نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به تهران – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات تهران-قدس-شهریار-اسلام‌شهر-ملارد-صالحیه-پاکدشت-قرچک-ورامین خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به تهران -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (تهران-قدس-شهریار-اسلام‌شهر-ملارد-صالحیه-پاکدشت-قرچک-ورامین) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

تِهْران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. این شهر با ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ تن جمعیت، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا به‌شمار می‌رود. کلان‌شهر تهران نیز دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.
قُدس ، مرکز شهرستان قدس در استان تهران است.
شهریار یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مهم‌ترین شهر غرب استان تهران و مرکز شهرستان شهریار است. شهریار دارای آب و هوایی پاک بوده و کیفیت هوای آن از تهران به علت وجود باغات بهتر است. این شهر دارای باغات بسیار بوده محصولات باغی این شهر معروف است.
اسلامشهر شهرستان اسلامشهر دومین شهر پرجمعیت در استان تهران است. این شهر نوزدهمین شهر ایران از لحاظ جمعیت می‌باشد. این شهر پرجمعیت‌ترین شهری است که مرکز استان نمی‌باشد.بر طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن (۱۳۹۵) مرکز آمار ایران این شهرستان در سال ۱۳۹۵، ۵۴۸٬۶۲۰ نفر جمعیت داشت که ۲۷۹٬۲۸۲ نفر آن مرد و ۲۶۹٬۳۳۸ نفر آن زن می‌باشند. نزدیک‌ترین شهرستان به تهران که ۱۲ کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد.
مَلارد مرکز شهرستان ملارد و از خوش آب و هوا ترین شهرهای استان تهران است. این شهر از سطح دریا ١١۵٢ متر ارتفاع دارد.
صالحیه شهری است در بخش مرکزی شهرستان بهارستان. در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۱ نام این شهر رسماً از صالح‌آباد به صالحیه تغییر کرد.صالحیه از سمت شرق به اسلامشهر و از غرب به رباط‌کریم محدود می‌شود.
باربری مشهد به تهران عید 1401 و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عباراتباربری مشهد به تهران - تهران-قدس-شهریار-اسلام‌شهر-ملارد-صالحیه-پاکدشت-قرچک-ورامین را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به تهران ،حمل بار از مشهد به تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به چالوس – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ساری- تنکابن - نوشهر - فریدونکنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیرکلا - نور - گلوگاه -  بابل - آمل - بهشهر - چالوس - نکا -بابلسر  خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به چالوس -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ساری- تنکابن - نوشهر - فریدونکنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیرکلا - نور - گلوگاه -  بابل - آمل - بهشهر - چالوس - نکا -بابلسر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر چالوس
جاهای دیدنی چالوس همواره نظر گردشگران و مسافران استان مازندران را به خود جلب می کند. شمال ایران با طبیعتی بی نظیر و زیبا از مکان های گردشگری مهم کشور محسوب می شود و همواره مسافران بسیاری دارد.
 1.‌ مرداب هسل چالوس
در فاصله 10 کیلومتری چالوس، نزدیک روستای سینوا و مرزن آباد، مردابی بسیار زیبا با منظره و چشم اندازی جادویی و شگفت انگیز به نام هسل وجود دارد. مرداب هسل در میان انبوه جنگل های مازندران از جاذبه های گردشگری شهرستان چالوس محسوب می شود و طرفداران بسیاری دارد. هسل در گویش محلی شهرستان چالوس به معنی آب راکد است. این دریاچه دیدنی نیز بی حرکت و راکد است. صدای حیوانات مختلف و آرامش محیط بی نظیر و بکر مرداب هسل وصف نشدنی است.
2.‌  آبشار اکاپل
باربری مشهد به چالوس - در ابتدای ارتفاعات البرز و تلاقی کلاردشت، اگر از سمت چالوس به طرف جنوب غربی حرکت کنیم، در  میان جنگل کوهستانی، آبشاری دیدنی و بسیار زیبا وجود دارد. آبشار اکاپل یکی از جاهای دیدنی شهرستان چالوس است که گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. آبشار اکاپل چالوس چه برای بازدیدی یک روزه و چه برای داشتن کمپ چند روزه، انتخابی بدون نقص است. آبشار اکاپل از دریاچه ولشت حدود 30 کیلومتر فاصله دارد. می توانید در کنار آبشار اکاپل، از مشاهده رودهای فصلی زیبا و کوچک، حیات حیوانی جذاب، بافت گیاهی متفاوت و ارتفاعات دیدنی نهایت لذت را ببرید.
3.‌ پارک جنگلی فین چالوس
با حرکت از سمت چالوس به تهران و بعد از 7 کیلومتر به پارک جنگلی رویایی چالوس می رسیم. پارک جنگلی فین از جاهای دیدنی چالوس و مقاصد گردشگری ایران به شمار می رود. می توانید به پارک جنگلی فین چالوس بروید و با اقامت در کومه ها و کلبه های سنتی آن، نظاره گر نیلوفران مردابی باشید! نجوای پرندگان و رودخانه های دیدنی و زیبای این پارک جنگلی حتماً رضایتتان را جلب می کند.
بهترین زمان رفتن به پارک جنگلی فین چالوس اردیبهشت و فروردین است، اما بافت زیبای گیاهی این منطقه بی نظیر موجب می شود در همه ایام سال طبیعتی بی نظیر و جذاب داشته باشد.

4. پل زغال چالوس
در غرب مازندران، ارتفاعات کندوان و بستر وحشی کوهستان، رودخانه ای با ماهی های سفید، سوف و آزاد وجود دارد. این رود زیبا درآخر با عبور از مسیری به طول بیش از 70 کیلومتر به دریای خزر می پیوندد.  
پهلوی اول در سال 1307 شمسی، در مکانی میان مرزن آباد و چالوس، 17 کیلومتری کندوان دستور داد پل زغال ساخته شود تا رفت و آمد با سرعت و امنیت بیشتری صورت گیرد.
اکنون، پس از سال ها، پل زغال به یکی از جاهای دیدنی چالوس با منظره ای بی نظیر تبدیل شده است!
5.‌  نمک آبرود
در کیلومتر 12 جاده چالوس به سمت تنکابن و سمت غرب چالوس، تله کابین چالوس قرار دارد. اگرچه در شهرک توریستی نمک آبرود، کارتینگ و پینت بال هم وجود دارد، نمک آبرود به دلیل داشتن تله کابین بسیار پرطرفدار و معروف است. باربری مشهد به چالوس - قیمت تله کابین نمک آبرود برای هر نفر 30 هزار تومان و ساعات کاری آن از 8 صبح تا 8 شب است. با سوار شدن تله کابین خط یک می توانید با سرعت 3 متر بر ثانیه از ارتفاع چهار تا 50 متری به مناظر زیبای چالوس نظاره گر شوید و 15 دقیقه سوار تله کابین باشید! در خط دو نیز، چشم انداز زیبای دیو حمام زیر پاهای شماست!
6.‌ کاخ چای خوران چالوس
این کاخ زیبا که امروز به موزه مبدل شده، در دوران پهلوی، مکانی برای رفع خستگی و صرف چای بوده است. اما آنچه موجب شده نظر همه را جلب کند، قدیمی بودن، معماری زیبا و تاریخی مطابق معماری غربی، سادگی و دور از تجمل بودن این کاخ باشکوه است!
گچبری های دیدنی، بالکن زیبا، سرستون های تاریخی و کاشی کاری های اصیل کاخ چای خوران چالوس بسیار باشکوه و دلنشین است. برای بازدید از کاخ چای خوران باید خود را به جنوب میدان معلم و کنار ساختمان دادگستری برسانید.
7. دریاچه ولشت
یکی دیگر از جاهای دیدنی چالوس، دریاچه ولشت است. دریاچه ولشت در منطقه ای کوهستانی به نام تخت سلیمان علم کوه و دره ای عمیق قرار دارد. آب دریاچه ولشت شیرین است و عمق آن به 20 متر هم می رسد. دریاچه ولشت زیستگاه ماهی های گوناگون و پرندگان مهاجر است. چشم انداز زیبا  و بی نظیر دریاچه ولشت آن را به یکی از جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی چالوس تبدیل کرده است.
باربری مشهد به چالوس و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به چالوس - ساری- تنکابن - نوشهر - فریدونکنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیرکلا - نور - گلوگاه -  بابل - آمل - بهشهر - چالوس - نکا -بابلسر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به چالوس،حمل بار از مشهد به چالوس ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به نوشهر – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ساری - تنکابن -  قائم شهر- بابلسر- نور-چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت - امل خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به نوشهر -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ساری - تنکابن -  قائم شهر- بابلسر- نور-چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت - امل) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

شهر نوشهر
نوشهر از آن شهرهای شمالی ایران است که مثل یک سینمای بزرگ، همه‌جور ژانری از طبیعت را روی پرده اکران می‌کند. یعنی دریادوست هستید؟ نوشهر در خدمت‌تان است. جنگل‌دوست هستید؟‌ باز نوشهر در خدمت‌تان است. اهل رود و آبشار و کوه هستید؟ باز هم نوشهر در خدمت‌تان است. پس بگذارید از این جاهای دیدنی نوشهر برایتان دقیق‌تر بگوییم.
گفتن از مازندران تمامی ندارد. یعنی هر گوشه‌ای از این سبز دلربا، پُر از دیدنی‌هایی است که نمی‌شود از آن‌ها گذشت. مگر می‌شود در نقطه‌ای از کشور، دریا و جنگل‌های زیبا باشد و به سفر کردن به آن فکر نکرد. نوشهر هم یکی از شهرهای جذاب مازندران برای شمال‌دوستان است. در آن قدیم‌ها، نوشهر را به نام‌های دیگری می‌خوانده‌اند. مثلا خاچیک یا ده‌نو از اسامی قدیمی این شهر است.
جاهای دیدنی نوشهر را بهتر بشناسید
شمال نوشهر به دریا می‌رسد و جنوبش هم که رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر فقط از آب‌وهوا شانس نیاورده است بلکه از نظر همسایه هم واقعا جایگاه خوبی دارد. دیده‌اید که می‌گویند، همسایه خوب نعمت است؟‌ نوشهر از این نعمت بزرگ به خوبی بهره می‌برد. چرا؟‌ چون در غرب نوشهر، چالوس است و در شرق آن هم شهر نور.
خاچیک سابق از شهرهای پرجمعیت شمالی است و سفر به آن می‌تواند خاطره‌ای خوش برایتان از شمال ایران رقم بزند. باربری مشهد به نوشهر -  برای اینکه در گشت‌وگذار به نوشهر، از وقت‌تان حسابی استفاده کنید، از جاهای دیدنی آن برایتان می‌گوییم. مکان های دیدنی نوشهر را به خاطر بسپارید و چمدان‌ها را کم‌کم آماده کنید. مقصد بعدی‌تان همین نوشهر باشد، عالی نیست؟
۱. تالاب ارواح در جاهای دیدنی نوشهر
در همین ابتدای کار برایتان از یکی از جاهای دیدنی نوشهر می‌گوییم که رفتن به آن دل و جرئت می‌خواهد: تالاب ارواح. فکر می‌کنید که در این تالاب چه خبر باشد؟‌ مثلا شاید تصور می‌کنید که ارواح شیطانی در میان درختان و روی تالاب در حرکت هستند و صداهای وحشتناکی از خود درمی‌آورند. البته دیگر این‌طورها هم نیست. در تالاب ارواح با یکی از رمان‌های وحشتناک استفن کینگ روبه‌رو نخواهید شد اما منظره، آن‌چنان هم خالی از وهم و ترس نیست. در ۱۲ کیلومتری جاده نور به نوشهر، تالاب ارواح قرار گرفته است.

باربری مشهد به نوشهر - تالابی در میان جنگلی انبوه که از میان آب، درختانی خشک‌شده بیرون زده‌اند. اما چرا درختان درون آب، خشک شده‌اند؟‌ چرا در جوار مه موجود در سطح دریاچه فضایی وحشتناک حاکم است؟ ماجرا از این قرار است که درختان این ناحیه در اثر تماس زیاد با آب به حالت پوسیده درآمده‌اند، مه هم که عضوی جدایی‌ناپذیر از جنگل‌های شمالی است. پس بهتر است، ماجرا را وحشتناک نکنیم.
تالاب ارواح از جاهای دیدنی نوشهر است. حتما در سفرتان به این شهر به آن سری بزنید و اصلا نترسید. همان‌طور که دیدید، حتی تلاش‌های ما هم برای وحشتناک‌ جلوه دادن این تالاب زیبا ناکام ماند. پس تالاب ارواح را به خاطر بسپارید.
۲. دیو چشمه
حتما با خواندن نام دیو چشمه می‌گویید که چرا نوشهر زیبا این‌قدر روی اسامی این سبکی متمرکز شده است؟ مورد قبلی که به روح و ارواح مربوط می‌شد، حالا هم که از دیو چشمه می‌گوییم. باربری مشهد به نوشهر - دلیل این نام‌گذاری‌ها را ما هم نمی‌دانیم اما باید به شما اطمینان بدهیم که همچنان چیز وحشتناکی در کار نیست.
دیو چشمه یکی از مکان های دیدنی نوشهر است. آب این چشمه بسیار صاف و گواراست. این چشمه در ۲۴ کیلومتری دوراهی چالوس به کجور قرار دارد و ضرب‌المثل جالبی هم درباره آن نقل می‌شود. نوشهری‌ها می‌گویند: �هرکسی آب دیو چشمه را بخورد باز هم به آنجا بازخواهد گشت�. حتی اگر در تابستان هم به دیو چشمه بروید، آب آن خنک و گواراست.
۳. روستای حیرت
باور کنید اصلا قصد نداریم شور ژانر وحشت را دربیاوریم. ولی روستای حیرت هم یکی دیگر از جاهای دیدنی نوشهر است. روستای حیرت وحشتناک نیست بلکه از زیبایی حیرت‌انگیز است. یعنی خبری از ترس و حیرت نیست و آنچه در آن می‌بینید، چیزی نیست جز سبزی، هوای خنک و مطبوع و بارش باران‌هایی دل‌چسب. از ویژگی‌های شاخص روستای حیرت باید به آب‌وهوای سبکش اشاره کنیم.
در فصول مختلف سال، شرجی‌بودن و گرما به سراغتان نمی‌آید و همیشه هوایی پاک، خنک و لطیف صورت‌تان را نوازش می‌کند. زیبا نیست؟ برای رفتن به این روستا باید به ۵۰ کیلومتری نوشهر در دهستان پنجک‌رستاق بروید.
باربری مشهد به نوشهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به نوشهر - ساری - تنکابن -  قائم شهر- بابلسر- نور-چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت - امل را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به نوشهر،حمل بار از مشهد به نوشهر ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به کلاله – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های  حمل کالا و اثاثیه  مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات آزادشهر- بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن- مینودشت- کردکوی -کلاله - آق قلا - گرگان - گالیکش  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به کلاله -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (آزادشهر- بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن- مینودشت- کردکوی -کلاله - آق قلا - گرگان - گالیکش ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های گردشگری شهر کلاله
جاذبه های گردشگری شهر کلاله : کلاله شهری با جاذبه های فراوان و با قدمتی بیش از 7500 سال می باشد. این شهر در استان گلستان واقع شده است که زیبایی های آن بی نظیر است. کلاله شهری چهار فصل است و شما در هر زمان از سال می توانید به این شهر سفر کنید اما زیبایی های این شهر د رفصل بهار خودنمایی شگفت انگیزی دارد. باربری مشهد به کلاله -  اگر برای سال جدید در فکر یک گشت و گذار رویایی در دل طبیعت بکر هستید حتما کلاله را در برنامه سفر قرار دهید. برای اقامت و اجاره سوئیت در استان گلستان نیز میتوانید از سایت گلستانی ها اقدام نمایید.
روستای گچی سو بالا
این روستا یکی از روستاهای بسیار زیبا شهرستان کلاله می باشد که درنزدیکی مجموعه مذهبی خالد نبی قرار دارد. این روستا یکی از بهترین مناطق گردشگری روستایی و طبیعت گردی می باشد که شما می توانید بعد از زیارت بهسمت این روستا حرکت کنید. از دیدنی های مسیر حرکت روستای گچی سو بالا تپه ماهور زیبای هزار دره، درختان مقدس چشمه خضر زنده می باشد. علاوه بر گردشگری شما می توانید انواع غذاهای محلی قوم ترکمن نیز را در آنجا بخورید مانند (چکدرمه برای نهار، صبحانه محلی (کره و ماست چکیده گوسفندی، شیر تازه دوشیده شده، تخم مرغ محلی و..) با نان گرم تنور مادر روستایی، و دیگر غذاها و شیرینی جات محلی فوق العاده خوشمزه).
زیارتگاه خالد نبی کلاله
در کوه های شمالی قریه گوگجه در بخش مراوه تپه و در محدوده دهستان تمران (تمر قره قوزی) بر فراز ارتفاعات گوگجه داغ، آرامگاه خالد بن سنان (ع) قرار دارد. این زیارتگاه در شمال شرقی شهرستان کلاله در استان گلستان واقع می باشد. این زیارتگاه منسوب به حضرت خالد بن سنان علیه السلام معروف به خالدنبی (ع) است که یکی از اولیا بزرگ و انبیاء دوره فترت بوده و آخرین مبلغ دین مسیح می باشد که مردم را به دین و آیین مسیحیت دعوت می کرده است. این اثر در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
مقبره عالم بابا و چوپان عطا
باربری مشهد به کلاله - این مقبره ها در نزدیکی مقبره خالد نبی هستند و دارای دو بقعه کوچکتر از بقعه اصلی می باشند. مردم محلی معتقدند اولی متعلق به «عالمِ بابا» و دیگری متعلق به «چوپان عطا» است. مشهور است که اولی پدر همسر خالد نبی و دومی چوپان گوسفندان او بوده و هر دو از مقربین بوده‌اند و اکنون هم مورد احترام اهالی منطقه هستند. دره پایین دست گوگجه‌داغ «پن جشیر» نام دارد که چشمه معروف به «خضر دندان» در بهار در آن می‌جوشد و بازدید آن هم خالی از لطف نیست.
مسجد و مدرسه کریم ایشان
ساختمان مسجد و مدرسه کریم ایشان متعلق به دوره قاجاریه است و بر اساس تاریخی که بر سردر ورودی مدرسه کتابت شده، در سال ۱۳۲۸ هجری قمری ساخته شده است. مسجد و مدرسه کریم ایشان در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.ساختمان آجری مسجد با نقشه مربع مستطیل بنا شده و شامل یک شبستان با سردر ورودی است که سقف آن با ۴ گنبد پوشیده شده است. مدرسه کریم ایشان که در نزدیکی مسجد و در ضلع جنوب غربی آن است به شکل زیبایی با پلان چهار ضلعی یا مربع شکل ساخته شده است.
چشمه زاو کلاله
این چشمه یکی از جاذبه های گردشگری کلاله می باشد که در روستای با همیننان یعنی زاو قرا ردارد. این مجموعه به دیلیلاینکه هنوز دخالت های انسانی درآنجا پا گذاشته نشده اشت و خبری از ساخت و سازها نیست بکر و دست نخورده باقی مانده است. باربری مشهد به کلاله -  این چشمه در روزهای نخستین فصل بهار پر‌آب و خروشان است و بیشتر گردشگران همین زمان را برای بازدید از آن انتخاب می‌کنند اما متاسفانه امکانات رفاهی و گردشگری مانند محل استراحت، پارکینگ یا سرویس بهداشتی در این منطقه فراهم نشده و راه دسترسی به این چشمه هم خاکی و ناهموار است.مسیر دسترسی ۴/۳ کیلومتر فاصله روستای زاو بالا تا چشمه زاو بسیار نامناسب و جاده خاکی بین مزارع و جنگلی است . یک کیلو متر راه۹ داخل روستا ، شوسه و ۲ کیلو متر نیز زیر سازی شده است .
جنگل پلکانی کلاله
جنگل پلکانی کلاله در نزدیکی شهر کلاله و در جایی بکر و امن قرار دارد که می تواند محلی برای تفریح، گردشگری و کوهپیمایی مردم شهرستان باشد. این جنگل مابین دو کوه بلند قرار دارد که چشمه های متعدد با ایجاد جریان های آبی به آن جلوه زیبایی داده و از جمله شگفتی های دیگر این مکان پلکانی بودن ان بصورت تخته سنگی می باشد و بهترین مکان برای کوهنوردان و علاقمندان به طبیعت است.
باربری مشهد به کلاله و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کلاله - آزادشهر- بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن- مینودشت- کردکوی -کلاله - آق قلا - گرگان - گالیکش  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به کلاله،حمل بار از مشهد به کلاله ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به مانه وسملقان  – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بجنورد - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - شیروان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به مانه وسملقان  -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بجنورد - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - شیروان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


نگاهی به جاذبه های گردشگری مانه و سملقان
طبیعت بکر و چشم اندازهای زیبای شهرستان مانه و سملقان چنان دلکش است که با دمی آسایش در کنار آن، غبار خستگی از تن آدمی رخت بر می بندد.به گزارش خبرنگار مهر، مانه و سملقان از نظر تاریخی نیز پیشینه غنی دارد و وجود آثار تاریخی از دوره های پیش از تاریخ تا دوره معاصر در بخش های مختلف این شهرستان گویای استقرار مداوم بشر در این خطه بوده است.
شهرستان مانه و سملقان به مرکزیت شهر "آشخانه" با وسعتی حدود شش هزار کیلومتر مربع در ورودی غربی استان خراسان شمالی و در مرز استان گلستان واقع شده است. باربری مشهد به مانه وسملقان  - این شهرستان که در مسیر اصلی مشهد به شمال کشور قرار دارد، دروازه غربی خراسان شمالی محسوب می‌شود.جریان دائمی رود اترک از بخش جنوبی این شهرستان و به طور کلی وجود منابع آب دائمی و خاک حاصلخیزآن، این شهرستان را به یکی از مناطق عمده کشاورزی استان تبدیل کرده است.
رطوبت نسبتا بالا و چشمه‌های جوشان آن، باعث ایجاد جنگل‌های انبوه و مراتع سرسبز در نوار جنوبی شهرستان و دامنه‌های رشته کوه "یایمان داغی" شده است.وجود رشته کوه آلاداغ و تفرجگاهی ییلاقی نظیر درکش، شیرآباد و شیرین‌دره، چشمه آب گرم مهمانک، ارتفاعات بزداغی، ارتفاعات یایمان داغی و دره‌های زیبا و سرسبز از جاذبه‌های طبیعی این منطقه است.
باربری مشهد به مانه وسملقان  - طبیعت زیبای سولگرد، غار کنه گرم و چشم‌اندازهای بکر و زیبای این منطقه همه ساله شمار زیادی از مسافران و گردشگران را به این ناحیه می‌کشاند.وجود جنگل سبز بلوط در منطقه درکش و آبشار زیبای به یار از مناطق زیبا و بکر این شهرستان است که کارشناسان محیط زیست خراسان شمالی از این جنگل به عنوان تنها جنگل بلوط در شرق کشور یاد کرده و آن را از دل‌انگیزترین جاذبه‌های این شهرستان می‌دانند.
وجود کوه‌های سر به فلک کشیده منطقه حفاظت شده "قورخود" و نیز چشمه‌های فراوان، مانه و سملقان را به شهر صد چشمه استان خراسان شمالی تبدیل کرده است.از دیگر زیبایی‌های منطقه مانه و سملقان می‌توان به وجود چنارهای کهنسال در روستای باش کلاته در منطقه حفاظت شده قرخود و چنار کهنسال روستای اسپاخو اشاره کرد که توسط میراث فرهنگی پلاک‌گذاری شده‌اند.
روستـای هدف گردشگری «درکش» نیز در فاصله 30 کیلومتری جنوب غربی شهر آشخانه واقع شده و از جاده اصلی دو کیلومتر فاصله دارد که دارای آب و هوای معتدل، طبیعتی جنگلی و کوهستانی و نیز چشمه سارهای بسیار است و تنها جنگل بلوط شرق کشور در مجاورت این روستا قرار دارد. باربری مشهد به مانه وسملقان  - آبشار مشهور «بیار» به فاصله یک کیلومتری جنوب شهر آشخانه، در نزدیکی روستای بیار واقع شده و از ارتفاعات جنوب روستا سرچشمه می گیرد که ارتفاع آبشار حدود 15 متر است.
"زوی‌جندان" نیز یکی دیگر از آبشارهای دیدنی مانه و سملقان که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌سازد، در منطقه قورخود در دره کاستان قراردارد که پوشیده از درختان گردوی وحشی است و با وجود ارتفاع نه چندان زیاد، بسیار زیبا و دیدنی است.
همچنین غارهای طبیعی "سولی قباخ"، "غار آرمادلو" وغارهای دره "زوی‌جندان" از دیگر دیدنی های این منطقه است.
از دیگر جلوه‌های زیبای مانه و سملقان به چشمه‌ سارهای فراوان آن باید اشاره کرد که نشستن در پای آنها غبار خستگی ایام را از تن مسافران بیرون می‌کند و مهمترین آنها چشمه‌های دره زوی‌جندان، چشمه کهنه ‌قلعه، سولی‌ قباخ، خان‌ چشمه، سارترنولی، سارآق مزار، چشمه‌های اوه ‌پیش و پاش، آق‌سو چشمه ‌سار اسپاکو، کانی سالان زرد، دره شفت، اورته برن، حسن بک، اورن چشمه، رمضان چشمه، پای جوزا و کورچشمه است.
باربری مشهد به مانه وسملقان  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مانه وسملقان  - بجنورد - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - شیروان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به مانه وسملقان،حمل بار از مشهد به مانه وسملقان ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به بندرعسلویه – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بوشهر- بندردیر - بندرعسلویه - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم – عالیشهر- آب پخش - اهرم خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بندرعسلویه -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بوشهر- بندردیر - بندرعسلویه - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم – عالیشهر- آب پخش - اهرم) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


عسلویه یک منطقه عظیم صنعتی از توابع کنگان استان بوشهر می باشد این منطقه در شرق استان بوشهر قرار داردو همه ساله عده زیادی برای اشتغال به این منطقه می روند.شاید شما هم با شنیدن عسلویه به یاد دکل های نفت و گاز و هوای بسیار گرم جنوب بیفتید اما باید بدانید عسلویه نیز دارای جاذبه های طبیعی و تفریحی می باشد.
 مناطق دیدنی عسلویه
چشمه کلات

در مجاورت شهر “عسلویه” روستایی به نام “کلات” قرار گرفته است. با ورود به این روستا و روبرو شدن با طبیعت آن، فراموش خواهید کرد که این روستا در استانی صنعتی و منطقه ای پر از سکوهای گازی و نفتی قرار گرفته است. باربری مشهد به بندرعسلویه -  زیبایی کوه ها و صخره ها در کنار طبیعت سرسبز و از همه چشم نواز تر چشمه ای پر آب در این میان از ویژگی های این روستای زیبا می باشد. وجود نخل هایی سر به فلک کشیده در میان کوه و طبیعت، منظره ای چشم نواز به ویژه در فصول سرد سال و ایام نوروز را به وجود می آورد.
روستای ساحلی بنود
در حدود ۴۰ کیلومتری شهر “عسلویه” روستایی ساحلی و زیبا به نام “بنود” قرار گرفته است. روستایی کم جمعیت و آرام که در کنار زیباترین سواحل جنوب کشور قرار گرفته است. سواحل شنی این روستا در بین تمام روستاهای جنوب کشور کم نظیر و محلی برای تفریح و بازی های ساحلی برای علاقه مندان به این رشته ها می باشد. زیبایی سواحل این روستا و آرام بودن آن باعث شده است که در سال های اخیر محلی برای فیلم برداری فیلم های سینمایی و تلوزیونی باشد. به تدریج مناطقی از این سواحل قابلیت آن را دارد که به شهرک سینمایی طبیعی تبدیل شود.
روستای هاله از مناطق دیدنی عسلویه
باربری مشهد به بندرعسلویه - روستای هاله نام روستایی است در جنوب ایران و از توابع بخش چاه‌مبارک شهرستان عسلویه می باشد که در استان بوشهر واقع است. روستای هاله در گذشته، به دلیل صید مروارید یکی از مهم‌ترین بنادر تجاری حکومت آل بویه بوده است. این روستا در ۸۵ کیلومتری جنوب شرق شهرستان کنگان و در ۹ کیلومتری بندر عسلویه قرار دارد.از شمال کوه، از جنوب رأس نایبند، از مغرب عسلویه، و از سمت مشرق به بساتین محدود می‌گردد. این روستا به “خلیج نای‌بند” نیز معروف است.این روستا ۹ متر از سطح دریا ، ارتفا دارد .
آبشار درزو

آبشار درزو در روستای اخند که ۱۵ کیلومتر از عسلویه فاصله دارد واقع شده است و یکی از دیدنی های عسلویه می باشد. روستای اخند از توابع بخش مرکزی شهرستان عسلویه است و در استان بوشهرقرار دارد . در میان کوه‌های این روستا، چشمه‌ای زیبا با طبیعتی بکر قرار گرفته که دیدن تنها عکسی از آن کافی ا‌ست تا وسوسه شوید و مسافتی طولانی را برای دیدن تنگه و آبشار زیبای درزو طی کنید.اگر قصد سفر به عسلویه را کردید می توانید با پرواز مستقیم به فرودگاه عسلویه بروید. این فرودگاه، به فاصله‌ چند کیلومتری در روستای چاه مبارک، از توابع عسلویه قرار گرفته و در ‌واقع فرودگاه عسلویه مابین دو شهر عسلویه و پارسیان واقع ‌شده است. باربری مشهد به بندرعسلویه - اگر می‌خواهید از راه زمینی به عسلویه سفر کنید، پیشنهاد می‌کنم حتما ساعت حرکت خودتان را طوری تنظیم کنید که در زمان تاریکی هوا، در جاده‌های منتهی به عسلویه باشید.
روستای بستانو
در عسلویه چند روستای ساحلی قرار دارد که بستانو هم از جمله آنهاست. ر وستای ساحلی بستانو بیش از ۶۰ قایق صیادی دارد و صیادی شغل اصلی مردم اینجاست. بعضی وقت‌ها همینکه در ساحل ایستاده‌ایم، قایق‌هایی را می‌بینیم که از دریا برمی‌گردند و تورهایشان را در ساحل پهن می‌کنند.
نخل نقی عسلویه
در سمت غربی بندرعسلویه، شهری به اسم نخل نقی واقع شده که به خاطر نخلستان‌های زیادش به این اسم معروف است و از مناطق دیدنی عسلویه محسوب می شود. در مجاورت ساحل و اسکله این شهر، پارکی ساحلی و زیبایی‌ ساخته‌اند که رستوران، کافی‌شاپ، اسکله ماهیگیری و امکان بازی کودکان و پیاده‌روی در کنار ساحل را هم دارد.
باربری مشهد به بندرعسلویه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بندرعسلویه - بوشهر- بندردیر - بندرعسلویه - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم – عالیشهر- آب پخش - اهرم را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , ارزانترین باربری مشهد , نیسان از مشهد به بندرعسلویه , حمل بار از مشهد به بندرعسلویه ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به اسدیه – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بیرجند - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه -قائن - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به اسدیه -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بیرجند - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه -قائن - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی و گردشگری اسدیه
اسدیه شهری در استان خراسان جنوبی و مرکز شهرستان درمیان است.بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۵٬۴۶۰ نفر (در ۱٬۳۸۳ خانوار) بوده‌است.
روستای فورگ
روستای فورگ از توابع بخش مركزی شهرستان درميان در فاصله ١٢ كيلومتری جنوب غرب شهر اسديه، مركز شهرستان و٦ كيلومتری شرق روستای بزرگ و تاريخی درميان و۱۱۰ كيلومتری شرق بيرجند، (مركز استان خراسان جنوبی) واقع شده است.
روستای فورگ کاملاً در دامنه کوه مؤمن آباد واقع شده و دارای آب ‌و هوای سرد کوهستانی است و جزء مناطق ییلاقی خراسان جنوبی به شمار می‌رود. باربری مشهد به اسدیه -  شغل اکثر مردم این ناحیه کشاورزی و باغداری است و دامداری شغل دوم آن‌ها محسوب می‌شود.
زرشک مهم‌ترین محصول آنان و شاخصه این مناطق است. فورگ به لحاظ دارا بودن یکی از قلعه‌های بسیار زیبا و ارزشمند ایران از اهمیت خاصی در منطقه و خراسان جنوبی برخوردار است. کوچه‌های تنگ، ساباط‌های بی‌شمار، معماری کوهستانی، معماری پلکانی با مصالح سنگ و خشت و آجر، ایوان، ورودی‌های تعریف شده همگی از ویژگی‌های بارز این معماری است. در این روستا کوچه‌ها آجر فرش و دیوارها با اندود کاه‌گل پوشیده شده است.
قلعه فورگ
«قلعه تاریخی میرزا رفیع‌خان (فورگ) در جبهه شمالی روستای کوهستانی فورگ در شهرستان در میان خراسان جنوبی در حدود ۱۱۰ کیلومتری شرق بیرجند و ۱۲ کیلومتری جنوب غرب شهر اسدیه قرار دارد. دسترسی به روستای فورگ از مسیر جاده بیرجند- اسدیه امکان پذیر است.این روستا از شمال به روستای سرو، از جنوب به “جاجِتگ” و “اسکندر”، از غرب به روستای “درمیان” و از شرق به روستای “اره فورگ” محدود شده است. خانه‌های روستای فورگ که با سقف‌های صاف و حجم‌های مکعبی خود و مصالح خشت، گِل، چوب و سنگ با رنگ محیط پیرامون خود کاملا در هماهنگی و همنوایی هستند، دایره‌وار به شکل پلکانی به گرد قلعه حلقه زده‌اند.»
باستان‌شناس با اشاره به ساختار این قلعه نیز می‌گوید: «قلعه میرزا رفیع‌خان یکی از ۱۰ قلعه بزرگ کشور به شمار می‌رود که در سه سطح، با دو حصار و برج‌های متعدد ساخته شده و با داشتن کهندژ، شارستان و ربَض، یک ارگ کامل ایرانی را شکل داده که به همراه بافت تاریخی روستا، مجموعه جالب توجهی را به وجود آورده است.
بنای قلعه روی صَخره طبیعی، بدون وجود پی، مستقیما از بستر صخره‌ها شروع شده و نقشه قلعه به تبعیت از وضعیت طبیعی موجود طراحی شده است. به طور کلی سنگ، چوب، ساروج، گچ، خاک، آجر و خشت از عمده‌ترین مصالح به کار رفته در بنای قلعه است.
قلعه اسدیه
قلعه اسدیه در مرکز شهر اسدیه قرار دارد که قبلا بنایی حکومتی بوده است. باربری مشهد به اسدیه -  این بنا که به لحاظ نقشه و فرم ساخت با داشتن چهار برج در چهار گوشه علاوه بر عملکرد مسکونی، عملکرد دفاعی نیز داشته، از بناهای ساخته شده در دوره قاجار به شمار می رود.
درخت کهنسال سرو گسک
گسک نام روستایی در فاصله 33 کیلومتری شمال غرب شهر اسدیه است که در این روستا سرو کهنسالی از نوع تبری که از شادابی مناسب نیز برخوردار است، وجود دارد.قطر تنه این درخت بیش از 155 سانتیمتر و وسعت تاج آن 135 متر مربع است و مردم بر اساس باورها و سنت نیاکان خود به این درخت کهنسال نذر کرده و برآورده شدن حاجات خود را از خداوند طلب می‌کنند.مدرسه روستا در مجاورت این اثر طبیعی احداث شده، به طوری که اکنون این درخت در وسط حیاط مدرسه واقع است.
درخت کهنسال چنار دوشنگان
چنار از جمله درختانی است، اگر شرايط محيطی برای آن فراهم باشد، عمر و رشد زيادی دارد و بيشترين درختان كهنسال ايران درختان چنار هستند. چنار از گذشته برای ايرانيان مقدس بود و همواره در كنار آنها آتشكده ها بنا می شد و حتی بعد از اسلام نيز در كنار مساجد و يا مقبره بزرگان كاشته مي شد. در شاخه های چنار دوشنگان نيز پارچه هايی بسته شده كه به گفته افرادی محلی برای برآورده شدن نيازها و آرزوها اين اقدام توسط مردم انجام می شود. اين درخت زيبا، همواره در طول زمان پرصلابت و استوار سايه اش را در گرماي تابستان نثار رهگذاران می كند و مردم روستاهای اطراف و شهر اسديه در ايام تعطيل از سايه اين درخت برای گذراندن اوقات فراغت استفاده می كنند.
باربری مشهد به اسدیه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به اسدیه - بیرجند - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه -قائن - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به اسدیه،حمل بار از مشهد به اسدیه ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به شهرکیان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات شهرکرد- فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به شهرکیان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (شهرکرد- فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های گردشگری و دیدنی شهرکیان
کیان شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری ایران است. شهری گم نام ولی با تمدن غنی و مردمانی غیور. شهر كیان از معدود سكونت گاه های كشور است كه قدمتی بالای 7000 سال را برای آن تخمین زده اند. شهری كه به جز تاریخ غنی، افرادی تقدیم جامعه كرده كه در هر زمان از سردمداران حكومت های گذشته تا كنون بوده اند. شهری آرام برای زندگی به دور از هیاهوی كاذب دنیای كنونی. شهری كه با دیدنی های تاریخی و طبیعی مسافران زیادی طی سال به خود می بیند و مهمان نوازی دیرینه خود را تقدیم آنها می كند.
باربری مشهد به شهرکیان - «شهر كیان» كه در گذشته به «شه رز» و همچنین«سرخ لار» شناخته می شده، در سال های اخیر با نام «شهرك» و اخیرا با تغییر یافتن از روستا به شهر، با نام «شهر كیان» شناخته می شود. مردمی این شهرغالبا ترك زبان هستند. شهری كه اكثریت جمعیت آن را اهالی بومی این شهر تشكیل می دهند.
جاذبه های گردشگری و دیدنی شهرکیانمهم ترین و با ارزش ترین مكان های شهر کیان ، وجود آستان باشكوه امامزاده شاهزاده عزیز الله از فرزندان امام حسن مجتبی (ع) در این شهر است. امامزاده ای صاحب كرامت كه همه روزه زائران زیادی را از شهر های اطراف به سمت خود جذب می كند. امامزاده در میان پاركی سرسبز و در كنار مقبره شهدای گمنام دفاع مقدس در فضایی آرام و دلنشین قرار گرفته است. در كنار این امامزاده عظیم الشان، صحنی بزرگ و زیبا و در سوی دیگر، مسجدی بنا شده است.
در شمال شهر كیان، آثار و بقایایی از یك تپه تاریخی به نام «گورگای تپه» وجود دارد. متاسفانه این تپه تاریخی طی سالیان اخیر به شدت مورد آسیب های طبیعی و انسانی قرار گرفته است. این تپه تاریخی برای اولین بار توسط باستان شناس آلمانی به نام آلن زاگارل مورد بررسی قرار گرفت. باربری مشهد به شهرکیان - آثار و سفالینه های بدست آمده از این تپه و دیواره های تخریب شده آن نشان از وجود سكونت در این مكان در هزاره پنجم قبل از میلاد مسیح را دارد. كشف سفالینه ها، تیغه های مسی طبیعی و ظروفی كه اغلب در موزه شهركرد و دیگر مناطق كشور نگهداری میشود، و شباهت آن با سفالینه های دشت خوزستان، همدان و شوش نشان دهنده ارتباطی بین این منطقه و دیگر مناطق باستانی كشور بوده است. شهری قدیمی و باستانی كه نشانگر ارتباط فعال با دیگر تمدن های باستانی كشور را داشته است.
در میان شهر مسجد جامع محمد علی بیگ، خود نمایی می كند. مسجدی سنتی و با معماری زیبا كه بنای آن به دوره تیموری و باز سازی آن در زمان افشاریان برمی گردد. این مسجد زیبا دارای دو شبستان بهاره و زمستانه می باشد كه در كنار رواق شرقی آن كه با ستون های سنگی خود اوج معماری را در ایران باستان نشان می دهد. وجود مساجد متعدد در این شهر كوچك نشان از اعتقاد بالا و مذهبی بودن اهالی این شهر از گذشته تا كنون بوده است.
در جنوب شرقی شهركیان و در كنار جاده ارتباطی شهركرد به خوزستان پاركی بسیار وسیع و سرسبز با نام «قزل حصار» واقع شده است. پاركی كه با مساحت 230000 متر و درختان زیبا و امكانات رفاهی معمول، محلی برای اقامت مسافران و محل تفریحی برای بومیان می باشد. پاركی كه در بلندای تپه ای به همین نام احداث شده است. در اطراف این پارك طبیعی زیبا، محلی برای دوچرخه سواری و بازی كودكان ساخته شده است.
در ساختمان حمام قدیمی شهر، موزه ای مردم شناسی دائر گردیده است. موزه ای كه به همت اهالی بومی شهر با جمع آوری وسائل تاریخی و قدیمی و همچنین وسائل مورد استفاده در زمان های گذشته برای كشاورزی و تهیه انواع آرد و غذا در این مكان زیبا و تاریخی بنا شده است. از جمع آوری و راه اندازی این موزه مردم شناسی می توان به فرهنگ بالای اهالی این شهر و همت بی بدیل آنها پی برد.
  جاهای دیدنی چهار محال و بختیاری
امامزاده شاهزاده عزیزالله

امامزاده شاهزاده عزیزالله از فرزندان امام حسن مجتبی(ع) است که حرم مطهر ایشان در شمال شرقی شهر کیان در چهارمحال و بختیاری واقع است. باربری مشهد به شهرکیان -  این امامزاده دارای بقعه و ساختمانی است که در اطراف آن آیات قرآنی حک شده و نقاشی‌های مختلفی در آن به کار رفته است. نقل است در حدود ۱۵۰ سال پیش این سید بزرگوار در این شهر سکونت داشتند و به جهت پاکی باطن و خلوص نیت، مردم ارادت بسیار به ایشان داشتند و کرامات زیادی از ایشان نقل شده است.
آستان باشکوه امامزاده عزیزالله (ع) در انتهای پارک شهرکیان، مقابل آرامگاه شهدای گمنام این شهر واقع شده است که پس از عبور از سردر باشکوه به صحن بقعه و از آنجا به مدخل اصلی بقعه می‌رسیم که توسط شش پلکان به آن راه می‌یابد.
در پیشانی ایوان کتیبه‌ای در زمینه‌ کاشی سبز با خط خوش نستعلیق نوشته شده« یا شاهزاده عزیزالله فرزند امام حسن مجتبی (ع) بانی حاج حفیظ الله آزادی و حاجی گرجعلی مالکی» همچنین دور اتاق مرقد را یک شبستان بزرگ احاطه کرده است و در سمت غرب آن یک مسجد نسبتاً بزرگی الحاق شده است.
پارک قزل حصار
این پارک یکی از اصلی ترین تفرجگاه های اهالی شهر کیان بوده و همچنین مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، برای سپری کردن روزی آرام از فضای این پارک بهره می برند.اطراف این پارک مسیر زیبایی به طول بیش از ۲ کیلومتر به منظور پیاده‌روی و دوچرخه سواری موسوم به جاده نشاط احداث شده‌است.
باربری مشهد به شهرکیان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به شهرکیان - شهرکرد- فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به شهرکیان،حمل بار از مشهد به شهرکیان ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به چرام – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های  حمل کالا و اثاثهحمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک -سوق - لنده - باشت - سی سخت - قلعه رئیسی - مارگون – پاتاوه- دیشموک - سرفاریاب  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به چرام -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک -سوق - لنده - باشت - سی سخت - قلعه رئیسی - مارگون – پاتاوه- دیشموک - سرفاریاب ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای ديدنی چرام در كهگيلويه
چرام نام سرزمینی زیبا با آب و هوای دلپذیر در رشته کوه های مرتفع زاگرس است  که بین ۳۱ درجه عرض شمالی و 50 درجه و 74 دقیقه شرقی واقع شده است. آب و هوای دل انگیز، چشمه ها و رودخانه های فراوان ییلاقی و قشلاقی و نقاط کوهستانی منحصر به فرد این شهرستان سبب شده است تا به عنوان یکی از مهمترین قطب ها و جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شناخته شود.
شهر چرام دارای مکانهای دیدنی از جمله باغ چشمه بلقیس، سد و تنگه شراب گرو،باغ عمران و آبشار الوان طسوج و … می باشد.
 باربری مشهد به چرام - باغ چشمه بلقیس یکی از باغ‌های زیبا در استان کهکیلویه و بویراحمد قرار است که تصویری زیبا از طبیعت را در مقابل چشم گردشگران به نمایش می گذارد.چشمه بلقیس چرام نام باغی است  که در ۴ کیلومتری شهر چرام در مسیر جاده چرام- گچساران قرار گرفته است.
از دیگر جاذبه های گردشگری این استان سد و تنگه شراب گرو است که نام یکی از روستای های شهرستان چرام است که در بخش سرفاریاب و در 5 کیلومتری شهر سرفاریاب قرار دارد. تنگه شراب گیرو که به زبان محلی به آن “تنگه شرو گرو” می گویند در پنج کیلو متری شهر سرفاریاب بعد از مقبره شاه حمزه قرار دارد. این تنگه دره ای طولانی با درختان بسیار است و در هر فصلی، میوه خاص همان فصل را دارد. جویباری بزرگ در این تنگه جاری است که از اول تنگه تا انتهای آن امتداد داشته و دارای آب بسیار گوارایی است.
باغ عمران یکی دیگر از زیباترین جاذبه‌های گردشگری این استان است و همه ساله پذیرای گردشگران و مسافران زیادی  از سراسر کشور است. باربری مشهد به چرام - باغ عمران چرام، مکانی رویایی است که رقص شالیزار‌ها با موسیقی نسیم و هم نشینی درختان و چشمه‌های جوشیده از دل کوه گردشگران را به خود می‌خواند.در این باغ انواع درخت از جمله اکالیپتوس، سدر، بلوط، سرو و گردو، گلابی، سیب، لیمو ترش، خرمالو، پرتقال، نارنگی، انجیر، انگور، توت، نارنج و نخل وجود دارد.
  جاذبه گردشگری باغ عمران
آبشار الوان طسوج شهرستان چرام را به صورت یکی از اعجاب آورترین موقعیتهای زیست محیطی درآورده است که در جنوب غربی کشور بی نظیر است و برای شهرهای اطراف خود محوریت جذب گردشگری دارد.
باربری مشهد به چرام و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به چرام - یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک -سوق - لنده - باشت - سی سخت - قلعه رئیسی - مارگون – پاتاوه- دیشموک - سرفاریاب  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به چرام،حمل بار از مشهد به چرام ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به تفرش – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اراک - ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - مهاجران - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه - سنجان - کمیجان - آشتیان  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به تفرش -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اراک - ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - مهاجران - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه - سنجان - کمیجان - آشتیان ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر تفرش
شهرهای استان مرکزی کمتر شناخته شده هستند و بیشتر مسافران معمولا به شهرهای معروف آن نظیر اراک سفر می‌کنند. اما در این میان شهرهای بسیار زیبایی از جمله شهر تفرش هستند که از آن‌ها نباید غافل ماند. تفرش شهری میان چشمه‌سارها، مجموعه‌ای از کوه‌های استوار، مناطق سرسبز و غارها است که از طبیعت بکر و زیبایی بهره‌مند است.
این شهر همچنین از منابع آب غنی، هوای ملایم و زمین‌های حاصلخیز، همراه با غنایم طبیعی و مزارعی مملو از گل‌های وحشی، کندوهای عسل، باغ‌های میوه مخصوصا گردو برخوردار است که زیبایی‌های آن را دو چندان می‌کند. در این مطلب به جالب‌ترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی تفرش اشاره‌ای کوتاه کرده‌ایم.
چشمه آب معدنی گراو
چشمه آب معدنی گراو یکی از جاذبه‌های طبیعی تفرش است که در فاصله پنج کیلومتری این شهر، میان دو روستای کبوران و طراران قرار گرفته است. باربری مشهد به تفرش -  این چشمه از چند قسمت در سطح زمین تشکیل می‌شود که از آن قسمت‌ها، آب به حالت جوشش از زمین خارج می‌شود. در بعضی قسمت‌ها نیز، آب به‌همراه مقدار زیادی گاز کربنیک از زمین خارج می‌شود. گفته می‌شود که آب این چشمه دارای فواید درمانی بسیار از جمله تسکین‌دهنده درد، موجب باز و بسته شدن عروق، افزایش جریان خون پوستی و قرمز شدن پوست، کاهش موقتی فشار خون و آهسته شدن نبض می‌شود. آشامیدن آب‌معدنی چشمه گراو کمی قبل از نوش جان کردن غذا، به هضم آن کمک می‌کند و ترشحات گوارشی را افزایش می‌دهد. 
غار امجک
باربری مشهد به تفرش - غار امجک در فاصله ۶۳ کیلومتری شمال‌غربی تفرش در ارتفاعات کوهی به همین نام در ارتفاع ۱۹۰۰ متری از سطح دریا جای گرفته است. ورودی این غار، دیواره به طول دوازده متر دارد که برای ورود به آن باید به کمک ابزار از این دیواره گذشت. پس توصیه می‌شود حتما با یک غارنورد حرفه‌ای وارد غار امجک شوید. زیر این غار، چشمه‌ای وجود دارد که آب آن از سقف غار می‌چکد و به خاطر گذشت زمان باعث به وجود آمدن استلاکمیت‌هایی شده است که از سقف آن آویزان هستند.
آبشار قطره باران
آبشار قطره باران یکی از نقاط دیدنی استان مرکزی است که در سی کیلومتری شمال‌غربی شهر تفرش در دهستان بازرجان در نزدیکی روستای کوریان قرار دارد. این آبشار در دره‌ای عریض واقع شده و دورتا دور آن را گیاه زیبایی به اسم پر سیاوشان مانند دیواره‌ای پوشانده است. اطراف آبشار قطره باران از مناظر بسیار دیدنی برخوردار است و آن را به مکانی باصفا در دل بیابان تبدیل کرده است.
امامزاده ابوالعلی مهدی
امامزاده ابوالعلی مهدی یکی از نوادگان امام جعفر صادق (ع) است که از آثار ملی به ثبت رسیده کشور در شهر تفرش نیز به شمار می‌رود. باربری مشهد به تفرش - قدمت بنای این امامزاده متعلق به دوران حکومت ایلخانان برمی‌شود و بنا به دلایلی به‌طور کامل به پایان نرسیده است.
آب‌انبار بلور
آب‌انبار بلور در محله قدیمی شهر تفرش قرار گرفته و از دوران حکومت قاجاریه به یادگار مانده است. فضای اصلی مخزن این آب‌انبار را دوازده ستون، هجده جرز، بیست گنبد و دو غلام گردش مخصوص هوا تشکیل می‌دهند.
غار علی خورنده
غار علی خورنده یکی از جا‌های دیدنی استان مرکزی در شهر تفرش است که در فاصله سه کیلومتری آن، در ارتفاعات کوه نقره کمر واقع شده است. برای رسیدن به این غار باید از روستای کوهین بگذرید و از دیواره‌ای به طول تقریبی پانزده متر و شامل سه بند، صعود کنید. در سقف غار علی خورنده نیز، استلاکیت‌ها و استلاکمیت‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.
باربری مشهد به تفرش و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به تفرش - اراک - ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - مهاجران - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه - سنجان - کمیجان - آشتیان  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به تفرش،حمل بار از مشهد به تفرش ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به مهران – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ایلام - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ایوان - آبدانان - دره شهر  خواهیم پرداخت.

 

باربری مشهد به مهران -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ایلام - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ایوان - آبدانان - دره شهر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

شهر مهران

شهر مهران از شهرهای استان ایلام می باشد که هم مرز با کشور عراق است و در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام است.مهران جز بخش های گرمسیری ایلام می باشد که دارای مناطق دیدنی و گردشگری فراوانی است.

جاهای دیدنی مهران

سد کنجانچم یکی از جاهای دیدنی مهران

باربری مشهد به مهران - سد کنجانچم یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر مهران است که با هدف آبیاری زمین‌های کشاورزی این شهر ساخته شده. سد کنجانچم، که سدی خاکی است، در ۵۵ کیلومتری شهر مهران و در مسیر رودخانه کنجانچم قرار دارد. رودخانه کنجانچم از کوه سیوان در شهر ایلام سرچشمه می‌گیرد و با عبور از شهر مهران به رود گاوی و در نهایت به رود دجله در عراق می‌پیوندد.

غار زینگان

غار زینگان در صالح‌ آباد، که از توابع شهر مهران است، قرار دارد و از جاهای دیدنی مهران می باشد. این مکان در اصل غار نیست، تنگه‌ای است که به‌اشتباه به غار زینگان معروف شده. این تنگه با اینکه در شهری گرمسیری قرار گرفته آب‌و‌هوایی خنک و مطبوع دارد و به غار بهشت معروف شده است. مردم صالح آباد در روزهای ابتدایی فصل بهار برای تفریح و استراحت به این منطقه می‌روند و از آب‌و‌هوای دلچسب آن بهره می‌برند. به گفته بومی‌های صالح آباد طول تنگه در حدود ۶ کیلومتر است و در تمام مسیر آن نهری با آب زلال جریان دارد.

آتشکده قینقر از جاهای دیدنی مهران

آتشکده کوشک قینقر مربوط به دوره ساسانیان است و در شهرستان مهران، بخش ملک شاهی، روستای گنبد پیر محمد واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با شمارهٔ ثبت ۲۶۴۶۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. باربری مشهد به مهران - در ارتفاعات کوه پشمین قنقیر ملکشاهی مهران آثاری از یک آتشکده ساسانی دیده میشود . ارتفاع سقف این آتشکده ۵ متر و مساحت آن ۲۷ متر میباشد.این آتشکده چهار در ورودی دارد و در کنار باغی زیبا با درختان زیتون و چشمه ای واقع است و مجموعه ای زیبا را تشکیل داده است . بر ساختمان این آتشکده آسیبهای زیادی وارد شده است.

رودخانه کنجان‌چم

رود کنجان‌چم، از کوه‌های سیوان در جنوب ایلام سرچشمه گرفته است و در جهت شمال شرقی به جنوب غربی، پس از طی ۱۲ کیلومتر از خط مرزی ایران و عراق در نزدیکی مهران به رودگاوی می‌پیوندد. سرچشمۀ اصلی این رودخانه کوه‌های چنگینه، علی‌بیگی و کوه ملاشاوه هستند و جریان آب آفتاب، که از میشخاص سرچشمه می‌گیرد، نیز به آن می‌پیوندد. رودخانه چشمه ملک، که از کوه شاه‌نخجیر سرچشمه می‌گیرد نیز به آن ملحق می‌شود. این رود پس از عبور از بخش صالح‌آباد و شهرستان مهران به رودخانۀ دجله در کشور عراق می‌ریزد. طول این رود تا مرز ایران و عراق ۹۰ کیلومتر است. روی این رودخانه، سد انحرافی کنجان‌چم احداث شده است.

منطقه شکار ممنوع کولک

منطقه شکار ممنوع کولک ۷۶ هزار هکتار مساحت دارد، که ۵۰ هزار هکتار آن به منطقه حفاظت شده ارتقا می یابد و از جاهای دیدنی مهران می باشد. بر اساس این گزارش، موافقت وزارت صنایع و اداره کل منابع طبیعی نیز در این زمینه اخذ شده است و به زودی در دور سوم سفرهای استانی به تصویب نهایی خواهد رسید. نزدیکی به منطقه نمونه گردشگری ˈزینگانˈ و شهر زیارتی ˈصالح آبادˈ از یک طرف و قرار گرفتن در نوار مرزی با کشور عراق را از ویژگی های ممتاز این منطقه می توان برشمرد.

بازارچه مرزی مهران

بازارچه مرزی مهران، با وسعت ۱۴ هکتار در نقطه صفر مرزی بهرام آباد درتیرماه سال ۸۲ راه اندازی شد و فعالیت های اقتصادی و تردد زوار در این منطقه رسمیت یافت. باربری مشهد به مهران -  این بازارچه ازسال ۱۳۸۲ با مدیریت فرمانداری شهر مهران عملاً فعالیت اقتصادی خود را با کشور عراق شروع کرده است. بازارچه مهران ۱۲۳ غرفه دارد که از این تعداد ۱۱۰ غرفه فعال هستند و ۱۳ غرفه دیگر به دلیل نامناسب بودن بنا مورد استفاده نیستند.

امامزاده سید حسن بن موسی کاظم

آستان متبرک امامزاده سید حسن (ع) فرزند بزرگوار امام موسی کاظم (ع) در سه کیلومتری جاده مهران–دهلران واقع شده است و از جاهای دیدنی مهران می باشد. این بقعه که بر اساس سنگ نوشته‌ای که در آن وجود دارد مربوط به دوره قاجار است دارای هشت شبستان و گنبدهای کوچک و آینه‌کاری شده است و یک گنبد بر روی ضریح مطهر وجود دارد که با معماری زیبای ایرانی و آینه‌کاری شده ساخته است. این مکان سه در ورودی از ضلع شمالی و شرقی و غربی دارد و در اصلی ضلع شمالی ضریح است که دارای یک ایوان زیبا و کاشی‌کاری شده است.

امامزاده علی صالح

امامزاده علی صالح که در گویش کردی خاصِه‌علی نامیده می‌شود در بخش صالح‌آباد شهرستان مهران در ۲۵ کیلومتری جاده ایلام- مهران واقع شده است. بنای قدیمی این امامزاده در زمان قاجار ساخته شده است. گنبد این امامزاده بر روی یک چهارطاقی ساخته شده و شبستانی با هشت گنبد کوچک‌تر اطراف آن را احاطه کرده است. این مقبره از اماکن متبرکه بسیار زیبا و مورد احترام است که مردم از تمام نقاط استان ایلام برای زیارت آن به صالح‌آباد مسافرت می‌کنند.

باربری مشهد به مهران و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مهران - ایلام - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ایوان - آبدانان - دره شهر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به مهران،حمل بار از مشهد به مهران ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به سرعین – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اردبیل -پارس اباد- خلخال-نمین- اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین-گرمی-بیله سوار خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به سرعین -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اردبیل -پارس اباد- خلخال-نمین- اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین-گرمی-بیله سوار) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


معرفی کامل دیدنی های سرعین
مرکز یکی از جاذبه های جالب ایران یعنی چشمه های آب گرم در سرعین است! سرعین یکی از مقصدهای بسیار پر طرفدار گردشگری این روزهای استان اردبیل است. دیدنی های سرعین و هر آن چه که در آن باید دید در فاصله ی ۳۰ کیلومتری شهر اردبیل قرار گرفته است که امروزه تبدیل به یکی از قطب های بی چون و چرای صنعت گردشگری این استان شده است.
خیلی ها هستند که به این شهر زیبا سفر می کنند و از آن جایی که دیدنی ها و جاذبه های این شهر که اصلا هم کم نیست زیاد اطلاعی ندارند و اینگونه فرصت دیدن آن ها را از دست می دهند. باربری مشهد به سرعین -  از آن جایی که مسیر شما هم به این شهر می افتد، امروز با ما در الی گشت همراه باشید تا دیدنی های این شهر زیبای اردبیلی را به اتفاق یکدیگر مورد معرفی و بررسی قرار دهیم.
سرعین کجاست؟
باربری مشهد به سرعین -  در یک توضیح مختصر و مفید باید بگوییم که سرعین به عنوان یکی از معروف ترین مناطق گردشگری اردبیل شناخته می شود و اولین عامل شهرتش داشتن چشمه های آب گرم بسیار فراوان است. در این شهرستان بیش از ۹ آب گرم که همه هم منشا معدنی دارند وجود دارد که سالانه تعداد بسیار زیادی از مسافرین و مراجعین را به سمت خود می کشاند. از لحاظ جغرافیایی سرعین در غرب اردبیل و در مرکزیت شهرستان اردبیل قرار گرفته و ارتفاعش از سطح دریا برابر با ۱۶۵۰ متر است. اول کاری باید بگوییم که درباره ی هتل های شهر سرعین می توانید به صورت کامل در مطلب آشنایی با بهترین هتل های سرعین با آن ها آشنا شوید.
فرهنگ مردم سرعین چگونه است؟
از لحاظ مردم شناسی و فرهنگ قالب جامعه ی سرعین باید بگوییم که آن ها در زیرگروه فرهنگ جامعه ی مردم شهرستان اردبیل قرار می گیرند و در خلق شاهکارهای ادبی ایرانی به زبان آذری نقش به سزا و بسیار مهمی را ایفا نموده اند. باربری مشهد به سرعین -   قبل ترها سرعین را به نام سرائین و ساری قیه می شناختند اما معنی اسم فعلی این شهر را می دانید؟ سرعین ( به معنای سرچشمه) معرب شده ی واژه ی ترکی سریین به معنای خنک می باشد.

جاهای دیدنی سرعین کجاها هستند؟
دیدنی های سرعین کم نیستند و اتفاقا بسیار هم زیاد هستند. سرعین به خاطر وجود طبیعت زیبا و سرسبزش دارای مناطقی است که در سال نزدیک به ۲ میلیون نفر را از نقاط مختلف کشور و یا شاید حتی خارج از کشور به سمت خود می کشاند.
باربری مشهد به سرعین و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به سرعین - اردبیل -پارس اباد- خلخال-نمین- اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین-گرمی-بیله سوار را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به سرعین،حمل بار از مشهد به سرعین ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به مهردشت – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات یزد- میبد-اردکان-بافق- هرات-زارچ-مروست-بهاباد-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت-شاهدیه خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به مهردشت -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (یزد- میبد-اردکان-بافق- هرات-زارچ-مروست-بهاباد-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت-شاهدیه) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

شهر مهردشت
شهر مهردشت در بخش بهمن ابرکوه در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری مرکز استان یزد و ۱۲کیلومتری مرکز شهرستان ابرکوه واقع شده است. این شهر جاذبه هایی دارد که از دید گردشگران داخلی و خارجی پنهان مانده است.
امامزادگان سید احمد و سید محمود (ع)
باربری مشهد به مهردشت - امامزادگان سید احمد و سید محمود (ع) دو برادر از نوادگان امام موسی بن جعفر (ع) و یکی از امکان زیارتی شهر مهردشت است، که بر سر جاده جدید هرات ابرکوه قرار گرفته است.
متأسفانه ساختمان قديمي آن مربوط به دوره صفويه تخريب شده و به سبك جديد در محله مهرآباد بازسازی شده است. این امامزاده هم اكنون مورد توجه و احترام خاص اهالي منطقه است.
مسجد جامع محله اردی
اين مسجد در مجاورت دروازه قديمي به نام اشترگلو واقع شده است و از نظر قدمت قابل توجه است. چند دهه گذشته در اين مسجد لوح گلي به خط كوفي يافت شده كه پس از قرائت، قدمت آن بالغ بر هزار سال نقل شده است.
آسياب آبي ميرزا اسدخان
اين آسياب از مصالح خشت و گل و در فاصله تقريبي 2 كيلومتري محله اردي واقع شده است. آسياب آبی از سه قسمت به نام هاي مردخانه يا نشيمن، پاچال و مال بند تشكيل شده است. باربری مشهد به مهردشت - آب قنات اردي پس از برخورد با چرخ پره در زير كوره به وسيله معبري به خارج از آسياب هدايت مي شده است كه آثار آن بخوبي قابل مشاهده است.
براي حفظ امنيت آسیاب، اين بنا داراي برج ديده باني است كه در قسمت فوقاني درب ورودي آن واقع شده است. اين آسیاب بيش از 200 سال قدمت دارد و سازنده آن ميرزا اسدخان نام داشته است.
مسجد حاج  جمال
مسجد حاج  جمال مربوط به دوره قاجار، مسجد كوچكي واقع در بخش مياني محله اردي، داراي منبر، يك ستون مركزي و 14 رواق در اطراف حياط است. این اثر در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ با شماره ۲۲۱۲۶ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

مسجد جامع قديم مهرآباد
قدمت اين مسجد به دوره سلجوقی می رسد، به طوري كه بقاياي سر درها و قوس هاي آن مربوط به دوران ششم و هفتم است.
این بنای ارزشمند که به شماره 14582 در فهرست آثار ملی ثبت شده است، متأسفانه بعلت واقع شدن در خارج از منطقه مسكوني، به وسيله عوامل فرسايش در حال تخريب و متروكه شدن است.
آرامگاه سردار مفخم
اين بنا آرامگاه حاج علي اكبر مفخمي معروف به سردار است و داراي پلان مستطيل شكل و مساحتي بالغ بر 250 متر مربع می باشد. قدمت آرامگاه سردار که از جنس خشت و گل و در بعضي ها قسمت ها از آجر ساخته شده است، به عهد قاجاريه می رسد.
قلعه حسن خان مهرآباد
اين قلعه با حصار گلي و چهار برج در چهار گوشه است، قسمت هاي مسكوني داخل قلعه در حال تخريب است. در بخش مركزي و وسط قلعه برج بلندي قرار دارد كه از چهار طبقه تشكيل شده است و توسط پلكاني به هم مرتبط مي شود. در پشت بام اين برج 4 بادگير ديده مي شود كه در خنك كردن قسمت هاي پايين برج نقش داشته اند.
عمارت سردار محله مهرآباد
قدمت اين بنا با توجه به سبك معماري آن مربوط به دوره قاجاريه است و از خشت و گل به صورت دو طبقه ساخته شده است. در حال حاضر بخش دو طبقه مسكوني ضلع جنوبي، محل نگهداري اسب و چهارپايان آن باقي مانده است.
حسينيه قديمي مهر آباد
اين بنا مربوط به دوره قاجاريه است. باربری مشهد به مهردشت -  در ايام عاشوراي حسيني با سياه پوش كردن نخل در اين محل به عزاداري مي پردازند و در حال حاضر برخی روزهای هفته بازار فروش نيز در آن تشكيل مي شود.
قلعه دوست علي خان
قلعه متروك و مخروبه كه در حاشيه محله مهرآباد واقع شده است و اين بنا قبلاً داراي 4 برج ديده باني و حصار در اطراف آن بوده، كه در حال حاضر بخشي از ديوار و برج هاي آن باقي مانده است و مابقي تخريب شدند.
عمارت باغ اسماعيل خاني
بنايي از خشت و گل، داراي ايوان آجرفرش و سفه اي با سردر گچ كاري، دو نيم ستون در طرفين سفه و دو اطاق در طرفين آن و همچنين داراي يك بادگير است. تا چند سال پيش در بالاي بادگير نيز بخش بسيار زيبا وجود داشت.
باربری مشهد به مهردشت و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مهردشت - یزد- میبد-اردکان-بافق- هرات-زارچ-مروست-بهاباد-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت-شاهدیه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به مهردشت،حمل بار از مشهد به مهردشت ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به درگهان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بندرعباس - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ - میناب - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به درگهان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بندرعباس - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ - میناب - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 


جاهای دیدنی درگهان
دَرْگَهان یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است. این شهر از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم است. این شهر در بیست کیلومتری و غرب شهر قشم واقع شده است. اين شهر از زمان های دور مرکز تجاری جزيره قشم و مهمترين بندرگاه اين نواحی بوده و می باشد.در حال حاضر نيز با داشتن مراکز تجاري متعدد و مشهور خودش ميعادگاه خيلي عظيم مسافراني می باشد که گاها فقط برای بازديد از غروب به يادماندنی اين شهر به همراه خريد از مراکز تجاري آن به جزيره قشم سفر می کنند.
مردم شهر بندردرگهان بسيار خونگرم, مهربان و مهمان نواز می باشند و در ميان اهالی جزيره قشم و استان هرمزگان به مردمان رئوف مشهورند. باربری مشهد به درگهان - مردم اين شهر مسلمان و اهل تسنن بوده و کمتر از ۳% مهاجرين از ساير شهرهاي ايران به مذهب اهل تشيع در آن ساکن می باشند و به همين نسبت دارای مساجد متعدد زيبای اهل سنت و يک مسجد اهل تشيع است.
جاهای تفریحی درگهان-بازار درگهان قشم
از مناظر زيبا و به يادماندنی اين شهر تماشاي طلوع و غروب خورشيد از روی اسکله قديم می باشد. از مهمترين مراکز تجاری آن می توان به بازارهای زيبای دو دلفين, مرواريد, صدف, نگين, زمرد و اطلس اشاره کرد که در کنار بازار بزرگ قديم اين شهر قرار گرفته اند و رونق بخش توريسم آن هستند.
بازارها و مراکز خرید قشم
پاساژ دریا درگهان

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در درگهان که بومی‌ها آن را با نام بازار دریا می‌شناسند، پاساژ دریا درگهان است. این مجتمع تجاری درگهان در دو طبقه با 1530 غرفه بنا شده است. امکان خرید پوشاک، کیف و کفش، لوازم ‌آرایشی و بهداشتی و حتی لوازم برقی و خانگی به‌صورت عمده و تک در پاساژ دریا درگهان فراهم است.
جاهای تفریحی درگهان-بازار درگهان قشماز دیگر امکاناتی که در قلب پاساژ دریا درگهان با آن روبه‌رو می‌شوید هتل سه ستاره سینگو است. این هتل سه ستاره با 65 اتاق امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. پاساژ دریا درگهان برای رفاه حال مسافران یک پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته است تا مسافران به هنگام خرید نگران وسیله نقلیه خود نباشند. وجود پله‌برقی و سیستم تهویه مطبوع  در این مرکز خرید تردد را برای افراد راحت‌تر کرده است. این بازار بزرگ در میدان اصلی شهر درگهان واقع‌شده است و دسترسی به آن بسیار آسان است.

باربری مشهد به درگهان - شهر بندری درگهان علاوه بر مجتمع تجاری و پاساژهای متنوع دارای بازارهای زیادی است که مرکز فروش انواع پوشاک، لوازم‌خانگی، لوازم‌آرایشی و بهداشتی و سایر لوازم موردنیاز است. چند نمونه از معروف‌ترین بازارهای درگهانعبارت‌اند از:
بازار قدیم درگهان: یکی از قدیمی‌ترین بازارهای قشم بازار قدیم درگهان است. این بازار قدیمی از راهروها و کوچه‌های تودرتو ساخته‌شده که حس نوستالژی را در آدم برمی ­انگیزد. این بازار قدیمی مرکز بزرگ عمده‌فروشی جنوب است که انواع اجناس از لباس گرفته تا عطر و ادکلن، لوازم بهداشتی و غیره در آن یافت می‌شود. علاوه بر عمده‌فروشی بسیاری از فروشندگان اجناس خود را به‌صورت تک نیز به فروش می‌رسانند. فاصله پاساژ دریا درگهان از این بازار قدیمی 3 دقیقه است. ساعت کاری بازار قدیم از 8 صبح تا 4 بعدازظهر ‌است اما در ایام نوروز مغازه‌های آن تا 12 شب باز هستند.
بازار مروارید: یکی دیگر از بازارهای درگهان بازار مروارید است. اگر قصد خرید جزئی لوازم‌خانگی دارید ما بازار مروارید را به شما پیشنهاد می‌کنیم. باربری مشهد به درگهان -  تنوع کالاها در بازار مروارید آن‌قدر زیاد است که بدون اینکه متوجه شوید ساعت‌ها در آن مشغول خواهید شد. پوشاک، کیف و کفش و عطر و ادکلن از دیگر اجناسی هستند که در این بازار به فروش می‌رسند. این بازار تا مرکز خرید دو دلفین 6 دقیقه فاصله دارد.
بازار زمرد: بازار زمرد در نزدیکی پاساژ دریا درگهان واقع‌شده است. این بازار درگهان مرکز فروش جنس جین خصوصاً شلوار جین است. مغازه­ های بازار زمرد اغلب عمده‌فروش هستند اما مغازه‌های خرده‌فروش هم در آنجا پیدا می‌شود. بازار چینی‌ها در قشم نیز در این بازار واقع‌شده است.
 بازار نخل: اگر اهل گشت‌وگذار در بازارهای سنتی هستید پیشنهاد می‌کنیم سری به بازار نخل بزنید. این بازار نوساز با ساختار سنتی خود نمایی از معماری جنوب را به تصویر می‌کشد. همانند سایر بازارهای درگهان، در این بازار نیز کیف و کفش، عینک، عطر و ادکلن، لوازم جانبی موبایل و بیشتر از همه لباس به فروش می‌رسد. پایان ساعت کاری بازار نخل 4 بعدازظهر است اگرچه در ایام تعطیل مغازه‌ها تا آخر شب باز می‌مانند.
بازار صدف: بازار صدف یکی دیگر از بازارهای درگهان است که پوشاک، لوازم جانبی و همین‌طور لوازم برقی در آنجا یافت می‌شود.
بازار نگین: بازار نگین که بین مجتمع تجاری دو دلفین و بازار صدف قرارگرفته است یکی دیگر از بازارهای درگهان است که می‌توان اجناس متنوع با قیمت مناسب را از آنجا خریداری کرد.
باربری مشهد به درگهان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به درگهان - بندرعباس - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ - میناب - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به درگهان،حمل بار از مشهد به درگهان ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به جیرفت – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات کرمان -رفسنجان - شهربابک - بافت - بردسیر- بروات- راور- محمدآباد-  بم - زرند - کهنوج - سیرجان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به جیرفت -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (کرمان -رفسنجان - شهربابک - بافت - بردسیر- بروات- راور- محمدآباد-  بم - زرند - کهنوج - سیرجان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر جیرفت
شهر جیرفت که در دشتی پهناور واقع شده است یکی از شهرهای تاریخی و مهم جنوب استان کرمان به شمار می‌رود. جیرفت را بسیاری با نام شهر دقیانوس می‌شناسند. شهر دقیانوس، تمدنی که ادعاهای بسیاری از باستان‌شناسان را مبنی بر کهن‌ترین تمدن جهان در سومر عراق را متزلزل کرد. این شهر کهن و تاریخی که بسیار مورد توجه تاریخ‌دوستان و باستان‌شناسان است، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. با ما همراه باشید تا برخی از جاهای دیدنی جیرفت را به شما معرفی کنیم.
محوطه باستان‌شناسی کنارصندل
محوطه‌ی باستان‌شناسی کنارصندل در فاصله ۳۰ کیلومتری جنوب شهر جیرفت واقع شده است. بر پایه کاوش‌های باستان‌شناختی، این منطقه در طول هزاره‌ سوم از شکوفایی و رونق بسیار زیادی برخوردار بوده است، چنان که در محدوده‌ این شهرستان بقایای یکی از نخستین شهرهای ساخته شده به دست بشر با تمام ویژگی‌های یک شهر شناسایی شده است. باربری مشهد به جیرفت - طبق کاوش‌ها احتمال می‌رود که این شهر حدود ۸۰۰ متر از محل کنار صندل جنوبی در جهت شرق تا بستر کنونی هلیل‌رود و یک هزار و ۴۰۰ متر به‌سمت شمال تا کنار صندل شمالی کشیده شده بود، همچنین وجود قطعات سفال نشان می‌دهد که شهر دست‌کم ۸۰۰ متر به‌سمت غرب، یعنی تا ساحل بستر باستانی هلیل رود و دست‌کم ۵۰۰ متر در جهت جنوب امتداد داشته است. 
مدت‌ها چنین اندیشه می‌شد که کهن‌ترین تمدن جهان در سومر عراق پای گرفته‌ است، اما کشف زیگوراتی با قدمت بیش از پنج هزار سال، آثار سنگی بسیار و همچنین کتیبه‌های آجری به خطی ناشناخته از این منطقه باعث شد باستان‌شناسان درباره دانسته‌ها و ادعاهای پیشین خود تجدید نظر کنند که البته این موضوع توسط یوسف مجیدزاده باستان‌شناس عنوان شد، اما هنوز اثبات نشده است.
مسجد شهر قدیم جیرفت (دقیانوس)
مسجد شهر قدیم جیرفت (دقیانوس) یک هزار و ۲۰۰ سال قدمت دارد و یکی از کهن‌ترین مساجد جهان اسلام است و در ایران نیز جز نخستین مساجد محسوب می‌شود. باربری مشهد به جیرفت - به نظر می‌‌رسد که مسجد شهر دقیانوس در دوران صفاری، در قرن سوم و به فرمان «عمرولیث» احداث شده است. مساحت مسجد بالغ بر ۶ هزار متر مربع بوده است و یکی از شاهکارهای معماری ایرانی به شمار می‌رود.
موزه باستان شناسی جیرفت

در موزه باستان‌شناسی جیرفت در استان کرمان نزدیک به ۵۰۰ شی و ظروف با کنده‌کاری‌ها و نقوش پیچیده و پر رمز و رازی از انسان، جانوران و موجودات افسانه‌ای و هیولاها نگه‌داری می‌شود که نشان‌دهنده فرهنگ غنی و تاریخی جیرفت است. همچنین می‌توان در این موزه سفال‌هایی با قدمتی بالغ بر اواخر هزاره‌ی چهارم و سوم پیش از میلاد در دو نوع ساده و نقش‌دار که از یافته‌های شهداد، تپه یحیی در استان کرمان و شهر سوخته در سیستان است، آثاری همچون اشیای کوچک ساخته شده از سنگ لاجورد، ظروف سنگی متعلق به دوران هزاره‌ی سوم پیش از میلاد و ... را مشاهده کرد. این موزه میزبان تعدادی از آثار تاریخی و باستانی کشف شده از بین هزار قلم شی بازیافتی است که به همت باستان‌شناسان به یکی از مجموعه‌های هنری و تاریخی ارزشمند ایران تبدیل شده است.
باربری مشهد به جیرفت و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به جیرفت - کرمان -رفسنجان - شهربابک - بافت - بردسیر- بروات- راور- محمدآباد-  بم - زرند - کهنوج - سیرجان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به جیرفت،حمل بار از مشهد به جیرفت ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به کنارک – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات زاهدان - فنوج -چابهار - سراوان - خاش -  جالق- زابل - ایرانشهر - نیک شهر - پیشین- سوران - زهک  خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به کنارک -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (زاهدان - فنوج -چابهار - سراوان - خاش -  جالق- زابل - ایرانشهر - نیک شهر - پیشین- سوران - زهک ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر بندری کنارک
شهر بندری کنارک در شهرستان کنارک از شهرهای استان سیستان و بلوچستان است. این استان بعد از کرمان دومین استان پهناور ایران محسوب می شود که در جنوب شرقی کشور قرار دارد. شهر کنارک در حاشیه چابهار و ساحل دریای عمان واقع شده و از شهرهای بندری ایران است. کنارک شامل شهر کنارک و دو بخش دیگر به اسم کنارک و زرآباد است همچنین این شهرستان دارای چهار دهستان کهیر، جهلیان، زرآباد غربی و زرآباد شرقی است.
کنارک از سمت شرق به شهرستان چابهار و از جانب غرب با استان هرمزگان، از سمت شمال به شهرستان نیک شهر و از سمت جنوب با دریای عمان محدود می شود. این شهر بندری زیبا دارای جاذبه های دیدنی طبیعی زیادی است که گردشگران را به خود جذب می کند. علاوه بر موقعیت ویژه این بندر از نظر اقتصادی و صنعت ماهیگیری و شیلات این منطقه از نظر گردشگری هم مورد توجه علاقمندان به مناطق ساحلی است. در ایرانگردی امروز الی گشت شهر بندری کنارک را به شما معرفی می کند.
شهرستان کنارک حدود ۱۱۵۶۷ کیلومتر مساحت دارد و جمعیت آن تقریبا ۶۷۵۸۲ نفر است که ۲۵۴۴۳ نفر در شهر ۴۲۱۳۹ نفر در روستاهای این منطقه ساکن هستند. باربری مشهد به کنارک - اینکه چرا به این شهرستان کنارک می گویند باید گفت آنچه که در میان مردم این منطقه برای نام این شهر بندری رایج است این است که چون در این منطقه درختان کُنار فراوانی وجود دارد این شهر کوچک بندری به کنارک مشهور شده است. شهر بندری کنارک رشد و توسعه اش بواسطه وجود شرایط مساعد تجاری بویژه با کشورهای پاکستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز صید و صیادی است.
در این منطقه دو کارگاه قایق‌ سازی وجود دارد که در کنار فعالیت های صیادی باعث ایجاد شغل در این شهرستان و همچنین پذیرش جمعیت در سطح نسبتا بالایی شده است. بنابراین در شهر بندری کنارک در کنار صیادی وجود این دو کارگاه هم در اشتغال زایی موثر واقع شده است. البته پس از انقلاب اسلامی نظر گسترش بنادر و ایجاد اسکله های جدید صورت گرفته و اجرای طرح های زیربنایی باعث رونق هر چه بیشتر این منطقه شده است. به جز موارد یاد شده نیروگاه گازی شهر بندری کنارک از منابع تأمین کننده انرژی این بندر است.
آب و هوا و ویژگی های شهر بندری کنارک
از نظر آب و هوایی این منطقه آب و هوای گرم و مرطوب دارد و در تابستان بادهای موسمی مونسون می وزد که وزش این بادها باعث معتدل شدن آب و هوای منطقه است. باربری مشهد به کنارک - جالب است بدانید در فصل زمستان این منطقه گرم ترین بخش ایران است. این منطقه با داشتن این نوع اقلیم محصولات کشاورزی متنوع و گوناگونی دارد که شامل کنار، زیتون محلی، پاپایا، چیکو، موز، انبه، بادام و هندوانه است که در کنارک به فراوانی کشت می شود. کنارک دارای دشت های وسیعی است که مهم ترین آنها دشت سرگان، دشت کهیر، دشت لاش و زرآباد است. علاوه بر آن رودخانه هایی نیز در این منطقه جاری است که هم در کشاورزی نقش مهمی دارد و هم جزیی از زیبایی های طبیعی آن محسوب می شود.
این رودخانه ها نیز شامل رودخانه کهیر، رودخانه رایج کاریانی است. درباره پوشش گیاهی این منطقه نیز باید گفت کلپوره، گور گیاه، کهور، کلیر، آویشن و چند گونه دیگر، مهم ترین گونه های گیاهی جنگل های این نواحی است. اصلی ترین مکان رویش و رشد این گیاه سواحل جنوبی استان و غالبا در ارتفاعات است.
باربری مشهد به کنارک و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کنارک - زاهدان - فنوج -چابهار - سراوان - خاش -  جالق- زابل - ایرانشهر - نیک شهر - پیشین- سوران - زهک  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به کنارک،حمل بار از مشهد به کنارک ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به بوکان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ارومیه - میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-خوی - مهاباد- تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به بوکان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ارومیه - میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-خوی - مهاباد- تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

شهر بوکان
بوکان، یکی از شهرهای تاریخی و زیبای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان قرار گرفته و به‌دلیل آب و هوای مطلوب در فصول گرم سال، جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی و نیز میهمان‌نوازی مردم محلی، میزبان جمع زیادی از گردشگران و مسافران سراسر کشور، به‌ویژه در روزهای دلنشین و مطبوع بهاری است.
۱. پارک ساحلی بوکان
یکی از جاهای دیدنی بوکان، «پارک ساحلی» این شهرستان است که در بخش غربی آن و در جنوب استان آذربایجان غربی احداث شده است. باربری مشهد به بوکان - شهر بازی، میدانی بزرگ برای ورزش، پیست اسکیت و درختزارهای وسیع در این پارک ساحلی، از ویژگی‌های مطلوب آن است که به مکانی دوست‌داشتنی برای تفریح خانواده‌های محلی و دیگر مسافران تبدیل شده است. همچنین «سیمینه‌رود» که در نزدیکی و مجاورت این پارک ساحلی قرار دارد، منظره‌ای زیبا و طیبعتی دوست‌داشتنی را ایجاد کرده است.
۲. آرامگاه سرداران مکریدر چوبی و نمای آجری آرامگاه سردار مکری
«آرامگاه سرداران مکری»، یکی از جاذبه‌های تاریخی در شهرستان بوکان است که در داخل پارک عمومی ملت این شهرسان قرار گرفته است. بنایی تاریخی و متعلق به حکومت قاجاریان که در گویش کردی به «گومبه‌زی سردار» شهرت دارد. علت شهرت این بقعه‌ تاریخی به سرداران مکری، مدفون شدن «سردار عزیزخان مکری»، «محمد حسین خان مکری»، «قاضی حسین مکری» و «علی خان مکری»، در کنار جمع دیگری از مشاهیر و بزرگان بوکان، در این مکان است. این مقبره متشکل از حیاطی کوچک، مقبره‌ای مستطیلی شکر، گنبدی مرکزی با الگوی چلیپا در مرکز، ایوانی با دو ستون سنگی و شاه‌نشین و نیز دو دهلیز در طرفین است.
۳. مسجد جامع بوکان
یکی از عمارات تاریخی شهرستان بوکان، بنایی است قدیمی که در سال ۱۳۱۰ هجری قمری، به دستور «علی اصفهانی»، احداث شد. جالب است بدانید که ابتدا این بنای مذهبی با ۱۲ گنبد و ۶ ستون از جنس سنگ‌های آهکی تراشدار ساخته شد. سپس در سال ۱۳۴۵ بر وسعت مسجد افزوده و چهار گنبد و سه ستون دیگر به آن اضافه شد. این میراث ایرانی که بین مردم از محبوبیت و احترام ویژه‌ای برخوردار است، در مجاورت تپه‌ «قلعه سردار» قرار دارد و امروزه میزبان نمازگزارا در روز جمعه بوده و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مساجد استان آذربایجان غربی نیز شناخته می‌شود.
۴. دریاچه سد بوکان
یکی از معروف‌ترین مناطق گردشگری و تفریحی در شهرستان بوکان، «دریاچه سد بوکان» است که عنوان یکی از مناطق نمونه‌ گردشگری استان آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است. باربری مشهد به بوکان - سدی خاکی که در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی این شهرستان قرار گرفته و گرداگرد آن را دشت‌های سرسبز، زیبا و استپی فراگرفته است. جالب است بدانید که نام نخست این جاذبه‌ گردشگری، «کوروش کبیر» بوده است که به نام «شهید کاظمی» تغییر یافته است. احداث این سازه‌ ارزشمند با طول تاجی برابر با ۵۳۰ متر و بلندای ۵۰ متر از پی، در مسیر رودخانه‌ زیبای «زرینه‌رود»، منظره‌ای چشم‌نواز را ایجاد کرده که سالانه پذیرای جمع زیادی از مسافران و گردشگران از سراسر ایران است.
۵. قلعه سردار بوکان
«قلعه سردار» یا «آرگ بوکان»، یکی از عمارات تاریخی و جاهای دیدنی آذربایجان غربی است که قدمت آن به قرن ۱۹ میلادی و مقارن با حکومت «ناصرالدین شاه قاجار»، بازمی‌گردد. به نظر می‌رسد که این بنای قدیمی، در سال ۱۲۴۷ هجری شمسی، به همت «عزیزخان مکری» و به جهت تلسط بر عشایر و کردهای مکری احداث شده است.
۶. مسجد روستای حمامیان
«مسجد روستای حمامیان»، از دیگر جاذبه‌های مذهبی در شهرستان بوکان است که در یکی از روستاهای این شهرستان به نام «حمامیان»، قرار دارد. به نظر می‌رسد که اساختمان مسجد، در دورانی پیش از جنگ جهانی دوم و در سال ۱۳۲۸ هجری قمری و به دست «محمود آقا ایلخانی زاده» و به معماری «معمار باشی مراغه‌ای»، احداث شده است. خوشبختانه امروزه بخش اعظمی از بنای مسجد سالم مانده است و می‌توان در مجاورت آن، بقایایی از یک مدرسه‌ قدیمی حمامیان را مشاهده کرد.
۷. منطقه شکار ممنوع سه‌کانیان
در ۱۵ کیلومتری شمال شرقی بوکان، در محور بوکان به میاندوآب، یکی از دیدنی‌های طبیعی و فوق‌العاده‌ استان آذربایجان غربی قرار گرفته است که به «منطقه‌ شکار ممنوع سه‌کانیان»، شهرت یافته است. باربری مشهد به بوکان -  این دشت، برخوردار از پنج روستا با نام‌های «سه‌کانیان»، «کانی علی گرده»، «کانی سور»، «ارمنی بلاغی» و «کانی قلا» است و می‌توان آن را زیستگاه نوعی پرنده‌ کمیاب به نام «میش‌مرغ» که بزرگ‌ترین پرنده‌ کشور لقب گرفته است، معرفی کرد.
۸. خانقاه شیخ شمس‌الدین برهانی
«شمس‌الدین برهانی»، یکی از شیوخ مشهور نقش‌بندی است که در قرن ۱۴ هجری قمری زیسته است. این عالم بزرگ در سال‌های ۱۲۷۷ تا ۱۲۸۰ هجری قمری، در منطقه‌ مکریان، روستای شرفکند شهرستان بوکان، خانقاهی وسیع را احداث کرد و در آن مکان به تدریس و تربیت شاگردان و مریدان مشغول شد. وی در سال ۱۳۲۵ هجری قمری چشم از جهان فرو بست و در خانقاه خود، به خاک سپرده شد. آرامگاه وی که به «خانقاه شیخ برهان» نیز شهرت دارد، در «روستای برهان»، در ۳۵ کیلومتری از مسیر بوکان به مهاباد قرار گرفته است که به‌دلیل حضور شیخ ربانی به «روستای خانقاه» نیز شناخته می‌شود.
باربری مشهد به بوکان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بوکان - ارومیه - میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-خوی - مهاباد- تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به بوکان،حمل بار از مشهد به بوکان ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به نهاوند – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات همدان - کبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به نهاوند -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (همدان - کبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه  ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 


شهر نهاوند
شهر باستانی نهاوند، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی دارد. عمر قدیمی‌ترین تمدن کشف شده در اطراف این شهر، به بیش از ۵۰۰۰ سال می‌رسد.در نقاط مختلفی از ایران، آثاری به جا مانده از تمدن باستانی این سرزمین، در طول زمان کشف شده و ایران را به یکی از متمدن‌ترین کشورهای دنیا تبدیل کرده است. باربری مشهد به نهاوند - در شهرهای مختلف ایران رد پای تاریخ کهن و غنی وجود دارد. بعضی از شهرهای کشورمان، دارای ویژگی‌های برجسته تاریخی و طبیعی بیشتری هستند.
شهر نهاوند از بهترین نمونه‌های پربار فرهنگ و تمدن ایران است. موقعیت جغرافیایی مناسب و دارا بودن خصوصیات برجسته طبیعی، باعث شکل‌گیری تاریخی کهن در این منطقه شده است. با سفر به این شهر، ضمن لذت بردن از آب و هوا و مناظر زیبای طبیعی، می‌توانید از جاذبه‌های کهن و باستانی نیز دیدن کنید.
معرفی نهاوند
شهر نهاوند از تاریخی‌ترین شهرهای غربی ایران، در جنوب استان همدان قرار دارد. نام این شهر باستانی به دفعات در کتاب‌های تاریخی ذکر شده است. باربری مشهد به نهاوند -  این شهر با جمعیتی نزدیک به ۷۷ هزار نفر، سومین شهر پرجمعیت این استان است. بیش از ۹۵ درصد مردم نهاوند از اقوام لر و لک هستند و به زبان لری و با گویش مخصوص نهاوندی صحبت می‌کنند.
کلمه نهاوند ترکیب واژه‌های «نها» به معنی پیش و «وند» به معنی نهادن است، که معنی «نهاده در پیش رو» را به این کلمه می‌دهد؛ اما نام نهاوند در طول تاریخ با تلفظ‌های متفاوتی بیان شده است که معانی متفاوتی دارند.
این شهر تاریخی، زمانی پایتخت یزدگرد سوم بوده است و از آن با عنوان «شهر خفته ساسانی»، یاد می‌شود
این شهر تاریخی، زمانی پایتخت یزدگرد سوم بوده است و از آن با عنوان «شهر خفته ساسانی»، یاد می‌شود. در عصر مادها این شهر را «نهاوند ماد» می‌نامیدند و سلوکیان نام ملکه خود، «لائودیسه»، را بر این شهر گذاشتند. بعدها ساسانیان نام «نیماوند» را بر این شهر گذاشتند و پس از ورود اسلام به این منطقه، از این منطقه با نام‌های «ماه دینار» و «ماه بصره»، یاد می‌شد.

اولین تمدن در این شهر به حدود هزاره سوم پیش از میلاد بازمی‌گردد. تعداد بناهای تاریخی این شهر از عدد ۲۰۰ فراتر می‌رود و نیمی از آن‌ها در فهرست آثار ملی ثبت شده‌اند. در اطراف تپه‌های تاریخی شهر نهاوند، ده‌ها اثر باستانی از جنس سفال، نقره و طلا کشف شده است، که هم‌اکنون در موزه لوور پاریس از آن‌ها نگهداری می‌شود.
موقعیت جغرافیایی نهاوند
نهاوند از شمال به تویسرکان، از شرق به ملایر، از غرب به کنگاور، از جنوب غربی به نورآباد و از جنوب شرقی به بروجرد می‌رسد. استان لرستان همسایه جنوبی و استان کرمانشاه،‌ همسایه شمال غربی این شهرستان هستند. اقلیم این شهرستان سردسیر است و تابستان هایی خنک و زمستان هایی سرد دارد.
این شهر کهن، در میان رشته کوه زاگرس محصور است و در اطراف این شهر زیبا، کوهستان‌های بلند با قله‌های سر به فلک کشیده و آبشارهای زیبا خودنمایی می‌کنند. رودخانه‌های اطراف دشت نهاوند و ارتفاعات پیرامون آن، پس از ورود به این منطقه به رودخانه گاماسیاب می‌پیوندند. جغرافیای این منطقه به دو بخش کوهستان و دشت، تقسیم شده است.
باربری مشهد به نهاوند و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به نهاوند - همدان - کبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به نهاوند،حمل بار از مشهد به نهاوند ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به فومن – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات رشت- خمام - سیاهکل – رضوانشهر- لنگرود - هشتپر - آستارا - بندر انزلی - لاهیجان - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به فومن -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (رشت- خمام - سیاهکل – رضوانشهر- لنگرود - هشتپر - آستارا - بندر انزلی - لاهیجان - - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر فومن
در سراسر ایران، فومن را با باغ‌ها، شالیزارها، مجسمه‌ها، درختان چنار و مناظر زیبای طبیعی می‌شناسند. سرزمینی تاریخی که باستان‌شناسان آن را در گروه قدیمی‌ترین مناطق شمالی کشور معرفی کرده و پیشینه‌ای ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ سال را برای این سرزمین زیبا و سرسبز، تخمین زده‌اند. امروزه این شهرستان با بهره‌مندی از آب‌وهوایی معتدل و مطبوع، خوراکی‌های لذیذ و خوشمزه‌ بومی، سوغات و صنایع دستی محلی، دیدنی‌ها و چشم‌اندازهای طبیعی و نیز آثار تاریخی بازمانده از دوران باستان، به یکی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری در کشور تبدیل شده است که سالانه، پذیرای جمع زیادی از توریست‌ها و گردشگران از سراسر ایران و جهان است.
قلعه رودخان فومن
در ۲۰ کیلومتری شهرستان فومن، بنایی تاریخی وجود دارد که گروهی از باستان‌شناسان، قدمت آن را در دوران حکومت ساسانیان تخمین زده‌اند. باربری مشهد به فومن - وجه تسمیه این اثر تاریخی، به‌علت قرارگیری و احداث آن در کنار رود است که در گذشته به «دژ روگان» شهرت داشته و با گذشت زمان به «قلعه رودخان» تغییر نام داده است. این عمارت کهن در بین مردم به نام‌های دیگری مانند «دژ روخان»، «قلعه‌ حسامی»، «قله رخون»، «قلعه‌ هزارپله» و «دژ روگان» نیز شناخته می‌شود.
ویژگی منحصربه‌فرد قلعه رودخان، عدم نفوذ، فتح و دسترسی به آن توسط دشمن، در طول تاریخ است
این دژ قدیمی از بخش‌های مختلفی از جمله دو ارگ و قورخانه، تشکیل شده است. ارگ محل سکونت حاکم وقت و خانواده‌ وی احداث شده و قورخانه نیز برای سکونت و انجام کارهای نظامی سربازان مورد استفاده قرار می‌گرفت. از دیگر قسمت‌های قلعه می‌توان به تعدادی ورودی، زندان، سردخانه، حمام، حوض، آبریزگاه، آب‌انبار، برج دیده‌بانی، چندین اتاق دیده‌بانی، تعدادی واحد مسکونی، برج و بارو و ... اشاره کرد. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و جالب در مورد قلعه، سیستم دفاعی و امنیت بی‌نظیر آن است؛ چراکه در طول تاریخ و در مدت زمان پویایی آن، هیچ دشمنی موفق به فتح آن نشده است.
پارک فومن
یکی از زیباترین و محبو‌ب‌ترین جاهای دیدنی فومن، «پارک فومن» این شهرستان است که به دیل حضور انواع مجسمه‌ها از جمله مجسمه‌های چهار دختران، در بین گردشگران مشهور و محبوب است. مجسمه‌هایی که نمایانگر سعی، کوشش و زحمت بی‌دریغ زنان و دختران روستاها و دهکده‌های فومن است که به کشاورزی مشغول بوده و سرزندگی و تلاش را به نمایش می‌گذارد.
همچنین حضور مجسمه‌های کودکان با چهره‌هایی شاد و خندان که در محوطه‌ پارک قرار دارد، نشاط مردم و بازی‌های محلی آن‌ها را به نمایش گذاشته است. دستگاه‌های بازی نیز در کنار این مجسمه‌ها، این مکان را به یکی از تفریح‌گاه‌های محبوب فومن، تبدیل کرده است.
روستای فوشه
یکی از مناطق دیدنی در شهرستان فومن، روستای فوشه در فاصله‌ ۲۲ کیلومتری جنوب غربی این شهرستان است که در نزدیکی «قلعه‌ رودخان» قرار دارد. باربری مشهد به فومن -  محصور شدن این روستای زیبا از غرب، جنوب و جنوب غربی به مناطق کوهستانی، ارتفاعات و جنگل‌های زیبا با چشم‌اندازهای فوق‌العاده و قرارگیری آن در دامن کوه و جنگل، از ویژگی‌های ناب و دوست‌داشتنی این منطقه از شمال کشور برای بازدید و مسافرت محسوب می‌شود که سالانه میزبان علاقه‌مندان بسیاری به طبیعت و ایرانگردی است. همچنین پوشش گیاهی متنوع و حضور درختانی همچون توسکا، افرا، لرگ، راش، خرمندی و راش طبیعتی زیبا با آرامش و سرسبزی منحصربه‌فردی را برای ساکنین و بازدیدکنندگان از این منطقه، به ارمغان آورده است.
غار خون فوشه
در فاصله‌ ۱۵ کیلومتری از روستای فوشه و در نزدیکی قلعه‌ رودخان شهرستان فومن، غاری کهن با قدمتی بالغ بر ۳ هزار سال قرار دارد که می‌توان از آن به‌عنوان یکی از دیدنی‌ها و جاذبه‌های ارزشمند این منطقه از استان گیلان یاد کرد. این غار در منطقه‌ای جنگلی قرار دارد و به‌دلیل قدمت تاریخی و زیست‌محیطی از ارزش و اهمیت والایی برخوردار است. گردشگران در مسیر دسترسی به غار با جاذبه‌های بکر طبیعی و زیبایی‌های خارق‌العاده‌ای روبه‌رو می‌شوند که سختی راه و پیمودن شیب تند مسیر را به فراموشی خواهند سپرد.
بقعه‌ سبز قبا
از اماکن مذهبی در شهرستان فومن، آستان مقدس امامزاده سبزقبا (ع) است که در روستای شنبه‌بازار این شهرستان قرار گرفته و به یکی از مقاصد گردشگری مذهبی در این خطه از کشور، تبدیل شده است. از نکات قابل‌توجه در مورد این بقعه‌ تاریخی، آرامگاه پیکر مطهر چند تن از شهدای جنگ تحمیلی است که در اطراف آن قرار دارد.
باربری مشهد به فومن و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به فومن - رشت- خمام - سیاهکل – رضوانشهر- لنگرود - هشتپر - آستارا - بندر انزلی - لاهیجان- صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , ارزانترین باربری مشهد , نیسان از مشهد به فومن , حمل بار از مشهد به فومن ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به بهبهان  – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات دزفول - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان - اهواز خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بهبهان  -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (دزفول - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان - اهواز) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر بهبهان
بهبهان یکی از شهرهای زیبای استان خوزستان در ۲۰۵ کیلومتری جنوب‌شرقی اهواز است که پیشینه تاریخی ۱۰ هزار ساله دارد. جالب است بدانید که قدیمی‌ترین نرگس‌زار ایران و زادگاه اصلی آن نیز به بهبهان تعلق دارد. گفته می‌شود که رنگ طلایی گل نرگس و عطرش به‌قدری زیاد است که از دور دیده می‌شود و عطر آن به مشام هر رهگذری می‌رسد. بهبهان شهر اولین‌ها نیز نامیده می‌شود؛ زیرا اولین چاه نفت ایران، اولین تصفیه خانه آب کشور، اولین باشگاه گلف ایران، اولین زمین فوتبال رسمی ایران، اولین باشگاه اسکواش در کشور و اولین کارخانه گچ کشور نیز در این شهر قرار دارند. جاهای دیدنی بهبهان بسیار متنوع است و گردشگران زیادی را به‌ خود جلب می‌کنند.
نرگس زار
قدیمی‌ترین نرگس‌زار طبیعی ایران و منطقه زاگرس در استان خوزستان و شهر بهبهان جای گرفته است و پیشینه تاریخی آن به پیش از میلاد مسیح می‌رسد. باربری مشهد به بهبهان  -  مساحت این نرگس ۵۰۰ تا ۷۰۰ هکتار است و از میدان بید بلند کنونی تا منطقه تکاب و حتی کردستان بهبهان کشیده می‌شود.
تنگ تکاب
تنگ تکاب گذرگاه کوهستانی جاده قدیمی بین‌النهرین به استخر و جاده دوره اسلامی خوزستان به استان فارس بوده است. طول این تنگه پنج کیلومتر است و رودخانه مارون از میان آن جریان دارد. تنگ تکاب از لحاظ تاریخی دارای اهمیت زیادی است.
پلاژ مارون
پلاژ مارون بهبهان مجموعه‌ای دلنشین در فضای سبز زیبا است که از گونه‌های گیاهی متنوعی نیز برخوردار است. این مجموعه از چشم‌اندازهای زیبایی برخوردار است و جنب دریاچه سد مارون واقع شده است. این پلاژ دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، فضای سبز جهت پیاده‌روی، آلاچیق، زمین فوتبال، زمین اسکیت، قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری و والیبال است.
محوطه باستانی ارجان
محوطه باستانی ارجان جنب رودخانه مارون در ۱۲ کیلومتری شمال‌شرقی بهبهان قرار گرفته است. وسعت این محوطه حدود ۵۰۰ هکتار است و قدمت آن به دوران ساسانیان نسبت داده می‌شود.
یکی از کشفیات مهم این محوطه تاریخی که از جاهای دیدنی خوزستان به شمار می‌رود، جام طلایی ارجان است. باربری مشهد به بهبهان  -  شکل حلقه طلایی ارجان شبیه به یک نیلوفرآبی است که حامل پیام‌های اساطیری زیادی است. گفته می‌شود که قدمت این حلقه به قرن هشتم قبل از میلاد می‌رسد.
امامزاده اباذر
امامزاده اباذر در ۴۰ کیلومتری جنوب شهر بهبهان جای گرفته است. نقاشی‌ها، مشبک‌کاری‌ها و گچ‌بری‌های این بنا شبیه به کار استادان شیرازی در روزگار زندیه و اوایل قاجاریه است.
قلعه گلاب
قلعه گلاب یکی از بناهای تاریخی استان خوزستان است که در روستای چم‌بوستان بهبهان در جوار ساحل جنوبی رودخانه زهره جای گرفته است. این قلعه یادگاری از دوره ساسانیان است که در دوران اسلامی نیز مورده استفاده بوده است.
باربری مشهد به بهبهان  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بهبهان  - دزفول - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان - اهواز را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به بهبهان،حمل بار از مشهد به بهبهان ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به جعفریه – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات قم - سلفجگان – دستجرد - قنوات - کهک  خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به جعفریه -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (قم - سلفجگان – دستجرد - قنوات - کهک ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


دیدنیهای جعفریه قم| معرفی بهترین اماکن مذهبی تفریحی در جعفریه
شهر جعفریه بخش زیادی از جاهای دیدنی قم را دارد که مرکز بخش جعفرآباد ، با مختصات ۵۰ درجه و ۳۱ دقیقه طول شرقی و ۳۴ درجه و ۴۶ دقیقه عرض شمالی شهرستان قم واقع شده است که در سال ۱۳۷۵ با تصویب هیئت محترم وزیران به شهر تبدیل گشت و نام آن از گازران به جعفریه تغییر یافت و از سال ۱۳۷۷ اداره شهرداری در آن تأسیس شده است . این شهردر ۳۵کیلومتری شمال غربی شهر قم واقع شده است.جمعیت این شهر حدوداً ۱۲هزار نفر می باشد که حدود چهار هزار نفر از این تعداد را مهاجرین افغانی تشکیل می دهند.
این شهر با حدود ۳۰ هزار هکتار اراضی زیر کشت و ۴۰۰ هزار واحد دامی به عنوان قطب کشاورزی و دامپروری استان مطرح میباشد و به علت نزدیکی آن به محور ساوه – سلفچگان از موقعیت ترانزیتی بالایی برخورداراست . باربری مشهد به جعفریه -  همچنین از این نظر که استانهای غربی کشور از این محور به استان قم متصل می گردند و سالانه تعداد زیادی از مسافرین از این مسیرعبور می کنند، نگاه ویژه مسئوالن را می طلبد که این شهر را به قطب گردشگری استان تبدیل نماید؛ شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی آن هم، چنین اقتضایی را داراست .
مذهب مردم شهرشیعه جعفری بوده و زبان غالب شهر ، ترکی و فارسی می باشد . قدیمترین محله شهر ، محله یزدیها در پشت حمام می‌باشد.هم اکنون شهر جعفریه در موقعیت مناسب جهت سرمایه گذاری و شکوفایی اقتصادی قرار گرفته است
دیدنیهای جعفریه قم| معرفی بهترین اماکن مذهبی تفریحی در جعفریه
امامزاده سید سلیمان و امامزاده سید موسی
امامزادگان سید سلیمان و امامزاده سید موسی هر دو امامزاده در یک مکان در نزدیکی روستای  الویر آباد از روستاهای بخش جعفرآباد که در ۵ کیلومتری شهر جعفریه واقع شده است مدفون می باشند که محل زیارت زائران ومسافران زیادی می باشند .
امامزاده یحیی قم
امامزاده یحیی (ع) از نوادگان امام سجاد (ع) می باشد که در روستای نورآباد بخش جعفرآباد مدفون می باشد که حدودا در ۷کیلومتری شهر جعفریه واقع شده است و زیارتگاه مسافران وزائرانی می باشد که قصد تردد  از محور قم به ساوه و بالعکس را دارند.
امامزاده طاهر (ع)
امامزاده طاهر (ع) در روستای طغرود۵  کیلومتری شهر جعفریه واقع شده است  نسب شریف امامزاده طاهر(ع) مدفون در روستای طغرود با سه واسطه به امام صادق(ع) منتهی می‌شود.
وی سیدی جلیل‌القدر، عظیم‌الشأن و بسیار بزرگوار بوده است، نخستین شخص از این خاندان که به قم مهاجرت کرده سیدحسین طواف است. حسن بن محمد بن حسن قمی درباره امامزاده طاهر(ع) می‌نویسد: ((سید حسین بن علی پدر امامزاده طاهر پس از عزیمت و سکونت در قم صاحب فرزندانی مانند محمد، علی، عبدالله، محسن، طاهر و جعفر شد.))
کوه نمک قم
کوه نمک قم در ۲۰ کیلومتری جاده جعفریه به سمت قم  قرار گرفته که از زیباترین جاذبه های طبیعی استان قم می باشد  و  دریاچه کوچکی که اطراف آن را کوه ها و صخره ها فرا گرفته است زیبایی دوچندانی به منطقه بخشیده است ،  این دریاچه در نیمه دوم سال به دلیل حجم بالای تبخیر آب تبدیل به لایه ای قطور از نمک شده و در این روزها قطر نمک بسته شده بر روی این دریاچه به ارتفاع نیم متر نیز می رسد.
اشکال مختلف ، زیبا و منحصر به فردی در این کوه نمک به چشم می خورد که می تواند محلی برای جذب گردشگران و توریست باشد.
کوه های گلستان جعفریه
روستای خوش آب و هوای گلستان  در ۱۲کیلومتری شهر جعفریه واقع شده است . باربری مشهد به جعفریه -   این منطقه خوش آب و هوا دربهار و تابستان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی می باشد و در پاییز و زمستان هم مورد توجه و استقبال کوهنوردان می باشد ؛ ارتفاع این کوه ها در بالاترین نقطه به ۱۸۷۵متر مربع می رسد.
کوه های زیبای اندیس جعفریه
روستای اندیس  در ۲۰کیلومتری جعفریه به سمت ساوه واقع شده است و این منطقه خوش آب و هوا دربهار و تابستان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی می باشد و در پاییز و زمستان هم مورد توجه و استقبال کوهنوردان می باشد.
پارک لاله جعفریه
پارک لاله با مساحت ۷۰۰۰متر مربع در خیابان ۳۰متری لاله  و مجاورت گلزار شهدای شهر جعفریه واقع شده است و با دارا بودن امکانات بهداشتی ، فضای بازی کودکان و ست ورزشی بزرگسالان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی می باشد.
باربری مشهد به جعفریه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به جعفریه - قم - سلفجگان – دستجرد - قنوات - کهک  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به جعفریه،حمل بار از مشهد به جعفریه ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به نظرآباد – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات کرج - ساوجبلاغ - طالقان- اشتهارد- فردیس - چهارباغ خواهیم پرداخت.

 

باربری مشهد به نظرآباد -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (کرج - ساوجبلاغ - طالقان- اشتهارد- فردیس - چهارباغ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


بهترین دیدنی های نظرآباد در استان البرز
نظرآباد شهرستانی است در استان البرز که در نزدیکی شهرستان ساوجبلاغ واقع است. مرکز این شهرستان شهر نظرآباد است. این شهرستان تا سال ۱۳۸۱ یکی از بخش‌های شهرستان ساوجبلاغ بود و در حال حاضر هم در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ واقع است. باربری مشهد به نظرآباد - استقرار این شهرستان در کنار جاده ترانزیت وآزاد راه تهران – تبریز و راه آهن تهران – تبریز موجب توسعه آن در پنجاه سال اخیر شده‌است. نقطه عطف آبادانی نظرآباد، راه‌اندازی کارخانه نساجی مقدم در سال ۱۳۳۷ش به کوشش میرزا عبدالله مقدم (درگذشت ۱۳۶۱ش) است. جمعیت آن براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۰، ۱۴۱۱۶۰ نفر یعنی ۹/۵ درصد کل جمعیت استان البرز است.
بهترین دیدنی های نظرآباد در استان البرز«ترکی ساوجبلاغی» یکی از شاخه‌های ترکی آذربایجانی، زبان غالب اهالی شهرستان نظرآباد است. حضور لهجه‌های دیگری از زبان ترکی و نیز انواع لهجه‌های زبان فارسی در این شهرستان از نتایج مهاجرپذیری آن است. خاک سبک و آب فراوان دشت نظرآباد، بسیار برای کشاورزی مناسب است و دامپروری در کنار زراعت، از عمده منابع درآمد روستاییان نظرآبادی است. غیر از اقلیت ارامنه، غالب اهالی شهرستان، مسلمان و شیعه دوازده امامی هستند.
امامزاده ابوالحسن مسکین آباد
امامزاده عبدالقهار بنایی آرامگاهی است که در روستای ورده در استان البرز کشور ایران واقع شده‌است. این بنا در قول عامه منسوب به امامزاده ابوالحسن، ملقب به عبدالقهار فرزند موسی کاظم و برادر امام رضا می باشد.اما احتمالا مربوط به یکی از نوادگان موسی کاظم است. چون در منابع تاریخی و رجالی فرزندی به نام ابوالحسن ملقب به عبدالقهار در میان فرزندان امام موسی کاظم یافت نشده است. این اثر در تاریخ ۵ دی ۱۳۷۵ با شمارهٔ ثبت ۱۷۹۱ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است
فرودگاه آزادی نظرآباد
فرودگاه تفریحی و آموزشی «آزادی» از مناطق نمونه گردشگری استان البرز است. این فرودگاه در جنوب غربی شهرستان نظرآباد و در نزدیکی روستای صالحیه واقع شده و به عنوان نخستین مجموعه پروازی بخش خصوصی در کشور و حتی خاورمیانه فعال است. باربری مشهد به نظرآباد - مجموعه پروازی آزادی بیش از ۶۰ هواپیمای فوق سبک دارد و در آن آموزش پرواز و خلبانی در قالب دوره‏های تخصصی انجام می‌شود. کارشناسان بر این نظرند که «پدیده هوانوردی عمومی در ایران» به طور جدی از این فرودگاه آغاز شده است. هوانوردی عمومی، اصطلاحی است که شامل تمام هوانوردی ها و فرایندهای مربوط به غیر از نظامی و ترابری هوایی برنامه ریزی شده (خطوط هوایی مسافربری و باربری) می شود. عباس خاراباف – خبرنگار مجله دانستنیها – در شماره ۳۰ آن مجله از «نخستین نمایش هوا فضا در فرودگاه آزادی» گزارشی به شرح زیر تهیه کرده است.
محوطه باستانی ازبکی
منطقه باستان‌شناسی ازبکی در آن واقع شده و نمونه اولین خشت دست ساز بشر که در سازمان ملل نگهداری می‌شود توسط سیدمحمد خاتمی به نشانه گفتگوی تمدن‌ها از این منطقه به سازمان ملل هدیه شده است، مصطفی بازرگان برادر مهندس مهدی بازرگان از مفاخر و محققان این شهرستان محسوب می‌شوند و هم اکنون در سن ۹۷ سالگی در این منطقه زندگی می‌کنند شهر مصطفی آباد یادگار دوران مباشری وی بر این شهر است.
باربری مشهد به نظرآباد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به نظرآباد - کرج - ساوجبلاغ - طالقان- اشتهارد- فردیس - چهارباغ را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به نظرآباد،حمل بار از مشهد به نظرآباد ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به رباط کریم – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات شهریار - تهران - ری - ملارد- صالحیه - قرچک - گلستان- اندیشه-پرند - قدس- اسلامشهر- پاکدشت - ورامین- پردیس  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به رباط کریم -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (شهریار - تهران - ری - ملارد- صالحیه - قرچک - گلستان- اندیشه-پرند - قدس- اسلامشهر- پاکدشت - ورامین- پردیس ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر رباط کریم
رباط کریم از شهرهای تاریخی استان تهران است که تاریخ تمدن در آن به هزاران سال پیش می‌رسد. قدمت آثار تاریخی و فرهنگی در این منطقه از هزاره سوم پیش از میلاد تا اوایل دوره معاصر می‌رسد، که هر اثر تاریخی از نظر  ابعاد باستان‌شناسی، معماری و مردم‌شناسی اهمیت فراوان دارد. باستان‌شناسان معتقدند که شهری باستانی در حوالی رباط کریم مدفون شده است و قدمت این شهر به هفت هزار سال پیش بازمی‌شود. 
این شهر تاریخی دیدنی‌های باستانی بسیاری دارد. از دلیل‌های اهمیت این شهر در طول تاریخ، واقع شدن آن در راه کهن جاده ابریشم و راه زیارتی خراسان به بغداد بوده است. باربری مشهد به رباط کریم - در دوران قاجار چون این شهر طبیعتی سرسبز با باغ‌ها و رودخانه‌های فراوان داشته، مورد توجه فتحعلی‌شاه قاجار قرار گرفته بوده است. باغ‌های انگور این شهر شهرت بسیاری دارد. پس از اینکه تهران به‌عنوان پایتخت انتخاب شد، بسیاری از مردم از شهرهای شیراز، اصفهان، قم و ساوه از این شهر عبور کردند که منجر به رونق و توسعه این منطقه شد. با ما همراه باشید تا با دیدنی‌های رباط کریم بیشتر آشنا شوید.
تپه‌های تاریخی رباط کریم
تپه‌ تاریخی کیکاور در کیلومتر ۲۴ بزرگراه تهران به ساوه در روستای تاریخی کیکاور و تپه باستانی یقه در شرق جاده رباط کریم به شهریار، بعد از روستای منج واقع شده است. قدمت این تپه‌ها به دوران پیش از اسلام می‌رسد و در فهرست آثار ملی ایران به ثبت ملی رسیده است. در رباط کریم ۳۲ تپه‌ تاریخی وجود دارد. تپه ده حسن نیز از تپه‌های مهم باستانی این منطقه است که دژ و قلعه‌های دوران تاریخی با مصالح چینه و خشت را شامل می‌شود.
قلعه سنگی
قلعه سنگی در نزدیکی رودخانه شور و جنوب شهر جدید پرند قرار دارد. قدمت این قلعه سنگی به دوران سلجوقیان می‌رسد و پلان آن به سبک بناهای متداول دوران اسلامی، به‌صورت چهار ایوانی و با یک حیاط مرکزی احداث شده است. چهار برج مدور که قطر هر یک پنج متر است، در اطراف این قلعه به چشم می‌خورد. چاه آبی به عمق ۴۰ متر و یک آب‌انبار درون این قلعه وجود دارد.
کاروانسرای سنگی
کاروانسرای سنگی، کهن‌ترین کاروانسرای فلات ایران در نزدیکی رباط کریم است. دیوار ضخیم کاروانسرای رباط کریم ارتفاعی معادل دو برابر ارتفاع ساختمان‌هایی را دارد که در داخل کاروان‌سرا قرار دارند. باربری مشهد به رباط کریم -  معماری این کاروان‌سرا شبیه به معماری مسجد جامع ساوه است. تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با کاروانسرای رباط کریم این است که در کاروانسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر کرده‌اند. این کاروان‌سرا که طرحی ساده دارد، شامل چندین اتاق است به درب‌های آن‌ها به سوی حیاط مرکزی گشوده می‌شود. در سه طرف حیاط مرکزی سه ایوان وجود دارد که عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است. در دوران صفوی تغییرات جزیی روی این کاروان‌سرا انجام شده است.
کاروانسرای فتحعلی‌ شاه
کاروانسرای فتحعلی‌ شاهی در زمان فتحعلی شاه قاجار بنا شد. این کاروان‌سرا از آجر، گچ، خاک و ملات محلی ساخته شده است و در بافت مرکزی و قدیمی شهر قرار دارد.
کاروانسرای حاج کمال
کاروانسرای حاج کمال از نوع دو ایوانی و دارای فاهای ورودی، حیاط، اتاق‌های متعدد و اصطبل است. این کاروان‌سرا در دوران فتحعلی شاه قاجار توسط فرد خیری به نام حاج کمال ساخته شده و برای استفاده مسافران وقف شده است و دارای دو کتیبه است که روی یکی از آن‌ها تاریخ ۱۲۴۰ قمری و نام بانی،‌ آقا کمال حک شده است. این کاروان‌سرا به سبک دو ایوانی ساخته شده و ورودی آن از ایوان غربی است. از ایوان شرقی نیز به‌عنوان شاه نشین استفاده می‌شد. کوره‌های ذوب فلز کشف شده در این کاروان‌سرا گواه بر آن است که به‌عنوان ضرابخانه نیز کاربری داشت. این کاروان‌سرا در اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به ثبت رسیده است.
انبارهای یخی
انبارهای یخی برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان به‌صورت مخروطی شکل همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع ۷ تا ۶ متر ساخته شده است. باربری مشهد به رباط کریم -  در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان ۳ انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. تا ۳۰ سال پیش از این انبارها همچنان استفاده می‌شده است. در دوران زندیه و قاجاریه ساخت این انبارهای یخی در ایران رواج یافت.
آسیاب آبی رباط کریم
آسیاب آبی رباط کریم از نظر معماری و وسعت از بی‌نظیرترین آسیاب‌های استان تهران است. فضای داخل آسیاب شامل دو اتاق یا انباری و درگاه ورودی با دیوارهای آجری است. در گذشته آب شهری در زمین‌های منطقه وارد مجرایی با ارتفاع ۲۵ سانتی‌متر می‌شد و به این ترتیب، چرخ آسیاب را به حرکت در می‌آورد. این آسیاب از آهک، گچ، آجر، ساروج و گل ساخته شده و قدمت آن به دوران قاجار می‌رسد.
پل بازارک
پل بازارک روی رودخانه فصلی سیاب در مسیر راه ارتباطی رباط کریم به ساوه احداث شده است. این پل به‌صورت سه چشمه طاق شامل یک دهانه بزرگ و دهانه کوچک‌تر در دو طرف طراحی شده است. این پل در زمان قاجار بنا شده و در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این پل در زمان جاری شدن آب رودخانه سیاب، تنها راه ارتباطی بین کاروانسرای حاج کمال واقع در رباط کریم و قلعه سنگی در غرب و راه ارتباطی به ساوه بود.
باربری مشهد به رباط کریم و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به رباط کریم - شهریار - تهران - ری - ملارد- صالحیه - قرچک - گلستان- اندیشه-پرند - قدس- اسلامشهر- پاکدشت - ورامین- پردیس  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به رباط کریم،حمل بار از مشهد به رباط کریم ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به ماهنشان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات زنجان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود –نوربهار-  ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به ماهنشان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (زنجان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود –نوربهار-  ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

شهر ماهنشان
ماهنشان از شهرهای استان زنجان می باشد که در فاصله ۱۱۵ کیلومتری از مرکز استان قرار دارد و دارای قدمتی ۴۰۰۰ساله می باشد.این منطقه دارای آثار تاریخی ارزشمند و جذابی است .
جاهای دیدنی ماهنشان
کوه های رنگارنگ آلاداغ لار

کوه های آلاداغ لار که به کوه های رنگارنگ نیز شهر دارد، یکی از زیباترین مناظر طبیعی ماهنشان بوده و با دارا بودن رنگ هایی نظیر زرد، قرمز، سبز، نارنجی و قهوه ای، رنگین کمان زیبایی را بر روی زمین خلق کرده است. این کوه ها در مسیر زنجان به ماهنشان واقع شده و با ظاهر و چشم انداز منحصر به فرد خود، زیبایی خاصی به این جاده بخشیده است.
جالب است بدانید که عمر این زیبایی به ۱۵ میلیون سال می رسد و دلیل رنگ های زیبا و گوناگون این کوه، وجود رسوبات درون خاک کوه های آلاداغ لار است که هر قسمت آن، در ترکیب با اکسیژن و گازهای موجود در هوا، بر اثر واکنش های شیمیایی به رنگ های متفاوتی در آمده اند.
قلعه بهستان یا کهن دژ
قدمت قلعه بهستان یا کهن دژ به دوره هخامنشیان برمی‌گردد. قلعه بهستان یکی از ۲۰ قلعه تاریخی شهرستان ماهنشان در استان زنجان است که قدمت آن به قرن پنجم هجری قمری تخمین زده می‌شود و از جاهای دیدنی ماهنشان می باشد. به علت شرایط زمانی خاص آن دوره، حاکمان جهت دفاع از خود و مردم اقدام به ساخت این قلعه کرده‌اند.طبقات بالای قلعه بهستان جهت دفاع و طبقات پایین‌تر به عنوان زاغه و محل نگهداری آذوقه مردم مورد استفاده قرار می‌گرفت. قلعه بهستان که در دل کوهی از جنس خاک سفت و سخت بنا شده است به علت وزش بادهای تند و فرسایش و همچنین عبور رودخانه قزل اوزن از کنار قلعه در حال تخریب است.
قلعه بهستان
نرسیده به روستای ایلی ایلاغ ، پدیده اسرار آمیزی وجود دارد که حرف و حدیث های زیادی درباره آن گفته می شود. ستون هایی از جنس خاک رس که تخته سنگ های بزرگی رویشان قرار دارد. دودکش جن ۲۰ کیلومتر با شهر ماهنشان فاصله دارد و از جاذبه های شهر ماهنشان شمرده می شود. در آنجا ستونی بلند از جنس خاک رس را می بینید که در اثر فرسایشی طولانی مدت به وجود آمده و تخته سنگی مسطح در بالای آن ظاهری شبیه دودکش را به آن داده است. به چنین پدیده های طبیعی در علم جغرافیا هودو گفته می شود. اما احتمالا چون آن ها اشکال بسیار عجیبی هستند و ساختشان برای بشرو دشوار است محلی ها آن را دودکش جن نامیده اند.
دریاچه پری
دریاچه پری در دهستان اوریاد از توابع بخش مرکزی شهرستان ماهنشان و ۱۵۲ کیلومتری شهر زنجان و ۴۵ کیلومتری شهر ماهنشان قرار دارد. این دریاچه یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی شهرستان ماهنشان است و تقریباً تنها دریاچه طبیعی استان زنجان محسوب می‌شود. دریاچه پری که نام دیگر آن خندقلو می‌باشد، در حدود ۵۰۰ مترمربع مساحت دارد و با چشم‌اندازی بسیار زیبا در میان یک دشت وسیع گسترده شده است. بهترین زمان سفر به این منطقه اواخر بهار و اوایل تابستان می‌باشد.
منطقه قارقالان
یکی از مکان‌های جذاب برای گردش و تماشای زیبایی‌های ماه‌نشان بازدید از منطقه کوهستانی و ییلاقی قارقالان در روستای علم‌کندی است و از جاهای دیدنی ماهنشان می باشد. به دلیل نزدیکی به روستا،‌به این ییلاق «علم‌کندی» هم می‌گویند. کوه‌های قارقالان در منطقه علم‌کندی، زیبایی خاصی دارد که هر سال گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. باربری مشهد به ماهنشان -  قارقالان منطقه‌ای است کوهستانی، ییلاقی و زیبا در شهرستان ماه‌نشان است.
منطقه حفاظت شده انگوران
از سال ۱۳۴۹ تحت حفاظت بوده است.این منطقه با مشخصات جغرافیایی بین N3650 تا N3720 عرض شمالی تا E4715 تا E4750 طول شرقی و در جنوب غربی استان زنجان در شهرستان ماهنشان قرار گرفته است. وسعت منطقه: ۹۲۲۹۷ هکتار
ویژگی و سیمای عمومی منطقه(شامل وضعیت توپوگرافی،چشم انداز،پوشش گیاهی و گونه های شاخص گیاهی،وضعیت عمومی حیات وحش و گونه مزار مولانا همتی انگورانی ماهنشان
مزار مولانا همتی انگورانی
شاعر اهل روستای انگوران از شهرستان ماهنشان زنجان، در زادگاه وی قرار دارد و از جاهای دیدنی ماهنشان می باشد. آنچه کهنسالان روستا می گویند در قبرستان سره یال که مزار مولانا همتی انگورانی همتی هم در آن واقع است، قبور زیادی وجود داشته که بر سنگ قبر اکثر آنها لفظ”شهید” نقش بسته بود.
لعه گل بلاغی (قره گل) 
بقایای قلعه قشلاق یا همان قلعه گل بلاغی مربوط به دوره اشکانیان است. باربری مشهد به ماهنشان - این قلعه در شهرستان ماهنشان، در بخش دهستان قـزلگچیلو و ۷ کیلومتـری شمال ‌شـرق روستای قـره‌ گل دقیقا در کنار رودخانه قزل اوزن قرار دارد
دربند قاطرچی در ۵ کیلومتری سمت غـرب ماه‌نشان به طـرف روستای «ینگجه سینار» قرار دارد و یکی از مناطـق حفاظت شده حیا‌ت‌وحش ماه‌نشان است. این منطقه به عنوان منطقه‌ای برای سکونت حیواناتی مثل قوچ و میش در نظر گرفته شده است.
چهار طاق کلیسا ماه‌نشان
چهار طاق کلیسا ماه‌نشان بنای ساده‌ای به ابعاد ده در ده متر است که بخش اصلی آن با سبک چهارطـاقی ساخته شده است و از جاهای دیدنی ماهنشان میباشد. نقشه بنا از بیرون مربع و از داخل تقریبا چلیپایی (صلیبی شکل) است.
احتمالا روی فضای چهار طاقی در گذشته گنبدی قرار داشته است که امروزه اثری از آن باقی‌نمانده است. بنا دارای سه ورودی در جهت شرقی، غربی و جنوبی است. مصالح استفاده شده در بنا خرده سنگ و ملات آن گچ و آهک است.
مردهای نمکی چهرآباد
کمتر کسی است که درباره مرد نمکی ایران چیزی نشنیده باشد. این مومیایی طبیعی در منطقه‌ای در معدن نمک چهرآباد زنجان یافت شده است که در شهرستان ماه‌نشان قرار دارد.البته تعداد این مومیایی‌ها کشف شده بیشتر از یک مورد است ولی معروف‌ترین آن‌ها به خاطر شرایط خاص فیزیکی و اطلاعات تاریخی در موزه ملی ایران نگه‌داری می‌شوند.
باربری مشهد به ماهنشان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به ماهنشان - زنجان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود –نوربهار-  ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به ماهنشان،حمل بار از مشهد به ماهنشان ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به کامیاران – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات سنندج - سقز - مروه  - مریوان -بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - کانی دینار خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به کامیاران -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (سنندج - سقز - مروه  - مریوان -بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - کانی دینار) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی کامیاران، پیشنهاد ما به گردشگران برای دیدن می باشد. کامیاران شهری است که توسط رشته ‌کوه‌های شاهو و بیستون محاصره شده است و در استان کردستان قرار دارد. کامیاران از شهرستانهاى جدیدالتأسیس استان کردستان است. ما در کامیاران کردستان با تابستان‌های گرم و زمستان‌های بسیار سردی مواجه هستیم. برای آشنایی بیشتر با جاهای دیدنی کامیاران با ما ما همراه شوید.
معرفی جاهای دیدنی کامیاران کردستان
شهرستان کامیاران (به کردی : Kamyaran)، از شهرستانهای استان کردستان در غرب ایران است. شهرستان کامیاران در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است. این شهرستان در فصول بهار و پاییز آب و هوای دلپذیری دارد.
کامیاران جنوبی‌ترین شهرستان استان کردستان است به گونه ای که بر روی گسل مروارید قرار گرفته و حصاری از کوهستان های شاهو و بیستون اطراف آن می باشند. باربری مشهد به کامیاران - همچنین این شهرستان دارای ۳۰ منطقه نمونه گردشگری و ۴ روستای هدف گردشگری می‌باشد؛
جاهای دیدنی کامیاران 
چشمه کواز

چشمه آب معدنی کواز در دامنه کوهی در روستای پالنگان قرار دارد. آب این چشمه هنگام خروج از زمین شیری‌ رنگ است و طعم و بوی گوگرد دارد. آهن و گوگرد از مهم‌ترین املاح معدنی در آب این چشمه‌اند.
چشمه کواز استخر کوچکی دارد که محل جمع شدن آب معدنی است، آب این چشمه قابل آشامیدن است و گردشگران برای درمان بیماری‌های پوستی، تنفسی و روماتیسم هم از آن استفاده می‌کنند.
روستای پالنگان
روستای پالنگان، که نام قدیمی‌اش پلنگان به معنی زیستگاه پلنگ بود، از توابع کامیاران است. این روستا سرشار از منظره‌های زیبا و دیدنی است.
معماری خانه‌های روستا به‌صورت پلکانی است و در نگاه اول روستای ماسوله را در ذهن تداعی می‌کند، خانه‌های روستا در ارتفاعات کوه ساخته شده‌اند.
رودخانه‌ای پر آب از میان روستا عبور می‌کند و آن‌ را به دو قسمت تقسیم‌ کرده است. آبشار‌ها و چشمه‌های جوشان طبیعتی سرسبز را به این منطقه بخشیده‌اند. قلعه پالنگان یکی از بناهای تاریخی روستاست که آتشکده و پل‌ قدیمی آن هنوز پابرجاست.

کتیبه تنگی ور
یکی از آثار تاریخی شهر کامیاران، که مورد مطالعه باستان‌شناسان قرار گرفته و از لحاظ تاریخی ارزشمند است، کتیبه و سنگ‌نوشته «تنگی‌ور» است. اولین بار در ایران در سال ۱۳۴۷ یک گروه باستان‌شناسی این سنگ‌نوشته را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد که این اثر تاریخی متعلق به دوره آشوریان است.
تصویر حکاکی‌شده ممکن است مربوط به سارگن دوم، پادشاه آشوری، باشد و کتیبه‌ای که با خط میخی نوشته شده است مربوط جنگ‌ها، پیروزی‌ها و فرمان‌های آشوریان است.
قلعه پالنگان از جاهای دیدنی کامیاران
قلعه پالنگان که در بالای کوه و در کنار روستا قرار دارد تاریخ را برای بازدیدکنندگان به تصویر می کشد. باربری مشهد به کامیاران -  درست است که پژوهش های زیادی در مورد این قلعه صورت نگرفته است اما آنچه صحیح به نظر می رسد حکایت از آبادانی قلعه تا قرن دهم هجری قمری دارد.
همچنین اسناد تاریخی، تخریب قلعه به دستور شاه صفی در سال ۱۰۴۶ را تایید می کنند اما در مورد بنیانگذار و سازنده ی آن اتفاق نظری وجود ندارد. این قلعه در۸۰۰ متری جنوب شرقی پالنگان قرار دارد و آثار اتاق ها، آتشکده و پل های قدیمی هنوز هم در آن دیده می شوند. بقایای مساجد، منازل قدیمی و گورستان تاریخی نیز حرف هایی برای گفتن دارند و علاقه مندان را به سوی خود جلب می کنند.
سنگ نبشته هورامان یا تنگی ور
از جاهای دیدنی کامیاران سنگ نبشته هورامان یا کتیبه تنگی ور، نقش برجسته ای متعلق به تمدن آشور است که به همراه یک کتیبه به خط میخی بین روستاهای تنگی ور و یوزیدر، در شهرستان کامیاران استان کردستان بر فراز کوه زینانه حجاری شده است.کتیبه باستانی تنگی وراین اثر در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۸۰ با شمارهٔ ثبت ۵۱۱۷ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
زیارتگاه حضرت عکاشه از جاهای دیدنی کامیاران
زیارتگاه حضرت عکاشه در ۴۵ کیلومتری شهرستان کامیاران در روستای کاشتر واقع شده است، این جاذبه مذهبی و گردشگری آرامگاه یکی از اصحاب پیامبر اسلام(ص) به نام معی‌الدین روحانی معروف به حضرت عکاشه ابن حسین اسدی است،
وی اهل مدینه، حافظ کل قرآن و از انصار حضرت رسول خدا بوده است که مفتخر به بوسیدن مهر نبوت رسول خدا شده و با سینه سرشار از ایمان به فیض شهادت در راه خدا دست یافته است.
باربری مشهد به کامیاران و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کامیاران - سنندج - سقز - مروه  - مریوان -بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - کانی دینار را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به کامیاران،حمل بار از مشهد به کامیاران ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به خرمدشت – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات قزوین - دانسفهان -ضیاء آباد –  تاکستان - الوند - آبیک - اقبالیه - محمدیه - بیدستان- محمودآباد نمونه- بویین زهرا - شال - اسفرورین -  آبگرم  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به خرمدشت -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (قزوین - دانسفهان -ضیاء آباد –  تاکستان - الوند - آبیک - اقبالیه - محمدیه - بیدستان- محمودآباد نمونه- بویین زهرا - شال - اسفرورین -  آبگرم ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی خرمدشت| سفری زیارتی تاریخی به خرمدشت
خرمدشت شهری است در بخش خرمدشت شهرستان تاکستان استان قزوین ایران است. نام قدیمی خرمدشت نهاوند می‌باشد. زبان مردم ترکی اذربایجانی است.  شغل مردم خرمدشت کشاورزی می‌باشد از جمله محصولات کشاورزی خرمدشت می‌توان به انگور گوجه فرنگی هندوانه و غیره اشاره نمود.
آثار تاریخی
چند اثر تاریخی مهم خرّمدشت عبارت‌اند از: امامزاده‌های سلیمان و صالح (مربوط به سده ششم) که زیارتگاه اهالی است، و تپه نهاوند ، دو امامزاده خرّمدشت که با اتاقی مستطیلی شکل به‌هم متصل‌اند، طرح مدور دارند و هریک دارای سردابی با سقف قوسی‌شکل‌اند. بنای امامزاده سلیمان از امامزاده صالح مرتفع‌تر و قدمت امامزاده صالح بیش‌تر است.
امامزادگان صالح و سلیمان (علیهما السلام)
آستان امامزادگان صالح و سلیمان (علیهما السلام) در شهرستان تاکستان، بخش خرمدشت، شهر نهاوند واقع شده است.
ایشان از نوادگان امام حسن مجتبی (علیهما السلام) می باشند.
بنای ساختمان اين بقعه متبركه توسط اداره كل اوقاف قزوين با رعايت كامل قوانين ميراثی و نظارت كارشناسان ميراث فرهنگی از آجر فشاری كوره ساخته شده است و دارای دو گنبد به شكل پله ای می باشد و فاقد ضريح مطهر و دارای مساحت تقريبی 100 متر مربع می باشد و با جميع متعلقات حدود یک هكتار زمين عرصه دارد كه قبرستان دائر مي باشد و در منطقه جغرافيايی بيابانی و سر واقع گرديده است.
باربری مشهد به خرمدشت و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به خرمدشت - قزوین - دانسفهان -ضیاء آباد –  تاکستان - الوند - آبیک - اقبالیه - محمدیه - بیدستان- محمودآباد نمونه- بویین زهرا - شال - اسفرورین -  آبگرم  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به خرمدشت،حمل بار از مشهد به خرمدشت ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به  الیگودرز  – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات کوهدشت - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - کونانی - معمولان - چقابل – اشترینان- بروجرد - درود  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به  الیگودرز  -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (کوهدشت - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - کونانی - معمولان - چقابل – اشترینان- بروجرد - درود ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی الگودرز ، مناظر دیدنی و طبیعی استان لرستان
شهر الیگودرز مرکز شهرستان الیگودرز در شرق استان لرستان است که با پیشینه ای تاریخی خود، مناظر زیبا و آب و هوایی معتدل برای گردشگری در ایام نوروز منطقه ای  بسیار مناسب است.
شهرستان الیگودرز با وسعت بیش از 8 هزار کیلومترمربع و با ارتفاع 2 هزار متر از سطح دریا بیشترین سهم از مناظر دیدنی و طبیعی استان لرستان را به خود اختصاص داده است. باربری مشهد به  الیگودرز  - از میان جاذبه های طبیعی  بسیار زیبای الیگودرز می توان از آبشارهای آب سفید و چکان به عنوان مهمترین مناظر طبیعی این شهرستان نام برد.
آبشار آب سفید عروس زیبای لرستان
آبشار آب سفید یکی از طبیعی ترین و زیباترین آبشارهای کشور است که در بخش بشارت الیگودرز واقع شده است، این آبشار با ارتفاعی بیش از 60متر از تونلی در دل کوه بیرون می آید و سرچشمه آن بعد از گذشت سالیان دراز هنوزهم در پرده ابهام باقی مانده است.
آبشار آب سفید در منطقه ای ییلاقی با کوه های سر به فلک کشیده و درختان زیبای بلوط و گردو واقع شده  وهوای آن بسیار خنک و دلنشین است که حتی در تابستان برای گذران شب به ناچار باید از چادر وآتش برای ماندن در کنار این آبشار استفاده کرد.آبشار آب سفید در 90کیلومتری شهرستان الیگودرز قرار دارد و تنها مسیر آن از روستاهای کاکلستان و قلیان است و آسفالت آن به طور کامل انجام شده است.
آبشارچکان، سرمایه خدادادی الیگودرز
آبشار چکان در جنوب غربی الیگودرز و در بخش «ززوماهرو» قرار دارد و مشرف به روستاهای منطقه چکان است. باربری مشهد به  الیگودرز  - آبشار چکان از درون غاری مشرف به زمین های زراعی چکان بیرون می آید که فوران آن دهها متر طول دارد و آهنگ آن هر بیننده و شنونده ای را به وجد می آورد.
اطراف آبشار و امتداد رودخانه سرسبز و پوشیده از درختان میوه همچون گردو، بلوط، گلابی است و اهالی منطقه نیز از آب آن جهت کشاورزی بیشترین بهره را می برند. بهترین راه رسیدن به آبشار چکان از طریق جاده شوسه مورزرین- شول آباد و بهارکار است.
رشته کوه تمندر
رشته کوه تمندر یکی دیگر از جاذبه های گردشگری الیگودرز است که در نواحی بریرود و ذلقی شهرستان الیگودرز واقع شده و دارای چهار رشته شمالی، جنوبی، شرقی و مرکزی است.این رشته کوه رشته شمالی دو قله ازنا و دره سر را دربرمی‌گیرد که به ترتیب 3200و 3250 متر ارتفاع دارند.
رشته مرکزی دارای شش قله به نامهای قله مرکزی تمندر، هما، قله شمالی، شرقی و جنوبی تمندر و قله جنوبی دره‌سر است که همه آنها بیش از سه هزار و پانصد متر ا رتفاع دارند.
قله مرکز تمندر سه هزار و نهصد متر ارتفاع دارد. رشته شمالی تمندر دو قله فرسش و قله جنوبی را شامل می‌شود که به ترتیب 3600و3850 متر ارتفاع دارند. رشته جنوبی تمندر نیز شامل یک خط‌الرأس پانزده کیلومتری است که در انتهای غربی آن قلعه مخروبه قدیمی به نام قلعه دختر قرار دارد.
کوهستان تمندر یکی از بزرگترین شکارگاه‌های شهرستان الیگودرز است و زنجیره به هم پیوسته کوه‌ها و قله‌های آن نه  تنها می‌تواند به یکی از کانون‌های توسعه ورزش کوه‌نوردی و صخره‌نوردی تبدیل شود، بلکه به علت برف‌گیری و وجود شیب‌های مناسب در پاره‌ای از مناطق، قابلیت ایجاد و توسعه ورزش اسکی را نیز دارند.
دشت لاله های واژگون الیگودرز
یکی از مناظر دیدنی که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند دشت لاله های واژگون الیگودرز است.
  معرفی هفت چشمه در استان لرستان
شهرستان الیگودرز نیز در برخورداری از دشت لاله ها سهم برزگی دارد بطوریکه این مناظر زیبا از 35 کیلومتری جنوب شرقی مرکز الیگودرز شروع و تا فراز دامنه های زاگرس ادامه می یابد.
روستاهای دالانی ، دره دایی، دورک، مورزرین، چغاگرگ، آب باریک ، خلیل آباد، مورخشک، تاپله، خاک بتیه، هندیله،گیلان، گلک، ارژنک و گله مویه از جمله مناطقی هستند که هر ساله میزبان گردشگران و تماشاکنندگان دشت های زیبای لاله واژگون هستند.
باربری مشهد به  الیگودرز  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به  الیگودرز  - کوهدشت - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - کونانی - معمولان - چقابل – اشترینان- بروجرد - درود  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به الیگودرز،حمل بار از مشهد به الیگودرز ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به علی آباد کتول – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات  آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا - گرگان - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن- مینودشت خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به علی آباد کتول -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و ( آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا - گرگان - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن- مینودشت) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 


شهر علی آباد کتول 
علی آباد کتول سرزمینی پهناور با آبشارهای فراوان و چشمه سارهایی دیدنی است. طبیعت منحصر به فرد این منطقه مکان مناسبی برای استراحت و گذران اوقات فراغت به ویژه در ایام تعطیلات و روزهای گرم سال است. در میان شهرهای استان گلستان، علی آباد کتول از آب و هوای مناسب تری برخوردار است. 
جاذبه های گردشگری علی آباد کتول
موزه مردم شناسی
از جاذبه های گردشگری داخل شهر علی آباد موزه مردم شناسی است. در این موزه با فرهنگ مردم این منطقه آشنا خواهید شد. نحوه لباس پوشیدن، آداب و رسوم، غذاهای محلی و کسب و کار مردم به زیبایی در معرض نمایش قرار داده شده است.
در بخش هایی از موزه می توانید مراسم عروسی سنتی را مشاهده کنید. قسمتی موسیقی سنتی این مرز و بوم را نشان می دهد و در بخشی دیگر با میهمانی هایی که در اینجا برگزار می شوند، آشنا می شوید.
دریاچه کبودوال
این دریاچه زیبا در نزدیکی آبشار قرار دارد و از دیگر جاذبه های اکوتوریستی منطقه است. اهالی علی آباد و شهرهای اطراف معمولاً آخر هفته ها برای استراحت و تفریح به این دریاچه می آیند. دریاچه سد زرین گل که همان دریاچه سد علی آباد است قبل از آبشار قرار گرفته و فاصله اش تا شهر تقریباً 5/1 کیلومتر است.
آبشار کبودوال
زیباترین و معروف ترین جاذبه شهرستان علی آباد آبشار کبودوال است که در 5 کیلومتری این شهر قرار گرفته است. برای رسیدن به این آبشار باید به قسمت جنوب علی آباد بروید. باربری مشهد به علی آباد کتول -   از کنار دریاچه سد زرین گل عبور کنید و پس از رسیدن به منطقه جنگلی، وسیله نقلیه خود را پارک کنید. در این قسمت یک پارکینگ عمومی وجود دارد. برای رسیدن به آبشار کبودوال چیزی در حدود نیم ساعت پیاده روی پیش روی دارید. با حرکت در مسیر رودخانه به آبشار می رسید. در این منطقه به امکانات گردشگری مانند سوپرمارکت، آلاچیق برای استراحت و بوفه دسترسی دارید. فقط به خاطر داشته باشید که کفش مناسب پیاده روی به پا کنید.
آبشار کبودوال از شگفت انگیزترین آبشارهای خزه ای در کشور ایران است. در پارک جنگلی که به آبشار علی آباد ختم می شود، پایگاه نیروی انتظامی قرار دارد و از این رو امنیت مسافران به خوبی در این منطقه تأمین می شود.
آبشار چلی
آبشاری با بلندای 60 متر که از مرتفع ترین آبشارهای این منطقه به شمار می رود. این آبشار در یک روستایی بسیار خوش آب و هوا و ییلاقی قرار گرفته است. بنابراین بهترین مکان برای دور شدن از گرمای تابستان و اندکی استراحت همین روستاست. می توانید شبی را در میان مردمان خونگرم این روستا به صبح برسانید و صبح با یک جنگل نوردی دلچسب در حدود 1 کیلومتر، به آبشار چلی برسید.
روستای چینو
این روستا بین گرگان و علی آباد قرار گرفته است. بر اساس روایت ها 14 خانواد ترک زنجانی به علی آباد کتول مهاجرت کردند و نام چینی کوه را برای محل سکونت خود انتخاب نمودند. خانه هایی که در روستای چینو ساخته شده اند همه از جنس خشگ و گل و سفال هستند و درها و پنجره های آنها چوبی است. این روستا یکی از ییلاقات علی آباد است. در اطراف روستا جنگل و مکان های ییلاقی بسیار مناسبی برای فصول گرم سال وجود دارد که آب و هوای معتدل و سرد کوهستانی اش، گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. در باغ ها محصولاتی مانند گردو، سیب درختی و گلابی های خوشمزه یافت می شود. این روستا جاذبه های تاریخی زیادی نیز دارد که باعث شده است نام روستای چینو در فهرست آثار ملی ایران به ثبت برسد. تپه باستانی چینو که قدمتی در حدود 7000 سال دارد از زمره این آثار تاریخی است. همچنین قبرستان ماهیان در روستای چینو در حدود 3000 سال قدمت دارد.
ذخیره گاه جنگلی افراتخته
از دیگر جاذبه های گردشگری علی آباد ذخیره گاه جنگلی افراتخته است که در بلندی های قسمت جنوب شرقی آن قرار گرفته است. فاصله این ذخیره گاه تا شهر گرگان 60 کیلومتر است. باربری مشهد به علی آباد کتول -  از ویژگی های این مجموعه وجود توده های سوزنی برگ سرخدار است که از اهمیت ویژه ای از نظر گونه های کمیاب برخوردار هستند. درختان زیبای سرخدار از معدود سوزنی برگ هایی هستند که در کشور ایران رشد کرده اند و محل رویش آنها در سرتاسر جهان بسیار نادر است. وجود این درختان در این ذخیره گاه بین المللی بر ارزش این منطقه بسیار افزوده است.
غار پلنگ آرام 
از دیگر جاذبه های گردشگری علی آباد می توان به غار پلنگ آرام در شهر فاضل اباد، کوه تیاگو در هفت کیلومتری روستای افراتخته، رودخانه چاه علی و رودخانه گر جوان و جنگل زیبای زرین گل نام برد. در زرین گل علی آباد، سدی نیز به همین نام وجود دارد. روستاهای اطراف علی آباد بیشتر ییلاقی و سرسبز با آب و هوایی بسیار خنک و مطبوع و مردمانی خونگرم و مهمان نواز هستند.
صنایع دستی علی آباد کتول
از جمله صنایع دستی این منطقه می توان به نمد مالی، قالی بافی، بافت پارچه های ابریشمی، سوزن دوزی، چادرشب بافی و لباس های محلی علی آباد اشاره نمود. اگر یکی از روستاهای علی آباد را برای اقامت و استراحت انتخاب نمودید، حتماً از صنایع دستی مردمان خونگرم این مرز و بوم یادگاری برای خود تهیه نمایید.
باربری مشهد به علی آباد کتول و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به علی آباد کتول -  آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا - گرگان - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن- مینودشت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به علی آباد کتول،حمل بار از مشهد به علی آباد کتول ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به تنکابن – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ساری - نوشهر - فریدونکنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیرکلا - نور – گلوگاه-  بابل - آمل - بهشهر - چالوس - نکا -بابلسر خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به تنکابن -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ساری - نوشهر - فریدونکنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیرکلا - نور – گلوگاه-  بابل - آمل - بهشهر - چالوس - نکا -بابلسر) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر تنکابن
شهرستان تنکابن، یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران است که در سراسر ایران و جهان آن را به سرزمینی با طبیعتی زیبا و چشم‌نواز و رویایی‌ترین مقصد گردشگری در شمال کشور می‌دانند. در مورد شهرت این شهرستان به «تنکابن» روایات متعددی وجود دارد. در کتاب سفرنامه‌ مازندران و استرآباد که به تالیف «ظهیرالدین مرعشی» درآمده است، پسوند بُن را به‌معنای پایین بیان کرده است. بنابراین با استناد به این کتاب، تنکابن به‌معنای «زیر تنکا» یا «پایین تنکا» است. باربری مشهد به تنکابن - برخی دیگر معتقدند که «تنکابن» یا «تنک آب بن» به محلی گفته می‌شود که جلگه‌ ساحلی دریای کاسپین تنک یا اندک و کم می‌شود. در واقع «تنک آب بن» به «تنکابن» تغییر یافته است.
جالب است بدانید که برخی دیگر از فلاسفه معتقدند که به‌دلیل وجود تابستان‌های شرجی که تحمل آن برای گردشگران و مسافران و حتی ساکنین این منطقه از کشور، بسیار طاقت‌فرسا و سخت است، و همچنین زمستان‌های سرد، این منطقه به «تنکابن» یعنی کاهنده‌ جسم و تن که نشان‌دهنده‌ سختی از «تن کاه بن» به «تنکابن» تغییر یافته، شهرت یافته است. «شهسوار»، «دیلم خاصه»، «رسولی محله» و «فیض» از نام‌هایی است که در گذشته در مورد این شهرستان به کار برده می‌شد. این شهرستان، هم به‌واسطه‌ تاریخ دیرین و به‌دلیل طبیعتی زیبا و فوق‌العاده یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در استان مازندران و کشور است که سالانه میزبان جمع زیادی از مسافران و توریست‌های بسیاری از سراسر ایران و جهان است.
۱. غار آبی دانیال
در ۳۰ کیلومتری از شرق شهرستان تنکابن، پدیده‌ای طبیعی و یکی از جاهای دیدنی مازندران قرار دارد که به «غار آبی دانیال» شهرت یافته است. این جاذبه‌ زیبای گردشگری که پس از غار «قوری قلعه» واقع در پاوه‌ کرمانشاه، دومین غار بزرگ رودخانه‌ای ایران است، در «سلمانشهر» و در ارتفاعاتی که به این منطقه‌ زیبا مشرف است، واقع شده و می‌توان شباهت‌های بسیاری در این غار با غار شگفت‌انگیز علیصدر در استان همدان یافت.
درون غار می‌توان شاهد جریان آبی گوارا بود که همانند دمای خود غار، بسیار سرد است. درون غار، منظره‌ای بسیار دیدنی را می‌توان مشاهده کرد که بواسطه‌ مواد آهکی آویزان شده از سقف، به وجود آمده است. پدیده‌ای بسیار زیبا که به نظر می‌رسد زمان ایجاد هر سانتی‌متر از آن حدود ۱۰۰ سال به طول انجامیده است، نظر گردشگران را به‌محض ورود به خود جلب می‌کند.  
۲. پارک ملی خشکه داران
در ۳۰ کیلومتری محور تنکابن به چالوس، در فاصله‌ بین نشتارود و عباس‌آباد، منطقه‌ای حفاظت شده و بسیار دیدنی قرار دارد که فاصله‌ آن با دریا تنها ۱۲۰ متر است. این منطقه‌ حفاظت شده که به «پارک ملی خشکه داران» شهرت دارد، عنوان یگانه جنگل جلگه‌ای شمال ایران را به خود اختصاص داده است. جنگلی کاملا بکر که می‌توان آن را آخرین بازمانده از اکوسیستم‌های جنگلی جلگه‌ای شمال کشور معرفی کرد که دارای وسعتی حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع است. در این منطقه می‌توان گونه‌های مختلفی از جانوران و گیاهان را مشاهده کرد. گیاهانی مانند توسکا از نوع کرک، انار، ممرز، بلوط، خرمندی، لرگ، ازگیل جنگلی و ... و نیز گونه‌هایی از حیوانات وحشی مانند شغال، گرگ، خوک، گربه وحشی و همچنین پرندگانی مانند خاکستری، قره، غاز، مرغابی، اگوت بزرگ و کوچک و دار غاز باکلان، از جمله جاندارانی هستند که این منطقه را به‌عنوان زیستگاه خود برگزیدند. جالب است بدانید که در حاشیه‌ این پارک زیبا می‌توان موزه‌ تاریخی طبیعی را مشاهده کرد که نمونه‌ای جالب از مجموعه‌ تاکسیدرمی از حیوانات وحشی در شمال ایران را برای گردشگران و محققان به نمایش گذاشته است.
۳. جنگل دو هزار تنکابن
یکی از زیباترین و فوقالعاده‌ترین مناطق گردشگری و توریستی در شهرستان تنکابن، «جنگل دوهزار» این شهرستان است که قطعا می‌توان چشم‌اندازی بی‌نظیر را در آن مشاهده کرد. باربری مشهد به تنکابن -  منطقه‌ای کوهستانی با چمنزارها، دره‌ سرسبز و جنگل‌های مرتفع جلگه‌ای، امروزه به یکی از مقاصد گردشگری در کشور تبدیل شده است. همچنین برخورداری این ناحیه از اقلیم و آب و هوایی مناسب، باعث ایجاد مجموعه‌ زیستی و طبیعی بی‌نظیری همچون جنگل‌ها، مراتع، یخچال‌های طبیعی، چمنزارها و قله‌های مرتفع شده است. و اما رودخانه‌ خروشان دو هزار که از ارتفاعات الموت استان قزوین و تخت سلیمان سرچشمه گرفته است، منظره‌ای بسیار دیدنی و جذاب را به وجود آورده است که از دلایل اصلی حضور گردشگران در این منطقه از ایران، محسوب می‌شود.
۴. چشمه آبگرم فلکده
از دیگر جاذبه‌های گردشگری در شهرستان تنکابن، پدیده‌ طبیعی با خاصیت درمانی است که به «چشمه آبگرم فلکده» شهرت یافته است. این جاذبه‌ ارزشمند طبیعی در منطقه‌ای به همین نام و در دل جنگل‌های دوهزار شهرستان تنکابن قرار دارد. منطقه‌ فلکده، به‌دلیل همین چشمه آبگرم که در دل جنگل و از زیر کلاهک صخره‌ای بیرون می‌تراود، شهرت قابل‌توجهی را کسب کرده است.
باربری مشهد به تنکابن و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به تنکابن - ساری - نوشهر - فریدونکنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیرکلا - نور – گلوگاه-  بابل - آمل - بهشهر - چالوس - نکا -بابلسر را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به تنکابن،حمل بار از مشهد به تنکابن ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به عالیشهر – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بوشهر - برازجان  - بندرکنگان - بندردیر -بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - بندردیلم  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به عالیشهر -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بوشهر - برازجان  - بندرکنگان - بندردیر -بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - بندردیلم ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


معرفی عالی شهر استان بوشهر
عالی‌شهر، شهری است در استان بوشهر ایران. عالیشهر یک شهرک تازه تأسیس است که سال ۱۳۶۵ در ۲۰ کیلومتری شرق بندر بوشهر ایجاد شده‌است. باربری مشهد به عالیشهر - شهر جدید عالیشهر در ۲۴ کیلومتری جنوب شرقی شهر بوشهر در مسیر جاده دلوار و در دامنه رشته کوه کلاتک و در جوار روستاهای زنجیره‌ای و همچنین در کنار جنگلهای مصنوعی و با شرایط اقلیمی بهتر از شهر مادر واقع شده‌است.
شهر جدید عالیشهر با توجه به وضعیت فیزیکی منطقه و عوامل دیگری همچون محدودیت توسعه شهری بوشهر به علت محاصره آب از جهات شمال و غرب، پایگاه‌های نظامی در جنوب و جنوب غرب، مراکز صنعتی از شرق و غرب و نیز محدودیت‌های ناشی از وجود نیروگاه اتمی و رشد جمعیتی بسیار زیاد شهر بوشهر با تأیید شورای عالی نظام معماری و شهرسازی انتخاب گردید.
شهر جدید عالیشهر با دارا بودن وضعیت فیزیکی مناسب و و عوامل دیگری که در بالا بدان اشاره شد و با هدف کلی جذب جمعیت سر ریز منطقه شهری بوشهر، پایه‌گذاری اقتصاد شهر براساس صنایع مطلوب منطقه و خدمات آموزش عالی، حفظ تعادل اکولوژیکی شهر و منطقه، ایجاد محیط زیست مناسب و … به عنوان مکانی مناسب جهت اسکان و سرمایه‌گذاری و همچنین قطب دانشگاهی در استان مطرح می‌باشد.
تاریخچه و مشخصات عالی شهر
این شهر که در سال ۱۳۶۵ مورد طراحی قرار گرفته‌است که در موقعیتی حدود ۲۰ کیلومتری شرق بندر بوشهر واقع گردیده‌است. باربری مشهد به عالیشهر - موقعیت‌های توسعه کالبدی شهر بوشهر در شبه جزیره با توجه به استقرار یگان‌های مختلف نظامی از جمله پایگاه‌های نیروی هوایی، نیروی دریایی و سپاه پاسداران و نیز رعایت حریم حوزه استحفاظی نیروگاه اتمی بوشهر ضرورت مکان‌یابی و طراحی شهر جدیدی را در موقعیت مناسب و قابل دسترسی مطرح کرد. بر همین اساس نیز شهر جدید عالیشهر با پیش‌بینی ظرفیتی حدود ۱۰۰هزار نفر و سطحی حدود ۹۰۰ هکتار طراحی و در قالب آن تهیه طرح و آماده‌سازی تدریجاً مورد تأکید قرار گرفت.
باربری مشهد به عالیشهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به عالیشهر - بوشهر - برازجان  - بندرکنگان - بندردیر -بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - بندردیلم  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به عالیشهر،حمل بار از مشهد به عالیشهر ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به فاروج  – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات جاجرم - گرمه - راز و جرگلان  -شیروان-  بجنورد - اسفراین - مانه وسملقان  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به فاروج  -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (جاجرم - گرمه - راز و جرگلان  -شیروان-  بجنورد - اسفراین - مانه وسملقان ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


دیدنی های زیبای فاروج، فاروج پایتخت آجیل ایران
شهرستان فاروج یکی از شهرستانهای استان خراسان شمالی است. از فاروج به عنوان پایتخت آجیل ایران یاد میشود.شهرستان فاروج دارای مردمانی کرد، فارس و ترک زبان است که با خشکبار، آجیل و انواع برگه‌های میوه‌اش در کشور مشهور شده است.
چرا فاروج به شهر آجیلی معروف شده است؟
منطقه خراسان‌شمالی، در حال حاضر فاروج، به عنوان یکی از شهرهای شاخص گردشگران ایران معروف است. نکته جالب توجه این است که در شهر آجیلی همواره در تمام طول شبانه‌روز مغازه‌های آجیل‌فروشی باز هستند و چراغانی آن‌ها از فاصله بسیار دور خودنمایی می‌کند.
کشاورزی و دامپروری یکی از شغل‌های اصلی مردم این منطقه است، به طوری که سالانه مقدار فراوانی انگور کشمشی، گردو، بادام، زرد آلو و شیر در این شهرستان تولید می‌شود . باربری مشهد به فاروج  -  این امر سبب شده تا خشکبارهایی مانند کشمش، گردو، بادام، برگ‌های زردآلو، آلو، لواشک و هم‌چنین محصولات دیگری نظیر کشک و قره قروت در آجیل فروشی‌های این شهر به فروش برسد.
در شهر آجیلی فاروج، بخش دیگری از مردم اقتصاد خود را از طریق فروش آجیل می‌گذرانند، در واقع آجیلی که در فاروج فروش می‌رسد از محصولات خود فاروج نیست و از شهرهای دیگر برای فروش به اینجا آورده می‌شود که به همین دلیل به شهر آجیلی معروف است.
مسافرانی که از دور و نزدیک از این شهر در خراسان‌شمالی عبور می‌کنند، زمانی را برای خرید آجیل و تنقلات گوناگون و متنوع این شهر اختصاص می‌دهند.
استقرار این شهر در مجاورت جاده اصلی شمال شرقی به شمال کشور، مردمان هوشمند این منطقه را بر آن داشته تا از این موقعیت حداکثر سود را برده و با فراهم ساختن و عرضه انواع آجیل، اقتصاد شهر خود را رونق ببخشند.
دیدنی های زیبای فاروج، فاروج پایتخت آجیل ایران
از جاذبه‌های گردشگری شهرستان فاروج می‌توان به دره معروف جنگل گردو، دره جنگل بادام داغیان، آبشار دره اسنجیر، سد چری، چشمه مردکانلو، مسجد کهن روستای استاد، آرامگاه شاهزاده عبدالرحمن خرق و امامزاده سلطان جعفر سیاهدشت اشاره کرد.
طبیعت بکر و بی‌نظیر و آب و هوای با طراوت و نیز وجود چشمه‌ سارهای متعدد در این خطه، فضایی دلنشین را برای گردشگران فراهم کرده که می‌توانند ساعات زیادی را از دیدنی‌های آن دیدن کنند. باربری مشهد به فاروج  - خسرویه زادگاه عالم ‌ربانی «آقانجفی قوچانی» نویسنده اثر معروف و پرمخاطب«سیاحت غرب»است. این روستا علاوه بر برخورداری از بافت سنتی و غنای مذهبی، از جاذبه‌های گردشگری نیز بهره‌مند است.
از مقبره‌های معروف فاروج می‌توان به مقابر متبرک باباحسین، بابا و بی‌بی اشاره کرد که در نزد مردم این منطقه از شأن و احترامی خاص برخوردار هستند. کشاورزی و دامپروری از شغل‌های مهم مردمان سنتی این منطقه است گندم، جو، چغندرقند، انگور از محصولات اصلی فاروج است. جوراب بافی، کیسه حمام چری، سفره محلی(گلیم) قالی بافی، تابلو فرش، پارچه بافی(چادر شب) از صنایع دستی این منطقه محسوب می‌شود.
سوغات فاروج را انواع خشکبار اعم از گردو، بادام، کشک محلی، کشمش، برگ زردآلو، قره قروت، آلبالو خشک، آجیل، گیلاس، روغن زرد، ماست و عسل شاه جهان تشکیل می‌دهند.
باربری مشهد به فاروج  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به فاروج  - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان  -شیروان-  بجنورد - اسفراین - مانه وسملقان  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به فاروج،حمل بار از مشهد به فاروج ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به جاجرم – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بجنورد - فاروج - شیروان- گرمه - راز و جرگلان   -اسفراین - مانه وسملقان  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به جاجرم -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بجنورد - فاروج - شیروان- گرمه - راز و جرگلان   -اسفراین - مانه وسملقان ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر جاجرم
شهرستان جاجَرم از شهرستان‌های استان خراسان شمالی است. جاجرم به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر مرکزی و نیز اتصال به کوه «بهار» از پوشش گیاهی و اقلیمی متنوعی برخوردار است. این شرایط منطقه را به زیستگاه منحصر به فردی برای گونه‌های مختلف گیاهی و نیز جانوری از جمله یوزپلنگ ایرانی که تنها بازمانده نژاد آسیایی است، بز کوهی، قوچ، مارال، قرقاول، تیهو و گربه وحشی تبدیل کرده‌است و میاندشت را به عنوان یکی از زیستگاه‌های مطرح کشور تبدیل کرده‌است.
همچنین تنها شهرستان استان خراسان شمالی است که به راه‌آهن سراسری کشور متصل می‌باشد که این اهمیت اقتصادی منطقه را دو چندان کرده‌است. باربری مشهد به جاجرم - کلاه کرکی جاجرم، جوراب پشمی و چادرشب سنتی هم از جمله صنایع دستی این منطقه است. کشک و قره قروت سنخواستی و آلو بخارا جلگه شوقان از سوغاتی‌های شهرستان جاجرم است.
پناهگاه حیات وحش میاندشت با وسعت ۸۵ هزار هکتار در شرق شهرستان جاجرم یکی از قدیمی‌ترین زیستگاه‌های یوز ایرانی به‌شمار می‌رود.
جغرافیا
این شهرستان قبل از تفکیک شهرستان گرمه در سال ۱۳۸۵، تعداد ۵۸٬۴۸۳ نفر جمعیت داشته‌است. اما پس از جدا شدن گرمه، در سال ۱۳۸۹، جمعیت آن در حدود ۴۰۷۴۴ نفر تخمین زده می‌شود.شهرستان جاجرم در جنوب غربی استان خراسان شمالی واقع است و از طرف شمال به شهرستان بجنورد (مرکز استان)، از شمال غرب به استان گلستان، از شرق به اسفراین از جنوب شرق به شهرستان جغتای در خراسان رضوی و از سمت غرب به شهرستان شاهرود (استان سمنان) محدود می‌شود.
آب و هوا
آب و هوای منطقه نیمه استپی، گرم و خشک می‌باشد. میانگین بارش ۱۳۴ میلی‌متر است. جهت باد غالب از شمال غربی است و متوسط سرعت باد ۸٫۵ متر بر ثانیه (۳۰ کیلومتر بر ساعت) است. میانگین دما ۱۶٫۵ درجه سانتیگراد و میانگین رطوبت ۵۰٪ است. حداقل دمای ثبت شده ۱۳٫۲- درجه و حداکثر دمای ثبت شده ۴۱٫۴ درجه بوده‌است.آب و هوای جاجرم «معتدل و خشک، بیشترین درجه گرما در تابستان‌ها تا ۴۰ درجه بالای صفر و کم‌ترین درجه در زمستان‌ها تا ۱۵ درجه زیر صفر و میزان بارندگی سالانه حدود۱۵۰ میلی‌متر است
جاذبه های گردشگری جاجرم
مسجد جامع جاجرم

مسجد جامع جاجرم بنای مذهبی، زیبا و بی‌نظیر شهر جاجرم است که در خیابان ۱۵ خرداد جنوبی و فاصله ۲۰۰ متری جنوب شرقی قلعه قدیمی این شهر واقع شده است. باربری مشهد به جاجرم -  بنا به روایت اهل تاریخ، قدمت این بنا به اوایل اسلام و به روایتی به سال ۵۷۷ هجری قمری برمی‌گردد. این مسجد دارای ورودی یک ایوانی با سقف جناقی در ضلع شمال است که از یک حیاط کوچک در وسط و دو صفه (سکو) با سقف‌های گنبدی و گچ‌کاری شده در شرق و غرب تشکیل شده است. ضلع جنوبی مسجد نیز به وسیله چهار ترمینه به هشت گوش تبدیل شده و این گنبد با تزئینات زیبای گچ‌بری روی آن استوار شده است. این مسجد دارای شبستانی است که در ضلع غربی قرار دارد و مصالح آن از خشت، گل و آجر است و دارای کتیبه‌های مختلفی است که بر پیشانی دالان و بالای محراب آن قرار دارد. این مسجد تنها مسجد تاریخی باارزش و با قدمت طولانی در استان خراسان شمالی است که در تمام طول سال و در مراسم مختلف از آن استفاده می‌شود. از این مسجد در سفرنامه‌های مک‌گریگور، ناصرالدین شاه و اعتمادالسلطنه یاد شده است.
 مقبره علی بن مهزیار
آرامگاه علی بن مهزیار اهوازی یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین بناهای شهر اهواز است. علی‌ بن مهزیار یکی از دانشمندان و فقهای شیعه و از یاران امام رضا (ع) بود. در سال ۲۰۱ هجری قمری در محل اقامت امام رضا (ع) در اهواز، مسجدی را بنا کرده و بعد از مرگ علی‌ بن مهزیار او را در این مسجد دفن کردند. امروزه این آرامگاه مکانی است که مردم برای زیارت و دعا سری به آن می‌زنند.در مورد محل دفن وی اختلاف است و دو بقعه در شهرهای جاجرم و اهواز به وی منسوب است.
باربری مشهد به جاجرم و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به جاجرم - بجنورد - فاروج - شیروان- گرمه - راز و جرگلان   -اسفراین - مانه وسملقان  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به جاجرم،حمل بار از مشهد به جاجرم ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به جم – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های  حمل کالا و اثاثیه  مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - بندردیلم – عالیشهر- بوشهر - برازجان  - بندرکنگان - بندردیر خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به جم -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - بندردیلم – عالیشهر- بوشهر - برازجان  - بندرکنگان - بندردیر) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر جم
جم از مناطق کوهستانی و خوش آب و هوای استان بوشهر است. آب و هوای متفاوت شهرستان جم نسبت به سایر نقاط استان بوشهر و قرار گرفتن این شهرستان در ارتفاعی بالاتر از دیگر نقاط استان نسبت به سطح دریا باعث شده تا در ایام گرم و نیمه گرم سال نیز این منطقه آب و هوایی به مراتب بهتر و مساعدتر از دیگر نقاط استان بوشهر داشته باشد.
این شهرستان از شمال و شرق به بخش اسیرشهرستان مُهر دراستان فارس از جنوب به شهرستان کنگان و از غرب به شهرستانهای دشتی و دیر محدود می‌شود. این شهرستان از یک طرف به شهرستان فیروز آباد از توابع استان فارس متصل از طرف دیگر از طریق اتوبان ۴ خطه جم - عسلویه به منطقه عسلویه قطب اقصادی انرژی ایران متصل شده است .
وجود منابع کاری فراوان در این منطقه، جم را به یک شهرستان مهاجر پذیر تبدیل کرده که نتیجه آن ورود فرهنگ‌های مختلف به این منطقه است. باربری مشهد به جم - با پیشرفتی که شهرستان جم در سالهای اخیر داشته انتظار می‌رود بزودی جم به یکی از شهرستانهای بزرگ در استان بوشهر تبدیل شود.
این شهرستان دارای 40 هزار نفر جمعیت است و از دو بخش جم و ریز تشکیل شده است، دارای دو شهر و پنج دهستان است. این شهرستان دارای اقلیم نیمه خشک و گرم است و فاصله شهر جم تا مرکز استان 265 کیلومتر است.
دهستانهای این شهرستان عبارتند از جم، کوری حیاتی ، انارستان ، تشان و ریز. مرکز این شهرستان یعنی شهر جم نیز از چندین روستای بزرگ شکل گرفته‌است که عبارت‌اند از: ولایت ، خواجه احمدی ، قلعه کهنه و مالچه.
از نظر وسعت بخش ریز از بخش جم بزرگ‌تر است اما از لحاظ جمعیت و تراکم جمعیتی بخش جم جمعیت بیشتری را در خود جای داده‌است. همچنین روستاهای دولنگه (بهارستان)، انارستان و بهرباغ که هر سه از بزرگ‌ترین روستاهای استان بوشهر هستند نیز در این شهرستان قرار دارند.
هم اکنون با توجه به سکونت خانواده‌های کارکنان بخش‌های مختلف صنعتی شاغل در عسلویه، جمعیت این شهر به شکل چشم گیری در حال افزایش است.
با وجود اینکه جم در ناحیه‌ای میان شهرستانهای سنی نشین جنوب استان فارس و بوشهر واقع شده‌ ولی مردم بومی این شهرستان، عمدتا شیعه هستند. باربری مشهد به جم -  با این همه در میان شهرک نشینان جمعیت چندی از اقلیتهای مسیحی و نیز اهل سنت زندگی می‌کنند.

نقاط دیدنی شهرستان جم

این شهرستان دارای نقاط دیدنی بسیار زیادی است که همواره در ایام تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستان افراد زیادی را به این شهرستان می‌کشاند.
از مهمترین نقاط دیدنی این شهرستان می‌توان به کوه پردیس (پدری) - باغ‌های لیمو و زیتون - پیر بی‌بی بانو - پیر بیراهه آبگرمک(امامزاده جعفر)(باغها و آبشارهای زیبا) - جنگل گلوبردکان ریز (یک جنگل انبوه با رودی نسبتاً دائمی که از میان آن می‌گذرد) که در شمالی‌ترین قسمت ریز قرار دارد، اشاره کرد.
از دیگر نقاط دیدنی این شهرستان نیز می‌توان مناظر زیبای گود لح (چشم‌اندازهایی زیبا در پشت کوه‌های بهرباغ و علی‌آباد) ، حمام قاجاریه ، آسیاب علی‌آباد (طاحونهٔ حاجی مظفر) ، رشته قنات قره چناق ، تنگ حنا ،بنو تنگمان ، باغ پدری ، سی‌سواران ، باغ‌های بیدخوار، نرگسی، بیدبلند، کوری، منظر، حاجی آباد، صیدی، پهگو، فرامرزی، انارستان و دیگر روستاهای زیبای جم و ریز را نام برد.
همچنین مناطق باستانی دایو و گلوقلات (گیر کلات) ، پیر گلدسته، سد و گورستان تاریخی و باغ‌های روستای غربه ، بناهای تاریخی روستای حرمیک، رشته قنات قدیمی روستاهای تشان و درهبان، زیارتگاه کوهستانی قدمگاه و دره زیبای مجاور روستای دره پلنگی از دیگر مناطق دیدنی منطقه جم است.
باربری مشهد به جم و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به جم - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - بندردیلم – عالیشهر- بوشهر - برازجان  - بندرکنگان - بندردیر را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به جم،حمل بار از مشهد به جم ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به سرایان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بیرجند - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - قاین - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به سرایان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بیرجند - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - قاین - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


سرایان یکی از شهرهای استان خراسان جنوبی است که در شمال شرقی آن واقع شده است.این شهر در حاشیه کویر و در دامنه کوه زابری یا شتران قرار دارد. سرایان یکی از شهرهای قدیمی و کهن به شمار می رود که دارای آثار تاریخی ارزشمندی می باشد بد نیست در ادامه همراه ما شوید تا با جاذبه های گردشگری سرایان آشنا شوید.
جاذبه های گردشگری سرایان
کویر سه قلعه |بهشت منجمان ایران

کویر سه قلعه یکی از منحصر به فردترین کویر‌های شرق کشور است که در فاصله ۳۰ کیلومتری از مرکز بخش سه قلعه و ۵۵ کیلومتری از مرکز شهرستان سرایان قرار دارد. جغرافیای سه قلعه به گونه‌ای است که در مسیر جریان گرد و غبار محلی قرار ندارد و افق دید باز و حدود صفر درجه در محل رصدگاه، امنیت بالای منطقه، دارا بودن جاذبه‌های کویری زیبا و استثنایی شامل تپه‌های ماسه روان (تپه ماهور)، دریاچه نمک، دق (زمینی کاملاً صاف و سفت که دارای هیچ گونه پوشش گیاهی نیست) این منطقه را به عنوان جاذبه‌ای دیدنی و منحصر در منطقه معرفی می‌کند.
غار بتون
این غار که هنوز ناشناخته باقی مانده است برای ورود به آن باید از تجهیزات کوهنوردی استفاده کرد. باربری مشهد به سرایان - در داخل این غار آب قابل آشامیدن و بسیار سرد جاری است، قندیل های زیبا و آهکی و بی انتها بودن از شگفتی های غار بتون سرایان محسوب می شود که هنوز انتهای آن کشف نشده است این غار یکی از جاذبه های گردشگری سرایان است.
روستای مصعبی یکی از جاذبه های گردشگری سرایان
روستای مصعبی از روستاهای هدف گردشگری است که در شهر سرایان قرار دارد. آب‌و‌هوای مطبوع این روستا در تابستان‌ها مهم‌ترین دلیل جذب گردشگران است. طبیعت سرسبز، سد بزرگ پارسای و آرامگاه امامزاده سلطان از جاذبه‌های گردشگری این روستا به‌شمار می‌آیند. اکثر مردم مصعبی به کشاورزی و باغداری مشغول‌اند و بادام و زعفران بیشترین سهم را در بین دیگر محصول‌های کشاورزی این روستا دارند.
کاروانسرای سرایان
کاروان‌سرای سرایان، که به رباط شاه عباسی هم معروف است، در بافت تاریخی شهر سرایان قرار دارد. قدمت این کاروان‌سرا متعلق به دوران صفویه است و در سال ۱۳۸۲ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده. این رباط به‌صورت دو ایوانی و با آجر ساخته شده است. ورودی، حیاط، حجره‌ها، انبار و اصطبل شترها از بخش‌های تشکیل‌دهنده این کاروان‌سرای تاریخی‌اند. این کاروان‌سرا در کنار بازار، حمام، مسجد و آب‌انبار مجموعه‌ای تاریخی را در شهر سرایان به‌وجود آورده‌ است.
روستای کریمو
وستای کریمو از توابع بخش مرکزی شهرستان سرایان ( استان خراسان جنوبی ) ، با مختصات جغرافیایی ۵۸ درجه و ۳۰ دقیقه طول شرقی و ۳۴ درجه و دو دقیقه عرض شمالی، در ۳۰ کیلومتری شمال شهر سرایان واقع شده است. باربری مشهد به سرایان - این روستا از شمال، به کوه سفید و از شمال شرقی به کوه بیم محدود می‌شود و از سطح دریا دوهزار متر ارتفاع دارد و اقلیم آن معتدل و نیمه خشک و آب و هوای این روستا در بهار و تابستان و اوایل پاییز، مطبوع و دلپذیر و در زمستان‌ها سرد است. منطقه ای ییلاقی که هدف گردشگری هم به شمار می آید و از جاذبه های گردشگری سرایان است.
آبشارهای دره سبزرود
آبشارهای دره سبزرود سرایان در موقعیت جغرافیایی E5829 N3401 در استان خراسان جنوبی واقع است. آبشارهای دره سبزرود در ۳۵ کیلومتری شمال شهرستان سرایان یکی از محل های بسیار جالب و ییلاقی است که جهت کوهپیمایی و صخره نوردی مکان مناسبی است.
آرامگاه توران شاه
ورودی آرامگاه توران‌شاه سرایان شامل یک طاق بوده و پس از سر در ورودی، فضای داخلی آرامگاه یا گنبدخانه دیده می‌شود و گنبد مذکور به شیوه عرقچین با کمک فیل‌پوش‌های کوچک که فضای هشت ضلعی را به دایره نزدیک کرده‌اند بنا شده است. این فضا نیز دارای نقشه هشت ضلعی بوده و هر ضلع آن دارای طاقی است. طاق‌ها دارای قوس جناغی بوده و در انتهای سه عدد از آن‌ها طاق‌نماهایی واقع شده است. نمای خارجی بنا دارای طاق‌های تزئینی است که با آجر کار شده‌اند. دوره تاریخی این بنا بر اساس مدارک موجود به احتمال فراوان به دوره تیموری تعلق دارند.این مکان یکی از جاذبه های گردشگری سرایان محسوب می شود.
دق سرایان
دق رباط سرایان در جنوب غربی شهر سرایان در استان خراسان جنوبی قرار دارد. کویر شکلی شبیه به بیضی دارد که طول آن در حدود ۴۰ کیلومتر و عرض آن در حدود ۲۰ کیلومتر است. عرصه این کویر شامل اراضی مسطح و پست با کمی تقعر و شوری و قلیایی خیلی زیاد که دارای خاک‌های بسیار عمیق با بافت سنگین تا خیلی سنگین می‌باشد که مرکز آن فاقد پوشش گیاهی بوده و در اطراف آنها گیاهان شورپسند با نیاز آبی بالاتر مشاهده می‌گردند. در حاشیه شرقی کویر تپه‌های ماسه‌ای و ریگزارها قرار گرفته‌اند. در قسمت جنوبی کویر، بسترهای نمکی و در مرکز آن پوشش استپی پهنه آن را فرا‌گرفته است. در حاشیه کویر پوشش جنگل‌های تنگ طاق قابل مشاهده است. در عرصه کویر پوشش گیاهی شورپسند موجود در این نقاط شامل ۱۶ گونه با ۳ تیپ گیاهی است.
باربری مشهد به سرایان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به سرایان - بیرجند - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - قاین - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به سرایان،حمل بار از مشهد به سرایان ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به دره شهر – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری  بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیهبهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ایلام - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ایوان - آبدانان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به دره شهر -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ایلام - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ایوان - آبدانان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


استان ایلام
دَرّه‌شهر یکی از شهرهای غربی ایران و کوهپایه کبیرکوه از سلسله جبال زاگرس و مرکز شهرستان دره‌شهر است. این شهر در ساحل جنوبی رود سیمره و درجنوب شرقی حوزه جغرافیایی استان ایلام واقع شده‌است. دره شهر از شرق به استانهای لرستان و خوزستان واز غرب به شهرستان ایلام محدود است. باربری مشهد به دره شهر -  مردمان این شهر به‌طور عمده با زبان‌ها و گویش‌های لکی و لری وبخش قلیلی از ساکنان با زبانهای عربی و کردی تکلم می‌کنند.
جاهای دیدنی دره شهر ، طبیعت زیبا استان ایلام
کبیرکوه امتداد جنوبی شهرستان را احاطه که پوشش جنگلی آن موجب تلطیف هوا و زیبایی منطقه بخصوص درفصول زمستان (اواخر فصل) و بهار شده‌است.
دره شهر در دوره ساسانی یکی از پایتخت‌های ایران بوده واز دوره مس سنگی سابقه سکونت و شهری داشته‌است. این شهر درحال حاضر به لحاظ زمین‌شناسی یکی بزرگترین ژئوپارک دنیا محسوب می‌شود و همچنین بزرگترین شهر تاریخی غرب کشوردر این منطقه واقع شده‌است. دره شهر دومین شهر بزرگ استان ایلام بعد از شهر ایلام (به لحاظ گستره شهری) می‌باشد.این شهر به شهر قلعه‌های ایران نیز شهرت دارد.
دره‌شهر در زمان‌های مختلف تاریخی به علل متعدد بارها ویران و آباد گشته، از جمله عوامل مؤثر در ویرانی آن می‌توان لشکر کشی سپاهیان آشور واعراب را نام برد. باربری مشهد به دره شهر - دره شهر محل شهر باستانی ماداکتو پایتخت عیلامیان بوده‌است.[نیازمند منبع] به نظر می‌رسد که این شهر اولین شهر عیلامی بوده‌است که در حمله آشور بانی پال ویران شده و در زمان حکومت هخامنشیان یا اهمیت گذشته را نداشته یا همچنان در ویرانی به سر می‌برده‌است، ولی در زماناشکانیان دوره تجدید حیات آن بوده و در عهد ساسانیان نیز مجدداً آباد گردیده و رونق یافته‌است.دره شهر یکی از قدیمی‌ترین مناطق مسکونی در ایران می‌باشد که در گذشته با نام سیمره شناخته می‌شد و بعد از حمله مغول به ایران همیشه جزئی از لرستان بوده و تا زمان حکومت پهلوی تحت سلطه اتابکان لر بوده‌است و بعد از تصویب ایجاد استان ایلام از لرستان جدا و جزئی استان ایلام گردید.
در ویرانه‌های به جای مانده از این شهر در زمان ساسانیان، آثار شهرسازی که در آن دوره معمول بوده به چشم می‌خورد. سکه‌های یافت شده در خرابه‌های دره شهر به خسرو سوم و جانشینان او متعلق است. شهر کنونی دره شهر در دامنه کبیرکوه و درحاشیه شهر باستانی آن دوره خود (دوره ساسانی) و رودخانه سیمره قرار دارد، و از استعداد کشاورزی، منابع آب غنی، مراتع سبز و جنگل‌های انبوهی برخوردار است.
باربری مشهد به دره شهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به دره شهر - ایلام - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ایوان - آبدانان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به دره شهر،حمل بار از مشهد به دره شهر ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به سوق – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری  بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیهبهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون - پاتاوه   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به سوق -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون - پاتاوه  ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر سوق
سوق یکی از شهرها و جاهای دیدنی استان کهگیلویه و بویراحمد ایران است. شهر سوق در قديم در مسير کاروانروی بهبهان به دهدشت و ياسوج قرار داشته است. سوق در استان، به شهر دانش و هنر معروف است.
پیشینه تاریخی سوق و وجه تسمیه آن
در بررسی آثار تاریخی متعدد و متون جغرافیایی قدیم نظیر فارس‌نامه ابن بلخی و مسالک و ممالک ابن خردا ذبه و احسن التقاسیم فی معرفه الاقالیم مقدسی و صوره الارض ابن حوقل و کتب دیگر از جمله ” حدود العالم من المشرق الی مغرب” و در ” معجم البلدان یاقوت حموی، بارها نام ‹ سوق › و سوق سنبیل و سوق السنابیل به مفهوم بازار، بازار سمبل و امثال آن در راه‌های بازرگانی عمدهخوزستان – فارس ذکر شده‌است و مناسب بقاء کلمه ” سوق ” تا زمان ما بر روی آبادی سوق و فراوانی سنبل و نرگس در دره‌ها و دامنه‌های تپه‌ها و باغها و مراتع اطراف شهر سوق فعلی و گرمی آب و هوا و استعداد پرورش سنبل در این نواحی و نرگس زراهای کم و بیش وسیع در اطراف آن، می‌توان حدس زد که ” سوق سنبیل و سوق السنابیل” و سایر اسامی مشابه آن در متون و کتب و مراجع قرون اسلامی ممکن است همین شهر سوق و جنوب چنگلوا یا بین این دو باشد.
بنابراین اگر سوق سنبیل قدیمی اولیه اسلامی را در پهنه‌ای در اطراف سوق و خود سوق کنونی و بین سوق و چنگلوا تشخیص دهیم، پس وجود نام سوق بر روی آبادی سوق کنونی معلوم می‌دارد که بار انداز عمده کاروانها همین سوق بوده‌است. باربری مشهد به سوق - در اینجا راه فارس از اصفهان جدا گشته و بعضاً خرید و فروش و معاملات هم بر روی اجناس رسیده از خوزستان و بنا درد جنوب صورت می گرفته‌است. ” سوق” به معنی بازار است و در این صورت این کلمه خود معرف موقعیت بازار معاملات کاروانی سوق است. اما به نقل از پژوهشگر فاضل ‹ دکتر اقتداری › اگر سوق را تحریفی از کلمه ” سوک ” بدانیم به معنی گوشه و رأس و زاویه و امثالهم باشد باز هم با وضعیت طبیعی و موقعیت جغرافیایی روستای قدیم سوق مطابقت دارد.
دین و مذهب
مردم سوق شيعه و دارای لهجه ی شیرینی لری هستند. لرهای استان کهگيلويه و بويراحمد موسيقی و ادبيات شفاهی پرمايه‌ای دارند. اين ادبيات از جمله زبان فارسی است که در طول زمان کمتر تحت تغيير و تحول بوده و واژگان غنی و اصيل آن کمتر با واژه‌های ساير زبان‌ها مخلوط شده‌است. طوايف گوناگونی در شهر سوق سکونت دارند و بيشتر مردم آن از سادات رضاتوفيق تشکيل شده‌اند.

آبشار طوف خیمه سوق
آبشار طوف خیمه سوق از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد است. ارتفاع اين آبشار نزديک به پنجاه متر است که اطراف آن را درختان بلوط و کنار و گياهان دارويی احاطه کرده اند. باربری مشهد به سوق -  جريان آب در اين آبشار به نحوی مسحور کننده و از ديواره ای بلند، باشکوه و هيبت بسيار به پايين سرازير می شود.دامنه های این کوه دارای چشمه و آبشارهای همیشه جاری و مناطقی سرسبز و بکر می باشد. این منطقه دیدنی هر سال پذیرای مهمانان است.
دریاچه برم سبز
برم سبز روستایی است از توابع بخش سوق شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد. در مجاورت این روستا دریاچه کوچکی وجود دارد که به دلیل عمق زیاد آن به رنگ سبز دیده می‌شود. در پایین دست این دریاچه شالیزارهای این روستا قرار دارند.آب آن از چشمه و محصول آن غلات، برنج، پشم و لبنیات است. خرابه‌های بنای آتشکده‌ای قدیمی در این آبادی وجود دارد. این روستا دارای راه آسفالته، مدرسه، مسجد، خانه بهداشت، آب لوله کشی، برق، تلفن و . . . می‌باشد و در فصل بهار دارای مناظر طبیعی بسیار زیبا و چشم نواز است.
باربری مشهد به سوق و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون - پاتاوه   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به سوق،حمل بار از مشهد به سوق ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به فارسان  – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری  بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات شهرکرد - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به فارسان  -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (شهرکرد - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر فارسان
فارسان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است. شهر فارسان، مرکز شهرستان فارسان است. فارسان در برگیرنده کمی از جاهای دیدنی استان چهارمحال و بختیاری است اگر بخواهیم اشاره ای به دیدنی های فارسان داشته باشیم می توانیم از چشمه قلعه فارسان ، چشمه پیرغارو، سنگ نوشته های مشروطیت، تنگ درکش ورکش جونقان، غار سراب، غارسید عیسی نام ببریم .
روستای راستاب
روستای زیبا و بختیاری نشین راستاب با قدمتی دیرینه یكی از روستاهای استان چهار محال بختیاری از توابع شهرستان فارسان می باشد كه فاصله آن با مركز شهرستان (فارسان) ۱۲ كیلومتر می باشد بیشتر مردم روستای راستاب از ایل غیور بختیاری می باشند . باربری مشهد به فارسان  - از نظر موقعیت جغرافیائی این روستا در ۳۲ دقیقه عرض شمالی و ۵۰ درجه و ۳۶ دقیقه طول شرقی در جنوب غربی جمهوری اسلامی ایران واقع در كوه های سر به فلك كشیده زاگرس در دشتی بین دو كوه جهانبین و سالدارون به وسعت ۵/ (نیم) كیلو متر مربع مسكونی و ۳ كیلومتر مربع اراضی قابل كشت واقع شده است راستاب از شرق با جونقان از جنوب با گوشه و چقاهست و از شمال با چلیچه همسایه می باشد دور تا دور روستا را زمینهای كشاورزی، كوه ها و درختهای بید و سپیدار فرا گرفته است. آب آشامیدنی راستاب از دو منبع آب که در نزدیکی دره راز راستاب وجود دارد تأمین می شود.
دریاچه لاغرک
برای دیدار از دریاچه ای مرتفع و کوهستانی و همچنین صعود به قلۀ کوه مشهور سالدران، راهی طولانی ولی بسیار زیبا در میان مراتع و دشتهای حاصلخیز را از شهرکرد تا سورشجان و از آنجا تا به فارسان پشت سر دارید. باربری مشهد به فارسان  -  زمانی که در زیر آسمان نیمه ابری، با هوایی بسیار خنک و گاه سرد رو به سوی خط الرأس بزرگ سالدران در حرکت هستید، یک آن فکر دیدار عشایر منطقۀ شما را به خود وا نمی گذارد.
در جاده ای آسفالته به سوی شمال، از فارسان می گذرید و درصبح دل انگیز اردیبهشت ماه به آبادی زیبای فیل آباد و سپس باباحیدر که محل اسکان عشایر بهداروند است می رسید . از اینجا به نصیرآباد بیرگان و سپس با طی چندین کیلومتر به قلعۀ حیدرآباد می رسید که دورنمای خط الرأس برفدار سالداران بخوبی در سمت غرب دیده می شود. با ادامۀ جادۀ آسفالته به سوی شمال، به دو راهی موسوم به قلعۀ گردو رسیده، از این نقطه در جاده ای شوسه قرار می گیرید. پس از دقایقی به سمت جنوب به آبادی موسوم به موسیری می رسید . این آبادی کوچک در دامان دشت وسیع و سرسبزی قرار دارد. بوی خاک باران خورده و بوی بهار با تمامی قدرت و شکوهش به مشام می رسد. در انتهای این دشت و در سمت کوه سالدران با تکه برفهای کوچک و بزرگ دیده می شود که زیبایی دو چندانی به منطقه بخشیده است.
قلعه دزک یادگاری از دوران قاجار
تکه های بزرگی از برف در دو طرف آب دریاچه هنوز موجود است و تا پایان اردیبهشت و خرداد ماه باقی خواهد ماند و به دریاچۀ زیبای لاغرک جلال خواهد ماند و به دریاچۀ زیبای لاغرک جلال خواهد بخشید. این دریاچه که به صورت مستطیل کشیده ای در چاله ای بزرگ قرار گرفته است و اطراف آن را سینه کشهایی با سراشیبی ملایم پوشانده، از سمت جنوب به قله سالدران می پیوندد. دو ساعت گردش پیرامون دریاچه و از روی یال جنوبی صعودی ساده به قله ۳۶۲۱ متری سالدران زمان شما را می گیرد و دوباره در کنار دریاچه قرار دارید. نزدیک غروب آفتاب بناچار از مسیر صعود شده بر گردنۀ کوه کلک و از راه مالرو عشایری به دشت موسیری محل اقامت و شب مانی باز می گردید.
باربری مشهد به فارسان  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به فارسان  - شهرکرد - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به فارسان،حمل بار از مشهد به فارسان ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به قلعه رئیسی – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری  بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - مارگون - پاتاوه   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به قلعه رئیسی -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - مارگون - پاتاوه  ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


دیدنیهای شهر قلعه رئیسی در کهگیلویه و بویر احمد
قلعه رئيسی شهری است در استان کهگيلويه و بويراحمد ايران. اين شهر در بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگيلويه و در منطقه ای کوهستانی قرار گرفته است. باربری مشهد به قلعه رئیسی -  غرب شهر قلعه رئيسی به رودخانه و گودال های عمیق ختم می شود که آب آن شالیزارهای سبزیجات رو پیاز این بخش را تامین میکند و در زبان محلی مردم منطقه به رو معروف است.
اين شهر در مسير ارتباطی روستاها و بخش‌های همجوار قرار دارد و به نوعی گلوگاه ارتباطی اين مناطق به شمار می رود، که اين ارتباط موقعيتی استراتژيک از لحاظ سياسی و فرهنگی به قلعه رئيسی بخشيده‌است.
بخش چاروسا با وجود جنگل‌ها و منابع طبیعی که دارد یکی از زیباترین و پرجاذبه‌ترین مناطق گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد است که هر سال گردشگران زیادی به منطقه سفر می‌کنند. ، طبیعت بکر و زیبای این منطقه وجود آبشارها و رودخانه‌های فراوان با وجود دشت‌ها و کوه‌های سرشار از درختان و گل‌های وحشی چشم هر رهگذر را به سوی این منطقه جذب می‌کند. این آبشار با چشم‌اندازی زیبا یکی از نادرترین و زیباترین آبشارهای استان کهگیلویه و بویراحمد است که در بالای و کنار این آبشار چشمه‌های پرآب متعددی از دل کوه‌ می‌جوشد و زیبای آن را دوچندان می‌کند.
آبشار کمر دوغ
آبشار کمردوغ کهگيلويه در  استان کهگیلویه و بویر احمد واقع است. آبشار زیبای کمردوغ در شهر قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه در زمره زیبایی های طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود این آبشار دیدنی که نزدیک به ۱۰۰ متر ارتفاع و بیش از ۶۰ متر عرضه دارد پس از عبور از جاده های پرپیچ و خم زیبا و درختان و جنگل های رویایی بلوط پس از عبور از شهر دهدشت ،مرکز شهرستان کهگیلویه نمایان می شود. باربری مشهد به قلعه رئیسی - در سرچشمه آبشار کمردوغ، اجرای يک طرح پرورش ماهی قزل آلا باعث پهن شدن سرريز آب و وسعت يافتن طول آبشار شده و آبشاری مصنوعی را در جنوب آبشار طبيعی آن ايجاد کرده است. واقع شدن يک تنگه زيبا در مسير جريان آب بر زيبايی آبشار افزوده است.هوای خنک و باطراوت سرسبزی و شادابی کوه‌های بلند و دلنشین، آبشار کمردوغ را به یک منطقه دیدنی و جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است.
یکی دیگر از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه که به‌عنوان نماد این بخش از آنها یاد می‌شود وجود بارگاه مقدس امامزادگان «سید محمید» و «میرسالار» از نوادگان امام هشتم است. که در نزدیکی این آبشار هر سال شمار فراوانی زائر را به این منطقه جذب و ارزش و اثر طبیعی آن را دوچندان می‌کند. امامزاده سید محمید(ع) جزو امامزادگان واجب‌التعظیم در این منطقه با فاصله ۱۰ کیلومتری با شهر قلعه رئیسی و ۷۵ کیلومتری دهدشت واقع شده است.
بقعه امامزاده شهسوار
بقعه متبرکه امامزاده شهسوار غیب، ضلع غربی روستای جاورده چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه، در فاصله ۱۲ کیلومتری قلعه رئیسی و ۶۰ کیلومتری شهر دهدشت قرار دارد.بقعه متبرکه امامزاده شهسوار غیب، در وسط قبرستان قدیمی ضلع غربی روستای جاورده چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه قرار دارد. روستای جاورده از شمال به رودخانه چاروسا، از جنوب به روستای بلویری، از مغرب به کوه گل، از مشرق به کوه سیلیلاک (ابراهیم ) محصور و محدود است.
بنای امامزاده دارای یک واحد اتاق ۴*۶ متر که در وسط آن، مرقد مطهر در ابعاد ۱۱۰*۱۷۰*۵۰ سانتی متر قرار دارد و زمانی دارای گنبدی گچی از نوع مخروطی هرمی بوده است. در سال ۱۱۷۳ (ه.ش) دردوره حکومت زندیه به دستور کلانتر وقت منطقه، مرمت و گنبد متروکه آن باز سازی کامل شد، از آن تاریخ تا سال ۱۳۴۷ (ه .ش) هیچ گونه تعمیر و مرمتی انجام نگرفته است.
باربری مشهد به قلعه رئیسی و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به قلعه رئیسی - یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - مارگون - پاتاوه   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به قلعه رئیسی،حمل بار از مشهد به قلعه رئیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به شوشتر – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اهواز-  مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان - اهواز- بهبهان - دزفول خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به شوشتر -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اهواز-  مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان - اهواز- بهبهان - دزفول) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های گردشگری شوشتر
شهر شوشتر بنابر جاذبه های جذابی که دارد در برخی از ایام سال به خصوص فصل بهار گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. در ادامه همراه با ما باشید با جاذبه های گردشگری شوشتر آشنا شوید.
اگرچه برخی از جاذبه ها و بناهایی که در این شهر وجود دارند در حال حاضر ویرانه ای از آن ها باقی نمانده است، اما ما به رسم قلم سعی در ذکر تمامی آن ها کرده ایم تا از یادها فراموش نشوند. جالب است بدانید گروهی از مورخان درباره شوشتر اینطور بیان کرده اند که در دورانی از تاریخ، مردم شهر شوش پس از ویران شدن سرزمین‌شان در ۶ فرسنگی آن منطقه‌ای را که دارای آب و هوایی حاصلخیزتر و مناسب‌تر بود، به عنوان محل جدید زندگی انتخاب و شهری جدید به نام «شوشتر» را که به معنای بهتر از شوش است، بنا نهادند.
مختصری از تاریخ شهر شوشتر
یک باستان شناس فرانسوی سکونتگاهی را در این شهر پیدا کرده است که با بررسی های انجام گرفته بر روی آن مشخص شده است که قدمت شهر شوشتر نزدیک به ۱۰ هزار سال می باشد. در حفاری ‌هایی که در اراضی دستوا در ۵ کیلومتری جنوب غربی شوشتر فعلی صورت پذیرفت، مشخص شد که این منطقه برای اولین بار بعد از مرگ اسکندر مقدونی توسط اقوام الیمائید اشغال شده است. باربری مشهد به شوشتر - در طول تاریخ شهر شوشتر بارها مورد حمله قرار گرفته که از جمله ی آن ها حملاتی توسط مغولان و تیموریان بوده است. در زمان نادرشاه افشار بعلت شورشی که در این شهر بر علیه حکومت مرکزی صورت گرفت نادرشاه به شوشتر لشکر کشیده و پس از فتح شهر دست به فجایع زیادی نیز زد. بطوریکه بسیاری از بزرگان این شهر کشته شدند و سه شبانه روز زنان و اطفال عوام الناس را به لشکریان بخشیدند.
پس از آنکه نادرشاه از دنیا رفت اوضاع شهر شوشتر همانند سایر نقاط کشور دچار هرج و مرج گردید و درگیری هایی بین نعمتی ها و حیدری ها بشدت رواج داشت. در زمان کریم خان زند نیز بعلت شورش هایی که در شوشتر صورت گرفته و انواع شر و درگیری، کشاورزی و کسب و کار در این شهر از رونق افتاد.
سازه های آبی شوشتر
یکی از جاذبه های شوشتر که در فهرست جهانی میراث یونسکو نیز به ثبت رسیده همین سازه های آبی است. مجموعه ای از سیستم آبیاری پیچیده که بر اساس شواهد، قدمتش به دوران حکومت داریوش بزرگ و سده ۵ پیش از میلاد باز می گردد. مردم در زمان هخامنشیان تا ساسانیان با استفاده از طرحی هوشمندانه مجموعه ‌ای به هم پیوسته از پل ها، بندها، آسیاب ‌ها، آبشارها، کانال‌ ها و تونل‌ های بزرگ جهت دهی به آب را ساختند تا نهایت بهره را از آب ببرند. امروزه شاید تنها بخشی از این ساختار پیچیده باقی مانده باشد، اما ریزش آب حاصل از پساب آسیاب‌ ها، آبشارهای مصنوعی زیبایی را ایجاد کرده که به محوطه ‌ای حوضچه مانند می ریزند و منظره ای حیرت انگیز را شکل داده است.
نهر داریون در شوشتر
داریون نهری است در شوشتر که از رود شطیط جدا می ‌شود و دوباره به آن می پیوندد. این نهر داریوش یا دارا نیز نام دارد و در زمان داریوش هخامنشی حفر شده است. باربری مشهد به شوشتر - به گفته نویسنده تحفه العالم: «در حوالی شهر باغ و بوستان نبود و رودخانه از حوالی شهر تخمیناً نیم فرسخ دور بود و مردم قری و قوافل به کشتی از رودخانه عبور می ‌نمودند و به این سبب زحمت بسیاری کشیدند تا این که دارای اکبر نهر داریان را ابتدا نموده فرصت اتمام نیافت و دارا بن دارا به اتمام آن کوشید و آب از میان شهر و صحرای گرگر جاری ساخت و این قبل از اسکندر ذوالقرنین بود».
آرامگاه یعقوب لیث صفاری
در فاصله ی ۱۰ کیلومتری از مسیر دزفول به شوشتر در میان خرباه های شهر جندی شاپور که یکی از محوطه های تاریخی ایران است آرامگاه یعقوب لیث قرار گرفته است. قدمت این آرامگاه کهن به دوران سلجوقیان باز می گردد و دارای یک گنبد مخروطی شکل دندانه دار و از بهترین نوع گنبدهای مخروطی شکل محسوب می شود. سازه‌ ی اصلی بنای بقعه از خشت خام بوده و نقش ‌های برجسته، ملات گچ و خاک نیز در ساخت آن مشاهده می ‌شود. آرامگاه یعقوب لیث صفاری یکی از تاریخی ترین جاذبه های گردشگری شوشتر می باشد.
منطقه حفاظت شده کرایی
یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شوشتر منطقه ی حفاظت شده ی کرایی است که در فاصله ی ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان شوشتر قرار گرفته است. مساحت این منطقه ی گردشگری حدود ۴۰ هزار هکتار است و رشته کوه سیاه یا کوه شه در آن قرار گرفته است. پوشش گیاهی منطقه‌ ی حفاظت شده کرایی از نوع مرتعی و در انواع مختلفی است که می ‌توان به بادام کوهی، انجیر کوهی، کلخنگ، رملیک، سریم، گز، کاسنی، لگومینوز، بارهنگ، بومادران، پونه و درخت کنار در آن اشاره کرد.
در خود منطقه ی حفاظت شده ی کرایی جاذبه هایی نظیر راهدار، خرسی، چاه کرا، کرایی قدیم و آبگرمک هم وجود دارد که می توانید در صورت رفتن به این منطقه از آن ها هم بازدید کنید.
باربری مشهد به شوشتر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به شوشتر - اهواز-  مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان - اهواز- بهبهان - دزفول را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به شوشتر،حمل بار از مشهد به شوشتر ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به کنگاور – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات کرمانشاه - سرپل ذهاب-سنقر- اسلام اباد غرب -هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-کرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود - جوانرود خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به کنگاور -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (کرمانشاه - سرپل ذهاب-سنقر- اسلام اباد غرب -هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-کرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود - جوانرود) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های گردشگری کنگاور
کنگاور (کردی:که نگاور) نام شهری در استان کرمانشاه است که بخش قابل توجهی از جاهای دیدنی کرمانشاه را تشکیل می دهد و در شرقی‌ترین قسمت این استان قرار گرفته و مرکز بخش مرکزی شهرستان کنگاور است.معبد آناهیتا دومین بنای سنگی پس از تخت جمشید در ایران می‌باشد که در شهر کنگاور قرار دارد.
آثار تاریخی
معبد آناهیتا (کنگاور)، گودین‌تپه، حمام قدیمی توکل، حمام بزرگ، قلعه ساری اصلان، مسجد امام زاده، مسجد جامع کنگاور، شاه زاده محمد ابراهیم، امام زاده سید جمال الدین در فش، پل آجری کوچه، تپه جودا (جهودا)، تپه برج، معدن اله دانه، معدن چهل مران، معدن باغ ملی
معبد آناهیتا کنگاور
معبد آناهیتا کنگاور بزرگ‌ترین بنای سنگی ایران پس از تخت‌ جمشید است و از آثار باستانی دوران پیش از میلاد مسیح به‌شمار می‌آید. باربری مشهد به کنگاور – بنابر نوشته‌های تاریخی، این معبد که به‌عنوان آتشکده‌ای برای احترام و پاسداشت مقام الهه‌ی آب، آناهیتا مورد استفاده قرار می‌گرفت، پس از ظهور اسلام در ایران دچار تغییرات بسیاری شد و همین امر ابهامات زیادی را در مورد تاریخچه، معماری و نوع استفاده از بنا به‌وجود آورد.
جاذبه های گردشگری کنگاور
این بنای عظیم تاریخی روی تپه‌ای به ارتفاع حدود ۳۲ متر نسبت به زمین‌های اطراف واقع شده است. جوی‌هایی سنگی در اطراف معبد، آب رودخانه را میزان و به طرز باشکوهی به آبگیری در وسط معبد آناهیتا هدایت می‌کردند. نوع تقسیم آب و جریان آب درون معبد آناهیتا یکی از شگفتی‌های مهندسی در آن دوران است تا این عنصر مقدس را به زیباترین شکل ممکن به نمایش بگذارند. این اثر ارزشمند به شماره‌ی ۳۱ در سال ۱۳۱۰ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.
سراب و روستای فش
سراب فش یکی از جاذبه‌های طبیعی استان کرمانشاه است که در ۱۷ کیلومتری شمال‌غرب کنگاور در دهستان فش قرار دارد. این سراب در سال ۸۲ به‌عنوان یک اثر گردشگری ملی به ثبت رسیده و ارتفاع آن از سطح دریا یک‌هزار و ۶۴۵ متر است.

این سراب از چشمه‌های متعددی که از رشته کوه‌های زاگرس تغذیه می‌شوند تشکیل شده است. آب کشاورزی کل روستا از این سراب تامین می‌شود . ویسار و بایجان از مهم‌ترین رودهایی هستند که از سراب فش سرچشمه می‌گیرند.
گودین تپه
گودین تپه استقراری پیش از تاریخ در غرب ایران در شهر کنگاور، در استان کرمانشاه است. باربری مشهد به کنگاور – در گودین تپه ۷ دوره تاریخی مشخص شده که از هزاره ششم پیش از میلاد تا دوره مادها طبقه بندی شده است. این سایت باستانی در ساحل جنوبی شاخه شمال شرقی رودخانه گاماسیاب، در شمال دره کنگاور، کنار شمالی روستای گودین قرار دارد.
این مکان در سال ۱۹۶۱ کشف و در ۱۹۶۵ و دهه ۷۰ میلادی توسط یک هیئت تحقیقاتی آمریکایی به ریاست کایلر یانگ مورد کاوش قرار گرفت.
باربری مشهد به کنگاور و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کنگاور - کرمانشاه - سرپل ذهاب-سنقر- اسلام اباد غرب -هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-کرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود - جوانرود را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به کنگاور،حمل بار از مشهد به کنگاور ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1401 | نظرات ()