پاییز و زمستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قوچان با خاور
نوشته شده توسط : نتسان

 پاییز و زمستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قوچان با خاور – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات بیمه نامه حمل بار - نرخ حمل بار مشهد به قوچان - کرایه حمل بار مشهد به قوچان - بیمه نامه حمل بار مشهد به قوچان خواهیم پرداخت.

پاییز و زمستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قوچان با خاور - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به قوچان را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

در قرن بیستم یکی از نخستین وسایل نقلیه ای که جهت حمل بار طراحی شد کامیون بود که این وسیله نقلیه علاوه بر اینکه جهت حمل کالا و مواد سنگین کاربرد دارد همچنان به عنوان ماشین آتش نشانی هم می‌توان از آن استفاده کرد.

در آن سال ها یکی از شرکت هایی که این کامیون ها را طراحی و تولید نمود شرکت مرسدس بنز بود .این شرکت در سال 1959 میلادی اقدام به تولید کامیونی با نام kurzhauber نمود که بسیار در صنعت حمل و نقل مورد توجه عموم قرار گرفت به طوری که تعداد زیادی از این کامیون ها به کشورهایی مثل خاورمیانه ، آفریقا و یا آمریکای جنوبی صادر شدند.
خاور از کجا آمد؟
در سال 1965 کامیون مرسدس بنز به نام ال پی 608 که یکی از مدل های ساده کامیون بود ، طراحی شد که در آن زمان بیشتر آن را با نام کامیون مکعبی می‌شناختند. اما درایران با نام خاور 608 معروف بود و به این ترتیب بازار فروش خاور در ایران رونق پیدا کرد . گروه صنعنتی خاور یکی از شرکت هایی بود که در آن زمان فعالیت خود را در عرصه مونتاژ و فروش کامیون های بنز آغاز کرد که بعدها این شرکت با نام ایران خودرو دیزل معروف شد. این گروه صنعتی زمانی که کار خود را شروع کرد روزانه یکی دستگاه کامیون مونتاژمی‌کرد اما در سال 1343 خورشیدی با توجه به اینکه تقاضای مردم روز به روز برای خرید این کامیون ها افزایش پیدا کرد ،  این شرکت اقداماتی برای توسعه تجهیزات کارخانه ای و نیروی کار انجام داد و به این ترتیب توانست به تدریج  کامیون های بیشتری تولید کند.
در حال حاضر شاهد کامیون های خاور در مدل های متفاوت کارکرده ، نو و یا حتی مستهلک در جاده های ایران هستیم که هر کدام مشغول حمل بار هستند و هر روزه در جاده های ایران تردد دارند.
مدل های خاور بنز
یک از مدل های خاور که در اینجا می‌توانیم به آنها اشاره نماییم خاور 608 است که شاهد تبلیغات روزانه آن در کنار خاورهای دیگری مانند خاور 808 و خاور 813 هستیم. در حال حاضر افراد زیادی تمایل به خرید این نوع خاورها و یا خاورهای شبیه به آن دارند . در مقابل بعضی از افراد هم ترجیح می‌دهند این خاورها را اجاره نمایند و با آن مشغول به کار شوند . به این ترتیب با مالک کامیون توافق می‌کنند که قسمتی از درآمد حاصل از فعالیت خود بر روی ماشین را با او تقسیم کنند.
خاور بنز 608 در مدل 314OM دارای 110 اسب بخار در 2800 دور در دقیقه قدرت موتور دارد . حداکثر گشتاور آن 340 نیوتن متر در 2000–1400می‌باشد و استاندارد یورو 2 هم دارد.
این مدل از خاور مشتکل از 5 دنده میباشد و دارای صفحه کلاچ  تک صفحه ای خشک میباشد. وزن این وسیله چیزی در حدود 4 تن است و میزان باری که میتواند تحمل نماید در حدود 6 تن میباشد.
خاور بنز 608 جزء وسیله های سنگین به شمار میرود که افراد به راحتی میتواند به طور جداگانه برای شرکت و یا کارخانه فعالیت کنند و از این طریق در امد کسب نمایند.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به سنندج با خاور – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان کردستان-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد،حمل بار با خاور به قوچان ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: