نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار تا 70% تخفیف انواع خاور کامیونت باربری مشهد تهران

یکی از ابزارهایی که یک باربری موفق مانند باربری نتسان را از سایر باربری ها متمایز می نماید تنوع گسترده از ماشین های موجود در باربری می باشد که در این میان انواع خاور و کامیونت در کنار وانت  بارها و ... بسیار ضروری می باشد. در این مقاله میخواهیم در مورد وجود صدها نوع از انواع خاور و کامیونت در باربری مشهد و باربری تهران با نام تجاری نتسان مطالب را عرض نماییم.

ابتدا عرض می نماییم که باربری نتسان حدود یک دهه قبل در شهر مشهد و تهران تاسیس شده است و اکنون به عنوان ارزانترین باربری در مشهد و تهران شناخته شده می باشد. اما قبل از پرداختن و معرفی اکیپ های آماده به سرویس دهی باربری نتسان اجازه میخواهیم از خاور و کامیونت تعریفی مناسبی را ارائه نماییم.

خاور و یا کامیونت به کامیونهایی کوچک و اندکی بزرگتر از وانت که دارای دو محور و شش چرخ باشند گفته میشود که با توجه به محدودیت های ترافیکی و بزرگ شدن شهرها و نیاز روزانه کشور به جابجایی سریع و حجم بار ما بین خودروی وانت و کامیون طرفداران و درخواست کنندگان کامیونت زیاد می باشند.

خاور و یا کامیونت خودرویی در درجا بندی سنگین با توانایی حمل بارهایی تا وزن های 2 تن ،3 تن ، و 4 تن و ابعاد بار مختلف که بزرگترینش 5.80 در 2.70 میباشد که برای جابجایی بارهای مختلف میتوان از این نوع ماشین حمل بار در مشهد و تهران استفاده کرد .

خاورها انواع مختلف دارند قدیمی ترها که خاورهای بنز 608 ویا 808 و جدیدتر هم که کامیونت های ایسوزو و باتسان و جک و غیره میباشند گروه باربری نتسان انواع خاورهای مسقف و روباز را برای ارسال و حمل کالای شما از جمله اثاثیه منزل ، صنعتی و پالتی ، تجاری و اداری ، حمل لوازم پزشکی و دستگاهها ، لوازم بانکی و خودپرداز  و انواع مختلف بار به حضور شما معرفی و ارائه می نماید ما مفتخریم تا با یک ناوگان قدرتمند و به روز در خدمت شما عزیزان در مشهد و تهران باشیم .

گروه باربری نتسان احترام و رعایت مشتری مداری را در درجه اول فعالیت خود قرار داده است به طوری که کلیه خاورها و کامیونت های باربری مجهز به انواع لوازم مورد نیازی که برای حمل هر گونه کالا و اثاثیه شما نیاز است می باشد از جمله : طناب ، پلاستیک ، چادر ، پتو و ... می باشد و در کنار لوازم جانبی فوق وجود خاورهای مدل بالا و همچنین کامیونت های با جدیدترین مدل ها در جهت جلب رضایت مشتری تدارک دیده شده است. اکنون که با تعریف و توانایی حجم بار هر کدام از خاورها  و کامیونت ها آشنا شدید اجازه دهید اکیپ های باربری نتسان را معرفی نمایید.

باربری تهران و باربری مشهد که وظیفه حمل هرگونه بار و اثاثیه از شهر تهران و شهر مشهد به سراسر کشور را به عهده دارند دارای بیش از 100 عدد از انواع خاور و کامیونت می باشد که به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان عزیز در شهر مشهد و تهران می باشد. تمامی انواع مدل های خاور و کامیونت در اختیار باربری نتسان می باشد و شما هموطن عزیز میتوانید هرنوع بار خود را جهت حمل مطمئن و بدون دغدغه در اختیار گروه باربری مشهد و باربری تهران قرار دهید.

تخصص باربری نتسان در تامین انواع خاور مسقف – روباز – پهلوبازشو و ... می باشد که قادر هست انواع متنوع از کالا و اثاثیه را حمل و جابجا نماید از جمله 1-حمل کالای حساس الکترونیکی و پزشکی 2- حمل لوازم اداری و صنعتی 3- حمل اثاثیه منزل و ...

بی شک تاکنون هیچ باربری در شهر مشهد و هیچ باربری در شهر تهران نتوانسته است چنین ناوگان بزرگی از انواع خاور و کامیونت را در اختیار داشته باشد تا بتواند با ارزانترین قیمت و با کیفیت ترین حالت ممکن سرویس دهی نماید.

با توجه به گسترده بودن و تنوع گسترده باربری نتسان در داشتن انواع مختلف خاور و کامیونت مدیران باربری نتسان توصیه اکید می نمایند یک بار هم که شده جهت حمل بار و اثاثیه خود از باربری مشهد و یا باربری تهران استفاده نمایید ما به قیمت پایین و کیفیت بالای سرویس های خود اعتقاد راسخ داریم به همین جهت مطمئن هستیم که شما مشتری دائم ما خواهید شد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , حمل بار از مشهد به تهران , باربری مشهد به تهران , ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد بزرگترین و ارزانترین باربری مشهد 70% تخفیف ویژه

اگر می خواهید با ارزانترین باربری مشهد آشنا شوید. اگر می خواهید با کیفت ترین باربری مشهد را بشناسید اگر میخواهد بدانید په چیزی باعث شده است که باربری مشهد در کمتر از یک دهه توانسته است به عنوان ارزانترین باربری در مشهد و ایران شناخته شود لطفا و حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

قبل از آنکه در مورد علل و دلایل موفقیت باربری مشهد به طور کامل و تفضیلی توضیح دهیم اجازه میخواهیم در مورد تاریخچه باربری مشهد به سراسر کشور بیشتر اطلاعات خدمات شما عزیزان ارائه دهیم چراکه آشنایی از تاریخچه گروه باربری مشهد که با نام نتسان معروف می باشد می تواند بیشتر به درک اینکه چرا این باربری توانسته در بین مردم و همشهریان عزیز اینگونه مورد اعتماد و مقبولیت قرار گیرد کمک نماید

تقریبا یک دهه قبل باربری مشهد و باربری تهران با نام تجاری نتسان در دو کلان شهر مشهد و تهران پایه گذاری شد. اما یک تفاوت بسیار عمده  و اساسی در تاسیس این باربری با سایر شرکت های باربری در سراسر کشور داشت و آن این بود که مدیران این مجموعه اهداف و چشم انداز برای سالهای آینده این باربری تعیین کردن که در ادامه این اهداف معرفی خواهدشد چراکه اعتقاد بر این بود که باربری نتسان در مشهد و تهران باید تفاوت بنیادی در سرویس دهی با سایر باربری ها داشته باشد.

اما دو هدف تعیین شده برای این باربری عبارت بود:

1- باربری مشهد و باربری تهران باید در بین تمام باربری های سراسر کشور ارزان ترین باشد.

 2- باربری مشهد و باربری تهران باید با کیفیت ترین سرویس دهی را در بین تمام باربری های کشور داشته باشد.

اکنون که با دوهدف اصلی این باربری آشنا شدید در ادامه هرکدام از موارد فوق را کامل توضیح خواهیم داد اما قبل از آن لازم می دانیم مقدمه ایی را در مورد باربری ها به عنوان اطلاعات عمومی مطرح نماییم

باربری ها در تمام سطح کشور در حقیقت واسطه بین رانندگان که دارای ماشین حمل بار مانند خاور – نیسان – کامیون و ... هستند و مشتریانی می باشند که نیازی به ماشین جهت حمل بار – خرده بار و اثاثیه  دارند. تقریبا برای تمام باربری ها این تعریف صادق می باشد.البته گاها باربری های مانند نتسان هستند که خود دارای تعداد زیادی ماشین می باشد که در اختیار رانندگان مورد اعتماد قرار میدهند اما همچنان از بیرون از مجموعه نیاز به ماشین جهت پوشش سرویس دهی می باشند .

حال نحوه کسب درامد باربری ها به این شکل می باشد: برای هر مشتری که به راننده معرفی میشود باربری درصدی به اصطلاح پورسانت یا کمسیون برمیدارد که البته این پورسانت در بین باربری های مختلف کاملا متفاوت می باشد و گاهی تا دوبرابر تفاوت وجود دارد. این پورسانت برای مجموعه باربری بسیار مسئولیت ایجاد میکند چراکه اصولا مشتری باربری را می شناسد و به اعتبار باربری می باشد که بار و اثاثیه خود را در اختیار راننده قرار میدهد.

حال که با نحوه کسب درامد باربری ها آشنا شدید اجازه دهید به شما بگوییم چرا باربری نتسان که در مشهد به عنوان باربری مشهد شناخته شده است و در تهران به عنوان باربری تهران معروف می باشد توانسته است به عنوان ارزان ترین و با کیفیت ترین باربری در ایران شناخته شود.

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود یا به عبارت دیگر تمام تلاش خود را انجام دهد تا سرویس ها از مسیر برگشت خالی و بدون بار برنگردن. به عنوان مثال اگر یک سرویس نیسان از شهر مشهد به تهران 100 هزار تومان باشد و قرار باشد مسیر برگشت را خالی برگردد مطمنان حاضر نیست راننده کمتر از قیمت مشخص شده به سرویس دهی اقدام نماید اما اگر در مسیر برگشت یک سرویس از تهران به مشهد داشته باشد و خالی برنگردد قطعا میتوان روی هزینه هردو مسیر رفت و برگشت کاهش قیمت شدیدی را اعمال کرد که هم برای راننده سود داشته باشد و هم برای مشتری.

2- با توجه به توضیحی که قبلا داده شد مبنی بر نحوه درآمد باربری ها, باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون و پورسانت خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.  

همانگونه که ملاحظه می نمایید مجموعه عظیم نتسان مدت هاست بر روی کاهش قیمت برنامه ریزی و سرمایه گذاری نموده است تا امروز نتیجه آن را ببیند.

در پایان به تمامی همشهریان عزیز در شهر مشهد توصیه می نماییم حتما یک بار هم که شده جهت حمل بار و اثاثیه خود از باربری مشهد با نام تجاری نتسان استفاده نمایید قول می دهیم مشتری دائم ما خواهید شد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بزرگترین و ارزانترین باربری تهران زاهدان تا 70% تخفیف 

باربری تهران به زاهدان هرگونه کالای منزل و اداری و اثاثیه و اسباب کشی هموطنان عزیز را از شهر تهران به زاهدان و سایر شهرهای استان سیستان و بلوچستان از جمله : زابل ایرانشهر چابهار سراوان خاش نیک‌شهر کنارک میرجاوه قصرقند فنوج مهرستان زهک پیشین دوست محمد اسپکه و ...  را تا 70% تخفیف حمل , جابجا و ارسال می نماید همراه بار بارنامه معتبر و بیمه نام معتبر در اسرع وقت به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته.

یکی از موفق ترین و ارزانترین باربری های بین شهری و درون شهری در تهران و مشهد مخصوصا مسیر تهران به زاهدان و استان سیستان و بلوچستان باربری نتسان می باشد. در این مطلب سعی داریم کمی بیشتر در زمینه حمل بار , اثاثیه , خرده بار منزل و اداری توسط باربری نتسان صحبت نماییم و همچنین در مورد تاریخچه این شرکت باربری و حمل و نقل مطالبی را عرض نماییم.

موسسه حمل بار شهری و بین شهری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در دو شهر تهران و مشهد شروع به فعالیت نمود .مدیران گروه باربری نتسان بعد از تاسیس این شرکت تصمیم گرفتن برای آینده شرکت و جایگاهی که این محموعه باید در طی 5 سال آینده داشته باشد , چشم انداز و اهدافی را ترسیم نمایند لذا دو تصمیم مهم و اساسی از همان ابتدا گرفته شد. که در ادامه این دو تصمیم به صورت کامل شرح داده خواهد شد. 1-می بایست تا 5 سال آینده باربری نتسان ارزانترین باربری ایران شناخته شود 2- نتسان باید در کمتر از 5 سال آینده بتواند حداکثر اعتماد را در بین هموطنان عزیز و تولیدی ها و صاحبین کسب و کار از آن خود نماید.

ما با افتخار امروز اعلام میداریم که خیلی سریعتر از آنچه که برنامه ریزی نموده بودیم به اهداف خود رسیدیم اما سوالی که همواره از مدیران و دست اندرکاران گروه باربری نتسان می شود این می باشد که چگونه توانسته اید در این مدت کوتاه به این جایگاه برسید؟چرا که هم اکنون باربری نتسان به عنوان ارزانترین باربری در ایران و مخصوصا در فضای مجازی شناخته شده می باشد.

در ادامه تصمیم داریم در مورد دلایل این موفقیت ها مطالب را بیان نماییم تا مشتریان عزیز کاملا با اطمینان خاطر نسبت به دریافت سرویس از ما افدام نمایند. چرا که باربری نتسان همواره خود را متعهد می داند که بایستی اصل را بر رعایت حق مشتری دانست و تا به امروز همواره تلاش گسترده ایی نموده است تا بتواند در مسیر خواسته های به حق مشتریان خود مخصوصا کاهش قیمت کرایه و افزایش کیفیت قدم بردارد.

همانطور که گفته شده امروز باربری نتسان به عنوان ارزانترین باربری در ایران در حال انجام سرویس دهی در شهر تهران و مشهد می نماید. کرایه – تعرفه – نرخنامه و قیمت پایین این باربری اکنون بر کسی پوشیده نیست اما چرا؟

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از تهران به زاهدان می رود مسیر بازگشت از زاهدان را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیح دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

2- باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود. 

آری همانطور که ملاحظه فرمودید نتسان روزها و شبها سخت تلاش کرده است تلاشی با برنامه ریزی دقیق, تا بتواند امروز به این اعتبار و موفقیت دست یابد . مدیران مجموعه باربری تهران به زاهدان که یکی از مسیرهای پرتردد این باربری می باشد توصیه می نماید حتما در صورت نیاز به حمل بار و اثاثیه با ما تماس برقرار نمایید. ارزانترین و با کیفیت ترین را از ما بخواهید.

اما برای حمل بار و اثاثیه از تهران به زاهدان شما میتوانید از 3 مسیر استفاده نمایید. جزئیات مسیر در تصویر شاخص موجود می باشد.

مسیر 1     1496 کیلومتر     15 ساعت و 45 دقیقه
مسیر 2     1588 کیلومتر     17 ساعت و 32 دقیقه
مسیر 3     1599 کیلومتر     17 ساعت و 47 دقیقه



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران زاهدان ،باربری تهران زاهدان ،ارزانترین باربری تهران زاهدان ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تا70% تخفیف حمل بار اثاثیه منزل تهران زنجان خاور نیسان کامیون 

باربری تهران به زنجان و شهرهای ابهر – خرمدره - قیدار – هیدج - صایین‌قلعه - آب‌بر و سایر شهرستان های این استان با نام تجاری نتسان یکی از ارزان ترین و با کیفیت ترین باربری مستقر در دو کلان شهر تهران و مشهد می باشد.

باربری نتسان حدود یک دهه قبل در بازار حمل و نقل تهران و مشهد قدم نهاد و در طی یک دهه فعالیت خود توانسته است گام های اساسی و مهمی را در صنعت حمل و نقل کشور اجرا نماید. موسسه باربری نتسان با شعار ارزانی و کیفیت سرویس دهی بالا برای همه هموطنان عزیز فعالیت خود را آغاز نمود.

از جمله نکاتی که لازم میدانیم در مورد باربری تهران به زنجان که زیر مجموعه گروه باربری نتسان می باشد را بیان نماییم این می باشد که دارای ده ها اکیپ آماده سرویس دهی به صورت شبانه روزی در شهر تهران و مشهد می باشد که خود باعث شده است که همواره در تمامی ساعات شبانه روزی اجازه ماندن بار و اثاثیه مردم عزیزمان روی زمین را ندهد.

این باربری هم اکنون دارای بیش از صدها کارگر دوره دیده و بارچین های بسیاری حرفه ایی می باشد و در کنار آنان نیز رانندگان بسیار کاربلد می باشد که هم مسیرهای درون شهری را به خوبی مسلط می باشند و از همه مهمتر مسیرهای بین جاده ایی و بین شهری را به خوبی بلد می باشند. چرا که همه ما به خوبی میدانیم در اسباب کشی و یا جابجایی اثاثیه و خرده بار و هرگونه بار دیگر در بین جاده ها وجود رانندگان مطمئن و راه بلد ضروری می باشد.

یکی دیگر از نکات مهم در باربری های بین جاده ایی از جمله مسیر تهران به استان زنجان این می باشد که بایستی بار به صورت اصولی و با روش های صحیح چیده شود. چراکه دوری مسافت و وجود جاده های پر پیچ و خم باعث خواهد شد که در صورت عدم چیدمان صحیح, به بار آسیب برسد.

وجود بارچین های بسیار حرفه ایی و دوره دیده و با تجربه باعث شده است که در تمام دوران فعایت باربری نتسان حتی یک مورد قصور به این مجموعه گزارش نشود که این خود باعث افزایش و همچنین اعتماد بیش از پیش همشهریان و هموطنان عزیز به باربری نتسان شده است که البته ما آن را وظیفه ذاتی خود میدانیم.

اما همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شده باربری نتسان هم اکنون به عنوان ارزان ترین و معتبرترین باربری در شهرهای تهران و مشهد شناخته شده است حال سوالی که همواره از این مجموعه می شود این می باشد که این حجم بالای از محبوبیت و مقبولیت در طی تنها یک دهه فعالیت از کجا به دست آمده است و براساس چه فرمول و سناریو تا این اندازه سرویس ها زیر قیمت (نرخنامه – کرایه) سایر باربری ها می باشد؟
در ادامه رعایت 3 اصل اساسی که باعث شده است این مجموعه به این موفقیت های بزرگ دست یابد را اشاره خواهیم نمود:

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از تهران به زنجان می رود مسیر بازگشت از زنجان را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیح دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

2- باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

همانگونه که ملاحظه می نمایید مجموعه عظیم نتسان مدتهاست بر روی کاهش قیمت برنامه ریزی و سرمایه گذاری نموده است تا امروز نتیجه آن را ببیند. تلاش و پشتکار شبانه روزی باعث شده است که این مجموعه روز به روز بیشتر پیشرفت کند و مورد اعتماد هموطنان عزیز قرار گیرد.

اما برای حمل بار اثاثیه و اسباب کشی از تهران به زنجان شما می توانید از 3 مسیر استفاده نمایید. مسیر در تصویر شاخص کاملا مشخص می باشد.

مسیر 1     333 کیلومتر     3 ساعت و 37 دقیقه
مسیر 2     327 کیلومتر     4 ساعت و 18 دقیقه
مسیر 3     395 کیلومتر     4 ساعت و 37 دقیقه



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , حمل بار از تهران به زنجان , باربری تهران به زنجان , ارزانترین باربری تهران به زنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد اراک-ارزان ترین تعرفه و کرایه حمل بار اثاثیه خاور نیسان

باربری مشهد به اراک با نام تجاری نتسان یکی از ارزان ترین و بزرگترین باربری های حال حاضر در مشهد و تهران می باشد. باربری مشهد به استان مرکزی و شهرهای اراک-ساوه-خمین- محلات-دلیجان-کرهرود- شازند-مأمونیه-تفرش-مهاجران-سنجان و کمیجان تعدادی زیادی سرویس از مبدا مشهد و تهران دارد و در حقیقت یکی از پرترددترین مسیرهای حمل بار و اثاثیه از مشهد می باشد.

در این مطلب تصمیم داریم کمی در مورد مسیر مشهد به استان مرکزی و شهرهای بزرگ این استان مطالبی را عرض نماییم اما قبل از آن اجازه میخواهیم باربری نتسان و تاریخچه آن را با یکدیگر مرور نماییم.

حدود یک دهه قبل موسسه حمل و نقل باربری نتسان با همت و تلاش زیادی همزمان در شهر مشهد و تهران  آغاز به کار نمود . از همان ابتدای شروع به کار باربری نتسان تلاش نمود تا در دو موضوع خود را در بین باربری های دیگر متمایز نماید که عبارت بود از : 1- کمترین تعرفه و نرخنامه حمل هرگونه بار و اثاثیه در درون شهری و مخصوصا بین شهری  2- بالاترین سطح ارائه خدمات و سرویس با بهترین کیفیت-سرعت و دقت در بین تمام باربری های سراسر ایران.

بنابراین تمام تلاش مدیران این مجموعه به این دو مسئله مهم معطوف شد که همزمان باید در حداقل زمان ممکن نتسان به عنوان ارزان ترین باربری در ایران شناخته شود و از سوی دیگر می بایستی آوازه این موسسه به عنوان با کیفیت ترین گروه باربری در ایران به گوش همگان مخصوصا  هموطنان عزیزمان در شهر مشهد و تهران برسد. 

امروز با افتخار اعلام میداریم که ما به این مهم در طی کمتر از یک دهه دست یافتیم امروز ما در فضای مجازی با نام بزرگتری - با کیفیت ترین و ارزان ترین باربری شناخته شده هستیم اثبات این ادعا اصلا کار سختی نیست و به راحتی در جستجوهای اینترنتی میتوانید درست بودن این ادعا  را مشاهده نمایید.

امکانات و ماشین های متنوع در کنار رانندگان و کارگران دوره دیده و بارچین های ماهر باعث شده است که این مجموعه بسیار منظم باشد و تمامی فرآینده بسته بندی اثاثیه بار و خرده بار را به صورت اصولی و درست انجام دهد. انواع ماشین های سبک مانند وانت بار- نیسان در کنار ماشین های سنگین خاور مسقف-تریلی-کامیون و ده چرخ باعث شده است که هرنوع نیاز مشتری در جهت حمل بار برآورده شود. اما در ادامه میخواهیم دلایل کاهش قیمت – نرخنامه – کرایه و تعرفه این باربری را نسبت به سایر باربری ها بیان نماییم.

اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از مشهد به اراک می رود مسیر بازگشت از اراک را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیه دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

دومین دلیل ارزانی این می باشد که باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

و اما سومین دلیل این هست که در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

همانطور که ملاحظه می نمایید مدیران باربری نتسان کاملا با برنامه ریزی دقیق و اصولی توانسته اند به این شهرت بزرگ یعنی ارزان ترین باربری در ایران دست پیدا کنند. از طرفی این موسسه با برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان خود و جویا شدن میزان رضایتمندی آنها از سرویس و خدمات دریافتی سعی نموده اند تا ایرادات احتمالی را گرفته و سعی در بهبود خدمات دهند که این در نوع خود مهم و بی نظیر می باشد.

اما در مورد مسیر مشهد به اراک و یا کلا استان مرکزی همانطور که در ابتدا اشاره شد یکی از شلوغ ترین سرویس هایی می باشد که همواره در طول هفته به این استان ارسال میشود بنابراین خوب هست که مسیر بین مشهد و اراک را بیشتر بشناسیم:

جهت هرگونه حمل و جابجایی بار و اثاثیه از شهر مشهد به اراک و بر عکس 1 مسیر وجود دارد که در تصویر شاخص همین مقاله قابل مشاهده است:

مسیر 1     1091 کیلومتر     11 ساعت و 29 دقیقه

در پایان بار دیگر اعلام می نماییم که قطعا باربری نتسان ارزان ترین و منصفانه ترین سرویس را جهت هرگونه  حمل بار و خرده بار در اختیار شما قرار خواهد داد. حمایت شما باعث خواهد شد همچنان در مسیر کاهش قیمت ها قدم برداریم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به اراک ،باربری مشهد به اراک ،ارزانترین باربری مشهد به اراک ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری منتخب تهران بجنورد تا70%تخفیف حمل اثاثیه منزل اداری

باربری نتسان با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی در شهر تهران و مشهد اعلام آمادگی می نماید که قادر می باشد زیر قیمت تمام باربری های تهران ومشهد محموله و اثاثیه شما را در دورن شهری و بین شهری حمل و جابجا نماید.

گروه باربری تهران بجنورد زیرمجموعه ایی از باربری نتسان می باشد که روزانه تعداد زیادی سرویس در این مسیر انجام میدهد که نشان دهنده محبوبیت و مقبولیت این باربری در بین همشهریان عزیز در شهر تهران می باشد. موسسه باربری نتسان همواره تلاش نموده است تا بهترین کیفیت سرویس دهی را برای هموطنان عزیز تدارک ببیند و از طرفی با کاهش سود خود از مشتریان حمایت نماید تا با ارزان ترین قیمت بار خود را ارسال و جابجا نماید.

داشتن ده ها اکیپ آماده به کار و متخصص در حمل و جابجایی بار – چیدمان بار و رانندگان مطمئن و دوره دیده باعث شده است که به شدت بر کیفیت کار افزوده شود حمل هرگونه بارهای منزل و اثاثیه  سبک و سنگین تخصص ماست مانند گاوصندوق-پیانو-بوفه های قدیمی – یخچال ساید بای ساید و...

اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از تهران به بجنورد می رود مسیر بازگشت از بجنورد را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیه دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

دومین دلیل ارزانی این می باشد که باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

و اما سومین دلیل این هست که در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

همانطور که ملاحظه فرمودید باربری نتسان اگر امروز به این چنین جایگاه و محبوبیتی در بین همشهریان عزیز در شهر مشهد و تهران رسیده است به این دلیل بوده است که همواره اصل مشتری مداری یعنی رضایت مشتری را ملاک قرار داده است. با افتخار اعلام می نماییم در تمام این سالها حتی یک مورد کوتاهی و قصور از سمت مشتریان به مدیران مجموعه گزارش نشده است.

یکی از دلایل اصلی اعتماد هموطنان عزیز در شهر تهران و مشهد به این باربری ارائه تصویر شفاف از عملکرد این مجموعه بوده است باربری درون شهری و بین شهری نتسان از بدو تاسیس با این شعار که به دنبال کاهش هزینه ها و تعرفه سرویس دهی می باشد همواره تلاش نموده حاشیه سود دهی خود را به حداقل ممکن برساند تا بتواند این موضوع که مدیران مجموعه عزم جدی در جهت کاهش نرخنامه را دارند به مشتریان منتقل نمایند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و مورد توجه هموطنان عزیز قرار گرفت.

باربری نتسان به خوبی توانسته است رابطه خود را با تولید کنندگان و صنعتگران در امر جابجایی محصولات و تولیدات این عزیزان حفظ نماید و در همه ساعات شبانه روز در حمل هرگونه بار خرده بار محصولات - مواد اولیه – تجهیزات حساس الکترونیکی - پزشکی و خلاصه هر نوع کالای سبک و سنگین اعلام آمادگی نموده است.

حمل کالاهای سنگین چه کالای سنگین منزل و چه کالای سنگین اداری نیازمند ابزارها و تجهیزات مخصوص و مهارت ویژه می باشد که باربری نتسان توانسته است با تدارک نیروهای متخصص و تجهیزات خاص, جابجایی وسایل سنگین در بین طبقات را به خوبی انجام دهد و مورد تایید مشتریان قرار گیرد.

اما جهت هرگونه حمل و جابجایی بار و اثاثیه از شهر تهران به بجنورد و برعکس 3 مسیر وجود دارد که در تصویر شاخص همین مقاله قابل مشاهده است:

مسیر 1     724 کیلومتر     8 ساعت و 37 دقیقه
مسیر 2     730 کیلومتر     9 ساعت و 6 دقیقه
مسیر 3     722 کیلومتر     10 ساعت و 15 دقیقه
رانندگان باربری نتسان مسیر شماره یک را توصیه می نمایند.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به بجنورد ،باربری تهران به بجنورد ،ارزانترین باربری تهران به بجنورد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بزرگترین و ارزان ترین باربری مشهد همدان وانت نیسان خاور مسقف

 اگر دنبال ارزان ترین و بزرگترین باربری در مشهد و تهران هستین اگر دنبال بهترین باربری مشهد همدان هستید اگر دنبال معتبر ترین و قابل اعتمادترین باربری ایران هستید دقیقا به هدف زدید . باربری نتسان هم اکنون لقب ارزان ترین – معروف ترین و بزرگترین موسسه حمل و نقل و باربری در ایران معرفی شده است. و همچنین از نگاه مشتریان از جمله باربری هایی می باشد که بیشترین اعتماد را میتوان به آن نمود.

اکنون که با افتخارات این مجموعه آشنا شدید اجازه دهید به طور کامل باربری نتسان را معرفی نماییم:

حدود 10 سال قبل چند تن از افراد خلاق در حوزه حمل و نقل تصمیم گرفتند که باربری را در سطح شهر مشهد و تهران راه اندازی نمایند و پس از تحلیل بازار و شرایط بازار و همچنین کمبودهای حاکم بر این بازار در نهایت این تصمیم عملی شد و باربری ایی با نام تجاری نتسان در دو کلان شهر مشهد و تهران راه اندازی شد.

از آغاز فعالیت این باربری دو هدف اصلی جزء سیاست های موفق این باربری در نظر گرفته شد. 1-طبق برنامه ریزی های صورت گرفته می بایست حداکثر در کمتر از 10 سال این باربری به عنوان ارزان ترین باربری در ایران شناخته شود.2- خیلی زود می بایستی شرایطی در مجموعه ایجاد شود که از هرجهت مورد اعتماد هموطنان عزیز قرار گرفته شود و از باب اعتماد هم بتواند جایگاه ویژه و خاص پیدا نماید.

امروز با افتخار اعلام می نمایم که به تمام اهداف ترسیم شده در چشم انداز رسیده ایم و خود را برای گام دوم و موفقیت ها و ایده های جدید آماده می نماییم . در مورد امکانات و توانمندی های این مجموعه میتوان گفت که باربری نتسان توانسته است با تدارک تعداد زیادی از اکیپ های آماده اعم از چند ده نوع از انواع ماشین های سبک مانند وانت بار – نیسان و ماشین های سنگین مانند خاورمسقف-تریلی-کامیون-ده چرخ و ... همچنین صدها کارگر ماهر و دوره دیده و متخصص در کنار بارچین ها و رانندگان راه بلد و مخصوص سرویس های بین شهری و دورن شهری  خود را نیز به عنوان یکی از مجهز ترین باربری های کشور معرفی نماید.

خدماتی مانند بیمه نامه معتبر - حمل سریع - پاسخگویی شبانه روزی - بیمه بار - بسته بندی - انتقال تجهیزات حساس و پزشکی - جا به جایی تجهیزات سنگین و ... باعث شده است که مشتریان باربری نتسان با خیال راحت و آسوده  بار و اثاثیه خود را در اختیار باربری نتسان قرار دهند.

گروه باربری نتسان به طبع تمام تلاش خود را برای پاسداری از این اعتماد به کار گرفته و خواهد گرفت. و از این حسن اعتماد هموطنان عزیز کمال تشکر و قدردانی را دارد.

ناوگان کامیونت های نتسان کامیونت های ایسوزو و جک و خاورهای به وزن 8 تن و 6 تن میباشند که بسته به کالای شما میتوانند مسقف و یا روباز یا بغل بازشو باشند تا در زمینه بارگیری و تخلیه بار با مشکل مواجه نشوید .

ارسال و حمل لوازم حساس از قبیل لوازم الکترونیکی و پزشکی ، لوازم صوتی و تصویری ، لوازم که در صورت آب خوردگی و ضربه کارایی خود را از دست میدهند برای ارسال از مشهد به تهران یا از مشهد به شهرستانها یا از تهران به مشهد و یا شهرستانها نیازمند مراقبت و استفاده از لوازم مورد نیاز از قبیل پتو ،طناب و پلاستیک های ضد ضربه و همچنین بیمه مناسب به جهت گرانقیمت بودن این قبیل کالاها میباشند . باربری نتسان با تدارک وسایل جانبی مناسب تمام خطرات احتمالی را از بین برد ه است. 

همچنین باربری مشهد به همدان که زیر مجموعه باربری نتسان می باشد  تدارک بسیار ویژه ای را در جهت  حمل این نوع از وسایل حساس در نظر گرفته است تا همشهریان عزیز بدون هیچ گونه دغدغه ایی بار خود را جابجا نمایند.

اما اجازه دهید با مسیر حمل بار اثاثیه خرده بار و اسباب کشی از مشهد به همدان بیشتر آشنا شویم: برای جابجایی بار از مشهد به همدان شما میتوانید از 1 مسیر استفاده نمایید.

مسیر 1     1205 کیلومتر     12 ساعت و 40 دقیقه

در تصویر شاخص مسیر کاملا ممشخص شده است.

در پایان یک بار دیگر باربری نتسان از عموم هموطنان عزیز دعوت می نماید برای یک بار هم که شده از سرویس های درون شهری و بین شهری باربری نتسان استفاده نمایید تا تفاوت قیمت و کیفیت در خدمات را احساس نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به همدان ،باربری مشهد به همدان ،ارزانترین باربری مشهد به همدان ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه از تهران به بیرجند پاینترین و ارزانترین نرخ تعرفه

باربری نتسان در حدود یک دهه قبل در دو شهر تهران و مشهد راه اندازی شد و از همان تاریخ تلاش بسیار گسترده ایی را برای خدمات رسانی و سرویس دهی به هموطنان عزیز در این دو کلان شهر شروع نمود.

گروه باربری نتسان همواره شعار مشتری مداری را سرلوحه کار خود نمود و تمام تلاش خود را در این مسیر به کار گرفت تا بتواند در جهت حمل بار – اثاثیه-خرده بار- پایین ترین و با کیفیت ترین سرویس را در اختیار هموطنان عزیز قراردهد.

اگر چه در ابتدای کار مشکلات زیادی برای حرکت در این مسیر وجود داشت اما با توکل به خدا و تلاش شبانه روزی هر روز به این هدف نزدیکتر شدیم و خیلی زود به اهداف ترسیم شده در سند چشم انداز موسسه رسیدیم اکنون با افتخار اعلام میداریم که نتسان معروفترین برند باربری در تهران و مشهد می باشد که به عنوان ارزانترین باربری شناخته شده می باشد و این موضوع کاملا در جستجوهای اینترنتی قابل احساس می باشد.

با این وجود باربری نتسان هیچگاه به این جایگاه و موقعیت راضی نبوده و نیست و همواره تلاش نموده است تا بتواند بیشتر و بیشتر به سمت جلو حرکت نماید. قطعا اولویت اصلی باربری نتسان جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد. این رضایت در دو شاخه خلاصه می شود یک کاهش قیمت حداکثری و دو بالاترین سطح کیفیت سرویس دهی.

حال که با اهداف بزرگ مجموعه باربری نتسان آشنا شدیم اکنون اجازه دهید گوشه ایی از توانمندی ها و امکانات این مجموعه را معرفی نماییم که باعث استقبال هموطنان عزیز شده است:
1- قیمت/تعرفه/نرخنامه و کرایه بسیار پایین که از تمامی باربری های سطح کشور مناسبتر و ارزانتر می باشد و تا 70% تخفیف شامل اکثر سرویس های این مجموعه می شود.
2- وجود رانندگان مطمئن و راه بلد بین شهری و درون شهری و دارای تجارب ارزشمند در امر سرویس دهی های بین شهری.

3- کارگران و بارچین های متخصص و دوره دیده و بدون حاشیه که به خوبی با وظایف خود آشنایی دارند.
4- تنوع انواع ماشین یکی دیگر از دلایل استقبال هموطنان عزیز می باشد. ماشین های سبک مانند وانت بار – نیسان و ماشین های سنگین خاور مسقف تریلی کامیون ده چرخ و ...

علاوه بر موارد مهم فوق خدمات جانبی زیر نیز باعث استقبال روزافزون از مجموعه عظیم باربری نتسان شده است :

ارسال در کمترین زمان - 7 روز هفته، 24 ساعته - پیگیری آنلاین بار و بارنامه معتبر- بیمه بار و پوشش کامل بار ارسالی- بسته بندی توسط تیم بسته بندی کالا و ...

سوالی که بسیاری از هموطنان عزیز از این مجموعه می نمایند این هست که چه عواملی باعث کاهش قیمت سرویس های مجموعه نتسان شده است چرا که یکی از دلایل استقبال از این باربری همین کاهش قیمت بوده است و حتی گاها همکارانمان این سوال را مطرح می نمایند در ادامه دلایل این کاهش قیمت را بیان خواهیم نمود.

 1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از تهران به بیرجند می رود مسیر بازگشت از بیرجند را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیه دارد که قیمت سرویس رفت را نیز کاهش دهد.

2- دومین دلیل ارزانی این می باشد که باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- و اما سومین دلیل این هست که در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

اما در مورد مسیر از تهران به بیرجند و سایر شهرهای استان خراسان جنوبی : برای حمل بار- اثاثیه -خرده بار و اسباب کشی از تهران به بیرجند شما میتوانید از 3 مسیر استفاده نمایید.

مسیر 1     1135 کیلومتر     12 ساعت و 34 دقیقه
مسیر 2     1203 کیلومتر     12 ساعت و 58 دقیقه
مسیر 3     1141 کیلومتر     12 ساعت و 59 دقیقه در تصویر شاخص میسر کاملا واضح نمایش داده شده است.

باربری تهران به بیرجند آماده حمل بار و اثاثیه شما همشهریان عزیز به بیرجند می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به بیرجند،باربری تهران به بیرجند،ارزانترین باربری تهران به بیرجند ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

اولین, بزرگترین و ارزانترین باربری مشهد قزوین تا70%تخفیف 

گروه باربری نتسان با شعار حمل ارزان و مطمئن حق هر هموطنی می باشد پا به عرصه باربری های کشور گذاشت و تاکنون توانسته است به اهداف تعیین شده و ترسیم شده خود برسد اما همچنان تلاش بسیار گسترده ایی را برای کاهش بیشتر قیمت – تعرفه و کرایه حمل بار و اثاثیه می نماید در کنار تلاش برای کاهش قیمت سعی نموده است تا هر روز برکیفیت سرویس های خود بیافزاید.

در این مقابه اطلاعاتی در مورد باربری مشهد به قزوین و شهرهای الوند، تاکستان، بوئین زهرا، محمودآباد نمونه ،شال، اسفرورین، آوج، اقبالیه، آبیک،محمدیه و بیدستان در اختیار خواننده محترم ارائه خواهیم کرد. و تعدادی از مسیرهای مهم جهت حمل بار – اثاثیه خرده بار – اسباب کشی و ... از مشهد به استان قزوین و سایر شهرهای این استان را معرفی خواهیم نمود. اما اجازه دهید قبل از پرداختن به موضوع فوق در مورد تجهیزات و ماشین ها و نمای کلی از باربری نتسان , مطالبی بیان نماییم.

موسسه حمل و نقل باربری نتسان حدود یک دهه قبل در دو شهر مشهد و تهران پایه ریزی شد و هدف اصلی این باربری شکستن قیمت ها و افزایش کیفیت سرویس دهی به هموطنان در این دو شهر بود. خیلی زود نتسان در میان همشهریان در این دو شهر شناخته شد از سوی دیگر تلاش های شبانه روزی مدیران مجموعه باربری نتسان باعث شد این باربری اکنون به دو هدف اصلی خود یعنی ارزان ترین باربری و همچنین سریعترین و مطمئن ترین باربری شناخته شود که باعث افتخار باربری نتسان می باشد.

داشتن ده ها اکیپ آماده به کار و متخصص در حمل و جابجایی بار – چیدمان بار و رانندگان مطمئن و دوره دیده باعث شده است که به شدت بر کیفیت کار افزوده شود حمل هرگونه بارهای منزل و اثاثیه  سبک و سنگین تخصص ماست مانند گاوصندوق-پیانو-بوفه های قدیمی – یخچال ساید بای ساید و...

از طرفی وجود تنوع گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین باعث شده است که هرنوع بار مشتری را با بهترین و باصرفه ترین قیمت جابجا نموده و به مقصد برسانیم.  تنوع ماشین ها از جمله ماشین های سبک مانند وانت بارهای مختلف-نیسان و ماشین های سنگین مانند تریلی – خاور –ده چرخ – کامیون و ...  به تعداد بسیار زیاد همیشه در دسترس می باشد.

خدماتی همچون حمل بار بین شهری با بارنامه معتبر و بیمه توسط رانندگان معتمد و آشنا به مسیرهای بین شهری باعث شده است که باربری نتسان در بالاترین درجه اعتماد همشهریان و هموطنان عزیز قرار گیرد.
همانطور که در ابتدا بیان شد یکی از پوئن های مثبت باربری نتسان و باربری مشهد به قزوین ارزان بودن آن می باشد در ادامه دلایل این ارزانی را اشاره خواهیم نمود.

اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از مشهد به قزوین می رود مسیر بازگشت از قزوین را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیه دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

دومین دلیل ارزانی این می باشد که باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

و اما سومین دلیل این هست که در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

اما در مورد مسیر مشهد به قزوین و سایر شهرهای استان قزوین : برای حمل بار- اثاثیه -خرده بار و اسباب کشی از مشهد به قزوین شما میتوانید از 1 مسیر استفاده نمایید.

مسیر 1     1047 کیلومتر     11 ساعت و 34 دقیقه

در تصویر شاخص میسر کاملا واضح نمایش داده شده است.

در پایان بار دیگر اعلام می نماییم که قطعا باربری نتسان ارزان ترین و منصفانه ترین سرویس را جهت هرگونه  حمل بار و خرده بار در اختیار شما قرار خواهد داد. حمایت شما باعث خواهد شد همچنان در مسیر کاهش قیمت ها قدم برداریم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد قزوین ،باربری مشهد قزوین ،ارزانترین باربری مشهد قزوین ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری تهران شهرکرد چهارمحال و بختیاری تا70% تخفیف زیر شرکت های باربری

باربری تهران به شهرکرد – بروجن- لردگان - فرخ‌شهر – فارسان - هفشجان – جونقان - سامان –فرادنبه - بن - شهر کیان- سورشجان که با نام تجاری نستان شناخته شده می باشد به عنوان یکی از بزرگترین باربری های کشور می باشد که این روزها لقب معتبرترین و ارزانترین باربری را به نام خود کرده است.

از جمله نکاتی که باید در سرویس های بین شهری و به طور خاص در این مطلب مسیر تهران به شهرکرد در نظر گرفته شود و بسیار مهم نیز می باشد آشنایی با مسیر می باشد چرا که رانندگان باید به خوبی به مسیرهای بین شهری تسلط داشته باشند همچنین چیدمان اصولی بار نیز نکته بسیار مهمی می باشد که حتما باید لحاظ شود که این موضوع معمولا به بارچنین حرفه ایی نیز برمیگردد.

این مجموعه دارای تعداد زیادی وانت بار - نیسان با چادر ضدآب و سایر ماشین های حمل بار و اثاثیه سبک می باشد همچنین دارای ده ها ماشین سنگین از جمله خاور مسقف- کامیون- تریلی- ده چرخ و ... نیز می باشد. اما در کنار انواع متنوع از ماشین های حمل بار و اثاثیه مجموعه باربری نتسان دارای تعداد زیادی از کارگران متخصص و دوره دیده می باشد این کارگران قبل از استخدام در باربری نتسان حتما می بایست در کلاس های عملی و تئوری این باربری شرکت نمایند تا با اصول ایمنی در حمل و جابجایی هرنوع بار سبک و سنگین آشنا شوند.

خوشبختانه باربری نتسان با علم به همه نکات حمل هرگونه بار و اثاثیه در بین باربری های سطح کشور بسیار با تجربه نیز می باشد. این مجموعه بزرگ در شهر تهران و مشهد مستقر می باشد و از این دو شهر به تمام شهرهای ایران سرویس دهی می نماید.

ما در باربری نتسان با بکارگیری تجارب مفید و استفاده از انواع نیسان مثل  آریسان ، نیسان وانت بار : روباز ، مسقف ، یخچالدار و همچنین انواع کامیونت ، خاور و ... را به جهت حمل تمامی بارهای شما در اختیار گرفته تا رضایت شما را کسب نماییم .

اما در مورد اینکه چرا باربری نتسان توانسته است به عنوان یکی از باربری های موفق در جهت کاهش نرخنامه و تعرفه حمل بار - اثاثیه و خرده بار شناخته شود باید گفت که :

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از تهران به شهرکرد می رود مسیر بازگشت از شهرکرد را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیه دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

2- باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

موارد فوق توانسته است در مجموع شرایطی را فراهم نماید که امروز نام نتسان در اندیشه مشتریان عزیز به عنوان باربری معتبر و ارزانترین باربری جا خوش کرده است و این را مدیران و کارکان باربری نتسان به فال نیک خواهند گرفت و بسیار امیدوار هستند تا بتوانند این مسیر را همچنان ادامه دهند البته با کمک و همراهی هموطنانمان در سراسر میهن عزیزمان ایران.

اما در مورد مسیر تهران به شهرکرد و سایر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری : برای حمل بار- اثاثیه خرده بار و اسباب کشی از تهران به شهرکرد شما میتوانید از 3 مسیر استفاده نمایید.

مسیر 1     545 کیلومتر     5 ساعت و 36 دقیقه
مسیر 2     529 کیلومتر     5 ساعت و 48 دقیقه
مسیر 3     534 کیلومتر     5 ساعت و 53 دقیقه

رانندگان باربری نتسان مسیر شماره یک را پیشنهاد میکنند



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به شهرکرد چهارمحال و بختیاری،باربری تهران به شهرکرد چهارمحال و بختیاری،ارزانترین باربری تهران به شهرکرد چهارمحال و بختیاری ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزان ترین قیمت باربری تهران خرم آباد لرستان حمل خرده بار اثاثیه

باربری نتسان اعلام امادگی می نماید قادر هست تا70%تخفیف زیر قیمت پورسانت تمام باربری های ایران هرنوع کالای منزل و اداری یا صنعتی و تجاری و یا مواد اولیه کارخانجات را از مبدا شهر تهران و مشهد به سراسر ایران از جمله خرم اباد لرستان بروجرد، دورود و کوهدشت الیگودرز  نورآباد ازنا الشتر پلدختر کونانی معمولان چقابل اشترینان حمل نماید.

همچنین نتسان به مشتریان خود تعهد میدهد تا کالای تحویل گرفته را سالم و در وقت مقرر به هرکجایی ایران بدون هیچ دغدغه ایی برساند .در این مطلب سعی داریم خواننده گرامی را با باربری تهران به خرم آباد و مسیر یا مسیرهای این دو شهر که زیر مجموعه ایی از باربری نتسان می باشد بیشتر آشنا نماییم اما اجازه میخواهیم کمی بیشتر در مورد گروه باربری نتسان مطالبی را عرض نماییم.

باربری نتسان بیش از یک دهه قبل در دو شهر تهران و مشهد شروع به کار نمود این باربری از آغاز ورود خود به جمع باربری های این دو شهر بزرگ سعی نمود با افزایش کیفیت در سرویس دهی و کاهش قیمت و نرخنامه , اعتماد خود را در بین هموطنان در این دو شهر افزایش دهد و در چشم انداز و هدف نهایی تلاش خود را معطوف به همین دو مقوله نمود.

البته طبیعی می باشد که جهت رسیدن به این هدف باید خیلی تلاش و پشتکار داشت و مدیران این مجموعه خود را برای کارزار بزرگی آماده نمودند. تدارک پرسنل و نیروهای مورد نیاز و همچنین ماشین های مدرن و مدل بالا , آغاز فعالیت گروه باربری نتسان بود.

نتسان قدم به قدم این راه سخن و پرفراز و نشیب را طی نمود و روز به روز بزرگتر و بزرگتر شد و تا به امروز  رسیدیم . امروز که این مطلب در حال نگارش می باشد با افتخار اعلام میداریم که باربری نتسان توانسته است حرف اول و آخر را در کیفیت و نرخنامه و تعرفه بزند با اطمینان میگوییم شما نمی توانید باربری در هیچ کجای شهر مشهد و تهران معرفی نماید که قادر باشد کمتر از نرخ کرایه باربری نتسان به شما سرویس دهی نماید. 

اما مشتریان قیمت و تعرفه پایین می خواهند و کیفیت بالا... این خواسته به حق را ,ما با کمال میل پاسخ دادیم چرا که این در هدف و چشم انداز این مجموعه وجود داشت که بایستی نرخنامه کاهش پیدا کند و کیفیت افزایش در نتیجه ما هیچ نگرانی از بابت ارائه سرویس هایمان نداشتیم چون به کیفیت آن ایمان داشتیم.

اما چگونه ممکن است در شرایط اقتصادی امروز کشور بتواند پورسانت دریافتی از خدمات سرویس دهی را تا 70% تخفیف داد و از طرفی کیفیت را چندین برابر افزایش؟ در پاسخ باید گفت این مجموعه با توجه به برنامه ریزی بلند مدتی که برای این دو مقوله داشت به خوبی توانست به این مهم دست یابد دلایل این موفقیت در زیر مفصل توضیح داده شده است:

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از تهران به خرم آباد می رود مسیر بازگشت از خرم آباد را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیح دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.
2- باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.
3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.   

همانگونه که ملاحظه می نمایید مجموعه عظیم نتسان مدت هاست بر روی کاهش قیمت برنامه ریزی و سرمایه گذاری نموده است تا امروز نتیجه آن را ببیند.

اما مسیر تهران خرم آباد لرستان: برای حمل بار اثاثیه خرده بار و اسباب کشی از تهران خرم آباد لرستان شما میتوانید از 3 مسیر استفاده نمایید. تصویر مسیر در فایل تصویر شاخص کاملا مشخص می باشد.

مسیر 1     487 کیلومتر     5 ساعت و 41 دقیقه
مسیر 2     491 کیلومتر     5 ساعت و 45 دقیقه
مسیر 3     549 کیلومتر     6 ساعت و 33 دقیقه
رانندگان باربری نتسان مسیر شماره یک را پیشنهاد میکنند.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به خرم آباد لرستان ،باربری تهران به خرم آباد لرستان ،ارزانترین باربری تهران به خرم آباد لرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار اثاثیه باربری مشهد سنندج کردستان70% تخفیف خاور نیسان

باربری مشهد سنندج و استان کردستان با نام تجاری نتسان بیش از یک دهه می باشد در این مسیر سرویس دهی می نماید حضور موفق این مجموعه عظیم در این مسیر باعث افزایش اعتماد هموطنان در شهر تهران و مشهد به این باربری شده است سرویس های زیاد دریافتی جهت ارسال کالا – اثاثیه – خرده بار منزل و اداری به این استان گواه موفقیت آمیز بودن سیاست های مدیریتی این مجموعه بوده است.

سالهای نچندان دور وقتی باربری نتسان شروع به پایه گذاری نمود کمتر کسی میتوانست پیش بینی نماید که در حداقل زمان ممکن این باربری در بین صدها باربری اینگونه موفق عمل نماید و بدان جا برسد که با افتخار اعلام می نماییم که هیچ باربری در ایران توان رقابت با نرخنامه و تعرفه این باربری را ندارد.

اکنون کافیست در اینترنت باربری ارزان و یا ارزانترین باربری را جستجو نمایید تا متوجه موفقیت آمیز بودن سیاست های کاهش قیمت این مجموعه شوید. البته در ادامه سعی خواهیم نمود ضمن معرفی موسسه حمل و نقل باربری نتسان, به راهکار های ارائه شده توسط این شرکت که باعث کاهش قیمت و کرایه شد نیز بپردازیم.

باربری نتسان در حدود یک دهه قبل و به طور همزمان در شهر تهران و مشهد شروع به فعالیت نمود این مجموعه با یک شعار و ادعا به جمع بیش از صدها باربری در تهران و مشهد پیوست . آن اینکه باربری نتسان باید در کمتر از 5 سال آینده اولا به عنوان ارزنترین باربری شناخته شود و دوما به عنوان قابل اعتمادترین و سریعتر باربری شهرت پیدا نماید.

خوشبختانه به ادعای مشتریان عزیز ما ,این موفقیت به دست آمده است و باعث افتخار ما می باشد که توانسته ایم به این مهم دست یابیم. همچنین تنوع بسیار گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین از جمله وانت بار – نیسان – خاورمسقف - کامیون - ده چرخ و تریلی باعث شده است که لقب سریعترین و مجهزترین باربری را به باربری نتسان نسبت دهند.  

وجود تعداد زیادی اکیپ آماده از ماشین – راننده – کارگر و بارچین در محل باربری باعث شده است میزان کیفیت سرویس دهی نیز به شدت افزایش یابد.باربری نتسان خود را ملزم می داند که بعد از تماس مشتری و درخواست سرویس در هر ساعت از شبانه روز بلافاصله به ارسال ماشین درخواستی اقدام نماید.

در کنار سرعت عمل و دقت این باربری در ارسال ماشین جهت حمل هرگونه بار - خرده بار - اثاثیه منزل - اثاثیه اداری – کالاهای حساس الکتریکی - محموله های سنگین صنعتی و ... این مجموعه توانسته است تا 70%  تعرفه - نرخنامه و کرایه را نسبت به سایر باربری ها در شهر مشهد و تهران کاهش دهد.

در زیر علل کاهش قیمت را به بیان می نماییم :

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از مشهد به سنندج می رود مسیر بازگشت از سنندج را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیح دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

2- باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمیسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.  

همانطور که ملاحضه فرمودید بی دلیل نمی باشد که این باربری توانسته است در مدت کوتاهی به این حد از مقبولیت برسد بدون شک حمایت شما هوطنان عزیز باعث خواهد شد تا این مسیر را با قدرت بیشتر و اعتماد به نفس بیشتر ادامه دهیم.

برای حمل بار و اثاثیه از مشهد به سنندج شما میتوانید از 2 مسیر استفاده نمایید. جزئیات مسیر در تصویر شاخص موجود می باشد.

مسیر 1     1376 کیلومتر     15 ساعت و 2 دقیقه

مسیر 2     1750 کیلومتر     19 ساعت و 19 دقیقه

رانندگان باربری نتسان مسیر شماره 1 را پیشنهاد می نمایند



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد سنندج ،باربری مشهد سنندج ،ارزانترین باربری مشهد سنندج ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه باربری تهران گرگان ارزانترین منصف ترین قیمت

در این مقاله می خواهیم در مورد باربری نتسان بیشتر بگوییم و مخصوصا در مورد حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی از تهران به استان گلستان و شهر گرگان و سایر شهرهای این استان سرسبز مطالبی را عرض نماییم.

باربری نتسان نامی آشنا در صنعت حمل و نقل ایران می باشد. این باربری در حدود یک دهه قبل با مرکزیت تهران و مشهد شروع به کار نمود و هم اکنون از این دو کلان شهر به تمام شهرهای ایران روزانه بیش از صد سرویس ارسال می نماید.

نکته مهم و قابل تامل برای این باربری این می باشد که خیلی زود به دلیل ابتکار عمل مدیران این مجموعه باربری نتسان به عنوان ارزانترین باربری در ایران شناخته شد. به عبارتی دیگر هم اکنون باربری نتسان پایین ترین نرخ حمل بار اثاثیه و خرده بار را در ایران دارد.

حال سوالی که مطرح می شود این است که آیا با کاهش قیمت , کیفیت سرویس دهی کاهش پبدا کرده است؟ یعنی به علت کیفیت پایین, نرخ کرایه و تعرفه کم شده است یا خیر دلیل کاهش قیمت مسئله دیگری می باشد. در پاسخ باید عرض نماییم که خیر آنچه که باعث پایین آمدن این مقدار از کرایه شده است ایده های ناب و تجارب سالها سرویس دهی در کنار رعایت انصاف و احترام به مشتری می باشد. 

جالب است بدانید مجموعه عظیم باربری نتسان علاوه بر اینکه لقب ارزانترین باربری ایران را به نام خود ثبت نموده است توانسته است در بین باربری های تهران و مشهد به عنوان یکی از دقیق ترین و سریع ترین باربری ها نیز شهرت پیدا کند.

این لقب ها و شهرت ها افتخار گروه باربری نتسان می باشد اما این مجموعه هرگز به این حد از ارزانی و رضایتمندی قانع نیست و مدام در حال تحلیل و رصد بازار و ارتباط با مشتریان خود می باشد تا بتواند برکیفیت سرویس دهی خود بیافزاید.

سرویس تهران به گرگان و استان گلستان و شهرهای گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن آزادشهر کردکوی کلاله آق‌قلا مینودشت گالیکش بندر گز و .. از جمله سرویس هایی می باشد که به صورت مکرر در حال انجام می باشد و مانند سایر شهرهای دیگر که تعداد سرویس در هفته آن زیاد باشد باربری نتسان تدارک ویژه ای برای آن در نظر گرفته است.

یکی از ایده های باربری نتسان جهت کاهش نرخ کرایه, سرمایه گذاری روی مسیر بازگشت می باشد چراکه در صورتی که سرویس ارسالی به شهرستان خالی برنگردد میتوان به شدت قیمت مسیر رفت را نیز کاهش داد. به همین جهت مدیران مجموعه باربری نتسان در حد توان خود روی این موضوع وقت و هزینه نموده اند.

باربری نتسان در جهت افزایش کیفیت و رضایت مندی خود به صورت پیوسته و مستمر روی ارتقاء توانمندی رانندگان – کارگران و بارچین ها همچنین ماشین های به کار گرفته در سامانه خود هزینه می نماید تا بتواند سطح کیفی خدمات خود را در بالاترین درجه ممکن نگه دارد.

گروه باربری نتسان تا به امروز هرچه به دست آوره است از حسن اعتماد هموطنان عزیز بوده است و امید به این دارد که بتواند پاسخ شایسته به این حسن اعتماد بدهد تا هر روز بر این اعتماد بیفزاید. ما شاید اولین نباشیم اما اظهار نظرها و تماس های انبوهی از مشتریان ما این واقعیت را به ما می گوید که توانسته ام بهترین در بین همکارانمان هم از نظر پایین بودن قیمت و هم از نظر کیفیت سرویس دهی باشیم.

اما در موزد مسیر تهران به گرگان :

 برای حمل بار اثاثیه خرده بار و ... از تهران به گرگان شما می توانید از 2 مسیر استفاده نمایید. مسیرها در تصویر شاخص کاملا مشخص می باشد.

مسیر 1     415 کیلومتر     5 ساعت و 46 دقیقه
مسیر 2     544 کیلومتر     7 ساعت و 9 دقیقه
رانندگان راه بلد باربری نتسان مسیر 1 را پیشنهاد می نمایند.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , حمل بار از تهران گرگان , باربری تهران گرگان , ارزانترین باربری تهران گرگان ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد تا 70%تخفیف خاور مسقف

باربری مشهد یاسوج با نام تجاری نتسان یکی از بزرگترین باربری ها در شهر مقدس مشهد می باشد. این باربری توانسته از حدود یک دهه قبل که فعالیتش را آغاز نموده است به خوبی حسن نیت و قیمت بسیار مناسب خود را به همشهریان عزیز منتقل نماید.

باربری نتسان هم اکنون در تمام ایران و مخصوصا در شهر مشهد و تهران به عنوان ارزان ترین باربری شناخته شده می باشد و این مسئله یکی از افتخارات این مجموعه عظیم باربری می باشد. در این مطلب اندکی در مورد مسیر مشهد به استان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای این استان از جمله جمله یاسوج دوگنبدان، دهدشت لیکک چرام لنده باشت سی‌سخت صحبت خواهیم کرد اما قبل از آن اجازه دهید تاریخچه گروه باربری نتسان را باهم مرور نماییم.

مجموعه حمل و نقل و باربری نتسان حدودا یک دهه قبل فعالیتش را با ملاحظات خاص و ویژه در دو کلان شهر تهران و مشهد شروع کرد. از این جهت اشاره شد با ملاحظات خاص و ویژه که قویا تاکید شد که باید این باربری در کمتر از 5 سال به عنوان ارزان ترین باربری در تهران و مشهد شناخته شود.

اما اینکه آیا اکنون به این موقعیت رسیده است یا خیر کافیست شما کلمه ارزان ترین باربری را در اینترنت جستجو نمایید تا متوجه این موضوع شوید که به راستی با حسن نیت و انصاف می شود کارهای بزرگی را انجام داد . در میان صد ها باربری اکنون این نتسان می باشد که به این افتخار نائل شده است.

حال سوال اساسی این می باشد که چگونه این موسسه باربری توانست در مدت زمان حدود 10 سال تا این اندازه پیشرفت نماید و در بین هموطنان عزیز در شهر مشهد و تهران نامش را به عنوان ارزان ترین باربری تثبیت نماید؟

باربری نتسان از ابتدا بنا را بر این نهاد تا دنبال راه حل هایی در جهت کاهش نرخ کرایه و تعرفه حمل باشد و حتی کارگروهی را برای این منظور تدارک دید و بعد از بررسی بسیار گسترده  سه راه حل پیشنهاد شد که قبل توضیح ان اجازه دهید ماهیت سرویس دهی را در شبکه حمل و نقل کشور توضیح دهیم همانطور که احتمالا می دانید باربری ها در حقیقت واسط بین مردم و رانندگان می باشند درست شبیه آژانس های سطح شهر.

حال وقتی سرویس از سمت مشتری به یک باربری اعلام میشود باربری ها وظیفه دارند که ماشین و کارگران و رانندگان مناسب آن بار را برای مشتری تدارک ببیند البته ده ها وظیفه و مسئولیت متوجه باربری ها می باشد چرا که مشتری باربری را میشناسد نه رانندگان و کارگران را .

حال سر موضوع قیمت و کرایه, از قبل برای مسیرها و بارهای مختلف بین صاحبین ماشین و رانندگان و کارگران توافق شده است و بعلاوه درصدی را خود باربری به عنوان حق کمسیون به مبلغ توافقی با مالکین  و رانندگان اضافه نموده و به مشتری اعلام می نماید که معمولا سهم باربری خیلی کمتر می باشد و شاید حدود 5 درصد کل پرداختی باشد که مشتری پرداخت می نماید. حال با توضیح فوق اجازه دهید سه راه حل کاهش را ارائه دهیم.

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از مشهد به یاسوج می رود مسیر بازگشت از یاسوج را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیح دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

2- باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.   

همانگونه که ملاحظه می نمایید مجموعه عظیم نتسان مدت هاست بر روی کاهش قیمت برنامه ریزی و سرمایه گذاری نموده است تا امروز نتیجه آن را ببیند.

اما مسیر مشهد به یاسوج : برای حمل بار اثاثیه خرده بار و اسباب کشی از مشهد به سنندج شما میتوانید از 3 مسیر استفاده نمایید. تصویر مسیر در فایل تصویر شاخص کاملا مشخص می باشد.

مسیر 1     1294 کیلومتر     15 ساعت و 18 دقیقه
مسیر 2     1356 کیلومتر     16 ساعت و 9 دقیقه
مسیر 3     1419 کیلومتر     16 ساعت و 17 دقیقه
رانندگان با تجربه نتسان مسیر شماره یک را پیشنهاد میکنند.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به یاسوج ،باربری مشهد به یاسوج ،ارزانترین باربری مشهد به یاسوج ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری تهران به یاسوج ارزان ترین شرکت حمل بار خرده اثاثیه منزل اداری

باربری تهران یاسوج و سایر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد. بزرگترین باربری ایران که به عنوان ارزان ترین و با کیفیت ترین باربری معروف شده است و هم اکنون نامی آشنا برای هموطنان عزیز در سراسر ایران می باشد تا 70% تخفیف کلیه سرویس های خود را از شهر مشهد و تهران به کل کشور ارسال می نماید. این باربری با نام تجاری نتسان برای اغلب همشهریان عزیز آشنا می باشد.

یکی از مسیرهایی که این باربری به صورت گسترده سرویس دهی می نماید مسیر تهران و مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دوگنبدان، دهدشت لیکک چرام لنده باشت سی‌سخت و سایر شهرستان های این استان می باشد.

استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز این شهر یعنی یاسوج از جمله شهرهایی می باشد با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد بسیار پر رفت و آمد از شهر تهران می باشد. به همین جهت گروه باربری نتسان تدارک ویژه ایی را برای سرویس دهی و جابجایی و حمل هرگونه بار خرده بار اثاثیه منزل و اداری تدارک دیده است.

معمولا در باربری نتسان آن دسته از مسیرهایی که شلوغ تر بوده و تقاضای بیشتری دارد سعی شده است تا در مسیر بازگشت تدارکی دیده شود تا با سرویس دهی مسیر بازگشت و عدم خالی بودن ماشین قیمت ( کرایه و تعرفه) مسیر رفت را نیز کاهش دهند. که خوشبختانه این موضوع درمورد مسیر تهران یاسوج به خوبی جواب داده شده است.

موسسه باربری نتسان همواره تلاش خود را نموده است تا با حفظ کیفیت تا آنجا که ممکن می باشد کرایه حمل را کاهش دهد و این کاهش درآمد را بیشتر با افزایش سرویس دهی جبران نماید چرا که مدیران این مجموعه بر این باور هستند رضایت مشتری هدف اول می باشد.

جالب است بدانید یکی از دلایل اصلی که باربری نتسان توانست در مدت کوتاهی به خوبی جای خود را در بین مردم ایران مخصوصا در شهر تهران و مشهد باز نماید همین رعایت حق مشتری و مشتری مداری می باشد و سعی نموده است همه واقعییت های این کسب و کار را با مشتریان درمیان بگذارد و با کسبه و مستاجرین و صاحبین کارخانجات و صنایع شفاف و صادق باشد.  

باربری نتسان دارای ده ها اکیپ آماده جهت سرویس دهی می باشد که به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته در خدمت هموطنان عزیز می باشد. از طرفی این مجموعه توانسته است با ارتقاء کمی و کیفی مجموعه خود هر روز بر رضایت مندی مشتریان خود بیافزاید.

از جمله خصوصیات بارز این باربری میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

1- داشتن اکیپ های زیاد اماده 2- قیمت بسیار ارزان و پایین تر از تمامی باربری های سطح کشور 3- تنوع بسیار زیاد انواع ماشین سبک  و سنگین از جمله نیسان وانت بار کامیون خاور ده چرخ تریلی و ... 4- بارچین های بسیار حرفه ایی که قادر هستن حداکثر بار را در فضای ماشین چیدمان نمایند 5- کارگران متخصص و ماهر که دوره دیده می باشد و بسیاری ویژه گی های دیگر که همه دست به دست داده اند تا باربری نتسان نام مطمئن در میان مردم ایران شناخته شده شود.

یکی از بزرگترین افتخارت مجموع بزرگ و عظیم باربری نتسان این می باشد که توانسته است با به کار بردن سیاست ها و ایده های خاص خود به شدت قیمت و تعرفه را کاهش دهد به طوری که هم اکنون این باربری به عنوان ارزان ترین باربری در ایران و در بین هزاران باربری در تهران و مشهد شناخته شود.

اما اجازه دهید مسیر تهران یاسوج را با یکدیگر بررسی مختصری نماییم. هموطن و همشهری گرامی اگر شما میخواهید از شهر تهران به یاسوج نقل مکان نمایید به عبارتی تصمیم به اثاث کشی اسباب کشی و یا حمل هرگونه بار خرده بار و اثاثیه دارید باید حداقل یکی از 3 مسیر زیر را که در تصویر شاخص نیز نمایش داده شده است انتخاب نمایید.

مسیر 1     756 کیلومتر     8 ساعت و 42 دقیقه
مسیر 2     776 کیلومتر     8 ساعت و 50 دقیقه
مسیر 3     740 کیلومتر     8 ساعت و 55 دقیقه
رانندگان باربری نتسان مسیر شماره یک را به سایر رانندگان عزیز پیشنهاد می نمایند.

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به یاسوج ،باربری تهران به یاسوج ،ارزانترین باربری تهران به یاسوج ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار اثاثیه خرده بار مشهد گرگان تا70%تخفیف نیسان خاور

باربری مشهد به استان گلستان و گرگان که با نام تجاری نتسان شناخته شده می باشد برترین باربری ایران می باشد و توانسته است لقب ارزان ترین باربری در بین شرکت های باربری را از آن خود نماید.

این باربری در حدود یک دهه قبل تاسیس شد و توانست در همین مدت یک دهه گام های بسیار اساسی و مهمی را برای سرویس دهی و حمل بار و اثاثیه هموطنان عزیز بردارد. در کنار کاهش قیمت سرویس دهی ها تا 70% تخفیف  توانسته است کیفیت را از نظر دقت و سرعت چندین برابر ارتقاء دهد.

در این مقاله تصمیم داریم در مورد مسیر مشهد به استان گلستان و گرگان مطالبی را بیان نماییم اما قبل آن سعی می نماییم بیشتر شما خواننده گرامی را با موسسه بزرگ و عظیم حمل و نقل نتسان آشنا نماییم. چرا که اعتقاد داریم هرچه مشتریان عزیز بیشتر با این گروه باربری آشنا شوند بهتر میتوانند به آن اعتماد نمایند.

همانطور که اشاره شد باربری نتسان بیش از یک هه قبل با شعار ارزانی حمل و نقل و آسان حق مردم ایران می باشد پا به عرصه رقابت با سایر باربری های کشور مخصوصا در شهر تهران و مشهد نهاد. لذا شروع به تاسیس و راه اندازی دو دفتر مجزا در تهران بزرگ و مشهد نمود و خیلی زود توانست مدارک و مجوزهای لازم را از اداره حمل و نقل درون شهری و بیرون شهری و جاده ای بگیرد و کار را شروع نماید.

در ابتدا مدیران مجموعه تصمیم گرفتند اساس نامه ایی را براساس اهداف و چشم انداز برای مجموعه تدوین نمایند تا بدین ترتیب مشخص شوند که قرار است در چه جهتی حرکت کنند و سیاست های کلی را به پیش ببرند. خوشبختانه خیلی زود این موضوع مشخص شد.

بزرگترین شعار این مجموعه این بود که باید تا آنجایی که ممکن می باشد قیمت و نرخنامه و کرایه حمل بار اثاثیه خرده بار را کاهش دهند و بنا شد گروهی از افراد خلاق مجموعه بر روی این موضوع و راه های کاهش آن تحقیق و بررسی نمایند. در نهایت جمع بندی به این سمت رفت که می بایست روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود به عبارتی دیگر می بایستی اجازه ندهند سرویس ها در مسیر برگشت خالی باشند.

از سوی دیگر واقعیتی از قدیم در بازار وجود داشت مبنی بر اینکه سود کم=فروش بالا و در نتیجه سود بالا. به عبارت دیگر این روش دیگری بود در کنار راه حل بالا مبنی برشکستن کرایه و تعرفه. در نتیجه مدیران باربری نتسان از همان ابتدا روی این موضوع که باید خیلی زود این باربری می بایست به عنوان ارزان ترین باربری در ایران شناخته شود مصمم شدند و در نتیجه تلاش و سرمایه گذاری گسترده ایی روی این دو آیتم صورت گرفت . و هر روز این مسیر شفاف تر از قبل پیش رفت.

اما در کنار ساسیت های کلی می بایست ماشین- رانندگان - کارگران ماهر - بارچین – بیمه - بارنامه و ... نیز براساس خواسته ای مشتریان و صلیقه و نیازشان تامین و تدارک دیده شود این موضوع نیز خیلی زود پیش رفت و توانست تعداد زیادی از انواع اکیپ های آماده به کار و آموزش دیده را به خدمت بگیرد.

هر باربری برای موفقیت خود باید به خوبی بر تمام اکیپ ها و ماشین ها و سرویس های خود کاملا تسلط داشته باشد و از آن سو  ارتباط کاملا مستمر و صمیمی با مشتریان برقرار نماید تا به خوبی بتواند ایرادات سرویس دهی خود را بگیرد که این موضوع نیز در راس برنامه های روزانه باربری نتسان قرار گرفت است.

تنوع بسیار گسترده از انواع ماشین سنگین مانند 1- خاور مسقف 2- تریلی 3- ده چرخ 4- کامیون و ...  و همچنین ماشین های سبک از جمله وانت بار – نیسان و ... باعث شد تمامی نیازهای هر نوع حمل بار را تامین نماید از حمل خرده بار اثاثیه منزل و اداری گرفته تا حمل و جابجایی بارهای سنگین و حجیم کارخانجات – صنایع – تولیدی ها – موارد اولیه صنعت و ....

از طرف دیگر حمل بار بین شهری خود نیازمند تجربه و راه بلد بودن می باشد که رانندگان باربری نتسان به خوبی گزینش شده اند و کاملا به مسیرها مسلط می باشند چراکه بارها و بارها مسیرهای مختلف از جمله مسیر مشهد به گرگان و سایر شهرهای استان گلستان را طی نموده اند.

با توضیحات فوق مطمنا خواننده گرامی متوجه شده است که باربری نتسان بی دلیل امروز به عنوان ارزان ترین باربری در ایران شناخته نشده است و با پشتبانه و برنامه ریزی چندین ساله به این مهم دست یافته است.

حمایت هموطنان عزیز باعث خواهد شد که گروه باربری نتسان نسبت به گذشته مصمم تر این مسیر را ادامه دهد.

اما مسیر مشهد به استان گلستان به شرح زیر می باشد. در تصویر شاخص مسیرها کاملا مشخص شده است.

برای حمل بار اثاثیه خرده بار از مشهد به گرگان شما میتوانید از 2 مسیر استفاده نمایید.
مسیر 1     618 کیلومتر     7 ساعت و 28 دقیقه
مسیر 2     592 کیلومتر     7 ساعت و 41 دقیقه



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهدبه گرگان ،باربری مشهدبه گرگان ،ارزانترین باربری مشهدبه گرگان ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار اثاثیه خرده بار منزل اداری باربری تهران کرمان خاور نیسان

باربری تهران به استان کرمان و سایر شهرهای این استان از جمله کرمان سیرجان، رفسنجان و جیرفت بم زرند کهنوج شهربابک بافت بردسیر راور عنبرآباد بروات ماهان منوجان انار که با نام تجاری نتسان شناخته شده می باشد یکی از برترین و موفقترین باربری های ایران می باشد که از مبدا تهران و مشهد به سراسر ایران در حال سرویس دهی می باشد و بیش از یک دهه می باشد که در این حوزه حضور بسیار فعال دارد.

گروه حمل و نقل و باربری نتسان در تمام دوره فعالیت خود در امر اسباب کشی و حمل بار خرده بار و اثاثیه هموطنان عزیز سعی نموده است همواره صداقت و مشتری مداری را در سرلوحه کار خود قرار دهد که خوشبختانه به خوبی توانسته است در این مسیر پیشرفت چشم گیری داشته باشد چرا که همواره در همه شرایط حق را با مشتریان خود دانسته است.

باربری نتسان از آغاز شروع فعالیت خود در کنار رعایت تمامی حقوق مشتریان خود  اندیشه بزرگی در سر داشت و آن اینکه عزم جدی در پیش گرفت تا بتواند خود را به عنوان ارزان ترین باربری معرفی نماید که خیلی زود این اتفاق افتاد و اکنون باربری نتسان به عنوان ارزان ترین باربری جهت حمل بار اثاثیه منزل اداری و ... شناخته شده است. 

باربری نتسان دارای تنوع گسترده و بسیار زیاد از انواع ماشین های سبک و سنگین می باشد که در تمامی محلات در دو کلان شهر ایران یعنی تهران و مشهد مستقر می باشد و به صورت آنی در خدمت هموطنان می باشد. وجود اکیپ های آمده جهت سرویس دهی سرعت عمل را به شدت افزایش داده است.

از طرفی دیگر در جهت افزایش بیشتر رضایت مندی مشتریان, این مجموعه همواره در جهت ارتقاء تخصص نیروهای خود بوده است و برگزاری دوره های آموزشی لازم در ضمن کار را برگزار می نماید. کلاس هایی که جنبه اخلاقی و مشتری مداری و رعایت حق مشتری دارد و به بهبود سرویس دهی منجر می شود.

گروه باربری نتسان در سراسر مسیرهای کشور حضور فعال دارد و از مبدا تهران و مشهد به تمام نقاط ایران سرویس دهی می نماید که از جمله مسیرهای پر سرویس باربری نتسان مسیر تهران به استان کرمان و سایر شهرستان های این استان می باشد. اما سوال اساسی این می باشد که چگونه این همه ارزانی...

همانطور که در ابتدای این سخن بیان شد مدیران مجموعه باربری نتسان عزم خودرا جزم نمودند تا با ایده ایی خلاقانه تا آنجا که امکان پذیر می باشد قیمت (کرایه نرخانه و تعرفه) را در جهت رضایت بیشتر مشتریان کاهش دهند و برای این کار به این موضوع اندیشیدند که در صورتی که بتواند راهکاری ارائه دهند تا در مسیر برگشت سرویس دهی ماشین حمل بار خالی و بدون بار برنگردد میتوانند قیمت ها را به شدت کاهش دهند.

همین مطلب باعث شد که باربری نتسان روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری گسترده نماید و تا آنجا که ممکن می باشد اجازه ندهند ماشین در مسیر برگشت خالی باشد. البته حسن اعتماد هموطنان عزیز به شدت میتواند کمک به این موضوع نماید و هرآنچه هموطنان عزیز بیشتر به این طرح کمک نمایند شانس گسترش و کاهش قیمت بیشتر خواهد شد

البته همانطور که قبلا اشاره شد به هیچ عنوان کاهش قیمت بر کیفیت و سرعت عمل و دقت این باربری تاثیر منفی نداشته است چرا که به اعتقاد ما کاهش کرایه برابر است با سرویس بیشتر و به طبع افزایش درآمد را به دنبال خواهد داشت و این یک معامله برد –برد می باشد

اما مسیر تهران به استان کرمان و شهرهای این استان : سیرجان، رفسنجان و جیرفت بم زرند کهنوج شهربابک بافت بردسیر راور عنبرآباد بروات ماهان منوجان انار ... :
برای حمل بار اثاثیه خرده بار و اسباب کشی از تهران به کرمان شما میتوانید از 2 مسیر استفاده نمایید.
مسیر 1     984 کیلومتر     10 ساعت و 21 دقیقه
مسیر 2     1214 کیلومتر     13 ساعت و 3 دقیقه
در تصویر شاخص مسیر کاملا مشخص می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران کرمان ،باربری تهران کرمان ،ارزانترین باربری تهران کرمان،حمل بار با خاور یا نیسان ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزان ترین باربری مشهد به خرم آباد اثاثیه منزل اداری خرده بار

باربری مشهد خرم اباد و استان لرستان با نام تجاری نتسان بزرگترین و معتبرترین باربری ایران میباشد که در یک دهه گذشته از آن به عنوان ارزان ترین باربری ایران نیز نام برده می شود. اینکه چرا از این باربری به عنوان باربری ارزان یاد میشود در حقیقت واقعیتی انکار ناپذیر می باشد و چگونگی ان را در ادامه شرح خواهیم داد.

اما قبل از آن اجازه دهید در مورد توانمندی ها و امکانات مجموعه باربری نتسان توضیحاتی مطرح نماییم تا بیشتر با این مجموعه عظیم باربری آشنا شوید تا درک چرایی این ارزانی راحت تر شود .

باربری نتسان از آغاز شروع به کار خویش که بیش از یک دهه قبل می باشد درست این موضوع را در ذهن خود تقوییت نمود که باید روزی به عنوان ارزان ترین باربری حمل کالا اثاثیه منزل خرده بار و تجاری در ایران شناخته شود. و دیری نگذشت که چنین شد.

در ابتدای شروع فعالیت, این مجموعه تلاش نمود تا شروع به جمع آوری اکیپ های متخصص و دوره دیده نماید چرا که اعتقادش بر این بود باید در کنار کاهش قیمت حداکثر کیفیت نیز محیا باشد به همین دلیل در کنار بکار گیری نیروهای جوان در مجموعه, آموزش های لازم را نیز در نظر گرفت و از این بابت نیز بسیار متفاوت نسبت به سایر باربری ها بودیم.

بررسی نیاز بازار به نوع ماشین از دیگر کارهایی بود که در این مجموعه مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و سعی شد به هر طریقی که شده بهترین توازن ماشین را که مورد نیاز مشتریان میباشد در نظر بگیرد که این نیز به خوبی پیش رفت. در نهایت مقرر شد ماشین ها به دو گروه سبک و سنگین تقسیم شود و انواع ماشین های سبک یعنی متنوع ترین وانت بارها و نیسان تدارک دیده شد که کاملا مجهز بودن به لوازم جانبی مانند چادر ضدآب و پتو و سایر نگهدارنده ها برای جلوگیری از آسیب به بار و اثاثیه.

و در آن سو نیز به خوبی نیاز بازار به نوع ماشین سنگین بررسی شد و در نهایت مقرر گردید ماشین های سنگین 1– خاور مسقف 2- کامیون با چادر ضدآب 3- تریلی 4- و ده چرخ تدارک دیده شود تا بتوان تمام نیازها و درخواست های مشتریان درون شهری و بین شهری را تدارک ببیند.

وسواس در انتخاب ماشینهای مدل بالا و رانندگان با سابقه خوب و بدون حاشیه و بدون داشتن سوابق کیفری از دیگر اقدامات باربری نتسان از آغاز به کار بوده است چرا که باور داشت یک جابجایی بدون دغدغه برای مشتری می بایست تمام  جوانب را در نظر داشته باشد.

برای مشتری مهم می باشد که به چه کسانی اسباب و اثاثیه زندگی خود را تحویل دهد و در مقصد تحویل بگیرد . ما خود را امین مردم معرفی نموده ایم و از لحظه شروع اسباب کشی و چیدمان اثاثیه تا پایان کار یعنی زمانی که اثاثیه و بار به مقصد تحویل داده میشود خود را مسئول میدانیم و برای امانتداری بی نهایت تلاش کرده و اجازه نخواهیم داد اعتماد مشتری خدشه دار شود.

اما نکته اصلی که باید همشهریان عزیز بدانند در رابطه با علت کاهش قیمت و پایین بودن نرخنامه این باربری به سایر باربری های سطح کشور این هست که باربری نتسان اولا اعتقاد دارد که کاهش چشمگیر سود برابر است با سرویس های بسیار بیشتر و این افزایش سرویس دهی درآمد و سود را نیز افزایش میدهد. از طرفی با تدابیر اندیشیده شده برای مسیر بازگشت و عدم خالی امدن سرویس رفت بتواند هزینه مسیر رفت را نیز کاهش دهد که تا به امروز به خوبی موفق بوده است. و در حال حاضر این باربری روی مسیرهای بازگشت به شدت در حال سرمایه گذاری می باشد. 

یکی از مسیرهایی که به خوبی خوشبختانه مسیر برگشت آن جواب داده است تا به امروز مسیر مشهد به استان لرستان و خرم اباد  بروجرد، دورود و کوهدشت الیگودرز نورآباد ازنا الشتر پلدختر کونانی معمولان چقابل بوده است بنابراین توصیه می نماییم که اگر نیاز به حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی از مشهد به شهرهای این استان را دارید حتما با ما در ارتباط باشید تا بتوانید با کمترین قیمت این سرویس را دریافت نمایید. دو مسیر برای رفتن از مشهد به خرم آباد وجود دارد  مسیرها در تصویر شاخص مشخص می باشد.
مسیر 1     1295 کیلومتر     13 ساعت و 56 دقیقه
مسیر 2     1541 کیلومتر     17 ساعت و 22 دقیقه

 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به خرم آباد،باربری مشهد به خرم آباد،ارزانترین باربری مشهد به خرم آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزان ترین باربری ایران حمل بار خرده بار تهران سنندج کردستان

باربری تهران به استان کردستان و شهرهای سنندج سقز، مریوان و بانه سریش‌آباد دلبران کانی‌دینار قروه کامیاران  بیجار دیواندره دهگلان که در بین هموطنان عزیز با نام تجاری نتسان شناخته شده می باشد یکی از ارزان ترین و بزرگترین باربری های ایران می باشد که در شهر تهران و مشهد مستقر می باشد و از این دو مبدا به تمام ایران سرویس دهی می نماید.

موسسه باربری نتسان توانسته است با کاهش پورسانت خود قیمت کرایه و تعرفه حمل هرگونه بار اثاثیه خرده بار اداری و منزل را به شدت کاهش دهد. همچنین باربری نتسان در اقدامی ابتکاری سعی نموده است با قرار دادن سرویس در مسیر بازگشت ماشین ها از مقصد به مبدا یعنی مسیر برگشت هزینه رفت رو نیز سرشکن نماید. باتوجه به بازخورد خوبی که این روش تاکنون داشته است مدیران موسسه باربری نتسان مصمم هست روی این موضوع هزینه و سرمایه گذاری نمایند.

باربری نتسان بیش از یک دهه می باشد که در سرویس دهی و حمل و نقل در کشور فعالیت می نماید و در همین مدت توانسته لقب ارزان ترین باربری ایران را به خود اختصاص دهد که این از افتخارات این مجموعه می باشد که درمیان انبوهی از باربری های مستقر در تهران و مشهد به چنین لقبی شهرت یافته است.

یکی از دلایل اصلی اعتماد هموطنان عزیز در شهر تهران و مشهد به این باربری ارائه تصویر شفاف از عملکرد این مجموعه بوده است باربری درون شهری و بین شهری نتسان از بدو تاسیس با این شعار که به دنبال کاهش هزینه ها و تعرفه سرویس دهی می باشد همواره تلاش نموده حاشیه سود دهی خود را به حداقل ممکن برساند تا بتواند این موضوع که مدیران مجموعه عزم جدید در جهت کاهش نرخنامه را دارند به مشتریان منتقل نمایند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و مورد توجه هموطنان عزیز قرار گرفت.

حاصل این تلاش در طی بیش از یک دهه باعث شده که امروز این باربری در اوج قرار بگیرد و با نام ارزان ترین باربری ایران شناخته شود. و امروز که در حال نگارش این مطلب برای شما خواننده گرامی هستیم دیگر کسی نیست که نام نتسان را در صنعت حمل و نقل نشنیده باشد. و یا حداقل یک بار از این مجموعه سرویس نگرفته باشد.

یکی دیگر از دلایل موفقیت روز افزون این باربری داشتن تنوع گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین به تعداد بسیار بالا می باشد که از جمله میتوان به انواع خاور مسقف – تریلی – کامیون – ده چرخ و ماشین های سبک مانند وانت بار و یا نیسان و .. اشاره نمود. 

تخصص و داشتن کارگران رانندگان بارچین ها و به طور کلی اکیپ های متعدد آماده به کار در هر ساعت از شبانه روز و 7 روز هفته نیز در شهرت و مقبولیت این مجموعه بسیار تاثیر گذار بوده است. سوابق درخشان سرویس دهی و حمل بار و اثایه منزل مستاجرین در سطح شهر و یا بین شهری دیگر برکسی پوشیده نیست.

باربری نتسان به خوبی توانسته است رابطه خود را با تولید کنندگان و صنعتگران در امر جابجایی محصولات و تولیدات این عزیزان حفظ نماید و در همه ساعات شبانه روز در حمل هرگونه بار خرده بار محصولات - مواد اولیه – تجهیزات حساس الکترونیکی - پزشکی و خلاصه هر نوع کالای سبک و سنگین اعلام آمادگی نموده است.

حمل کالاهای سنگین چه کالای سنگین منزل و چه کالای سنگین اداری نیازمند ابزارها و تجهیزات مخصوص و مهارت ویژه می باشد که باربری نتسان توانسته است با تدارک نیروهای متخصص و تجهیزات خاص, جابجایی وسایل سنگین در بین طبقات را به خوبی انجام دهد و مورد تایید مشتریان قرار گیرد.

اما باربری تهران به استان کردستان و شهرهای این استان از جمله سنندج سقز، مریوان و بانه سریش‌آباد دلبران کانی‌دینار قروه کامیاران  بیجار دیواندره دهگلان مسیر های زیر را که در تصویر شاخص کاملا مشخص می باشد پیشنهاد می نماید.

مسیر 1     489 کیلومتر     5 ساعت و 49 دقیقه
مسیر 2     583 کیلومتر     7 ساعت
مسیر 3     564 کیلومتر     7 ساعت و 14 دقیقه
مجموعه باربری نتسان مسیر تهران – ساوه – همدان – سنندج را پیشنهاد می نماید.

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران سنندج کردستان ،باربری تهران سنندج کردستان ،ارزانترین باربری تهران سنندج کردستان ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل اثاثیه باربری مشهد اردبیل ارزان ترین کرایه خاور نیسان تریلی

باربری مشهد به اردبیل و سایر شهرستان های این استان مانند چرخ پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال گرمی بیله‌سوار نمین عفرآباد آبی‌بیگلو اصلاندوز عنبران که با نام تجاری نتسان شناخته شده است ارزان ترین باربری ایران را لقب گرفته است با افتخار اعلام میداریم علاوه براینکه هم اکنون به عنوان ارزان ترین باربری شناخته شده هستیم توانسته ایم بالاترین سطح کیفیت سرویس دهی را در کشور ارائه نماییم.

مجموعه عظیم باربری نتسان توانسته است با ثرمایه گذاری بر روی مسیرهای برگشت گام مهمی را در کاهش سرویس دهی های رفت خود مخصوصا در مسیرهای بین شهری و به طور خاص مسیر مشهد به اردبیل ارائه نماید. این باربری دارای ده ها اکیپ می باشد که به صورت شبانه روزی در امر سرویس دهی در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

یکی از بزرگترین افتخارات این مجموعه کسب حداکثر رضایت مندی در میان مشتریان خود می باشد که این موضوع را میتوان به خوبی در گزارشات و تماس های مردمی مشاهده نمود. موفقیت اتفاقی نیست قطعا با برنامه ریزی و رعایت شرایط مشتری و با احترام به حقوق مشتری که از جمله رعایت شرایط مالی و اوضاع اجتماعی می باشد حاصل می شود.

باربری مشهد اردبیل توانسته است به خوبی با مدیریت مسیر برگشت یعنی از اردبیل به مشهد تا حد زیادی هزینه تعرفه کرایه و نرخنامه مسیر رفت را نیز کاهش دهد. از آنجا که با چنین تاکتیکی تا به امروز به خوبی توانسته است قیمت ها را کاهش دهد در نتیجه تلاش مستمری را برای کاهش بیشتر انجام میدهد البته با کمک و همراهی هموطنان عزیز.

خوشبختانه مسیر مشهد به استان اردبیل و سایر شهرهای این استان یکی از مسیرهای پرتردد می باشد که باربری نتسان سرویس های متعددی را در هفته به این مسیر ارسال می نماید که این خود موفقیت دیگری برای این مجموعه می باشد.

در کنار کاهش شدید قیمت سرویس های باربری نتسان اعم از درون شهر و بین شهری و برون شهری این باربری توانسته است با مکانیزم ارتباط با مشتریان و جلب نظرات آنها هر روز بر افزایش کیفیت سرویس های خود بیافزاید. که این نیز یکی دیگر از توفیقات بزرگ این مجموعه می باشد که همواره بعد از انجام سرویس دهی توانسته است ارتباط خود را با مشتریان حفظ نماید.

باربری تهران دارای ده ها دستگاه ماشین سبک از جمله وانت بار و نیسان می باشد و دارای ده ها ماشین سنگین از انواع مختلف خاور مسقف – تریلی – ده چرخ – کامیون می باشد. همراه با رانندگان راه بلد و بارچین هایی که به خوبی با وظیفه خود آشنا هستند و همچنین کارگران دوره دیده و دارای بیمه که هر کدام دارای چندین سال تجربه در امر اثاث کشی اسباب کشی و حمل بار منزل و اداری را دارا می باشند.

سالها خدمت رسانی به هموطنان عزیز بدون هیچ گونه گلایه مندی و نارضایتی کارنامه افتخارات ما می باشد و دلیل اصلی آن نظارت مستقیم مدیران این مجموعه بر تمامی سرویس های می باشد. تعامل با مشتریان پر کردن و امضاء فرم میزان رضایتمندی باعث شده است که به خوبی در جریان کیفیت و کمیت سرویس ها قرار بگیریم.

قطعا حمایت شما همشهریان و هموطنان عزیز میتواند به این مجموعه بیش از گذشته کمک نماید تا بازهم شاهد کاهش نرخ ها باشیم چرا که این مجموعه از ابتدا بنای این را داشته است که با شسکتن قیمت ها از مشتریان و مستاجرین که غالبا از قشرهای متوسط و ضعیف جامعه می باشند حمایت نماید.

اگر تصمیم به حمل هرگونه بار خرده بار اثاثیه منزل و اداری و یا ارسال محموله های تولیدی کارخانه و صنایع خود را دارید و یا می خواهید لوازم حساس اندازه گیری پزشکی الکترونیکی – سنگین و ... را از مبدا مشهد و یا تهران به استان اردبیل منتقل نمایید , باربری نتسان منتظر تماس شماست.

برای حمل بار از مشهد به اردبیل یک مسیر وجود دارد :

مسیر 1     1488 کیلومتر     16 ساعت و 24 دقیقه

این مسیر به صورت شفاف در تصویر شاخص مشخص می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد اردبیل،باربری مشهد اردبیل،ارزانترین باربری مشهد اردبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه خرده بار با تخفیف ویژه باربری تهران قم 

باربری تهران قم که با نام تجاری نتسان شناخته شده می باشد ارزان ترین و با کیفیت ترین باربری ایران می باشد که در شهر تهران و مشهد مستقر می باشد. موسسه باربری نتسان ضمن حفط کیفیت سرویس دهی و همچنین دقت و سرعت عمل بالا توانسته در بین هموطنان عزیزمان در شهر تهران و مشهد به عنوان ارزان ترین باربری شناخته شود.

یکی از مسیرهای های سرویس دهی باربری نتسان مسیر تهران قم می باشد که بارها و بارها در روز در این مسیر توسط مجموعه باربری نتسان سرویس دهی می شود. این مجموعه تلاش نموده است تا با تدارک مسیر برگشت از قم به تهران تا آنجا که امکان دارد هزینه مسیر رفت را نیز کاهش دهد که تاکنون نیز موفق بوده است.

در این مطلب سعی خواهیم کرد بیشتر در مورد این مسیر صحبت نماییم اما قبل از ان از شما بازدید کننده گرامی که با موسسه حمل و نقل نتسان آشنایی ندارید اجازه میخواهیم توضیحات بیشتری را با شما در مورد باربری نتسان درمیان بگذاریم

باربری نتسان بیش از یک دهه می باشد که در شهر تهران و مشهد مستقر می باشد این باربری توانسته است در همین مدت یک دهه گام های بسیار خوبی را در جهت حمایت از مشتریان خود بردارد به نحوی که خیلی زود لقب ارزان ترین باربری را در ایران از آن خود کرد. البته این ارزان بودن به هیچ عنوان کوچکترین صدمه ایی به کیفیت کار و سرویس دهی وارد نکرد.

موسسه حمل و نقل نتسان دارای تعداد بسیار زیادی اکیپ آماده به صورت شبانه روزی و فعال می باشد که در هر لحظه از 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به صورت آنی در خدمت هموطنان عزیز می باشد. تنوع انواع ماشین های حمل بار اثاثیه خرده بار اداری تجاری منزل و ... باعث شده است که عملیات سرویس دهی راحت تر و سریعتر انجام گیرد.

انواع ماشین های سبک از جمله وانت بار – نیسان و سایر خودرو های ویژه اثاثیه جهت حمل بار با حجم کم و ماشین های سنگین از جمله خاور مسقف – کامیون – تریلی – ده چرخ  برای جابجایی بارهای با حجم سنگین را این باربری در اختیار دارد.

در کنار ماشین های متنوع و آماده به کار داشتن رانندگان با تجربه و راه بلد مخصوصا جهت سرویس دهی های بین شهری کامل ضروری به نظر میرسد. از طرفی دیگر همانگونه که می دانید در امر اثاث کشی و اسباب کشی چیدمان بار بسیار مهم می باشد مجموعه باربری نتسان همواره همراه اکیپ های ارسالی جهت حمل بار حداقل یک بارچین حرفه ایی را ارسال می نماید تا چیدمان بار جهت حمل کاملا اصولی باشد.

سایر خدماتی همچون ارسال در کمترین زمان - 7 روز هفته، 24 ساعته - پیگیری آنلاین بار و بارنامه معتبر- بیمه بار و پوشش کامل بار ارسالی- بسته بندی توسط تیم بسته بندی کالا و ..و نیز در صورت نیاز ارائه خواهد شد.

همانطور که در ابتدای این مطلب بیان شد اکنون باربری نتسان به عنوان ارزان ترین باربری در ایران شناخته شده می باشد. و کمتر کسی می باشد که حداقل یک بار از خدمات و سرویس هاس این باربری استفاده نکرده باشد. و از جمله مسیرهایی که تخفیفات بسیار ویژه برای آن در نظر گرفته شده است مسیر تهران به قم می باشد. بنابراین توصیه می نماییم که حتما از خدمات باربری نتسان اگر نیاز به جابجایی منزل و اسباب کشی و اثاث کشی و یا ارسال کالا و محصولات از تهران به قم را دارید استفاده نمایید.

برای حمل بار و اثاثیه از تهران به قم یک مسیر پیشنهادی وجود دارد :
مسیر 1     148 کیلومتر     1 ساعت و 46 دقیقه
مسیر حرکت در تصویر شاخص کاملا واضح می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران قم ،باربری تهران قم ،ارزانترین باربری تهران قم ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین باربری مشهد به البرز کرج حمل اثاثیه منزل اداری تخفیف ویژه

باربری مشهد کرج و استان البرز یک از موفقترین باربری هایی می باشد که سالهاست در این مسیر به سرویس دهی به هموطنان عزیز مشغول می باشد. سرویس های زیادی این مسیر باعث شده است که این مجموعه فکر راه حلی برای کاهش هزینه و نرخ کرایه این مسیر بیفتند و تاکنون تلاش نموده اند تا با گرفتن مسیر در برگشت یعنی از استان کرج به مشهد قیمت رفت را نیز به شدت کاهش دهد که تا حدود زیادی نیز موفق بوده است.

موسسه باربری نتسان نامی شناخته شده در بین هموطنان عزیز در دو شهر مشهد و تهران می باشد به ادعای همین هموطنان عزیز آنچه که باعث این شهرت شده است دو عامل اساسی در کنار سایر خدمات این مجموعه بوده است:

 1- قیمت و کرایه و نرخنامه بسیار پایین تر از سایر باربری های سطح کشور که هم اکنون باربری نتسان که نام تجاری همان باربری بین شهری و درون شهری از مبدا مشهد و تهران به سراسر کشور می باشد به عنوان ارزان ترین باربری ایران شناخته شده است.

 2- دقت در سرویس دهی و سرعت عمل بسیار بالای این باربری به علت داشتن تعداد زیادی انواع مختلف ماشین از جمله ماشین های سبک نیسان وانت بار و ماشین های سنگین خاور مسقف کامیون تریلی ده چرخ .

در کنار موارد فوق باربری مشهد کرج البرز به علت اموزش های ویژه کارگران خود توانسته است رضایت بسیار خوبی را در برخورد با مشتریان و اخلاق مداری از ان خود نماید . کلیه کارگران و رانندگان باربری نتسان کاملا ماهر می باشد و به خوبی در کار خود مهارت دارند و مسلط دارند.

گرچه شاید عده ای تصویر نمایند حمل بار و اثاث کشی کاری می باشد که نیاز به هیچ گونه تخصص ندارد اما تجربه نشان داده است بسیار مهم و با اهمیت می باشد که هرگونه جابجایی بار و یا اثاثیه باید اصولی باشد و  عدم رعایت درست آن باعث خسارت به بار مشتری شده و باعث نارضایتی می شود.  

باربری نتسان با داشتن ده ها اکیپ آماده به کار در هر ساعتی از شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت هموطنان عزیز می باشد. و با توجه به اینکه هزینه و کرایه این باربری به شدت پایین تر از سایر باربری های سطح کشور می باشد , شما هموطنان عزیز می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از سرویس های این مجموعه از مبدا مشهد و تهران به سراسر کشور و مخصوصا مسیر مشهد به استان البرز و کرج و کمال‌شهر، نظرآباد و محمدشهر ماهدشت مشکین‌دشت هشتگرد چهارباغ شهر جدید هشتگرد اشتهارد گرمدره گلسار کوهسار استفاده نمایید

اما اگر تصمیم دارین بار اثاثیه خرده بار و اثاث کشی و اسباب کشی نماید از شهر مشهد به استان البرز و یا هرکدام از شهرهای این استان باید بدانید شما حق انتخاب فقط یک مسیر اصلی را دارید

مسیر 1     946 کیلومتر     10 ساعت و 31 دقیقه

این مسیر در تصویر شاخص کاملا شناخته شده می باشد.    

بار دیگر در انتها حساسیت حمل بار بین شهری و مخصوصا در مسیرهای طولانی را یادآور می شویم چیدمان اصولی بار بسیار مهم می باشد نوع وسیله نقلیه مناسب بار و همچنین داشتن بیمه و بارنامه معتبر از دیگر ملزومات یک حمل بار مطمئن و بدون دردسر بین شهری می باشد.  

باربری نتسان با افتخار اعلام میدارد که در تمام این سالهای خدمت رسانی , سرویس دهی به هموطنان عزیز را با کمال دقت و حساسیت انجام داده است و حتی یک مورد شکایت از سمت هموطنان عزیز مبنی بر قصور کارگران و اضافه قیمت گزارش نشده است و آن به دلیل دقت و نظارت مجموعه مدیران این مجموعه بوده است.

باربری نتسان با اعتقاد به اینکه با کاهش کرایه میتواند مشتریان بیشتر جذب نماید و این افزایش مشتریان باعث افزایش درامد شرکت خواهد شد این راه را ادامه داده است و انشالله ادامه خواهد داد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , حمل بار از مشهد به کرج , باربری مشهد به کرج , ارزانترین باربری مشهد به کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری تهران قزوین70%تخفیف کرایه حمل بار خرده بار اثاثیه

باربری تهران قزوین با نام تجاری نتسان نامی آشنا در صنعت حمل و نقل و باربری های سراسر کشور می باشد و امرزو بعد از چندین سال فعالیت در شهر تهران و مشهد و انجام سرویس دهی از این دو شهر به تمام ایران دیگر کمتر کسی هست که نام باربری نتسان را نشنیده باشد.

یک از افتخارات بزرگ این باربری این می باشد که درمسیرهای خاصی که سرویس دهی بیشتر می باشد و سرویس های برگشت معمولا خالی نمی باشد تا 70% قادر می باشد قیمت کرایه را کاهش دهد و این موضوع مورد توجه ویژه مردم عزیزمان قرار گرفته است. و در سایر مسیرها نیز کمترین و ارزانترین نرخ کرایه را دارد به همین جهت همواره مورد تقدیر قرار گرفته است.

باربری تهران قزوین یا همان نتسان در کناره کاهش شدید قیمت ها توانسته است برکیفیت سرویس دهی خود هر روز بیافزاید . در سریوس دهی هرباربری نکاتی وجود دارد که رعایت آنها باعث ارتقاء کیفیت سرویس دهی می باشد. به عنوان مثال سرعت عمل در سرویس دهی به همراه دقت یکی از خواسته های حداقلی و به حق مشتریان عزیز می باشد.

از جمله وظایف دیگر یک باربری مشاوره قبل از ارسال ماشین جهت حمل اثاثیه و کالا می باشد . باربری می بایست با توجه به حجم بار مشتری و مسیر جابجایی سعی نماید مناسبترین سرویس را به کمترین قیمت به مشتری ارائه نماید. متاسفانه گاها دیده شده است بی جهت با افزایش کارگران و ساعات سرویس دهی هزینه را افزایش میدهند که این موضوع مخصوصا در حمل بار درون شهری به شدت هزینه نهایی را افزایش میدهد.

خوشبختانه باربری نتسان با اهمیت دادن به این قبیل موضوعات و بسیاری از موضوعات مشابه دیگر اجازه هرگونه سوء استفاده احتمالی را گرفته است و با آموزش های داده شده معمولا بهترین و با صرفه ترین قیمت را به مشتری اعلام می نمایند. گواه این ادعا این می باشد که بسیاری از مشتریان بعد از تماس اول با این مجموعه و قیمت گرفتن مجددا در نهایت نیز سرویس را به این مجموعه سفارش میدهند.

از جمله نکاتی که باید در سرویس های بین شهری و به ظور خاص در این مطلب مسیر تهران به قزوین و شهرهای این استان از جمله الوند، تاکستان و بوئین زهرا اقبالیه آبیک محمدیه بیدستان محمودآباد نمونه شال اسفرورین آوج دانسفهان ضیاءآباد خرمدشت در نظر گرفته شود و بسیار مهم نیز می باشد آشنایی با مسیر می باشد چرا که رانندگان باید به خوبی به مسیرهای بین شهری تسلط داشته باشند همچنین چیدمان اصولی بار نیز نکته بسیار مهمی می باشد که حتما باید لحاظ شود که این موضوع معمولا به بارچنین حرفه ایی نیز برمیگردد.

باربری نتسان با داشتن اکیپ های بسیار حرفه ای از جمله رانندگان راه بلد – کارگران متخصص و بارچین های حرفه ای در کلیه ساعات شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت هموطنان عزیز می باشد. یکی از مسیرهای پرتردد باربری نتسان مسیر تهران به قزوین می باشد که همواره در طول هفته چندین سرویس سفارش دارد در نتیجه این مسیر کاملا برای رانندگان مجموعه بزرگ نتسان شناخته شده می باشد.

جهت حمل بار و اثاثیه از تهران به قزوین و شهرستان های این استان 2 مسیر مختلف وجود دارد که هرکدام مسافت و زمان مخصوص به خود را دارد که در تصویر شاخص کاملا مشخص میباشد و به شرح زیر می باشد:
مسیر 1 153 کیلومتر 1 ساعت و 58 دقیقه
مسیر 2 192 کیلومتر 2 ساعت و 49 دقیقه
رانندگان باربری نتسان مسیر شماره یک را پیشنهاد می نمایند.

یک بار دیگر یادآوری می نماییم در صورتی که تاکنون از سرویس های نتسان مخصوصا تهران قزوین استفاده ننموده اید حتما با ذخیره شماره تماس گروه باربری و حمل و نقل نتسان در تلفن همراه خواهد در موقع نیاز تماس حاصل فرمایید تا با مقایسه قیمت ها متوجه ارزانترین نرخ کرایه این مجموعه شوید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به قزوین ،باربری تهران به قزوین ،ارزانترین باربری تهران به قزوین ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین باربری مشهد ایلام حمل بار خرده بار تخفیف ویژه

حمل بار خرده بار و اثاثیه از مشهد به ایلام توسط باربری مشهد ایلام با نام تجاری نتسان دارای تخفیفات ویژه روزانه و مناسبتی تا 70% تخفیف لطفا جهت دریافت مشاوره و لیست قیمت حتما یکی از شماره های مجموعه باربری نتسان را در همراه خود ذخیره نمایید تا در مواقع لزوم امکان ارتباط برایتان مقدور باشد.

در این مطلب در مورد مسیر مشهد به استان گیلام و شهر گیلان و سایر شهرستان های این استان از جمله دهلران، ایوان و آبدانان دره شهر مهران سرابله ارکواز آسمان‌آباد چوار پهله بدره مطالب را بیان خواهیم نمود

باربری نتسان را ابتدا بیشتر بشناسیم این باربری با ارزانترین باربری در ایران از دو مبدا مشهد و تهران شناخته شده است البته قیمت(کرایه – نرخنامه هزینه) پایین به معنای کیفیت پایین نمی باشد بلکه این مجموعه در کیفیت سرویس دهی و سرعت و دقت نیز شناخته شده می باشد.

باربری تهران با داشتن رانندگان بسیار زیاد همواره در اسرع وقت در امر سرویس دهی آماده می باشد و تلاش نموده است سوده خود را بسیار اندک در نظر بگیرد اما در عوض با افزایش تعداد سرویس دهی آن کاهش درآمد را جبران کند که تا به امروز این موضوع به خوبی اجرا شده است.

مجموعه عظیم و بزرگ باربری نتسان بیش از یک دهه می باشد که در دو شهر مشهد و تهران مستقر می باشد و از این دو مبدا به تمام شهرهای ایران از جمله استان ایلام و تمامی شهرستان های این استان سرویس دهی می نماید. ما تمام تلاش خود را نموده ایم تا بتوانیم علاوه بر افزایش کیفیت سرویس دهی هزینه حمل را به کف و حداقل ممکن برسانیم به همین جهت می باشد که در فضای مجازی کاملا به عنوان یکی از ارزانترین شرکت های حمل و نقل و باربری شناخته شده هستیم.

باربری مشهد ایلام یکی از زیر مجموعه های باربری نتسان می باشد که منحصرا در مسیر مشهد به استان ایلام و شهرهای این استان سرویس هی می نماید و اتفاقا یکی از مسیر های پرسرویس ما می باشد و به همین جهت به خوبی توانسته ایم هزینه کرایه را به شدت کاهش دهیم و امیدواریم با حمایت شما همشهریان عزیز این رویه را همچنان ادامه دهیم.

باربری نتسان چند ویژه گی اساسی و مهم دارد 1- داشتن اکیپ های زیاد اماده 2- قیمت بسیار ارزان و پایین تر از تمامی باربری های سطح کشور 3- تنوع بسیار زیاد انواع ماشین سبک  و سنگین از جمله نیسان وانت بار کامیون خاور ده چرخ تریلی و ... 4- بارچین های بسیار حرفه ایی که قادر هستن حداکثر بار را در فضای ماشین چیدمان نمایند 5- کارگران متخصص و ماهر که دوره دیده می باشد و بسیاری ویژه گی های دیگر که همه دست به دست داده اند تا باربری نتسان نام مطمئن در میان مردم ایران شناخته شده شود.

توصیه اکید داریم به همه هموطنان عزیز که حتما جهت راستی آزمایی نرخ کرایه سرویس های باربری نتسان یکی از شماره های ما را در گوشی همراه خود ذخیره نمایید و با مدیران مجموعه مستقیما تماس حاصل فرمایید و مسیر خود نوع بار و ماشین مورد نظر را درخواست نمایید تا قیمت را به شما اعلام نمایند آن موقع متوجه تفاوت قیمت ما با سایر باربری های سطح کشور خواهید شد.

این باعث افتخار ما می باشد که مشتریان بارها و بارها به ما اعلام نمود اند که به صدها باربری تماس گرفته اند اما قیمت اعلام شده توسط ما پایینتر از همه باربری های دیگر بوده است. بنابریان بدون هیچگونه دغدغه ای در صورت نیاز به ماشین جهت حمل هرنوع بار بین شهری و دورن شهری نتسان را انتخاب نمایید تا از تخفیفات آن نیز بهره مند شوید.

باربری نتسان را به عنوان یکی از ارزانترین باربری های سطح کشور به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید تا انها نیز در صورت نیاز به حمل هرگونه بار اثاثیه خرده بار منزل اداری از سرویس های ما استفاده نمایند.
 مسیر های مشهد به ایلام به شرح زیر بوده و در تصویر شاخاس کاملا مشخص می باشد.
مسیر 1     1555 کیلومتر     17 ساعت و 9 دقیقه
مسیر 2     1542 کیلومتر     17 ساعت و 52 دقیقه
مسیر 3     1781 کیلومتر     21 ساعت و 7 دقیقه
مسیر شماره یک را رانندگان باربری نتسان توصیه می نمایند.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ایلام ،باربری مشهد ایلام ،ارزانترین باربری مشهد ایلام ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار خرده بار شهرک صنعتی تهران به شهرک صنعتی مشهد ارزان ترین

باربری نتسان یکی از برترین و موفق ترین باربری های کشور تدارک بسیار ویژه ای برای جابجایی و حمل کالا و محصولات و مواد اولیه کارخانجات در بین شهرک های صنعتی در تهران و مشهد در نظر گرفته است.

حمل بار و خرده بار از تمامی شهرک های صنعتی تهران به مشهد و مشهد به تهران شهرک صنعتی پایتخت ، شهرک صنعتی خوارزمی ، شهرک صنعتی عباس اباد ، شهرک صنعتی شمس اباد ، شهرک صنعتی گلگون ، شهرک صنعتی خاوران ، شهرک صنعتی چرمشهر ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی شریف اباد ، شهرک صنعتی جنت اباد ، شهرک صنعتی ایوانکی ، شهرک صنعتی قرچک ، شهرک صنعتی کاوه ، شهرک صنعتی آینه ورزان ، شهرک صنعتی چهاردانگه ، شهرک صنعتی پرندک ، شهرک صنعتی شکوهیه ، شهرک صنعتی شهریار نسیم شهر ، شهرک صنعتی قلعه میر ، شهرک صنعتی زاگرس و گلبرگ ، شهرک صنعتی بهارستان ، شهرک صنعتی هشتگرد ، شهرک صنعتی نظر اباد ، شهرک صنعتی اشتهارد ماهدشت ، شهرک صنعتی صباحی  و شهر های صنعتی مشهد شهرک صنعتی توس ، شهرک صنعتی کلات ، شهرک صنعتی فردوسی ، شهرک صنعتی فناوری برتر ، شهرک صنعتی ماشین سازی ، شهرک صنعتی بینالود

شرکت باربری نتسان که از دو مبدا شهرهای تهران بزرگ و مشهد مقدس به کل کشور سرویس دهی می نماید در راستای حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران عزیز در شهر تهران و مشهد قادر می باشد با تخفیفات بسیار ویژه و استثنایی هرگونه بار و خرده بار این عزیزان را در بین شهرک های صنعتی جابجا نماید.

موسسه حمل و نقل و باربری نتسان همواره با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور گام های بسیار مهمی را در پیش برد حمل و نقل کالا اثاثیه منزل اداری و تجاری در کشور برداشته است یکی از آنها همین کاهش شدید و بسیار خوب قیمت(کرایه – هزینه –نرخنامه) می باشد.

البته دقت نمایید این کاهش قیمت به معنای کاهش کیفیت و دقت و سرعت عمل نمی باشد بلکه گروه باربری نتسان تلاش نموده است که تا آنجایی که مقدرو می باشد از سهم پورسانت خود کم نماید و در عوض به نفع مشتریان عزیز کاهش هزینه حمل را اعلام نماید و این یعنی عدم هرگونه کاهش تعهد و کیفیت خدمات.

اگر چه بیشتر تولیدکنندگان و صنعتگران با نام باربری نتسان به خوبی در شهر تهران و مشهد آشنایی دارند اما بازهم به آن دسته از بزرگواران و همشهریان عزیز که تاکنون از خدمات و سرویس های متفاوت با تخفیفات ویژه این موسسه استفاده ننموده اند توصیه مینماییم حتما یک بار هم که شده امتحان نمایید تا تفاوت در کیفت سرعت  عمل و دقت و تفاوت بسیار زیاد قیمت را مشاهده نمایید.

باربری نتسان سالهاست که امین و مورد اعتماد مردم ایران در شهرهای تهران و مشهد می باشد و خیلی خوشحال و خرسند می باشد تا اینکه توانسته است گام های استواری را در حمل بار و خرده بار بین شهرک های صنعتی تهران ومشهد بردارد تا باعث کاهش هزینه های تمام شده تولید محصولات در کارخانجات شود و در انتها باعث کاهش قیمت مصرف کننده شود.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از شهرک صنعتی تهران به شهرک صنعتی مشهد،باربری شهرک صنعتی تهران به شهرک صنعتی مشهد،ارزانترین باربری شهرک صنعتی تهران به شهرک صنعتی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار اثاثیه منزل باربری مشهد بوشهر ارزان 70% تخفیف قیمت کرایه

باربری مشهد بوشهر که با نام تجاری نتسان در ایران شناخته شده است یکی از بزرگترین باربری های ایران می باشد که از مبدا مشهد و تهران به سراسر ایران سرویس دهی می نماید. باربری مشهد بوشهر در حقیقت یکی از مسیرهای های پرتردد باربری نتسان می باشد که معمولا هر روز از مبدا مشهد به استان بوشهر و شهر بوشهر و سایر شهرستان های این استان زیبا از جمله برازجان، بندر کنگان و بندر گناوه دشتی تنگستان عسلویه جم دیر دیلم سرویس دهی می نماید.

باربری نتسان به همین جهت که این مسیر بسیار پر سرویس بوده است سعی نموده است تا شرایطی را فراهم کند تا بتواند با حداقل قیمت(کرایه – تعرفه-نرخنامه) هرگونه بار خرده بار اثاثیه منزل اداری محصولات تولیدی ها کارخانجات و ... را تا 70% تخفیف زیر قیمت سایر باربری ها به استان بوشهر و مسیر  برعکس جابجا نماید.

در این مطلب میخواهیم در مورد مسیر سرویس دهی باربری مشهد بوشهر بیشتر صحبت نماییم اما قبل آن سعی خواهیم نمود توانمندی های باربری نتسان را یادآوری نماییم تا بیشتر با این مجموعه عظیم و بزرگ آشنا شوید.

باربری نتسان و در این مطلب به طور خاص باربری مشهد بوشهر بیش از یک دهه می باشد که حضور بسیار پررنگ و گسترده در سطح کشور داشته و دارد. این باربری راز موفقیت و محبوبیت خود را در چند آیتم و خدمت میداند که در ادامه معرفی خواهد شد و اشاره خواهد شد که مقبولیت و محبوبیت بی دلیل نیست.

مواردی که باعث محبوبیت روزافزون و لحطه به لحظه باربری نتسان شده است:

1- کاهش قیمت – تعرفه – کرایه و نرخانه تا 70% تخفیف و زیر قیمت سایرباربری های سطح کشور. به عبارت دیگر این باربری از ابتدای شروع فعالیت با این شعار که کاهش شدید کرایه باعث خواهد شد افزایش چند برابری سرویس دهی را در پیش داشته باشد و این افزایش خود باعث افزایش درامد خواهد شد و با همین مفهوم و اساس کاری توانست در مدت کوتاهی تقریبا تمامی سرویس های حمل بار را در دومبدا مشهد و تهران در اختیار بگیرد.

2- دومین راز محبویت باربری نتسان را میتواند به حضور اکیپ های متخصص و شبانه روزی نسبت داد. به عبارت دیگر این باربری در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل بی درنگ در خدمت هموطنان عزیز میباشد. وجود رانندگان راه بلد در مسیرهای بین شهری و درون شهری همراه با کارگران متخصص و ماهر در چیدن درست و اصولی بار و اثاثیه بسیار در جلب رضایت مشتریان مفید بوده است.

3- تنوع بسیار گسترده انواع ماشین های سبک و سنگین را میتوان به موارد فوق در جهت مقبولیت این مجموعه اضافه نمود. از جمله ماشین های این مجموعه میتوان به نیسان – وانت بار – خاور مسقف – تریلی – کامیون – ده چرخ نام برد.

4- سایر موارد مانند ارسال در کمترین زمان - 7 روز هفته، 24 ساعته - پیگیری آنلاین بار و بارنامه معتبر- بیمه بار و پوشش کامل بار ارسالی- بسته بندی توسط تیم بسته بندی کالا و ... این موارد نیز بسیار مفید به فایده بوده است

همانطور که ملاحظه فرمودید باربری نتسان اگر امروز به این چنین جایگاه و محبوبیتی در بین همشهریان عزیز در شهر مشهد و تهران رسیده است به این دلیل بوده است که همواره اصل مشتری مداری یعنی رضایت مشتری را ملاک قرار داده است. با افتخار اعلام می نماییم در تمام این سالها حتی یک مورد کوتاهی و قصور از سمت مشتریان به مدیران مجموعه گزارش نشده است.

اما مسیر مشهد به بوشهر و شهرهای این استان زیبا را بهتر بشناسیم:

جهت حمل بار اثاثیه خرده بار از مشهد به بوشهر سه مسیر وجود دارد که در بین این مسیرها مسیر 1  توسط رانندگان باربری نتسان توصیه شده است:

مسیر 1     1643 کیلومتر     19 ساعت و 24 دقیقه
مسیر 2     1706 کیلومتر     20 ساعت و 23 دقیقه
مسیر 3     1758 کیلومتر     20 ساعت و 41 دقیقه

هر سه مسیر به وضوح در  تصویر شاخص مشخص شده است

باربری مشهد بوشهر با نام تجاری نتسان قطعا بهترین شرکت حمل بار و خرده بار اثاثیه منزل و اداری در کشور می باشد هم از نظر قیمت و هم از نظر سرعت عمل و کیفیت سرویس دهی پس توصیه میکنیم حتما در صورت نیاز برای هر مسیری از مبدا مشهد و یا تهران با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد بوشهر ،باربری مشهد بوشهر ،ارزانترین باربری مشهد بوشهر ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری تهران همدان تخفیف 70% کرایه حمل باراثاثیه اسباب کشی خرده بار

باربری تهران همدان نامی آشنا برای هموطنان عزیز در شهر تهران و مشهد می باشد و آن هم به جهت تعداد زیاد سرویس هایی که این باربری در مدت چند سال اخیر در این مسیر داشته است می باشد. البته نام تجاری باربری مشهد همدان نتسان می باشد. و قطعا حتی اگر تاکنون از این مجموعه عظیم و بزرگ سرویس نگرفته باشید نام آشنای موسسه نتسان را شنیده اید.

اما گاهی سوال می شود که چه خصوصیت یا خصوصیت هایی باعث شد این باربری تا این حد در بین موسسه حمل و نقل و باربری به شهرت دست یابد؟ در پاسخ به این دسته از همکاران و هموطنان عزیز عرض می نماییم که هیچ معروفیت و مقبولیتی بی دلیل نیست رعایت صادقانه نکات زیر باعث شده است که این مجموعه به موفقیت های چشم گیری برسد و رقبای زیادی را پشت سر قرار دهد.

1- تخفیف کرایه ( تعرفه قیمت هزینه ) تا 70% زیر قیمت سایر باربری ها.

2- داشتن تنوع بسیار زیاد و گسترده انواع ماشین خاور مسقف – نیسان – وانت بار – کامیون – تریلی – ده چرخ.

3- اکیپ های بسیار ماهر و متخصص از کارگران بارچین ها و رانندگان .

4- دقت عمل بسیار بالا و همچنین سریع و به موقع انجام وظیفه کردن.

5- ارسال در کمترین زمان - 7 روز هفته، 24 ساعته - پیگیری آنلاین بار و بارنامه معتبر- بیمه بار و پوشش کامل بار ارسالی- بسته بندی توسط تیم بسته بندی کالا و ...

از جمله نگات و موضوعات دیگری که در حمل بار و اثاثیه مخصوصا بین شهری با اهمیت می باشد آشنایی رانندگان با مسیرهای مبدا به مقصد می باشد. همانطور که در ابتدای این مطلب نیز اشاره شد رانندگان باربری تهران همدان که با نام تجاری نتسان شناخته شده می باشند این مسیر را بسیار سرویس دهی نموده اند و کاملا به راه ها و جاده ها تسلط کامل دارند.

در کنار موارد فوق یک از موضوعاتی که خیلی در امر اسباب کشی و حمل بار و اثاثیه در مسیرهای مخصوصا بین شهری مهم می باشد چیدمان اصولی بارها می باشد. که نیازمند داشتن بارچین های حرفه ایی می باشد که این اصل مهم در باربری نتسان کاملا رعایت شده است.

برابری مشهد همدان و شهرهای این استان از جمله فامنین مریانج ازندریان قروه درجزین جورقان گیان ملایر، نهاوند، اسدآباد و تویسرکان اسدآباد کبودراهنگ بهار رزن لالجین و .. علاوه بر اینکه به صورت مستمر و پیوسته در خدمت همشهریان عزیز در امر اثاث کشی در شهر مشهد و تهران می باشد سابقه طولانی در حمل بار و خرده بار محصولات و مواد اولیه شرکت های کارخانجات در مسیر تهران به همدان و مسیر برگشت می باشد. و دلیل اصلی این همکاری کارخانجات با این مجموعه هم قیمت پایین و تخفیفات بالا و سرعت عمل و دقت بالا می باشد.

باربری نتسان به جهت داشتن تعداد بسیار زیادی ماشین و تنوع گسترده آن توانسته است تقریبا تمامی تماس ها و درخواست ها رو پوشش دهد که کمتر باربری چنین توان سرویس دهی را دارا می باشد و این خود یکی دیگر از افتخارات باربری نتسان می باشد.

اکنون که بیشتر با توانمندی های باربری تهران به همدان آشنا شدید در ادامه بیشتر در مورد مسیر تهران به همدان صحبت خواهیم کرد.

از تهران به همدان تنها یک مسیر مطمئن و قابل قبول وجود دارد که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد
مسیر تهران به استان همدان : تهران – رباط کریم – جاده شهرک صنعتی کاوه – نوبران – آزاد راه ساوه همدان. 320 کیلومتر 3 ساعت و 34 دقیقه .

باربری نتسان نامی آشنا برای هموطنان عزیز در دو شهر تهران و مشهد می باشد تخفیفات تا 70% این مجموعه توانسته است تحول شگرفی در حمل بار از این دو مبدا به تمام شهرهای ایران ایجاد کند توصیه مینماییم که شما هموطن گرامی نیز از این شرایط و موقعیت بهرمند شوید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران همدان ،باربری تهران همدان ،ارزانترین باربری تهران همدان ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین باربری مشهد شهرکرد حمل بار خرده بار اثاثیه 70% تخفیف

باربری مشهد شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری با نام تجاری نتسان یگی از معروفترین و اولین و بزرگترین موسسه های حمل بار اثاثیه و خرده بار منزل اداری و تجاری در ایران می باشد. گروه باربری عظیم نتسان در شهر مشهد و تهران مستقر می باشد. و از این دو مبدا به تمام ایران سرویس دهی می نماید. یکی از بزرگترین خصوصیات این باربری که مورد توجه همشهریان - کسبه و صاحبین کارخانجات و تولیدی ها قرار گرفته است تخفیف بسیار بالای می باشد که تا 70% این تخفیفات گاهی میرسد.

در این مقاله میخواهیم در مورد باربری مشهد شهرکرد بیشتر صحبت نماییم و با این مسیر که یکی از مسیرهای بسیار پرسرویس دهی باربری نتسان می باشد آشنا شویم .اما اجازه میخواهیم قبل از پرداختن به این موضوع شما را بیشتر با موسسه باربری و حمل و نقل نتسان آشنا نماییم.

باربری نتسان بر چند اصل پایه ریزی شده است اولین اصل از اصول کاری این موسسه رعایت حق مشتری می باشد. این رعایت و احترام به مشتری محقق نخواهد شد مگر آنکه خواسته های مشتریان را ملاک عمل خویش قرار دهیم و یکی از اصلی ترین خواسته های مشتریان تعرفه-قیمت-کرایه و یا نرخنامه می باشد به همین جهت مجموعه بزرگ باربری نتسان بر اساس یک اصل اساسی که همان سود کم فروش بالا برابر است با سود بالا  هست بنا شده است. گروه نتسان تا حدی قیمت و کرایه را در تمامی سرویس های درون شهری و بین شهری کاهش داده است که عملا محال می باشد در سطح کشور باربری بخواهد حتی با این مجموعه باربری رقابت نماید.

یکی دیگر از اصولی که همواره مدیران این مجموعه بر آن تاکید نموده اند دقت عمل و سرعت می باشد. به عبارتی دیگر این باربری خود را متعهد میداند در سریعتر زمان ممکن خود را به محل بارگیری برساند و همچنین متعهد می نماید که با حداکثر دقت حمل بار – اثاثیه – خرده بار را انجام دهد. حال موضوعی که مطرح می باشد این هست که چگونه می توان این نظم و دقت را در کار ایجاد کرد؟ پاسخ این می باشد که برای موفق بودن این عمل بایستی نیروها یعنی رانندگان – کارگران و بارچین ها آموزش دیده باشند که این اتفاق در این باربری افتاده است یعنی کلیه نیروی های مشغول در این باربری آموزش های لازم را دیده اند.

از جمله موضوعات دیگری که میتواند به رضایت بیشتر مشتریان در سرویس دهی منجر شود مخصوصا در سرویس دهی های بین شهری آشنایی هرچه بیشتر رانندگان از مسیرهای بین شهری و برون شهری می باشد. به عبارت دیگر هرچه قدر یک راننده مسیری را بیشتر سرویس دهی کرده باشد طبیعی می باشد که به مسیر مسلط تر می باشد. در این مورد همه به جهت فراوانی سرویس دهی در تمامی مسیرهای بین شهر ایران از مبدا مشهد و تهران میتوان گفت باربری نتسان بی رقیب می باشد.

اکنون که با توانمندی های باربری مشهد شهرکرد با نام تجاری نتسان و سایر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری از جمله بروجن، لردگان و فرخ‌شهر فارسان هفشجان جونقان سامان فرادنبه بن  شهر کیان آشنا شدید به سراغ مسیر پرتردد مشهد شهرکرد میرویم و بیشتر با این مسیر آشنا خواهیم شد.

برای حمل بار خرده بار اثاثیه منزل اداری و تجاری بار هرنوع ماشینی از جمله خاور مسقف – تریلی – ده چرخ – کامیون و ماشین های سبک مانند نیسان و انواع وانت بار از مشهد به شهرکرد تنها 2 مسیر موجود می باشد.

مسیر یک : مشهد – نیشابور – سبزوار – میامی – بیارجمند – جندق معلمان – اصفهان – شهرکرد  1253 کیلومتر     13 ساعت و 49 دقیقه 

مسیر دو : مشهد – تربت حیدریه – بجستان – فردوس – طبس – یزد – سورمق – شهرضا – شهرکرد  1372 کیلومتر     15 ساعت و 45 دقیقه

توصیه رانندگان نتسان مسیر شماره یک می باشد.

در پایان باری دیگر پیشنهاد می کنیم که اگر تاکنون از باربری نتسان که در شهر مشهد و تهران مستقر می باشد سرویس نگرفته اید حتما یک بار هم که شده امتحان نمایید تا از تخفیفات ویژه و تا 70% آن بهره مند شوید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد شهرکرد ،باربری مشهد شهرکرد ،ارزانترین باربری مشهد شهرکرد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

70% تخفیف حمل بار و اثاثیه باربری تهران استان مرکزی ارزانترین خدمات 

باربری تهران مرکزی اراک با نام تجاری نتسان در سطح کشور شناخته شده می باشد و با بیش از یک دهه سابقه فعالیت می باشد که تقریبا کمتر کسی در ایران عزیز هست که با حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی سرکار داشته باشد اما این مجموعه عظیم باربری را نشناخته باشد. که البته این مهم حاصل نشده است جز با حمایت هموطنان عزیز.

در این مطلب به طور خاص در مورد حمل بار و اثاثیه و خرده بار از شهر تهران به استان مرکزی و شهرهای اراک ساوه، خمین ،محلات، دلیجان، کرهرود شازند مأمونیه تفرش مهاجران سنجان کمیجان میلاجرد آشتیان خنداب آستانه پرندک زاویه  و سایر شهرستان های این استان مطالبی بیان خواهیم کرد.

اما قبل از پرداختن به این موضوع اجازه دهید در مورد توانمندی ها و خدمات مجموعه عظیم و بزرگ موسسه نتسان مطلبی را بیان نماییم. امیدواریم بتوانیم با این مختصر مطلب به خواننده حسن نیت و تعهد و امین بودن این مجموعه را منتقل نماییم.

باربری تهران مرکزی اراک با نام تجاری نتسان یکی از بزرگترین و برترین باربری های سطح کشور می باشد. این باربری با داشتن بیش از ده ها اکیپ مجهز و متخصص در امر اسباب کشی و اثاث کشی نام مطمئن در صنعت حمل بار اثاثیه و خرده بار می باشد.  تخفیفات هیجان انگیز یعنی تا 70% تخفیف نشان از حسن نیت این مجموعه می باشد.

باربری نتسان دارای رانندگان متخصص در حمل بارهای صنعتی و تولیدی کارخانجات و مواد اولیه تولیدی ها در درون شهری و بین شهری می باشد. همانطور که میدانید حمل بار اثاثیه و اثباب کشی بین شهری با توجه به دوری مسافت نیازمند دقت بیشتری می باشد که این مسئله همواره مورد تاکید مدیران رده بالای موسسه باربری نتسان برای تمام مسیرهای بین شهری از جمله مسیر تهران اراک و استان مرکزی می باشد.

یکی دیگر از نکات مهم در حمل بار بین شهری و حتی درون شهری چیدمان درست و اصولی بار می باشد که خود نیازمند تجربه و دقت بالایی می باشد. از انجایی که باربری نتسان همواره بعد از استخدام کارگران و رانندگان اقدام به آموزش های لازم ضمن خدمت می نماید در این مورد نیز پشتاز از سایر باربری های سطح کشور می باشد. 

تنوع و گستردگی ماشین های حمل بار نیز بسیار مهم برای هرمجموعه باربری می باشد. خوشبختانه باربری نتسان دارای ده ها وانت بار – نیسان خاور مسقف – کامیون – تریلی – ده تن و ... می باشد. و با وجود تعداد سرویس زیادی که از این باربری در روز صورت میگیرد تاکنون به ندرت پیش امده است که نتوانیم به مشتری به موقع سرویس دهیم که این اتفاق نیز بسیار خوب و ارزشمند می باشد.

خدماتی همچون پاسخگویی شبانه روزی 7 روز هفته، 24 ساعته - بارنامه معتبر پیگیری آنلاین بار - انتقال تجهیزات حساس و پزشکی توسط پرسنل با تجربه - جا به جایی تجهیزات سنگین ارسال در کمترین زمان - بسته بندی توسط تیم بسته بندی کالا - بیمه بار پوشش کامل بار ارسالی و ... نیز توسط باربری نتسان صورت میگیرد.

اما معرفی مسیر یا مسیرهای  تهران استان مرکزی اراک :
مسیر 1  : تهران – قم – سلفچگان - اراک    278 کیلومتر     3 ساعت و 9 دقیقه
مسیر 2: تهران – ساوه – سلفچگان - اراک     282 کیلومتر     3 ساعت و 14 دقیقه
رانندگان باربری تهران اراک مسیر شماره یک را توصیه می کنند. در تصویر شاخص مسیر شماره یک بار رنگ سبز نشان داده شده است.

در پایان مجددا یاداوری می نماییم که باربری نتسان در شهر تهران و مشهد مستقر می باشد و از این دو مبدا روزانه 100 ها سرویس به اقصی نقاط ایران ارسال می نماید توصیه میکنیم حتما اگر تاکنون از سرویس ها ما اسفاده ننموده اید حتما استفاده نمایید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار تهران استان مرکزی ،باربری تهران استان مرکزی ،ارزانترین باربری تهران استان مرکزی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

70% تخفیف حمل بار و اثاثیه باربری تهران استان مرکزی ارزانترین خدمات 

باربری تهران مرکزی اراک با نام تجاری نتسان در سطح کشور شناخته شده می باشد و با بیش از یک دهه سابقه فعالیت می باشد که تقریبا کمتر کسی در ایران عزیز هست که با حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی سرکار داشته باشد اما این مجموعه عظیم باربری را نشناخته باشد. که البته این مهم حاصل نشده است جز با حمایت هموطنان عزیز.

در این مطلب به طور خاص در مورد حمل بار و اثاثیه و خرده بار از شهر تهران به استان مرکزی و شهرهای اراک ساوه، خمین ،محلات، دلیجان، کرهرود شازند مأمونیه تفرش مهاجران سنجان کمیجان میلاجرد آشتیان خنداب آستانه پرندک زاویه  و سایر شهرستان های این استان مطالبی بیان خواهیم کرد.

اما قبل از پرداختن به این موضوع اجازه دهید در مورد توانمندی ها و خدمات مجموعه عظیم و بزرگ موسسه نتسان مطلبی را بیان نماییم. امیدواریم بتوانیم با این مختصر مطلب به خواننده حسن نیت و تعهد و امین بودن این مجموعه را منتقل نماییم.

باربری تهران مرکزی اراک با نام تجاری نتسان یکی از بزرگترین و برترین باربری های سطح کشور می باشد. این باربری با داشتن بیش از ده ها اکیپ مجهز و متخصص در امر اسباب کشی و اثاث کشی نام مطمئن در صنعت حمل بار اثاثیه و خرده بار می باشد.  تخفیفات هیجان انگیز یعنی تا 70% تخفیف نشان از حسن نیت این مجموعه می باشد.

باربری نتسان دارای رانندگان متخصص در حمل بارهای صنعتی و تولیدی کارخانجات و مواد اولیه تولیدی ها در درون شهری و بین شهری می باشد. همانطور که میدانید حمل بار اثاثیه و اثباب کشی بین شهری با توجه به دوری مسافت نیازمند دقت بیشتری می باشد که این مسئله همواره مورد تاکید مدیران رده بالای موسسه باربری نتسان برای تمام مسیرهای بین شهری از جمله مسیر تهران اراک و استان مرکزی می باشد.

یکی دیگر از نکات مهم در حمل بار بین شهری و حتی درون شهری چیدمان درست و اصولی بار می باشد که خود نیازمند تجربه و دقت بالایی می باشد. از انجایی که باربری نتسان همواره بعد از استخدام کارگران و رانندگان اقدام به آموزش های لازم ضمن خدمت می نماید در این مورد نیز پشتاز از سایر باربری های سطح کشور می باشد. 

تنوع و گستردگی ماشین های حمل بار نیز بسیار مهم برای هرمجموعه باربری می باشد. خوشبختانه باربری نتسان دارای ده ها وانت بار – نیسان خاور مسقف – کامیون – تریلی – ده تن و ... می باشد. و با وجود تعداد سرویس زیادی که از این باربری در روز صورت میگیرد تاکنون به ندرت پیش امده است که نتوانیم به مشتری به موقع سرویس دهیم که این اتفاق نیز بسیار خوب و ارزشمند می باشد.

خدماتی همچون پاسخگویی شبانه روزی 7 روز هفته، 24 ساعته - بارنامه معتبر پیگیری آنلاین بار - انتقال تجهیزات حساس و پزشکی توسط پرسنل با تجربه - جا به جایی تجهیزات سنگین ارسال در کمترین زمان - بسته بندی توسط تیم بسته بندی کالا - بیمه بار پوشش کامل بار ارسالی و ... نیز توسط باربری نتسان صورت میگیرد.

اما معرفی مسیر یا مسیرهای  تهران استان مرکزی اراک :
مسیر 1  : تهران – قم – سلفچگان - اراک    278 کیلومتر     3 ساعت و 9 دقیقه
مسیر 2: تهران – ساوه – سلفچگان - اراک     282 کیلومتر     3 ساعت و 14 دقیقه
رانندگان باربری تهران اراک مسیر شماره یک را توصیه می کنند. در تصویر شاخص مسیر شماره یک بار رنگ سبز نشان داده شده است.

در پایان مجددا یاداوری می نماییم که باربری نتسان در شهر تهران و مشهد مستقر می باشد و از این دو مبدا روزانه 100 ها سرویس به اقصی نقاط ایران ارسال می نماید توصیه میکنیم حتما اگر تاکنون از سرویس ها ما اسفاده ننموده اید حتما استفاده نمایید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به مرکزی،باربری تهران به مرکزی ،ارزانترین باربری تهران به مرکزی ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد بیرجند قائن، طبس و فردوس حمل بار اثاثیه70% تخفیف

باربری مشهد بیرجند - خراسان جنوبی با برند نتسان یکی از معروف ترین باربری های کشور می باشد که به طور خاص سرویس دهی های بسیار گسترده ای را در مسیر مشهد خراسان جنوبی و بیرجند به صورت روزانه انجام میدهد. باربری نتسان در شهر مشهد و تهران مستقر می باشد و از مبدا این دو شهر به سراسر ایران و تمامی شهرستان ها سرویس دهی می نماید.

در این مطلب مختصر تصمیم داریم در مورد مسیر مشهد بیرجند و سایر شهرستان های خراسان جنوبی توضیحاتی ارائه دهیم . اما قبل از آنکه به این مطلب بپردازیم اجازه دهید با باربری مشهد بیرجند بیشتر آشنا شویم.

همانطور که میدانید تعداد زیادی باربری در سطح کشور وجود دارد که وظیفه حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی و همچنین بارهای صنعتی و تجاری و تولیدات کارخانجات و یا مواد اولیه مجموعه های صنعتی و کارگاه ها و تولیدی ها را جابجا می نمایند. اما در عمل تعداد کمی از این شرکت های باربری هستند که به خوبی با اصول باربری و حمل بار مخصوصا بین شهری آشنا هستند و در بیشتر مواقع در حین سرویس دهی باعث نارضایتی مشتری می شوند.

حمل بار بین شهری و یا حتی شهری, نوع بار و ... هرکدام اصولی دارد که یک باربری مطمئن می بایست این اصول را رعایت نماید تا در فرآینده حمل بار, بار دچار حادثه و خسارت نشود که این اصول بیشتر با تجربه به دست می آید و هرچه باربری بیشتر سرویس دهی در آن حوزه انجام داده باشد طبیعتا موفقتر خواهد بود.

یکی از تخصص های اصلی باربری نتسان حمل بار و اثاثیه بین شهری و برون شهری در کنار باربری درون شهری می باشد . و از جمله مسیرهای پرتردد و پر سرویس این مجموعه عظیم مسیر مشهد به خراسان جنوبی بیرجند قائن، طبس و فردوس بیرجند نهبندان اسلامیه بشرویه سرایان سربیشه حاجی‌آباد خوسف خضری دشت بیاض اسدیه آیسک نیمبلوک طبس مسینا می باشد.

از جمله دلایل استقبال همشهریان عزیز از موسسه باربری نتسان میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

1- قیمت/تعرفه/نرخنامه و کرایه بسیار پایین که از تمامی باربری های سطح کشور مناسبتر و ارزانتر می باشد و تا 70% تخفیف شامل اکثر سرویس های این مجموعه می شود.

2- وجود رانندگان مطمئن و راه بلد بین شهری و درون شهری و دارای تجارب ارزشمند در امر سرویس دهی های بین شهری.

3- کارگران و بارچین های متخصص و دوره



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به خراسان جنوبی،باربری مشهد به خراسان جنوبی،ارزانترین باربری مشهد به خراسان جنوبی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری تهران ایلام حمل بار اثاثیه منزل اداری صنعتی70% تخفیف خاور نیسان

باربری تهران ایلام نامی آشنا برای همشهریان عزیز در شهر تهران می باشد. باربری تهران ایلام بیشتر با نام تجاری نتسان شهرت پیدا کرده است. این مجموعه عظیم و بزرگ یکی از بزرگترین افتخاراتش این می باشد که در کنار حفظ کیفیت سرویس دهی یعنی سرعت و دقت با روش های خاص و الگوهای ویژه سرویس دهی تا 70% قیمت – کرایه- نرخانه و تعرفه خدمات خود را کاهش داده است.

قبل از اینکه بخواهیم به موضوع حمل بار اثاثیه و خرده بار اداری منزل تجاری و صنعتی از شهر تهران به استان ایلام و شهرهای: دهلران ایوان آبدانان دره شهر مهران سرابله ارکواز آسمان‌آباد چوار پهله بدره دلگشا مورموری زرنه لومار موسیان میمه سراب‌باغ توحید صالح‌آباد بلاوه اشاره نماییم لازم میدانیم در مورد توانایی ها و اکیپ های موسسه باربری نتسان مقدار توضیح خدمت خواننده گرامی ارائه دهیم.

همانطور که در ابتدا اشاره شده باربری تهران به ایلام با نام تجاری نتسان از دو شهر تهران و مشهد به سراسر ایران سرویس دهی می نماید. کاهش قیمت سرویس دهی و سرعت عمل همراه با دقت این موسسه را به شهرت کشوری تبدیل کرده است .

باربری نتسان که در این مطلب به طور خاص باربری تهران ایلام معرفی می نماییم اما در حقیقت باربری می باشد که از مبدا تهران و مشهد به تمام ایران سرویس دهی می نماید دارای 10 ها اکیپ آماده برای سرویس دهی آنلای و شبانه روزی می باشد.

این مجموعه دارای تعداد زیادی وانت بار نیسان با چادر ضدآب و سایر ماشین های حمل بار و اثاثیه سبک می باشد همچنین دارای ده ها ماشین سنگین از جمله خاور مسقف کامیون تریلی ده چرخ و ... نیزمی باشد. اما در کنار انواع متنوع از ماشین های حمل بار و اثاثیه مجموعه باربری نتسان دارای تعداد زیادی از کارگران متخصص و دوره دیده می باشد این کارگران قبل از استخدام در باربری نتسان حتما می بایست در کلاس های عملی و تئوری این باربری شرکت نمایند تا با اصول ایمنی در حمل و جابجایی هرنوع بار سبک و سنگین آشنا شوند.

علاوه بر موارد فوق یکی دیگر از مواردی که این مجموعه را از سایر باربری ها متمایز کرده است داشتن بارچین های بسیار حرفه ایی و رانندگان کاربلد می باشد. وجود رانندگان متعهد و بارچین های حرفه ایی مخصوصا در حمل بار برون شهری و بین شهری به دلیل طولانی بودن مسافت بسیار با اهمیت می باشد.

اما مسیرهای تهران به ایلام را بیشتر بشناسیم:

مسیر یک : تهران - ساوه- همدان - کرمانشاه - اسلام آباد غرب - ایلام   این مسیر: 672 کیلومتر 8 ساعت و 7 دقیقه

 مسیر دو : تهران - کرج - قزوین - همدان - کرمانشاه - اسلام آباد غرب- ایلام این مسیر 745 کیلومتر 9 ساعت و 21 دقیقه

مسیر سه : تهران - اسلام شهر - قم - اراک - بروجرد - خرم آباد - کوهدشت – ایلام ایلام این مسیر 736 کیلومتر 9 ساعت و 16 دقیقه

بهترین مسیر به تجربه رانندگان باربری تهران ایلام مسیر شماره یک می باشد.

تهران ایلام یکی از مسیرهای پرتردد شرکت باربری نتسان در تمام سالهای سرویس دهی  بین شهری می باشد. که این خود میتواند یک پوئن مثبت برای این مجموعه باشد.  توصیه اکید می نماییم حتما از سرویس های بین شهری و شهری باربری نتسان یک بار هم که شده استفاده نمایید تا علاوه بر استفاده از تخفیفات 70% این مجموعه از سرعت عمل و دقت بالای این باربری حداکثر استفاده را نمایید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران ایلام ،باربری تهران ایلام ،ارزانترین باربری تهران ایلام ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد بجنورد حمل بار خرده بار اثاثیه منزل اداری 70% تخفیف

در این مقاله از باربری مشهد خراسان شمالی و بجنورد می خواهیم یک از مسیرهای پر تردد سرویس دهی های مجموعه عظیم و بزرگ باربری نتسان را معرفی نماییم. و آن مسیر مشهد خراسان شمالی بجنورد و سایر شهرهای این استان شمالی می باشد.

قبل از توضیح این مسیر لازم میدانیم شما خواننده گرامی را با توانایی ها و نقاط قوت باربری مشهد بجنورد آشنا نماییم. و اینکه یک باربری خوب و مطمئن باید چه خصوصیاتی داشته باشد .

باربری مشهد بحنورد که در بین مردم ایران و مخصوصا شهرهای مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شناخته می شود یکی از خلاق ترین باربری های ایران می باشد که توانسته است با روشهای مختصص خود هزینه های حمل بار خرده بار اثاثیه و اسباب کشی را تا 70% برای مستاجرین و سایر اقشار جامعه کاهش دهد. این کاهش تعرفه و کرایه در حالی صورت گرفته است که همزمان کیفیت خدمات نیز افزایش پیدا کرده است.

منصف بودن یکی از خصلت های اصلی مجموعه باربری نتسان می باشد که سعی نموده است با حداقل قیمت و کرایه خدمات خود را ارائه دهد همین تعرفه و نرخ نامه پایین باعث افزایش روز افزون سرویس دهی شده است و این افزایش باعث شده است که کاهش قیمت هر سرویس را به راحتی پوشش دهد و این از افتخارات بزرگ گروه باربری نتسا می باشد.

به طوری کلی هر باربری بایستی جهت ارائه خدمات و سرویس دهی خود مشخصه های زیر را دارا باشد تا مورد اعتماد و مقبولیت مردم واقع شود:

1- داشتن انواع متنوع از ماشین های سبک و سنگین برای هرنوع باری و نیاز مشتری.

2- داشتن کارگران متخصص در حمل و چیدمان و پیاده کردن بارها چرا که تجربه ثابت کرده است بیشترین صدمه به وسایل به خاطر عدم مهارت و توانایی کارگران در هنگام حمل و جابجایی بار می باشد.

3- هزینه/نرخنامه/تعرفه/ کرابه یا قیمت همه این واژه ها یک مفهوم دارد و ان اینکه مشتری در کنار دومورد فوق دنبال پایینترین قیمت می باشد.

خوشبختانه همانطور که در بالا توضیح داده شده باربری نتسان همه موارد فوق را دارا می باشد و شما هموطنان عزیز میتوانید با خیال آسوده بار خود را به این مجموعه امین بسپارید. به طور خاص حمل بار بین شهری نیاز به مهارت بیشتر نیز می باشد چه از نظر بسته بندی و چه از نظر چیدمان و راننده باید مطمئن تر نیز باشد به جهت دوری مسافت.

اما مسیر مشهد به خراسان شمالی و بجنورد :

برای مسافرت و یا حمل بار و اثایه و یا اسباب کشی از مشهد به بجنورد شما میتوانید تنها از 1 مسیر استفاده نمایید. مسیر 1 274 کیلومتر 3 ساعت و 23 دقیقه می باشد همانظور که در تصویر شاخص ملاحظه می فرمایید.

شما راننده گرامی باید برای رفتن به بجنورد از مشهد به سمت چناران قوچان فاروج شیروان عبور کرده تا به بجنورد برسید.

رانندگان باربری نتسان سالهاست این مسیر را در هفته چندین مرتبه طی می نمایند شما هموطن عزیز در صورتی که تصمیم به اثاث کشی و اسباب کشی به بجنورد را دارید حتما با ما تماس بگیرید و از تخفیفات ویژه این سرویس استفاده نمایید .

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدٍ،حمل بار مشهد بجنورد،باربری مشهد بجنورد،ارزانترین باربری مشهد بجنورد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

شرکت باربری تهران البرز 70% تخفیف ویژه حمل بار اثاثیه منزل خرده بار

در این مقاله می خواهیم در مورد حمل بار خرده بار اثاثیه منزل و اداری از تهران به استان همجوار البرز و شهرهای کرج فردیس کمال‌شهر نظرآباد محمدشهر ماهدشت مشکین‌دشت هشتگرد چهارباغ صحبت نماییم و شما بازدید کننده گرامی را با قابلیت های موسسه باربری تهران البرز با نام تجاری نتسان آشنا نماییم . لطفا همراه باشید.

باربری نتسان یکی از موفقترین و برترین باربری های سطح کشور  از مبدا دو شهر تهران و مشهد به تمام نقاط ایران می باشد. این باربری مجهز می باشد به انواع متنوع ای از ماشین های سبک و سنگین از جمله وانت بار نیسان خاور مسقف کامیون تریلی و خلاصه برای هر نوع بار شما ماشین خاص آن بار را در نظر داریم. 

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در مورد حمل بار اثاثیه خرده بار که باید به آن دقت شود نحوه چیدن وسایل و اثاثیه منزل یا اداری می باشد. همچنین حتی یک گام عقبتر نحوه بسته بندی و چگونگی بسته بندی را باید در نظر داشت.

باربری نتسان مفتخر می باشداعلام نماید به جهت داشتن کارگران متخصص و بارچین های حرفه ایی به خوبی قادر هستند این وظیفه مهم را انجام دهند یعنی تمام بار و وسایل شما را در صورت نیاز به صورتی اصولی بسته بندی نموده و توسط بارچین حرفه ایی در ماشین  بچینند.

اما حمل بار و اثاثیه وقتی قرار هست بین شهری صورت گیرد باید بیشتر به این موضوعات به علت دوری مسافت دقت شود. البته مسیر تهران کرج مسیر خیلی طولانی نمی باشد اما در هرصورت از دغدغه های یک اثاث کشی درون شهری بیشتر می باشد و باید در انتخاب باربری حساستر بود.

یکی دیگر از موضوعاتی که در این روزها برای همه همشهریان عزیز مهم و با اهمیت می باشد تعرفه و یا همان نرخنامه و کرایه حمل بار تهران به کرج و شهرهای این استان می باشد. باربری نتسان با افتخار اعلام می نماید قادر می باشد تا 70% زیر قیمت تمام باربری های سطح تهران اثاثیه و بار شما را از تهران به کرج و سایر شهرستان های استان البرز جابجا نماید. بنابریان می توانید با آسودگی خاطر و بودن هیچ گونه دغدغه ایی و نگرانی از قیمت  کار اثاثیه کشی و اسباب کشی منزل و اداری خود را به ما بسپارید.

همچنین مجموعه عظیم و بزرگ باربری تهران کرج که با نام نتسان در بین همشهریان عزیز شناخته شده است تخصص ویژه در حمل بارهای سنگین شما هموطنان و همشهریان عزیز دارد بنابریان از این بابت هم شما نیاز به هیچ گونه نگرانی ندارید و می توانید هر نوع وسیله سنگین مانند یخچال ساید بای ساید – بوفه های سنگین قدیمی – گاوصندوق – پیانو و هرنوع وسیله سنگین را به ما بسپارید.

اما برای رفتن از تهران به کرج 2 مسیر وجود دارد :
مسیر شماره یک : 51 کیلومتر     56 دقیقه
مسیر شماره دو : 64 کیلومتر     1 ساعت و 7 دقیقه

در تصویر شاخص شما به راحتی می توانید دو مسیر را مشاهده نمایید و جهت حمل بار و اثاثیه خود یکی از دو مسیر را انتخاب نمایید. واضح می باشد که مسیر  سبز رنگ مسیر بهینه و بهتر می باشد همان مسیری که رانندگان مجموعه باربری نتسان از ان استفاده می نمایند.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد زنجان حمل بار اثاثیه تعرفه خاور نیسان ارزان70%تخفیف

باربری مشهد زنجان با نام تجاری نتسان در سراسر ایران شناخته شده است . مفتخریم از این موضوع که اکنون کمتر کسی هست که در ایران عزیز آوازه و شهرت باربری و شرکت حمل ونقل نتسان را به عنوان یک باربری درون شهری و مخصوصا برون شهر نشنیده باشد.

یکی از مسیرهایی که باربری نتسان از مبدا مشهد و تهران به صورت روزانه و هفتگی تعداد زیادی سرویس دهی دارد استان و شهر زنجان و شهرهای این استان می باشد. از جمله شهرهایی استان زنجان که از مشهد و تهران به دفعات سرویس دهی داشته ایم  ابهر، خرمدره ، قیدار ، صایین‌قلعه آب‌بر سلطانیه سجاس سهرورد زرین‌رود ماهنشان دندی و ...بوده است.

در این مطلب سعی داریم مسیرهای مشهد زنجان را جهت حمل هرگونه بار - خرده بار - اثاثیه اداری منزل کالاهای حساس الکترونیکی و پزشکی همچنین اثاثیه دانشجویی ویژه دانشجویان عزیز را معرفی نماییم اگر چه میدانیم که همشهریان مشهدی به خوبی با این مسیر آشنایی دارند.

اما قبل از معرفی مسیر یا مسیرهای مشهد به زنجان اجازه دهید چند نکته در مورد شرکت باربری بین شهری و درون شهری نتسان و نکاتی درمورد حمل بار بین شهری را یادآوری نماییم.

ابتدا باید عرض نماییم باربری مشهد زنجان با نام تجاری نتسان دارای اکیپی بسیار قوی از انواع ماشین های سبک وسنگین می باشد از جمله وانت بار با چادر ضد آب و نیسان خاور مسقف تریلی کامیون و خلاصه هر نوع ماشین مورد نیاز جهت حمل هر نوع بار و اثاثیه شما را دراختیار دارد. بنابراین این مجموعه بزرگ وعظیم قادر می باشد هرگونه نیاز شما را برای حمل بار برآورده نماید.

همچنین شرکت حمل ونقل باربری نتسان دارای کارگران و رانندگان متخصص و با اخلاق نیز می باشد از طرفی این باربری جهت ارسال بارهای بین شهری خود بارنامه معتبر نیز صادر می نماید. بنابراین از این جهت نیز جای نگرانی وجود ندارد و عزیزان مشهدی با خیال راحت می توانند از این باربری جهت ارسال بارهای خود به استان زنجان و شهرهای این استان استفاده نمایند.

از جمله نکاتی که در باربری بین شهری بسیار مهم می باشد بسته بندی اصولی و چیدمان اصولی وسایل در هنگام اسباب کشی و اثاث کشی می باشد. زیرا در صورتی که بارها به خوبی توسط کارگران متخصص بسته بندی و در ماشین چیده شود میتوان با خیال آسوده در انتهای مسیر کالا را سالم تحویل گرفت . طبیعی می باشد که هرگونه کوتاهی و قصور در بسته بندی و چیدمان وسایل می تواند در طی مسیر کار جابجایی را با مشکل و احتمال خسارت را افزایش دهد.

اما مسیر مشهد زنجان :
جالب هست بدانید بهترین و تنها مسیری که همواره توصیه شده است جهت حمل بار و اثاثیه از مشهد به زنجان طی شود مسیر زیر می باشد:

مسیر مشهد زنجان : مشهد – نیشابور – سبزوار – شاهرود – سمنان – تهران – کرج – قزوین - زنجان می باشد. این مسیر 1227 کیلومتر     13 ساعت و 11 دقیقه می باشد.

یک بار دیگر تاکید می نماییم انتخاب باربری که رانندگان آن با تجربه باشد و این مسیر را به خوبی طی کرده باشند و به اصلاح راه بلد باشند یکی از شروط یک اثاث کشی راحت و خاطرانگیز می باشد. باربری مشهد زنجان با نام تجاری نتسان در شهر مشهد و تهران می باشد و از این دو مبدا به تمام شهرهای ایران با قیمت بسیار پایینتر یعنی تا 70% تخفیف سرویس دهی می نماید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به زنجان،باربری مشهد به زنجان،ارزانترین باربری مشهد به زنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری تهران اردبیل حمل بار خرده بار اثاثیه70% تخفیف نرخنامه قیمت

باربری نتسان یکی از موفق ترین باربری های سطح کشور می باشد که سالهاست وظیفه حمل هرگونه بار خرده بار اثاثیه اسباب کشی منزل اداری پزشکی لوازم الکترونیکی حساس و ... با انواع ماشین های سبک و سنگین مانند وانت بار – نیسان خاور مسقف – تریلی کامیون و ... از شهر مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران را عهده دار می باشد.

یکی از آن دسته مسیرهایی که همواره در طی این سالها ما به کررات به آن سرویس دهی داده ایم حمل بار از تهران به اردبیل بوده است . آنقدر این مسیر برای رانندگان و کارگران و اثاث چین های ما تکراری بوده است که شاید بشه گفت باید باربری نتسان را برای این مسیر به نام باربری تهران اردبیل تغییر نام داد و گاهان مشتریان ما با همین عنوان با ما تماس میگیرند که البته برای ما و مجموعه بزرگ باربری نتسان افتخار می باشد.

حمل بار بین جاده ایی اصول و مقرراتی دارد از جمله مهمترین آن شاید بشه داشتن بارنامه معتبر را نام برد که در صدر تصمیمات باربری نتسان می باشد. یکی دیگر از نکات مهم در حمل بار اثاثیه اسباب کشی منزل و ادارای وهرنوع کالا و محصول در بین شهرها انتخاب ماشین مناسب و چیدن بار به صورت اصولی می باشد که این مهم نیز از پایه ترین وظایف باربری نتسان می باشد.

در ادامه میخواهیم در مورد مسیر زیبا و دل انگیز تهران به اردبیل کمی بیشتر آشنا شویم که البته میدانیم همه شما عزیزان آشنایی کامل از این مسیر دارید اما ما با دید یک باربری به آن نگاه میکنیم و شاید این نوشته برای شما نیز مفید باشد.

تعداد مسیرهای تهران اردبیل 3 مسیر می باشد که قسمت انتهایی این 3 مسیر یکی می باشد
1- مسیر 1     590 کیلومتر     6 ساعت و 48 دقیقه
2- مسیر 2     584 کیلومتر     7 ساعت و 29 دقیقه
3- مسیر 3     580 کیلومتر     8 ساعت و 2 دقیقه

مسیر 1 که همان مسیر سبز رنگ در تصویر شاخص این مقاله می باشد با وجود طولانی بودن اما بهترین مسیر از نظر زمانی می باشد و حدود 6 ساعت و 48 دقیقه به طول خواهد انجامید.

مسیر 2 که در حقیقت قسمت ابتدایی مسیر از تهران به جای رفتن به سمت کرج به سمت شهریار حرکت کرده و ادامه مسیر که در تصویر موجود هست این مسیر 7 ساعت و 29 دقیقه زمان خواهد برد. همانطور که ملاحضه می فرمایید با وجود اینکه این مسیر کوتاه تر هست اما از نظر زمانی ظولانی تر می باشد.

مسیر 3  در حقیقت در میانه مسیر به جای رفتن از قزوین به زنجان مستقیم از قزوین به سمت رشت حرکت میکنیم و قسمت انتهایی مسیر همانند مسیرهای 1 و 2 می باشد . این مسیر 8 ساعت 2 دقیقه زمان خواهد برد با وجودی که کوتاه تر می باشد.

باربری نتسان همواره متعهد بوده است در هر شرایطی ارزان ترین قیمت حمل بار را در مسیرهای مختلف و به طور خاص تهران اردبیل و سایر شهرهای این استان در نظر بگیرد کاهش قیمت حمل بار خرده بار اثاثیه منزل و اداری شما تا 70% تخفیف زیر باربری های تهران و مشهد افتخار ماست. باربری تهران و باربری مشهد را با نام تجاری نتسان به خاطر بسپارید و به دوستان و آشنایان معرفی نمایید تا در این شرایط اقتصادی از تخفیفات مجموعه ما برخوردار باشند.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران اردبیل ،باربری تهران اردبیل ،ارزانترین باربری تهران اردبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل اثاثيه منزل در جنوب تهران و شرق با ارزان ترین وانت و خاور

باربری تهران با نام تجاری نتسان سالهاست در تهران و مشهد مشغول سرویس دهی به این دو کلان شهر می باشد. در بین انبوهی از سرویس های این مجموعه بزرگ باربری که از شمال غرب تهران – جنوب تهران و شرق تهران به سراسر کشور انجام میشود جنوب تهران نیز بسیار زیاد بوده است . و جالب اینکه بسیاری از این سرویس ها از جنوب تهران به خارج از شهر بوده است.

بنابراین شما همشهری عزیز در صورتیکه از محله جنوب تهران تصمیم به حمل بار و اثاثیه خود دارید و می خواهید به شهرک های اطراف اسباب کشی نمایید و دنبال یک باربری منصف و مطمئن هستید توصیه میکنم با ما در تماس باشید. موسسه باربری و حمل و نقل نتسان با بیش از چندین سال تجربه سرویس های خود را تا 70% تخفیف ارائه می نماید.

با وجود امکانات رفاهی و شغلی بسیاری که در شهرهای بزرگ مثل تهران وجود دارد گاه افراد به کوچ به شهرستان و حمل اثاثیه و بار به شهرهای کوچکتر تمایل می یابند و بنا به علل مختلف مثل آلودگی هوا و ترافیک و... از شهر تهران به دیگر شهرهای کشورمان اثاث کشی می نمایند. شهری بزرگ مثل تهران خود از محله ها و بخشهای مختلفی تشکیل شده است.

 مثلا شمال تهران دارای امکانات بیشتری بوده و در واقع بالا شهر پایتخت محسوب می شود . در عوض جنوب تهران منطقه پایین شهر محسوب شده و نسبت به شمال این شهر دارای امکانات کمتری است. البته پوشش تمام بافت شهر تهران به وسیله اتوبان‌ها ، مترو و BRT باعث شده فاصله امکانات شمال شهر و جنوب شهر به شدت کم شود. در میان افرادی که در جنوب تهران زندگی می کنند گاه ترجیح می دهند به شهرستان های کوچکتر اثاث کشی نمایند تا از شلوغی و هیاهوی این شهر دور شوند.

حال که صحبت از حمل اثاث و بار در میان است اجازه بدهید در ادامه این مقاله اطلاعاتی را در مورد شرکت های باربری مطمئن در اختیار شما قرار بدهیم. مخصوصا در شهر تهران که شرکت های زیادی در حال فعالیت در این زمینه می باشند تشخیص این مهم کمی پیچیده تر خواهد بود. سابقه فعالیت هایی که یک باربری تا کنون داشته است از اهمیت بالایی برخوردار است. در کنار این موضوع کیفیت خدمات باربری نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. این که یک شرکت باربری تا چه اندازه آن تایم است و چقدر نسبت به کار خود مسئولیت پذیر است از موضوعات مهم است. قیمت - هزینه و نرخنامه و یا تعرفه خدمات هر باربری می تواند تاثیر مستقیمی بر تشخیص یک باربری مطمئن باشد. باید بررسی نمایید که آیا خدماتی که شرکت باربری ارائه خواهد داد با قیمت و هزینه این خدمات هم خوانی دارد یا خیر.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

ما در باربری نتسان آماده همکاری با شما عزیزان در زمینه حمل بار و اثاثیه ، حمل اثاث منزل ، خرده بار ، حمل یخچال ساید ، حمل کالای سنگین ، لوازم الکترونیکی و... می باشد. و با توجه به ویژگی های باربری مطمئن سعی خود را بر این گذاشته که این ویژگی ها را در عمل نشان دهد.

 از این ویژگی های مهم می توان به امنیت کاری اشاره نمود چرا که یکی از ویژگی های اساسی در انتخاب کردن یک باربری مطمئن، قابل اعتماد بودن آن است. شما شاید حمل و انتقال لوازم گران قیمت و کالاهای قیمتی خود را به یک شرکت باربری بسپارید، در اینصورت باید از کارگران این مجموعه وخدمات ارائه شده و امنیت لوازم و وسایل خود اطمینان خاطر داشته باشید. تا با آسودگی خاطر اثاثیه خود را به شرکت تحویل دهید تا کار نقل و انتقال آن انجام شود.

در پایان باید گفت یافتن باربری قابل‌ اعتماد برای اثاث کشی نکته مهم یک جابه‌جایی موفق است. به طور یقین شرکت‌هایی که معتمد باشند وجود دارند ولی پیدا کردن آن‌ها کار آسانی نخواهد بود ... مگر اینکه وقت و انرژی به کار برده و در مورد شرکت های باربری‌که با آن‌ها در تماس هستید بررسی و تحقیق نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار جنوب تهران و شرق ،باربری جنوب تهران و شرق ،ارزانترین باربری جنوب تهران و شرق ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 | نظرات ()