باربری مشهد قاسم آباد عید 1401| اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد قاسم آباد عید 1401– ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات وانت بار ارزان مشهد-باربری معتبر در مشهد-تلفن باربری مشهد-بهترین باربری مشهد-وانت تلفنی الهیه مشهد خواهیم پرداخت.

باربری مشهد قاسم آباد عید 1401-  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (وانت بار ارزان مشهد-باربری معتبر در مشهد-تلفن باربری مشهد-بهترین باربری مشهد-وانت تلفنی الهیه مشهد) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

جا به جایی بی دغدغه و به موقع همه و همه از عواملی است که شرکت باربری نتسان مدت ها زمان برای انجام بدون نقص آن صرف کرده است. حمل بار آسان و حرفه ای تخصص ماست؛ بنابراین نگران هیچ چیز نباشید و فقط با کارشناسان ما در شرکت باربری نتسان تماس بگیرید تا در کم ترین زمان ممکن خدمات زیر را بدون کم و کاستی دریافت کنید:

1. برنامه ریزی دقیق عملیاتی

2. استفاده از خدمات بسته بندی از قبیل بابل رپ ، وکیوم های ضربه گیر ، لایف پک ، کارتن های لباس و …

3. جداسازی لوازم خرده ریز از لوازم درشت

4. بسته بندی دقیق و حساب شده

5. حضور به موقع مدیربار در مبدا برای اسباب کشی

6. استفاده از کارگران خوشرو و مجرب برای حمل و نقل اثاثیه و اسباب منزل

تاریخچه قاسم آباد مشهد: این شهرک برای اولین بار در دهه شصت به وسیله تعاونی های ادارات دولتی بخصوص آموزش و پرورش بوجود امد و بعداز آن توسعه اش ادامه دارد اوایل چون این شهرک کوچک بود به تمام آن قاسم اباد می گفتند ولی اکنون به دلیل بزرگ شدن ان به هر قسمت اش نامهای مثل الهیه، محمدیه، اقدسیه و… داده شده است. پیش از گسترش مشهد روستای کوچکی به نام قاسم اباد در نزدیکی محل فعلی شهرک غرب قرار داشته است که به واسطه گسترش شهر از میان رفته است البته بدلیل شنی بودن خاک منطقه روستا در حاشیه مکان فعلی و در نزدیکی نمایشگاه بین المللی مشهد واقع بوده است.با درخواست مردم نام منطقه به شهرک غرب تغییر یافته است.

بافت شهری و اجتماعی قاسم آباد: قاسم اباد بیش از ۲۵۰۰۰۰ نفر جمعیت دارد.البته تراکم این جمعیت به دلیل کوچک و بزرگی و تراکم خانه ها و گاهی وجود مجتمع ها یکسان نمی‌باشد. بدلیل اینکه بافت کهنه در ابتدا وجود نداشت طراحی خیابان ها و بلوارها مهندسی است که در نتیجه ترافیک بسیار مناسب وروان است.

بافت اجتماعی این محله از سایر  محلات ضعیف تر می باشد و اقشار ساکن در منطقه گسستگی نا مشخصی دارد. امنیت اجتماعی این محله از سایر محلات می باشد. با وجود کلانتری در قلب الهیه بازهم جرائم زیادی گزارش می شود.

مرزبندی محله قاسم آباد: قاسم اباد از جاده سنتو(بزرگراه آزادی) تا نمایشگاه و از تمام طول بزرگراه میثاق(الهیه) تا تمام طول بزرگراه امام علی(میدان قایم تا میدان نمایشگاه)(ازاد شهر)را شامل می شود.

جذابیت محله قاسم آباد: وجود مجموعه موجهای آبی و مجوعه آبی ایرانیان و مجموعه ورزشی بانوان کوثر (که خود چند سالن و تنها ورزشگاه اختصاصی ورزش های پهلوانی را در خود جای داده)و سینما سیمرغ که زمانی بزرگترین سینمای کشور با ۶ سالن بود به عنوان یکی از قطب های گردشگری و تفریحی برای مردم و زائران حضرت رضا (ع) محسوب می شود.

مراکز خرید قاسم آباد: بازار ابریشم در میدان حجاب که قرار بود به مرکز اصلی خرید تبدیل شود به دلیل دوری از مسیر عبور اکثریت مردم مورد استقبال قرار نگرفت.مراکز شهرداری در راستای استاد یوسفی که بیشترشان تعطیل است و فقط یکی ابتدای یوسفی فعال می باشد. فروشگاه رفاه در چهارراه مخابرات فعال است.

باربری مشهد قاسم آباد عید 1401 و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عباراتباربری مشهد قاسم آباد - وانت بار ارزان مشهد-باربری معتبر در مشهد-تلفن باربری مشهد-بهترین باربری مشهد-وانت تلفنی الهیه مشهد را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،حمل بار از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: