نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تهران با کامیون جفت
نوشته شده توسط : نتسان

نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تهران با کامیون جفت– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون جفت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-حمل بار مشهد-حمل اثاثیه منزل مشهد-باربری مشهد به اصفهان-باربری مشهد به شیراز-باربری مشهد به کرمان-باربری مشهد به کیش خواهیم پرداخت.

نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تهران با کامیون جفت- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون جفت از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

یکی از سوالات متداول صاحبین بار ، ابعاد کامیون های مختلف میباشد که باید قبل از سفارش خدمات حمل بار با کامیون بصورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد . انتخاب کامیون مناسب با ابعاد متناسب برای محموله ، علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل برای شما سبب حفظ سلامتی و ایمنی محموله نیز خواهد شد. ابعاد کامیون ها بسته به توان و نوع آنها متغیر است . البته برخی از صاحبین کامیون ها ابعاد اتاق بار آنها را تا حدودی افزایش یا کاهش داده اند که در این مقاله تنها به ابعاد استاندارد آنها اشاره خواهد شد .

مجموعه نتسان برای حمل و نقل محموله های شما بصورت همه روزه انواع کامیون را در اختیارتان قرار میدهد که امکان انتقال محموله های متفاوت با سایز و اوزان مختلف را دارند . کامیون ها مهمترین خودروهای باربری هستند که همه روزه حجم زیادی از انواع بار و کالا را در کمترین زمان ممکن جابجا می نمایند. انواع کامیون باربری عبارتند از:

1) کامیون ۱۰ تن ( کامیون تک )

2) کامیون ۱۵ تن ( کامیون جفت )

3) کامیون ۹۱۱

هریک از این کامیون ها دارای ابعاد اتاق متفاوتی هستند که در ادامه به آن پرداخته میشود.

ابعاد و اندازه های کامیون تک

کامیون تک یا کامیون ۱۰ تن ، برای حمل و نقل محموله هایی با وزن زیر ۱۰ تن مناسب است . این کامیون دارای ابعاد اتاق بار متوسط است که امکان حمل بسیاری از انواع کالا و محموله ها را برای شما فراهم می نماید .

طول کامیون تک : ۵ متر و ۸۰ سانت

عرض اتاق کامیون تک : ۲ متر و ۱۰ سانت

ارتفاع لبه های اتاق : ۸۰ الی ۱۰۰ سانت

کامیون تک برای حمل و نقل انواع بار و کالا و خصوصا محموله های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد . این کامیون اجازه ورود به معابر شهری را تا ساعت ۱۰ شب ندارد.

ابعاد و اندازه های کامیون جفت

کامیون جفت از نظر توان حمل بار و همچنین ابعاد اتاق بار از کامیون تک کمی بزرگتر است . این کامیون دارای ۲ محور در عقب میباشد که امکان حمل بار تا ۱۵ تن را برای آن فراهم نموده است . ابعاد اتاق بار کامیون جفت نیز بصورت زیر میباشد :

طول کامیون تک : ۶متر و ۸۰ سانت

عرض اتاق کامیون تک : ۲ متر و ۳۵ سانت

ارتفاع لبه های اتاق : ۸۰ الی ۱۰۰ سانت

ابعاد و اندازه های کامیون ۹۱۱

کامیون ۹۱۱ یکی از انواع کامیون میباشد که چیزی مابین خاور و کامیون ۱۰ تن تک است . این کامیون برای حمل و نقل همه نوع محموله که قابل مهار در اتاق آن باشند تا وزن ۵/۵ تن مناسب است .

طول کامیون تک : ۵ متر

عرض اتاق کامیون تک : ۲ متر و ۱۰ سانت

ارتفاع لبه های اتاق : ۸۰ الی ۱۰۰ سانت

همانطور که گفته شد ، ابعاد کامیون ها متفاوت هستند و بر اساس نوع بار و کالا باید مناسب ترین گزینه انتخاب شود . درصورتی که اطلاعات بیشتری در خصوص ابعاد کامیون ها نیاز دارید ، می توانید با کارشناسان و مشاوران باربری نتسان در تماس باشید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون جفت از مشهد به تهران،حمل بار با کامیون جفت به تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: