حمل بار و اثاثیه منزل و اداری باربری مشهد درگز 70% تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری باربری مشهد درگز 70% تخفیف

همشهریان عزیز اگر میخواهید از مشهد به درگز نقل مکان نمایید و یا میخواهید محصولات و تولیدات خود را از مشهد به این شهرستان  با ارزانترین قیمت حمل و ارسال نمایید باربری مشهد به دلایلی که در ادامه اشاره خواهیم کرد بهترین انتخاب برای شما عزیزان می باشد.

دره‌گز یکی از شهرهای استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران است. درگز که تا تهران ۱۱۵۰ و تا مشهد ۲۵۵ کیلومتر فاصله دارد از شمال به مرز ایران و ترکمنستان از مشرق و جنوب شرقی به مشهد از جنوب به چناران و از مغرب به قوچان محدود و مختصات آن ۳۷ درجه و ۳۶ دقیقه عرض شمالی و ۵۹ درجه و ۶ دقیقه طول شرقی است.

فاصله بین مشهد تا درگز : 275 کیلومتر - زمان : 3 ساعت و 36 دقیقه و برای ارسال کالا و اثاثیه از مشهد به درگز باید مسیر مشهد – چناران – قوچان – درگز را طی نمایید.

جمعیت شهرستان درگز بیش از ۸۰ هزار نفر است. راه هوایی و ریلی ندارد و راه‌های زمینی آن نیز از نوع شوسه است. سهم جمعیت این شهرستان از کل جمعیت استان خراسان رضوی ۳/۱ درصد است. مردم در درگز به زبان‌های ترکی، کردی، ترکمنی و فارسی صحبت می‌کنند.

باربری مشهد به درگز حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این مجموعه شهری و بین شهری حمل و نقل دارای ناوگان و اکیپ های بسیار مجهز می باشد که در نوع خود بی نظر بوده و همواره مورد اعتماد شهروندان در تهران و مشهد واقع شده است.

1- همانطور که در ابتدا توضیح داده شد باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حال حاضر ارزانترین قیمت نرخنامه و تعرفه حمل بار را به مشتریان خود ارائه می نماید.

2- تنوع گسترده ای از انواع خودروهای سبک و سنگین در این شرکت باعث شده است که هرنوع تقاضای مشتری برآورده شود خودروهای سبک و سنگین باربری مشهد عبارتنداز : نیسان – پیکان وانت – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ می باشد که این حجم از تنوع ماشین های حمل بار و اثاثیه در باربری های دیگر تدارک دیده نشده است.

3- موضوع دیگری که مدیران باربری مشهد بر آن تاکید زیادی داشته اند به کارگیری کارگرانی می باشد که 1-جوان و ورزیده باشند 2- با اخلاق و متعهد باشند 3- دارای سابقه طولانی در این زمینه باشند رعایت نکات فوق در انتخاب کارگران و بارچین ها و رانندگان باعث شده است که بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان فراهم گردد.

4- صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر شهری و بین شهری توسط باربری مشهد درگز جهت آسودگی و اطمینان خاطر مشتریان باعث شده است که بارها و بارها از سوی این عزیزان مورد تقدیر قرار گرفته شویم که این افتخاری بزرگی برای ما می باشد.

5- در کنار موارد فوق باید خدمات جانبی باربری مشهد به درگز را اضافه نمود از جمله بسته بندی اصولی و تضمینی هرنوع کالای منزل و اداری با قیمت بسیار ناچیز – باز و بسته نمودن انواع پرده لوستر کرکره و ... که میتواند در روزها اسباب کشی و اثاث کشی کمکی زیادی به هموطنان نماید. – حمل بار های سنگین مانند گاوصندوق یخچال ساید میزهای نهار خوری خیلی بزرگ و ... در بین طبقات یکی دیگر از خدمات خاص این مجموعه به مشتریان خود می باشد – حمل وسایل حساس الکترونیکی و تجهیزان پزشکی مربوط به مطب های دکتر  نیز از دیگر خدمات ویژه این باربری می باشد که با کمال میل انجام میدهد مانند تلویزیون های ال سی دی و ...





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به درگز با نیسان یا خاور ،باربری مشه دبه درگز با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: