باربری مشهد به میناب | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به میناب – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بندرعباس - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به میناب -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بندرعباس - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های دیدنی میناب
تالاب تیاب

تالاب بین المللی تیاب از مهم ترین اکوسیستم های جنگلی ایران است. وجود درختان حرا و مانگرو علاوه بر زیبایی محیط مناسبی برای زیستگاه جانوران گوناگون ایجاد کرده اند. تالاب تیاب زیستگاه پرندگان مهاجر و ماهی های بسیاری است. همچنین در این منطقه لاروها به خوبی رشد می کنند. باربری مشهد به میناب - به دلیل اهمیت زیست محیطی این تالاب جزو منطقه های حفاظت شده قرار گرفته است. در روزهای خنک بهار این تالاب مکان مناسبی برای قایق سواری و تماشای طبیعت چشم نواز تیاب است.
قلعه هزاره مینو
نام اصلی این مکان قلعه هزاره است که مردم بومی میناب آن را به قلعه بی بی مینو می شناسند. اهالی میناب اعتقاد دارند شهر میناب را دو خواهر به نام های بی بی مینو و بی بی نازنین ساختند و در این قلعه زندگی می کردند. قلعه هزاره تنها بنای تاریخی شهر میناب است. این قلعه در زمان قاجار از مرکزهای حکومتی بوده اما اکنون تبدیل به ویرانه شده است.
رودخانه میناب
رودخانه میناب از رودهای پر آب شهرهای جنوب ایران است. این رودخانه از به هم پیوستن دو رود جغین و رودان تشکیل شده است. این رود قسمت عمده آب مصرفی بندرعباس و میناب را تأمین می کند و از آب آن برای کشاورزی نیز استفاده می کنند. این رودخانه از کنار شهر میناب می گذرد و با گذشتن از نخلستان ها منظره ای زیبا را به وجود آورده است.
پنجشنبه بازار میناب
پنجشنبه بازار میناب از قدیمی ترین بازارهای دست فروشان است. باربری مشهد به میناب - هیچ کسی نمی داند قدمت این بازار محلی متعلق به چند قرن پیش است. در این بازار از شیر مرغ تا جان آدمیزاد برای خرید و فروش پیدا می شود. اداره میراث فرهنگی هرمزگان پنجشنبه بازار شهر میناب را در فهرست میراث ملی ثبت کرده است.
رودخانه جگین
این رودخانه از کوه های بشاگرد سرچشمه می گیرد و با پیوستن چند ‏رودخانه دیگر از جمله رودخانه انگهران به آن، به دریای عمان می ریزد. ‏آب این رودخانه شیرین است. در هنگام بارندگی یا رگبارهای کوتاه ‏، مقدار قابل توجهی از آب شیرین این رودخانه به دریا سرازیر می شود.
باربری مشهد به میناب و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به میناب - بندرعباس - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به میناب،حمل بار از مشهد به میناب ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: