حمل بار اثاثیه خرده بار منزل اداری باربری تهران کرمان خاور نیسان
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار اثاثیه خرده بار منزل اداری باربری تهران کرمان خاور نیسان

باربری تهران به استان کرمان و سایر شهرهای این استان از جمله کرمان سیرجان، رفسنجان و جیرفت بم زرند کهنوج شهربابک بافت بردسیر راور عنبرآباد بروات ماهان منوجان انار که با نام تجاری نتسان شناخته شده می باشد یکی از برترین و موفقترین باربری های ایران می باشد که از مبدا تهران و مشهد به سراسر ایران در حال سرویس دهی می باشد و بیش از یک دهه می باشد که در این حوزه حضور بسیار فعال دارد.

گروه حمل و نقل و باربری نتسان در تمام دوره فعالیت خود در امر اسباب کشی و حمل بار خرده بار و اثاثیه هموطنان عزیز سعی نموده است همواره صداقت و مشتری مداری را در سرلوحه کار خود قرار دهد که خوشبختانه به خوبی توانسته است در این مسیر پیشرفت چشم گیری داشته باشد چرا که همواره در همه شرایط حق را با مشتریان خود دانسته است.

باربری نتسان از آغاز شروع فعالیت خود در کنار رعایت تمامی حقوق مشتریان خود  اندیشه بزرگی در سر داشت و آن اینکه عزم جدی در پیش گرفت تا بتواند خود را به عنوان ارزان ترین باربری معرفی نماید که خیلی زود این اتفاق افتاد و اکنون باربری نتسان به عنوان ارزان ترین باربری جهت حمل بار اثاثیه منزل اداری و ... شناخته شده است. 

باربری نتسان دارای تنوع گسترده و بسیار زیاد از انواع ماشین های سبک و سنگین می باشد که در تمامی محلات در دو کلان شهر ایران یعنی تهران و مشهد مستقر می باشد و به صورت آنی در خدمت هموطنان می باشد. وجود اکیپ های آمده جهت سرویس دهی سرعت عمل را به شدت افزایش داده است.

از طرفی دیگر در جهت افزایش بیشتر رضایت مندی مشتریان, این مجموعه همواره در جهت ارتقاء تخصص نیروهای خود بوده است و برگزاری دوره های آموزشی لازم در ضمن کار را برگزار می نماید. کلاس هایی که جنبه اخلاقی و مشتری مداری و رعایت حق مشتری دارد و به بهبود سرویس دهی منجر می شود.

گروه باربری نتسان در سراسر مسیرهای کشور حضور فعال دارد و از مبدا تهران و مشهد به تمام نقاط ایران سرویس دهی می نماید که از جمله مسیرهای پر سرویس باربری نتسان مسیر تهران به استان کرمان و سایر شهرستان های این استان می باشد. اما سوال اساسی این می باشد که چگونه این همه ارزانی...

همانطور که در ابتدای این سخن بیان شد مدیران مجموعه باربری نتسان عزم خودرا جزم نمودند تا با ایده ایی خلاقانه تا آنجا که امکان پذیر می باشد قیمت (کرایه نرخانه و تعرفه) را در جهت رضایت بیشتر مشتریان کاهش دهند و برای این کار به این موضوع اندیشیدند که در صورتی که بتواند راهکاری ارائه دهند تا در مسیر برگشت سرویس دهی ماشین حمل بار خالی و بدون بار برنگردد میتوانند قیمت ها را به شدت کاهش دهند.

همین مطلب باعث شد که باربری نتسان روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری گسترده نماید و تا آنجا که ممکن می باشد اجازه ندهند ماشین در مسیر برگشت خالی باشد. البته حسن اعتماد هموطنان عزیز به شدت میتواند کمک به این موضوع نماید و هرآنچه هموطنان عزیز بیشتر به این طرح کمک نمایند شانس گسترش و کاهش قیمت بیشتر خواهد شد

البته همانطور که قبلا اشاره شد به هیچ عنوان کاهش قیمت بر کیفیت و سرعت عمل و دقت این باربری تاثیر منفی نداشته است چرا که به اعتقاد ما کاهش کرایه برابر است با سرویس بیشتر و به طبع افزایش درآمد را به دنبال خواهد داشت و این یک معامله برد –برد می باشد

اما مسیر تهران به استان کرمان و شهرهای این استان : سیرجان، رفسنجان و جیرفت بم زرند کهنوج شهربابک بافت بردسیر راور عنبرآباد بروات ماهان منوجان انار ... :
برای حمل بار اثاثیه خرده بار و اسباب کشی از تهران به کرمان شما میتوانید از 2 مسیر استفاده نمایید.
مسیر 1     984 کیلومتر     10 ساعت و 21 دقیقه
مسیر 2     1214 کیلومتر     13 ساعت و 3 دقیقه
در تصویر شاخص مسیر کاملا مشخص می باشد.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران کرمان ،باربری تهران کرمان ،ارزانترین باربری تهران کرمان،حمل بار با خاور یا نیسان ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: