بزرگترین باربری مشهد مستقر در بلوار کوثر شمالی نیسان خاور
نوشته شده توسط : نتسان

بزرگترین باربری مشهد مستقر در بلوار کوثر شمالی نیسان خاور

یکی از افتخارات باربری مشهد این می باشد که در تمامی خیابان های پرترافیک مشهد تعدادی از اکیپ های خود را جهت افزایش میزان رضایتمندی مشتریان به کار گرفته است. از جمله این خیابان ها بلوار کوثر شمالی هست که تعدادی از بهترین و آماده ترین اکیپ های خود را در این محله مستقر نموده است.

یکی از خصوصیات مهم و بارز باربری مشهد تنوع بسیار گسترده از انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین هست که در بلوار کوثر شمالی مستقر می باشد به همین جهت هر نوع نیاز مشتری از نظر انتخاب ماشین براساس میران بار خود کاملا برآورده میشود. از جمله ماشین های حمل بار در باربری مشهد عبارتنداز : نیسان وانت – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – تریلی – ده چرخ – کامیون – کامیونت می باشد که تقریبا برای هر نوع از حجم بار مناسب میباشد.

حال اگر تصمیم دارید و ساکن بلوار کوثر شمالی می باشد و یا از کسبه محترم در این بلوار هستید و تصمیم به حمل بار و اثاثیه منزل دارید و یا کالای اداری دارید که می خواهید جابجا نمایید قطعا بدانید 1- باربری مشهد ارزانترین باربری در این محل می باشد 2- باربری مشهد نزدیکترین باربری به بلوار کوثر شمالی می باشد 3- این باربری مجهز و دارای کارگران جوان متعهد با اخلاق و دارای بیش از 10 سال سابقه کار در این باربری را دارند. پس بهترین گزینه برای انتخاب شما همشهری گرامی می باشد.

بلوار کوثر شمالی مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. ایستگاه خط 1 قطار شهری مشهد در ابتدای بلوار کوثر قرار گرفته و دسترسی به سایر نقاط مشهد رو آسان می‌کند. موسسه آموزش عالی خردگرایان مطهر، موسسه آموزش عالی عطار و موسسه آموزش عالی کاویان در انتهای این بلوار قرار گرفتند. در گذشته کارخانه کوکاکولا در انتهای این بلوار قرار داشته و بعضی از مشهدی‌ها هنوز از ابتدای بلوار کوثر با عنوان سه‌راه کوکا یاد می‌کنند.

بلوار کوثر شمالی از شمال به بلوار وکیل‌آباد، از جنوب به بلوار پیروزی، از شرق به بلوار باهنر و از غرب به بلوار هاشمیه می‌رسد. باربری مشهد در جهت رفاه حال شما هموطنان عزیز ساکن در این بلوار آماده است تا در اسرع وقت مسئولیت حمل بار و اثاثیه شما را از این بلوار به عهده بگیرد به همین جهت در این بلوار مستقر می باشد تا بعد از تماس در حداقل زمان ممکن خود را به محل بارگیری برساند.

حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین  توسط کارگران باربری مشهد به صورت تضمینی انجام می شود مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی – میزهای نهار خوری بزرگ و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید.

همچنین حمل بارهای خاص از دیگر تخصصص ها و خدمات باربری مشهد می باشد به عنوان مثال اگر شما تجهیزات پزشکی گران قیمت دارید و یا تجهیزات الکترونیکی حساس دارید و نیازمند جابجایی درون شهری و یا بین شهری از مبدا مشهد می باشد حتما با ما تماس بگیرید چرا که تمهیدات بسیار ویژه ای را برای این نوع از کالا ها و محصولات در نظر گرفته ایم که معمولا در سایر باربری ها یا تدارک دیده نشده است و یا با هزینه بالا اینکار را انجام میدهند که ما در باربری بزرگ مشهد بدون دریافت وجه اضافی این کار را انجام خواهیم داد.

در پایان اعلام می نماییم که ما در باربری مشهد منتطر تماس شما عزیزان در بلوار کوثر شمالی هستیم ...





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری در مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: