ارزان ترین باربری ایران حمل بار خرده بار تهران سنندج کردستان
نوشته شده توسط : نتسان

ارزان ترین باربری ایران حمل بار خرده بار تهران سنندج کردستان

باربری تهران به استان کردستان و شهرهای سنندج سقز، مریوان و بانه سریش‌آباد دلبران کانی‌دینار قروه کامیاران  بیجار دیواندره دهگلان که در بین هموطنان عزیز با نام تجاری نتسان شناخته شده می باشد یکی از ارزان ترین و بزرگترین باربری های ایران می باشد که در شهر تهران و مشهد مستقر می باشد و از این دو مبدا به تمام ایران سرویس دهی می نماید.

موسسه باربری نتسان توانسته است با کاهش پورسانت خود قیمت کرایه و تعرفه حمل هرگونه بار اثاثیه خرده بار اداری و منزل را به شدت کاهش دهد. همچنین باربری نتسان در اقدامی ابتکاری سعی نموده است با قرار دادن سرویس در مسیر بازگشت ماشین ها از مقصد به مبدا یعنی مسیر برگشت هزینه رفت رو نیز سرشکن نماید. باتوجه به بازخورد خوبی که این روش تاکنون داشته است مدیران موسسه باربری نتسان مصمم هست روی این موضوع هزینه و سرمایه گذاری نمایند.

باربری نتسان بیش از یک دهه می باشد که در سرویس دهی و حمل و نقل در کشور فعالیت می نماید و در همین مدت توانسته لقب ارزان ترین باربری ایران را به خود اختصاص دهد که این از افتخارات این مجموعه می باشد که درمیان انبوهی از باربری های مستقر در تهران و مشهد به چنین لقبی شهرت یافته است.

یکی از دلایل اصلی اعتماد هموطنان عزیز در شهر تهران و مشهد به این باربری ارائه تصویر شفاف از عملکرد این مجموعه بوده است باربری درون شهری و بین شهری نتسان از بدو تاسیس با این شعار که به دنبال کاهش هزینه ها و تعرفه سرویس دهی می باشد همواره تلاش نموده حاشیه سود دهی خود را به حداقل ممکن برساند تا بتواند این موضوع که مدیران مجموعه عزم جدید در جهت کاهش نرخنامه را دارند به مشتریان منتقل نمایند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و مورد توجه هموطنان عزیز قرار گرفت.

حاصل این تلاش در طی بیش از یک دهه باعث شده که امروز این باربری در اوج قرار بگیرد و با نام ارزان ترین باربری ایران شناخته شود. و امروز که در حال نگارش این مطلب برای شما خواننده گرامی هستیم دیگر کسی نیست که نام نتسان را در صنعت حمل و نقل نشنیده باشد. و یا حداقل یک بار از این مجموعه سرویس نگرفته باشد.

یکی دیگر از دلایل موفقیت روز افزون این باربری داشتن تنوع گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین به تعداد بسیار بالا می باشد که از جمله میتوان به انواع خاور مسقف – تریلی – کامیون – ده چرخ و ماشین های سبک مانند وانت بار و یا نیسان و .. اشاره نمود. 

تخصص و داشتن کارگران رانندگان بارچین ها و به طور کلی اکیپ های متعدد آماده به کار در هر ساعت از شبانه روز و 7 روز هفته نیز در شهرت و مقبولیت این مجموعه بسیار تاثیر گذار بوده است. سوابق درخشان سرویس دهی و حمل بار و اثایه منزل مستاجرین در سطح شهر و یا بین شهری دیگر برکسی پوشیده نیست.

باربری نتسان به خوبی توانسته است رابطه خود را با تولید کنندگان و صنعتگران در امر جابجایی محصولات و تولیدات این عزیزان حفظ نماید و در همه ساعات شبانه روز در حمل هرگونه بار خرده بار محصولات - مواد اولیه – تجهیزات حساس الکترونیکی - پزشکی و خلاصه هر نوع کالای سبک و سنگین اعلام آمادگی نموده است.

حمل کالاهای سنگین چه کالای سنگین منزل و چه کالای سنگین اداری نیازمند ابزارها و تجهیزات مخصوص و مهارت ویژه می باشد که باربری نتسان توانسته است با تدارک نیروهای متخصص و تجهیزات خاص, جابجایی وسایل سنگین در بین طبقات را به خوبی انجام دهد و مورد تایید مشتریان قرار گیرد.

اما باربری تهران به استان کردستان و شهرهای این استان از جمله سنندج سقز، مریوان و بانه سریش‌آباد دلبران کانی‌دینار قروه کامیاران  بیجار دیواندره دهگلان مسیر های زیر را که در تصویر شاخص کاملا مشخص می باشد پیشنهاد می نماید.

مسیر 1     489 کیلومتر     5 ساعت و 49 دقیقه
مسیر 2     583 کیلومتر     7 ساعت
مسیر 3     564 کیلومتر     7 ساعت و 14 دقیقه
مجموعه باربری نتسان مسیر تهران – ساوه – همدان – سنندج را پیشنهاد می نماید.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران سنندج کردستان ،باربری تهران سنندج کردستان ،ارزانترین باربری تهران سنندج کردستان ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: