حمل بار اثاثیه منزل اداری باربری مشهد رضاشهر خاور نیسان
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار اثاثیه منزل اداری باربری مشهد رضاشهر خاور نیسان

اگر ساکن محله رضاشهر هستید و تصمیم به اثاث کشی و اسباب کشی دارید و یا از کسبه محترم این محله هستید و می خواهید نقل مکان نمایید و وسایل اداری خود را جابجا نمایید به دلایل زیر باربری مشهد با نام تجاری توانا بهترین گزینه می باشد:

1- باربری مشهد نزدیکترین باربری به محله رضاشهر می باشد که در اسرع وقت بعد از تماس شما همشهری عزیز در محل بارگیری حاضر می شود.

2- این موسسه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را در تمام شهر مشهد به مشتریان خود ارائه می نماید بنابراین با آسودگی خاطر از اینکه کمترین قیمت را دارد نسبت به سفارش سرویس مورد نظر خود اقدام نمایید.

3- گروه باربری مشهد با نام تجاری توانا دارای صدها اکیپ می باشد که مجهز به انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان خاور مسقف کامیونت کامیون تریلی ده چرخ و .. می باشد.

4- وجود کارگران جوان ورزیده دوره دیده و باسابقه چندین ساله همکاری با این باربری که باعث جلب اعتماد مدیران این مجموعه شده اند و از هرجهت قابل اعتماد می باشند.

حال با توجه به موارد فوق خود قضاوت نمایید که این باربری آیا می تواند مورد خوبی برای انتخاب باشد یا خیر؟ مدیران باربری مشهد تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند بهترین شرایط سرویس دهی را برای شما عزیزان فراهم نمایند.

رضاشهر مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. محله رضاشهر شامل خیابان‌هایی مثل دعبل خزائی، دهخدا، خاقانی، کاوه، فکوری و رضوی می شود. یکی از میدان‌های معروف رضاشهر، میدان جام عسل هست که از گذشته به دلیل وجود قنادی جام عسل در حاشیه این میدان به این نام معروف شده است. انتهای خط 2 قطار شهری مشهد هم به رضاشهر محدود می شود که از طریق آن می شود به نقاط مختلف مشهد دسترسی داشت. دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سمت جنوبی رضاشهر قرار گرفته است. رضاشهر از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به بلوار نماز، از شرق به بزرگراه کلانتری و از غرب به بلوار دلاوران می‌رسد.

یکی از افتخارات باربری مشهد حضور فعال در تمامی محلات مشهد می باشد . مدیران این باربری تلاش نموده اند تا در اسرع وقت پس از تماس با این مجموعه عظیم خود را به محل بارگیری برسانند . همانطور که اشاره شد یکی از این محلات منطقه نه و رضاشهر می باشد.

باربری مشهد خود را ملزم می داند که جهت رفاه حال همشهریان عزیز در محله رضاشهر بلافاصله و حداکثر در 20 دقیقه خود را به منزل مشتری و یا مکان درخواستی برسانند طبیعی می باشد که برای رسیدن به این هدف می بایست در تمامی خیابان های شهر سرویس های آماده و فعال وجود داشته باشد. اگرچه در نگاه اول انجام چنین کاری شاید سخت و مشکل به نظر برسد اما مدیران باربری مشهد توانسته اند این کار سخت را با موفقیت و حداکثر رضایتمندی انجام دهند.

اما در مورد تاریخچه باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل با نام تجاری توان در مشهد و تهران به طور همزمان شروع به فعالیت نمود و از آن تاریخ به بعد تمام تلاش خود را در جهت افزایش رفاه هموطنان عزیز به کار گرفت است اکنون باربری مشهد به عنوان ارزانترین باربری در سطح کشور و شهر مشهد شناخته شده می باشد.

بنابراین همشهریان عزیزی که تمایل دارند بار و اثاثیه خود را از خیابان های مشهد از جمله منطقه رضاشهر به هر نقطه داخل شهر و یا بین شهری حمل و جابجا نمایند باربری مشهد با کمال افتخار آماده ارائه سرویس دهی با بهترین کیفیت و ماشین های مدل بالا می باشد.

یکی از خدماتی که باربری مشهد در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر مشهد داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه میکنیم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.

ما در باربری مشهد منتظر تماس شما همشهریان عزیز در منطقه رضاشهر هستیم...





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: