حمل اثاثیه ارزان و مطمئن از بلوار هنرستان توسط باربری مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

حمل اثاثیه ارزان و مطمئن از بلوار هنرستان توسط باربری مشهد

آیا ساکن بلوار هنرستان هستید و تصمیم دارید از این محله اثاث کشی و اسباب کشی نمایید ؟ آیا در بلوار هنرستان کاسب هستید و یا فروشگاه دارید و می خواهید نقل مکان نمایید؟ آیا می خواهید تولیدات خود را از این محله به نقاط دیگر شهر و یا خارج شهر و استان حمل و ارسال نمایید؟ آیا دنبال ارزانترین باربری در محله بلوار هنرستان هستید؟ آیا دنبال باربری مطمئن با سابقه و دارای مجوز اتحادیه هستید؟

باربری مشهد با افتخار اعلام می نماید که تمام شرایط و خواسته های شما از یک باربری را دارا می باشد نزدیکترین باربری به شما در بلوار هنرستان هستیم مجوز اتحادیه حمل بار و اثاثیه شهری و بین شهری داریم انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان پیکان وانت خاور مسقف و خاور روباز – تریلی – ده چرخ کامیونت کامیون داریم و کارگران ما همه دارای سابقه بیش از 10 سال در باربری مشهد می باشند .

ما در باربری مشهد علاوه بر حمل بار و اثاثیه خدمات جانبی دیگر داریم از جمله 1- باز و بسته نمودن پرده کرکره لوستر و ... 2- جابجایی وسایل سنگین مانند یخچال ساید – میزنهاری خوری بزرگ گاوصندوق و ... توسط تجهیزات مدرن 3- حمل وسایل حساس پزشکی و الکترونیکی و ... مانند تلویزیون های led بزرگ ...

بلوار هنرستان مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. در ابتدای بلوار هنرستان ایستگاه خط 1 قطار شهری مشهد قرار دارد که دسترسی به مناطق مختلف مشهد رو آسان می‌کند. بیمارستان فوق تخصصی قلب جوادالائمه، بوستان پیچک و بوستان میثاق در حاشیه بلوار هنرستان قرار دارند. بلوار هنرستان از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به بلوار فکوری، از شرق به بلوار هاشمیه و از غرب به بلوار هفت‌تیر می‌رسد.

باربری مشهد در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود . این مجموعه همواره از آغاز فعالیت خود سعی نمود تا بتواند با کاهش قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کمکی هرچند کوچک به هموطنان عزیز در شهرهای مشهد و تهران بنماید. خوشبختانه خیلی زود این مجموعه در بین انوهی از باربری های مختلف به عنوان ارزانترین باربری شناخته شد.

یکی دیگر از سیاست های این باربری این می باشد که تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا در تمام خیابان ها میدان ها و بلوارهای پرتردد و پرترافیک حضور دائمی داشته باشد چرا که اعتقاد ما بر این می باشد که مشتریان علاقه مند هستند سفارش خود را به نزدیکترین باربری به محله سکونت خود بدهند و از طرفی این نزدیکی با محل بارگیری باعث میشود که خودروی حمل بار خیلی سریع به محل بارگیری حضور یابد.

برنامه ریزی برای اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل یک اصل مهم است که نمی توان نادیده گرفت. بسته بندی لوازم خانه، هماهنگی با باربری برای وسیله نقلیه و کارگر اسباب کشی می بایست طبق زمانبندی مشخص و از قبل تعیین شده باشد. پس از بسته بندی تمامی وسایل می بایست آنها را در جایی که مزاحم رفت و آمد کارگران نیست در خانه بچینید. بهتر است در ابتدا کارتن های بزرگتر را جلو دست قرار دهید و سپس کارتن های کوچکتر تا هنگام چیدن در خاور فضای پشت خاور هدر نرود.

با توسعه فضاهای شهری اثاث کشی به یکی از دغدغه های اصلی مردم تبدیل گردیده است. حمل اثاثیه منزل بدون آسیب رساندن به آنها و نحوه انجام اثاث کشی یکی از کارهای پر دغدغه ی شهروندان می باشد. بنابراین استفاده از یک کادر مجرب برای حمل اثاثیه کار عقلانی می باشد که شما را از دردسرهای بعد اثاث کشی مصون می دارد. یک باربری مناسب با آمادگی کامل و تجربه کافی هنگام جابجایی و حمل لوازم منزل در کاهش آسیب های جسمی و عدم بروز خسارت های مالی شما را همراهی خواهد کرد.

ما در باربری مشهد با افتخار منتظر تماس شما همشهریان عزیز خواهیم بود ...





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: