کرایه حمل بار اثاثیه باربری مشهد به هادیشهر جلفا
نوشته شده توسط : نتسان

ساکنین شهر مشهد و حومه اگر می خواهید از مشهد به استان آذربایجان شرقی و شهرستان هادیشهر (جلفا) بار اثاثیه منزل کالای اداری اثاث کشی و اسباب کشی نمایید با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به هادیشهر (جلفا) در تمام محلات میدان ها خیابان ها و حومه شهر به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته مستقر می باشد.

شما می توانید در هر لحظه با توجه به نیاز و حجم اثاثیه خود ماشین مناسب را با یک تماس از  باربری مشهد درخواست نمایید با توجه به اینکه رانندگان و خودروهای ما در تمام خیابان ها و مناطق حضور همیشگی دارند, در کمتر از 10 دقیقه در هر نقطه ای از شهر که باشید حضور پیدا خواهند کرد.

هادیشهر (علمدار و گَرْگَرْ) غربی‌ترین شهر در بین مراکز شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی و مرکز اداری شهرستان مرزی جلفا است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان جلفا واقع شده و جمعیت آن در سال ۱۳۹۵ خورشیدی بالغ بر ۳۴٬۳۴۶ نفر بوده و دهمین شهر استان محسوب می‌شود. هادیشهر شامل ۲ بخش علمدار و گرگر بوده و دارای قدمت زیادی است. حدود آن در شرق تا بخش سیه‌رود، در غرب تا شهرستان خوی و کلیسای سنت استپانوس، در جنوب تا [شهرستان مرند] (محال هرزند) و در شمال تا رود ارس است. وجود تپهٔ تاریخی کول‌تپه (تپه علمدار)، حکایت از تاریخ کهن هادیشهر دارد و به زمان اورارتو برمی‌گردد.

باربری مشهد بنا به دلایل زیر بهترین گزینه برای انتخاب می باشد:

1- ارزانترین باربری در سطح شهر مشهد و تمام مناطق مشهد می باشد 2- مجهزترین باربری در مشهد هستیم چون که دارای بیش از صد اکیپ فعال با انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت- خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ می باشد 3- دارای کارگران ماهر و با تجربه و باسابقه بیش از 10 سال همکاری با این مجموعه می باشند 4- در تمام ساعات روز و حتی روزهای تعطیل در جهت رفاه حال همشهریان عزیز آماده سرویس دهی می باشد.

ما هرگز ادعا نکرده ایم اولین هستیم اما تجربه و احساس دریافتی از مشتریانمان این موضوع را به شرکت باربری و حمل و اسباب کشی و اثاث کشی مشهد به  انتقال داده است که راه صحیح را انتخاب نموده ایم دو فاکتور مهم یعنی کیفیت کار و قیمت مناسب رمز موفقیت گروه حمل و نقل هادیشهر (جلفا) استان آذربایجان شرقی بوده است.

یکی از اولین و اساسی ترین ایده های باربری مشهد برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود یا به عبارت دیگر تمام تلاش خود را انجام دهد تا سرویس ها از مسیر برگشت خالی و بدون بار برنگردن. به عنوان مثال اگر یک سرویس نیسان از شهر مشهد به تهران 100 هزار تومان باشد و قرار باشد مسیر برگشت را خالی برگردد مطمنان حاضر نیست راننده کمتر از قیمت مشخص شده به سرویس دهی اقدام نماید اما اگر در مسیر برگشت یک سرویس از تهران به مشهد داشته باشد و خالی برنگردد قطعا میتوان روی هزینه هر دو مسیر رفت و برگشت کاهش قیمت شدیدی را اعمال کرد که هم برای راننده سود داشته باشد و هم برای مشتری.

از جمله خصوصیات خاص باربری مشهد عبارتنداز :

1-  خاورهای نسل جدید، مسقف، اتاق بزرگ، پتودار،مبلی و بغل بازشو با طول ۶ متر و عرض ۳ متر تا 70 % تخفیف

 2- کارگران حرفه‌ای، متخصص، و بدون حاشیه و تحت پوشش بیمه ایران

 3- حمل تخصصی یخچال های ساید بای ساید، گاوصندوق، تردمیل ،شیشه میز ناهارخوری، پیانو، و.... به صورت کاملا تخصصی و قیمت مناسب مطابق توافق شما با شرکت.

  4- 100% تضمینی ارسال بار به تمام نقاط کشور و ارسال بار از مشهد به تهران همه روزه و از تهران  به مشهد همه روزه به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته آماده سرویس دهی می باشیم.

 5- کارگر جهت تخلیه بارگیری شهر وشهرستان باکمترین قیمت روز.

 6- باربری مشهد آماده همکاری و صدور فاکتور ویژه ادارات دولتی و غیر دولتی از جمله مدارس – هتل ها و ... نیز می باشد.

7- تخفیف ویژه جهت حمل و بسته بندی اثاثیه و جهیزیه عروس خانم ها و ارسال درون شهری و بین شهری به تمام ایران.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به هادیشهر جلفا،حمل بار از مشهد به هادیشهر جلفا ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: