باربری مشهد به میبد | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به میبد – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات یزد - مهردشت-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت- اردکان-بافق- هرات-زارچ-مروست-بهاباد--شاهدیه خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به میبد -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (یزد - مهردشت-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت- اردکان-بافق- هرات-زارچ-مروست-بهاباد--شاهدیه) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


یخچال تاریخی میبد
یخچال تاریخی میبد، یخچالی خشتی مربوط به دوره صفوی است. این یخچال ۴ قسمت اصلی شامل حوض یخ بند، دیوارهای سایه‌انداز، بند اصلی و مخزن یخ دارد. از این بنا در گذشته برای ساخت و نگهداری یخ استفاده می‌شده که نشان از تمدن مردم این منطقه است. این مسجد به‌طور کامل از خشت و گل خام ساخته شده و هنوز هم قسمت زیادی از این بنا باقی مانده است. یخچال تاریخی میبد در مرکز این شهر قرار دارد. این اثر در دی ۱۳۷۵ ثبت ملی شده است.
موزه زیلو میبد
زیلو از قدیمی‌ترین صنایع دستی ایرانی است که از آن به‌عنوان زیرانداز در خانه ها یا مساجد، مدرسه‌ها و زیارتگاه‌ها استفاده می‌شده است. طبق شواهد تاریخی، بافت زیلو از قدیم در شهرهای استان فارس، خراسان، آذربایجان و شهرهای کویری رواج داشته است. در یزد نیز بهترین زیلوها در میبد بافته می‌شده است. باربری مشهد به میبد - موزه‌ی زیلو در میبد در سالن شرقی کاروانسرای میبد قرار دارد. با ساخت این موزه، زیلو به ایرانیان و جهان معرفی شد. موزه زیلوی میبد، اولین و تنها موزه زیلو در کشور است. بازدید از این موزه رایگان است.
موزه سفال میبد
موزه سفال میبد یک موزه تخصصی در مجموعه آب‌انبار حاج محمد علی است که متعلق به دوره قاجار بوده است. در این موزه که از جاهای دیدنی یزد به شمار می‌رود بیش از ۱۰۰ شی سفالی قرار دارد که به دوره‌های مختلفی مربوط هستند. این اشیا شامل سرویس‌های سفال، ظروف مختلف و سفال‌های قدیمی هستند. قدیمی‌ترین اثر این موزه، یک کوزه سفالی است که آن را به دوره مادها نسبت می‌دهند. این اثر در محوطه‌های باستانی میبد کشف شده است.
قلعه بارچین میبد
قلعه بارچین در روستایی به نام بارچین در شرق میبد قرار دارد. این قلعه را اربابان زرتشتی بنا کرده‌اند. از این بنا به‌منظور پناه گرفتن در مواقع ناامنی استفاده می‌شده است. باربری مشهد به میبد - مصالحی که در این بنا به کار رفته، عموما از گل و خشت است. این قلعه دو طبقه است و چهار برج ساده در چهار گوشه دارد. ورودی آن در قسمت شمالی قرار دارد. بالای سردرد ورودی یک اتاق ساخته شده که مختص ارباب قلعه بوده است. مردم روستا در هنگام خطر در این دژ پناه می‌گرفته‌اند. اتاق‌های قلعه برای افراد خاص بوده و هر کس با توجه به مقام و موقعیتش در آن‌ها اسکان داده می‌شده است.

چاپارخانه میبد
چاپارخانه میبد یکی از مراکز مهم پستی و چاپاری قدیم در این شهر بوده است. قدمت چاپارخانه میبد به دوران قاجار برمی‌گردد. این چاپارخانه در مسیر راه باستانی ری - کرمان و کنار کاروانسرای میبد قرار دارد. ساختمان این بنا به‌صورت دژ یا قلعه ساخته شده است؛ دلیل این موضوع این است که این چاپارخانه مکانی برای حفظ و نگهداری امانت‌های دولتی، نامه‌ها و پیام‌های مهم بوده است. در این چاپارخانه اتاق‌هایی مخصوص رییس چاپارخانه، پیک‌ها، نگهبانان و مکان‌هایی برای نگهداری اسب‌ها تعبیه شده است. در حال حاضر این بنا برای تبدیل شدن به موزه پست به اداره کل پست استان یزد واگذار شده است.
باربری مشهد به میبد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به میبد - یزد - مهردشت-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت- اردکان-بافق- هرات-زارچ-مروست-بهاباد--شاهدیه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به میبد،حمل بار از مشهد به میبد ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: