نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به لنگرود – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات رشت - هشتپر - آستارا - بندر انزلی - لاهیجان - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهکل – رضوانشهر  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به لنگرود -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (رشت - هشتپر - آستارا - بندر انزلی - لاهیجان - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهکل – رضوانشهر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر لنگرود
لنگرود از شهرهای زیبا و سرسبز گردشگری استان گیلان است. دیدنی‌های لنگرود بسیار است و گردشگران را به‌سمت خود می‌خواند و با تور گیلان یا تور گیلانگردی، می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. این شهر زیبای شمالی در طول تاریخ حوادث مهمی را به خود دیده است. در زمان نادرشاه این شهر به‌عنوان پایگاه دریایی و کارخانه کشتی‌سازی انتخاب شد. در عهد قاجار نیز لنگرود از مناطق مهم ایران به حساب می‌آمد.
 در کنار حوادث تاریخی، نگاهی هم به زیبایی‌های طبیعی این شهر باید داشت. لنگرود روی جلگه‌ای سرسبز و در نزدیکی دریای خزر قرار دارد. باربری مشهد به لنگرود -  این شهر در جوار دریا و جنگل واقع شده و همین امر جاذبه‌های طبیعی و بکری برای آن پدید آورده است. نام لنگرود از دو بخش «لنگر» و «رود» تشکیل شده که لنگر به معنی وقار، سکون و آرامش است، همان‌گونه که که کشتی لنگر انداخته آرامش می‌یابد و معنی رود سکون یافته و باوقار می‌دهد. با ما همراه باشید تا با دیدنی‌های این شهر آرام بیشتر آشنا شوید.
تالاب کیاکلایه
تالاب کیاکلایه یکی از غنی‌ترین تالاب‌های استان و از جاهای دیدنی گیلان است، چراکه گونه‌های حیاتی آن تنوع بسیاری دارد. این تالاب در گذشته وسعت زیادی داشته است، اما به‌علت تبدیل شدن به جایگاه دفن زباله این روزها کمتر از ۱۰۰ هکتار مساحت دارد. در گذشته در فصل زمستان پرندگان مهاجر بسیاری به این تالاب پرواز می‌کردند. پروژه‌های فعلی شهرداری همچون ایجاد کمربندی، احداث پیست موتور سواری و ... حیات این تالاب را با خطر روبه‌رو کرده است.
 تالاب چاف
منطقه شکار ممنوع تالاب چاف در نزدیکی شمال شرقی لنگرود واقع شده است. این تالاب با وسعت حدود ۸۰۰ هکتار در ارتفاع منفی ۲۵ متری از سطح دریا قرار دارد.
لیلا کوه
لیلا کوه از مناطق ییلاقی و گردشگری سبز خطه شمال ایران است. لیلاکوه در جنوب غرب لنگرود واقع شده  که به‌دلیل داشتن قلیان‌سراهای بسیار، به قطب قلیان‌سرای استان گیلان شهرت دارد که معروف‌ترین آن قهوه‌خانه دیشلمه است. این منطقه که در میان ارتفاعات و جنگل قرار دارد، یکی از منطقه‌های جذاب برای طبیعت‌ دوستان به شمار می‌رود.

عطا کوه
قله عطا کوه با ارتفاع حدود ۷۰۰ متر از سطح دریا به لنگرود و لاهیجان مشرف است. روی قله عطاکوه دکل‌های مخابراتی رادیو، تلویزیون و مخابرات قرار دارد که به همین علت اهالی منطقه به این قله، «دکل» می‌گویند. برای دسترسی به این قله باید از میان باغ‌ها و جنگل گذر کرد.
بام کومله
قله نگین سبز یابام کومله از مناطق بکر و کمتر شناخته‌شده لنگرود است که در میان ارتفاعات سرسبز آن واقع شده است. دریاچه یا استخر طبیعی کومله نیز در این ارتفاعات از ۳ آبگیر مجزا تشکیل شده است. باربری مشهد به لنگرود -  بزرگ‌ترین این آبگیر حدود ۴۰۰ متر عرض و یک کیلومتر طول دارد. در اطراف این دریاچه امکانات تفریحی و رفاهی همچون قایق‌سواری و رستوران برای گردشگران فراهم شده است. این دریاچه زیستگاه پرندگان مهاجر نیز است.
روستا لنگرود
روستاهای پرشکوه، بلوردکان، دیوشل، آبچالکی، تپه، لیسه رود، چاف، خالکیاسر، سالکویه، سیاه منسه، سلوش، فتیده، کوشالشاه، گالشکلام، گل سفید و پنو از مناطق سرسبز و گردشگری لنگرود به شمار می‌روند. مردم این روستاها عمدتا به کار در شالیزارها و برداشت از باغ‌ها و مرکبات مشغول هستند. جاذبه‌های سرسبز و جذابی همچون مرداب، ارتفاعات کوهپایه‌ایی و جنگل در این روستاها وجود دارد که طبیعت دوستانی بسیاری به این مناطق سفر می‌کنند. برخی از این روستاها مشاهیر و شهدای بزرگی را به جامعه تقدیم کرده‌اند. 
شلمان رود
شلمان رود از کوه‌های ناتشکوه سرچشمه می‌گیرد. این رود نسبتا پرآب است و در گذشته امرار و معاش محلیان از صید ماهی این رود می‌گذشته است.
باربری مشهد به لنگرود و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به لنگرود - رشت - هشتپر - آستارا - بندر انزلی - لاهیجان - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهکل – رضوانشهر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به لنگرود،حمل بار از مشهد به لنگرود ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به بافت – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات کرمان- رفسنجان - سیرجان- بردسیر - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -قلعه گنج - کوهبنان -کهنوج - علی آباد- بروات - انار- بم  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بافت -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (کرمان- رفسنجان - سیرجان- بردسیر - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -قلعه گنج - کوهبنان -کهنوج - علی آباد- بروات - انار- بم ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر بافت
شهرستان بافت یکی از مرتفع‌ترین و خوش آب وهواترین مناطق استان کرمان و ایران است. این شهرستان در جنوب غربی این استان قرار گرفته‌است. بافت با داشتن شرایط ویژهٔ دما و ارتفاع بالا و بارش مناسب دارای بزرگترین پهنهٔ جنگلی جنوب شرق ایران است.بافت منطقه‌ای کوهستانی و سردسیر است. بافت دومین تولیدکنندهٔ گردو در ایران است.شهر بافت مرتفع‌ترین شهر نیمه جنوبی ایران و مرتفع‌ترین شهر بالای ۲۵ هزار نفر ایران محسوب می‌شود. از این رو ملقب به بام کویر ایران است.
بافت شهری کوهپایه ای با ارتفاع ۲۳۰۰ متر است که در کنارهٔ رشته کوه ایران مرکزی و در دامنهٔ کوه شاه قرار گرفته‌است. رود بافت از کنارهٔ خاوری شهر می گذرد و باغ‌های حاشیهٔ شهر را آبیاری می‌کند. باربری مشهد به بافت -  سه رشته قنات به نام‌های باقر آباد و کهن شهر و هنگوییه نیز در شهر جریان دارند و سایر باغ‌های شهر را آبیاری می‌کنند. شهر بافت بیشتر جاذبه‌های توریستی طبیعی را در خود جای داده است واین به دلیل موقعیت خاص اقلیمی این شهر و این منطقه می‌باشد.
نام قدیم آن باخته بوده که بعدها به باخت تبدیل شده و در نهایت اکنون بافت نامیده می شود. در این شهرستان مردم عمدتا به شکل طایفه ای زندگی می کنند. طایفه‌هایی از لرها و ترک ها نیز در این شهرستان ساکنند. بخش عمده مردم این شهرستان طی هزاره گذشته از استان فارس به آنجا مهاجرت نموده اند.
وجه تسمیه و پیشینه تاریخی
قدمت بافت به بيش از ۱۰۰۰ سال می رسد. به طوری كه از حفاری ها و كاوش های باستان شناسی بر می آيد بنای شهر قديم بافت كه درناحيه جنوبی شهر فعلی قرار دارد منصوب به هفت صد سال پيش بوده و شهر جديد در حدود دويست سال قبل ساخته شده است. در حدود عالم (۳۷۲ هـ . ق) بافت مركز «اقطاع» ذکر شده است. در صورت الارض و تقويم البلدان اين شهر به نام «بافد» آمده و سپس به «بافت» تبديل شده است.
جاذبه های گردشگری بافت
آبشار سه کاسه
این آبشار در یک کیلومتری جنوب روستای جهان‌جان در ۲۵ کیلومتری شهرستان بافت در مسیر جاده اصلی بافت- کرمان قرار دارد. آبشار سه کاسه پس از ریزش از یک ارتفاع ۱۰ متری سنگی وارد سه کاسه پلکانی می‌گردد و به همین دلیل به این نام مشهور شده است. این آبشار درون تنگه رودخانه جهان‌جان واقع است. این رودخانه پس از تشکیل آبشار، مسیر خود به سمت جنوب در میان دره را ادامه می‌دهد و پس از عبور از بن گود به سد بافت می‌ریزد.
غار طرنگ
این غار در مجاورت روستای طرنگ و کوه طرنگ در ۷۰ کیلومتری شهرستان بافت و ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی شهر کرمان واقع شده است. باربری مشهد به بافت -  غار آهکی طرنگ به عنوان یکی از مهم‌ترین و طولانی‌ترین غارهای استان کرمان در نوع خود بی‌نظیر و دارای مناظر و جلوه‌های طبیعی بسیار زیبا و پدیده‌های شگفت‌انگیز است.
  جاذبه تاریخی قلعه سموران
در انتهای غار حوضچه آبی وجود دارد. این غار در گذشته توسط هیئت کوهنوردی کرمان شناسایی و مسیرها و دالان‌ها و دهلیزهای غار علامت‌گذاری و برخی نام‌گذاری شده‌اند و در طول غار علائم و فلش‌هایی جهت راهنمایی افراد وجود دارد. پیمایش این غار مستلزم در اختیار داشتن تجهیزات فنی لازم است.
آبشار بنگان
آبشار بنگان در شمال روستای بنگان در ۱۵ کیلومتری شمال شرقی شهر بافت در منطقه‌ای کوهستانی و سردسیر واقع شده است. ارتفاع این آبشار که در دامنه کوه‌های لاله‌زار قرار گرفته است به بیش از ۱۵ متر می‌رسد.
باربری مشهد به بافت و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بافت - کرمان- رفسنجان - سیرجان- بردسیر - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -قلعه گنج - کوهبنان -کهنوج - علی آباد- بروات - انار- بم  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به بافت،حمل بار از مشهد به بافت ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به نیک شهر – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات زاهدان - پیشین- سوران - زهک – فنوج -چابهار - سراوان - خاش - کنارک – جالق - زابل - ایرانشهر خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به نیک شهر -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (زاهدان - پیشین- سوران - زهک – فنوج -چابهار - سراوان - خاش - کنارک – جالق - زابل - ایرانشهر) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی نیکشهر 
با آنکه همه تصور میکنند سیستان و بلوچستان استانی خشک و گرمسیر است اما شهرهایی همچون نیکشهر باعث می شوند که افکار راجع به این استان تغییر کند. نیکشهر نه تنها شهری خشک و کویری نیست بلکه جاذبه های گردشگری طبیعی فراوانی دارد و بخش قابل توجهی از جاذبه های گردشگری استان سیستان و بلوچستان را تشکیل می دهد.
شهر نیکشهر یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان ایران در منطقه چابهار (جنوب بلوچستان) است.شهر نیکشهر به لحاظ اقلیمی، دارای اقلیم گرم بوده، از رودخانه‌های مهم آن می‌توان به رودخانه کاجو، تنگ سرحه،بنت، نیک‌شهر ـ داروکان و نسفران اشاره نمود. این شهرستان جزو نواحی کوهستانی استان به‌شمار می‌رود و کوه‌های آهوران مهمترین ارتفاعات این شهرستان را تشکیل می‌دهند. بیشترین محصولات کشاورزی این شهرستان خرما، برنج و مرکبات می‌باشد.مردم این شهرستان از نژاد بلوچ هستند و به زبان بلوچی تکلم می‌کنند و پیرو دین مبین اسلام و مذهب تسنن هستند.این شهر مرکز شهرستان نیک‌شهر می‌باشد که خود یکی از شهرستان‌های بزرگ و پرجمعیت استان سیستان و بلوچستان است. سه شهر فنوج، بنت و اسپکه از لحاظ اداری زیر نظر نیک شهر هستند.
آبشار اوگینک
آبشار اوگینک دراستان سیستان و بلوچستان واقع است. آبشار اوگینک با نام محلی گر پشت دارای ۸۰ متر ارتفاع است که در فاصله ۳ کیلومتری غرب روستای اوگینک از توابع بخش لاشار شهرستان نیکشهر قرار دارد و بزرگترین آبشار سیستان و بلوچستان است. این آبشار در محاصره کوه‌های زیبا و سرسبز، مکانی مناسب برای دوستداران ورزش کوهنوردی و طبیعت‌دوستان و گردشگران در فصل بهار است.
منطقه گردشگری بلپیر نیکشهر
منطقه گردشگری بلپیر نیکشهر در ۱۶ كیلومتری غرب شهرستان نیكشهر قرار دارد و از توابع بخش مركزی نیكشهر است.گستره این منطقه ۳۵ هكتار است كه ۲۲ هكتار آن مزارع كشاورزی و نخلستان تشكیل داده و دارای جمعیت ۷۰ خانواری با ۳۷۰ نفر است.از مزیتهای منطقه گردشگری بلپیر نیکشهر وجود رودخانه پر آب و نخلستانها و باغات كشاورزی در دو طرف رودخانه است كه یكی از تفرجگاههای بسیار زیبا در بخش مركزی به شمار می رود و مهمترین محصولات آن خرما، مركبات ، انبه، یونجه و انواع سبزیجات است.
آبشار گواتامیچ (پیپ)
آبشار پیپ در استان سیستان و بلوچستان واقع است. آبشار پیپ با نام محلی گواتامیچ در شرق روستای پیپ از توابع بخش لاشار شهرستان نیک‌شهر واقع شده است. باربری مشهد به نیک شهر -  این آبشار در فاصله ۲ کیلومتری محور ترانزیتی چابهار- میلک قرار دارد. این آبشار در ارتفاع ۱۳۰۰ متری از سطح دریا واقع شده و از کوه‌های مرتفع پیپ سرچشمه می‌گیرد. این آبشار مانند سایر آبشارهای شهرستان نیک‌شهر به صورت پلکانی است و جریان آب آن حوضچه‌های طبیعی را به وجود آورده است که آب آشامیدنی اهالی روستای پیپ را تأمین می‌کند. مناظر سرسبز و انواع گیاهان دارویی در این منطقه، جلوه‌ای خاص به آبشار بخشیده است.
چشمه آبگرم لاشار
وجود آبشارهای متعدد و چشمه های آبگرم، طبیعت بكر و چشم اندازهای طبیعی زیبا و دیدنی جذابیتهای فراوانی برای ایرانگردان و سایر گردشگران دارد . باربری مشهد به نیک شهر - هر چند این جاذبه ها سبب افزایش سفر برخی هموطنان به نیك شهر شده است اما هنوز به سبب ناآگاهی مردم استان و سایر نقاط كشور از مزیتهای گردشگری لاشار، این بخش از انظار گردشگران و دوستداران طبیعت به دور مانده است.
منطقه حفاظت شده کوه پوزک
منطقه حفاظت شده کوه پوزک در موقعیت جغرافیایی N275550 E60013 در استان سیستان و بلوچستان واقع است. این منطقه كه یا مساحت۴۶۱۴۴ هكتار در استان سیتان و بلوچستان در ۲۵ کیلومتری جنوب شهرستان نیکشهر قرار دارد. از سال ۱۳۷۸ به صورت حفاظت شده در آمد دارای اقلیم فراخشك گرم است .منطقه اسپی دشتی است و تپه ماهوری كه دارای رودها و آبراهه های اصلی فراوان است.
باربری مشهد به نیک شهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به نیک شهر - زاهدان - پیشین- سوران - زهک – فنوج -چابهار - سراوان - خاش - کنارک – جالق - زابل - ایرانشهر را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به نیک شهر،حمل بار از مشهد به نیک شهر ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به کبودراهنگ – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات همدان -بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-نهاوند-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به کبودراهنگ -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (همدان -بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-نهاوند-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه  ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی کبودرآهنگ 
کبودرآهنگ شهری در استان همدان ایران است که بخش قابل توجهی از جاهای دیدنی همدان را تشکیل می دهد تاریخ بنای شهر کبودرآهنگ طبق قرائن و شواهد موجود به بیش از چهارصد سال می‌رسد. کبودراهنگ مرکب از دو کلمه کبود و راهنگ است.زبان رایج و اکثریت شهرستان ترکی آذربایجانی و عده‌ای نیز به زبان فارسی تکلم می‌کنند.
شهرستان کبودراهنگ در شمال غربی استان همدان قرار داشته و از شمال با شهرستان خدابنده از غرب به شهرستان بیجار و قروه از جنوب به شهرستان‌های بهار و همدان و از شرق به شهرستان‌های رزن و فامنین محدود است.
کبودراهنگ دارای شهرک صنعتی ویان و کارخانه فولاد ویان است که در نزدیکی روستای ویان قرار دارند. همچنین نیروگاه شهید مفتح در سال ۱۳۷۵ در نزدیکی این شهر ساخته شد. نیروگاهِ شهید مفتح با تولیدِ سالیانه ۴۰ هزار و ۴۸۵ مگاوات تولیدِ ناخالصِ نیروی برق، یکی از نیروگاه‌های حرارتی کشور است که ۶۰ درصدِ برق تولیدی آن در استان همدان مصرف می‌شود و ۴۰ درصدِ باقی‌مانده نیز به استان‌های همجوار همچون مرکزی، استان کردستان و استان زنجان صادر می‌شود.
غار علیصدر
غار علیصدر یکی از بی‌نظیر ترین و خوش منظره‌ترین غارهای طبیعی قابل قایقرانی جهان است که در روستای علیصدر از توابع بخش گل تپه در شهرستان کبودرآهنگ و ۷۵ کیلومتری شمال غربی شهر همدان قرار دارد.سقف غار که در برخی قسمت‌ها تا ۱۰ متر از سطح آب ارتفاع دارد، پوشیده از رسوبات کربنات کلسیم خالص و مخلوط با عناصر شیمیایی دیگر است. این رسوبات استلاگمیت‌هایی با فرم‌های جذاب ایجاد کرده‌اند و در کف غار و جاهایی که آب وجود ندارد، نیز استلاگمیت‌ها منظره زیبایی بوجود آورده اند.
منشا آب غار چشمه‌های زیرزمینی و علاوه‌بر آن، ریزش‌های جوی است که به صورت قطرات آب از دیواره‌ها و سقف غار به درون آب می‌ریزد. باربری مشهد به کبودراهنگ – در کل این غار عظیم از طریق فرسایش و ایجاد حفره‌های ریز در توده سنگ‌های آهکی و به‌هم پیوستن تدریجی این حفره‌ها در طی سالیان طولانی ایجاد شده است. غار علیصدر که بزرگ‌ترین غار آبی جهان به‌شمار می‌رود، در ۱۵ دی ۱۳۸۷ در فهرست میراث طبیعی ایران به ثبت رسید.
طبق گفته‌ی زمین‌ شناسان قدمت سنگ‌های این غار به ۱۳۰ تا ۱۹۰ میلیون سال قبل باز می‌گردد. سطح آب درون غار از صفر تا ۱۴ متر در حال نوسان و آب دریاچه بدون بو، رنگ، مزه و فاقد حیات جانوری است. همچنین هوای داخل غار مطبوع و عاری از هر گونه گرد و غبار است.
عبور از این غار آبی شگفت انگیز بسیار ساده و آسان است و این همان چیزی است که غار آبی علیصدر را نسبت به بسیاری از غارهای آبی جهان متمایز می‌کند.اهالی روستاهای اطراف غار به ویژه روستای علی صدر از این غار به عنوان سد بهره‌برداری می‌کردند و همین موضوع باعث شد ارتفاع سطح آب تا دهانه‌ی ورودی غار بالا بیاید و امکان دسترسی به دورن غار را از بین ببرد.
روستای روعان
روستای روعان با قابلیت های فراوان، در این روستا تعداد ۲۴۰۰ نفر در قالب ۵۸۰ خانوار در کنار یکدیگر زندگی می کنند و بحمدالله از نعمت خانه بهداشت ،مسجد ،مدرسه ابتدایی پسرانه و دخترانه و راهنمایی پسرانه و دخترانه برخوردارند . شغل اکثر اهالی روستا کشاورزی و دامداری است. باربری مشهد به کبودراهنگ – در این روستا مثل اکثر روستاهای استان محصولاتی چون گندم، جو،سیفی جات و… کشت می شود. به برکت مزارع یونجه اهالی خوب این روستا به کار دامداری و دامپروری مشغولند .و حتی در این روستا دامداری نیمه صنعتی و صنعتی هم وجود دارد .که می توانیم بگوییم اکثر آنها شیر حاصل از دامداری های خودشان را در اختیار کارخانه های شیر استان قرار می دهند . این روستا از آب و هوای خیلی خوبی برخوردار است.
قلعه باشقورتاران
روستای باشقورتاران در بخش شیرین‌سو از توابع شهرستان کبودراهنگ و در شمالی‌ترین نقطه استان قرار دارد. روستای باشقورتاران، شمالی‌ترین روستای استان بوده و دارای پتانسیل‌های بسیاری در زمینه گردشگری از جمله قلعه باستانی بر فراز کوهی مشرف به منطقه است که با بی‌توجهی مسئولان مواجه شده به طوری که هنوز ساکنان روستا با مشکل تأمین آب شرب دست و پنجه نرم می‌کنند.
موزه فسیل‌های دریایی
موزه فسیل‌های دریایی داخل شهرداری شهر شیرین‌سو قرار دارد، که با مرکز شهرستان کبودرآهنگ ۴۰ کیلومتر فاصله دارد. فسیل فیل دریایی که در منطقه شیرین‌سو کشف شده است و به دوره میوسین مربوط می‌شود در این موزه نگهداری می‌شود. پیشینه این فسیل به ۱۵/۹۷ تا ۲۰/۴۳ میلیون سال پیش بر می‌گردد.
باربری مشهد به کبودراهنگ و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کبودراهنگ - همدان -بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-نهاوند-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به کبودرآهنگ،حمل بار از مشهد به کبودرآهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به مشکین شهر – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اردبیل -پارس اباد- خلخال-نمین-سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به مشکین شهر -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اردبیل -پارس اباد- خلخال-نمین-سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


اردبیل، یکی از استان‌های زیبا با جاذبه‌های گردشگری متعدد است که در شمال غربی کشور و در منطقه‌ آذربایجان قرار گرفته است. قطعا از جمله مهم‌ترین دلایل محبوبیت و آمار بالای مسافران در این منطقه از ایران، اقلیم و آب و هوای مطبوع آن در فصل‌های مختلف سال به‌ویژه بهار و تابستان است. باربری مشهد به مشکین شهر -  بدیهی است که مشگین‌شهر نیز همانند دیگر شهرهای این استان شمال غربی کشور از این موهبت بی‌نصیب نبوده و به‌دلیل برخورداری از طبیعت و دیدنی‌های مطلوبش، طرفداران بسیاری در حوزه‌ گردشگری به‌دست آورده است. با ما همراه شوید تا به‌اتفاق هم، با جاهای دیدنی مشگین شهر آشنا شویم.
موقعیت جغرافیایی
مشگین شهر یکی از شهرهای معروف استان اردبیل است در ۹۰ کیلومتری مرکز استان و در ۲۹۵ کیلومتری تبریز از مسیر اردبیل و در ۱۶۸ کیلومتری تبریز از مسیر اهر واقع است. مشگین شهر در ارتفاع ۱۴۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد. کوه بسیار زیبای سبلان با دامنه‌های بهشتی در فاصله ۲۵ کیلومتری از این شهرستان (۴۵ کیلومتری از مرکز شهر) قرار دارد.
وجه تسمیه نام مشگین شهر
«خیاو» یا «خیوو»، نامی است که باستان‌شناسان آن را به‌عنوان اصلی‌ترین نام مشگین‌شهر، معرفی کرده‌اند. در دورانی از تاریخ اسلام نیز این شهر به «میمند»، شناخته می‌شد. این در حالی است که در دوران حکومت سلجوقیان و اتابکان آذربایجان، مشگین‌شهر به «وراوی»، شهرت داشت. باربری مشهد به مشکین شهر -  مورخان معتقد هستند که در اواسط قرن یازدهم میلادی، پس از پیروزی «آلپ ارسلان» بر حاکمان گرجستان و مسلمان شدن ایشان، این شهر را به یکی از حاکمان وقت به نام «بیشکین»، بخشید و از آن پس این شهر در گویش مردم محلی، به نام وی شهرت یافت. سرانجام در زمان حکومت پهلوی دوم، نام خیاو که در لغت به‌معنای محلی پر از آب و درخت گفته می‌شود، به مشگین‌شهر امروزی تغییر یافت و تا به امروز ماندگار است.
جاهای دیدنی مشگین شهر
مشگین‌شهر را می‌توان شهری از قلعه‌های تاریخی نامید که خود یکی از جاذبه‌های محبوب گردشگری در عصر حاضر محسوب می‌شود. البته جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی بسیاری در شهرستان مشگین شهر وجود دارند. برای نمونه، قلعه قهقهه با عظمت خاص و منحصر‌به‌فرد خود در بین جاذبه‌های تاریخی جایگاه خاصی دارد و قلعه دیو قالاسی که قدمت آن به دوره‌های قبل از اسلام می‌رسد، از مهم‌ترین جاهای دیدنی مشگین شهر محسوب می‌شود.
ارشق که از نظر طبیعی از مناطق بسیار زیبای مشگین شهر بوده و جالب‌ترین مراتع بهاره و پاییزه عشایر شاهسون را دارد، دارای قلعه‌ای است که در یک منطقه بی‌نظیر و زیبای طبیعی قرار گرفته است. سنگ نبشته‌ها و کتیبه‌های ارزشمند باستانی، گورستان‌های قدیمی و قلعه‌های تاریخی به‌همراه کوه‌های مرتعی، رودخانه‌ها و دیگر جاذبه‌های طبیعی از مهم‌ترین مکان‌های دیدنی این شهرستان به شمار می‌آیند.
کهنه قلعه مشگین‌ شهر
یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری در شهرستان مشگین‌شهر، عمارتی است تاریخی با قدمتی برابر با حکومت ساسانیان که به نام «کهنه قلعه»، شناخته می‌شود. این بنای کهن در مساحت تقریبی ۱۵ هزار متر مربع و در بخش ورودی مشگین‌شهر برفراز تپه‌ای طبیعی ساخته شده است. ارتفاع تپه‌ برابر با ۵۰ متر و بلندای قلعه کهنه بیش از ۱۴۰۰ متر است و سازندگان کهنه ‌قلعه را با ۶ برج کوچک (برجک)، دیوارهای خشتی ضخیم و حجره‌هایی کوچک، همانند آخور که به نظر می‌رسد برای سکونت یک سرباز و اسب همراه او بوده است، ساخته‌اند.
در نزدیکی «کهنه قلعه»، سنگ‌نبشته‌ای به خط ساسانیان قرار دارد که روی آن نام سازنده‌‌اش «نرسه هرمزد»، حک شده است
از نکات جالب در مورد کهنه قلعه، حضور یک سنگ‌نبشته‌ تاریخی است که متعلق به پادشاهان ساسانی بوده و در فاصله‌ ۱۵۰ متری از آن قرار دارد. روی سنگ‌نبشته به خط پهلوی ساسانی نام سازنده‌ آن «نرسه هرمزد»، حک شده است.
پس از کاوش‌هایی که باستان‌شناسان در این قلعه‌ تاریخی انجام دادند، آثاری همچون سفال‌های دست‌ساز و چرخ‌ساز و نیز فلز مفرغ که ایشان آن‌ها را به دوره‌ آهن سه منتسب می‌دانند، به دست آمده که احتمالا متعلق به قومی به نام «اورارتو» است.
باربری مشهد به مشکین شهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مشکین شهر - اردبیل -پارس اباد- خلخال-نمین-سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به مشکین شهر،حمل بار از مشهد به مشکین شهر ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به بافق – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات یزد - میبد-اردکان- هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت-شاهدیه خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بافق -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (یزد - میبد-اردکان- هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت-شاهدیه) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


بافق یکی از شهرهای استان یزد در ایران است که به خاطر کویر و معماری کویری خود، یکی از بهترین‌های گردشگری در این شهر است. نخلستان‌های پهناور و زیبا، کویر سحرانگیز و صنایع‌دستی زیبا، از جمله گزینه‌هایی هستند که باعث جذب گردشگر به این شهر می‌شوند. بافق در دل خود نادیده‌هایی را جای داده که در سفر به این شهر حتما باید از آن‌ها دیدن کنید. در این مطلب با ما همراه شوید تا سری به جاهای دیدنی بافق بزنیم.
قلعه باقرآباد
یکی از شاخصه‌هاش شهر بافق، قلعه باقرآباد است که در سال ۱۳۲۰ به دستور «عبدالرحیم خان» فرزند «محمدتقی خان بافقی» در سه مرحله ساخته شد. ابتدا تنها برج شمالی این قلعه که دو طبقه، سه سنگ‌انداز و صد و چهل تیرانداز و هشت متر ارتفاع داشت، ساخته شد و پس از گذشت ده سال، برج جنوبی آن بنا شد.
کویر درانجیر
بیابان یا کویر درانجیر، بزرگ‌ترین شوره‌زار استان یزد در شمال‌غربی است که بر اثر شوراب‌های رودخانه شور پدید آمده است.
مسجد جامع بافق
مسجد جامع بافق یکی از قدیمی‌ترین مساجد این شهر با سبک معماری دوران حکومت صفویان است. این مسجد زیبا در دو قسمت تابستانی و زمستانی طراحی شده است. باربری مشهد به بافق -  در پیشانی مسجد جامع بافق و شبستان آن، کاشی‌کاری قاجاری دیده می‌شود که روی آن نام موسس این بنا به نام «ملا محمد باقر» حک شده است.
دره سنگاب بیشه در
دره سنگاب بیشه در در جاده بافق به بهاباد واقع شده است. اگر مسیر رودخانه فصلی شرق این منطقه را طی کنید، می‌توانید وارد این دره شوید. در انتهای این دره و در نزدیکی قله، طاق سنگی بزرگی وجود دارد که به جذابیت‌های این منطقه افزوده است.
کویر صادق آباد
کویر صادق‌آباد یکی از جالب‌ترین جاذبه‌های گردشگری ایران در هفده کیلومتری بافق در روستایی به همین نام است که نزدیک به ۱۵۰۰ هکتار و بیش از پنجاه متر ارتفاع دارد. باربری مشهد به بافق - این کویر دارای تپه‌هایی از شن‌های روان بدون جهت است. کمپ تفریحی نیز در این کویر با تفریحاتی چون ریگ‌نوردی، شتر‌سواری، موتور سواری، پرواز با چتر پاراسل، حمام آفتاب و زمین بدمینتون برای گردشگران در این منطقه فراهم شده است.

چنار تاریخی روستای باجگان
چنار تاریخی روستای باجگان از درختان قدیمی و کهنسال کشور در صد کیلومتری جنوب‌شرق بافق در منطقه باجگان است که دارای ۳۴ متر ارتفاع و قدمتی نزدیک به یک‌هزار سال است.
کمپ کویر نوردی شن و شادن
کمپ کویرنوردی شن و شادن یکی از کمپ‌های کویری بافق است که دارای خدماتی چون شتر‌سواری، موتورسواری، سافاری، موتور چهار چرخ، آش محلی، چای آتش و اجرای موسیقی زنده است. این کمپ برای ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی فراهم شده است.
چشمه پیروزه
در برخی بافت‌های خشک و کویری استان یزد، چشمه‌هایی وجود دارند که این مناطق را مانند بهشتی در دل کویر کرده‌اند. چشمه پیروزه یا فیروز یکی از این چشمه‌ها است که در حاشیه کوه‌های بافق قرار گرفته است. به واسطه وجود این چشمه، دره‌های اطراف آن بسیار سرسبز و دیدنی هستند.
باربری مشهد به بافق و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بافق - یزد - میبد-اردکان- هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت-شاهدیه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به بافق،حمل بار از مشهد به بافق ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به مرند – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات تبریز- سردرود - هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب مرند - هوراند -ترکمنچای -سندآباد - مراغه - میانه - اهر  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به مرند -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (تبریز- سردرود - هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب مرند - هوراند -ترکمنچای –سندآباد-  مراغه - میانه - اهر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر زیبا و تاریخی مرند، پس از شهرهای تبریز و مراغه، سومین شهر پرجمعیت و پس از تبریز دومین شهر وسیع در استان آذربایجان شرقی شناخته می‌شود. با توجه به مدارک باقی مانده‌ تاریخی، مورخان و باستان‌شناسان براین باور هستند که مرند در گذشته‌هایی بسیار دور، در دوران حکومت مادها، از شکوه و پویایی قابل توجهی برخوردار بوده و یکی از سرزمین‌های مهم و اصلی آن زمان بوده است. این در حالی است که پس از کاوش‌های انجام شده بر تپه‌های باستانی «گرگر»، ظروف سفالی و وسایل کشف شده، متعلق به هزاره‌ پنجم پیش از میلاد مسیح (ع) است.
در مورد شهرت این شهرستان به مرند، نظریات متعددی وجود دارد. گروهی متعقد هستند که نام این شهرستان، ابتدا «مادوند» و سپس «مارند» بوده که به مرور زمان به مرند تغییر یافته است. «بطلیموس» از جغرافیان‌ دانان اهل یونان که در دوران پیش از میلاد زندگی می‌کرد، در متونی که از خود به یادگار گذاشته، مرند را با نام «ماندگار»، ثبت کرده و از آن به‌عنوان یکی از آبادترین شهرها در طول تاریخ یاد کرده است. اما ارامنه طبق روایات باستانی خود می‌گویند که حضرت نوح (ع) در شهر مرند دفن شده و این کلمه لغتی است ارمنی و مشتق آن به‌معنای تدفین است. البته ارامنه‌ دوران معاصر اعتقاد دارند که پس از طوفان نوح، حضرت در نخجوان فرود آمد و خود و همسرش را در این شهر دفن کردند. در جایی دیگر نیز بر اساس مکتوبات تورات، به نظر می‌رسد که مادر حضرت نوح (ع) نیز در مسجد واقع در بازار مرند به خاک سپرده شده است. گروهی دیگر نیز مرند را تغییر یافته‌ نام «ماریا»، دختری ترسایی می‌دانند.
کاروانسرای شاه عباسی پیام مرند
در فاصله‌ ۱۳ کیلومتری از شهرستان مرند در مسیر مرند به تبریز و درون روستایی به نام «یام» یا «پیام»، می‌توان یکی از جاهای دیدنی آذربایجان شرقی را مشاهده کرد که به «کاروانسرای شاه عباسی پیام مرند»، شهرت یافته است. این کاروان‌سرا را با نام «یام» نیز می‌شناسند. باربری مشهد به مرند - این مکان با قدمتی برابر با دوران فرمانروایی مغول و صفویه، از مهم‌ترین استراحتگاه‌ها و اماکن بین راهی و جاده‌ای است که عنوان بزرگ‌ترین کاروانسرای شمال غرب کشور را به خود اختصاص داده است. این کاروان‌سرا به‌شکل هندسی مستطیل با چهار ایوان، سردری با ارتفاعی قابل‌توجه، گنبدخانه، حیاط مرکزی، هشتی، چندین اتاق، چهار برج دایره‌ای، حیاط و ایوانی‌هایی جهت اقامت کاروانیان ساخته شده است.
طاق و قلعه هلاکو
باستان‌شناسان، پیشینه قلعه و طاق هلاکو را به دوران هزاره نخست پیش از میلاد مسیح (ع)، نسبت می‌دهند
یکی از آثار تاریخی و بسیار قدیمی در شهرستان مرند، بنایی است آجری و متعلق به دوران حکومت مغول‌ها، واقع در ۲۷ کیلومتری از این شهرستان که به «قلعه هلاکو»، شهرت دارد. مردم محلی این اثر تاریخی را با نام «کاخ هلاکو» می‌شناسند که در دشت بسیار وسیعی به نام «دشت هلاکو» یا «الاکی»، قرار دارد. عمارتی که با توجه به آثار به دست آمده از جمله تکه‌ سفال‌های بسیار قدیمی، باستان‌شناسان قدمت آن را برابر با هزاره‌ نخست پیش از میلاد مسیح (ع) عنوان کرده‌اند.
هنگام حضور در این ناحیه، می‌توان بقایایی از یک بنای تاریخی را مشاهده کرد. پی‌های سنگی و دیوارهایی با قطر زیاد و کالبدی از یک طاق مدخل با قطری نیم متر در یک متر و سربنا گواه از عمارتی با معماری به سبک ساختمان‌های مغول و به مساحت ۹۰۰ متر مربع دارد. ارتفاع بنای باقی مانده بالغ بر ۶ متر است که در مجاورت آن کتیبه‌ای به خط کوفی و تزئین شده با آجر و کاشی‌های فیروزه‌ای رنگ، گرداگرد طاق سردر را پوشانده است. مقابل این بنا، می‌توان آثاری از یک دیواره‌ سنگی را مشاهده کرد که متعلق به قلعه‌ای کهن است و مردم محلی از آن به نام «قلعه گبرها» یاد می‌کنند.
مسجد پیر بالا؛ مزار همسر حضرت نوح (ع)
«مسجد پیربالا» یا «مسجد بازار»، یکی دیگر از بناهای تاریخی در شهرستان مرند است که گفته می‌شود پس از طوفان نوح (ع)، مدفن همسر حضرت نوح (ع)، بوده است. البته بنای امروزی مسجد با تغییرات اساسی نسبت به بنای نخستین آن مواجه شده است و مساحت آن ۶۰۰ متر مربع است. با توجه به ۳ عدد کتیبه‌ متعلق به این اثر تاریخی که یکی از آن‌ها در بالای محراب و دو کتیبه‌ دیگر در بالای سردر ورودی اصلی مسجد قرار دارد، ساختمان کنونی مسجد در سال ۱۲۶۸ هجری قمری روی بقعه‌ همسر حضرت نوح (ع)، ساخته شده و تا به امروز تعمیرات و بازسازی‌های متعددی را به خود دیده است. این مسجد در نظر ارامنه و مسیحیان از اهمیت و احترام ویژه‌ای برخوردار است و می‌توان آن را از معدود مساجدی در استان آذربایجان برشمرد که حدود چهار طرف آن را فضای آزاد تشکیل می‌دهد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این مسجد به خواست مردم محلی به نام مسجد امام خمینی، تغییر یافت.
کلیسای هوانس مقدس
در فاصله‌ ۱۳ کیلومتری از مسیر تبریز به مرند، درون روستای «سهرل» یا «سهرقه»، «کلیسای هوانس مقدس»، قرار دارد که از جاذبه‌های گردشگری شهرستان مرند محسوب می‌شود. این بنای تاریخی دارای قدمتی حدود ۲ قرن است که در سال ۱۸۴۰ میلادی به همت معماران روس و فردی به نام «سردار سامسون»، روی خرابه‌های کلیسای دیگری که متعلق به قرن ۵ تا ۶ میلادی بوده است، ساخته شد. هرچند به‌دلیل وقوع زلزله این بنای کهن خرابی‌های بسیاری به خود دید، ولی همچنان محکم و استوار قد برافراشته و از دیدنی‌های استان آذربایجان محسوب می‌شود. کلیسای هوانس مقدس در پلانی مستطیلی به طولی برابر با ۱۸ متر و عرضی متغیر از ۵ متر و نیم تا ۷ متر و نیم ساخته شده و تنها کلیسای مرند است. محل اقامت اسقف اعظم، مدرسه و مکانی برای روشن کردن شمع و عود از بخش‌های این بنای مذهبی و تاریخی است. داخل کلیسا نیز به سه بخش تقسیم‌بندی شده است که هرکدام دارای یک گنبد مجزا است. برج ناقوسخانه، گنبد رگ هرمی با روکش شیروانی در سردر ورودی و محراب، از دیگر بخش‌های این کلیسای تاریخی است.
آبشار پیر بالا
یکی از زیباترین دیدنی‌های طبیعی در شهرستان مرند، «آبشار پیربالا» در این شهرستان است که در روستایی به همین نام و در ۱۸ کیلومتری از مرند قرار دارد. باربری مشهد به مرند - روستایی که آبشار درون آن قرار دارد، در بین یک دره‌ وسیع و در دهانه‌ دو رودخانه واقع شده و همین از مهم‌ترین دلایلی است که این روستا را به منطقه‌ای با چشم‌اندازهای زیبا و تماشایی تبدیل ساخته است. ارتفاع آبشار نزدیک به ۱۰ متر است و در راه رسیدن به آن باید مسیری فوق‌العاده و خیره‌کننده را طی کرد که برای طبیعت‌گردان و علاقه‌مندان به پیاده‌روی، مناسب است.
باربری مشهد به مرند و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مرند - تبریز- سردرود - هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب مرند - هوراند -ترکمنچای -سندآباد - مراغه - میانه - اهر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به مرند،حمل بار از مشهد به مرند ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به دستجرد  – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات قم - قنوات - کهک - جعفریه - سلفجگان  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به دستجرد  -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (قم - قنوات - کهک - جعفریه - سلفجگان ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


گردشگری دستجرد
آتشکده نویس 

آتشکده نویس یا آتشکده بُرزو یا چهار طاقی بُرزو، سازه ای مربوط به دوره ساسانی است. ویژگی های کالبدی و عناصر معماری و سازه بنا، نشانگر آن است که هم روزگار با دیگر چهار طاقی های جداگانه ایران است. چهار طاقی نویس، یکی دیگر از نمونه های چهار طاقی های یگانه در ایران، با دیسه متقارن چهار سویه و با قاعده چهار گوش است. باربری مشهد به دستجرد  - بنا، از چهار پایه با چهار طاق ساخته شده که گنبدی با میانجی چهار فیل پوش بر روی آن ها، ساخته شده است. مصالح بنا، منحصراً عبارت از قلوه سنگ و لاشه سنگ های بدون تراش با ملاط گچ است. چهار سوی بنا، چشم اندازی باز و بی هیچ درب یا پنجره و مانعی است. این اثر، در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۳۲۱، با شماره ثبت ۳۴۴، به عنوان یکی از آثار ملی ایران، به ثبت رسیده است.
 پل طینوج
پُل طینوج، در گذشته، محل عبور کاروان ها به عتبات بوده است، اما در حال حاضر، اهالی روستا، برای رفتن به باغات از آن استفاده می کنند. طول پُل، ۵/۲۷ متر و عرض آن، ۳/۴۰ و ارتفاع آن، ۶۰/۶ متر است. این پُل، در غرب کاروانسرای طینوج احداث شده است و قدمت آن، به دودمان صفویه می رسد. این اثر، در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۸۲، با شماره ثبت ۸۶۳۸، به عنوان یکی از آثار ملی ایران، به ثبت رسیده است.
پل ورزنه قم
پل ورزنه، مربوط به دوره پهلوی اول است و در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۸۳، با شماره ثبت ۱۱۵۰۱، به عنوان یکی از آثار ملی ایران، به ثبت رسیده است.
دره قاهان
تنگه قاهان که در راه جاده ساوه به سمت سلفچگان قرار گرفته است، به قدری زیبا است که خواهی نخواهی نظر هر بیننده ای را به سمت خود جلب می نماید. باربری مشهد به دستجرد  - با توجه به این که قاهان دارای تنگه ای در خود است و به آن تنگه قاهان نیز می گویند، از نظر دسترسی شرایط خوبی را دارا می باشد. جالب است بدانید که تنگه قاهان در خود، روستایی ییلاقی و خوش آب و هوا را دارد که اتفاقاً بازدیدکنندگان بسیار از آن استقبال می کنند. این دره بزرگ طولی حدود 30 کیلومتر را در بر دارد. از آن جایی‌ که عمق شکاف تنگه قاهان به هشت متر می‌ رسد، نور خورشید قادر نیست به‌ راحتی درون آن نفوذ کند و از این‌ رو این تنگه هوایی خنک را به همراه دارد. جالب است بدانید که عمق آب در برخی از قسمت‌ های تنگه به یک و نیم متر می‌ رسد و آب ‌خنک و تمیز آن برای شنا بسیار مناسب است.
دهکده توریستی تفریحی سلامت صبا قم
این مجموعه شامل رستوران دریایی ٢۴ ساعته با غذاهای متنوع و رستوران و تالار پذیرایی جهت برگزاری مراسم و میهمانی ها می باشد. یک دریاچه برای قایق سواری و ماهی گیری هم دارد. پیست دوچرخه سواری و کرایه دوچرخه های انفرادی و دو نفره و سه چرخه نیز از امکانات این مجموعه است. کالسکه سواری نیز تجربه ای جالب در این مجموعه است. ضمناً امکان ماهی گیری از دریاچه برای شما در دریاچه فراهم است. مجموعه دارای ۵ ویلای دوبلکس نیز است که بصورت روزانه می توان آن ها را اجاره نمود. در اطراف دریاچه، آلاچیق و سایبان هایی فراهم شده است که امکان اتراق خانواده ها را فراهم کرده است.
باربری مشهد به دستجرد  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به دستجرد  - قم - قنوات - کهک - جعفریه - سلفجگان  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به دستجرد،حمل بار از مشهد به دستجرد ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به اشتهارد – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات کرج - فردیس – چهارباغ- ساوجبلاغ - نظر آباد- طالقان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به اشتهارد -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (کرج - فردیس – چهارباغ- ساوجبلاغ - نظر آباد- طالقان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


اشتهارد از شهرهای استان البرز می باشد که در فاصله ۶۳ کیلومتری از کرج و ۱۰۰ کیلومتری از تهران قرار دارد.این منطقه دارای آب و هوای نیمه خشک می باشد و جاذبه های گردشگری منحصر به فردی دارد اگر قصد سفر به البرز دارید از دیدنی های اشتهارد غافل نشوید .
جاهای دیدنی اشتهارد
کویر اشتهارد

یکی از مناطق زیبای کشور، کویر اشتهارد و تپه‌های رنگین‌کمانی آن است. کویری زیبا در جنوب البرز، استانی که چهارفصل را باهم دارد، سی و یکمین استان ایران که در دامنه رشته‌کوه‌های البرز مرکزی واقع‌شده و دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است.
روخانه شور (ابهر رود) 
یا به گفته بومیان شورکات، رودخانه‌ای است فصلی، که در شمال اشتهارد از غرب به شرق جریان دارد، تنها رودخانه ناحیه اشتهارد است این رودخانه از کوه های جنوب غربی آوج‌ (استان قزوین) سرچشمه می‌گیرد و پس از مشروب کردن دشتهای ابهر، قزوین، شمال بخش اشتهارد و جنوب ساوجبلاغ به رودخانه کرج می ریزد.
خانه های سنگی اشتهارد
مجموعه خانه های سنگی اشتهارد شامل اتاق هایی دست کند در دل کوه های سنگیه است که قدمت آن به دو هزار سال قبل باز می گردد. باربری مشهد به اشتهارد - خانه های سنگی اشتهارد در مسیر جدید اشتهارد به نظر آباد و در ده کیلومتری اشتهارد واقع شده که نشان دهنده زندگی و حیات را در زمان های دور و چیزی حدود دو هزار سال پیش در این منطقه است. مجموعه خانه های سنگی اشتهارد شامل اتاق هایی دست کند در دل کوه های سنگی است. این مجموعه در منطقه ای با نام دایلر قرار دارد. قدمت این طاق های سنگی به دوران اسلامی و حتی پیش از آن بر می گردد. این خانه های سنگی به علت بارش های باران و تغییر فصول فرسوده شده است و امروزه برخی از این خانه ها بصورت سالم باقی مانده است و جزئی از آثارات تاریخی اشتهاردمحسوب می شود.
امامزاده سلیمان (ع)
بنای امامزاده سلیمان در ۶ کیلومتری شرق اشتهارد در کنار جاده کرج- اشتهارد قرار دارد و مردم محلی قدمت این بنا را از دوران صفوی و نوادگان امام موسی کاظم می دانند و از زیارتگاه های مشهور منطقه محسوب می‌شود و از جاهای دیدنی اشتهارد است
این بنا متشکل از یک طاق نمای ورودی و رواقها و گنبدخانه است، فضای چهارگوش داخل گنبدخانه با طاق نماهایی به شکل هشت ضلعی و سپس توسط طاق بندهای متناسبی به ۱۶ ضلعی تبدیل شده است.
غار نمکی اشتهارد
غار نمکی اشتهارد در شمال منطقه اشتهارد شهرستان کرج در استان البرز قرار دارد.این غار در یک محیط کاملاً فرسایشی و کویری واقع شده و خود در نتیجه فرسایش آبی و شسته شدن ماسه و نمک توسط آب باران به وجود آمده است.
غار نمکی اشتهارد دارای ۳ دهانه می‌باشد که دهانه اصلی در ارتفاع ۱۲۲۰ متری از سطح دریا قرار دارد. در ابتدای ورود به غار جریانی از نمک دیده می‌شود که از یک دهانه وارد و از دهانه دیگر خارج می‌شود. این غار نمکی حدود ۳۵۰ متر طول دارد و داخل تالارهای آن قندیل‌های زیبای نمکی دیده می‌شود که سبب به وجود آمدن مناظر بدیع و زیبا شده است.
قلعه پلنگ آباد
در ۲۱ کیلومتری شهرستان اشتهارد و در فاصله ی کمی با سه گنبدان، قلعه ای بسیار قدیمی متعلق به قرن ۸ تا ۹ هجری قمری قرار دارد. باربری مشهد به اشتهارد - از چهار قلعه ی این برج در حال حاضر تنها سه برج باقی مانده و مابقی بخش ها بر اثر گذر زمان ویران شده اند. قلعه پلنگ آباد در ۱۱ مهر ۱۳۸۳ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید و از جاهای دیدنی اشتهارد می باشد
حمام محله صیادیه:
این حمام در غرب حسینیه صیادیه و در دو واحد مجزای مردانه و زنانه هر کدام شامل رختکن و گرمخانه احداث گردیده‌ است، تاریخ بنای اولیه آن بطور دقیق مشخص نیست ولی شکل ساختمان حکایت از تعلق آن به دوره صفوی و یا کمی بعد از آن دارد، تا چندین دهه قبل این حمام بطور کاملاً سنتی با خزینه مورد استفاده قرار می‌گرفت بعدها در آن لوله‌کشی انجام شده و خزینه آن مسدود گردیده‌ است.
امام زاده ام کبری و ام صغری:
این مکان تاریخی در محله ی صیادیه از محله های قدیمی شهرستان قرار دارد و بنای آن تشکیل شده است از یک ایوان ورودی رو به شمال، یک تالار مستطیل شکل به عنوان نمازخانه و محل دعـا و اطاقی مربع شکل که ضـریح امامزادگان در آن قـرار دارد در خصوص زمان اولیه ساخت بارگاه تاریخ دقیقی در دست نیست ولی سنگ نوشته موجود حکایت از آن دارد که در سال ۱۰۸۹ هجری قمری شخصی به نام مرحوم «میرزا حسابی» بانی تعمیرات اساسی ساختمان بوده است.این امامزاده از جاهای دیدنی اشتهارد می باشد.
تپه‌های مراد تپه :
تپه‌ های مراد تپه مربوط به دوران پیش از تاریخ ایران باستان تا دوران‌های تاریخی پس از اسلام است و در شهرستان کرج، بخش اشتهارد، کنار جاده اشتهارد به بوئین زهرا واقع شده است.
باربری مشهد به اشتهارد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به اشتهارد - کرج - فردیس – چهارباغ- ساوجبلاغ - نظر آباد- طالقان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به اشتهارد،حمل بار از مشهد به اشتهارد ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به کازرون – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات شیراز - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- کوار - نی ریز-  زرین دشت - مرودشت - فسا - داراب- جهرم - لارستان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به کازرون -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (شیراز - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- کوار - نی ریز-  زرین دشت - مرودشت - فسا - داراب- جهرم - لارستان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


سرو کلانی
در ۲۸ کیلومتری شمال‌شرقی کازرون روستایی به نام کلانی قرار گرفته است که به‌خاطر وجود سرو سر به فلک کشیده و کهنسالش معروف شده است. به جرئت می‌توان گفت که سرو روستای کلانی پس از سرو معروف «ابرکوه» در یزد، کهنسال‌ترین سرو شناخته شده در کشور است. اهالی این روستا عمر این سرو را بیش از ۵۰۰ سال تخمین می‌زنند.
غار شاپور
غار شاپور در انتهای «تنگ چوگان» در دل کوه و در ارتفاع نزدیک به ۸۰۰ متری از سطح زمین قرار گرفته و به واسطه قرارگیری مجسمه شاپور در دهانه آن به غار شاپور معروف شده است. این مجسمه یکی از شاهکارهای پیکرتراشی ایران باستان است که بعد از گذشت نزدیک به ۱۷۰۰ سال هنوز در جای خود باقی مانده و آسیبی جدی به آن وارد نشده است. مجسمه شاپور تنها مجسمه سنگی به‌جای مانده از دوران باستان است که نزدیک به ۶ متر ارتفاع دارد.
گردشگاه ميان كتل
گردشگاه میان کتل در جنوب‌غربی دشت ارژن در ناحیه‌ای قرار گرفته که به «زیستگاه گوزن ایرانی» مشهور است. باربری مشهد به کازرون - برخورداری از طبیعتی کوهستانی، پوشش جنگلی متراکم و انبوه درختان بلوط و قابلیت‌های گردشگری در تمام فصول سال باعث محبوبیت این گردشگاه شده است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گردشگاه می‌توان به کاروانسرایی اشاره کرد که از دوران صفویه به‌جای مانده است.
تنگ جیز
تنگ جیز در فاصله چهار کیلومتری شهر «خشت» و ۶۴ کیلومتری شهر کازرون قرار گرفته است. تنگ جیز به واسطه وجود یک چشمه بی‌نظیر و بسیار زیبا، آثار به‌جای مانده از دوران ساسانی و اسلامی چون قلعه دختر، جوی آبی از جنس ساروج و حوضچه‌های سنگی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و میان گردشگران پرطرفدار است.
نقش برجسته پل آبگینه (تیمور میرزا)
«تیمور میرزا» از نوادگان «فتحعلی شاه قاجار»، حاکم منطقه کازرون در دوران قاجاریه است. نقش برجسته او در ۱۲ کیلومتری جنوب شرقی کازرون، در نزدیکی دریاچه زیبای پریشان قرار گرفته است. در این نقش برجسته «تیمور میرزا» بر یک صندلی تکیه داده و شیری را رام کرده است. در نقاط مختلف این نقش برجسته، اشعاری در وصف تیمور میرزا به خط زیبای نستعلیق نیز دیده می‌شود.

دشت برم (دشت شقایق)
دشت برم یا دشت شقایق‌ها از جمله جاذبه‌های گردشگری شهر کازرون و جاهای دیدنی استان فارس است که در فاصله ۲۰ کیلومتری آن در مسیر جاده جدید کازرون به شیراز قرار گرفته است. این منطقه بهشتی زیبا و دیدنی است که از درختان بلوط و گل‌های شقایق برخوردار است. برای دیدنی این منطقه بهشتی بهتر است که در اواخر زمستان و در فصل بهار به آن سفر کنید.
چهارطاقی بالاده (آتشکده کازرون)
در فاصله ۵۰ کیلومتری کازرون در مجاورت جاده کازرون به فراشبند، تالاری مربع که هر وجه آن با طاقی بیضی شکل به بیرون راه دارد و برفراز آن گنبدی نهاده شده، قرار گرفته که «چهارطاقی بالاده» نامیده می‌شود. این بنا که به آتشکده کازرون نیز مشهور است یکی از چهار آتشکده بزرگی است که به دست «مهرنرسی» وزیر بزرگ «بهرام پنجم»، پادشاه ساسانی بنا شده است و تا به امروز همچنان پابرجا مانده است. در گذشته‌های دور از این بنا به‌عنوان مکانی برای نگهداری آتش مقدس استفاده می‌شده است.
نرگس زارهای کازرون
گل‌های نرگس و نرگس‌زارهای کازرون بی‌شک از زیباترین جاذبه‌های طبیعی و دیدنی این شهر هستند. باربری مشهد به کازرون - سالانه هزاران کیلو گل نرگس از این شهر به کشورهای خارجی به‌ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می‌شود. برای دیدنی این گل‌های نرگس می‌توانید اواخر دی ماه تا اواسط بهمن ماه به کازرون بروید.
بقعه علامه دوانی
علامه بنام، «جلال الدین دوانی» دانشمند و مفسر بزرگ قرآن‌کریم است که بقعه او در روستای تاریخی دوان در شمال‌غربی کازرون قرار گرفته است. ساختمان بقعه علامه دوانی دارای سابقه قدیمی‌تری است که با توجه به نقشه بنا که تحت‌تاثیر چهارطاقی‌های ساسانی ساخته شده است، گفته می‌شود که بنای مذکور احتمالا در دوران ساسانیان کاربرد دیگری داشته است.
چشمه دادین
چشمه دادین از تعداد زیادی چشمه کوچک تبدیل شده است و یکی از نقاط گردشگری و دیدنی کازرون به شمار می‌رود. این چشمه در ۵۰ کیلومتری جنوب شهر کازرون در دهستان دادین واقع شده است.
آبشار حکیم باشی
آبشار حکیم باشی، آبشاری فصلی در روستایی با همین نام است که ارتفاع آن به ۲۵ متر می‌رسد. حرکت سیل‌آسا و شدت جریان آبشار موجب به وجود آمدن حوضچه‌های بسیار زیبا و نادری در پایین آبشار شده است، که بسیار دیدنی هستند.
باربری مشهد به کازرون و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کازرون - شیراز - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- کوار - نی ریز-  زرین دشت - مرودشت - فسا - داراب- جهرم - لارستان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به کازرون،حمل بار از مشهد به کازرون ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به ورامین – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات تهران -قدس- ری - ملارد- صالحیه - قرچک - اسلامشهر- شهریار- پاکدشت - پردیس - رباط کریم -گلستان- اندیشه-پرند خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به ورامین -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (تهران -قدس- ری - ملارد- صالحیه - قرچک - اسلامشهر- شهریار- پاکدشت - پردیس - رباط کریم -گلستان- اندیشه-پرند) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی ورامین
شهرستان وَرامین یکی از شهرستان‌های استان تهران است. مرکز آن شهر ورامین است که در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر تهران
واقع شده‌است. شهرستان ورامین از شمال شرق به شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت ، از شمال غرب به شهرستان قرچک، از غرب به شهرستان ری، از جنوب به استان قم و از جنوب شرق و شرق به استان سمنان محدود شده‌است.
جغرافیای ورامین
شهرستان ورامین در جلگه صاف حاصل خیز واقع شده و محدود است از جنوب به دریاچه نمک و از مغرب به حسن‌آباد قم و از شمال به شهرستان پاکدشت و از مشرق به گرمسار
معرفی جاذبه های گردشگری ورامین
تالاب بندعلیخان یکی از جاذبه های گردشگری ورامین

تالاب بندعلیخان در شهرستان ورامین قرار دارد و به دریاچه نمک قم متصل است. این تالاب در فصل‌های پاییز و زمستان پرآب است اما در فصل‌های گرم باتلاقی یا خشک است. باربری مشهد به ورامین - ویژگی توجه برانگیز این تالاب تصفیه خود به خودی آبِ آن است.
آب تالاب شیرین است و به همین دلیل زیستگاه مناسبی برای پرندگانی مانند اردک، غاز و آبچلیک است. پرواز پرندگان روی تالاب بندعلیخان منظره‌ای تماشایی است. به‌دلیل شکار بی‌رویه پرندگان این منطقه در حال حاضر جزو منطقه‌های حفاظت‌شده است.
مسجد جامع
مسجد جامع شهرستان ورامین یک نمونه کامل از معماری اسلامی است که در دوره ایلخانی ساخته شده. این مسجد چهار ایوان دارد. گچ‌بری‌های زیبا از ویژگی‌های مثال‌زدنی این مسجد است. داخل شبستان مسجد کتیبه‌های بسیاری به زبان کوفی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین کتیبه‌ها، کتیبه سوره جمعه است. نام دیگر این بنا «مسجد جمعه ورامین» است. اوج هنر معماری دوره ایلخانی را می‌توانید در ساختمان این مسجد تاریخی مشاهده کنید.

روستای خاوه

روستای خاوه در شهر ورامین قرار دارد و با توجه به نزدیکی به تهران بافت سنتی و قدیمی خود را حفظ کرده است. خاوه در لغت به معنی بهشت کوچک است. روستای خاوه آب‌و‌هوای عالی و طبیعتی بکر دارد. در کنار طبیعت زیبا آثار تاریخی بسیاری در این روستا قرار دارند. آسیاب بادی، قلعه و تپه‌های باستانی، نقاره‌خانه و مدرسه تاریخی از مکان‌های دیدنی روستای خاوه‌اند.
برج علاءالدوله
برج علاءالدوله  یا برج آرامگاه علاءالدین به سیدفخرالدین حسن علاءالدوله (سلطان علاءالدین خوارزم شاه) تعلق دارد که گفته می‌شود در منطقه نفوذ زیادی داشته‌اند و بر این منطقه حکومت می‌کردند. این برج تاریخی در سال ۵۹۱ هجری شمسی احداث شده است. طراحی معماری این برج ترکیبی از زمان مغول، دورة آق قویوتلو و قره قزیونلو است. این برج ب باربری مشهد به ورامین - ا ارتفاع حدود ۱۷ متر در نزدیکی شمال مسجد جامع ورامین قرار دارد و از دو قسمت اصلی تشکیل شده است.  قسمت اول با بدنه‌ای مدور به ارتفاع ۱۲ متر که بخش اصلی بنا را تشکیل می‌دهد و قسمت دوم که شامل گنبدی مخروطی شکل و بزرگ به ارتفاع ۵۴ متر است و روی قسمت اول قرار دارد. کتیبه‌ای که در محل اتصال بخش استوانه‌ای و بخش مخروطی برج وجود داشته، متاسفانه بخشی از آن از بین رفته است و قابل خواندن نیست،‌ این کتیبه مربوط به اواخر قرن ۷ هجری است. این بنای تاریخی با گورهای سلطنتی شباهت دارد و جز بناهای مذهبی شمرده نمی‌شود. اجساد در این بناها در سرداب نگهداری می‌شده است. مردم ورامین این برج را متعلق به رهگذری می‌دانند که در اوایل قرن حاضر بعد از فوت در این محل دفن شده است.
یخچال علی آباد
در روستای علی آباد ورامین، چند تا بنای تاریخی هست. مثلا آب انبار که یخچال و دیوار برای آب بستن پشت آن، یخ بستن و بعد هم انتقال یخ به درون یخچال ساخته شده. یخچال خیلی قشنگ و دایره ای شکله و با آجر و خشت و گل در زمان قاجاریه درست شده. کنار یخچال هم یه دیوار ارتفاع ۵ متر ، گودبرداری شده تا آب های سطحی در زمستان به صورت یخ به یخچال منتقل بشن.یخچال علی آباد  دارای طاقی هلالی شکل است. در بخش غربی و شرقی این یخچال دریچه‌های کوچکی وجود دارد که احتمالا یخ‌ها را از آنجا به درون یخچال انتقال می‌دادند.
یخچال حصار کوچک
یخچال حصار کوچک یکی از آثار تاریخی شهرستان استان تهران است که در ابتدای ورودی روستای حصار کوچک در جنوب شرقی شهرستان ورامین واقع شده و با شهر ورامین ۱۷ کیلومتر فاصله دارد.
باربری مشهد به ورامین و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به ورامین - تهران -قدس- ری - ملارد- صالحیه - قرچک - اسلامشهر- شهریار- پاکدشت - پردیس - رباط کریم -گلستان- اندیشه-پرند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به ورامین،حمل بار از مشهد به ورامین ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به شاهین شهر – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اصفهان - زرین شهر- فریدون شهر- گلپایگان- چادگان- فلاورجان- دولت آباد- نایین - خمینی شهر- دهاقان- نجف آباد - داران - شهرضا - تیران - مبارکه - آران و بیدگل خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به شاهین شهر -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اصفهان - زرین شهر- فریدون شهر- گلپایگان- چادگان- فلاورجان- دولت آباد- نایین - خمینی شهر- دهاقان- نجف آباد - داران - شهرضا - تیران - مبارکه - آران و بیدگل) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


معرفی شهر شاهین شهر و میمه
شاهین شهر و میمه در استان اصفهان قرار دارد. شاهین‌ شهر بخش جدید  و میمه بافت تاریخی این شهر است. جاذبه‌های تاریخی این شهر از نظر باستان‌شناسی بسیار ارزشمند است. باربری مشهد به شاهین شهر -  مطمئن باشید که با سفر به شاهین شهر و میمه  سفر متفاوتی را تجربه می‌کنید.
جاذبه گردشگری ارگ مورچه خورت
مورچه خورت دومین قلعه بزرگ ایران است و در شاهین‌شهر و میمه قرار دارد. بنایی بسیار زیبا و کهن که نشانگر زندگی شهری در روزگاران قدیم بوده است. شکوه بنای قلعه باعث جذب توریست‌ها و گردشگران شده است. قدمت این قلعه به سال نهم هجری قمری بازمی‌گردد.
جاذبه توریستی مسجد جامع میمه
این مسجد از مکان‌های مقدس روستای میمه است که در دوره سلجوقیان ساخته و در زمان صفویه مرمت شده است. معماری قدیمی این مسجد را به یکی از جاذبه‌های توریستی تبدیل کرده است. باربری مشهد به شاهین شهر - گلدسته‌ها، درهای زیبا،‌ کاشی‌های فیروزه‌ای و نقاشی‌های داخل محراب مسجد تصویری چشم نواز را آفریده اند.
جاذبه توریستی و تفریحی روستای وزوان
یکی از قدیمی‌ترین آبادی‌های شهر شاهین‌ شهر روستای وزوان است.  از مکا‌ن‌های ارزشمند روستا قنات وزوان است. گفته می‌شود این قنات مربوط به ۲۰۰۰ سال پیش است. سد زیرزمینی قنات باعث جمع شدن آب می‌شود که برای زراعت و آبیاری قابل استفاده است. این قنات تاریخی در سال ۲۰۱۶ در یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شده است.
باربری مشهد به شاهین شهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به شاهین شهر - اصفهان - زرین شهر- فریدون شهر- گلپایگان- چادگان- فلاورجان- دولت آباد- نایین - خمینی شهر- دهاقان- نجف آباد - داران - شهرضا - تیران - مبارکه - آران و بیدگل را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به شاهین شهر،حمل بار از مشهد به شاهین شهر ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به خمین – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اراک - ساوه - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به خمین -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اراک - ساوه - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر خمین
در خمین، میراث کهن و گنجینه‌های تاریخی و ارزشمند زیادی از ادوار مختلف به یادگار مانده است که هویت بومی و فرهنگی این سرزمین را نشان می‌دهد.
خمین یکی از شهرهای جنوبی استان مرکزی است که در دشتی نسبتا هموار واقع شده و کوه‌های اطراف، آن را در برگرفته‌اند. برخی خمین را عربی شده «همایون» می‌دانند که برطبق اسطوره های ایرانی به دست «همای» دختر «بهمن» ساخته شده است. برخی دیگر نام این شهر را بر گرفته از واژه «خمیهن» که واژه‌ای زرتشتی است و از ترکیب دو کلمه «خوی» و «میهن» تشکیل شده است، قلمداد می‌کنند.
در این دیار تاریخی، میراث کهن و گنجینه‌های ارزشمند زیادی از جمله قلعه‌های باستانی فراوان، شهرهای زیرزمینی و دستکندهای بی‌شمار و امامزاده و کبوترخانه‌های بسیار از ادوار مختلف به یادگار مانده که هویت بومی و فرهنگی این سرزمین را نشان می‌دهد. در این مطلب مهم‌ترین جاهای دیدنی خمین، این شهر زیبا و باستانی را به شما معرفی می‌کنیم.
دستکندها و شهرهای زیرزمینی و تاریخی
دستکندها و شهرهای زیرزمینی و تاریخی این شهر، نمونه کم‌نظیر و بی‌همتایی از نبوغ مردمان این دیار در حوزه دفاعی و پدافند غیرعامل هستند که قدمت آن‌ها به دوران سلجوقیان و ایلخانان باز می‌شود. باربری مشهد به خمین - این شهرهای زیرزمینی با معماری کهن و ماهرانه و دالان‌های تو در توی اسرارآمیز و حیرت آور از جاذبه‌های دیدنی شهر خمین هستند. نمونه جذاب این دستکندها و شهرهای زیرزمینی، «گوردخمه» روستای سرکوبه است که به ثبت آثار ملی ایران نیز رسیده است.
موزه و قلعه سالار محتشم (موزه مردم شناسی خمین)
قلعه سالار محتشم یکی از دیدنی‌های پرطرفدار و معروف خمین است که در اواخر دوره قاجاریه به دست «میرزا علی خان سالار محتشم» ساخته شده است. این روزها این قلعه تغییر کاربری داده و مردم آن را به‌عنوان «موزه مردم‌شناسی خمین» می‌شناسند که لوازم و ابزار معیشتی مردم خمین را در معرض عموم به نمایش گذاشته است.
مجموعه تاریخی بیت امام خمینی
این بنای تاریخی منزل پدری «امام خمینی» است که از دوران قاجاریه در بافت تاریخی شهر خمین در محله‌ای به نام «سه پل» در شمال رودخانه خمین به‌جای مانده است. این عمارت بی‌نظیر حدود ۲۵۰۰ متر مربع مساحت دارد و نزدیک به ۱۷۵ سال عمر کرده است. مجموعه تاریخی بیت امام،‌ عمارتی چهارهسته‌ای است که از پنج خانه بزرگ و یک خانه کوچک تشکیل می‌شود و برخلاف معماری‌های سنتی ایرانی، در این عمارت هیچ‌کدام از حیاط‌ها نقش حیاط مرکزی را ندارند.

سنگ‌نگاره‌های تیمره
تیمره، منطقه‌ای باستانی و صخره‌ای در شهر خمین است که ۲۱ هزار سنگ‌نگاره اسرارآمیز و شگفت‌انگیز را در دل خود جای داده است. سنگ‌نگاره‌های تیمره خمین، با نقوش منحصر‌ به ‌فرد، ۴۰ هزار سال تاریخ کشور را روایت می‌کنند و حرف‌های زیادی برای گفتن به گردشگران دارند. کهن‌ترین خط کشف‌شده در ایران نیز متعلق به سنگ‌نگاره‌های تیمره است. همچنین یک سوم الگوی کتیبه‌های خطی و تصویری موجود در باغ کتیبه‌های «کاخ‌ نیاوران تهران» نیز متعلق به تیمره هستند.  
امامزاده ابوطالب
این بقعه، بنایی باشکوه و تاریخی از دوران صفویان است که میان اهالی خمین به «شاهزاده ابوطالب» نیز شهرت دارد. بنای این بقعه شامل ایوان، گنبد، حرم، ضریح و صحن می‌شود.
مجموعه تفریحی کوه بوجه
کوه بوجه یکی از کوه‌های جنوبی خمین است که به‌شکل یک زنگوله در وسط دشت خمین قرار گرفته است و از نظر فیزیکی کوه کوچکی به شمار می‌رود. باربری مشهد به خمین -  این کوه که با نام «بوجه سلطان» نیز شناخته می‌شود، علاوه بر اینکه یکی از نمادهای فرهنگی خمین و از جاهای دیدنی مرکزی است، یکی از تفرجگاه‌های ساکنان شهر خمین و روستاهای اطراف نیز محسوب می‌شود. بخشی از دامنه این کوه، اکنون به‌صورت پارک فضاسازی شده و امکانات تفریحی برای مردم فراهم شده است.
دریاچه خان آباد خمین
دریاچه خان‌آباد خمین در ۲۷ کیلومتری شهر خمین قرار دارد. آب این دریاچه از چشمه تامین می‌شود و در کنار آن امکانات تفریحی نظیر قایق‌سواری برای گردشگران فراهم شده است. همچنین باغات فراوانی در نزدیکی این دریاچه قرار گرفته‌اند.
قلعه باستانی روستای چنار
قلعه‌ای باستانی و شگفت‌انگیزی در روستای چنار قرار گرفته که از جاذبه‌های تاریخی و بی‌نظیر شهر خمین به حساب می‌آید.
عمارت امیرمفخم بختیاری (عمارت باغ خسروانی)
«عمارت امیر مفخم بختیاری» که با نام «عمارت باغ خسروانی» شناخته می‌شود از بناهای تاریخی دوره قاجار در روستای شهابیه شهر خمین است. این بنا در تاریخ ۲۰ اسفند سال ۱۳۸۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
کبوترخانه های خمین
در روستاهای خمین، کبوترخانه‌های زیادی قرار گرفته‌اند. این کبوترخانه‌ها، بناهای کنگره‌داری هستند که نوار سفیدی از گچ در چهار طرف دیوارها و کنگره‌های اطراف سقف آن‌ها کشیده شده و از هنر معماری خاصی برخوردار هستند. موقعیت این کبوترخانه‌های به‌گونه‌ای است که از هر نظر امنیت کبوتران را تامین و دسترسی به آب و دانه را برای آنان آسان‌تر می‌کند.  
باربری مشهد به خمین و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به خمین - اراک - ساوه - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به خمین،حمل بار از مشهد به خمین ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به قشم – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بندرعباس - میناب - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به قشم -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بندرعباس - میناب - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


آشنایی با جاذبه های قشم
جزیره قشم یکی از معرف ترین و بزرگترین جزیره های ایران است که در تنگه هرمز قرار دارد. این جزیره مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است و وسعت آن معادل ۱۵۰۰ کیلومترمربع می باشد. قشم از جزایر استان هرمزگان است که به عنوان بزرگترین جزیره ایران و خلیج فارس در تنگه هرمز قرار داشته و از دیرباز به ایران تعلق داشته است. ویژگی های طبیعی منحصربه فردی در این جزیره وجود دارد که گزینه های مناسبی برای سفر به شمار می روند، با توجه به شرایط جوی که این جزیره دارا می باشد بهترین زمان سفر قشم از این نظر از اوایل آذر تا اوایل فروردین است. 
تنگه کریان قشم، منطقه ای بکر در جنوب ایران
غار نمکی جزیره قشم یکی از زیباترین جاذبه های قشم است که مجموعه ای از زیبایی های منحصر به فرد را در خود جای داده است. وجود رگه های سفید نمک بر بدنه این کوه از دور منظره ای زیبا را نمایان می سازد. باربری مشهد به قشم -  این گنبد نمکی در فاصله ی ۹۰ کیلومتری از شهر قشم قرار گرفته است و در بخش انتهایی جنوب غربی جزیره کوه جنوب غربی جزیره کوه گنبدی که به شکل ۲۳۷ متر از سطح دریا فاصله دارد نیز واقع است.
غار نمکی هرمزگان در فاصله ی ۲ کیلومتری از ساحل جاده همجوار خود قرار گرفته است، اگر اهل پیاده روی و گردش در طبیعت هستید پیشنهاد می کنیم که پای پیاده این مسیر را طی کنید. داخل این غار به ویژه در اعماق آن، نور کافی وجود ندارد و برای مشاهده استالاکتیت های بلورین نمک نیاز به چراغ قوه پرنور است. سقف غار نمک را قندیل های مرمرین و بلورین در اشکال مختلف پوشش داده اند و منظره ای بدیع به وجود آورده اند. سعی کنید حتما با کسی که نسبت به این غار آشنایی کامل دارد همسفر شوید تا از راه و چاه آن مطلع باشید.
غار نمک
جنگل های حرا با ۲۲ هزار کیلومتر وسعت یکی دیگر از اعجاب انگیزترین جاذبه های قشم است که در سواحل خلیج فارس و دریای عمان قرار گرفته اند. باربری مشهد به قشم -  این جنگل های زیبا از پدیده های کم دنیا به شمار می روند که تخت حفاظت سازمان های محیطی زیستی هم می باشند. ۲۴۰۰ هکتار از این جنگل ها در سواحل شمالی و غربی ۶۰ کیلومتری جزیره قشم واقع شده اند. درختان این جنگل ها در تمام طول سال سبز هستند و طولشان به ۳ تا ۶ متر می رسد. ویژگی جالب این درختان این است که در طی میلیون ها سال، سازگاری خوبی با آب شور پیدا کرده اند، به طوری که از آب شور تغذیه می کنند و با دفع نمک آن، آب را به طور طبیعی شیرین می کنند.

درخت حرا با نام علمی آن به حکیم و فیلسوف ایرانی ابوعلی سینا نسبت داده می شود و درختانی در اندازه های ۳ تا ۶ متر با شاخ و برگ سبز روشن می شوند. پس از رزرو هتل در قشم از مهمان دار اقامتگاه بخواهید تا شما را برای رسیدن به حرا راهنمایی کنند.
ژئوپارک قشم
هر طرف قشم را که نگاه کنید، چیزی وجود دارد که درگیرتان کند، حال می خواهد آب باشد یا کوه ها و صخره هایی که به شکل های مختلف درآمده اند، اما تمرکز همه این ها در بخش غربی جزیره بیشتر است، جایی که به آن ژئوپارک می گویند. در این بخش از جزیره علاوه بر گونه های گیاهی و جانوری، پرندگانی مثل فلامینگو، پرستو، شهد خور، بلبل خرما و هزاران پرنده دیگر با اسم های عجیب و غریب هم وجود دارند. به اضافه جنگل های شگفت انگیز حرا، گنبد نمک، غارهای نمک، چشمه های آب معدنی، تنگه چاهکو، تنگه عالی، بام قشم، دره تندیس ها، کلات کشتاران و ده ها تخته سنگ و صخره با شکل های عجیب و غریب و دریایی که در پس زمینه همه اینها خودنمایی می کند.
باربری مشهد به قشم و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به قشم - بندرعباس - میناب - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به قشم،حمل بار از مشهد به قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به خرمدره – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات زنجان - ابهر - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به خرمدره -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (زنجان - ابهر - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار  ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


مکان های دیدنی خرمدره
خُرَّمدَرّه شهرستانی است در استان زنجان ایران. خرمدره شهری با فرهنگ و تمدنی هشت هزار ساله وجاذبه های طبیعی شگفت انگیز و با 90 تپه و اثر تاریخی در تعطیلات نوروزی میزبان گردشگران و مسافرین مشتاقی است که برای دیدن طبیعت زیبا و سایر آثار تاریخی ایران زمین به این خطه سفر می کنند. 
حمام قدیمی یان یان خرمدره
بنای تاریخی حمام «یان یان» در مرکز شهر و در میان بافت سنتی در حاشیهٔ رودخانهٔ کبیر و ضلع غربی خیابان سردار جنگل قرار گرفته است. این بنا با ۲۱۰ مترمربع وسعت با سبک معماری حمام‌های دورهٔ صفوی اما در ابعاد کوچک‌تر بنا گشته است. باربری مشهد به خرمدره -  این بنا شامل فضاهایی چون هشتی ورودی، پای‌شوی خانه، گرماخانه، نظافت‌خانه، خزینه‎های آب سرد و آب گرم و گلخن می‌باشد. تاریخچهٔ ساخت این بنا متعلق به اواخر دورهٔ قاجاریه بوده و تا حدود ۲۵ سال گذشته نیز استفاده می‌شده است؛ اما در چند سال گذشته متروکه گشت و همین دلیل باعث تخریب آن شده است.مکان های دیدنی خرمدره
تپه‌های باستانی خرمدره

تپه خالصه، تپه داستاران، تپه آرانج، قیزلار قلعه سی، آینه لار داشی، محوطه گوره چال، قبرستان سوکهریز، تپه سینداران، محوطه قینرجه، محوطه کرم بلاغی، محوطه خرابه لر، محوطه آخارباخار، درمان تپه سی و تپه نصیر آباد. سایت نوسنگی تپه خالصه که اشیاء کشف شده از این مکان قدمت ۸۰۰۰ ساله دارند.

تپه خالصه قدیمی ترین استقرارهای ایرانی
با توجه به بررسی باستان شناسی انجام گرفته و نتیجه بررسی و پژوهش ها، قدیمی ترین محوطه خرمدره به هزاره شش قبل از میلاد یعنی 8 هزار سال پیش باز می گردد که جزء قدیمی ترین استقرارهای ایرانی است که شناخته شده است. باربری مشهد به خرمدره - تپه خالصه کاوش های باستان شناسی در آن نجام گرفته در خصوص تاریخ معماری نخستین ساخت و سازهای معماری و همچنین نمونه های اولیه اهلی کردن و گیاهان از جمله گندم و حتی انگور دانه های انگور نیز به دست آمده که به هشت هزار سال پیش باز می گردد.
حیات وحش و طبیعت خرمدره
به علت واقع شدن در مجاورت کوه های شمال (انجیلین و…) همچنین ارتفاعات بلند منطقه و بارش های فصلی از طبیعت بکر و زیبایی برخوردار است بطوری که در برخی مناطق این شهرستان جانوران و پرندگان حمایت شده همچون بز کوهی ،کبک ،گرگ و…دیده می شوند.مکان های دیدنی خرمدره
روستای انجلیین 
انجلین، یکی از روستاهای بکر و زیبای شهرستان خرمدره در استان زنجان است ، که طبیعت فوق العاده ای دارد. این روستا در دهستان الوند قرارگرفته و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۴۸ نفر (۳۳خانوار) بوده است . طبیعت زیبا وبکر این روستا بسیار جذاب است و محیط خوبی هم دارد .
باربری مشهد به خرمدره و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به خرمدره - زنجان - ابهر - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به خرمدره،حمل بار از مشهد به خرمدره ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به کوهدشت – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات خرم آباد- بروجرد - درود - الیگودرز - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - کونانی - معمولان - چقابل – اشترینان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به کوهدشت -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (خرم آباد- بروجرد - درود - الیگودرز - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - کونانی - معمولان - چقابل – اشترینان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


کوهدشت کجاست؟
شهر کوهدشت در شمال غربی استان لرستان قرار دارد و آب‌و‌هوای آن کوهستانی و معتدل است اما تابستان‌هایی گرم دارد. شغل بیشتر مردم این شهر کشاورزی و دامداری است و به زبان لری و لکی صحبت می‌کنند. بنابر تحقیق‌های انجام شده و بررسی نقش‌و‌نگارهای درون غارها تاریخ آغاز زندگی در این منطقه دوازده‌هزار سال قبل پیش‌بینی شده است. تا قبل از سال ۱۳۱۲ هجری‌ شمسی زندگی در این منطقه به‌صورت عشایری بود اما با گذشت زمان به زندگی شهری تغییر یافت. سفر به شهرستان کوهدشت و آشنایی با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی‌اش سفری جذاب با کسب تجربه‌هایی جدید است. 
تنگه شیرز یکی از جاهای دیدنی کوهدشت
تنگه شیرز جاذبه‌ای طبیعی است که در ۵۰ کیلومتری شهر کوهدشت و بین استان‌های لرستان، کرمانشاه و ایلام قرار دارد. طول این تنگه ۵ کیلومتر است و بین دیوارهای صخره‌ای با ارتفاع ۱۵۰ تا ۲۰۰ متر قرار گرفته. این دیواره‌ها شیبی نزدیک به ۱۰ متر دارند و بر اثر فرسایش شکل‌هایی عجیب و جالب پیدا کرده‌اند. رودخانه‌ سیمره، که از کنار این دره می‌گذرد، طراوت و سرسبزی منطقه را چندین برابر کرده است. در طول این تنگه آبشار، درختان جنگلی، چشمه‌های آب و میوه‌های وحشی متنوعی قرار دارد.
دره سرطرهان
ادر غرب کوهدشت، دره‌ای زبا به نام دره سرطرهان قرار دارد. این دره که قرن‌های متمادی محل زندگی اقوام مختلف بوده، امروزه به یکی از جاهای دیدنی کوهدشت تبدیل شده است. باربری مشهد به کوهدشت -  در اینجا دشت های وسیع، مراتعی سرسبز، گل های وحشی، گیاهان مختلف و دارویی و درختانی همانند پسته وحشی، زالزالک، انجیر وحشی را مشاهده خواهید بود.
قلعه کوهزاد شهرستان کوهدشت
بنای تاریخی قلعه کوهزاد، که متعلق به دوران اشکانی است، در شهرستان کوهدشت و در بخش رومشگان قرار دارد. در ساخت این قلعه از سنگ و ملات استفاده شده و متأسفانه بیشتر قسمت‌های آن، به غیر از قسمت شمالی، بر اثر فرسایش از بین رفته‌اند. طول این قلعه ۶۰ متر و عرض آن ۲۴ متر است و با توجه به آثار باقی‌مانده ۸ اتاق در آن قرار داشته و همچنین ورودی آن در قسمت شرقی است.
غار بتخانه
غار بتخانه یکی از جاهای دیدنی کوهدشت است که در ۲۱ کیلومتری شهر کوهدشت قرار دارد. برای رفتن به غار بتخانه باید به روستای قرعلیوند رفته و از آنجا به غار دسترسی خواهید داشت. در غار به دلیل رسوبی بودن کمی تنگ است. برای غارنوردی نیاز به تجهیزات اولی مانند عصا و هدلامپ دارید.
طول غار ۲۰۰ متر و بسیار عریض است. با پیش رفتن در غار، سقف غار نیز بلندتر می‌شود. غار بتخانه از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده است. باربری مشهد به کوهدشت - غار  بتخانه چکنده‌ها و چکیده‌های ده متری و  قطوری دارد که از مهم‌ترین جاذبه آن به حساب می‌آید. 
پل سی پله
پل سی پله در بخش طرهان، از توابع کوهدشت، قرار دارد و یکی دیگر از جاهای دیدنی کوهدشت است. این پل در دوران ساسانیان روی تنگ‌ترین قسمت رودخانه سیمره ساخته شد و به این دلیل که راه ارتباطی بین ایران و بین‌النهرین بود اهمیت زیادی داشت. این پل در گذشته ۴ دهانه گنبدی داشت که در حال حاضر تنها ۲ دهانه از آن باقی‌مانده است. پل سی پله در سال ۱۳۷۹ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.
پارک جنگلی بلوران
یکی دیگر از جاهای دیدنی کوهدشت، پارک جنگلی بلوران است. این پارک جنگلی در دامنه‌های زاگرس و در میان جاده کوهدشت به اسلام‌آباد غرب قرار دارد. درختان بلوط این پارک جنگلی بسیار کهنسان هستند. آب و هوای این منطقه برای گذران روزهای گرم تابستان بسیار مطبوع می‌باشد و اغلب مردم محلی برای تفریح به این پارک جنگلی سر می‌زنند.
باربری مشهد به کوهدشت و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کوهدشت - خرم آباد- بروجرد - درود - الیگودرز - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - کونانی - معمولان - چقابل – اشترینان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به کوهدشت،حمل بار از مشهد به کوهدشت ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به آمل – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ساری - چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت-نوشهر- تنکابن -  قائم شهر- بابلسر- نور خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به آمل -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ساری - چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت-نوشهر- تنکابن -  قائم شهر- بابلسر- نور) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


طبیعتی بکر واقع در بخش مرکزی استان مازندران
در همه شهر های شمال کشور عزیزمان ایران، ما شاهد زیبایی هایی هستیم که از وجود دریا، جنگل ها، کوه ها و مناظر طبیعی از جمله آبشارها، غارها و… تشکیل می گردند. در یکی از آنها به نام شهرستان آمل به بررسی جاذبه های طبیعی می پردازیم و این شهر مملو از مکان های دیدنی و جاذبه های تماشایی را مقصد سفر امروزمان قرار می دهیم. 
شهرستان آمل
اگه بخواهیم به جاذبه های این شهر دوست داشتنی به طور مفصل بپردازیم قطعا زمان کم می آوریم اما اشاره کوتاهی به برخی از معروفترین این جاذبه ها خواهیم داشت. باربری مشهد به آمل -  جنگل الیمستان، پارک جنگلی هلومسر، پارک میرزا کوچک خان جنگلی، غارهای دستکند، آبگرم استراباکو و بسیاری دیگر را می توان از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی دیدنی شهرستان آمل برشمرد.
طبیعت شهرستان آمل
پارک جنگلی میرزا کوچک خان

این پارک ۴۴۰ هکتار مساحت دارد و در کیلومتر ۱۸ جاده آمل به تهران قرار گرفته است. پارک جنگلی میرزا کوچک خان با تلفیقی از جاده های زیبا و درختان سر به فلک کشیده، از بزرگترین پارک های جنگلی در خاورمیانه و دومین پارک جنگلی بزرگ در استان مازندران محسوب می گردد. این پارک شامل امکانات تفرجگاهی آلاچیق، آب آشامیدنی، سرویس دستشویی، اجاق، میز و نیمکت، رستوران و قهوه خانه، سکوی چادر و وسایل بازی کودکان و جایگاه سوارکاری می باشد. دارای سه ورودی است و از جاذبه های آن می توان به جنگل انبوه، جاده جنگلی پارک، هزار پله، چشمه آب سرد، درختان کهن سال، مرتع جنگلی، درختان میوه‌ای و بسیاری دیگر اشاره کرد.
پارک جنگلی هلومسر
این پارک در ابتدای جاده آمل به امام زاده عبدالله قرار گرفته است و دارای مساحتی به اندازه ۶۷ هکتار است که به عنوان یکی از بزرگ ترین پارک های تفریحی و گردشگری در استان مازندران و شهرستان آمل محسوب می شود. این پارک همچنین به عنوان منطقه نمونه گردشگری انتخاب‌ شده است. باربری مشهد به آمل - لازم به ذکر است مرحله نخست ایجاد امکانات تفریحی و رفاهی پارک جنگلی هلومسر در قالب ۲۷ هکتار با ایجاد سرویس‌های بهداشتی، نصب آلاچیق ها، سطل های جمع آوری زباله، کافی شاپ، نمازخانه و وسایل بازی کودکان صورت پذیرفت.
پارک دهکده طلایی آمل
این پارک در داخل شهر و شهرستان آمل واقع شده است. پارک دهکده طلایی آمل که بزرگ ترین پارک مازندران به حساب می آید، به عنوان یکی از زیباترین بوستان های ایران مطرح است.

روستای بلیران
از جاده‌ی قدیم بابل به آمل و در چند کیلومتری آمل جاده ای به سمت جنگل و کوه شما را هدایت می کند و مسیری پر از پیچ وخم که هر پیچش دارای زیبایی های بسیاری است. یک طرف کوه و جنگل و طرف دیگر آن شالیزار ها، مزارع و باغات است که دارای مناظر و چشم انداز هایی بکر است که چشم هر ببیننده ای را محو خود می کند. در انتهای این جاده به روستای زیبای بلیران می رسیم. این روستای بکر و دیدنی که در دل جنگل است، تا شهرستان آمل پانزده کیلومتر فاصله دارد. این روستا از شمال به روستای کم دره، از جنوب به جنگل های سرفراز شمال و کوه چلا، از شرق به جنگل های سرسبز و انبوه و رودخانه و نهایتا از غرب به جنگل و کوه محدود شده است.
باربری مشهد به آمل و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به آمل - ساری - چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت-نوشهر- تنکابن -  قائم شهر- بابلسر- نور را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به آمل،حمل بار از مشهد به آمل ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به مینودشت – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات گرگان - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن - علی ابادکتول - آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به مینودشت -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (گرگان - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن - علی ابادکتول - آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


مینودشت
مینودشت یکی از شهرهای استان گلستان در شمال شرقی ایران است که هم اکنون به عنوان مرکز شهرستان بزرگ مینودشت نیز شناخته می شود. شهری که در دامان البرز شرقی جای گرفته و ارتفاعاتش پس از گذر از پارک ملی گلستان به ارتفاعات خراسان شمالی می پیوندند. مینودشت که در استان گلستان قرارگرفته همسایه دیوار به دیوار استان خشک و کویری سمنان و سرزمین خراسان است. شهری با دو اقلیم متفاوت که یک طرفش را کوه های بلندبالا احاطه کرده اند و سوی دیگر آن جلگه هایی حاصلخیز در بر گرفته اند. 
آب وهوای مینودشت هم ویژگی های خودش را دارد، در بخش کوهستانی معتدل و سرد با زمستان های طولانی و در بخش جلگه ای آب و هوایی معتدل که کمی متمایل به گرمسیری است. باربری مشهد به مینودشت -  بیشتر جنگل ها و مراتع سرسبز مینودشت هم در همین منطقه جلگه ای واقع شده اند و شما شاهد جنگل های انبوهی هستید که در هم لولیده اند و قصد دل کندن ندارند. بیشتر مردمان این سرزمین هم کسب و کار و خانه های شان را در همین سرزمین های جلگه ای برپا کرده اند. علاوه بر کشاورزی این سرزمین به نوغان داری و تولید ابریشم نیز شهره است، حرفه ای که صدها سال قدمت دارد و هنوز هم در بین مردم با تمام فراز و نشیب هایش ارج و قرب خاصی دارد. مینودشت از قدمت بسیار زیادی برخوردار است به طوری که در کاوش های باستان شناسی صورت گرفته در تپه های تاریخی بازگیر، قدمت این منطقه به هزاره پنجم پیش از میلاد رسیده است. همین قدمت نشان می دهد که مینودشت یکی از قدیمی ترین سکونت گاه های بشر در استان گلستان بوده است. مینودشت که در 116 کیلومتر گرگان قرار گرفته است، طبیعتی بس شگرف و غنی دارد. انبوه جنگل های هیرکانی، مراتع و چمن زارها، آبشارهای متعدد، چشمه سارها، غارهای بی بدیل و رودخانه های خروشان تنها بخشی از دیدنی های مینودشت است.
پارک ملی گلستان
پارک ملی گلستان از بکر ترین جاهای دیدنی مینودشت است که نامی آشنا در بین ایرانیان دارد و در سال ۱۳۵۴ به‌عنوان اولین پارک ملی ایران ثبت شد. این منطقه ی حفاظت شده در استان گلستان و در نزدیکی شهر مینو دشت واقع شده است. گونه های گیاهی و جانوری بسیاری مانند پلنگ، خرس قهوه‌ای، گرگ، شوکا، گراز و ... در این جنگل وجود دارند. همچنین آبشار ها و کوه ها و رودخانه هایی مانند مادرسو، زاو، قرتو و ...، که در آن وجود دارند باعث جذب گردشگران بسیاری می شود.
 جنگل چهل چای
تنها هفت کیلومتر از شهر مینودشت که فاصله بگیرید خود را در میان جنگلی بکر و زیبا خواهید یافت که به سان بهشتی جذاب است. این جنگل زیبا که انبوه مراتع سرسبز آن را در بر گرفته اند در دامان جادویی البرز شمالی قرارگرفته و به جنگل چهل چای شهره است. جنگلی که علاوه بر حضور درختان بلندبالا و زیبا، رودخانه های خروشان و چشمه سارهای متعددی نیز در دل آن جریان دارند. عبور رودخانه چهل چای از دل این جنگل بر طراوت و زیبایی اش افزوده است. باربری مشهد به مینودشت - این جنگل را با نام تنگ چهل چای نیز می شناسند و اگر از بلندای کوه ها به این جنگل متراکم بنگرید خواهید دید که چگونه در دامان کوه ها و در دل دره ها درست در مسیر حرکت رودخانه چهل چای پیش روی کرده است. این پارک جنگلی جادویی مجهز به امکاناتی همانند آلاچیق، سرویس بهداشتی، نمازخانه و فروشگاه برای شب مانی است. جنگل در نزدیکی روستای کلوکند قرار گرفته است و 59 هکتاری وسعت دارد.
آبشارهای ریگ چشمه
پیچ وخم جاده را که پشت سر بگذارید 18 کیلومتر بعد به روستای زیبای ریگ چشمه پایین خواهید رسید. به سان اغلب روستاهای مینودشت، این روستا را نیز مراتعی حیرت انگیز احاطه کرده اند. با رسیدن به روستا و پشت سر گذاشتن آن وارد جنگلی زیبا و فوق بکر خواهید شد که در همان نگاه اول چشم تان را خواهد ربود. اگر در دل جنگل به پیش بروید، در طول مسیر رودخانه ای خروشان را در میان انبوه درختان متراکم خواهید دید که در کنار چشمه سارها منظره بی بدیلی را بوجود آورده است. با پیاده روی در اعماق جنگل شما به آبشاری بسیار زیبا خواهید رسید که با نام آبشار ریگ چشمه شناخته می شود. آبشار از بلندای سنگ های خزه گرفته پایین می جهد و در قالب رودخانه ای به مسیر ادامه می دهد. منظره حیرت انگیز جنگلی بکر در کنار این آبشار زیبا حتما خستگی راه را از تن شما به دور خواهد کرد. اما 200 متر آن سوتر از آبشار، غاری آهکی و بسیار زیبا قرار دارد که پیمایش آن آ ن قدر سخت نیست و مناظر بی بدیلی را در دل خود پنهان کرده است. این غار هم با نام ریگ چشمه شناخته می شود. قصد سفر به اعماق جنگل و بازدید از آبشار و غار را اگر داشتید حتما با یک راهنمای محلی این مسیر زیبا را طی کنید.
باربری مشهد به مینودشت و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مینودشت - گرگان - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن - علی ابادکتول - آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به مینودشت،حمل بار از مشهد به مینودشت ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به بندرگناوه – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بوشهر - برازجان  - بندرکنگان - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بندرگناوه -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بوشهر - برازجان  - بندرکنگان - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


آشنایی با بندر گناوه و خرید در بازارهای معروف آن
بندر گناوه یکی از شهرهای دیدنی استان بوشهر است که به دلیل ساحل زیبا، حیات وحش و همچنین وجود بازارهای سنتی که در آن وجود دارد بسیار در بین گردشگران شهرت دارد. جالب است بدانید که نام این بندر در قدیم جنابه یا جنابا بوده است. بندر گناوه یکی از نقاط گردشگری در جنوب ایران است که سالانه میلیون ها نفر تنها به قصد خرید و رفتن به سواحل زیبای خلیج فارس به سمت آن می رود. اما ناگفته نماند که علاوه بر جاذبه های زیبا و دریای نیلگون خلیج فارس بازارهای خرید عمده ای هم در این شهر وجود دارد که مسافران زیادی را برای خرید به سمت این بندر جذب می کند. 
شهر گناوه
بندر گناوه از لحاظ جغرافیایی در ساحل خلیج فارس و میان بوشهر بندر دیلم به فاصله ی ۱۸ کیلومتری از شرق خورامام حسن قرار گرفته است. مطابق با آمار سرشماری که در سال ۱۳۹۰ در این شهر صورت گرفته جمعیت آن حدود ۶۴ هزار نفر بوده که این تاکنون حتما تغییر کرده است. لازم به ذکر است که بگوییم گناوه در ۱۶۰ کیلومتری بوشهر واقع است و با استان ‌هایی نظیر فارس، شهر دیلم و دشتستان همسایه می باشد.
چطور به گناوه برویم؟
برای رفتن به بندر گناوه باید از هر نقطه ایران که هستید خود را به استان بوشهر برسانید و از آنجا به بندر گناوه برسید.
تهران: تهران، قم، اراک، بروجرد، خرم آباد، دزفول، اهواز، ماهشهر، گناوه (۱۱ ساعت)
تهران: تهران، قم، اصفهان، شهررضا، سمیرم، گچساران، گناوه
اهواز: اهواز، بندر ماهشهر، هندیجان، بندر دیلم، گناوه (۴ ساعت)
شیراز: شیراز، قائمیه، شبانکاره، بندرگناوه (۵ ساعت)
آب و هوای بندر گناوه
با توجه به شرایط جغرافیایی که بندر گناوه دارا می باشد و نزدیکی آن به جنوب ایران و خلیج فارس قاعدتا باید انتظار شرایط هوایی گرم و مرطوب را داشته باشید. باربری مشهد به بندرگناوه -  از همین رو آب و هوای بندر گناوه هم گرم و مرطوب بوده و متوسط میزان بارانی که در این شهر می باشد ۱۵۰ میلی متر است و میانگین دما در این منطقه ۲۵ درجه و در ماه های گرم سال به ۵۰ درجه سانتی گراد می رسد. اگر خواستید به منظور تفریح به این منطقه ی جنوبی ایران سفر کنید بهترین موقع از زمان شروع فصل زمستان تا اواسط ماه اردیبهشت ماه است.
بازارهای گناوه
خب بریم سراغ اصل ماجرا که موضوع خرید در بازارهای گناوه است؛ در واقع مهمترین دلیل افراد برای سفر به بندر گناوه خرید کردن در این شهر بندری است. تقریبا اکثر اجناسی که در این منطقه به فروش می رسند خارجی هستند و اصطلاحاً به آنها ته لنجی می‌گویند. تنوع فراوان، ارزانی و برندهای ارائه شده در این بازارها از جمله مهم‌ ترین دلایل استقبال چشمگیر مردم از بندر گناوه است.
بازار اصلی بندر گناوه
بندر گناوه یک بازار اصلی دارد که در آن می توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را خریداری کنید. باربری مشهد به بندرگناوه -  از دست ‌فروش ‌هایی که در گوشه و کنار بازار دیده می‌ شوند، هم غافل نشوید؛ زیرا گاهی اوقات از این افراد نیز می ‌توانید کالاهای بسیار مناسبی خریداری کنید. بازار سیف یکی از معروف ترین بازارهایی است که می توانید برای خرید در بندر گناوه به سمت آن بروید.
بازار بندر دیلم
یکی دیگر از بازارهای بندر گناوه در فاصله ی ۶۸ کیلومتری غرب این بندر قرار گرفته است و برای رسیدن به آن تنها باید ۵۰ دقیقه یا حتی کمتر رانندگی کنید. این بندر در فاصله کمی از کشورهایی مثل کویت و عمارات قرار دارد از همین اجناسی از کشورهای سنگاپور، تایلند و چین به راحتی در این بندر پیدا می شود که تفاوت آن با دیگر مناطق کشور قیمت مناسب این محصولات با کیفیت می باشد.
باربری مشهد به بندرگناوه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بندرگناوه - بوشهر - برازجان  - بندرکنگان - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به بندرگناوه،حمل بار از مشهد به بندرگناوه ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به اسفراین – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بجنورد - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - شیروان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به اسفراین -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بجنورد - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - شیروان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


مناطق دیدنی اسفراین
اسفراین یکی از شهرهای خراسان شمالی می باشد که در همسایگی بجنورد،سبزوار و جغتای می باشد.این شهر به دلیل وجود مناطق طبیعی زیبا مانند آبشارهای متعدد،رودهای زیبا و همچنین آب و هوای معتدل مقصدی پرطرفدار برای گردشگران می باشد.
مقبره بابا قدرت
بنای مقبره باباقدرت از آثار تاریخی ارزشمند شهرستان اسفراین به شمار می­رود که تاریخ دقیق ساخت آن معلوم نیست، ولی اغلب آن را به دورۀ صفوی نسبت می­دهند. برجسته­ ترین ویژگی این اثر تلفیق معماری دستکند و افزوده است. بنای مقبره در دل تپه­ای حفر شده و متشکل از یک دالان دستکند به طول حدود ۴۰ متر و یک اتاق گنبددار در انتهای دالان است که در آن قبری وجود دارد. به اعتقاد مردم و اهالی روستاهای مجاور این مکان مرقد یکی از نوادگان امام محمد تقی (ع) به نام بابا حسین، معروف به بابا قدرت است.
ارگ تاریخی بلقیس
ارگ تاریخی بلقیس با قدمتی چهارهزارساله در ۳ کیلومتری جنوب غربی شهر اسفراین واقع شده است. این ارگ از بزرگ ترین بناهای خشتی ایران است و پس از ارگ بم دومین بنای گلی ایران محسوب می شود. آثار و بقایای باقی مانده در این شهر مربوط به قرن دوم اسلامی می باشد و معماری آن به شیوه دوره ساسانی است و قدیمی ترین آثار این شهر به اواخر دوره ساسانی بازمی گردد. این ارگ دارای بیست و نه برج و وسعت تقریبی ۵۱ هزار متر مربع است که به آن “نارین قلعه” هم گفته می شود.
تپه منار از مناطق دیدنی اسفراین
تپه منار مهم‌ترین بخش شارستان شهر بلقیس در شهر اسفراین کنونی در استان خراسان شمالی است که کتاب‌های جغرافیایی و سفرنامه‌ها، وجود این مسجد و مناره در این محل را ثابت می‌کنند.
روستای رویین
روستای رویین در ۲۵ کیلومتری شمال اسفراین و ۴۵ کیلومتری جنوب شرق بجنورد قرار دارد. قدمت روستای رویین به احتمال زیاد به پیش از اسلام باز می‌گردد. باربری مشهد به اسفراین - در این روستا، خانه‌ها به طرز بسیار زیبایی به صورت پلکانی بر روی یکدیگر ساخته شده، به طوری که پشت بام منزل یکی حیاط خانه دیگری است. کوچه‌هایی پیچ در پیچ، بافت قدیمی خانه‌ها و شیب کوچه به کوچه روستا، ارتفاعات بلند، رودخانه‌های دایمی و درختان چنار کهنسال، چهره این روستا را منحصر‌ به‌ فرد ساخته است.
منطقه نمونه گردشگری میلانلو
منطقه نمونه گردشگری میلانو منطقه‌ ای ییلاقی است که در شهر اسفراین قرار دارد و از به هم پیوستن چند روستا مانند اردغان، بیدواز، حسن آباد، پرکانلو، سرچشمه و سارکانلو تشکیل شده است و از مناطق دیدنی اسفراین است. این روستاها در مسیر رود بیدواز قرار دارند و وجود باغ‌های میوه زیبایی محیط را بیشتره کرده است. کوه‌های شاه‌ جهان، چشمه‌های متعدد، غار انوشیروان، غار سنجد چشمه و منطقه تفریحی چمن از جاذبه‌های گردشگری این منطقه‌ اند.
بنای امامزاده شاهزاده زید توی
بنای امامزاده شاهزاده زید یکی از آثار مذهبی-تاریخی مربوط به قرون میانی اسلامی در شهرستان اسفراین است. پلان بنا در اصل هشت ضلعی بوده ولی طی تعمیرات مکرر به صورت نامنظم و چند وجهی درآمده است. بر مزار امامزاده یک صندوقچه چوبی منبت­کاری شده وجود دارد که در گرداگرد آن کتیبه­هایی به خط نسخ نوشته شده و در بخشهای مختلف با شمسه و ترنجهای هندسی محاط در قابهایی مربعی به طرز زیبایی تزیین شده است. مصالح اصلی بنا خشت و گل بوده که بعدها نمای آن را با آجر کار کرده­ اند.
امامزاده شاهزاده زید
ساریگل یکی از شناخته‌شده‌ترین پارک‌های ملی ایران است که در شهر اسفراین قرار دارد  و از مناطق دیدنی اسفراین می باشد. این پارک در گذشته منطقه‌ای حفاظت‌شده به نام جهان‌ شاه بود که پس از سال ۱۳۸۱ نام آن به ساریگل تغییر یافت. باربری مشهد به اسفراین - وسعت پارک ملی ساریگل در حدود ۷۰۳۷ هکتار است و در سال ۱۳۸۱ بخشی از آن که زیستگاه جانداران و گیاهان متعدد است در فهرست منطقه‌های حفاظت‌شده قرار گرفت. پارک ملی ساریگل شامل قسمت‌های کوهستانی، تپه ماهوری و دشتی می‌شود و رودخانه اردغان و آبشار ایزی در آن جریان دارند.
باربری مشهد به اسفراین و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به اسفراین - بجنورد - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - شیروان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به اسفراین،حمل بار از مشهد به اسفراین ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به آبدانان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ایلام - دره شهر - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ایوان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به آبدانان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ایلام - دره شهر - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ایوان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های آبدانان
آبدانان مرکز شهری با همین نام است و در استان ایلام واقع شده است. این شهر طبیعتی فوق العاده بکر و زیبا دارد که هر سال گردشگران زیادی برای تماشای آن به این منطقه می آیند. از جاذبه های آبدانان می توان به طبیعت فوق العاده زیبای آن اشاره کرد که به خاطر خاک حاصلخیز و وجود آب کافی به این صورت در آمده است به اضافه آن آبدانان قدمتی دیرینه دارد و در همه نقاط شهر آثار باستانی مشاهده می شود. علاوه بر این ها جاده دسترسی به آن نیز بسیار زیبا است به حدی که نام خواهر جاده چالوس را برای آن انتخاب کرده اند. 
قلعه تاریخی هزار در
قلعه ای که ساخت آن به دوران ساسانیان باز می گردد. این مورد از جاذبه های آبدانان در غرب شهر واقع شده است. با بررسی هایی که بر روی معماری آن انجام شده این گونه گفته می شود که برای اهدافی نظامی مورد استفاده قرار می گرفته است. قلعه تاریخی هزار در دارای زیرزمین، دو طبقه، نور گیر و تهویه هوا می باشد که ازطریق دریچه هایی به طول یک مترازسقف و دالان ها واتاق ها تامین می گشته. تهویه هوا و نور به دلیل داشتن دیواری قطور و نبود پنجره در راهروها و اتاق ها دور از انتظار است اما دریچه های تعبیه شده در سقف این وظیفه را کامل انجام می دهند.
معماری قلعه شباهت زیادی با شهر تاریخی دره شهر دارد و یکی از دلایل تخمین عمر آن به دوران ساسانی خمین امر می باشد. از دیگر دلایل مصالح به کار رفته از جمله سنگ و گچ است که این احتمال را قوی تر می کند. باربری مشهد به آبدانان - آثار به جا مانده در قلعه نشان دهنده وجود برج های نگهبانی، شاه نشین، اتاق های مسکونی و سه در، در آن بوده است. قلعه باشکوه هزار در در تاریخ ۲۲ تیر سال ۱۳۷۹ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.
دریاچه سیاه گاو
دریاچه سیاه گاو را تنها دریاچه دوقلوی کشور می نامند. این مورد از جاذبه های آبدانان در دسته نادرترین پدیده های طبیعی جهان قرار می گیرد. این دریاچه حدود ۸ کیلومتر با سراب باغ آبدانان فاصله دارد. برای دیدن این دریاچه باید وارد جاده اصلی آبدانان به شهرستان دهلران شوید و در میانه های جاده از روستاهای شوشه گل وارد جاده سیاه گاو بشوید.
دریاچه‌ دوقلوی سیاه گاو، آکواریومی طبیعی است که در منطقه‌ ای کوهستانی و مرتفع قرار دارد. این پدیده‌ طبیعی نادر، شامل دو دریاچه است که توسط کانالی با عرض ۸ متر و عمق ۴۴ متر و طولی برابر با ۷۰ متر به یکدیگر مرتبط شده ‌اند. آب دریاچه ها بسیار زلال است به حدی که می توان تا عمق آن را از سطح آب مشاهده کرد. باربری مشهد به آبدانان -  عمیق ترین نقطه در یکی از دریاچه ها حدود ۲۰ متر و در دیگری ۳۰ متر می باشد. آب دریاچه از طریق منایع زیرزمینی تامین می‌شود. از عمر این دریاچه ‌ها هزاران سال می‌ گذرد و به دلیل فرسایش هر روز در حال کوچک‌ تر شدن هستند. دریاچه سیاه گاو از نوع آب شیرین است و آب درون آن به صورت دایم در جریان است.
آب چشمه‌ های زیرزمینی پس از پرشدن دریاچه اول از آبراه بین دو دریاچه عبور کرده و دریاچه دوم را پر می ‌کند. این آب بعد از پر شدن دریاچه پایین دست به رودخانه سیاه گاو می ‌ریزد و زمین‌ های اطراف را سیراب می ‌کند.
باربری مشهد به آبدانان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به آبدانان - ایلام - دره شهر - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ایوان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به آبدانان،حمل بار از مشهد به آبدانان ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به نهبندان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بیرجند - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری - دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه - قائن - طبس - فردوس  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به نهبندان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بیرجند - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری - دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه - قائن - طبس - فردوس ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر نهبندان
نهبندان یکی از شهرهای استان خراسان جنوبی می باشد که به دلیل قرارگیری در مجاورت کویر در دشتی وسیع قرار دارد و به عنوان نگین کویر ایران شناخته شده است.شهر نهبندان را با آسباب های معروف آن می شناسند و علاوه بر آن آثار تاریخی ارزشمندی در این شهر وجود دارد. 
جاهای دیدنی نهبندان
آبشار گنده گاو

در استان خراسان جنوبی، شهرستان نهبندان، بخش شوسف و در منطقه چاه دراز قرار گرفته است. این آبشار که یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان نهبندان است توانسته است طبیعت بسیار زیبا و دیدنی را به ارمغان آورد. آبشار گنده گاو در منطقه ای نسبتا کوهستانی و سرسبز واقع شده است. یا توجه به کویری بودن منطقه نهبندان، حضور این آبشار روح تازه ای به این منطقه بخشیده است و توانسته توجه گردشگران را به خود جلب نماید.
قلعه شاهدژ
قلعه شاهدژ یکی از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی و از جاهای دیدنی نهبندان است که در ۶ کیلومتری شرق نهبندان و ابتدای جاده‌ی نهبندان به زابل واقع شده است. باربری مشهد به نهبندان -  این قلعه در نزدیکی روستای خوانشرف و در ارتفاع ۱۴۱۰ متری از سطح دریای آزاد قرار دارد. قلعه شاهدژ در فضای وسیع قله کوهی منفرد که از اطراف به دشت‌های باز و وسیع و روستای خوانشرف اشراف دارد، قرار گرفته است و به نام‌های شاهدژ و قلعه شاهی از آن یاد می شود. در این قلعه، حوض انبارهای متعددی نیز برای ذخیره‌ی آب باران تعبیه شده است. یکی از این حوض انبارها به‌صورت پلکانی ایجاد شده و به صورت آب تصفیه‌کن عمل می‌کرده است؛ که این خود یکی از زیبایی ها و شگفتی های این قلعه به شمار می اید
ریگ یلان از جاهای دیدنی نهبندان
ریگ یلان یکی از حیرت‌ انگیزترین بیابان‌های جهان و مقصدهای کویرگردی ایران است و هرچند هنوز اثبات نشده گرم‌ترین هوای زمین را دارد، ولی ناسا اثبات کرده که گرم‌ترین دمای سطح زمین را دارا است. همچنین، بلندترین تپه‌ های ماسه‌ ای دنیا با بیش از ۴۷۵ متر ارتفاع نسبی در ریگ یلان وجود دارد.

آسیاب‌ های بادی نهبندان
آسیاب‌ های بادی نهبندان در دو طبقه ساخته شده‌اند. طبقه فوقانی به بزرگ‌ترین قطعات آسیاب اختصاص داشته و طبق هم‌کف نیز شامل انبارهای نگهداری آرد و گندم بوده است. در طراحی بنای این آسیاب‌ها از نقشه آسبادهای سیستان استفاده کرده‌اند و به‌دلیل نوع کاربری خود، فاقد تزیینات و کاملا ساده هستند.
موزه مردم‌شناسی
این موزه در خانه سالاری از خانه‌های تاریخی زیبای شهر نهبندان و در داخل بافت تاریخی این شهر واقع شده است که دارای وسعتی حدود ۱۸۰۰ متر‌مربع می‌باشد و از جاهای دیدنی نهبندان است. باربری مشهد به نهبندان - خانه سالاری از نوع خانه‌های دو ایوانی است و با توجه به سبک معماری موجود، این خانه در اواخر دوره قاجار ساخته شده و در دوره‌های بعد الحاقاتی به آن افزوده گردیده است. 
کلوتهای گلی نهبندان
حدود ۱۰ کیلومتر پس از نهبندان به سمت شهداد کوه‌هایی در دو طرف جاده نمایان می‌شود که به کوه‌های مینیاتوری یا مریخی معروفند. این کوه‌های زیبا از نوع رسوبی هستند و به علت فرسایش سریع در برابر باد و باران به شکل دندانه دندانه و پر از لبه‌ها و چاک‌های مکرر در آمده‌اند که بومیان این منطقه به سبب شکل غیر عادیشان از آن‌ها با عنوان کوه‌های مریخی نیز یاد می‌کنند.
رنگ کوه میان طوسی و سفید با واریزه‌های بسیار در پای آن وجود گرما و حرارت، مناظری رویایی و تخیلی را در ذهن بیننده پدید می‌آورد و باعث شده تا این جاده به یکی از زیباترین مناطق ایران تبدیل شود. کوه‌های مخروطی مریخی از یک سو و ماسه‌های شنی بیابانی از سوی دیگر در کویر لوت نهبندان واقع شده است. این کوه‌ها در زمان گذشته به زیر خروارها خاک مدفون بوده و امروز با گذشت زمان مشاهده می‌شوند. در اثر تغییرات جوی و آب و هوایی و باران‌‌های موسمی، خاک‌ها از روی آن‌ها به دامنه‌ها ریخته شده و چهره اصلی این کوه‌ها نمایان شده است.
باربری مشهد به نهبندان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به نهبندان - بیرجند - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری - دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه - قائن - طبس - فردوس  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به نهبندان،حمل بار از مشهد به نهبندان ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به لردگان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات شهرکرد -فرخ شهر - فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به لردگان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (شهرکرد -فرخ شهر - فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر  ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر لردگان
شهر لردگان مرکز شهرستان لردگان با 1700 متر ارتفاع از سطح دریا در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرقی استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است. مردم لردگان به زبان لری گویش بختیاری سخن می گویند. قالی بختیاری، گلیم، لباس های محلی، چنته، نمکدان، مفرش کشک و قارا-بنه یا پسته وحشی انواع سوغات این شهرستان هستند. شهر لردگان از دیرباز مرکزی برای مبادلات عشایر بوده است.در متون تاریخی از لردگان به نام لردجان نام برده شده است.
اکنون بار سفر می بندیم و راهی این شهرستان زیبا می شویم تا گوشه هایی از جاذبه های فوق العاده دیدنی این شهرستان را با هم نظاره گر باشیم.
آبشار آتشگاه
آبشار آتشگاه لردگان طولانی ترین آبشار ایران است. این آبشار 3کیلومتری که به آبشار مینیاتوری ایران معروف است، یکی از بی نظیر ترین جاذبه های طبیعی کشور به شمار می رود که در 190 کیلومتری شهرکرد و در40 کیلومتری شهر لردگان قرار دارد و به دره ای می ریزد که با پستی و بلندی های خود آبشارهای کوچک متعددی را ایجاد می کند. برای رسیدن به این آبشار باید به 40 کیلومتری شهر لردگان، پس از روستاهای میلاس و سردشت شوش در روستای آتشگاه سفر کنید. 
چشمه برم لردگان
جوشش چشمه های مصفای برم در مرکز شهر لردگان ، گردشگاهی با همین نام را به وجود آورده است . این چشمه علاوه بر تامین آب کشاورزی ، یکی از سر شاخه های کارون به حساب می آید و چشم انداز زیبایی را برای شهر لردگان به وجود آورده است . 
پارک جنگلی پَروَز
پارک جنگلی پَروَز در 50 کیلومتری شهرستان لردگان و 155 کیلومتری شهرکرد (مرکز استان چهارمحال و بختیاری) قرار دارد.گردشگاه زیبای پروز با طبیعت بهشت گونه خود و قرارگیری در امتداد دره ای سرسبز، سالانه میزبان هزاران گردشگر از داخل و خارج استان می باشد. باربری مشهد به لردگان - محیط دنج و خلوت، سایه درختان بلند و قد برافراشته، چشمه های زلال، شالیزارهای سرسبز و درختان جنگلی پیرامون آن، از ویژگی های جالب توجه این گردشگاه به شمار می روند. جاده آسفالته، فضای سبز، سکوی نشیمن، سرویس بهداشتی، پارکینگ و دسترسی به واحدهای اقامتی لردگان، مهم ترین زیرساخت های این منطقه زیبا و دلنشین است.
 منطقه حفاظت شده سبز کوه
در منطقه حفاظت شده سبزکوه که در فاصله 150 کیلومتری شهرکرد (مرکز استان چهارمحال و بختیاری) و 30 کیلومتری شهر لردگان واقع شده است، تعدادی آبشار پرآب و دیدنی به نام های تنگ زندان و معدن وجود دارند. منطقه حفاظت شده سبزکوه با مساحت 56308 هکتار در شهرستان های بروجن، لردگان و کیار واقع شده و دارای چشم اندازهای طبیعی، مرتعی، جنگلی و کوهستانی می باشد.  
آبشار تنگ زندان
این آبشار در دره تنگ زندان در منطقه حفاظت شده سبز کوه روبری قله کلار قرار دارد.کرودی کن در زبان محلی مرکب از کلمه های کر به معنای مه و دی به معنای دود است نامی زیبا برای این آبشار که به خاطر ریزش آب از ارتفاع بالا و باد که باعث معلق شدن ذرات ریز آب در آسمان می شود به آن داده شده است. باربری مشهد به لردگان - این آبشار در 55 کیلومتری شمال لردگان در استان چهار محال و بختیاری قرار دارد. این آبشار در بین دیواره های سنگی بلندی از دو طرف در میان دره ای عمیق واقع شده است. 
آبشار معدن
 آبشار معدن نیز یکی دیگر از آبشارهای پرآب این منطقه است که در نزدیکی روستای معدن و در میان صخره های کوهستانی منطقه واقع شده است. ایلامی ها در استخراج فلزات تبحر داشته اند . یکی از معادن مس آنها در روستای معدن در لردگان و معدن کبالت یکی از معادن استراتژیک دنیاست . این روستا در فاصله پنجاه کیلومتری شمال لردگان واقع است. منطقه طبیعت گردی ارمند با عبور از روستای دوپلان در این مسیر آغاز و مسیر انتهای این مسیر با روستای معدن در این استان خاتمه می یابد. 
باربری مشهد به لردگان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به لردگان - شهرکرد -فرخ شهر - فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به لردگان،حمل بار از مشهد به لردگان ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به دهدشت  – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات یاسوج - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون - پاتاوه   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به دهدشت  -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (یاسوج - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون - پاتاوه  ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر دهدشت
دهدشت شهری است در استان کهگیلویه و بویراحمد. این شهر مرکز شهرستان کهگیلویه است. شهر دهدشت در قسمت گرمسیری استان واقع شده‌است و تابستان‌هایی گرم و زمستان‌هایی سرد دارد. شهر دهدشت همچون تصویری که به دونیمه تقسیم شده‌است دو بخش بافت قدیمی و جدید دارد. بافت نوین که در دهه ۴۰ شمسی پایه‌گذاری شده‌است، ساختمان‌هایی با مصالحی همچون آجر، بتن و فوم دارد و بافت قدیم که چند صد سال تاریخ را در خود جای داده، بیشتر با مصالح گچی و ساروج ساخته شده‌است.
نامگذاری
دهدشت از دو جز ده و دشت گرفته شده‌است که به معنی دهی/روستایی /در دشتی است این معنی به خاطر وسعت زیاد دهدشت است.
دیدنی های دهدشت
غار نزل

غار نزل در شهرستان چهرام واقع در استان کهگیلویه وبویراحمد که در ۴۵ کیلومتری جاده دهدشت باغچه سادات در پشت کوه نور در منطقه جوی خانه واقع شده است.ه محل دهانه غار رفته و پس از ۱۶ ساعت تلاش در نهایت تا عمق حدود ۲۱۰ متری پیشروی داشتند که برای اکتشاف بیشتر، داشتن تجهیزات غواصی ضروری است.برای رفتن به این غار عظیم یش از ۴۰ عدد رول نصب و ۳۳۰ متر طناب نیاز است و تجربه کافی . باربری مشهد به دهدشت  - شامل دو حلقه چاه طبیعی است که محل جمع شدن سیلاب های عظیم زمستانی و آب ناشی از ذوب برفهای این منطقه می باشد.
استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ قرار گرفتن در زاگرس مرکزی و دارار بودن کوهستان‌های مرتفع و بهم‌پیوشته دارارای شگفتی‌های طبیعی و زمین‌شناختی متنوعی است. کوه‌های مرتفعی مانند دنا، نیر، ساورز، خامی، سفید و سیاه هر یک در بخشی از استان کهگیلویه و بویراحمد و به موازات هم علاوه بر دارا بودن پوشش‌های گیاهی متنوع در دل خود شگفتی‌های زمین‌شناسی منحصر بفردی نیز دارند که هر از گاهی بخشی از آنها کشف می‌شود. در سال‌های اخیر نیز با کاوش‌های زمین‌شناسی توسط زمین‌شناسان و غارنوردان غارهای عظیم و زیبایی در کهگیلویبه و بویراحمد کشف و شناسایی شده است. در این میان اما کشف برخی از زوایای پنهان و رازهای سر به مهر «غار نِزِل» که در میان بومیان و عشایر ساکن منطقه جویخانه سرفاریاب به چاه نِزِل معروف است باعث شده بار دیگر نگاه زمین شناسان و غارنوردان به گوشه‌ای دیگر از زیبایی‌ها و شگفتی‌های زمین‌شناسی کهگیلویه و بویراحمد معطوف شود.
روستای طولیان
تولیان(طولیان) از روستاهای بسیار باستانی ست . زمانیکه در محل کنونی دهدشت شهر باستانی مربوط به دوره ی ساسانی یعنی بلاد شاپور تاسیس شد ۲۳ روستا اطراف آن وجود داشت که تولیان یکی از آن هاست . باربری مشهد به دهدشت  - امامزاده ی آن معماری دوره ی صفویه است و ساختمان هایی که در بهسازی روستا تخریب شد نیز معماری دوره ی صفویه بودند . نیجه اینکه حداقل قدمت تاریخی تولیان به دوره ی ساسانی می رسد . 
روستای دم تنگ سپو
روستای دم تنگ سپو از سه پاره ده به نام مال دومن یا چهار راه شهید بهشتی(ده پایین) مال بالا (ده بالا)و مال ملا شیرخان تشکیل شده است ودر صحرای کلاچو در نزدیکی شهرستان دهدشت واقع شده است این روستا در نزدیکی رشته کوهی که این دو رشته کوه به دونصف شده به نام کوه گوشتی و کمر زرد که بین این دو تنگه ای است به نام تنگ سپو و روستاهای پشت این دو کوه به نام سر تنگسپو نامیده میشودو پشت این روستاهارشته کوهی به نام کوه سیاه وجود دارد .
پل بریده
پل بریده مربوط به دوران‌های تاریخی پس از اسلام است و در شهرستان کهگیلویه، روستای بی بی زلیخائی واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۸۲ با شمارهٔ ثبت ۸۳۰۳ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
غار خی
اين غار در کوه «خيص» – دهدشت کهکيلويه – واقع شده و طول تقريبي آن ۶۰۰ متر است. غار خي در سال ۱۳۶۵ توسط هيأت کوهنوردي شهرستان کهکيلويه کشف شده است.
باربری مشهد به دهدشت  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به دهدشت  - یاسوج - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون - پاتاوه   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به دهدشت،حمل بار از مشهد به دهدشت ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به شهریار – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات تهران - رباط کریم - ری - ملارد- صالحیه - قرچک - گلستان- اندیشه-پرند - قدس- اسلامشهر- پاکدشت - ورامین- پردیس خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به شهریار -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (تهران - رباط کریم - ری - ملارد- صالحیه - قرچک - گلستان- اندیشه-پرند - قدس- اسلامشهر- پاکدشت - ورامین- پردیس) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

شهریار، ییلاقی در نزدیکی تهران

شهریار یکی از ییلاق‌های نزدیک تهران است که اغلب در روزهای آخری هفته مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. اغلب جاهای دیدنی شهریار در میان طبیعت این شهر است اما نباید از فرهنگ و تاریخ شهریار غافل ماند. تهران به عنوان پایتخت ایران، یکی از پرجاذبه‌ترین شهرهای ایران نیز به حساب می‌آید. از مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی مردم در تهران، سفر به ییلاق‌های اطراف تهران است. در میان ییلاقات تهران، شهر شهریار یکی از خوش آب‌وهواترین و زیباترین ییلاقات محسوب می‌شود.

شهریار یکی از بخش های تهران می‌باشد که با مساحت حدود ۳۱۰ کیلومتر مربع دارای دیدنی‌های زیادی در خود جای داده است. مهم‌ترین جاذبه‌ شهریار به طبیعت زیبای آن باید اشاره کرد اما در ادامه به مهم‌ترین جاذبه‌ها و دیدنی‌های شهریار اشاره خواهیم کرد. اگر سفری یک روزه به شهریار داشتید، حتما به این جاهای دیدنی در شهر سر بزنید.

جاهای دیدنی شهریار

تخت رستم شهریار

یکی از جاذبه‌های تاریخی شهرستان شهریار، تخت رستم است. این کوه در غرب روستای قجر شهرستان شهریار قرار گرفته و بالغ بر ۱۳۱۸ متر ارتفاع دارد. تخت رستم شهریار از بخش‌های مختلفی مانند یک سکوی بزرگ، یک چهارطاقی کوچک در دامنه شرقی کوه به وجود آمده است. باربری مشهد به شهریار - تخت رستم شهریار تلفیقی از یک اثر تاریخی در دل یک طبیعت بکر و زیبا به حساب می‌آید و همین موضوع موجب شده تا این جاذبه گردشگری شهریار مکان مناسبی برای گردش و تفریح به شمار برود.

قلعه دهشاد شهریار

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان شهریار، قلعه دهشاد است. قلعه دهشاد را باید تنها قلعه روستایی در ایران دانست که هنوز سکونتگاه افراد زیادی را در خود جای داده است.

قلعه دهشاد شهریار  چهار برج در چهار سمت خود دارد. از این برج‌ها در گذشته برای دیده‌بانی استفاده می‌شد. سقف قلعه دهشاد به صورت ذوزنقه‌ای طراحی شده و دو طاق‌نما را در دو سمت خود جای داده است. مصالح اصلی ساخت بنا، آجر بوده است. براساس اسناد و مدارک قدمت قلعه دهشاد به دوران قاجار بازمی‌گردد.

پل دختر بادامک

یکی از بناهای تاریخی شهریار که با طبیعت آن گره خورده، پل دختر بادامک است. این پل در روستای بادامک و در جنوب شرقی سعیدآباد و شرق شهریار قرار دارد. باربری مشهد به شهریار - پل از یک چشمه طاق تشکیل شده و به شکل گهواره ساخته شده است. مصالح اصلی ساخت پل، آجر بوده و ارتفاع طاق پل در حدود چهار متر می‌باشد. پل دختر بادامک متعلق به دوران قاجار است.

تپه جوقین شهریار

یکی از بکرترین و زیبا‌ترین جاذبه‌های شهرستان شهریار، تپه جوقین است. به نظر برخی کارشناسان تپه جوقین متعلق به دوران تاریخی بعد از اسلام بوده و این بنا در سال ۱۳۷۹ به عنوان آثار ملی ایران به ثبت رسید. تپه جوقین را مهم‌ترین بنای خشتی منطقه می‌دانند. برج و بارو‌های موجود بر روی تپه نشان می‌دهد که ممکن است بنا در دروان پیش از اسلام ساخته شده باشد. به صورت کلی تپه جوقین یک قلعه نظامی و تمام خشتی بوده که نشانه‌های از معماری ساسانیان را با خود حمل می‌کند. با این حال هنوز هیچ کاوشی بر روی تپه انجام نشده است. مردم محلی اما این قلعه نظامی را به بهرام چوبین نسبت می‌دهند.

باربری مشهد به شهریار و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به شهریار - تهران - رباط کریم - ری - ملارد- صالحیه - قرچک - گلستان- اندیشه-پرند - قدس- اسلامشهر- پاکدشت - ورامین- پردیس را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به شهریار،حمل بار از مشهد به شهریار ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به کاشان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اصفهان - شاهین شهر- داران - شهرضا - تیران - مبارکه - آران و بیدگل-  زرین شهر- فریدون شهر- گلپایگان- چادگان- فلاورجان- دولت آباد- نایین - خمینی شهر- دهاقان- نجف آباد خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به کاشان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اصفهان - شاهین شهر- داران - شهرضا - تیران - مبارکه - آران و بیدگل-  زرین شهر- فریدون شهر- گلپایگان- چادگان- فلاورجان- دولت آباد- نایین - خمینی شهر- دهاقان- نجف آباد) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


کاشان
کاشان شهری در استان اصفهان ایران است و نخستین واحه بزرگ در طول جاده قم-کرمان است که در امتداد حاشیه کویر های مرکزی ایران جریان دارد. از این رو جذابیت آن عمدتا ناشی از تضاد بی نظیر بین بیابان ها و فضای سبز واحه آن است. اکتشافات باستان شناسی در تپه های سیلک که در فاصله ۲.۵ کیلومتری غرب کاشان قرار دارد، نشان می دهد که این منطقه یکی از مراکز اصلی تمدن در دوره های پیش از تاریخ بوده است. از این رو قدمت کاشان به دوره ایلامی ایران باز می گردد. پس از شهر های معروف اصفهان و شیراز در سطح جهانی، جاهای دیدنی کاشان از لحاظ تاریخی و معماری به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است. 
آشنایی با خانه های تاریخی کاشان، جلوه ای از شاهکار معماری ایرانی
خانه-موزه عروسک و اسباب بازی (Puppet Museum Hostel)

مجموعه ای دیدنی از عروسک های سنتی مختلف از سراسر ایران و جهان را به نمایش مردم گذاشته است. همچنین اولین موزه ای است که می توان در آن اقامت کرد. برای کودکان کارگاه هایی وجود دارد که می توانند در حیاط قدیمی این خانه عروسک های بند انگشتی خود را بسازند. باربری مشهد به کاشان -  این موزه همچنین دارای یک کافه و فروشگاه هدیه و اسباب بازی های سنتی دارد و به طور کلی جو بسیار دوست داشتنی برای گردشگران و مسافران ایجاد کرده است. به هنگام بازدید از این خانه-موزه می توانید از خانه طباطبائی ها و دیگر جاهای دیدنی کاشان دیدن کنید.
خانه بروجردی ها | Broujerdi House
خانه بروجردی بیش از صد سال پیش ساخته شده است و متعلق به یک خانواده بازرگان است که به کاشان مهاجرت کرده اند. تاریخ ساخت این خانه را می توان هنوز بر روی کتیبه ساختمان مشاهده کرد که تکمیل آن ۱۸ سال طول کشید و کار توسط ده ها کارگر، معمار، نقاشان و استادان برجسته صورت گرفت. از آنجایی که کلیه جزئیات مربوط به معماری در ساخت این خانه منطبق با شرایط جغرافیایی و اقلیمی منطقه است، توجه ویژه ای از سمت معماران و تیم های فنی ایرانی و خارجی نسبت به این خانه وجود دارد. اگر دوست دارید اوج ذکاوت و هوشندی در معماری را ببینید، حتما از خانه بروجردی (Brujerdi House) دیدن کنید.
جاهای دیدنی کاشان، خانه طباطبائی ها | Tabatabai House
خانه طباطبائی ها خانه ای بزرگ با چندین حیاط است که زمانی متعلق به یک تاجر ثروتمند بود. با حضور در این مکان ببینید که برج های بادی چگونه کار می کنند. باربری مشهد به کاشان - خانه از نقاشی دلپذیر بر روی دیوار با پنجره های شیشه ای رنگی زیبا تشکیل شده و با سبک معماری کلاسیک ایرانی مسکونی همچون بیرونی و اندرونی طراحی شده است. به طور حتم جاهای دیدنی کاشان هرگز اتلاف وقت نیست و خانه طباطبائی ها الماس معماری ایرانی است.
مسجد آقا بزرگ | Agha Bozorg Mosque
مسجد آقا بزرگ (Agha Bozorg Mosque) یک مسجد تاریخی در کاشان ایران است. این مسجد در اواخر قرن ۱۸ توسط استاد و معمار بزرگ حاج شعبانعلی ساخته شد. این مسجد و مدرسه الهیات در مرکز کاشان واقع شده است. اینجا بود که استاد علی مریم کاشانی به عنوان هنرجو درخشان به خدمت و شاگردی معمار این مسجد، حاج شعبانعلی، در می آید که سال ها بعد خود معمار برجسته ای می شود و بسیاری از بناهای معروف کاشان را طراحی می کند. جاهای دیدنی کاشان قدرتی دارد که شما را به درون تونل زمان برده و فضای شما را تغییر دهد. پس مسجد آقا بزرگ را در بین لیست خود قرار دهید.
خانه عامری ها (Ameri’s House)

خانه ای سنتی در کاشان است که در اواسط قرن نوزدهم در دوره قاجار ساخته شد. این خانه یکی از چندین خانه قدیمی دیدنی و بزرگ در منطقه مرکزی کاشان است. مانند بسیاری از خانه های اطراف آن، خانه عامری ها نیز طی زمین لرزه های گسترده در قرن ۱۸ میلادی ویران و دوباره ساخته شد. هم اکنون این خانه اکنون یک موزه عمومی است. 
باربری مشهد به کاشان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کاشان - اصفهان - شاهین شهر- داران - شهرضا - تیران - مبارکه - آران و بیدگل-  زرین شهر- فریدون شهر- گلپایگان- چادگان- فلاورجان- دولت آباد- نایین - خمینی شهر- دهاقان- نجف آباد را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به کاشان،حمل بار از مشهد به کاشان ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به ساوجبلاغ – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات کرج - اشتهارد- فردیس – چهارباغ- نظر آباد- طالقان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به ساوجبلاغ -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (کرج - اشتهارد- فردیس – چهارباغ- نظر آباد- طالقان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


ساوجبلاغ 
یکی از شهرستان های استان البرز ساوجبلاغ است که در فاصله ی ۴۰ کیلومتری از شهر کرج واقع شده است.ساوجبلاغ دارای قدمتی ۹ هزارساله می باشد که دارای اماکن تاریخی ارزشمندی است .
جاهای دیدنی ساوجبلاغ
برج آرامگاهی روستای کردان

گردشگرانی که به دیدن بناهای تاریخی علاقه‌ دارند محال است به ساوجبلاغ سفر کنند و از این بنای متعلق به قرن ۷ هجری که در ۱۰ کیلومتری هشتگرد در روستای کردان واقع شده، بازدید نکنند. این اثر تاریخی دارای پلانی مدور همراه با شیار در قسمت بیرونی و پلانی هشت ضلعی در داخل بوده، مدفن امامزاده حسین (ع) از نوادگان امام زین العابدین (ع) است. برج آرامگاهی روستای کردان در تاریخ ۱۳۸۰/۲/۲۵ به شماره ۳۸۲۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
آبشار عالم زمین از جاهای دیدنی ساوجبلاغ
این آبشار در ارتفاعات روستای عالم زمین ساوجبلاغ قرار گرفته است و از جاهای دیدنی ساوجبلاغ است. این آبشار در ارتفاع ۱۷۲۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. روستای عالم زمین در شمال غربی شهرستان ساوجبلاغ و در فاصله ۱۰۰ کیلومتری تهران و در شمالی ترین قسمت شهر کوهسار واقع است. باربری مشهد به ساوجبلاغ - این روستا در منطقه ای کوهپایه ای قرار گرفته است که اطراف روستا با دیواره های بلند و بسیار زیبای صخره ای احاطه شده است.
روستا در کنار رودخانه ای دائمی قرار گرفته است. این رودخانه در جهت شمال به جنوب از کوه های پلنگ دره و اخرک سرچشمه گرفته است به طوری که شاخه های از این رودها در بعضی قسمت ها به صورت آبشارهای کوچک دیده می شود که منظره بسیار زیبایی بوجود آورده است. دسترسی به روستا و آبشار عالم زمین به وسیله عظیمراه کرج-قزوین، خروجی کردان، یعد از روستای کردان و ولیان، جاده خاکی به روستای عالم زمین امکانپذیر است.
آبشار سنج از جاهای دیدنی ساوجبلاغ
آبشار سنج یکی از دیدنی های ساوجبلاغ است که در روستای سنج (در بخش چندلر ساوجبلاغ) قرار گرفته است. آبشاری ۱۵ متری که دائمی است و آبی زلال دارد. اطراف آبشار سنج، پر است از دار و درخت که در سایه شان می‌توانید دقایقی اطراق کنید و از هوای پاک و مطبوع به ریه‌هایتان هدیه دهید. البته این تمام چیزی نخواهد بود که در اطراف آبشار سنج لمس خواهید کرد. روستای سنج یک تفاوت با دیگر روستاهای اطراف دارد، روستاهایی که آنها نیز گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند و آن تفاوت، مربوط به حفظ بافت فرهنگی و تاریخی این روستا می‌شود.

روستای خوروین
خوروین یکی از روستاهای باستانی بخش چندار از توابع شهرستان ساوجبلاغ است. این روستا در ۶۷ کیلومتری تهران و ۳ کیلومتری شهر کوهسار قرار دارد. باربری مشهد به ساوجبلاغ - خوروین دارای آثار تاریخی مانند امامزاده و دو تپه باستانی خوروین به نام‌های «گنج تپه» و «سیاه تپه» آثاری متعلق به هزاره دوم پیش از میلاد مسیح به دست آمده است.در زمان قدیم محصولات باغی این روستا توت،انگور،گردو بود ولی هم اکنون همه محصولات باغی اعم از مرکبات در اینجا کشت می شود ونیز زراعت مردم اینجا گندم، جو،نخودوسیب زمینی می باشد
روستای ولیان
روستای ولیان واقع در شهرستان ساوجبلاغ در ۱۵کیلومتری شمال شهرک کوهسار قرار دارد و از جاهای دیدنی ساوجبلاغ می باشد روستای ولیان از شمال به کوه میانبند و روستای اسکوی دره، از جنوب غربی به روستاهای دوزعنبر و آجین دوجین، از شرق به روستای گلین رود و از طرف غرب به روستای توره ده محدود می شود. روستای ولیان از سطح دریا ۱۸۳۰ متر ارتفاع دارد و آب و هوای آن در فصول بهار و تابستان مطبوع و دلپذیر و در زمستان ها سرد است.
بقعه بی بی سکینه(س) سنقر آباد
در روستای سنقر آباد بخش چهار باغ، بنای بسیار زیبایی وجود دارد که در دوره صفویه احداث شده است. بنا دارای ایوان رفیع در بخش شمالی و طاق نماهایی در اطراف است و گنبد مخروطی به آن جلوه ویژه ای بخشیده است. این بنا مدفن نوادگان امام موسی کاظم (ع) است.
باربری مشهد به ساوجبلاغ و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به ساوجبلاغ - کرج - اشتهارد- فردیس – چهارباغ- نظر آباد- طالقان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به ساوجبلاغ،حمل بار از مشهد به ساوجبلاغ ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به مرودشت – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات شیراز - لامرد - اقلید- کوار - نی ریز-  زرین دشت - کازرون - فسا - داراب- جهرم - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده خواهیم پرداخت

 

باربری مشهد به مرودشت -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (شیراز - لامرد - اقلید- کوار - نی ریز-  زرین دشت - کازرون - فسا - داراب- جهرم - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

مرودشت

مرودشت با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی ارزشمندی مانند تخت‌جمشید، نقش رستم‌، نقش رجب، شهر تاریخی اصتخر و همچنین تنگ‌ بستانک یا بهشت‌گمشده، یکی از شهرهای گردشگر پذیر استان فارس است.

مرودشت یکی از شهرهای استان فارس در ۴۰ کیلومتری جنوب شیراز است. جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهر که تخت‌ جمشید گل سرسبد آن‌ها است، آینه‌ای تمام نما از تاریخ سلسله‌های باعظمت و باشکوه ایران باستان، یعنی هخامنشیان و ساسانیان هستند و با بازدید از آن‌ها شکوه و عظمت ایران باستان را با تمام وجود احساس می‌کنید. با بازدید از این جاذبه‌ها بیش از پیش با فرهنگ، تاریخ، نبوغ‌ و هنر، آداب و رسوم و آیین‌های نیاکان خود در این دوره پر افتخار از تاریخ کشورمان آشنا می‌شویم. 

تخت‌جمشید

معرفی تخت‌جمشید آن‌چنان که شایسته آن است، حقیقتا دشوار است و تا این شاهکار تاریخی را از نزدیک نبینید، نمی‌توانید عظمت آن را درک کنید. در هر قسمت از این مجموعه تاریخی که قدم می‌زنید شکوه و عظمت ایران باستان و سلسله هخامنشیان را با تمام وجود احساس می‌کنید. باربری مشهد به مرودشت - تخت‌جمشید که بدون تردید نمادی بی‌بدیل از نبوغ و هنر نیاکان ما است، به‌قدری جذاب و  فریبنده است که دنیا را مجذوب خود کرده است و یونسکو نیز این اثر حیرت‌انگیز را در فهرست میراث جهانی ثبت کرده است.

معماری این اثر جاودانه که در دنیا همتایی ندارد، هنوز نیز الهام‌بخش معماران با ذوق و متبحر است و در ساخت برخی از بناهای شاخص کشور از جمله ساختمان صندوق بانک ملی ایران، هتل بزرگ داریوش، سردر دانشکده علوم سیاسی تهران و چند ساختمان مهم به کار گرفته شده است. سرستون‌های منحصر به‌فرد این گنج تاریخی بی همتا، بقایای به جا مانده از کاخ‌های شاهان هخامنشی و تندیس‌های زیبای آن، پس از گذشت ۲۵۰۰ سال در برابر حوادث مختلف تاریخی مقاومت کرده و همچنان پابرجا باقی مانده‌اند. نقوش حک شده بر پیکره تخت جمشید برخی از آداب و رسوم و آیین‌های نیکو و پسندیده ایرانیان باستان را با زبان تصویر روایت می‌کنند.

این مجموعه بقایای از مهم‌ترین کاخ‌های سلسله هخامنشی را خود جای داده است که از میان آن‌ها می‌توان به کاخ آپادانا (کاخ اختصاصی داریوش) کاخ تجر (کاخ اختصاصی کوروش) کاخ هدیش (کاخ اختصاصی خشایار شاه) کاخ صد ستون (کاخی به وسعت ۴۶۰۰۰ مترمربع که سقف آن بر صد ستون استوار شده است) کاخ شورا، کاخ اردشیر یکم، کاخ ملکه و آثار دیگر همچون دروازه ملل، آرامگاه اردشیر دوم، خزانه شاهی و تل تخت‌جمشید اشاره کرد. باربری مشهد به مرودشت - در ضمن در دل این کاخ‌ها موزه‌ای به نام موزه تخت‌جمشید با تاثیر از معماری خود آن‌ها ایجاد شده است که با ورود به آن خود را در میان ارزشمند‌ترین آثار به جا مانده از دوران هخامنشی می‌‌بینید.

موزه تخت جمشید، موزه‌ ای در یک کاخ

اگر تخت‌جمشید را بدون بازدید از این موزه منحصر‌به‌فرد ترک کنید، پشیمان خواهید شد. مو‌زه تخت‌جمشید قدیمی‌ترین بنای ایران است که به موزه تبدیل شده است.

نقش رجب

ساسانیان یکی دیگر از سلسله‌های مقتدر ایران باستان است. مجموعه تاریخی نقش رجب مکان مناسبی برای کسب اطلاعات در مورد مهم‌ترین وقایع تاریخی ایران در این سلسله است.

نقوش برجسته این مجموعه از سه بخش تشکیل شده‌ است که به آن‌ها مجلس می‌گویند. در  مجلس اول واقع در شمال محوطه، شاپور اول، دومین پادشاه ساسانیان را سوار بر اسبی قوی هیکل می‌بینیم و در کنار او ۹ تن از بزرگان حضور دارند که ظاهرا برای امر مهمی در کنار یکدیگر جمع شده‌اند.

باربری مشهد به مرودشت و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مرودشت - شیراز - لامرد - اقلید- کوار - نی ریز-  زرین دشت - کازرون - فسا - داراب- جهرم - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به مرودشت،حمل بار از مشهد به مرودشت ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به مراغه – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات تبریز - ممقان - خامنه - بناب مرند - هوراند -ترکمنچای -سندآباد - میانه - اهر - مرند - سردرود - هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به مراغه -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (تبریز - ممقان - خامنه - بناب مرند - هوراند -ترکمنچای -سندآباد - میانه - اهر - مرند - سردرود - هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


مراغه
مراغه یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی و پُر از جاذبه‌های دیدنی متفاوت و خاص است که آن را به مقصدی جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.
این شهر دیدنی به‌دلیل واقع شدن در مجاورت رودخانه صوفی چای و دامنه جنوبی کوه سهند، از تابستان‌های معتدل و زمستان‌های سردی برخوردار است. باربری مشهد به مراغه - مراغه پس از تبریز دومین شهر بزرگ و مهم استان آذربایجان شرقی است که دارای فرهنگ غنی، بافتی تاریخی، خیابان‌هایی سرسبز و مملو از درختان قدیمی و روستاهایی جذاب است. جا‌های دیدنی مراغه، متفاوت و خاص است و آن را به مقصدی جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل می‌کند.
گنبد کبود
گنبد کبود یکی از زیباترین بناهای تاریخی مراغه است که به‌صورت منشوری ده‌ وجهی با ارتفاع ۱۰ متر ساخته شده است. معماری متفاوت و تزیینات بی‌نظیر این گنبد از جذابیت‌های آن به شمار می‌رود. در این برج کتیبه‌ای که تاریخ آن را نشان بدهد، وجود ندارد؛ اما کارشناسان قدمت این بنا را متعلق به دوران سلجوقیان می‌دانند. این گنبد از دیرباز تاکنون قصه‌ها و داستان‌های زیادی را به خود دیده است و گفته می‌شود که آرامگاه مادر «هلاکوخان» است.
رصدخانه مراغه
رصدخانه مراغه اولین و بزرگترین رصدخانه تاریخی کشور و یادگاری ۷۰۰ ساله از دوران ایلخانی است که توسط «خواجه نصیر طوسی» تاسیس شده است. این رصدخانه در بلندترین ناحیه در شهر مراغه به نام «طالب خوان» قرار گرفته و در همه جای شهر قابل رویت است.
مقبره آقالار (موزه سنگ‌نگاره‌ها)
مقبره آقالار بنایی چهارضلعی آجری است که روی مقبره «میر عبدالفتاح مراغی»، یکی از عارف و شاعران شهیر دوران زندیه ساخته شده است. باربری مشهد به مراغه - این مقبره در دهه ۸۰ هجری شمسی تغییر کاربری داده و به «موزه سنگ‌نگاره‌ها» تبدیل شده است. در این موزه می‌توانید نمونه‌هایی از آثار نفیس و ارزشمندی از سنگ مزارهای تاریخی را تماشا کنید.
پل سرچشمه روستای مردق
اگر علاقه‌مند به طبیعت و آثار تاریخی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به دیدن پل سرچشمه روستای مردق بروید. این پل روی رودخانه مردق که از ارتفاعات سهند جاری می‌شود، بنا شده است و از مهم‌ترین و سالم‌ترین پل‌های تاریخی آذربایجان‌ شرقی محسوب می‌شود. این پل با اینکه در زمان صفویان ساخته شده ولی معماری آن تحت‌تاثیر دوران ایلخانی است.
آبشار گور داغ (کوره چکان)
اگر به‌دنبال گذراندن چند ساعت در دامان طبیعت و تماشای چشم‌اندازهای دیدنی هستید، می‌توانید به دیدن آبشار چشم‌نواز «گور داغ» بروید. آبشار گور داغ از آبشارهای زیبای مراغه است که در روستای چکان قرار گرفته است و با نام «کوره چکان» نیز شناخته می‌شود. این آبشار از ارتفاعات کوه سهند جاری می‌شود و دارای ۹ متر ارتفاع است.
گنبد غفاریه
گنبد زیبای غفاریه، گنبدی مربعی شکل و آجری است که در جوار رودخانه صوفی چای قرار گرفته است. هر چهار گوشه این گنبد از ستون‌های آجری که دارای نقش لوزی هستند، ساخته شده است.  قدمت این گنبد که با الهام از «گنبد سرخ مراغه» ساخته شده است، به دوره ایلخانان می‌رسد.
باربری مشهد به مراغه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مراغه - تبریز - ممقان - خامنه - بناب مرند - هوراند -ترکمنچای -سندآباد - میانه - اهر - مرند - سردرود - هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به مراغه،حمل بار از مشهد به مراغه ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به قنوات – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات قم - کهک - جعفریه - سلفجگان - دستجرد  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به قنوات -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (قم - کهک - جعفریه - سلفجگان - دستجرد ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


قنوات
مناطق حاشیه کویر همواره یکی از مکان‌های مورد توجه علاقه‌مندان به حضور در طبیعت است و این بستر در اطراف شهر قنوات قم در دسترس گردشگران قرار دارد.ظرفیت‌های طبیعت گردی قنوات به دلیل نزدیکی این منطقه به مرکز استان می‌تواند مورد استقبال فراوان گردشگران قرار گیرد و موجب توسعه اقتصادی این شهر شود.
 استفاده مطلوب از ظرفیت مناطق گردشگری شهر قنوات درحاشیه کویر نیازمند سرمایه گذاری و ایجاد زیرساخت های تفریحی و اقامتی است که به طور حتم در صورت توجه لازم این فعالیت ها نتیجه بخش خواهد بود. باربری مشهد به قنوات – بسیاری از منازل قدیمی مستقر در شهر قنوات قابلیت بوم گردی و اسکان علاقه مندان به طبیعت و زیبایی های مناطق کویری را دارد و با از بین رفتن ویروس کرونا، می توان شاهد تقویت اقتصاد مبتنی بر گردشگری و اشتغال مرتبط با آن در این شهر باشیم. 
شهر قنوات قطب مهمی در پرورش انواع دام و کشت محصولات متنوع کشاورزی است و مشاهده ظرفیت های بالای منطقه در این بخش ها نیز از دیگر قابلیت های گردشگری آن است.شهر قنوات پرجمعیت ترین شهر استان قم پس از شهر قم است که در بخش مرکزی استان قرارگرفته و فاصله آن با شهر قم حدود ۱۰ کیلومتر است، این شهر در سال ۷۹ با ادغام روستاهای حاجی‌آباد لک‌ها، مرادآباد، والیجرد و حسن‌آباد ایجاد شد و از سابقه تاریخی قابل‌توجهی برخوردار است و گویش برخی از مردم ساکن در این شهر به زبان لکی است.
باربری مشهد به قنوات – این شهر در مناطق خشک و کویری قم قرار گرفته است و درگذشته از طریق حفر قنات، آب مورد نیاز مردم منطقه تامین می‌شد و به دلیل همین پیشینه تاریخی به نام شهر قنوات شناخته می‌شود.استان قم دارای یک شهرستان به همین نام و پنج بخش مرکزی، جعفریه، سلفچگان، کهک و خلجستان است؛ بخش مرکزی قم با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع دارای ۲ دهستان قنوات و قمرود است که جمعیتی حدود ۳۵ هزار تن دارد.
باربری مشهد به قنوات و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به قنوات - قم - کهک - جعفریه - سلفجگان – دستجرد  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به قنوات،حمل بار از مشهد به قنوات ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به دزفول – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اهواز- بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به دزفول -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اهواز- بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های طبیعی دزفول
دزفول به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص که از یک طرف به کوه های زاگرس و از طرف دیگر به جلگه خوزستان ختم می شود و همچنین عبور رودخانه خروشان دز از وسط آن، دارای طبیعتی کم نظیر و بسیار بکر در بین دیگر مناطق کشور می باشد. در سفر به دزفول می توانید همزمان شاهد آبشارهای بی نظیر، دره های زیبا، رورخانه ای خروشان و دشت ها و باغات میوه باشید. با الی گشت همراه باشید، تا در سفر خود به خوزستان، از جاذبه های گردشگری دزفول دیدن کنیم.
سالهاست که نام دزفول در میان طبیعت گردان حرفه ای، به نامی آشنا و زبانزد تبدیل شده است. دزفول دارای طبیعتی وحشی و بسیار بکر است. باربری مشهد به دزفول - به طوری که سفر به برخی از مکان های آن بدون آشنایی با اصول اولیه طبیت گردی و تجهیزات مناسب بسیار خطرناک است. در این مطلب قصد داریم شما را برخی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دزفول آن هم از نوع طبیعی اش، آشنا کنیم.
رودخانه بزرگ دز
رودخانه دز یکی از پر آب ترین رودخانه های کشور است که از میان شهر زیبای دزفول عبور می کند و به زیبایی ای شهر می افزاید. این رودخانه به دلیل بستر سنگی اش، همیشه دارای آبی زلال و تمیز می باشد. اختلاف دمای آب با محیط بیرون درگرمای تابستان که گاهی اوقات به ۳۵ درجه سانتی گراد هم می رسد، باعث شده است که از قدیم الایام مردم در فصل گرما به خنکای آب این رودخانه پناه ببرند. در حال حاضر در طول مسیر رودخانه تفریگاه ها و تفرجگاه هایی ساخته شده است که از آن ها می توان به چال کندی، پارک دولت، علی کله، پارک های ساحلی و … اشاره کرد.
کافیست یک روز عصر به کنار رود دزفول بروید تا به شادابی و نشاط مردم خونگرم دزفول پی ببرید. مردمی که تقریبا هر شب به همراه خانواده خود در کنار این رودخانه زیبا بساط می کنند.
آبشار زیبای شوی 
آبشار شوی، بزرگترین آبشار چشمه ای خاورمیانه و یکی از زیباترین آبشارهای ایران است. این آبشار در میان کوه های زاگرس و در دهستانی به نام شوی از توابع شهرستان دزفول واقع شده است. باربری مشهد به دزفول - این آبشار حیرت انگیز در تاریخ ۲۹ دی ماه سال ۹۳ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

آبشار شوی  که در نزدیکی کوه سالن و فاصله ۹۰ کیلومتری از مرکز شهرستان دزفول قرار دارد، در فصل بهار به خصوص فروردین ماه، از طبیعتی سرسبز و بسیار زیبا برخوردار است. ارتفاع این آبشار ۱۰۰ متر و عرض آن ۴۰ متر است. آب این آبشار پس از عبور از دره ها و کوها، به رودخانه دز و در نهایت به دریاچه سد دز می ریزد. مسیر دسترسی به این آبشار نیازمند پیاده روی نسبتا طولانی است و بدون راهنما امکان پذیر نیست. اگر قصد سفر به این آبشار زیبا را داشتید، پیشنهاد ما این است که حتما در فروردین ماه به دیدن آن بروید.
باربری مشهد به دزفول و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به دزفول - اهواز- بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به دزفول،حمل بار از مشهد به دزفول ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به جوانرود – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات کرمانشاه - کنگاور-سرپل ذهاب-سنقر- اسلام اباد غرب -هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-کرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به جوانرود -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (کرمانشاه - کنگاور-سرپل ذهاب-سنقر- اسلام اباد غرب -هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-کرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

جوانرود
جوانرود در شمال غربی کرمانشاه واقع شده است که در حدود ۱۲ کیلومتر با عراق مرز مشترک دارد این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی، آب و هوای مناسب،رودها و مناطق جنگلی خود همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. باربری مشهد به جوانرود - اگر قصد سفر به کرمانشاه دارید از دیدن جوانرود غافل نشوید در ادامه با نیک صالحی همراه شوید زیرا به معرفی مناطق دیدنی جوانرود پرداخته ایم.
مناطق دیدنی جوانرود
سفید برگ
منطقه نمونه گردشگری سفید برگ، یکی از ۵۰ منطقه نمونه گردشگری استان کرمانشاه است که دارای ویژگی های منحصر به فردی جهت گذران تعطیلات کوتاه مدت و یک روزه می باشد. باربری مشهد به جوانرود -  سفید برگ روستایی در حدودا ۲۰ کیلومتری شمال غربی جوانرود است که دارای استخرهای پرورش ماهی و رودخانه های پر آب ، طبیعت بکر و به طور خاص ماهی کباب خوشمزه و پرطرفدار سفید برگ همواره گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و زبانزد اکثر بازدید کنندگان این منطقه بوده و هست.
زیباپارک هلانیه و پارک کوهستانی ماپریس
در شمال شهر جوانرود واقع شده اند، زیبا پارک هلانیه و در امتداد آن پارک کوهستانی ماپریس با چشم اندازی کم نظیر از یک طرف مشرف بر شهر جوانرود و از طرف دیگر نمای زیبای ارتفاعات شاهو و دامنه های آن مکانی برای گذران اوقات فراغت شهروندان و مسافران می باشد و از مناطق دیدنی جوانرود است.
باغستان بیله ای و جاده چشمه میران
در مسیر پارک هلانیه و در فاصله نزدیک به روستای چشمه میران واقع شده و در فاصله ای حدود ۱۰ کیلومتری شهر جوانرود واقع است که دارای مناظر طبیعی زیبا و بواسطه نزدیکی به کوه شاهو از چشم انداز های متنوع برخوردار است و از مناطق دیدنی جوانرود است.
تفرجگاه شبانکاره و غار آبی کاوات
منطقه گردشگری شبانکاره در دامنه ی ارتفاعات زیبای شاهو از لحاظ آب و هوایی از آب و هوای بسیاردلچسب برخوردار بوده و جنگل های پوشیده از بلوط چشم انداز خوبی را در این منطقه به نمایش می گذارد، وجود باغستان های فراوان، جاده ی تفریحی شاهو، غار کاوات و چشمه های آن (که منبع تامین آب شهرستان هم می باشند) و تعداد بی شمار غذا خوری های سنتی دلنواز بین راهی موجب شده که تفرجگاه بسیاری از گردشگران از سراسر کشور باشد و از مناطق دیدنی جوانرود است.
باربری مشهد به جوانرود و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به جوانرود - کرمانشاه - کنگاور-سرپل ذهاب-سنقر- اسلام اباد غرب -هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-کرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به جوانرود،حمل بار از مشهد به جوانرود ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به انزلی – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات رشت -لنگرود - هشتپر - آستارا -لاهیجان - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهکل – رضوانشهر  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به انزلی -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (رشت -لنگرود - هشتپر - آستارا -لاهیجان - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهکل – رضوانشهر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


بندر انزلی 
بندر انزلی بزرگ‌ترین بندر در شمال کشور است. این بندر زیبا در استان گیلان قرار دارد و فاصله آن تا رشت، یعنی مرکز استان گیلان، 40 کیلومتر است. این شهر بعد از رشت، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر گیلک‌زبان در جهان است.
حالا با هم جاهای دیدنی بندر انزلی را مرور می‌کنیم.
۱. مرداب انزلی
شاید اگر بدانید مرداب انزلی قدمتی 15هزار ساله دارد، دلیل خوبی باشد برای اینکه اولین و مهم‌ترین جای دیدنی بندر انزلی را با این گزینه شروع کنیم. مرداب انزلی که با نام تالاب انزلی هم شناخته می‌شود، در واقع یک دریاچه ساحلی یا تالاب است که در دریای خزر و در شهر بندر انزلی، در شمال استان گیلان واقع شده است. مرداب انزلی این شهر را به دو قسمت تقسیم می‌کند و پناهگاه حیات وحش سلکه (Selke Wildlife Refuge) و تالاب سیاه کشیم (Siahkesheem Marsh) است.
اگرچه طی چند دهه اخیر تالاب دچار آلودگی‌های زیادی شده است، اما هنوز به عنوان مکان مناسبی برای تماشای پرندگان شناخته می‌شود و یکی از مکان های دیدنی بندر انزلی است که هر ساله توریست‌ها و افراد بومی و غیربومی زیادی از آن بازدید می‌کنند. باربری مشهد به انزلی -  آب تالاب بندر انزلی از انشعابات شیرین و تازه شروع می‌شود و به آب‌های شور نزدیک دهانه بندر و دریا محدود می‌شود. تحقیقات و مطالعات نشان می‌دهد که در قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم شوری آب تالاب بسیار بیشتر بوده است.
از دهه 1300 (یا 1930 میلادی) وسعت این تالاب کاهش یافته است و در حال حاضر به یک چهارم وسعت سابق خود رسیده است. با این حال، در ده سال گذشته شوری آب تالاب انزلی بیشتر شده است و دو دلیل برای این مسئله وجود دارد. یک، بالا آمدن سطح آب دریای خزر که باعث شده است حجم زیادی از آب تعویض شود و دو، حمل و نقل بیشتر نمک در آب «شیرین» ورودی به دلیل افزایش آب در بالای رودخانه و نزدیک به سرچشمه.
۲. مناره انزلی یا برج ساعت در جاهای دیدنی بندر انزلی

یکی دیگر از جاهای دیدنی بندر انزلی که قدمت قابل توجهی دارد، برج ساعت یا مناره است که در سال 1194 شمسی، به دستور خسروخان گرجی حاکم گیلان و از آجر ساخته شد.هدف از ساخت این برج 28متری، دیده‌بانی از دریا و همچنین فانوس دریایی بوده است. دریانوردان با دیدن روشنایی بالای مناره می‌توانستند در تاریکی خودشان را به کانال برسانند و در کنار بندر لنگر بیندازند و پهلو بگیرند.در سال 1307 این برج تعمیر و مرمت شد و در بالای آن ساعتی قرار گرفت که گفته می‌شود این ساعت هفت کوکه بوده و از آلمان خریداری شده است.متاسفانه سال‌ها بود که صدایی از این ساعت به گوش نمی‌رسید. در سال 1369، شهرداری ساعت قدیمی را با یک ساعت الکتریکی تعویض کرد و هنوز این ساعت در انزلی قرار دارد و یکی از زیبایی‌های این شهر است.
۳. ساحل بندر انزلی
از هر چه بگذریم، صحبت کردن درباره خط ساحلی بندر انزلی خوش‌تر است.نیازی به گفتن نیست، اما برای کسانی که شاید ندانند می‌گوییم که بندر شهری است که از یک طرف به دریا و از سمت دیگر به خشکی می‌رسد. بندر انزلی از یک سو به دریای خزر و از سوی دیگر به جنگل‌ها و خشکی محدود می‌شود. باربری مشهد به انزلی -  خط ساحلی بندر انزلی یکی از جاهای دیدنی بندر انزلی است که امکان ندارد کسی عاشق آن نشود.خط ساحلی بندر انزلی 42 کیلومتر است و اسکله و بلوار ساحلی بندر انزلی از زیباترین و جذاب‌ترین قسمت‌های این شهر است که در روزهای بهاری با عطر شکوفه‌های نارنج و باران‌های بی‌نظیرش مستتان می‌کند.
۴. پارک جنگلی بندر انزلی
پارک جنگلی بندر انزلی یکی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز بندر انزلی و استان گیلان است که در جاده رشت به انزلی واقع شده است و هر ساله عده زیادی از مسافران و بومیان گیلانی به این طبیعت زیبا و بکر می‌آیند و سیزده‌به‌در یا آخر هفته را در کنار دوستان و خانواده می‌گذرانند. در این پارک جنگلی امکانات رفاهی و تفریحی زیادی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود اکثر مسافران حداقل یک بار هم که شده به این پارک سر بزنند.در قسمت ورودی این پارک نمایشگاهی از صنایع دستی استان گیلان برپاست که می‌توانید غذاها، شیرینی‌ها و دیگر صنایع دستی این شهر و استان را ببینید و با آن‌ها آشنا شوید.
باربری مشهد به انزلی و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به انزلی - رشت -لنگرود - هشتپر - آستارا -لاهیجان - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهکل – رضوانشهر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به انزلی،حمل بار از مشهد به انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به میاندوآب – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ارومیه- سلماس-پیرانشهر-نقده-خوی-بوکان-مهاباد- تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به میاندوآب -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ارومیه- سلماس-پیرانشهر-نقده-خوی-بوکان-مهاباد- تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی میاندوآب آذربایجان غربی
میان دو آب یکی از شهرستان های استان آذربایجان غربی است که در ناحیه ی جنوب استان قرار گرفته است. اساس اقتصاد این منطقه را کشاورزی و باغ داری تشکیل می دهد. دام و فرآورده های دامی جزو محصولات صادراتی این شهرستان محسوب می شوند. میاندوآب در جنوب دریاچه ارومیه و جنوب شرقی آذربایجان غربی واقع شده و معادل فارسی میاندوآب، حاصل موقعیت این شهر بین دو رود زرینه رود و سیمینه رود بوده و زبان مردم در میاندوآب ترکی آذری است.

میاندوآب به علت جای گرفتن میان دو رود زرینه رود و سیمینه رود میان دوآب نامیده شده و این محل در زمان نادرشاه افشار روستای بزرگی بوده و در جریان لشگرکشی نادرقلی، سپهسالار وقت ارتش ایران به آذربایجان در سال 1142 هجری قمری از قلعه میاندوآب نام برده شده است. باربری مشهد به میاندوآب - کشف چندین اثر باستانی در اطراف میاندوآب نشانگر اسکان بسیار قدیمی منطقه در دوران های ثبت نشده تاریخ است و آثاری از حکومت مادها و اورارتور در روستای داش تپه میاندوآب موجود است.
 قلعه هلاکوخان
در اصل قلعه هلاکوخان در داخل مرزهای استان آذربایجان شرقی، شهرستان اسکو قرار دارد اما به مدد فاصله کوتاه این قلعه تاریخی با میاندوآب، که چیزی در حدود 15 کیلومتر است، می توانید سری به آن بزنید. قلعه هلاکوخان در تنها جزیره مسکونی دریاچه ارومیه قرار دارد. جزیره ای که در روزهای پرآبی دریاچه ارومیه جلوه های دیدنی بی نظیری داشت. این جزیره وسیع که جزیره شاهی و حتی مشت عثمانی نیز نامیده می شده حالا جزیره اسلامی نام دارد. قلعه که در فاصله 2 کیلومتری روستای آق گنبد واقع شده است به سان اغلب قلعه های نفوذناپذیر منطقه آذربایجان بر قله کوهی مرتفع واقع شده است که از سه طرف به پرتگاه منتهی شده و تنها یک راه ورود دارد.
این قلعه که از دوره ساسانی به یادگار مانده است تا حوالی قرن هشتم ه.ق آباد و محل استفاده بوده است. قلعه فرو ریخته اما پایه های آن به همراه محل برج های مراقبت و دیده بانی و همچنین بخشی از دیوارها و سقف بعضی بخش ها باقی مانده است. باربری مشهد به میاندوآب - نکته جالب تعبیه تعداد زیادی آب انبار در جای جای مسیر دسترسی به قلعه است که جوی هایی برای هدایت آب ناشی از بارش ها به داخل آب انبارهای حفر شده در دل کوه، تعبیه گردیده است.
مسجد طاق
مسجد طاق در کوچه طاق، خیابان 17 شهریور شهر میاندوآب واقع شده است. این مسجد زیبا متعلق به اواسط دوره قاجار است و به نظر می رسد در فاصله بین سال های 1200 تا 1210 ه.ق ساخته شده که در این بین سال 1202 محتمل تر است. سازنده بنا حاکم مراغه، احمدخان بیگلر بیگی، بوده که پیوند خویشاوندی نزدیکی با فتحعلی شاه قاجار داشته است. مسجد طاق که قدیمی ترین مسجد شهر میاندوآب است ترکیبی از سنگ، آجر و خشت است و آجرهای قرمز رنگ آن جلوه خاصی به بنا داده اند. قدیمی ترین قسمت بنای مسجد شبستان اصلی آن است. این شبستان نه ستون قطور آجری دارد و سقف آن پر از طاق های زیبا و بلند و ضربی است و یک گنبد است که به زیبایی بر روی ستون ها قرار گرفته اند. سقف شبستان نیز مزین به نه گنبد کوچک است.
پل تاتائو
پل تاتائو یا پل میرزارسول یکی از تاریخی ترین پل های شهر میاندوآب است. این پل بر روی رودخانه زیبای سیمینه رود در همسایگی میاندوآب قرار دارد که در واقع تاتائو نامیده خواهید شد. پل تاتائو یادگاری از دوره صفویه است اما هیچ اطلاعی از نام سازنده، بانی بنا و یا سال ساخت دقیق آن در دست نیست. این پل یکبار در زمان قاجاریه مرمت اساسی خواهد شد. از آنجا که بانی این مرمت فردی به نام میرزا رسول بوده است این پل به نام میرزا رسول شهره خواهد شد. پل تاتائو 57متر طول داشته و هفت دهنه با طاق جناغی نسبتا بلند دارد. در محل اتصال طاق ها به یکدیگر نیم ستون های تقریبا قطوری به شکل منشور تعبیه گردیده است که نقش سیل شکن را برعهده دارند. این طاق ها نه تنها سبب عبور آب رودخانه می شده بلکه از نقطه نظر مهندسی و معماری سبک سبکتر و البته مقاوم تر شدن پل نیز می گردیده است و تنها بحث زیبایی ظاهری آن نیز مد نظر نبوده است.
باربری مشهد به میاندوآب و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به میاندوآب - ارومیه- سلماس-پیرانشهر-نقده-خوی-بوکان-مهاباد- تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به میاندواب،حمل بار از مشهد به میاندواب ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به سیرجان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات رفسنجان - بافت - بردسیر - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -قلعه گنج - کوهبنان -کهنوج - علی آباد- بروات - انار- بم خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به سیرجان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (رفسنجان - بافت - بردسیر - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -قلعه گنج - کوهبنان -کهنوج - علی آباد- بروات - انار- بم) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

شهرستان سیرجان
شهرستان سیرجان یکی از شهرستان‌های واقع در غرب استان کرمان ایران است.مرکز این شهرستان، شهر سیرجان است.شهرستان سیرجان در فاصله ۱۸۰ کیلومتری جنوب غربی کرمان واقع شده و از شمال به شهرستان شهربابک و شهرستان رفسنجان ، از جنوب به استان هرمزگان، از مشرق به شهرستانهای بافت و بردسیر و از غرب به شهرستان نی ریز در استان فارس محدود است.
آب و هوا و اقلیم
مهم‌ترین ارتفاعات آن عبارت‌اند از کوه پنج، چهار گنبد و کوه عین البقر. از نواحی پست و هموار این شهرستان می‌توان کفه نمک در غرب و دشت حاصلخیز ابراهیم‌آباد را در شرق این شهر نام برد. آب و هوای سیرجان در تابستان گرم و در زمستان‌ها نسبتاسرد و در برخی زمان‌ها همراه با برف و باران و در بهار همراه با بارندگی‌های شدید است. باربری مشهد به سیرجان -  منشأ اصلی بارندگی‌های این شهرستان، توده هوای غربی و اثر هوای مرطوب اقیانوس هند است. مهم‌ترین رودخانه‌های سیرجان عبارت‌اند از: تنگوییه (پلنگی) و رودخانه حسین‌آباد که هر دو فصلی هستند. سیرجان دارای معادن غنی مس از جمله مس نوچون و مس دره زار و مس چهار گنبد و معادن غنی آهن از جمله گل گهر و… است.
نگاهی گذرا به شهر جهانیِ سیرجان 
سیرجان با نام کهن «شیرگان» یکی از مهم‌ترین شهرهای تاریخی ایران است که از سال‌ها قبل از ظهور دینِ اسلام تا به‌امروز، اهمیتِ خود را حفظ کرده است.  این شهرستان، ۹۶۰ کیلومتر با پایتختِ ایران و ۱۸۰ کیلومتر با مرکز استان یعنی کرمان فاصله دارد و با توجه به قرارگرفتن در تقاطعِ محورهای ترانزیتی ایران، از دیرباز به عنوان یک چهارراه اقتصادی مهم شناخته شده است.
یادگارهای فرهنگی سیرجان
این شهر به دلیل قدمتی که دارد، مجموعه و موزه‌ای است ازادوار مختلف تاریخ ایران که هنوز در بناهای این شهر انعکاس دارد. معماری سیرجان صاحب یکی از بی‌نظیرترین نوع بادگیرهای ایرانی به نام بادگیر چپقی است که در دوره پهلوی اول و با الگو گرفتن از دودکش کشتی‌هایی که به سواحل بندرعباس می‌آمدند، ساخته شده‌ است. باربری مشهد به سیرجان - همچنین قلعه سنگ، منبرسنگی، تپهی باستانی بی‌بی‌‌دن، بنای شاه‌فیروز، آرامگاه میرزبیر، یخدان‌های دوقلو، عمارت تاریخی سعیدی، باغ‌سنگی، کفه‌ی نمک، در کنار مجموعه‌ای از کاروان‌سراها، خانه‌ها، قلعه‌ها و برج‌های قدیمی، تنها گوشه‌هایی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهرستان سیرجان می باشند که گشت و گذاری در آنها می تواند شما را برای ساعاتی به میهمانی باشکوه هنر و معماری یک شهر تاریخی بکشاند. سیرجان هم‌چنین در زمینه‌ی صنایع دستی نیز یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران است که ثبت‌جهانی این شهر به‌عنوان خاستگاهِ گلیم شیرکی‌پیچ، گواهی بر این مدعاست. 
اهمیت اقتصادی سیرجان
سیرجان به‌لحاظ اقتصادی نیز یکی‌ از مهم‌ترین شهرهای ایران است. شهری که در گذشته در مسیر جاده‌ی ابریشم بوده و امروز نیز در مرکز محور ترانزیتی کالا از جنوب به شمال ایران قرار دارد. وجود گل‌گهر به عنوان یکی از بزرگترین معادن سنگ‌اهن جهان در سیرجان و همچنین وجود شرکت‌های فولادی که سیرجان را به قطب فولادی ایران تبدیل کرده، در کنار معادن مس و منطقه‌ی ویژه اقتصادی، تنها بخشی از قابلیت‌های صنعتی و اقتصادی این شهرستان است.در بخش کشاورزی نیز، سیرجان یکی از قطب‌های تولید پسته در ایران است.
باربری مشهد به سیرجان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به سیرجان - رفسنجان - بافت - بردسیر - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -قلعه گنج - کوهبنان -کهنوج - علی آباد- بروات - انار- بم را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به سیرجان،حمل بار از مشهد به سیرجان ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به ملایر– ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات نهاوند- کبودر اهنگ- لاجین -تویسرکان - بهار - رزن -فامنین - ازندریان- صالح اباد- مهاجران - گل تپه – برزول خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به ملایر-  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (نهاوند- کبودر اهنگ- لاجین -تویسرکان - بهار - رزن -فامنین - ازندریان- صالح اباد- مهاجران - گل تپه - برزول) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


وجه تسمیه و تاریخچه شهر ملایر:
مورخان در مورد تاریخچه ملایر اقوال مختلفی را ذکر کرده اند از جمله: همزمان با ورود اسلام به ایران و حمله سپاهیان عرب که در این منطقه به دنبال آب بوده و آن را نیافته بودند ،گزارش داده بودند که (ماءلایرا) به معنی این که آب دیده نمی شود و بعدها این عبارت در اثر تکرار به ملایر تبدیل شده است. روایت دیگری حاکی از آن است که در زمان مادها در این منطقه با روشن کردن آتش بر روی تپه ها و کوه ها اخبار را به سایر مناطق می رسانده اند و از این رو این منطقه را (مل آگر) به معنی تپه آتش نامیده اند. باربری مشهد به ملایر– بعضی ازمحققین اظهار داشته اندکه نام ملایر ترکیبی از دو واژه "مال" و"آیر" است که درلهجه کردی و لری واژه "مال" به معنی خانه و واژه آیر معرف "آگر" است نظر دیگر این است که ملایر از واژه "مل" به معنی خانه وکلمه "آیر" به معنی آریاها که معنی خانه و سرزمین آریاها تشکیل می دهد. بنای فعلی این شهر را با حکومت فتحعلی شاه قاجار در سال 1188 شمسی مقارن می دانند که به دست نوه اش حاج سیف الدوله (حاکم وقت ملایر و تویسرکان) آباد گردید از جمله می توان به احداث چند قصر ، باغ ، مسجد و حمام اشاره نمود و به همین دلیل تا قبل از انقراض سلسله قاجاریه آن را دولت آباد می نامیدند.
موقعیت طبیعی و جغرافیایی:
ملایر بزرگترین شهرستان استان پس از همدان با 3260 کیلو متر مربع (وسعت شهرستان ملایر 60 کیلو متر مربع) که بر اساس تقسیمات کشوری شامل 5 شهر ملایر ،زنگنه ،ازندریان ،سامن ،جوکار و از 4 بخش شامل : مرکزی ،جوکار، سامن، زند و15 دهستان و 225 روستا تشکیل شده است .
شهرستان ملایر در 48 و 49 درجه طول جغرافیایی و 34 و 17 دقیقه عرض جغرافیایی قرار دارد و از شمال به همدان ،از شرق به اراک ، از جنوب به بروجرد و از طرف غرب به شهرستان تویسرکان و نهاوند محدود شده است. ارتفاع از سطح دریا 1780 و فاصله اش از همدان 86 و تهران 390 کیلو متر است امتداد رشته کوه البرز از شمال و شمال شرق این شهرستان می گذرد و به کوه های سربلند اراک متصل می شود. مرتفع ترین کوه این شهرستان (قله لشگر دربا ارتفاع 2928 متری) می باشد و کوه معروف (یزدگرد) با بقایای قلعه یزدگرد ساسانی در جنوب شهر قرار دارد. باربری مشهد به ملایر– از دیگر ارتفاعات مهم ،ارتفاع کوه گرمه با ارتفاع 2206 متر و کوه سرده با ارتفاع 2277 متر می باشد. پوشش گیاهی شهرستان ملایر از نوع استپ کوهپایه ای است . ملایر از نظر آب و هوایی در مرز آب و هوای معتدل کوهستانی و آب و هوای نیمه بیابانی ایران قرارگرفته و خصوصیات هر دو نوع آب و هوا را داراست و متوسط بارندگی سالیانه آن به 2/242 میلیمتر می رسد.
زبان اهالی این شهرستان آمیزه ای از لری ،کردی ،فارسی با لهجه لری و لک می باشد و حدود 60% آن ها در روستا زندگی می کنند و به کشاورزی اشتغال دارند. دین و مذهب این شهرستان اسلام و شیعه 12 امامی است و جمعیت آن بر اساس آخرین سر شماری سال 1385، تعداد 290197 نفر جمعیت با تراکم نسبی 4/90 در هر کیلو متر مربع است که جمعیت ملایر 156289 نفر ، شهر سامن 4431 نفر ، شهر ازندریان 8752 نفر ، شهر جوکار 2364 نفر ، در شهر زنگنه 847 نفر و بخشهای مرکزی با جمعیت 33303 نفر ،بخش جوکار 53054 نفر ، بخش سامن 32833 نفر و بخش زند 14706 نفر اسکان دادند.
موقعیت اقتصادی و سوغات ملایر:
اقتصاد این شهرستان عمدتأ بر پایه کشاورزی آن شامل ؛ انگور ، جو ، گندم ، حبوبات و علوفه می باشد. تجارت بازرگانی نیز در ملایر دارای رونق نسبی است. سوغات و صادرات ملایر شامل؛ قالی ،صنایع منبت و نیز خشکبار ، شیره انگور ، عسل ، بادام ، گردو و بخصوص کشمش است که به علت مرغوبیت و وفور آن چند کارخانه به تولید و بسته بندی کشمش مشغول می باشند. محصول آن را به کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می کنند.
باربری مشهد به ملایر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به ملایر- نهاوند- کبودر اهنگ- لاجین -تویسرکان - بهار - رزن -فامنین - ازندریان- صالح اباد- مهاجران - گل تپه – برزول را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به ملایر،حمل بار از مشهد به ملایر ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به میبد – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات یزد - مهردشت-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت- اردکان-بافق- هرات-زارچ-مروست-بهاباد--شاهدیه خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به میبد -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (یزد - مهردشت-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت- اردکان-بافق- هرات-زارچ-مروست-بهاباد--شاهدیه) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


یخچال تاریخی میبد
یخچال تاریخی میبد، یخچالی خشتی مربوط به دوره صفوی است. این یخچال ۴ قسمت اصلی شامل حوض یخ بند، دیوارهای سایه‌انداز، بند اصلی و مخزن یخ دارد. از این بنا در گذشته برای ساخت و نگهداری یخ استفاده می‌شده که نشان از تمدن مردم این منطقه است. این مسجد به‌طور کامل از خشت و گل خام ساخته شده و هنوز هم قسمت زیادی از این بنا باقی مانده است. یخچال تاریخی میبد در مرکز این شهر قرار دارد. این اثر در دی ۱۳۷۵ ثبت ملی شده است.
موزه زیلو میبد
زیلو از قدیمی‌ترین صنایع دستی ایرانی است که از آن به‌عنوان زیرانداز در خانه ها یا مساجد، مدرسه‌ها و زیارتگاه‌ها استفاده می‌شده است. طبق شواهد تاریخی، بافت زیلو از قدیم در شهرهای استان فارس، خراسان، آذربایجان و شهرهای کویری رواج داشته است. در یزد نیز بهترین زیلوها در میبد بافته می‌شده است. باربری مشهد به میبد - موزه‌ی زیلو در میبد در سالن شرقی کاروانسرای میبد قرار دارد. با ساخت این موزه، زیلو به ایرانیان و جهان معرفی شد. موزه زیلوی میبد، اولین و تنها موزه زیلو در کشور است. بازدید از این موزه رایگان است.
موزه سفال میبد
موزه سفال میبد یک موزه تخصصی در مجموعه آب‌انبار حاج محمد علی است که متعلق به دوره قاجار بوده است. در این موزه که از جاهای دیدنی یزد به شمار می‌رود بیش از ۱۰۰ شی سفالی قرار دارد که به دوره‌های مختلفی مربوط هستند. این اشیا شامل سرویس‌های سفال، ظروف مختلف و سفال‌های قدیمی هستند. قدیمی‌ترین اثر این موزه، یک کوزه سفالی است که آن را به دوره مادها نسبت می‌دهند. این اثر در محوطه‌های باستانی میبد کشف شده است.
قلعه بارچین میبد
قلعه بارچین در روستایی به نام بارچین در شرق میبد قرار دارد. این قلعه را اربابان زرتشتی بنا کرده‌اند. از این بنا به‌منظور پناه گرفتن در مواقع ناامنی استفاده می‌شده است. باربری مشهد به میبد - مصالحی که در این بنا به کار رفته، عموما از گل و خشت است. این قلعه دو طبقه است و چهار برج ساده در چهار گوشه دارد. ورودی آن در قسمت شمالی قرار دارد. بالای سردرد ورودی یک اتاق ساخته شده که مختص ارباب قلعه بوده است. مردم روستا در هنگام خطر در این دژ پناه می‌گرفته‌اند. اتاق‌های قلعه برای افراد خاص بوده و هر کس با توجه به مقام و موقعیتش در آن‌ها اسکان داده می‌شده است.

چاپارخانه میبد
چاپارخانه میبد یکی از مراکز مهم پستی و چاپاری قدیم در این شهر بوده است. قدمت چاپارخانه میبد به دوران قاجار برمی‌گردد. این چاپارخانه در مسیر راه باستانی ری - کرمان و کنار کاروانسرای میبد قرار دارد. ساختمان این بنا به‌صورت دژ یا قلعه ساخته شده است؛ دلیل این موضوع این است که این چاپارخانه مکانی برای حفظ و نگهداری امانت‌های دولتی، نامه‌ها و پیام‌های مهم بوده است. در این چاپارخانه اتاق‌هایی مخصوص رییس چاپارخانه، پیک‌ها، نگهبانان و مکان‌هایی برای نگهداری اسب‌ها تعبیه شده است. در حال حاضر این بنا برای تبدیل شدن به موزه پست به اداره کل پست استان یزد واگذار شده است.
باربری مشهد به میبد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به میبد - یزد - مهردشت-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت- اردکان-بافق- هرات-زارچ-مروست-بهاباد--شاهدیه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به میبد،حمل بار از مشهد به میبد ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به زابل – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات زاهدان - ایرانشهر - زهک – فنوج -چابهار - سراوان - نیک شهر - پیشین- سوران - خاش - کنارک - جالق خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به زابل -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (زاهدان - ایرانشهر - زهک – فنوج -چابهار - سراوان - نیک شهر - پیشین- سوران - خاش - کنارک - جالق) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


موزه مردم‌شناسی زابل
در زمینی با وسعتی حدود ۴ هزار متر مربع و زیربنایی حدود ۱۲۵ متر مربع، یکی از مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان زابل قرار گرفته است که از آن به‌عنوان «موزه‌ مردم‌شناسی» این شهرستان یاد می‌شود. در این مجموعه‌ ارزشمند می‌توان آثار و مکشوفاتی متعلق به حدود ۵ هزار سال پیش را مشاهده کرد که نشان از تمدن، فرهنگ و هویت اصیل مردم زابل دارد. باربری مشهد به زابل - جالب است بدانید که پروسه‌ افتتاح موزه‌ مردم‌شناسی زابل از ابتدای احداث ساختمان آن تا زمان بهره‌برداری به‌عنوان موزه، حدود ۱۸ سال به طول انجامید. بازدید از این مجموعه‌ ارزشمند، خالی از لطف نخواهد بود.
گمرک بلژیکی‌ها
از دیگر جاذبه‌های گردشگری نقاط دیدنی در شهرستان زابل، مکانی است به گمرک بلژیکی‌ها شهرت یافته است. در واقع مکانی که اروپایی‌ها از دوران گذشته در آن فعالیت داشته و تاریخ آن به اوایل قرن ۲۰ میلادی بازمی‌گردد. گردشگران بسیاری برای بازدید از این مکان به زابل سفر می‌کنند.
آرامگاه سید غلام رسول
از دیگر مکان‌های تاریخی و مذهبی در شهرستان زابل، «آرامگاه سید غلام رسول» است که در نزدیکی شهرستان «چابهار» قرار گرفته است. این بنا که دارای قدمتی متعلق به اواسط قرن ۵ هجری قمری و سال ۴۶۵ هجری قمری است، به سبک معماری هندی با دیواره‌هایی به رنگ سفید، ساخته شده است. دروازه‌ ورودی آن نیز در بخش غربی احداث شده که پس از داخل شدن می‌توان امام‌زاده را در ضلع غربی حیاط، مشاهده کرد. کلماتی مانند «لا اله الا الله، «یا محمد»، «یا علی»، به‌همراه تصاویر زیبایی از گل، نقاشی‌های رنگی از طرح‌های ستاره‌های مشبک و ... که بر در و دیوارهای بنا نقش بسته، زیبایی مطلوبی به آن بخشیده است. به نظر می‌‌رسد که این بنای کهن در دوران حکومت سلجوقیان احداث و در دوران حکومت صفویان طراحی و نقاشی بر دیوارهایش انجام شده است.
 ارگ خان ملک کیانی
یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و جاهای دیدنی سیستان و بلوچستان، بنایی است کهن و متعلق به دوران پهلوی که در ۱۶  کیلومتری مسیر زابل به شهرستان هیرمند قرار گرفته است. باربری مشهد به زابل - این بنای تاریخی که به «ارگ خان ملک کیانی» شهرت یافته است، متعلق به یکی از خان‌های منطقه‌ سیستان بوده و به‌صورت مربع و متشکل از ۴ برج که هرکدام دارای ارتفاعی بالغ بر ۷۰ متر و عرض ۵ متر و ۵۰ سانتی‌متر است، طاق‌ها، درب‌های ورودی که در چهار گوشه‌ ارگ قرار دارد و بخش‌های دیگری ساخته شده است. از ویژگی‌های این اثر تاریخی، حضور اتاق‌های متعددی است که در مجاورت یکدیگر و به سبک کاروان‌سراهای قدیمی بنا شده است.

شهر باستانی دهانه غلامان
در ۴۵ کیلومتری از شهرستان زابل و در دو کیلومتری از روستای قلعه نو، محلی باستان‌شناختی قرار دارد که به «دهانه‌ غلامان» شهرت یافته است. این محل در واقع باقی‌مانده‌ از شهری است که در گذشته به‌عنوان مرکز اداری-سیاسی ساتراپی (والی‌نشین) زرنگ (زرنج) در دوران حکومت هخامنشیان، مورد استفاده قرار می‌گرفت. جالب است بدانید که از این مکان در کتبیه‌های مربوط به هخامنشیان، بیستون، تخت جمشید و نقش رستم، سخن آمده و از آن به «زرک» یا «زرنکای» یاد شده است. بازدید از این مکان، در نوع خود جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود.
استان سیستان و بلوچستان، یکی از مناطق تاریخی و کهن ایران زمین است که بسیاری از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری آن در شهرستان زابل قرار گرفته است. از دیگر مکان‌های دیدنی در این شهرستان می‌توان به بازار سرپوشیده‌ زابل، روستای تاریخی قلعه نو، منطقه‌ شکار ممنوع مک سرخ، جنگل شیله، مجتمع بقیه‌الله، کاروانسرای فرنگی، بانک ایران و انگلیس، قلعه کهک کهزاد، چاه نیمه، قلعه مچی، قلعه تپه، قلعه رامرود، قلعه سام، سه کوهه، زیارتگاه بی‌بی دوست و ... اشاره کرد.
باربری مشهد به زابل و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به زابل - زاهدان - ایرانشهر - زهک – فنوج -چابهار - سراوان - نیک شهر - پیشین- سوران - خاش - کنارک - جالق را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به زابل،حمل بار از مشهد به زابل ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به پارس آباد – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اردبیل - مشکین شهر-خلخال-نمین-سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به پارس آباد -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اردبیل - مشکین شهر-خلخال-نمین-سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


پارس آباد
پارس آباد یکی از شهرهای استان اردبیل می باشد و دومین شهر پرجمعیت این استان است.پارس آباد در شمالی ترین نقطه ایران و هم مرز با آذربایجان است. باربری مشهد به پارس آباد - این شهر دارای دشت های سرسبز و زیبا می باشد و جاذبه های زیبای آن همه ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند .
مناطق دیدنی پارس آباد
قلعه اولتان

این قلعه نظامی قدیمی که در کنار رود ارس و فاصله ۳ کیلومتری شهر واقع شده است بسیار بزرگ و باشکوه بوده به طوری که چیزی در حدود ۳۲۰ هزار متر مربع مساحت دارد اما متأسفانه امروز بخش بسیار ناچیزی از آن باقی مانده است.
ساحل ارس یکی از جاهای دیدنی پارس آباد
حاشیه و ساحل رودخانه مرزی ارس یکی از جاذبه‌های طبیعی و مناطق دیدنی پارس آباد است. این رود از نظر اقتصادی و کشاورزی در این منطقه اهمیت زیادی دارد. کناره‌ی رود ارس و جنگل‌های اطرافش یکی از مناسب‌ترین تفرجگاه‌های طبیعی منطقه است. باربری مشهد به پارس آباد - جزیره‌های کوچکی که در مسیر رودخانه قرار دارند زیستگاه مناسبی برای پرندگان بومی و مهاجرند. همچنین در نزدیکی رودخانه آثار باستانی زیادی مانند تپه نادری، که محل تاج‌گذاری نادرشاه افشار است، و قلعه تاریخی اولتان وجود دارد. جاذبه طبیعی تالاب تپراق‌ کندی هم در اطراف رودخانه زیبای ارس قرار دارد.
دشت مغان
دَشت مُغان نام جلگه‌ای در شمالی‌ترین قسمت استان اردبیل در شمال باختری ایران است. مغان در ساحل جنوبی رود ارس و غرب دریای خزر واقع شده است و قسمت عمده آن در جمهوری آذربایجان و بخشی نیز در شمالی‌ترین قسمت استان اردبیل در شمال غربی ایران قرار دارد.
تپه نادری
تپه نادری آخرین اثر ثبت شده در دوران پهلوی است که گفته می‌شود، نادرشاه افشار به سربازان دستور داد تا با مشت‌های خود تپه‌ای بسازند تا بتواند بر بلندای آن برای سربازان سخنرانی کند. بیشتر سفال‌های کشف شده از تپه نادری بدون لعاب، ساده و متعلق به دوران اسلامی است. این تپه تاریخی در ۳ کیلومتری جاده اردبیل به تبریز قرار دارد و از مناطق دیدنی پارس آباد است.
تالاب تپراق کندی از مناطق دیدنی پارس آباد
تالاب تپراق کندی(مغان) در زمستان پرندگان مهاجر به آن رو آورده و زیستگاه پرندگان و جانوران و گیاهان نیز است هم‌چنین یک جاذبه‌ی طبیعی برای منطقه بحساب می‌آید. از این‌رو شایسته است سازمان محیط زیست منطقه، اقدامات حفاظتی مناسب(پرندگان از قبیل قو، اردک و غیر ….) را انجام داده و بیش از پیش از این گونه منحصر به فرد مراقبت کرده تا نسل آن در آینده از بین نرود.
باربری مشهد به پارس آباد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به پارس آباد - اردبیل - مشکین شهر-خلخال-نمین-سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به پارس آباد،حمل بار از مشهد به پارس آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به میناب – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بندرعباس - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به میناب -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بندرعباس - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های دیدنی میناب
تالاب تیاب

تالاب بین المللی تیاب از مهم ترین اکوسیستم های جنگلی ایران است. وجود درختان حرا و مانگرو علاوه بر زیبایی محیط مناسبی برای زیستگاه جانوران گوناگون ایجاد کرده اند. تالاب تیاب زیستگاه پرندگان مهاجر و ماهی های بسیاری است. همچنین در این منطقه لاروها به خوبی رشد می کنند. باربری مشهد به میناب - به دلیل اهمیت زیست محیطی این تالاب جزو منطقه های حفاظت شده قرار گرفته است. در روزهای خنک بهار این تالاب مکان مناسبی برای قایق سواری و تماشای طبیعت چشم نواز تیاب است.
قلعه هزاره مینو
نام اصلی این مکان قلعه هزاره است که مردم بومی میناب آن را به قلعه بی بی مینو می شناسند. اهالی میناب اعتقاد دارند شهر میناب را دو خواهر به نام های بی بی مینو و بی بی نازنین ساختند و در این قلعه زندگی می کردند. قلعه هزاره تنها بنای تاریخی شهر میناب است. این قلعه در زمان قاجار از مرکزهای حکومتی بوده اما اکنون تبدیل به ویرانه شده است.
رودخانه میناب
رودخانه میناب از رودهای پر آب شهرهای جنوب ایران است. این رودخانه از به هم پیوستن دو رود جغین و رودان تشکیل شده است. این رود قسمت عمده آب مصرفی بندرعباس و میناب را تأمین می کند و از آب آن برای کشاورزی نیز استفاده می کنند. این رودخانه از کنار شهر میناب می گذرد و با گذشتن از نخلستان ها منظره ای زیبا را به وجود آورده است.
پنجشنبه بازار میناب
پنجشنبه بازار میناب از قدیمی ترین بازارهای دست فروشان است. باربری مشهد به میناب - هیچ کسی نمی داند قدمت این بازار محلی متعلق به چند قرن پیش است. در این بازار از شیر مرغ تا جان آدمیزاد برای خرید و فروش پیدا می شود. اداره میراث فرهنگی هرمزگان پنجشنبه بازار شهر میناب را در فهرست میراث ملی ثبت کرده است.
رودخانه جگین
این رودخانه از کوه های بشاگرد سرچشمه می گیرد و با پیوستن چند ‏رودخانه دیگر از جمله رودخانه انگهران به آن، به دریای عمان می ریزد. ‏آب این رودخانه شیرین است. در هنگام بارندگی یا رگبارهای کوتاه ‏، مقدار قابل توجهی از آب شیرین این رودخانه به دریا سرازیر می شود.
باربری مشهد به میناب و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به میناب - بندرعباس - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به میناب،حمل بار از مشهد به میناب ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()