باربری مشهد مستقر در بلوار لادن 70% تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد مستقر در بلوار لادن 70% تخفیف

همشهری گرامی آیا تصمیم دارید از محله بلوار لادن اثاث کشی و اسباب کشی نمایید؟ آیا در این بلوار کسب و کار دارید و یا تولیداتی دارید که می خواهید به اقصی نقاط کشور حمل و ارسال نمایید؟ آیا دنبال یک باربری مطمئن و ارزان در بلوار لادن میگردید؟ آیا می خواهید مجهزترین باربری و نزدیکترین باربری به این بلوار را برای اسباب کشی و اثاث کشی انتخاب نمایید؟

ما به شما پاسخ میدهیم شک نکنید و قطعا باربری مشهد با نام تجاری توانا بهترین گزینه برای شما عزیزان در منطقه بلوار لادن می باشد. ما در باربری مشهد تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم در حداقل زمان ممکن بعد از تماس شما عزیزان خود را به محل درخواستی برسانیم .

در مورد باربری مشهد با نام تجاری توانا باید عرض نماییم که حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود این موسسه حمل و نقل همواره کاهش شدید قیمت و بالا بردن سطح رضایتمندی مشتریان را ملاک خود قرار داده است و تا به امروز توانسته است مورد اعتماد و امین هموطنان عزیز در مشهد و تهران قرار گیرد.

بلوار لادن مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. ایستگاه خط 1 قطار شهری مشهد در ابتدای بلوار لادن قرار گرفته که دسترسی به نقاط مختلف مشهد رو آسان می‌کند. مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان در ابتدای بلوار لادن واقع شده است. انتهای بلوار لادن به دامنه کوه‌های بینالود منتهی میشود و خیابان‌های آن شیب‌دار هستند و در چند دقیقه میشه از فضای شهری خارج شد و قدم به طبیعت گذاشت! بلوار لادن از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به رشته کوه‌های بینالود، از شرق به بلوار صیاد شیرازی و از غرب به بلوار اقبال می‌رسد.

در مورد خودروهای و ماشین های حمل بار در موسسه حمل و نقل باربری مشهد باید عرض نماییم این مجموعه دارای بیش از صد اکیپ آماده با انواع نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – تریلی – کامیون – کامیونت و ده چرخ می باشد که به صورت شبانه روزی و 24 ساعت و 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل در خدمت هموطنان می باشد.

همانطور که در ابتدا تاکید شد باربری مشهد ارزانترین باربری در ایران می باشد به عبارت دیگر شما قطعا نخواهید توانست جهت حمل بار و اثاثیه خود در مشهد باربری ارزانتر از این موسسه پیدا نمایید بنابراین میتوانید آخر از همه با ما تماس بگیرید تا از نرخنامه تعرفه و کرایه حمل بار پایین ما مطلع شوید.

باربری مشهد با نام تجاری توانا در کنار خدمت اصلی خود یعنی حمل بار و اثاثیه توسط کارگران ماهر جوان و ورزیده, خدمات جانبی متعدد دیگر نیز ارائه می نماید که از آن جمله می تواند به 1- بسته بندی اثاثیه منزل و کالای اداری 2- باز و بسته نمودن انواع پرده کرکر لوستر و ... 3- صدور بارنامه معتبر 4- بیمه نامه معتبر 5- حمل و جابجایی بارهای سنگین مانند یخچال ساید گاوصندوق و ... توسط تجهیزات مدرن و پیشرفته 6- حمل و جابجایی کالای حساس الکترونیکی و پزشکی به صورت 100% تضمینی از مشهد به نقاط مختلف کشور و شاید ده ها خدمت دیگر که همه در جهت رفاه و رضایتمندی بیشتر هموطنان عزیز صورت میگیرد.

در پایان بار دیگر تاکید می نماییم ما بهترین شرایط را در جهت حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی شما هموطنان عزیز به کار گرفته اییم تا بتوانیم هزینه های اثاث کشی و اسباب کشی شما عزیزان را به حداقل برسانیم.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: