حمل بار و اثاثیه از بلوار خاقانی توسط باربری مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه از بلوار خاقانی توسط باربری مشهد

گروه حمل و نقل شهری و جاده ایی باربری مشهد با نام تجاری توانا بیش از یک دهه می باشد که در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نموده است این باربری افتخار می نمایید که در تمام خیابان های شهر مشهد مسقر می باشد تا سریعترین سرویس دهی را ارائه نماید از جمله این خیابان ها بلوار خاقانی می باشد که چندین اکیپ با انواع مختلف از خودروهای سبک و سنگین نیسان پیکان وانت خاور کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ در این محله مستقر می باشد.

سه هدف اساسی و مهم را باربری مشهد همواره از آغاز شروع به فعالیت خود در نظر گرفته است 1- این باربری باید کمترین نرخنامه تعرفه قیمت و کرایه حمل بار و اثاثیه را در تمام کشور به مشتریان ارائه نماید. 2- باربری مشهد می بایست در تمام خیابان ها بلوارها و میدان های مهم شهر حضور فعال داشته باشد تا در سریع ترین زمان ممکن در محل بارگیری حضور یابد. 3- باید باربری مشهد بیشتر تنوع از نظر نوع ماشین را در سطح باربری های مشهد داشته باشد تا هرنوع نیاز مشتری به ماشین برآورده شود.

خوشبختانه هم اکنون این سه خواسته مدیران باربری مشهد برآورده شده است : ارزانترین هستیم در تمام مسیرها بلوارها میدان ها و خیابان ها از جمله بلوار خاقانی حضور داریم و بیشترین تنوع انواع خودروهای سبک و سنگین را در ناوگان خود داریم. بنابراین شما همشهری گرامی در صورت ساکن بلوار خاقانی هستید و تصمیم به حمل بار و اثاثیه و یا کالای اداری و تجاری خود دارید قطعا باربری مشهد با نام تجاری توانا بهترین گزینه برای انتخاب یک باربری مطمئن و عضو مجاز اتحادیه می باشد.

بلوار خاقانی مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. مهمترین خیابان‌های این منطقه دهخدا، عنصری، رضوی و زکریا نام دارند. بلوار خاقانی جزو مناطق به نسبت مرفه‌نشین مشهد به حساب میاد. اگه به دنبال منطقه‌ای آروم و با معماری و شهرسازی به نسبت خوب در شهر مشهد هستید؛ بلوار خاقانی می تواند انتخاب مناسبی باشد. بلوار خاقانی از شمال به بلوار رضوی، از جنوب به بلوار نماز، از شرق به خیابان‌های دعبل خزایی و نوکاریزی و از غرب به خیابان دهخدا و بلوار دلاوران می‌رسد.

جابجایی اسباب و اثاثیه حتی اگر تمام اعضا یک خانواده و نیروهای کمکی هم مشغول باشند باز هم خستگی های خاص خود را خواهد داشت. اما وجود شرکت های باربری در سال های اخیر باعث شده است این پروسه بسیار راحت تر صورت بگیرد. مخصوصا شرکت باربری توانا که همواره مورد اعتماد خانواده های ایرانی از سال های دور بوده است و اکنون کمتر خانواده ای هست که این شرکت بزرگ باربری را در کشور مخصوصا در شهرهای مشهد و تهران نشناسد. ما با افتخار در خدمت هم محله ایی های عزیزمان در بلوار خاقانی هستیم.

گروه باربری و حمل و نقل توانا در تهران و مشهد مستقر شده و تجربه یک جابجایی راحت و بی دغدغه را به شما عرضه می دارد. توانا با سالها تجربه در زمینه جابجایی و حمل بارهای صنعتی ،پزشکی ، تجاری ،اثاثیه منزل و لوازم حساس الکترونیکی در کمترین زمان و به صرفه ترین قیمت با بیمه معتبر بارهای شما را جا به جا میکند.

وجود کارگران ماهر – بارچین های حرفه ای – رانندکان با تجربه و متعهد و همچنین امکان بسته بندی بار- اثاثیه منزل و اداری به صورت تخصصی و تضمینی و داشتن انواع ماشین های حمل بار مدل بالا از باربری مشهد در بلوار خاقانی یک باربری مجهز و مدرن ساخته است.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که اگر دنبال یک باربری ارزان و مجهز و با کارگران با سابقه و متعهد با اخلاق هستید قطعا باربری مشهد بهترین می باشد ... ما در باربری مشهد منتظر تماس شما عزیزان هستیم و سعی خواهیم کرد خاطره خوبی را از اسباب کشی برای شما ماندگار نماییم.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: