باربری مشهد به تاکستان | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به تاکستان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات قزوین - اقبالیه - محمدیه - بیدستان- محمودآباد نمونه- بویین زهرا - شال - اسفرورین -  آبگرم - دانسفهان -ضیاء آباد – خرمدشت- تاکستان - الوند - آبیک  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به تاکستان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (قزوین - اقبالیه - محمدیه - بیدستان- محمودآباد نمونه- بویین زهرا - شال - اسفرورین -  آبگرم - دانسفهان -ضیاء آباد – خرمدشت- تاکستان - الوند - آبیک ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر تاکستان
شهر تاکستان یکی از شهرهای استان قزوین می باشد که در فاصله ی ۳۵ کیلومتری از مرکز استان قرار دارد. این شهر از قدیم با باغات انگور معروف بوده است.یافته ها وجود این شهر را قبل از اسلام برآورد نموده است .
جاهای دیدنی تاکستان
منطقه شکار ممنوع خراسانلو
منطقه شکار ممنوع خراسانلو با منطقه حفاظت شده باشگل تاکستان همجوار می باشد.در منطقه تیراندازی و شکارممنوع خراسانلو بیش از ۱۷۰ گونه گیاهی و ۳۵ گونه جانوری شناسایی شده است. وشش گیاهی منطقه تقریباً خوب، اما تا حدی فقیر است و شامل ۹ تیپ گیاهی می باشد که ۴۴ روستا در این منطقه وجود دارند و از ۲۵ کیلومتری شمال غربی ابهر شروع و تا حدود ۳۰ کیلومتری شرق این شهرستان ادامه دارد. باربری مشهد به تاکستان -   با توجه به اینکه نزدیک به یک دهه از ممنوعیت شکار در این منطقه می گذرد، این اقدام در حفظ گونه های جانوری کاملاً مؤثر بوده است.
موزه مردم شناسی تاکستان
این موزه در سال ۱۳۹۷ در محل اداره میراث فرهنگی شهرستان تاکستان ، واقع در خیابان امام تشکیل گردید. آثار موجود در این موزه شامل اقلام و ادوات مورد استفاده مردم گذشته منطقه بوده که بازدید از آن رایگان است و از جاهای دیدنی تاکستان می باشد
امامزاده کمال 
امامزاده کمال در ۵۶ کیلومتری جاده قزوین- همدان در ضیاءآباد از توابع بخش دودانگه شهرستان تاکستان قرار دارد. ساختمان این امامزاده بنایی شش ضلعی است که تماماً از آجر ساخته شده و طول هر ضلع آن ۳/۹۵ متر می‌باشد. در قسمت فوقانی بنا گنبد مخروطی شکلی واقع شده است.
قلعه دختر تاکستان
قلعه دختر در ۲۰ کیلومتری شهرستان تاکستان در حوالی ضیاآباد و در مجاورت روستای آبکلو بر بالای یک کوه سنگی قرار دارد. این قلعه که بقایای دژ عظیم و شکوهمندی متعلق به دوره ساسانی می‌باشد از کیلومترها مسافت قابل مشاهده است.

قلعه دختر از سه طرف به پرتگاه‌های عمیق منتهی می‌شود و تنها راه ورود به آن از سوی جنوب است. در مسیر منتهی به قلعه، آثاری از سکوهای متعدد مشاهده می‌شود و نشانگر آن است که در زمان آبادانی قلعه این پله‌ها جهت دسترسی به آن ساخته شده‌اند. باربری مشهد به تاکستان -   دیوار بلندی که با سنگ لاشه و ملاط ساخته شده است و ضخامت بیش از ۳/۶۰ متر دارد، از استحکام و پایداری این دژ دفاعی حکایت دارد.
از ویژگی‌های این قلعه چشم‌انداز وسیع و اِشراف بر تمام دشت گسترده قزوین، ترکیب شگفت‌آور سنگ لاشه با آجر، فرورفتگی‌ها و برجستگی‌های موزون در سطح دیواره قلعه، تزئینات بسیار زیبا و مقرنس و طرح‌های دیگر می‌باشد. قلعه دختر به زبان مردم منطقه «قِز قلعه» نامیده می‌شود. «قِز» در زبان ترکی به معنی دختر می‌باشد.
باربری مشهد به تاکستان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به تاکستان - قزوین - اقبالیه - محمدیه - بیدستان- محمودآباد نمونه- بویین زهرا - شال - اسفرورین -  آبگرم - دانسفهان -ضیاء آباد – خرمدشت- تاکستان - الوند - آبیک  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به تاکستان،حمل بار از مشهد به تاکستان ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: