نوشته شده توسط : نتسان

ارزان ترین حمل باربری مشهد و تهران با قیمت و نرخ بسیار پایین

اولین چیزی که در هنگام اسباب کشی ذهن ما را درگیر می کند استفاده از یک باربری ارزان و مقرون به صرفه است. باربری که در کنار ارزان بودن دارای کیفیت هم باشد و با امنیت کامل اسباب و اثاثیه را جابه جا کند. مخصوصا در شهرهای پر ترافیک مثل تهران و مشهد. مستاجرانی که بطور مستمر با اسباب کشی دست و پنجه نرم می کنند به خوبی می دانند که اسباب کشی در صورتی که توسط نیروی بی تجربه  انجام پذیرد ممکن است خسارات مالی زیادی را به بار آورد.

اینجاست که استفاده از یک باربری  ایمن و با تجربه اهمیت بیشتری پیدا می کند و جایگاه خود را بهتر نشان می دهد به خصوص در شهرهای بزرگ مثل مشهد و تهران. نحوه بسته بندی وسایل و جابه جابه جایی آن هم بسیار مهم است تا از خسارات احتمالی جلوگیری شود. بسته بندی حرفه ای از آن جهت حائز اهمیت است که در حمل و نقل اسباب و اثاثیه آسیبی به آنها وارد نشود، تصور کنید برای مثال حتی یک خش ساده که در فرایند اسباب کشی بر روی یک وسیله بیفتد چقدر می تواند از زیبایی و ارزش آن کاسته و منجر به نارضایتی مشتریان گردد. و شرینی ارزان بودن قیمت کرایه را کم اهمیت کند.

بلی درست است که ارزان بودن باربری از لحاظ اقتصادی امر مهمی است ولی نباید کیفیت کار را فدای ارزانی نمود زیرا ممکن است آسیب هایی به لوازم مورد حمل وارد شود که خسارت بیشتری را وارد نماید. اگر موضوع کیفیت کار را در نظر نگیریم زمانی که شما سعی می کنید با استفاده از یک باربری ارزان پول کمتری هزینه کنید، معمولا هزینه شما بیشتر از آن چیزی می شود که تصور می کنید و بعد از حمل اثاثیه متوجه این موضوع می شوید.  به این موضوع فکر کنید، در نهایت باید برای جایگزینی یا تعمیر مبلمان خراب شده هزینه کنید.

پس متوجه شدید که باید با جایی وارد همکاری شوید و از باربری استفاده نمایید که علاوه بر قیمت مناسب دارای تجربه وکیفیت کاری هم باشد. یک باربری مقرون به صرفه اول به کیفیت خدمات فکر می کند. این گونه باربری ها در تلاش برای ارایه خدمات با کیفیت و جلب رضایت و اعتماد مشتری هستند.

 باربری ای مطمئن هست که سعی نماید با استخدام افراد مجرب و استفاده از تجهیزات بسته بندی مناسب ، اثاثیه شما را با حداقل آسیب و در کمال اطمینان جا به جا می نمایند. علاوه براینها حضور به موقع بدون تلف کردن وقت و استفاده مفید از زمان از ویژگی های یک باربری با کیفیت است و رضایت مشتری را به دنبال خواهد داشت. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که نیروی کار چه قدر با تجربه باشد و بتواند با آگاهی حمل و نقل را انجام دهد. پس تجربه کارگران هم موضوع مهمی است.

باربری هوشمند نتسان به عنوان یکی از بزرگترین و برترین باربری های سطح کشور با شبکه ای گسترده از انواع ماشینهای باربری از جمله وانت پیکان بار ، آریسان ، نیسان وانت ، نیسان مسقف ، نیسان یخچالدار، کامیونت روباز و مسقف 5.3 تن ، 6 تن ، 8 تن و خاور و انواع کامیون مدتهاست که امین مردم ایران زمین می باشد. مبدا حرکت ما  از شهرهای تهران و مشهد به تمام نقاط ایران می باشد.

از جمله ابتکارات باربری هوشمند نتسان تماس مدیران ارشد مجموعه با مشتریان بعد از اتمام عملیات باربری می باشد تا ضمن دریافت پیشنهادات و نظرات مشتریان عزیز , از میزان رضایت مندی انها مطلع شویم . با افتخار اعلام می نمایم هرگونه انتقادی را با جان و دل پذیرا هستیم و در سرویس دهی های خود لحاظ خواهیم کرد.

در پایان باید گفت چندین عاملی که گفته شد باید دست به دست هم دهند تا علاوه بر هزینه کمتر در انتهای کار از کیفیت هم راضی باشیم. ما بارها گفته ایم هر 2 فاکتور قیمت بسیار مناسب که گاهی تا 70 % درصد زیر قیمت اتحادیه و سایر همکارانمان می باشد و همچنین بهترین  و عالی ترین سطح کیفیت در راس هرم مدیریتی ما می باشد  و در تمام این سال ها حتی یک مورد شکایت و عدم رضایت در سامانه هوشمند حمل ونقل نتسان ثبت نشده است و این برای ما و مجموعه بزرگ باربری هوشمند نتسان بسیار با اهمیت می باشد.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

 

 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تهران ، باربری مشهد به تهران ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

در حمل کالای بین شهری به چه نکاتی باید توجه کنیم

نکات مهمی که باربری بین شهری و ارسال باری که قصد جابجایی آن را داریم که میبایست با آنها  آشنایی داشته و به آنها توجه کنیم .

ابتدا اطلاعات کاملی که شما در مورد بار ارسالی خود داشته باشید عبارتند از :

نوع بارو  مدلهای بسته بندی مناسب :

با دانستن این موضوع و نوع باری که قصد ارسال آن از تهران و یا مشهد را دارید و با در نظر گرفتن خطرات احتمالی که بار در طول مسیر با آن روبروست میتوانید بسته بندی مناسب برای بار خود را انتخاب و انحام دهید .

به طور مثال : ارسال یک یخچال فریزر ساید بای ساید از تهران به مشهد که میبایست یخچال را در کارتن خود قرار دهید . در صورت نداشتن کارتن یخچال باید با استفاده از پلاستیک حباب دار و پتو و چسب کاملا عایق شود تا از برخورد با بقیه لوازم و یا بدنه وسیله نقلیه جلوگیری شود واز ایجاد خط و خش در روی بدنه یخچال جلوگیری شود .

ارزش کالا  دانستن ارزش بار ارسالی و درخواست بیمه کافی به میزان ارزش کالا یکی دیگر از نکات مهم در ارسال بار میباشد .

شما در هنگام تماس با متصدیان گروه باربری نتسان حتما ارزش کالا از شما پرسیده میشود تا در صورت تمایل شما با مبلغ اندک بار شما بیمه شود .

در صورتیکه مبلغ کالا را نمیدانید توصیه ی ما این است که با مشاوران و متصدیان نتسان بار حتما مشورت نمایید و بیشترین مبلغ را برای بیمه بار خود انجام دهید .

 وزن بار : دانستن وزن بار ارسالی به شما این کمک را میکند که در هنگام درخواست از باربری ، ماشین مناسب و تعداد کارگران و یا در صورت وزن زیاد کالا از جرثقیل برای بارگیری و تخلیه استفاده نمایید . 

پس از آن شما نیاز به یک باربری دارید که ماشین مناسب بارشما را برای بارگیری بارتان بفرستد  و از ارسال کالایتان مطمئن باشید و دوم با توجه به ارزش کالایتان بار مورد نظر شما را بیمه کند.

شما قبل  از بارگیری بار و یا کالای خود در هنگامیکه راننده و کارگران به مکان بارگیری رسیدند میبایست در ابتدا بارنامه را دریافت نمایید و اطلاعات مندرج در بارنامه و ارزش کالای درج شده و بیمه بار را با درخواست خود مطابقت دهید و پس از تایید شما بارگیری انجام شود .

 

بهترین راه برای یک جابجایی شهری و بین شهری  اینست که شما ابتدا با یک موسسه حمل و نقل و باربری تماس بگیرید که در این زمینه تجارب زیادی داشته باشد . که هم نوع  وسیله نقلیه و هم از کارگران حرفه ای و با تجربه را برای شما بفرستد که بتوانید یک جابجایی امن و بدون هرگونه خسارت احتمالی را تجربه کنید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد مجهز به انواع نیسان وانت و خاور یا کامیونت مسقف به جهت حمل بار شما در هر نقطه از تهران و یا مشهد به تمامی کشور میباشد .

در هنگام بارگیری کالا و لوازم ارسالی بهتر است که چیدمان بار در وسیله نقلیه اعم ازاثاثیه منزل ، دستگاه ها و لوازمات حساس الکترونیکی و پزشکی ، لوازمات تجاری  و اداری و دستگاهها و لوازمات صنعتی و ....  به عهده کارگران و یا راننده حمل کننده بار به دلیل تجربه آنها باشد .

 نکته مهم :پس از بارگیری بار در صورتیکه ارزش کالای شما بالای 20 میلیون تومان میباشد حتما توسط خود شما و یا تذکر به راننده از سه جهت از بار داخل ماشین عکس گرفته شود.بطوریکه بار و یا کالا ، کاملا در داخل ماشین مهار شده باشد و پلاک ماشین در عکس خوانا و قابل رویت باشد .

پس از بارگیری راننده موظف به کشیدن چادر و پلاستیک مورد نیاز با توجه به وضعیت جوی میباشد. همراه داشتن چادر و کشیدن آن بر روی بار برای وسائل نقلیه در باربری نتسان الزامی میباشد .

پس از بارگیری در نظر داشته باشید که با توجه به مکان شما در تهران و یا مشهد و ساعات ترافیک و شلوغی شهر  به طور مثال  برای ارسال بار از تهران به مشهد به طور میانگین بین 14 تا 15 ساعت را در نظر بگیرید و برای تخلیه بار در مشهد هماهنگی لازم را انجام دهید .

پس از بارگیری بار مقصد بار و آدرس مکان تخلیه و تلفن شخص تحویل گیرنده بار که در بارنامه به عنوان گیرنده کالا ثبت شده است را به راننده داده و پس از رسیدن کالا به مقصد مبلغ مندرج در بارنامه را تسویه نمایید .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تهران،باربری مشهد به تهران،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

گمرک فرودگاه امام خمینی و نحوه جابجایی کالا 

 

یکی از مهمترین مناطقی که نیازمند باربری و حمل بار و یکی از مهمترین مناطق ورود کالا در کشور میباشند گمرک فرودگاه امام خمینی و یکی از راههای ورود کالا به کشور در تهران  میباشد .

ابتدا مختصر توضیحات درباره فرودگاه بین المللی امام خمینی :
این فرودگاه در فاصله 30 کیلومتری شهر تهران در زمینی به وسعت 14 هزار هکتار در فشافویه ری دراتوبان تهران – قم واقع شده است . این فرودگاه جایگزین فرودگاه مهرآباد تهران و زیر نظر شرکت فرودگاههای کشور میباشد .

 


فرودگاه امام خمینی میزبان بیش از 40 شرکت هواپیمایی و با 700 پرواز هفتگی داخلی و خارجی به 30کشور جهان را انجام میدهد و بزرگترین فرودگاه کشور میباشد .
یکی از بخش های فرودگاه بین المللی امام خمینی قسمت ترخیص کالا و یا گمرک فرودگاه امام خمینی میباشد . این قسمت مربوط به دریافت و ترخیص اقلامی که از مسیر هوایی وارد کشور میشوند فعالیت میکنند و یکی از مهمترین شاه راههای واردات و صادرات از مسیر هوایی کشور میباشد .

حمل و نقل سریع و ایمن و نزدیکی فرودگاه امام خمینی به شهر تهران  و دسترسی آسان به جاده های ترانزیتی کشور از مزایای مهم گمرک امام میباشد .
گمرک فرودگاه امام خمینی بسیار بزرگ و شامل 6حوزه که حوزه های 1 و 2 تجاری ، حوزه 3 امانت پستی ، حوزه 4 برای مسیرهای مسافری و حوزه های 5 و6 برای نفت میباشند .
این گمرک به صورت شبانه روزی و واردات قطعی ، موقت و صادرات انجام میشود .
اولویت ترخیص کالا در گمرک فرودگاه امام و همچنین در بخش صادرات با کالاها و اقلامی که حجم و وزن زیادی ندارند .


برای ترخیص کالا میبایست ابتدا تشریفات گمرکی صورت بگیرد ،و کالا تحویل گرفته شود . ابتدا میبایست قبض انبار تنظیم شود سپس بارنامه بررسی شود ، پروفرما و لیست عدل بندی و گواهی مبدا جهت ترخیص بار از گمرک امام خمینی .
ترخیص کالا از گمرک امام خمینی را برعهده شرکت های ترخیص کننده کالا بگذارید .


گروه باربری نتسان در تهران و در فرودگاه امام خمینی یکی از شرکت های باربری که پس از ترخیص کالای شما از طریق وانت نیسان بار و یا خاور و کامیونت در داخل کشور

با بیمه و بارنامه معتبر بار شما به هر نقطه از کشور با بهترین و کمتریتن هزینه حمل و به دست شما میرساند .

ما بار شما را از هر کجای کشور به بهترین صورت ممکن با کمترین هزینه به تهران ( گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی ) حمل و یا از گمرک به تمام نقاط کشور حمل و جابجا میکنیم .  

ما در باربری نتسان آماده ارایه خدمات حمل بار  شما در تهران و مشهد و ارسال انواع خودرو باری اعم از وانت بار ، نیسان ، خاور ، کامیونت مسقف میباشیم .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد ،باربری مشهد،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 بسته بندی اثاثیه منزل در تهران

بسته بندی لوازم منزل یکی از مهمترین مراحل هر اسباب کشی است که عدم دقت در آن موجب خسارات سنگین به اسباب و اثاثیه شما خواهد شد.
بسته بندی وسایل برای اسباب کشی اگر به درستی انجام شود بخش بزرگی از کار اسباب کشی انجام شده است.
در این مقاله در خصوص بسته بندی اثاثیه منزل مانند نحوه بسته بندی مبلمان و نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی توضیحات مفصلی ارائه شده است.
معمولا شرکت های باربری  و افراد متخصص کار بسته‌ بندی را انجام می‌دهند. آن‌ها تجربه و امکانات لازم برای بسته‌ بندی خوب را در اختیار دارند به طوری که حین حمل و نقل لوازم مشتریان مراقبت هستند که کمترین آسیب ممکن به اثاثیه منزل و یا لوازم اداری آن‌ها وارد شود.
 
آگاهی از اینکه برای هر وسیله و دستگاه چه نوع پوشش و عایقی لازم است تا از آسیبی به آن وارد نشود نیاز به تجربه و تخصص دارد وگرنه بدون آگاهی لازم از بسته بندی لوازم منزل و طرز انتقال وسایل شاید خسارات جبران ناپذیری به آن‌ها وارد کنیم.

لوازم مورد نیاز برای بسته بندی لوازم منزل
در وهله اول بسته بندی  لوازم منزل نیاز به لوازمی از قبیل نایلون حباب دار، فوم ، سلفون، چسب پهن، انواع طناب کارتن‌های ضخیم مقوایی مثل کارتن موز و  جعبه های پلاستیکی یا چوبی مخصوص حمل میوه، چسب، منگنه، روزنامه باطله و ماژیک برای نوشتن روی کارتن‌ها نیاز دارد.
 
نکات عمومی برای بسته بندی لوازم منزل
 
1- بسته بندی را از وسایلی شروع کنید که کمتر استفاده می‌کنید مثل جعبه ابزار یا وسایل ورزشی.
2- حتما پس از بسته بندی برروی کارتن ها با ماژیک یا برچسب محتویات درون هر جعبه را یادداشت کنید. این کار در هنگام چیدن مجدد وسایل به شما کمک زیادی می‌کند.
 
3- هرگز وسایل سنگین را در داخل کارتن های بزرگ قرار ندهید، چراکه کارتن های بزرگ استحکام بالایی ندارد.

4- جای خالی کارتن‌ها را پر کنید چرا که ممکن است در هنگام حمل و نقل کارتن ها له شوند.
5- کارتن های بزرگ را هرگز با کتاب پر نکنید چون باربری و حمل آن به دلیل وزن بالا مشکل می شود بلکه نصف آن را با کتاب و نصف دیگر آنرا با وسایل ریز پر کنید
6- وسایل سنگین را در کف کارتن قرار دهید ، سپس وسایل سبک تر را برروی آن ها قرار دهید.
7- وسایل شیشه‌ای و یا سرامیکی را در کاغذ و یا بسته‌های حبابدار بسته بندی کنید
8-  ظروف مسطحی چون بشقاب و یا پرونده و عکس‌هایتان را در جعبه های بسته بندی بخوابانید و به صورت عمودی در آن قرار ندهید
9-  نکته ی مهم دیگری که حتما می بایست رعایت شود ، چسب زدن درست به کارتن ها است. دقت کنید که زیر و روی کارتن ها ، خوب و درست چسب خورده باشند. بهتر است که کارتن را به شکل چهار خانه چسب بزنید.
10- حتماً پس از اتمام بسته‌بندی جعبه‌های که حاوی وسایل شکستنی است را مشخص کنید و عبارت شکستنی را روی آن بنویسید
 
بسته بندی یخچال ساید بای ساید

24 ساعت پیش از اسباب کشی یخچال را خاموش کنید. تا برای برفک زدایی و شستشوی داخل آن زمان داشته باشید.
 ابتدا یخچال را کاملا تمیز کنید. تمیزی یعنی برفک زدایی و از بین بردن یخ‌ها و شستن کامل یخچال و قفسه های آن.
اینکه تاکید می‌شود یخچال یخ زدایی شود این است که مواردی پیش آمده بر اثر خالی نکردن یخ ها، در طی مسیر، یخ ها تبدیل به آب شده و باعث خیس شدن دیگر سایر وسایل شده است. پس یادتان باشد یخچال و فریزر بایستی برفک نداشته باشند و خشک و تمیز باشند .
  کلیه قطعات متحرک درون یخچال را برداشته و یا محکم کنید.
بدین صورت که قفسه های داخلی یخچال را با چسب پهن کاغذی محکم کنید ، لطفا هیچ قسمتی از داخل یخچال از چشمتان دور نماند ، جا تخم مرغی ، قفسه ها ، جامیوه ای ، درب فریزر و قفسه های داخل فریزر.
 
♦ کابل برق یخچال جمع شود و به پشت یخچال با چسب وصل گردد.
 درب یخچال و فریزر جهت حمل چسب زده شود تا در حال جابجایی باز نشوند.
 دور یخچال با بابل رپ و یا فوم ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدگی به شیوه ای مناسب و بطور محکم بسته بندی گردد.
  پیچ های قابل تنظیم در زیر یخچال و فریزر کامل بسته شوند.
  اگر یخچال و فریزر نو و پلمب باشد با کارتن مخصوص خود و پلمب شده حمل می شود در غیراینصورت نباید با کارتن یا پلاستیک بسته بندی شود و توسط کارگران با پتو پیچیده می شود .
 در هنگام جابجایی بصورت عمودی حمل شود. با توجه به حساسیت یخچال بخاطر گاز فریون ، موقع جابجایی اش باید دقت کرد.
 هنگامی که وارد خانه جدید می شوید، یخچال را بلا فاصله به برق نزنید. زیر در اثر جابجایی یخچال، روغن داخل موتور یخچال هم جابجا می شود. بهتر است 2 الی 3 ساعت صبر کنید و سپس یخچال را به برق بزنید.
 
بسته بندی چینی آلات و ظروف شکستنی

  ظروف و وسایل شکستنی را با دقت بیشتری بسته بندی کنید
  ظروف چینی جدا از یکدیگر ، بوسیله روزنامه یا پارچه یا نایلون حباب دار یا فوم ضربه گیر پیچیده شوند و با دقت داخل کارتن چیدمان شوند به طوری که با یکدیگر برخورد نکنند و تحت فشار همدیگر نباشند.
 کف کارتن یک تکه مقوا قرار دهید تا هنگام جابجایی کارتن به خاطر فشار از قسمت انتهایی پاره نشود.از کارتن های محکم و در سایز کوچک استفاده کنید.
  دور کارتن را با چسب کارتن کاملا بچسبانید
  روی کارتن های چینی آلات با ماژیک ( ترجیحا قرمز ) بزرگ نوشته شود * شکستنی *
 
این کارتن ها جدا از سایر کارتن ها گذاشته شود و هنگام اسباب کشی به کارگران یادآوری شود تا نکات ایمنی رعایت شود .
 

بسته بندی تلویزیون معمولی یا ال سی دی
حتما می بایست در کارتن مخصوص خود ، بسته بندی شوند و درب آن محکم چسب زده شود
در اطراف تلویزیون کائوچوهای مخصوص خود را قرار دهید ؛ در غیراینصورت ابر یا پارچه در اطراف آن قرار دهید تا از ضربه های احتمالی یا فشار به دستگاه جلوگیری بعمل آید .
 
  نحوه بسته سازی لباسشویی و اجاق گاز جهت اسباب کشی

- اگر این لوازم نو و پلمپ باشند ، با کارتن مخصوص خود و پلمب شده ، حمل می شود در غیراینصورت نباید با کارتن یا پلاستیک بسته بندی شوند توضیحا این وسایل جهت حمل توسط کارگران با پتو پیچیده می گردد .
 - اگر لباسشویی های اتوماتیک باشد بایستی قبل از جابجایی ، پیچ های ویژه ی حمل و نقل که محل آن پشت لباسشویی قرار دارد ، محکم بسته شوند .
 -  درب لباسشویی،ظرفشویی و اجاق گاز حتما بسته شوند.
 -  درب شیشه ای روی اجاق گاز،باچسب پهن نواری محکم بسته شود و جهت اطمینان بیشتر با مقوا قرار داده و با چسب پهن نواری،آن را بچسبانید.

بسته بندی فرش
 یک پارچه را به صورتی قرار دهید که ریشه ها در بین پارچه قرار گیرند ، سپس فرش را لول کنید.
این کار باعث می‌شود ریشه های فرش ها کثیف نشود. برای محکم کاری می‌توانید یک پارچه را به دور فرش لوله کنید.
  اگر فرش دست بافت است دقت کنید که فرش بیدزده و لک نباشد و از سلامت آن اطمینان خاطر داشته باشید.
   برای لوله کردن فرش را از جهت عرض به طوری كه روی آن طرف داخل باشد لول کنید.

پس از بسته بندی ، فرش را در نایلون بپیچید  و بین هر فرش لایه ای نایلون و یا گونی قرار دهید

بسته بندی لپ تاپ و کامپیوتر خانگی
 
وسایل کامپیوتری به آسانی توسط شوک یا ارتعاش آنی و گذرا دچار آسیب میشوند. بهتر است برای بسته بندی از کارتن خود دستگاه استفاده شود
 
  سیمها، لوازم جانبی و متعلقات کامپیوتر، مثل مانیتور، کیبورد و موس را از محل اتصال جدا کنید. منظم بودن سیم¬ها و کابل¬ها را بررسی کرده و آنها را در یک کیف کوچک قرار دهید.
 کامپیوتر و لوازم جانبی اش را در پوشش پلاستیکی حبابدار که هوا را از خود عبور میدهد، قرار داده و کامپیوتر را تا ضخامت ۷ تا ۱۰سانتیمتر با پلاستیک حبابدار بپوشانید.
  لوازم جانبی کامپیوتر را جداگانه بسته بندی کنید تا حداکثر مراقبت از آنها صورت گیرد.
  قسمت کیس کامپیوتر را با یونولیت بسته‌بندی کنید.
 کامپیوتر را به طورعمودی در بسته قرار داده و فضای باقی مانده را با ضربه گیرهای مخصوص این کار پر کنید.
 باید از ثابت بودن کامپیوتر در طی جابجایی مطمئن بود، پس با این اقدامات کامپیوتر به راحتی در بسته جای گرفته و در حین اثاث کشی و باربری یا انتقال دچار آسیب نخواهد شد.
  مانیتور و لوازم جانبی آن را، مانند همان روشی که برای کیس کامپیوتر توضیح داده شد، با استفاده از قالب های مناسب با سایز قطعات ذکر شده بسته بندی و فشرده سازی کنید.
 
 حتما برچسب ((شکستنی است، با احتیاط حمل شود))، را روی بسته بچسبانید تا هنگام حمل و جابجایی احتیاط‌ های لازم صورت گیرد.

 
 می‌توان، کیبورد، کابل و موس را در همان بسته بندی مربوط به تاج و قسمت بالایی کامپیوتر، جاسازی کرد.

ما در باربری نتسان آماده ارایه خدمات اسباب کشی شما در تهران و مشهد و ارسال انواع خودرو باری اعم از وانت بار ، نیسان ، خاور ، کامیونت مسقف میباشیم .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , حمل بار از مشهد به تهران , بسته بندی اثاثیه منزل , ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 کارگرحمل اثاثیه منزل در مشهد و ارسال با خاور یا نیسان 

اصولا اسباب کشی یا جابه جایی اثاثیه منزل کار دشوار و طاقت فرسایی به نظر میرسد که هم وقت گیر و هزینه بر است و هم مشکل در پیدا کردن ماشین مناسب و استفاده از کارگران مناسب برای جابه جایی اثاثیه کاری به نظر مشکل می رسد .

کارگران در اسباب کشی منزل نقش مهمی را برعهده دارند و میشه به جرات گفت که یکی از مهمترین بخش های یک اثاث کشی منزل استفاده از کارگران مجرب و متخصص و مجرب در این زمینه میباشد .

با توجه به اینکه شهر مشهد دومین شهر بزرگ و پرجمعیت کشور میباشد و زندگی شهری و ساختمانها هر روزه بلندتر میشوند اسباب کشی و جابجایی اثاث منزل قدری پیچیده و مشکل ترشده و شما به جهت حفظ و نگهداری از وسایل منزل خود به کارگران مجربی نیازمندید که جابجایی را به بهترین صورت و کمترین خسارت احتمالی انجام دهند  .

بهترین راه برای یک اسباب کشی منزل اینست که شما ابتدا با یک موسسه حمل و نقل و باربری تماس بگیرید که در این زمینه تجارب زیادی داشته باشد . که هم نوع نوع وسیله نقلیه و هم از کارگران حرفه ای و با تجربه را برای شما بفرستد که بتوانید یک جابجایی امن و بدون هرگونه خسارت احتمالی را تجربه کنید .

گروه باربری نتسان در مشهد از بهترین کارگران و رانندگان و متخصصین در زمینه جابجایی لوازم منزل و کالای شما بهره گرفته تا شما با خاطری آسوده این مهم را به انجام برسانید .

اسباب کشی منزل شما بسته به نوع بار و مقدار وسایلی که قصد جابجایی آن را دارید ماشین های مختلفی را میتوانید از باربری درخواست کنید که از جمله آنها میتوان :

وانت بار که پیکان وانت ، آریسان ، مزدا را شامل میشود که جهت حمل تعداد اندک از وسایل شما مورد استفاده میباشد

وانت نیسان بار : که انواع روباز و یا مسقف بسته به جابجایی شما در داخل شهر تهران و یا خارج شهررا دارد .

خاور و یا کامیونت که بسته به جابجایی شما در داخل شهر تهران و یا خارج شهر انواع مسقف و روباز را شامل میشود .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهدبا نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 باربری نیسان در مشهد و ارسال کالا از مشهد 

نتسان بار بهترین و جامع ترین باربری اینترنتی در شهرستان مشهد مقدس مجهز به انواع وانت بار از جمله وانت پیکان بار ، آریسان ، نیسان وانت ، نیسان مسقف ، نیسان یخچالدار، کامیونت روباز و مسقف 5.3 تن ، 6 تن ، 8 تن و خاور و انواع کامیون به جهت ارسال انواع بارهای شما در کوتاهترین زمان و ارزانترین قیمت در خدمت شماست.

مهم نیست که شما در کدام قسمت شهر مشهد ساکن و یا کارگاه و کارخانه شما در کجای مشهد واقع شده است . ما در تمام نقاط شهر مشهد در کمترین زمان ممکن به شما خدمات رسانی خود را انجام میدهیم تا رضایت شما را کسب نماییم .

نتسان بار با بیمه و بارنامه مناسب با بهره گیری از رانندگان مجرب و خودروهای به روز با بهترین قیمت در تمام نقاط شهر مشهد بهترین خدمات را برای جابجایی و ارسال انواع کالای شما از جمله اثاثیه منزل ، اداری و تجاری ، صنعتی و کارخانه ای ، کارگاهی و لوازمات حساس پزشکی در مشهد انجام و خدمات رسانی میکند .

حمل کالای حساس الکترونیکی و پزشکی

حمل اثاثیه منزل از هر کجای شهر مشهد به تمام نقاط کشور 

،حمل لوازم اداری و صنعتی از شهرکهای صنعتی در استان خراسان رضوی 

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تمام نقاط کشور،باربری مشهد به تمام نقاط کشور،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بارنامه ارسال بار و حمل بار نیسان از تهران به مشهد 

بارنامه اوراق بهاداری است که از طرف موسسه حمل و نقل صادرو نام و مشخصات فرستنده کالا ، نام و آدرس و مشخصات گیرنده کالا  و مشخصات کالا اعم از نوع و وزن کالا و میزان کرایه ، میزان بیمه و حق بیمه و کل کرایه پرداختی  در آن قید میگردد.


موسسه های حمل و نقل و باربری ها مسئول تنظیم دقیق بارنامه هستند و باید هویت و نشانی صحیح صاحب کالا و سایر اطلاعات مربوط را در آن درج نمایند .

صدور بارنامه دلیل وجود قرارداد حمل بین فرستنده ومتصدی حمل و نقل می‌باشد. بارنامه ثابت می‌کند که فرستنده کالایی را به متصدی حمل تسلیم کرده‌است.

در این حالت بارنامه به منزله رسید دریافت کالاست.

مسئولیت فرستنده کالا ، باربری ، راننده حمل کننده بار و گیرنده کالا در ذیل به اختصار بیان میشود :


الف: صادرکنندگان (شرکت یا مؤسسه حمل و نقل)

1.    تنظیم یا تکمیل مندرجات بارنامه، به ویژه لحاظ نمودن کرایه حمل برابر قرارداد حمل؛
2.    صدور بارنامه از مبدأ قانونی شرکت به سایر نقاط کشور؛
3.     صدور بارنامه تحت پوشش بیمه مسؤولیت حمل (مسؤولیت مدنی حمل‌کنندگان)

ب: فرستندگان
1.    اعلام مشخصات مرسل الیه و آدرس دقیق و صحیح محل بارگیری؛
2.    اعلام مشخصات گیرنده کالا و آدرس دقیق و صحیح محل تخلیه؛
3.    اعلام مشخصات کالا از نظر تعداد، وزن، ارتفاع، طول، عرض، نوع بسته‌بندی و…
4.    بارگیری به موقع ناوگان و اعزام آن به منظور جلوگیری از خسارتهای احتمالی .

ج: گیرندگان
1.    تخلیه به موقع ناوگان به منظور جلوگیری از پرداخت حق توقف؛
2.    پرداخت کرایه کل درج شده در بارنامه صادره توسط شرکت یا مؤسسه حمل و نقل به راننده نیسان ، کامیونت یا تریلر حامل کالا

د: رانندگان
1.    نگهداری از بارنامه صادره جهت اخذ کرایه حمل در مقصد؛
2.    حضور به هنگام بارگیری بار؛
3.    عزیمت سریع پس از بارگیری در مبدأ برای به موقع رساندن کالا به مقصد؛
4.    حفظ و نگهداری از محموله بارگیری شده از زمان بارگیری تا زمان تخلیه؛
5.    حضور به هنگام تخلیه بار در مقصد باربری


گروه باربری نتسان در تهران و مشهد به این مهم به خوبی واقف بوده و در زمینه هر چه بهتر شدن خدمات و حفظ اموال و کالای شما با بهترین و سریعترین ناوگان بین شهری با بیمه و بارنامه معتبر در خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی آماده میباشد .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد.

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،حمل بار نیسان از تهران به مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بارنامه ارسال بار و حمل بار نیسان از تهران به مشهد 

بارنامه اوراق بهاداری است که از طرف موسسه حمل و نقل صادرو نام و مشخصات فرستنده کالا ، نام و آدرس و مشخصات گیرنده کالا  و مشخصات کالا اعم از نوع و وزن کالا و میزان کرایه ، میزان بیمه و حق بیمه و کل کرایه پرداختی  در آن قید میگردد.


موسسه های حمل و نقل و باربری ها مسئول تنظیم دقیق بارنامه هستند و باید هویت و نشانی صحیح صاحب کالا و سایر اطلاعات مربوط را در آن درج نمایند .

صدور بارنامه دلیل وجود قرارداد حمل بین فرستنده ومتصدی حمل و نقل می‌باشد. بارنامه ثابت می‌کند که فرستنده کالایی را به متصدی حمل تسلیم کرده‌است.

در این حالت بارنامه به منزله رسید دریافت کالاست.

مسئولیت فرستنده کالا ، باربری ، راننده حمل کننده بار و گیرنده کالا در ذیل به اختصار بیان میشود :


الف: صادرکنندگان (شرکت یا مؤسسه حمل و نقل)

1.    تنظیم یا تکمیل مندرجات بارنامه، به ویژه لحاظ نمودن کرایه حمل برابر قرارداد حمل؛
2.    صدور بارنامه از مبدأ قانونی شرکت به سایر نقاط کشور؛
3.     صدور بارنامه تحت پوشش بیمه مسؤولیت حمل (مسؤولیت مدنی حمل‌کنندگان)

ب: فرستندگان
1.    اعلام مشخصات مرسل الیه و آدرس دقیق و صحیح محل بارگیری؛
2.    اعلام مشخصات گیرنده کالا و آدرس دقیق و صحیح محل تخلیه؛
3.    اعلام مشخصات کالا از نظر تعداد، وزن، ارتفاع، طول، عرض، نوع بسته‌بندی و…
4.    بارگیری به موقع ناوگان و اعزام آن به منظور جلوگیری از خسارتهای احتمالی .

ج: گیرندگان
1.    تخلیه به موقع ناوگان به منظور جلوگیری از پرداخت حق توقف؛
2.    پرداخت کرایه کل درج شده در بارنامه صادره توسط شرکت یا مؤسسه حمل و نقل به راننده نیسان ، کامیونت یا تریلر حامل کالا

د: رانندگان
1.    نگهداری از بارنامه صادره جهت اخذ کرایه حمل در مقصد؛
2.    حضور به هنگام بارگیری بار؛
3.    عزیمت سریع پس از بارگیری در مبدأ برای به موقع رساندن کالا به مقصد؛
4.    حفظ و نگهداری از محموله بارگیری شده از زمان بارگیری تا زمان تخلیه؛
5.    حضور به هنگام تخلیه بار در مقصد باربری


گروه باربری نتسان در تهران و مشهد به این مهم به خوبی واقف بوده و در زمینه هر چه بهتر شدن خدمات و حفظ اموال و کالای شما با بهترین و سریعترین ناوگان بین شهری با بیمه و بارنامه معتبر در خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی آماده میباشد .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد.

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،حمل بار نیسان از تهران به مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری اینترنتی نتسان مشهد 

نتسان بار مشهد جامع ترین باربری اینترنتی در مشهد ، استان خراسان و ارسال بار از مشهد و استان خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی به تمام نقاط کشور به صورت آنلاین و 24 ساعته در زمینه حمل و جابجایی انواع کالای تجاری ، اداری ، اثاثیه منزل ، دستگاهها و لوازمات الکترونیکی و پزشکی حساس ، و لوازمات صنعتی در مشهد مقدس در خدمت شماست .

نتسان بارمشهد با بهره گیری از یک ناوگان قدرتمند و به روزاز جمله وانت بار ، آریسان ، نیسان وانت ، خاور ، کامیونت مسقف ، کامیون ، تریلی حمل و جابجایی انواع لوازم شما را با بارنامه و بیمه معتبر درداخل شهرستان مشهد و ارسال از مشهد به تمام نقاط استان خراسان و همچنین ازمشهد به تمامی کشور انجام میدارد .

نتسان بار مشهد در با استفاده از رانندگان مجرب و کارگران مجرب و متخصص بهترین خدمات و مناسبترین قیمت را به شما پیشنهاد داده تا بتوانیم همکاری مستمری با شما داشته باشیم .

پرسنل باربری نتسان ادب و احترام به مشتری را در درجه اول فعالیت خود قرارداده اند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن رضایت شما را به دست آورند تا ما بتوانیم امین شما و نماینده شما در هر کجای کشور باشیم   .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد، ارزانترین باربری مشهد،باربری اینترنتی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

هزینه حمل بار ، ارسال ، کرایه نیسان از تهران به مشهد  

یکی از خودروهای مهم و اصلی که برای جابجایی و ارسال بار به دلیل اندازه قسمت بار و همچنین خودرویی که توانایی جابجایی بارهای سنگین را دارد و ممنوعیتی از نظر ورود به داخل شهر را ندارد خودروی وانت نیسان یا همان وانت زامیاد است .

وانت باری با توانایی جابجایی بار تا دوتن و اندازه باری به طول 2.20 سانتیمتر و عرض 1.65 . به جهت اندازه بار مناسب و بزرگ نیسان بار برای حمل اثاثیه منزل برای خارج از شهر خودرو و وانت بار مناسبی میباشد .

خودرویی با حجم موتور 2400 سی سی و استفاده از یک موتور پرقدرت و گیربکش و دیفرانسیل قوی و با استحکام بدنه و استفاده از یک شاسی مستحکم طرفداران و مشتریان زیادی به جهت حمل و جابجایی بار در کشور دارا میباشد .  

خودرو نیسان وانت یا نیسان آبی توانایی حمل مجاز بار براساس قوانین پلیس راهی را تا 2000 گیلوگرم که در مجموع با وزن نیسان بار  که در حدود 1800 کیلوگرم میباشد 3800 کیلوگرم که در کارت خودرو ذکر شده است را میتواند جابجا نماید.

گروه حمل و نقل نتسان از این وانت بار برای جابجایی و حمل اثاثیه منزل شما برای حمل از مبدا مشهد به تهران یا سایر شهرستانها استفاده کرده تا در صورت درخواست وانت بار از جانب شما هم بهترین قیمت و بهترین نوع وانت بار موجود در کشور را به خدمت رسانی به شما عزیزان برساند .

هدف ما در باربری نتسان همکاری مستمر و پیگیر با شما مشتری عزیز میباشد تا شما ما را به دیگران نیز معرفی کنید . باربری نتسان بار حمل انواع کالای شما را از مبدا تهران و مشهد به تمام نقاط ایران با قیمتی فوق العاده با بیمه و بارنامه معتبر توسط رانندگان مجرب با استفاده از ناوگان به روز و آماده به کار در خدمت رسانی به شما میباشد .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد ،ارزانترین باربری مشهد،حمل بار با نیسان از تهران به مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

خاور ویا کامیونت چه بارهایی را جابه جا میکند ؟

گروه باربری نتسان بهترین کامیونت و خاورهای بین شهری را  برای جا به جایی کالای شما از مبدا و مکان شما در هر نقطه از تهران یا مشهد برای حمل کالای شما اعم از اثاثیه منزل ویا لوازمات و پالت های کالای صنعتی یا دستگاههای سنگین را به حضور شما میفرستد .

ناوگان کامیونت های نتسان کامیونت های ایسوزو و جک و خاورهای به وزن 8 تن و 6 تن میباشند که بسته به کالای شما میتوانند مسقف و یا روباز یا بغل بازشو باشند تا در زمینه بارگیری و تخلیه بار با مشکل مواجه نشوید .

کامیونت های  گروه باربری نتسان بار ادب و احترام به مشتری را در درجه اول فعالیت خود قرار داده اند و مجهز به انواع لوازم مورد نیازی که برای حمل کالای شما نیاز است میباشند از جمله ، طناب ، پلاستیک ، چادر و از همه مهمتر ناوگان  مدل بالا و به روز تا در مسیر حمل بار به مشکل برنخورند .

شما برای درخواست کامیونت های  نتسان کافیست با ما تماس بگیرید یا در قسمت پنل ثبت شماره تلفن شماره خود را وارد نمایید تا به محض ثبت شماره از طرف متصدیان نتسان با شما تماس گرفته شده و درخواست و ارسال بار یاری رسانده و راهی برای همکاری مستمر ما و شما باشد .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , حمل بار با خاور از مشهد , ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

استعلام قیمت نیسان از تهران به مشهد | مشهد به تهران 

ارسال کالای شما از تهران به مشهد با نیسان وانت های نتسان بار و یا خاور و یا کامیونت  در طی مسیری در حدود 1000 کیلومتر که از شهرستانهای مهم و کوچک و بزرگی را شامل میشود سپری کرده تا به مشهد مقدس برسد . شهرستانهایی که در طول مسیر هزارکیلومتری توسط نیسان وانت ها و کامیونت های نتسان سپری میشوند به ترتیب شریف آباد ، ایوانکی ، گرمسار ، آرادان ، ده نمک ، سرخه ، سمنان ، آهوان، امیریه ، دامغان ، شاهرود ، میامی ، کاهک ، داورزن ، سبزوار ، نیشابور ، باغچه و مشهد میباشند و این مسیر دارای آب و هوایی متنوع از کویری و گرم تا معتدل و خنک .

نیسان وانت و کامیونت هایی که در این مسیر رفت و آمد میکنند میبایست مجهز به انواع وسایل و لوازم مورد نیازی از جمله طناب و پلاستیک و چادر باشند تا بار شما را سالم و به درستی به مقصد برسانند .

گروه باربری نتسان بهترین و کاملترین نیسان وانت و پرسنلی با شخصیت و مودبی را برای انجام و ارسال بار شما از تهران به مشهد و بالعکس در اختیار گرفته تا به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی را به شما به انجام برساند و راهی برای همکاری مستمر و طولانی مدت بین ما و شما باشد .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،حمل بار با نیسان از تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

جابجایی بارهای صنعتی و تجاری از شهرکهای صنعتی در تهران

یکی از مهمترین قسمت هایی که چرخه اقتصاد کشور و تولید را به عهده دارند شهرکهای صنعتی و شرکتهایی که در این شهرکها فعالیت دارند و اصولا برای جابه جایی کالای مورد نیاز از جمله مواد اولیه ویا محصول نهایی یا قطعات و دستگاههای ساخت و تولید به انواع ماشین های سنگین و یا نیمه سنگین از جمله تریلی و کامیونت و وانت بار نیاز خواهند داشت .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد مستقر شده و به بیشتر شهرکهای صنعتی تهران از جمله عباس آباد ،شمس آباد ،گلگون ، و .... و همچنین در مشهد از جمله شهرکهای صنعتی توس و کلات و فناوری برتر و ... خدمات رسانی کرده و شما را در زمینه حمل و جابه جایی مواد و. لوازم و دستگاههای خود با قیمت مناسب و منصفانه یاری رسانده تا بتوانیم همکاری مستمر و مطلوبی را داشته باشیم .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد ،جابجایی بارهای صنعتی و تجاری از شهرکهای صنعتی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

جابجایی بارهای صنعتی و تجاری از شهرکهای صنعتی در تهران 

یکی از مهمترین قسمت هایی که چرخه اقتصاد کشور و تولید را به عهده دارند شهرکهای صنعتی و شرکتهایی که در این شهرکها فعالیت دارند و اصولا برای جابه جایی کالای مورد نیاز از جمله مواد اولیه ویا محصول نهایی یا قطعات و دستگاههای ساخت و تولید به انواع ماشین های سنگین و یا نیمه سنگین از جمله تریلی و کامیونت و وانت بار نیاز خواهند داشت .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد مستقر شده و به بیشتر شهرکهای صنعتی تهران از جمله عباس آباد ،شمس آباد ،گلگون ، و .... و همچنین در مشهد از جمله شهرکهای صنعتی توس و کلات و فناوری برتر و ... خدمات رسانی کرده و شما را در زمینه حمل و جابه جایی مواد و. لوازم و دستگاههای خود با قیمت مناسب و منصفانه یاری رسانده تا بتوانیم همکاری مستمر و مطلوبی را داشته باشیم .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار بارهای صنعتی و تجاری از شهرکهای صنعتی از تهران ،باربری مشهد به دزفول ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل لوازم پزشکی با نیسان از تهران به مشهد   

ارسال و حمل لوازمات حساس از قبیل لوازمات الکترونیکی و پزشکی ، لوازمات صوتی و تصویری ، لوازماتی که در صورت آب خوردگی و ضربه کارایی خود را از دست میدهند برای ارسال از مشهد به تهران یا از مشهد به شهرستانها یا از تهران به مشهد و یا شهرستانها نیازمند مراقبت و استفاده از لوازم مورد نیاز از قبیل پتو ،طناب و پلاستیک های ضد ضربه و همچنین بیمه مناسب به جهت گرانقیمت بودن این قبیل کالاها میباشند .

. شما با یک تماس باربری تهران نتسان بار و ارتباط با همکاران ما با قیمتی مناسب و اندک هم بیمه مناسب ،ماشین مورد نظر و بسته بندی کالایتان را درخواست نموده و خاطر خود را آسوده نمایید . گروه حمل و نقل و باربری نتسان در مشهد و تهران در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده میباشد.

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،حمل بار با نیسان از مشهد، ارزانترین باربری مشهد،حمل لوازم پزشکی با نیسان از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل لوازم پزشکی با نیسان از تهران به مشهد  

ارسال و حمل لوازمات حساس از قبیل لوازمات الکترونیکی و پزشکی ، لوازمات صوتی و تصویری ، لوازماتی که در صورت آب خوردگی و ضربه کارایی خود را از دست میدهند برای ارسال از مشهد به تهران یا از مشهد به شهرستانها یا از تهران به مشهد و یا شهرستانها نیازمند مراقبت و استفاده از لوازم مورد نیاز از قبیل پتو ،طناب و پلاستیک های ضد ضربه و همچنین بیمه مناسب به جهت گرانقیمت بودن این قبیل کالاها میباشند .

. شما با یک تماس باربری تهران نتسان بار و ارتباط با همکاران ما با قیمتی مناسب و اندک هم بیمه مناسب ،ماشین مورد نظر و بسته بندی کالایتان را درخواست نموده و خاطر خود را آسوده نمایید . گروه حمل و نقل و باربری نتسان در مشهد و تهران در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده میباشد.

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تمام نقاط کشور ،باربری مشهد به تمام نقاط کشور،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

استعلام بیمه بار از تهران به شهرستان 

شما برای ارسال بار خود از تهران یا کرج به مشهد ویا شهرستانهای داخل ایران نیاز به اطمینان خاطر دارید که در درجه اول با باربری و حمل باری تماس بگیرید که بار یا کالای شمارا بیمه کند .

مطمئنا جبران خسارت وارده به کالا ، هم برای شما و هم برای راننده حمل کننده آن بسیار سخت خواهد بود که بهترین راه استفاده از یک اتوبار یا باربری و وسیله حمل باری که بتواند با بیمه نامه معتبر شما را در این زمینه راهنمایی و کمک نماید .

ابتدا منظور از بیمه نامه معتبر بار چیست ؟

بیمه حمل و نقل کالا یا بیمه نامه باربری بیمه ای است که بموجب آن بیمه گر در مقابل حق بیمه ای که از بیمه گذار دریافت میکند متعهد میشود چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطرهای احتمالی ، کالای شما از بین برود ویا خسارت ببیند از طریق بیمه گر خسارت شما جبران شود .

بیمه باربری انواع مختلفی دارد که در ادامه بیمه نامه باربری داخلی را بررسی میکنیم :
بیمه نامه باربری داخلی بیمه نامه ای است که از یک یا چند محل در داخل کشور بارگیری شده و به یک یا چند محل یا مقصد در داخل کشور تخلیه گردد . مبدا و مقصد این بیمه نامه در داخل کشور میباشد . در این نوع بیمه نامه دو دسته خطرات اصلی و اضافی را شامل میشود .
ابتدا خطرات اصلی بیمه نامه داخلی :
خطرا اصلی مجموعه خطراتی که با نوع بار ارتباطی ندارد و ممکن است برای هر نوع باری اتفاق بیفتد و حق بیمه ای که برای آن پرداخت میشود برای تمامی بارها یکسان میباشد از جمله این خطرات : آتش سوزی ، تصادف وسیله نقلیه ، واژگونی وسیله نقلیه و پرت شدن بار .

خطرات اصلی بیمه نامه داخلی در تمامی بیمه ها یکسان میباشد .

خطرات اضافی بیمه نامه داخلی :
این نوع خطرات بستگی به نوع کالای بیمه شونده دارد و هزینه ای بعلاوه خطرات اصلی دارد که براساس درخواست بیمه گذار و پرداخت حق بیمه اضافی قابل پوشش میباشد . که از جمله این خطرات :

پرت شدن محموله از روی وسیله نقلیه  
خسارت بار در هنگام بارگیری و تخلیه کالای بیمه شده
سرقت کلی بار و کالای بیمه شده که با فرانشیز 20 درصد ارزش کل بار محاسبه میشود .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

 

 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تمام نقاط کشور ،باربری مشهد به تمام نقاط کشور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

نیسان وانت برگشتی در نتسان بار در تهران و مشهد 

وانت بارها از جمله نیسان وانت که بهترین و کاملترین نوع وانت های موجود در کشور میباشند که برای جابه جایی بار بین شهری مناسب و سریع و مطمعن به صورت در بستی بار ها را جابه جا میکنند وقتی که از شهرستانی به تهران باری می آورند برای بازگشت به شهرستان خود نیاز به بار دارند به این نوع از نیسان وانت ها اصطلاحا نیسان برگشتی میگویند .

مثلا یه وانت نیسان از شهری به تهران بار میاورد برای اینکه بخواهد به شهر خود بازگردد و با ماشین خالی برنگردد نیازمند دریافت بار از تهران یا مشهد میباشد .

گروه باربری نتسان از این مهم استفاده کرده تا هم شما که در تهران و یا مشهد نیاز به ارسال کالا و لوازمتان دارید با قیمت منصفانه و به صرفه این کار را انجام دهید و هم نیسان بارها و رانندگان شهرستانی عزیز این امر برایشان فراهم شود که با هزینه های اصطحلاک و سوخت خالی برنگردند .

گروه باربری 24 ساعته نتسان رابط بین شما صاحبان بار عزیز و رانندگان حمل کالای بین شهری و زحمت کش و متعهد میباشد .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تهران ،باربری مشهد به تهران ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارسال و بیمه لوازم و دستگاههای پزشکی از تهران به تمام بیمارستانهاو داروخانه ها و مطب های کشور 

اصولا جابه جایی لوازمات حساس الکترونیکی دستگاههای پزشکی به دلیل حساسیت بالا و گرانقیمت بودن ، یکی از دغدغه های صاحبان و گیرندگان این قبیل کالا بهشمار میرود که در درجه اول نیاز به باربری مطمعن و ماشین مناسب حمل برای جابه جایی و هم بیمه مناسب و به اندازه قیمت کالای مورد نظر در صورت وقوع خطرات احتمالی را چطور پیدا کنند .

گروه باربری نتسان به دلیل اینکه هم در تهران و هم در مشهد دو شهر اصلی و مهم کشور مستقر شده و با طرف قرارداد با شرکت بیمه برای تامین خواسته شما در زمینه حمل بارهای حساس الکترونیکی و پزشکی شما و به خدمت گرفتن ناوگان متعهد و به روز از جمله نیسان وانت بار و کامیونت با بارنامه معتبر شما را یاری و خدمت رسانی میکند .

نتسان بار 24 ساعته و تمام وقت در خدمت رسانی به هموطنان عزیز آماده بوده تا بهترین انواع وانت بار نیسان و کامیونت را به شکل در بستی و با بیمه و بارنامه معتبر به حضور شما معرفی و ارائه خدمت انجام دهد .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به تمام کشور ، ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

خاور ویا کامیونت چه بارهایی را جابه جا میکند ؟

گروه باربری نتسان بهترین کامیونت و خاورهای بین شهری را  برای جا به جایی کالای شما از مبدا و مکان شما در هر نقطه از تهران یا مشهد برای حمل کالای شما اعم از اثاثیه منزل ویا لوازمات و پالت های کالای صنعتی یا دستگاههای سنگین را به حضور شما میفرستد .

ناوگان کامیونت های نتسان کامیونت های ایسوزو و جک و خاورهای به وزن 8 تن و 6 تن میباشند که بسته به کالای شما میتوانند مسقف و یا روباز یا بغل بازشو باشند تا در زمینه بارگیری و تخلیه بار با مشکل مواجه نشوید .

کامیونت های  گروه باربری نتسان بار ادب و احترام به مشتری را در درجه اول فعالیت خود قرار داده اند و مجهز به انواع لوازم مورد نیازی که برای حمل کالای شما نیاز است میباشند از جمله ، طناب ، پلاستیک ، چادر و از همه مهمتر ناوگان  مدل بالا و به روز تا در مسیر حمل بار به مشکل برنخورند .

شما برای درخواست کامیونت های  نتسان کافیست با ما تماس بگیرید یا در قسمت پنل ثبت شماره تلفن شماره خود را وارد نمایید تا به محض ثبت شماره از طرف متصدیان نتسان با شما تماس گرفته شده و درخواست و ارسال بار یاری رسانده و راهی برای همکاری مستمر ما و شما باشد .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , حمل بار با خاور , ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

قیمت ،کرایه ،حمل بار ،باربری نیسان از تهران به مشهد | مشهد به تهران 

ارسال کالای شما از مبدا تهران در هر نقطه به مقصد مشهد به صورت در بستی از طریق گروه حمل و نقل نتسان بوسیله نیسان وانت بار و یا خاور یا تریلی با بیمه و بارنامه از درب منزل ، شرکت، کارگاه ، کارخانه شما و ارسال در کمترین زمان به مشهد مقدس و تحویل کالا در هر نقطه از مشهد از طریق گروه باربری نتسان . گروه حمل و نقل نتسان در تهران و در مشهد فعالیت خود را انجام میدهد و ارسال کالای شما از تهران به مشهد و یا بالعکس با نیسان وانت و خاور به خوبی صورت پذیرفته و حمل کالای شما توسط رانندگان مجربی در این مسیر ترانزیتی صورت می گیرد .

حمل کالای شما با نیسان از تهران به مشهد توسط گروه باربری نتسان به اینگونه انجام میشود که شما پس از تماس با شماره تلفنهایی که در بالای سایت یا در قسمت تماس با ما درج شده تماس حاصل نموده و پس از توافق و تعیین ساعت و مکان بارگیری ، در ساعت مشخص نیسان وانت بین شهری ما به خدمت رسیده و بارگیری را انجام داده و پس از کشیدن پلاستیک و چادر بر روی بار و تحویل بارنامه به شما، 12 ساعت بعد شما بار و کالایتان را در مقصد مشهد تحویل میگیرید و پس از تحویل کالا هزینه بار را مطابق بارنامه پرداخت مینمایید .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تهران،باربری مشهد به تهران،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل و ارسال کالا ، کرایه نیسان تهران مشهد

ارسال کالای شما از مبدا تهران در هر نقطه به مقصد مشهد به صورت در بستی از طریق گروه حمل و نقل نتسان بوسیله نیسان وانت بار و یا خاور یا تریلی با بیمه و بارنامه از درب منزل ، شرکت، کارگاه ، کارخانه شما و ارسال در کمترین زمان به مشهد مقدس و تحویل کالا در هر نقطه از مشهد از طریق گروه باربری نتسان .

گروه حمل و نقل نتسان در تهران و در مشهد فعالیت خود را انجام میدهد و ارسال کالای شما از تهران به مشهد و یا بالعکس با نیسان وانت و خاور به خوبی صورت پذیرفته و حمل کالای شما توسط رانندگان مجربی در این مسیر ترانزیتی صورت می گیرد .

حمل کالای شما با نیسان از تهران به مشهد توسط گروه باربری نتسان به اینگونه انجام میشود که شما پس از تماس با شماره تلفنهایی که در بالای سایت یا در قسمت تماس با ما درج شده تماس حاصل نموده و پس از توافق و تعیین ساعت و مکان بارگیری ، در ساعت مشخص نیسان وانت بین شهری ما به خدمت رسیده و بارگیری را انجام داده و پس از کشیدن پلاستیک و چادر بر روی بار و تحویل بارنامه به شما، 12 ساعت بعد شما بار و کالایتان را در مقصد مشهد تحویل میگیرید و پس از تحویل کالا هزینه بار را مطابق بارنامه پرداخت مینمایید .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار با وانت نیسان از مشهد به تهران ،باربری مشهد به تهران ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 گروه باربری نتسان بهترین وانت بار و سریع ترین وانت بار بین شهری که نیسان وانت های نتسان میباشند را برای جا به جایی کالای شما از مبدا و مکان شما در هر نقطه از تهران یا مشهد میباشد به کار گرفته تا به بهترین روش بتوانیم رضایت شما را بدست بیاوریم .

نیسان بار، وانت باری که میتواند تا 2 تن بار از نظر وزن و با باری به اندازه 2.20*1.65 به جهت حمل اثاثیه منزل ، جهیزیه ، حمل دستگاههای پزشکی ، حمل قالب های صنعتی و دستگاهها تا وزن 2 تن و بارهای کارتنی ویا مجموعه کالاهایی که نیاز به حمل و جا به جایی سریع بین شهری دارند را انجام میدهد .

نیسان وانت به جهت دارا بودن از یک شاسی و بدنه و یک موتور قدرتمند خودروی نیمه سنگین و به نسبت سریعی که مخصوصا در تهران شامل محدودیت ترافیکی نمیشود و بهترین وانت بار موجود حال حاضر کشور میباشد .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان وانت ،باربری مشهد به تهران ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

گروه باربری نتسان بهترین وانت بار و سریع ترین وانت بار بین شهری که نیسان وانت های نتسان میباشند را برای جا به جایی کالای شما از مبدا و مکان شما در هر نقطه از تهران یا مشهد میباشد به کار گرفته تا به بهترین روش بتوانیم رضایت شما را بدست بیاوریم .

نیسان وانت به جهت دارا بودن از یک شاسی و بدنه و یک موتور قدرتمند خودروی نیمه سنگین و به نسبت سریعی که مخصوصا در تهران شامل محدودیت ترافیکی نمیشود و بهترین وانت بار موجود حال حاضر کشور میباشد .نیسان بار، وانت باری که میتواند تا 2 تن بار از نظر وزن و با باری به اندازه 2.20*1.65 به جهت حمل اثاثیه منزل ، جهیزیه ، حمل دستگاههای پزشکی ، حمل قالب های صنعتی و دستگاهها تا وزن 2 تن و بارهای کارتنی ویا مجموعه کالاهایی که نیاز به حمل و جا به جایی سریع بین شهری دارند را انجام میدهد .

گروه باربری نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید . 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تهران ،باربری مشهد به تهران ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 .ارسال کالا و بسته بندی و جابجایی و حمل لوازمات اعم از تجاری و اداری ، لوازمات شکستنی ، پالت های صنعتی ، لوازم و مصالح ساختمانی ، اثاثیه منزل و اسباب کشی ، لوازم حساس الکترونیکی و پزشکی و لوازماتی از قبیل مبلمان ، جهیزیه و موادغذایی و .... تخصص گروه باربری نتسان بار در تهران و مشهد میباشد . گروه باربری نتسان در تهران و مشهد مستقر شده و با یک تیم مجهز و با تجربه و مودب و با ناوگانی به روز اعم از نیسان وانت و خاور و کامیونت های مسقف و روباز بار و کالای شما را از هر نقطه از تهران و یا مشهد با کمترین هزینه بارگیری و در مقصد مورد نظر تحویل بگیرید .

نیسان وانت به جهت دارا بودن از یک شاسی و بدنه و یک موتور قدرتمند خودروی نیمه سنگین و به نسبت سریعی که مخصوصا در تهران شامل محدودیت ترافیکی نمیشود و بهترین وانت بار موجود حال حاضر کشور میباشد .نیسان بار، وانت باری که میتواند تا 2 تن بار از نظر وزن و با باری به اندازه 2.20*1.65 به جهت حمل اثاثیه منزل ، جهیزیه ، حمل دستگاههای پزشکی ، حمل قالب های صنعتی و دستگاهها تا وزن 2 تن و بارهای کارتنی ویا مجموعه کالاهایی که نیاز به حمل و جا به جایی سریع بین شهری دارند را انجام میدهد .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تهران،باربری مشهد به تهران،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

انتظار شما از یک باربری چیست ؟

ما در باربری نتسان به خوبی میدانیم که انتظارات شما از باربری و ماشین و راننده به جهت حمل بار شما چیست و میتوانیم به بهترین شکل ممکن آنها را برآورده سازیم  .

گروه باربری آنلاین و 24 ساعته باربری نتسان به دلیل یک دهه تجربه کاری و جابه جا کردن بارهای متنوع به خوبی از پس جا به جایی کالای شما برمیاید .

پرسنل باربری نتسان ادب و احترام به مشتری را در درجه اول فعالیت خود قرارداده اند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن رضایت شما را به دست آورند تا ما بتوانیم امین شما و نماینده شما در هر کجای کشور باشیم   .

ما در نتسان بار، بارهای شما را با هزینه ای اندک بیمه میکنیم تا هم خاطر شما و هم راننده را از بابت تامین خسارات احتمالی به بار راحت کنیم تا با خیالی امن بارهایتان را جابه جا کنید .

هدف ما در باربری نتسان همکاری مستمر و پیگیر با شما مشتری عزیز میباشد تا شما ما را به دیگران نیز معرفی کنید . باربری نتسان بار حمل انواع کالای شما را از مبدا تهران و مشهد به تمام نقاط ایران با قیمتی فوق العاده با بیمه و بارنامه معتبر توسط رانندگان مجرب با استفاده از ناوگان به روز و آماده به کار در خدمت رسانی به شما میباشد  

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید . 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تمام نقاط کشور،باربری مشهد به تمام نقاط کشور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 ارسال کالای شما از مبدا تهران در هر نقطه به مقصد مشهد به صورت در بستی از طریق گروه حمل و نقل نتسان بوسیله نیسان وانت بار و یا خاور یا تریلی با بیمه و بارنامه از درب منزل ، شرکت، کارگاه ، کارخانه شما و ارسال در کمترین زمان به مشهد مقدس و تحویل کالا در هر نقطه از مشهد از طریق گروه باربری نتسان .

گروه باربری نتسان در تهران و در مشهد فعالیت خود را انجام میدهد و ارسال کالای شما از تهران به مشهد و یا بالعکس با نیسان وانت و خاور به خوبی صورت پذیرفته و حمل کالای شما توسط رانندگان مجربی در این مسیر ترانزیتی صورت می گیرد .

حمل کالای شما با نیسان از تهران به مشهد توسط گروه باربری نتسان به اینگونه انجام میشود که شما پس از تماس با شماره تلفنهایی که در بالای سایت یا در قسمت تماس با ما درج شده تماس حاصل نموده و پس از توافق و تعیین ساعت و مکان بارگیری ، در ساعت مشخص نیسان وانت بین شهری ما به خدمت رسیده و بارگیری را انجام داده و پس از کشیدن پلاستیک و چادر بر روی بار و تحویل بارنامه به شما، 12 ساعت بعد شما بار و کالایتان را در مقصد مشهد تحویل میگیرید و پس از تحویل کالا هزینه بار را مطابق بارنامه پرداخت مینمایید .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تهران،باربری مشهد به تهران،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 شما برای ارسال بار خود از تهران یا کرج به مشهد ویا شهرستانهای داخل ایران نیاز به اطمینان خاطر دارید که در درجه اول با باربری و حمل باری تماس بگیرید که بار یا کالای شمارا بیمه کند . مطمئنا جبران خسارت وارده به کالا ، هم برای شما و هم برای راننده حمل کننده آن بسیار سخت خواهد بود که بهترین راه استفاده از یک اتوبار یا باربری و وسیله حمل باری که بتواند با بیمه نامه معتبر شما را در این زمینه راهنمایی و کمک نماید .

ابتدا منظور از بیمه نامه معتبر بار چیست ؟

بیمه حمل و نقل کالا یا بیمه نامه باربری بیمه ای است که بموجب آن بیمه گر در مقابل حق بیمه ای که از بیمه گذار دریافت میکند متعهد میشود چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطرهای احتمالی ، کالای شما از بین برود ویا خسارت ببیند از طریق بیمه گر خسارت شما جبران شود .

گروه باربری نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تهران،باربری مشهد به تهران،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

مبلمان و سرویس چوب یکی از پر طرفدارترین لوازمات و اثاثیه منزل به نسبت گرانقیمت در کشور ما میباشند و همچنین به دلیل ظرافت کالا از حساسیت بالایی برخوردار میباشند .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد که دو قطب تولید کننده در زمینه مبلمان و سرویس چوب کشور میباشند مستقر شده و با هزینه ای اندک برای بسته بندی و با یک قیمت مناسب برای ارسال کالای شما از تهران به مشهد ، تهران به بندرعباس ، تهران به کرمان ،تهران به شیراز ، تهران به چابهار ، تهران به تبریز، تهران به زاهدان ، تهران به بوشهر و یا تهران به هرنقطه از کشور و همچنین از مشهد به شیراز ، مشهد به بابل،مشهد به یزد، مشهد به کرمان ، مشهد به خرم آباد ، مشهد به اهواز و یا از مشهد به هر نقطه از کشور در خدمات رسانی به شما عزیزان با بیمه و بارنامه با قیمتی مناسب آماده میباشد .

گروه باربری نتسان میتواند با هزینه ای اندک بار شما را توسط کارگران حرفه ای بسته بندی و بیمه نماید و همچنین با استفاده از ناوگانی به روز اعم از نیسان وانت بار و یا کامیونت و خاور های مسقف و رانندگانی با تجربه و مودب بار شما را به مقصد برساند .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 شما برای ارسال بار خود از تهران یا کرج به مشهد ویا شهرستانهای داخل ایران نیاز به اطمینان خاطر دارید که در درجه اول با باربری و حمل باری تماس بگیرید که بار یا کالای شمارا بیمه کند . مطمئنا جبران خسارت وارده به کالای شما هم برایصاحب بار وهم برای راننده حمل کننده آن بسیار سخت خواهد بود که بهترین راه استفاده از یک اتوبار یا باربری و وسیله حمل باری که بتواند با بیمه نامه معتبر شما را در این زمینه راهنمایی و کمک نماید .

ابتدا منظور از بیمه نامه معتبر بار چیست ؟

بیمه حمل و نقل کالا یا بیمه نامه باربری بیمه ای است که بموجب آن بیمه گر در مقابل حق بیمه ای که از بیمه گذار دریافت میکند متعهد میشود چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطرهای احتمالی ، کالای شما از بین برود ویا خسارت ببیند از طریق بیمه گر خسارت شما جبران شود .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

 

 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تهران،باربری مشهد به تهران،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید . 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به شیراز ،باربری مشهد به شیراز ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 شهرکهای صنعتی اصلی ترین مکانهای جابجایی و حمل کالا و مهمترین مکانها برای تولید و چرخه اقتصادی کشور میباشند  و وظیفه تولید قطعات ، مواد غذایی و غیره را به عهده دارند . یکی از مهمترین موضوعات شرکتهای تولیدی موضوع جابجایی مواد اولیه و تولید شده میباشد که توسط باربری و حمل و نقل انجام میشود .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد با استفاده از ناوگان قدرتمند و به بروز در خدمت رسانی به شرکتهای تولیدی محترم آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و کارگر از شهرکهای صنعتی اطراف تهران از جمله شمس آباد ، چهاردانگه ، عباس آباد خاوران و غیره و همچنین در مشهد شهرکهای صنعتی توس ، فناوری برتر ، فردوسی ، کلات و بینالود و غیره میباشد .

گروه باربری نتسان 24 ساعته شبانه روز و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان تولید کننده و صنعتگر با بیمه و بارنامه معتبر با قیمتی مناسب ارائه کننده انواع نیسان بار و خاور و کامیونت وکامیون و  تریلی میباشد .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تمام نقاط کشور ،باربری مشهد به تمام نقاط کشور،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 نیسان وانت خودرو و وانت بار مناسب و جادار و قدرتمندی برای حمل اثاثیه منزل شما میباشد . این نوع وانت بار به دلیل اندازه مناسب بار بیش از وانت بارهای دیگر مورد توجه در کششور ما قرارگرفته و استفاده میشود .

نیسان بار، وانت باری که میتواند تا 2 تن بار از نظر وزن و با باری به اندازه 2.20*1.65 به جهت حمل اثاثیه منزل ، جهیزیه ، حمل دستگاههای پزشکی ، حمل قالب های صنعتی و دستگاهها تا وزن 2 تن و بارهای کارتنی ویا مجموعه کالاهایی که نیاز به حمل و جا به جایی سریع بین شهری دارند را انجام میدهد .

نیسان وانت های گروه باربری نتسان بار ادب و احترام به مشتری را در درجه اول فعالیت خود قرار داده اند و مجهز به انواع لوازم مورد نیازی که برای حمل کالای شما نیاز است میباشند از جمله ، طناب ، پلاستیک ، چادر و از همه مهمتر نیسان وانت های مدل بالا و به روز تا در مسیر حمل بار به مشکل برنخورند .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور از جمله  از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به تمام نقاط کشور،باربری مشهد به تمام نقاط کشور،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

گروه باربری نتسان بهترین وانت بار و سریع ترین وانت بار بین شهری که نیسان وانت های نتسان میباشند را برای جا به جایی کالای شما از مبدا و مکان شما در هر نقطه از تهران یا مشهد میباشد به کار گرفته تا به بهترین روش بتوانیم رضایت شما را بدست بیاوریم .

نیسان بار، وانت باری که میتواند تا 2 تن بار از نظر وزن و با باری به اندازه 2.20*1.65 به جهت حمل اثاثیه منزل ، جهیزیه ، حمل دستگاههای پزشکی ، حمل قالب های صنعتی و دستگاهها تا وزن 2 تن و بارهای کارتنی ویا مجموعه کالاهایی که نیاز به حمل و جا به جایی سریع بین شهری دارند را انجام میدهد .

ابتدا خلاصه ای از نیسان وانت زامیاد در کشور:

نیسان وانت یا همان نیسان جونیور که در ایران با نام زامیاد 24 و نیسان آبی شناخته میشود برای اولین بار در سال 1349 توسط شرکت سایپا در ایران تولید شد . و پس از تغییرات مختلف سرانجام در سال 1377 با نام زامیاد 24( نام یک شرکت خصوصی خودروسازی که در سال 1342 شمسی احداث گردید که در سه راه آذری در تهران واقع شده بود )  در کشور تولید  و کماکان نیز با همین نام در حال تولید و عرضه میباشد .
خودرویی با حجم موتور 2400 سی سی و استفاده از یک موتور پرقدرت و گیربکش و دیفرانسیل قوی و با استحکام بدنه و استفاده از یک شاسی مستحکم طرفداران و مشتریان زیادی به جهت حمل و جابجایی بار در کشور دارا میباشد .  
خودرو نیسان وانت یا نیسان آبی توانایی حمل مجاز بار براساس قوانین پلیس راهی را تا 2000 گیلوگرم که در مجموع با وزن نیسان بار  که در حدود 1800 کیلوگرم میباشد 3800 کیلوگرم که در کارت خودرو ذکر شده است را میتواند جابجا نماید.
یکی از تعاریفی که از نیسان وانت توسط  مهندسین خودرو سازی زامیاد میشود این که به نیسان آبی لقب باربر نجیب را میدهند .

این خودرو بهترین و مطمئن ترین وانت بار موجود در کشور به جهت حمل و جابجایی انواع بارهای شهری و بین شهری میباشد .

 

نیسان وانت های گروه باربری نتسان بار ادب و احترام به مشتری را در درجه اول فعالیت خود قرار داده اند و مجهز به انواع لوازم مورد نیازی که برای حمل کالای شما نیاز است میباشند از جمله ، طناب ، پلاستیک ، چادر و از همه مهمتر نیسان وانت های مدل بالا و به روز تا در مسیر حمل بار به مشکل برنخورند .

شما برای درخواست نیسان وانت بارهای نتسان کافیست با ما تماس بگیرید یا در قسمت پنل ثبت شماره تلفن شماره خود را وارد نمایید تا به محض ثبت شماره از طرف متصدیان نتسان با شما تماس گرفته شده و شما را در درخواست و ارسال بار یاری رسانده و راهی برای همکاری مستمر ما و شما باشد .

نتسان بار 24 ساعته و تمام وقت در خدمت رسانی به هموطنان عزیز آماده بوده تا بهترین انواع وانت بار نیسان و کامیونت را به شکل در بستی و با بیمه و بارنامه معتبر به حضور شما معرفی و ارائه خدمت انجام دهد .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تمام نقاط کشور،باربری مشهد به تمام نقاط کشور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 ارسال کالای شما از مبدا تهران در هر نقطه به مقصد مشهد به صورت در بستی از طریق گروه حمل و نقل نتسان بوسیله نیسان وانت بار و یا خاور یا تریلی با بیمه و بارنامه از درب منزل ، شرکت، کارگاه ، کارخانه شما و ارسال در کمترین زمان به مشهد مقدس و تحویل کالا در هر نقطه از مشهد از طریق گروه باربری نتسان .

گروه حمل و نقل نتسان در تهران و در مشهد فعالیت خود را انجام میدهد و ارسال کالای شما از تهران به مشهد و یا بالعکس با نیسان وانت و خاور به خوبی صورت پذیرفته و حمل کالای شما توسط رانندگان مجربی در این مسیر ترانزیتی صورت می گیرد .

حمل کالای شما با نیسان از تهران به مشهد توسط گروه باربری نتسان به اینگونه انجام میشود که شما پس از تماس با شماره تلفنهایی که در بالای سایت یا در قسمت تماس با ما درج شده تماس حاصل نموده و پس از توافق و تعیین ساعت و مکان بارگیری ، در ساعت مشخص نیسان وانت بین شهری ما به خدمت رسیده و بارگیری را انجام داده و پس از کشیدن پلاستیک و چادر بر روی بار و تحویل بارنامه به شما، 12 ساعت بعد شما بار و کالایتان را در مقصد مشهد تحویل میگیرید و پس از تحویل کالا هزینه بار را مطابق بارنامه پرداخت مینمایید .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

 

 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تمام نقاط کشور ،باربری مشهد به تمام نقاط کشور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ما در باربری نتسان به خوبی میدانیم که انتظارات شما از باربری و ماشین و راننده به جهت حمل بار شما چیست و میتوانیم به بهترین شکل ممکن آنها را برآورده سازیم  .

باربری و ترابری و جمل وقل در ایران از پیشینه و قدمت تاریخی برخوردار بوده و در گذشته های بسیار دور ایرانیان از وسایل حمل بار و جایجایی وسایل استفاده میکردند و با گذشت زمان و به روز شدن زندگی و مدرنیته ، باربری نیز در کشور ما وارد مرحله جدید و یکی از موارد جدایی ناپذیر زندگی مدرن و زندگی شهری در کشور ما است .
در کشورما روزانه جابجایی مهمی انجام میگیرد که از جمله آنها :


در بخش بیمارستانی حمل و جابجایی دارو و لوازم پزشکی


در بخش صنعت که انتقال کالای صنعتی و کارخانه ای از مواد اولیه و کالای تولید شده


در بخش واردات : گمرکات کالای وارداتی کشور به تمام نقاط کشور میرسند


مواد غذایی و صیفی جات و میوه که به راحتی و در کمترین زمان به دورترین شهرها و نقاط کشور حمل میشوند و....

گروه باربری آنلاین و 24 ساعته نتسان به دلیل یک دهه تجربه کاری و جابه جا کردن بارهای متنوع به خوبی از پس جا به جایی کالای شما برمیاید .

پرسنل باربری نتسان ادب و احترام به مشتری را در درجه اول فعالیت خود قرارداده اند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن رضایت شما را به دست آورند تا ما بتوانیم امین شما و نماینده شما در هر کجای کشور باشیم   .

ما در نتسان بار، بارهای شما را با هزینه ای اندک بیمه میکنیم تا هم خاطر شما و هم راننده را از بابت تامین خسارات احتمالی به بار راحت کنیم تا با خیالی امن بارهایتان را جابه جا کنید .

هدف ما در باربری نتسان همکاری مستمر و پیگیر با شما مشتری عزیز میباشد تا شما ما را به دیگران نیز معرفی کنید . باربری نتسان بار حمل انواع کالای شما را از مبدا تهران و مشهد به تمام نقاط ایران با قیمتی فوق العاده با بیمه و بارنامه معتبر توسط رانندگان مجرب با استفاده از ناوگان به روز و آماده به کار در خدمت رسانی به شما میباشد 

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تمام نقاط کشور،باربری مشهد به تمام نقاط کشور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

شما برای ارسال بار خود از تهران یا کرج به مشهد ویا شهرستانهای داخل ایران نیاز به اطمینان خاطر دارید که در درجه اول با باربری و حمل باری تماس بگیرید که بار یا کالای شمارا بیمه کند .

مطمئنا جبران خسارت وارده به کالا ، هم برای شما و هم برای راننده حمل کننده آن بسیار سخت خواهد بود که بهترین راه استفاده از یک اتوبار یا باربری و وسیله حمل باری که بتواند با بیمه نامه معتبر شما را در این زمینه راهنمایی و کمک نماید .

ابتدا منظور از بیمه نامه معتبر بار چیست ؟

بیمه حمل و نقل کالا یا بیمه نامه باربری بیمه ای است که بموجب آن بیمه گر در مقابل حق بیمه ای که از بیمه گذار دریافت میکند متعهد میشود چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطرهای احتمالی ، کالای شما از بین برود ویا خسارت ببیند از طریق بیمه گر خسارت شما جبران شود .

بیمه باربری انواع مختلفی دارد که در ادامه بیمه نامه باربری داخلی را بررسی میکنیم :
بیمه نامه باربری داخلی بیمه نامه ای است که از یک یا چند محل در داخل کشور بارگیری شده و به یک یا چند محل یا مقصد در داخل کشور تخلیه گردد . مبدا و مقصد این بیمه نامه در داخل کشور میباشد . در این نوع بیمه نامه دو دسته خطرات اصلی و اضافی را شامل میشود .
ابتدا خطرات اصلی بیمه نامه داخلی :
خطرا اصلی مجموعه خطراتی که با نوع بار ارتباطی ندارد و ممکن است برای هر نوع باری اتفاق بیفتد و حق بیمه ای که برای آن پرداخت میشود برای تمامی بارها یکسان میباشد از جمله این خطرات : آتش سوزی ، تصادف وسیله نقلیه ، واژگونی وسیله نقلیه و پرت شدن بار .

خطرات اصلی بیمه نامه داخلی در تمامی بیمه ها یکسان میباشد .

خطرات اضافی بیمه نامه داخلی :
این نوع خطرات بستگی به نوع کالای بیمه شونده دارد و هزینه ای بعلاوه خطرات اصلی دارد که براساس درخواست بیمه گذار و پرداخت حق بیمه اضافی قابل پوشش میباشد . که از جمله این خطرات :

پرت شدن محموله از روی وسیله نقلیه  
خسارت بار در هنگام بارگیری و تخلیه کالای بیمه شده
سرقت کلی بار و کالای بیمه شده که با فرانشیز 20 درصد ارزش کل بار محاسبه میشود .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تمام نقاط کشور ،باربری مشهد به تمام نقاط کشور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

استان گیلان یکی از استان های شمالی کشور است که دارای بیش از 50 شهرستان می باشد. و مرکز آن شهر رشت می باشد. دارای طبیعتی زیبا و بکر بوده که خود سبب جذب گردشگران متعدد می شود. فاصله رشت تا شهر مشهد حدودا 1220 کیلومتر می باشد. اگر قصد دارید از شهر مشهد به استان گیلان حمل اثاثیه و بار داشته باشید باید نکات حمل و نقل بین شهری را به خوبی رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید. وقتی موضوع حمل بار و اثاثیه  بین شهری شهرهای شمالی کشور است وضعیت جاده ها اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. زیرا در اکثر موارد جاده های شمالی دارای بارندگی می باشند. بدلیل  بارش باران دید افقی کاهش می یابد از اینرو رانندگان باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی و  سرعت مطمئنه  را  رعایت نمایند.

از سوی دیگر بارش باران باعث آسیب به اثاثیه خواهد شد اگر به دقت بسته بندی نشده و از وسیله نقلیه مناسب استفاده نشود. بنابراین آشنایی با وضعیت جاده ها و آب و هوا در جاده های منتهی به شمال کشور با اهمیت تر می باشد. همچنین گاهی اوقات به دلائل مختلف مثل همین بارندگی ممکن است جاده های منتهی به مقصد مسدود باشند و عدم آگاهی از آن باعث اتلاف وقت و گاهی خسارت به اثاثیه خواهد شد.

اگر قصد خرید منزل در یکی از شهرهای استان گیلان مثل رشت را داشته باشید باید با محله های مختلف آن آشنایی پیدا کرده و مناسب با بودجه خود بهترین مکان را برگزینید. یکی از محله‌هایی که نمی توان آسان از کنار آن گذشت محله منظریه رشت است. منظریه در جنوب رشت واقع شده و به دلیل اینکه جزء محلات قدیمی رشت است کوچه‌های قدیمی و البته بسیار دیدنی‌ای دارد. یکی دیگر از محله های شهر رشت محله رشتیان است که به دلیل خوش مسیر بودن آن بسیار معروف شده است. و جزء مناطق بالا شهر رشت محسوب می شود که قیمت خانه ها در این منطقه به نسبت بالاست.

وجود جاذبه های گردشگری و بکر استان گیلان باعث شده تا هرساله تعداد زیادی از گردشگران به این منطقه بیایند. اگر این زیبایی های چشم گیر باعث شده تا شما تصمیم به نقل مکان از مشهد به استان زیبای گیلان را داشته باشید از شما دعوت می کنیم که حمل بار و اثاثیه خود را به گروه باربری نتسان بسپارید.

شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری نتسان با انواع متنوع از کامیون ها و خاور های مسقف و همچنین انواع وانت بار مانند نیسان با چادر ضدآب در همه ساعات شبانه روز در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.

رانندگان و کارگران متخصص در امر اثاث کشی و چیدمان درست و اصولی بار باعث شده است شرکت نستان یکی از موفقترین شرکت ها در حوزه حمل و نقل جاده ای و شهری به شمار آید. ما در صورت نیاز شما به بیمه بار تمام بار و کالای شما را بیمه خواهیم کرد تا از این جهت هم کاملا اسوده خاطر باشید.

شرکت باربری نتسان علاوه بر حمل و اثاث کشی و اسباب کشی شما از مشهد به استان گیلان و شهرهایی مانند رشت و ...  آماده همکاری با مغازه داران و کسبه محترم  جهت حمل محصولات , سفارشات و خورده بار در سطح شهر مشهد می باشد تا بدونه هیچ گونه دغدغه و با حداقل هزینه کالا و خوردبار خود را به شهر مقصد ارسال نمایند.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به گيلان و شمال کشور ،باربری مشهد به گيلان و شمال کشور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

در این مطلب میخواهیم در مورد هیجان اسباب کشی و اثاث کشی و یا حمل بار از مبدا مشهد به اصفهان کمی بگویم. اینکه فاصله مشهد تا اصفهان چه قدر می باشد و چند ساعت باید در راه بود و یا آیا این مسیر مستقیم و هموار می باشد یا دارای گردنه ها و پیچ خم ها می باشد.

آنچه که برای یک راننده که در حال حمل بار می باشد مهم هست این است که اصلا دوست ندارد بعد از رسیدن به مقصد متوجه شود مقداری از بارش در بین راه از ماشین افتاده و متوجه نشده است. این یعنی مستلزم آشنایی با مسیر از مبدا مشهد تا مقصد اصفهان.

اصفهان شهری بزرگ و تاریخی است که در مرکز ایران واقع شده است وسومین شهر پر جمعیت ایران محسوب می شود. از پایه های اقتصادی این شهر می توان به صنایع دستی اشاره کرد همچنین صنعت طلا بزرگترین و بیشترین کارگاهها را در این شهر داراست. وجود آبهایی همانند زاینده رود که از زردکوه بختیاری سرچشمه گرفته دلیل پیدایش این شهر می‌باشد. در طی دوره های گذشته به دلیل وجود آلودگی کمتر و آب بیشتر در سمت جنوب غربی اصفهان شاید توسعه بیشتری بوده ایم. خرید خانه یا کرایه منزل یا محیط کار در شهری مثل اصفهان جاذبه های خاص خود را داراست.

اگر از مشهد بخواهیم به اصفهان حمل بار و اثاثیه  و یا اسباب کشی داشته باشیم می توانیم از چند مسیر مختلف عبور کرده و به مقصد برسیم. برخی چهار مسیر و برخی سه مسیر را برای نقل مکان از مشهد به اصفهان در نظر گرفته اند. که میانگین این مسیرها حدودا 1250 کیلومتر است و همچنین حدودا  13 ساعت نیاز به رانندگی دارد. آشنایی با ساختار شهر اصفهان و موقعیت محله های این شهر شما را در یک حمل بار راحت و بی دغدغه کمک خواهد کرد. و اگر با شرکت باربری همکاری می کنید آشنایی و کار بلد بودن رانندگان اهمیت ویژه ای دارد و از به وجود آمدن مشکلات بعدی جلوگیری خواهد کرد.

از محله های اصفهان می توان محله ی جویباره را نام برد. جویباره اصلی‌ترین هسته اولیه شهر و از محله‌های اصلی اصفهان است که منشأ آن به حکومت هخامنشی و مهاجرت یهودیان بابل به دستور کوروش برمی‌گردد. البته این محله امروزه تغییر پیدا کرده و خانواده‌های قدیمی‌تر از آن کوچ کرده‌اند و ساکنان فعلی آن بیش‌تر مهاجرانی هستند که به دنبال تأمین مسکن ارزان‌تر به محل آمده‌اند.

اصفهان دارای جاذبه های گردشگری مختلفی می باشد. مانند چهل ستون / نقش جهان/عالی قاپو و...  که این جاذبه ها هر ساله گردشگران بسیاری را به این منطقه جذب می کند . باید دقت نمود اگر مقصد حمل بار و اثاثیه نزدیک این مناطق باشد یا مسیر آن از حوالی این مناطق بگذرد امکان وجود ترافیک در روزهای خاص یا ساعاتی به خصوصی از روز وجود دارد. بنا بر این رانندگان باربری باید تمام این جوانب را در نظر بگیرند تا سر وقت به مقصد مورد نظر برسند.

گروه باربری نتسان به شما اطمینان می دهد که با بهترین قیمت آماده همکاری با شما در زمینه حمل بار بین شهری از مشهد به اصفهان و دیگر نقاط میهن عزیزمان می باشد. با نتسان آسوده خاطر باشید. به شما تعهد خواهیم داد که با دقت کافی بار شما را بسته بندی خواهیم کرد و در صورت نیاز بیمه نموده و صحیح  و سالم به اصفهان خواهیم رساند لطفا بدون نگران کالا – اسباب - خرده بار و ... را به باربری نتسان بسپارید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به اصفهان،باربری مشهد به اصفهان،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

در این مطلب میخواهیم در مورد هیجان اسباب کشی و اثاث کشی و یا حمل بار از مبدا مشهد به اصفهان کمی بگویم. اینکه فاصله مشهد تا اصفهان چه قدر می باشد و چند ساعت باید در راه بود و یا آیا این مسیر مستقیم و هموار می باشد یا دارای گردنه ها و پیچ خم ها می باشد.

آنچه که برای یک راننده که در حال حمل بار می باشد مهم هست این است که اصلا دوست ندارد بعد از رسیدن به مقصد متوجه شود مقداری از بارش در بین راه از ماشین افتاده و متوجه نشده است. این یعنی مستلزم آشنایی با مسیر از مبدا مشهد تا مقصد اصفهان.

اصفهان شهری بزرگ و تاریخی است که در مرکز ایران واقع شده است وسومین شهر پر جمعیت ایران محسوب می شود. از پایه های اقتصادی این شهر می توان به صنایع دستی اشاره کرد همچنین صنعت طلا بزرگترین و بیشترین کارگاهها را در این شهر داراست. وجود آبهایی همانند زاینده رود که از زردکوه بختیاری سرچشمه گرفته دلیل پیدایش این شهر می‌باشد. در طی دوره های گذشته به دلیل وجود آلودگی کمتر و آب بیشتر در سمت جنوب غربی اصفهان شاید توسعه بیشتری بوده ایم. خرید خانه یا کرایه منزل یا محیط کار در شهری مثل اصفهان جاذبه های خاص خود را داراست.

اگر از مشهد بخواهیم به اصفهان حمل بار و اثاثیه  و یا اسباب کشی داشته باشیم می توانیم از چند مسیر مختلف عبور کرده و به مقصد برسیم. برخی چهار مسیر و برخی سه مسیر را برای نقل مکان از مشهد به اصفهان در نظر گرفته اند. که میانگین این مسیرها حدودا 1250 کیلومتر است و همچنین حدودا  13 ساعت نیاز به رانندگی دارد. آشنایی با ساختار شهر اصفهان و موقعیت محله های این شهر شما را در یک حمل بار راحت و بی دغدغه کمک خواهد کرد. و اگر با شرکت باربری همکاری می کنید آشنایی و کار بلد بودن رانندگان اهمیت ویژه ای دارد و از به وجود آمدن مشکلات بعدی جلوگیری خواهد کرد.

از محله های اصفهان می توان محله ی جویباره را نام برد. جویباره اصلی‌ترین هسته اولیه شهر و از محله‌های اصلی اصفهان است که منشأ آن به حکومت هخامنشی و مهاجرت یهودیان بابل به دستور کوروش برمی‌گردد. البته این محله امروزه تغییر پیدا کرده و خانواده‌های قدیمی‌تر از آن کوچ کرده‌اند و ساکنان فعلی آن بیش‌تر مهاجرانی هستند که به دنبال تأمین مسکن ارزان‌تر به محل آمده‌اند.

اصفهان دارای جاذبه های گردشگری مختلفی می باشد. مانند چهل ستون / نقش جهان/عالی قاپو و...  که این جاذبه ها هر ساله گردشگران بسیاری را به این منطقه جذب می کند . باید دقت نمود اگر مقصد حمل بار و اثاثیه نزدیک این مناطق باشد یا مسیر آن از حوالی این مناطق بگذرد امکان وجود ترافیک در روزهای خاص یا ساعاتی به خصوصی از روز وجود دارد. بنا بر این رانندگان باربری باید تمام این جوانب را در نظر بگیرند تا سر وقت به مقصد مورد نظر برسند.

گروه باربری نتسان به شما اطمینان می دهد که با بهترین قیمت آماده همکاری با شما در زمینه حمل بار بین شهری از مشهد به اصفهان و دیگر نقاط میهن عزیزمان می باشد. با نتسان آسوده خاطر باشید. به شما تعهد خواهیم داد که با دقت کافی بار شما را بسته بندی خواهیم کرد و در صورت نیاز بیمه نموده و صحیح  و سالم به اصفهان خواهیم رساند لطفا بدون نگران کالا – اسباب - خرده بار و ... را به باربری نتسان بسپارید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به اصفهان،باربری مشهد به اصفهان،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1402 | نظرات ()