حمل بار و اثاثیه با70%تخفیف به تمام استان ها خاور نیسان
نوشته شده توسط : نتسان

این سالها کمتر کسی هست که شهرت باربری مشهد با نام تجاری نتسان را نشنیده باشد نتسان یکی از مجهزترین و بزرگترین باربری های حال حاضر کشور می باشد که به طور همزمان در شهر مشهد و تهران در حال سرویس دهی به هموطنان عزیز می باشد.

با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد با صدها اکیپ آماده سرویس دهی با انواع خودروها و ماشین های سبک و سنگین نیسان – خاور – کامیون – کامیونت – تریلی – ده چرخ و تک می باشد. همکاران ما جهت حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری از مشهد به کلیه استان ها و مراکز استانها با 70% تخفیف در تمام ساعات شبانه روز و از همه محلات و خیابان ها مشهد و حومه مشهد به مراکز استان های تهران اصفهان شیراز تبریز ارومیه کرج قم بجنورد اراک بیرجند زاهدان سنندج اردبیل اهواز ایلام بندرعباس بوشهر خرم‌آباد رشت زنجان ساری سمنان شهرکرد قزوین کرمان کرمانشاه گرگان همدان یاسوج یزد جهت سرویس دهی در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد.

باربری مشهد در تهران و مشهد به چند جهت شهرت بسیار گسترده ایی دارد:

 1- نرخنامه تعرفه کرایه و قیمت حمل بار و اثاثیه ارائه شده توسط باربری نتسان غیرقابل رقابت می باشد به عبارت دیگر زیر قیمت تمام باربری های ایران بوده و هست.

2- باربری مشهد با نام تجاری نتسان دارای تنوع بسیار گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین شهری و بین شهری می باشد از جمله : نیسان – خاور – کامیون – کامیونت – تریلی – ده چرخ و تک که در نوع خود بی نظیر می باشد و تقریبا تمام نیازها و خواسته ها و درخواست های مشتریان را برآورده می نماید.

3- باربری مشهد به صورت تخصصی در مسیرهای بین شهری به شدت کاهش کرایه را اعمال نموده است که آن نیز به جهت ارائه سرویس برگشت به رانندگان می باشد به عبارت دیگر وقتی مثلا یک خاور بار از مشهد به تهران بار و اثاثیه حمل و جابجا می نماید باربری نتسان اجازه نمیدهد راننده مسیر برگشت را خالی برگردد و سعی می نمایید برای ماشین مورد نظر از تهران به مشهد بار آماده کند که این باعث شده است قیمت سرویس رفت نیز بسیار کاهش یابد.

4- باربری مشهد دارای کارگران و رانندگان و بارچین های بسیار با تجربه و متعهد می باشد که بارها از سمت مشتریان بابت این موضوع مورد تمجید واقع شده است.

لذا به کلیه همشهریان – کسبه- تولیدکنندگان و کارخانجات مشهد و حومه پیشنهاد می کنیم اگر تصمیم به حمل و ارسال بار از مشهد به هرکدام از استانهای مرکزی اردبیل آذربایجان غربی اصفهان خوزستان ایلام خراسان شمالی هرمزگان بوشهر خراسان جنوبی آذربایجان شرقی تهران لرستان گیلان سیستان و بلوچستان زنجان مازندران سمنان کردستان چهارمحال و بختیاری فارس قزوین قم البرز کرمان کرمانشاه گلستان همدان چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد یزد را دارید ما در باربری مشهد منتظر تماس شما هستیم.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به تمام نقاط کشور،حمل بار از مشهد به تمام نقاط کشور ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: