مطمئن ترین باربری مستقر در بلوار صیاد شیرازی باربری مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

مطمئن ترین باربری مستقر در بلوار صیاد شیرازی باربری مشهد 

کلیه خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری و به طور کلی هر نوع اثاث کشی و اسباب کشی از تمام منطقه مشهد از جمله بلوار صیاد شیرازی را به ارزانترین و با کیفیت ترین باربری ایران یعنی باربری مشهد بسپارید. 100% به شما تضمین و تعهد انجام مطمئن و بدون دغدغه را خواهیم داد تا شما همشهری و هم محلی گرامی آسوده خاطر اسباب کشی نمایید.

صدها اکیپ آماده در نقاط مختلف شهر و بلوار صیاد شیرازی با ماشین های مدل بالای سبک و سنگین آماده جابجایی اثاثیه شما می باشد. ما در باربری مشهد علاوه بر هم حمل کالا و اثاثیه خدمات جانبی مانند 1- بسته بندی اثاثیه 2- باز و بست پرده کرکره لوستر 3- حمل کالاها و اثاثیه سنگین مانند یخچال ساید – پیانو – گاوصندوق – میزهای نهار خوری 12 نفره و ... با تجهیزات مخصوص بین طبقات بدون کوچکترین ضرب خوردگی و به صورت تضمینی و سایر خدمات مورد نیاز در امر اسباب کشی را با کمال میل انجام خواهیم داد.

بلوار شهید صیاد شیرازی مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. در ابتدای بلوار صیاد شیرازی ایستگاه خط 1 قطار شهری مشهد قرار دارد که دسترسی به سایر نقاط مشهد را آسان می‌کند. هتل پارس یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شهر مشهد، مجتمع تجاری زمرد و مرکز خرید فیروزه در حاشیه بلوار صیاد شیرازی واقع شدند. بخش‌های انتهایی بلوار صیاد به کوه‌های بینالود منتهی میشود که مناظر زیبایی مخصوصا در بهار دارند.

خیابان صیاد شیرازی از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به کوه‌های آب‌و‌برق، از شرق به خیابان حافظ و ویلا و از غرب به بلوار لادن می‌رسد.

اصولا اسباب کشی یا جابه جایی اثاثیه منزل کار دشوار و طاقت فرسایی به نظر میرسد که هم وقت گیر و هزینه بر است و هم مشکل در پیدا کردن ماشین مناسب و استفاده از کارگران مناسب برای جابه جایی اثاثیه کاری به نظر مشکل می رسد . ما در باربری مشهد با درک این موضوع تمام تلاش خود را به کارگرفته ایم تا بتوانیم هم از سختی کار و هم از هزینه ها تا حد امکان کم نماییم. از طرفی با به کارگیری نیروهای معتمد و با تجربه توانسته اییم دغدغه بسیاری از همشهریان عزیز را که همواره نگران حضور کارگران غیر حرفه ایی می باشد برطرف نماییم.

جهت اسباب کشی منزل, بسته به نوع بار و مقدار وسایلی که قصد جابجایی آن را دارید ماشین های مختلفی را میتوانید از باربری درخواست کنید که از جمله آنها میتوان :

 

1- وانت بار که پیکان وانت ، آریسان ، مزدا را شامل میشود که جهت حمل تعداد اندک از وسایل شما مورد استفاده میباشد.
2- وانت نیسان بار : که انواع روباز و یا مسقف بسته به جابجایی شما در داخل شهر و یا خارج شهر را دارد.
3- خاور و یا کامیونت که بسته به جابجایی شما در داخل شهر و یا خارج شهر انواع مسقف و روباز را شامل میشود .
4- و سایر خودروهای سنگین مانند تریلی – کامیون و ده چرخ که برای حمل کالاهای تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار میگرد.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهدبا نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: