تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سنندج با کامیونت
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سنندج با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان کردستان-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه خواهیم پرداخت.

 تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سنندج با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

انواع ماشين باربري كه مي بايست متناسب با نوع كالا و مسافت انتخاب گردد، در اين مقاله به تفصيل بيان گرديده است، از اين رو قبل از انتخاب ماشين حمل بار ، انواع ماشين باربري را معرفي مي نماييم. انواع ماشين باربري به طور كلي عبارتند از:

ماشين حمل بار كوچك و سبك : وانت، وانت پيكان و پرايد و …

ماشين حمل بار نيمه سنگين : كاميونت، خاور، هيوندا، ايسوزو، و كاميون

ماشين حمل بار سنگين : ترانزيت، تريلي ، ده تن، تريلي تانكر فاو، كفي، ترانزيت يخچالي، ۲۰ تن، سه محور، كفي، كمپرسي، و…

كاميونت چيست؟

به طور كلي ماشين هاي باري كه توان حمل  بارهايي با وزن  ۳ تن تا حداكثر ۶ تن را دارند به كاميونت يا خاور شناخته مي شوند. عموماً نياز به گواهينامه رانندگي بالاي پايه دوم دارند . خاورها انواع مختلفي دارند كه براي مثال مي توان به  انواع كاميونت ، هيواندا ، 911 ، مسقف، روباز و … اشاره نمود.

كاميونت يكي از ماشين هاي باري سنگين است كه بخش بارگير آن به كشنده متصل است و براي حمل و جابه جايي بارهايي با تناژ باري بالا مورد استفاده قرار مي گيرد.كاميونت ها به انواع مختلفي طبقه بندي مي شوند و براساس مشخصات فني و عملكردي براي انجام فعاليت هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. از كاميونت بيشتر براي جابه جايي كالا و مواد سنگين استفاده مي شود اما به عنوان خودروي آتش نشاني هم مي توان از كاميون استفاده نمود.از مهمترين كاربري هاي كاميونت مي توان به كمپرسي، كشنده،كاميون تانكر و كاميون كفي اشاره كرد كه هر كدام كاربري مخصوص به خود را دارند. كاميون تانكر، كاميوني است كه به مخزن هايي خاص تجهيز شده اند و از آنها براي حمل مايعات مختلف استفاده مي شود.

كاميون كفي، نوعي كاميون است كه بدون ديواره طراحي شده است و به منظور حمل ماشين آلات راهسازي و خودروهاي سنگين كاربري دارند.يكي از پرفروش ترين نوع كاميون ها، كشنده ها هستند. كشنده ها ماشين هاي سنگيني هستند كه به نحوي طراحي شده اند كه قدرت لازم را براي كشيدن يدك يا نيمه يدك به دنبال خود را دارند. شركت هاي متعددي مانندفاو،ايسوزو،رنو،بنز،جك در حال حاضر به طراحي و توليد خودروهاي سنگين مي پردازنند كه در قسمت زير قصد داريم به آنها اشاره داشته باشيم.

1) فاو: گروه فاو يكي معروف ترين شركت هاي خودروساز چيني است كه به عنوان اولين و بزرگ ترين شركت هاي توليد كننده ماشين آلات سنگين در چين فعاليت خود را آغاز كرده است و با توليد خودروهاي سبك، كاميون هاي سنگين و اتوبوس توانسته جايگاه ويژه اي در عرصه خودروسازي به خود اختصاص دهد.شركت سيبا موتور، به عنوان نمايندگي انحصاري كمپاني فاو، طراحي و توليد تمامي محصولات فاو را بر عهده گرفته است و با توليد محصولاتي با كيفيت و كارايي بالا توانسته به عنوان يكي از بزگترين شركت هاي توليدي خودرو در ايران تبديل شود.

2) ايسوزو: يكي ديگر از شركت هاي توليد كننده كاميون، ايسوزو است كه تاسيس آن به سال 1916 بازمي گردد و در زمينه ساخت و توليد انواع خودروهاي باربري، كاميون هاي سبك و سنگين فعاليت دارد.شركت ايسوزو علاوه بر اينكه در زمينه ساخت كاميون و كاميونت فعاليت دارد، در طراحي  و توليد موتورهاي ديزلي فعاليت دارد. در سال 1934، مديران بعد از مشورتي كه با مسئولات وقت وزارت صنعت و بازرگاني داشتند، سرانجام نام ايسوزو را كه برگرفته از نام رودخانه ايسوزو است را براي شركت خود انتخاب كردند. نخستين خودرويي كه توسط شركت ايسوزو توليد  روانه بازار شد ايسوزو بلل بود كه شركت ايسوزو به طور مستقل طراحي و توليد آنها را بر عهده گرفت.

3) رنو: شركت رنو يكي از شناخته شده ترين شركت هاي خودروساز فرانسوي است كه در شهر بولوين- بيانكور واقع شده است و در زمينه طراحي و توليد وسايل نقليه تجاري، كاميون، تراكتور، اتوبوس، خودروهاي برقي فعاليت گسترده اي دارد. شركت رنو يكي از معروف ترين شركت ها در عرصه طراحي و ساخت كاميون است و به عنوان سومين خودروساز اروپا شناخته شده است.

4) بنز: كمپاني بنز يك شركت خودروسازي آلماني است كه از زير مجموعه هاي گروه دايملر آگ به شمار مي رود و در زمينه طراحي و توليد انواع خودرو، كاميون، اتوبوس و موتورهاي درون سوز مشغول به فعاليت است.شركت بنز به دليل طراحي و توليد كاميون و كمپرسي با كيفيت و كارايي فوق العاده به عنوان يكي از پرفروس ترين خودروسازان لوكس جهان شناخته شده است و همواره نام شركت مرسدس بنز را به عنوان يكي از بهترين شركت هاي خودروسازي جهان توسط عموم مردم مي شنويم.

5) جك: كمپاني خودروسازي جك، يك شركت معروف چيني است و به طراحي و توليد انواع كاميون، كاميونت مي پردازد و با اينكه مدت كمي از فعاليت اين شركت در عرصه حمل و نقل جاده اي مي گذرد توانسته سهم عظيمي از بازار خودروسازي را به خود اختصاص دهد و حضور موفق و پرررنگي داشته باشد. جك يكي از معروف ترين برندهاي چيني است كه اين روزها توانسته به سطح بالايي از فروش دست پيدا نمايد. فروش بالاي جك j5 وs5 كه در نسخه هاي دنده اي و اتوماتيك عرضه مي شوند نشان مي دهد كه محصولات جك توانسته طرفداران زيادي را كسب نمايد.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سنندج با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان کردستان-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد، کامیونت از مشهد،حمل بار با کامیونت به سنندج ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: