حمل بار و خرده بار از شهرک های صنعتی مشهد با 70 % تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و خرده بار از شهرک های صنعتی مشهد با 70 % تخفیف

باربری نتسان یکی از بزرگترین شرکت های باربری در ایران می باشد که یکی از تخصص های اصلی آن حمل هرگونه کالای صنعتی کشاورزی پزشکی و لوازم حساس الکترونیکی از شهرک های صنعتی تهران و مشهد به سراسر ایران می باشد. در این مطلب چند دغدغه اصلی تولیدکننده گان – صاحبان کارخانجات و صنتگران را که در حمل بار بین شهری دارند بیان می نماییم.

شهرک های صنعتی قلب صنعتی و تولیدی در کشورمان شناخته شده اند کلیه کارخانجات با جابجایی دو نوع کالا و محصول در ارتباط دارند 1- جابجایی مواد اولیه 2- جابجایی حمل و ارسال محصول نهایی و تولیدی .

شرکت باربری نتسان مفتخر می باشد که در طی چند سال گذشته همواره همکاری بسیار فشرده در حمل و جابجایی موارد اولیه و تولیدی کارخانجات در سراسر شهرک های صنعتی مشهد را داشته است این همکاری به قدری فشرده و صمیمی بوده است که اکنون کمتر کارخانه ای را در شهرک های صنعتی مشهد از جمله شهرک صنعتی توس ، شهرک صنعتی کلات ، شهرک صنعتی فردوسی ، شهرک صنعتی فناوری برتر ، شهرک صنعتی ماشین سازی ، شهرک صنعتی بینالود میتوان نام برد که با مجموعه باربری عظیم نتسان آشنا نشده باشند.

دلیل این اعتماد این می باشد که ما به خوبی دغدغه های تولیدگران و صاحبین کارخانجات را پاسخ دادیم از جمله دغدغه های این عزیزان 1- دقت در چیدن وسیله حمل و پیاده سازی آن 2- سرعت حمل و تحویل به موقع و حضور به موقع جهت بارگیری 3- کارگران متخصص و بی حاشیه و دارای بیمه 4- تنوع در انواع ماشین با توجه به حجم بار 5- کف هزینه جابجایی یعنی حداقل کرایه جایجایی و حمل کالا .

گروه باربری نتسان تمام تلاش خود را نموده است تا بتواند پاسخ در خورد و مناسب به دغدغه های به حق این عزیزان داشته باشد به همین جهت با وسواس بسیار خاص سعی در بررسی تک تک این دغدغه ها نمود و سرانجام توانسط با در نظر گرفتن جمع شرایط کار سوریس دهی مطمئن را آغاز نمایید. و از همان آغاز هکاری با شهرک هاص صنعتی مشهد بود که مورد استقبال بسیار خوب قرار گرفت و تا به امروز توانسته ایم این مسیر را به خوبی ادامه دهیم.

1- دقت در چیدن وسیله حمل و پیاده سازی آن : این اولین و شاید یکی از مهمترین دغدغه از طرف مشتریان ما در شهرک های صنعتی بود و بر آن تاکید داشتن مبنی بر اینکه وسایل با دقت چیده شود تا آسیبی دیده نشود که ما  از آغاز تا به امروز تمام تلاشمان همین بوده است و هیچ شکایتی تا امروز نداشتیم.

2- سرعت حمل و تحویل به موقع و حضور به موقع جهت بارگیری : کارخانجات و تولیدی ها یک درخواست به حق در مورد سرویس دهی شرکت های باربری دارند و آن این هست که طوری زمان بندی انجام شود توسط باربری که درست در زمانی که قرار هست بارگیری و یا تخلیه انجام شود تاخیری صورت نگیرد . ما در گروه نتسان به تمام شرکت ها و کارخانجات و تولیدیهای شهرک های صنعتی این تعهد را داده ایم و تا امروز بر آن اصرار نموده ایم.

3- کارگران متخصص و بی حاشیه و دارای بیمه : این خواسته فکر میکنیم حداقل خواسته صنعتگران و شرکت ها و تولیدی ها از یک باربری می باشد . نتسان همواره در تمام سالهای سرویس دهی خود هرگز از کارگران غیر متخصص در امر اسباب کشی و اثاث کشی استفاده نکرده است و همواره به کارگیری از نیروهای ورزیده و زبده را در برنامه خود قرارداده است.

4- تنوع در انواع ماشین با توجه به حجم بار : با توجه به نوع محصول و میزان آن طبیعی می باشد که کارخانجات انتظار داشته باشند با توجه به نیاز کمی و کیفی بار خود باربری ماشین متناسب با آن را ارسال نماید. نتسان دارای انواع ماشین های سبک از جمله انواع متنوع از وانت بار – نیسان  و همچنین ماشین های سنگین شهری و بین شهری از جمله خاور مسقف وغیرمسقف – کامیون - تریلی و ... می باشد.

5- کف هزینه جابجایی یعنی حداقل کرایه جایجایی و حمل کالا : این دغدغه کاملا به حق می باشد که البته باربری نتسان با تخفیفات بالای خود همواره این موضوع را ملاک قرار داده است و امرزوه بعضی سرویس ها تا 70 % دارای تخفیف می باشد.

در پایان به آن دسته از تولیدکننده گان – شرکت ها – کارخانجات واقع در شهرک های صنعتی سراسر مشهد از جمله شهرک صنعتی توس ، شهرک صنعتی کلات ، شهرک صنعتی فردوسی ، شهرک صنعتی فناوری برتر ، شهرک صنعتی ماشین سازی ، شهرک صنعتی بینالود که تاکنون جهت حمل بار خرده بار و ... به گروه باربری نتسان ملحق نشده اند  توصیه میکنیم همین امروز به جمع ما بپیوندید و تا 70% تخفیف سرویس های ما بهره مند شوید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از شهرک های صنعتی مشهدبه تمام نقاط کشور ،باربری مشهد شهرک های صنعتی مشهدبه تمام نقاط کشور ،ارزانترین باربری شهرک های صنعتی مشهدبه تمام نقاط کشور ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: