باربری مشهد تا 70% تخفیف حمل بار از بلوار هاشمیه خاور نیسان
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد تا 70% تخفیف حمل بار از بلوار هاشمیه خاور نیسان

تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای مدل بالا از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – تریلی – ده چرخ – کامیون و کامیونت باعث شده است که باربری مشهد علاوه بر اینکه ارزانترین باربری در مشهد شناخته شود به عنوان مجهزترین باربری نیز شهرت یابد.

بلوار هاشمیه مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. بلوار هاشمیه یکی از مناطق مرفه‌نشین مشهد به حساب می آید. کوهستان پارک خورشید یکی از زیباترین پارک‌های کوهستانی مشهد، در انتهای این خیابان واقع شده است. برج‌های باران و آرمیتاژ در این منطقه قرار دارند. بیمارستان فوق تخصصی قلب جوادالائمه هم در همسایگی بلوار هاشمیه واقع شده است.

خیابان هاشمیه از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به کوه‌های آب‌وبرق، از شرق به بلوار کوثر و سرافزاران و از غرب به بلوار هنرستان می‌رسد. باربری مشهد با بیش از یک دهه تجربه در زمینه حمل و نقل( اثاثیه منزل، کالاهای اداری، تجاری، صنعتی و ... همواره در تلاش می باشد تا حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی شما همشهریان گرامی بدون دغدغه و با امنیت خاطر در اسرع وقت انجام شود.

از جمله خصوصیات خاص باربری مشهد عبارتنداز :

1-  خاورهای نسل جدید، مسقف، اتاق بزرگ، پتودار،مبلی و بغل بازشو با طول ۶ متر و عرض ۳ متر تا 70 % تخفیف
 2- کارگران حرفه‌ای، متخصص، و بدون حاشیه و تحت پوشش بیمه ایران
 3- حمل تخصصی یخچال های ساید بای ساید، گاوصندوق، تردمیل ،شیشه میز ناهارخوری، پیانو، و.... به صورت کاملا تخصصی و قیمت مناسب مطابق توافق شما با شرکت.
  4- 100% تضمینی ارسال بار به تمام نقاط کشور و ارسال بار از مشهد به تهران همه روزه و از تهران  به مشهد همه روزه به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته آماده سرویس دهی می باشیم.
 5- کارگر جهت تخلیه بارگیری شهر وشهرستان باکمترین قیمت روز.
 6- باربری مشهد آماده همکاری و صدور فاکتور ویژه ادارات دولتی و غیر دولتی از جمله مدارس – هتل ها و ... نیز می باشد.
7- تخفیف ویژه جهت حمل و بسته بندی اثاثیه و جهیزیه عروس خانم ها و ارسال درون شهری و بین شهری به تمام ایران.

اما در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از اهداف مهم این موسسه حمل و نقل, قیمت پایین هزینه کرایه نرخنامه حمل بار می باشد علاوه بار آن تلاش در جهت مستقر شدن در تمامی خیابان های شهر می باشد.

صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربری مشهد میتواند خاطر آسوده را برای شما هموطنان عزیز فراهم نماید. در هر صورت اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از بلوار هاشمیه به سراسر شهر مشهد و یا سراسر کشور را دارید ما منتظر تماس شما خواهیم بود.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: