نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

بنز ۱۰ تن يا كاميون تك چيست؟
جهت حمل بارهاي سنگين با وزن  تا ۱۰ تن ( ميوه تره بار –برنج – آرد – مصالح ساختماني- فلزات و..تا ۱۰ تن) از كاميون تك يا بنز ۱۰ تن استفاده ميشود. براي حمل بار هايي با اين ابعاد و اوزان از كاميون ۶ چرخ يا  كاميون تك محور استفاده ميشود.
ابعاد اتاق بار كاميون تك:
طول شاسي :۵متر و ۶۰ سانتيمتر
عرض:۲متر و ۴۰ سانتيمتر
انواع كاميون
كاميون به دستگاهي گفته مي شود كه متشكل از يك شاستي و يك كشنده (موتور) باشد. براي كاميونها بسته به اينكه ﺑـﺮ روي ﺷﺎﺳﻲ ﭼﻪ ﻧﻮع ﺗﺠﻬﻴﺰات و ﻳﺎ ﻣﻠﺤﻘﺎت دﻳﮕﺮي ﻣﺘﺼﻞ ﺷﻮد، ﻧﺎم ﮔﺬاري ﻣﺘﻔﺎوتي انتخاب مي شود. بر روي شاستي اين دستگاه مي توان تجهيزات گوناگوني نصب نمود كه اين تجهيزات عبارت اند از: تراك ميكسر، اتاق حمل كالا، جرثقيل، كفي، پمپ بتن، تانكر حمل مايعات، آبپاش، قيرپاش، كمپرسي حمل مصالح و .... .
موارد استفاده از كاميون: كاميونها جز ماشين آلات حمل خاك و مصالح به حساب مي آيند. از اين دستگاه مي توان در موارد ذيل استفاده نمود:
1) ﺣﻤﻞ ﻣﺼﺎﻟﺢ خاكي و ﻗﻄﻌﺎت سنگي در تمامي ﺷﺮاﻳﻂ محيطي
2) استفاده در عمليات سنگين خاكي مانند سدسازي، تونل سازي، معادن و غيره
3) تخليه خاك به صورت دپو در امتداد يك مسير
دسته بندي انواع كاميون چگونه است؟
معيارهاي گوناگوني براي دسته بندي كاميونها موجود مي باشد. معيارهايي كه معمولاً براي دسته بندي كاميونها استفاده مي شود عبارت اند از:
محدوده فعاليت
نوع سوخت مصرفي كاميون
نحوه تخليه مصالح
تعداد محورها
تعداد ديفرانسيل ها
اندازه و نوع موتور كاميون
ظرفيت حمل بار كاميون
بر اساس كاربري كاميون
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد،حمل بار با کامیون به قنوات ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

كاميون به فرانسوي يكي از وسايل نقليه موتوري باري است كه قسمت بارگير آن به‌صورت پيوسته به كشنده متصل است. از كاميون بيش‌تر براي حمل كالا و مواد سنگين استفاده مي‌شود و به‌ عنوان ماشين آتش‌نشاني نيز استفاده مي‌شود. كاميون‌ها ظرفيت حمل ۶۶ تن بار يا بيشتر را دارند.
ملاك‌هاي دسته بندي انواع كاميون
كاميون‌ها يا تريلي/كشنده‌ها از ماشين‌آلات سنگين به حساب مي‌آيند كه كار عمده حمل و نقل و جابه جايي را به عهده آن‌هاست. كاميون‌ها برطبق قدرت، نوع چرخ، حجم ميزان بار قابل حمل، روش‌‍‌هاي تخيله بار و… تقسيم بندي مي‌شوند. در اصل اسم انواع كاميون هم براساس همين معيارها انتخاب مي‌شود.
روش دسته بندي انواع ماشين سنگين
براي دسته بندي انواع ماشين‌هاي سنگين معيارهاي زيادي وجود دارد كه مي‌شود برطبق اين فاكتورها دسته بندي انواع كاميون كمپرسي را انجام داد. يكي از اين طبقه‌بندي‌هاي مهم عبارت است از:
از لحاظ تراكتور و مخزن: تمام تريلر، نيمه تريلر و شاسي يكپارچه
از لحاظ الگوهاي تخليه بار: تخليه از زير، تخليه از عقب، تخليه از جلو، تخليه از پهلو
از لحاظ بهره‌برداري از شبكه راه‌ها: خارج جاده‌اي، جاده‌اي
از لحاظ نوع چرخ‌ها: چرخ زنجيري، چرخ لاستيكي
از لحاظ ظرفيت انواع كاميون‌ها: ظرفيت حجمي (به مترمكعب)، خط تراز آب، ظرفيت وزني (به تن)، ظرفيت كوت شده (انباشت شده)
انواع كاميون
انواع كاميون در ايران شامل انواع كاميون كمپرسي و همين طور انواع مختلفي از كاميون‌هاي باري مخزني مي‌شود كه هر يك با توجه به معيارهاي گفته شده كاركرد متنوعي دارند كه در ادامه به توصيف هر كدام از اين عناوين مي‌پردازيم. همان طور كه در ابتداي مطلب گفته شد ما در اين مطلب مي‌خواهيم انواع كاميون و ساير ماشين‌هاي باربري را به شما معرفي كنيم:
1) كاميون تك محور: اين كاميون‌ها در بخش انتهاي خود تنها يك محور دارند. آن‌ها توانايي حمل بار تا ظرفيت ۱۰ تن را هم دارا هستند. نام‌هاي ديگر كاميون تك محور عبارت است از كاميون ۶ چرخ، كاميون تك، كاميون ۱۰ تني. طول اتاق كاميون تك هم عبارت است از ۵.۷ متر تا ۶ متر.
2) كاميون جفت محور: در قسمت انتهايي خود داراي دو محورند كه به كاميون جفت هم شهرت دارند. ظرفيت حمل بار اين كاميون‌ها تا ۱۵ تن هم به حساب مي‌آيد. طول فضاي بار اغلب حدود ۷ متر است و نام‌هاي ديگر اين كاميون عبارت است از كاميون ۱۰ چرخ، كاميون جفت، كاميون ۱۵ تني.
3) خاور يا كاميونت: كاميون‌هاي كوچك باري كه اغلب براي بارهايي به ميانگين وزن ۳ تا ۶ تن در صنعت حمل و نقل و بارنامه سراسري استفاده مي‌شوند. خاورها داراي انواع بسيار گوناگوني هستند كه شامل كاميون‌هاي باري مخزني، هيوندا، مسقف و روباز، ايسوزو، ۹۱۱ و.. اشاره داشت. اين دسته از كاميونت‌ها اغلب نيازمند گواهينامه پايه دو هستند
4) كاميون اطاق‌دار: كاميوني كه حداكثر ارتفاع ديواره مقاوم اتاق بار آن از كف اتاق ۱٫۵ متر باشد.
5) كاميون لبه‌دار: كاميوني كه حداكثر ارتفاع ديواره مقاوم اتاق بار آن ازكف اتاق ۸۰ سانتيمتر باشد.
6) كاميون تيغه‌دار: كاميوني كه قسمت بار آن به وسيله تيغه‌اي طولي به دونيمه مساوي تقسيم شده باشد.
7) كاميون كفي: كاميوني كه قسمت بار آن ديواره نداشته باشد. اين نوع كاميون در بيشتر موارد براي حمل دستگاه‌هاي راهسازي و خودروهاي سنگين استفاده مي‌شود
8) كاميون سقف‌دار (مسقف): كاميوني كه قسمت بارآن به صورت محفظه سرپوشيده ساخته شده‌است.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیونت از مشهد،حمل بار با کامیونت به قنوات ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

جاده يا شهر، فرقي نمي‌كند؛ در هر صورت اگر شما به واسطه شغل‌تان با خوردوهاي سنگين سر و كار داريد قطعاً به شريكي نياز داريد كه بتوانيد به آن اعتماد كرده و براي انجام كارهاي سخت روي آن حساب كنيد. يك كاميون باري سبك و پرقدرت مي‌تواند همان شريكي باشد كه وظايف سخت را به آن مي‌سپاريد. با توسعه صنعت باربري هر ساله انواع كاميون‌هاي باري به صورت ۶ چرخ يا تك و ۱۰ چرخ يا جفت در سر تا سر جهان توليد مي‌شوند. يكي از متداول ترين مدل‌هايي كه براي حمل و نقل بار استفاده مي‌شود، كاميون باري ده چرخ است.
مشخصات ظاهري كاميون باري ده چرخ
طراحي كاميون باري ده چرخ به گونه‌اي است كه مي‌تواند بهترين گزينه در حمل و نقل جاده اي محسوب ‌شود. در طراحي اين كاميون براي داشتن مقاومت بالا همزمان با وزن سبك، ضخامت بدنه اين كاميون در قسمت‌هاي عمودي و افقي متفاوت است. از ديگر دلايل سبك بودن اين كاميون كابين بهينه و موتور بسيار كارآمد با توربوشارژر است.
اين وسيله نقليه به طور معمول يك كابين سرپوشيده دارد و قسمت بار در عقب يك جعبه ساده روباز است. قسمت بار مجهز به كناره‌ها و درب عقب است و با كمان و پوشش بوم پوشانده شده است. در كاميون باري ده چرخ هميشه يك كابين مناسب براي هر برنامه حمل و نقل موجود است. كاميون 10 چرخ يك كابين براي راننده و حداقل يك سرنشين را در خود جاي داده است كه به آن كابين روز مي‌گويند. يك كابين ديگر به عنوان كابين خواب يا كابين خدمه نيز در قسمت عقب وجود دارد.
مشخصات فني كاميون باري ده چرخ
وقتي صحبت از حمل و نقل بين شهري مي‌شود، كاميون باري ده چرخ حداكثر توانايي فني لازم در شرايط جاده را دارد. اين كاميون از قاب انعطاف‌پذيري برخوردار است كه به لاستيك‌ها اين امكان را مي‌دهد تا با خيالي راحت از زمين‌هاي بسيار ناهموار عبور كنند. رانش لاستيك‌ها در كاميون باري ده چرخ ولوو عالي است و اصطلاحاً چسبندگي بسيار خوبي بر روي زمين دارد.
اين كاميون اغلب مي‌تواند با تمام چرخ‌ها حركت كند. ظرفيت بارگيري كاميون باري ده چرخ حدود ۱۰ تن است. كاميون ده چرخ باري از يك موتور ديزل توربوشارژر ۹.۶ ليتري ولوو بهره مي‌برد كه ۲۷۵ اسب بخار قدرت دارد. نگهداري و سرويس اين كاميون به دليل داشتن موتور شش سيلندر ديزلي و وزن خالص ۱۴۵۰۰ كيلوگرم بسيار راحت است. 
قدرت بالاي موتور كاميون باري ده چرخ
رانندگان كاميون هميشه از قدرت بالاي موتور اين ده چرخ توپ طلا تعريف مي‌كنند. خوب است كه بتوانيم قدرت موتور كاميون‌مان را به رخ ديگر همكاران بكشيم. اما فقط اين نيست. در واقع قدرت كافي يك ويژگي ايمني است كه توانايي راننده را در داشتن سرعت مطمئن بالا مي‌برد و بخش مهمي از ايمني كل جاده را براي ديگر رانندگان تسهيل مي‌كند.
كاميون باري ده چرخ گزينه‌اي قدرتمند براي حمل بار در جاده است. اين كاميون با توجه به قابليت‌هاي خارج از جاده خود، براي هر نوع مسيري از جمله جاده‌هاي خاكي و پر از دست‌انداز مناسب است. كاميون باري در برابر سنگ‌ريزه‌ها و ناهمواري‌هاي جاده بسيار قدرتمند عمل مي‌كند. كاميون باري ده چرخ طراحي كاربردي، ساختاري سخت و عملكرد قابل اعتماد را در طيف وسيعي از مشاغل ارائه مي‌دهد. بنابراين در هر شغلي كه باشيد با به كارگيري يكي از اين كاميون‌هاي افسانه‌اي، شما برنده خواهيد بود!
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،ده چرخ از مشهد،حمل بار با ده چرخ به قنوات ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با تریلی – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با تریلی - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

شركت خدمات حمل و نقل هاي بار در سه قسم زير به مشتريان خدمات دهي ميكند : تريلي لبه دار، تريلي كفي، تريلي ترانزيت. هريك از اين تريلي ها ويژگي منحصر به خود را داشته و براي كارايي هاي مربوط به خود مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
1) باربري تريلي لبه دار: موارد استفاده از اين نوع تريلي براي بارهاي فله اي بوده كه به صورت يكجا از تهران حمل ميگردند. براي مهار بار از جانب برروي تريلي لبه و تيغه هايي تعبيه شده كه كار محافظت بار را انجام ميدهند. حمل ميلگرد ،حمل خاك،حمل پروفيل و… توسط تريلي لبه دار انجام مي‌گيرد.
از آنجا كه تريلي لبه دار نسبت به ديگر نوع هاي كاميون، كمتر ميباشد توصيه ميشود پيش از بارگيري تريلي لبه دار را رزرو نماييد. در نظر داشته باشيد ارتفاع ديواره ها حدود 80 الي 85 سانتي متر براي مهار بار مي‌باشد . بهترين پيشنهاد براي حمل بارهاي پالتي كه امكان ريزش از كناره ها را داند تريلي بغلدار مي‌باشد.
2) باربري تريلي كفي:  ارسال بارهاي سنگين و حجيم نظير كانكس،كانتينر،سيم هاي مفتول بزرگ و….توسط اين نوع تريلي صورت ميگيرد. همچنين از اين نوع تريلي براي جابجايي تيرآهن،پروفيل و ميلگرد استفاده مي‌گردد.
3) تريلي ترانزيت: باتوجه به اينكه تريلي ترانزيت از جمله كاميون هاي اطاق دار براي حفاظت بار در مقابل شرايط نامساعد آب و هوايي ميباشد. شما عزيزان مي‌توانيد در شرايط مختلف از اين تريلي براي حمل و نقل استفاده كنيد.
ابعاد تريلي ترانزيت :
طول : 12 الي 13.60
ارتفاع :2.60 الي 2.70
عرض:2.40
تناژ:22 تن
تغييرات در طول و ارتفاع وابسته به شركت سازنده تريلي و سال ساخت توليد آن مي‌باشد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با تریلی – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد،حمل بار با تریلی به قنوات ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با خاور مسقف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با خاور مسقف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

برای حمل بارهای سبک تا تناژ 3.5 تن میتوان از انواع خاور کابیندار فلزی با پوشش کامل بار استفاده نمود البته برای محاسبه میزان هزینه برای کرایه خاور مسقف حمل بار در داخل مشهد، مهمترین ملاک صاحبین بار میباشد.
عوامل تاثیر گذار در برآورد هزینه توسط متخصصین :
1) حجم بار و تناژ بار
2) محل بارگیری در تهران
3) محل تخلیه بار
4) میزان ارزش بار (بیمه نامه )
5) زمان بارگیری
هریک از عوامل بالا تاثیر بسازایی در تعیین کرایه خاور دربستی مسقف دارند.
موارد قابل حمل با خاور مسقف چیست؟
1) حمل کلیه بارهایی سبک و نیمه سنگین
2) حمل بارهای بسته بندی شده و کارتنی
3) حمل بارهای قابلیت حمل با لیفتراک
4) حمل مواد غذایی و کالاهایی که میبایست در مقابل باد و باران و شرایط جوی در محیط سربسته باشند
5) حمل کالا از مشهد که نیاز به پلمپ شدن و بسته شدن کامل کابین دارند
توجه: برای بارهایی که با جرثقیل به داخل خاور گذاشته میشوند خاور سرپوشیده مناسب نمیباشد  چرا که بسته بودن سقف باعث شده که جرثقیل نتواند بار را براحتی در داخل کابین قرار دهد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با خاور مسقف – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور مسقف از مشهد،حمل بار با خاور مسقف به قنوات ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با خاور – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با خاور - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

خاور چيست ؟ خاور باربري و كلمه خاور مانند بسيار ديگري كلمات فارسي معاني متعددي دارد برخي معاني عام و برخي معاني خاص. اما چرا به كاميون هاي كوچك ( كاميونت ) مي گوينند, جواب اين سوال جالب و ساده است , به خاطر شركتي كه اولين بار اين ماشين ها را ساخت. گروه صنعتي خاور يكي از زير مجموعه‌هاي ايران خودرو ديزل يكي از شركت‌هاي توليد كننده خودروي سنگين در ايران بوده است كه دست بر قضا گروه صنعتي خاور شركتي بوده كه در زمينه توليد كاميون در ايران فعاليت بوده است.تا جايي كه به علت تعدد توليد و كيفيت كاميون‌هاي اين شركت، بيش از چهل سال است كه تعداد زيادي از افراد به كاميون، خاور مي‌گويند.
معني خاور چيست؟ هر چند خاور داراي معناي متفاوتي است اما امروزه استفاده از خاور بدون پسوند يا پيشوندي بيشتر به عنوان كاميون حمل بار استفاده شده و علاوه بر دنياي حقيقي اين معناي خاور در دنياي مجازي يا همان اينترنت دركنار كلماتي چون خاورميانه يا خاوردور بسيار رايج است.
خاور حمل بار وسيله باربري نيمه سنگين محسوب مي شود و معمولا براي حمل اثاثيه منزل از آن استفاده ميشود. البته در گذشته از خاور مدل 608 براي جا به جايي استفاده ميشد كه در حال حاضر با وجود ماشين هاي نيمه سنگين جديد مانند ايسوزو و خاور هيوندايي خاور هاي قديمي جاي خود را به رقيبان نو نوار و تازه نفس داده اند كه از سرعت و كيفيت بهتري نسبت به خاور هاي باري قديمي برخوردارند.
انواع خاور چيست؟ خاورها از لحاظ نوع و حجم به انواع مختلف تقسيم مي شوند كه انواع خاور باربري: ايسوزو , خاور 608 , خاور كانكسي , خاور كمپرسي , خاور لبه دار , خاور 5.5 متري , خاور 6 متري , خاور 7 متري و ….
حداكثر تناژ بارگيري خاور چقدر است؟ حداكثر وزني كه توسط خاور بارگيري مي شود بسته به نوع خاور از 3 تا 8 تن متفاوت است كه اين موضوع بستگي زيادي به نوع خاور و نوع بار دارد.
موارد استفاده خاور باري چيست؟ در حالت كلي در صنعت حمل و نقل براي جابجايي بار از وسيله متناسب با توجه به وزن بار استفاده ميشود. در حال حاضر از خاور باري اكثراً براي حمل و نقل درون شهري و حمل اثاثيه و باربري اسباب كشي توسط اتوبار ها استفاده مي شود . شركت هاي پخش معمولا از خاور ، خاور ايسوزو و خاور هيوندايي براي امر توزيع استفاده مي كنند كه هر يك از آنها بسته به نوع بار خود اتاق متفاوت و متناسب با بار خود استفاده مي كنند.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قنوات با خاور – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد،حمل بار با خاور به قنوات ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

کامیون ۱۰ چرخ چیست؟
کامیون ۱۰ چرخی به نوعی از کامیون گفته می‌شود که دارای ۱۰ چرخ هست و ظرفیت بار آن ۱۵ تن است. (یعنی تا ۱۵ تن می‌تواند بار ببرد.) به کامیون ۱۰ چرخ، کامیون جفت و کامیون ۱۵ تن یا طور خلاصه ده چرخ هم گفته می‌شود.
انواع کامیون ۱۰ چرخ
کامیون ۱۰ چرخ در برندهای مختلف مثل بنز، ایسوزو، ولوو و … تولید می‌شود که مشهورترین آن کامیون بنز ۱۰ چرخ است. در یک تقسیم بندی دیگر کامیون ۱۰ چرخ به دو نوع ده چرخ باری و ده چرخ کمپرسی تقسیم می‌شود.
مشخصات بنز ۱۰ چرخ
کامیون بنز ۱۰ چرخ از سال ۱۳۴۰ در ایران تولید می‌شود. کامیون ده چرخ بنز در دو مدل L 2624 و LK 2624 تولید می‌شود
ابعاد و مشخصات کامیون ۱۰ چرخ
کامیون ۱۰ چرخ از نظر ابعاد و تناژ قابل حمل ، مابین کامیون تک و تریلی می باشد ؛ کامیون تک برای حمل بارهای تا وزن ۱۰ تن و تریلی ها برای حمل بارهای با وزن ۲۳ تن مناسب هستند 
اما کامیون جفت برای حمل بار تا وزن ۱۵ تن مناسب است 
طول اتاق بار این کامیون حدود ۷ متر می باشد
برای حمل و نقل بارهای سبک و سنگین ، بهترین گزینه قبل از انتخاب تریلی ها کامیون جفت می باشد . تریلی ها دارای محدودیت تردد در خیابان ها و معابر شهری را دارند  که این محدودیت برای کامیون جفت ۱۰ چرخ بسیار کمتر است .
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،ده چرخ از مشهد،حمل بار با ده چرخ به قم ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

كاميونت چيست؟
كاميونت يا كاميون كوچك نوعي ماشين باري است كه از نيسان بزرگتر و از خاور كوچكتر مي‌باشد. گاهي اوقات به خود نيسان و خاور نيز كاميونت گفته مي‌شود. معادل‌هاي انگليسي كاميونت عبارتند از Mini Truck، Light Truck و Light Commercial Vehicle و طول اين ماشين به ۳ متر مي‌رسد. كاميونت همچنين ميني خاور يا ميني بار نيز ناميده مي‌شود. اندازه‌ي كاميونت حد فاصل بين يك وانت و كاميون است.
ظرفيت بارگيري كاميونت‌ها معمولاً بين يك تن و نيم تا دوازده تن است. اين خودروها يك اتاقك كوچك و ۴ يا ۶ تاير در دو محور دارند. توزيع نيروي پيشران در اين خودرو اغلب از نوع چهار چرخ محرك است. ظرفيت حمل بار كاميونت‌ها و خاورها اصولاً تا ۶ تن مي‌باشد و با توجه به نوع بار، مدل‌هاي گوناگوني از آنها در بازار موجود است.
انواع كاميونت چيست؟
1) كاميونت فاو: كاميونت فاو يك كاميونت سبك وزن مناسب براي حمل بارهاي درون شهري مي باشد كه با در كنار هم قرار گرفتن بسياري از آپشن ها مناسب و تكنولوژي روز دنيا توليد و روانه بازار حمل و نقل جاده اي كشور شده است . كاميونت فاو محصول موفق شركت نام آشناي خودروساز فاو چين مي باشد كه با سابقه اي چندين ساله در زمينه ساخت انواع ماشين فعاليت خود را آغاز نموده است.كاميونت فاو 6 تن كاميون باري بسيار موفق و پرفروش خودروساز فاو جديدترين محصول كمپاني فاو بوده كه به تازگي توليد آن آغاز شده است.كاميونت FAW با نام تجاري تايگر و با قابليت حمل بار 6 تن به فروش مي رسد.
2) كاميونت ايسوزو: شركت بهمن ديزل يكي از بزرگترين توليد كنندگان و وارد كنندگان قطعات كاميونت در ايران مي باشد كه با هدف نوسازي ناوگان حمل ونقل جاده اي كشور پا به عرصه رقابتي گذاشته است و باهمكاري بهمن ديزل كاميونتهاي ايسوزو وارد بازار كشور كرده است كه با فروش بالاي اين كاميونت ها بيشترين بازدهي را در بازار ماشين هاي نيمه سنگين داشته است كه قيمت و فروش اين محصولات هر ساله توسط نمايندگي بهمن ديزل به بازار ارائه مي شود.
كاميونت نام آشناي ايسوزو محصول موفق كمپاني بزرگ ايسوزو مي باشد كه با دارا بودن تمام ويژگي هاي يك كاميونت برتر توانسته در رده برترين هاي حمل ونقل جاده اي دنيا قرار بگيرد.كاميونت ايسوزو با قابليت تحمل وزن مختلف به بازار ماشين آلات نيمه سنگ ارائه شده است كه در اين راستا كاميونت ايسوزو در تناژ هاي مختلف با هدف تنوع در سبد محصولات توليدي خود را در 3 مدل 5 تن ،6 تن و 8 تن عرضه بازار صنعت خودرو كرده است.
3) كاميونت الوند: كاميونت الوند يا همان كاميونت فوتون محصول توليدي سايپا ديزل مي باشد ك در دو تناژ باري 6 تن و 8 تن روانه بازار شده مي شود.شركت فوتون در سال ۱۹۶۶ با شعار حركت به سوي پيش رفت در صنعت خودروسازي تاسيس گرديده و به جمع توليد كنندگان خودروهاي تجاري پيوست و توانست در مدت زمان كوتاه بهترين عملكرد را داشته باشد و در سطح جهاني شناخته شده باشد.الوند سعي دارد درسال ۲۰۲۰ به شركت بين المللي خودروسازي تبديل شود و علم تكنولوژي و طراحي را با حفظ محيط زيست يكپارچه سازد تا بتواند در بين ده شركت برتر خودروساز دنيا قرار بگيرد.
4) كاميونت فوسو: ميتسوبيشي فوسو يك شركت ژاپني است كه يكي از بزرگترين توليدكننده هاي كشنده واتوبوس در دنيا است. حدود 90 درصد اين اين شركت ژاپني متعلق به شركت آلماني دايملر اي .جي است، بنابراين يكي از شركتن هاي منشعب از شركت دايملراي جي محسوب ميشود. اين شركت در سال 1932 اولين اتوبوس خود را كه توسط صنايع كشتي سازيساخته شده بود را وارد بازار كرد. در سال 1934 كشتي‌سازي ميتسوبيشي نام خود را به صنايع سنگين ميتسوبيشي تغيير داد. در سال 1937 اين كارخانه به كارخانه توكيو منتقل شد و در سال 1949، كمپاني فروش فوسو موتورز تاسيس شد كه در سال 1952 به كمپاني فروش فوسو‌ ميتسوبيشي موتورز تغيير نام داد.
5) كاميونت جك: شركت موفق GAC در كشور چين در سال 1964 فعاليت خود را آغاز كرده و در حال حاضر در كشور چين جز 10 برند معتبر و شناخته شده در عرصه خودورسازي محسوب مي گردد و در زمينه صادرات خودرويي كشور چين اين شركت به عنوان سومين شركت برتر سال مي باشد. شركت جك موتور در تمام بخش ها كاميون سنگين و سبك و سواري بطور گسترده در حال فعاليت مي باشد.در حال حاضر تعداد ۱۸۰۰۰ نفر بطور مستقيم جهت توليد محصولات مختلف شركت خودروسازي جك در عرصه خودروسازي مشغول بكار ميباشند. ظرفبت توليد ساليانه اين شركت ۷۰۰ هزار واحد دستگاه خودرو (شامل سواري، ون، اتوبوس، خودروهاي تجاري سنگين و نيمه سنگين) مي باشد.
موارد استفاده از بارگيري كاميونت چيست؟
به طور كلي در صنعت حمل و نقل و اثاث كشي، با توجه به وزن بار از وسيله نقليه‌ي مناسبي استفاده مي‌شود. در حال حاضر خاور باري غالباً براي حمل و نقل درون شهري و حمل اثاثيه و اسباب كشي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. شركت‌هاي پخش معمولاً از كاميونت، خاور ايسوزو و خاور هيوندايي براي توزيع محصولات خود استفاده مي‌كنند كه هر كدام از آنها بسته به نوع باري كه بايد حمل كند، از اتاق متفاوتي متناسب با بار استفاده مي‌كند.
كاميونت براي حمل انواع مختلف بار استفاده مي‌گردد. كاميونت بر اساس نوع حمل بار به صورت زير تقسيم مي‌شود:
۱. كاميونت براي حمل بار
۲. كاميونت براي حمل اثاثيه يا خاور اثاث كشي
۳. كاميونت براي حمل شيشه
۴. كاميونت براي حمل خودرو و وسايل نقليهتابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،حمل بار با کامیونت به قم،کامیونت از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. کامیون چیست ؟
تعریفی که ویکی پدیا از کامیون ارائه کرده به این شکل است : کامیون (به فرانسوی: Camion) (به انگلیسی: Truck یا Lorry)، یکی از وسایل نقلیه موتوری باری است که قسمت بارگیر آن به صورت پیوسته به کشنده متصل است. از کامیون بیش‌تر برای ترابری کالا و مواد سنگین استفاده می‌شود و به‌عنوان ماشین آتش‌نشانی نیز از آن استفاده می‌شود. کامیون‌ها ظرفیت حمل ۶ تن بار یا بیش‌تر را دارند.
اما در تعریف تخصصی به وسیله نقلیه موتوری که برای حمل و نقل زمینی بارهای سنگین استفاده میشود کامیون می گویند. کامیون ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نوع اتصال بارکش , ظرفیت حجمی ,  ظرفیت وزنی بار در دسته بندی های متفاوت جای می گیرند. کمترین ظرفیت وزنی که کامیونت ها حمل می کنند 3 تن است و این مقدار برای کامیون ها 6 تن می باشد. که در ادامه به صورت دقیق تر و با جزئیات بیشتر به این مورد میپردازیم.
کامیون ها (trucks) ها و یا کشنده ها، جزو ماشین الات سنگینی هستند که عمده کار آنها جابجایی و حمل بارهای سنگین می باشد. کامیون ها بر اساس قدرت، حجم میزان بار حمل شده، نوع چرخ، روش تخلیه و … تقسیم بندی می شوند.
دسته بندی انواع کامیون
برای دسته بندی کامیون ها وارد زیادی وجود دارند که می توان بر اساس آنها دسته بندی را انجام داد. در این اینجا یکی از این دسته بندی ها را مشاهده میکنید:
از نظر اتصال مخزن و تراکتور: شاسی یکپارچه، نیمه تریلر، تمام تریلر.
از نظر روش تخلیه خاک: تخلیه از عقب، تخلیه از زیر، تخلیه از پهلو، تخلیه از جلو.
از نظر قابلیت استفاده از شبکه راه ها:جاده ای، خارج جاده ای.
از نظر نوع چرخ ها: چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری.
ظرفیت کامیون ها: ظرفیت وزنی (تن)، ظرفیت حجمی (مترمکعب)، خط تراز آب، کوت شده (انباشته).
انواع ماشین های باربری و انواع کامیون
همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد ما در این مطلب می خواهیم انواع کامیون و سایر ماشین های باربری را به شما معرفی کنیم.
وانت بار : 
درست است که وانت جز کامیون نیست اما به عنوان کوچکترین وسیله نقلیه موتوری باری می توان به وانت اشاره کرد . معمولا برای حمل بارهای کوچک و سبک وانت بار ها به کار می آیند.
وانت نیسان :
وانت نیسان به صورت معمول به وانت های با ظرفیت بیشتر گفته می شود .این وسلیه باربری که توانایی حمل بار تا ۲ تن را دارد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است همه وانت های با شاسی قوی مانند زامیاد هم در این دسته بندی قرار میگیرند.
خاور یا کامیونت :
ماشین های باری که دارای بارهایی با وزن  ۳ تن تا حداکثر ۶ تن را حمل می کنند. خاورها دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آنها می توان به  انواع کامیونت ، هیواندا ، 911 ، مسقف و روباز اشاره کرد. برای اطلاعات کامل در مورد انواع خاور می توانید به این مطلب مراجعه کنید.
این دسته از خودروهای سنگین عموماً نیاز به گواهینامه رانندگی بالای پایه دوم دارند
خودروی ون باربری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۳٫۵ تن تا کمتر از ۵ تن است.
لوری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۵ تن تا کمتر از ۶ تن است.
جالب است بدانید که اصطلاح خاور بر گرفته شده از نام اولین تولیدکننده‌های کامیون در کشور ایران است که متعلق به گروه صنعتی خاور و یا همان شرکت ایران خودرو دیزل است که محصولاتشان نیز به همین نام معروف شد.
کامیون تک محور :
کامیون هایی در قسمت انتهایی دارای یک محور هستند را اصطلاحاً کامیون تک می نامند که این نوع کامیون توانایی حمل بار تا ظرفیت 10 تن را دارد. از دیگر نام های این نوع کامیون می توان به کامیون 10 تن ، کامیون 6 چرخ و کامیون تک اشاره کرد. طول اتاق کامیون تک معمولا بین 5.7 متر الی 6 متر است.
کامیون جفت محور :
کامیون هایی که در قسمت عقب خود دارای دو محور هستند را  اصطلاحا کامیون جفت می نامند. کامیون جفت محور می توانند تا ظرفیت  ۱۵ تن بار را حمل کنند و طول فضای باری کامیون جفت معمولا در حدود 7 متر می باشد. کامیون جفت، کامیون 10 چرخ و کامیون 15 تن نام‌های دیگری هستند که این نوع کامیون را با آنها میشناسند.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , ارزانترین باربری مشهد , کامیون از مشهد , حمل بار با کامیون به قم ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با وانت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با وانت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

باربری خوب چه ویژگی هایی دارد؟
با توجه به تعداد زیاد باربری ها انتخاب از بین آن ها سخت تر است. به همین دلیل درجه بندی شرکت های اتوبار مشخصات دفترها تفاوت دارند، اما در کل شرکت باربری باید امکانات زیر را داشته باشد که البته یک وجه تمایز در حال حاضر در دسترس بودن و آنلاین بودن اتوبار است. در ادامه دیگر ویژگی ها را مشاهده کنید:
تعداد خودروها
محل توقف خودروها
تجهیزات ایمنی و رفاهی در دفتر باربری
مدیر یک اتوبار چه ویژگی هایی دارد؟
مدیریت اتوبار باید خلاق و متفکر باشد.
اگر اتوبار از مدیریت خصوصی بهره ببرد بهتر است تا مدیرهای بازنشسته دولتی استفاده کند.
یک مدیر در باربری باید خود سابقه فعالیت در باربری را داشته باشد.
راننده باربری باید چه ویژگی داشته باشد؟
راننده ماشین حمل بار، باید در کار خود حرفه ای و قابل اطمینان باشد. با قوانین راهنمایی رانندگی شهری و برون شهری آشنا باشد.
راننده باید با حوصله و صبور باشد، ماشین را بتواند در جاده های لغزنده و حساس هدایت کند. برای هر شرایط آب و هوایی خودروی خود را ایمن کرده باشد.
راننده می بایست در بستن باربند و اتصالات ماهر باشد تا باری که حاوی لوازم حساس و شکستنی است را سالم به مقصد برساند. از لحاظ بدنی آمادگی داشته باشد تا به سایر کارکنان کمک کند.
راننده باید راه های بین مبدأ و مقصد را به خوبی بشناسد، تا امن ترین و نزدیکترین راه را برای رساندن به موقع و سلامت بار را انتخاب کند.
مشخصات خودروهای اتوبار
تمامی خودروهای شرکت باربری که حمل بار می کنند از جمله کامیون، وانت، کامیونت و … می بایست مشخصات زیر را داشته باشند.
خودروی حمل بار می بایست مدارک لازم از جمله بیمه شخص ثالث، کارت معاینه فنی و کارت شرکت اتوبار را داشته باشد.
خودروی حمل بار می بایست در بغل اتاقک عقب نام شرکت باربری نوشته شده باشد.
خودروی حمل بار می بایست ظرفیت حمل بار ۶ تن به بالا باشد.
باربری اینترنتی بهترین نوع باربری
مزایای اتوبار آنلاین به مراتب چند برابر اتوبارهای سنتی است به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی از این نوع اتوبارها استفاده می کنند در ادامه مشخصات این نوع اتوبارها را مطالعه کنید:
دیگر نیازی به گشت و گذار در خیابان های اطراف ندارید و این یعنی صرفه جویی در وقت و انرژی
مبلغ تمام شده کار را ابتدا مشاهده می کنید و دیگر نیازی به چونه زدن به روش سنتی نیست
در کوتاه ترین زمان ممکن راننده ماشین باربری به آدرس سفارش دهنده می رسد
یکی دیگر از ویژگی های باربری آنلاین استفاده از نقشه برای انتخاب کوتاه ترین و بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد است
شما میتوانید موقعیت بار خود را روی نقشه به صورت آنلاین ببینید
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با وانت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , ارزانترین باربری مشهد , وانت از مشهد , حمل بار با وانت به قم ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با نیسان – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نیسان مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با نیسان - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

باربري با نيسان يكي از متداول ترين انواع روش هاي باربري مي باشد. باربري با نيسان به دو دسته باربري درون شهري و باربري برون شهري تقسيم مي شود. در اين مقاله سعي شده است به تمامي سوالات شما در زمينه باربري با نيسان و انواع كالاهاي قابل حمل، هزينه هاي باربري، بيمه نامه، بارنامه و بسته بندي بار پاسخ داده شود.
بيشترين افرادي كه از اين روش براي باربري استفاده مي كنند شامل كارگاه هاي كوچك، مشاغل آزاد، افراد بازاري و اشخاص جهت حمل قسمت كوچكي از اثاثيه منزل هستند مي باشد. برخي كارخانه ها نيز به منظور ارسال قسمتي از بارهايشان از حمل و نقل بار با نيسان استفاده مي كنند.
مهم ترين نكته اي كه درباره باربري با نيسان بايد به آن توجه شود امنيت در باربري مي باشد. براي حفظ امنيت بايد تجهيزات باربري مناسب باشد بدين منظور از شركت هاي باربري مناسب مانند شركت باربري مشهد بايد استفاده شود. استفاده از رانندگان با تجربه و مجرب براي رانندگي برون شهري از يكي از نكات مهم براي باربري بين شهري مي باشد چرا كه به دليل مسافت زياد راه امكان آسيب رسيدن به بار شما  وجود خواهد داشت.
يكي از نكات مهم براي حمل بار با نيسان توجه به ميزان ظرفيت باربري آن است. حداكثر ميزان ظرفيت باربري با نيسان ۳.۵ تن مي باشد. حمل اثاثيه منزل با نيسان مي تواند شامل موارد زير باشد: انواع فرش ماشيني و دستباف، يخچال، گاز، ماشين لباسشويي، انواع مبلمان، وسايل چوبي، هزينه هاي حمل و نقل بار با نيسان
براي محاسبه هزينه هاي باربري با نيسان بايد به نكات زير توجه گردد: باربري بين شهري يا درون شهري، ميزان مسافت حمل بار و هزينه هاي بيمه نامه.
بيمه نامه ارسال بار با نيسان
داشتن بيمه نامه معتبر يكي از مهم ترين اقدامات لازم براي باربري با نيسان مي باشد. انجام بيمه نامه براي باربري بين شهري ضروري مي باشد. با داشتن بيمه نامه در صورت بروز هرگونه حادثه اي از قبيل تصادف، واژگوني، سرقت، آتش سوزي و … بيمه تمامي هزينه ها را جبران خواهد كرد.
بارنامه دولتي باربري نيسان
از جمله موارد اعتبار يك شركت مي توان به داشتن بارنامه دولتي آن شركت اشاره كرد. چرا كه بيشتر شركت هاي باربري داراي بارنامه نيستند و به همين دليل تضميني براي بار شما وجود نخواهد داشت. داشتن بارنامه دولتي براي باربري بين شهري با نيسان بسيار ضروري مي باشد.
شايد بار شما سوال پيش آمده باشد كه بارنامه چيست؟ بارنامه در واقع سندي است كه شركت حمل بار در اختيار مشتري قرار خواهد داد. به زبان ساده تر بارنامه همان رسيد بار است. با داشتن بارنامه ديگر نگران تحويل كامل بار خود نباشيد.
در بارنامه باربري نيسان موارد زير نوشته خواهد شد: نام و نشاني صاحب بار، نام و نشاني راننده بار، شماره پلاك و نوع خودروي حمل بار، نوع بار و تعداد و وزن آن، آدرس محل بارگيري، آدرس مقصد بار، هزينه هاي باربري، هزينه هاي بيمه نامه، نام شخص تحويل گيرنده بار، بسته بندي بار جهت باربري با نيسان.
بسته بندي دقيق و اصولي از جمله موارد مهم براي باربري مي باشد. چرا كه با اشتباهات در  بسته بندي ممكن از به كالاهاي ارسالي شما آسيب وارد شود. با توجه به اين نكته براي بسته بندي بار بايد با توجه به نوع بار ارسالي خود از وسيله هايي چون: كارتن هاي مقاوم، گوني، نايلون هاي حباب دار (ضربه گير) و…. استفاده شود.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با نیسان – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،حمل بار با نیسان به قم ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با خاور مسقف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با خاور مسقف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

چه ماشين باربري اسباب كشي مناسب است؟
ماشين باربري يكي از تجهيزات مهم مورد استفاده در اسباب كشي است. انتخاب ماشين اسباب كشي يا باربري بايد هوشمندانه و با توجه به حجم و اندازه بار باشد. اشتباه در انتخاب ماشين حمل بار مي تواند دردسرهاي اسباب كشي شما را افزايش دهد.
انتخاب مناسب ترين ماشين باربري نيازمند بررسي عوامل مختلف است. مانند:
1) فاصله مبدا تا مقصد: يكي از عوامل موثر در انتخاب نوع ماشين باربري، فاصله مبدا و مقصد شما است. معمولا براي فاصله هاي دور از وسايل نقليه باربري بزرگ(مانند خاور اسباب كشي) استفاده مي شود. اين خودروها مناسب باربري هاي بين شهري هستند و معمولا در شهرهاي بزرگ با محدوديت هاي ترافيكي مواجه هستند. وسايل نقليه سبك تر مناسب جا به جايي درون شهري اند.
2) فصل اسباب كشي: اين كه شما در چه فصلي قصد اسباب كشي داريد، در انتخاب ماشين باربري شما تاثير دارد. خاور اسباب كشي و كاميونت داراي كابين مسقف(فلزي، پارچه اي) هستند كه در شرايط جوي نامساعد مانند بارش برف و باران از بار شما مراقبت مي كنند.
3) حجم بار براي ماشين اسباب كشي: ميزان حجم بار شما ارتباط مستقيم با ماشين باربري دارد؛ هر چه بار شما حجيم تر باشد به خودروي باربري بزرگتري براي حمل بار نياز داريد. “انتخاب وسيله نقليه مناسب مي تواند تعداد دفعات رفت و آمد شما را كمتر كند و در نتيجه اسباب كشي ارزان تري خواهيد داشت”.
كاميونت هاي مسقف فلزي داراي ابعاد خاصي هستند و بايد متناسب با حجم بار شما باشند. ارتفاع كابين بايد به اندازه اي باشد تا اقلام بزرگ شما همانند يخچال داخل آن قرار گيرد. همچنين ارتفاع كابين از سطح زمين بايد در حد استانداردي باشد تا بارگيري راحت تر انجام شود. وجود كابين مسقف از سرقت لوازم منزل شما نيز جلوگيري ميكند.
اين نكته را توجه داشته باشيد كه حجم بار شما بايد با وسيله نقليه حمل بار انتخابي شما متناسب باشد. وجود فضاي خالي در خودروي حمل بار ميتواند سبب برخورد اثاثيه به هم و آسيب ديدن آنها شود. البته شما ميتوانيد با بسته بندي لوازم منزل از اين اتفاق جلوگيري كنيد.
4) وزن بار براي ماشين باربري: هر نوع ماشين باربري، ظرفيت محدودي براي تحمل وزن بار دارد. بار زدن بيش از ظرفيت ماشين حمل بار مي تواند خطر آفرين باشد. البته شركت باربري مشهد معمولا از انجام اين كار خودداري مي كنند. ظرفيت تحمل وزن مفيد وانت بار در حدود ۷۵۰ كيلوگرم، نيسان ۱۸۰۰ كيلوگرم و كاميونت مسقف اسباب كشي حدود ۶۰۰۰ كيلوگرم است.
5) موقعيت منزل جديد در اسباب كشي: موقعيت منزل جديد شما در انتخاب نوع ماشين حمل بار شما تاثير گذار است. به عنوان مثال اگر منزل جديد شما در كوچه اي با عرض كم قرار داشته باشد، قطعا ماشين باربري بزرگ نمي تواند وارد آن شود. هر چه خودروي حمل بار در موقعيت نزديك تري نسبت به خانه جديد پارك شود، تخليه و جا به جايي اثاثيه منزل ساده تر خواهد شد.
نكته مهمي در اينجا وجود دارد اين است كه اگر مسافت حمل بار تا منزل از حدي بيشتر شود، شركت هاي خدمات اثاث كشي هزينه اضافي براي شما در نظر مي گيرند. بنابراين ماشين باربري مورد نظر خود را با توجه به موقعيت مكاني خانه جديد خود انتخاب كنيد.
6) ميزان بودجه و ماشين باربري: هزينه كرايه خودروهاي سنگين از وسايل نقليه سبك بيشتر است. بنابراين هنگام اسباب كشي به بودجه خود توجه داشته باشيد. البته اگر بار شما حجم زيادي دارد بهتر است از ماشين باربري بزرگتر استفاده كنيد تا هزينه اضافي بابت رفت و آمد هاي چندين باره نپردازيد.
تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با خاور مسقف – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور مسقف از مشهد،حمل بار با خاور مسقف به قم ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز  1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با تریلی – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز  1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با تریلی - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

انواع تریلر ها چیست؟
سلام خدمت شما عزیزان،اگر دوست دارید انواع تریلر ها را بشناسید و متوجه بشید کاربرد هر کدام در چه جیزی است حتما ادامه مقاله انواع تریلر ها چیست را مطالعه کنید.شرکت آکو فیدار با داشتن سابقه چندین ساله و هم چنین داشتن پرسنلی متخصص و کارآمد آماده ارائه بهترین خدمات تریلر برای شما عزیزان است.
اما خود تریلر چیست و به چه معناست
تریلر به معنای بارکش است و در واقع به کامیون های باربری بسیار بزرگی گفته می شود که توانایی حمل بار تا 24 تن را دارد.این تریلر ها معمولا توسط کمپانی های بسیار بزرگ و مختلفی مانند:مرسدس بنز،اسکانیا،ولوو و ….. تولید می شوند که در سر تا سر جهان کاربرد و فروش بسیار بالایی دارند.
انواع تریلر ها
1-تریلی کفی:
تریلی کفی یکی از ساده ترین مدل کامیون ها است که از یک قسمت باری ساده بدون سقف و بدنه استفاده می کند.
موارد استفاده از تریلی های کفی:
این مدل تریلر ها برای جابجایی انواع مواد استفاده می شوند.موادی مانند:تیرآهن،مصالح ساختمانی،و حتی در برخی موارد یک خانه کامل!.
2-تریلی های ترانزیت:
یک دیگر ازانواع تریلر ها تریلی ترانزیت،تریلی هایی هستند که به نام تریلی های اتاق دار نیز مشهور اند و بدنه و سقف در قسمت بار  مجهز شده اند.معمولا قسمت بار تریلی های ترانزیت ضد آب و ضربه می باشد این تریلی ها برای جا به جایی موادی که نیاز به مراقبت بیشتری در طول مسافت دارند کاربرد بالایی دارد.
3-تریلی های لبه دار:
این مدل تریلی ها معمولا در طرفین و انتها از پنل های چوبی بهره بهره برده اند،.ارتفاع دیواره این کامیون ها در حالت استاندارد و معمولی باید 80 سانتی متر با کف اتاق فاصله داشته باشند.
موارد استفاده از تریلی های لبه دار:
این نوع از تریلی ها  برای موادی که به صورت بسته بندی هستند معمولا بارگیری نمی شوند،خاک،شن،مواد دیگری که بدون بسته بندی هستند بیشتر برای این نوع از تریلر ها استفاده می شوند
4-تریلی کمپرسی:
تریلی های کمپرسی دارای اتاقک هایی هستند که توسط یک جک بلند شده  و تخلیه بار را آسان می کند.در جواب به سوال انواع تریلر ها چیست؟یکی دیگر از موارد آن تریلی های  کمپرسی است این نوع از تریلی کاربرد زیادی در خاک برداری انواع مصالح ساختمانی مانند(شن،ماسه،خاک،آجرو….) دارد.کاربرد های دیگری نیز دارد اما بیشترین درصد کاربرد این نوع از تریلی ها حمل موادی است که صرفا قرار است در محل مورد نظر تخلیه شوند.
5-تریلی بغل بارشو:
تریلی بغل بازشو از مدلی است که دیوار کناری آن برای بارگیری باز می شود،معمولا برای بار کردن کنده های درخت که طول زیاد و هم چنین سنگین وزن هستند کاربرد بسیار زیادی دارد.
6-تریلی یخچالی:
در جواب به سوال انواع تریلر ها چیست؟یکی دیگر از موارد آن تریلی های یخچالی است تریلی های یخچالی همان طور که از نامش پیداست دارای یک سردخانه و سیستم تهویه مطبوع مناسبی در بخش بار است که از فاسد شدن بار کامیون جلوگیری کرده و موجب عمر بیشتر بار می شود.
منابع استفاده از تریلی های یخچالی:
از تریلی های یخچالی بیشتر برای انتقال موادی هم چون انواع گوشت های منجمد شده،ماهی ها و موادی که در بازه های زمانی کوتاه فاسد می شوند استفاده می شود.
7-تریلی تیغه:
قسمت بار تریلی تیغه یا تیغه دار به وسیله تیغه ای طولی  با محور به دو نیمه نیمه مساوی تقسیم شده اند.این تریلی ها به خودی خود دارای قسمت بار نیستند و کانتینر های مورد باری مورد نیاز به روی آنها قرار گرفته می شود.
موارد استفاده از تریلی تیغه:
این نوع از تریلی ها بسته به خود نیاز اشخاص می تواند بار داشته باشد و نصب بار پشت کامیون آنها دلخواه است.
تریلی 40 فوت:
یکی از ابعاد متداول کانتینر های باری 12 متر یا 40 فوت می باشد.این کانتینر ها با توجه به حجم و ابعاد خودشان بارگیری مناسبی را انجام می دهند و در باربری زمینی و دریایی استفاده ی ویژه ای دارند.
موارد استفاده از تریلی های 40 فوت:
تریلی های 40 فوت برای حمل و نقل این کانتینر ها (کانتینر هایی با بار 12 متر یا 40 فوت ) استفاده می شوند.
تریلی 20 فوت:
از اندازه های متداول دیگر کانتینر های باری 20فوت یا همان 6 متر می باشد.این مدل کانتینر ها بعد از مدل های 40 فوتی بیشتر استفاده را در ما بین کانتینر های باری دارند.تریلی های 20 فوت نیز بهترین و مطمئن ترین وسیله برای حمل زمینی این بار ها است.
تابستان و پاییز  1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با تریلی – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،حمل بار با تریلی به قم،تریلی از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با خاور – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با خاور - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

انوع خاور باربری
خاور روباز
خاورهای روباز را می توان به عنوان اولین مدل تولید شده در کمپانی مرسدس بنز نامید. این خاورها در ابتدا برای حمل بارهایی استفاده می شدند که از حساسیت کمتری برخوردار بودند. در سال های بعد نوع مسقف ، بغل باز و …. نیز تولید شد . از خاورهای روباز می توان برای حمل مصالح ساختمانی و فلزات استفاده کرد. زیرا تکان و جنبش آن ها در حین حمل هیچ گونه آسیبی را متوجه آن ها نمی کند. تردد خاورهای روباز درون شهر ممنوع است و فقط برای تردد جاده ای و بین شهری از آن ها استفاده می شود.
خاور مسقف
خاورهای مسقف که از دیگر انواع خاور باربری به شمار می روند بر خلاف خاورهای روباز ، سرپوشیده هستند و از متریالی مانند پارچه و فلز برای پوشاندن سقف آن ها استفاده شده است. حمل و نقل بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردارند وظیفه این نوع از خاور است. نکته جالبی که در خصوص خاورهای مسقف وجود دارد این است که درون اتاق آن ها توسط ابزارهای ضربه گیر پوشانده شده است تا بار در حین حمل دچار آسیب و ضربه نشود. وسایل منزل ، وسایل شکستنی ، مبلمان و …. از این دست وسایل به شمار می روند.
خاور مسقف می تواند درون شهر تردد کند اما اغلب در ساعات خلوت که ماشین های سبک و سواری در سطح شهر کمتر هستند. زیرا خاور از نظر ابعاد بزرگ تر از ماشین های سواری است و کوچک ترین بی احتیاطی توسط راننده و سرنشینان باعث به وجود آمدن خسارت مالی و جانی خواهد شد. خاورهای مسقف از نظر فنی نیز با سایر خاورها متفاوت هستند. به طور مثال فنربندی و جلوبندی این خاورها به نحوی طراحی و تولید شده است که می تواند از ضربات وارد شده بر اثر دست اندازهای جاده ای جلوگیری به عمل آورد.
شرکت ها و موسسات باربری بین شهری که رضایت مشتری برای آن ها و سلامت بارشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ترجیح می دهند از خاورهای مسقف برای حمل بار مشتریان استفاده کنند تا بار به سلامت به مقصد برسد. حداکثر ظرفیت خاورهای مسقف ۳ تن است.
خاور کمپرسی 
حتما خاورهای کمپرسی را در مناطقی که ساختمان سازی انجام می دهند دیده اید. ساختار این نوع از وسایل حمل و نقل به نحوی است که بار آن ها به وسیله کمپرسی بارگیری و تخلیه می شود. وجود یک جک هیدرولیکی در بخش بار خاور باعث می شود که اتاق از جلو بلند شود و بار از انتهای خاور تخلیه شود. بارهایی مانند شن ، ماسه ، خاک و … جزو بهترین گزینه هایی هستند که می توان آن ها به کمک خاور کمپرسی جابجا کرد.
خاور بغل بازشو 
برخی از بارها به دلیل ساختاری که دارند باید به طور عرضی بارگیری شوند و نمی توان آن ها را از ابعاد دیگری بارگیری کرد. وسایلی مانند مبلمان و وسایل اداری جزو این دسته محسوب می شوند. خاورهای بغل بازشو که از انواع خاور باربری به شمار می روند این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید درب هایی که در اطراف اتاقک تعبیه شده اند را باز کنید و از آن جا اقدام به بارگیری وسایل کنید. تخلیه بار نیز بی دردسر صورت می گیرد و هیچ گونه آسیبی به بار نخواهد رسید.
خاور یخچالی 
حتما تا به حال نام خاور یخچالی را شنیده اید. از این خاورها اغلب در صنعت مواد غذایی استفاده می کنند . زیرا سیستم آن ها به نحوی طراحی شده است که درون اتاقک دارای سیستم سرد کننده می باشد. حمل بارهایی مانند میوه ، گوشت ، غذا ، لبنیات و تره بار به وسیله این یخچال ها انجام می پذیرد. وجود سیستم خنک کننده باعث می شود تا دمای درون اتاق به میزان دلخواه ثابت بماند و بر اثر گذر زمان گرم و باعث فاسد شدن مواد غذایی نشود.
خاور اتاق بزرگ 
خاورهای اتاق بزرگ یکی دیگر از انواع خاور باربری هستند که به دلیل اتاق بزرگی که دارند این نام بر آن ها نهاده شده است. وجود یک کشنده قوی و مدرن تر باعث می شود تا بتواند بارهایی با وزن بیشتر را حمل کند. ابعاد خاورهای اتاق بزرگ بیشتر از سایر خاورها می باشد و ارتفاعی در حدود ۸ متر و پهنایی به میزان ۲ متر دارند.
خاور معمولی 
خاورهای معمولی دارای ابعادی کمتر از سایر خاورها هستند و می توان برای حمل بارهایی تا وزن ۴ تن از آن ها استفاده کرد. به عبارتی گفته می شود که خاورهای معمولی مقدار کمی از وانت بزرگ تر هستند و دارای دو محور و شش چرخ می باشند. بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردار نیستند توسط این نوع از خاورها حمل می شوند.
خاور بادسان 
خاور بادسان از دیگر تولیدات کمپانی مرسدس بنز است که گزینه مناسبی برای حمل و نقل بارهای سنگین و نیمه سنگین به شمار می رود. خاورهای بادسان یا ۹۱۱ قابلیت تردد درون شهر دار دارند و از نظر ارتفاع می توان ابعادی حدود ۵ متر و پهنایی حدود ۲ متر برای آن ها در نظر گرفت. ظرفیت بادسان ها حداکثر ۶ تن است.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با خاور – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد،حمل بار با خاور به قم ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با تریلی– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلیمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با تریلی- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

انواع تریلر ها چیست؟
سلام خدمت شما عزیزان،اگر دوست دارید انواع تریلر ها را بشناسید و متوجه بشید کاربرد هر کدام در چه جیزی است حتما ادامه مقاله انواع تریلر ها چیست را مطالعه کنید.شرکت آکو فیدار با داشتن سابقه چندین ساله و هم چنین داشتن پرسنلی متخصص و کارآمد آماده ارائه بهترین خدمات تریلر برای شما عزیزان است.
اما خود تریلر چیست و به چه معناست
تریلر به معنای بارکش است و در واقع به کامیون های باربری بسیار بزرگی گفته می شود که توانایی حمل بار تا 24 تن را دارد.این تریلر ها معمولا توسط کمپانی های بسیار بزرگ و مختلفی مانند:مرسدس بنز،اسکانیا،ولوو و ….. تولید می شوند که در سر تا سر جهان کاربرد و فروش بسیار بالایی دارند.
انواع تریلر ها
1-تریلی کفی:
تریلی کفی یکی از ساده ترین مدل کامیون ها است که از یک قسمت باری ساده بدون سقف و بدنه استفاده می کند.
موارد استفاده از تریلی های کفی:
این مدل تریلر ها برای جابجایی انواع مواد استفاده می شوند.موادی مانند:تیرآهن،مصالح ساختمانی،و حتی در برخی موارد یک خانه کامل!.
2-تریلی های ترانزیت:
یک دیگر ازانواع تریلر ها تریلی ترانزیت،تریلی هایی هستند که به نام تریلی های اتاق دار نیز مشهور اند و بدنه و سقف در قسمت بار  مجهز شده اند.معمولا قسمت بار تریلی های ترانزیت ضد آب و ضربه می باشد این تریلی ها برای جا به جایی موادی که نیاز به مراقبت بیشتری در طول مسافت دارند کاربرد بالایی دارد.
3-تریلی های لبه دار:
این مدل تریلی ها معمولا در طرفین و انتها از پنل های چوبی بهره بهره برده اند،.ارتفاع دیواره این کامیون ها در حالت استاندارد و معمولی باید 80 سانتی متر با کف اتاق فاصله داشته باشند.
موارد استفاده از تریلی های لبه دار:
این نوع از تریلی ها  برای موادی که به صورت بسته بندی هستند معمولا بارگیری نمی شوند،خاک،شن،مواد دیگری که بدون بسته بندی هستند بیشتر برای این نوع از تریلر ها استفاده می شوند
4-تریلی کمپرسی:
تریلی های کمپرسی دارای اتاقک هایی هستند که توسط یک جک بلند شده  و تخلیه بار را آسان می کند.در جواب به سوال انواع تریلر ها چیست؟یکی دیگر از موارد آن تریلی های  کمپرسی است این نوع از تریلی کاربرد زیادی در خاک برداری انواع مصالح ساختمانی مانند(شن،ماسه،خاک،آجرو….) دارد.کاربرد های دیگری نیز دارد اما بیشترین درصد کاربرد این نوع از تریلی ها حمل موادی است که صرفا قرار است در محل مورد نظر تخلیه شوند.
5-تریلی بغل بارشو:
تریلی بغل بازشو از مدلی است که دیوار کناری آن برای بارگیری باز می شود،معمولا برای بار کردن کنده های درخت که طول زیاد و هم چنین سنگین وزن هستند کاربرد بسیار زیادی دارد.
6-تریلی یخچالی:
در جواب به سوال انواع تریلر ها چیست؟یکی دیگر از موارد آن تریلی های یخچالی است تریلی های یخچالی همان طور که از نامش پیداست دارای یک سردخانه و سیستم تهویه مطبوع مناسبی در بخش بار است که از فاسد شدن بار کامیون جلوگیری کرده و موجب عمر بیشتر بار می شود.
منابع استفاده از تریلی های یخچالی:
از تریلی های یخچالی بیشتر برای انتقال موادی هم چون انواع گوشت های منجمد شده،ماهی ها و موادی که در بازه های زمانی کوتاه فاسد می شوند استفاده می شود.
7-تریلی تیغه:
قسمت بار تریلی تیغه یا تیغه دار به وسیله تیغه ای طولی  با محور به دو نیمه نیمه مساوی تقسیم شده اند.این تریلی ها به خودی خود دارای قسمت بار نیستند و کانتینر های مورد باری مورد نیاز به روی آنها قرار گرفته می شود.
موارد استفاده از تریلی تیغه:
این نوع از تریلی ها بسته به خود نیاز اشخاص می تواند بار داشته باشد و نصب بار پشت کامیون آنها دلخواه است.
تریلی 40 فوت:
یکی از ابعاد متداول کانتینر های باری 12 متر یا 40 فوت می باشد.این کانتینر ها با توجه به حجم و ابعاد خودشان بارگیری مناسبی را انجام می دهند و در باربری زمینی و دریایی استفاده ی ویژه ای دارند.
موارد استفاده از تریلی های 40 فوت:
تریلی های 40 فوت برای حمل و نقل این کانتینر ها (کانتینر هایی با بار 12 متر یا 40 فوت ) استفاده می شوند.
تریلی 20 فوت:
از اندازه های متداول دیگر کانتینر های باری 20فوت یا همان 6 متر می باشد.این مدل کانتینر ها بعد از مدل های 40 فوتی بیشتر استفاده را در ما بین کانتینر های باری دارند.تریلی های 20 فوت نیز بهترین و مطمئن ترین وسیله برای حمل زمینی این بار ها است.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با تریلی– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد،حمل بار با تریلی به نهاوند ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با ده چرخ– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با ده چرخ- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

بدون شک یکی از مواردی که هنگام جابه‌جایی کالا باید به آن توجه شود، نوع خودروی حمل بار است. شرکت‌های حمل‌ونقل و باربری‌ها با توجه به نوع کالای ارسالی و ابعاد آن، بهترین نوع ماشین حمل بار را به مشتریان پیشنهاد می‌دهند.
ابعاد کامیون
ماشین‌های حمل بار با توجه به ابعاد و کاربری که دارند به دودسته خودروهای درون‌شهری و سبک و خودروهای برون‌شهری و سنگین دسته‌بندی می‌شوند. ابعاد کامیون درون‌شهری به‌مراتب بسیار کم‌تر از ابعاد ماشین حمل بار برون‌شهری است. به دلیل محدودیت‌هایی که ماشین‌های حمل بار سنگین در تردد در معابر شهری دارند، معمولاً از خودروهای سبک‌تر برای حمل بارهای کوچک در معابر شهری استفاده می‌کنند.
در اتو بار و باربری ها به‌صورت کلی از سه دسته ماشین زیر استفاده می‌شود:
۱-باربری با استفاده از ماشین‌های سبک: وانت، وانت پراید، وانت نیسان
۲-باربری با استفاده از ماشین‌های نیمه سنگین: کامیون، خاور، هیوندا، ایسوزو، کامیونت
۳-باربری با استفاده از ماشین‌های سنگین: کفی، ترانزیت، ده تن، کفی، ترانزیت یخچالی، ۲۰ تُن، چادری سه محور، کفی، کُمپرسی، کفی تانکر فاو  و…
ابعاد کامیون ده چرخ
شاید برای عموم مردم کامیون نام یک نوع ماشین باشد؛ اما کامیونها انواع مختلف دارند. درواقع یک نوع از کامیون‌ها، کامیون ده چرخ نام دارد. کامیون ده چرخ وسایل حمل‌ونقل و حمل باری هستند که برای باربری‌های سنگین تا وزن 22 تن، طول 12.2 تا 13.6 متر و عرض 2.5 متر استفاده می‌شوند.
ابعاد کامیون تک
از سری خودروهای حمل بار برون‌شهری است که مناسب حمل بار با وزن بالا و مسافت طولانی‌تر است. امکان تردد در معابر شهری در طول روز بین ساعات 6 صبح تا 10 شب را ندارند. کامیون‌هایی هستند که با دو محور و شش چرخ به‌طور میانگین ۱۰–۱۲ تن بار مجاز حمل می‌کنند و دارای طول نزدیک به 5.8 متر و عرض تقریبی 2.2 تا 2.25 متر می‌باشند. حداکثر تناژ قابل‌حمل توسط آن‌ها 10 تن است.
ابعاد کامیون جفت
معمولاً برای حمل کالاهایی با وزن بیش از 15 تن مورداستفاده قرار می‌گیرند. همانند کامیون تک برای حمل بار برون‌شهری مورداستفاده قرار می‌گیرد. دارای 3 محور و حداقل 10 چرخ می‌باشند. حداکثر طول آن‌ها 6.8 تا 7 متر و عرض آن‌ها نیز 2.35 تا 2.45 متر است.
ابعاد کامیون ترانزیت
از تریلی ترانزیت عموماً برای حمل بار در سطح بین‌المللی و مسافت طولانی استفاده می‌کنند. در تریلی ترانزیت به دلیل محافظت بیشتر از بار دارای بدنه و سقف می‌باشد. قسمت بار تریلی‌های ترانزیت در مقابل آب و ضربه مقاوم است. کاربرد این تریلی‌ها برای جابجایی بارهایی است که نیاز به محافظت بیشتری دارند و معمولاً در مسافت‌های طولانی مورداستفاده قرار می‌گیرند. اغلب برای حمل بارهای با وزن تقریبی 22 تن، طول حدوداً 12.2 تا 13.6 متر و عرض 2.5 متر مورداستفاده قرار می‌گیرند.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با ده چرخ– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،ده چرخ از مشهد،حمل بار با ده چرخ به نهاوند ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با خاورمسقف– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاورمسقفمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با خاورمسقف- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاورمسقف از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

 خاورها یکی از مهم ترین وسایل باربری در کشور ما محسوب می شوند که سهم عمده ای در باربری بین شهری دارند. خاورها همان کامیونت هایی هستند که دارای مدل های مختلفی می باشند. انواع خاور باربری دارای کاربری های منحصر به فردی هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کند.
انوع خاور باربری
امروزه شاهد تردد انواع خاور باربری در جاده ها هستیم. خاور نام دیگر کامیونت است که نسبت به کامیون دارای ابعاد کوچک تر و ویژگی های متفاوتی است. ظرفیت و گنجایش خاورها بسیار مناسب است به همین دلیل از محبوبیت بالایی در صنعت حمل و نقل جاده ای و شرکت حمل و نقل بین شهری برخوردار هستند. در سال های اخیر حمل و نقل جاده ای پیشرفت زیادی کرده است و وسایل حمل و نقل نیز به تبع آن بیشتر شده اند. برخی از انواع خاور باربری قابلیت تردد درون شهر را نیز دارند. به طور مثال اغلب افراد برای اسباب کشی از این نوع وسیله استفاده می کنند.
خاور روباز
خاورهای روباز را می توان به عنوان اولین مدل تولید شده در کمپانی مرسدس بنز نامید. این خاورها در ابتدا برای حمل بارهایی استفاده می شدند که از حساسیت کمتری برخوردار بودند. در سال های بعد نوع مسقف ، بغل باز و …. نیز تولید شد . از خاورهای روباز می توان برای حمل مصالح ساختمانی و فلزات استفاده کرد. زیرا تکان و جنبش آن ها در حین حمل هیچ گونه آسیبی را متوجه آن ها نمی کند. تردد خاورهای روباز درون شهر ممنوع است و فقط برای تردد جاده ای و بین شهری از آن ها استفاده می شود.
خاور مسقف
خاورهای مسقف که از دیگر انواع خاور باربری به شمار می روند بر خلاف خاورهای روباز ، سرپوشیده هستند و از متریالی مانند پارچه و فلز برای پوشاندن سقف آن ها استفاده شده است. حمل و نقل بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردارند وظیفه این نوع از خاور است. نکته جالبی که در خصوص خاورهای مسقف وجود دارد این است که درون اتاق آن ها توسط ابزارهای ضربه گیر پوشانده شده است تا بار در حین حمل دچار آسیب و ضربه نشود. وسایل منزل ، وسایل شکستنی ، مبلمان و …. از این دست وسایل به شمار می روند.
خاور مسقف می تواند درون شهر تردد کند اما اغلب در ساعات خلوت که ماشین های سبک و سواری در سطح شهر کمتر هستند. زیرا خاور از نظر ابعاد بزرگ تر از ماشین های سواری است و کوچک ترین بی احتیاطی توسط راننده و سرنشینان باعث به وجود آمدن خسارت مالی و جانی خواهد شد. خاورهای مسقف از نظر فنی نیز با سایر خاورها متفاوت هستند. به طور مثال فنربندی و جلوبندی این خاورها به نحوی طراحی و تولید شده است که می تواند از ضربات وارد شده بر اثر دست اندازهای جاده ای جلوگیری به عمل آورد.
خاور کمپرسی 
حتما خاورهای کمپرسی را در مناطقی که ساختمان سازی انجام می دهند دیده اید. ساختار این نوع از وسایل حمل و نقل به نحوی است که بار آن ها به وسیله کمپرسی بارگیری و تخلیه می شود. وجود یک جک هیدرولیکی در بخش بار خاور باعث می شود که اتاق از جلو بلند شود و بار از انتهای خاور تخلیه شود. بارهایی مانند شن ، ماسه ، خاک و … جزو بهترین گزینه هایی هستند که می توان آن ها به کمک خاور کمپرسی جابجا کرد.
خاور بغل بازشو 
برخی از بارها به دلیل ساختاری که دارند باید به طور عرضی بارگیری شوند و نمی توان آن ها را از ابعاد دیگری بارگیری کرد. وسایلی مانند مبلمان و وسایل اداری جزو این دسته محسوب می شوند. خاورهای بغل بازشو که از انواع خاور باربری به شمار می روند این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید درب هایی که در اطراف اتاقک تعبیه شده اند را باز کنید و از آن جا اقدام به بارگیری وسایل کنید. تخلیه بار نیز بی دردسر صورت می گیرد و هیچ گونه آسیبی به بار نخواهد رسید.
خاور یخچالی 
حتما تا به حال نام خاور یخچالی را شنیده اید. از این خاورها اغلب در صنعت مواد غذایی استفاده می کنند . زیرا سیستم آن ها به نحوی طراحی شده است که درون اتاقک دارای سیستم سرد کننده می باشد. حمل بارهایی مانند میوه ، گوشت ، غذا ، لبنیات و تره بار به وسیله این یخچال ها انجام می پذیرد. وجود سیستم خنک کننده باعث می شود تا دمای درون اتاق به میزان دلخواه ثابت بماند و بر اثر گذر زمان گرم و باعث فاسد شدن مواد غذایی نشود.
خاور اتاق بزرگ 
خاورهای اتاق بزرگ یکی دیگر از انواع خاور باربری هستند که به دلیل اتاق بزرگی که دارند این نام بر آن ها نهاده شده است. وجود یک کشنده قوی و مدرن تر باعث می شود تا بتواند بارهایی با وزن بیشتر را حمل کند. ابعاد خاورهای اتاق بزرگ بیشتر از سایر خاورها می باشد و ارتفاعی در حدود ۸ متر و پهنایی به میزان ۲ متر دارند.
خاور معمولی 
خاورهای معمولی دارای ابعادی کمتر از سایر خاورها هستند و می توان برای حمل بارهایی تا وزن ۴ تن از آن ها استفاده کرد. به عبارتی گفته می شود که خاورهای معمولی مقدار کمی از وانت بزرگ تر هستند و دارای دو محور و شش چرخ می باشند. بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردار نیستند توسط این نوع از خاورها حمل می شوند.
خاور بادسان 
خاور بادسان از دیگر تولیدات کمپانی مرسدس بنز است که گزینه مناسبی برای حمل و نقل بارهای سنگین و نیمه سنگین به شمار می رود. خاورهای بادسان یا ۹۱۱ قابلیت تردد درون شهر دار دارند و از نظر ارتفاع می توان ابعادی حدود ۵ متر و پهنایی حدود ۲ متر برای آن ها در نظر گرفت. ظرفیت بادسان ها حداکثر ۶ تن است.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با خاورمسقف– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاورمسقف از مشهد،حمل بار با خاورمسقف به نهاوند ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با خاور– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاورمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با خاور- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

خاور چيست ؟ خاور باربري و كلمه خاور مانند بسيار ديگري كلمات فارسي معاني متعددي دارد برخي معاني عام و برخي معاني خاص. اما چرا به كاميون هاي كوچك ( كاميونت ) مي گوينند, جواب اين سوال جالب و ساده است , به خاطر شركتي كه اولين بار اين ماشين ها را ساخت. گروه صنعتي خاور يكي از زير مجموعه‌هاي ايران خودرو ديزل يكي از شركت‌هاي توليد كننده خودروي سنگين در ايران بوده است كه دست بر قضا گروه صنعتي خاور شركتي بوده كه در زمينه توليد كاميون در ايران فعاليت بوده است.تا جايي كه به علت تعدد توليد و كيفيت كاميون‌هاي اين شركت، بيش از چهل سال است كه تعداد زيادي از افراد به كاميون، خاور مي‌گويند.
معني خاور چيست؟ هر چند خاور داراي معناي متفاوتي است اما امروزه استفاده از خاور بدون پسوند يا پيشوندي بيشتر به عنوان كاميون حمل بار استفاده شده و علاوه بر دنياي حقيقي اين معناي خاور در دنياي مجازي يا همان اينترنت دركنار كلماتي چون خاورميانه يا خاوردور بسيار رايج است.
خاور حمل بار وسيله باربري نيمه سنگين محسوب مي شود و معمولا براي حمل اثاثيه منزل از آن استفاده ميشود. البته در گذشته از خاور مدل 608 براي جا به جايي استفاده ميشد كه در حال حاضر با وجود ماشين هاي نيمه سنگين جديد مانند ايسوزو و خاور هيوندايي خاور هاي قديمي جاي خود را به رقيبان نو نوار و تازه نفس داده اند كه از سرعت و كيفيت بهتري نسبت به خاور هاي باري قديمي برخوردارند.
انواع خاور چيست؟ خاورها از لحاظ نوع و حجم به انواع مختلف تقسيم مي شوند كه انواع خاور باربري: ايسوزو , خاور 608 , خاور كانكسي , خاور كمپرسي , خاور لبه دار , خاور 5.5 متري , خاور 6 متري , خاور 7 متري و ….
حداكثر تناژ بارگيري خاور چقدر است؟ حداكثر وزني كه توسط خاور بارگيري مي شود بسته به نوع خاور از 3 تا 8 تن متفاوت است كه اين موضوع بستگي زيادي به نوع خاور و نوع بار دارد.
موارد استفاده خاور باري چيست؟ در حالت كلي در صنعت حمل و نقل براي جابجايي بار از وسيله متناسب با توجه به وزن بار استفاده ميشود. در حال حاضر از خاور باري اكثراً براي حمل و نقل درون شهري و حمل اثاثيه و باربري اسباب كشي توسط اتوبار ها استفاده مي شود . شركت هاي پخش معمولا از خاور ، خاور ايسوزو و خاور هيوندايي براي امر توزيع استفاده مي كنند كه هر يك از آنها بسته به نوع بار خود اتاق متفاوت و متناسب با بار خود استفاده مي كنند.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با خاور– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد،حمل بار با خاور به نهاوند ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با وانت– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانتمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با وانت- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

نکات حمل بار با نیسان و وانت بار
حمل بار با وانت و نیسان؛ به دلیل قیمت حمل بار مناسب امروزه حداقل برای حمل بار بین شهری یک انتخاب مناسب به نظر می‌آید؛ توجه به نکات حمل بار با نیسان و وانت بار می‌تواند، در ایمن بودن حمل بار با وانت و نیسان تاثیر زیادی داشته باشد. شما با انتخاب یک شرکت خدمات‌دهی مناسب این اطمینان را خواهید داشت، که در حمل باربا وانت و نیسان به تمامی نکات حمل بار با نیسان و وانت بار توجه شده و قیمت حمل بار با وانت بر اساس ضوابط تعیین شده و مسافت طی شده برای شما در نظر گرفته می‌شود.
وانت نیسان جهت باربری
انتخاب وانت نیسان ها جهت باربری از سریعترین و در دسترس ترین روش ها برای حمل بار است؛ اما در کنار تمامی مزیت و راحتی؛ توجه به نکات حمل بار با نیسان و و انت باید در راس کار و انتخاب شما قرار داشته باشد. انتخاب شرکت‌های قابل اعتماد و اطمینان از عدم آسیب دیدن بار در کنار قیمت حمل بار با وانت همگی باید برای شما مورد تاکید و توجه باشد.
حمل بار آسیب پذیر با نیسان و وانت - نیسان حمل شیشه
حمل و انتقال بارهای آسیب پذیر مثل مواد غذایی و یا بارهای شکستنی نیازمند توجه بیشتری به نکات حمل بار با نیسان و وانت می‌باشد. نیسان حمل شیشه؛ بهتراست با نیسان حمل بار معمولی و یا مواد غذایی متفاوت باشد. از نکات مهم در حمل بار چیدمان و جایدهی درست بار به نسبت حساسیت و نوع بار است؛ که در این خصوص باید آن را یکی از نکات حمل بار با نیسان و وانت در نظر گرفت. 
 قیمت حمل بار با وانت نیسان
نرخ کرایه نیسان و یا قیمت حمل بار با وانت از نکات حمل بار با نیسان و وانت است؛ که به ازای بار و مسافت و همین طور جایدهی بار و بر اساس بارنامه و نرخ های تنظیم شده در یک واحد مشخص در نظر گرفته شده است. مسافت، بین شهری و یا برون شهری بودن حمل بار یک فاکتور مهم در تعیین قیمت حمل بار با وانت نیسان و نرخ کرایه نیسان می‌باشد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با وانت– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،وانت از مشهد،حمل بار با وانت به نهاوند ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با نیسان– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نیسان مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با نیسان- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

نوع باربری از نظر نوع بار 
واضح است که باربری از نظر نوع بار تمرکز بر روی ویژگی های مختلف محموله دارد. هر محموله یا بار دارای خصوصیات منحصر به فردی است که با توجه به آن ها می توان شاهد تسهیل در امر حمل و نقل بود. به طور مثال اگر قصد دارید منزل را تغییر دهید موسسه باربری به خوبی می داند که بسته بندی وسایل باید به چه نحوی باشد و توسط چه نوع وسیله نقلیه ای حمل شود تا کمترین آسیب را ببیند. قطعا وسیله نقلیه حمل اسباب منزل با وسیله نقلیه حمل نفت متفاوت است و نمی توان هر دوی آن ها را به یک روش حمل کرد.
چه عواملی در سالم ماندن محموله موثرند ؟ 
نوع بسته بندی 
حتما شما هم درگیر اسباب کشی و جابجایی منزل بوده اید و بعد از تمام باربری و باز کردن کارتن ها متوجه شده اید که بسیاری از وسایل تان شکسته اند .این مساله به دلیل عدم بسته بندی صحیح اتفاق افتاده و وسایل به خوبی در کنار یکدیگر قرار نگرفته اند. در مطالب پیشین اشاره کردیم که بهترین روش برای بسته بندی وسایل شکستنی این است که حتما بین آن ها دستمال پارچه ای و یا روزنامه و مجله قرار دهید تا بر اثر تکان و جنبش و برخورد با یکدیگر دچار آسیب نشوند.
جعبه های بسته بندی 
بسیاری از افراد تصور می کنند که بهترین ابزار برای بسته بندی وسایل استفاده از کارتن های نو و دست اول است. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است زیرا بسیاری از کارتن های نو در حین جابجایی پاره می شوند و ممکن است سلامت بار را به خطر بیندازند. از کارتن ها و جعبه های بسیار محکم استفاده کنید .
چینش بار 
چینش بار یکی دیگر از موارد مهم در انواع باربری به شمار می رود. اگر تا به حال اسباب کشی نکرده اید بهتر است این کار را به موسسات حمل و نقل بسپارید زیرا آن ها به خوبی می دانند که چگونه باید بار را به نحوی در وسیله نقلیه چید که کمترین برخورد و تکان را در حین حرکت ماشین داشته باشند.
فرآیند انتقال بار 
تخلیه بار و فرآیند آن بسیار مهم است. اگر شرکت و موسسه باربری از کارگران ناوارد استفاده کند قطعا وسایل شما در حین تخلیه دچار آسیب جدی خواهند شد. تخلیه بار حتما باید توسط افراد خبره و با تجربه انجام شود زیرا برخی از وسایل سنگین مانند یخچال باید توسط تجهیزات و ابزارهای مناسب صورت بگیرد تا فرآیند آن به درستی انجام شود.
نوع باربری از نظر وسیله نقلیه 
یکی دیگر از انواع باربری را می توان مربوط به نوع وسیله نقلیه دانست. قطعا می دانید از وسایل نقلیه مختلفی مانند ماشین ، هواپیما و قطار می توان استفاده کرد که آن ها نیز دارای انواع مختلفی می باشند. استفاده از انواع مختلف آن ها بستگی به فاکتورهایی مانند نوع بار ، مبدا و مقصد بار دارند. اما به این دلیل که جاده ها سهم بیشتری در حمل و نقل ایفا می کنند مدل های مختلف ماشین های باربری نیز متنوع تر از هواپیما و قطار است .
وانت ها جزو وسایل نقلیه باربری درون شهری به حساب می آیند که خود نیز دارای انواعی مانند مزدا ، پیکان و پراید هستند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. برای آشنایی با انواع وسایل نقلیه باربری می توانید به مطالب پیشین مراجعه کنید. فاکتورهایی مانند وزن محموله و حجم آن ها در تعیین وسیله نقلیه موثر است. به طور مثال از وانت بار ها می توان برای حمل و نقل بارهایی با مقدار و حجم کم استفاده کرد.
کامیونت ها از دیگر انواع باربری از نظر وسیله نقلیه می باشند که از نظر ابعاد و ظرفیت از وانت ها بزرگ تر می باشند. مدل هایی مانند ایسوزو ، خاور و بنز را می توان به عنوان زیر مجموعه کامیونت ها دانست. این وسیله حمل و نقل اجازه تردد درون شهر را دارد و گزینه بسیار مناسبی برای اسباب کشی محسوب می شود.
وسایل نقلیه بزرگ تر که مخصوص تردد بین شهری و بین کشوری ( ترانزیت ) هستند شامل تریلی ها و کامیون ها می باشند که دارای ظرفیت بسیار بالا و توان بیشتر هستند .
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با نیسان– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،حمل بار با نیسان به نهاوند ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با کامیون– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با کامیون- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

کامیون چیست ؟
تعریفی که ویکی پدیا از کامیون ارائه کرده به این شکل است : کامیون (به فرانسوی: Camion) (به انگلیسی: Truck یا Lorry)، یکی از وسایل نقلیه موتوری باری است که قسمت بارگیر آن به صورت پیوسته به کشنده متصل است. از کامیون بیش‌تر برای ترابری کالا و مواد سنگین استفاده می‌شود و به‌عنوان ماشین آتش‌نشانی نیز از آن استفاده می‌شود. کامیون‌ها ظرفیت حمل ۶ تن بار یا بیش‌تر را دارند.
اما در تعریف تخصصی به وسیله نقلیه موتوری که برای حمل و نقل زمینی بارهای سنگین استفاده میشود کامیون می گویند. کامیون ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نوع اتصال بارکش , ظرفیت حجمی ,  ظرفیت وزنی بار در دسته بندی های متفاوت جای می گیرند. کمترین ظرفیت وزنی که کامیونت ها حمل می کنند 3 تن است و این مقدار برای کامیون ها 6 تن می باشد. که در ادامه به صورت دقیق تر و با جزئیات بیشتر به این مورد میپردازیم.
کامیون ها (trucks) ها و یا کشنده ها، جزو ماشین الات سنگینی هستند که عمده کار آنها جابجایی و حمل بارهای سنگین می باشد. کامیون ها بر اساس قدرت، حجم میزان بار حمل شده، نوع چرخ، روش تخلیه و … تقسیم بندی می شوند.
دسته بندی انواع کامیون
برای دسته بندی کامیون ها وارد زیادی وجود دارند که می توان بر اساس آنها دسته بندی را انجام داد. در این اینجا یکی از این دسته بندی ها را مشاهده میکنید:
از نظر اتصال مخزن و تراکتور: شاسی یکپارچه، نیمه تریلر، تمام تریلر.
از نظر روش تخلیه خاک: تخلیه از عقب، تخلیه از زیر، تخلیه از پهلو، تخلیه از جلو.
از نظر قابلیت استفاده از شبکه راه ها:جاده ای، خارج جاده ای.
از نظر نوع چرخ ها: چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری.
ظرفیت کامیون ها: ظرفیت وزنی (تن)، ظرفیت حجمی (مترمکعب)، خط تراز آب، کوت شده (انباشته).
انواع ماشین های باربری و انواع کامیون
همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد ما در این مطلب می خواهیم انواع کامیون و سایر ماشین های باربری را به شما معرفی کنیم.
وانت بار : 
درست است که وانت جز کامیون نیست اما به عنوان کوچکترین وسیله نقلیه موتوری باری می توان به وانت اشاره کرد . معمولا برای حمل بارهای کوچک و سبک وانت بار ها به کار می آیند.
وانت نیسان :
وانت نیسان به صورت معمول به وانت های با ظرفیت بیشتر گفته می شود .این وسلیه باربری که توانایی حمل بار تا ۲ تن را دارد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است همه وانت های با شاسی قوی مانند زامیاد هم در این دسته بندی قرار میگیرند.
خاور یا کامیونت :
ماشین های باری که دارای بارهایی با وزن  ۳ تن تا حداکثر ۶ تن را حمل می کنند. خاورها دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آنها می توان به  انواع کامیونت ، هیواندا ، 911 ، مسقف و روباز اشاره کرد. برای اطلاعات کامل در مورد انواع خاور می توانید به این مطلب مراجعه کنید.
این دسته از خودروهای سنگین عموماً نیاز به گواهینامه رانندگی بالای پایه دوم دارند
خودروی ون باربری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۳٫۵ تن تا کمتر از ۵ تن است.
لوری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۵ تن تا کمتر از ۶ تن است.
جالب است بدانید که اصطلاح خاور بر گرفته شده از نام اولین تولیدکننده‌های کامیون در کشور ایران است که متعلق به گروه صنعتی خاور و یا همان شرکت ایران خودرو دیزل است که محصولاتشان نیز به همین نام معروف شد.
کامیون تک محور :
کامیون هایی در قسمت انتهایی دارای یک محور هستند را اصطلاحاً کامیون تک می نامند که این نوع کامیون توانایی حمل بار تا ظرفیت 10 تن را دارد. از دیگر نام های این نوع کامیون می توان به کامیون 10 تن ، کامیون 6 چرخ و کامیون تک اشاره کرد. طول اتاق کامیون تک معمولا بین 5.7 متر الی 6 متر است.
کامیون جفت محور :
کامیون هایی که در قسمت عقب خود دارای دو محور هستند را  اصطلاحا کامیون جفت می نامند. کامیون جفت محور می توانند تا ظرفیت  ۱۵ تن بار را حمل کنند و طول فضای باری کامیون جفت معمولا در حدود 7 متر می باشد. کامیون جفت، کامیون 10 چرخ و کامیون 15 تن نام‌های دیگری هستند که این نوع کامیون را با آنها میشناسند.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با کامیون– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد،حمل بار با کامیون به نهاوند ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با کامیونت– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با کامیونت- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

باربری خوب چه ویژگی هایی دارد؟
با توجه به تعداد زیاد باربری ها انتخاب از بین آن ها سخت تر است. به همین دلیل درجه بندی شرکت های اتوبار مشخصات دفترها تفاوت دارند، اما در کل شرکت باربری باید امکانات زیر را داشته باشد که البته یک وجه تمایز در حال حاضر در دسترس بودن و آنلاین بودن اتوبار است. در ادامه دیگر ویژگی ها را مشاهده کنید:
تعداد خودروها
محل توقف خودروها
تجهیزات ایمنی و رفاهی در دفتر باربری
مدیر یک اتوبار چه ویژگی هایی دارد؟
مدیریت اتوبار باید خلاق و متفکر باشد.
اگر اتوبار از مدیریت خصوصی بهره ببرد بهتر است تا مدیرهای بازنشسته دولتی استفاده کند.
یک مدیر در باربری باید خود سابقه فعالیت در باربری را داشته باشد.
راننده باربری باید چه ویژگی داشته باشد؟
راننده ماشین حمل بار، باید در کار خود حرفه ای و قابل اطمینان باشد. با قوانین راهنمایی رانندگی شهری و برون شهری آشنا باشد.
راننده باید با حوصله و صبور باشد، ماشین را بتواند در جاده های لغزنده و حساس هدایت کند. برای هر شرایط آب و هوایی خودروی خود را ایمن کرده باشد.
راننده می بایست در بستن باربند و اتصالات ماهر باشد تا باری که حاوی لوازم حساس و شکستنی است را سالم به مقصد برساند. از لحاظ بدنی آمادگی داشته باشد تا به سایر کارکنان کمک کند.
راننده باید راه های بین مبدأ و مقصد را به خوبی بشناسد، تا امن ترین و نزدیکترین راه را برای رساندن به موقع و سلامت بار را انتخاب کند.
مشخصات خودروهای اتوبار
تمامی خودروهای شرکت باربری که حمل بار می کنند از جمله کامیون، وانت، کامیونت و … می بایست مشخصات زیر را داشته باشند.
خودروی حمل بار می بایست مدارک لازم از جمله بیمه شخص ثالث، کارت معاینه فنی و کارت شرکت اتوبار را داشته باشد.
خودروی حمل بار می بایست در بغل اتاقک عقب نام شرکت باربری نوشته شده باشد.
خودروی حمل بار می بایست ظرفیت حمل بار ۶ تن به بالا باشد.
باربری اینترنتی بهترین نوع باربری
مزایای اتوبار آنلاین به مراتب چند برابر اتوبارهای سنتی است به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی از این نوع اتوبارها استفاده می کنند در ادامه مشخصات این نوع اتوبارها را مطالعه کنید:
دیگر نیازی به گشت و گذار در خیابان های اطراف ندارید و این یعنی صرفه جویی در وقت و انرژی
مبلغ تمام شده کار را ابتدا مشاهده می کنید و دیگر نیازی به چونه زدن به روش سنتی نیست
در کوتاه ترین زمان ممکن راننده ماشین باربری به آدرس سفارش دهنده می رسد
یکی دیگر از ویژگی های باربری آنلاین استفاده از نقشه برای انتخاب کوتاه ترین و بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد است
شما میتوانید موقعیت بار خود را روی نقشه به صورت آنلاین ببینید
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نهاوند با کامیونت– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیونت از مشهد،حمل بار کامیونت به نهاوند ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با تریلی– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلیمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با تریلی- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

قیمت کرایه باربری بین شهری با تریلی به انواع فاکتورهایی چون شرایط محیطی ، وضعیت راه و جاده ، نرخ دلار ، محل تخلیه و بارگیری ، روز بارگیری و یا شب بارگیری و نوع تریلی ( بغل باز شو ، کفی ، ترانزیت  ، لبه دار ، کمپرسی ، یخچالی ، تیغه ، 20 فوت ، 40 فوت  ) و … بستگی دارد، برای اطلاع از کرایه تریلی همراه ما باشید.
معروف ترین شرکت های تولید کننده تریلی
تریلی یک نوع ماشین حمل و نقل بین شهری است که تا وزن ۲۴ تن توان حمل بار دارد. معروفترین شرکت هایی که در دنیا تریلی تولید می‌کنند عبارتند از  شرکت مرسدس بنز آلمان و شرکتهای ولوو و اسکانیا سوئد.
انواع تریلی
1) تریلی های کفی و کرایه آنها: تریلی کفی ساده ترین مدل تریلی است که از یک قسمت باری ساده ، بدون سقف و بدنه استفاده می‌کند. این مدل تریلی برای جابجایی انواع کالاها همچون تیرآهن، مصالح ساختمانی ، کانتینر و …  استفاده می شوند. نرخ کرایه این تریلی ها نسبت به سایر تریلی ها کمتر می‌باشد.
2) تریلی های ترانزیت و کرایه آنها: تریلی ترانزیت یا چادری ، نوعی تریلی است که معمولا برای ارسال بارهای صادراتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و قسمت باری آن بصورت دارای دیواره و سقف چادری میباشد. معمولا قسمت بار تریلی های ترانزیت ضد آب و ضربه می باشد. از این تریلی ها برای جابجایی موادی و کالاهایی که نیاز به مراقبت بیشتری در طول مسافت باربری دارند استفاده می‌کنند. نرخ کرایه این تریلی ها از تریلی های کفی و … بیشتر است.
3) تریلی های لبه دار و کرایه آنها: تریلی های لبه دار قسمت باری این مدل تریلی ها معمولا با دیواره هایی با طول 80 سانتی متر پوشیده شده است که برای ارسال بارهایی همچون خاک و شن و… و سایر محصولاتی که بسته بندی ندارند مناسب هستند. کرایه این نوع تریلی از تریلی کفی بیشتر است.
4) تریلی های کمپرسی و کرایه آنها: تریلی های کمپرسی تریلی های کمپرسی یا کمپرسدار از یک جک در قسمت باری خود برای تخلیه آسان بار بهره میبرند ، این تریلی ها برای انتقال بارهایی همچون شن و ماسه و خاک مناسب هستند. کرایه این تریلی ها معمولا از تریلی های کفی و بغلدار بیشتر می باشد.
5) تریلی های بغل باز شو و کرایه آنها: تریلی های بغل باز شو تریلی های  بغل بازشو همانطور که از اسمشان مشخص است دارای قابلیت بارگیری از کناره ها را دارند که این نوع تریلی ها مناسب برای بارگیری پالتهای چوبی ، ام دی اف کنده های درخت که طول زیادی دارند هستند. باتوجه به این خودروها کمتر از خودروهای دیگر در دسترس هستند معمولا کرایه آنها کمی بیشتر از سایر تریلی ها هستند.
6) تریلی های یخچالدار یا یخچالی: از این تریلی های یخچالدار یا یخچالی برای حمل مواد فاسد شدنی همچون گوشت منجمد ، ماهی ، شیر و مواد لبنیاتی و … استفاده می شود.
7) تریلی های تیغه ، 40 فوت و 20 فوت: تریلی های تیغه ، 40 فوت و 20 فوت از این تریلی ها برای حمل کانتینرهای باری مورد استفاده قرار میگیرد ، کانتینرهای باری در ابعاد 40 فوت ( 12 متر ) و 20 فوت ( 6 متر ) می باشند .
کرایه تریلی بین شهری
همانطور که قبلا گفته شد نرخ کرایه حمل بار توسط تریلی به عوامل و فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد اما این قیمت کرایه بصورت تقریبی و براساس فاصله تا شهرستان های مختلف متفاوت است شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از نرخ کرایه تریلی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با تریلی– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد،حمل بار با تریلی به ملایر ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با ده چرخ– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با ده چرخ- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

کامیون ۱۰ چرخ چیست؟
کامیون ۱۰ چرخی به نوعی از کامیون گفته می‌شود که دارای ۱۰ چرخ هست و ظرفیت بار آن ۱۵ تن است. (یعنی تا ۱۵ تن می‌تواند بار ببرد.) به کامیون ۱۰ چرخ، کامیون جفت و کامیون ۱۵ تن یا طور خلاصه ده چرخ هم گفته می‌شود.
انواع کامیون ۱۰ چرخ
کامیون ۱۰ چرخ در برندهای مختلف مثل بنز، ایسوزو، ولوو و … تولید می‌شود که مشهورترین آن کامیون بنز ۱۰ چرخ است. در یک تقسیم بندی دیگر کامیون ۱۰ چرخ به دو نوع ده چرخ باری و ده چرخ کمپرسی تقسیم می‌شود.
مشخصات بنز ۱۰ چرخ
کامیون بنز ۱۰ چرخ از سال ۱۳۴۰ در ایران تولید می‌شود. کامیون ده چرخ بنز در دو مدل L 2624 و LK 2624 تولید می‌شود
ابعاد و مشخصات کامیون ۱۰ چرخ
کامیون ۱۰ چرخ از نظر ابعاد و تناژ قابل حمل ، مابین کامیون تک و تریلی می باشد ؛ کامیون تک برای حمل بارهای تا وزن ۱۰ تن و تریلی ها برای حمل بارهای با وزن ۲۳ تن مناسب هستند 
اما کامیون جفت برای حمل بار تا وزن ۱۵ تن مناسب است 
طول اتاق بار این کامیون حدود ۷ متر می باشد
برای حمل و نقل بارهای سبک و سنگین ، بهترین گزینه قبل از انتخاب تریلی ها کامیون جفت می باشد . تریلی ها دارای محدودیت تردد در خیابان ها و معابر شهری را دارند  که این محدودیت برای کامیون جفت ۱۰ چرخ بسیار کمتر است .
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با ده چرخ– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،ده چرخ از مشهد،حمل بار با ده چرخ به ملایر ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با وانت– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانتمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با وانت- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید

نکات حمل بار با نیسان و وانت بار
حمل بار با وانت و نیسان؛ به دلیل قیمت حمل بار مناسب امروزه حداقل برای حمل بار بین شهری یک انتخاب مناسب به نظر می‌آید؛ توجه به نکات حمل بار با نیسان و وانت بار می‌تواند، در ایمن بودن حمل بار با وانت و نیسان تاثیر زیادی داشته باشد. شما با انتخاب یک شرکت خدمات‌دهی مناسب این اطمینان را خواهید داشت، که در حمل باربا وانت و نیسان به تمامی نکات حمل بار با نیسان و وانت بار توجه شده و قیمت حمل بار با وانت بر اساس ضوابط تعیین شده و مسافت طی شده برای شما در نظر گرفته می‌شود.
وانت نیسان جهت باربری
انتخاب وانت نیسان ها جهت باربری از سریعترین و در دسترس ترین روش ها برای حمل بار است؛ اما در کنار تمامی مزیت و راحتی؛ توجه به نکات حمل بار با نیسان و و انت باید در راس کار و انتخاب شما قرار داشته باشد. انتخاب شرکت‌های قابل اعتماد و اطمینان از عدم آسیب دیدن بار در کنار قیمت حمل بار با وانت همگی باید برای شما مورد تاکید و توجه باشد.
حمل بار آسیب پذیر با نیسان و وانت - نیسان حمل شیشه
حمل و انتقال بارهای آسیب پذیر مثل مواد غذایی و یا بارهای شکستنی نیازمند توجه بیشتری به نکات حمل بار با نیسان و وانت می‌باشد. نیسان حمل شیشه؛ بهتراست با نیسان حمل بار معمولی و یا مواد غذایی متفاوت باشد. از نکات مهم در حمل بار چیدمان و جایدهی درست بار به نسبت حساسیت و نوع بار است؛ که در این خصوص باید آن را یکی از نکات حمل بار با نیسان و وانت در نظر گرفت.
قیمت حمل بار با وانت نیسان
نرخ کرایه نیسان و یا قیمت حمل بار با وانت از نکات حمل بار با نیسان و وانت است؛ که به ازای بار و مسافت و همین طور جایدهی بار و بر اساس بارنامه و نرخ های تنظیم شده در یک واحد مشخص در نظر گرفته شده است. مسافت، بین شهری و یا برون شهری بودن حمل بار یک فاکتور مهم در تعیین قیمت حمل بار با وانت نیسان و نرخ کرایه نیسان می‌باشد.

 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با وانت– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،وانت از مشهد،حمل بار با وانت به ملایر ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با نیسان– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نیسانمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با نیسان- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

یک سری نکات حمل بار با نیسان و وانت بار بصورت قوانین و ضوابط؛ وجود دارد که توجه و رعایت این نکات در حمل بار با وانت و نیسان ضروری است. نکاتی مثل اندازه بار؛ جنس بار از نظر اندازه آسیب پذیری؛ نوع بار همگی و وابسته به این موارد قیمت حمل بار با وانت نیسان و یا نرخ کرایه نیسان در قالب نکات حمل بار با نیسان و وانت بار تنظیم شده، که رعایت این نکات در حمل صحیح و بدون آسیب بار بسیار تاثیرگذار است. مثلا نکات حمل بار با وانت و نیسان برای مواردی مثل حمل بار با وانت بین شهری با حمل بار با نیسان به شهرستان متفاوت بوده و در هنگام درخواست حمل بار با نیسان و وانت باید به تمامی این موارد توجه لازم صورت گیرد.
نکات حمل بار با نیسان و وانت بار؛ بخشی مربوط به قوانین و ضوابط حمل و نقل و باربری با ماشین‌هایی مثل وانت و نیسان است و بخشی دیگر بصورت شرکتی و بر اساس قوانین مهم برای افراد و همین طور مسئولین این شرکت ها تعیین شده و در دست اجرا قرار گرفته است.
نکات حمل بار با نیسان و وانت بار
حمل بار با وانت و نیسان؛ به دلیل قیمت حمل بار مناسب امروزه حداقل برای حمل بار بین شهری یک انتخاب مناسب به نظر می‌آید؛ توجه به نکات حمل بار با نیسان و وانت بار می‌تواند، در ایمن بودن حمل بار با وانت و نیسان تاثیر زیادی داشته باشد. شما با انتخاب یک شرکت خدمات‌دهی مناسب این اطمینان را خواهید داشت، که در حمل باربا وانت و نیسان به تمامی نکات حمل بار با نیسان و وانت بار توجه شده و قیمت حمل بار با وانت بر اساس ضوابط تعیین شده و مسافت طی شده برای شما در نظر گرفته می‌شود.
حمل بار با نیسان و وانت
یکی از نکات مهم در حمل بار با نیسان و اتوبار توجه به مجوز دار بودن شرکت و جایگاهی است؛ که درخواست نیسان و وانت را برای حمل بار مورد نظرتان از آنجا انجام داده اید. توجه به وانت بار ارزان و سپردن بار بدون دریافت بارنامه و یا عدم در توجه به نحوه بستن و یادگیری آموزش مهار بار از سری مواردی است که در آن باید انتظار بروز هر مشکلی را داشته باشید. بارهای گمشده و یا آسیب دیده همگی نتیجه عدم رعایت نکات حمل بار با نیسان و وانت است.
حمل بار با نیسان به شهرستان
حمل بار با نیسان به شهرستان‌های مختلف؛ مستلزم توجه بیشتر به نکات حمل بار با نیسان و وانت است، سپردن بار و وسایل خود به وانت یا نیسان و انتخاب این ماشین باربری برای حمل بار به شهرستان بیشتر برای مواقعی در نظر گرفته می‌شود، که شما یک سری خرده بار برای ارسال دارید. توجه به لیست بار و همین طور بارنامه و مدارک و مجوز فردی که برای حمل بار با وانت به شهرستان اعزام شده است؛ از سری نکات حمل بار با نیسان و وانت به شهرستان است.
حمل بار با وانت بین شهری
حمل بار با وانت بین شهری بیشترین نوع کاربردی حمل بار با وانت می‌باشد. حمل بار از مکانی به مکان دیگر در سطح شهر بیشتر از طریق وانت بار و یا نیسان های مخصوص حمل بار صورت می گیرد. نکات حمل بار با نیسان و وانت و همین طور وانت نیسان جهت باربری در سطح شهر از مواردی است؛ که باید رعایت گردد. جنس بار مورد حمل و یا وزن و اندازه آن در قیمت حمل بار با نیسان و همین طور میزان مسافتی که باید طی کند، از سری نکات دیگر در حمل بار با نیسان و وانت بار است.
وانت نیسان جهت باربری
انتخاب وانت نیسان ها جهت باربری از سریعترین و در دسترس ترین روش ها برای حمل بار است؛ اما در کنار تمامی مزیت و راحتی؛ توجه به نکات حمل بار با نیسان و و انت باید در راس کار و انتخاب شما قرار داشته باشد. انتخاب شرکت‌های قابل اعتماد و اطمینان از عدم آسیب دیدن بار در کنار قیمت حمل بار با وانت همگی باید برای شما مورد تاکید و توجه باشد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با نیسان– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،حمل بار با نیسان به ملایر ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با خاور مسقف– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقفمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با خاور مسقف- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

تعریف جامع باربری
در یک تعریف جامع و کامل میتوان گفت که به هرنوع جابجایی انسان، حیوان، کالا و جنس از یک نقطه به نقطه ای دیگری که موقعیت جغرافیایی آن تغییر یابد باربری یا حمل و نقل که تلفظ انگلیسی آن Transport است گفته میشود.
باربری زمینی
به هرگونه جابجایی که از طریق جاده انجام شود حمل و نقل جاده ایی یا باربری زمینی که به صورت باربری درون شهری و بیرون شهری و یا کشوری صورت میپزیرد گفته میشود. یکی از قدیمی ترین نوع های باربری هست یعنی از زمان قدیم تا به امروز عموم مردم از این طریق بارهای خود را جابجا میکردند.مردم از این طریق میتوانند بارهای کوچک و بزرگ خود را به آسانی جابجا کنند.
در زمان های قدیم که خودرو وجود نداشت اهالی روستا و شهر ها از حیوان ها برای باربری استفاده میکردند با گذشت زمان و پیشرفت علم و استقبال مردم از خودرو دیگر آرام آرام باربری سنتی کنار گذاشته شد و روز به روز صنعت خودروسازی پیشرفت و توسعه یافت.
در این راستا شرکت های خودروسازی بیشتر و بیشتر شد تا همین امروز. در پی این توسعه باربری های مجهز در سطح شهر ها پدید آمد و مردم با پرداخت مبلغی توسط خودرو های این باربری ها اسباب کشی خود را انجام میدهند.با وجود انواع و اقسام مختلف باربری ها این مدل حمل و نقل به عنوان ارزان ترین نوع جابجایی شناخته میشود.
مزایای باربری زمینی
امکان بارگیری از درب منزل و تحویل آن.
هزینه بسیار کمتر.
امکان استفاده از نیسان برای باربری.یعنی وسایل نقلیه خصوصی.
امکان ارسال بار به مناطق دور افتاده و روستاها.
حمل و نقل زمینی به دو صورت داخلی و بین المللی تقسیم میشود:
انسان ها با استفاده از وسایل شخصی یا با در تماس بودن یک باربری میتوانند در داخل کشور کالا های خود را جابجا کنند.و با استفاده از تریلی های بین المللی نیز کالاهای خود را به کشور های همسایه و سراسر جهان ارسال کنند.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با خاور مسقف– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد، خاور مسقف از مشهد،حمل بار با خاور مسقف به ملایر ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با خاور– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاورمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با خاور- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

انوع خاور باربری
خاور روباز
خاورهای روباز را می توان به عنوان اولین مدل تولید شده در کمپانی مرسدس بنز نامید. این خاورها در ابتدا برای حمل بارهایی استفاده می شدند که از حساسیت کمتری برخوردار بودند. در سال های بعد نوع مسقف ، بغل باز و …. نیز تولید شد . از خاورهای روباز می توان برای حمل مصالح ساختمانی و فلزات استفاده کرد. زیرا تکان و جنبش آن ها در حین حمل هیچ گونه آسیبی را متوجه آن ها نمی کند. تردد خاورهای روباز درون شهر ممنوع است و فقط برای تردد جاده ای و بین شهری از آن ها استفاده می شود.
خاور مسقف
خاورهای مسقف که از دیگر انواع خاور باربری به شمار می روند بر خلاف خاورهای روباز ، سرپوشیده هستند و از متریالی مانند پارچه و فلز برای پوشاندن سقف آن ها استفاده شده است. حمل و نقل بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردارند وظیفه این نوع از خاور است. نکته جالبی که در خصوص خاورهای مسقف وجود دارد این است که درون اتاق آن ها توسط ابزارهای ضربه گیر پوشانده شده است تا بار در حین حمل دچار آسیب و ضربه نشود. وسایل منزل ، وسایل شکستنی ، مبلمان و …. از این دست وسایل به شمار می روند.
خاور مسقف می تواند درون شهر تردد کند اما اغلب در ساعات خلوت که ماشین های سبک و سواری در سطح شهر کمتر هستند. زیرا خاور از نظر ابعاد بزرگ تر از ماشین های سواری است و کوچک ترین بی احتیاطی توسط راننده و سرنشینان باعث به وجود آمدن خسارت مالی و جانی خواهد شد. خاورهای مسقف از نظر فنی نیز با سایر خاورها متفاوت هستند. به طور مثال فنربندی و جلوبندی این خاورها به نحوی طراحی و تولید شده است که می تواند از ضربات وارد شده بر اثر دست اندازهای جاده ای جلوگیری به عمل آورد.
شرکت ها و موسسات باربری بین شهری که رضایت مشتری برای آن ها و سلامت بارشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ترجیح می دهند از خاورهای مسقف برای حمل بار مشتریان استفاده کنند تا بار به سلامت به مقصد برسد. حداکثر ظرفیت خاورهای مسقف ۳ تن است.
خاور کمپرسی
حتما خاورهای کمپرسی را در مناطقی که ساختمان سازی انجام می دهند دیده اید. ساختار این نوع از وسایل حمل و نقل به نحوی است که بار آن ها به وسیله کمپرسی بارگیری و تخلیه می شود. وجود یک جک هیدرولیکی در بخش بار خاور باعث می شود که اتاق از جلو بلند شود و بار از انتهای خاور تخلیه شود. بارهایی مانند شن ، ماسه ، خاک و … جزو بهترین گزینه هایی هستند که می توان آن ها به کمک خاور کمپرسی جابجا کرد.
خاور بغل بازشو
برخی از بارها به دلیل ساختاری که دارند باید به طور عرضی بارگیری شوند و نمی توان آن ها را از ابعاد دیگری بارگیری کرد. وسایلی مانند مبلمان و وسایل اداری جزو این دسته محسوب می شوند. خاورهای بغل بازشو که از انواع خاور باربری به شمار می روند این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید درب هایی که در اطراف اتاقک تعبیه شده اند را باز کنید و از آن جا اقدام به بارگیری وسایل کنید. تخلیه بار نیز بی دردسر صورت می گیرد و هیچ گونه آسیبی به بار نخواهد رسید.
خاور یخچالی
حتما تا به حال نام خاور یخچالی را شنیده اید. از این خاورها اغلب در صنعت مواد غذایی استفاده می کنند . زیرا سیستم آن ها به نحوی طراحی شده است که درون اتاقک دارای سیستم سرد کننده می باشد. حمل بارهایی مانند میوه ، گوشت ، غذا ، لبنیات و تره بار به وسیله این یخچال ها انجام می پذیرد. وجود سیستم خنک کننده باعث می شود تا دمای درون اتاق به میزان دلخواه ثابت بماند و بر اثر گذر زمان گرم و باعث فاسد شدن مواد غذایی نشود.
خاور اتاق بزرگ
خاورهای اتاق بزرگ یکی دیگر از انواع خاور باربری هستند که به دلیل اتاق بزرگی که دارند این نام بر آن ها نهاده شده است. وجود یک کشنده قوی و مدرن تر باعث می شود تا بتواند بارهایی با وزن بیشتر را حمل کند. ابعاد خاورهای اتاق بزرگ بیشتر از سایر خاورها می باشد و ارتفاعی در حدود ۸ متر و پهنایی به میزان ۲ متر دارند.
خاور معمولی
خاورهای معمولی دارای ابعادی کمتر از سایر خاورها هستند و می توان برای حمل بارهایی تا وزن ۴ تن از آن ها استفاده کرد. به عبارتی گفته می شود که خاورهای معمولی مقدار کمی از وانت بزرگ تر هستند و دارای دو محور و شش چرخ می باشند. بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردار نیستند توسط این نوع از خاورها حمل می شوند.
خاور بادسان
خاور بادسان از دیگر تولیدات کمپانی مرسدس بنز است که گزینه مناسبی برای حمل و نقل بارهای سنگین و نیمه سنگین به شمار می رود. خاورهای بادسان یا ۹۱۱ قابلیت تردد درون شهر دار دارند و از نظر ارتفاع می توان ابعادی حدود ۵ متر و پهنایی حدود ۲ متر برای آن ها در نظر گرفت. ظرفیت بادسان ها حداکثر ۶ تن است.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با خاور– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد،حمل بار با خاور به ملایر ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با کامیونت– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونتمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با کامیونت- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

کامیونت به نوعی از ماشین باری گفته می‌شود که از نیسان بزرگتر و از خاور کوچکتر است. بعضاٌ به خود نیسان و خاور هم کامیونت گفته می‌شود. کامیونت به انگلیسی معادل Mini Truck، Light Truck و Light Commercial Vehicle نامیده می‌شود. طول کامیونت به ۳ متر می‌رسد. به کامیونت مینی خاور، خاور اتاق کوچک، مینی بار یا مینی کامیونت هم گفته می‌شود.
انواع کامیونت از نظر سازنده
انواع کامیونت در ایران از نظر شرکت سازنده به شرح زیر است. بعضاً افراد کامیونت الوند و کامیونت کاویان و کامیون جک و کامیون آمیکو را با هم مقایسه می‌کنند.به نظر نگارنده بهترین کامیونت در ایران محصول شرکت ایسوزو هست. البته در سطح جهان، انواع دیگر کامیونت وجود دارد که در بازار ایران وجود ندارند.
۱- کامیونت بادسان
۲- کامیونت ایسوزو
۳- کامیونت هیوندا
۴- کامیونت آمیکو
۵- کامیونت جک
۶- کامیونت الوند
۷- کامیونت بنز
۸- کامیونت کاویان
۹- کامیونت نیسان زامیاد
فرق کامیون و کامیونت
همانطور که از اسم کامیونت مشخص هست کامیونت یعنی کامیون کوچک. کامیون معمولاً به ماشین‌های بزرگتر از خاور گفته می‌شود. مثل کامیون ۱۰ چرخ یا کامیون ۱۰ تن. تفاوت کامیونت و کامیون این است که کامیون بزرگتر از کامیونت هست، همچنین مقررات حمل و نقل برای کامیون سخت‌تر است. مثلاً کامیونت‌ مجوز تردد در داخل شهر را دارد ولی کامیون در روز نمی‌تواند وارد شهر شود. کارهای داخل شهری مردم مثل اسباب کشی با کامیونت انجام می‌گیرد ولی کارهای صنعتی و شرکت ها و حمل بار بین شهری بیشتر با کامیون انجام می‌گیرد. در یک تقسیم بندی دیگر به ماشین‌هایی که بالاتر از ۳ تن می‌توانند جابجا کنند کامیون و به ماشین‌های زیر ۳ تن کامیونت گفته می‌شود.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با کامیونت– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد، کامیونت از مشهد،حمل بار با کامیونت به ملایر ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با کامیون– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با کامیون- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

کامیون چیست ؟
تعریفی که ویکی پدیا از کامیون ارائه کرده به این شکل است : کامیون (به فرانسوی: Camion) (به انگلیسی: Truck یا Lorry)، یکی از وسایل نقلیه موتوری باری است که قسمت بارگیر آن به صورت پیوسته به کشنده متصل است. از کامیون بیش‌تر برای ترابری کالا و مواد سنگین استفاده می‌شود و به‌عنوان ماشین آتش‌نشانی نیز از آن استفاده می‌شود. کامیون‌ها ظرفیت حمل ۶ تن بار یا بیش‌تر را دارند.
اما در تعریف تخصصی به وسیله نقلیه موتوری که برای حمل و نقل زمینی بارهای سنگین استفاده میشود کامیون می گویند. کامیون ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نوع اتصال بارکش , ظرفیت حجمی , ظرفیت وزنی بار در دسته بندی های متفاوت جای می گیرند. کمترین ظرفیت وزنی که کامیونت ها حمل می کنند 3 تن است و این مقدار برای کامیون ها 6 تن می باشد. که در ادامه به صورت دقیق تر و با جزئیات بیشتر به این مورد میپردازیم.
کامیون ها (trucks) ها و یا کشنده ها، جزو ماشین الات سنگینی هستند که عمده کار آنها جابجایی و حمل بارهای سنگین می باشد. کامیون ها بر اساس قدرت، حجم میزان بار حمل شده، نوع چرخ، روش تخلیه و … تقسیم بندی می شوند.
دسته بندی انواع کامیون
برای دسته بندی کامیون ها وارد زیادی وجود دارند که می توان بر اساس آنها دسته بندی را انجام داد. در این اینجا یکی از این دسته بندی ها را مشاهده میکنید:
از نظر اتصال مخزن و تراکتور: شاسی یکپارچه، نیمه تریلر، تمام تریلر.
از نظر روش تخلیه خاک: تخلیه از عقب، تخلیه از زیر، تخلیه از پهلو، تخلیه از جلو.
از نظر قابلیت استفاده از شبکه راه ها:جاده ای، خارج جاده ای.
از نظر نوع چرخ ها: چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری.
ظرفیت کامیون ها: ظرفیت وزنی (تن)، ظرفیت حجمی (مترمکعب)، خط تراز آب، کوت شده (انباشته).
انواع ماشین های باربری و انواع کامیون
همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد ما در این مطلب می خواهیم انواع کامیون و سایر ماشین های باربری را به شما معرفی کنیم.
وانت بار :
درست است که وانت جز کامیون نیست اما به عنوان کوچکترین وسیله نقلیه موتوری باری می توان به وانت اشاره کرد . معمولا برای حمل بارهای کوچک و سبک وانت بار ها به کار می آیند.
وانت نیسان :
وانت نیسان به صورت معمول به وانت های با ظرفیت بیشتر گفته می شود .این وسلیه باربری که توانایی حمل بار تا ۲ تن را دارد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است همه وانت های با شاسی قوی مانند زامیاد هم در این دسته بندی قرار میگیرند.
خاور یا کامیونت :
ماشین های باری که دارای بارهایی با وزن ۳ تن تا حداکثر ۶ تن را حمل می کنند. خاورها دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آنها می توان به انواع کامیونت ، هیواندا ، 911 ، مسقف و روباز اشاره کرد. برای اطلاعات کامل در مورد انواع خاور می توانید به این مطلب مراجعه کنید.
این دسته از خودروهای سنگین عموماً نیاز به گواهینامه رانندگی بالای پایه دوم دارند
خودروی ون باربری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۳٫۵ تن تا کمتر از ۵ تن است.
لوری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۵ تن تا کمتر از ۶ تن است.
جالب است بدانید که اصطلاح خاور بر گرفته شده از نام اولین تولیدکننده‌های کامیون در کشور ایران است که متعلق به گروه صنعتی خاور و یا همان شرکت ایران خودرو دیزل است که محصولاتشان نیز به همین نام معروف شد.
کامیون تک محور :
کامیون هایی در قسمت انتهایی دارای یک محور هستند را اصطلاحاً کامیون تک می نامند که این نوع کامیون توانایی حمل بار تا ظرفیت 10 تن را دارد. از دیگر نام های این نوع کامیون می توان به کامیون 10 تن ، کامیون 6 چرخ و کامیون تک اشاره کرد. طول اتاق کامیون تک معمولا بین 5.7 متر الی 6 متر است.
کامیون جفت محور :
کامیون هایی که در قسمت عقب خود دارای دو محور هستند را اصطلاحا کامیون جفت می نامند. کامیون جفت محور می توانند تا ظرفیت ۱۵ تن بار را حمل کنند و طول فضای باری کامیون جفت معمولا در حدود 7 متر می باشد. کامیون جفت، کامیون 10 چرخ و کامیون 15 تن نام‌های دیگری هستند که این نوع کامیون را با آنها میشناسند.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ملایر با کامیون– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد،حمل بار با کامیون به ملایر ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با وانت– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانتمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با وانت- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط وانتاز مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

نیسان وانت یکی از کاربردی‌ترین ماشین‌ها در زمینه باربری است. بیشتر افراد برای انجام اسباب کشی، از وانت نیسان کمک می‌گیرند. وانت نیسان از نظر فنی، یک ماشین ایده‌آل برای باربری است. قدرت کشندگی و مصرف سوخت بهینه آن باعث شده است این خودرو جزو اتوبار اقتصادی قرار بگیرد. قدرت بالای موتور نیسان، برای حمل بار در هر آب و هوایی بسیار مناسب است. جالب است بدانید، وانت نیسان توانایی حمل بار تا وزن ۳.۵ تن را دارد. بنابراین، این ماشین گزینه بسیار خوبی برای حمل اثاث آشپزخانه محسوب می‌شود. نیسان وانت محفظه باری کوچکی دارد. بنابراین، این ماشین برای حمل اثاثیه سبک و کوچک بسیار مناسب است. معمولا افراد برای جابجایی وسایل شکستنی و لوازمی مثل یخچال و ماشین لباسشویی از وانت نیسان استفاده می‌کنند. همچنین، سرعت انتقال بار نیسان بیشتر از کامیون باری است. این کار باعث می‌شود کارهای حمل و نقل با سرعت خوبی پیش برود.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با وانت– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،وانت از مشهد،حمل بار با وانت به همدان ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با ده چرخ– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با ده چرخ- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط ده چرخاز مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

برای جابجایی اثاثیه منزل در حال کلی می توان از سه دسته ماشین زیر استفاده نمود:
1) ماشین های سبک جهت حمل بار و اثاثیه منزل و بارهای سبک همچون وانت – وانت پراید – وانت نیسان
2) ماشین های نیمه سنگین جهت حمل اثاثیه نیمه سنگین و سبک شامل کامیون – خاور – هیوندا – ایسوزو – کامیونت. ماشین های سنگین جهت حمل اثاثیه و وسایل منزل یا محل کار اعم از وسایل بزرگ شامل تریلی- ترانزیت – ده تن – کفی – ترانزیت یخچالی – 20 تُن – چادری سه محور – کفی – کُمپرسی – تریلی تانکر فاو است. در ادامه مطلب ما قصد داریم یکی از کامیون های مخصوص باربری یعنی کامیون ده چرخ را شرح دهیم.
جاده یا شهر، فرقی نمی‌کند؛ در هر صورت اگر شما به واسطه شغل‌تان با خوردوهای سنگین سر و کار دارید قطعاً به شریکی نیاز دارید که بتوانید به آن اعتماد کرده و برای انجام کارهای سخت روی آن حساب کنید. یک کامیون باری سبک و پرقدرت می‌تواند همان شریکی باشد که وظایف سخت را به آن می‌سپارید. با توسعه صنعت باربری هر ساله انواع کامیون‌های باری به صورت ۶ چرخ یا تک و ۱۰ چرخ یا جفت در سر تا سر جهان تولید می‌شوند. یکی از متداول ترین مدل‌هایی که برای حمل و نقل بار استفاده می‌شود، کامیون باری ده چرخ است.
کامیون باری ده چرخ به معنای واقعی کلمه یک کامیون جهانی است. اسکاندیناوی محل تولد کامیون ده چرخ اولین بازار این کامیون‌ بود. اما خرید و فروش این کامیون‌ها فقط به این منطقه منحصر نشد. کمی بعد از تصاحب بازار در اسکاندیناوی در استرالیا اغلب حمل و نقل بین جاده‌ای توسط کامیون‌های N10 و N12 انجام می‌شد. همین‌طور در آمریکای شمالی، کمبود یک کامیون معمولی مدرن شدیدا حس می‌شد. به همین دلیل کامیون‌ ده چرخ در سال ۱۹۷۸ به عنوان یک تراکتور نیمه تریلر در ایالات متحده معرفی شد. بعداً نیز N12 با موتور بزرگ‌تر به آمریکای شمالی وارد شد. در برزیل، کامیون‌های N10 در سال ۱۹۸۰ معرفی شدند و از آن زمان بستری برای موفقیت ولوو در آمریکای جنوبی نیز فراهم شد.
کامیون‌های ده چرخ با فن‌آوری کمپانی ولوو در دهه ۱۹۷۰ میلادی در ایران آغاز به تولید شد. مهمترین دلیل استقبال گسترده از کامیون N10 این است که در حالی که وزن کمی دارد می‌تواند از پس سخت‌ترین وظایف حمل و نقل بر آید. کامیون ده چرخ در ایران بیشتر با نام کامیون باری ده چرخ ولوو شناخته می‌شود و برای حمل هر نوع باری در سطح شهر مثل میوه‌جات در تره‌بارها و یا آهن‌آلات و مصالح ساختمانی در ساخت و ساز به کار می‌رود. البته نسخه حمل و نقل جاده‌ای این کامیون، بسیار پرطرفدارتر است.
مشخصات فنی کامیون باری ده چرخ چیست؟ وقتی صحبت از حمل و نقل بین شهری می‌شود، کامیون باری ده چرخ ولوو حداکثر توانایی فنی لازم در شرایط جاده را دارد. این کامیون از قاب انعطاف‌پذیری برخوردار است که به لاستیک‌ها این امکان را می‌دهد تا با خیالی راحت از زمین‌های بسیار ناهموار عبور کنند. رانش لاستیک‌ها در کامیون باری ده چرخ ولوو عالی است و اصطلاحاً چسبندگی بسیار خوبی بر روی زمین دارد.
این کامیون اغلب می‌تواند با تمام چرخ‌ها حرکت کند. ظرفیت بارگیری ولوو باری ده چرخ حدود ۱۰ تن است. ولوو ده چرخ باری از یک موتور دیزل توربوشارژر ۹.۶ لیتری ولوو بهره می‌برد که ۲۷۵ اسب بخار قدرت دارد. نگهداری و سرویس این کامیون به دلیل داشتن موتور شش سیلندر دیزلی و وزن خالص ۱۴۵۰۰ کیلوگرم بسیار راحت است.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد، ده چرخ از مشهد،حمل بار با ده چرخ به همدان ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با کامیونت– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونتمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با کامیونت- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیونتاز مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید

كاميونت چيست؟
كاميونت به نوعي از ماشين باري گفته مي‌شود كه از نيسان بزرگتر و از خاور كوچكتر است. بعضاٌ به خود نيسان و خاور هم كاميونت گفته مي‌شود. كاميونت به انگليسي معادل Mini Truck، Light Truck و Light Commercial Vehicle ناميده مي‌شود. طول كاميونت به ۳ متر مي‌رسد. به كاميونت ميني خاور، خاور اتاق كوچك، ميني بار يا ميني كاميونت هم گفته مي‌شود.
انواع كاميونت از نظر سازنده
انواع كاميونت در ايران از نظر شركت سازنده به شرح زير است. بعضاً افراد كاميونت الوند و كاميونت كاويان و كاميون جك و كاميون آميكو را با هم مقايسه مي‌كنند.به نظر نگارنده بهترين كاميونت در ايران محصول شركت ايسوزو هست. البته در سطح جهان، انواع ديگر كاميونت وجود دارد كه در بازار ايران وجود ندارند.
۱- كاميونت بادسان
۲- كاميونت ايسوزو
۳- كاميونت هيوندا
۴- كاميونت آميكو
۵- كاميونت جك
۶- كاميونت الوند
۷- كاميونت بنز
۸- كاميونت كاويان
۹- كاميونت نيسان زامياد
فرق كاميون و كاميونت
همانطور كه از اسم كاميونت مشخص هست كاميونت يعني كاميون كوچك. كاميون معمولاً به ماشين‌هاي بزرگتر از خاور گفته مي‌شود. مثل كاميون ۱۰ چرخ يا كاميون ۱۰ تن. تفاوت كاميونت و كاميون اين است كه كاميون بزرگتر از كاميونت هست، همچنين مقررات حمل و نقل براي كاميون سخت‌تر است. مثلاً كاميونت‌ مجوز تردد در داخل شهر را دارد ولي كاميون در روز نمي‌تواند وارد شهر شود. كارهاي داخل شهري مردم مثل اسباب كشي با كاميونت انجام مي‌گيرد ولي كارهاي صنعتي و شركت ها و حمل بار بين شهري بيشتر با كاميون انجام مي‌گيرد. در يك تقسيم بندي ديگر به ماشين‌هايي كه بالاتر از ۳ تن مي‌توانند جابجا كنند كاميون و به ماشين‌هاي زير ۳ تن كاميونت گفته مي‌شود.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با کامیونت– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیونت از مشهد،حمل بار با کامیونت به همدان ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با کامیون– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با کامیون- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید. عوامل تاثيرگذار بر نرخ باربري كاميون

تعداد كاميون يك مسير در روز بارگيري
اگر تعداد ماشين هايي كه مي خواهند يك مقصد خاص بروند زياد باشد، در آن روز نرخ كرايه كاميون براي آن مقصد كاهش پيدا ميكند و به طبع اگر تعداد ماشين ها كم باشيد كرايه افزايش پيدا ميكند.
وضعيت راهها
وضعيت راهها و وضعيت جاده يكي ديگر از عواملي است كه نرخ كرايه را دستخوش تغيير مي كند. مسير هاي خاكي و جاده هاي روستايي از جمله مواردي هستند كه باعث افزايش كرايه مي شوند.
وضعيت جوي , آفتابي , باراني و برفي بودن مسير
در روزهاي باراني و برفي به دليل سختي رانندگي در وضعيت جوي نامناسب و همچنين مشكلات احتمالي در زمان بارگيري و تخليه بار قميت كرايه كاميون افزايش پيدا ميكند.
چند جا بارگيري , چند جا تخليه
كرايه هاي كاميون معمول براي يك جا بارگيري و يك جا تخليه مي باشد. در صورتي بارگيري از چند مبدا مختلف انجام شود و يا تخليه در چند مقصد انجام شود روي كرايه تاثير مستقيمي مي گذارد.
ثابت نبودن كرايه صافي دريافتي رانندگان
در حال حاضر نرخ كرايه كاميون توسط رانندگان تعيين ميشود. همين امر باعث شده كه كرايه ها به صورت روزانه تغيير كنند. كرايه هاي بندر عباس در حال حاضر به صورت سالن اعلام بار مي باشد اما در اكثر شهرها كرايه ها توسط رانندگان مشخص مي شوند.
مشكلات اقتصادي كلان
مشكلات اقتصادي مانند نواسان نرخ ارز, گران شدن سوخت, نرخ تورم و كليه عواملي كه روي قطعات خودرو و معيشت رانندگان تاثير مي گذارد به صورت مستقيم بر روي نرخ كرايه كاميون تاثير ميگذارد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با کامیون– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد،حمل بار با کامیون به همدان ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با خاور مسقف– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقفمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با خاور مسقف- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

خاور مسقف اولين كاميوني است كه در قرن بيستم شكل گرفت و ايجاد شد اين وسيله در كنار ديگر ماشين‌هايي كه براي حمل كالا از آن‌ها استفاده مي‌شد. هم اين كه در كار آتش نشاني هم به كمك آتش نشان‌ها آمد. و براي يكي از ماشين‌هاي پر كاربرد در آتش نشاني نيز استفاده مي‌شود.
ماشين‌هاي كاميون كه در بازار به نام ماشين‌هاي خاور مسقف بنز ايجاد شده‌اند براي داشتن گنجايش مناسب و ‌اندازه مناسب داراي علاقه مندي زيادي در بين خريداران خود را دارد كه بيشتر شركت‌هاي باربري از اين كاميونت‌ها براي حمل بار خود استفاده مي‌كنند. حمل و نقل مي‌بايستي در شهر يا راه‌هاي بين شهري رشد زيادي داشته باشد با اين حال كه ماشين‌ها با تنوع بالا و داراي آپشن‌هاي مناسب براي اين ماشين‌ها اختصاص داده شود.
ماشين‌هاي خاور مسقف بنز و يا به عبارتي كاميونت‌ها تا شش تن مي‌توانند بار را به خود اختصاص دهند و با توجه به نوع بار شان نوع‌هاي متفاوتي در بازار است. يكي از خاور مسقف‌هايي كه مي‌توان از آن نام برد خاور مسقف روباز است.
اين نوع از كاميون يا خاور مسقف‌هاي روباز ابتدايي‌ترين خاور مسقف‌ها و كاميون‌هايي هستند كه براي حمل بار‌هايي مورد استفاده قرار مي‌گيرند كه به توجه بسيار كمي‌ براي حمل كردن و جا به جايي آن‌ها نياز است. بار‌هايي كه در اين كاميونت‌ها مي‌توان استفاده نمود ميوه يا‌‌‌‌ تره بار، مصالح ساختماني، فلز‌ها و غيره مي‌باشند.
نوع ديگر از كاميونت‌ها داراي سقف هستند اين ماشين‌ها معمولا با يك سركش از جنس پارچه‌اي هستند يا اين كه سقف آن از نوع فلزي است كه حفاظ خوبي براي بار‌هايي است كه ما بيشتر نگران از بين رفتن آن‌ها در اسباب كشي خواهيم بود. به شكل معمول در اين ماشين‌ها از موكت و وسيله‌هاي ضربه گير پوشانده شده است تا آسيبي به وسايل در هنگام حمل و نقل وارد نشود.
خاور مسقف يكي از مهمترين و اصلي ترين خودروهاي حمل بار در ايران مي باشد كه براي حمل بسياري از بارها از خاور مسقف استفاده مي گردد. عموما از خاور مسقف براي حمل بارهاي حساس و سبك مانند لوازم منزل ، لوازم اداري و . . . استفاده مي شود.
همچنين براي حمل جهيزيه و كالا و لوازم منزل نيز از خاور مسقف استفاده مي شود. خاور مسقف داراي ويژگي هاي مناسب حمل كالاهاي حساس مي باشد و جهيزيه نيز جزء اين موارد است ارسال جهيزيه در برخي موارد به اشتباه با استفاده از كاميونت روباز يا نيسان نيز انجام ميگيرد.
تعرفه و نرخ كرايه باربري با خاور مسقف بر اساس موارد بسيار زيادي مشخص ميشود . اين موارد در هزينه هاي حمل و نقل بار و كالا بسيار مهم هستند و نه تنها براي خاور مسقف بلكه براي تمام انواع خودروي باربري موثر است. ما براي ارائه نرخ كرايه و تعرفه دقيق براي حمل و نقل بارهاي شما بايد تمامي موارد موثر در هزينه هاي حمل و نقل را تحت بررسي كامل قرار دهيم
از موارد زير ميتوان به عنوان اصلي ترين موارد موثر در نرخ كرايه خاور مسقف نام برد:
فاصله مبداء و مقصد
شرايط محل بارگيري و تخليه
وزن و شرايط خاص محموله
شرايط آب و هوايي
ميزان ارزش بار و بيمه نامه آن
و . . . . .
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با خاور مسقف– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور مسقف از مشهد،حمل بار با خاور مسقف به همدان ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با تریلی– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با تریلی- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط تریلیاز مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

تريلي يا به عبارت صحيح‌تر تريلر معادل و برگرفته از واژه Trailer در زبان انگليسي است. انواع بارگيرهاي غيرثابت و قابل جدا شدن از كشنده (كله كاميون) با توان حمل بيش از 15 تن بار در دسته تريلي‌ها قرار مي‌گيرند.
در تمامي كشورها تريلي يكي از پركاربردترين ماشين‌هاي حمل بار جاده‌اي است. امروز محموله‌هاي مختلفي از فراورده‌هاي نفتي و شيميايي گرفته تا محصولات خوراكي و اقلام مصرفي توسط انواع مختلف بارگيرها مانند تريلرهاي كفي، كمپرسي، تانكر، چادري و.. حمل مي‌شوند.
تريلي كفي
تريلي كفي ساده‌ترين و رايج‌ترين نوع كاميون است كه با وجود تنوع كم، قابليت حمل طيف وسيعي از كالاها را دارد. تريلي كفي يك ﺑﺎرﮔﯿﺮ ﻏﯿﺮﺛﺎﺑت و ﺑﺪون دﯾﻮاره اﻃﺎق ﺑﺎر است، اين ويژگي دسترسي به تمامي سطح مورد نياز جهت بارگيري را امكان‌پذير مي‌كند.
تريلرهاي كفي داراي كف پوشيده‌‌اي از جنس چوب چند لايه با روكش ضدآب و ضدخش هستند. در ساخت قطعات تريلي كفي از فلزات مقاوم و محكمي مانند فولاد استفاده مي‌شود به همين دليل تريلي كفي توانايي حمل بارهاي سنگين را دارد.
كاربرد تريلي كفي
بارهاي سنگين با حجم بالا
محموله‌هايي با ارتفاع غيراستاندارد
انواع مختلف آهن آلات از قبيل ميلگرد، تير آهن و مقاطع فولادي
كيسه‌هاي جامبو
تريلي ترانزيت يا تريلي چادري
اين بارگير غيرثابت داراي ديواره‌هاي كوتاه و ميله‌هاي فلزي محافظ است كه با يك چادر از جنس پلمير مسقف مي‌شود. از آنجا كه براي حمل بارهاي گمركي اغلب از تريلي‌هاي چادري استفاده مي‌شود به آن‌ها تريلي ترانزيت هم گفته مي‌شود.
انواع تريلي ترانزيت
تريلي‌هاي چادري معمولا دو محور يا سه محور هستند.
چادر تريلي‌ها دو نوعند: ثابت و كشويي.
محل بازگشايي چادر براي بارگيري در هر نوع مي‌تواند از بغل يا از سقف باشد. به عبارتي مي‌توان چادر تريلي‌ها را در ۴ گروه دسته‌بندي كرد:
تريلي چادري سقف و بغل كشويي دو محور
تريلي چادري سقف و بغل كشويي سه محور
تريلي چادري سقف و بغل ثابت دو محور
تريلي چادري سقف و بغل ثابت سه محور
كاربرد تريلي ترانزيت
كالا‌هاي بسته‌بندي شده در كارتن و جعبه
كالا‌هاي بسته‌بندي شده در پالت‌هاي چوبي و فلزي
كيسه‌هاي بزرگ
بارهاي حجيم فاقد بسته‌بندي
تريلي تيغه يا كانتينربر
اين بارگير غيرثابت مشابه به تريلر كفي است با اين تفاوت كه كمرشكن‌هاي داراي عرض بزرگتر، ارتفاع كمتر و تعداد محورهاي بيشتري هستند. ارتفاع اين بارگير از پشت كشنده با يك پله ايجاد مي‌شود، ميزان فشاري كه وزن محموله بر محور‌ها و سطح جاده وارد مي‌كند به كمك ارتفاع كوتاه تريلي كمرشكن كاهش مي‌يابد.
معمولا تريلر‌هاي كمرشكن دو محور، سه محور و چهار محور هستند. از آنجا كه براي حمل بارهاي سنگين و يا محموله‌هايي با ارتفاع‌هاي غيراستاندارد از تريلرهاي كمرشكن استفاده مي‌شود، هنگام رانندگي رعايت نكات ايمني و قوانين ترافيكي ضروري است.
كاربرد تريلي كمرشكن
خودروهاي سنگين
خودروهاي راهسازي
تجهيزات صنعتي
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با تریلی– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد،حمل بار با تریلی به همدان ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به رفسنجان با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به رفسنجان با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به رفسنجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

راننده کامیون
امروزه راننده کامیون بودن شرایط خاص و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. در ابتدا شاید این حرفه نسبتا دشوار به نظر برسد، اما هستند کسانی که صرفا به جهت علاقه مندی خود خواستار شغل راننده کامیون شدند. همان طور که میدانید رانندگان قسمت اعظمی از یک شرکت حمل و نقل و باربری را تشکیل می دهند.
بنابراین استخدام یک راننده کامیون با شرایط متناسب جسمی و روحی از اولین مواردی است که یک شرکت باربری به آن توجه دارد. به طور قطع هیچ کس حاضر نیست تا کالای خود را به دست شرکت حمل و نقلی بسپارد که از رانندگان خود و مهارت آن ها در حمل بار اطمینان ندارد.
شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار نیز شرایط خاص خود را برای استخدام رانندگان کامیون دارد تا علاوه بر تضمین سلامت کالای مشتری تا مقصد باعث جلب اعتماد آن ها نیز بشود.
راننده کامیون بودن علاوه بر اینکه نیازمند اخذ گواهینامه پایه یک رانندگی ماشین سنگین می باشد، نیازمند مهارت های ویژه در رانندگی با انواع ماشین حمل بار نیز است.
با کمی تمرین و آموزش، احتمالاٌ اکثر مردم می توانند راندن یک تریلر یا یک کامیون را مدیریت کنند. با این حال رانندگی حرفه ای کامیون چیزی فراتر از هدایت یک وسیله نقلیه از نقطه الف تا نقطه ب است.
در این بخش به بررسی ۶ ویژگی راننده کامیون خوب می پردازیم:
قابل اعتماد و مسئولیت پذیر:
یک راننده کامیون مورد اعتماد، راننده ایست که زمان بندی مناسبی برای جابه جایی کالا دارد.
علاوه برآن طبق همان زمان بندی که به کارفرما ارائه داده است، وظایف محوله خود را انجام می دهد و در صورت بروز مشکل از جانب خود، مسئولیت آن را می پذیرد.
دانش فنی و تخصص:
رانندگان کامیون در طول شبانه‌روز در جاده‌ها هستند و باید پیش‌زمینه‌ای از اطلاعات فنی در خصوص اصول مکانیک خودرو و تعمیر آن داشته باشند.
بنابراین یک راننده کامیون خوب شخصی است که بتواند در صورت بروز مشکل فنی برای کامیون خود آن را برطرف نماید. این موضوع نیازمند این است که راننده کامیون اطلاعات فنی دقیقی از خودروی خود داشته باشد.
اخلاق و صبوری:
درست است که رانندگان کامیون بیشتر وقت خود را در جاده‌ها و به‌تنهایی می‌گذرانند. ولی با تمام این مسائل یک راننده کامیون خوب باید صبور و مردم‌دار باشد. هم‌چنین در برخورد با کارفرمایان و صاحبان کالا نیز باید خویشتن‌داری و صبوری بیشتری از خود نشان دهند.
هوشیار:
کامیون داران بزرگ باید از عوامل بسیاری ازجمله وضعیت وسیله نقلیه خود، جاده‌ها و ترافیک آگاه باشند. چالش رانندگی نه‌فقط سطح دید بلکه تقریباً تمام حواس راننده است.
رانندگان هوشیار با تمامی عوامل بیرونی از قبیل یک‌صدای عجیب‌وغریب، لرزش ناگهانی و یا حتی بو آشنا بوده و آن‌ها را یک سیگنال هشدار زودهنگام که باعث ایجاد مشکل است، می‌دانند. آن‌ها باید بتوانند وضعیت خود را تشخیص داده و ارزیابی کنند حتی زمانی که خستگی به آن‌ها می‌گوید که استراحت می‌تواند برایشان مفیدتر باشد.
باسابقه در رانندگی:
یک راننده کامیون خوب قطعاً باید سابقه رانندگی خوبی نیز داشته باشد. این به کارفرمایان و مشتریان اطمینان آن را می‌دهد که محموله‌شان امن است.
رانندگان بزرگ نشان می‌دهند که داشتن بیمه و هزینه‌های تعمیرات وسیله نقلیه از الزامات این شغل است. یک سابقه عالی رانندگی نشان می‌دهد که صاحب آن نه‌تنها به دیگران در شریک بودن جاده احترام می‌گذارد، بلکه خود و حرفه خود را نیز محترم می‌شمارد.
دارای مجوز رانندگی تجاری:
نیازی به گفتن ندارد که یک راننده کامیون موفق دارای مجوز CDL است. برای کسب گواهینامه رانندگی تجاری، رانندگان در آزمون‌هایی شرکت می‌کنند که ثابت‌کننده حداقل دانش و مهارت‌های موردنیاز کشور صادرکننده مجوز است. بااین‌وجود راننده کامیون‌های موفق از حداقل‌ها فراتر می‌روند. آن‌ها با پیشرفت تجهیزات، ابزار، شیوه‌های کسب‌وکار و مقررات همگام هستند، بنابراین دانش و مهارت‌های آن‌ها همیشه به‌روز است. این امر آن‌ها را قادر به کار با استرس کمتر و رضایت بیشتر می‌کند.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به رفسنجان با ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،ده چرخ از مشهد،حمل بار با ده چرخ به رفسنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به رفسنجان با خاورمسقف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاورمسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به رفسنجان با خاورمسقف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاورمسقف از مشهد به رفسنجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

خاور مسقف باربري و خود كلمه خاور مثل خيلي از كلمه هاي فارسي معني هاي زيادي دارد. بعضي از معني ها عام و بعضي معني ها خاص هستند . اما به چه دليل به كاميون هاي كوچك كاميونت مي گويند؟ جواب اين سوال خيلي جالب و ساده مي باشد, به خاطر شركتي كه اولين بار اين ماشين ها را توليد كرد .
گروه صنعتي خاور يكي از زير مجموعه‌ هاي شركت ايران خودرو ديزل يكي از شركت‌هاي توليد كننده خودروي سنگين در كشورمان است و گروه صنعتي خاور شركتي بوده كه در زمينه توليد كاميون در ايران فعاليت داشته است و به علت زياد بودن توليد و كيفيت كاميون‌هاي اين شركت، بيش تر از چهل سال است كه تعداد فراواني از اشخاص به كاميون، خاور مي‌گويند .
معني خاور مسقف
خاور داراي معني هاي گوناگوني دارد ولي در عصر جديد استفاده از خاور بدون پسوند يا پيشوندي بيشتر به عنوان كاميون حمل بار استفاده شده و بعلاوه دنياي حقيقي اين معني خاور در دنياي مجازي يا همان اينترنت دركنار كلمه هايي مثل خاورميانه يا خاوردور خيلي رايج مي باشد .
خاور مسقف حمل بار وسيله باربري نيمه سنگين به حساب مي آيد و عموما براي حمل اثاثيه منزل از آن استفاده ميشود. در گذشته از خاور مدل ۶۰۸ براي جا به جايي استفاده مي شد كه الان با وجود ماشين هاي نيمه سنگين جديد مثل ايسوزو و خاور هيوندايي خاور هاي قديمي جاي شان را به رقيب هاي جديد داده اند كه از سرعت و كيفيت بهتري نسبت به خاور هاي باري قديمي دارند .
انواع خاور مسقف
خاورهاي مسقف از نظر نوع و حجم به دسته هاي متفاوت تقسيم مي شوند كه انواع خاور باربري ميتوان به : ايسوزو , خاور ۶۰۸ , خاور كانكسي , خاور كمپرسي , خاور لبه دار , خاور ۵.۵ متري , خاور ۶ متري , خاور ۷ متري اشاره كرد .
حداكثر تناژ بارگيري خاور مسقف
حداكثر وزني كه خاور بارگيري دارد بسته به نوع خاور از ۳ تا ۸ تن متفاوت مي باشد كه اين موضوع بستگي به نوع خاور و نوع بار هم دارد .
اشاره به استفاده خاور مسقف باري
كلا در صنعت حمل و نقل و اسباب كشي براي جابجايي بار از وسيله متناسب با توجه به وزن بار استفاده ميشود. در حال حاضر از خاور باري اغلب براي حمل و نقل درون شهري و حمل اثاثيه و باربري اسباب كشي بوسيله ي اتوبار ها استفاده مي شود . شركت هاي پخش عموما از خاور ، خاور ايسوزو و خاور هيوندايي براي امر پخش استفاده مي كنند كه هر يك از آنها بسته به نوع بار خود اتاق متفاوت و مناسب با بار خود استفاده مي كنند.
دلايلي كه سبب بيشتر شدن نرخ كرايه خاور مسقف مي شود :
1) اولين دليل شايد مهم ترين دليل در بيشتر شدن كرايه خاور است وآن هم بيشتر شدن قيمت بنزين و فراورده هايي ديگر مثل گازوئيل و غيره است .
2) شرايط آب و هوا و تغييرات آب وهوايي جز عواملي مي باشد كه اگر نامساعد باشد هزينه بيشتري از مشتري گرفته مي شود مثل برف يا باران سنگين
3) اگر مشتري طبق قول خود و مطابق قرارداد بسته شده عمل نكرده و محل تخليه بار آماده نباشد. در اين صورت نرخ كرايه خاور بيشتر خواهد شد.
4) قيمت لوازم يدكي ماشين باربري سبب مي شود كه شركت هاي حمل و نقل براي جبران هزينه هاي سنگين خود نرخ كرايه خاور را بيشتر كنند.
بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به رفسنجان با خاورمسقف – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاورمسقف از مشهد،حمل بار با خاورمسقف به رفسنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به رفسنجان با خاور – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به رفسنجان با خاور - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به رفسنجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

خاور مسقف باربري و خود كلمه خاور مثل خيلي از كلمه هاي فارسي معني هاي زيادي دارد. بعضي از معني ها عام و بعضي معني ها خاص هستند . اما به چه دليل به كاميون هاي كوچك كاميونت مي گويند؟ جواب اين سوال خيلي جالب و ساده مي باشد, به خاطر شركتي كه اولين بار اين ماشين ها را توليد كرد .
گروه صنعتي خاور يكي از زير مجموعه‌ هاي شركت ايران خودرو ديزل يكي از شركت‌هاي توليد كننده خودروي سنگين در كشورمان است و گروه صنعتي خاور شركتي بوده كه در زمينه توليد كاميون در ايران فعاليت داشته است و به علت زياد بودن توليد و كيفيت كاميون‌هاي اين شركت، بيش تر از چهل سال است كه تعداد فراواني از اشخاص به كاميون، خاور مي‌گويند .
معني خاور مسقف
خاور داراي معني هاي گوناگوني دارد ولي در عصر جديد استفاده از خاور بدون پسوند يا پيشوندي بيشتر به عنوان كاميون حمل بار استفاده شده و بعلاوه دنياي حقيقي اين معني خاور در دنياي مجازي يا همان اينترنت دركنار كلمه هايي مثل خاورميانه يا خاوردور خيلي رايج مي باشد .
خاور مسقف حمل بار وسيله باربري نيمه سنگين به حساب مي آيد و عموما براي حمل اثاثيه منزل از آن استفاده ميشود. در گذشته از خاور مدل ۶۰۸ براي جا به جايي استفاده مي شد كه الان با وجود ماشين هاي نيمه سنگين جديد مثل ايسوزو و خاور هيوندايي خاور هاي قديمي جاي شان را به رقيب هاي جديد داده اند كه از سرعت و كيفيت بهتري نسبت به خاور هاي باري قديمي دارند .
انواع خاور مسقف
خاورهاي مسقف از نظر نوع و حجم به دسته هاي متفاوت تقسيم مي شوند كه انواع خاور باربري ميتوان به : ايسوزو , خاور ۶۰۸ , خاور كانكسي , خاور كمپرسي , خاور لبه دار , خاور ۵.۵ متري , خاور ۶ متري , خاور ۷ متري اشاره كرد .
حداكثر تناژ بارگيري خاور مسقف
حداكثر وزني كه خاور بارگيري دارد بسته به نوع خاور از ۳ تا ۸ تن متفاوت مي باشد كه اين موضوع بستگي به نوع خاور و نوع بار هم دارد .
اشاره به استفاده خاور مسقف باري
كلا در صنعت حمل و نقل و اسباب كشي براي جابجايي بار از وسيله متناسب با توجه به وزن بار استفاده ميشود. در حال حاضر از خاور باري اغلب براي حمل و نقل درون شهري و حمل اثاثيه و باربري اسباب كشي بوسيله ي اتوبار ها استفاده مي شود . شركت هاي پخش عموما از خاور ، خاور ايسوزو و خاور هيوندايي براي امر پخش استفاده مي كنند كه هر يك از آنها بسته به نوع بار خود اتاق متفاوت و مناسب با بار خود استفاده مي كنند.
دلايلي كه سبب بيشتر شدن نرخ كرايه خاور مسقف مي شود :
1) اولين دليل شايد مهم ترين دليل در بيشتر شدن كرايه خاور است وآن هم بيشتر شدن قيمت بنزين و فراورده هايي ديگر مثل گازوئيل و غيره است .
2) شرايط آب و هوا و تغييرات آب وهوايي جز عواملي مي باشد كه اگر نامساعد باشد هزينه بيشتري از مشتري گرفته مي شود مثل برف يا باران سنگين
3) اگر مشتري طبق قول خود و مطابق قرارداد بسته شده عمل نكرده و محل تخليه بار آماده نباشد. در اين صورت نرخ كرايه خاور بيشتر خواهد شد.
4) قيمت لوازم يدكي ماشين باربري سبب مي شود كه شركت هاي حمل و نقل براي جبران هزينه هاي سنگين خود نرخ كرايه خاور را بيشتر كنند.
بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به رفسنجان با خاور – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد،حمل بار با خاور به رفسنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به رفسنجان با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به رفسنجان با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به رفسنجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

عوامل تاثیرگذار بر نرخ باربری کامیون
تعداد کامیون یک مسیر در روز بارگیری
اگر تعداد ماشین هایی که می خواهند یک مقصد خاص بروند زیاد باشد، در آن روز نرخ کرایه کامیون برای آن مقصد کاهش پیدا میکند و به طبع اگر تعداد ماشین ها کم باشید کرایه افزایش پیدا میکند.
وضعیت راهها
وضعیت راهها و وضعیت جاده یکی دیگر از عواملی است که نرخ کرایه را دستخوش تغییر می کند. مسیر های خاکی و جاده های روستایی از جمله مواردی هستند که باعث افزایش کرایه می شوند.
وضعیت جوی , آفتابی , بارانی و برفی بودن مسیر
در روزهای بارانی و برفی به دلیل سختی رانندگی در وضعیت جوی نامناسب و همچنین مشکلات احتمالی در زمان بارگیری و تخلیه بار قمیت کرایه کامیون افزایش پیدا میکند.
چند جا بارگیری , چند جا تخلیه
کرایه های کامیون معمول برای یک جا بارگیری و یک جا تخلیه می باشد. در صورتی بارگیری از چند مبدا مختلف انجام شود و یا تخلیه در چند مقصد انجام شود روی کرایه تاثیر مستقیمی می گذارد.
ثابت نبودن کرایه صافی دریافتی رانندگان
در حال حاضر نرخ کرایه کامیون توسط رانندگان تعیین میشود. همین امر باعث شده که کرایه ها به صورت روزانه تغییر کنند. کرایه های بندر عباس در حال حاضر به صورت سالن اعلام بار می باشد اما در اکثر شهرها کرایه ها توسط رانندگان مشخص می شوند.
مشکلات اقتصادی کلان
مشکلات اقتصادی مانند نواسان نرخ ارز, گران شدن سوخت, نرخ تورم و کلیه عواملی که روی قطعات خودرو و معیشت رانندگان تاثیر می گذارد به صورت مستقیم بر روی نرخ کرایه کامیون تاثیر میگذارد.
بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به رفسنجان با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد،حمل بار با کامیون به رفسنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()