باربری مشهد به کاشان با خاور مسقف تابستان 1402
نوشته شده توسط : نتسان

 اساسا بخاطر موقعیت استراتژیک مشهد و اینکه این شهر یکی از مراکز صنعتی و تجاری مهم استان خراسان رضوی است، باربری‌ها اغلب با هدف حمل بارهای متنوع از مشهد به مقاصد مختلف انجام می‌شود.

 
از سوی دیگر کاشان یک شهر تاریخی و فرهنگی در استان اصفهان است. شهر کاشان با دارا بودن بناهای تاریخی و آثار معماری منحصر به فرد، یکی از نقاط مهم کشور چه از نظر موقعیت مکانی و چه به لحاظ لجستیک می باشد.
 
مسیر باربری از مشهد به کاشان با خاور، فرصتی را برای حمل بارها و کالاها از منطقه شمال شرقی کشور به منطقه مرکزی واقع در غرب ایران فراهم می‌کند. این مسیر باربری اهمیت ویژه‌ای در صنعت حمل و نقل دارد، زیرا ارتباط بین دو شهر مهم و پرجاذبه مشهد و کاشان را برقرار می‌سازد.
 

معرفی انواع خاور باربری

در این قسمت قصد داریم به 5 مورد از انواع خاور باربری بپردازیم. که البته در باربری نتسان معمولا از خاور مسقف استفاده می شود تا اسباب اثاثیه شما با کمترین آسیب از مبدا به مقصد برسد.
خاور روباز: خاورهای روباز اولین مدل تولید شده در کمپانی مرسدس بنز بوده و در ابتدا برای حمل بارهای کم حساسیت از آنها استفاده می شده است.
در سال های بعد نوع مسقف، بغل باز و ... نیز تولید شد. از خاورهای روباز می توان برای حمل مصالح ساختمانی و فلزات استفاده کرد و تردد آنها فقط برای جاده‌های بین شهری مجاز است.
خاور مسقف: پرکاربرترین خاور برای باربری و اثباب کشی خاور مسقف است.
خاورهای مسقف، یک نوع خاور باربری هستند که برای حمل بارهایی با حساسیت زیاد استفاده می شوند.
آنها سرپوشیده هستند و داخلشان از ابزارهای ضربه گیر استفاده شده تا بار در حین حمل محافظت شود.
حداکثر ظرفیت آنها ۳ تن است. خاورهای مسقف به دلیل ابعاد بزرگشان برای حمل بار در ساعات خلوت استفاده می شوند و شرکت های باربری بین شهری برای رضایت مشتریان و سلامت بارشان از آنها استفاده می کنند.
خاور بغل بازشو: وسایلی که باید به صورت عرضی بارگیری شوند، مانند مبلمان و وسایل اداری، نمی‌توانند از ابعاد دیگری بارگیری شوند. برای بارگیری و تخلیه آنها خاورهای بغل بازشو کاربرد دارد که درب‌هایی در اطراف اتاقک تعبیه شده‌ است و بدین منظور می‌توان از آنها استفاده کرد. با این روش تخلیه، بدون نیاز به حرکت و جابجایی بار خارج شده و هیچ گونه آسیبی به لوازم نمی‌رسد.
خاور یخچالی: خاور یخچالی دارای سیستم سرد کننده بوده و از آن برای حمل مواد غذایی مانند میوه، گوشت، غذا، لبنیات و تره با سیستم سرد کننده خود استفاده می‌شود. این یخچال‌ها باعث می‌شوند که دمای درون اتاق ثابت مانده و بر اثر گذشت زمان دچار فاسد شدن مواد غذایی نشود. این خاورها به طور عمده در صنعت مواد غذایی استفاده می‌شوند.
خاور معمولی:  خاورهای معمولی برای حمل بارهایی تا وزن ۴ تن مناسب هستند. به عبارتی خاورهای معمولی کمی از وانت بزرگ تر هستند و دارای دو محور و شش چرخ می باشند. بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردار نیستند توسط این نوع از خاورها حمل می شوند.

مسافت مشهد تا کاشان چند کیلومتر است؟

برای ارسال بار از مشهد به کاشان از سه مسیر می توان رفت و آمد کرد. در جدول زیر می توان فاصله مکانی و زمانی میان این دو شهر را مشاهده نمود.
مسیر 1:1043 کیلومتر10 ساعت و 46 دقیقه
مسیر 2:1192 کیلومتر12 ساعت و 55 دقیقه
مسیر 3:1185 کیلومتر13 ساعت و 16 دقیقه




:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به کاشان ،باربری مشهد به کاشان،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: