باربری مشهد فیض‌آباد (مه‌ولات) با 70% تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

همشهریان عزیز به شما مژده میدهیم که اگر تصمیم دارید هرگونه بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و محصولات تولیدی خود را از مشهد به شهرستان فیض‌آباد (مه‌ولات) حمل و جابجا نمایید, ما در باربری مشهد اعلام امادگی می نماییم که با 70% تخفیف این کار را انجام خواهیم داد.

باربری مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) هم اکنون یکی از ارزانترین باربری های ایران و به طور خاص مشهد می باشد که در تمام خیابان ها میدان ها و بلوارهای شهر مشهد مستقر بوده و در تمام روزهای هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز در حال سرویس دهی می باشد. قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه ارائه شده توسط باربری مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) انصافا قابل مقایسته با هیچ کدام از شرکت های باربری در مشهد نمی باشد.

از طرف دیگر باربری مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) جهت رفاه حال همشهریان عزیز توانسته است بیشترین تنوع از خودروهای باربری سبک و سنگین را به ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری خود اضافه نماید که می توان به نیسان – پیکان وانت – آریسان – نیسان یخچالدار – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

مدیران باربری مشهد فیض‌آباد (مه‌ولات) با افتخار اعلام مینمایند که این موسسه حمل و نقل دارای صدها اکیپ مجهز و اماده به کار در تمام ساعات روز و شب می باشد و به شما عزیزان اطمینان خاطر میدهد که اجازه نخواهد داد بار شما بر زمین بماند و در هر شرایطی در کوتاه ترین زمان ممکن قطعا بار و اثاثیه شما را به مقصد خواهند رساند.

فیض‌آباد از شهرهای استان خراسان رضوی و مرکز شهرستان مه‌ولات است. فیض‌آباد آغازگاه جاده ۹۱ ایران است که تا بندر جاسک در دریای عمان ادامه می‌یابد. فاصله مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) 207 کیلومتر می باشد که حدودا برای طی نمودن این مسافت 2 ساعت و 22 دقیقه زمان لازم می باشد.

یکی از نکات خیلی مهم در حمل بار و اثاثیه بین شهری تسلط رانندگان به مسیرها می باشد خوشبختانه باربری مشهد دارای رانندگان راه بلد و با تجربه می باشند که این موضوع می تواند آرامش خاطر را برای مشتریان خود فراهم آورد و اطمینان داشته باشند که بار و اثاثیه خود را در اختیار رانندگانی قرار میدهند که بارها و بارها آن مسیر را سرویس دهی نموده اند.

یکی از مسائل مهم در اسباب کشی جا به جایی و حمل اجسام سنگین است. اگر برای جا به جایی این اجسام اطلاعات کافی نداشته باشیم علاوه بر خساراتی که در حین جابه جایی ممکن است به منزل و خود وسیله مورد نظر وارد شود عوارض جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد خواهد کرد. مشکلاتی مانند دیسک کمر و آرتروز از این قبیل هستند که گاهی اوقات تا پایان عمر فرد از آنها رنج خواهد برد. اینجاست که اهمیت یک شرکت باربری با تجربه بیشتر خود نمایی خواهد کرد. استفاده از کارگران متخصص که نحوه جا به جایی صحیح این وسایل سنگین را آموزش دیده اند بسیار عاقلانه خواهد بود و از عوارض احتمالی بعدی جلوگیری خواهد کرد.

بله باربری مشهد دارای کارگران دوره دیده می باشد که هرکدام از این عزیزان دارای حدود 10 سال سابقه کار در این زمینه را دارا می باشد و در تمام این سالها همواره وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند. در پایان مجددا یادآوری می نماییم که ما در باربری مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) بهترین شرایط را هم از نظر پایین ترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه فراهم نموده اییم و هم اینکه بالاترین سطح کیفی سرویس دهی را ایجاده کرده ایم بنابریان قطعا باربری مشهد بهترین گزینه برای شما می باشد.

ما در باربری مشهد منتظر تماس شما هستیم....





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات)،حمل بار از مشهد به فیض‌آباد (مه‌ولات) ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: