باربری مشهد نزدیکترین باربری به بلوار فکوری نیسان خاور
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد نزدیکترین باربری به بلوار فکوری نیسان خاور

یکی از بلوارها و خیابان های مهم در شهر مشهد بلوار شهید فکوری می باشد این بلوار تقریبا به موازات بلوار پیروزی می باشد با توجه به طولانی بودن این محله باربری مشهد تصمیم گرفت چندین اکیپ آماده خود را در مناطق مختلف این بلوار مستقر نماید تا بعد از تماس مشتریان در کمتر از 10 دقیقه در محله بارگیری حاضر شوند.

بلوار شهید فکوری مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. بوستان یاس و دانشگاه شهید منتظری در ابتدای بلوار شهید فکوری قرار گرفتند. دانشگاه علوم پزشکی مشهد و پارک کوهستانی در حاشیه این بلوار قرار دارند. در امتداد بلوار فکوری یک بوستان خطی پیش‌بینی شده که به زیبایی این بلوار اضافه کرده. بوستان لاله هم در تقاطع بلوار فکوری و بلوار هفت‌تیر قرار دارند.

بلوار فکوری از شمال به بلوار پیروزی، از جنوب به رشته کوه‌های بینالود و بلوار نماز، از شرق به بزرگراه کلانتری و از غرب به بلوار برونسی می‌رسد. وجود انواع خودروهای حمل بار سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ در این بلوار باعث شده است تا هموطنان بیش از گذشته از مجموعه باربری مشهد راضی باشند که این باعث افتخار برای این مجموعه عظیم می باشد. 

مدیران باربری مشهد علاوه بر افزایش کیفیت سرویس هی در این مجموعه توانسته اند قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه ارائه شده برای تمامی سرویس ها را تا 70% کاهش دهند که این در نوع خود بی نظیر می باشد. تصمیم باربری توانا جهت ارائه ارزانترین نرخ کرایه و تعرفه حمل بار در مشهد و از مشهد به تمام ایران یک تصمیم بزرگ بود و می بایست برای رسیدن به این هدف موانع زیادی از سر راه برداشه می شد که این خود نیازمند زمان و صرف انرژی زیاد بود.

اما مدیران باربری مشهد تصمیم جدی برای کاهش شدید قیمت و کرایه حمل بار و اثاثیه در شهر مشهد و از مشهد به شهرستان های تمام کشور را گرفته بودند به همین دلیل خود را برای  مقابله با مشکلات و حل یکی پس از دیگری آماده نمودند. خوشبختانه با ایده های خاص و تصمیمات درست و به موقع یکی پس از دیگری موانع برطرف شد و خیلی زود باربری مشهد به عنوان ارزانترین نرخ  ,قیمت , تعرفه و کرایه حمل بار مشهد به شهرستان شهرت یافت و امروزه کمتر کسی را شما می توانید بشناسید که باربری مشهد با نام تجاری توانا را به عنوان ارزانترین باربری نشناسد که این موضوع برای مجموعه بسیار خوشاید می باشد.

باربری مشهد اعلام می نماید که با شرایط بسیار ویژه و خاص هر گونه بار- اثاثیه - خرده بار - لوازم و کالاهای صنعتی – لوازم و اثاثیه اداری شما همشهریان عزیز را از بلوار شهید فکوری به تمامی نقاط شهر و همچنین تمامی شهرهای ایران حمل و جابجا می نماید. ما در باربری مشهد صدها کارگر و بارچین آماده به کار داریم که به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته در خدمت مشتریان عزیز در مشهد می باشند.

اما در مورد باربری تهران و باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل با نام تجاری توانا به طور همزمان در شهر تهران و مشهد شروع به فعالیت نمود و خیلی زود توانست به اهداف مشخص شده در چشم انداز خود دست یابد از جمله اهداف باربری توانا این بود که بتواند ارزانترین و با کیفیت ترین سرویس دهی جهت حمل و جابجایی بار اثاثیه و خرده بار را در درون شهری و بین شهری از مبدا تهران و مشهد به سراسر ایران فراهم نماید.

باربری مشهد اثاثیه شما را بسته بندی نموده و با بیمه نامه معتبر و بارنامه معتبر به مقصد تمامی شهرهای ایران در حداقل زمان ممکن حمل خواهد نمود.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهدبا نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: