باربری مشهد به مینودشت | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به مینودشت – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات گرگان - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن - علی ابادکتول - آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به مینودشت -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (گرگان - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن - علی ابادکتول - آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


مینودشت
مینودشت یکی از شهرهای استان گلستان در شمال شرقی ایران است که هم اکنون به عنوان مرکز شهرستان بزرگ مینودشت نیز شناخته می شود. شهری که در دامان البرز شرقی جای گرفته و ارتفاعاتش پس از گذر از پارک ملی گلستان به ارتفاعات خراسان شمالی می پیوندند. مینودشت که در استان گلستان قرارگرفته همسایه دیوار به دیوار استان خشک و کویری سمنان و سرزمین خراسان است. شهری با دو اقلیم متفاوت که یک طرفش را کوه های بلندبالا احاطه کرده اند و سوی دیگر آن جلگه هایی حاصلخیز در بر گرفته اند. 
آب وهوای مینودشت هم ویژگی های خودش را دارد، در بخش کوهستانی معتدل و سرد با زمستان های طولانی و در بخش جلگه ای آب و هوایی معتدل که کمی متمایل به گرمسیری است. باربری مشهد به مینودشت -  بیشتر جنگل ها و مراتع سرسبز مینودشت هم در همین منطقه جلگه ای واقع شده اند و شما شاهد جنگل های انبوهی هستید که در هم لولیده اند و قصد دل کندن ندارند. بیشتر مردمان این سرزمین هم کسب و کار و خانه های شان را در همین سرزمین های جلگه ای برپا کرده اند. علاوه بر کشاورزی این سرزمین به نوغان داری و تولید ابریشم نیز شهره است، حرفه ای که صدها سال قدمت دارد و هنوز هم در بین مردم با تمام فراز و نشیب هایش ارج و قرب خاصی دارد. مینودشت از قدمت بسیار زیادی برخوردار است به طوری که در کاوش های باستان شناسی صورت گرفته در تپه های تاریخی بازگیر، قدمت این منطقه به هزاره پنجم پیش از میلاد رسیده است. همین قدمت نشان می دهد که مینودشت یکی از قدیمی ترین سکونت گاه های بشر در استان گلستان بوده است. مینودشت که در 116 کیلومتر گرگان قرار گرفته است، طبیعتی بس شگرف و غنی دارد. انبوه جنگل های هیرکانی، مراتع و چمن زارها، آبشارهای متعدد، چشمه سارها، غارهای بی بدیل و رودخانه های خروشان تنها بخشی از دیدنی های مینودشت است.
پارک ملی گلستان
پارک ملی گلستان از بکر ترین جاهای دیدنی مینودشت است که نامی آشنا در بین ایرانیان دارد و در سال ۱۳۵۴ به‌عنوان اولین پارک ملی ایران ثبت شد. این منطقه ی حفاظت شده در استان گلستان و در نزدیکی شهر مینو دشت واقع شده است. گونه های گیاهی و جانوری بسیاری مانند پلنگ، خرس قهوه‌ای، گرگ، شوکا، گراز و ... در این جنگل وجود دارند. همچنین آبشار ها و کوه ها و رودخانه هایی مانند مادرسو، زاو، قرتو و ...، که در آن وجود دارند باعث جذب گردشگران بسیاری می شود.
 جنگل چهل چای
تنها هفت کیلومتر از شهر مینودشت که فاصله بگیرید خود را در میان جنگلی بکر و زیبا خواهید یافت که به سان بهشتی جذاب است. این جنگل زیبا که انبوه مراتع سرسبز آن را در بر گرفته اند در دامان جادویی البرز شمالی قرارگرفته و به جنگل چهل چای شهره است. جنگلی که علاوه بر حضور درختان بلندبالا و زیبا، رودخانه های خروشان و چشمه سارهای متعددی نیز در دل آن جریان دارند. عبور رودخانه چهل چای از دل این جنگل بر طراوت و زیبایی اش افزوده است. باربری مشهد به مینودشت - این جنگل را با نام تنگ چهل چای نیز می شناسند و اگر از بلندای کوه ها به این جنگل متراکم بنگرید خواهید دید که چگونه در دامان کوه ها و در دل دره ها درست در مسیر حرکت رودخانه چهل چای پیش روی کرده است. این پارک جنگلی جادویی مجهز به امکاناتی همانند آلاچیق، سرویس بهداشتی، نمازخانه و فروشگاه برای شب مانی است. جنگل در نزدیکی روستای کلوکند قرار گرفته است و 59 هکتاری وسعت دارد.
آبشارهای ریگ چشمه
پیچ وخم جاده را که پشت سر بگذارید 18 کیلومتر بعد به روستای زیبای ریگ چشمه پایین خواهید رسید. به سان اغلب روستاهای مینودشت، این روستا را نیز مراتعی حیرت انگیز احاطه کرده اند. با رسیدن به روستا و پشت سر گذاشتن آن وارد جنگلی زیبا و فوق بکر خواهید شد که در همان نگاه اول چشم تان را خواهد ربود. اگر در دل جنگل به پیش بروید، در طول مسیر رودخانه ای خروشان را در میان انبوه درختان متراکم خواهید دید که در کنار چشمه سارها منظره بی بدیلی را بوجود آورده است. با پیاده روی در اعماق جنگل شما به آبشاری بسیار زیبا خواهید رسید که با نام آبشار ریگ چشمه شناخته می شود. آبشار از بلندای سنگ های خزه گرفته پایین می جهد و در قالب رودخانه ای به مسیر ادامه می دهد. منظره حیرت انگیز جنگلی بکر در کنار این آبشار زیبا حتما خستگی راه را از تن شما به دور خواهد کرد. اما 200 متر آن سوتر از آبشار، غاری آهکی و بسیار زیبا قرار دارد که پیمایش آن آ ن قدر سخت نیست و مناظر بی بدیلی را در دل خود پنهان کرده است. این غار هم با نام ریگ چشمه شناخته می شود. قصد سفر به اعماق جنگل و بازدید از آبشار و غار را اگر داشتید حتما با یک راهنمای محلی این مسیر زیبا را طی کنید.
باربری مشهد به مینودشت و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مینودشت - گرگان - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن - علی ابادکتول - آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به مینودشت،حمل بار از مشهد به مینودشت ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: