باربری مشهد ارزانترین باربری در بلوار سرافرازان تا 70% تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد ارزانترین باربری در بلوار سرافرازان تا 70% تخفیف 

یکی دیگر از بلوارهایی که باربری مشهد توانسته است تعدادی از اکیپ های آماده خود را در آن مستقر نماید بلوار سرافرازان می باشد ما در باربری مشهد افتخار می نماییم که بتوانیم در اسرع وقت خود را به محل بارگیری مشتری برسانیم. ما در کنار سرعت عمل و دقت ارزانترین نرخنامه کرایه و تعرفه را جهت حمل بار و اثاثیه به هموطنان عزیز ارائه نموده ایم تا باعث رضایتمندی بیشتر همشهریان عزیز مستقر در بلوار سرافرازان شود.

بلوار سرافرازان مشهد در منطقه 9 مشهد قرار گرفته است. موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری در بلوار سرافرازان قرار دارد. انتهای بلوار سرافرازان به دامنه کوه‌های بینالود منتهی میشه که از این حیث می‌تواند برای افرادی که علاقه‌مند به این مناطق هستند جذاب باشد. بلوار سرافرازان از شمال به بلوار پیروزی، از جنوب به رشته کوه‌های بینالود، از شرق به بلوار دلاوران و از غرب به بلوار هاشمیه می‌رسد.

وجود انواع ماشین های سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه در باربری مشهد باعث شده است که این باربری هرنوع نیاز همشهریان عزیز را برآورده نماید انواع ماشین های باربری مشهد عبارتنداز : نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – تریلی – کامیونت – کامیون و ده چرخ که در هر ساعت از شبانه روی جهت حمل بار شهری و بین شهری اماده سرویس دهی می باشند.

با توجه به توضیحات فوق بنابراین اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از بلوار سرافرازان را دارید قطعا مجموعه بزرگ باربری مشهد بهترین گزینه هم از نظر قیمت و هم از نظر انواع خودرو و هم از نظر کارگران جوان ورزیده و دوره دیده می باشد. تمام سعی مدیران این مجموعه این بوده است که حداکثر رضایت مشتریان را جذب نمایند و خوشبختانه تا به امروز به خوبی توانسته اند به این هدف دست یابند.

یکی از خدمات خاص باربری مشهد در تمام محلات مشهد و همچنین بلوار سرافرازان حمل جهیزیه عروس خانم ها می باشد که شرایط بسیار مناسب و خوبی را از نظر قیمت ارائه نموده است بنابراین اگر تصمیم به جهاز کشون دارید از هر منطقه به هر منطقه و محل دیگر گزینه باربری مشهد قطعا بهترین انتخاب می باشد.

اما در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان در شهر مشهد و تهران به طور همزمان شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت همواره بر کاهش کرایه و نرخنامه تایید نمود تا بلاخره توانست در مدت کوتاهی به عنوان ارزانترین باربری در ایران شناخته شود.

حمل بار اثاثیه و اسباب کشی از جمله کارهایی می باشد که بایستی دقت زیادی در انجام آن داشت چرا که هرگونه کوتاهی در انجام آن باعث خسارات مادی زیادی خواهد شد. لذا باربری مشهد با حساسیت بسیار خاص و ویژه همواره در سروس های خود نکات مهم و زیادی را ملاک قرار میدهد تا مبادا آسیبی به وسایل و اثاثیه مشتری وارد شود. خوشبختانه در تمام این سالهای فعالیت به جهت استفاده از کارگران دوره دیده - حرفه ایی و متعهد کمتر زمانی پیش آمده است که آسیب به وسایل مشتری وارد شده باشد.

یکی از کارهای خاص باربری مشهد که معمولا کمتر در سایر شرکت های باربری رعایت می شود این هست که مدیران این مجموعه ارتباط مستمر با مشتریان خود دارند تا بتواند در صورتی که انتقاد و پیشنهادی و یا شکایتی وجود دارد ملاک قرار دهند و در ادامه فعالیت نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمایند.

ما در باربری مشهد منتطر تماس شما هموطنان عزیز می باشیم ...





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: