باربری مشهد به ملکان با 70% تخفیف خاور نیسان کامیونت
نوشته شده توسط : نتسان

همشهریان عزیز اگر ساکن هر محله و منطقه از شهر مشهد که هستید و تصمیم دارید به شهرستان ملکان از استان آذربایجان شرقی نقل مکان و اثاث کشی نمایید با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد در تمام ساعات شبانه روز حتی در روزهای تعطیل در خدمت شما بزرگواران می باشد.

باربری مشهد به ملکان استان آذربایجان شرقی حدودا یک دهه قبل با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این شرکت حمل و نقل از آغاز فعالیت خود با سعی و کوشش فراوان توانست چندین هدف مهم را دنبال نماید که یکی از آن اهداف بسیار مهم کاهش قیمت نرخنامه تعرفه و کرایه حمل بار از تمام مناطق شهر مشهد به سراسر کشور تا 70% تخفیف بود خوشبختانه اکنون باربری مشهد توانسته است به این مهم دست یابد که ارزانترین نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به سراسر کشور را به مشتریان ارائه می نماید.

موسسه حمل و نقل باربری مشهد به ملکان استان آذربایجان شرقی دارای صد اکیپ از انواع ماشین های سبک و سنگین می باشد که میتوان به نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون و تریلی اشاره نمود. این اکیپ های باربری در تمام مناطق نواحی و خیابان های شهر مستقر هستند و بعد از تماس در کمتر از 10 دقیقه در محل بارگیری حاضر خواهند شد.

وجود کارگران جوان با تجربه و دوره دیده همچنین بارچین های حرفه ایی و رانندگان راه بلد در این موسسه حمل و نقل شهری و بین شهری باعث شده است که اکنون این شرکت بسیار مورد اعتماد همشهریان عزیزمان قرار بگیرد و با آسودگی خاطر و بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی بار و اثاثیه خود را به ما بسپارند.

ما در باربری مشهد علاوه بر حمل بار و اثاثیه خدمات جانبی دیگر داریم از جمله 1- باز و بسته نمودن پرده کرکره لوستر و ... 2- جابجایی وسایل سنگین مانند یخچال ساید – میزنهاری خوری بزرگ گاوصندوق و ... توسط تجهیزات مدرن 3- حمل وسایل حساس پزشکی و الکترونیکی و ... مانند تلویزیون های led بزرگ ...

فاصله مشهد تا ملکان استان آذربایجان شرقی 1521 کیلومتر می باشد و برای طی این مسافت 16 ساعت و 36 دقیقه زمان لازم هست.

مَلِکانْ یکی از شهرهای جنوب‌غربی استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان ملکان است. این شهر با ۲۷۴۳۱ نفر جمعیت در سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ خورشیدی به عنوان سیزدهمین شهر پرجمعیت استان شناخته می‌شود. ملکان در جنوب‌شرق دریاچهٔ ارومیه و در محل اتصال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی قرار گرفته‌است. این شهر با وسعت ۱۰۰۷ کیلومتر مربع (۲٫۲ درصد مساحت استان) بوده و فاصله آن با مرکز استان تبریز ۱۴۴ کیلومتر می‌باشد فاصله این شهر با برخی شهرها زنجان ۲۷۱ کیلومتر، خرم‌آباد ۶۰۲ کیلومتر، رشت ۴۶۴ کیلومتر، اردبیل ۳۲۶ کیلومتر، همدان ۴۰۳ کیلومتر، ساری ۸۷۰ کیلومتر، ارومیه ۱۶۷ کیلومتر، قزوین ۴۴۴ کیلومتر و تا تهران ۶۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که باربری مشهد یکی از موفق ترین مجهزترین و ارزانترین باربری های حال حاضر کشور می باشد که کاملا شناخته شده در بین عموم مردم و کسبه محترم شهر مشهد می باشد. بنابراین اگر شما هم تصمیم دارید از مشهد

به هرکجای ایران از جمله به ملکان استان آذربایجان شرقی نقل مکان نمایید حتما و حتما با یکی از شماره های ما تماس برقرار نمایید ...

 







:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به ملکان،حمل بار از مشهد به ملکان ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: