باربری مشهد به اردبیل | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به اردبیل – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اردبیل -پارس اباد-مشکین شهر-خلخال-نمین-سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به اردبیل -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اردبیل -پارس اباد-مشکین شهر-خلخال-نمین-سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود - ثمرین) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


باربری مشهد به اردبیل - اردبیل از شهرهای ایران و مرکز استان اردبیل در شمال باختری ایران است. این شهر همچنین مرکز شهرستان اردبیل است. اردبیل از شهرهای باستانی و تاریخی ایران است. این شهر در نزدیکی مرز جمهوری آذربایجان بوده، دارای ارتفاع زیاد و از سردترین شهرهای ایران است که جاذبه های طبیعی زیادی دارد. زبان مردم استان اردبیل ترکی آذربایجانی است.
 جمعیت این شهر حدود 8۰۰ هزار نفر (با حومه) است و زبانشان ترکی است. مذهب اکثر مردم اردبیل اسلام (شیعه دوازده امامی) بوده، و جمعیت مسیحی شهر که همگی ارمنی بود ه اند در ۵۰ سال گذشته شهر را ترک نموده اند. نام اردبیل غالب صاحبنظران نام قدیمی شهر را آرتاویل و از ریشه اوستایی می دانند. این نام از ترکیب دو کلمه آرتا به معنی مقدس (که در فارسی میانه تبدیل به ارد شده‌است و در کلماتی نظیر اردشیر آمده‌است)و ویل به معنی شهر تشکیل شده که با هم معنی شهر مقدس را می دهند.مردم تالش زبان به اين شهر آردويل ميگويند.
جاذبه های توریستی
آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی و جمعه مسجد اردبیل از بناهای تاریخی این شهر به شمار می‌رود. از جادبه‌های طبیعی این شهر دریاچه شورابیل در داخل شهر و دریاچه نئور، جنگل فندقلو پیکره سنگی بابا داوود عنبران و شهر توریستی سرعین در نزدیکی این شهر می‌باشد. باربری مشهد به اردبیل - از دیگر آبهای معدنی که اغلب مزین به زیباییهای بی نظیر طبیعی میباشند عبارتند از: سردابه، قوتورسویی، دودو، ایلاندو، مشه سویی، شابیل، قینرجه، ویلادره، خاخال سویی و... همچنین آبشارهاوعوارض طبیعی واقعادیدنی مانند آبشار لاتون واقع در منطقه کته کمه شهر آستارا، آبشار نره گر در روستای اسبو خلخال، آبشارسردابه، دریاچه واقع در قله سلطان سبلان، روستای زیبای نمهیل و سواحل رود قزل اوزن، جاده فوق العاده زیبای خلخال به اسالم، گردنه زیبای حیران و مراتع وسیع دامنه سبلان(ساوالان) و......
شهر اردبیل به دو جهت اهمیت دارد: یكی به واسطه تجارت ابریشم كه در گیلان به دست می آید و دیگری مقبره شیخ صفی الدین اردبیلی بافت شهر اردبیل بصورت تار عنكبوتی است كه به تبع آن اغلب خیابان های شهر به استثنای چند مورد منحنی شكل میباشد. آب و هوای شهر اردبیل در زمستان سرد و در تابستان ها معتدل میباشد، بطوریكه در زمستان یكی ازسردترین شهرهای ایران می باشد. متوسط درجه حرارت سالانه شهر اردبیل 5/8 درجه است و این در حالی است كه حداكثر درجه حرارت تا 31 درجه سانتیگراد و حداقل مطلق 23 نیز گزارش شده است. همچنین بارندگی سالانه این شهر 344 میلیمتر و تعداد روزهای یخبندان در طول سال در حدود 151 روز میباشد. باربری مشهد به اردبیل - اردبیل شهری صنعتی كشاورزی و توریستی و ترانزیتی است. شهر اردبیل علاوه بر قطب تجاری بودن به خاطر آثار باستانی و آب و هوای معدنی معروف می باشد. وجود صنایع دستی از قبیل سفالگری گلیم بافی، جاجیم بافی و قلاب دوزی نیز در شهر اردبیل به معروفیت آن افزوده است.در طول تاریخ اردبیل به نام‌های گوناگونی ازجمله دارالارشاد، دارالملک، دارالعرفان، دارالامان و شهر مقدس ملقب بوده‌ است.شهر اردبیل دارای: ۱۰ شهرستان، ۲۵ بخش، ۲۴ شهر و ۶۶ دهستان می باشد. شهرستانهای اردبیل: خلخال، بیله‌سوار، پارس‌آباد، اردبیل، سرعین، کوثر، گرمی، مشگین‌شهر، نمین، نیر 
باربری مشهد به اردبیل و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به اردبیل - اردبیل -پارس اباد-مشکین شهر-خلخال-نمین-سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به اردبیل،حمل بار از مشهد به اردبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: