باربری مشهد به فردوس در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : نتسان

 هنگام انتخاب شرکت باربری، عواملی مانند تجربه و دانش کارکنان، تجهیزات حمل و نقل، تضمین امنیت بار، زمان تحویل بار و قیمت را می‌تواند مهم باشد. در نهایت، انتخاب شرکتی که بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد، به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های حمل و نقل خود را به حداقل برسانید.

باربری مشهد به فردوس در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع فردوس مسقف- نیسان- کامیونت – کامیون و ده چرخ دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات  - حمل بار از مشهد به فردوس - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به فردوس - باربری مشهد فردوس   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به فردوس در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه از مشهد به فردوس را برای شما عزیزان تدارک ببنید .

تریلی یا به عبارت صحیح‌تر تریلر معادل و برگرفته از واژه Trailer در زبان انگلیسی است. انواع بارگیرهای غیرثابت و قابل جدا شدن از کشنده (کله کامیون) با توان حمل بیش از 15 تن بار در دسته تریلی‌ها قرار می‌گیرند.
در تمامی کشورها تریلی یکی از پرکاربردترین ماشین‌های حمل بار جاده‌ای است. امروز محموله‌های مختلفی از فراورده‌های نفتی و شیمیایی گرفته تا محصولات خوراکی و اقلام مصرفی توسط انواع مختلف بارگیرها مانند تریلرهای کفی، کمپرسی، تانکر، چادری و.. حمل می‌شوند.
تریلی کفی
تریلی کفی ساده‌ترین و رایج‌ترین نوع کامیون است که با وجود تنوع كم، قابلیت حمل طیف وسیعی از كالاها را دارد. تریلی کفی یک ﺑﺎرﮔﯿﺮ ﻏﯿﺮﺛﺎﺑت و ﺑﺪون دﯾﻮاره اﻃﺎق ﺑﺎر است، این ویژگی دسترسی به تمامی سطح مورد نیاز جهت بارگیری را امكان‌پذیر می‌كند.
تریلرهای کفی دارای کف پوشیده‌‌ای از جنس چوب چند لایه با روکش ضدآب و ضدخش هستند. در ساخت قطعات تریلی کفی از فلزات مقاوم و محکمی مانند فولاد استفاده می‌شود به همین دلیل تریلی کفی توانایی حمل بارهای سنگین را دارد.
کاربرد تریلی کفی
بارهای سنگین با حجم بالا
محموله‌هایی با ارتفاع غیراستاندارد
انواع مختلف آهن آلات از قبیل میلگرد، تیر آهن و مقاطع فولادی
کیسه‌های جامبو
تریلی ترانزیت یا تریلی چادری
این بارگیر غیرثابت دارای دیواره‌های کوتاه و میله‌های فلزی محافظ است که با یک چادر از جنس پلمیر مسقف می‌شود. از آنجا که برای حمل بارهای گمرکی اغلب از تریلی‌های چادری استفاده می‌شود به آن‌ها تریلی ترانزیت هم گفته می‌شود.
انواع تریلی ترانزیت
تریلی‌های چادری معمولا دو محور یا سه محور هستند.
چادر تریلی‌ها دو نوعند: ثابت و کشویی.
محل بازگشایی چادر برای بارگیری در هر نوع می‌تواند از بغل یا از سقف باشد. به عبارتی می‌توان چادر تریلی‌ها را در ۴ گروه دسته‌بندی کرد:
تریلی چادری سقف و بغل کشویی دو محور
تریلی چادری سقف و بغل کشویی سه محور
تریلی چادری سقف و بغل  ثابت دو محور
تریلی چادری سقف و بغل ثابت سه محور
کاربرد تریلی ترانزیت
کالا‌های بسته‌بندی شده در کارتن و جعبه
کالا‌های بسته‌بندی شده در پالت‌های چوبی و فلزی
کیسه‌های بزرگ
بارهای حجیم فاقد بسته‌بندی
تریلی تیغه یا کانتینربر
این بارگیر غیرثابت مشابه به تریلر کفی است با این تفاوت که کمرشکن‌های دارای عرض بزرگتر، ارتفاع کمتر و تعداد محورهای بیشتری هستند. ارتفاع این بارگیر از پشت کشنده با یک پله ایجاد می‌شود، میزان فشاری که وزن محموله بر  محور‌ها و سطح جاده وارد می‌کند به کمک ارتفاع کوتاه تریلی کمرشکن کاهش می‌یابد.
معمولا تریلر‌های کمرشکن دو محور، سه محور و چهار محور هستند. از آنجا که برای حمل بارهای سنگین و یا محموله‌هایی با ارتفاع‌های غیراستاندارد از تریلرهای کمرشکن استفاده می‌شود، هنگام رانندگی رعایت نکات ایمنی و قوانین ترافیکی ضروری است.
کاربرد تریلی کمرشکن
 خودروهای سنگین
خودروهای راهسازی

باربری مشهد به فردوس در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات -  حمل بار از مشهد به فردوس - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به فردوس - باربری مشهد فردوس   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300- 09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به فردوس،باربری مشهد به فردوس،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: