حمل بار و اثاثیه از بلوار خیام توسط باربری مشهد تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه از بلوار خیام توسط باربری مشهد تخفیف ویژه

شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود یکی از تصمیمان مهم باربری مشهد این بود که می بایست در تمامی خیابان های مهم این دو شهر یعنی مشهد و تهران حضور فعال و نزدیک داشته باشد.

اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از بلوار خیام مشهد را دارید به شما قول میدهیم باربری مشهد از سایر باربری ها به شما هم محله ایی عزیز نزدیکتر می باشد چرا که چندین اکیپ فعال این مجموعه در سراسر این بلوار منتظر تماس شما جهت سرویس دهی هستند.

با توجه به همین دیدگاه و سیاست هم اکنون تقریبا در تمامی خیابان های مهم این دو کلان شهر تعدادی از اکیپ های باربری مشهد مستقر می باشد که از جمله این خیابان ها و بلوارها میتوان به بلوار خیام مشهد اشاره نمود.

بلوار خیام مشهد به دو بخش خیام شمالی و خیام جنوبی تقسیم شده است. خیام جنوبی در منطقه یک مشهد قرار دارد و خیام شمالی در منطقه دو مشهد واقع شده است. در اواسط خیام شمالی، بازار بزرگ گل (طبیعی و مصنوعی) فتح‌آباد و در انتهای خیام شمالی، مجموعه سپاد قرار دارد که یکی از بزرگترین مجموعه مجتمع‌های تجاری شهر مشهد به شمار میرود. مجتمع الماس شرق یکی از این مجتمع‌هاست. در خیام جنوبی خیلی از ادارات مرکزی مشهد مثل ثبت احوال قرار دارند. رستوران پسران کریم و مجتمع ساحلی آفتاب هم از مکان‌های تفریحی این بلوار هستند.

بلوار خیام از شمال به بزرگراه شهید چراغچی، از جنوب به بلوار ملک آباد، از شرق به بلوارهای موسوی قوچانی، شهید صادقی (سازمان آب) و فلسطین و از غرب به باغ آستان قدس، کوی امیرالمومنین و جانباز می‌رسد.

باربری مشهد آماده حمل بار اثاثیه خرده بار از بلوار خیام مشهد به سراسر شهر و همچنین به خارج از شهر تا 70% تخفیف و زیر قیمت تمام باربری های مشهد

حمل بار اثاثیه و اسباب کشی از جمله کارهایی می باشد که بایستی دقت زیادی در انجام آن داشت چرا که هرگونه کوتاهی در انجام آن باعث خسارات مادی زیادی خواهد شد. لذا باربری مشهد با حساسیت بسیار خاص و ویژه همواره در سروس های خود نکات م هم و زیادی را ملاک قرار میدهد تا مابدا آسیبی به وسایل و اثاثیه مشتری وارد نشود.

خوشبختانه در تمام این سالهای فعالیت به جهت استفاده از کارگران دوره دیده - حرفه ایی و متعهد کمتر زمانی پیش آمده است که آسیب به وسایل مشتری وارد شده باشد. این مجموعه همچنین دارای انواع مختلف از ماشین های سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه می باشد که می توان به نیسان وانت – پیکان وانت – انواع خاور مسقف روباز و ... – تریلی – کامیونت – کامیون و ده چرخ اشاره نمود.

اسباب کشی و حمل و جابجایی وسایل زندگی در شهر تهران و یا در شهر مشهد که اولین و دومین شهر بزرگ و پر جمعیت کشور میباشند و به دلیل جمعیت زیاد روزانه شاهد مرتفع شدن ساختمانها و همچنین شلوغ شدن خیابانها میباشیم و اسباب کشی وسایل منزل کاری که بدون شک هر شخصی با آن روبرو میشود . بنابراین خوب هست که سعی نماییم همواره در اسباب کشی و اثاث کشی دقت لازم را داشته باشیم.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: