نزدیکترین باربری به محله آب و برق نیسان خاور مسقف70% تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

 نزدیکترین باربری به محله آب و برق نیسان خاور مسقف70% تخفیف

تعهد باربری مشهد بر حضور فعال در تمامی بلوارها خیابان ها و میادین شهر باعث شده است که میزان رضایتمندی مشتریان عزیز به بالاترین سطح خود از زمان راه اندازی این موسسه حمل و نقل برسد. علاوه بر حضور گسترده مواردی از جمله ارزانترین باربری و مجهزترین باربری نیز باعث محبوبیت بیشتر این مجموعه گشته است.

محله آب و برق مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. از قدیم محدوده بلوار هفت‌تیر تا بلوار صیاد شیرازی را به عنوان محله آب و برق مشهد می‌شناسند. این شهرت به حدی هست که به کوه‌های بینالود در انتهای بلوار هفت‌تیر، کوه‌های آب و برق می‌گویند. وجود این دامنه‌های زیبا هر جمعه عده زیادی از مشهدی‌ها رو برای گشت‌وگذار به سمت خودش می‌کشاند. روزهای تعطیل یا موقع بارش برف در زمستان هم وضعیتی مشابه با جمعه‌ها دارد. از این نظر سکونت در این منطقه می‌تواند برای افرادی که به این مناظر علاقه‌مند هستند جذاب باشد. آب و برق از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به کوه‌های آب و برق، از شرق به بلوار هفت‌تیر و از غرب به بلوار صیاد شیرازی می‌رسد.

خدمات باربری مشهد در محله آب و برق بسیار گسترده می باشد که در جهت تقاضای هموطنان عزیز در این محله می باشد که میتوان به موارد 1- بسته بندی اثاثیه 2- باز و بسته نمودن پرده – کرکره – لوستر و ... 3- حمل بارهای سنگین مانند بوفه های قدیمی و سنگین – میزهای نهار خوری بزرگ – گاوصندوق و ... 4- جابجایی لوازم حساس الکتریکی و الکترونیکی و ... از جمله اشاره نمود که بارها و بارها از سوی مشتریان تقاضا شده است.

همچنین تنوع گسترده از انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ باعث شده است که مشتری برای حجم بارهای مختلف انتخاب های مختلفی داشه باشد و نیاز نباشد برای باری کم مثلا خاور سفارش دهد که این باعث افزایش هزینه آن می شود. بنابراین موسسه حمل و نقل باربری مشهد با نام تجاری توانا برای هر میزان و حجم باری که دارید ماشین متناسب با آن را برای شما عزیزان ارسال خواهد نمود.

در مورد تاریخچه باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود که ابتدا با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود اما در ادامه به دلیل تشابه اسمی نام این باربری به توانا تغییر داده شد. بعد از آغاز فعالیت این مجموعه عظیم 4 هدف مهم در چشم انداز این مجموعه در نظر گرفته شد که عبارت بود از 1- ارائه ارزانترین نرخنامه تعرفه و کرایه حمل بار و اثاثیه 2- تجهیز نمودن باربری به ماشین های متنوع سبک و سنگین 3- استفاده از کارگران دوره دیده باسابقه جوان ورزیده متعهد و با اخلاق 4- مستقر شدن در تمامی میادین بلوارها و خیابان های مهم شهرهای مشهد و تهران و سراسر کشور

با افتخار اعلام می نماییم که هم اکنون باربری مشهد با نام تجاری توانا به تمام اهداف خود دست یافته است و امیدوار هستیم با حمایت عموم مردم عزیزمان بتوانیم این مسیر را به قوت خود ادامه دهیم .یادمان باشد هرباربری نمیتواند امین و مطمئن برای اثاثیه و کالای منزل و اداری با ارزش شما باشد به عنوان مثال رعایت نکاتی مانند استفاده کردن از آسانسور و استفاده نکردن از آن و ... بسیار مهم می باشد اگر برای حمل اثاثیه منزل از باربری مطمئن کمک بگیرید مشکلات شما بسیار کمتر خواهند شد. زیرا کارگران باربری می دانند که در آپارتمان چه کارهایی مجاز و چه کارهایی غیر مجاز است. آنها به خوبی آموزش دیده اند که چگونه بدون استفاده از آسانسور و از طریق پله ها اثاثیه شما را به محل مورد نظر حمل کنند. حمل اثاثیه منزل در مشهد با توجه به موقعیت خاص مشهد و گسترش آپارتمان نشینی در سالهای اخیر نیازمند داشتن اطلاعات کافی از قوانین مزبور است.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: