ارزانترین تعرفه و کرایه حمل بار از بلوار صارمی باربری مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین تعرفه و کرایه حمل بار از بلوار صارمی باربری مشهد

باربری مشهد بیش از یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری توانا شروع به فعالیت نمود این مجموعه بزرگ حمل و نقل شهری و جاده ایی در طی این مدت توانسته است دستاوردهای مهمی را به دست آورد که از آن جمله میتوان به استقرار اکیپ هایش در تمامی خیابان ها و بلوارها از جمله بلوار صارمی اشاره کرد همچنین این گروه بزرگ حمل و نقل توانسته است ارزانترین نرخنامه تعرفه کرایه و قیمت حمل بار و اثاثیه را به مشتریان خود ارائه دهد.

بلوار صارمی مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. بلوار صارمی یکی از مناطق مرفه‌نشین شهر مشهد به حساب می آید. هتل شرکت نفت، موسسه آموزش عالی عطار و موسسه آموزش عالی خردگرایان مطهر در حاشیه بلوار صارمی قرار گرفتند. بسیاری از برج‌های مسکونی و ساختمان‌های مجلل مشهد در این بلوار قرار دارند. بلوار صارمی از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به بلوار پیروزی، از شرق به دانشگاه فردوسی و از غرب به بلوار صیاد شیرازی می‌رسد.

در مشهد مقدس باربری های زیادی با مجوز و بدون مجوز فعالیت می نمایند اما نکات مهمی در انتخاب یک باربری خوب وجود دارد که همگان باید به آن دقت نمایند از جمله اینکه 1- باربری باید دارای مجوز باشد 2- باربری باید تنوع انواع ماشین سبک و سنگین را داشته باشد 3- باید به محله مورد نظر یعنی مکان حمل بار نزدیک باشد 4- باید قیمت منصفانه و ارزانترین باشد 5- دارای کارگران ماهر و دوره دیده داشته باشد 6- مطمئن و دارای سابقه درخشان باشد 7- امکان ارائه خدمات جانبی از قبیل بسته بندی اثاثیه باز - بسته نمودن پرده لوستر و ... را داشته باشد .

مدیران و مجموعه بزرگ باربری مشهد با افتخار اعلام می نماید که این موسسه حمل و نقل تمامی مشخصات فوق را دارا می باشد و به گواه مشتریان عزیز ما ارزانترین و مطمئن ترین و نزدیکترین باربری به خیابان های مهم مشهد از جمله بلوار صارمی می باشیم چرا که باربری مشهد دارای صدها اکیپ فعال هست که به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته در حال سرویس دهی در تمام خیابان ها بلوارها و میادین شهر می باشد.

اصولا افرادی که قصد حمل بار و اثاثیه دارند تمایل دارند در کنار استفاده از مجهزترین باربری از ارزانترین خدمات هم در کنار کیفیت بالا استفاده کنند. گاهی این مهم به سرانجام نمی رسد و یکی قربانی دیگری می شود. مثلا ممکن است برای پایین آوردن قیمت و هزینه ها کیفیت کار قربانی شود و از کیفیت کار کاسته شود. ما در باربری توانا تلاش را بر این موضوع قرار داده و سعی نموده ایم در کنار ارزانترین باربری بودن بهترین هم باشیم. یکی از بزرگترین دست آورد های چنین روشی به دست آوردن اطمینان مشتری است. چون در این صورت مشتری نه هزینه هنگفتی پرداخت می کند و نه به دلیل تجارب ناکافی باربری متوجه خسارت خواهد شد.

از جمله خدمات خاص این باربری استفاده از تریلی برای زمانی است که حجم بار و اثاثیه بالا می باشد و استفاده از یک ماشین بزرگ به جای استفاده از چند ماشین کوچکتر باعث صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ها خواهد شد. شاید به جرأت بتوان گفت که جابه جایی وسایل سنگین آن هم در باربری بین شهری کار هر شرکتی نبوده و نمی توان به هر شرکت باربری در این زمینه اعتماد نمود. مثلا نحوه حمل یخچال ساید و چگونگی بارگیری آن از کارهایی است که احتیاج به فرد متخصص و با تجربه دارد. باربری مشهد تلاش دارد تا از مطمئن ترین روش ها برای حمل کالاهای با وزن زیاد استفاده نماید تا احتمال خسارت به آنها کاهش یافته یا حتی به صفر برسد.

بنابراین مجددا تاکید می نماییم که در صورت تمایل به حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی از هر بلوار و خیابان در مشهد و به طور خاص بلوار صارمی را دارید قطعا باربری مشهد تمام خصوصیات یک باربری خوب ارزان و مطمئن را دارا می باشد.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: