبک هستند و خطری برای ماشین های سواری ندارند. آن ها می توانند به راحتی درون شهر تردد کنند و سرعت مجاز را رعایت کنند.

قوانین حمل بار با وانت چیست ؟ 

دارا بودن مجوز 

اغلب وانت های باربری تحت نظر شرکت های معتبر فعالیت می کنند. این شرکت ها باید مجوزهای مربوطه را داشته باشند تا به عنوان یک شرکت قابل اعتماد شناخته شوند. این شرکت ها دارای رانندگانی با تجربه و خوش نام هستند که باعث جلب اعتماد و رضایت مشتریان خواهند شد. حتما قبل از اینکه دست به اتخاب شرکت باربری بزنید از مجوز آن اطمینان حاصل کنید.

شرکت هایی که تحت قوانین کار می کنند از همه نظر قابل اعتماد می باشند و شما می توانید بار و محصولات خود را برای جابجایی به دست آن ها برسانید. در مطالب پیشین عرض کردیم که یکی از موارد تضمین کننده سالم ماندن بار نحوه صحیح بارگیری ، حمل و تخلیه بار است. اگر هر کدام از این مراحل به درستی انجام نشود قطعا بار شما در معرض آسیب های فراوان قرار می گیرد.

تناسب وزن بار با ظرفیت وانت :

همان طور که در جریان هستید هر کدام از ماشین های باربری دارای گنجایش و ظرفیت های مشخصی هستند که باید بارگیری بر اساس آن ها انجام شود. وانت ها نیز قابلیت تحمل بار به میزان معینی را دارند. اگر بار سنگین تری برای آن ها در نظر بگیرید قطعا به بار فشار وارد می شود همچنین آسیب دیدن موتور و سیستم داخلی ماشین نیز از دیگر پیامدهای منفی آن است. پس به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا وزن بار را تعیین و سپس اقدام به انتخاب نوع ماشین باربری کنید. البته لازم به ذکر است که شرکت های معتبر معمولا این مشاوره را به شما می دهند و کمک می کنند تا با توجه به بودجه و توان اقتصادی تان بهترین ماشین باربری و وانت را انتخاب کنید.

حمل بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات**** - نرخ کرایه وانت بار مشهد-وانت تلفنی مشهد -وانت بار مشهد -وانت تلفنی مشهد -وانت بار ارزان مشهد را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری از مشهد به تهران , کرایه از مشهد به تهران , حمل بار ازمشهد به تهران , استعلام بار از مشهد به تهران , هزینه نیسان از مشهد به تهران , خدمات بار از مشهد به تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 

حمل بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نیسان مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات باربری مشهد به تهران-کرایه نیسان از مشهد به تهران-باربری مشهد به شهرستان-باربری مشهد به شیراز-باربری مشهد به اصفهان-باربری مشهد به کرمان-باربری مشهد خواهیم پرداخت.

حمل بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

حمل بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف

 

حمل بار با نیسان یکی از انواع روش‌ها جهت جا به جایی و اسباب کشی شرکت و منزل است. اغلب افراد با نیسان بار آشنایی دارند. نیسان یک وسیله نقلیه است که برای حمل بار و اثاثیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این خودرو بسیار پر قدرت است و می‌تواند از پس کارهای سنگین بر بیاید. این خودرو از دیر باز جزء خودروهای سنگین به حساب می‌آمده است. نیسان به گونه‌ای طراحی شده است که مناسب حمل و جا به جایی لوازم سنگینی چون آهن، چوب، باسکول، اثاثیه منزل، انواع میوه‌ها و سبزیجات و …. است.

نیسان بار در انواع مختلفی وجود دارد اما معروف‌ترین آن‌ها نیسان آبی است. این نیسان قابلیت حمل لوازمی تا وزن 2800 کیلوگرم را دارد. البته برخی معتقد هستند که این خودرو قابلیت حمل وزن بیشتری را دارد.

همانطور که گفته شد نیسان از خودروهای سنگین و مناسب باربری شمرده می‌شود. این خودرو از کامیون‌ها کوچک تر و بزرگ‌تر از وانت بارها است. برخی چنین تصور می‌کنند که اگر نیسان بار را از یک شرکت باربری درخواست کنیم هزینه زیادی دارد. درصورتی که اینطور نیست.

شما با درخواست یک نیسان بار از یک شرکت‌ باربری خیال خودتان را از بابت لوازمتان راحت می‌کنید زیرا شما با این کار لوازم خودتان را بیمه کرده‌اید و خیالتان از بابت رسیدن لوازم به مقصد راحت است زیرا شما با یک شرکت باربری توافق کرده‌اید نه یک نیسان بار که در حال گذر از خیابان است.

هزینه حمل بار با نیسان متغیر است و بستگی به مسافت و نوع اثاثیه و وزن آن‌ها دارد. همچنین اگر شما در کنار نیسان بار خدمات دیگری مثل کارگر، بسته‌بندی و …  درخواست بدهید هزینه‌ها بیشتر می‌شود. پس هزینه باربری با نیسان به چند عامل بستگی دارد:

تعداد کارگر جهت حمل بار

لواززم مورد نیاز برای بسته‌بندی

نوع بیمه

مسافت

نوع نیسان بار

حمل بار با نیسان بار تلفنی و اینترنتی

امروزه می‌توان با استفاده از موبایل یا تلفن ثابت به راحتی شرکت‌های مختلف باربری را پیدا کرد و از آن‌ها هزینه بارکشی و جا

مزایای حمل بار با نیسان

حمل بار با نیسان مزایای بسیاری دارد که در ادامه چند مورد از آن‌ها را نام خواهیم برد تا شما را در رابطه با انتخاب نوع خودرو جهت حمل اثاثیه راهنمایی بیشتری کنیم:

هزینه کم آن نسبت به کامیون زیرا مصرف سوخت نیسان بار کم‌تر است.

صرفه جویی در زمان، همانطور که می‌دانید این خودرو بنابر سرعت بالای خود به نیسان گاوی نیز شهرت دارد.

شما می‌توانید تنها با تماس با مجموعه باربری سعادت آباد درخواست یک نیسان بار بدهید.

رانندگان حرفه‌ای برای ارائه خدمات در محل حاضر می‌شوند که سال‌ها تجربه رانندگی با نیسان را دارند.

تمامی لوازمی که توسط نیسان بار جا به جا می‌شود، بیمه شامل حال آن‌ها خواهد بود.

از جمله مزایای حمل بار با نیسان وقت شناسی و به عبارتی آن تایم بودن است.

ایمنی و اطمینان از سالم رسیدن لوازم به مقصد.

بررسی کلی حمل بار با نیسان

 نیسان بار یکی از کاربردی‌ترین ماشین‌ها در زمینه باربری است. بیشتر افراد برای انجام اسباب کشی، از نیسان بار کمک می‌گیرند. نیسان از نظر فنی یک ماشین ایده‌آل برای باربری است. قدرت موتور و مصرف سوخت آن باعث شده است این خودرو جزو اتوبارهای اقتصادی قرار بگیرد. قدرت بالای موتور نیسان، برای حمل بار در هر آب و هواییی بسیار مناسب است. جالب است بدانید، نیسان توانایی حمل بار تا وزن 2.5 تن را دارد. بنابراین این ماشین گزینه بسیار خوبی برای حمل اثاث آشپزخانه محسوب می‌شود.

نیسان محفظه باری کوچکی نسبت به کامیون دارد. بنابراین، این ماشین برای حمل اثاثیه کوچک و سبک بسیار مناسب است. معمولاً افراد برای جا به جایی لوازم شکستنی و لوازمی مثل یخچال و ماشین لباسشویی از نیسان استفاده می‌کنند. همچنین، سرعت انتقال بار نیسان از کامیون باری بیشتر است. این کار باعث‌ می‌ شود کارها حمل و نقل با سرعت خوبی انجام شود.

شیوه درست حمل بار در بلند کردن دستی اجسام  :

عدم ایجاد فاصله بین بدن و بار :

اگر بار را با فاصله از بدن نگه دارید قطعا باید فشار بیشتری را تحمل کنید. در این شرایط انگار احساس می کنید که بار وزن بیشتری دارد به همین دلیل به مناطقی از بدن مانند گردن، کمر و دست ها آسیب جدی وارد می شود. تا جایی که مقدور است بار را با کمترین فاصله از بدن نگه دارید و زمان آن را کوتاه کنید.

عدم چرخش کمر در هنگام جابجا کردن بار :

در هنگام بلند کردن یا جابجا کردن بار از چرخیدن کمر امتناع کنید. زمانی که بار در دستان شما قرار دارد فشار مضاعفی به مهره های کمر وارد می شود و زمانی که شما می چرخید این فشار بیشتر خواهد شد. دیسک ها در چنین شرایط نمی توانند وزن و فشار بالاتری را تحمل کنند به همین دلیل بعد از مدتی دچار آسیب های جدی می شوند.

نگهداری بار برای زمان طولانی:

بهتر است هنگامی که بار را بلند می کنید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن حمل کنید و در مقصد به زمین بگذارید. نگه داشتن طولانی مدت بار نیز می تواند به اعضای بدن شما فشار وارد کند. اجرای شیوه درست حمل بار در طولانی مدت شما را از بسیاری مشکلات دور نگه خواهد داشت.

حمل بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات**** - باربری مشهد به تهران-کرایه نیسان از مشهد به تهران-باربری مشهد به شهرستان-باربری مشهد به شیراز-باربری مشهد به اصفهان-باربری مشهد به کرمان-باربری مشهد را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: ًٌٍباربری از مشهد به تهران , کرایه از مشهد به تهران , استعلام بار از مشهد به تهران , خدمات بار از مشهد به تهران , حمل بار از مشهد به تهران , هزینه نیسان از مشهد به تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به تهران با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد تهران با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: تِهْران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. این شهر با ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ تن جمعیت، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا به‌شمار می‌رود. کلان‌شهر تهران نیز سومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

باربری مشهد به اسلام‌شهر با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد اسلام‌شهر با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در استان تهران است. این شهر نوزدهمین شهر ایران از لحاظ جمعیت می‌باشد. این شهر پرجمعیت‌ترین شهری است که مرکز استان نمی‌باشد.بر طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن (۱۳۹۵) مرکز آمار ایران این شهرستان در سال ۱۳۹۵، ۵۴۸٬۶۲۰ نفر جمعیت داشت که ۲۷۹٬۲۸۲ نفر آن مرد و ۲۶۹٬۳۳۸ نفر آن زن می‌باشند. نزدیک‌ترین شهرستان به تهران که ۱۲ کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد.

باربری مشهد به شهریار با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد شهریار با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: شهریار یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مهم‌ترین شهر غرب استان تهران و مرکز شهرستان شهریار است. شهریار دارای آب‌ و‌ هوایی پاک بوده و کیفیت هوای آن از استان تهران بهتر است.

باربری مشهد به قدس با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد قدس با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: قُدس یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مرکز شهرستان قدس است.

باربری مشهد به ملارد با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد ملارد با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: مَلارد مرکز شهرستان ملارد و از خوش آب و هوا ترین شهرهای استان تهران است. این شهر از سطح دریا ١١۵٢ متر ارتفاع دارد.

باربری مشهد به صالحیه با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد صالحیه با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: صالحیه شهری است در بخش مرکزی شهرستان بهارستان. در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۱ نام این شهر رسماً از صالح‌آباد به صالحیه تغییر کرد.صالحیه از سمت شرق به اسلامشهر و از غرب به رباط‌کریم محدود می‌شود.

باربری مشهد به پاکدشت با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد پاکدشت با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: پاکدشت شهری در جنوب شرقی استان تهران در ایران است. پاکدشت از به هم پیوستن چند روستا، شهرک و مناطق حاشیه نشین به وجود آمده است.

باربری مشهد به قرچک با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد قرچک با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: قَرچَک شهری در شهرستان قرچک است و در جنوب شرق استان تهران قرار دارد. قرچک در سال ۱۳۹۰، ۱۹۱٬۵۸۸ نفر جمعیت داشته است. شهرستان قرچک به علت مهاجرپذیری فراوان، رشد جمعیت خود را به شهر به‌سرعت پیمود.

باربری مشهد به ورامین با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد ورامین با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: وَرامین شهری در بخش مرکزی شهرستان ورامین در جنوب شرقی استان تهران در کشور ایران است. این شهر مرکز شهرستان ورامین است. جمعیت این شهر طبق آمار سال ۹۵ برابر با ۲۲۵٬۶۲۸ بوده‌است.

باربری مشهد به گلستان با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد گلستان با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: گلِستان مرکز بخش گلستان شهرستان بهارستان استان تهران است. شهر گلستان در جنوب غرب استان تهران و در فاصلهٔ ۲۴ کیلومتری از شهر تهران قرار دارد از محلات مهم آن می‌توان به شهرک سبزدشت اشاره کرد. راه‌های دسترسی عمده به این شهر از طریق جاده قدیم ساوه اتوبان تهران ساوه با استفاده از خروجی صباشهر و جاده آدران به شهریار و همچنین اتوبان قم از طریق خروجی واوان می‌باشد. گلستان از شرق به شهرستان اسلامشهر، غرب به رباط کریم محدود می‌شود.

باربری مشهد به ری با کارگران ماهر زیر نظر اتحادیه و معتبرترین باربری بین شهری مشهد ری با ارائه ارزانترین قیمت و نرخنامه در کل کشور: ری، شهرری، از کهن‌ترین شهرهای جهان. تاریخ پیدایش ری به زمان اقوام آریایی می‌رسد و ری از تمام شهرهای ماد بزرگتر بود. ری در لغت به معنای شهر سلطنتی است. ساکن و اهل ری را رازی می‌نامند. ری در بخشی از دوره زیاریان و نیز سلجوقیان پایتخت ایران بوده‌است.



:: برچسب‌ها: باربری از مشهد به تهران , کرایه از مشهد به تهران , خدمات بار از مشهد به تهران , هزینه بار از مشهد به تهران , استعلام بار از مشهد به تهران , حمل بار از مشهد به تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به تهران شهریار اسلامشهر ملارد  قدس و سایر شهرهای استان تهران با شگفت انگیزترین شرایط حمل بار - اثاثیه و خرده بار شما همشهریان عزیز در مشهد را به عهده میگیرد. باربری مشهد به تهران و تمامی شهرهای این استان به جهت تعداد زیاد سرویس در روز به این مسیر توانسته است گاها تا 70% تخفیف در نظر بگیرد.

بنابراین اگر مستاجر هستید و می خواهید حمل بار و اثاثیه خود را از مشهد به تهران و شهریار اسلامشهر ملارد و قدس و سایر شهرهای این استان حمل و جابجا نمایید ؟ اگر تولیدی مبل در مشهد دارید و می خواهید مبل های تولیدی خود را به استان تهران و هریک از شهرهای این استان جابجا نمایید؟ اگر کارخانه دارید و به صورت مستمر حمل بار و کالای صنعتی و اداری برای مسیر مشهد به تهران شهریار اسلامشهر ملارد و قدس دارید؟ قطعا بدانید باربری مشهد به تهران با نام تجاری نتسان بهترین گزینه برای شما همشهریان عزیز می باشد.

ما به دو دلیل قانع کننده به شما ثابت می نماییم که باربری مشهد به تهران شهریار اسلامشهر ملارد و قدس بهترین گزینه می باشد. 1- باربری مشهد توانسته است با فراهم کردن شرایط خاص در درون مجموعه خود و با کاهش درصد پورسانت قیمت حمل بار و اثاثیه از مشهد به تمامی شهرهای تهران را تا 70% کاهش دهد. 2- باربری مشهد با مجهزکردن خود به صدها نوع انواع ماشین سبک و سنگین درون شهری و بین شهری از جمله نیسان – وانت پیکان – کامیون – کامیونت – خاور – ده چرخ و تریلی و همچنین صدها اکیپ کارگر ماهر و دوره دیده و بدون حاشیه بارچین حرفه ایی و رانندگان راه بلد بین شهری و درون شهری خود را مجهز و آماده هر نوع خدمات و سرویس دهی در تمامی ساعات شبانه روز نماید.

طبیعی می باشد که مشتری در هنگام گرفتن سرویس از هر باربری دو خاصه مشخص دارد اول می خواهد که با کمترین قیمت ممکن بار خود را حمل و ارسال نماید دوم می خواهد با بهترین کیفیت - سرعت - دقت و بدون حاشیه و دغدغه این کار را انجام دهد. حال با توجه به توضیحات قبلی هرکسی می تواند قضاوت کند که باربری مشهد به تهران شهریار اسلامشهر ملارد و قدس بهترین گزینه و مطمئن ترین انتخاب می باشد.

جهت دریافت لیست قیمت حمل بار و اثاثیه توسط انواع ماشین های نیسان – پیکان وانت – تریلی – خاور – کامیون – کامیونت - ده چرخ و ... به شهر تهران و یا درون شهری حتما با مدیران باربری مشهد تماس حاصل فرمایید تا علاوه بر دریافت مشاوره , بهترین گزینه را جهت حمل بار خود به شما همشهری عزیز پیشنهاد دهند .

اما در مورد تاریخچه باربری مشهد و باربری تهران باید عرض نماییم که حدودا یک دهه قبل این باربری با نام تجاری نتسان در دو شهر مشهد و تهران به طور همزمان شروع به فعالیت نمود از همان آغاز فعالیت , این باربری همواره تلاش نمود تا آنجا که امکان پذیر می باشد قیمت و تعرفه حمل بار را کاهش دهد که خوشبختانه این اتفاق خیلی زود افتاد و باربری مشهد و باربری تهران هم اکنون ارزانترین باربری در کل کشور شناخته شده می باشد.

اگر می خواهد بار خود را از مشهد به شهر تهران حمل نمایید بد نیست یک پاراگراف هم در مورد تهران بدانید: تِهْران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. با ۹٬۰۳۳٬۰۰۳ نفر جمعیت، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا به‌شمار می‌رود. کلان‌شهر تهران نیز دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

اگر می خواهد از مشهد نقل مکان نماید به شهر شهریار و یا اسباب کشی و اثاث کشی نمایید و یا کالا صنعتی و اداری و پزشکی خود را به این شهر جابجا نمایید باید بدانید که : شهریار یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر یکی از شهرهای غرب استان تهران و مرکز شهرستان شهریار و غرب استان تهران است.

اگر می خواهد از مشهد نقل مکان نماید به شهر اسلامشهر و یا اسباب کشی و اثاث کشی نمایید و یا کالا صنعتی و اداری و پزشکی خود را به این شهر جابجا نمایید باید بدانید که : اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در استان تهران است. اسلامشهر «شادشهر» نام داشت و پس از انقلاب ۱۳۵۷ به «اسلامشهر» تغییر نام یافت. این شهر نوزدهمین شهر ایران از لحاظ جمعیت می‌باشد. این شهر پرجمعیت‌ترین شهری است که مرکز استان نمی‌باشد.بر طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن (۱۳۹۵) مرکز آمار ایران این شهرستان در سال ۱۳۹۵، ۵۴۸٬۶۲۰ نفر جمعیت داشت که ۲۷۹٬۲۸۲ نفر آن مرد و ۲۶۹٬۳۳۸ نفر آن زن می‌باشند. نزدیک‌ترین شهرستان به تهران که ۱۲ کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. بزرگترین مرکز تجاری این شهر باغ فیض است این شهر را می‌توان یک ابرشهر نوظهور نامید.

اگر می خواهد از مشهد نقل مکان نماید به شهر ملارد و یا اسباب کشی و اثاث کشی نمایید و یا کالا صنعتی و اداری و پزشکی خود را به این شهر جابجا نمایید باید بدانید که : مَلارد یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مرکز شهرستان ملارد است.

اگر می خواهد از مشهد نقل مکان نماید به شهر قدس و یا اسباب کشی و اثاث کشی نمایید و یا کالا صنعتی و اداری و پزشکی خود را به این شهر جابجا نمایید باید بدانید که : قُدس یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مرکز شهرستان قدس است.



:: برچسب‌ها: حمل بار از مشهد به تهران , هزینه بار از مشهد به تهران , استعلام بار از مشهد به تهران , خدمات بار از مشهد به تهران , کرایه از مشهد به تهران , باربری از مشهد به تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()