باربری مشهد به کرج در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به کرج در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کرج مسقف- نیسان- کامیونت – کامیون و ده چرخ دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات - حمل بار از مشهد به کرج - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به کرج - باربری مشهد کرج خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به کرج در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه از مشهد به کرج را برای شما عزیزان تدارک ببنید .

به عنوان كوچكترين وسيله نقليه موتوري باري مي توان به کامیونت اشاره كرد . معمولا براي حمل بارهاي كوچك و سبك کامیونت بار ها به كار مي آيند.
پيكان کامیونت چيست؟
کامیونت پيكان كه بيشتر پيكان کامیونت گفته مي‌شود يكي از انواع کامیونت در ايران است كه ظرفيت حمل ۵۰۰ كيلوگرم بار را دارد. از کامیونت پيكان براي جابجايي وسايل سبك و بار خصوصاً در داخل شهر استفاده مي‌شود. کامیونت پيكان در انواع کامیونت پيكان معمولي (روباز)، کامیونت پيكان مسقف، کامیونت پيكان مبلي موجود است.
ابعاد پيكان کامیونت
در مورد طول و عرض پيكان کامیونت بايد بگوييم براساس دفترچه راهنماي پيكان کامیونت طول کامیونت پيكان با كابين حدود ۴.۳۳ متر و عرض آن ۱.۶۲ متر است. (تصوير زير) ابعاد اتاق پيكان کامیونت يا ابعاد باربند کامیونت پيكان كه به اتاق بار، قسمت بار و اتاق عقب هم گفته مي‌شود اين بخش حدود ۱.۶ متر طول و ۱.۲ عرض دارد. ارتفاع پيكان بدون بار ۱.۴۲ متر است.
ظرفيت پيكان کامیونت
در پاسخ به سوال “ظرفيت بار پيكان کامیونت چقدر است” يا “پيكان کامیونت چند تن بار ميبرد” بايد گفت حداكثر بار کامیونت پيكان ۵۰۰ كيلوگرم است. اگر به تن بگوييم ظرفيت پيكان بار کامیونت حدود ۰.۵ يا نيم تن است. توجه كنيد كه ظرفيت حمل بار پيكان کامیونت مي‌تواند بيشتر از ۵۰۰ كيلوگرم هم باشد ولي بارگيري زياد براي ماشين و راننده زيان‌ آور است. وزن خالص پيكان کامیونت بدون باربند حدود ۹۶۰ كيلوگرم و وزن پيكان کامیونت با باربند حدود ۱۰۵۰ كيلوگرم است.
اتاق پيكان کامیونت
اتاق پيكان کامیونت بخشي هست كه بار و محموله در آن قرار مي‌گيرد. اتاق کامیونت پيكان در انواع مسقف، روباز و كفي وجود دارد. اتاق مبلي کامیونت پيكان يا به اتاقي گفته مي‌شود كه كمي بالا آورده شده تا مبلمان و اثاثيه داخل آن راحت‌تر قرار گيرد. براي پيدا كردن قيمت باربند مبلي پيكان کامیونت مي‌توانيد از سايت ديوار ديدن كنيد. اندازه اتاق کامیونت پيكان يا طول اتاق بار پيكان کامیونت به شكل طول ۱.۶ متر و عرض ۱.۲ متر است. وزن اتاق خالي پيكان چند ده كيلوگرم است. براي خريد اتاق کامیونت بايد به واحدهاي اتاق سازي يا كاربري سازي در تهران با شهرستان مراجعه كنيد. يكي ديگر از اجزاي قسمت عقب کامیونت، كف يا كفي پيكان است. كفي پيكان کامیونت (كف اتاق پيكان کامیونت) در انواع چوبي، گالوانيزه و مبلي وجود دارد.
اجزاي پيكان کامیونت
از اجزاي مهم پيكان کامیونت مي‌توان به باربند، كيلومتر شمار، چادر باربند، كف يا كفي اشاره كرد.

باربری مشهد به کرج در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به کرج - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به کرج - باربری مشهد کرج را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300- 09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،باربری مشهد به کرج،حمل بار از مشهد به کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: