نوشته شده توسط : نتسان

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سیرجان با خاور – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سیرجان با خاور - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به سیرجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

باربری جزو مشاغل خدماتی محسوب می شود که قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و مانند اغلب مشاغل خدماتی نمی توان تعرفه ای ثابت برای آن در نظر گرفت. فاکتورهای بسیار متنوعی مانند حجم بار، نوع وسیله باربری، مسافت و …. جزو عوامل موثر بر قیمت باربری بین شهری و درون شهری به شمار می روند.
از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت باربری شامل مسیر، نوع وسیله حمل بار و وزن بار است. شناخت هر کدام از این عوامل می تواند به شما کمک کند تا در هزینه های باربری صرفه جویی کنید. امروزه صنعت باربری هوایی، زمینی و دریایی نسبت به سال های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و گسترش استفاده از اینترنت باعث شده تا انتخاب یک باربری مناسب به سادگی انجام شود.
یک شرکت باربری خوب دارای چه ویژگی هایی است ؟
باربری های آنلاین مزایایی همچون صرفه جویی در زمان ، اعتبار و .. را شامل می شوند و می توان راحت تر از باربری های سنتی به آن ها دسترسی داشت. فقط کافیست یکی از اپلیکیشن های معتبر را بر روی دستگاه های تلفن همراه یا تبلت نصب کنید و از خدمات آن بهره مند شوید. شرکت های مختلفی در سطح کشور در حوزه باربری فعالیت می کنند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های مختلفی می باشند. در ادامه شما را با چند ویژگی شرکت باربری خوب آشنا خواهیم کرد.
کارگران ماهر
هر چقدر شرکت معتبر و با سابقه باشد اما از کارگران غیر حرفه ای استفاده کند باز هم نمی تواند اعتماد مشتری را به خود جلب کند. زیرا کارگران غیر ماهر باعث ایجاد مشکلاتی از جمله خسارات مالی به مشتری خواهند شد. بهترین کارگران ، افرادی هستند که علاوه بر گذراندن دوره های آموزشی مربوطه ، دارای قدرت جسمانی ، حسن اخلاق و مسئولیت پذیری باشند. در غیر این صورت نمی توان انتظار داشت که مشتری به شما کاملا اعتماد کند.
عدم محدودیت در ماشین های باربری
معمولا شرکت های باربری ، ماشین های مختلفی برای حمل و نقل بارها در اختیار دارند که هر کدام از آن ها دارای ویزگی هایی شامل گنجایش ، ابعاد ، مصرف سوخت و … می باشند. بهترین شرکت باربری ، شرکتی است که انواع ماشین باربری را در اختیار داشته باشد و بتواند به تمام نیازهای مشتری پاسخ دهد. دارا بودن انواع ماشین باربری به عنوان یکی از عوامل موثر بر قیمت باربری نیز شناخته شده است.
عدم محدودیت در سرویس دهی
اغلب باربری هایی که به شکل سنتی فعالیت می کنند برخی از روزها را تعطیل اعلام می کنند. اما باربری های آنلاین و شرکت های خدمات دهنده در این حوزه ، تلاش دارند تا در تمام ساعات شبانه روز و هفت روز هفته در حال خدمت رسانی به مشتریان خود باشند. عدم محدودیت سرویس دهی یک ویژگی شرکت باربری خوب محسوب می شود.
تعهد و مسئولیت پذیری
در حال حاضر تمام شرکت های باربری موظف به صدور بارنامه و بیمه نامه هستند. همچنین یک قرارداد بین شرکت و مشتری نیز به امضا می رسد که در آن مواد و تبصره هایی وجود دارد که طرفین باید به آن متعهد باشند. ویژگی شرکت باربری خوب این است که در برابر تمام این موارد متعهد و مسئولیت پذیر باشد. به نحوی که اعتماد مشتری را کاملا به خود جلب کند. اغلب شرکت هایی مانند شرکت باربری نتسان که در طول سال های متمادی فعالیت می کنند و به عنوان شرکت نمونه شناخته می شوند این اصل را رعایت کرده اند و توانسته اند در طول زمان ، مشتریان را به خود وفادار کنند. تمام مواردی که در این بخش به آن ها اشاره شد جزو ضروری ترین ویژگی های یک شرکت معتبر و خوب است.
بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سیرجان با خاور – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد،حمل بار با خاور به سیرجان ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سیرجان با تریلی – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سیرجان با تریلی - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به سیرجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

قیمت کرایه باربری بین شهری با تریلی به انواع فاکتورهایی چون شرایط محیطی ، وضعیت راه و جاده ، نرخ دلار ، محل تخلیه و بارگیری ، روز بارگیری و یا شب بارگیری و نوع تریلی ( بغل باز شو ، کفی ، ترانزیت ، لبه دار ، کمپرسی ، یخچالی ، تیغه ، 20 فوت ، 40 فوت ) و … بستگی دارد، برای اطلاع از کرایه تریلی همراه ما باشید.
معروف ترین شرکت های تولید کننده تریلی
تریلی یک نوع ماشین حمل و نقل بین شهری است که تا وزن ۲۴ تن توان حمل بار دارد. معروفترین شرکت هایی که در دنیا تریلی تولید می‌کنند عبارتند از شرکت مرسدس بنز آلمان و شرکتهای ولوو و اسکانیا سوئد.
انواع تریلی
1) تریلی های کفی و کرایه آنها: تریلی کفی ساده ترین مدل تریلی است که از یک قسمت باری ساده ، بدون سقف و بدنه استفاده می‌کند. این مدل تریلی برای جابجایی انواع کالاها همچون تیرآهن، مصالح ساختمانی ، کانتینر و … استفاده می شوند. نرخ کرایه این تریلی ها نسبت به سایر تریلی ها کمتر می‌باشد.
2) تریلی های ترانزیت و کرایه آنها: تریلی ترانزیت یا چادری ، نوعی تریلی است که معمولا برای ارسال بارهای صادراتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و قسمت باری آن بصورت دارای دیواره و سقف چادری میباشد. معمولا قسمت بار تریلی های ترانزیت ضد آب و ضربه می باشد. از این تریلی ها برای جابجایی موادی و کالاهایی که نیاز به مراقبت بیشتری در طول مسافت باربری دارند استفاده می‌کنند. نرخ کرایه این تریلی ها از تریلی های کفی و … بیشتر است.
3) تریلی های لبه دار و کرایه آنها: تریلی های لبه دار قسمت باری این مدل تریلی ها معمولا با دیواره هایی با طول 80 سانتی متر پوشیده شده است که برای ارسال بارهایی همچون خاک و شن و… و سایر محصولاتی که بسته بندی ندارند مناسب هستند. کرایه این نوع تریلی از تریلی کفی بیشتر است.
4) تریلی های کمپرسی و کرایه آنها: تریلی های کمپرسی تریلی های کمپرسی یا کمپرسدار از یک جک در قسمت باری خود برای تخلیه آسان بار بهره میبرند ، این تریلی ها برای انتقال بارهایی همچون شن و ماسه و خاک مناسب هستند. کرایه این تریلی ها معمولا از تریلی های کفی و بغلدار بیشتر می باشد.
5) تریلی های بغل باز شو و کرایه آنها: تریلی های بغل باز شو تریلی های بغل بازشو همانطور که از اسمشان مشخص است دارای قابلیت بارگیری از کناره ها را دارند که این نوع تریلی ها مناسب برای بارگیری پالتهای چوبی ، ام دی اف کنده های درخت که طول زیادی دارند هستند. باتوجه به این خودروها کمتر از خودروهای دیگر در دسترس هستند معمولا کرایه آنها کمی بیشتر از سایر تریلی ها هستند.
6) تریلی های یخچالدار یا یخچالی: از این تریلی های یخچالدار یا یخچالی برای حمل مواد فاسد شدنی همچون گوشت منجمد ، ماهی ، شیر و مواد لبنیاتی و … استفاده می شود.
7) تریلی های تیغه ، 40 فوت و 20 فوت: تریلی های تیغه ، 40 فوت و 20 فوت از این تریلی ها برای حمل کانتینرهای باری مورد استفاده قرار میگیرد ، کانتینرهای باری در ابعاد 40 فوت ( 12 متر ) و 20 فوت ( 6 متر ) می باشند .
کرایه تریلی بین شهری
همانطور که قبلا گفته شد نرخ کرایه حمل بار توسط تریلی به عوامل و فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد اما این قیمت کرایه بصورت تقریبی و براساس فاصله تا شهرستان های مختلف متفاوت است شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از نرخ کرایه تریلی با کارشناسان ما تماس بگیرید.
بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سیرجان با تریلی – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد،حمل بار با تریلی به سیرجان ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سیرجان با وانت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سیرجان با وانت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به سیرجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید

وانت بار به دليل ارزان بودن نسبت به كاميونت‌ها، از خدمات محبوب سرويس حمل و نقل به شمار مي‌آيد. براي حجم بار نه چندان زياد مناسب هستند و در عين حال مي‌توانند وسايل سنگيني مثل يخچال، ماشين لباسشويي و مبلمان منزل را جا به جا كنند. وانت بارها براي حمل و نقل بار به صورت درون شهري و برون شهري مناسب هستند.
چيزي كه مهم است، يافتن راننده وانت قابل اطمينان براي حمل بار است. همچنين بايد از مناسب بودن خوردو مورد استفاده وي، مطمئن شويد. در اين مطلب به بيان عوامل موثر بر كرايه وانت بار و همچنين نحوه پيدا كردن وانت بار مناسب مي‌پردازيم. با ما باشيد.
ويژگي‌هاي يك وانت بار مناسب چيست؟
سرويس وانت بار شامل چند بخش مختلف مي‌شود: ماشين وانت كه ابزار حمل و نقل بار و وسايل شماست. راننده وانت كه وظيفه حمل اتوموبيل و بار را بر عهده دارد.
كارگر اسباب كشي كه وظيفه جا به جايي بار و درست قرار دادن آنها در اتاقك ماشين را دارد؛ و در نهايت در صورت تمايل نيرويي كه بار شما را بسته بندي مي‌كند. به هرحال يك وانت بار خوب، داراي ويژگي‌هاي زير است:
. اندازه مناسب : همان‌طور كه مي‌دانيد انواع مختلفي از وانت وجود دارد و شما بايد متناسب با جرم بار، يك اتوموبيل مناسب انتخاب كنيد. انواع وانت شامل نيسان، پژو وانت، پرايد وانت و پيكان وانت مي‌شوند.
. اتاقك مناسب: براي حمل بار در امن‌ترين حالت ممكن و بدون خسارت، لازم است يك اتاقك محكم و مسقف براي اتوبوبيل تعبيه شده باشد.
. راننده شايسته: راننده بايد از مدارك لازم براي حمل و نقل و همچنين ماشين داراي معاينه فني برخوردار باشد. براي جلوگيري از آسيب ديدن وسايل، وي بايد مهارت لازم براي رانندگي ايمن را داشته باشد.
. كارگر اسباب كشي با تجربه: نيرويي كه براي سرويس حمل و نقل بار به كار مي‌گيريد، بايد از تجربه كافي براي جا به جايي اسباب و اثاثيه داشته باشد تا آسيبي به بار وارد نشود.
عوامل تاثيرگذار بر كرايه وانت بار چيست؟
كرايه وانت بار، طبعا ثابت نيست و به چند معيار مختلف بستگي دارد كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم:
. نوع اتوموبيل (نيسان، پژو وانت و...)
. جرم حدودي بار
. مسافت طي شده در حمل و نقل
. هزينه كارگر اسباب كشي (به تعداد كارگرها و ساعات كارشان بستگي دارد)
. ساعت حمل بار (در ساعات اوج ترافيك و همين‌طور ساعات ديرهنگام شب، قيمت وانت بار گران‌تر است)
. محدوده جغرافيايي (طبعا در كلان‌شهرها هزينه بيشتري براي حمل و نقل دريافت مي‌شود)
. درخواست يا عدم درخواست نيرو براي بسته بندي اثاثيه
بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سیرجان با وانت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،وانت از مشهد،حمل بار با وانت به سیرجان ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سیرجان با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سیرجان با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به سیرجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

امروزه با تحولات جدیدی که در زندگی انسان رخ داده است، اکثر فعالیت ها به صورت تخصصی انجام می گیرد. در این دوران کمتر کسی به شخصه اقدام به جابجایی بارهای خود می نماید. دلیل این امر نبود وقت کافی برای یافتن وسیله ی نقلیه مناسب جهت حمل و نقل کالا و کارگران حرفه ای باربری می باشد. از این رو صاحبان کالا به سراغ موسسات باربری و شرکت های حمل و نقل معتبر رفته و امور مربوط به جابجایی کالا و محصولات خود را به آنها می سپارند.
از طرفی صاحبان کالا نیاز به اطمینان از امنیت و سلامت کالای خود دارند، بنابراین انتخاب موسسات باربری که مسئولیت کامل حمل و نقل کالاهای آنها را برعهده بگیرد ترجیح داده می شود.
باربری خوب دارای چه ویژگیهایی می باشد؟
ارائه مشاوره اسباب کشی و تمامی خدمات مورد نیاز شما به درستی از اصلی ترین ویژگی های یک باربری معتبر و قوی می باشد.
ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی
باید این عزیزان بتوانند سریع ترین و کامل ترین خدمات را به شما در اسرع وقت ارائه نمایند.
حضور به موقع در محل قطعا از برترین ویژگی های این شرکت و پرسنل آن می باشد
خوش برخوردی را نیز می توان از ویژگی های بسیار مهم برای آن ها برشمرد
ارائه خدمات دقیق و درست
توجه نمایید آن ها باید بتوانند بدون کوچکترین آسیبی و به بهترین شکل ممکن بار را برای شما جابجا نمایند.
ارائه بارنامه رسمی و معتبر و همچنین ارائه بیمه نامه می تواند خیال شما را بسیار آسوده نماید و این میتواند از برترین و بهترین ویژگی های آن ها باشد.
بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سیرجان با ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،ده چرخ از مشهد،حمل بار با ده چرخ به سیرجان ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سیرجان با نیسان – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نیسان مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سیرجان با نیسان - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به سیرجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

حمل بار با نيسان يكي از روش هاي پركاربرد و قيمت مناسب براي حمل و جابجايي برخي از لوازم به بيرون شهر و يا داخل شهر مي باشد. در رابطه با حمل بار با وانت نيسان نكاتي و ضوابطي وجود دارد كه در اين مطلب قصد داريم به معرفي آن بپردازيم.

چرا در حمل بار با وانت نيسان بايد به ضوابط توجه داشت؟
يكي از موضوعات مهمي در كه در رابطه با ضوابط حمل و جابجايي بار با وانت نيسان وجود دارد اين است كه، اين نكات كاملا مرتبط با قوانين و ضوابط شركتي حمل و باربري مي باشد و ممكن است در هر شركت با شركتي ديگر متفاوت باشد.
يكي از نكات مهم براي حمل بار با وانت نيسان كه كمك زيادي به ايمني در حين باربري با اين خودرو مي كند، انتخاب يك شركت مناسب حمل و باربري مي باشد. شما مي توانيد با انتخاب يك شركت باربري خوب،از خدمات‌دهي مناسب وانت نيسان در طول دوره باربري اطمينان حاصل كنيد و از اين بابت خيالتان راحت خواهد شد، كه در حمل و جابجايي بار با وانت و نيسان، تمامي نكات جابجايي رعايت خواهد شد و علاوه بر اين ها قيمت حمل بار با وانت بر اساس ضوابط تعيين شده و طبق مسافت طي شده محاسبه خواهد شد.
براي حمل و جابجايي بار با وانت نيسان بايد به چه نكاتي توجه داشت؟
1) انتخاب شركت با مجوز رسمي: همانطور كه پيش تر گفتيم، يكي از مهم ترين نكات مهم در حمل بار با نيسان و وانت، انتخاب يك شركت با مجوز معتبر مانند شركت حمل و بار است. با انتخاب يك شركت باربري ارزان قيمت و سپردن بار بدون دريافت بارنامه براي حمل بار با وانت نيسان، بايد انتظار بروز هر مشكلي را مانند گمشدن وسايل و يا آسيب ديدگي لوازم حين حمل بار با وانت نيسان را داشته باشيد.
2) توجه به مقدار بار و مسافت باربري: يكي از مهم ترين نكات در حمل بار با وانت نيسان، برآورد ميزان مسافت طي شده با وانت و مقدار باري است كه قصد داريم آن را با وانت نيسان جابه جا كنيم. پيشنهاد مي شود براي حمل بار به بيرون شهر هرگز از وانت نيسان بهره نگيريد زيرا حمل بار با نيسان به شهرستان‌هاي مختلف ريسك زيادي دارد.
باربري بار با وانت يا نيسان به شهرستان اكثر اوقات براي مواقعي در نظر گرفته مي‌شود، كه ابعاد و تعداد كمي وسيله را قصد داشته باشيم جابجا نماييم. در اين شرايط نيز توجه به تعداد بار و بارنامه و مدارك و مجوز فردي كه براي حمل بار با وانت به شهرستان اعزام شده است؛ يكي از نكاتي است كه بايد به آن توجه ويژه اي كنيد.
چه بارهايي مناسب حمل با وانت نيسان مي باشند؟
معمولا وانت‌نيسان ها توانايي حمل بار تا سقف ۳.۵ تن را در مسافت هاي تقريبا كوتاه دارند. براي همين، شما مي‌توانيد وسايلي را كه در ادامه به معرفي آن مي پردازيم را با وانت نيسان ها به راحتي جابه‌جا كنيد:
انواع يخچال
ماشين لباسشويي و ماشين ظرفشويي
تلويزيون و ميز تلويزيون
تعدادي فرش
انواع ميز، كمد و صندلي
كارتن هاي اسباب كشي بزرگ
گلدان‌هاي بزرگ زينتي
لوازم ورزشي مثل تردميل و…
انواع تخت خواب
مبلمان با تعداد گوناگون
آينه قدي و كنسول
دستگاه‌هاي الكترونيك بزرگ مثل پرينترو…
نكاتي براي حمل بار به شهرستان با وانت نيسان:
اگر قصد ارسال بارهايي كه در بالا به معرفي آن پرداختيم را به شهرستان هاي مختلفي داريد و دنبال يك باربري با نرخ مصوب مي باشيد مي توانيد از باربري هاي معتبر در شهر مشهد مانند شركت باربري مشهد بهره ببريد. وانت هاي موجود در شركت باربري مشهد كاملا داراي بارنامه مي باشند و لوازم شما را در برابر هرگونه آسيب ديدگي بيمه خواهند كرد.
بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سیرجان با نیسان – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان کرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،حمل باربا نیسان به سیرجان ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با تریلی – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با تریلی - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به کرمان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

شرکت های بار با در اختیار داشتن انواع تریلی حامل بار به شرح زیر میتواند خدمات باربری را به مشتریان ارائه دهد :
1) تریلی کفی
2) تریلی ترانزیت
3) تریلی بغلدار
تمامی خدمات در سه نوع تریلی بالا با کرایه مناسب در تمامی ساعات شبانه روز به مشتریان ارائه میگردد.
تریلی کفی در باربری نتسان
یکی از متداولترین تریلی ها برای جابجایی بارهای نیمه سنگین و سنگین تریلی کفی میباشد. از تریلی کفی برای حمل آهن آلات، حمل دستگاه های مکانیکی و صنعتی بزرگ، حمل کانکس، حمل کانتینر و حمل انواع بارهای حجیم با تناژ بالا استفاده میگردد.
توصیه : پیش از بارگیری ابعاد دقیق بار خود را اندازه گیری کرده و سعی بر آن داشته باشید که از لبه های تریلی کفی دو الی پنج سانتی متر بار کوچک تر باشد. نرخ کرایه دربستی تریلی کفی به تناژ بار و محل بارگیری و تخلیه بار وابسته است و توسط کارشناسان به مشتریان اعلام میگردد.
تریلی ترانزیت در باربری نتسان
دارای اطاقک فلزی تعبیه شده برای حفظ بار در مقابل تغییرات آب و هوایی و شرایط نامساعد جاده ای است. اگر نیاز به حمل بار بصورت کارتنی و یا گونی های بزرگ(جامبو) همچنین نیاز به تریلی با قابلیت پلمپ در مشهد می‌باشید تریلی ترانزیت یکی از مناسبترین انتخاب ها برای مشتریان میباشد.
باتوجه به دارا بودن اطاقک این نوع تریلی و حجیم بودن آن برای حمل بارهایی با تناژ نسبتا پایین تر از نوع های دیگر تریلی و کالاهایی که نیاز به بسته بندی و محافظت داشته مورد استفاده قرار میگیرد. کرایه تریلی ترانزیت در باربری با توجه به شرایط بارگیری بار مشخص میگردد.
برای مثال در نظر داشته باشید باری با حجم 21 تن از مشهد به کرج توسط تریلی ترانزیت میخواهد بارگیری شود حال آنکه اگر قرار باشد اینبار در گمرک پلمپ گردد و یا بدون پلمپ بارگیری شود دارای کرایه های متفاوتی میباشد.
تریلی بغلدار در باربری نتسان
دیواره های فلزی تعبیه شده در این نوع تریلی باعث حفظ بار از افتادگی جانبی میگردد. کرایه تریلی بغلدار در باربری بدلیل کم تر بودن و خاص بودن آن بالاتر از کرایه تریلی کفی میباشد.
بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با تریلی – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد،حمل بار با تریلی به کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به کرمان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

عوامل موثر بر نرخ کرایه کامیونت
تعیین نرخ کرایه کامیونت تحت تاثیر عواملی است که در این مطلب به آن ها خواهد پرداخت. کامیونت ها از رایج ترین انواع ماشین باربری محسوب می شوند که به دلیل گوناگون جزو پرکاربردترین آن ها نیز شمرده می شوند. نرخ کرایه کامیون برگرفته از فاکتورهایی مانند شرایط اقلیمی جاده ، بارنامه ، بیمه نامه و …. است.
نرخ کرایه کامیونت
بخشی از نرخ کرایه کامیونت به واسطه تعرفه و بخش دیگری از آن توسط شرکت های باربری تعیین و ارائه می شود. از آن جایی که شرکت های باربری خدمات مختلفی به مشتریان خود می دهند قطعا انجام هر کدام از آن ها می تواند باعث افزایش نرخ کرایه کامیونت شود.
حمل و نقل با انواع ماشین باربری را می توان به عنوان مهم ترین عامل در تعیین نرخ و قیمت کرایه کامیونت دانست. زیرا کامیون های باربری دارای انواع گوناگونی هستند که هر چه ظرفیت و گنجایش آن ها بیشتر باشد باید هزینه بالاتری برای استفاده از آن ها پرداخت کرد. کامیون های تک محور و جفت محور ، کامیون های مسقف و … از رایج ترین انواع آن محسوب می شوند.
1) وضعیت آب و هوایی: مسلما رانندگی در شرایط بد آب و هوایی زحمت بیشتری بر راننده تحمیل می کند و سیستم داخلی ماشین مانند موتور در معرض ریسک بیشتری قرار خواهد گرفت. هر چقدر وضعیت آب و هوا و همچنین جاده نامناسب باشد نرخ کرایه کامیون نیز افزایش پیدا می کند. رانندگی در جاده های خاکی و بدون آسفالت دشوار است. همچنین وجود تگرگ و برف در جاده نیز خطر آفرین می باشد. لازم به ذکر است که بگوییم که بهترین نوع کامیون برای رانندگی و حمل بار در این شرایط کامیون های مسقف هستند که سقف آن ها از پارچه های بزرنتی پوشیده است. در مواقعی مانند اسباب کشی در روز های زمستانی باید حتما از کامیون های مسقف استفاده کنید تا بار دچار آسیب و خسارت مالی نشود. قطعا شرکت های خدمات باربری بین شهری که به طور حرفه ای فعالیت می کنند در زمینه انتخاب ماشین باربری شما را راهنمایی می کنند.
2) گران شدن سوخت: شرایط اقتصادی جامعه می تواند باعث نوسانات در نرخ ارز ، گران شدن ناگهانی سوخت و … باشد. تمام این موارد تورم را در پی دارد و باعث می شود که وضعیت معیشتی رانندگان دستخوش تغییرات شود. به همین دلیل به دنبال آن نرخ کرایه ماشین های باربری مانند کامیون نیز افزایش پیدا می کند و ما شاهد تغییر این نرخ توسط تعرفه های دولتی و شرکت های فعال در حوزه باربری خواهیم بود. هر چه مسافت باربری بیشتر باشد سوخت بیشتری مصرف می شود در نتیجه مشتری باید مبلغ بالاتری نیز پرداخت کند.
3) وزن بار: هر کدام از ماشین های باربری دارای ظرفیت و گنجایش مشخصی هستند. هر چقدر ماشین باربری دارای ظرفیت بالاتر و ابعاد بزرگ تری باشد باید هزینه بیشتری بابت باربری آن پرداخت کرد. انتخاب ماشین ها بستگی به نوع و وزن بار دارند. اگر بار دارای وزن کمی باشد قطعا هزینه باربری برای شما کمتر خواهد بود و برعکس.
4) جنس بار: بارها می توانند دارای جنس های مختلفی باشند. به طور مثال حمل مایعات و جامدات نیازمند دو نوع وسیله باربری هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های و خصوصیات منحصر به فرد است. حمل مایعات توسط ماشین هایی به نام تانکر و حمل جامدات توسط بونکر انجام می شود. همچنین اگر قصد دارید موادی مانند بتن ساختمانی را حمل کنید باید ماشینی را انتخاب کنید که تا مقصد بتن را نرم و مرطوب نگه دارد. بهترین انواع ماشین باربری باری این نوع از بارها میکسر است. هر کدام از این ماشین ها دارای نرخ های مختلفی هستند که در نهایت توسط عوامل دیگر به عنوان هزینه نهایی به شما اعلام می شود.
5) فاصله بین مبدا و مقصد: هر چقدر فاصله بین مبدا و مقصد بیشتر باشد نرخ کرایه کامیون نیز بیشتر خواهد شد. برخی از باربری ها به طور درون شهری و برخی از آن ها بین دو شهر انجام می شوند. فاصله بین شهری بیشتر از درون شهری محاسبه می شود زیرا زمان ، انرژی و سوخت بیشتری بابت آن پرداخت می شود.
6) نوع بسته بندی: همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم بسته بندی بارها برای جا به جایی بارها دارای نوع و جنس های مختلفی هستند و همین امر موجب می شود تا بسته بندی آن ها با یکدیگر متفاوت باشد. به طور مثال نمی توان بسته بندی اشیا و لوازم شکستنی را با بسته بندی برنج مقایسه کرد. زیرا برای بسته بندی اشیای شکستنی نیاز به کارتن و جعبه است اما برای بسته بندی برنج نیاز به گونی خواهید داشت. نحوه بارگیری و همچنین تخلیه بار در هر کدام از آن ها متفاوت خواهد بود.
7) افزایش دستمزد: برخی از شرکت های معتبر در زمینه حمل و نقل با یکدیگر رقابت می کنند. به این معنی که هر کدام از آن ها می خواهند تا رانندگان حرفه ای را در اختیار داشته باشند. به همین دلیل دستمزد آن ها را افزایش می دهند تا جذب شرکت آن ها شوند. همین افزایش دستمزد می تواند به عنوان عاملی برای افزایش نرخ کرایه کامیون در نظر گرفته شود. اگر بعد از خواندن این مطلب نیاز به خدمات باربری دارید و میخواهید از همان ابتدا از هزینه آن مطلع شوید می توانید با کارشناسان ما در مجموعه نتسان تماس بگیرید.
بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیونت از مشهد،حمل بار با کامیونت به کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به کرمان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

حمل بار با کامیون تک / جفت به صورت همه روزه برای ارسال انواع بار شهری و بین شهری مورد نیاز است. کامیون های تک و جفت که ممکن است آنها را تحت عنوان بنز 10 چرخ و بنز 6 چرخ نیز بشناسید ازجمله ماشین های باری سنگین هستند که برای باربری تا ظرفیت 10 و 15 تن مورد استفاده قرار میگیرد.
اگر به دنبال باربری ارزان قیمت به منظور ارسال بار با تک و جفت هستید، باربری نتسان در خدمت شماست و میتواند به صورت همه روزه انواع بنز 10 چرخ و 6 چرخ را دراختیارتان قرار دهد. برای آشنایی بیشتر با تک و جفت با ما درادامه این مقاله همراه باشید.
انواع ماشین های باری از نیسان تا کمرشکن و بوژی برای باربری شهری و بین شهری مورد استفاده قرار میگیرد اما اگر بار شما ظرفیتی برابر با 10 الی 15 تن دارد باید از تک و یا جفت برای ارسال آن استفاده نمایید. مشهد به عنوان یک کلان شهر در کشور یکی از پرتردد ترین مسیر های باری در کشور است که روزانه انواع بار از نقطه ای به نقطه ی دیگر در آن جابه جا میشود.
نکته ای که برای باربری با انواع کامیون از جمله 10 چرخ و 6 چرخ در تهران باید به آن توجه داشته باشید ، ساعت بارگیری و تخلیه است چرا که برخی نقاط مشهد از جمله قسمت های مرکزی و بازار در ساعات روز کامیون ممنوع هستند و تک و جفت نمیتوانند در آن تردد داشته باشند، بنابراین لازم است ساعت بارگیری برای شب تنطیم شود .
ظرفیت حمل بار با کامیون تک / جفت
یکی از مواردی که هنگام باربری با تک و جفت باید مدنظر قرار داد ظرفیت باربری آنهاست که باید متناسب با تناژ و حجم بار انتخاب شود. هرکدام از کامیون های تک و جفت با توجه به ابعاد اتاقشان و همچنین مشخصه های فنی که دارند، میتوانند مقدار مشخصی بار را حمل کنند.
بهتر است قبل از درخواست تک و یا جفت با کارشناسان ما در باربری نتسان مشورت کنید تا بهترین گزینه را در اختیار شما قرار داده و از هدر رفت وقت و هزینه تان جلو گیری کنند .
کامیون تک یا همان 6 چرخ برای حمل بار با تناژ حداکثر 10 تن مناسب است. کامیون جفت یا همان 10 چرخ برای حمل بار با تناژ حداکثر 15 تن مناسب است . پس اگر وزن بار شما حدودا 7 الی 9 و خورده ای تن است بهترین گزینه تک و اگر بین 10 تا 15 تن است جفت بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اما علاوه بر تناژ باید به ابعاد اتاق کامیون ها نیز توجه داشته باشید.
ابعاد کامیون تک و جفت
ابعاد اتاق یا همان بارگیر بنز تک به این شکل است که طولی نزدیک به 5.8 متر و عرض تقریبی 2.2 تا 2.25 متر را دارا می باشد. ابعاد اتاق یا همان بارگیر بنز جفت به این شکل است که طولی نزدیک به 7 متر و عرض تقریبی 2.35 تا 2.45 متر را دارا می باشد.
ارتفاع بار این کامیون ها با توجه به این که دارای سقف نمی باشند محدویتی ندارد اما باید توجه داشت که ارتفاع بار از 3 متر بیشتر نشود چراکه بار ترافیکی محسوب میشود. با توجه به این که اتاق کامیون های تک و جفت فاقد سقف است برای بارهای حساس روی آنها چادر میکشند تا از پراکنده شدن و یا خیس شدن آنها در باران جلوگیری شود.
کرایه حمل بار با کامیون تک و جفت
کرایه های باربری با انواع کامیون ها یک نرخ ثابت و مشخص ندارند و عموما به صورت توافقی بر اساس نوع بار، تناژ بار و همچنین مسافت مشخص میشود. برای آنکه بتوانید به پایین ترین نرخ کرایه برای کامیون های تک و جفت دسترسی داشته باشید؛ لازم است از یک باربری معتبر و منضف مانند باربری نتسان، خدمات باربری را درخواست کنید.
بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد،حمل بار با کامیون به کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به کرمان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

امروزه حمل و نقل درون شهري و بين شهري نسبت به گذشت آسان تر شده است. دليل اين آساني پيدايش تجهيزات و ماشين هاي پيشرفته است. شركت باربري مشهد با استفاده از بهترين ماشين ها و نيروهاي متخصص در زمينه حمل بار از مشهد به تهران، كرج، فرديس و .... به شما كمك خواهند كرد.
به منظور حمل بار خود از مشهد احتياج به يك شركت باربري داريد كه اين شركت حتما تاييده از اصناف داشته باشد تا در صورت بروز مشكل يا در صورت بروز تخلف بتوانيد از اين طريق مشكل خود را پيگيري كنيد. اين باربري علاوه بر تاييده ، بارهاي شما را بدون كوچكترين آسيب ديدگي و با بيمه كامل تمام كالا ها در مقصد تحويل ميدهد.
در هنگام جابجايي بار به چه نكاتي بايد توجه كرد؟
اولين مرحله براي حمل و جابجايي آسوده يك بار، داشتن يك برنامه ريزي دقيق مي باشد و تهيه وسايل مورد نياز براي جابه جايي است مانند تهيه چسب نواري پهن و محكم، تهيه كارتن با سايز هاي مختف به همراه روزنامه ، پلاستيك هاي حباب دار و ضربه گير، ماژيك براي نوشتن روي بسته بندي ها و فوم و هر آنچه كه به نظر شما مهم است و به آن احتايج داشته باشيد.
راه هاي زيادي براي جابجايي بار از يك مكان به مكان ديگر وجود دارد مانند استفاده از خودروي شخصي، كاميون هاي باري، هواپيما، كشتي ها، قطار به بودجه بندي خود دقت كنيد چرا كه هزينه حمل بار با استفاده از هواپيما بسيار هزينه بر تر از ماشين هاي مخصوص باربري است، يا مسير حمل بار براي استفاده از كشتي ميسر نيست مانند داخل كشورمان كه مسير آبي وجود ندارد و جابجايي داخلي و بين شهري با استفده از موارد ديگر قابل اجرا است، اگر مقدار بار زياد باشد استفاده از خودروي شخصي جوابگو و به صرفه نمي باشد و…. همه اين موارد را به دقت بررسي كنيد.
نوع خودروهايي كه براي باربري احتياج استفاده مي شود متفاوت است مانند وانت، نيسان، خاور، كاميون هاي 6 چرخ و 10 چرخ، تريلي . براي جابجايي بار هاي خود بايد به اندازه كالاي خود توجه كنيد و بر حسب آن نوع ماشين خود را سفارش دهيد.
بسته بندي لوازم بايد ايمن باشد، در هنگام بسته بندي وسايل خود از پوشش و بسته بندي هاي مناسب استفاده كنيد تا در طول مسير به كالاهاي خود آسيب وارد نشود و در برابرعوامل طبيعي مانند باد و باران و گرد وخاك مصون باشد. روي بسته بندي ها اسم وسايل را درج كنيد مثلا شكستني ها، تا جابه جايي آن آسان تر باشد.
در هنگام بار زدن كالا ها توجه كنيد كه بار به درستي چينش شود ابتدا بايد كالا هاي سنگين در كف قرار داده شوند و كالاهاي سبك روي آنها چيده شود تا در طول مسير جابجايي كالا ها خراب و يا شكسته نشوند.
هزينه هاي باربري، چقدر است؟
هزينه هاي باربري با توجه به نوع بار، مقدار بارو مسافت كه درون شهري يا برون شهري است مشخص مي‌شود. براي اينكه در جابجايي و حمل بار خود چه بين شهري و چه برون شهري دچار مشكل نشويد اين كار را به شركت باربري مشهد واگذار كنيد. در اين شركت از ماشين هاي مجهز و همچنين نيروهاي متعهد و مجرب استفاده شده است. يك باربري راحت و آسوده را با ما تجربه كنيد.
بهار و تابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،ده چرخ از مشهد،حمل بار با ده چرخ به کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با وانت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با وانت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به کرمان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

وانت بار چیست؟
حمل با وانت بار یکی از روش های حمل بار در حجم کم است که برای حمل بار بین شهری و بیرون شهری کاربرد زیادی دارد. برای حمل بار با وانت و نیسان قوانین بسیار زیادی وجود دارد که توجه و رعایت این قوانین در حمل بار با وانت و نیسان امری به شدت ضروری است. قوانین حمل بار با نیسان و وانت بار بخشی مربوط به قوانین و ضوابط حمل و نقل و باربری با ماشین‌هایی مثل وانت و نیسان است و بخشی دیگر بصورت شرکتی و بر اساس قوانین مهم برای افراد و همین طور مسئولین این شرکت ها تعیین شده و در دست اجرا قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم تا درباره ی حمل بار با وانت و نیسان نکاتی را بیان کنیم که قطعا در حمل بار با این ماشین ها کاربرد فراوانی دارد.
نکات حمل بار با نیسان و وانت بار:
امروزه برای صرفه جویی در هزینه ها حمل بار با نیسان و وانت بسیار رایج شده است.اما برای حمل بار با وانت بار عوامل مهمی در ایمنی حمل بار ایفای نقش می کنند.یکی از مهم ترین عوامل در حفظ ایمنی و عدم آسیب به وسایل در وانت بارها،انتخاب یک شرکت معتبر حمل بار می باشد. شما با انتخاب یک شرکت معتبر این اطمینان را خواهید داشت، که در حمل باربا وانت و نیسان به تمامی نکات حمل بار با نیسان و وانت بار توجه شده و قیمت حمل بار با وانت بر اساس ضوابط تعیین شده و مسافت طی شده برای شما در نظر گرفته می‌شود.
سپردن وسایل و لوازم به شرکت های حمل بار ارزان و نامعتبر و یا سپردن بار بدون دریافت بارنامه و یا عدم در توجه به نحوه بستن و حمل بار در وانت و نیسان از عواملی است که قطعا موجب آسیب رسیدن به وسایل شما در این روش حمل بار می گردد.
وانت بار شهرستان:
حمل بار با وانت به شهرستان ها مانند وانت بار شمال و شهرهای دیگر مستلزم توجه بیشتر به نکات حمل بار با نیسان و وانت است، سپردن بار و وسایل خود به وانت یا نیسان و انتخاب این ماشین‌های باربری برای حمل بار به شهرستان بیشتر برای زمان هایی انتخاب می گردد، که شما قصد ارسال وسایل در حجم کم به شهرستان را داشته باشید. از نکات مهم برای حمل بار با وانت به شهرستان، توجه به لیست بار و همین طور بارنامه و مدارک و مجوز فردی که برای حمل بار با وانت به شهرستان اعزام شده است،می باشد.
وانت بار بین شهری:
یکی از پرکاربردترین استفاده از وانت بار، حمل بار با وانت بین شهری می‌باشد. معمولا در سطح شهر برای حمل بار از وانت بارها و نیسان بارها استفاده می شود. از جمله نکاتی که برای حمل بار با نیسان و و انت باید رعایت گردد توجه به جنس بار مورد حمل و یا وزن و اندازه آن در قیمت حمل بار با نیسان و میزان مسافت حمل بار است.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با وانت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،وانت از مشهد،حمل بار با وانت به کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با نیسان – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نیسان مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با نیسان - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به کرمان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

باربري با نيسان يكي از متداول ترين انواع روش هاي باربري مي باشد. باربري با نيسان به دو دسته باربري درون شهري و باربري برون شهري تقسيم مي شود. در اين مقاله سعي شده است به تمامي سوالات شما در زمينه باربري با نيسان و انواع كالاهاي قابل حمل، هزينه هاي باربري، بيمه نامه، بارنامه و بسته بندي بار پاسخ داده شود.

بيشترين افرادي كه از اين روش براي باربري استفاده مي كنند شامل كارگاه هاي كوچك، مشاغل آزاد، افراد بازاري و اشخاص جهت حمل قسمت كوچكي از اثاثيه منزل هستند مي باشد. برخي كارخانه ها نيز به منظور ارسال قسمتي از بارهايشان از حمل و نقل بار با نيسان استفاده مي كنند.
مهم ترين نكته اي كه درباره باربري با نيسان بايد به آن توجه شود امنيت در باربري مي باشد. براي حفظ امنيت بايد تجهيزات باربري مناسب باشد بدين منظور از شركت هاي باربري مناسب مانند شركت باربري مشهد بايد استفاده شود. استفاده از رانندگان با تجربه و مجرب براي رانندگي برون شهري از يكي از نكات مهم براي باربري بين شهري مي باشد چرا كه به دليل مسافت زياد راه امكان آسيب رسيدن به بار شما وجود خواهد داشت.
يكي از نكات مهم براي حمل بار با نيسان توجه به ميزان ظرفيت باربري آن است. حداكثر ميزان ظرفيت باربري با نيسان ۳.۵ تن مي باشد. حمل اثاثيه منزل با نيسان مي تواند شامل موارد زير باشد: انواع فرش ماشيني و دستباف، يخچال، گاز، ماشين لباسشويي، انواع مبلمان، وسايل چوبي، هزينه هاي حمل و نقل بار با نيسان
براي محاسبه هزينه هاي باربري با نيسان بايد به نكات زير توجه گردد: باربري بين شهري يا درون شهري، ميزان مسافت حمل بار و هزينه هاي بيمه نامه.
بيمه نامه ارسال بار با نيسان
داشتن بيمه نامه معتبر يكي از مهم ترين اقدامات لازم براي باربري با نيسان مي باشد. انجام بيمه نامه براي باربري بين شهري ضروري مي باشد. با داشتن بيمه نامه در صورت بروز هرگونه حادثه اي از قبيل تصادف، واژگوني، سرقت، آتش سوزي و … بيمه تمامي هزينه ها را جبران خواهد كرد.
بارنامه دولتي باربري نيسان
از جمله موارد اعتبار يك شركت مي توان به داشتن بارنامه دولتي آن شركت اشاره كرد. چرا كه بيشتر شركت هاي باربري داراي بارنامه نيستند و به همين دليل تضميني براي بار شما وجود نخواهد داشت. داشتن بارنامه دولتي براي باربري بين شهري با نيسان بسيار ضروري مي باشد.
شايد بار شما سوال پيش آمده باشد كه بارنامه چيست؟ بارنامه در واقع سندي است كه شركت حمل بار در اختيار مشتري قرار خواهد داد. به زبان ساده تر بارنامه همان رسيد بار است. با داشتن بارنامه ديگر نگران تحويل كامل بار خود نباشيد.
در بارنامه باربري نيسان موارد زير نوشته خواهد شد: نام و نشاني صاحب بار، نام و نشاني راننده بار، شماره پلاك و نوع خودروي حمل بار، نوع بار و تعداد و وزن آن، آدرس محل بارگيري، آدرس مقصد بار، هزينه هاي باربري، هزينه هاي بيمه نامه، نام شخص تحويل گيرنده بار، بسته بندي بار جهت باربري با نيسان.
بسته بندي دقيق و اصولي از جمله موارد مهم براي باربري مي باشد. چرا كه با اشتباهات در بسته بندي ممكن از به كالاهاي ارسالي شما آسيب وارد شود. با توجه به اين نكته براي بسته بندي بار بايد با توجه به نوع بار ارسالي خود از وسيله هايي چون: كارتن هاي مقاوم، گوني، نايلون هاي حباب دار (ضربه گير) و…. استفاده شود.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با نیسان – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،حمل بار با نیسان به کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با خاور – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با خاور - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به کرمان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

خاور چيست ؟ خاور باربري و كلمه خاور مانند بسيار ديگري كلمات فارسي معاني متعددي دارد برخي معاني عام و برخي معاني خاص. اما چرا به كاميون هاي كوچك ( كاميونت ) مي گوينند, جواب اين سوال جالب و ساده است , به خاطر شركتي كه اولين بار اين ماشين ها را ساخت. گروه صنعتي خاور يكي از زير مجموعه‌هاي ايران خودرو ديزل يكي از شركت‌هاي توليد كننده خودروي سنگين در ايران بوده است كه دست بر قضا گروه صنعتي خاور شركتي بوده كه در زمينه توليد كاميون در ايران فعاليت بوده است.تا جايي كه به علت تعدد توليد و كيفيت كاميون‌هاي اين شركت، بيش از چهل سال است كه تعداد زيادي از افراد به كاميون، خاور مي‌گويند.
معني خاور چيست؟ هر چند خاور داراي معناي متفاوتي است اما امروزه استفاده از خاور بدون پسوند يا پيشوندي بيشتر به عنوان كاميون حمل بار استفاده شده و علاوه بر دنياي حقيقي اين معناي خاور در دنياي مجازي يا همان اينترنت دركنار كلماتي چون خاورميانه يا خاوردور بسيار رايج است.
خاور حمل بار وسيله باربري نيمه سنگين محسوب مي شود و معمولا براي حمل اثاثيه منزل از آن استفاده ميشود. البته در گذشته از خاور مدل 608 براي جا به جايي استفاده ميشد كه در حال حاضر با وجود ماشين هاي نيمه سنگين جديد مانند ايسوزو و خاور هيوندايي خاور هاي قديمي جاي خود را به رقيبان نو نوار و تازه نفس داده اند كه از سرعت و كيفيت بهتري نسبت به خاور هاي باري قديمي برخوردارند.
انواع خاور چيست؟ خاورها از لحاظ نوع و حجم به انواع مختلف تقسيم مي شوند كه انواع خاور باربري: ايسوزو , خاور 608 , خاور كانكسي , خاور كمپرسي , خاور لبه دار , خاور 5.5 متري , خاور 6 متري , خاور 7 متري و ….
حداكثر تناژ بارگيري خاور چقدر است؟ حداكثر وزني كه توسط خاور بارگيري مي شود بسته به نوع خاور از 3 تا 8 تن متفاوت است كه اين موضوع بستگي زيادي به نوع خاور و نوع بار دارد.
موارد استفاده خاور باري چيست؟ در حالت كلي در صنعت حمل و نقل براي جابجايي بار از وسيله متناسب با توجه به وزن بار استفاده ميشود. در حال حاضر از خاور باري اكثراً براي حمل و نقل درون شهري و حمل اثاثيه و باربري اسباب كشي توسط اتوبار ها استفاده مي شود . شركت هاي پخش معمولا از خاور ، خاور ايسوزو و خاور هيوندايي براي امر توزيع استفاده مي كنند كه هر يك از آنها بسته به نوع بار خود اتاق متفاوت و متناسب با بار خود استفاده مي كنند.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کرمان با خاور – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد،حمل بار با خاور به کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به استهبان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

باربری به شهرستان و حمل بار بین شهری به انتقال بار از یک شهر به شهر دیگر اطلاق می شود. این ارسال بار دامنه فعالیت گسترده ای دارد . از اسباب و وسایل منزل و اداره گفته تا دستگاه های صنعتی و پزشکی. تعدادی از باربری های مشهد و یا شهرستان های دیگر، فعالیت باربری بین شهری را دارند و می توانند با صدور بارنامه معتبر ، بارهای مشتریان را از نقطه مبدا به نقطه مقصد ارسال کنند.
خدمات باربری شهرستان و حمل بار بین شهری
باربری شهرستان و حمل بار بین شهری توسط انواع وانت نیسان ، انواع کامیونت حمل بار مسقف روباز و بغل باز شو ، کامیون تک و جفت ۱۰ چرخ انجام می پذیرد. مجموعه باربری نتسان خدمات زیر را ارائه میدهد:
1. حمل اثاثیه منزل مبلمان و وسایل چوبی مانند میز ناهار خوری و کمد و بوفه
2. حمل لوازم اداری
3. حمل دستگاه های صنعتی و پزشکی
4. حمل مواد اولیه کارخانجات و تولیدی ها
5. پذیرش سرویس از کلیه شهرک های صنعتی حومه تهران
6. اعزام کارگر جهت بارگیری و تخلیه
7. حمل بار به شهرستان با انواع ماشین های مسقف و روباز
باربری شهرستان شامل چه نوع کالاها و بارهایی می شود؟
در باربری شهرستان ، هرنوع بار و کالایی که به بار خشک معروف است و فساد در ان راهی ندارد ، توسط ماشین های باری قابل ارسال می باشد که شامل:
1. لوازم و اثاثیه منزل
2. اثاثیه شرکت ها و ادارات
3. حمل جیهزیه
4. کمد ، بوفه ، تخت ، مبل
5. انواع دستگاه های کوچک و بزرگ پزشکی
6. انواع دستگاه های صنعتی
7. انواع دستگاه ها و ماشین آلات کشاورزی
8. آهن آلات
9. لوازم و ابزارهای ساختمانی
10. مواد اولیه کارخانجات
11. مواد خام کشاورزی و دامداری
عوامل موثر بر قیمت نهایی باربری شهرستان
در باربری شهرستان عوامل مختلفی می توانند بر قیمت نهایی بار شهرستان تاثیر گذار باشند . در زیر به بررسی برخی از این موارد می پردازیم.
در زمان های خاصی از سال مانند روزهای پایان سال یا مراسم و اتفاق های ناگوار طبیعی مانند سیل و زلزله که در خواست ها و تقاضای سفارش برای شهرهای مربوطه یا کلیه شهرها زیاد می شود ، قیمت باربری شهرستان نیز تغیر می کند . در این روزها ، راننده به نسبت میزان درخواست ها ، کمتر یافت می شود و در این صورت با افزایش کرایه مسیر مواجه می شویم .
در روزهای عادی هم ممکن است گاهی به دلایل مختلفی راننده یک شهر کمتر از حد درخواست باشد و افزایش قیمت مشاهده شود. در برخی مواقع نیز ممکن است باربری ها به دلیل کاهش سفارش بار و تعدا اندک در خواست و همچنین تعداد زیاد رانندگان در صف بارگیری با کرایه های کمتری جهت ارسال بار به شهرستان ، با صاحب بار و راننده توافق کنند .
این موضوع نیز با رضایت و گاهی با درخواست خود راننده از باربری است که حاضر هستیم با نرخ کمتر هم اقدام به حمل بار نماییم ، چرا که بهتر از انتظار کشیدن و ماندن در صف بار است و بدین ترتیب گاهی با کرایه ای پایین تر از حد تعرفه نیز مواجه می شویم .
تا حدی به علت و دلایل عدم ارائه لیست قیمت ثابت و یا کمتر مشاهده شدن آن توسط مشتری و عموم مردم اشاره شد ، البته ناگفته نماند که فقط در برخی از زمان ها و یا شهرها امکان افزایش و یا کاهش قیمت به نحوی که در مطالب فوق به آن اشاره شد ، به میزان اندک مشاهده می شود و در اکثر مواقع قیمت ها بصورت نسبتا ثابت هست.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیونت از مشهد،حمل بار با کامیونت به استهبان ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به استهبان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

انتقال و جابجايي بار با كاميون جفت، حمل بار كاميون تك و حمل بار كاميون مسقف، خدمات مختلفي هستند كه توسط مجموعه باربري مشهد براي باربري به شهرستان‌هاي مختلف عرضه مي‌شوند.
هزينه حمل بار با كاميون به عوامل مختلفي بستگي دارد از جمله وضعيت راه‌ها، وضعيت آب و هوا، مسيري كه براي حمل بار بايد طي شود، شرايط اقتصادي حاكم بر جامعه، قيمت سوخت و … از سوي ديگر كاميون‌ها انواع مختلفي دارند كه هريك براي حمل بار مختلفي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.
شناخت هر كدام از عوامل موثر بر قيمت كرايه باربري، باعث افزايش شناخت شما و يافتن راهكارهاي بهتري براي صرفه‌جويي در هزينه‌ها خواهد شد. اما به دليل متغير بودن نرخ حمل بار توسط كاميون‌ها بايد با شركت‌هاي باربري در ارتباط باشيد. بياييد نگاهي بياندازيم به عواملي كه روي نرخ حمل بار با كاميون موثر هستند.
1) وضعيت جاده‌ها و راه‌هاي كشور: مسلم است كه جاده‌هاي و مسيرهاي خاكي و جاده‌هاي روستايي از جمله مواردي هستند كه سبب افزايش نرخ كرايه خواهند شد. از ديگر عواملي كه در وضعيت راه‌ها طبقه بندي مي‌گردد، وضعيت جوي است. قطعا نرخ كرايه يك كاميون در روزهاي باراني و برفي با روزهاي آفتابي متفاوت است. در روزهاي باراني و برفي به علت سختي رانندگي در وضعيت جوي نامناسب و هم‌چنين مشكلات احتمالي در هنگام بارگيري و تخليه بار قميت كرايه كاميون افزايش پيدا مي‌كند.
2) شرايط اقتصادي حاكم بر جامعه: يكي ديگر از مورادي كه روي نرخ حمل بار تاثيرگذار است شرايط اقتصادي جامعه است. مشكلات اقتصادي مانند نوسانات نرخ ارز، گران شدن بنزين، نرخ تورم و عواملي كه روي قيمت و تامين قطعات خودرو اثرگذار است و يا معيشت رانندگان را تغيير مي‌دهد، مي‌تواند جزء عوامل اقتصادي تاثيرگذار بر قيمت حمل بار توسط كاميون‌ها باشد.
3) وزن بار: وزن بار يا تناژ بار نيز از عواملي است كه روي قيمت باربري تاثير مي‌گذارد. با افزايش وزن بار، بصورت خطي قيمت باربري نيز افزايش مي يابد.
4) جنس و نوع بار: نوع و جنس بار همراه با وزن تعيين مي‌كند كه بار مورد نظر در چه وسيله‌اي با چه مشخصاتي حمل شود. بنابراين نوع بار نيز در قيمت حمل و نقل اثرگذار است.
5) مسافت تا مقصد: اين عامل هم نقش كليدي در تعيين قيمت بار دارد. چرا كه رابطه مستقيمي با با هزينه‌هاي ماشين و زمان كاري راننده دارد.
6) نوع بسته‌بندي بار: بارهاي مختلف با توجه به حالت و نوع خود، بسته بندي‌ها مخصوص به خود دارند كه اين بسته‌بندي‌ها، در هزينه بار كردن كاميون و همچنين نگه‌داري بار موثر است. به عنوان مثال بارهاي روان مانند شن و ماسه در كيسه و گوني بسته‌بندي و آماده ارسال به مقصد مي‌شوند كه قطعا با بسته‌بندي اشياء شكستني متفاوت است.
7) بيمه‌نامه باربري: در اكثر مواقع جهت انتخاب نوع بيمه بار، به نوع بار و حجم آن دقت مي‌شود. همينطور با توجه به نوع سيستم حفاظتي كه در ماشين باربري به كار گرفته شده، نوع بيمه نيز تغيير مي‌كند.
8) بارنامه: بارنامه نيز از عواملي است كه در مورد قيمت باربري و هزينه بار بايد در نظر گرفته شود. بارنامه كاميون با توجه به نوع كالا، ارزش كالا، همينطور حجم و وسيله حمل بار مي‌تواند انتخاب شود.
9) بازار كار براي رانندگان تجاري: افزايش دستمزدها و رقابت بين شركت‌هاي حمل و نقل براي رانندگان كاميون مي‌تواند تأثير فزاينده‌اي در هزينه‌هاي حمل و نقل داشته باشد. با بازنشستگي رانندگان مسن، شركت‌هاي حمل و نقل براي يافتن اپراتورهاي وسايل نقليه خود تلاش مي‌كنند. استخدام رانندگان جديد دشوار و هزينه‌بر است. كار مي‌تواند سخت باشد و معمولا به گواهينامه متفاوتي از مجوز رانندگي نياز دارد (گذراندن دوره‌هايي براي تأييد گواهينامه‌هاي تجاري جديد ممكن است هفته ها يا حتي ماه‌ها طول بكشد).
10) مقررات دولتي: مقررات ممكن است مستقيما بر صنعت حمل و نقل تأثير بگذارد. به عنوان مثال، طرح آلاينده‌هاي نيوزيلند براي هر هزار كيلومتري كه توسط كاميون‌ها طي شده، هزينه حمل و نقل را چندين دلار افزايش داده است.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد،حمل بار با کامیون به استهبان ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با وانت– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانتمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با وانت- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط وانتاز مشهد به استهبان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

با توجه به نیاز مردم در زمینه حمل و نقل و باربری استفاده از وانت و نیسان در حمل بار بسیار متداول می باشد. روش های زیادی برای جابجایی کالا و محصولات مشتریان وجود دارد که بنا به خواسته و نیاز خود می توانند هر یک را انتخاب نمایند. باربری وانت بار و نیسان بار از جمله مواردی می باشند که همواره یکی از راه های انتخابی ارزان محسوب می شوند.
حمل و نقل کالا و محصولات، دارای اصول و استاندارد های خاصی است که می توانند نقش موثری در انتخاب مشتریان داشته باشند و عموما باربری های بزرگ همچون شرکت نتسان با داشتن ماشین های حمل متفاوت، پاسخگو نیاز مشتریان در سراسر کشور می باشد. از مهم ترین نکاتی موثر در انتخاب ماشین باربری می توان به وزن و ابعاد کالا اشاره کرد، همچنین نوع بار، میزان آسیب پذیری و ارزش آن از دیگر موارد می باشد. گفتنی است که نرخ حمل بار وانت و نیسان متفاوت می باشد همچنین در صورت جابجایی بین شهر و دورن شهر نیز نرخ متفاوتی را باید پرداخت کرد.
در زمان انتخاب باربری وانت بار و نیسان بار باید به چه نکاتی توجه کرد؟
انتخاب باربری وانت بار و نیسان بار بر اساس توجه به قواعد و ضوابط خاص شرکت صورت می پذیرد و نقش موثری در جذب مشتری خواهد داشت. قیمت مناسب، باربری ساده، قابلیت جابجایی با سرعت بالا بین شهری و… از جمله نکاتی است که سبب محبوبیت باربری وانت بار و نیسان بار شده است. علاوه بر موارد مذکور انتخاب شرکت باربری مناسب و معتبر نقش موثری در سلامت باربری و حمل کالا خواهد داشت، گفتنی است که اعتبار شرکت باربری خیال شما را از همه جهات راحت می کند.
انتخاب نیسان بار و وانت بار بر اساس اندازه بار و نیاز مشتریان صورت می پذیرد که هر یک از آن ها شرایط خاص خود را دارند و در موارد زیر خلاصه می شوند:
وانت بار: معمولا بیشترین کاربرد وانت بار حمل بار درون شهری است که از مهم ترین دلیل آن می توان به حجم کم بار درون شهری اشاره کرد. وزن کم، حجم و ابعاد متناسب و مسافت های کوتاه از جمله دلایلی است که وانت بار به عنوان وسیله حمل بار انتخاب می شود. البته لازم به ذکر است که قیمت نرخ حمل بار به وسیله وانت کمتر از نیسان است و همین امر سبب شده که معمولا افراد و مشتریان برای جابجایی و باربری بین شهری وانت بار را انتخاب نمایند.
نیسان بار: در صورتی که ابعاد و وزن بار بر اساس استاندارد های حمل بیش از گنجایش یک وانت باشد، شرکت باربری موظف به پیشنهاد کردن خودرو باری دیگر است که در این زمان نیسان بار انتخاب ایده آلی می باشد. شرکت باربری می بایست مجوز حمل بار و بارنامه دولتی را صادر نماید به علاوه مکان مشخصی برای بارگیری در اختیار داشته باشد. در صورتی که بار در مکان مورد نظر مشتری بارگیری شود لازم به صدور رسید می باشد.
چنانچه برخی مشتریان بدون توجه به موارد فوق و صرفا به جهت پرداخت هزینه کمتر کالا یا محصولات خود را به ماشین باربری ناآشنا بسپارد مسئولیت کلیه مشکلات پیش آمده با خود آن ها می باشد. با توجه به موارد عنوان شده، از دیگر نکاتی که نقش موثر در انتخاب باربری وانت بار و نیسان بار دارد نوع بار و کالا است، به عنوان مثال برای باربری بار آسیب پذیر استحکام نیسان بار حرف اول را خواهد زد این در حالی است که برای جابجایی لوازم سبک می توانید از وانت بار استفاده نمایید. توجه داشته باشید که حتما بار های شکستنی را باید به اطلاع شرکت برسانید.
حمل بار وانت و نیسان به شهرستان
حمل و جابجایی برخی خرده لوازم و وسایل به شهرستان ها مستلزم انتخاب ماشین باری سبک تر است، تصور کنید شما قصد جابجایی برخی لوازم را از مشهد به جنوب را دارید برای این کار در ابتدا می بایست یک شرکت باربری معتبر را انتخاب نمایید.
حمل بار آسیب پذیر
با توجه به نیاز مشتریان گاهی ممکن است حمل مواد غذایی و مواد آسیب پذیر همچون شیشه، گیاهان، حیوانات و… بر عهده شرکت های باربری قرارگیرد. در چنین شرایطی، اطلاع رسانی صحیح در خصوص محتویات بار نقش مهمی را ایفا خواهد کرد و باربری بر اساس استاندارد ها ماشین حمل کننده متناسب را اعزام می کند. باربری نتسان با داشتن انواع ماشین های باری متناسب با نیاز مشتریان به سادگی می تواند در این زمینه فعالیت مثبت داشته باشد و با اعزام نیسان بار و وانت بار امنیت حمل مواد از مبدا تا مقصد را فراهم نماید. این ماشین ها مجهز به کلیه تجهیزات لازم برای نگهداری از مواد آسیب پذیر هستند و مشتریان بدون نگرانی از فاسد شدن، شکستن یا از بین رفتن بار می توانند آن را به باربری بسپارند.
نکاتی که در حمل و نقل های درون شهری توسط وانت بار باید به آن ها توجه کرد!
بسته بندی کالاها و جابجایی آن ها وقتی درست و اصولی صورت می گیرد که وسایل به طور صحیح و اصولی بسته بندی شده و آماده حمل شوند. بسته بندی اصولی یک جابجایی راحت و بدون کمترین خسارت را ممکن می سازد. همچنین بسته بندی باعث سرعت در بارگیری و تخلیه شده و چیدمان را راحت تر می کند.
محل بارگیری و محل تخلیه در انتخاب ماشین باربری مناسب درون شهری تاثیر می گذارد. برای این که بارگیری و تخلیه به سهولت انجام شود باید ماشین باربری تا حد امکان نزدیک به محل مورد نظر پارک شود.
سرعت حمل و نقل به مسافت حمل بار، مهارت راننده و آشنایی آن با مسیرهای درون شهر بستگی دارد. البته بسته بندی صحیح و استفاده از افراد آموزش دیده در بارگیری و تخلیه زمان جابجایی را کوتاه تر می کند. فصلی که جابجایی در آن انجام می شود هم در روند جابجایی موثر است، جابجایی در فصل های بارانی و نامساعد دشوارتر است و دقت بیشتری را می طلبد. شرکت باربری برای حفاظت کالاها در شرایط نامساعد باید مجهز به ماشین های باربری مسقف باشند. شرکت نتسان با دارا بودن انواع ماشین های باربری مسقف بارهای شما در شرایط نامساعد جوی به بهترین شکل ممکن حمل کرده و صحیح و سالم تحویل می دهد.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با وانت– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،وانت از مشهد،حمل بار به استهبان با وانت ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به استهبان را برای شما عزیزان تدارک ببنید. برای جابجایی اثاثیه منزل در حال کلی می توان از سه دسته ماشین زیر استفاده نمود:

1) ماشین های سبک جهت حمل بار و اثاثیه منزل و بارهای سبک همچون وانت – وانت پراید – وانت نیسان
2) ماشین های نیمه سنگین جهت حمل اثاثیه نیمه سنگین و سبک شامل کامیون – خاور – هیوندا – ایسوزو – کامیونت. ماشین های سنگین جهت حمل اثاثیه و وسایل منزل یا محل کار اعم از وسایل بزرگ شامل تریلی- ترانزیت – ده تن – کفی – ترانزیت یخچالی – 20 تُن – چادری سه محور – کفی – کُمپرسی – تریلی تانکر فاو است. در ادامه مطلب ما قصد داریم یکی از کامیون های مخصوص باربری یعنی کامیون ده چرخ را شرح دهیم.
جاده یا شهر، فرقی نمی‌کند؛ در هر صورت اگر شما به واسطه شغل‌تان با خوردوهای سنگین سر و کار دارید قطعاً به شریکی نیاز دارید که بتوانید به آن اعتماد کرده و برای انجام کارهای سخت روی آن حساب کنید. یک کامیون باری سبک و پرقدرت می‌تواند همان شریکی باشد که وظایف سخت را به آن می‌سپارید. با توسعه صنعت باربری هر ساله انواع کامیون‌های باری به صورت ۶ چرخ یا تک و ۱۰ چرخ یا جفت در سر تا سر جهان تولید می‌شوند. یکی از متداول ترین مدل‌هایی که برای حمل و نقل بار استفاده می‌شود، کامیون باری ده چرخ است.
کامیون باری ده چرخ به معنای واقعی کلمه یک کامیون جهانی است. اسکاندیناوی محل تولد کامیون ده چرخ اولین بازار این کامیون‌ بود. اما خرید و فروش این کامیون‌ها فقط به این منطقه منحصر نشد. کمی بعد از تصاحب بازار در اسکاندیناوی در استرالیا اغلب حمل و نقل بین جاده‌ای توسط کامیون‌های N10 و N12 انجام می‌شد. همین‌طور در آمریکای شمالی، کمبود یک کامیون معمولی مدرن شدیدا حس می‌شد. به همین دلیل کامیون‌ ده چرخ در سال ۱۹۷۸ به عنوان یک تراکتور نیمه تریلر در ایالات متحده معرفی شد. بعداً نیز N12 با موتور بزرگ‌تر به آمریکای شمالی وارد شد. در برزیل، کامیون‌های N10 در سال ۱۹۸۰ معرفی شدند و از آن زمان بستری برای موفقیت ولوو در آمریکای جنوبی نیز فراهم شد.
کامیون‌های ده چرخ با فن‌آوری کمپانی ولوو در دهه ۱۹۷۰ میلادی در ایران آغاز به تولید شد. مهمترین دلیل استقبال گسترده از کامیون N10 این است که در حالی که وزن کمی دارد می‌تواند از پس سخت‌ترین وظایف حمل و نقل بر آید. کامیون ده چرخ در ایران بیشتر با نام کامیون باری ده چرخ ولوو شناخته می‌شود و برای حمل هر نوع باری در سطح شهر مثل میوه‌جات در تره‌بارها و یا آهن‌آلات و مصالح ساختمانی در ساخت و ساز به کار می‌رود. البته نسخه حمل و نقل جاده‌ای این کامیون، بسیار پرطرفدارتر است.
مشخصات فنی کامیون باری ده چرخ چیست؟ وقتی صحبت از حمل و نقل بین شهری می‌شود، کامیون باری ده چرخ ولوو حداکثر توانایی فنی لازم در شرایط جاده را دارد. این کامیون از قاب انعطاف‌پذیری برخوردار است که به لاستیک‌ها این امکان را می‌دهد تا با خیالی راحت از زمین‌های بسیار ناهموار عبور کنند. رانش لاستیک‌ها در کامیون باری ده چرخ ولوو عالی است و اصطلاحاً چسبندگی بسیار خوبی بر روی زمین دارد.
این کامیون اغلب می‌تواند با تمام چرخ‌ها حرکت کند. ظرفیت بارگیری ولوو باری ده چرخ حدود ۱۰ تن است. ولوو ده چرخ باری از یک موتور دیزل توربوشارژر ۹.۶ لیتری ولوو بهره می‌برد که ۲۷۵ اسب بخار قدرت دارد. نگهداری و سرویس این کامیون به دلیل داشتن موتور شش سیلندر دیزلی و وزن خالص ۱۴۵۰۰ کیلوگرم بسیار راحت است.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،ده چرخ از مشهد،حمل بار به استهبان با ده چرخ ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با تریلی – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با تریلی - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به استهبان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

شرکت های بار با در اختیار داشتن انواع تریلی حامل بار به شرح زیر میتواند خدمات باربری را به مشتریان ارائه دهد :
1) تریلی کفی
2) تریلی ترانزیت
3) تریلی بغلدار
تمامی خدمات در سه نوع تریلی بالا با کرایه مناسب در تمامی ساعات شبانه روز به مشتریان ارائه میگردد.
تریلی کفی در باربری نتسان
یکی از متداولترین تریلی ها برای جابجایی بارهای نیمه سنگین و سنگین تریلی کفی میباشد. از تریلی کفی برای حمل آهن آلات، حمل دستگاه های مکانیکی و صنعتی بزرگ، حمل کانکس، حمل کانتینر و حمل انواع بارهای حجیم با تناژ بالا استفاده میگردد.
توصیه : پیش از بارگیری ابعاد دقیق بار خود را اندازه گیری کرده و سعی بر آن داشته باشید که از لبه های تریلی کفی دو الی پنج سانتی متر بار کوچک تر باشد. نرخ کرایه دربستی تریلی کفی به تناژ بار و محل بارگیری و تخلیه بار وابسته است و توسط کارشناسان به مشتریان اعلام میگردد.
تریلی ترانزیت در باربری نتسان
دارای اطاقک فلزی تعبیه شده برای حفظ بار در مقابل تغییرات آب و هوایی و شرایط نامساعد جاده ای است. اگر نیاز به حمل بار بصورت کارتنی و یا گونی های بزرگ(جامبو) همچنین نیاز به تریلی با قابلیت پلمپ در مشهد می‌باشید تریلی ترانزیت یکی از مناسبترین انتخاب ها برای مشتریان میباشد.
باتوجه به دارا بودن اطاقک این نوع تریلی و حجیم بودن آن برای حمل بارهایی با تناژ نسبتا پایین تر از نوع های دیگر تریلی و کالاهایی که نیاز به بسته بندی و محافظت داشته مورد استفاده قرار میگیرد. کرایه تریلی ترانزیت در باربری با توجه به شرایط بارگیری بار مشخص میگردد.
برای مثال در نظر داشته باشید باری با حجم 21 تن از مشهد به کرج توسط تریلی ترانزیت میخواهد بارگیری شود حال آنکه اگر قرار باشد اینبار در گمرک پلمپ گردد و یا بدون پلمپ بارگیری شود دارای کرایه های متفاوتی میباشد.
تریلی بغلدار در باربری نتسان
دیواره های فلزی تعبیه شده در این نوع تریلی باعث حفظ بار از افتادگی جانبی میگردد. کرایه تریلی بغلدار در باربری بدلیل کم تر بودن و خاص بودن آن بالاتر از کرایه تریلی کفی میباشد.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با تریلی – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد،حمل بار با تریلی به استهبان ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با نیسان – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نیسان مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با نیسان - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به استهبان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

یک سری نکات حمل بار با نیسان و وانت بار بصورت قوانین و ضوابط؛ وجود دارد که توجه و رعایت این نکات در حمل بار با وانت و نیسان ضروری است. نکاتی مثل اندازه بار؛ جنس بار از نظر اندازه آسیب پذیری؛ نوع بار همگی و وابسته به این موارد قیمت حمل بار با وانت نیسان و یا نرخ کرایه نیسان در قالب نکات حمل بار با نیسان و وانت بار تنظیم شده، که رعایت این نکات در حمل صحیح و بدون آسیب بار بسیار تاثیرگذار است. مثلا نکات حمل بار با وانت و نیسان برای مواردی مثل حمل بار با وانت بین شهری با حمل بار با نیسان به شهرستان متفاوت بوده و در هنگام درخواست حمل بار با نیسان و وانت باید به تمامی این موارد توجه لازم صورت گیرد.
نکات حمل بار با نیسان و وانت بار؛ بخشی مربوط به قوانین و ضوابط حمل و نقل و باربری با ماشین‌هایی مثل وانت و نیسان است و بخشی دیگر بصورت شرکتی و بر اساس قوانین مهم برای افراد و همین طور مسئولین این شرکت ها تعیین شده و در دست اجرا قرار گرفته است.
نکات حمل بار با نیسان و وانت بار
حمل بار با وانت و نیسان؛ به دلیل قیمت حمل بار مناسب امروزه حداقل برای حمل بار بین شهری یک انتخاب مناسب به نظر می‌آید؛ توجه به نکات حمل بار با نیسان و وانت بار می‌تواند، در ایمن بودن حمل بار با وانت و نیسان تاثیر زیادی داشته باشد. شما با انتخاب یک شرکت خدمات‌دهی مناسب این اطمینان را خواهید داشت، که در حمل باربا وانت و نیسان به تمامی نکات حمل بار با نیسان و وانت بار توجه شده و قیمت حمل بار با وانت بر اساس ضوابط تعیین شده و مسافت طی شده برای شما در نظر گرفته می‌شود.
حمل بار با نیسان و وانت
یکی از نکات مهم در حمل بار با نیسان و اتوبار توجه به مجوز دار بودن شرکت و جایگاهی است؛ که درخواست نیسان و وانت را برای حمل بار مورد نظرتان از آنجا انجام داده اید. توجه به وانت بار ارزان و سپردن بار بدون دریافت بارنامه و یا عدم در توجه به نحوه بستن و یادگیری آموزش مهار بار از سری مواردی است که در آن باید انتظار بروز هر مشکلی را داشته باشید. بارهای گمشده و یا آسیب دیده همگی نتیجه عدم رعایت نکات حمل بار با نیسان و وانت است.
حمل بار با نیسان به شهرستان
حمل بار با نیسان به شهرستان‌های مختلف؛ مستلزم توجه بیشتر به نکات حمل بار با نیسان و وانت است، سپردن بار و وسایل خود به وانت یا نیسان و انتخاب این ماشین باربری برای حمل بار به شهرستان بیشتر برای مواقعی در نظر گرفته می‌شود، که شما یک سری خرده بار برای ارسال دارید. توجه به لیست بار و همین طور بارنامه و مدارک و مجوز فردی که برای حمل بار با وانت به شهرستان اعزام شده است؛ از سری نکات حمل بار با نیسان و وانت به شهرستان است.
حمل بار با وانت بین شهری
حمل بار با وانت بین شهری بیشترین نوع کاربردی حمل بار با وانت می‌باشد. حمل بار از مکانی به مکان دیگر در سطح شهر بیشتر از طریق وانت بار و یا نیسان های مخصوص حمل بار صورت می گیرد. نکات حمل بار با نیسان و وانت و همین طور وانت نیسان جهت باربری در سطح شهر از مواردی است؛ که باید رعایت گردد. جنس بار مورد حمل و یا وزن و اندازه آن در قیمت حمل بار با نیسان و همین طور میزان مسافتی که باید طی کند، از سری نکات دیگر در حمل بار با نیسان و وانت بار است.
وانت نیسان جهت باربری
انتخاب وانت نیسان ها جهت باربری از سریعترین و در دسترس ترین روش ها برای حمل بار است؛ اما در کنار تمامی مزیت و راحتی؛ توجه به نکات حمل بار با نیسان و و انت باید در راس کار و انتخاب شما قرار داشته باشد. انتخاب شرکت‌های قابل اعتماد و اطمینان از عدم آسیب دیدن بار در کنار قیمت حمل بار با وانت همگی باید برای شما مورد تاکید و توجه باشد.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با نیسان – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،حمل بار با نیسان به استهبان ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با خاورمسقف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاورمسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با خاورمسقف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاورمسقف از مشهد به استهبان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

ماشین آلات و تجهیزات حمل بار در باربری ها
برای این که اثاثیه و لوازم منزل یا اداری جا به جا شود ، باربری های معتبر از سرمایه های مالی و مادی خود بهره می برند و خودروهای متنوع در اندازه ، مدل و انواع مختلف را در مرکز حمل بار خود به خدمت می گیرند. ماشین های بزرگ و خیلی بزرگ و متوسط و کوچک در اتوبارهای معروف وجود دارد. در انتخاب ماشین مناسب آیتم های مختلفی دخالت دارند. در ادامه با عوامل موثر در انتخاب خودرو مناسب آشنا میشوید.
عوامل موثر در انتخاب خودرو مناسب
انتخاب خودرو مناسب یکی از مهمترین عواملی است که در اسباب کشی باید به آن توجه کرد. انتخاب خودرو مناسب به کارشناس خبره نیاز دارد و مشاوران موجود در باربری ها به مشتری یان خود در این رابطه مشاوره تخصصی ارائه می دهند.
در انتخاب خودرو مناسب عوامل زیر دخیل هستند.
وزن بار، حجم آن ، نوع بار ، مسیر حمل و نقل و شرایط آب و هوایی
وزن بار در انتخاب خودرو مناسب برای جا به جایی اثاثیه و ملزومات یکی از مهمترین عواملی است که نوع خودرو حمل بار را بر اساس آن تعیین می کنند.
نقش مسیر حمل بار در انتخاب خودرو مناسب حمل و نقل بار
یکی دیگر از آیتمهایی که در تعیین خودرو مناسب دخالت دارد ، مسیر حمل بار است. برخی از خودروها در هر مسیری قادر به حرکت نیستند. برخی مسیرها هم برای عبور و مرور برخی خودروها ممنوع است. انتخاب مسیر درست در حمل ایمن و مطمئن بار نقش ارزشمندی دارد. همچنین لغزنده بودن ، پر تردد بودن و درون شهر بودن و خارج شهر بودن مسیر و کوتاه و طولانی بودن مسیر نیز در انتخاب خودرو مناسب تاثیر گذار است.
وضعیت آب و هوایی
یکی دیگر از عواملی که در انتخاب ماشین مناسب تاثیر گذار است و چگونگی وضعیت آب و هوایی است. در روزهای بارانی ، برفی و روزهایی که هوا غبار آلود و یا مه آلود است ، هر خودرویی نمی تواند در برخی مسیرها تردد کند. در اتوبارهای معتبر به صورت کارشناسی این موضوع بررسی می شود و خودرو مناسب انتخاب می شود.
نقش نوع و جنس بار در انتخاب خودرو مناسب
اندازه وزن قابل حمل را اتاق حمل بار تعیین می کند. بارهای با وزن کم هستند که به علت حجم زیاد نمی توان با هر خودروی آن را جا به جا کرد. جنس بار نیز در انتخاب خودرو مناسب دخالت دارد. برخی بارها حساس هستند و نیاز دارند برای حمل از خودرو مسقف استفاده کنید. برخی بارهای خیلی سنگین با وزن زیاد و حجم کم هستند که با خاور و ماشین های سبک تر جا به جا نمی شوند و برای حمل و نقل آنها به ترانزیت ها و کامیون های بسیار بزرگ نیاز است. مانند سنگ معدن و غیره.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به استهبان با خاورمسقف – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور مسقف از مشهد،حمل بار به استهبان با خاور مسقف ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به ارسنجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

کامیون باری
کامیون باری در هر دو نوع ۶ چرخ و ۱۰ چرخ از متداول ترین مدلی می باشد که برای حمل و نقل بار استفاده می شود. این کامیون ها معمولا یک جعبه بار ساده دارند که کاملا روباز است و برای حمل بارهایی مثل میوه ها (در مسافت کوتاه)، آهن آلات و مصالح ساختمانی بکار می روند.
کامیون ۱۰ چرخ چیست؟
کامیون ۱۰ چرخی به نوعی از کامیون گفته می‌شود که دارای ۱۰ چرخ هست و ظرفیت بار آن ۱۵ تن است. (یعنی تا ۱۵ تن می‌تواند بار ببرد.) به کامیون ۱۰ چرخ، کامیون جفت و کامیون ۱۵ تن یا طور خلاصه ده چرخ هم گفته می‌شود.
انواع کامیون ۱۰ چرخ
کامیون ۱۰ چرخ در برندهای مختلف مثل بنز، ایسوزو، ولوو و … تولید می‌شود که مشهورترین آن کامیون بنز ۱۰ چرخ است. در یک تقسیم بندی دیگر کامیون ۱۰ چرخ به دو نوع ده چرخ باری و ده چرخ کمپرسی تقسیم می‌شود.
مشخصات بنز ۱۰ چرخ
کامیون بنز ۱۰ چرخ از سال ۱۳۴۰ در ایران تولید می‌شود. کامیون ده چرخ بنز در دو مدل L 2624 و LK 2624 تولید می‌شود.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،ده چرخ از مشهد،حمل بار با ده چرخ به ارسنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به ارسنجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

خاور ویا کامیونت
به کامیونهایی کوچک و اندکی بزرگتر از وانت که دارای دو محور و شش چرخ باشند گفته میشود که با توجه به محدودیت های ترافیکی و بزرگ شدن شهرها و نیاز روزانه کشور به جابجایی سریع و و حجم بار مابین خودروی وانت و کامیون طرفداران و درخواست کنندگان کامیونت زیاد میباشند .
ناوگان کامیونت های نتسان کامیونت های ایسوزو و جک و خاورهای به وزن 8 تن و 6 تن میباشند که بسته به کالای شما میتوانند مسقف و یا روباز یا بغل بازشو باشند تا در زمینه بارگیری و تخلیه بار با مشکل مواجه نشوید .
کامیونت های گروه باربری نتسان بار ادب و احترام به مشتری را در درجه اول فعالیت خود قرار داده اند و مجهز به انواع لوازم مورد نیازی که برای حمل کالای شما نیاز است میباشند از جمله ، طناب ، پلاستیک ، چادر پتو و از همه مهمتر ناوگان مدل بالا و به روز تا در مسیر حمل بار به مشکل برنخورند .
کامیونت و خاور بارهای متنوعی را میتوانند حمل کنند که چند مورد در ذیل ذکر میشوند :
حمل کالای حساس الکترونیکی و پزشکی
حمل اثاثیه منزل از هر کجای شهر تهران به تمام نقاط کشور
،حمل لوازم اداری و صنعتی از شهرکهای صنعتی در استان تهران
شما برای درخواست کامیونت های نتسان کافیست با ما تماس بگیرید یا در قسمت پنل ثبت شماره تلفن شماره خود را وارد نمایید تا به محض ثبت شماره از طرف متصدیان نتسان با شما تماس گرفته شده و درخواست و ارسال بار یاری رسانده و راهی برای همکاری مستمر ما و شما باشد .
گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیونت از مشهد،حمل بار به کامیونت به ارسنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به ارسنجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید

کامیون چیست ؟
تعریفی که ویکی پدیا از کامیون ارائه کرده به این شکل است : کامیون (به فرانسوی: Camion) (به انگلیسی: Truck یا Lorry)، یکی از وسایل نقلیه موتوری باری است که قسمت بارگیر آن به صورت پیوسته به کشنده متصل است. از کامیون بیش‌تر برای ترابری کالا و مواد سنگین استفاده می‌شود و به‌عنوان ماشین آتش‌نشانی نیز از آن استفاده می‌شود. کامیون‌ها ظرفیت حمل ۶ تن بار یا بیش‌تر را دارند.
اما در تعریف تخصصی به وسیله نقلیه موتوری که برای حمل و نقل زمینی بارهای سنگین استفاده میشود کامیون می گویند. کامیون ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نوع اتصال بارکش , ظرفیت حجمی , ظرفیت وزنی بار در دسته بندی های متفاوت جای می گیرند. کمترین ظرفیت وزنی که کامیونت ها حمل می کنند 3 تن است و این مقدار برای کامیون ها 6 تن می باشد. که در ادامه به صورت دقیق تر و با جزئیات بیشتر به این مورد میپردازیم.
کامیون ها (trucks) ها و یا کشنده ها، جزو ماشین الات سنگینی هستند که عمده کار آنها جابجایی و حمل بارهای سنگین می باشد. کامیون ها بر اساس قدرت، حجم میزان بار حمل شده، نوع چرخ، روش تخلیه و … تقسیم بندی می شوند.
دسته بندی انواع کامیون
برای دسته بندی کامیون ها وارد زیادی وجود دارند که می توان بر اساس آنها دسته بندی را انجام داد. در این اینجا یکی از این دسته بندی ها را مشاهده میکنید:
از نظر اتصال مخزن و تراکتور: شاسی یکپارچه، نیمه تریلر، تمام تریلر.
از نظر روش تخلیه خاک: تخلیه از عقب، تخلیه از زیر، تخلیه از پهلو، تخلیه از جلو.
از نظر قابلیت استفاده از شبکه راه ها:جاده ای، خارج جاده ای.
از نظر نوع چرخ ها: چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری.
ظرفیت کامیون ها: ظرفیت وزنی (تن)، ظرفیت حجمی (مترمکعب)، خط تراز آب، کوت شده (انباشته).
انواع ماشین های باربری و انواع کامیون
همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد ما در این مطلب می خواهیم انواع کامیون و سایر ماشین های باربری را به شما معرفی کنیم.
وانت بار :
درست است که وانت جز کامیون نیست اما به عنوان کوچکترین وسیله نقلیه موتوری باری می توان به وانت اشاره کرد . معمولا برای حمل بارهای کوچک و سبک وانت بار ها به کار می آیند.
وانت نیسان :
وانت نیسان به صورت معمول به وانت های با ظرفیت بیشتر گفته می شود .این وسلیه باربری که توانایی حمل بار تا ۲ تن را دارد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است همه وانت های با شاسی قوی مانند زامیاد هم در این دسته بندی قرار میگیرند.
خاور یا کامیونت :
ماشین های باری که دارای بارهایی با وزن ۳ تن تا حداکثر ۶ تن را حمل می کنند. خاورها دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آنها می توان به انواع کامیونت ، هیواندا ، 911 ، مسقف و روباز اشاره کرد. برای اطلاعات کامل در مورد انواع خاور می توانید به این مطلب مراجعه کنید.
این دسته از خودروهای سنگین عموماً نیاز به گواهینامه رانندگی بالای پایه دوم دارند
خودروی ون باربری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۳٫۵ تن تا کمتر از ۵ تن است.
لوری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۵ تن تا کمتر از ۶ تن است.
جالب است بدانید که اصطلاح خاور بر گرفته شده از نام اولین تولیدکننده‌های کامیون در کشور ایران است که متعلق به گروه صنعتی خاور و یا همان شرکت ایران خودرو دیزل است که محصولاتشان نیز به همین نام معروف شد.
کامیون تک محور :
کامیون هایی در قسمت انتهایی دارای یک محور هستند را اصطلاحاً کامیون تک می نامند که این نوع کامیون توانایی حمل بار تا ظرفیت 10 تن را دارد. از دیگر نام های این نوع کامیون می توان به کامیون 10 تن ، کامیون 6 چرخ و کامیون تک اشاره کرد. طول اتاق کامیون تک معمولا بین 5.7 متر الی 6 متر است.
کامیون جفت محور :
کامیون هایی که در قسمت عقب خود دارای دو محور هستند را اصطلاحا کامیون جفت می نامند. کامیون جفت محور می توانند تا ظرفیت ۱۵ تن بار را حمل کنند و طول فضای باری کامیون جفت معمولا در حدود 7 متر می باشد. کامیون جفت، کامیون 10 چرخ و کامیون 15 تن نام‌های دیگری هستند که این نوع کامیون را با آنها میشناسند.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد،حمل بار با کامیون به ارسنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با خاورمسقف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاورمسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با خاورمسقف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاورمسقف از مشهد به ارسنجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

مزیت‌های کرایه خاور مسقف
تا بار خود را بدون آلودگی بدون آسیب دیدن و بدون کثیف شدن و یا حتی بدون ریزش مقداری باران بر روی آن‌ها برای شما جابجا نماییم. استفاده از کرایه خاور مسقف با دیواره‌های موکت شده همچنین دارای تعداد زیادی پتو و همچنین درهای موکت شده است. توانسته است تا حد ممکن از وجود خسارت‌های ناشی از جابجایی کاسته و شما را به یک آرامشی بعد از حمل و جابجایی دعوت کنند.
زیرا بسیاری از وسایل شما در حوزه جابه‌جایی بستگی به سلامت و سالم ماندن آن‌ها در مقدار مسیر می باشد. به خاور مسقف بستگی دارد.
کامیون مسقف به میزان بیشتری از کامیونت روباز جا می گیرد. همچنین خاوری که ارتفاع بلندتری داشته باشد.
معمولاً مقدار لوازم و وسایل بیشتری را می‌تواند در خودش جا دهد. شماره باربری آریو را با اعتبار و سابقه‌ای که داریم. در ذهن خود بسپارید ما یکی از برترین و بهترین سامانه‌های حمل بار و جابجایی در سطح کل کشور هستیم.
اندازه و ابعاد خاور مسقف
کرایه خاور مسقف را با قیمت مناسب و ارزان و همشهریان عزیز در نقاط مختلف ارسال و سرویس‌دهی می‌کنیم. بیشترین طول خاور مسقف با دیواره‌های موکت شده یا همان خاور مسقف با بزرگ‌ترین ابعاد معمولاً حدود ۵ نیم متر می باشد.
معمولاً بعضی از باربری‌ها با شایعه‌پراکنی و گفتن ابعاد بسیار بالا مثلاً خاور ما ۷ متری است. یا خاور ما ۶ متری است این دروغ را به شما مشتریان عزیز می گویم خاور مسقف در حوزه راهنمایی و رانندگی نباید طول اتاقش بیشتر از ۵ نیم متر باشد.
شما در صورت دیدن خاوری های بزرگ‌تر از این ابعاد در صورت رد شدن از پلیس راه راهنمایی و رانندگی بقیه اتاق آن‌ها بریده می شود.
خاور مسقف کانتینر دار
تا حد زیادی از بروز خسارت ها در فواصل طولانی جلوگیری نماید زیرا معمولاً در فاصله‌های زیاد تکان‌های شدیدتری در حوزه حمل بار و جابجایی داریم خاوری که استاندارد باشد. از امکانات مخصوص برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل برخوردار باشد. مطمئن وسایلای ما در جابجایی آسیب کمتری می‌بینند. ازین رو به شما توصیه می‌کنیم با کرایه خاور مسقف از مبدا و مقصد خود می‌توانید تا حد زیادی از بروز حوادث غیرمترقبه نیز جلوگیری نمایید.
که اعم از باران سیل و یا طوفان‌های شدید می باشند قیمت خاور مسقف معمولاً برای حمل و اسباب‌کشی و لوازم منزل استفاده می‌گردد.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با خاورمسقف – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاورمسقف از مشهد،حمل بار با خاورمسقف به ارسنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با خاور – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با خاور - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به ارسنجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

ماشین خاور پرکاربردترین ماشین برای اسباب کشی است. سه نوع خاور اغلب برای باربری استفاده می‌شوند. خاور مسقف یا روبسته در دو نوع فلزی و چادردار بیشتر برای اسباب کشی به کار می‌رود. خاور روباز یا چوبی برای جا به جا کردن وسایل صنعتی، ماشین‌الات و میوه استفاده می‌شود و خاور کفی بغل‌دار نیز کاربرد زیادی در اسباب کشی دارد. کرایه خاور این روزها بسیار مورد استقبال قرار دارد، مخصوصاً برای اسباب کشی. در این مطلب ماشین خاور، کاربردهای آن و کرایه خاور را بررسی می‌کنیم.
خاور چیست؟
بعضی از واژگان در زبان فارسی معانی متعدد و متفاوتی دارند که خاور نیز به همین صورت است. خاور هم دارای معنای خاص و هم معنای عام است. شاید این روزها واژه‌ی خاور را در اسم خاورمیانه یا خرید ماشین خاور بیشتر از موارد دیگر شنیده باشیم. این را وقتی متوجه می‌شویم که کلماتی مثل «خرید خاور دست دوم»، «خرید خاور صفر»، «اوضاع خاورمیانه» یا «جنگ در خاورمیانه» را جستجو می‌کنیم. البته همچنین شاید با کلماتی مثل «خاوران»، «خاور خانم» یا حتی «خاور ده تنی» برخورد کرده باشیم. اما به راستی واژه‌ی خاور چه معنایی دارد و از کجا سرچشمه گرفته است.
ماشین خاور از لحاظ شرکت تولید کننده به صورت زیر تقسیم می‌شود:
1. شرکت‌های آلمانی (مرسدس بنز)
2. شرکت‌های ژاپنی (ایسوزو)
3. شرکت‌های چینی (فوتون، فاو و بادسان)
4. شرکت‌های کره‌ای (هیوندا)
5. شرکت‌های ایرانی (آذرخش)
ظاهر خاور به دو نوع دماغ‌دار و بی‌دماغ طبقه‌بندی می‌شود. خاور دماغ‌دار، کامیون بنز یا مایلر نامیده می‌شود. کامیون ۹۱۱ یا خاور ۹۱۱ و خاور ۱۱۱۳ از انواع خاورهای دماغ‌دار محسوب می‌شوند. خاور بی‌دماغ، کامیونت نامیده می‌شود. خاور ۶۰۸، خاور ۶۱۲، خاور ۸۰۸، خاور ۸۱۳، خاور ۹۱۳ و خاور ۱۰۱۳ از انواع خاورهای بی‌دماغ می‌باشند.
از نظر خدمات باربری و خدمات اثاث کشی، خاور به دو نوع درون شهری و برون شهری یا بین شهری تقسیم می‌گردد. برای مسیرهای برون شهری، به دلیل سختی راه به ماشین‌های قویتر و بزرگتری نیاز است. استانداردهای قانونی برای عبور و مرور خاور در مسیرهای بین شهری خیلی سختگیرانه‌تر از خاور درون شهری هستند. خاور درون شهری مجاز است در یکی از شهرهای ایران مشغول به فعالیت شود.
عواملی که باعث نرخ افزایش نرخ کرایه خاور می شود:
1) اولین و شاید مهمترین عامل در افزایش کرایه خاور، افزایش قیمت بنزین، گازوئیل و … می‌باشد.
2) شرایط جوی و تغییرات آب و هوایی نیز در صورتی که نامساعد باشد باعث افزایش هزینه خواهد شد، مانند برف سنگین.
3) یکی دیگر از عوامل این است که مشتری به قول خود و مطابق با قراردادِ منعقد شده عمل نکند و محل تخلیه‌ی بار آماده نباشد. در این صورت نرخ کرایه افزایش می‌یابد.
4) یک عامل مهم دیگر در افزایش نرخ کرایه‌ی بارهای جا به جا شده، قیمت لوازم یدکی ماشین باربری است که باعث شده شرکت‌های باربری برای جبران این هزینه‌های سنگین، نرخ کرایه خاور را افزایش دهند.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با خاور – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با تریلی – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با تریلی - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به ارسنجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

شرکت های بار با در اختیار داشتن انواع تریلی حامل بار به شرح زیر میتواند خدمات باربری را به مشتریان ارائه دهد :
1) تریلی کفی
2) تریلی ترانزیت
3) تریلی بغلدار
تمامی خدمات در سه نوع تریلی بالا با کرایه مناسب در تمامی ساعات شبانه روز به مشتریان ارائه میگردد.
تریلی کفی در باربری نتسان
یکی از متداولترین تریلی ها برای جابجایی بارهای نیمه سنگین و سنگین تریلی کفی میباشد. از تریلی کفی برای حمل آهن آلات، حمل دستگاه های مکانیکی و صنعتی بزرگ، حمل کانکس، حمل کانتینر و حمل انواع بارهای حجیم با تناژ بالا استفاده میگردد.
توصیه : پیش از بارگیری ابعاد دقیق بار خود را اندازه گیری کرده و سعی بر آن داشته باشید که از لبه های تریلی کفی دو الی پنج سانتی متر بار کوچک تر باشد. نرخ کرایه دربستی تریلی کفی به تناژ بار و محل بارگیری و تخلیه بار وابسته است و توسط کارشناسان به مشتریان اعلام میگردد.
تریلی ترانزیت در باربری نتسان
دارای اطاقک فلزی تعبیه شده برای حفظ بار در مقابل تغییرات آب و هوایی و شرایط نامساعد جاده ای است. اگر نیاز به حمل بار بصورت کارتنی و یا گونی های بزرگ(جامبو) همچنین نیاز به تریلی با قابلیت پلمپ در مشهد می‌باشید تریلی ترانزیت یکی از مناسبترین انتخاب ها برای مشتریان میباشد.
باتوجه به دارا بودن اطاقک این نوع تریلی و حجیم بودن آن برای حمل بارهایی با تناژ نسبتا پایین تر از نوع های دیگر تریلی و کالاهایی که نیاز به بسته بندی و محافظت داشته مورد استفاده قرار میگیرد. کرایه تریلی ترانزیت در باربری با توجه به شرایط بارگیری بار مشخص میگردد.
برای مثال در نظر داشته باشید باری با حجم 21 تن از مشهد به کرج توسط تریلی ترانزیت میخواهد بارگیری شود حال آنکه اگر قرار باشد اینبار در گمرک پلمپ گردد و یا بدون پلمپ بارگیری شود دارای کرایه های متفاوتی میباشد.
تریلی بغلدار در باربری نتسان
دیواره های فلزی تعبیه شده در این نوع تریلی باعث حفظ بار از افتادگی جانبی میگردد. کرایه تریلی بغلدار در باربری بدلیل کم تر بودن و خاص بودن آن بالاتر از کرایه تریلی کفی میباشد.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با تریلی – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد،حمل بار با تریلی به ارسنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با وانت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با وانت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به ارسنجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

خصوصيات باربري خوب چيست؟
براي بيان ويژگي هاي يك باربري خوب مي‌توانيم به وقت شناسي، شفافيت در عملكرد مجموعه ، مقرون به صرفه بودن و نيز ارائه خدمات مفيد و سودمند را اشاره كنيم.
يك شركت باربري خوب و با سابقه ي كاري زياد است چراكه باربري نياز به تجربه كاري دارد تا در شرايط و مشكلات مختلفي كه حين باربري پيش خواهد آمد، به راحتي مقابله كند. داشتن مجوز رسمي از اتحاديه يكي از مسائلي است كه مي تواند ميزان تجربه كاري يك شركت باربري معتبر را تضمين كند.
داشتن بيمه رايگان يكي ديگر از ويژگي هاي اين شركت ها است. كليه بار ها بهتراست شامل بيمه رايگان باشند تا شما با خيال راحت بارهاي خود را به شركت مورد نظر بسپاريد .بسته بندي اثاثيه منزل در يك شركت باربري مطمئن بايد توسط نيرو هاي متخصص و آموزش ديده انجام شود.
حين استفاده از تجهيزات تخصصي بسته بندي بسيار هائز اهميت است چرا كه اگر براي مثال كارتن هاي بسته بندي شركت باربري انتخابي داراي مقاومت كافي نباشد و يا حتي ضد آب نباشند براي شما هزينه هاي جانبي زيادي را به همراه دارد. مورد ديگري كه يك شركت با سابقه بالا بايد در آن مهارت كافي را دارا باشد توانايي و مهارت حمل وسايل سنگيني از قيبل گاو صندوق ها و يا پيانو و يخچال سايد باي سايد است.اما تنها اين موارد مهم كافي نيست.
ويژگي هاي يك باربري خوب
حداقل به صورت پيامكي و يا از طريق شبكه هاي اجتماعي اقدام به اقدام به ارائه مشاوره هاي كامل و جامع براي مشتريان خود نمايد و نسبت به نظرات و انتقادات و پيشنهادات آن ها بي تفاوت نباشد.در ارائه خدمات خود از بهترين خدمات بسته بندي باربري و كارتون ها و حمل اثاثيه و نيز كارگران مجرب ، ماهر و آموزش ديده استفاده كند.
انواع و اقسام ماشين هاي باربري را در اختيار داشته باشد و همچنين رانندگاني كه در اسرع وقت و با وسواس كاري سر محل حاضر شوند. در هنگام جابجايي وسايل مشتريان، محتاطانه و با دقت لازم و كافي عمل نمايد و نسبت به آن ها مسئوليت پذير باشد.
شركت اتوبار و حمل و نقلي كه اپراتورهاي خود را موظف كند پس از تحويل و اتمام كار همچنان پاسخگوي سوالات و مشكلات مشتري ها باشد و در جهت جذب رضايتمندي كامل آن ها قدم بردارد. جديدترين متد روز را براي بسته‌بندي اسباب و اثاثيه به كار گيرد. از مدرن‌ترين ابزار بسته‌بندي جهت انجام اين كار استفاده كند. نيروهاي اين باربري بايد از بين افراد متخصص و مجرب انتخاب شده باشند. بايد داراي وسايل نقليه در ابعاد گوناگون براي مقاصد مختلف باشد.
امتياز باربري هاي مناسب
يك شركت اتوبار خوب و حرفه‌اي علاوه بر داشتن خصوصيات بالا بايد داراي ويژگي‌هاي ديگري هم باشد كه در ادامه به آن اشاره مي‌كنيم:
1) بايد در هر زمان و هر مكان براي راهنمايي كردن مشتريانش مشاوره حضوري و تلفني بدهد. بنابراين تنها اتوباري مستلزم داشتن تعدادي اپراتور است كه پس از شنيدن صحبت‌هاي مشتري، متناسب با نياز آن ها بهترين سرويس ممكن را به آنها پيشنهاد دهند.
2) زماني كه كار جابه‌جايي به اتمام رسيد تمام اسباب و اثاثيه را در يك محل قرار ندهد و تا جايي كه ممكن است هر بسته را در محلي كه قرار است چيده شود قرار دهد.
3) در صورتي كه مشتري رضايت داشت در چيدن وسايل به او كمك كند.
4) پس از اتمام كار ميزان رضايت مشتري را جويا شود.
5) با آغوش باز انتقادات و پيشنهادهاي مشتري را بپذيرد و از آنها در جهت پيشبرد اهداف خود استفاده كند.
6) اهميت ضمانت نامه باربري: .يك باربري خوب نبايد تنها در هنگام دريافت هزينه خدمات خود را به مشتري ارائه دهد، بعضي اوقات مشكلي در جابجايي رخ مي دهد .كه به عنوان حوادث غيرمترقبه شناخته مي شود و اگر بار شما در جابجايي دچار آسيب شد، بايد بر اساس قوانين بين المللي هزينه ي از سوي شركت پرداخت شود، گاه. اين هزينه كم و يا زياد تر از چيزي كه فكر مي كنيد خواهد بود.
براي انتخاب ماشين مناسب حمل بار بايد به نكات زير توجه شود:
1) نوع بار و اسباب و لوازم
2) مسافتي كه قرار است براي حمل بار طي شود.
3) باربري در تهران است يا براي شهرستان
4) ساعت درنظر گرفته شده براي حمل بار
5) نوع مسير و جاده بين مبدا و مقصد
در اكثر اتوبارها به صورت كلي از 3 دسته ماشين زير استفاده مي شود:
1- باربري توسط ماشين هاي سبك : وانت – وانت پرايد – وانت نيسان
2- باربري توسط ماشين هاي نيمه سنگين : كاميون – خاور – هيوندا – ايسوزو – كاميونت
3- باربري توسط ماشين هاي سنگين : تريلي – ترانزيت – ده تن – كفي – ترانزيت يخچالي – 20 تُن – چادري سه محور – كفي – كُمپرسي – تريلي تانكر فاو و اينكه جهت حمل بار و باربري شهري عموما از ماشين هاي سبك و نيمه سنگين استفاده مي شود.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با وانت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،وانت از مشهد،حمل بار با وانت به ارسنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با نیسان – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نیسان مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با نیسان - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به ارسنجان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

عامل هاي تاثير گذار بر نرخ كرايه نيسان بر حسب كيلومتر چيست؟
نرخ كرايه نيسان بر حسب كيلومتر قيمت مشخصي ندارد و نمي توان نرخ دقيقي را اعلام كرد. نرخ كرايه نيسان به عوامل خيلي زيادي بستگي دارد كه شامل موارد زير مي باشند :
1) حمل بار با نيسان بر حسب كيلومتر و مسافت
2) نوع ماشين نيسان بنزيني يا گازوئيلي
3) ارزش بار نيسان
4) شرايط آب و هوايي
اين عوامل بر نرخ قيمت نيسان بر حسب كيلومتر تاثير مي گذارد و همين عوامل باعث مي شود كه نتوان نرخ دقيقي براي نيسان را اعلام كرد. براي اطلاع از نرخ كرايه نيسان برحسب كيلومتر با كارشناسان متخصص ما در مجموعه باربري مشهد تماس حاصل بفرماييد.
گروه باربری نتسان خدمات مشاوره رايگان را به شما عزيزان به صورت رايگان ارائه مي دهد تا در نرخ كرايه نيسان بر حسب كيلومتر آگاه بشويد و بهترين تصميم را براي بارهايتان بگيريد.
همان طور كه در بالا هم اشاره شد يكي از عوامل نرخ كرايه حمل بار با نيسان طول مسافت و بر حسب كيلومتر مي باشد. طول مسافت از عوامل تاثير گذار بر نرخ كرايه نيسان و وانت مي باشد در بعضي از شهرها به دليل نزديكي قيمت كرايه كمتر است.
اما در بعضي از شهر هاي كوچك به دليل اينكه راننده نمي تواند براي راه برگشت خود بار يا كالايي برند قيمت كرايه با نيسان افزايش پيدا مي كند. اين موارد از نكات تاثير گذار بر نرخ كرايه نيسان بر حسب كيلومتر و طول مسافت مي باشد.
نرخ كرايه نيسان بر حسب نوع ماشين چيست؟
نرخ كرايه نيسان بر حسب نوع ماشين از عوامل تاثير گذار مي باشد. نيسان ها شامل دو نوع مي باشد :
1) نيسان بنزيني
2) نيسان گازوئيلي
نيسان هاي بنزيني نرخ كرايه بيشتري نسبت به نيسان هاي گازوئيلي دارند دليل آن هم اين است نرخ بنزين ثابت نمي باشد كه همين امر باعث مي شود نرخ كرايه نيسان بنزيني افزايش يابد. نرخ كرايه نيسان هاي گازوئيلي نسبت به نيسان هاي بنزيني كمي ارزان تر مي باشد و نرخ قيمت آن ثابت مي باشد.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به ارسنجان با نیسان – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان فارس-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،حمل باربا نیسان از مشهد به ارسنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به آباده را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

كاميونت چيست؟
كاميونت به نوعي از ماشين باري گفته مي‌شود كه از نيسان بزرگتر و از خاور كوچكتر است. بعضاٌ به خود نيسان و خاور هم كاميونت گفته مي‌شود. طول كاميونت به ۳ متر مي‌رسد. به كاميونت ميني خاور، خاور اتاق كوچك، ميني بار يا ميني كاميونت هم گفته مي‌شود.
انواع كاميونت از نظر سازنده
انواع كاميونت در ايران از نظر شركت سازنده به شرح زير است. بعضاً افراد كاميونت الوند و كاميونت كاويان و كاميون جك و كاميون آميكو را با هم مقايسه مي‌كنند.به نظر نگارنده بهترين كاميونت در ايران محصول شركت ايسوزو هست. البته در سطح جهان، انواع ديگر كاميونت وجود دارد كه در بازار ايران وجود ندارند.
۱- كاميونت بادسان
۲- كاميونت ايسوزو
۳- كاميونت هيوندا
۴- كاميونت آميكو
۵- كاميونت جك
۶- كاميونت الوند
۷- كاميونت بنز
۸- كاميونت كاويان
۹- كاميونت نيسان زامياد
فرق كاميون و كاميونت
همانطور كه از اسم كاميونت مشخص هست كاميونت يعني كاميون كوچك. كاميون معمولاً به ماشين‌هاي بزرگتر از خاور گفته مي‌شود. مثل كاميون ۱۰ چرخ يا كاميون ۱۰ تن. تفاوت كاميونت و كاميون اين است كه كاميون بزرگتر از كاميونت هست، همچنين مقررات حمل و نقل براي كاميون سخت‌تر است. مثلاً كاميونت‌ مجوز تردد در داخل شهر را دارد ولي كاميون در روز نمي‌تواند وارد شهر شود. كارهاي داخل شهري مردم مثل اسباب كشي با كاميونت انجام مي‌گيرد ولي كارهاي صنعتي و شركت ها و حمل بار بين شهري بيشتر با كاميون انجام مي‌گيرد. در يك تقسيم بندي ديگر به ماشين‌هايي كه بالاتر از ۳ تن مي‌توانند جابجا كنند كاميون و به ماشين‌هاي زير ۳ تن كاميونت گفته مي‌شود.
انواع بارِ كاميونت
كاميونت ها براي حمل انواع بار مورد استفاده قرار مي‌گيرند. مثل كاميونت اسباب كشي كه براي حمل اثاث منزل استفاده مي‌شود. اجاره كاميونت با راننده و بدون راننده امكان پذير است. بيشتر كرايه كاميونت با راننده هست.
كاميونت شهري و بين شهري
كاميونت باربري از نظر محدوده جغرافيايي به شهري و بين شهري تقسيم مي‌شود. كاميونت بين شهري مي‌تواند بين دو شهر جابجا شود.
كاربري كاميونت
كاميونت از نظر اتاق بار يا كاربري كه دارد به اقسام زير تقسيم مي‌شود: كاميونت يخچالدار، كاميونت خودروبر يا حمل خودرو، كاميونت تانكري، كاميونت مسقف چادري، كاميونت كمپرسي و كاميونت اتاق باري.
ظرفيت بار كاميونت
كاميونت ها از نظر ظرفيت بار به انواع زير تقسيم مي‌شوند. مشخصات فني هر كاميونت شامل وزن، وزن خالص يا خالي و ابعاد است.
۱- كاميونت ۳ تن
۲- كاميونت ۴.۵ تن
۳- كاميونت ۶ تن
۴- كاميونت ۸ تن

 

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیونت از مشهد،حمل بار با کامیونت به آباده ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به آباده را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

تقسیم‌بندی کامیون‌ها
انواع کامیون بر اساس موارد مهم زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:
قدرت
حجم میزان بار حمل شده
نوع چرخ‌ها: چرخ‌ها معمولاً لاستیکی و زنجیری هستند.
اتصال مخزن و تراکتور: ممکن است شاسی یکپارچه، نیمه تریلر و تمام تریلر باشد.
روش تخلیه: شامل تخلیه از عقب، تخلیه از زیر، تخلیه از پهلو، تخلیه از جلو است.
قابلیت استفاده از شبکه راه‌ها: منظور جاده‌ای و خارج جاده‌ای است.
انواع کامیون
کامیون‌ها طبق تقسیم‌بندی که در بالا ذکر شد، دارای انواع گوناگونی هستند. باید به این نکته توجه داشت که این دسته از خودروهای سنگین، عموماً برای رانندگی نیاز به گواهینامه پایه‌یک دارند و رانندگان کامیون حتماً باید این گواهینامه را داشته باشند. همچنین اگر شما علاقه‌مند به شغل راننده کامیون هستید، می‌توانید برای مطالعه بیشتر به مقاله ویژگی یک راننده کامیون خوب چیست مراجعه کنید.
انواع کامیون بر اساس محور و وزن
کامیونت (خاور): این کامیون‌ها کوچک و کمی بزرگتر از وانت بوده و دارای دومحور و شش چرخ هستند که میزان بارگیری آن‌ها تا 3 تن است.
تک: این کامیون‌ها با دو محور و شش چرخ که حداکثر مجاز به حمل ۱۰ تن بار هستند.
جفت: این کامیون ها معمولاٌ دارای سه محور و ده چرخ هستند که جفت‌های کمپرسی آن ۶×۴ است، ولی باری‌ها اکثراً ۶×۲ بوده و می‌توانند تا ۱۵ تن بار را حمل کنند.
تریلی: در واقع یک نوع از کامیون ها تریلی نام دارد که دارای انواع مختلفی است. تریلی‌ها وسایل حمل و نقل و حمل بار هستند که برای باربری‌های سنگین استفاده می‌شود و تا چندین تن توان حمل بار را دارد.
هجده چرخ: تریلی‌ها کامیون‌های دو قسمتی هستند، یعنی قسمت بارگیر آن‌ها (تریلر) با یک مفصل به کله وصل می‌شود، این دسته از کامیون‌ها برای بارهای حجیم و سنگین و همچنین برای کمپرسی و کفی استفاده می‌شود.
کمرشکن: کمرشکن هم زیرمجموعه‌ی تریلی است با این تفاوت که تریلر آن نسبتاً قوی‌تر از تریلی های دیگر است. این کامیون دارای حالتی خاص است که از آن برای ترابری بارهای سنگین‌تر و ماشین‌آلات راه‌سازی استفاده می‌شود.
911: در واقع این کامیون در دسته‌ای بین خاور و تک‌ها قرار می‌گیرد و برگرفته از نام بنز ۹۱۱ است. البته این نوع بیشتر بین راننده‌ها و باربری‌ها مشهور است و نمی‌توان آن را یک دسته جدا به‌حساب آورد.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد از مشهد،حمل بار با کامیون از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به آباده را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

بدون شک یکی از مواردی که هنگام جابه‌جایی کالا باید به آن توجه شود، نوع خودروی حمل بار است. شرکت‌های حمل‌ونقل و باربری‌ها با توجه به نوع کالای ارسالی و ابعاد آن، بهترین نوع ماشین حمل بار را به مشتریان پیشنهاد می‌دهند.
ابعاد کامیون
ماشین‌های حمل بار با توجه به ابعاد و کاربری که دارند به دودسته خودروهای درون‌شهری و سبک و خودروهای برون‌شهری و سنگین دسته‌بندی می‌شوند. ابعاد کامیون درون‌شهری به‌مراتب بسیار کم‌تر از ابعاد ماشین حمل بار برون‌شهری است. به دلیل محدودیت‌هایی که ماشین‌های حمل بار سنگین در تردد در معابر شهری دارند، معمولاً از خودروهای سبک‌تر برای حمل بارهای کوچک در معابر شهری استفاده می‌کنند.
در اتو بار و باربری ها به‌صورت کلی از سه دسته ماشین زیر استفاده می‌شود:
۱-باربری با استفاده از ماشین‌های سبک: وانت، وانت پراید، وانت نیسان
۲-باربری با استفاده از ماشین‌های نیمه سنگین: کامیون، خاور، هیوندا، ایسوزو، کامیونت
۳-باربری با استفاده از ماشین‌های سنگین: کفی، ترانزیت، ده تن، کفی، ترانزیت یخچالی، ۲۰ تُن، چادری سه محور، کفی، کُمپرسی، کفی تانکر فاو و…
ابعاد کامیون ده چرخ
شاید برای عموم مردم کامیون نام یک نوع ماشین باشد؛ اما کامیونها انواع مختلف دارند. درواقع یک نوع از کامیون‌ها، کامیون ده چرخ نام دارد. کامیون ده چرخ وسایل حمل‌ونقل و حمل باری هستند که برای باربری‌های سنگین تا وزن 22 تن، طول 12.2 تا 13.6 متر و عرض 2.5 متر استفاده می‌شوند.
ابعاد کامیون تک
از سری خودروهای حمل بار برون‌شهری است که مناسب حمل بار با وزن بالا و مسافت طولانی‌تر است. امکان تردد در معابر شهری در طول روز بین ساعات 6 صبح تا 10 شب را ندارند. کامیون‌هایی هستند که با دو محور و شش چرخ به‌طور میانگین ۱۰–۱۲ تن بار مجاز حمل می‌کنند و دارای طول نزدیک به 5.8 متر و عرض تقریبی 2.2 تا 2.25 متر می‌باشند. حداکثر تناژ قابل‌حمل توسط آن‌ها 10 تن است.
ابعاد کامیون جفت
معمولاً برای حمل کالاهایی با وزن بیش از 15 تن مورداستفاده قرار می‌گیرند. همانند کامیون تک برای حمل بار برون‌شهری مورداستفاده قرار می‌گیرد. دارای 3 محور و حداقل 10 چرخ می‌باشند. حداکثر طول آن‌ها 6.8 تا 7 متر و عرض آن‌ها نیز 2.35 تا 2.45 متر است.
ابعاد کامیون ترانزیت
از تریلی ترانزیت عموماً برای حمل بار در سطح بین‌المللی و مسافت طولانی استفاده می‌کنند. در تریلی ترانزیت به دلیل محافظت بیشتر از بار دارای بدنه و سقف می‌باشد. قسمت بار تریلی‌های ترانزیت در مقابل آب و ضربه مقاوم است. کاربرد این تریلی‌ها برای جابجایی بارهایی است که نیاز به محافظت بیشتری دارند و معمولاً در مسافت‌های طولانی مورداستفاده قرار می‌گیرند. اغلب برای حمل بارهای با وزن تقریبی 22 تن، طول حدوداً 12.2 تا 13.6 متر و عرض 2.5 متر مورداستفاده قرار می‌گیرند.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،ده چرخ از مشهد،حمل بار با ده چرخ به آباده ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با تریلی – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با تریلی - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به آباده را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

شركت خدمات حمل و نقل هاي بار در سه قسم زير به مشتريان خدمات دهي ميكند : تريلي لبه دار، تريلي كفي، تريلي ترانزيت. هريك از اين تريلي ها ويژگي منحصر به خود را داشته و براي كارايي هاي مربوط به خود مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
1) باربري تريلي لبه دار: موارد استفاده از اين نوع تريلي براي بارهاي فله اي بوده كه به صورت يكجا از تهران حمل ميگردند. براي مهار بار از جانب برروي تريلي لبه و تيغه هايي تعبيه شده كه كار محافظت بار را انجام ميدهند. حمل ميلگرد ،حمل خاك،حمل پروفيل و… توسط تريلي لبه دار انجام مي‌گيرد.
از آنجا كه تريلي لبه دار نسبت به ديگر نوع هاي كاميون، كمتر ميباشد توصيه ميشود پيش از بارگيري تريلي لبه دار را رزرو نماييد. در نظر داشته باشيد ارتفاع ديواره ها حدود 80 الي 85 سانتي متر براي مهار بار مي‌باشد . بهترين پيشنهاد براي حمل بارهاي پالتي كه امكان ريزش از كناره ها را داند تريلي بغلدار مي‌باشد.
2) باربري تريلي كفي: ارسال بارهاي سنگين و حجيم نظير كانكس،كانتينر،سيم هاي مفتول بزرگ و….توسط اين نوع تريلي صورت ميگيرد. همچنين از اين نوع تريلي براي جابجايي تيرآهن،پروفيل و ميلگرد استفاده مي‌گردد.
3) تريلي ترانزيت: باتوجه به اينكه تريلي ترانزيت از جمله كاميون هاي اطاق دار براي حفاظت بار در مقابل شرايط نامساعد آب و هوايي ميباشد. شما عزيزان مي‌توانيد در شرايط مختلف از اين تريلي براي حمل و نقل استفاده كنيد.
ابعاد تريلي ترانزيت :
طول : 12 الي 13.60
ارتفاع :2.60 الي 2.70
عرض:2.40
تناژ:22 تن
تغييرات در طول و ارتفاع وابسته به شركت سازنده تريلي و سال ساخت توليد آن مي‌باشد.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با تریلی – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد،حمل بار با تریلی به اباده ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با وانت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با وانت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به آباده را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

خصوصيات باربري خوب چيست؟
براي بيان ويژگي هاي يك باربري خوب مي‌توانيم به وقت شناسي، شفافيت در عملكرد مجموعه ، مقرون به صرفه بودن و نيز ارائه خدمات مفيد و سودمند را اشاره كنيم.
يك شركت باربري خوب و با سابقه ي كاري زياد است چراكه باربري نياز به تجربه كاري دارد تا در شرايط و مشكلات مختلفي كه حين باربري پيش خواهد آمد، به راحتي مقابله كند. داشتن مجوز رسمي از اتحاديه يكي از مسائلي است كه مي تواند ميزان تجربه كاري يك شركت باربري معتبر را تضمين كند.
داشتن بيمه رايگان يكي ديگر از ويژگي هاي اين شركت ها است. كليه بار ها بهتراست شامل بيمه رايگان باشند تا شما با خيال راحت بارهاي خود را به شركت مورد نظر بسپاريد .بسته بندي اثاثيه منزل در يك شركت باربري مطمئن بايد توسط نيرو هاي متخصص و آموزش ديده انجام شود.
حين استفاده از تجهيزات تخصصي بسته بندي بسيار هائز اهميت است چرا كه اگر براي مثال كارتن هاي بسته بندي شركت باربري انتخابي داراي مقاومت كافي نباشد و يا حتي ضد آب نباشند براي شما هزينه هاي جانبي زيادي را به همراه دارد. مورد ديگري كه يك شركت با سابقه بالا بايد در آن مهارت كافي را دارا باشد توانايي و مهارت حمل وسايل سنگيني از قيبل گاو صندوق ها و يا پيانو و يخچال سايد باي سايد است.اما تنها اين موارد مهم كافي نيست.
ويژگي هاي يك باربري خوب
حداقل به صورت پيامكي و يا از طريق شبكه هاي اجتماعي اقدام به اقدام به ارائه مشاوره هاي كامل و جامع براي مشتريان خود نمايد و نسبت به نظرات و انتقادات و پيشنهادات آن ها بي تفاوت نباشد.در ارائه خدمات خود از بهترين خدمات بسته بندي باربري و كارتون ها و حمل اثاثيه و نيز كارگران مجرب ، ماهر و آموزش ديده استفاده كند.
انواع و اقسام ماشين هاي باربري را در اختيار داشته باشد و همچنين رانندگاني كه در اسرع وقت و با وسواس كاري سر محل حاضر شوند. در هنگام جابجايي وسايل مشتريان، محتاطانه و با دقت لازم و كافي عمل نمايد و نسبت به آن ها مسئوليت پذير باشد.
شركت اتوبار و حمل و نقلي كه اپراتورهاي خود را موظف كند پس از تحويل و اتمام كار همچنان پاسخگوي سوالات و مشكلات مشتري ها باشد و در جهت جذب رضايتمندي كامل آن ها قدم بردارد. جديدترين متد روز را براي بسته‌بندي اسباب و اثاثيه به كار گيرد. از مدرن‌ترين ابزار بسته‌بندي جهت انجام اين كار استفاده كند. نيروهاي اين باربري بايد از بين افراد متخصص و مجرب انتخاب شده باشند. بايد داراي وسايل نقليه در ابعاد گوناگون براي مقاصد مختلف باشد.
امتياز باربري هاي مناسب
يك شركت اتوبار خوب و حرفه‌اي علاوه بر داشتن خصوصيات بالا بايد داراي ويژگي‌هاي ديگري هم باشد كه در ادامه به آن اشاره مي‌كنيم:
1) بايد در هر زمان و هر مكان براي راهنمايي كردن مشتريانش مشاوره حضوري و تلفني بدهد. بنابراين تنها اتوباري مستلزم داشتن تعدادي اپراتور است كه پس از شنيدن صحبت‌هاي مشتري، متناسب با نياز آن ها بهترين سرويس ممكن را به آنها پيشنهاد دهند.
2) زماني كه كار جابه‌جايي به اتمام رسيد تمام اسباب و اثاثيه را در يك محل قرار ندهد و تا جايي كه ممكن است هر بسته را در محلي كه قرار است چيده شود قرار دهد.
3) در صورتي كه مشتري رضايت داشت در چيدن وسايل به او كمك كند.
4) پس از اتمام كار ميزان رضايت مشتري را جويا شود.
5) با آغوش باز انتقادات و پيشنهادهاي مشتري را بپذيرد و از آنها در جهت پيشبرد اهداف خود استفاده كند.
6) اهميت ضمانت نامه باربري: .يك باربري خوب نبايد تنها در هنگام دريافت هزينه خدمات خود را به مشتري ارائه دهد، بعضي اوقات مشكلي در جابجايي رخ مي دهد .كه به عنوان حوادث غيرمترقبه شناخته مي شود و اگر بار شما در جابجايي دچار آسيب شد، بايد بر اساس قوانين بين المللي هزينه ي از سوي شركت پرداخت شود، گاه. اين هزينه كم و يا زياد تر از چيزي كه فكر مي كنيد خواهد بود.
براي انتخاب ماشين مناسب حمل بار بايد به نكات زير توجه شود:
1) نوع بار و اسباب و لوازم
2) مسافتي كه قرار است براي حمل بار طي شود.
3) باربري در تهران است يا براي شهرستان
4) ساعت درنظر گرفته شده براي حمل بار
5) نوع مسير و جاده بين مبدا و مقصد
در اكثر اتوبارها به صورت كلي از 3 دسته ماشين زير استفاده مي شود:
1- باربري توسط ماشين هاي سبك : وانت – وانت پرايد – وانت نيسان
2- باربري توسط ماشين هاي نيمه سنگين : كاميون – خاور – هيوندا – ايسوزو – كاميونت
3- باربري توسط ماشين هاي سنگين : تريلي – ترانزيت – ده تن – كفي – ترانزيت يخچالي – 20 تُن – چادري سه محور – كفي – كُمپرسي – تريلي تانكر فاو و اينكه جهت حمل بار و باربري شهري عموما از ماشين هاي سبك و نيمه سنگين استفاده مي شود.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با وانت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،وانت از مشهد،حمل بار با وانت به آباده ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با نیسان – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نیسان مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با نیسان - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط نیسان از مشهد به آباده را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

عامل هاي تاثير گذار بر نرخ كرايه نيسان بر حسب كيلومتر چيست؟
نرخ كرايه نيسان بر حسب كيلومتر قيمت مشخصي ندارد و نمي توان نرخ دقيقي را اعلام كرد. نرخ كرايه نيسان به عوامل خيلي زيادي بستگي دارد كه شامل موارد زير مي باشند :
1) حمل بار با نيسان بر حسب كيلومتر و مسافت
2) نوع ماشين نيسان بنزيني يا گازوئيلي
3) ارزش بار نيسان
4) شرايط آب و هوايي
اين عوامل بر نرخ قيمت نيسان بر حسب كيلومتر تاثير مي گذارد و همين عوامل باعث مي شود كه نتوان نرخ دقيقي براي نيسان را اعلام كرد. براي اطلاع از نرخ كرايه نيسان برحسب كيلومتر با كارشناسان متخصص ما در مجموعه باربري مشهد تماس حاصل بفرماييد.
گروه باربری نتسان خدمات مشاوره رايگان را به شما عزيزان به صورت رايگان ارائه مي دهد تا در نرخ كرايه نيسان بر حسب كيلومتر آگاه بشويد و بهترين تصميم را براي بارهايتان بگيريد.
همان طور كه در بالا هم اشاره شد يكي از عوامل نرخ كرايه حمل بار با نيسان طول مسافت و بر حسب كيلومتر مي باشد. طول مسافت از عوامل تاثير گذار بر نرخ كرايه نيسان و وانت مي باشد در بعضي از شهرها به دليل نزديكي قيمت كرايه كمتر است.
اما در بعضي از شهر هاي كوچك به دليل اينكه راننده نمي تواند براي راه برگشت خود بار يا كالايي برند قيمت كرايه با نيسان افزايش پيدا مي كند. اين موارد از نكات تاثير گذار بر نرخ كرايه نيسان بر حسب كيلومتر و طول مسافت مي باشد.
نرخ كرايه نيسان بر حسب نوع ماشين چيست؟
نرخ كرايه نيسان بر حسب نوع ماشين از عوامل تاثير گذار مي باشد. نيسان ها شامل دو نوع مي باشد :
1) نيسان بنزيني
2) نيسان گازوئيلي
نيسان هاي بنزيني نرخ كرايه بيشتري نسبت به نيسان هاي گازوئيلي دارند دليل آن هم اين است نرخ بنزين ثابت نمي باشد كه همين امر باعث مي شود نرخ كرايه نيسان بنزيني افزايش يابد. نرخ كرايه نيسان هاي گازوئيلي نسبت به نيسان هاي بنزيني كمي ارزان تر مي باشد و نرخ قيمت آن ثابت مي باشد.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به آباده با نیسان – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان-حمل بار از مشهد به شهرستان اقلید را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،حمل بار با نیسان به آباده ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به فارس با کامیونت– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان آباده-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به فارس با کامیونت- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به فارس را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

 

كاميونت چيست؟
كاميونت به نوعي از ماشين باري گفته مي‌شود كه از نيسان بزرگتر و از خاور كوچكتر است. بعضاٌ به خود نيسان و خاور هم كاميونت گفته مي‌شود. طول كاميونت به ۳ متر مي‌رسد. به كاميونت ميني خاور، خاور اتاق كوچك، ميني بار يا ميني كاميونت هم گفته مي‌شود.
انواع كاميونت از نظر سازنده
انواع كاميونت در ايران از نظر شركت سازنده به شرح زير است. بعضاً افراد كاميونت الوند و كاميونت كاويان و كاميون جك و كاميون آميكو را با هم مقايسه مي‌كنند.به نظر نگارنده بهترين كاميونت در ايران محصول شركت ايسوزو هست. البته در سطح جهان، انواع ديگر كاميونت وجود دارد كه در بازار ايران وجود ندارند.
۱- كاميونت بادسان
۲- كاميونت ايسوزو
۳- كاميونت هيوندا
۴- كاميونت آميكو
۵- كاميونت جك
۶- كاميونت الوند
۷- كاميونت بنز
۸- كاميونت كاويان
۹- كاميونت نيسان زامياد
فرق كاميون و كاميونت
همانطور كه از اسم كاميونت مشخص هست كاميونت يعني كاميون كوچك. كاميون معمولاً به ماشين‌هاي بزرگتر از خاور گفته مي‌شود. مثل كاميون ۱۰ چرخ يا كاميون ۱۰ تن. تفاوت كاميونت و كاميون اين است كه كاميون بزرگتر از كاميونت هست، همچنين مقررات حمل و نقل براي كاميون سخت‌تر است. مثلاً كاميونت‌ مجوز تردد در داخل شهر را دارد ولي كاميون در روز نمي‌تواند وارد شهر شود. كارهاي داخل شهري مردم مثل اسباب كشي با كاميونت انجام مي‌گيرد ولي كارهاي صنعتي و شركت ها و حمل بار بين شهري بيشتر با كاميون انجام مي‌گيرد. در يك تقسيم بندي ديگر به ماشين‌هايي كه بالاتر از ۳ تن مي‌توانند جابجا كنند كاميون و به ماشين‌هاي زير ۳ تن كاميونت گفته مي‌شود.
انواع بارِ كاميونت
كاميونت ها براي حمل انواع بار مورد استفاده قرار مي‌گيرند. مثل كاميونت اسباب كشي كه براي حمل اثاث منزل استفاده مي‌شود. اجاره كاميونت با راننده و بدون راننده امكان پذير است. بيشتر كرايه كاميونت با راننده هست.
كاميونت شهري و بين شهري
كاميونت باربري از نظر محدوده جغرافيايي به شهري و بين شهري تقسيم مي‌شود. كاميونت بين شهري مي‌تواند بين دو شهر جابجا شود.
كاربري كاميونت
كاميونت از نظر اتاق بار يا كاربري كه دارد به اقسام زير تقسيم مي‌شود: كاميونت يخچالدار، كاميونت خودروبر يا حمل خودرو، كاميونت تانكري، كاميونت مسقف چادري، كاميونت كمپرسي و كاميونت اتاق باري.
ظرفيت بار كاميونت
كاميونت ها از نظر ظرفيت بار به انواع زير تقسيم مي‌شوند. مشخصات فني هر كاميونت شامل وزن، وزن خالص يا خالي و ابعاد است.
۱- كاميونت ۳ تن
۲- كاميونت ۴.۵ تن
۳- كاميونت ۶ تن
۴- كاميونت ۸ تن
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به فارس با کامیونت– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان آباده-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , ارزانترین باربری مشهد , کامیونت از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به فارس با کامیون– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان آباده-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به فارس با کامیون- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به فارس را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

يكي از سخت ترين كارها در زمان اسباب كشي و جا به جايي اثاثيه منزل، جابجايي اجسام سنگين در اثاث كشي مي باشد. همواره در زمان اسباب كشي به اين وسايل به دليل بزرگ بودن آسيب وارد مي شود و صدمه بسيار زيادي مي بينند. اين آسيب ها به دليل عدم رعايت نكات ايمني و تكنيك ها جا به جايي است. در صورتي كه بخواهيد تمامي وسايل شما در اسباب كش هيچ آسيبي نبينند بايد به چند نكته توجه كنيد رعايت اين نكات از هر گونه آسيبي به وسايل شما جلوگيري مي كند و آنها را صحيح و سالم به شما تحويل مي دهد.

در ابتدا بهتر است بدانيد كه به چه اجسامي وسايل بزرگ و اجسام سنگين گفته مي شود. همواره اجسام سنگين به وسايلي گفته مي شود كه يك نفر به تنهايي قابليت جا به جايي آنها را ندارد و بايد از يك نيروي ديگر براي جا به جا كردن آنها استفاده كند. به گونه اي به اجسامي مانند پيانوها، گاو صندوق ها، خچال هاي سايد باي سايد و يخچال فريزرها، تلويزيون ها، كمدها، مبلمان ها، ميزهاي ناهار خوري و … وسايل سنگين و بزرگ گفته مي شود. اين وسايل را بايد چند نفره جا به جا كرد و بايد مهارت خاصي براي بلند كردن آنها داشت تا از هر گونه آسيبي به آنها جلوگيري شود. البته به وسايلي كه بد دست هستند و امكان جا به جايي راحت آنها وجود ندارد نيز وسايل سنگين مي گويند. براي جا به جايي اين وسايل مي توان از نيروهاي كاريي قدرتمند و با مهارت شركت باربري استفاده كرد ، مجموعه باربري مشهد به صورت شبانه روزي امور حمل بار و اسباب كشي را انجام مي دهد.
مهم ترين نكات مربوط به حمل وسايل سنگين چيست؟
1) براي جابجا كردن وسايل سنگين حتماً از يك نفر كمك بگيريد: به ياد داشته باشيد كه براي حمل و جابجايي بسياري از اشياء سنگين گاهي بيشتراز يك يا دو نفر نياز است. در غير اينصورت ابتدا يك طرف مبلمان را بلند كرده، آنرا جابجا كنيد. سپس به طرف ديگر برويد و دو پايه ديگر را بلند نموده و حركت دهيد. براي تخت، كمد و ساير وسايل نيز مي توانيد از اين تكنيك استفاده كنيد. حتما از خدمات شركت هاي معتبر و درجه يك فعال در زمينه باربري و حمل و نقل اثاثيه منزل استفاده كنيد.
2) استفاده از تخته‌هاي چوبي محكم: حمل وسايل سنگين در اثاث‌كشي از روي پله‌ها يكي از سخت‌ترين كارها در جابجايي وسايل است. براي تسهيل كار مي‌توانيد از دو تخته چوبي مسطح استفاده كنيد آنها را روي پله‌ها قرار دهيد و با ايجاد شيب وسايل سنگين را روي آنها خوابانده و با احتياط به طرف پايين هل دهيد. قبل از انجام اين كار حتما سطح پايين پله‌ها را با پتوهاي كهنه ، ملافه يا پوشال بپوشانيد تا مانع آسيب رسيدن به وسايل شما شود و از طرفي براي حمل وسايل سنگين در اثاث‌كشي مي‌توانيد بعدا از آنها استفاده كنيد.
3) به هيچ وجه عجله نكنيد: از قبل محل جديد، منزل جديدي كه قرار است به آنجا اسباب كشي كنيد را به دقت بررسي و محل دقيق قرار دادن اسباب و وسايل سنگين را مشخص كنيد. در گرفتن جسم از تمام كف دستتان استفاده كنيد، سپس بار را به آرامي بلند كنيد. بهتر است براي حمل اجسام سنگين و بد دست از ديگران كمك بگيريد. در حين بلند كردن بار از چرخش ناگهاني بدن اجتناب كنيد. كار را به كاردان بسپاريد و اجازه دهيد تا كارگران حمل بار اين كارها را برايتان انجام بدهند.
4) قبل از جابجايي وسايل خانه هر روز ورزش كنيد: قبل از شروع فعاليت‌هاي سنگين، بدن خود را با حركات ورزشي آماده كنيد. كشش ملايم عضلات باعث افزايش قدرت و توان بدن مي‌شود. به كارهاي خود تنوع دهيد و كارهاي سبك را بين كارهاي سنگين انجام دهيد. بعد از يك تا2 ساعت كار حتما 5 تا 10 دقيقه به بدن استراحت دهيد. براي جلوگيري از آسيب به كمر، از انجام كارهاي ايستاده و نشسته طولاني‌مدت بپرهيزيد.
5) استفاده از مجله‌هاي براق: براي تسهيل جايجايي وسايل سنگين مي‌توانيد گوشه‌هاي اثاثيه را با مجله‌هاي براق بدون استفاده بپوشانيد تا اصطكاك آنها با سطح زمين كم شود و راحت‌تر بتوانيد آنها را روي زمين بكشيد. مزيت اين روش جابجايي اين است كه كف منزل آسيب نمي بيند و شما سنگيني زيادي احساس نمي‌كنيد.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به فارس با کامیون– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان آباده-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , ارزانترین باربری مشهد , کامیون از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نجف آباد با نیسان– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نیسانمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به اصفهان-حمل بار از مشهد به کاشان-حمل بار از مشهد به خمینی‌شهرحمل بار از مشهد به شاهین‌شهرخواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نجف آباد با نیسان- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط نیساناز مشهد به نجف آباد را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

انواع باربری از نظر نوع بار
فعالیت های موردنیاز در باربری با توجه به نوع محموله براساس پارامترهای مختلفی مشخص میشود.این فعالیت ها شامل حمل بارهایی همچون اثاثیه منزل، حمل محموله های مانند انواع مایعات، انواع کالاها، انواع مواد غذایی و ... است. حمل بارهای مانند محموله های نفتی به دقت و توجه بالایی نیاز دارد زیرا اینگونه بارها باید شرایط جوی و محیطی مخصوصی داشته باشند تا بار بدون هیچ مشکلی به مقصد برسند.
مواردی ضروری جهت انتقال بار
نوع بسته بندی بار: نوع بسته بندی بار تاثیر فراوانی در سلامت بار دارد. یکی از احتمالات بروز آسیب به بار بسته بندی نادرست بار است. در بسته بندی بار یکی از عواملی که درصد بروز خسارت و آسیب ها را به حداقل می رساند کارتن،پالت چوبی، پالت پلاستیکی و ... است
نوع چینش بار در وسیله نقلیه: از عوامل موثر دیگر در سلامت بار چینش درست و دقیق بار در وسیله نقلیه است که در انواع شرکت های باربری باید مورد توجه قرار بگیرید.
انواع باربری از نظر وسیله نقلیه
برای حمل بار وسایل نقلیه گوناگونی از جمله اتومبیل، کشتی، هواپیما و قطار وجود دارد. براساس نوع بار، مبدا و مقصد بار، حجم بار، تناژبار و ... نوع وسیله نقلیه تعیین میشود. یکی از متداول ترین نوع باربری، حمل و نقل جاده ای است که با وسایل نقلیه گوناگون انجام میشود.
معرفی برخی وسایل حمل و نقل جاده ای :
وانت بار: شامل وانت پیکان، وانت پراید، وانت مزدا، نیسان و ... میباشد. این نوع ماشین ها برای حمل محموله های سبک با تناژپایین استفاده میشود.
کامیونت ها: کامیونت ها نسبت به وانت بار ها بزرگتر ولی از کامیون کوچکتر هستند. انواع کامیونت شامل کامیونت بنز، ایسوزو، انواع خاور و ... است که مناسب برای حمل وسایل نسبتا سنگین مانند اسباب کشی میباشد.
تریلرها: تریلر ها وسیله های حمل جاده ای هستند که مناسب برای انواع حمل وسایل سنگین و فوق سنگین و نیز مناسب برای بارهایی با ظرفیت بالا است .
برای انتخاب نوع وسیله نقیله حتما باید از شرکت باربری کمک بگیرید و بدون داشتن پیش زمینه اطلاعاتی در مورد انواع باربری اقدام نکنید. جالب است بدانید نکته تاثیرگذار در سرعت انتقال محموله و در تعیین نرخ حمل بار، نوع وسیله نقلیه است.
انواع باربری از نظر مسیر حمل
انواع باربری از نظر نوع حمل شامل:
حمل بار در داخل کشور : مبدا و مقصد بار هر دو در یک کشور است.
حمل بار به خارج کشور: محمولات صادراتی به کشورهای خارجی است.
حمل باز از خارج به داخل کشور: شامل محموله های وارداتی است.
از جمله شرایط جوی، آب و هوایی در انتخاب مسیر مربوطه برای حمل بار تاثیر فراوانی دارد زیرا اگر شرایط آب و هوای مسیر بارانی باشد باید از وسیله نقلیه مسقف شده یا وسایلی دیگر مانند چادر برزنتی و ... استفاده شود تا خسارت ناشی از بارش باران و رطوبت بر محموله ها وارد نشود.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نجف آباد با نیسان– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات**** - حمل بار از مشهد به اصفهان-حمل بار از مشهد به کاشان-حمل بار از مشهد به خمینی‌شهرحمل بار از مشهد به شاهین‌شهررا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،حمل بار با نیسان به نجف آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نجف آباد با کامیونت– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونتمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به اصفهان-حمل بار از مشهد به کاشان-حمل بار از مشهد به خمینی‌شهرحمل بار از مشهد به شاهین‌شهرخواهیم پرداخت.


بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نجف آباد با کامیونت- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به نجف آباد را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

کامیونت چیست؟
کامیونت به نوعی از ماشین باری گفته می‌شود که از نیسان بزرگتر و از خاور کوچکتر است. بعضاٌ به خود نیسان و خاور هم کامیونت گفته می‌شود. کامیونت به انگلیسی معادل Mini Truck، Light Truck و Light Commercial Vehicle نامیده می‌شود. طول کامیونت به ۳ متر می‌رسد. به کامیونت مینی خاور، خاور اتاق کوچک، مینی بار یا مینی کامیونت هم گفته می‌شود.
انواع کامیونت از نظر سازنده
انواع کامیونت در ایران از نظر شرکت سازنده به شرح زیر است. بعضاً افراد کامیونت الوند و کامیونت کاویان و کامیون جک و کامیون آمیکو را با هم مقایسه می‌کنند.به نظر نگارنده بهترین کامیونت در ایران محصول شرکت ایسوزو هست. البته در سطح جهان، انواع دیگر کامیونت وجود دارد که در بازار ایران وجود ندارند.
۱- کامیونت بادسان
۲- کامیونت ایسوزو
۳- کامیونت هیوندا
۴- کامیونت آمیکو
۵- کامیونت جک
۶- کامیونت الوند
۷- کامیونت بنز
۸- کامیونت کاویان
۹- کامیونت نیسان زامیاد
فرق کامیون و کامیونت
همانطور که از اسم کامیونت مشخص هست کامیونت یعنی کامیون کوچک. کامیون معمولاً به ماشین‌های بزرگتر از خاور گفته می‌شود. مثل کامیون ۱۰ چرخ یا کامیون ۱۰ تن. تفاوت کامیونت و کامیون این است که کامیون بزرگتر از کامیونت هست، همچنین مقررات حمل و نقل برای کامیون سخت‌تر است. مثلاً کامیونت‌ مجوز تردد در داخل شهر را دارد ولی کامیون در روز نمی‌تواند وارد شهر شود. کارهای داخل شهری مردم مثل اسباب کشی با کامیونت انجام می‌گیرد ولی کارهای صنعتی و شرکت ها و حمل بار بین شهری بیشتر با کامیون انجام می‌گیرد. در یک تقسیم بندی دیگر به ماشین‌هایی که بالاتر از ۳ تن می‌توانند جابجا کنند کامیون و به ماشین‌های زیر ۳ تن کامیونت گفته می‌شود.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نجف آباد با کامیونت– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به اصفهان-حمل بار از مشهد به کاشان-حمل بار از مشهد به خمینی‌شهرحمل بار از مشهد به شاهین‌شهررا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیونت از مشهد،حمل بار با کامیونت به نجف آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نجف آباد با کامیون– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به اصفهان-حمل بار از مشهد به کاشان-حمل بار از مشهد به خمینی‌شهرحمل بار از مشهد به شاهین‌شهرخواهیم پرداخت.


بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نجف آباد با کامیون- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیوناز مشهد به نجف آباد را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

عوامل تاثیرگذار بر نرخ باربری کامیون
تعداد کامیون یک مسیر در روز بارگیری
اگر تعداد ماشین هایی که می خواهند یک مقصد خاص بروند زیاد باشد، در آن روز نرخ کرایه کامیون برای آن مقصد کاهش پیدا میکند و به طبع اگر تعداد ماشین ها کم باشید کرایه افزایش پیدا میکند.
وضعیت راهها
وضعیت راهها و وضعیت جاده یکی دیگر از عواملی است که نرخ کرایه را دستخوش تغییر می کند. مسیر های خاکی و جاده های روستایی از جمله مواردی هستند که باعث افزایش کرایه می شوند.
وضعیت جوی , آفتابی , بارانی و برفی بودن مسیر
در روزهای بارانی و برفی به دلیل سختی رانندگی در وضعیت جوی نامناسب و همچنین مشکلات احتمالی در زمان بارگیری و تخلیه بار قمیت کرایه کامیون افزایش پیدا میکند.
چند جا بارگیری , چند جا تخلیه
کرایه های کامیون معمول برای یک جا بارگیری و یک جا تخلیه می باشد. در صورتی بارگیری از چند مبدا مختلف انجام شود و یا تخلیه در چند مقصد انجام شود روی کرایه تاثیر مستقیمی می گذارد.
ثابت نبودن کرایه صافی دریافتی رانندگان
در حال حاضر نرخ کرایه کامیون توسط رانندگان تعیین میشود. همین امر باعث شده که کرایه ها به صورت روزانه تغییر کنند. کرایه های بندر عباس در حال حاضر به صورت سالن اعلام بار می باشد اما در اکثر شهرها کرایه ها توسط رانندگان مشخص می شوند.
مشکلات اقتصادی کلان
مشکلات اقتصادی مانند نواسان نرخ ارز, گران شدن سوخت, نرخ تورم و کلیه عواملی که روی قطعات خودرو و معیشت رانندگان تاثیر می گذارد به صورت مستقیم بر روی نرخ کرایه کامیون تاثیر میگذارد.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نجف آباد با کامیون– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به اصفهان-حمل بار از مشهد به کاشان-حمل بار از مشهد به خمینی‌شهرحمل بار از مشهد به شاهین‌شهررا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نجف آباد با ده چرخ– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به اصفهان-حمل بار از مشهد به کاشان-حمل بار از مشهد به خمینی‌شهرحمل بار از مشهد به شاهین‌شهرخواهیم پرداخت.


بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نجف آباد با ده چرخ- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط ده چرخاز مشهد به نجف آباد را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

برای جابجایی اثاثیه منزل در حال کلی می توان از سه دسته ماشین زیر استفاده نمود:
1) ماشین های سبک جهت حمل بار و اثاثیه منزل و بارهای سبک همچون وانت – وانت پراید – وانت نیسان
2) ماشین های نیمه سنگین جهت حمل اثاثیه نیمه سنگین و سبک شامل کامیون – خاور – هیوندا – ایسوزو – کامیونت. ماشین های سنگین جهت حمل اثاثیه و وسایل منزل یا محل کار اعم از وسایل بزرگ شامل تریلی- ترانزیت – ده تن – کفی – ترانزیت یخچالی – 20 تُن – چادری سه محور – کفی – کُمپرسی – تریلی تانکر فاو است. در ادامه مطلب ما قصد داریم یکی از کامیون های مخصوص باربری یعنی کامیون ده چرخ را شرح دهیم.
جاده یا شهر، فرقی نمی‌کند؛ در هر صورت اگر شما به واسطه شغل‌تان با خوردوهای سنگین سر و کار دارید قطعاً به شریکی نیاز دارید که بتوانید به آن اعتماد کرده و برای انجام کارهای سخت روی آن حساب کنید. یک کامیون باری سبک و پرقدرت می‌تواند همان شریکی باشد که وظایف سخت را به آن می‌سپارید. با توسعه صنعت باربری هر ساله انواع کامیون‌های باری به صورت ۶ چرخ یا تک و ۱۰ چرخ یا جفت در سر تا سر جهان تولید می‌شوند. یکی از متداول ترین مدل‌هایی که برای حمل و نقل بار استفاده می‌شود، کامیون باری ده چرخ است.
کامیون باری ده چرخ به معنای واقعی کلمه یک کامیون جهانی است. اسکاندیناوی محل تولد کامیون ده چرخ اولین بازار این کامیون‌ بود. اما خرید و فروش این کامیون‌ها فقط به این منطقه منحصر نشد. کمی بعد از تصاحب بازار در اسکاندیناوی در استرالیا اغلب حمل و نقل بین جاده‌ای توسط کامیون‌های N10 و N12 انجام می‌شد. همین‌طور در آمریکای شمالی، کمبود یک کامیون معمولی مدرن شدیدا حس می‌شد. به همین دلیل کامیون‌ ده چرخ در سال ۱۹۷۸ به عنوان یک تراکتور نیمه تریلر در ایالات متحده معرفی شد. بعداً نیز N12 با موتور بزرگ‌تر به آمریکای شمالی وارد شد. در برزیل، کامیون‌های N10 در سال ۱۹۸۰ معرفی شدند و از آن زمان بستری برای موفقیت ولوو در آمریکای جنوبی نیز فراهم شد.
کامیون‌های ده چرخ با فن‌آوری کمپانی ولوو در دهه ۱۹۷۰ میلادی در ایران آغاز به تولید شد. مهمترین دلیل استقبال گسترده از کامیون N10 این است که در حالی که وزن کمی دارد می‌تواند از پس سخت‌ترین وظایف حمل و نقل بر آید. کامیون ده چرخ در ایران بیشتر با نام کامیون باری ده چرخ ولوو شناخته می‌شود و برای حمل هر نوع باری در سطح شهر مثل میوه‌جات در تره‌بارها و یا آهن‌آلات و مصالح ساختمانی در ساخت و ساز به کار می‌رود. البته نسخه حمل و نقل جاده‌ای این کامیون، بسیار پرطرفدارتر است.
مشخصات فنی کامیون باری ده چرخ چیست؟ وقتی صحبت از حمل و نقل بین شهری می‌شود، کامیون باری ده چرخ ولوو حداکثر توانایی فنی لازم در شرایط جاده را دارد. این کامیون از قاب انعطاف‌پذیری برخوردار است که به لاستیک‌ها این امکان را می‌دهد تا با خیالی راحت از زمین‌های بسیار ناهموار عبور کنند. رانش لاستیک‌ها در کامیون باری ده چرخ ولوو عالی است و اصطلاحاً چسبندگی بسیار خوبی بر روی زمین دارد.
این کامیون اغلب می‌تواند با تمام چرخ‌ها حرکت کند. ظرفیت بارگیری ولوو باری ده چرخ حدود ۱۰ تن است. ولوو ده چرخ باری از یک موتور دیزل توربوشارژر ۹.۶ لیتری ولوو بهره می‌برد که ۲۷۵ اسب بخار قدرت دارد. نگهداری و سرویس این کامیون به دلیل داشتن موتور شش سیلندر دیزلی و وزن خالص ۱۴۵۰۰ کیلوگرم بسیار راحت است. بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نجف آباد با ده چرخ– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات**** - حمل بار از مشهد به اصفهان-حمل بار از مشهد به کاشان-حمل بار از مشهد به خمینی‌شهرحمل بار از مشهد به شاهین‌شهررا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،ده چرخ از مشهد،حمل بار با ده چرخ به نجف آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نجف آباد با وانت– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به اصفهان-حمل بار از مشهد به کاشان-حمل بار از مشهد به خمینی‌شهرحمل بار از مشهد به شاهین‌شهرخواهیم پرداخت.


بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نجف آباد با وانت- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به نجف آباد را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

تاریخچه وانت در ایران و جهان
وانت خودرویی با کاربری باربر که کامیونت یا یا کامیون سبک وزن می نامند که دارای یک کابین محفطه یا کابین راننده و یک محفطه باز که کابین بار نیز می گویند که دارای یک درب عقب و تعدادی قلاب برای بستن بار با کمربند یا طناب می باشد اولین وانت در سال 1908 میلادی زمانی که کشاورزان برای حمل محصول خود از برداشت تا انبار و انبار به بازار برای فروش استفاده میکردن اسب ها و گاری ها جای و جایگاه خود را به وانت ها دادن سرعت بالاتر حمل بیشتر بار خوش ایند مصرف کنندگان کامیونت یا وانت گردید اولین کمپانی ساخت وانت کارخانه فورد مدل t runabout میباشد که در جنگ جهانی اول بسیار مورد استفاده از جمله امبولانس حمل افراد و تابوت ها بوده است
پیدایش وانت در ایران
در سال 1338 شرکت بهمن خودرو که به نام شرکت سهامی ایران خلیج کو اولین محصول خود به نام وانت سه چرخ مزدا به بازار ایران عرضه کرد وپس از استقبال این محصول نام شرکت به اتومبیل سازی مزدا تغییر یافت
وانت های امروزی در ایران
وانت های محبوب و پر فروش کشور در زمانی خاص که جایگاه خاصی در بین مردم داشتند که خط تولید انها بازنشسته شد معروفترین ان پیکان وانت که در سال 1392 به طور کلی تعطیل که ایران خودر سازنده ان اعلام کرد به دنبال جایگزین این وانت می باشد. و دیگری این وانت ها مزدا 1000 می باشد
اما امروزه وانت های از جمله زامیاد که بعد تغییر نام به اسم سایپا که در بین مردم به اسم نیسان شناخته شده می باشد این خودرو بسیار قدرتمند ژاپنی
یکی از محبوب ترین این وانت ها با نام مزدا 1600 که توسط بهمن خودرو به بازار عرضه شد این خودرو به صورت تک کابین راننده و وانت مزدا دو کابین راننده و سرنشین عقب وارد بازار شد البته تغییرات زیادی در طی مراحل تولید خود شد یکی از تغییرات این خودرو موتور این وانت بود که از موتور مزدا به پیکان تغییر کرد و سپس به موتور چینی تحت لیسانس میتسوپیشی موتوری با قدرت و شتاب بسیار بالا تغییر کرد
وانت کاپرا که به صورت تک کابین و دو کابین به فروش میرسد البته وانت کاپرا در سال 1395 تغییر کوچکی در قسمت کابین بار عقب صورت گرفت به اندازه 14 سانتیمتر به طول این وانت پر طرفدار اضافه شد
پیکاپ ریچ با نام ریچ توسط پارس خودرو به بازار عرضه گردید این خودرو چینی جای خودرو پیکاپ نیسانرا گرفت وانت بسیار محبوب که توسط نیسان خط تولیدش خوابید البته وانت ریچ کاملا ظاهری همانند پیکاپ دارد ریچ با لوازم اضافه شامل گارد عقب و جلو و لاینر توسط پارس خودرو به فروش میرسد
اما وانت بسیار بزرگ که همانند تانک می ماند توسط شرکت ایران خودرو دیزل به فروش میرسد وانت فوتون می باشد این خودرو قدرتمند در دو مدل بنزینی و دیزلی عرضه میگردد
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به نجف آباد با وانت– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به اصفهان-حمل بار از مشهد به کاشان-حمل بار از مشهد به خمینی‌شهرحمل بار از مشهد به شاهین‌شهررا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،وانت از مشهد،حمل بار با وانت به نجف آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()