حمل بار و اثاثیه از مشهد به سردرود استان آدربایجان شرقی
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به سردرود استان آدربایجان شرقی اعلام آمادگی می نماید که از تمام محلات و مناطق مشهد و حومه و در تمام ساعات شبانه روز جهت سرویس دهی در خدمت شما می باشد. باربری مشهد در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود نکته مهم در مورد شرکت حمل و نقل باربری مشهد این هست که این شرکت هم اکنون ارزانترین نرخنامه تعرفه کرایه و قیمت حمل بار و اثاثیه را به همشهریان عزیز ارائه می نماید.

باربری مشهد به سردرود استان آدربایجان شرقی دارای بیش از 100 اکیپ فعال و آماده سرویس دهی می باشد که به صورت غیرمتمرکز در تمام محلات مشهد مستقر می باشد این مجموعه حمل و نقل شهری و بین شهری دارای جدیدترین انواع خودروهای های حمل بار سبک و سنگین مدل بالاب نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ می باشد.

باربری مشهد علاوه بر اینکه مجهزترین و ارزانترین باربری در شهر مشهد می باشد, به جهت به کارگیری کارگران ماهر و دوره دیده و همچنین داشتن بارچین ها و رانندگان با سابقه , توانسته است بسیار مورد اعتماد و محبوب همشهریان عزیزمان در تمام نقاط شهر مشهد واقع شود.

سَردْرود یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان تبریز واقع شده‌است. طبق آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۹۰ صورت گرفته‌است، این شهر با جمعیتی بالغ بر ۳۵٬۰۰۰ نفر، قدمتی در حدود سه هزار سال دارد دومین شهر پرجمعیت شهرستان تبریز و یازدهمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود. فاصله مشهد تا سردرود استان آدربایجان شرقی 1528 کیلومتر می باشد و 16 ساعت 13 دقیقه نیاز به رانندگی دارد.

همانطور که اشاره شده یکی از مشخصات مهم باربری مشهد ارائه ارزانترین نرخنامه تعرفه و کرایه در بین تمام باربری های کشور و به طور خاص در مشهد و تهران می باشد حال سوالی که همواره پرسیده می شود این هست که چگونه این مجموعه توانسته است به این موفقیت دست یابد و با یک دهه فعالیت بتواند تا این حد در کاهش قیمت ها موفق شود در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

باربری مشهد توانسته است روی مسیرهای برگشت بسیار هزینه نماید به عبارت دیگر وقتی سرویسی از مشهد به شهرستان سردرود استان آدربایجان شرقی میرود,  باربری مشهد توانسته است به کمک روابطی که با باربری های این شهرستان دارد برای راننده فوق نیز بار آماده نماید تا در مسیر برگشت خالی برنگردد این موضوع باعث شده است که درامد رانند افزایش یابد و در عوض مدیریت این مجموعه کرایه مسیر رفت را به نفع مشتری کاهش می دهد.

توصیه اکید داریم به همه هموطنان عزیز که حتما جهت راستی آزمایی نرخ کرایه سرویس های باربری مشهد با نام تجاری نتسان یکی از شماره های ما را در گوشی همراه خود ذخیره نمایید و با مدیران مجموعه مستقیما تماس حاصل فرمایید و مسیر, نوع بار و ماشین مورد نظر را درخواست نمایید تا قیمت را به شما اعلام نمایند آن موقع متوجه تفاوت قیمت ما با سایر باربری های سطح کشور خواهید شد.

باربری نتسان را به عنوان یکی از ارزانترین باربری های سطح کشور به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید تا آنها نیز در صورت نیاز به حمل هرگونه بار اثاثیه خرده بار منزل اداری از سرویس های ما استفاده نمایند.

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی شما همشهریان عزیز ...





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به سردرود استان آدربایجان شرقی،حمل بار از مشهد به سردرود استان آدربایجان شرقی ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: