باربری حمل بار از مشهد | با 40% تخفیف تابستان 1402 با باربری نتسان
نوشته شده توسط : نتسان

 باربری حمل بار از مشهد   - باربری نتسان مشهد توانسته است با حمایت همشهریان عزیز گام مهمی دیگری در کاهش هزینه های سرویس دهی بین شهری و شهری بردارد ( حمل و نقل بار، مسافت، زمان تحویل، بیمه بار، تعرفه، بسته‌بندی، بارگیری، تخلیه ) با افتخار اعلام می نماییم که 40% تخفیف ویژه تابستان 1402 هم اکنون برای تمام خودروهای خاور مسقف – نیسان – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ در باربری نتسان دسترس همشهریان عزیز می باشد . 

باربری حمل بار از مشهد - همشهریان عزیز,حمل بار - کالا و اثاثیه منزل و اداری خود را در تابستان 1402 با 40% تخفیف ویژه به شرکت باربری نتسان مشهد به عنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل باری شهری و بین شهری در شرق کشور بسپارید. حمل و نقل بار، مسافت، زمان تحویل، بیمه بار، تعرفه، بسته‌بندی، بارگیری، تخلیه

باربری حمل بار از مشهد، یک سرویس حمل و نقل بار است که در منطقه مشهد و اطراف آن فعالیت می کند. این باربری معمولاً برای ارائه خدمات حمل و نقل بار به مشتریان خرده و عمده در مشهد و مناطق اطراف استفاده می شوند.
باربری‌ نتسان می تواند خدمات حمل بار را در مقاطع کوتاه، متوسط و بلند ارائه کند. آنها می توانند بارهای کوچکتر را با استفاده از وسایل نقلیه نیمه سنگین مانند وانت یا کامیونت حمل کنند، در حالی که برای بارهای بزرگتر از تریلرها استفاده می شود. 
باربری نتسان معمولاً خدمات متنوعی ارائه می دهد که شامل بسته بندی، بارگیری و تخلیه بار، انتقال امانت بار و بیمه بار است. این شرکت با تجهیزات و تسهیلات مناسب برای حفاظت از بارهای حمل شده، سعی در ارائه خدمات حمل و نقل بار با کیفیت و امن دارد.


دسته بندی انواع ماشین حمل بار برای بارگیری

  • ماشین باربری سبک: وانت
  • ماشین حمل بار نیمه سنگین: کامیونت، خاور
  • ماشین حمل بار سنگین: تریلی، ترانزیت، کفی، ترانزیت یخچالی، چادری سه محور، کمپرسی، 

باربری نتسان انواع ماشین های فوق را دارا بوده و متناسب با حجم، وزن و نوع بار انتخاب می کند که کدام ماشین برای حمل بار شما مناسبتر است.
این باربری هر نوع باری را از مشهد به اقصی نقاط ایران ارسال می نماید.
باربری حمل بار از مشهد - در پایان مجددا تاکید می نماییم باربری نتسان جهت اسباب کشی و اساس کشی از مشهد توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون ده چرخ و ... در تابستان 1402 با تخفیف 40% در خدمت شما هستیم .

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , حمل بار از مشهد , باربری مشهد , ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: