نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سنندج با تریلی – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان کردستان-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سنندج با تریلی - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

شركت هاي اتوبار و انواع باربري شهرستان هاي مختلف از خودروهاي باربري و حمل بار و اثاثيه به عنوان مهمترين وسيله براي پيش بردن كار خود استفاده مي كنند. اين شركت ها و باربري هاي براي سرويس دهي هر چه بهتر به مشتريان خود، از رانندگان حرفه اي و وسايل نقليه ي مختلف و متناسب با نياز افراد استفاده مي كنند.  حالا بايد بدانيد كه سه نوع خودروي باربري و حمل بار براي انجام اين گونه فعاليت ها وجود دارد:

1) خودروهاي سبك باري
2) خودروهاي نيمه سنگين باري
3) خودروهاي سنگين باري
هر كدام از اين خودروها انواع مختلفي دارند و براي مسيرها و بارهاي مشخصي مورد استفاده قرار مي گيرند كه در زير به آن ها اشاره مي كنيم:
خودروهاي سبك باري مثل وانت بارها كه شامل وانت پيكان، وانت نيسان، وانت مزدا و … مي شود. نوع ديگر خودروهاي باربري، خودروهاي نيمه سنگين هستند. كاميون ها و خاور و .. انواع اين ماشين ها هستند كه برندهاي مختلفي را مانند بنز و …دارا هستند. خودروهاي سنگين باري كه به انواع تريلي مي گويند.
از آنجايي كه براي انتقال بار و اثاث كشي ماشين هاي نيمه سنگين باري و ماشين هاي سبك كاربرد بيشتري دارد، از خودروهاي نوع اول و دوم استفاده بيشتري هم مي شود. تريلي بيشتر براي حمل نقل خودروهاي سواري، كالاهايي كه بزرگ هستند و حجم زيادي دارند و ساير لوازم بزرگ و سنگين نياز است. همچنين نمي توان از كاربرد تريلي براي امور صادرات و واردات چشم پوشي كرد و اكثر تاجران و بازرگانان، از اين خودرو براي ارسال كالاي خود به مقصد مورد نظر استفاده مي كنند.
انتخاب خودروي باربري به چه عواملي بستگي دارد؟
معمولا شركت هاي اتوبار و خدمات اثاث كشي براي انتخاب خودروهاي باري و فرستادن آن ها به مقصد، نياز مشتري، تعداد بسته ها، كارتن ها و عوامل ديگر را در نظر ميگيرند. اين عوامل عبارتند از:
1) تعداد كارتن ها و جعبه هاي بسته بندي شده
2) فاصله اي كه مبدا از مقصد دارد و مي تواند داخل يا خارج از شهر باشد.
3) حجم بار
4) تعداد خودروهايي كه درخواست مي شود.
هنگام انتخاب خودروهاي باري از ميان انواع باربري بايد به سقف داشتن و نداشتن آن اهميت داد. زيرا در صورتي كه برف و باران در فصل سرد سال اتفاق افتد، حتما به خودروهاي با سقف براي حمل بار نياز است و در غير اين صورت ممكن است رطوبت و آب به وسايل و بارهاي مورد نظر آسيب و خسارت جدي وارد كند.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سنندج با تریلی – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان کردستان-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد،حمل بار با تریلی به سنندج ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سنندج با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان کردستان-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سنندج با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

تقسیم‌بندی کامیون‌ها
انواع کامیون بر اساس موارد مهم زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:
قدرت
حجم میزان بار حمل شده
نوع چرخ‌ها: چرخ‌ها معمولاً لاستیکی و زنجیری هستند.
اتصال مخزن و تراکتور: ممکن است شاسی یکپارچه، نیمه تریلر و تمام تریلر باشد.
روش تخلیه: شامل تخلیه از عقب، تخلیه از زیر، تخلیه از پهلو، تخلیه از جلو است.
قابلیت استفاده از شبکه راه‌ها: منظور جاده‌ای و خارج جاده‌ای است.
انواع کامیون
کامیون‌ها طبق تقسیم‌بندی که در بالا ذکر شد، دارای انواع گوناگونی هستند. باید به این نکته توجه داشت که این دسته از خودروهای سنگین، عموماً برای رانندگی نیاز به گواهینامه پایه‌یک دارند و رانندگان کامیون حتماً باید این گواهینامه را داشته باشند. همچنین اگر شما علاقه‌مند به شغل راننده کامیون هستید، می‌توانید برای مطالعه بیشتر به مقاله ویژگی یک راننده کامیون خوب چیست مراجعه کنید.
انواع کامیون بر اساس محور و وزن
کامیونت (خاور): این کامیون‌ها کوچک و کمی بزرگتر از وانت بوده و دارای دومحور و شش چرخ هستند که میزان بارگیری آن‌ها تا 3 تن است.
تک: این کامیون‌ها با دو محور و شش چرخ که حداکثر مجاز به حمل ۱۰ تن بار هستند.
جفت: این کامیون ها معمولاٌ دارای سه محور و ده چرخ هستند که جفت‌های کمپرسی آن ۶×۴ است، ولی باری‌ها اکثراً ۶×۲ بوده و می‌توانند تا ۱۵ تن بار را حمل کنند.
تریلی: در واقع یک نوع از کامیون ها تریلی نام دارد که دارای انواع مختلفی است. تریلی‌ها وسایل حمل و نقل و حمل بار هستند که برای باربری‌های سنگین استفاده می‌شود و تا چندین تن توان حمل بار را دارد.
هجده چرخ: تریلی‌ها کامیون‌های دو قسمتی هستند، یعنی قسمت بارگیر آن‌ها (تریلر) با یک مفصل به کله وصل می‌شود، این دسته از کامیون‌ها برای بارهای حجیم و سنگین و همچنین برای کمپرسی و کفی استفاده می‌شود.
کمرشکن: کمرشکن هم زیرمجموعه‌ی تریلی است با این تفاوت که تریلر آن نسبتاً قوی‌تر از تریلی های دیگر است. این کامیون دارای حالتی خاص است که از آن برای ترابری بارهای سنگین‌تر و ماشین‌آلات راه‌سازی استفاده می‌شود.
911: در واقع این کامیون در دسته‌ای بین خاور و تک‌ها قرار می‌گیرد و برگرفته از نام بنز ۹۱۱ است. البته این نوع بیشتر بین راننده‌ها و باربری‌ها مشهور است و نمی‌توان آن را یک دسته جدا به‌حساب آورد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سنندج با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان کردستان-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد،حمل بار با کامیون به سنندج ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سنندج با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان کردستان-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه خواهیم پرداخت.

 تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سنندج با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

انواع ماشين باربري كه مي بايست متناسب با نوع كالا و مسافت انتخاب گردد، در اين مقاله به تفصيل بيان گرديده است، از اين رو قبل از انتخاب ماشين حمل بار ، انواع ماشين باربري را معرفي مي نماييم. انواع ماشين باربري به طور كلي عبارتند از:

ماشين حمل بار كوچك و سبك : وانت، وانت پيكان و پرايد و …

ماشين حمل بار نيمه سنگين : كاميونت، خاور، هيوندا، ايسوزو، و كاميون

ماشين حمل بار سنگين : ترانزيت، تريلي ، ده تن، تريلي تانكر فاو، كفي، ترانزيت يخچالي، ۲۰ تن، سه محور، كفي، كمپرسي، و…

كاميونت چيست؟

به طور كلي ماشين هاي باري كه توان حمل  بارهايي با وزن  ۳ تن تا حداكثر ۶ تن را دارند به كاميونت يا خاور شناخته مي شوند. عموماً نياز به گواهينامه رانندگي بالاي پايه دوم دارند . خاورها انواع مختلفي دارند كه براي مثال مي توان به  انواع كاميونت ، هيواندا ، 911 ، مسقف، روباز و … اشاره نمود.

كاميونت يكي از ماشين هاي باري سنگين است كه بخش بارگير آن به كشنده متصل است و براي حمل و جابه جايي بارهايي با تناژ باري بالا مورد استفاده قرار مي گيرد.كاميونت ها به انواع مختلفي طبقه بندي مي شوند و براساس مشخصات فني و عملكردي براي انجام فعاليت هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. از كاميونت بيشتر براي جابه جايي كالا و مواد سنگين استفاده مي شود اما به عنوان خودروي آتش نشاني هم مي توان از كاميون استفاده نمود.از مهمترين كاربري هاي كاميونت مي توان به كمپرسي، كشنده،كاميون تانكر و كاميون كفي اشاره كرد كه هر كدام كاربري مخصوص به خود را دارند. كاميون تانكر، كاميوني است كه به مخزن هايي خاص تجهيز شده اند و از آنها براي حمل مايعات مختلف استفاده مي شود.

كاميون كفي، نوعي كاميون است كه بدون ديواره طراحي شده است و به منظور حمل ماشين آلات راهسازي و خودروهاي سنگين كاربري دارند.يكي از پرفروش ترين نوع كاميون ها، كشنده ها هستند. كشنده ها ماشين هاي سنگيني هستند كه به نحوي طراحي شده اند كه قدرت لازم را براي كشيدن يدك يا نيمه يدك به دنبال خود را دارند. شركت هاي متعددي مانندفاو،ايسوزو،رنو،بنز،جك در حال حاضر به طراحي و توليد خودروهاي سنگين مي پردازنند كه در قسمت زير قصد داريم به آنها اشاره داشته باشيم.

1) فاو: گروه فاو يكي معروف ترين شركت هاي خودروساز چيني است كه به عنوان اولين و بزرگ ترين شركت هاي توليد كننده ماشين آلات سنگين در چين فعاليت خود را آغاز كرده است و با توليد خودروهاي سبك، كاميون هاي سنگين و اتوبوس توانسته جايگاه ويژه اي در عرصه خودروسازي به خود اختصاص دهد.شركت سيبا موتور، به عنوان نمايندگي انحصاري كمپاني فاو، طراحي و توليد تمامي محصولات فاو را بر عهده گرفته است و با توليد محصولاتي با كيفيت و كارايي بالا توانسته به عنوان يكي از بزگترين شركت هاي توليدي خودرو در ايران تبديل شود.

2) ايسوزو: يكي ديگر از شركت هاي توليد كننده كاميون، ايسوزو است كه تاسيس آن به سال 1916 بازمي گردد و در زمينه ساخت و توليد انواع خودروهاي باربري، كاميون هاي سبك و سنگين فعاليت دارد.شركت ايسوزو علاوه بر اينكه در زمينه ساخت كاميون و كاميونت فعاليت دارد، در طراحي  و توليد موتورهاي ديزلي فعاليت دارد. در سال 1934، مديران بعد از مشورتي كه با مسئولات وقت وزارت صنعت و بازرگاني داشتند، سرانجام نام ايسوزو را كه برگرفته از نام رودخانه ايسوزو است را براي شركت خود انتخاب كردند. نخستين خودرويي كه توسط شركت ايسوزو توليد  روانه بازار شد ايسوزو بلل بود كه شركت ايسوزو به طور مستقل طراحي و توليد آنها را بر عهده گرفت.

3) رنو: شركت رنو يكي از شناخته شده ترين شركت هاي خودروساز فرانسوي است كه در شهر بولوين- بيانكور واقع شده است و در زمينه طراحي و توليد وسايل نقليه تجاري، كاميون، تراكتور، اتوبوس، خودروهاي برقي فعاليت گسترده اي دارد. شركت رنو يكي از معروف ترين شركت ها در عرصه طراحي و ساخت كاميون است و به عنوان سومين خودروساز اروپا شناخته شده است.

4) بنز: كمپاني بنز يك شركت خودروسازي آلماني است كه از زير مجموعه هاي گروه دايملر آگ به شمار مي رود و در زمينه طراحي و توليد انواع خودرو، كاميون، اتوبوس و موتورهاي درون سوز مشغول به فعاليت است.شركت بنز به دليل طراحي و توليد كاميون و كمپرسي با كيفيت و كارايي فوق العاده به عنوان يكي از پرفروس ترين خودروسازان لوكس جهان شناخته شده است و همواره نام شركت مرسدس بنز را به عنوان يكي از بهترين شركت هاي خودروسازي جهان توسط عموم مردم مي شنويم.

5) جك: كمپاني خودروسازي جك، يك شركت معروف چيني است و به طراحي و توليد انواع كاميون، كاميونت مي پردازد و با اينكه مدت كمي از فعاليت اين شركت در عرصه حمل و نقل جاده اي مي گذرد توانسته سهم عظيمي از بازار خودروسازي را به خود اختصاص دهد و حضور موفق و پرررنگي داشته باشد. جك يكي از معروف ترين برندهاي چيني است كه اين روزها توانسته به سطح بالايي از فروش دست پيدا نمايد. فروش بالاي جك j5 وs5 كه در نسخه هاي دنده اي و اتوماتيك عرضه مي شوند نشان مي دهد كه محصولات جك توانسته طرفداران زيادي را كسب نمايد.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سنندج با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان کردستان-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد، کامیونت از مشهد،حمل بار با کامیونت به سنندج ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

برای جابجایی اثاثیه منزل در حال کلی می توان از سه دسته ماشین زیر استفاده نمود:
1) ماشین های سبک جهت حمل بار و اثاثیه منزل و بارهای سبک همچون وانت – وانت پراید – وانت نیسان
2) ماشین های نیمه سنگین جهت حمل اثاثیه نیمه سنگین و سبک شامل کامیون – خاور – هیوندا – ایسوزو – کامیونت. ماشین های سنگین جهت حمل اثاثیه و وسایل منزل یا محل کار اعم از وسایل بزرگ شامل تریلی- ترانزیت – ده تن – کفی – ترانزیت یخچالی – 20 تُن – چادری سه محور – کفی – کُمپرسی – تریلی تانکر فاو است. در ادامه مطلب ما قصد داریم یکی از کامیون های مخصوص باربری یعنی کامیون ده چرخ را شرح دهیم.
جاده یا شهر، فرقی نمی‌کند؛ در هر صورت اگر شما به واسطه شغل‌تان با خوردوهای سنگین سر و کار دارید قطعاً به شریکی نیاز دارید که بتوانید به آن اعتماد کرده و برای انجام کارهای سخت روی آن حساب کنید. یک کامیون باری سبک و پرقدرت می‌تواند همان شریکی باشد که وظایف سخت را به آن می‌سپارید. با توسعه صنعت باربری هر ساله انواع کامیون‌های باری به صورت ۶ چرخ یا تک و ۱۰ چرخ یا جفت در سر تا سر جهان تولید می‌شوند. یکی از متداول ترین مدل‌هایی که برای حمل و نقل بار استفاده می‌شود، کامیون باری ده چرخ است.
کامیون باری ده چرخ به معنای واقعی کلمه یک کامیون جهانی است. اسکاندیناوی محل تولد کامیون ده چرخ اولین بازار این کامیون‌ بود. اما خرید و فروش این کامیون‌ها فقط به این منطقه منحصر نشد. کمی بعد از تصاحب بازار در اسکاندیناوی در استرالیا اغلب حمل و نقل بین جاده‌ای توسط کامیون‌های N10 و N12 انجام می‌شد. همین‌طور در آمریکای شمالی، کمبود یک کامیون معمولی مدرن شدیدا حس می‌شد. به همین دلیل کامیون‌ ده چرخ در سال ۱۹۷۸ به عنوان یک تراکتور نیمه تریلر در ایالات متحده معرفی شد. بعداً نیز N12 با موتور بزرگ‌تر به آمریکای شمالی وارد شد. در برزیل، کامیون‌های N10 در سال ۱۹۸۰ معرفی شدند و از آن زمان بستری برای موفقیت ولوو در آمریکای جنوبی نیز فراهم شد.
کامیون‌های ده چرخ با فن‌آوری کمپانی ولوو در دهه ۱۹۷۰ میلادی در ایران آغاز به تولید شد. مهمترین دلیل استقبال گسترده از کامیون N10 این است که در حالی که وزن کمی دارد می‌تواند از پس سخت‌ترین وظایف حمل و نقل بر آید. کامیون ده چرخ در ایران بیشتر با نام کامیون باری ده چرخ ولوو شناخته می‌شود و برای حمل هر نوع باری در سطح شهر مثل میوه‌جات در تره‌بارها و یا آهن‌آلات و مصالح ساختمانی در ساخت و ساز به کار می‌رود. البته نسخه حمل و نقل جاده‌ای این کامیون، بسیار پرطرفدارتر است.
مشخصات فنی کامیون باری ده چرخ چیست؟ وقتی صحبت از حمل و نقل بین شهری می‌شود، کامیون باری ده چرخ ولوو حداکثر توانایی فنی لازم در شرایط جاده را دارد. این کامیون از قاب انعطاف‌پذیری برخوردار است که به لاستیک‌ها این امکان را می‌دهد تا با خیالی راحت از زمین‌های بسیار ناهموار عبور کنند. رانش لاستیک‌ها در کامیون باری ده چرخ ولوو عالی است و اصطلاحاً چسبندگی بسیار خوبی بر روی زمین دارد.
این کامیون اغلب می‌تواند با تمام چرخ‌ها حرکت کند. ظرفیت بارگیری ولوو باری ده چرخ حدود ۱۰ تن است. ولوو ده چرخ باری از یک موتور دیزل توربوشارژر ۹.۶ لیتری ولوو بهره می‌برد که ۲۷۵ اسب بخار قدرت دارد. نگهداری و سرویس این کامیون به دلیل داشتن موتور شش سیلندر دیزلی و وزن خالص ۱۴۵۰۰ کیلوگرم بسیار راحت است. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،ده چرخ از مشهد،حمل بار با ده چرخ به کردستان ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با خاور مسقف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با خاور مسقف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

تعریف جامع باربری
در یک تعریف جامع و کامل میتوان گفت که به هرنوع جابجایی انسان، حیوان، کالا و جنس از یک نقطه به نقطه ای دیگری که موقعیت جغرافیایی آن تغییر یابد باربری یا حمل و نقل که تلفظ انگلیسی آن Transport است گفته میشود.
باربری زمینی
به هرگونه جابجایی که از طریق جاده انجام شود حمل و نقل جاده ایی یا باربری زمینی که به صورت باربری درون شهری و بیرون شهری و یا کشوری صورت میپزیرد گفته میشود. یکی از قدیمی ترین نوع های باربری هست یعنی از زمان قدیم تا به امروز عموم مردم از این طریق بارهای خود را جابجا میکردند.مردم از این طریق میتوانند بارهای کوچک و بزرگ خود را به آسانی جابجا کنند.
در زمان های قدیم که خودرو وجود نداشت اهالی روستا و شهر ها از حیوان ها برای باربری استفاده میکردند با گذشت زمان و پیشرفت علم و استقبال مردم از خودرو دیگر آرام آرام باربری سنتی کنار گذاشته شد و روز به روز صنعت خودروسازی پیشرفت و توسعه یافت.
در این راستا شرکت های خودروسازی بیشتر و بیشتر شد تا همین امروز. در پی این توسعه باربری های مجهز در سطح شهر ها پدید آمد و مردم با پرداخت مبلغی توسط خودرو های این باربری ها اسباب کشی خود را انجام میدهند.با وجود انواع و اقسام مختلف باربری ها این مدل حمل و نقل به عنوان ارزان ترین نوع جابجایی شناخته میشود.
مزایای باربری زمینی
امکان بارگیری از درب منزل و تحویل آن.
هزینه بسیار کمتر.
امکان استفاده از نیسان برای باربری.یعنی وسایل نقلیه خصوصی.
امکان ارسال بار به مناطق دور افتاده و روستاها.
حمل و نقل زمینی به دو صورت داخلی و بین المللی تقسیم میشود:
انسان ها با استفاده از وسایل شخصی یا با در تماس بودن یک باربری میتوانند در داخل کشور کالا های خود را جابجا کنند.و با استفاده از تریلی های بین المللی نیز کالاهای خود را به کشور های همسایه و سراسر جهان ارسال کنند.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با خاور مسقف – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور مسقف از مشهد،حمل بار با خاور مسقف به کردستان ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با خاور – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با خاور - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

انوع خاور باربری
خاور روباز
خاورهای روباز را می توان به عنوان اولین مدل تولید شده در کمپانی مرسدس بنز نامید. این خاورها در ابتدا برای حمل بارهایی استفاده می شدند که از حساسیت کمتری برخوردار بودند. در سال های بعد نوع مسقف ، بغل باز و …. نیز تولید شد . از خاورهای روباز می توان برای حمل مصالح ساختمانی و فلزات استفاده کرد. زیرا تکان و جنبش آن ها در حین حمل هیچ گونه آسیبی را متوجه آن ها نمی کند. تردد خاورهای روباز درون شهر ممنوع است و فقط برای تردد جاده ای و بین شهری از آن ها استفاده می شود.
خاور مسقف
خاورهای مسقف که از دیگر انواع خاور باربری به شمار می روند بر خلاف خاورهای روباز ، سرپوشیده هستند و از متریالی مانند پارچه و فلز برای پوشاندن سقف آن ها استفاده شده است. حمل و نقل بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردارند وظیفه این نوع از خاور است. نکته جالبی که در خصوص خاورهای مسقف وجود دارد این است که درون اتاق آن ها توسط ابزارهای ضربه گیر پوشانده شده است تا بار در حین حمل دچار آسیب و ضربه نشود. وسایل منزل ، وسایل شکستنی ، مبلمان و …. از این دست وسایل به شمار می روند.
خاور مسقف می تواند درون شهر تردد کند اما اغلب در ساعات خلوت که ماشین های سبک و سواری در سطح شهر کمتر هستند. زیرا خاور از نظر ابعاد بزرگ تر از ماشین های سواری است و کوچک ترین بی احتیاطی توسط راننده و سرنشینان باعث به وجود آمدن خسارت مالی و جانی خواهد شد. خاورهای مسقف از نظر فنی نیز با سایر خاورها متفاوت هستند. به طور مثال فنربندی و جلوبندی این خاورها به نحوی طراحی و تولید شده است که می تواند از ضربات وارد شده بر اثر دست اندازهای جاده ای جلوگیری به عمل آورد.
شرکت ها و موسسات باربری بین شهری که رضایت مشتری برای آن ها و سلامت بارشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ترجیح می دهند از خاورهای مسقف برای حمل بار مشتریان استفاده کنند تا بار به سلامت به مقصد برسد. حداکثر ظرفیت خاورهای مسقف ۳ تن است.
خاور کمپرسی 
حتما خاورهای کمپرسی را در مناطقی که ساختمان سازی انجام می دهند دیده اید. ساختار این نوع از وسایل حمل و نقل به نحوی است که بار آن ها به وسیله کمپرسی بارگیری و تخلیه می شود. وجود یک جک هیدرولیکی در بخش بار خاور باعث می شود که اتاق از جلو بلند شود و بار از انتهای خاور تخلیه شود. بارهایی مانند شن ، ماسه ، خاک و … جزو بهترین گزینه هایی هستند که می توان آن ها به کمک خاور کمپرسی جابجا کرد.
خاور بغل بازشو 
برخی از بارها به دلیل ساختاری که دارند باید به طور عرضی بارگیری شوند و نمی توان آن ها را از ابعاد دیگری بارگیری کرد. وسایلی مانند مبلمان و وسایل اداری جزو این دسته محسوب می شوند. خاورهای بغل بازشو که از انواع خاور باربری به شمار می روند این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید درب هایی که در اطراف اتاقک تعبیه شده اند را باز کنید و از آن جا اقدام به بارگیری وسایل کنید. تخلیه بار نیز بی دردسر صورت می گیرد و هیچ گونه آسیبی به بار نخواهد رسید.
خاور یخچالی 
حتما تا به حال نام خاور یخچالی را شنیده اید. از این خاورها اغلب در صنعت مواد غذایی استفاده می کنند . زیرا سیستم آن ها به نحوی طراحی شده است که درون اتاقک دارای سیستم سرد کننده می باشد. حمل بارهایی مانند میوه ، گوشت ، غذا ، لبنیات و تره بار به وسیله این یخچال ها انجام می پذیرد. وجود سیستم خنک کننده باعث می شود تا دمای درون اتاق به میزان دلخواه ثابت بماند و بر اثر گذر زمان گرم و باعث فاسد شدن مواد غذایی نشود.
خاور اتاق بزرگ 
خاورهای اتاق بزرگ یکی دیگر از انواع خاور باربری هستند که به دلیل اتاق بزرگی که دارند این نام بر آن ها نهاده شده است. وجود یک کشنده قوی و مدرن تر باعث می شود تا بتواند بارهایی با وزن بیشتر را حمل کند. ابعاد خاورهای اتاق بزرگ بیشتر از سایر خاورها می باشد و ارتفاعی در حدود ۸ متر و پهنایی به میزان ۲ متر دارند.
خاور معمولی 
خاورهای معمولی دارای ابعادی کمتر از سایر خاورها هستند و می توان برای حمل بارهایی تا وزن ۴ تن از آن ها استفاده کرد. به عبارتی گفته می شود که خاورهای معمولی مقدار کمی از وانت بزرگ تر هستند و دارای دو محور و شش چرخ می باشند. بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردار نیستند توسط این نوع از خاورها حمل می شوند.
خاور بادسان 
خاور بادسان از دیگر تولیدات کمپانی مرسدس بنز است که گزینه مناسبی برای حمل و نقل بارهای سنگین و نیمه سنگین به شمار می رود. خاورهای بادسان یا ۹۱۱ قابلیت تردد درون شهر دار دارند و از نظر ارتفاع می توان ابعادی حدود ۵ متر و پهنایی حدود ۲ متر برای آن ها در نظر گرفت. ظرفیت بادسان ها حداکثر ۶ تن است.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با خاور – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد،حمل بار با خاور به کردستان ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با نیسان – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نیسان مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با نیسان - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

نوع باربری از نظر نوع بار 
واضح است که باربری از نظر نوع بار تمرکز بر روی ویژگی های مختلف محموله دارد. هر محموله یا بار دارای خصوصیات منحصر به فردی است که با توجه به آن ها می توان شاهد تسهیل در امر حمل و نقل بود. به طور مثال اگر قصد دارید منزل را تغییر دهید موسسه باربری به خوبی می داند که بسته بندی وسایل باید به چه نحوی باشد و توسط چه نوع وسیله نقلیه ای حمل شود تا کمترین آسیب را ببیند. قطعا وسیله نقلیه حمل اسباب منزل با وسیله نقلیه حمل نفت متفاوت است و نمی توان هر دوی آن ها را به یک روش حمل کرد.
چه عواملی در سالم ماندن محموله موثرند ؟ 
نوع بسته بندی 
حتما شما هم درگیر اسباب کشی و جابجایی منزل بوده اید و بعد از تمام باربری و باز کردن کارتن ها متوجه شده اید که بسیاری از وسایل تان شکسته اند .این مساله به دلیل عدم بسته بندی صحیح اتفاق افتاده و وسایل به خوبی در کنار یکدیگر قرار نگرفته اند. در مطالب پیشین اشاره کردیم که بهترین روش برای بسته بندی وسایل شکستنی این است که حتما بین آن ها دستمال پارچه ای و یا روزنامه و مجله قرار دهید تا بر اثر تکان و جنبش و برخورد با یکدیگر دچار آسیب نشوند.
جعبه های بسته بندی 
بسیاری از افراد تصور می کنند که بهترین ابزار برای بسته بندی وسایل استفاده از کارتن های نو و دست اول است. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است زیرا بسیاری از کارتن های نو در حین جابجایی پاره می شوند و ممکن است سلامت بار را به خطر بیندازند. از کارتن ها و جعبه های بسیار محکم استفاده کنید .
چینش بار 
چینش بار یکی دیگر از موارد مهم در انواع باربری به شمار می رود. اگر تا به حال اسباب کشی نکرده اید بهتر است این کار را به موسسات حمل و نقل بسپارید زیرا آن ها به خوبی می دانند که چگونه باید بار را به نحوی در وسیله نقلیه چید که کمترین برخورد و تکان را در حین حرکت ماشین داشته باشند.
فرآیند انتقال بار 
تخلیه بار و فرآیند آن بسیار مهم است. اگر شرکت و موسسه باربری از کارگران ناوارد استفاده کند قطعا وسایل شما در حین تخلیه دچار آسیب جدی خواهند شد. تخلیه بار حتما باید توسط افراد خبره و با تجربه انجام شود زیرا برخی از وسایل سنگین مانند یخچال باید توسط تجهیزات و ابزارهای مناسب صورت بگیرد تا فرآیند آن به درستی انجام شود.
نوع باربری از نظر وسیله نقلیه 
یکی دیگر از انواع باربری را می توان مربوط به نوع وسیله نقلیه دانست. قطعا می دانید از وسایل نقلیه مختلفی مانند ماشین ، هواپیما و قطار می توان استفاده کرد که آن ها نیز دارای انواع مختلفی می باشند. استفاده از انواع مختلف آن ها بستگی به فاکتورهایی مانند نوع بار ، مبدا و مقصد بار دارند. اما به این دلیل که جاده ها سهم بیشتری در حمل و نقل ایفا می کنند مدل های مختلف ماشین های باربری نیز متنوع تر از هواپیما و قطار است .
وانت ها جزو وسایل نقلیه باربری درون شهری به حساب می آیند که خود نیز دارای انواعی مانند مزدا ، پیکان و پراید هستند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. برای آشنایی با انواع وسایل نقلیه باربری می توانید به مطالب پیشین مراجعه کنید. فاکتورهایی مانند وزن محموله و حجم آن ها در تعیین وسیله نقلیه موثر است. به طور مثال از وانت بار ها می توان برای حمل و نقل بارهایی با مقدار و حجم کم استفاده کرد.
کامیونت ها از دیگر انواع باربری از نظر وسیله نقلیه می باشند که از نظر ابعاد و ظرفیت از وانت ها بزرگ تر می باشند. مدل هایی مانند ایسوزو ، خاور و بنز را می توان به عنوان زیر مجموعه کامیونت ها دانست. این وسیله حمل و نقل اجازه تردد درون شهر را دارد و گزینه بسیار مناسبی برای اسباب کشی محسوب می شود.
وسایل نقلیه بزرگ تر که مخصوص تردد بین شهری و بین کشوری ( ترانزیت ) هستند شامل تریلی ها و کامیون ها می باشند که دارای ظرفیت بسیار بالا و توان بیشتر هستند .
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با نیسان – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،حمل بار با نیسان به کردستان ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با تریلی – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با تریلی - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

انواع تریلر ها چیست؟
سلام خدمت شما عزیزان،اگر دوست دارید انواع تریلر ها را بشناسید و متوجه بشید کاربرد هر کدام در چه جیزی است حتما ادامه مقاله انواع تریلر ها چیست را مطالعه کنید.شرکت آکو فیدار با داشتن سابقه چندین ساله و هم چنین داشتن پرسنلی متخصص و کارآمد آماده ارائه بهترین خدمات تریلر برای شما عزیزان است.
اما خود تریلر چیست و به چه معناست
تریلر به معنای بارکش است و در واقع به کامیون های باربری بسیار بزرگی گفته می شود که توانایی حمل بار تا 24 تن را دارد.این تریلر ها معمولا توسط کمپانی های بسیار بزرگ و مختلفی مانند:مرسدس بنز،اسکانیا،ولوو و ….. تولید می شوند که در سر تا سر جهان کاربرد و فروش بسیار بالایی دارند.
انواع تریلر ها
1-تریلی کفی:
تریلی کفی یکی از ساده ترین مدل کامیون ها است که از یک قسمت باری ساده بدون سقف و بدنه استفاده می کند.
موارد استفاده از تریلی های کفی:
این مدل تریلر ها برای جابجایی انواع مواد استفاده می شوند.موادی مانند:تیرآهن،مصالح ساختمانی،و حتی در برخی موارد یک خانه کامل!.
2-تریلی های ترانزیت:
یک دیگر ازانواع تریلر ها تریلی ترانزیت،تریلی هایی هستند که به نام تریلی های اتاق دار نیز مشهور اند و بدنه و سقف در قسمت بار  مجهز شده اند.معمولا قسمت بار تریلی های ترانزیت ضد آب و ضربه می باشد این تریلی ها برای جا به جایی موادی که نیاز به مراقبت بیشتری در طول مسافت دارند کاربرد بالایی دارد.
3-تریلی های لبه دار:
این مدل تریلی ها معمولا در طرفین و انتها از پنل های چوبی بهره بهره برده اند،.ارتفاع دیواره این کامیون ها در حالت استاندارد و معمولی باید 80 سانتی متر با کف اتاق فاصله داشته باشند.
موارد استفاده از تریلی های لبه دار:
این نوع از تریلی ها  برای موادی که به صورت بسته بندی هستند معمولا بارگیری نمی شوند،خاک،شن،مواد دیگری که بدون بسته بندی هستند بیشتر برای این نوع از تریلر ها استفاده می شوند
4-تریلی کمپرسی:
تریلی های کمپرسی دارای اتاقک هایی هستند که توسط یک جک بلند شده  و تخلیه بار را آسان می کند.در جواب به سوال انواع تریلر ها چیست؟یکی دیگر از موارد آن تریلی های  کمپرسی است این نوع از تریلی کاربرد زیادی در خاک برداری انواع مصالح ساختمانی مانند(شن،ماسه،خاک،آجرو….) دارد.کاربرد های دیگری نیز دارد اما بیشترین درصد کاربرد این نوع از تریلی ها حمل موادی است که صرفا قرار است در محل مورد نظر تخلیه شوند.
5-تریلی بغل بارشو:
تریلی بغل بازشو از مدلی است که دیوار کناری آن برای بارگیری باز می شود،معمولا برای بار کردن کنده های درخت که طول زیاد و هم چنین سنگین وزن هستند کاربرد بسیار زیادی دارد.
6-تریلی یخچالی:
در جواب به سوال انواع تریلر ها چیست؟یکی دیگر از موارد آن تریلی های یخچالی است تریلی های یخچالی همان طور که از نامش پیداست دارای یک سردخانه و سیستم تهویه مطبوع مناسبی در بخش بار است که از فاسد شدن بار کامیون جلوگیری کرده و موجب عمر بیشتر بار می شود.
منابع استفاده از تریلی های یخچالی:
از تریلی های یخچالی بیشتر برای انتقال موادی هم چون انواع گوشت های منجمد شده،ماهی ها و موادی که در بازه های زمانی کوتاه فاسد می شوند استفاده می شود.
7-تریلی تیغه:
قسمت بار تریلی تیغه یا تیغه دار به وسیله تیغه ای طولی  با محور به دو نیمه نیمه مساوی تقسیم شده اند.این تریلی ها به خودی خود دارای قسمت بار نیستند و کانتینر های مورد باری مورد نیاز به روی آنها قرار گرفته می شود.
موارد استفاده از تریلی تیغه:
این نوع از تریلی ها بسته به خود نیاز اشخاص می تواند بار داشته باشد و نصب بار پشت کامیون آنها دلخواه است.
تریلی 40 فوت:
یکی از ابعاد متداول کانتینر های باری 12 متر یا 40 فوت می باشد.این کانتینر ها با توجه به حجم و ابعاد خودشان بارگیری مناسبی را انجام می دهند و در باربری زمینی و دریایی استفاده ی ویژه ای دارند.
موارد استفاده از تریلی های 40 فوت:
تریلی های 40 فوت برای حمل و نقل این کانتینر ها (کانتینر هایی با بار 12 متر یا 40 فوت ) استفاده می شوند.
تریلی 20 فوت:
از اندازه های متداول دیگر کانتینر های باری 20فوت یا همان 6 متر می باشد.این مدل کانتینر ها بعد از مدل های 40 فوتی بیشتر استفاده را در ما بین کانتینر های باری دارند.تریلی های 20 فوت نیز بهترین و مطمئن ترین وسیله برای حمل زمینی این بار ها است.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با تریلی – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد،حمل بار با تریلی به کردستان ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با وانت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با وانت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

به عنوان كوچكترين وسيله نقليه موتوري باري مي توان به وانت اشاره كرد . معمولا براي حمل بارهاي كوچك و سبك وانت بار ها به كار مي آيند.
پيكان وانت چيست؟
وانت پيكان كه بيشتر پيكان وانت گفته مي‌شود يكي از انواع وانت در ايران است كه ظرفيت حمل ۵۰۰ كيلوگرم بار را دارد. از وانت پيكان براي جابجايي وسايل سبك و بار خصوصاً در داخل شهر استفاده مي‌شود. وانت پيكان در انواع وانت پيكان معمولي (روباز)، وانت پيكان مسقف، وانت پيكان مبلي موجود است.
ابعاد پيكان وانت
در مورد طول و عرض پيكان وانت بايد بگوييم براساس دفترچه راهنماي پيكان وانت طول وانت پيكان با كابين حدود ۴.۳۳ متر و عرض آن ۱.۶۲ متر است. (تصوير زير) ابعاد اتاق پيكان وانت يا ابعاد باربند وانت پيكان كه به اتاق بار، قسمت بار و اتاق عقب هم گفته مي‌شود اين بخش حدود ۱.۶ متر طول و ۱.۲ عرض دارد. ارتفاع پيكان بدون بار ۱.۴۲ متر است.
ظرفيت پيكان وانت
در پاسخ به سوال “ظرفيت بار پيكان وانت چقدر است” يا “پيكان وانت چند تن بار ميبرد” بايد گفت حداكثر بار وانت پيكان ۵۰۰ كيلوگرم است. اگر به تن بگوييم ظرفيت پيكان بار وانت حدود ۰.۵ يا نيم تن است. توجه كنيد كه ظرفيت حمل بار پيكان وانت مي‌تواند بيشتر از ۵۰۰ كيلوگرم هم باشد ولي بارگيري زياد براي ماشين و راننده زيان‌ آور است. وزن خالص پيكان وانت بدون باربند حدود ۹۶۰ كيلوگرم و وزن پيكان وانت با باربند حدود ۱۰۵۰ كيلوگرم است.
اتاق پيكان وانت
اتاق پيكان وانت بخشي هست كه بار و محموله در آن قرار مي‌گيرد. اتاق وانت پيكان در انواع مسقف، روباز و كفي وجود دارد. اتاق مبلي وانت پيكان يا  به اتاقي گفته مي‌شود كه كمي بالا آورده شده تا مبلمان و اثاثيه داخل آن راحت‌تر قرار گيرد. براي پيدا كردن قيمت باربند مبلي پيكان وانت مي‌توانيد از سايت ديوار ديدن كنيد. اندازه اتاق وانت پيكان يا طول اتاق بار پيكان وانت به شكل طول ۱.۶ متر و عرض ۱.۲ متر است. وزن اتاق خالي پيكان چند ده كيلوگرم است. براي خريد اتاق وانت بايد به واحدهاي اتاق سازي يا كاربري سازي در تهران با شهرستان مراجعه كنيد. يكي ديگر از اجزاي قسمت عقب وانت، كف يا كفي پيكان است. كفي پيكان وانت (كف اتاق پيكان وانت) در انواع چوبي، گالوانيزه و مبلي وجود دارد.
اجزاي پيكان وانت
از اجزاي مهم پيكان وانت مي‌توان به باربند، كيلومتر شمار، چادر باربند، كف يا كفي اشاره كرد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با وانت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،وانت از مشهد،حمل بار با وانت به کردستان ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با کامیون شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه وارد این صفحه شده اید.

 تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

کامیون چیست ؟
تعریفی که ویکی پدیا از کامیون ارائه کرده به این شکل است : کامیون (به فرانسوی: Camion) (به انگلیسی: Truck یا Lorry)، یکی از وسایل نقلیه موتوری باری است که قسمت بارگیر آن به صورت پیوسته به کشنده متصل است. از کامیون بیش‌تر برای ترابری کالا و مواد سنگین استفاده می‌شود و به‌عنوان ماشین آتش‌نشانی نیز از آن استفاده می‌شود. کامیون‌ها ظرفیت حمل ۶ تن بار یا بیش‌تر را دارند.
اما در تعریف تخصصی به وسیله نقلیه موتوری که برای حمل و نقل زمینی بارهای سنگین استفاده میشود کامیون می گویند. کامیون ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نوع اتصال بارکش , ظرفیت حجمی ,  ظرفیت وزنی بار در دسته بندی های متفاوت جای می گیرند. کمترین ظرفیت وزنی که کامیونت ها حمل می کنند 3 تن است و این مقدار برای کامیون ها 6 تن می باشد. که در ادامه به صورت دقیق تر و با جزئیات بیشتر به این مورد میپردازیم.
کامیون ها (trucks) ها و یا کشنده ها، جزو ماشین الات سنگینی هستند که عمده کار آنها جابجایی و حمل بارهای سنگین می باشد. کامیون ها بر اساس قدرت، حجم میزان بار حمل شده، نوع چرخ، روش تخلیه و … تقسیم بندی می شوند.
دسته بندی انواع کامیون
برای دسته بندی کامیون ها وارد زیادی وجود دارند که می توان بر اساس آنها دسته بندی را انجام داد. در این اینجا یکی از این دسته بندی ها را مشاهده میکنید:
از نظر اتصال مخزن و تراکتور: شاسی یکپارچه، نیمه تریلر، تمام تریلر.
از نظر روش تخلیه خاک: تخلیه از عقب، تخلیه از زیر، تخلیه از پهلو، تخلیه از جلو.
از نظر قابلیت استفاده از شبکه راه ها:جاده ای، خارج جاده ای.
از نظر نوع چرخ ها: چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری.
ظرفیت کامیون ها: ظرفیت وزنی (تن)، ظرفیت حجمی (مترمکعب)، خط تراز آب، کوت شده (انباشته).
انواع ماشین های باربری و انواع کامیون
همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد ما در این مطلب می خواهیم انواع کامیون و سایر ماشین های باربری را به شما معرفی کنیم.
وانت بار : 
درست است که وانت جز کامیون نیست اما به عنوان کوچکترین وسیله نقلیه موتوری باری می توان به وانت اشاره کرد . معمولا برای حمل بارهای کوچک و سبک وانت بار ها به کار می آیند.
وانت نیسان :
وانت نیسان به صورت معمول به وانت های با ظرفیت بیشتر گفته می شود .این وسلیه باربری که توانایی حمل بار تا ۲ تن را دارد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است همه وانت های با شاسی قوی مانند زامیاد هم در این دسته بندی قرار میگیرند.
خاور یا کامیونت :
ماشین های باری که دارای بارهایی با وزن  ۳ تن تا حداکثر ۶ تن را حمل می کنند. خاورها دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آنها می توان به  انواع کامیونت ، هیواندا ، 911 ، مسقف و روباز اشاره کرد. برای اطلاعات کامل در مورد انواع خاور می توانید به این مطلب مراجعه کنید.
این دسته از خودروهای سنگین عموماً نیاز به گواهینامه رانندگی بالای پایه دوم دارند
خودروی ون باربری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۳٫۵ تن تا کمتر از ۵ تن است.
لوری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۵ تن تا کمتر از ۶ تن است.
جالب است بدانید که اصطلاح خاور بر گرفته شده از نام اولین تولیدکننده‌های کامیون در کشور ایران است که متعلق به گروه صنعتی خاور و یا همان شرکت ایران خودرو دیزل است که محصولاتشان نیز به همین نام معروف شد.
کامیون تک محور :
کامیون هایی در قسمت انتهایی دارای یک محور هستند را اصطلاحاً کامیون تک می نامند که این نوع کامیون توانایی حمل بار تا ظرفیت 10 تن را دارد. از دیگر نام های این نوع کامیون می توان به کامیون 10 تن ، کامیون 6 چرخ و کامیون تک اشاره کرد. طول اتاق کامیون تک معمولا بین 5.7 متر الی 6 متر است.
کامیون جفت محور :
کامیون هایی که در قسمت عقب خود دارای دو محور هستند را  اصطلاحا کامیون جفت می نامند. کامیون جفت محور می توانند تا ظرفیت  ۱۵ تن بار را حمل کنند و طول فضای باری کامیون جفت معمولا در حدود 7 متر می باشد. کامیون جفت، کامیون 10 چرخ و کامیون 15 تن نام‌های دیگری هستند که این نوع کامیون را با آنها میشناسند.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد،حمل بار با کامیون به کردستان ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

کامیونت چیست؟
کامیونت به نوعی از ماشین باری گفته می‌شود که از نیسان بزرگتر و از خاور کوچکتر است. بعضاٌ به خود نیسان و خاور هم کامیونت گفته می‌شود. کامیونت به انگلیسی معادل Mini Truck، Light Truck و Light Commercial Vehicle نامیده می‌شود. طول کامیونت به ۳ متر می‌رسد. به کامیونت مینی خاور، خاور اتاق کوچک، مینی بار یا مینی کامیونت هم گفته می‌شود.
انواع کامیونت از نظر سازنده
انواع کامیونت در ایران از نظر شرکت سازنده به شرح زیر است. بعضاً افراد کامیونت الوند و کامیونت کاویان و کامیون جک و کامیون آمیکو را با هم مقایسه می‌کنند.به نظر نگارنده بهترین کامیونت در ایران محصول شرکت ایسوزو هست. البته در سطح جهان، انواع دیگر کامیونت وجود دارد که در بازار ایران وجود ندارند.
۱- کامیونت بادسان
۲- کامیونت ایسوزو
۳- کامیونت هیوندا
۴- کامیونت آمیکو
۵- کامیونت جک
۶- کامیونت الوند
۷- کامیونت بنز
۸- کامیونت کاویان
۹- کامیونت نیسان زامیاد
فرق کامیون و کامیونت
 همانطور که از اسم کامیونت مشخص هست کامیونت یعنی کامیون کوچک. کامیون معمولاً به ماشین‌های بزرگتر از خاور گفته می‌شود. مثل کامیون ۱۰ چرخ یا کامیون ۱۰ تن. تفاوت کامیونت و کامیون این است که کامیون بزرگتر از کامیونت هست، همچنین مقررات حمل و نقل برای کامیون سخت‌تر است. مثلاً کامیونت‌ مجوز تردد در داخل شهر را دارد ولی کامیون در روز نمی‌تواند وارد شهر شود. کارهای داخل شهری مردم مثل اسباب کشی با کامیونت انجام می‌گیرد ولی کارهای صنعتی و شرکت ها و حمل بار بین شهری بیشتر با کامیون انجام می‌گیرد. در یک تقسیم بندی دیگر به ماشین‌هایی که بالاتر از ۳ تن می‌توانند جابجا کنند کامیون و به ماشین‌های زیر ۳ تن کامیونت گفته می‌شود.
فرق کامیون با کامیونت
انواع بارِ کامیونت
کامیونت ها برای حمل انواع بار مورد استفاده قرار می‌گیرند. مثل کامیونت اسباب کشی که برای حمل اثاث منزل استفاده می‌شود. اجاره کامیونت با راننده و بدون راننده امکان پذیر است. بیشتر کرایه کامیونت با راننده هست.
کامیونت شهری و بین شهری
کامیونت باربری از نظر محدوده جغرافیایی به شهری و بین شهری تقسیم می‌شود. کامیونت بین شهری می‌تواند بین دو شهر جابجا شود. همچنین ما کامیونت تهران یا کامیونت کرج داریم یعنی کامیونتی که در هم اکنون در شهر تهران یا کرج هست و آماده حمل بار است.
کاربری کامیونت
کامیونت از نظر اتاق بار یا کاربری که دارد به اقسام زیر تقسیم می‌شود:
۱- کامیونت یخچالدار
۲- کامیونت خودروبر یا حمل خودرو
۳- کامیونت تانکری
۴- کامیونت مسقف چادری
۵- کامیونت کمپرسی
۶- کامیونت اتاق باری
ظرفیت بار کامیونت
کامیونت ها از نظر ظرفیت بار به انواع زیر تقسیم می‌شوند. مشخصات فنی هر کامیونت شامل وزن، وزن خالص یا خالی و ابعاد است.
۱- کامیونت ۳ تن
۲- کامیونت ۴.۵ تن
۳- کامیونت ۶ تن
۴- کامیونت ۸ تن
اعلام بار کامیونت
رانندگانی که ماشین باربری کامیونت دارند یا قصد دارند که کامیونت خریداری کنند دغدغه های زیر را دارند:
۱- اعلام بار کامیونت کجاست؟
۲- بار برای کامیونت چطور پیدا کنم؟
۳- درآمد کار با کامیونت چقدر هست؟
۴- نحوه خرید کامیونت چگونه است؟ نقدی یا اجاره به شرط تملیک
۵- قیمت روز کامیونت چقدر است؟
۶- ارزانترین کامیونت موجود در بازار ایران چیست؟
۷- تناژ جدید کامیونت چیست؟ آیا تناژ کامیونت تغییر کرده است؟
نرخ کرایه کامیونت
نرخ کرایه کامیونت از نرخ کرایه کامیون کمتر و از نرخ کرایه نیسان بیشتر هست. هر سال نرخ کرایه کامیونت تغییر می‌کند
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کردستان با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیونت از مشهد،حمل بار با کامیونت به کردستان ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

در صنعت حمل و نقل با انواع كاميون باربري سروكار داريم كه هر كدام از آن ها داراي كاربرد منحصر به فردي هستند. كاميون ها جزو وسايل باربري هستند كه داراي مدل ها و تنوع زيادي هستند. به همين دليل در اين مطلب به بررسي انواع كاميون باربري و شركت حمل و نقل بين شهري  و بيان خصوصيات آن ها مي پردازيم.
انواع كاميون باربري داراي چه ويژگي هايي هستند ؟ كاميون هاي جزو ماشين هايي هستند كه براي حمل بار از آن ها استفاده مي شود. بارهايي با وزن هاي مختلف بايد توسط انواع متفاوتي از كاميون حمل شوند زيرا هر كدام از آن ها داراي ظرفيت و گنجايش خاصي هستند . جالب است بدانيد كه انواع كاميون باربري در كشور ايران قابل استفاده است كه برخي از آن ها مناسب براي باربري درون شهري و برخي ديگر مناسب براي  باربري بين شهري مي باشد. از نوع خاصي از كاميون نيز مي توان به عنوان ماشين آتش نشاني استفاده كرد.
كاميون ها بر اساس فاكتورهايي همچون محور ، ظرفيت ، نوع چرخ ها ، روش تخليه بار و … تقسيم بندي مي شوند كه قطعا در پايان اين مطلب اطلاعات شما در اين باره افزايش پيدا خواهد كرد. پس با ما همراه باشيد.
انواع كاميون باربري | تقسيم بندي بر اساس ظرفيت و محور 
1) خاور: خاور نام ديگر كاميونت است. خاور جزو ماشين هايي محسوب مي شود كه قابليت تردد درون شهري را دارند. حداكثر ميزان باري كه توسط آن ها جابجا مي شود ۳ تن است. ابعاد خاور از كاميون كوچك تر و از وانت بزرگ تر است. تعداد محور اين نوع از ماشين باربري ۲ عدد و داراي ۶ چرخ مي باشد. خاور در نوع ديگري به نام ” خاور اتاق بزرگ ” نيز وجود دارد كه با وجود ۲ محور و ۶ چرخ توانايي حمل بار به ميزان ۱۰ تن را دارد.
2) كاميون : كاميون ها داراي دو نوع جفت و تك هستند كه هر كدام از آن ها داراي ابعاد مشخص و ظرفيت معيني هستند. كاميون هاي تك اغلب در خارج از شهر تردد مي كنند زيرا ابعاد بزرگي دارند و باربري درون شهري مي تواند براي ماشين هاي سواري يا عابرين پياده خطر آفرين باشد. كاميون هاي جفت محور ابعاد بزرگ تري نسبت به كاميون ها تك دارند كه داراي ۳ محور و ۱۰ چرخ مي باشد و قابليت حمل بار تا ۱۰ تن را دارند.
3) 18 چرخ: تريلي ها نوع ديگري از كاميون باربري محسوب مي شوند كه نمونه هاي مختلفي دارند. يكي از مشهورترين آن ها ۱۸ چرخ است  كه ساختاري دو قسمتي دارند. ۱۸ چرخ داراي بخشي براي بارگيري است كه توسط يك مفصل به سر تريلي وصل مي شود. اگر قصد حمل و نقل بارهايي بسيار سنگين و حجيم داريد تريلي هاي ۱۸ چرخ گزينه مناسبي براي شما به حساب مي آيند.
4) كمرشكن : كمرشكن يكي از انواع تريلي محسوب مي شود اما ساختار قوي تري نسبت به آن دارد. معمولا از اين ماشين در صنعت راه سازي و ماشين آلات مربوط به آن استفاده مي شود. سيستم داخلي و خارجي كمرشكن موجب مي شود تا گزينه مناسبي براي حمل و نقل نباشد اما زير مجموعه اين نوع از ماشين ها حساب مي شود.
5) كاميون 911: 911 يكي از انواع كاميون باربري است كه اگر بخواهيم آن را با ماشين هاي ديگر قياس كنيم بايد بگوييم كه بين خاور و كاميون هاي تك قرار مي گيرد و برخي از ويژگي هاي آن ها را نيز دارد . اغلب راننده ها و شركت هاي باربري از ۹۱۱ استفاده مي كنند زيرا كارآيي خوبي دارد و در مسافت هاي طولاني دوام مي آورد.
خيلي از افراد هنگام انتخاب ماشين مناسب براي باربري نگران قيمت آن هستند و يا براي آشنايي با انواع كاميون باربري ميخواهند اطلاعات كامل و دقيقي را در كمترين زمان و به آساني در اختيار داشته باشند. اگر شما هم به اين امكانات احتياج داريد ميتوانيد با كارشناسان ما در مجموعه باربري مشهد تماس بگيريد و در هر  زمان و مكاني اطلاعاتي كه ميخواهيد را كسب كنيد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،ده چرخ از مشهد،حمل بار با ده چرخ به اردکان ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با خاور مسقف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با خاور مسقف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 خاورها یکی از مهم ترین وسایل باربری در کشور ما محسوب می شوند که سهم عمده ای در باربری بین شهری دارند. خاورها همان کامیونت هایی هستند که دارای مدل های مختلفی می باشند. انواع خاور باربری دارای کاربری های منحصر به فردی هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کند.
انوع خاور باربری
امروزه شاهد تردد انواع خاور باربری در جاده ها هستیم. خاور نام دیگر کامیونت است که نسبت به کامیون دارای ابعاد کوچک تر و ویژگی های متفاوتی است. ظرفیت و گنجایش خاورها بسیار مناسب است به همین دلیل از محبوبیت بالایی در صنعت حمل و نقل جاده ای و شرکت حمل و نقل بین شهری برخوردار هستند. در سال های اخیر حمل و نقل جاده ای پیشرفت زیادی کرده است و وسایل حمل و نقل نیز به تبع آن بیشتر شده اند. برخی از انواع خاور باربری قابلیت تردد درون شهر را نیز دارند. به طور مثال اغلب افراد برای اسباب کشی از این نوع وسیله استفاده می کنند.
خاور روباز
خاورهای روباز را می توان به عنوان اولین مدل تولید شده در کمپانی مرسدس بنز نامید. این خاورها در ابتدا برای حمل بارهایی استفاده می شدند که از حساسیت کمتری برخوردار بودند. در سال های بعد نوع مسقف ، بغل باز و …. نیز تولید شد . از خاورهای روباز می توان برای حمل مصالح ساختمانی و فلزات استفاده کرد. زیرا تکان و جنبش آن ها در حین حمل هیچ گونه آسیبی را متوجه آن ها نمی کند. تردد خاورهای روباز درون شهر ممنوع است و فقط برای تردد جاده ای و بین شهری از آن ها استفاده می شود.
خاور مسقف
خاورهای مسقف که از دیگر انواع خاور باربری به شمار می روند بر خلاف خاورهای روباز ، سرپوشیده هستند و از متریالی مانند پارچه و فلز برای پوشاندن سقف آن ها استفاده شده است. حمل و نقل بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردارند وظیفه این نوع از خاور است. نکته جالبی که در خصوص خاورهای مسقف وجود دارد این است که درون اتاق آن ها توسط ابزارهای ضربه گیر پوشانده شده است تا بار در حین حمل دچار آسیب و ضربه نشود. وسایل منزل ، وسایل شکستنی ، مبلمان و …. از این دست وسایل به شمار می روند.
خاور مسقف می تواند درون شهر تردد کند اما اغلب در ساعات خلوت که ماشین های سبک و سواری در سطح شهر کمتر هستند. زیرا خاور از نظر ابعاد بزرگ تر از ماشین های سواری است و کوچک ترین بی احتیاطی توسط راننده و سرنشینان باعث به وجود آمدن خسارت مالی و جانی خواهد شد. خاورهای مسقف از نظر فنی نیز با سایر خاورها متفاوت هستند. به طور مثال فنربندی و جلوبندی این خاورها به نحوی طراحی و تولید شده است که می تواند از ضربات وارد شده بر اثر دست اندازهای جاده ای جلوگیری به عمل آورد.
خاور کمپرسی 
حتما خاورهای کمپرسی را در مناطقی که ساختمان سازی انجام می دهند دیده اید. ساختار این نوع از وسایل حمل و نقل به نحوی است که بار آن ها به وسیله کمپرسی بارگیری و تخلیه می شود. وجود یک جک هیدرولیکی در بخش بار خاور باعث می شود که اتاق از جلو بلند شود و بار از انتهای خاور تخلیه شود. بارهایی مانند شن ، ماسه ، خاک و … جزو بهترین گزینه هایی هستند که می توان آن ها به کمک خاور کمپرسی جابجا کرد.
خاور بغل بازشو 
برخی از بارها به دلیل ساختاری که دارند باید به طور عرضی بارگیری شوند و نمی توان آن ها را از ابعاد دیگری بارگیری کرد. وسایلی مانند مبلمان و وسایل اداری جزو این دسته محسوب می شوند. خاورهای بغل بازشو که از انواع خاور باربری به شمار می روند این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید درب هایی که در اطراف اتاقک تعبیه شده اند را باز کنید و از آن جا اقدام به بارگیری وسایل کنید. تخلیه بار نیز بی دردسر صورت می گیرد و هیچ گونه آسیبی به بار نخواهد رسید.
خاور یخچالی 
حتما تا به حال نام خاور یخچالی را شنیده اید. از این خاورها اغلب در صنعت مواد غذایی استفاده می کنند . زیرا سیستم آن ها به نحوی طراحی شده است که درون اتاقک دارای سیستم سرد کننده می باشد. حمل بارهایی مانند میوه ، گوشت ، غذا ، لبنیات و تره بار به وسیله این یخچال ها انجام می پذیرد. وجود سیستم خنک کننده باعث می شود تا دمای درون اتاق به میزان دلخواه ثابت بماند و بر اثر گذر زمان گرم و باعث فاسد شدن مواد غذایی نشود.
خاور اتاق بزرگ 
خاورهای اتاق بزرگ یکی دیگر از انواع خاور باربری هستند که به دلیل اتاق بزرگی که دارند این نام بر آن ها نهاده شده است. وجود یک کشنده قوی و مدرن تر باعث می شود تا بتواند بارهایی با وزن بیشتر را حمل کند. ابعاد خاورهای اتاق بزرگ بیشتر از سایر خاورها می باشد و ارتفاعی در حدود ۸ متر و پهنایی به میزان ۲ متر دارند.
خاور معمولی 
خاورهای معمولی دارای ابعادی کمتر از سایر خاورها هستند و می توان برای حمل بارهایی تا وزن ۴ تن از آن ها استفاده کرد. به عبارتی گفته می شود که خاورهای معمولی مقدار کمی از وانت بزرگ تر هستند و دارای دو محور و شش چرخ می باشند. بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردار نیستند توسط این نوع از خاورها حمل می شوند.
خاور بادسان 
خاور بادسان از دیگر تولیدات کمپانی مرسدس بنز است که گزینه مناسبی برای حمل و نقل بارهای سنگین و نیمه سنگین به شمار می رود. خاورهای بادسان یا ۹۱۱ قابلیت تردد درون شهر دار دارند و از نظر ارتفاع می توان ابعادی حدود ۵ متر و پهنایی حدود ۲ متر برای آن ها در نظر گرفت. ظرفیت بادسان ها حداکثر ۶ تن است.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با خاور مسقف – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه

باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور مسقف از مشهد،حمل بار با خاور مسقف به اردکان ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با خاور – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با خاور - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

خاور چيست ؟ خاور باربري و كلمه خاور مانند بسيار ديگري كلمات فارسي معاني متعددي دارد برخي معاني عام و برخي معاني خاص. اما چرا به كاميون هاي كوچك ( كاميونت ) مي گوينند, جواب اين سوال جالب و ساده است , به خاطر شركتي كه اولين بار اين ماشين ها را ساخت. گروه صنعتي خاور يكي از زير مجموعه‌هاي ايران خودرو ديزل يكي از شركت‌هاي توليد كننده خودروي سنگين در ايران بوده است كه دست بر قضا گروه صنعتي خاور شركتي بوده كه در زمينه توليد كاميون در ايران فعاليت بوده است.تا جايي كه به علت تعدد توليد و كيفيت كاميون‌هاي اين شركت، بيش از چهل سال است كه تعداد زيادي از افراد به كاميون، خاور مي‌گويند.
معني خاور چيست؟ هر چند خاور داراي معناي متفاوتي است اما امروزه استفاده از خاور بدون پسوند يا پيشوندي بيشتر به عنوان كاميون حمل بار استفاده شده و علاوه بر دنياي حقيقي اين معناي خاور در دنياي مجازي يا همان اينترنت دركنار كلماتي چون خاورميانه يا خاوردور بسيار رايج است.
خاور حمل بار وسيله باربري نيمه سنگين محسوب مي شود و معمولا براي حمل اثاثيه منزل از آن استفاده ميشود. البته در گذشته از خاور مدل 608 براي جا به جايي استفاده ميشد كه در حال حاضر با وجود ماشين هاي نيمه سنگين جديد مانند ايسوزو و خاور هيوندايي خاور هاي قديمي جاي خود را به رقيبان نو نوار و تازه نفس داده اند كه از سرعت و كيفيت بهتري نسبت به خاور هاي باري قديمي برخوردارند.
انواع خاور چيست؟ خاورها از لحاظ نوع و حجم به انواع مختلف تقسيم مي شوند كه انواع خاور باربري: ايسوزو , خاور 608 , خاور كانكسي , خاور كمپرسي , خاور لبه دار , خاور 5.5 متري , خاور 6 متري , خاور 7 متري و ….
حداكثر تناژ بارگيري خاور چقدر است؟ حداكثر وزني كه توسط خاور بارگيري مي شود بسته به نوع خاور از 3 تا 8 تن متفاوت است كه اين موضوع بستگي زيادي به نوع خاور و نوع بار دارد.
موارد استفاده خاور باري چيست؟ در حالت كلي در صنعت حمل و نقل براي جابجايي بار از وسيله متناسب با توجه به وزن بار استفاده ميشود. در حال حاضر از خاور باري اكثراً براي حمل و نقل درون شهري و حمل اثاثيه و باربري اسباب كشي توسط اتوبار ها استفاده مي شود . شركت هاي پخش معمولا از خاور ، خاور ايسوزو و خاور هيوندايي براي امر توزيع استفاده مي كنند كه هر يك از آنها بسته به نوع بار خود اتاق متفاوت و متناسب با بار خود استفاده مي كنند.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد،حمل بار با خاور به اردکان ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

کامیونت چیست؟
کامیونت به نوعی از ماشین باری گفته می‌شود که از نیسان بزرگتر و از خاور کوچکتر است. بعضاٌ به خود نیسان و خاور هم کامیونت گفته می‌شود. کامیونت به انگلیسی معادل Mini Truck، Light Truck و Light Commercial Vehicle نامیده می‌شود. طول کامیونت به ۳ متر می‌رسد. به کامیونت مینی خاور، خاور اتاق کوچک، مینی بار یا مینی کامیونت هم گفته می‌شود.
انواع کامیونت از نظر سازنده
انواع کامیونت در ایران از نظر شرکت سازنده به شرح زیر است. بعضاً افراد کامیونت الوند و کامیونت کاویان و کامیون جک و کامیون آمیکو را با هم مقایسه می‌کنند.به نظر نگارنده بهترین کامیونت در ایران محصول شرکت ایسوزو هست. البته در سطح جهان، انواع دیگر کامیونت وجود دارد که در بازار ایران وجود ندارند.
۱- کامیونت بادسان
۲- کامیونت ایسوزو
۳- کامیونت هیوندا
۴- کامیونت آمیکو
۵- کامیونت جک
۶- کامیونت الوند
۷- کامیونت بنز
۸- کامیونت کاویان
۹- کامیونت نیسان زامیاد
فرق کامیون و کامیونت
 همانطور که از اسم کامیونت مشخص هست کامیونت یعنی کامیون کوچک. کامیون معمولاً به ماشین‌های بزرگتر از خاور گفته می‌شود. مثل کامیون ۱۰ چرخ یا کامیون ۱۰ تن. تفاوت کامیونت و کامیون این است که کامیون بزرگتر از کامیونت هست، همچنین مقررات حمل و نقل برای کامیون سخت‌تر است. مثلاً کامیونت‌ مجوز تردد در داخل شهر را دارد ولی کامیون در روز نمی‌تواند وارد شهر شود. کارهای داخل شهری مردم مثل اسباب کشی با کامیونت انجام می‌گیرد ولی کارهای صنعتی و شرکت ها و حمل بار بین شهری بیشتر با کامیون انجام می‌گیرد. در یک تقسیم بندی دیگر به ماشین‌هایی که بالاتر از ۳ تن می‌توانند جابجا کنند کامیون و به ماشین‌های زیر ۳ تن کامیونت گفته می‌شود.
فرق کامیون با کامیونت
انواع بارِ کامیونت
کامیونت ها برای حمل انواع بار مورد استفاده قرار می‌گیرند. مثل کامیونت اسباب کشی که برای حمل اثاث منزل استفاده می‌شود. اجاره کامیونت با راننده و بدون راننده امکان پذیر است. بیشتر کرایه کامیونت با راننده هست.
کامیونت شهری و بین شهری
کامیونت باربری از نظر محدوده جغرافیایی به شهری و بین شهری تقسیم می‌شود. کامیونت بین شهری می‌تواند بین دو شهر جابجا شود. همچنین ما کامیونت تهران یا کامیونت کرج داریم یعنی کامیونتی که در هم اکنون در شهر تهران یا کرج هست و آماده حمل بار است.
کاربری کامیونت
کامیونت از نظر اتاق بار یا کاربری که دارد به اقسام زیر تقسیم می‌شود:
۱- کامیونت یخچالدار
۲- کامیونت خودروبر یا حمل خودرو
۳- کامیونت تانکری
۴- کامیونت مسقف چادری
۵- کامیونت کمپرسی
۶- کامیونت اتاق باری
ظرفیت بار کامیونت
کامیونت ها از نظر ظرفیت بار به انواع زیر تقسیم می‌شوند. مشخصات فنی هر کامیونت شامل وزن، وزن خالص یا خالی و ابعاد است.
۱- کامیونت ۳ تن
۲- کامیونت ۴.۵ تن
۳- کامیونت ۶ تن
۴- کامیونت ۸ تن
اعلام بار کامیونت
رانندگانی که ماشین باربری کامیونت دارند یا قصد دارند که کامیونت خریداری کنند دغدغه های زیر را دارند:
۱- اعلام بار کامیونت کجاست؟
۲- بار برای کامیونت چطور پیدا کنم؟
۳- درآمد کار با کامیونت چقدر هست؟
۴- نحوه خرید کامیونت چگونه است؟ نقدی یا اجاره به شرط تملیک
۵- قیمت روز کامیونت چقدر است؟
۶- ارزانترین کامیونت موجود در بازار ایران چیست؟
۷- تناژ جدید کامیونت چیست؟ آیا تناژ کامیونت تغییر کرده است؟
نرخ کرایه کامیونت
نرخ کرایه کامیونت از نرخ کرایه کامیون کمتر و از نرخ کرایه نیسان بیشتر هست. هر سال نرخ کرایه کامیونت تغییر می‌کند

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیونت از مشهد،حمل بار با کامیونت به اردکان ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

کامیون چیست ؟
تعریفی که ویکی پدیا از کامیون ارائه کرده به این شکل است : کامیون (به فرانسوی: Camion) (به انگلیسی: Truck یا Lorry)، یکی از وسایل نقلیه موتوری باری است که قسمت بارگیر آن به صورت پیوسته به کشنده متصل است. از کامیون بیش‌تر برای ترابری کالا و مواد سنگین استفاده می‌شود و به‌عنوان ماشین آتش‌نشانی نیز از آن استفاده می‌شود. کامیون‌ها ظرفیت حمل ۶ تن بار یا بیش‌تر را دارند.
اما در تعریف تخصصی به وسیله نقلیه موتوری که برای حمل و نقل زمینی بارهای سنگین استفاده میشود کامیون می گویند. کامیون ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نوع اتصال بارکش , ظرفیت حجمی ,  ظرفیت وزنی بار در دسته بندی های متفاوت جای می گیرند. کمترین ظرفیت وزنی که کامیونت ها حمل می کنند 3 تن است و این مقدار برای کامیون ها 6 تن می باشد. که در ادامه به صورت دقیق تر و با جزئیات بیشتر به این مورد میپردازیم.
کامیون ها (trucks) ها و یا کشنده ها، جزو ماشین الات سنگینی هستند که عمده کار آنها جابجایی و حمل بارهای سنگین می باشد. کامیون ها بر اساس قدرت، حجم میزان بار حمل شده، نوع چرخ، روش تخلیه و … تقسیم بندی می شوند.
دسته بندی انواع کامیون
برای دسته بندی کامیون ها وارد زیادی وجود دارند که می توان بر اساس آنها دسته بندی را انجام داد. در این اینجا یکی از این دسته بندی ها را مشاهده میکنید:
از نظر اتصال مخزن و تراکتور: شاسی یکپارچه، نیمه تریلر، تمام تریلر.
از نظر روش تخلیه خاک: تخلیه از عقب، تخلیه از زیر، تخلیه از پهلو، تخلیه از جلو.
از نظر قابلیت استفاده از شبکه راه ها:جاده ای، خارج جاده ای.
از نظر نوع چرخ ها: چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری.
ظرفیت کامیون ها: ظرفیت وزنی (تن)، ظرفیت حجمی (مترمکعب)، خط تراز آب، کوت شده (انباشته).
انواع ماشین های باربری و انواع کامیون
همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد ما در این مطلب می خواهیم انواع کامیون و سایر ماشین های باربری را به شما معرفی کنیم.
وانت بار : 
درست است که وانت جز کامیون نیست اما به عنوان کوچکترین وسیله نقلیه موتوری باری می توان به وانت اشاره کرد . معمولا برای حمل بارهای کوچک و سبک وانت بار ها به کار می آیند.
وانت نیسان :
وانت نیسان به صورت معمول به وانت های با ظرفیت بیشتر گفته می شود .این وسلیه باربری که توانایی حمل بار تا ۲ تن را دارد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است همه وانت های با شاسی قوی مانند زامیاد هم در این دسته بندی قرار میگیرند.
خاور یا کامیونت :
ماشین های باری که دارای بارهایی با وزن  ۳ تن تا حداکثر ۶ تن را حمل می کنند. خاورها دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آنها می توان به  انواع کامیونت ، هیواندا ، 911 ، مسقف و روباز اشاره کرد. برای اطلاعات کامل در مورد انواع خاور می توانید به این مطلب مراجعه کنید.
این دسته از خودروهای سنگین عموماً نیاز به گواهینامه رانندگی بالای پایه دوم دارند
خودروی ون باربری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۳٫۵ تن تا کمتر از ۵ تن است.
لوری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۵ تن تا کمتر از ۶ تن است.
جالب است بدانید که اصطلاح خاور بر گرفته شده از نام اولین تولیدکننده‌های کامیون در کشور ایران است که متعلق به گروه صنعتی خاور و یا همان شرکت ایران خودرو دیزل است که محصولاتشان نیز به همین نام معروف شد.
کامیون تک محور :
کامیون هایی در قسمت انتهایی دارای یک محور هستند را اصطلاحاً کامیون تک می نامند که این نوع کامیون توانایی حمل بار تا ظرفیت 10 تن را دارد. از دیگر نام های این نوع کامیون می توان به کامیون 10 تن ، کامیون 6 چرخ و کامیون تک اشاره کرد. طول اتاق کامیون تک معمولا بین 5.7 متر الی 6 متر است.
کامیون جفت محور :
کامیون هایی که در قسمت عقب خود دارای دو محور هستند را  اصطلاحا کامیون جفت می نامند. کامیون جفت محور می توانند تا ظرفیت  ۱۵ تن بار را حمل کنند و طول فضای باری کامیون جفت معمولا در حدود 7 متر می باشد. کامیون جفت، کامیون 10 چرخ و کامیون 15 تن نام‌های دیگری هستند که این نوع کامیون را با آنها میشناسند.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد،حمل بار با کامیون به اردکان ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با تریلی – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با تریلی - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

تريلي يكي از انواع كاميون هاي جاده اي است. حداقل يك بار نام آن را شنيده ايد. البته شركت هاي حمل و نقل و همه كساني كه در زمينه حمل و نقل فعاليت مي كنند با انواع، ظرفيت و ابعاد آنها كاملاً آشنا هستند. اين وسايل نقليه در واقع يكي از انواع كاميون ها هستند و براي حمل بارهاي سنگين در جاده يا حمل و نقل بين المللي مورد استفاده قرار مي گيرند. معمولاً توانايي حمل 24 تن را دارند.
تريلي چيست؟
تريلي يكي از انواع كاميون هاي جاده اي است. حداقل يك بار نام آن را شنيده ايد. البته شركت هاي حمل و نقل و همه كساني كه در زمينه حمل و نقل فعاليت مي كنند با انواع، ظرفيت و ابعاد آنها كاملاً آشنا هستند. اين وسايل نقليه در واقع يكي از انواع كاميون ها هستند و براي حمل بارهاي سنگين در جاده يا حمل و نقل بين المللي مورد استفاده قرار مي گيرند. معمولاً توانايي حمل 24 تن را دارند.
انواع تريلي
1) كمپرسي: كمپرسي در واقع يك كاميون اتاق‎‌دار است كه در آن قسمت حمل بار يا اتاق بار توسط جك بالابر جابجا مي شود و بدين ترتيب محموله خود را تخليه مي كند. از كمپرسي‌ها به طور كلي براي انتقال مواد عمده مانند گندم، كنجاله، ذرت، دانه هاي سويا، چغندر، دانه هاي روغني و يا حمل و نقل مواد معدني و مواد معدني غير آلي مانند شن، گچ، مواد اوليه سيمان، بوكسيت، پوكه معدني و ماسه سنگ، خاك رس، ذغال سنگ، خاك نسوز، جوش خرد شده، قير، آسفالت و … استفاده مي شود. در مواردي كه بار بايد سريع تخليه شود، استفاده از كمپرسي بسيار عالي است.
2) ترانزيت: تريلي هاي ترانزيت نوعي است كه براي حمل بار بين جاده ها در مسافت هاي طولاني استفاده مي شود. محفظه حمل بار توسط چادري پوشيده شده است كه در برابر نفوذ باد و آب مقاوم است.
3) كفي: قسمت بار در تريلي هاي كفي بدون بدنه و سقف است. از كفي عمدتا براي حمل بار هايي مانند تيرآهن، ميلگرد و غيره استفاده مي شود. كف آن از چوب چند لايه، مخصوصاً ضد آب با روكش ساخته شده است كه با ورق هاي صاف و محكم پوشانده شده است. قطعات فلزي از فلزات با استحكام بالا مانند فولاد ساخته شده اند كه توانايي حمل بارهاي سنگين را براي آن ها فراهم مي كند.
4) يخچال دار: از تريلي‌هاي يخچال دار براي حمل و نقل مواد غذايي با كاميون استفاده مي شود. اين تريلرها داراي يخچال و فريزر و سيستم تهويه قابل تنظيم در محفظه بار خود هستند. بنابراين از تريلي‌هاي يخچال دار براي حمل انواع گوشت منجمد يا محصولات آبزي استفاده مي شود.
5) تريلي لبه دار: تريلي‌هاي لبه دار (بغل دار) در انتها و اطراف خود ديواره دارند و به طور كلي از لبه دار ها براي حمل كالاهايي كه بسته بندي خاصي ندارند مانند شن و ماسه استفاده مي كنند.
6) تريلي تيغه: تريلري تيغه يا كانتينر بر توسط تيغه يا محور به دو نيمه مساوي در قسمت بار تقسيم مي شود. از اين نوع تريلي‌ها براي حمل كانتينر و مخازن گاز و روغن استفاده مي شود.
7) تريلي بغل بازشو: تريلي‌هاي باز شو جانبي در كنار خود دارند و بارگيري از دو طرف اتاق بار انجام مي شود. استفاده از اين نوع تريلي براي حمل بارهاي طولاني بهتر است.
8) تريلي 40 فوت: از تريلي‌هاي 40 فوتي براي حمل كانتينرهاي 40 فوت يا 12 متري استفاده مي شود كه حاوي كالاهاي وارد شده از بنادر است كه در آن تريلر فقط كانتينر حاوي كالا را به حركت در مي آورد و در مقصد، بار با آن تحويل داده مي شود.
9) تريلي بونكر: اين يك تريلي بدون شاسي است كه بدنه آن از مخزن فلزي بسته و استوانه اي شكل تشكيل شده است. مكانيزم عملكرد بونكر بر اساس بارگيري نيروي ثقل و تخليه بار تحت هواي فشرده است، براي اين منظور در مخزن، تجهيزات و شيرآلات لوله كشي نصب مي شود كه هوا را فشرده و به لوله ها مي فرستد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با تریلی – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد،حمل بار با تریلی به اردکان ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با وانت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با وانت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

به عنوان كوچكترين وسيله نقليه موتوري باري مي توان به وانت اشاره كرد . معمولا براي حمل بارهاي كوچك و سبك وانت بار ها به كار مي آيند.

پيكان وانت چيست؟

وانت پيكان كه بيشتر پيكان وانت گفته مي‌شود يكي از انواع وانت در ايران است كه ظرفيت حمل ۵۰۰ كيلوگرم بار را دارد. از وانت پيكان براي جابجايي وسايل سبك و بار خصوصاً در داخل شهر استفاده مي‌شود. وانت پيكان در انواع وانت پيكان معمولي (روباز)، وانت پيكان مسقف، وانت پيكان مبلي موجود است.

ابعاد پيكان وانت

در مورد طول و عرض پيكان وانت بايد بگوييم براساس دفترچه راهنماي پيكان وانت طول وانت پيكان با كابين حدود ۴.۳۳ متر و عرض آن ۱.۶۲ متر است. (تصوير زير) ابعاد اتاق پيكان وانت يا ابعاد باربند وانت پيكان كه به اتاق بار، قسمت بار و اتاق عقب هم گفته مي‌شود اين بخش حدود ۱.۶ متر طول و ۱.۲ عرض دارد. ارتفاع پيكان بدون بار ۱.۴۲ متر است.

ظرفيت پيكان وانت

در پاسخ به سوال “ظرفيت بار پيكان وانت چقدر است” يا “پيكان وانت چند تن بار ميبرد” بايد گفت حداكثر بار وانت پيكان ۵۰۰ كيلوگرم است. اگر به تن بگوييم ظرفيت پيكان بار وانت حدود ۰.۵ يا نيم تن است. توجه كنيد كه ظرفيت حمل بار پيكان وانت مي‌تواند بيشتر از ۵۰۰ كيلوگرم هم باشد ولي بارگيري زياد براي ماشين و راننده زيان‌ آور است. وزن خالص پيكان وانت بدون باربند حدود ۹۶۰ كيلوگرم و وزن پيكان وانت با باربند حدود ۱۰۵۰ كيلوگرم است.

اتاق پيكان وانت

اتاق پيكان وانت بخشي هست كه بار و محموله در آن قرار مي‌گيرد. اتاق وانت پيكان در انواع مسقف، روباز و كفي وجود دارد. اتاق مبلي وانت پيكان يا  به اتاقي گفته مي‌شود كه كمي بالا آورده شده تا مبلمان و اثاثيه داخل آن راحت‌تر قرار گيرد. براي پيدا كردن قيمت باربند مبلي پيكان وانت مي‌توانيد از سايت ديوار ديدن كنيد. اندازه اتاق وانت پيكان يا طول اتاق بار پيكان وانت به شكل طول ۱.۶ متر و عرض ۱.۲ متر است. وزن اتاق خالي پيكان چند ده كيلوگرم است. براي خريد اتاق وانت بايد به واحدهاي اتاق سازي يا كاربري سازي در تهران با شهرستان مراجعه كنيد. يكي ديگر از اجزاي قسمت عقب وانت، كف يا كفي پيكان است. كفي پيكان وانت (كف اتاق پيكان وانت) در انواع چوبي، گالوانيزه و مبلي وجود دارد.

اجزاي پيكان وانت

از اجزاي مهم پيكان وانت مي‌توان به باربند، كيلومتر شمار، چادر باربند، كف يا كفي اشاره كرد.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با وانت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،وانت از مشهد،حمل بار با وانت به اردکان ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با نیسان – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نیسان مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با نیسان - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

نوع باربری از نظر نوع بار 
واضح است که باربری از نظر نوع بار تمرکز بر روی ویژگی های مختلف محموله دارد. هر محموله یا بار دارای خصوصیات منحصر به فردی است که با توجه به آن ها می توان شاهد تسهیل در امر حمل و نقل بود. به طور مثال اگر قصد دارید منزل را تغییر دهید موسسه باربری به خوبی می داند که بسته بندی وسایل باید به چه نحوی باشد و توسط چه نوع وسیله نقلیه ای حمل شود تا کمترین آسیب را ببیند. قطعا وسیله نقلیه حمل اسباب منزل با وسیله نقلیه حمل نفت متفاوت است و نمی توان هر دوی آن ها را به یک روش حمل کرد.
چه عواملی در سالم ماندن محموله موثرند ؟ 
نوع بسته بندی 
حتما شما هم درگیر اسباب کشی و جابجایی منزل بوده اید و بعد از تمام باربری و باز کردن کارتن ها متوجه شده اید که بسیاری از وسایل تان شکسته اند .این مساله به دلیل عدم بسته بندی صحیح اتفاق افتاده و وسایل به خوبی در کنار یکدیگر قرار نگرفته اند. در مطالب پیشین اشاره کردیم که بهترین روش برای بسته بندی وسایل شکستنی این است که حتما بین آن ها دستمال پارچه ای و یا روزنامه و مجله قرار دهید تا بر اثر تکان و جنبش و برخورد با یکدیگر دچار آسیب نشوند.
جعبه های بسته بندی 
بسیاری از افراد تصور می کنند که بهترین ابزار برای بسته بندی وسایل استفاده از کارتن های نو و دست اول است. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است زیرا بسیاری از کارتن های نو در حین جابجایی پاره می شوند و ممکن است سلامت بار را به خطر بیندازند. از کارتن ها و جعبه های بسیار محکم استفاده کنید .
چینش بار 
چینش بار یکی دیگر از موارد مهم در انواع باربری به شمار می رود. اگر تا به حال اسباب کشی نکرده اید بهتر است این کار را به موسسات حمل و نقل بسپارید زیرا آن ها به خوبی می دانند که چگونه باید بار را به نحوی در وسیله نقلیه چید که کمترین برخورد و تکان را در حین حرکت ماشین داشته باشند.
فرآیند انتقال بار 
تخلیه بار و فرآیند آن بسیار مهم است. اگر شرکت و موسسه باربری از کارگران ناوارد استفاده کند قطعا وسایل شما در حین تخلیه دچار آسیب جدی خواهند شد. تخلیه بار حتما باید توسط افراد خبره و با تجربه انجام شود زیرا برخی از وسایل سنگین مانند یخچال باید توسط تجهیزات و ابزارهای مناسب صورت بگیرد تا فرآیند آن به درستی انجام شود.
نوع باربری از نظر وسیله نقلیه 
یکی دیگر از انواع باربری را می توان مربوط به نوع وسیله نقلیه دانست. قطعا می دانید از وسایل نقلیه مختلفی مانند ماشین ، هواپیما و قطار می توان استفاده کرد که آن ها نیز دارای انواع مختلفی می باشند. استفاده از انواع مختلف آن ها بستگی به فاکتورهایی مانند نوع بار ، مبدا و مقصد بار دارند. اما به این دلیل که جاده ها سهم بیشتری در حمل و نقل ایفا می کنند مدل های مختلف ماشین های باربری نیز متنوع تر از هواپیما و قطار است .
وانت ها جزو وسایل نقلیه باربری درون شهری به حساب می آیند که خود نیز دارای انواعی مانند مزدا ، پیکان و پراید هستند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. برای آشنایی با انواع وسایل نقلیه باربری می توانید به مطالب پیشین مراجعه کنید. فاکتورهایی مانند وزن محموله و حجم آن ها در تعیین وسیله نقلیه موثر است. به طور مثال از وانت بار ها می توان برای حمل و نقل بارهایی با مقدار و حجم کم استفاده کرد.
کامیونت ها از دیگر انواع باربری از نظر وسیله نقلیه می باشند که از نظر ابعاد و ظرفیت از وانت ها بزرگ تر می باشند. مدل هایی مانند ایسوزو ، خاور و بنز را می توان به عنوان زیر مجموعه کامیونت ها دانست. این وسیله حمل و نقل اجازه تردد درون شهر را دارد و گزینه بسیار مناسبی برای اسباب کشی محسوب می شود.
وسایل نقلیه بزرگ تر که مخصوص تردد بین شهری و بین کشوری ( ترانزیت ) هستند شامل تریلی ها و کامیون ها می باشند که دارای ظرفیت بسیار بالا و توان بیشتر هستند .
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با نیسان – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،حمل بار با نیسان به اردکان ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با نیسان – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نیسان مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با نیسان - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

حمل بار با نيسان يكي از روش هاي پركاربرد و قيمت مناسب براي حمل و جابجايي برخي از لوازم به بيرون شهر و يا داخل شهر مي باشد. در رابطه با حمل بار با وانت نيسان نكاتي و ضوابطي وجود دارد كه در اين مطلب قصد داريم به معرفي آن بپردازيم.
چرا در حمل بار با وانت نيسان بايد به ضوابط توجه داشت؟
يكي از موضوعات مهمي در كه در رابطه با ضوابط حمل و جابجايي بار با وانت نيسان وجود دارد اين است كه، اين نكات كاملا مرتبط با قوانين و ضوابط شركتي حمل و باربري مي باشد و ممكن است در هر شركت با شركتي ديگر متفاوت باشد.
يكي از نكات مهم براي حمل بار با وانت نيسان كه كمك زيادي به ايمني در حين باربري با اين خودرو مي كند، انتخاب يك شركت مناسب حمل و باربري مي باشد. شما مي توانيد با انتخاب يك شركت باربري خوب،از خدمات‌دهي مناسب وانت نيسان در طول دوره باربري اطمينان حاصل كنيد و از اين بابت خيالتان راحت خواهد شد، كه در حمل و جابجايي بار با وانت و نيسان، تمامي نكات جابجايي رعايت خواهد شد و علاوه بر اين ها قيمت حمل بار با وانت بر اساس ضوابط تعيين شده و طبق مسافت طي شده محاسبه خواهد شد.
براي حمل و جابجايي بار با وانت نيسان بايد به چه نكاتي توجه داشت؟
1) انتخاب شركت با مجوز رسمي: همانطور كه پيش تر گفتيم، يكي از مهم ترين نكات مهم در حمل بار با نيسان و وانت، انتخاب يك شركت با مجوز معتبر مانند شركت حمل و بار است. با انتخاب يك شركت باربري ارزان قيمت و سپردن بار بدون دريافت بارنامه براي حمل بار با وانت نيسان، بايد انتظار بروز هر مشكلي را مانند گمشدن وسايل و يا آسيب ديدگي لوازم حين حمل بار با وانت نيسان را داشته باشيد.
2) توجه به مقدار بار و مسافت باربري: يكي از مهم ترين نكات در حمل بار با وانت نيسان، برآورد ميزان مسافت طي شده با وانت و مقدار باري است كه قصد داريم آن را با وانت نيسان جابه جا كنيم. پيشنهاد مي شود براي حمل بار به بيرون شهر هرگز از وانت نيسان بهره نگيريد زيرا حمل بار با نيسان به شهرستان‌هاي مختلف ريسك زيادي دارد.
باربري بار با وانت يا نيسان به شهرستان اكثر اوقات براي مواقعي در نظر گرفته مي‌شود، كه ابعاد و تعداد كمي وسيله را قصد داشته باشيم جابجا نماييم. در اين شرايط نيز توجه به تعداد بار و بارنامه و مدارك و مجوز فردي كه براي حمل بار با وانت به شهرستان اعزام شده است؛ يكي از نكاتي است كه بايد به آن توجه ويژه اي كنيد.
چه بارهايي مناسب حمل با وانت نيسان مي باشند؟
معمولا وانت‌نيسان ها توانايي حمل بار تا سقف ۳.۵ تن را در مسافت هاي تقريبا كوتاه دارند. براي همين، شما مي‌توانيد وسايلي را كه در ادامه به معرفي آن مي پردازيم را با وانت نيسان ها به راحتي جابه‌جا كنيد:
انواع يخچال
ماشين لباسشويي و ماشين ظرفشويي
تلويزيون و ميز تلويزيون
تعدادي فرش
انواع ميز، كمد و صندلي
كارتن هاي اسباب كشي بزرگ
گلدان‌هاي بزرگ زينتي
لوازم ورزشي مثل تردميل و…
انواع تخت خواب
مبلمان با تعداد گوناگون
آينه قدي و كنسول
دستگاه‌هاي الكترونيك بزرگ مثل پرينترو…
نكاتي براي حمل بار به شهرستان با وانت نيسان:
اگر قصد ارسال بارهايي كه در بالا به معرفي آن پرداختيم را به شهرستان هاي مختلفي داريد و دنبال يك باربري با نرخ مصوب مي باشيد مي توانيد از باربري هاي معتبر در شهر مشهد مانند شركت باربري مشهد بهره ببريد. وانت هاي موجود در شركت باربري مشهد كاملا داراي بارنامه مي باشند و لوازم شما را در برابر هرگونه آسيب ديدگي بيمه خواهند كرد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با نیسان – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،حمل بار با نیسان به میبد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

خاور ویا کامیونت
به کامیونهایی کوچک و اندکی بزرگتر از وانت که دارای دو محور و شش چرخ باشند گفته میشود که با توجه به محدودیت های ترافیکی و بزرگ شدن شهرها و نیاز روزانه کشور به جابجایی سریع و و حجم بار مابین خودروی وانت و کامیون طرفداران و درخواست کنندگان کامیونت زیاد میباشند .
ناوگان کامیونت های نتسان کامیونت های ایسوزو و جک و خاورهای به وزن 8 تن و 6 تن میباشند که بسته به کالای شما میتوانند مسقف و یا روباز یا بغل بازشو باشند تا در زمینه بارگیری و تخلیه بار با مشکل مواجه نشوید .
کامیونت های  گروه باربری نتسان بار ادب و احترام به مشتری را در درجه اول فعالیت خود قرار داده اند و مجهز به انواع لوازم مورد نیازی که برای حمل کالای شما نیاز است میباشند از جمله ، طناب ، پلاستیک ، چادر پتو و از همه مهمتر ناوگان  مدل بالا و به روز تا در مسیر حمل بار به مشکل برنخورند .
کامیونت و خاور بارهای متنوعی را میتوانند حمل کنند که چند مورد در ذیل ذکر میشوند :
حمل کالای حساس الکترونیکی و پزشکی
حمل اثاثیه منزل از هر کجای شهر تهران به تمام نقاط کشور 
،حمل لوازم اداری و صنعتی از شهرکهای صنعتی در استان تهران
شما برای درخواست کامیونت های  نتسان کافیست با ما تماس بگیرید یا در قسمت پنل ثبت شماره تلفن شماره خود را وارد نمایید تا به محض ثبت شماره از طرف متصدیان نتسان با شما تماس گرفته شده و درخواست و ارسال بار یاری رسانده و راهی برای همکاری مستمر ما و شما باشد .
گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیونت از مشهد،حمل بار با کامیونت به میبد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

عامل هاي تاثير گذار بر نرخ كرايه نيسان بر حسب كيلومتر چيست؟
نرخ كرايه نيسان بر حسب كيلومتر قيمت مشخصي ندارد و نمي توان نرخ دقيقي را اعلام كرد. نرخ كرايه نيسان به عوامل خيلي زيادي بستگي دارد كه شامل موارد زير مي باشند :
1) حمل بار با نيسان بر حسب كيلومتر و مسافت
2) نوع ماشين نيسان بنزيني يا گازوئيلي
3) ارزش بار نيسان
4) شرايط آب و هوايي
اين عوامل بر نرخ قيمت نيسان بر حسب كيلومتر تاثير مي گذارد  و همين عوامل باعث مي شود كه نتوان نرخ دقيقي براي نيسان را اعلام كرد. براي اطلاع از نرخ كرايه نيسان برحسب كيلومتر با كارشناسان متخصص ما در مجموعه باربري مشهد تماس حاصل بفرماييد.
گروه باربری نتسان خدمات مشاوره رايگان را به شما عزيزان به صورت رايگان ارائه مي دهد تا در نرخ كرايه نيسان بر حسب كيلومتر آگاه بشويد و بهترين تصميم را براي بارهايتان بگيريد.
همان طور كه در بالا هم اشاره شد يكي از عوامل نرخ كرايه حمل بار با نيسان طول مسافت و بر حسب كيلومتر مي باشد. طول مسافت از عوامل تاثير گذار بر نرخ كرايه نيسان  و وانت مي باشد در بعضي از شهرها به دليل نزديكي قيمت كرايه كمتر است.
اما در بعضي از شهر هاي كوچك به دليل اينكه راننده نمي تواند براي راه برگشت خود بار يا كالايي برند قيمت كرايه با نيسان افزايش پيدا مي كند. اين موارد از نكات تاثير گذار بر نرخ كرايه نيسان بر حسب كيلومتر و طول مسافت مي باشد.
نرخ كرايه نيسان بر حسب نوع ماشين چيست؟
نرخ كرايه نيسان بر حسب نوع ماشين از عوامل تاثير گذار مي باشد.  نيسان ها شامل دو نوع مي باشد :
1) نيسان بنزيني
2) نيسان گازوئيلي
نيسان هاي بنزيني نرخ كرايه بيشتري نسبت به نيسان هاي گازوئيلي دارند دليل آن هم اين است نرخ بنزين ثابت نمي باشد كه همين امر باعث مي شود نرخ كرايه نيسان بنزيني افزايش يابد. نرخ كرايه نيسان هاي گازوئيلي نسبت به نيسان هاي بنزيني كمي ارزان تر مي باشد و نرخ قيمت آن ثابت مي باشد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد،حمل بار با کامیون به میبد ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با خاورمسقف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاورمسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با خاورمسقف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاورمسقف از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 خاورها یکی از مهم ترین وسایل باربری در کشور ما محسوب می شوند که سهم عمده ای در باربری بین شهری دارند. خاورها همان کامیونت هایی هستند که دارای مدل های مختلفی می باشند. انواع خاور باربری دارای کاربری های منحصر به فردی هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کند.
انوع خاور باربری
امروزه شاهد تردد انواع خاور باربری در جاده ها هستیم. خاور نام دیگر کامیونت است که نسبت به کامیون دارای ابعاد کوچک تر و ویژگی های متفاوتی است. ظرفیت و گنجایش خاورها بسیار مناسب است به همین دلیل از محبوبیت بالایی در صنعت حمل و نقل جاده ای و شرکت حمل و نقل بین شهری برخوردار هستند. در سال های اخیر حمل و نقل جاده ای پیشرفت زیادی کرده است و وسایل حمل و نقل نیز به تبع آن بیشتر شده اند. برخی از انواع خاور باربری قابلیت تردد درون شهر را نیز دارند. به طور مثال اغلب افراد برای اسباب کشی از این نوع وسیله استفاده می کنند.
خاور روباز
خاورهای روباز را می توان به عنوان اولین مدل تولید شده در کمپانی مرسدس بنز نامید. این خاورها در ابتدا برای حمل بارهایی استفاده می شدند که از حساسیت کمتری برخوردار بودند. در سال های بعد نوع مسقف ، بغل باز و …. نیز تولید شد . از خاورهای روباز می توان برای حمل مصالح ساختمانی و فلزات استفاده کرد. زیرا تکان و جنبش آن ها در حین حمل هیچ گونه آسیبی را متوجه آن ها نمی کند. تردد خاورهای روباز درون شهر ممنوع است و فقط برای تردد جاده ای و بین شهری از آن ها استفاده می شود.
خاور مسقف
خاورهای مسقف که از دیگر انواع خاور باربری به شمار می روند بر خلاف خاورهای روباز ، سرپوشیده هستند و از متریالی مانند پارچه و فلز برای پوشاندن سقف آن ها استفاده شده است. حمل و نقل بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردارند وظیفه این نوع از خاور است. نکته جالبی که در خصوص خاورهای مسقف وجود دارد این است که درون اتاق آن ها توسط ابزارهای ضربه گیر پوشانده شده است تا بار در حین حمل دچار آسیب و ضربه نشود. وسایل منزل ، وسایل شکستنی ، مبلمان و …. از این دست وسایل به شمار می روند.
خاور مسقف می تواند درون شهر تردد کند اما اغلب در ساعات خلوت که ماشین های سبک و سواری در سطح شهر کمتر هستند. زیرا خاور از نظر ابعاد بزرگ تر از ماشین های سواری است و کوچک ترین بی احتیاطی توسط راننده و سرنشینان باعث به وجود آمدن خسارت مالی و جانی خواهد شد. خاورهای مسقف از نظر فنی نیز با سایر خاورها متفاوت هستند. به طور مثال فنربندی و جلوبندی این خاورها به نحوی طراحی و تولید شده است که می تواند از ضربات وارد شده بر اثر دست اندازهای جاده ای جلوگیری به عمل آورد.
خاور کمپرسی 
حتما خاورهای کمپرسی را در مناطقی که ساختمان سازی انجام می دهند دیده اید. ساختار این نوع از وسایل حمل و نقل به نحوی است که بار آن ها به وسیله کمپرسی بارگیری و تخلیه می شود. وجود یک جک هیدرولیکی در بخش بار خاور باعث می شود که اتاق از جلو بلند شود و بار از انتهای خاور تخلیه شود. بارهایی مانند شن ، ماسه ، خاک و … جزو بهترین گزینه هایی هستند که می توان آن ها به کمک خاور کمپرسی جابجا کرد.
خاور بغل بازشو 
برخی از بارها به دلیل ساختاری که دارند باید به طور عرضی بارگیری شوند و نمی توان آن ها را از ابعاد دیگری بارگیری کرد. وسایلی مانند مبلمان و وسایل اداری جزو این دسته محسوب می شوند. خاورهای بغل بازشو که از انواع خاور باربری به شمار می روند این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید درب هایی که در اطراف اتاقک تعبیه شده اند را باز کنید و از آن جا اقدام به بارگیری وسایل کنید. تخلیه بار نیز بی دردسر صورت می گیرد و هیچ گونه آسیبی به بار نخواهد رسید.
خاور یخچالی 
حتما تا به حال نام خاور یخچالی را شنیده اید. از این خاورها اغلب در صنعت مواد غذایی استفاده می کنند . زیرا سیستم آن ها به نحوی طراحی شده است که درون اتاقک دارای سیستم سرد کننده می باشد. حمل بارهایی مانند میوه ، گوشت ، غذا ، لبنیات و تره بار به وسیله این یخچال ها انجام می پذیرد. وجود سیستم خنک کننده باعث می شود تا دمای درون اتاق به میزان دلخواه ثابت بماند و بر اثر گذر زمان گرم و باعث فاسد شدن مواد غذایی نشود.
خاور اتاق بزرگ 
خاورهای اتاق بزرگ یکی دیگر از انواع خاور باربری هستند که به دلیل اتاق بزرگی که دارند این نام بر آن ها نهاده شده است. وجود یک کشنده قوی و مدرن تر باعث می شود تا بتواند بارهایی با وزن بیشتر را حمل کند. ابعاد خاورهای اتاق بزرگ بیشتر از سایر خاورها می باشد و ارتفاعی در حدود ۸ متر و پهنایی به میزان ۲ متر دارند.
خاور معمولی 
خاورهای معمولی دارای ابعادی کمتر از سایر خاورها هستند و می توان برای حمل بارهایی تا وزن ۴ تن از آن ها استفاده کرد. به عبارتی گفته می شود که خاورهای معمولی مقدار کمی از وانت بزرگ تر هستند و دارای دو محور و شش چرخ می باشند. بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردار نیستند توسط این نوع از خاورها حمل می شوند.
خاور بادسان 
خاور بادسان از دیگر تولیدات کمپانی مرسدس بنز است که گزینه مناسبی برای حمل و نقل بارهای سنگین و نیمه سنگین به شمار می رود. خاورهای بادسان یا ۹۱۱ قابلیت تردد درون شهر دار دارند و از نظر ارتفاع می توان ابعادی حدود ۵ متر و پهنایی حدود ۲ متر برای آن ها در نظر گرفت. ظرفیت بادسان ها حداکثر ۶ تن است.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با خاورمسقف – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاورمسقف از مشهد،حمل بار با خاورمسقف به میبد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با خاور – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با خاور - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

تاريخچه ي خاور
 شركت مرسدس بنز در سال 1959كاميوني به نام كاميون خاور طراحي كرد كه به يك وسيله‌ي حمل‌ونقل محبوب جاده‌اي تبديل شد. هدف اين شركت توسعه‌ي سطح توليد و فروش محصولات سنگين‌وزن بود.
به دليل محبوبيت اين كاميون در بين رانندگان جاده‌اي تعداد زيادي از آن را به كشورهاي مختلفي ازجمله آمريكاي جنوبي ، آفريقا و خاورميانه صادر كردند. اين كاميون در قرن بيستم طراحي و توليد شد كه در كنار حمل كالا ، در جابه‌جايي مواد سنگين براي آتش‌نشاني نيز مورداستفاده قرار گرفت.
مرسدس بنز با توليد كاميون Kurzhauber توانست توجه صنايع خودروسازي برخي از كشورهاي جهان را به خود جلب كند كه باعث شد ميل به توليد و عرضه‌ي اين نوع كاميون بيشتر شود. در طي اين سال‌ها كاميون Kurzhauber دست‌خوش تغييراتي شد كه براي بهبود عملكرد فني و تجاري اين كاميون تلاش‌هايي انجام گرفت البته اين تلاش‌ها به سرانجام نرسيد و توليد اين كاميون در سرتاسر جهان به‌غيراز يك كشور متوقف گرديد.
گروه صنعتي خاور در سال 1966 در ايران با شركت‌هاي ايران‌خودرو ديزل رسماً فعاليت خود را شروع كرد. در اوايل توليد خودرو، گروه صنعتي خاور روزانه تنها يك كاميون توليد مي‌كرد كه باگذشت زمان از اين محصول استقبال كردند و اين شركت توانست گسترش پيدا كند.
اما امروزه توليد خاور در شركت‌هاي ايران خودرو و ديزل به مرز صفر رسيده است و مي‌توان گفت كه توليد خاور در خطوط توليد ايران‌خودرو و ديزل متوقف‌شده است.
تعريف خاور
مي‌توان گفت كه خاور معاني متفاوتي دارد ولي استفاده از كلمه‌ي خاور بدون پسوند يا پيشوند به عنوان كاميون حمل بار شناخته مي‌شود. در بازار، كاميونت‌ها با لفظ خاور شناخته مي‌شوند كه اين نوع كاميون‌ها به دليل ظرفيت بار مناسب و ابعاد آن‌ها از محبوبيت بالايي نسبت به ساير ماشين‌هاي باربري برخوردارند.
اين كاميون جزو وسايل باربري نيمه سنگين حساب مي‌شود. كاربرد اصلي اين نوع ماشين ها بيشتر براي اسباب كشي منازل  مي باشد. در سال‌هاي گذشته استفاده از خاور 608 براي جابه‌جايي كالا و يا اثاث منزل بيشتر مرسوم بود كه با گذر زمان اين ماشين جاي خود را به ماشين‌هاي نيمه سنگين مانند خاور هيونداي و ايسوزو داده است . اين نوع ماشين‌ها سرعت و كيفيت بالاتري نسبت به خاورهاي قديمي دارند.
تناژ بارگيري خاور چقدر است؟
مي‌توان گفت كه بيشترين وزني كه يك خاور مي‌تواند بارگيري كند بين 3 تا 8 تن است كه به نوع خاور و بار بستگي دارد.
خاور باري در چه مواردي استفاده مي‌شود؟
خاور باربري اكثراً در صنعت حمل‌ونقل براي جابه‌جايي بار و اثاثيه منزل با توجه به وزن بار مورداستفاده قرار مي‌گيرد. براي توزيع بار، شركت‌هاي پخش معمولاً از خاور ايسوزو و خاور هيونداي استفاده مي‌كنند كه با توجه به نوع بار، از اتاقك متفاوت و متناسب با بار خود استفاده مي‌كنند.
انواع خاور بنز
خاور ها با توجه به قدرت كشندگي، ابعاد و نوع قسمت حمل بارشان به چند دسته تقسيم مي شوند:
خاور روباز
خاور مسقف
خاور كمپرسي
خاور بغل بازشو
خاور يخچالي
خاور لبه‌دار
خاور ۵.۵ متري
خاور ۶ متري
خاور ۷ متري
خاور كانكسي
خاور ۶۰۸
از خاور براي جابه‌جايي كالا كه از حساسيت كمتري در زمان جابه‌جايي بار برخوردارند استفاده مي‌شود كه اين كالاها شامل سبزي‌ها و ميوه‌جات، بار، فلزات، مصالح ساختماني و…. مي باشد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با خاور – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد،حمل بار با خاور به میبد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با وانت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با وانت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

مواردی که در حمل بار بین شهری با وانت بار باید در نظر گرفته
بهره گیری از بسته بندی صحیح و اصولی
بهره گیری از رانندگان راه بلد و حرفه ای
چیدمان صحیح و اصولی بار داخل وانت بار
بررسی دقیق سلامت و ایمنی وانت بار قبل از بارگیری
برنامه ریزی دقیق
تعیین بهترین مسیر حمل و نقل از تهران به شهرستان
تعیین زمان دقیق رسیدن بار به مقصد
بهره گیری از کارگران دوره دیده با نیرو بدنی بالا
رانندگان وانت بار شهرستان
ضمن داشتن توانایی در رانندگی ماشین های باربری باید به جاده های کشور و مواردی از قبیل یک طرفه بودن جاده ها در دوره زمانی خاص آشنایی داشته باشند.
حمل بار به شهرستان ارزان
همچنین رانندگان خودرو های باربری تهران و وانت بار جهت حمل بار به شهرستان می بایست داشته باشند.
به مشکلات رانندگی خودروهای باربری در برخی ایام سال مانند تعطیلات یا برف و سرما آگاهی و اشراف کامل داشته باشند.
رانندگان می بایست در هر شرایطی بتوانند به آسانی از پس مشکلات و خطرات احتمالی برآیند. به این ترتیب می شود .
در کمترین زمان ممکن بار و اسباب و اثاثیه منزل را سالم به مقصد رساند.
ظرفیت وانت بار چقدر است ؟
حتما تا کنون دیده اید که یک وانت کوچک به اندازه یک کامیون بار حمل می کند. این صحنه برای خیلی ها آشناست. حمل و نقل و جابجایی اسباب و اثاثیه منزل با وانت هیچ اشکالی ندارد. اتفاقا وانت بار یک وسیله بسیار کاربردی نیز می باشد اما وقتی بیشتر از حد ظرفیت بارگیری انجام شود مشکل ساز خواهد بود.ظرفیت وانت بار ها محدود بوده و برای حمل و نقل بار تا وزن محدودی طراحی شده. تعداد زیادی از حوادث و سوانح باربری مربوط به رعایت نکردن میزان بار مجاز و ظرفیت خودرو می باشد. درست است که هزینه باربری وانت بار نسبت به کامیون پایین تر بوده و با هم قابل مقایسه نیست اما این دلیل درستی بر جابجایی بارهای زیاد با وانت بار نیست. حجم و وزن بار مورد نظر می بایست متناسب با اندازه و ظرفیت وانت بار باشد.
جهت حمل اثاثیه منزل در تهران و شهرستان می بایست از وانت بار با ظرفیت مناسب استفاده شود. همه وانت بارها ظرفیت مشابهی ندارند. ظرفیت بار وانت بارها بستگی به شرکت سازنده خودرو دارد..
بر اساس تقسیم بندی بین المللی انواع وانت بارها بر اساس ظرفیت به سه نوع سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم بندی می شوند.
در ایران انواع وانت بار با ظرفیت های متفاوت نیز وجود دارد که مطابق با استانداردهای جهانی است.
شرکت های سازنده خودرو توانسته اند انواع وانت بار با ظرفیت های متفاوت نیم تن، سه چهارم تن و بالای یک تن را تولید کنند.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با وانت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،وانت از مشهد،حمل بار با وانت به میبد ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با تریلی – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با تریلی - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

حمل بار سنگین با تریلی یکی از جمله خدمات باربری تخصصی در زمینه حمل و نقل است. تریلی های انواع مختلفی دارند که عموما برای حمل بار های سنگین و فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرند. اگر قصد ارسال بار هایی را دارید که تناژ بالایی دارند باید از انواع تریلی ها برای حمل آن استفاده کنید. تریلی کفی، تریلی بغلدار، تریلی چادری و تریلی کمرشکن از جمله مهمترین و کاربردی ترین تریلی ها هستند که برای حمل بارهای سنگین مورد استفاده قرار میگیرند.
حمل بار سنگین با تریلی 18 چرخ
تریلی ها یا همان 18 چرخ ها هستند که عدد 18 اشاره به تعدادچرخ های آنها دارد، 18 چرخ ها از جمله متنوع ترین و کاربردی ترین ماشین های باری هستند که برای حمل بار کالا های سنگین شهری و بین شهری مورد استفاده قرار میگیرند و داری انواع گوناگونی هستند که از جمله معروف ترین تریلی ها می توان به تریلی کفی، تریلی لبه دار، تریلی چادری و تریلی ترانزیت اشاره نمود.
تمامی تریلی ها توانایی حمل بار تا 22- 23 تن بار را دارند اما با توجه به نوع کشنده شان هرکدام مناسب برای حمل بارهای خاصی هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
حمل بار با تریلی کفی
کشنده کفی ها که ساده ترین مدل کشنده ها است از چند لایه چوب با کیفیت و فولاد ساخته شده است و فاقد هرگونه اتاق یا بدنه میباشد و به همین دلیل مقاومت بالایی دارند و میتوان با خیال راحت از آنها برای حمل بارهای سنگین استفاده نمود. البته باید توجه داشت که بسته بندی بارها به گونه ای باشد که بتوان آنها را بر روی کفی مهار کرد.
آهن آلات از جمله بارهای سنگینی هستند که برای حمل آنها از تریلی کفی استفاده میشود، به ویژه برای حمل میلگرد و تیرآهن با توجه به اینکه طولشان زیاد است و معمولا وزن بالایی دارند تریلی کفی بهترین و تنها گزینه برای حمل است.
تریلی کفی برای حمل بار های سنگین از جمله آهن آلات از تهران به تمامی شهرستان ها را از جهان پیمان بار بخواهید، ارائه انواع تریلی کفی با ارزانترین کرایه باربری تهران به شهرستان با بیمه نامه و بارنامه معتبر.
حمل بار با تریلی بغلدار
بسیاری از کالاها هستند که با توجه به نوع بسته بندی شان قابلیت حمل با کفی را ندارند از طرفی ممکن است نوع بار به گونه ای باشد که نتوان آنها را روی هم قرار داد و با ترانزیت بارگیری کرد، برای حمل این نوع کالا ها میتوان از تریلی هایی استفاده کرد که مانند کفی هستند اما دور تا دور آنها دیواره هایی قرار گرفته است و این دیوار ها به صورت متحرک هستند و برای راحت تر بودن فرآیند بارگیری میتوان آنها را باز کرد و بعد از بارگیری برای مهار کردن بار آنها را بست و محکم نمود.
برای بار های سنگینی که باید برای بلند کردن آنها از لیفتراگ و یا جرثقیل استفاده کرد، تریلی بغلدار بسیار مناسب است چرا که فاقد سقف است و دیواره های کناری آن در هنگام بارگیری باز میشود.
تریلی بغلدار برای حمل بار های سنگین از جمله پالت و کیسه مواد از تهران به تمامی شهرستان ها را از جهان پیمان بار بخواهید، ارائه انواع تریلی بغلدار با ارزانترین کرایه باربری تهران به شهرستان با بیمه نامه و بارنامه معتبر.
حمل بار با تریلی ترانزیت
ترانزیت ها که همان تریلی های چادری هستند دارای یک اتاق بزرگ هستند که در برابر نفوذ رطوبت و ضربه مقاوم است بنابراین برای حمل بارهایی که حساس هستند باید از ترانزیت استفاده کرد. ترانزیت ها مانند تریلی کفی و تریلی بغلدار برای حمل بارهای سنگین تا 22 تن مناسب هستند اما با توجه به اتاقی که دارند نمیتوان با چرثقیل یا لیفتراگ بارگیری کرد.
یکی از مهمترین کاربرد های ترانزیت برای حمل بارهای صادراتی است که به مقدار زیاد و با تناژ بالا برای مرز های ایران و کشور های همسایه ارسال میشود.
تریلی چادری برای حمل بار های سنگین از جمله بارهای صادراتی از تهران به تمامی شهرستان ها را از جهان پیمان بار بخواهید، ارائه انواع تریلی چادری و ترانزیت با ارزانترین کرایه باربری تهران به شهرستان با بیمه نامه و بارنامه معتبر.
حمل بار با تریلی کمرشکن
کمرشکن ها در نگاه اول مانند تریلی های کفی هستند با این تفاوت که صاف و یک دست نیستند و دارای ناهمواری است قسمت عقبی آن ارتفاع کمتری با زمین دارد بنابراین میتوان از آن برای کالا و محموله هایی که ارتفاع بیشتری دارند استفاده کرد. کمرشکن ها متناسب با تعداد محورهایشان معمولا تا 16 الی 36 تن بار را به راحتی حمل میکنند و برای حمل بارهای فوق سنگین، ترافیکی و حجیم بسیار مناسب می باشند.
تریلی کمرشکن برای حمل بار های فوق سنگین و محموله های ترافیکی از جمله دستگاه و جرثقیل از تهران به تمامی شهرستان ها را از جهان پیمان بار بخواهید، ارائه انواع تریلی کمرشکن با ارزانترین کرایه باربری تهران به شهرستان با بیمه نامه و بارنامه معتبر.
باربری شهری و بین شهری با تریلی
خدمات باربری و اتوبار جهان پیمان بار تمام نقاط ایران را تحت پوشش قرار میدهد و از مبدا تهران به تمام شهرستان ها و همچنین مرزها خدمت رسانی می کند تا بتواند پاسخگوی نیاز تمامی صاحبین بار باشد .
انواع ماشین های باری از تریلی تا کمرشکن و بوژی برای باربری شهری و بین شهری مورد استفاده قرار میگیرد اما اگر بار شما ظرفیتی برابر 16 الی 36 تن دارد و ابعاد آن بزرگ است باید از انواع تریلی ها از جمله کفی، بغلدار، ترانزیت وکمرشکن برای ارسال آن استفاده نمایید.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با تریلی – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد،حمل بار با تریلی به میبد ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

در اين مطلب به ظرفيت ماشين هاي باربري مي پردازيم. ظرفيت خاور , ظرفيت كاميون تك , ظرفيت كاميون جفت و ظرفيت كاميون ده چرخ از جمله ماشين هاي حمل بار هستند كه در ادامه به طور خلاصه در مورد آنها اطلاعاتي براي شما ارائه شده است. ما در مورد انواع كاميون در مطلبي با همين نام اطلاعات جامعي ارائه كرده ايم.
ظرفيت ماشين باربري
اگر شما براي حمل بار خود به دنبال يك وسيله باري باشيد اولين نكته اي كه اهميت پيدا مي كند وزن بار شما است . چرا كه نوع وسيله نقليه باربري و اتوبار بر اساس وزن بار شما انتخاب مي شود انواع ماشين هاي باري موجود در ايران بر اساس ظرفيت.
وانت بار : براي حمل بارهاي كوچك و سبك از اين وسيله باربري وانت بار استفاده مي شود.
وانت نيسان : اين وسليه باربري كه توانايي حمل بار تا ۲ تن را دارد.
خاور : كاميونت هايي كه داراي ظرفيت بين ۳ تن تا حداكثر ۶ تن هستند . كه خاور مسقف اكثرا توسط اتوبار ها جهت حمل اثاثيه به كار گرفته مي شوند.
كاميون تك محور : اين وسيله كه به كاميون تك شهرت دارد ظرفيت حمل ۱۰ تن بار را دارد.
كاميون دو محور : اين نوع كاميون را اصطلاحا كاميون جفت مي نامند و كاميون جفت ظرفيت حمل ۱۵ تن بار را دارد.
كاميون ده چرخ : همان كشنده هاي هستند كه انواع باركش را حمل مي كنند و براي بار هاي بالاي ۱۵ تن از آنها استفاده مي شود و حداكثر وزن استاندارد مجاز براي تريلي ها ۲۲ است.
كرايه كاميون بين شهري به عوامل هاي زيادي بستگي دارد و نمي توان قيمت دقيق را اعلام كرد. اين موارد بالا از نكات تاثير گذار بر هزينه كاميون بين شهري مي باشد كه در ادامه به توضيح آن مي پردازيم.
عوامل هاي زيادي وجود دارد كه بر كرايه كاميون بين شهري تاثير گذار مي باشد كه شامل موارد زير مي باشد.  عوامل تاثير گذار هزينه كاميون بين شهري :
شرايط جوي و آب هوايي
طول مسافت از لحظه بارگيري تا محل تخليه
نوع كاميون
وزن بار
 همه اين ها بر هزينه كاميون بين شهري نيز تاثير گذار مي باشد و باعث كاهش و افزايش قيمت نيز مي شود. يكي از عوامل تاثير گذار بر تعرفه كاميون بين شهري طول مسافت مي باشد. هزينه كاميون بين شهري بر اساس طول مسافت از لحظه بارگيري تا محل تخليه نيز محاسبه مي شود. هر چه مسافت بيش تر باشد قيمت كرايه كاميون بين شهري هم نيز بيش تر مي شود.
يكي از شرايط تاثير گذار بر كرايه كاميون بين شهري شرايط جوي و آب و هوايي مي باشد. مثلا در روزهاي كه هوا به صورت باراني و يا برفي مي باشد به دليل اين كه ماشين كاميون خيلي كم پيدا مي شود و رانندگان مايل نيستند كه حمل بار را انجام بدهند تعرفه كاميون بين شهري نيز افزايش پيدا مي كند.
طول مسافت از نكات تاثير گذار بر هزينه كاميون بين شهري مي باشد هرچه مسافت بيش تر باشد قيمت كاميون بين شهري هم نيز بيش تر مي شود.
تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به میبد با ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،ده چرخ از مشهد،حمل بار با ده چرخ به میبد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به یزد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

جاده يا شهر، فرقي نمي‌كند؛ در هر صورت اگر شما به واسطه شغل‌تان با خوردوهاي سنگين سر و كار داريد قطعاً به شريكي نياز داريد كه بتوانيد به آن اعتماد كرده و براي انجام كارهاي سخت روي آن حساب كنيد. يك كاميون باري سبك و پرقدرت مي‌تواند همان شريكي باشد كه وظايف سخت را به آن مي‌سپاريد. با توسعه صنعت باربري هر ساله انواع كاميون‌هاي باري به صورت ۶ چرخ يا تك و ۱۰ چرخ يا جفت در سر تا سر جهان توليد مي‌شوند. يكي از متداول ترين مدل‌هايي كه براي حمل و نقل بار استفاده مي‌شود، كاميون باري ده چرخ است.
مشخصات ظاهري كاميون باري ده چرخ
طراحي كاميون باري ده چرخ به گونه‌اي است كه مي‌تواند بهترين گزينه در حمل و نقل جاده اي محسوب ‌شود. در طراحي اين كاميون براي داشتن مقاومت بالا همزمان با وزن سبك، ضخامت بدنه اين كاميون در قسمت‌هاي عمودي و افقي متفاوت است. از ديگر دلايل سبك بودن اين كاميون كابين بهينه و موتور بسيار كارآمد با توربوشارژر است.
اين وسيله نقليه به طور معمول يك كابين سرپوشيده دارد و قسمت بار در عقب يك جعبه ساده روباز است. قسمت بار مجهز به كناره‌ها و درب عقب است و با كمان و پوشش بوم پوشانده شده است. در كاميون باري ده چرخ هميشه يك كابين مناسب براي هر برنامه حمل و نقل موجود است. كاميون 10 چرخ يك كابين براي راننده و حداقل يك سرنشين را در خود جاي داده است كه به آن كابين روز مي‌گويند. يك كابين ديگر به عنوان كابين خواب يا كابين خدمه نيز در قسمت عقب وجود دارد.
مشخصات فني كاميون باري ده چرخ
وقتي صحبت از حمل و نقل بين شهري مي‌شود، كاميون باري ده چرخ حداكثر توانايي فني لازم در شرايط جاده را دارد. اين كاميون از قاب انعطاف‌پذيري برخوردار است كه به لاستيك‌ها اين امكان را مي‌دهد تا با خيالي راحت از زمين‌هاي بسيار ناهموار عبور كنند. رانش لاستيك‌ها در كاميون باري ده چرخ ولوو عالي است و اصطلاحاً چسبندگي بسيار خوبي بر روي زمين دارد.
اين كاميون اغلب مي‌تواند با تمام چرخ‌ها حركت كند. ظرفيت بارگيري كاميون باري ده چرخ حدود ۱۰ تن است. كاميون ده چرخ باري از يك موتور ديزل توربوشارژر ۹.۶ ليتري ولوو بهره مي‌برد كه ۲۷۵ اسب بخار قدرت دارد. نگهداري و سرويس اين كاميون به دليل داشتن موتور شش سيلندر ديزلي و وزن خالص ۱۴۵۰۰ كيلوگرم بسيار راحت است. 
قدرت بالاي موتور كاميون باري ده چرخ
رانندگان كاميون هميشه از قدرت بالاي موتور اين ده چرخ توپ طلا تعريف مي‌كنند. خوب است كه بتوانيم قدرت موتور كاميون‌مان را به رخ ديگر همكاران بكشيم. اما فقط اين نيست. در واقع قدرت كافي يك ويژگي ايمني است كه توانايي راننده را در داشتن سرعت مطمئن بالا مي‌برد و بخش مهمي از ايمني كل جاده را براي ديگر رانندگان تسهيل مي‌كند.
كاميون باري ده چرخ گزينه‌اي قدرتمند براي حمل بار در جاده است. اين كاميون با توجه به قابليت‌هاي خارج از جاده خود، براي هر نوع مسيري از جمله جاده‌هاي خاكي و پر از دست‌انداز مناسب است. كاميون باري در برابر سنگ‌ريزه‌ها و ناهمواري‌هاي جاده بسيار قدرتمند عمل مي‌كند. كاميون باري ده چرخ طراحي كاربردي، ساختاري سخت و عملكرد قابل اعتماد را در طيف وسيعي از مشاغل ارائه مي‌دهد. بنابراين در هر شغلي كه باشيد با به كارگيري يكي از اين كاميون‌هاي افسانه‌اي، شما برنده خواهيد بود!
تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،حمل بار با ده چرخ به یزد،ده چرخ از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با تریلی – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با تریلی - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به یزد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

تريلي يا به عبارت صحيح‌تر تريلر معادل و برگرفته از واژه Trailer در زبان انگليسي است. انواع بارگيرهاي غيرثابت و قابل جدا شدن از كشنده (كله كاميون) با توان حمل بيش از 15 تن بار در دسته تريلي‌ها قرار مي‌گيرند.
در تمامي كشورها تريلي يكي از پركاربردترين ماشين‌هاي حمل بار جاده‌اي است. امروز محموله‌هاي مختلفي از فراورده‌هاي نفتي و شيميايي گرفته تا محصولات خوراكي و اقلام مصرفي توسط انواع مختلف بارگيرها مانند تريلرهاي كفي، كمپرسي، تانكر، چادري و.. حمل مي‌شوند.
اين تريلي‌ها چه تفاوتي دارند؟ هر نوع تريلي مناسب براي حمل چه نوع محموله‌اي است؟ ظرفيت هر تريلي، وزن هر تريلي چقدر است؟ اين‌ها سوالاتي هستند كه براي بسياري از صاحبان كالا و متصديان باربري و افراد جديد الورود در صنعت حمل و نقل مطرح مي‌شود. در اين مطلب ضمن معرفي انواع مختلف تريلي به تمام اين پرسش‌ها نيز پاسخ  خواهيم داد.
1) تريلي كفي: تريلي كفي ساده‌ترين و رايج‌ترين نوع كاميون است كه با وجود تنوع كم، قابليت حمل طيف وسيعي از كالاها را دارد. تريلي كفي يك ﺑﺎرﮔﯿﺮ ﻏﯿﺮﺛﺎﺑت و ﺑﺪون دﯾﻮاره اﻃﺎق ﺑﺎر است، اين ويژگي دسترسي به تمامي سطح مورد نياز جهت بارگيري را امكان‌پذير مي‌كند.
تريلرهاي كفي داراي كف پوشيده‌‌اي از جنس چوب چند لايه با روكش ضدآب و ضدخش هستند. در ساخت قطعات تريلي كفي از فلزات مقاوم و محكمي مانند فولاد استفاده مي‌شود به همين دليل تريلي كفي توانايي حمل بارهاي سنگين را دارد.
كاربرد تريلي كفي:
بارهاي سنگين با حجم بالا
محموله‌هايي با ارتفاع غيراستاندارد
انواع مختلف آهن آلات از قبيل ميلگرد، تير آهن و مقاطع فولادي
كيسه‌هاي جامبو
2) تريلي ترانزيت يا تريلي چادري: اين بارگير غيرثابت داراي ديواره‌هاي كوتاه و ميله‌هاي فلزي محافظ است كه با يك چادر از جنس پلمير مسقف مي‌شود. از آنجا كه براي حمل بارهاي گمركي اغلب از تريلي‌هاي چادري استفاده مي‌شود به آن‌ها تريلي ترانزيت هم گفته مي‌شود.
انواع تريلي ترانزيت: تريلي‌هاي چادري معمولا دو محور يا سه محور هستند. چادر تريلي‌ها دو نوعند: ثابت و كشويي. محل بازگشايي چادر براي بارگيري در هر نوع مي‌تواند از بغل يا از سقف باشد. به عبارتي مي‌توان چادر تريلي‌ها را در ۴ گروه دسته‌بندي كرد:
تريلي چادري سقف و بغل كشويي دو محور
تريلي چادري سقف و بغل كشويي سه محور
تريلي چادري سقف و بغل  ثابت دو محور
تريلي چادري سقف و بغل ثابت سه محور
كاربرد تريلي ترانزيت:
كالا‌هاي بسته‌بندي شده در كارتن و جعبه
كالا‌هاي بسته‌بندي شده در پالت‌هاي چوبي و فلزي
كيسه‌هاي بزرگ
بارهاي حجيم فاقد بسته‌بندي
3) تريلي تيغه يا كانتينربر: ساده‌ترين و سبك‌ترين انواع بارگيرهاي غيرثابت است. محل بار تريلي كانتينربر بوسيله تيغه‌اي طولي به دو قسمت مساوي تقسيم مي‌شوند. تيغه‌هاي تريلر دو نوع هستند، يك نوع براي حمل كانتينر و نوع ديگر براي حمل مخازن مناسب است. قابليت اتصال موقت (غيردائمي) تيغه‌ها، اين امكان را فراهم مي‌كند كه باتوجه به شرايط و نيازهاي فصلي  بتوان انواع مختلف كانتينر، مخازن و ادوات ديگر را روي بارگير سوار كرد.
كاربرد تريلي تيغه:
حمل انواع مختلف كانتينر
حمل انواع مختلف مخازن (شير، آب، آمونياك، اسيد و ساير فراورده‌هاي شيميايي)
4) تريلي كمرشكن: اين بارگير غيرثابت مشابه به تريلر كفي است با اين تفاوت كه كمرشكن‌هاي داراي عرض بزرگتر، ارتفاع كمتر و تعداد محورهاي بيشتري هستند. ارتفاع اين بارگير از پشت كشنده با يك پله ايجاد مي‌شود، ميزان فشاري كه وزن محموله بر  محور‌ها و سطح جاده وارد مي‌كند به كمك ارتفاع كوتاه تريلي كمرشكن كاهش مي‌يابد.
معمولا تريلر‌هاي كمرشكن دو محور، سه محور و چهار محور هستند. از آنجا كه براي حمل بارهاي سنگين و يا محموله‌هايي با ارتفاع‌هاي غيراستاندارد از تريلرهاي كمرشكن استفاده مي‌شود، هنگام رانندگي رعايت نكات ايمني و قوانين ترافيكي ضروري است.
كاربرد تريلي كمرشكن:
خودروهاي سنگين
خودروهاي راهسازي
تجهيزات صنعتي
5) تريلي لبه يا تريلي بغلدار: همانند تريلرهاي كفي يك نوع بارگير ساده است كه اطراف بدنه تريلر ديواره‌هايي تعبيه شده است، اين ديواره‌ها، قابليت باز و بسته شدن دارند، در نتيجه تخليه بار با استفاده از  ليفتراك امكان‌پذير است.
كاربرد تريلي لبه
مهار برخي بارها مانند محموله‌هاي جعبه‌اي شكل و بسته‌بندي شده‌ كه نبايد روي هم قرار بگيرند، مشكل است، چرا كه  استفاده از تريلي‌هاي چادري براي حمل اين قبيل بارها مقرون به‌صرفه نيست، از طرفي باتوجه به شرايط و نوع بار، استفاده از تريلرهاي كفي امكان‌پذير نيست، در چنين شرايطي بهترين گزينه تريلي لبه دار است. همچنين براي حمل برخي اقلام فله‌اي از تريلي بغلدار استفاده مي‌شود. مانند:
شكر
حبوبات
خاك معدني فلزات
اقلام بسته‌بندي شده
تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با تریلی – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد،حمل بار با تریلی به یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با نیسان – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نیسان مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با نیسان - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به یزد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

خيلي از مشتريان عزيز مي خواهند بدانند كه كرايه نيسان چقدر است و حمل بار با نيسان چه هزينه اي را در بر مي گيرد ولي عوامل هايي وجود دارد كه بر نرخ كرايه نيسان تاثير گذار هست و باعث بالا و پايين رفتن كرايه مي شود.
نيسان ها مناسب ترين نوع ماشين براي حمل بارهاي سبك مي باشند و تا وزن دو تن را مي توانند حمل نمايند و اگر به دنبال كمترين تعرفه نيسان هستيد با شركت معتبر و با سابقه باربري مشهد تماس بگيريد.
عوامل هاي تاثير گذار بر هزينه نيسان
عوامل هاي وجود دارد كه بر هزينه نيسان تاثير گذار مي باشند و باعث مي شود كه هزينه افزايش و يا كاهش بيابد. عوامل هاي تاثير گذار بر نرخ كرايه نيسان شامل موارد زير مي باشند :
1) شرايط جوي و آب و هوا
2) طول مسافت از لحظه بارگيري و تا زمان تخليه بار
3) بيمه نامه
4) نوع بار و حجم بار
و …
اين ها عوامل هايي هستند كه بر تعرفه نيسان تاثير گذار مي باشند و باعث مي شوند قيمت زياد و يا كم بشود مثلا در شرايطي كه هوا باراني و برفي مي باشد باعث مي شود كه تعرفه افزايش يابد و دليل آن است كه ماشين نيسان خيلي كم پيدا مي شود و رانندگان مايل به حمل نيستند.
يكي از شرايط تاثير گذار بر نرخ تعرفه نيسان مي توان به شرايط جاده اي اشاره كرد و اين شرايط باعث افزايش و يا كاهش تعرفه مي شود. در روزهايي كه هوا باراني و برفي هستش به دليل اين كه جاده ها برفي و باراني و لغزنده هستند، ماشين نيسان كم پيدا مي شود باعث مي شود كه نرخ كرايه افزايش يابد و راننده در چنين شرايطي حاضر به حمل نمي باشد.
تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با نیسان – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،حمل بار با نیسان به یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با وانت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با وانت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به یزد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

نرخ كرايه وانت بار بين شهري (پيكان وانت) برخلاف چيزي كه همگان تصور مي كنند چندان با نرخ كرايه نيسان بين شهري تفاوتي ندارد و حتي با استفاده از ماشين برگشتي در بعضي مسيرها كرايه‌ نيسان بين شهري ارزان تر از كرايه وانت پيكان  هم است. علت اين ارزاني اين است كه تعداد نيسان يا وانت زامياد كه در جاده هاي كشور كار مي‌كنند بسيار بيشتر از وانت پيكان است. اما با توجه به تعرفه كرايه كاميون، هميشه ارزان تر از نرخ كرايه خاور بين شهري است.
در صورتي كه حجم و وزن بار شما كمتر از ظرفيت نيسان است (ظرفيت اسمي نيسان ۲ تن است اما گاهي اوقات تا ۴ تن هم بارگيري ميشود) ميتوانيد طبق نرخ اتحاديه باربري و تعرفه حمل بار بين شهري  بار خود را با پيكان وانت به مقصد برسانيد. در صورتي كه قصد داريد اثاثيه منزل خود را با وانت حمل كنيد براي آگاهي از قيمت اجاره وانت بار و نرخ كرايه وانت بار در مشهد و نرخ كرايه حمل اثاثيه منزل و يا حمل و نقل بين شهري مي توانيد با كارشناسان ما در مجموعه باربري مشهد تماس بگيريد.
براي نرخ كرايه وانت بار درون شهري به اطلاع ميرساند كرايه وانت پيكان درون مشهد ۱۶۰ تا ۱۸۰ و وانت نيسان ۲۰۰ تا ۲۵۰ تومان هست. نرخ كرايه مزدا وانت معادل كرايه وانت نيسان است. معمولا مبلغ كرايه پيكان وانت در بعضي مسيرها ممكن است در حد ۱۰ هزار تومان كمتر باشد و در بعضي مسيرها ممكن است تفاوتي نداشته باشد.
تفاوت وانت نيسان با وانت پيكان
۱- بارزترين تفاوت اين دو، در ابعاد آنهاست كه نيسان تقريبا ۲ برابر وانت پيكان يا وانت پرايد است و جادارتر ميباشد
۲- همچنين قدرت اين دو ماشين باهم متفاوت است و نيسان بيشتر از وانت معمولي است
۳- نيسان براي اسباب كشي از لحاظ داشتن پتو و ضربه گير مجهزتر است.
۴- بارهاي با وزن بيشتر از ۵۰۰ كيلو به نيسان نياز دارد. بارهاي كمتر از ۵۰۰ كيلو با وانت پيكان هم قابل انجام ميباشد.
وانت در انواع روباز و مسقف و مبلي وجود دارد كه كرايه وانت مسقف و كرايه وانت معمولي يكي هست و براي وانت و نيسان مسقف با كارشناسان ما در باربري نتسان تماس بگيريد.
تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با وانت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،وانت از مشهد،حمل بار با وانت به یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با خاورمسقف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاورمسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با خاورمسقف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاورمسقف از مشهد به یزد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

خاور مسقف باربري و خود  كلمه خاور مثل خيلي از كلمه هاي فارسي معني هاي زيادي دارد. بعضي از معني ها عام و بعضي معني ها خاص هستند . اما به چه دليل به كاميون هاي كوچك كاميونت  مي گويند؟ جواب اين سوال خيلي جالب و ساده مي باشد, به خاطر شركتي كه اولين بار اين ماشين ها را توليد كرد .
گروه صنعتي خاور يكي از زير مجموعه‌ هاي شركت ايران خودرو ديزل يكي از شركت‌هاي توليد كننده خودروي سنگين در كشورمان است و گروه صنعتي خاور شركتي بوده كه در زمينه توليد كاميون در ايران فعاليت داشته است و به علت زياد بودن توليد و كيفيت كاميون‌هاي اين شركت، بيش تر از چهل سال است كه تعداد فراواني از اشخاص به كاميون، خاور مي‌گويند .
معني خاور مسقف
خاور داراي معني هاي گوناگوني دارد ولي در عصر جديد استفاده از خاور بدون پسوند يا پيشوندي بيشتر به عنوان كاميون حمل بار استفاده شده و بعلاوه دنياي حقيقي اين معني خاور در دنياي مجازي يا همان اينترنت دركنار كلمه هايي مثل خاورميانه يا خاوردور خيلي رايج مي باشد .
خاور مسقف حمل بار وسيله باربري نيمه سنگين به حساب مي آيد و عموما براي حمل اثاثيه منزل از آن استفاده ميشود. در گذشته از خاور مدل ۶۰۸ براي جا به جايي استفاده مي شد كه الان با وجود ماشين هاي نيمه سنگين جديد مثل ايسوزو و خاور هيوندايي خاور هاي قديمي جاي شان را به رقيب هاي جديد داده اند كه از سرعت و كيفيت بهتري نسبت به خاور هاي باري قديمي دارند .
انواع خاور مسقف
خاورهاي مسقف از نظر نوع و حجم به دسته هاي متفاوت تقسيم مي شوند كه انواع خاور باربري ميتوان به : ايسوزو , خاور ۶۰۸ , خاور كانكسي , خاور كمپرسي , خاور لبه دار , خاور ۵.۵ متري , خاور ۶ متري , خاور ۷ متري اشاره كرد .
حداكثر تناژ بارگيري خاور مسقف
حداكثر وزني كه خاور بارگيري دارد بسته به نوع خاور از ۳ تا ۸ تن متفاوت مي باشد كه اين موضوع بستگي به نوع خاور و نوع بار هم دارد .
اشاره به استفاده خاور مسقف باري
كلا در صنعت حمل و نقل و اسباب كشي براي جابجايي بار از وسيله متناسب با توجه به وزن بار استفاده ميشود. در حال حاضر از خاور باري اغلب براي حمل و نقل درون شهري و حمل اثاثيه و باربري اسباب كشي بوسيله ي اتوبار ها استفاده مي شود . شركت هاي پخش عموما از خاور ، خاور ايسوزو و خاور هيوندايي براي امر پخش استفاده مي كنند كه هر يك از آنها بسته به نوع بار خود اتاق متفاوت و مناسب با بار خود استفاده مي كنند.
دلايلي كه سبب بيشتر شدن نرخ كرايه خاور مسقف مي شود :
1) اولين دليل شايد مهم ترين دليل در بيشتر شدن كرايه خاور است وآن هم بيشتر شدن قيمت بنزين و فراورده هايي ديگر مثل گازوئيل و غيره است .
2) شرايط آب و هوا و تغييرات آب وهوايي جز عواملي مي باشد كه اگر نامساعد باشد هزينه بيشتري از مشتري گرفته مي شود مثل  برف يا باران سنگين
3) اگر مشتري طبق قول خود و مطابق قرارداد بسته شده عمل نكرده و محل تخليه بار آماده نباشد. در اين صورت نرخ كرايه خاور بيشتر خواهد شد.
4) قيمت لوازم يدكي ماشين باربري سبب مي شود كه شركت هاي حمل و نقل براي جبران هزينه هاي سنگين خود نرخ كرايه خاور را بيشتر كنند.
تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با خاورمسقف – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاورمسقف از مشهد،حمل بار با خاورمسقف به یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به یزد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

کامیونت چیست؟
کامیونت به نوعی از ماشین باری گفته می‌شود که از نیسان بزرگتر و از خاور کوچکتر است. بعضاٌ به خود نیسان و خاور هم کامیونت گفته می‌شود. کامیونت به انگلیسی معادل Mini Truck، Light Truck و Light Commercial Vehicle نامیده می‌شود. طول کامیونت به ۳ متر می‌رسد. به کامیونت مینی خاور، خاور اتاق کوچک، مینی بار یا مینی کامیونت هم گفته می‌شود.
انواع کامیونت از نظر سازنده
انواع کامیونت در ایران از نظر شرکت سازنده به شرح زیر است. بعضاً افراد کامیونت الوند و کامیونت کاویان و کامیون جک و کامیون آمیکو را با هم مقایسه می‌کنند.به نظر نگارنده بهترین کامیونت در ایران محصول شرکت ایسوزو هست. البته در سطح جهان، انواع دیگر کامیونت وجود دارد که در بازار ایران وجود ندارند.
۱- کامیونت بادسان
۲- کامیونت ایسوزو
۳- کامیونت هیوندا
۴- کامیونت آمیکو
۵- کامیونت جک
۶- کامیونت الوند
۷- کامیونت بنز
۸- کامیونت کاویان
۹- کامیونت نیسان زامیاد
فرق کامیون و کامیونت
 همانطور که از اسم کامیونت مشخص هست کامیونت یعنی کامیون کوچک. کامیون معمولاً به ماشین‌های بزرگتر از خاور گفته می‌شود. مثل کامیون ۱۰ چرخ یا کامیون ۱۰ تن. تفاوت کامیونت و کامیون این است که کامیون بزرگتر از کامیونت هست، همچنین مقررات حمل و نقل برای کامیون سخت‌تر است. مثلاً کامیونت‌ مجوز تردد در داخل شهر را دارد ولی کامیون در روز نمی‌تواند وارد شهر شود. کارهای داخل شهری مردم مثل اسباب کشی با کامیونت انجام می‌گیرد ولی کارهای صنعتی و شرکت ها و حمل بار بین شهری بیشتر با کامیون انجام می‌گیرد. در یک تقسیم بندی دیگر به ماشین‌هایی که بالاتر از ۳ تن می‌توانند جابجا کنند کامیون و به ماشین‌های زیر ۳ تن کامیونت گفته می‌شود.
تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به رفسنجان با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیونت از مشهد،حمل بار با کامیونت به یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به یزد را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

حمل بار با کامیون تک / جفت به صورت همه روزه برای ارسال انواع بار شهری و بین شهری مورد نیاز است. کامیون های تک و جفت که ممکن است آنها را تحت عنوان بنز 10 چرخ و بنز 6 چرخ نیز بشناسید ازجمله ماشین های باری سنگین هستند که برای باربری تا ظرفیت 10 و 15 تن مورد استفاده قرار میگیرد.
اگر به دنبال باربری ارزان قیمت به منظور ارسال بار با تک و جفت هستید، باربری نتسان در خدمت شماست و میتواند به صورت همه روزه انواع بنز 10 چرخ و 6 چرخ را دراختیارتان قرار دهد. برای آشنایی بیشتر با تک و جفت با ما درادامه این مقاله همراه باشید.
انواع ماشین های باری از نیسان تا کمرشکن و بوژی برای باربری شهری و بین شهری مورد استفاده قرار میگیرد اما اگر بار شما ظرفیتی برابر با 10 الی 15 تن دارد باید از تک و یا جفت برای ارسال آن استفاده نمایید. مشهد به عنوان یک کلان شهر در کشور یکی از پرتردد ترین مسیر های باری در کشور است که روزانه انواع بار از نقطه ای به نقطه ی دیگر در آن جابه جا میشود.
نکته ای که برای باربری با انواع کامیون از جمله 10 چرخ و 6 چرخ در تهران باید به آن توجه داشته باشید ، ساعت بارگیری و تخلیه است چرا که برخی نقاط مشهد از جمله قسمت های مرکزی و بازار در ساعات روز کامیون ممنوع هستند و تک و جفت نمیتوانند در آن تردد داشته باشند، بنابراین لازم است ساعت بارگیری برای شب تنطیم شود .
ظرفیت حمل بار با کامیون تک / جفت
یکی از مواردی که هنگام باربری با تک و جفت باید مدنظر قرار داد ظرفیت باربری آنهاست که باید متناسب با تناژ و حجم بار انتخاب شود. هرکدام از کامیون های تک و جفت با توجه به ابعاد اتاقشان و همچنین مشخصه های فنی که دارند، میتوانند مقدار مشخصی بار را حمل کنند.
بهتر است قبل از درخواست تک و یا جفت با کارشناسان ما در باربری نتسان مشورت کنید تا بهترین گزینه را در اختیار شما قرار داده و از هدر رفت وقت و هزینه تان جلو گیری کنند .
کامیون تک یا همان 6 چرخ برای حمل بار با تناژ حداکثر 10 تن مناسب است. کامیون جفت یا همان 10 چرخ برای حمل بار با تناژ حداکثر 15 تن مناسب است . پس اگر وزن بار شما حدودا 7 الی 9 و خورده ای تن است بهترین گزینه تک و اگر بین 10 تا 15 تن است جفت بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اما علاوه بر تناژ باید به ابعاد اتاق کامیون ها نیز توجه داشته باشید.
ابعاد کامیون تک و جفت
ابعاد اتاق یا همان بارگیر بنز تک به این شکل است که طولی نزدیک به 5.8 متر و عرض تقریبی 2.2 تا 2.25 متر را دارا می باشد. ابعاد اتاق یا همان بارگیر بنز جفت به این شکل است که طولی نزدیک به 7 متر و عرض تقریبی 2.35 تا 2.45 متر را دارا می باشد.
ارتفاع بار این کامیون ها با توجه به این که دارای سقف نمی باشند محدویتی ندارد اما باید توجه داشت که ارتفاع بار از 3 متر بیشتر نشود چراکه بار ترافیکی محسوب میشود. با توجه به این که اتاق کامیون های تک و جفت فاقد سقف است برای بارهای حساس روی آنها چادر میکشند تا از پراکنده شدن و یا خیس شدن آنها در باران جلوگیری شود.
کرایه حمل بار با کامیون تک و جفت
کرایه های باربری با انواع کامیون ها یک نرخ ثابت و مشخص ندارند و عموما به صورت توافقی بر اساس نوع بار، تناژ بار و همچنین مسافت مشخص میشود. برای آنکه بتوانید به پایین ترین نرخ کرایه برای کامیون های تک و جفت دسترسی داشته باشید؛ لازم است از یک باربری معتبر و منضف مانند باربری نتسان، خدمات باربری را درخواست کنید.
تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد،حمل بار با کامیون به یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با خاور – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با خاور - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به یزد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

از چه ماشين هايي براي باربري استفاده كنيم؟
در اين مقاله به معرفي يكي از ماشين ها براي باربري هاي مختلف به اسم خاور سخن خواهيم گفت. اول از هرچيزي بايد بدانيد كه براي هرنوع بار و نسبت به انداره, قيمت حمل بار, ابعاد, نوع كالا و حساسيت كالا يا مسافتي كه قرار است جابجايي بار انجام شود يك ماشين باربري مناسب به آن استفاده ميشود.
خاور:
همانطور كه ميدونيد آلمان از قديم يكي از پيشرفته ترين و اولين كشور ها در صنعت خودرو سازي است. دومين شركت موفق خودروسازي در آلمان بعد شركت مرسدس بنز شركت خاور بود كه زير نظر همين شركت مشغول به فعاليت بود. ميتوان گفت كه اين نوع كاميون ها به علت جسه و امكانات خود براي باربري درون شهري و بيرون شهري بسيار مناسب بودند.
خاور 608,808 و 813 اولين خارور هايي بودند كه وارد ايران شدند. در سال 1956 كاميوني توليد شد با نام LP 608 توسط مرسدس بنز توليد و روانه بازار شد كه مردم آن زمان آن را به عنوان كاميون هاي مكعبي خطاب ميكردند. اما در ايران به نام خاور مشهور شده بود.
گروه صنعتي ايران خودرو ديزل كه آن زمان به نام گروه صنعتي خاور مشهور بودند بازار فروش خاور در ايران را به رونق انداختند.
مشخصات خاور:
خاور 608 با خاور 808 تفاوت آنچناني ندارند فقط كمي تفاوت در ظاهر و قدرت موتور با يكديگر دارند. خاور بنز 608 در مدل 314OM داراي 110 اسب بخار در 2800 دور در دقيقه قدرت موتور است. حداكثر گشتاور آن 340 نيوتن متر در 2000–1400مي‌باشد و برخورداري از استاندارد هاي جهاني يورو  نيز هستند. وزن خالص  تن و مدل  دنده ايي است.
مشخصات خاور 813:
اين نوع خاور قديي ترين و نخستين خاور موجود در ايران است. 130 اسب بخار قدرت دارد و با چون سرعت كمي دارند نسبت به قيمت مقرون به صرفه هستند و ميتوان با آنها درآمد خوبي داشت.
فوسو:
كشور ژاپن كماكان در صنعت خودرو سازي رو به جلو و پيشرفت است. در سال 1932 شركتي به نام فوسو كه برگرفته از نام قديمي كشور ژاپن است براي پيوستن به صنعت حمل و نقل خط توليد خود را راه انداخت و ماشين هايي براي باربري ساخت. فوسو با دارا بودن كاميون هاي سبك و سنگين براي باربري درون شهري و حمل و نقل بيرون شهري استفاده ميشود.
فوسو 8 تن:
كامينت فوسو متعلق به شركت ميتسوبيشي ژاپن است كه از نظر محبوبيت و قدرت در جايگاه چهارمين شركت خودرو سازي جهان است. از اين كاميون براي انواع و اقسام باربري استفاده ميشود زيرا به علت كم خرج بودن و داراي مقاومت بالايي است. از سال 2007 به بعد شركت فيات موتور اين نوع كاميونت را تامين ميكند. 
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با خاور – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد،حمل بار با خاور به یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

امروزه حمل و نقل درون شهري و بين شهري نسبت به گذشت آسان تر شده است. دليل اين آساني پيدايش تجهيزات و ماشين هاي پيشرفته است. شركت باربري مشهد با استفاده از بهترين ماشين ها و نيروهاي متخصص در زمينه حمل بار از مشهد به تهران، كرج، فرديس و .... به شما كمك خواهند كرد.
به منظور حمل بار خود از مشهد احتياج به يك شركت باربري داريد كه اين شركت حتما تاييده از اصناف داشته باشد تا در صورت بروز مشكل يا در صورت بروز تخلف بتوانيد از اين طريق مشكل  خود را پيگيري كنيد. اين باربري علاوه بر تاييده ، بارهاي شما را بدون كوچكترين آسيب ديدگي و با بيمه كامل تمام كالا ها در مقصد تحويل ميدهد.
در هنگام جابجايي بار به چه نكاتي بايد توجه كرد؟
اولين مرحله براي حمل و جابجايي آسوده يك بار، داشتن يك برنامه ريزي دقيق مي باشد و تهيه وسايل مورد نياز براي جابه جايي است مانند تهيه چسب نواري پهن و محكم، تهيه كارتن  با سايز هاي مختف به همراه روزنامه ، پلاستيك هاي حباب دار و ضربه گير، ماژيك براي نوشتن روي بسته بندي ها و فوم و هر آنچه كه به نظر شما مهم است و به آن احتايج داشته باشيد.
راه هاي زيادي براي جابجايي بار از يك مكان به مكان ديگر وجود دارد مانند استفاده از خودروي شخصي، كاميون هاي باري، هواپيما، كشتي ها، قطار به بودجه بندي خود دقت كنيد چرا كه هزينه حمل بار با استفاده از هواپيما بسيار هزينه بر تر از ماشين هاي مخصوص باربري است، يا مسير حمل بار براي استفاده از كشتي ميسر نيست مانند داخل كشورمان كه مسير آبي وجود ندارد و جابجايي داخلي و بين شهري با استفده از موارد ديگر قابل اجرا است، اگر مقدار بار زياد باشد استفاده از خودروي شخصي جوابگو و به صرفه نمي باشد و…. همه اين موارد را به دقت بررسي كنيد.
نوع خودروهايي كه براي باربري احتياج استفاده مي شود متفاوت است مانند وانت، نيسان، خاور، كاميون هاي 6 چرخ و 10 چرخ، تريلي . براي جابجايي بار هاي خود بايد به اندازه كالاي خود توجه كنيد و بر حسب آن نوع ماشين خود را سفارش دهيد.
بسته بندي لوازم بايد ايمن باشد، در هنگام بسته بندي وسايل خود از پوشش و بسته بندي هاي مناسب استفاده كنيد تا در طول مسير به كالاهاي خود آسيب وارد نشود و در برابرعوامل طبيعي مانند باد و باران و گرد وخاك مصون باشد. روي بسته بندي ها اسم وسايل را درج كنيد مثلا شكستني ها، تا جابه جايي آن آسان تر باشد.
در هنگام بار زدن كالا ها توجه كنيد كه بار به درستي چينش شود ابتدا بايد كالا هاي سنگين در كف قرار داده شوند و كالاهاي سبك روي آنها چيده شود تا در طول مسير جابجايي كالا ها خراب و يا شكسته نشوند.
هزينه هاي باربري، چقدر است؟
هزينه هاي باربري با توجه به نوع بار، مقدار بارو مسافت كه درون شهري يا برون شهري است مشخص مي‌شود. براي اينكه در جابجايي و حمل بار خود چه بين شهري و چه برون شهري دچار مشكل نشويد اين كار را به شركت باربري مشهد واگذار كنيد. در اين شركت از ماشين هاي مجهز و همچنين نيروهاي متعهد و مجرب استفاده شده است. يك باربري راحت و آسوده را با ما تجربه كنيد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،ده چرخ از مشهد،حمل بار با ده چرخ به کهک ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با   خاورمسقف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع  خاورمسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با  خاورمسقف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط  خاورمسقف از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 خاورها یکی از مهم ترین وسایل باربری در کشور ما محسوب می شوند که سهم عمده ای در باربری بین شهری دارند. خاورها همان کامیونت هایی هستند که دارای مدل های مختلفی می باشند. انواع خاور باربری دارای کاربری های منحصر به فردی هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کند.
انوع خاور باربری
امروزه شاهد تردد انواع خاور باربری در جاده ها هستیم. خاور نام دیگر کامیونت است که نسبت به کامیون دارای ابعاد کوچک تر و ویژگی های متفاوتی است. ظرفیت و گنجایش خاورها بسیار مناسب است به همین دلیل از محبوبیت بالایی در صنعت حمل و نقل جاده ای و شرکت حمل و نقل بین شهری برخوردار هستند. در سال های اخیر حمل و نقل جاده ای پیشرفت زیادی کرده است و وسایل حمل و نقل نیز به تبع آن بیشتر شده اند. برخی از انواع خاور باربری قابلیت تردد درون شهر را نیز دارند. به طور مثال اغلب افراد برای اسباب کشی از این نوع وسیله استفاده می کنند.
خاور روباز
خاورهای روباز را می توان به عنوان اولین مدل تولید شده در کمپانی مرسدس بنز نامید. این خاورها در ابتدا برای حمل بارهایی استفاده می شدند که از حساسیت کمتری برخوردار بودند. در سال های بعد نوع مسقف ، بغل باز و …. نیز تولید شد . از خاورهای روباز می توان برای حمل مصالح ساختمانی و فلزات استفاده کرد. زیرا تکان و جنبش آن ها در حین حمل هیچ گونه آسیبی را متوجه آن ها نمی کند. تردد خاورهای روباز درون شهر ممنوع است و فقط برای تردد جاده ای و بین شهری از آن ها استفاده می شود.
خاور مسقف
خاورهای مسقف که از دیگر انواع خاور باربری به شمار می روند بر خلاف خاورهای روباز ، سرپوشیده هستند و از متریالی مانند پارچه و فلز برای پوشاندن سقف آن ها استفاده شده است. حمل و نقل بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردارند وظیفه این نوع از خاور است. نکته جالبی که در خصوص خاورهای مسقف وجود دارد این است که درون اتاق آن ها توسط ابزارهای ضربه گیر پوشانده شده است تا بار در حین حمل دچار آسیب و ضربه نشود. وسایل منزل ، وسایل شکستنی ، مبلمان و …. از این دست وسایل به شمار می روند.
خاور مسقف می تواند درون شهر تردد کند اما اغلب در ساعات خلوت که ماشین های سبک و سواری در سطح شهر کمتر هستند. زیرا خاور از نظر ابعاد بزرگ تر از ماشین های سواری است و کوچک ترین بی احتیاطی توسط راننده و سرنشینان باعث به وجود آمدن خسارت مالی و جانی خواهد شد. خاورهای مسقف از نظر فنی نیز با سایر خاورها متفاوت هستند. به طور مثال فنربندی و جلوبندی این خاورها به نحوی طراحی و تولید شده است که می تواند از ضربات وارد شده بر اثر دست اندازهای جاده ای جلوگیری به عمل آورد.
خاور کمپرسی 
حتما خاورهای کمپرسی را در مناطقی که ساختمان سازی انجام می دهند دیده اید. ساختار این نوع از وسایل حمل و نقل به نحوی است که بار آن ها به وسیله کمپرسی بارگیری و تخلیه می شود. وجود یک جک هیدرولیکی در بخش بار خاور باعث می شود که اتاق از جلو بلند شود و بار از انتهای خاور تخلیه شود. بارهایی مانند شن ، ماسه ، خاک و … جزو بهترین گزینه هایی هستند که می توان آن ها به کمک خاور کمپرسی جابجا کرد.
خاور بغل بازشو 
برخی از بارها به دلیل ساختاری که دارند باید به طور عرضی بارگیری شوند و نمی توان آن ها را از ابعاد دیگری بارگیری کرد. وسایلی مانند مبلمان و وسایل اداری جزو این دسته محسوب می شوند. خاورهای بغل بازشو که از انواع خاور باربری به شمار می روند این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید درب هایی که در اطراف اتاقک تعبیه شده اند را باز کنید و از آن جا اقدام به بارگیری وسایل کنید. تخلیه بار نیز بی دردسر صورت می گیرد و هیچ گونه آسیبی به بار نخواهد رسید.
خاور یخچالی 
حتما تا به حال نام خاور یخچالی را شنیده اید. از این خاورها اغلب در صنعت مواد غذایی استفاده می کنند . زیرا سیستم آن ها به نحوی طراحی شده است که درون اتاقک دارای سیستم سرد کننده می باشد. حمل بارهایی مانند میوه ، گوشت ، غذا ، لبنیات و تره بار به وسیله این یخچال ها انجام می پذیرد. وجود سیستم خنک کننده باعث می شود تا دمای درون اتاق به میزان دلخواه ثابت بماند و بر اثر گذر زمان گرم و باعث فاسد شدن مواد غذایی نشود.
خاور اتاق بزرگ 
خاورهای اتاق بزرگ یکی دیگر از انواع خاور باربری هستند که به دلیل اتاق بزرگی که دارند این نام بر آن ها نهاده شده است. وجود یک کشنده قوی و مدرن تر باعث می شود تا بتواند بارهایی با وزن بیشتر را حمل کند. ابعاد خاورهای اتاق بزرگ بیشتر از سایر خاورها می باشد و ارتفاعی در حدود ۸ متر و پهنایی به میزان ۲ متر دارند.
خاور معمولی 
خاورهای معمولی دارای ابعادی کمتر از سایر خاورها هستند و می توان برای حمل بارهایی تا وزن ۴ تن از آن ها استفاده کرد. به عبارتی گفته می شود که خاورهای معمولی مقدار کمی از وانت بزرگ تر هستند و دارای دو محور و شش چرخ می باشند. بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردار نیستند توسط این نوع از خاورها حمل می شوند.
خاور بادسان 
خاور بادسان از دیگر تولیدات کمپانی مرسدس بنز است که گزینه مناسبی برای حمل و نقل بارهای سنگین و نیمه سنگین به شمار می رود. خاورهای بادسان یا ۹۱۱ قابلیت تردد درون شهر دار دارند و از نظر ارتفاع می توان ابعادی حدود ۵ متر و پهنایی حدود ۲ متر برای آن ها در نظر گرفت. ظرفیت بادسان ها حداکثر ۶ تن است.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،حمل بار به کهک با خاورمسقف،خاورمسقف از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با خاور – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با خاور - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

شیوه درست حمل بار چگونه است؟
در دید اول به نظر می رسد باربری و حمل بار کار بسیار آسانی می باشد که هر فردی قادر به انجام آن است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که چنین فکری می کنید ، توصیه می‌کنیم که این مقاله را تا آخر مطالعه نمایید.
واقعیت این است که باربری مانند هر شغل دیگری به تخصص و تجربه بسیار زیادی احتیاج دارد. اما متاسفانه بعضی افراد آن را ساده قلمداد می کنند و به همین علت در هنگام حمل بار به خودشان و یا اسباب و وسایل خود آسیب می‌رسانند.اگر این اثاث و لوازم حساس باشند یا ارزش زیادی داشته باشند مشکل چند برابر خواهد شد. پس لازم می دانیم که در این مقاله به صورت کامل نکاتی را برای مشتریان عزیز توضیح دهیم که به آنها در درک شیوه صحیح حمل و نقل بار کمک کند.
نکاتی در مورد باربری و حمل بار به صورت صحیح :
• قبل از شروع باربری وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. اقلامی مانند چسب، قیچی، کاتر و مواردی از این قبیل را قبل از شروع به کار حمل بار یا بسته بندی تهیه کنید و در جای مشخصی بگذارید.
• هرگز برای بلند کردن بار ها به کمر خود فشار نیاورید. بهترین و مناسب ترین مدل بدن برای بلند کردن وسیله های سنگین این است که در حالت نیمه نشسته بر روی پاهای خود قرار گرفته و جسم را به بدن خود نزدیک کنید.
• از چرخ‌های حمل بار استفاده کنید. بار ها را به تنهایی جا‌به‌جا نکنید. بالابرها و آسانسورها گزینه های خوبی برای حمل بار می باشند. مراقب وزن بیش از حد بار باشید.
• وسایل و اثاثیه را متعادل بلند و جا به جا کنید. هرگز چندین جعبه سنگین را برای بلند کردن بر روی یکدیگر قرار ندهید. این عمل تعادل را به هم می ریزد. بار ها را تا جایی که برای شما قابل حمل و نقل است بلند کنید و به گونه ای حرکت کنید که در هر لحظه بتوانید جلوی پای خود را بدون مشکل ببینید.
• درمورد تعدادی از جعبه‌ها باید بیشتر مراقب باشید. جعبه‌های محتوی مایعات و یا ظرف های شکستنی را با دقت بیشتری حمل کنید. دقت کنید تا زمین نخورید. برخی سطوح شیبدار هستند و برخی دیگر لغزنده. در هنگام راه رفتن بر روی این سطح ها بیشتر دقت کنید.
• اگر نمی‌توانید به تنهایی وسایل را از روی زمین جا به جا کنید به خود فشار بیش از حد وارد نکنید. از چند نفر بخواهید که شما را کمک کنند.
• روز جا به جایی لوازم یا اثاث منزل، لباس راحت و مخصوص کار بپوشید. در این صورت دغدغه پاره شدن و خراب شدن و یا کثیف شدن لباس‌هایتان را نخواهید داشت.
• اگر فکر می‌کنید بلند کردن وسایل سنگین برایتان سخت است، آنها را بر روی زمین جا به جا کنید.
• داخل اتومبیل حمل بار (وانت،نسیان یا خاور و...) را با پتو و یا موکت کاملا بپوشانید. برای مراقبت از پایه‌های صندلی و مبل ها آنها را درون ماشین باربری مجهز به وسایلی مانند پتو و یا موکت حمل و نقل کنید.
• اگر وسایل شما خودشان جعبه مخصوصی دارند می‌توانید آنها را با آن ها به خود درون جعبه بزرگتری که برای باربری مناسب است، قرار دهید.
بطور کلی با رعایت این اصول در باربری علاوه حفظ سلامت و امنیت بار، از آسیب رسیدن به خود ، اطرافیان و زخمی شدن دیوارها و لوازم دیگر هنگام حمل بار تا حد زیادی جلوگیری خواهید نمود.ضمن اینکه حمل برخی از اثاث منزل مانند یخچال های ساید بای ساید ، مبلمان بزرگ و حساس ، پیانو و... نیاز به دقت و تجربه مضاعف دارد.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد،حمل بار با خاور به کهک ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

کامیونت به نوعی از ماشین باری گفته می‌شود که از نیسان بزرگتر و از خاور کوچکتر است. بعضاٌ به خود نیسان و خاور هم کامیونت گفته می‌شود. کامیونت به انگلیسی معادل Mini Truck، Light Truck و Light Commercial Vehicle نامیده می‌شود. طول کامیونت به ۳ متر می‌رسد. به کامیونت مینی خاور، خاور اتاق کوچک، مینی بار یا مینی کامیونت هم گفته می‌شود.
انواع کامیونت از نظر سازنده
انواع کامیونت در ایران از نظر شرکت سازنده به شرح زیر است. بعضاً افراد کامیونت الوند و کامیونت کاویان و کامیون جک و کامیون آمیکو را با هم مقایسه می‌کنند.به نظر نگارنده بهترین کامیونت در ایران محصول شرکت ایسوزو هست. البته در سطح جهان، انواع دیگر کامیونت وجود دارد که در بازار ایران وجود ندارند.
۱- کامیونت بادسان
۲- کامیونت ایسوزو
۳- کامیونت هیوندا
۴- کامیونت آمیکو
۵- کامیونت جک
۶- کامیونت الوند
۷- کامیونت بنز
۸- کامیونت کاویان
۹- کامیونت نیسان زامیاد
فرق کامیون و کامیونت
 همانطور که از اسم کامیونت مشخص هست کامیونت یعنی کامیون کوچک. کامیون معمولاً به ماشین‌های بزرگتر از خاور گفته می‌شود. مثل کامیون ۱۰ چرخ یا کامیون ۱۰ تن. تفاوت کامیونت و کامیون این است که کامیون بزرگتر از کامیونت هست، همچنین مقررات حمل و نقل برای کامیون سخت‌تر است. مثلاً کامیونت‌ مجوز تردد در داخل شهر را دارد ولی کامیون در روز نمی‌تواند وارد شهر شود. کارهای داخل شهری مردم مثل اسباب کشی با کامیونت انجام می‌گیرد ولی کارهای صنعتی و شرکت ها و حمل بار بین شهری بیشتر با کامیون انجام می‌گیرد. در یک تقسیم بندی دیگر به ماشین‌هایی که بالاتر از ۳ تن می‌توانند جابجا کنند کامیون و به ماشین‌های زیر ۳ تن کامیونت گفته می‌شود.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیونت از مشهد،حمل بار با کامیونت به کهک ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

تقسیم‌بندی کامیون‌ها
انواع کامیون بر اساس موارد مهم زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:
قدرت
حجم میزان بار حمل شده
نوع چرخ‌ها: چرخ‌ها معمولاً لاستیکی و زنجیری هستند.
اتصال مخزن و تراکتور: ممکن است شاسی یکپارچه، نیمه تریلر و تمام تریلر باشد.
روش تخلیه: شامل تخلیه از عقب، تخلیه از زیر، تخلیه از پهلو، تخلیه از جلو است.
قابلیت استفاده از شبکه راه‌ها: منظور جاده‌ای و خارج جاده‌ای است.
انواع کامیون
کامیون‌ها طبق تقسیم‌بندی که در بالا ذکر شد، دارای انواع گوناگونی هستند. باید به این نکته توجه داشت که این دسته از خودروهای سنگین، عموماً برای رانندگی نیاز به گواهینامه پایه‌یک دارند و رانندگان کامیون حتماً باید این گواهینامه را داشته باشند. همچنین اگر شما علاقه‌مند به شغل راننده کامیون هستید، می‌توانید برای مطالعه بیشتر به مقاله ویژگی یک راننده کامیون خوب چیست مراجعه کنید.
انواع کامیون بر اساس محور و وزن
کامیونت (خاور): این کامیون‌ها کوچک و کمی بزرگتر از وانت بوده و دارای دومحور و شش چرخ هستند که میزان بارگیری آن‌ها تا 3 تن است.
تک: این کامیون‌ها با دو محور و شش چرخ که حداکثر مجاز به حمل ۱۰ تن بار هستند.
جفت: این کامیون ها معمولاٌ دارای سه محور و ده چرخ هستند که جفت‌های کمپرسی آن ۶×۴ است، ولی باری‌ها اکثراً ۶×۲ بوده و می‌توانند تا ۱۵ تن بار را حمل کنند.
تریلی: در واقع یک نوع از کامیون ها تریلی نام دارد که دارای انواع مختلفی است. تریلی‌ها وسایل حمل و نقل و حمل بار هستند که برای باربری‌های سنگین استفاده می‌شود و تا چندین تن توان حمل بار را دارد.
هجده چرخ: تریلی‌ها کامیون‌های دو قسمتی هستند، یعنی قسمت بارگیر آن‌ها (تریلر) با یک مفصل به کله وصل می‌شود، این دسته از کامیون‌ها برای بارهای حجیم و سنگین و همچنین برای کمپرسی و کفی استفاده می‌شود.
کمرشکن: کمرشکن هم زیرمجموعه‌ی تریلی است با این تفاوت که تریلر آن نسبتاً قوی‌تر از تریلی های دیگر است. این کامیون دارای حالتی خاص است که از آن برای ترابری بارهای سنگین‌تر و ماشین‌آلات راه‌سازی استفاده می‌شود.
911: در واقع این کامیون در دسته‌ای بین خاور و تک‌ها قرار می‌گیرد و برگرفته از نام بنز ۹۱۱ است. البته این نوع بیشتر بین راننده‌ها و باربری‌ها مشهور است و نمی‌توان آن را یک دسته جدا به‌حساب آورد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد،حمل بار با کامیون به کهک ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()