باربری مشهد به سرایان در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : نتسان

 باربری مشهد به سرایان در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع سرایان مسقف- نیسان- کامیونت – کامیون و ده چرخ دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات  - حمل بار از مشهد به سرایان - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به سرایان - باربری مشهد سرایان   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به سرایان در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه از مشهد به سرایان را برای شما عزیزان تدارک ببنید .

از انواع ماشين هاي اسباب كشي در همه جاي دنيا براي اثاث كشي استفاده مي‌شود. در ايران معمولاً از خاور مسقف و نيسان روباز براي اسباب كشي بهره مي‌برند. ماشين اسباب كشي عبارت است از وانت پيكان، وانت نيسان و خاور مسقف. خاور مسقف اسباب كشي در مدل‌هاي بنز ۶۰۸، هيوندا و ايسوزو  وجود دارد. به خاطر ممنوعيت ورود كاميون و تريلي در روز به داخل شهر معمولاً از ماشين سنگين براي اسباب كشي استفاده نمي‌شود.
خاور و كاميون و كاميونت به ترتيب بيشترين اصلاحاتي است كه مردم براي سفارش ماشين حمل اثاثيه منزل استفاده مي‌كنند. جابجايي اثاثيه منزل براساس درخواست مشتري با وانت، نيسان، خاور ۶۰۸ و كاميون اتاق دار و مسقف صورت مي‌گيرد. مردم از اصطلاحات كانتين‌دار، روبسته‌ هم براي ماشين مسقف استفاده مي‌كنند. بيشترين خودروهايي كه مشتريان پشت تلفن از ما درخواست مي‌‌كنند عبارت‌اند از: نيسان، خاور، ايسوزو و هيونداي.
ابعاد كانتين خاور به طول ۵.۲۵ متر، عرض ۲.۲۰ متر، ارتفاع ۲.۴۵ متر و ارتفاع از سطح زمين ۳.۲۰ متر است و ابعاد قسمت بار نيسان طول ۲.۲ متر و عرض آن ۱.۵۰ متر و ارتفاع آن ۲ متر است. ايسوزو و هيوندا بهترين نوع ماشين براي ارسال بار به شهرستان ميباشند چون هم اتاقشان بزرگتر است و هم سريعتر هستند و در كمترين زمان ممكن بار را به مشتري تحويل ميدهند. خاور بنز براي داخل شهري مناسبتر است چون از لحاظ سرعت قابل مقايسه با ايسوزو نيست و بدرد شهرستان نميخورد.
علاوه بر خاور ۶۰۸ خاور ديگري به نام خاور ۸۰۸ وجود دارد كه بيشترين طول (۶ متر) را دارد ولي روباز هست و براي حمل اثاثيه مناسب نيست. ساير كاميون‌هاي مسقف حداكثراً طول ۵.۵ متري دارند. تقريباً نه ما بلكه اكثرا باربري‌هاي مشهد، كاميون مسقف ۶ متري ندارند و اگر تبليغ كاميون اثاث كشي ۶ يا ۷ متري را مي‌شنويد اين ماشين‌ها وجود خارجي ندارد.
در مورد ظاهر خودروها، اكثر خاورهاي داخلي ديواره‌هاي موكت كاري شده و حدود ۴۰ تا ۵۰ پتو دارند. ولي خاورهاي شهرستان موكت كاري نيست و تنها پتو به همراه دارند.  پتو نقش مهمي در اسباب كشي دارد. چون بدنه ماشين‌ ها اكثراً فلزي هست پتو بيشتر نقش ضربه گير را دارد و وسايل جاگيري بهتر و سكون بهتري با پتو دارند. همچنين پتو باعث مي‌شود وسايل به هم نخورد و رنگ ديواره و بغل ماشين روي وسايل نيافتد.

 

باربری مشهد به سرایان در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات -  حمل بار از مشهد به سرایان - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به سرایان - باربری مشهد سرایان   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300- 09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به سرایان،باربری مشهد به سرایان،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: