با 70% تخفیف باربری مشهد سرخس حمل اثاثیه منزل و اداری
نوشته شده توسط : نتسان

با 70% تخفیف باربری مشهد سرخس حمل اثاثیه منزل و اداری

اگر میخواهید از مشهد به سرخس اثاث کشی و اسباب کشی نمایید توصیه می نماییم که قبل از آن حتما با باربری مشهد سرخس ارتباط برقرار نمایید چرا که ما ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

باربری مشهد به سرخس دارای تنوع گسترده از خودورهای نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ می باشد همچنین دارای کارگران ماهر و جوان می باشد.

قبل از اینکه در مورد شهر سرخس و مسافت بین مشهد و این شهر و وضعیت جاده های آن مطالبی خدمت شما مشتریان عزیز ارائه نماییم کوتاه به عرض شما میرسانیم موسسه حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی مشهد با نام تجاری نتسان یکی از موفق ترین شرکت های باربری در زمینه حمل بار و خورده بار بین شهری در ایران می باشد بنابراین بدون هیچ نگرانی میتواند از مشاوره های رایگان کارشناسان و مدیران این مجموعه بهره مند شود.

فاصله مشهد تا سرخس  194 کیلومتر می باشد که فاصله زمانی براساس سرعت میانگین 100 کیلومتر بر ساعت : 2 ساعت و 23 دقیقه هست. جهت حرکت از مشهد به سرخس بایتی از شهرها و مکان های مهم زیر عبور نمایید:

مشهد - بزرگراه مشهد باغچه - آزاد راه کنار گذر شمالی مشهد - حوالی شهرک رضویه - جاده مشهد سرخس - مسیر شوراب ملکی - حوالی رباط ماهی – مزداوند - تقاطع مسیر دریاچه بزنگان - سرخس

باربری مشهد برای مسیرهای پر تردد تخفیفات بسیار خوبی را در نظر گرفته است یکی از این مسیرها , مسیر مشهد سرخس می باشد که 70% تخفیف برای حمل بار و اثاثیه  منزل و اداری و یا تولیدات کارخانجات به این شهرستان پیش بینی شده است. سرخس شمال‌شرقی‌ترین شهر ایران در نزدیکی مرز ترکمنستان در پایین‌ترین دشت خراسان در فرازای ۳۰۰ متری از سطح دریا جای دارد. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۴۲٬۱۷۹ نفر (در ۱۱٬۸۱۲ خانوار) بوده است.

شهرستان سرخس، با پهنه‌ای بیش از ۵ هزار کیلومتر مربع، در شمال خاوری استان خراسان، در کنار مرز ایران و جمهوری ترکمنستان در۱۸۰ کیلومتری شرق مشهد قرار دارد. تقریباً بین دو نصف النهار ۳۰ تا ۶۰ و ۱۵ تا ۶۱ درجه شرقی و بین دو مدار ۳۶ و ۳۶ تا ۴۰ درجه شمالی قرار گرفته‌است.

حد طبیعی منطقه را در جنوب، رودخانه کشف رود و حد شرقی را رود تجن (از پیوستن رودخانه هریرود و کشف رود) و حدود طبیعی غربی و جنوب غربی را آخرین امتدادهای ارتفاعات کپه داغ مشخص می‌نماید. این شهرستان از سوی شمال و خاور به جمهوری ترکمنستان، از باختر به شهرستان مشهد و از جنوب به شهرستان تربت جام محدود است و در حد فاصل حاشیه خارجی صحرای قره قروم با لبه فلات ایران قرار گرفته‌است .

هوای سرخس در گذشته معتدل و خشک بوده که با گسترش کشاورزی آبی و آبگیری سد دوستی به هوای گرم و مرطوب تغییر وضعیت داده و اینک در چاره ایی از ماههای تابستان حتی بهار بیش‌ترین درجه حرارت ، ۵۰ درجه بالای صفر و کم‌ترین آن در زمستان‌ها، ۱۵ درجه زیر صفر است. میانگین باران سالیانه سرخس به ۱۸۰ میلی‌متر می‌رسد. رود هریرود در ۲ کیلومتری خاور سرخس مرز مشترک ایران و ترکمنستان را تشکیل داده است. شهر سرخس در دشت قرار گرفته و از بلندی مهمی برخوردار نیست.

در صورتی که تصمیم به حمل بار و اثاثیه از مشهد به سرخس را دارید ما منتظر تماس شما هستیم...





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به سرخس با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: