باربری تهران قزوین70%تخفیف کرایه حمل بار خرده بار اثاثیه
نوشته شده توسط : نتسان

باربری تهران قزوین70%تخفیف کرایه حمل بار خرده بار اثاثیه

باربری تهران قزوین با نام تجاری نتسان نامی آشنا در صنعت حمل و نقل و باربری های سراسر کشور می باشد و امرزو بعد از چندین سال فعالیت در شهر تهران و مشهد و انجام سرویس دهی از این دو شهر به تمام ایران دیگر کمتر کسی هست که نام باربری نتسان را نشنیده باشد.

یک از افتخارات بزرگ این باربری این می باشد که درمسیرهای خاصی که سرویس دهی بیشتر می باشد و سرویس های برگشت معمولا خالی نمی باشد تا 70% قادر می باشد قیمت کرایه را کاهش دهد و این موضوع مورد توجه ویژه مردم عزیزمان قرار گرفته است. و در سایر مسیرها نیز کمترین و ارزانترین نرخ کرایه را دارد به همین جهت همواره مورد تقدیر قرار گرفته است.

باربری تهران قزوین یا همان نتسان در کناره کاهش شدید قیمت ها توانسته است برکیفیت سرویس دهی خود هر روز بیافزاید . در سریوس دهی هرباربری نکاتی وجود دارد که رعایت آنها باعث ارتقاء کیفیت سرویس دهی می باشد. به عنوان مثال سرعت عمل در سرویس دهی به همراه دقت یکی از خواسته های حداقلی و به حق مشتریان عزیز می باشد.

از جمله وظایف دیگر یک باربری مشاوره قبل از ارسال ماشین جهت حمل اثاثیه و کالا می باشد . باربری می بایست با توجه به حجم بار مشتری و مسیر جابجایی سعی نماید مناسبترین سرویس را به کمترین قیمت به مشتری ارائه نماید. متاسفانه گاها دیده شده است بی جهت با افزایش کارگران و ساعات سرویس دهی هزینه را افزایش میدهند که این موضوع مخصوصا در حمل بار درون شهری به شدت هزینه نهایی را افزایش میدهد.

خوشبختانه باربری نتسان با اهمیت دادن به این قبیل موضوعات و بسیاری از موضوعات مشابه دیگر اجازه هرگونه سوء استفاده احتمالی را گرفته است و با آموزش های داده شده معمولا بهترین و با صرفه ترین قیمت را به مشتری اعلام می نمایند. گواه این ادعا این می باشد که بسیاری از مشتریان بعد از تماس اول با این مجموعه و قیمت گرفتن مجددا در نهایت نیز سرویس را به این مجموعه سفارش میدهند.

از جمله نکاتی که باید در سرویس های بین شهری و به ظور خاص در این مطلب مسیر تهران به قزوین و شهرهای این استان از جمله الوند، تاکستان و بوئین زهرا اقبالیه آبیک محمدیه بیدستان محمودآباد نمونه شال اسفرورین آوج دانسفهان ضیاءآباد خرمدشت در نظر گرفته شود و بسیار مهم نیز می باشد آشنایی با مسیر می باشد چرا که رانندگان باید به خوبی به مسیرهای بین شهری تسلط داشته باشند همچنین چیدمان اصولی بار نیز نکته بسیار مهمی می باشد که حتما باید لحاظ شود که این موضوع معمولا به بارچنین حرفه ایی نیز برمیگردد.

باربری نتسان با داشتن اکیپ های بسیار حرفه ای از جمله رانندگان راه بلد – کارگران متخصص و بارچین های حرفه ای در کلیه ساعات شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت هموطنان عزیز می باشد. یکی از مسیرهای پرتردد باربری نتسان مسیر تهران به قزوین می باشد که همواره در طول هفته چندین سرویس سفارش دارد در نتیجه این مسیر کاملا برای رانندگان مجموعه بزرگ نتسان شناخته شده می باشد.

جهت حمل بار و اثاثیه از تهران به قزوین و شهرستان های این استان 2 مسیر مختلف وجود دارد که هرکدام مسافت و زمان مخصوص به خود را دارد که در تصویر شاخص کاملا مشخص میباشد و به شرح زیر می باشد:
مسیر 1 153 کیلومتر 1 ساعت و 58 دقیقه
مسیر 2 192 کیلومتر 2 ساعت و 49 دقیقه
رانندگان باربری نتسان مسیر شماره یک را پیشنهاد می نمایند.

یک بار دیگر یادآوری می نماییم در صورتی که تاکنون از سرویس های نتسان مخصوصا تهران قزوین استفاده ننموده اید حتما با ذخیره شماره تماس گروه باربری و حمل و نقل نتسان در تلفن همراه خواهد در موقع نیاز تماس حاصل فرمایید تا با مقایسه قیمت ها متوجه ارزانترین نرخ کرایه این مجموعه شوید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به قزوین ،باربری تهران به قزوین ،ارزانترین باربری تهران به قزوین ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: