حمل اثاثیه منزل و کالای اداری از بلوار پیروزی باربری مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

حمل اثاثیه منزل و کالای اداری از بلوار پیروزی باربری مشهد

آماده به کار بودن در تمام خیابان ها بلوار و میادین شهر از جمله بلوار پیروزی جهت حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی از اهداف اولیه مدیران مجموعه باربری مشهد می باشد. با افتخار اعلام می نماییم که ارزان ترین و پایین ترین نرخنامه کرایه تعرفه حمل بار را در مشهد به هم محله ایی های عزیز ارائه می نماییم. این ادعا که ما ارزانترین نرخنامه را داریم تقریبا تمامی  مشتریانمان تایید می نمایند.

بلوار پیروزی مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. در واقع بلوار پیروزی از ابتدا تا انتهای منطقه 9 امتداد دارد. دانشگاه فنی شهید منتظری مشهد و اداره گذرنامه استان خراسان در ابتدای بلوار پیروزی واقع شدند. اولین میدان از ابتدای بلوار پیروزی میدان شهید کاوه‌ست که به میدان جام عسل (به دلیل وجود قنادی جام عسل) در میان مشهدی‌ها معروف می باشد. خط 2 قطار شهری مشهد در میدان جام عسل ایستگاه دارد.

بلوار پیروزی از شمال به بزرگراه کلانتری، بلوار صارمی و وکیل‌آباد، از جنوب به بلوار فکوری، از شرق به بزرگراه کلانتری و از غرب به بلوار شهید برونسی می‌رسد. چندین اکیپ آماده به خدمت با انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ در این بلوار مستقر می باشد که بعد از تماس مشتریان عزیز در کمتر از 15 دقیقه در محل حضور می یابد.

باربری مشهد حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود نام تجاری این مجموعه در ابتدا نتسان بود اما بعدا به نام تجاری توانا تغییر داده شد . هم اکنون باربری توانا در شهر مشهد و در شهر تهران مستقر می باشد و تقریبا در تمام خیابان ها حضور فعال دارد. حال اگر دنبال باربری مطمئن و دارای مجوز در بلوار پیروزی هستید. یا دنبال باربری با نرخنامه و تعرفه و کرایه ارزان هستید. یا دنبال باربری با کارگران ماهر با تجربه جوان و ورزیده هستید. یا دنبال باربری با انواع متنوع از ماشین های سبک و سنگین هستید. قطعا باربری مشهد گزینه مورد نظر می باشد.

ما هرگز ادعا نکرده ایم اول هستیم اما تجربه و احساس دریافتی از مشتریانمان این موضوع را به شرکت باربری و حمل و اسباب کشی و اثاث کشی توانا انتقال داده است که راه صحیح را انتخاب نموده ایم دو فاکتور مهم یعنی کیفیت کار و قیمت مناسب رمز موفقیت گروه حمل و نقل توانا بوده است.

یکی از اولین و اساسی ترین ایده های باربری توانا برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود یا به عبارت دیگر تمام تلاش خود را انجام دهد تا سرویس ها از مسیر برگشت خالی و بدون بار برنگردن. به عنوان مثال اگر یک سرویس نیسان از شهر مشهد به تهران 100 هزار تومان باشد و قرار باشد مسیر برگشت را خالی برگردد مطمنان حاضر نیست راننده کمتر از قیمت مشخص شده به سرویس دهی اقدام نماید اما اگر در مسیر برگشت یک سرویس از تهران به مشهد داشته باشد و خالی برنگردد قطعا میتوان روی هزینه هر دو مسیر رفت و برگشت کاهش قیمت شدیدی را اعمال کرد که هم برای راننده سود داشته باشد و هم برای مشتری.

یکی از خدماتی که باربری مشهد در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر مشهد داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه می نماییم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: