حمل بار در مشهد با باربری مشهد تا 70% تخفیف نیسان خاور
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار در مشهد با باربری مشهد تا 70% تخفیف نیسان خاور

حمل بار در مشهد توسط معتبرترین و ارزانترین باربری مشهد با نام تجاری نتسان همراه با ناوگانی از مدل بالاترین انواع ماشین های سبک و سنگین در مشهد و تهران : نیسان – پیکان وانت – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – خاور پهلوبازشو- کامیونت-کامیون-تریلی و ده چرخ با تخفیف بسیار ویژه و ارزانتر از تمام باربری های مشهد به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در خدمات همشهریان عزیز می باشد.

باربری نتسان بیش از یک دهه قبل با هدف حمل بار و اثاثیه و خرده بار ارزان به صورت همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود. از آغاز فعالیت باربری نتسان جهت حمل بار در مشهد مدیران این مجموعه تصمیم گرفتن که تدارک بسیار ویژه ای را در جهت کاهش قیمت – کرایه – تعرفه و نرخنامه حمل بار و اثاثیه در مشهد و بین شهری انجام دهند.

خوشبختانه با وجود تمام مشکلات موجود در جهت کاهش قیمت و افزایش همزمان کیفیت حمل بار در مشهد و همچنین حمل اثاثیه و خرده بار در مشهد توانستیم تا حدود زیادی به هدف خود برسیم چراکه هدف اصلی این باربری این بود که در حداقل زمان ممکن به عنوان ارزانترین باربری در مشهد و تهران شناخته شود که این اتفاق هم کانون افتاده است و نتسان در بین هموطنان در شهر مشهد و تهران کاملا به عنوان باربری ارزان و با کیفیت و تضمینی شناخته شده می باشد.

امروز مدیران باربری نتسان با افتخار اعلام می نمایند که حمل بار در مشهد را زیر قیمت تمام باربری های مشهد و در اسرع وقت به صورت تضمینی جابجا و ارسال می نمایند. حمل بار در مشهد و حمل بار از مشهد به تمام نقاط ایران اکنون تخصص باربری نتسان می باشد چراکه این باربری هم اکنون دارای بیش از صد اکیپ آماده می باشد که با انواع ماشین های مدل بالا در حال سرویس دهی درون شهری مشهد و بین شهری می باشد.

از اتفاقات خوبی که در مجموعه باربری نتسان افتاده است این می باشد که تمامی نیروهای مشغول در باربری, قبل شروع به فعالیت و یا در حین فعالیت دوره های تخصصی در زمینه باربری و حمل بار و اثاثیه را می گذرانند تا بتوانند یک حمل بار و اثاثیه بدون نقص را انجام دهند و حداکثر رضایت مشتری را جذب نمایند.

همچنین نکات ویژه مخصوص حمل بار بین شهری به آنها آموزش داده میشود چرا که حمل بار بین شهری به جهت طولانی بودن مسافت بسیار مهم و تخصصی می باشد . نتسان تعهد حمل بار در مشهد و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر ایران را به مشتریان ارائه می نمایند.

بنابراین در دو مقوله 1- قیمت 2- کیفیت گروه باربری نتسان بهترین می باشد و اگر قصد اسباب کشی و اثاث کشی در شهر مشهد و تهران و یا بین شهری از مبدا مشهد و تهران به سراسر ایران را دارین قطعا گروه باربری نتسان بهترین گزیته برای شما می باشد.

صدور بیمه نامه معتبر و همچنین بارنامه معتبر جهت حمل بار بین شهری توسط باربری نتسان صورت میگیرد تا بدون دغدغه و با آسودگی خاطر نسبت به حمل و جابجایی و ارسال بار بین شهری اقدام نمایید همچنین وجود ناوگان بسیار گسترده از انواع ماشین های نیسان – پیکان وانت – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – خاور پهلوبازشو- کامیونت-کامیون-تریلی و ده چرخ باعث شده است که این مجموعه هم اکنون یکی از مجهزترین باربری های سطح کشور و در مشهد و تهران شناخته شود.

البته هیچ گاه مدیران این باربری به این حد از قیمت کرایه و کیفیت راضی نبوده و نیستند و تمام تلاش خود را همچنان در جهت کاهش قیمت و کرایه و نرخنامه و تعرفه حمل بار در مشهد و حمل بار در تهران انجام خواهند داد تا باعث رضایت بیشتر همشهریانمان شود.

بدون شک حمایت شما میتواند ما را بیش از گذشته در این مسیر ثابت قدم نماید تا بتوانیم با سرعت و شیب بیشتر کاهش قیمت های خود را ادامه دهیم.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با خاور و نیسان ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: