تا 70% تخفیف حمل بار توسط باربری مشهد خیابان تلاش
نوشته شده توسط : نتسان

تا 70% تخفیف حمل بار توسط باربری مشهد خیابان تلاش

اگر تصمیم دارید از خیابان تلاش مشهد به هرکجای شهر و یا خارج شهر حمل بار و اثاثیه نمایید قطعا باربری مشهد بهترین و ارزانترین باربری می باشد. ما نتعهد می شویم بار و اثاثیه شما را زیر قیمت تمام باربری های مشهد و با حداقل قیمت حمل و جابجا نماییم.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود . هدف از راه اندازی این مجموعه در مشهد و تهران تلاش در جهت افزایش کیفیت سرویس دهی و کاهش قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه می باشد.

تنوع بسیار گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین این باربری از جمله نیسان پیکان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی وده چرخ باعث شده است که هم اکنون این باربری مجهزترین باربری لقب بگیرد.

حمل بار اثاثیه خرده بار از مشهد خیابان تلاش تا 70% تخفیف نزدیکترین باربری به بلوار تلاش همراه با کارگران ماهر و بارچین های حرفه ایی خاور کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ

مشتریان ما در خیابان تلاش همواره بابت کارگران با اخلاق و متعهد , از این مجموعه قدردانی نموده اند ما همچنان تلاش خواهیم نمود تا بتوانیم در مسیر کسب رضایت حداکثری مشتریان خود گام برداریم چرا که گروه حمل و نقل باربری مشهد همیشه به رضایت مشتریان خود فکر میکند. 

خیابان تلاش مشهد در منطقه 2 مشهد قرار دارد. باغ آستان قدس رضوی و کارخانه قند آبکوه که امروزه غیرفعاله در این منطقه واقع شدند. از طریق این خیابان می‌توانید به ورزشگاه امام رضا و استخر آستان قدس رضوی دسترسی پیدا کنید. برخی از بزرگترین مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید مشهد مثل پروما، هایپرمی و ... در اطراف این خیابان قرار دارند.

خیابان تلاش از شمال به بلوار ساجدی، از جنوب به بلوار فردوسی و خیام، از شرق به بلوار توس و از غرب به خیابان جانباز می‌رسد. مدیریت باربری مشهد برای جذب پرسنل خود حساسیت بسیاری به خرج داده است. تنها پرسنلی در این شركت مشغول به فعالیت می شوند كه ضمن تجربه بالا و تعهد كاری بسیار منصف بوده و حاضر باشند با سود و درآمد متعارف مشغول به كار شوند. که این خود باعث کاهش نهایی قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه می شود.

از سوی دیگر با استفاده از سابقه بالا و افزایش تعداد سرویسهای حمل بار پرسنلی كه در باربری مشهد مشغول به كار باشند می توانند تعداد بیشتری سرویس در طول روز سفارش بگیرند. به این ترتیب حاضر خواهند بود با قیمت پایین تر سرویس های خود را به انجام برسانند. مجموعه این راهكار سبب شده تا باربری مشهد ضمن ارائه قیمتهای استثنایی كیفیت خدمات خود را نیز حفظ نماید.

جود بیش از صد اکیپ آماده به صورت شبانه روزی و با خودروهای مدل بالا جهت حمل بار و اثاثیه باعث شده است که هر نوع نیاز به ماشین توسط باربری مشهد برآورده شود و این باربری اکنون علاوه بر اینکه ارزانتربن باربری در ایران می باشد به عنوان یکی از بهترین و مورد اعتمادترین باربری های حال حاضر ایران نیز شناخته شده می باشد.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار با نیسان یا خاور ،باربری در مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: